Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
yago schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:50:
welke ingame lagmeter gebruiken jullie?

I need !!! (of ik eindig binnenkort zoals Boom daarstraks! :X )
Mijn lvl64 Zmiter ging gvd dood in dezelfde Baalrun als de Ama van MrBoomblaster..... De 5e golf in de Throneroom was FE. Zmiter kon door de str-bug niet z'n CoH aan (in stash-->kwijt).
Toen mijn maatjes mijn spullen wilde veiligstellen kreeg ik een connection failed. Gevolg: Grief, Exile, Guardian Angel, Tal's Mask, die CoH dus en een hele berg mooie charms weg :(
Misschien dat Kwakke in de wereld-deal die hij gemaakt heeft op d2jsp nog iets voor een Zmiter te pakken heeft kunnen krijgen?
Binnenkort zijn jullie aan de beurt om me weer een stukje omhoog te slepen, boys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 05:41:
[...]

Mijn lvl64 Zmiter ging gvd dood in dezelfde Baalrun als de Ama van MrBoomblaster..... De 5e golf in de Throneroom was FE. Zmiter kon door de str-bug niet z'n CoH aan (in stash-->kwijt).
Toen mijn maatjes mijn spullen wilde veiligstellen kreeg ik een connection failed. Gevolg: Grief, Exile, Guardian Angel, Tal's Mask, die CoH dus en een hele berg mooie charms weg :(
Misschien dat Kwakke in de wereld-deal die hij gemaakt heeft op d2jsp nog iets voor een Zmiter te pakken heeft kunnen krijgen?
Binnenkort zijn jullie aan de beurt om me weer een stukje omhoog te slepen, boys :+
Komt wel weer goed, zorg dat je lvl 20 bent of zo, als je wilt heb ik nog een ravenclaw voor je, dan kunnen kwakke, ik en wie dan ook jullie flink helpen te levelen.

Die boost komt wel, mijn primaire rusher is nog een paar 6,5 levels verwijderd van de nog te kopen torch. Jammer dat die gast die een 19/19 torch had, 45 fg wilde, dat vind ik way too much.

Last Wish en CoH in een archon zal me al mijn fg wel kosten, die krengen zijn natuurlijk duur geworden. Ik zal als ik die assa eindelijk weer af heb maar flink bossrunning moeten doen, want dit hakt er stevig in. Anders toch maar mijn perf hoto verkopen, toch weer zo'n 55 fg geloof ik. Damnit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fuck, en dan is er nu een last wish te koop.

Nou ja, ik haat beginnen met bieden , dus ik maak maar eens een topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
@ tollo, die spullen komen er wel weer :D tal mask heb ik zowiezo wel voor je, evenals een 64ED akaran targe (mooie basis voor een exile :P)

ga is zo te scoren voor 2-5 fg, dus das ook geen probleem.

Gister idd een werelddeal afgesloten.

een kiddo z'n vriend was gestopt @ hcl, en hij speelde alleen scl...

heb voor 80 fg gekocht:

marrows 17/16
eth phoenix monarch
17/16 ama T
Enigma MP
11/15/8 anni
PD storm
2ama 10FCR amu
lum, pg's
2 wizzy's
en nog wat zut

:D

dan ben je echt nOOb IMHO

(zelfs al zou het poofen na enkele maanden; we weten inmiddels dat zelfs legit items poofen, dus who cares zou ik bijna zeggen...)

gister boom nog een beetje op weg geholpen.

mn hammer is nu lvl 70, en daarmee heb ik cain HELL alvast binnengehaald.

met m'n huidige set-up 2K hammers (zonder aura; gebruik graag redemption :) ) 9K def en ronde de 50@ op dit moment. da's makkelijk op te lossen, want ik heb nog geen torch, en ik zou de suicide branch nog kunnen wisselen voor een wizzy...
ga met deez proberen zo veel mogelijk te teleporten, om te kijken hoe sterk ie is... zitten tot nu toe alleen nOOb charms op (muv de anni) dus deze moet sterk worden uiteindelijk :D

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Pheno79 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:15:
[...]

Komt wel weer goed, zorg dat je lvl 20 bent of zo, als je wilt heb ik nog een ravenclaw voor je, dan kunnen kwakke, ik en wie dan ook jullie flink helpen te levelen.

Die boost komt wel, mijn primaire rusher is nog een paar 6,5 levels verwijderd van de nog te kopen torch. Jammer dat die gast die een 19/19 torch had, 45 fg wilde, dat vind ik way too much.

Last Wish en CoH in een archon zal me al mijn fg wel kosten, die krengen zijn natuurlijk duur geworden. Ik zal als ik die assa eindelijk weer af heb maar flink bossrunning moeten doen, want dit hakt er stevig in. Anders toch maar mijn perf hoto verkopen, toch weer zo'n 55 fg geloof ik. Damnit.
hoeveel had je voor de torch overgehad dan?!?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:35:
[...]

hoeveel had je voor de torch overgehad dan?!?
Geen 45fg, dat is belachelijk. Mijn vorige torch had ik voor rond de 25 geloof ik, die was ook near perf.
Net op een 195 tg laag ingezet, als ie het toch kwijt moet....
En ik heb maar een kicksin topic gemaakt, ik ben benieuwd naar de rw prijzen....ik vrees met grote vreze dat ik het niet ga kunnen betalen. Anders koop ik de runes zelf wel, dat kan ook nog.

Edit dat bedoel ik:
LW PB > 100 fg
COH AP > 60 fg

....Als ik nou zeker wist dat ik die fg weer terug zou verdienen zou ik het doen, maar dat lukt nou niet bepaald.

[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 12-06-2007 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Hoi boys,

srry voor gisteren ,ik klapte eruit nadat mijn vriendin de TV (en dus ook de modem ) had uitgetrokken.

COH in AP met 15 ed voor 60 fg is toch niet echt overpriced vrees ik zo...
Misschien dat je ze voor 45 ook gaat vinden maar met de huidige prijzen vrees ik er een beetje voor!

Indien iemand even een korte rush wilt kan ie die krijgen... wisp me maar.
Het zal wel niet heel snel zijn want een summomer is niet echt een fast rushing char.

Kwakke gratz met je aankoop!
Zit er MF zooi tussen? Want dat is wat deze necro moet gaan doen...
Post de items + prijs (in fg) maar indien je van iets af wilt... (wil dringend zelf ook stuff gaan vinden @ HCL zodat ik jullie spul kan refunden).

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:39:
[...]

Geen 45fg, dat is belachelijk. Mijn vorige torch had ik voor rond de 25 geloof ik, die was ook near perf.
Net op een 195 tg laag ingezet, als ie het toch kwijt moet....
En ik heb maar een kicksin topic gemaakt, ik ben benieuwd naar de rw prijzen....ik vrees met grote vreze dat ik het niet ga kunnen betalen. Anders koop ik de runes zelf wel, dat kan ook nog.

Edit dat bedoel ik:
LW PB > 100 fg
COH AP > 60 fg

....Als ik nou zeker wist dat ik die fg weer terug zou verdienen zou ik het doen, maar dat lukt nou niet bepaald.
Heb al een heeeele poos maar 15 FG :)
Kan ik weinig mee kopen :P

Gister heel kort even gezoght naar een geschikte stok.
Maar geen Inferno/Blaze stok :)

Ga dus puur fire, met een Cold/Physical merc.
Hopelijk werkt het een beetje :)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat balen Tollo :(

Ik heb volgens mij nog wel wat exceptional 4 socket pala schildjes voor je om je weer een beetje op gang te helpen.

