Daarom post ik mijn setup ook nooitMcDutch schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:55:
[...]
Hij gebruikt waarschijnlijk de pen van zijn wacom tablet als muisvervanger.
Mooie setups hier, allemaal erg opgeruimd ook, lijkt bijna onnatuurlijk schoon bij sommigen.

Ik zal binnenkort weer eens een kiekje schieten thuis. Ik heb ondertussen ook een Wacom, maar die vul ik wel aan met een trackball
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Zeker .. ik gebruik Remote Desktop om bijv. downloads aan te zetten en om videos te converteren!Abbadon schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:12:
Gebruik je de G5 nog wel nu je de MP hebt?
Haha - dat klinkt bekend. Hellanzb en de widget ervoordiotav schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:23:
[...]
Zeker .. ik gebruik Remote Desktop om bijv. downloads aan te zetten en om videos te converteren!
This space intentionally left blank.
Wat ik me nou altijd afvraag, is dat nou niet erg lastig als je even wat wilt typen? Want dan moet je de pen iedere keer neerleggen/oppakken?diotav schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:06:
Ik gebruik inderdaad alleen de pen van mijn Intuos3 .. werkt echt té relaxed!
Verwijderd
prachtige opstelling ! lekker ruim opgezet, niet zo opgepropt. lijkt wel een beetje op de mijne moet ik zeggen
[ Voor 143% gewijzigd door Aristoi op 27-06-2007 16:42 ]
Verwijderd
Te weinig Apple, te veel PC. Bereid je voor op een overdosis anti-PC opmerkingen
Dat valt erg mee, het aantal apple producten ligt dicht tegen de pc aan. helaas zijn de pc-producten groter qua omvang zodat ze meer opvallen.Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:21:
offtopic:
Te weinig Apple, te veel PC. Bereid je voor op een overdosis anti-PC opmerkingen
Verwijderd
wow.... 18,3GHz......Aristoi schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:17:
Apple Hardware:
Apple Macbook; 18,3Ghz, 1 GB, 60GB
Vertel, wat doe je voornamelijk op de mac('s)?diotav schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:45:
Maar natuurlijk..
Mac Pro
3 GHz Quad-Core
4GB RAM
Raptor X 150GB 10k
Barracuda 750 GB
Ati X1900 XT
PowerMac G5
Dual-core 2.0 GHz
3GB RAM
250GB HD
GeForce 6600
30" Cinema Display
Wacom Intuos3 A4
Logitech Z-5500
UltraMax 640GB
iPod Nano 8GB
iPod Video 80GB
Nokia E61
Ik gok iets meer dan iTunes en Safari
Moet je niet vragen of die bij zijn ouders woontweeraanmelden schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:05:
[...]
Vertel, wat doe je voornamelijk op de mac('s)?
Ik gok iets meer dan iTunes en Safari

volgens mij doet die precies het zelfde als wat ik op mijn setup doe youtube kijken en muziek downloaden en heel af en toe bang brothers kijken

Verwijderd
Misschien kun je de foto voortaan maar beter net naast je bureaulampje croppen. Verder is het voor hier totaal niet interresant hoeveel megaherz je zwarte doos heeft.Aristoi schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:17:
[afbeelding]
Apple Hardware:
Apple Macbook; 1.83Ghz, 1 GB, 60GB
Apple Nano 2nd 8GB
Apple Universal Dockingstation
Overige:
Game/muziek-pc; AMD 64+ 4000, 2GB, 160GB, 6800 Ultra, Creative X-Fi XtremeMusic
Logitech G15
Logitech G7 + QCK+ Steel muismat
Iiyama 17' 8ms
Speakers en receiver:
2x Akai
2x B&W
Onkyo receiver
Ik heb NET dezelfde bureaustoel... wat een ROMMEL

Deze vraag was toch heel normaal? ik vind het ook wel interessant om te weten wat de tweakert met zn (dikke) apple config doet.Cain69 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:05:
[...]
Moet je niet vragen of die bij zijn ouders woont?
volgens mij doet die precies het zelfde als wat ik op mijn setup doe youtube kijken en muziek downloaden en heel af en toe bang brothers kijken
(foto's zijn klikbaar, sorry voor brakke kwaliteit, foto's genomen met 2mpix telefooncamera)

Werkstation
Mac Pro
2x 2,66Ghz Xeon
5GB ram
Ati X1900XT
Geforce 7300GT
2 superdrives
74GB Raptor 10.000rpm (OS X)
36GB Raptor 10.000rpm (Vista)
320GB Barracuda 7200rpm (Data)
Mac OS X 10.4.10 & Windows Vista Ultimate (Parallels en Bootcamp)
3x 23" Apple Cinema Display
Bose Companion 5
Wireless keyboard & Mighty Mouse
Notebook
MacBook
2,16Ghz Core 2 Duo
2GB ram
100GB 7200rpm harddisk
Mac OS X 10.4.10 & Windows XP Pro (Parallels)
Server
Antec P180 case
Asus P5N32-SLI SE Deluxe
Core 2 Duo E6600
4GB ram
Geforce 6800
DVD-brander
Promise EX8350 RAID-controller
2x 74GB Raptor 10.000rpm RAID1 (System)
4x 320GB Barracuda 7200rpm RAID 5 (Data)
Windows Server 2003 met VMware server (en een aantal virtuele servers)
Server 2
PowerMac G4
400Mhz PowerPC G4
1,5GB ram
DVD-speler
80GB harddisk
Mac OS X server 10.4.10
Sitecom KVM switch
BenQ 19" glossy TFT
Logitech wireless desktop set
Overige
Linksys SRW-2008 managed 8-port gigabit switch
Cisco 2600 (test router)
Thin-client
Bose TriPort koptelefoon (in zakje)
Gebruik
Werkstation gebruik ik voornamelijk voor Webdevelopment, het simuleren van Cisco omgevingen d.m.v. Dynamips / Dynagen en het draaien van verschillende Windows Server configuraties in Parallels voor testen en ondersteuning aan klanten.
Server draait een webserver met een aantal prive websites en development projecten, een hosted Exchange 2003 omgeving voor 2 bedrijven, DNS server, Back-up server (online back-up), Fileserver (eigen gebruik) en FreeBSD mailserver (eigen gebruik).
Macserver is alleen voor testen en ondersteuning aan klanten van OS X server.
Thin-client draait Ubuntu en wordt gebruikt als TFTP server om Cisco configs (tijdelijk) op te slaan en voor consolepoort configuraties
CCIE3 #21946 (Routing & Switching / Service Provider / Storage), JNCIE-M #851
Volgend jaar hoop ik een dergelijke foto te kunnen plaatsen

Erg netjes.
Doe eens een screenshot van een situatie wanneer je aan het werk bent?
Mac pro 2.66/3gb/1900xt
LG 20"
Logitech dinovo/logitech muisje