Pheno ik heb een 6 sock pb voor je als je die nodig hebt voor je last wish :)

60 fg voor CoH is helaas gangbaar. Ik zit me er ook al aardig op stuk te bijten :(

Ik kan wel rushen met mijn skelliemancer (traag) en mijn dudu. Dudu is nu act 2 hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie een 85% ed def (971 def total) CoH voor 75 fg. Doen? Of proberen de prijs te verlagen?
Dat is iig veel beter dan die ik eerst had.

[ Voor 14% gewijzigd door Pheno79 op 12-06-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:46:
Ik zie een 85% ed def (971 def total) CoH voor 75 fg. Doen? Of proberen de prijs te verlagen?
Dat is iig veel beter dan die ik eerst had.
deze is natuurlijk total perf en dat kost centen!
Probeer eerst lager moest maar eens lukken....Anders volle pond betalen?
Heb je die extra def hard nodig? Dat is het enige wat verschilt en je betaalt er zwaar voor !

(en te bedenken dat ik 3 maanden terug dezelfde kocht SCL voor 25 fg!)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:27:
[...]

deze is natuurlijk total perf en dat kost centen!
Probeer eerst lager moest maar eens lukken....Anders volle pond betalen?
Heb je die extra def hard nodig? Dat is het enige wat verschilt en je betaalt er zwaar voor !

(en te bedenken dat ik 3 maanden terug dezelfde kocht SCL voor 25 fg!)
Ik krijg al betere bieding voor last wish, crushing blow zou met die en een guil al gecapped op 95% staan. Mooi. Dol, um heb ik, als ik nu een goede def archon vind dan koop ik voor max 40 fg die runes. Als iemand een 15%ed archon vindt houd ik me aanbevolen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:32:
[...]

Ik krijg al betere bieding voor last wish, crushing blow zou met die en een guil al gecapped op 95% staan. Mooi. Dol, um heb ik, als ik nu een goede def archon vind dan koop ik voor max 40 fg die runes. Als iemand een 15%ed archon vindt houd ik me aanbevolen :D
LW, COH en andere,... zou bod doen hij verkoopt precies niet te duur...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Wow! De prijzen swingen echt wel de pan uit!

13# Grief PB 37ias/392ed 600 fg lead by showgun
14# Grief PB 38ias/397ed 450 lead by 2Dope4you
15# Grief PB 40ias/387ed 400 lead by 2Dope4you

Op SCL!!!

Denk dat ik toch nog eens wat ga verkopen...Heb nog wel wat liggen... :P

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
yago schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:42:
Wow! De prijzen swingen echt wel de pan uit!

13# Grief PB 37ias/392ed 600 fg lead by showgun
14# Grief PB 38ias/397ed 450 lead by 2Dope4you
15# Grief PB 40ias/387ed 400 lead by 2Dope4you

Op SCL!!!

Denk dat ik toch nog eens wat ga verkopen...Heb nog wel wat liggen... :P
komt door de ed he... (die van mij was 15 fg -- 40//345)...
maar de prijzen van alle runewords zitten in de lift --- de runes zijn gewoon niet zo gemakkelijk meer te krijgen :) eerst waren HR's nog 10 fg, nu al 15 en het gaat alleen maar omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

hey lui, ik ben na lange tijd ook weer eens begonnen. Gisteren meteen een griffon gevonden in een pubby-baal, dat was een lekkere binnenkomer.

Net nog even wat hrs lopen verkloten door tot 2x toe een level16 aura pride te bouwen :(, naja, zo kom je nog een keer door je forumgold heen :P.

Meteen maar even 30x ubertrist in elkaar geslagen om het verlies weer te compenseren :D.

Maar hoe is het hier? Zit iedereen alleen nog maar op hardcore of wordt er ook nog weleens gesoftcored? Hier in huis durf ik hardcore niet aan ivm brakke stroomvoorziening en irritante huisgenoten die opeens torrents gaan aanzetten....

Ik heb gisteren in ubertrist trouwens even een assassin geleveld, ze is nu level85. Iemand een leuk idee wat ik ermee kan doen? PvM dus....

[ Voor 10% gewijzigd door M_V op 12-06-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Rudy_V schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:28:
hey lui, ik ben na lange tijd ook weer eens begonnen. Gisteren meteen een griffon gevonden in een pubby-baal, dat was een lekkere binnenkomer.

Net nog even wat hrs lopen verkloten door tot 2x toe een level16 aura pride te bouwen :(, naja, zo kom je nog een keer door je forumgold heen :P.

Meteen maar even 30x ubertrist in elkaar geslagen om het verlies weer te compenseren :D.

Maar hoe is het hier? Zit iedereen alleen nog maar op hardcore of wordt er ook nog weleens gesoftcored? Hier in huis durf ik hardcore niet aan ivm brakke stroomvoorziening en irritante huisgenoten die opeens torrents gaan aanzetten....

Ik heb gisteren in ubertrist trouwens even een assassin geleveld, ze is nu level85. Iemand een leuk idee wat ik ermee kan doen? PvM dus....
pheno weet wel wat je ermee kan doen, die had een kicksin op HCL die makkelijk ubertrist aankan

zelf speel ik meestal SCL maar ben ook begonnen op HCL, maar speel op dit moment erg weinig ivm met studie

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
Rudy_V schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:28:

welcome back rudy :D

en ofc hard-core!!

Rippen we gewoon wat vaker toch ??! :X

ben nu bezig met een hammer om uber-xp te kunnen geven (lvl70 atm)

hem nog een lvl 90 ama staan, een lvl 80 bonespear-caster en een lvl 60 encher, dus als je op hcl nog hulp nodig hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:32:
[...]

Pheno, jammer dat je mijn CoH gisteren niet hebt aangenomen. Dan was hij nu niet weg geweest.....
Als ik de prijs van die dingen nu zie.

Heej , Rudy :) Welkom terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:11:
[...]

Pheno, jammer dat je mijn CoH gisteren niet hebt aangenomen. Dan was hij nu niet weg geweest.....
Als ik de prijs van die dingen nu zie.

Heej , Rudy :) Welkom terug.
Met de crap die ik nu aanheb was ik te bang om zelf dood te gaan, en die smiter zag er stevig uit.
Komt weer goed, als ik eenmaal kan boss/torch runnen dan gaan we voor wat fg. Die perf pala/sorc torch moet maar eens vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoi die rudy!

Jij hebt nog steeds iets tegoed van me dus als ik eens iets voor je kan doen op SCL, dan zeg je 't maar. (remember: "de nu al legendarische Rudy verloot enigma-actie" ;) ).

Heb je veel ervaring met uberlvl'en dan kan je ons misschien helpen met ons GOT-HC-uberlvl-team?

Ben recentelijk dus ook overgeschakeld op HC hoewel dat niet wil zeggen dat ik SCL aan de kant ga zetten, moet mijn lightsorc daar nog afmaken, evenals een goeie smiter (gear is er al).

In alle geval welkom terug, als je boost nodig hebt ofzo hoor ik 't wel...