Enige nadelen aan een mac pro die ik tot nu toe ben tegengekomen:
1. superdrive maakt teveel geluid wanneer actief
2. gebrek aan fatsoenlijke videokaarten / geen legacy/emu support voor non-efi videokaartjes
Multi-threaded opengl support zorgt er iig voor dat de 3d performance behoorlijk netjes is
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Darn, driemaal 23"Skins schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:17:
Nadat gisteren eindelijk mijn bestelling binnenkwam is het nu eens tijd mijn set-up te posten.
(foto's zijn klikbaar, sorry voor brakke kwaliteit, foto's genomen met 2mpix telefooncamera)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Bashrat schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:16:
[...]
Ik heb NET dezelfde bureaustoel... wat een ROMMEL
Ik heb hem ook, was een verjaardagscadeau. Zit echt voor geen meter.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
hoezo gebrek aan fatsoenlijke videokaarten? je kan er ook zelf 1 inprikken natuurlijkblouweKip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:38:
Net overgestapt van een "gewone" pc naar een mac pro (meer een linux switcher, al draaien al mn linux apps netjes op osx)
Mac pro 2.66/3gb/1900xt
LG 20"
Logitech dinovo/logitech muisje
[afbeelding]
Enige nadelen aan een mac pro die ik tot nu toe ben tegengekomen:
1. superdrive maakt teveel geluid wanneer actief
2. gebrek aan fatsoenlijke videokaarten / geen legacy/emu support voor non-efi videokaartjes
Multi-threaded opengl support zorgt er iig voor dat de 3d performance behoorlijk netjes is
Zeker niet het geval, alleen als t een efi kaartje is, apple lijkt te hebben verzuimd bios legacy support in te bouwen in mn macpro waardoor je niet zomaar een willekeurige pc kaart werkende kan krijgen in osx, natuurlijk ligt dat gedeeltelijk bij de fabrikanten van die kaartjes (daar ze ook gewoon efi compatible biosjes op die dingen kunnen zetten), maar het is wel duidelijk dat apple/ati wat meer marge op oude kaarten wil scoren op die manier (zo is de 1900xt die ik er nu heb inzitten een lager geklokte versie voor een veel te hoge prijs -> jammer dus)hoezo gebrek aan fatsoenlijke videokaarten? je kan er ook zelf 1 inprikken natuurlijk
Het is dat voornamelijk wow speel, en dus redelijk vooruit kan met die 1900xt, maar dat weerhoud me er wel van een 24" acd te kopen
Ontopic : Mooie setups allen , 3x 23 is natuurlijk super
[ Voor 40% gewijzigd door carfreak02 op 26-06-2007 19:28 ]
Verwijderd
Een reden dat Apple dit doet is om het optimale uit OSX te kunnen halen. Als Apple iedere kaart zou moeten ondersteunen zou dat ten nadele zijn van OSX. Zoiets zie je bijvoorbeeld bij MS. Apple staat er om bekend dat ze goede systemen leveren, met optimale ondersteuning van eigen hardware en software.blouweKip schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:21:
[...]
Zeker niet het geval, alleen als t een efi kaartje is, apple lijkt te hebben verzuimd bios legacy support in te bouwen in mn macpro waardoor je niet zomaar een willekeurige pc kaart werkende kan krijgen in osx, natuurlijk ligt dat gedeeltelijk bij de fabrikanten van die kaartjes (daar ze ook gewoon efi compatible biosjes op die dingen kunnen zetten), maar het is wel duidelijk dat apple/ati wat meer marge op oude kaarten wil scoren op die manier (zo is de 1900xt die ik er nu heb inzitten een lager geklokte versie voor een veel te hoge prijs -> jammer dus)
Het is dat voornamelijk wow speel, en dus redelijk vooruit kan met die 1900xt, maar dat weerhoud me er wel van een 24" acd te kopen
snappie?
Apple mag maar wat blij zijn met zulke klanten, klopt dus ook niet, kijk immers naar linux: prima ondersteuning van bijvoorbeeld nvidia zonder dat dat enige invloed heeft op de performance/stabiliteit, tis imho gewoon een vendor lock-in trucje wat onnodig isEen reden dat Apple dit doet is om het optimale uit OSX te kunnen halen. Als Apple iedere kaart zou moeten ondersteunen zou dat ten nadele zijn van OSX. Zoiets zie je bijvoorbeeld bij MS. Apple staat er om bekend dat ze goede systemen leveren, met optimale ondersteuning van eigen hardware en software.
snappie?
Opzich begrijpelijk van apple (immers: een videokaart die efi ondersteund kan immers gewoon in een mac pro, iig wat betreft nvidia/ati) maar bovenstaande heeft daar weinig mee van doen.
En tja: ik heb idd juist een mac pro gekocht om mee te gamen, t heeft goede opengl support, multithreaded zelfs en in wow krijg ik dan ook betere performance dan in mn oude pc'tje, ondanks t feit dat daar een snellere videokaart in zit
/offtopic
[ Voor 13% gewijzigd door blouweKip op 26-06-2007 21:31 ]
Herhaling: kunnen we weer ontopic gaan?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Nog niet op zijn uiteindelijke plaats dus nog even op de keuken tafel. Het is het standaard 15" model SR 2,2ghz 2gb. En hij doet het goed
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
*kwijl* Ik heb precies het zelfde model maar dan met een 160GB hard-disk besteld enige tijd geleden.Xiqum schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:25:
Hierbij me MacBook Pro die vanochtend is afgeleverd
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog niet op zijn uiteindelijke plaats dus nog even op de keuken tafel. Het is het standaard 15" model SR 2,2ghz 2gb. En hij doet het goed
Als ik die pics zo zie, word ik nog ongeduldiger
Fantastische setup, hoe bevallen die speakers? Verder vind ik het toch frappant dat je voor duizenden euro's aan apparatuur hebt staan, maar toch een standaard (saai?) bureautje hebt.Skins schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:17:
Nadat gisteren eindelijk mijn bestelling binnenkwam is het nu eens tijd mijn set-up te posten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi hoor, wil er zelf ook graag 1 kopen. Maar dat is het beeldscherm zonder glanzende toplaag? Mag ik vragen waarom je die gekozen hebt ipv de glanzende?Xiqum schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:25:
Hierbij me MacBook Pro die vanochtend is afgeleverd
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou namelijk niet weten welke van de 2 ik moet bestellen
1) glossy is niet goed qua kleurechtheid
2) reflecties zijn redelijk irritant (al zijn ze minder erg dan bij bijv Sony laptops)
3) glossy coating is behoorlijk krasgevoelig
* Whieee is druk aan het sparen voor een MBP met MAT scherm
Launching containers into space
In Macbooks zitten toch standaard glossy schermen, of zijn die ook mat?
Kan nog wel eens een pic maken van mijn Mabcook, die de laatste weken vaker in zijn sleeve zit dan aanstaat, maar zal gen bijzondere foto worden.
M'n bureau staat al zo vol, waardoor ik mijn Macbook niet gunstig neer kan zetten om deze permanent te laten staan en er voor een langere tijd dan even serven en testen op te kunnen werken.
[ Voor 58% gewijzigd door VincentG op 27-06-2007 16:34 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!

Info:
- 17" iMac Intel Core 2 Duo 2Ghz, 1Gb Ram, 160Gb HD, Superdrive
- Apple Keyboard
- Microsoft Wireless Optical Mouse 2.0 waarvan de ontvanger ligt op de voet van de iMac
- Western Digital MyBook 160Gb External Drive met Apple sticker
- Dell Latitude 120L Laptop
- Bureaulamp
- In de verte 2 Denon DN-S3000 CD-spelers en een Reloop RMX40 mixer
Op komst:
- Logitech Z2300 2.1 THX Speakers
- Logitech S530 Mac Keyboard & Muis
- Misschien een MacBook ipv de Dell laptop voor onderweg
Graag jullie reacties
Leuke wallpaper ook.
[Edit]
@hieronder, thanks
[ Voor 26% gewijzigd door Spike_wolf op 27-06-2007 16:44 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
@Abbadon: Dank je, maar wordt er niet tureluurs van hoor, het is echt super zou niet anders meer willen. Doe niet echt iets bijzonders, vind het prettig om veel vensters tegelijk te zien en heb vaak een scherm code open staan (hou van brede code
Was eigenlijk een keuze tussen 2x30 of 3x23, maar vond deze opstelling cooler en was goedkoper
@Toch: Bedankt, ja ben ook langzaam mijn werkkamer aan het upgraden
Speakers bevallen super, ik ben altijd een Bose fan geweest en dit vind ik de top wat betreft speakersets voor de mac, het 5.1 surround gevoel werkt ook wel aardig, maar het is vooral super helder.
CCIE3 #21946 (Routing & Switching / Service Provider / Storage), JNCIE-M #851
er is eigenlijk maar 1 'voordeel' en dat is dat de kleuren levendiger overkomen. En officieel zou een glossy scherm beter leesbaar moeten zijn bij buitengebruik, maar dat mag ik naar het land der fabelen verwijzenVincentG schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:31:
En wat zijn dan de voordelen van glossy schermen?
In Macbooks zitten toch standaard glossy schermen, of zijn die ook mat?
Kan nog wel eens een pic maken van mijn Mabcook, die de laatste weken vaker in zijn sleeve zit dan aanstaat, maar zal gen bijzondere foto worden.
M'n bureau staat al zo vol, waardoor ik mijn Macbook niet gunstig neer kan zetten om deze permanent te laten staan en er voor een langere tijd dan even serven en testen op te kunnen werken.
Launching containers into space
momenteel werk ik al bijna een jaar op een Sony Vaio met glossy scherm,
van reflecties heb ik geen last, alleen als er echt een lichtbron recht op je scherm staat.
Buiten kan je ook perfect werken (schaduw). Als de zon recht op je scherm staat is het natuurlijk niet meer perfect leesbaar, maar het valt nog mee.
Ik heb niet te klagen over de glossy schermen, daarom ik voor het glossy scherm op mijn MBP ben gegaan.
De kleuren komen veel levendiger en helderder over, ook bij het kijken van films zie je meteen een groot verschil.
Mijn IBM heeft een mat scherm, en het verschil in helderheid is wel aanzienlijk. (check onderstaande foto)
Of het bij de MBP ook zo is ... valt nog een 2 tal weken af te wachten.