Regards,

Don

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frunz schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:52:
[...]

pheno weet wel wat je ermee kan doen, die had een kicksin op HCL die makkelijk ubertrist aankan

zelf speel ik meestal SCL maar ben ook begonnen op HCL, maar speel op dit moment erg weinig ivm met studie
In het kort:

Dragon talon: max, de rest van de endkicks 1. Vooral dragon flight is handig.
Shadowmaster op 20.
Venom: 20
Mindblast: 20

Klaar. Zorg voor prebufs om venom, shadow en vooral fade flink op te laden. Fade heeft maar 1 punt, maar met genoeg prebuf is dat genoeg voor full res op hell.
Ik maak haar weer opnieuw nu, vita only.

Nu het leuke dure gedeelte, ze is erg gear afhankelijk:
guilaemes face, chammed (cannot be frozen)
+3ma amu
Chains of Honor in Archon
Last wish in PB (laagste die je kan krijgen, damage komt van boots)
Ummed stormshield
Thundergod vigor
laying of hands
Shadowdancers (we zitten op capped cb al, dus geen gores nodig)
2 ringen die je wilt, ik neem natures peace en carrion denk ik eens. En anders dwarfstar voor stygian dolls. Maar die carrion trigger lijkt me wel grappig

Anni
torch (per kick kans op hellfire, supereffect met 7 kicks per talon)

Ik ga nog een guide schrijven, ik leg deze te vaak uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudy Rudy _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Pheno79 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:26:
[...]

In het kort:

*knip*

leuk nog een guide :)

wil je daar dan ook een dual claw setup in includen ??
(is alleen dat ik dat mooier vind staan :+ )

Oh ja, die cursemancer guide ziet er goed uit. zelfs begrijpelijker dan een stel andere die ik op het i-net ben tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

In het kort:

*knip*

Waarom in een PB een CS heeft 6sox toch ? cheaper en damage komt toch van je boots en wellicht kan je hem eerder aan. Als je nog niet je dex heb van je items. Heb je ook minder Perfect torch/anni nodig :P

freggel probeer deze BUILD eens ;)
een 2frame "normal" attack dus constant 2frame en niet 7+2+2+2+2

[ Voor 56% gewijzigd door Derr_Hans op 12-06-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:36:
[...]

leuk nog een guide :)

wil je daar dan ook een dual claw setup in includen ??
(is alleen dat ik dat mooier vind staan :+ )

Oh ja, die cursemancer guide ziet er goed uit. zelfs begrijpelijker dan een stel andere die ik op het i-net ben tegen gekomen.
Dank :P

Het probleem is dat de kicks alleen je rechterclaw pakt, zo uit mijn hoofd. Ik zou het moeten onderzoeken. En anders dual claw op switch zodat je in town nog impressive er uit ziet ;)

@Derrhans: weet je hoeveel het kost om last wish te repareren? Plus dat pb een snellere base speed heeft, waardoor je het ias breakpoint makkelijker haalt ;)

Aparte build overigens, het zal ook vast werken. Misschien dat ik die eens probeer, alleen vind ik het jammer dat de kicks niet werken. Ik vind mijn matrix style uberkicksin veel toffer dan een normal 2fp attack :)

7/2/2/2/2/2 is trouwens niet te halen op een talon kicksin, nooit niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 12-06-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Derr_Hans schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:58:
[...]

freggel probeer deze BUILD eens ;)
een 2frame "normal" attack dus constant 2frame en niet 7+2+2+2+2
Die ga ik vanaaf single-player eens test-riden!

Lijkt me een te gek char en "slechts" 2 HR (denk wel dat def + block hier een nadeel gaat zijn)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
[...]

In het kort:

Dragon talon: max, de rest van de endkicks 1. Vooral dragon flight is handig.
Shadowmaster op 20.
Venom: 20
Mindblast: 20

Klaar. Zorg voor prebufs om venom, shadow en vooral fade flink op te laden. Fade heeft maar 1 punt, maar met genoeg prebuf is dat genoeg voor full res op hell.
Ik maak haar weer opnieuw nu, vita only.

Nu het leuke dure gedeelte, ze is erg gear afhankelijk:
guilaemes face, chammed (cannot be frozen)
+3ma amu
Chains of Honor in Archon
Last wish in PB (laagste die je kan krijgen, damage komt van boots)
Ummed stormshield
Thundergod vigor
laying of hands
Shadowdancers (we zitten op capped cb al, dus geen gores nodig)
2 ringen die je wilt, ik neem natures peace en carrion denk ik eens. En anders dwarfstar voor stygian dolls. Maar die carrion trigger lijkt me wel grappig

Anni
torch (per kick kans op hellfire, supereffect met 7 kicks per talon)

is het niet sterker om je shadowdancers in te wisselen voor gores en dan een dream helm te nemen in plaats van guillaume's... dan heb je 70 CB en nog 350 dmg per kick erbij ong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
@der_hans: hoe rijk denk je dat ik ben, dat ding is helemaal gear dependend.
alhoewel, nu ik er over na denk. met het account van mijn zwager...... erg leuk en goed scl spul. (faith, eni, pride, obediance, 2x dream, ..... en meer zooi)

@pheno: neemt alleen de mods van je primairy weapon (eerste die je equipt) de secondairy geet wel skill boosts, dus daar wil je een leuke claw die voornamelijk skills geeft (weet alleen niet wat ml en ll van sec claw doet)

en de block die je van dual claws kunt krijgen is erg leuk, die werk terwijl je attacked :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:21:
[...]

Die ga ik vanaaf single-player eens test-riden!

Lijkt me een te gek char en "slechts" 2 HR (denk wel dat def + block hier een nadeel gaat zijn)
ik vind het geval dat je def en block en gebrek aan vita erg groot, maar niet onoverkomelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:55:
[...]

is het niet sterker om je shadowdancers in te wisselen voor gores en dan een dream helm te nemen in plaats van guillaume's... dan heb je 70 CB en nog 350 dmg per kick erbij ong...
dat kan, maar shadows hebben +2 skills.En die zijn hard nodig om 7 kicks te halen.
freggell schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:04:
@der_hans: hoe rijk denk je dat ik ben, dat ding is helemaal gear dependend.
alhoewel, nu ik er over na denk. met het account van mijn zwager...... erg leuk en goed scl spul. (faith, eni, pride, obediance, 2x dream, ..... en meer zooi)

@pheno: neemt alleen de mods van je primairy weapon (eerste die je equipt) de secondairy geet wel skill boosts, dus daar wil je een leuke claw die voornamelijk skills geeft (weet alleen niet wat ml en ll van sec claw doet)

en de block die je van dual claws kunt krijgen is erg leuk, die werk terwijl je attacked :D
ik ken geen claw die de mods heeft van last wish ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Pheno79 op 12-06-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
freggell schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:04:
daarbij schijnt de skill ook elemental attacks te kunnen blokken, wat uniek is in D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na bijna 2 jaar fanatiek WoW gespeeld te hebben, heb ik de spreekwoordelijke handdoek definitief in de ring gegooid. Daarom keer ik na ruim 4 jaar terug naar D2. Moest er iemand in een genereuze bui zijn en een boost willen geven, of gewoon lekker levelen, whisper @ dematthias!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
damn man baal er nog steeds van dat mun bowa overleden is.... maar goed gaan we weer verder met poging #42 ofzoiets met een hammerdingus.

voor de mensen op @ scl ik ben begonnen om wat mules te legen op klik hier voor de uitverkoop kijk maar dat er iets tussen zit kan het desnoods wel wat doneren.

heej rudy ik weet niet wat voor char je wil maken maar ik heb nog wel wat zut op wat mules staan waar je mss wat aan hebt. pm maar ofzo als je wat nodig hebt.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
mrboomblaster schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:09:
damn man baal er nog steeds van dat mun bowa overleden is.... maar goed gaan we weer verder met poging #42 ofzoiets met een hammerdingus.

voor de mensen op @ scl ik ben begonnen om wat mules te legen op klik hier voor de uitverkoop kijk maar dat er iets tussen zit kan het desnoods wel wat doneren.

heej rudy ik weet niet wat voor char je wil maken maar ik heb nog wel wat zut op wat mules staan waar je mss wat aan hebt. pm maar ofzo als je wat nodig hebt.
ik heb wel interesse in barb combat skiller/37 life
ook 17 life/50 psn dmg SC heb ik interesse in.

zeg maar wat je ervoor wilt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
tollo, ik heb iig een 3s heraldic shield met 9@ voor je; niet veel maar mss een beginnetje :/

pheno, heb jij een MA skiller nodig met 12 life erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:07:
tollo, ik heb iig een 3s heraldic shield met 9@ voor je; niet veel maar mss een beginnetje :/

Tnx Kwakke. Ben inderdaad op zoek naar een 3s pala schild met fatsoenlijke resist (lieft een stukje beter als die 9). Ga er Sanctuary in maken voor mijn Zmiter-poging-2. Denk namelijk dat HoZ en Exile niet te betalen zijn voor mij.
Voordeel van Sanctuary is veel resist en +20 dex die weer goed passen bij Lightsabre die straks gebruikt gaat worden. Grief, Death, LW etc is ook out-of-my-league voorlopig. Maar zowel Lightsabre als Grief Phase heeft 136 dex nodig dus +20dex items zijn lekker.
Heb al een Raven (+20 dex, thx Pheno dat je die wel hebt kunnen looten van Zmiter-poging-1) en Draculs. Een Guardian Angel, Andys Face en Gores kan ik nog wel betalen.

Maar goed, 3s high-res pala schild anyone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:07:

MA skillers zijn altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
lightsabre heb ik voor je, evenals een pd-storm/t-god voor pheno (heb ook een 2ma 28mf amu als je wilt).

als ik een akaran targe met >3x resi en 3sox vind, zal ik hem voor je achterhouden :)

moet weer eff wat fg's gaan sparen, heb intussen bijna 500 fg uitgegeven aan alles van de laatste week :o

maar goed heb wel weer een lvl 75 hammer nu (kan er nu iig countess/summoner/shenk/eldrish mee runnen; no keys yet though :( )
die z'n gear compleet heeft. Twijfel nu alleen tussen HoZ en Spirit. Spirit zorgt ervoor dat ik over de 125% kom, met HoZ heb ik 98%. Maar HoZ heeft weer ~350 def extra, wat met HS ongeveer neerkomt op 2K defence. spirit heeft FHR en mana....

Kan evt de t-god ruilen voor een arach, maar dan ben ik mn light absorb kwijt, wat wel lekker is in de arcane (da's mijn 'thuis' ;) )

kan evt een 20%circlet nemen, maar dan mis ik damreduce, mana & life van de shako :(

iemand tips??

oh, en gister ook nog een bonehew en een hone sundan gevonden :) heb er alleen geen gebruik voor; levert zoiets nog iets op?!? (allebei niet eth :( )

[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 13-06-2007 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Storm met een nog te cuben um heb ik, maar bedankt ;)

Ik ben even aan het puzzelen geslagen:

[str]
15 str nog nodig

[dex]
44dex

[res]
full, op 22 poison na

[dr]
43%

[fhr]
Oh jee, dat wordt weer sparen voor scs met lres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Ik denk dat je beter voor de 125% FCR kan gaan, dan heb je immers een bijna ondoordingbaar gordijn van hammers (anders lopen ze er nog wel eens door ), komt er nog iemand door (wat binnenkort niet meer zal lukken als je damge per hammer >>>>>), dan heb je nog steeds genoeg block en defense om ze tegen te houden.

Je kan je shako ook aanhouden.... Op SCL heb ik de ervaring dat je sneller kilt met spirit dan met HoZ. Mijn pala loopt rond met mf gear en heeft zo goed als geen fcr (wat dan wel wordt gecompenseerd door 15k damage per hamer). HIer lopen ze er meer dan dikwijls doorheen...
Zeker geen aanrader op HC om je FCR te laten zakken...

Remember: "Offense is the best defense" (en dit geld zeker in geval van een hammerdin denk ik zo).

PS: gisteren Tarnhelm gevonden, mijn eerste selffound useable unique op HC!
PS2:Kwakke, je mag al een deel van de geleende gear terugverwachten, heb zelf al teen en tander bijeengeraapt.

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:55:

Remember: "Offense is the best defense" (en dit geld zeker in geval van een hammerdin denk ik zo).
Ik prefereer: "als het dood is, dan kilt het niet meer" of "Als het beweegt: schieten. Als het niet beweegt: ook schieten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Frunz schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:04:
[...]

daarbij schijnt de skill ook elemental attacks te kunnen blokken, wat uniek is in D2
Wat ik met een test sin op sp heb gezien, dan werkt dat idd. en dat is opzich wel prettig.
enige nadeel is, dat je niet block tijdens walk of run.

@Pheno: euh..... zou leuk zijn een katar met dezelfde mods als LW, maar daarintegen, de katars zijn ook niet zo prijzig

maar een chaos claw is leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:32:
[...]

Wat ik met een test sin op sp heb gezien, dan werkt dat idd. en dat is opzich wel prettig.
enige nadeel is, dat je niet block tijdens walk of run.

@Pheno: euh..... zou leuk zijn een katar met dezelfde mods als LW, maar daarintegen, de katars zijn ook niet zo prijzig

maar een chaos claw is leuk :)
De enige manier hoe je last wish kun vervangen is bers in 33n 3 s claw stoppen. Als twwede claw pak je dan jades, voor de res die je normaal met storm zou hebben. Alleen mis je dan ignore target def. Of je plaatst ipv een ber een jah (dacht ik) er in met daarnaast 2 bers. Shadowdancers uit, gores er aan.
In guilaemes face donder je dan nog een ber om iets van die 35% dam red die storm gaf te compenseren..
Natures peace voor prevent healing. Might aura van a2 merc met holy freeze runeword.

Dan heb je bijna dezelfde settings. Ik weet niet wat duurder is, plus dat je je claws continue kan laten fixxen. En je damage wordt gehalveerd, omdat shadows dancers veel meer kickdamage doen.

Ik heb 1 socket in guil, 2 ringen en een amu over om dit te kunnen:
+3 martial arts
15 str
44dex
mana leech
cannot be frozen

De amu moet dus +3 martial en dan hoge dex hebben, ik praat over 24 minimaal.
Ik heb een ravenfrost al weet ik de dex er niet meer van, dan moet de dex zijn opgelost mits goede amu. Manaleech en 15 str over om te regelen op een ring en een socket. Fal of perf amethyst geeft 10 str.
5 str, manaleech. 1 charm skiller met +5str, en een manald heal. Klaar.

Jesus, en dan nog die str bug om alles aan te trekken, dit gaat hel worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
yago schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:55:
Ik denk dat je beter voor de 125% FCR kan gaan, dan heb je immers een bijna ondoordingbaar gordijn van hammers (anders lopen ze er nog wel eens door ), komt er nog iemand door (wat binnenkort niet meer zal lukken als je damge per hammer >>>>>), dan heb je nog steeds genoeg block en defense om ze tegen te houden.