right, zet de helderheid/brightness van beide schermen eens hetzelfde en maak dan nog eens een fotojverdeyen schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:57:
-knip-
Mijn IBM heeft een mat scherm, en het verschil in helderheid is wel aanzienlijk. (check onderstaande foto)
[afbeelding]
Lijkt me niet dat dat door het verschil in glossy/matte komt. Eerder gewoon het verschil in type scherm.jverdeyen schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:57:
Ik heb net een MBP 2,4 besteld met glossy scherm,
van reflecties heb ik geen last, alleen als er echt een lichtbron recht op je scherm staat.
Buiten kan je ook perfect werken (schaduw). Als de zon recht op je scherm staat is het natuurlijk niet meer perfect leesbaar, maar het valt nog mee.
Ik heb niet te klagen over de glossy schermen, daarom ik voor het glossy scherm op mijn MBP ben gegaan.
De kleuren komen veel levendiger en helderder over, ook bij het kijken van films zie je meteen een groot verschil.
[afbeelding]
Helderheid staat op beide schermen op 100%.struul schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:14:
[...]
right, zet de helderheid/brightness van beide schermen eens hetzelfde en maak dan nog eens een fotomede uit interesse overigens, ik ben zelf ook wel benieuwd naar het verschil
Ik ben van plan een dezer dagen een macbook pro 15 inch aan te schaffen, eigenlijk zie ik geen reden uitbreidingen te doen (hd of mem) kan iemand mij overtuigen dit toch te doen?
bedankt
srry verkeerde topic
[ Voor 3% gewijzigd door javami op 27-06-2007 19:46 ]
Correct,tweak_dude schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 21:26:
100% helderheid is geen absolute hoeveelheid ofzoRechter scherm heeft gewoon hogere helderheid.
Om af te ronden.
De IBM heeft net 4 maand geleden een nieuw scherm gekregen, dus aan de ouderdom zal het niet liegen want de Vaio is al 1 jaar oud. Nu is het duidelijk dat Sony een andere technologie qua backlight gebruikt.
Nu weer on-topic ...
anywayz die sony heeft inderdaad een andere backlight waar do....
haha