Je kan je shako ook aanhouden.... Op SCL heb ik de ervaring dat je sneller kilt met spirit dan met HoZ. Mijn pala loopt rond met mf gear en heeft zo goed als geen fcr (wat dan wel wordt gecompenseerd door 15k damage per hamer). HIer lopen ze er meer dan dikwijls doorheen...
Zeker geen aanrader op HC om je FCR te laten zakken...

PS: gisteren Tarnhelm gevonden, mijn eerste selffound useable unique op HC!
PS2:Kwakke, je mag al een deel van de geleende gear terugverwachten, heb zelf al teen en tander bijeengeraapt.
geleend?? wil alleen de raven terug van boom als ie klaar is met levellen :P

heb nie eens ruimte om alles op te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
:9~

Ik heb nog een +3 P & B amu voor je boner necro als je wil ( wel met crapmod...)

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Zo, nu er verschillende digitale en IRL-hoofstukken zijn afgelopen, keer ik wederom terug naar de D2-scene, m'n 6de comeback lijkt het ;)

Eerste project wordt een Smiter (Originéél!!). Nog nooit eerder gemaakt en tot nu toe vind ik het wel lachen. Krijg nog een paar leuke itempjes van een IRL collega, dus moet helemaal goed komen. Ook nog nooit ubers gezien of gedaan en het schijnt dat een (goede) smiter dit makkelijk aankan, weer een uitdaging :)

Als iemand zich geroepen voelt om me een welcome-back-boost/rush aan te bieden of items wil doneren, laat het me maar weten. Topic staat weer in de bookmarks en ben redelijk wat online @ b.net met account *xanga

o/~

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter185 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:23:
Zo, nu er verschillende digitale en IRL-hoofstukken zijn afgelopen, keer ik wederom terug naar de D2-scene, m'n 6de comeback lijkt het ;)

Eerste project wordt een Smiter (Originéél!!). Nog nooit eerder gemaakt en tot nu toe vind ik het wel lachen. Krijg nog een paar leuke itempjes van een IRL collega, dus moet helemaal goed komen. Ook nog nooit ubers gezien of gedaan en het schijnt dat een (goede) smiter dit makkelijk aankan, weer een uitdaging :)
Vooral dat laatste woord icm met smiter en ubers :')

By the way, je hoeft er niet goed voor te zijn, zelfs een poor men smiter kan die lui aan.

Welcome back trouwens, ga je voor scl of hcl? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 13-06-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Pheno79 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:35:
[...]
Vooral dat laatste woord icm met smiter en ubers :')

By the way, je hoeft er niet goed voor te zijn, zelfs een poor men smiter kan die lui aan.

Welcome back trouwens, ga je voor scl of hcl? :+
SCL.
(Ik + HCL = ongekende frustratie = stoppen binnen een paar dagen.)

--- Edit

Zijn Dracul's nodig voor een smiter als je al een Exile hebt? Als het wel nodig is, wie heeft ze nog over? Als het niet zo is, wat kan ik dan beter gebruiken en heeft iemand die dingen dan toevallig nog over? Verder moet ik alleen nog Goreriders, een Shako en een goede belt; verdungo's oid.

Ik ga ff verderlevelen...

[ Voor 29% gewijzigd door Wouter185 op 13-06-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 08:04:
lightsabre heb ik voor je, evenals een pd-storm/t-god voor pheno (heb ook een 2ma 28mf amu als je wilt).

als ik een akaran targe met >3x resi en 3sox vind, zal ik hem voor je achterhouden :)

moet weer eff wat fg's gaan sparen, heb intussen bijna 500 fg uitgegeven aan alles van de laatste week :o

maar goed heb wel weer een lvl 75 hammer nu (kan er nu iig countess/summoner/shenk/eldrish mee runnen; no keys yet though :( )
die z'n gear compleet heeft. Twijfel nu alleen tussen HoZ en Spirit. Spirit zorgt ervoor dat ik over de 125% kom, met HoZ heb ik 98%. Maar HoZ heeft weer ~350 def extra, wat met HS ongeveer neerkomt op 2K defence. spirit heeft FHR en mana....

Kan evt de t-god ruilen voor een arach, maar dan ben ik mn light absorb kwijt, wat wel lekker is in de arcane (da's mijn 'thuis' ;) )

kan evt een 20%circlet nemen, maar dan mis ik damreduce, mana & life van de shako :(

iemand tips??
Kwakke, je hebt het zelf kunnen zien toen onze Hammerdins tegelijk door Catacombs en Arcane heen tele-de. Jij met HoZ en dus <125 fcr en minder fhr. Ik met spirit en 125 fcr en meer fhr. Ik had nergens last van, jij ging iedere keer in hit-recovery. Ik kon dus overal heen teleporten, jij moest wachten op mijn TP :).
Mijn bevindingen (had op SCL wel een HoZ) zijn: Spirit (125 fcr+fhr) >> HoZ (+skills, def).
Zelfs mijn relatief goedkope Hammerdin (alleen Enigma als "duur" item) heeft geen moeite met killen. Alleen voor PvP of UberTrist-levelling zou ik meer +skills echt nuttig vinden. Met 8k Hammers ligt alles zo om, zelfs met meer mensen in de game.
Ik denk dat ik, zeker op HC, de voorkeur geef aan Wizzy+T-Gods boven Arach+HoTo (als ik die kon betalen). Puur vanwege de absorb en resist.

Mijn gear:
Shako (PTopaz)
Enigma in troep-armor (stom, ja)
+2skill/9%fcr amu (self-crafted), 2x 10%fcr/resist ringen
34%fcr/28% allres Sacred Targe Spirit
Wizzy (nog unsocketed)
Trangs gloves
T-gods
46% WT boots

Dit geeft >125% fcr, max. resists, +8 skills na BO, 3k life na BO (400 pts in Vita) en max. block.
Mijn A2 cold-merc heeft een low-damage Insight, een eth. Duriel en een rockstopper-helm. Doet (gelukkig) niet genoeg damage om die klote-chuckies (Dolls) in 1x dood te prikken en overleeft zelfs relatief vaak die IM-casters in A4 en WSK2/3.
ALs ik er voor zorg dat ik netjes ge-BO-ed ben (dus 3k life) overleef ik zelfs een Amp.ed FE Lister die uit elkaar spat (in tegenstelling tot mijn Zmiter helaas).
Mijn aanbeveling: geef (op HC voor een Hammerdin) geen geld uit aan HoZ, PC-Skillers, SoJ's, HoTo's, BK-ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wouter185 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:23:
...
Leuk, nog eentje die een comeback maakt, moest je wat casual willen levelen, /w dematthias :)
Bedankt voor de boost trouwens (wie het ook was van hier:p)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter185 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:39:
[...]

SCL.
(Ik + HCL = ongekende frustratie = stoppen binnen een paar dagen.)

--- Edit

Zijn Dracul's nodig voor een smiter als je al een Exile hebt? Als het wel nodig is, wie heeft ze nog over? Als het niet zo is, wat kan ik dan beter gebruiken en heeft iemand die dingen dan toevallig nog over? Verder moet ik alleen nog Goreriders, een Shako en een goede belt; verdungo's oid.

Ik ga ff verderlevelen...
Ik denk laying of hands? Of geldt dat op een smiter niet. Het zou 350% extra damage tegen demons betekenen....Je mag me alles vragen over necro, assa en barb, maar die andere chars vind ik gewoonweg niet leuk genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
tollo71 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:04:
[...]

Kwakke, je hebt het zelf kunnen zien toen onze Hammerdins tegelijk door Catacombs en Arcane heen tele-de. Jij met HoZ en dus <125 fcr en minder fhr. Ik met spirit en 125 fcr en meer fhr. Ik had nergens last van, jij ging iedere keer in hit-recovery. Ik kon dus overal heen teleporten, jij moest wachten op mijn TP :).
Mijn bevindingen (had op SCL wel een HoZ) zijn: Spirit (125 fcr+fhr) >> HoZ (+skills, def).
Zelfs mijn relatief goedkope Hammerdin (alleen Enigma als "duur" item) heeft geen moeite met killen. Alleen voor PvP of UberTrist-levelling zou ik meer +skills echt nuttig vinden. Met 8k Hammers ligt alles zo om, zelfs met meer mensen in de game.
Ik denk dat ik, zeker op HC, de voorkeur geef aan Wizzy+T-Gods boven Arach+HoTo (als ik die kon betalen). Puur vanwege de absorb en resist.

Mijn gear:
Shako (PTopaz)
Enigma in troep-armor (stom, ja)
+2skill/9%fcr amu (self-crafted), 2x 10%fcr/resist ringen
34%fcr/28% allres Sacred Targe Spirit
Wizzy (nog unsocketed)
Trangs gloves
T-gods
46% WT boots

Dit geeft >125% fcr, max. resists, +8 skills na BO, 3k life na BO (400 pts in Vita) en max. block.
Mijn A2 cold-merc heeft een low-damage Insight, een eth. Duriel en een rockstopper-helm. Doet (gelukkig) niet genoeg damage om die klote-chuckies (Dolls) in 1x dood te prikken en overleeft zelfs relatief vaak die IM-casters in A4 en WSK2/3.
ALs ik er voor zorg dat ik netjes ge-BO-ed ben (dus 3k life) overleef ik zelfs een Amp.ed FE Lister die uit elkaar spat (in tegenstelling tot mijn Zmiter helaas).
Mijn aanbeveling: geef (op HC voor een Hammerdin) geen geld uit aan HoZ, PC-Skillers, SoJ's, HoTo's, BK-ringen.
liever magefists ^^ (mana regen) -- die amu is een beetje een struikelblok, die zijn moeilijk te krijgen (of heeel duur) -- volgens mij gaat de rest van je verhaal ook prima op voor scl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Mooneater schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:59:
[...]

liever magefists ^^ (mana regen) -- die amu is een beetje een struikelblok, die zijn moeilijk te krijgen (of heeel duur) -- volgens mij gaat de rest van je verhaal ook prima op voor scl :)
De Cold-res van Trang is veel belangrijker dan de mana-regen van Magefist. Nooit mana-probs met Insight-Merc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Iemand toevallig op dit moment in voor een Hell Rush?

Is 2k per Smite op level 69 goed? Heb echt geen flauw idee...

[ Voor 38% gewijzigd door Wouter185 op 13-06-2007 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
@frunz hmm die 2 mag je wel hebben voor 15 fg hoef er geen tonnen aan te verdienen en heb je aardige items.

en wie de fuck is lamberto? wil je wel wat doneren maar houdt mun topic een beetje clean. geen zin om weer een nieuwe te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Wouter185 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:59:
Iemand toevallig op dit moment in voor een Hell Rush?

Is 2k per Smite op level 69 goed? Heb echt geen flauw idee...
Voor zover ik weet gaat het bij smite niet om de dmg maar om dat het altijd hit. Vervolgens met deadly strike of open wounds (vergeet altijd wat wat is) de dmg doen oid.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Flapmo schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:09:
[...]

Voor zover ik weet gaat het bij smite niet om de dmg maar om dat het altijd hit. Vervolgens met deadly strike of open wounds (vergeet altijd wat wat is) de dmg doen oid.
crushing blow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ja hoor, wilt men je even boosten, krijg je een tempban. Tyfus.
Ik probeer het nog 10 minuutjes, dan kap ik. Echt, ga echte dupers pakken bliz!

[ Voor 38% gewijzigd door Pheno79 op 13-06-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Kwakke, Tollo, Pheno,

Thx for the rush! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Is eigenlijk wel leuk van die GOT-run's.
Wordt nog véél leuker als we met zijn allen een high level char hebben !!!

Ben stilletjes aan het nadenken over mijn volgende build, er zijn nog 3 keuzes over:

1) Kick-assa à la Pheno
2) Melee Barb.
3) Fury-zon

Dit is natuurlijk genomen dat er al voldoende hammers zijn voor het lvl-team, anders is de keuze snel gemaakt!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:16:
Kwakke, Tollo, Pheno,

Thx for the rush! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Is eigenlijk wel leuk van die GOT-run's.
Wordt nog véél leuker als we met zijn allen een high level char hebben !!!

Ben stilletjes aan het nadenken over mijn volgende build, er zijn nog 3 keuzes over:

1) Kick-assa à la Pheno
2) Melee Barb.
3) Fury-zon

Dit is natuurlijk genomen dat er al voldoende hammers zijn voor het lvl-team, anders is de keuze snel gemaakt!
Ik heb nog een titan als je wilt, niet een gosu variant, maar niet slecht.Ik was begonnen met een furyzon, maar die laat ik met naam rebirthen in wat anders, ik vind ze geen hol aan :) Ik was toch pas level 7 of zo, dus dat boeit niet.

Ik heb in mijn slaap (ja, het moet niet ernstiger worden) een nieuwe build bedacht :')
De kicksin is al aardig vuurwerk met die torch die firestorm triggered, en last wish die lvl 20 charged bolts loslaat. Ik heb nu meer vuurwerk in gedachte. Maar ik moet het nog uitwerken, thuis maar even doen, stomme webfilter. Er bestaan geen immunities voor haar, dat weet ik iig al. Ik vraag me alleen af hoe het met de killing speed zit. Heeft iemand die char zip nog waar je alle items uit kunt halen en een lvl 99 char kan uitproberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
denk dat je de valor vault bedoeld?

die kan je gewoon ff googles en dan downloaden.
en met hero editor kan je dan je eigen char bouwen en equipen.
alleen niet alle items in de valorvault zijn super bedacht (vooral de RW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freggell schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 08:47:
denk dat je de valor vault bedoeld?

die kan je gewoon ff googles en dan downloaden.
en met hero editor kan je dan je eigen char bouwen en equipen.
alleen niet alle items in de valorvault zijn super bedacht (vooral de RW)
Er was ook wat anders, dan had je alles sets, uniques etc en runes. Ik zit me alleen te bedenken dat er ook ladder only krengen zijn. Nou ja, ik zoek straks wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
klik <<-- voor iedereen die alle ins en outs wil weten van de kick-assa van Pheno (scl is deze build geloof ik, maar dat doet niet onder voor de pret)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Pheno79 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:56:
[...]

Er was ook wat anders, dan had je alles sets, uniques etc en runes. Ik zit me alleen te bedenken dat er ook ladder only krengen zijn. Nou ja, ik zoek straks wel even.
Valorvault heeft alle stes en uniques + rw's
default zitten alle runes al in hero editor.

De Ladder only, kan je niet maken, maar als je ze al hebt, dan werken ze wel :)
wil je ze zelf maken moet je ff de runeword mod ook instaleren :)
dan kan je gewoon alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Wie vroeg zich ook alweer af of LOH hielp bij de ubers (Pheno?)

volgens de guide hierboven:

Finally there’s Laying of Hands, the set gloves from the Disciple set. These gloves are GREAT for uber-hunting! +350% Enhanced Damage to Demons will make those kicks of yours hit the uber-three with the released power of a siege engine! Plus, with Life Tap covered by your Last Wish, you can have your cake and eat it too – survivability with hard-core butt-kicking potential.

Wel dus....

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

zoals ik in m'n vorige post al had gezegd ben ik nog redelijk blanco (lees: newb) als het aankomt op Ubers e.d. Daarom zou ik ook graag willen weten wat de waarde is van een Key of Terror en hoevaak dat ding dropt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:13:
Wie vroeg zich ook alweer af of LOH hielp bij de ubers (Pheno?)

volgens de guide hierboven:

Finally there’s Laying of Hands, the set gloves from the Disciple set. These gloves are GREAT for uber-hunting! +350% Enhanced Damage to Demons will make those kicks of yours hit the uber-three with the released power of a siege engine! Plus, with Life Tap covered by your Last Wish, you can have your cake and eat it too – survivability with hard-core butt-kicking potential.

Wel dus....
Op een kicksin zeker, dat weet ik ook wel, dat is namelijk mijn endgear geweest. Ik vroeg me af of die damage bij een smiter werkte. Ik zou niet weten waarom niet eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter185 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:33:
zoals ik in m'n vorige post al had gezegd ben ik nog redelijk blanco (lees: newb) als het aankomt op Ubers e.d. Daarom zou ik ook graag willen weten wat de waarde is van een Key of Terror en hoevaak dat ding dropt...
Je hebt 3 verschillende keys nodig, waarvan de destruction key het meest waard is (te halen bij nithla).
Terror is 1 fg (forumgold op d2jsp.org), dus zo'n 2~3 pgems.
Hate ook, destruction is 2fg. Dus 4~6 pgems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Dus dat ik gisteren een Key of Terror heb geruild tegen Gore Riders is niet eens zo dom? ;)

Droppen die keys iedere kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Wouter185 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:37:
Dus dat ik gisteren een Key of Terror heb geruild tegen Gore Riders is niet eens zo dom? ;)

Droppen die keys iedere kill?
dat lijkt me een heel gunstige ruil :P

de keys droppen ongeveer 1 op de 12 keer -- het verschilt geloof ik een beetje of de countess/summoner/nithalak doet, maar allemaal ongeveer tussen de 1 op de 10-15.

Voor de ubers heb je dus 3x3 keys nodig... oftewel ongeveer 40 countess, 40 summoner en 40 nith runs ;) (nithalak is het lastigst vanwege CE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:34:
[...]
@Derrhans: weet je hoeveel het kost om last wish te repareren? Plus dat pb een snellere base speed heeft, waardoor je het ias breakpoint makkelijker haalt ;)

Aparte build overigens, het zal ook vast werken. Misschien dat ik die eens probeer, alleen vind ik het jammer dat de kicks niet werken. Ik vind mijn matrix style uberkicksin veel toffer dan een normal 2fp attack :)

7/2/2/2/2/2 is trouwens niet te halen op een talon kicksin, nooit niet.
Gaat toch geen dura af van je zwaard als je kicked :S

Toffer om 2fps normal te hallen om dat dat niet zomaar gaat.
en is sneller als kicks :)

7 frame startup voor kicks is 3 maal meppen met normal 2f attack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:50:
[...]

haal je 2fps niet als je faith merc neemt? (even te lui hier om de breakpoints op te zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:50:
[...]

Nooit opgelet, maar de base speed van een pb is goed. Ik weet niet wat ie is op een zerker. Webfilter en zulcks. Maar je haalt 7/3... niet met een zerker voor zover ik weet.

En kicks gooien mijn vijanden in een soort van stunlock, wat ik op hcl een stuk prettiger vind. Een werebear heeft ook een rotte fhr tabel, waardoor je als jij geslagen wordt, totaal overdonderd wordt.

Als je als assa in werebear mindblast kan gebruiken heb ik niets gezegd, dan heb je op hcl een stuk meer rust in de tent. Volgens mij gaf de maker ook aan dat de vita en defense een nadeel was met zijn build. Dodelijk op hcl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooneater schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:52:
[...]

haal je 2fps niet als je faith merc neemt? (even te lui hier om de breakpoints op te zoeken)
:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Hoe doet ie dit?

Ik bedoel dan displayen wat stats zijn van MF en GF? En een socked-lock? Handig!

Ik vind dit wel interessant! Heb m ge PM'ed met deze vraag maar misschien dat jullie dit ook weten?
Zijn er plug-inn's die jullie gebruiken tijdens het spel?

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:19:
Hoe doet ie dit?

Ik bedoel dan displayen wat stats zijn van MF en GF? En een socked-lock? Handig!

Ik vind dit wel interessant! Heb m ge PM'ed met deze vraag maar misschien dat jullie dit ook weten?
woei, dat ziet er echt superhandig uit (nare gerekenmachien steeds).

Ik gebruik alleen drop-notify... wel handig tijdens cow-runs etc :) (werkt icm d2loader...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mooneater schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:22:
[...]
Ik gebruik alleen drop-notify... wel handig tijdens cow-runs etc :) (werkt icm d2loader...)
Wat doet drop-notify?
En waar kan ik dat vinden (indien interessant).

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d2loader was detectable toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
yago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:36:
[...]

Wat doet drop-notify?
En waar kan ik dat vinden (indien interessant).
drop notify geeft een berichtje als een bepaald item dropt (in je msg gedeelte), er zit een *.ini bij die je kan editen zodat je kan aangeven wat voor item het moet zijn (bijv. een item met 2 sockets, ethereal, elite, unique, set etc.) -- geen idee meer waar je het kon vinden, dat wordt googlen :)

ik d8 trouwens niet dat d2loader detectable was... -- tot nu toe gaat alles nog goed O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
werk ook met d2loader (1x en 1x origineel) Nog geen prob. gehad...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
hier kan je dropnotify vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DropNotify'er is een vorm van cheaten.
Kan je een ban voor krijgen dacht ik.

Merk je vanzelf wel :P

--

@pheno

Als kicks base speed afhankelijk is, dan moet je wel PB nemen (-30) zerker is base -15 als ik me niet vergis.

CS en DB (lage versie's van PB) zijn base 0 of 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Derr_Hans schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:30:
DropNotify'er is een vorm van cheaten.
Kan je een ban voor krijgen dacht ik.

Merk je vanzelf wel :P

--

@pheno

Als kicks base speed afhankelijk is, dan moet je wel PB nemen (-30) zeker is base -15 als ik me niet vergis.

CS en DB (lage versie's van PB) zijn base 0 of 10.
in dat geval moest ik t maar eens weghalen... (ik vind trouwens MH meer cheaten, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

heyhey, bedankt voor de blijde ontvangst!

@yago, oh was jij dat joh, tja dat was toen heel GoT nog arm was en een enigma nog duur :D. Ik heb zelf niet veel verstand van de huidige uberlevelingzooi. Ik ben meer uit de tijd dat je daar een gmerc voor gebruikte (opa vertelt :P). Voordat je het op hardcore gaat proberen, zou ik het eerst ff op softcore proberen. Ik heb altijd wel organ sets liggen en een sterke hammer (13-13K met 125fcr), kan naar 15 als ik mijn mfgear afdoe :).

@pheno, klinkt erg interessant, misschien ga ik hem maar bouwen.

Ik heb trouwens op dit moment ook een paladin en amazon in act5 hell, die moeten binnenkort maar eens geleveld worden....

@Derr Hans, ook dat is een leuke build.... hmm, welke wordt het :D. Ik heb nog een duress en een brakke beast BA liggen, dus ik ben al een stukkie op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Rudy_V schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:11:

@yago, oh was jij dat joh, tja dat was toen heel GoT nog arm was en een enigma nog duur :D. Ik heb zelf niet veel verstand van de huidige uberlevelingzooi. Ik ben meer uit de tijd dat je daar een gmerc voor gebruikte (opa vertelt :P). Voordat je het op hardcore gaat proberen, zou ik het eerst ff op softcore proberen. Ik heb altijd wel organ sets liggen en een sterke hammer (13-13K met 125fcr), kan naar 15 als ik mijn mfgear afdoe :).
Geen slecht idee, iedereen heeft wel een goeie hammer SCL denk ik zo.
Mijne is ook alvast 15k-15k en ik denk dat boom er ook nog eentje heeft met dezelfde damage...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

yago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:28:
[...]

Geen slecht idee, iedereen heeft wel een goeie hammer SCL denk ik zo.
Mijne is ook alvast 15k-15k en ik denk dat boom er ook nog eentje heeft met dezelfde damage...
Eigenlijk wil je wel een 125fcr hammerdin hebben, anders heb je te weinig hammers up om de wave in 1x te kunnen neermaaien....

Maar we kunnen het gewoon een keertje proberen, in het ergste geval faalt het en zijn we 1 organ set kwijt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
d2loader gebruik al een tijdje voor mun 4 acc en werkt best lkkr. het is schijnbaar wel detectbaar maar blizzard heeft tot nu toe nog nix aan gedaan en lijkt me niet dat ze dat ooit nog gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Rudy_V schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:10:
[...]

Maar we kunnen het gewoon een keertje proberen, in het ergste geval faalt het en zijn we 1 organ set kwijt :).
KWijt?
Als we sterven komt mijn smiter wel ff clearn, die heeft no problemo's met de ubers...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Denk dat ik soon is een Poison Jav amazon ga bouwen, HC dan maar. Eerst ff FGs opsparen al is ze vrij cheap :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flapmo schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:08:
Denk dat ik soon is een Poison Jav amazon ga bouwen, HC dan maar. Eerst ff FGs opsparen al is ze vrij cheap :p.
Plague Jav's heb je wat aan.. das met die spoor..
Die andere heeft AR nodig ;) en als je low dex/ar heb heb je dus problemen om posion te verspreiden..
Maar het is gemakkelijk om dikke posion damage te halen..

Bramble + TO Gloves ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Ik heb een vraag. Ik heb een aantal guides doorgelezen over smiters en er is onduidelijkheid over het head-item. De een zweert bij een shako (al dan niet gesocket), de ander gaat voor Guillaume's Face. Welke raden jullie me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter185 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:24:
Ik heb een vraag. Ik heb een aantal guides doorgelezen over smiters en er is onduidelijkheid over het head-item. De een zweert bij een shako (al dan niet gesocket), de ander gaat voor Guillaume's Face. Welke raden jullie me aan?
SCL? Guil!
HCL: Shako!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Derr_Hans schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:13:
[...]

Plague Jav's heb je wat aan.. das met die spoor..
Die andere heeft AR nodig ;) en als je low dex/ar heb heb je dus problemen om posion te verspreiden..
Maar het is gemakkelijk om dikke posion damage te halen..

Bramble + TO Gloves ;)
ik heb een 48% bramble, near perf dus.
Ligt nog steeds op mule, ik denk dat ik die eens ga aanbieden op d2jsp. Of eens een Poison necro maken, samen met lower res en wat poison modifieritems (TO, bramble, TO belt + shield voor set bonus) en dan heb je best een killer denk ik.

Eerst assa levelen, dankzij tollo en kwakke (en een beetje ancients fun met kwakke en reviva) staat ze alweer in de ws2. Niets te doen, want ze zal het solo niet overleven :X Itemhunting op d2jsp dan maar, dan kan ze binnenkort de cs weer eenvoudig cleanen als wraak om die interupted dood daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185

Wouter185

Skoltns.nl

Waarom verschil tussen SCL en HCL? omdat Shako meer survivability geeft?
Laat ik mijn vraag iets verder definiëren: ik ben van plan ubers te gaan doen en wat pvp'en (om 14 jarige knaapjes te pesten): dan nog steeds Guil?

---Edit:

Euhm lol? Ik heb het afgelopen half uur lopen zoeken naar Durance of Hate Lvl3 en toen ik het had gevonden heb ik Mephi maar eens geprobeerd. Ik ben atm lvl 76 maar wou het toch eens proberen. Ik kan me nog goed herinneren dat ik talloze keren Mephi heb gerunned met m'n MF sorc, maar vergeleken met zonet ging dat traag, zelfs op level 92.
Ik ben denk ik 5 seconden bezig geweest met Mephi, toen lag ie.... is dit normaal? Cause I like it 8) _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Wouter185 op 14-06-2007 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter185 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:59:
[...]

Waarom verschil tussen SCL en HCL? omdat Shako meer survivability geeft?
Laat ik mijn vraag iets verder definiëren: ik ben van plan ubers te gaan doen en wat pvp'en (om 14 jarige knaapjes te pesten): dan nog steeds Guil?
pvp als in legit pk of echt pvp games?
Legit pk: killingspeed is belangrijk, je verrast ze, dus vita is ondergeschikt aan ramkracht, one hit kills all. Eigenlijk geldt dat voor pvp ook. Als je goede vita charms hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoptolemos
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
yago schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:19:
Hoe doet ie dit?

Dat is C3PO.

En voor de duidelijkheid, C3PO, Maphack, MMBot, D2JSP, d2loader, drop-notify en alle andere third-party applications zijn illegaal volgens de battle.net EULA. Alle bovenstaande programma's behalve d2loader word ook voor gedelete, d2loader heb ik nog nooit iemand voor gedelete zien worden.

Edit: Wel grappig om te zien dat zoveel mensen nog steeds D2 spelen, ik ben onderhand al weer enkele jaren gestopt. Ben tot voor kort nog moderator op d2jsp geweest, dus ik weet er nog wel 't nodige vanaf. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Neoptolemos op 14-06-2007 23:15 ]

Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
Neoptolemos schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:13:
[...]

Dat is C3PO.

En voor de duidelijkheid, C3PO, Maphack, MMBot, D2JSP, d2loader, drop-notify en alle andere third-party applications zijn illegaal volgens de battle.net EULA. Alle bovenstaande programma's behalve d2loader word ook voor gedelete, d2loader heb ik nog nooit iemand voor gedelete zien worden.

Edit: Wel grappig om te zien dat zoveel mensen nog steeds D2 spelen, ik ben onderhand al weer enkele jaren gestopt. Ben tot voor kort nog moderator op d2jsp geweest, dus ik weet er nog wel 't nodige vanaf. ;)
prima -- (die is weg) -- hoe zit het met ftj reducer? (just to be safe) heb niet zo'n zin om alles kwijt te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Neoptolemos schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:13:
[...]
Ben tot voor kort nog moderator op d2jsp geweest, dus ik weet er nog wel 't nodige vanaf. ;)
Geweest?
Je bent dus gestopt? Jammer, we kunnen altijd wel een ervaren speler gebruiken... ;)

*Don_holio

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.