Wat je ziet:
- Macbook White (2,16Ghz/2GB intern/120GB HD)
- Wireless Mighty Mouse
- Oud en hoorheen blauwig muisjematje
- iLap 13inch model
- LArobe Classic van be.ez (zwart/oranje)
Verwijderd
Wat is dat zwarte ding met een apple logo erop daar op je buro? (met dat lichtgevende "knopje")GuntherS schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:35:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Info:
- 17" iMac Intel Core 2 Duo 2Ghz, 1Gb Ram, 160Gb HD, Superdrive
- Apple Keyboard
- Microsoft Wireless Optical Mouse 2.0 waarvan de ontvanger ligt op de voet van de iMac
- Western Digital MyBook 160Gb External Drive met Apple sticker
- Dell Latitude 120L Laptop
- Bureaulamp
- In de verte 2 Denon DN-S3000 CD-spelers en een Reloop RMX40 mixer
Op komst:
- Logitech Z2300 2.1 THX Speakers
- Logitech S530 Mac Keyboard & Muis
- Misschien een MacBook ipv de Dell laptop voor onderweg
Graag jullie reacties
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 10:19 . Reden: typo ]
^^ Die is het- Western Digital MyBook 160Gb External Drive met Apple sticker
* TheZeroorez duikt weer weg en lurkt weer verder
Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Kun je deze posten, wellicht met een side-by-side fotootje erbij van de 2 schermen?jverdeyen schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 17:57:
Ik heb net een MBP 2,4 besteld met glossy scherm,
[afbeelding]
Zouden jullie dat verder in [MacBook Pro] Discussietopic en Mini-FAQ deel 3 kunnen doen? Dan hebben andere mensen met dezelfde vraag er ook wat aan en kunnen we hier op mooie foto's blijven kwijlenTiiim schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:30:
[...]
Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Kun je deze posten, wellicht met een side-by-side fotootje erbij van de 2 schermen?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Sinds vandaag een 2e 23" Cinema Display. 't valt me wel tegen dat ze niet beiden even groot zijn en dat er toch wel een behoorlijk kleurverschil is met dezelfde kleurprofiel.
Setup ziet er als volgt uit :
* MacPro 2 x 2.66 Ghz met 8 GB ram
* 4 x 500GB Western Digital schijven
* 2 x 23" Cinema Display
* iPod Nano Red
* Wacom Intuos 3 A4
* Logitech speakers
* iSight
* MacBook Pro 2.16 Ghz met 2 GB ram
en net buiten beeld een PowerMac G5 met 20" CD.
Toevallig niemand in de buurt van Hasselt, Belgie met een calibratietoestelletje? Spyder2 of iets wat daarop lijkt?
[ Voor 44% gewijzigd door iworx op 28-06-2007 20:58 ]

Gewoon aan de eettafel midden in de woonkamer. Daar staat ie het meeste aan.
De computerkamer komt ie bijna nooit in, net als ikzelf sinds ik die macbook heb
Leuke setup, en ook een leuke bureaulampdot.K schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:37:
Zal ik maar even verder gaan
[afbeelding]
Sinds vandaag een 2e 23" Cinema Display. 't valt me wel tegen dat ze niet beiden even groot zijn en dat er toch wel een behoorlijk kleurverschil is met dezelfde kleurprofiel.
Setup ziet er als volgt uit :
* MacPro 2 x 2.66 Ghz met 8 GB ram
* 4 x 500GB Western Digital schijven
* 2 x 23" Cinema Display
* iPod Nano Red
* Wacom Intuos 3 A4
* Logitech speakers
* iSight
* MacBook Pro 2.16 Ghz met 2 GB ram
en net buiten beeld een PowerMac G5 met 20" CD.
Toevallig niemand in de buurt van Hasselt, Belgie met een calibratietoestelletje? Spyder2 of iets wat daarop lijkt?
Gebruik je de drie computers tegelijk? En waarvoor gebruik je de G5 nog, met die Mac Pro in dezelfde kamer?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
G5je wil ik niet wegdoen - emotionele band - mijn eerste Mac.Canaria schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 22:32:
[...]
Leuke setup, en ook een leuke bureaulamp
Gebruik je de drie computers tegelijk? En waarvoor gebruik je de G5 nog, met die Mac Pro in dezelfde kamer?
Ik gebruik 'm nu vooral om op te testen, momenteel draait er iets op waarover we het hier niet gaan hebben maar normaal fungeert ie als OS X Server voor mail, web, ports, usenet.
MacPro is mijn "productiemachine". Zo default mogelijk geinstalleerd zonder rare programma's en spielerij. Het moet werken
* GerardHenninger is iig blij

Bericht hierboven
Thanks !Floris schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:16:
* GerardHenninger feliciteerd Gerard met de aankoop van exact hetzelfde notebook als Floris al heeft.
Nu hebben we dus dezelfde camera + lenzen. Dezelfde laptop. Wanneer gaan we aan dezelfde vrouw?

En natuurlijk hoort daar een witte foon bij

U ziet:
iBook G4 1,33 1,5 gb 120 gb 12"
4th Gen iPod
Spire GigaPod V met 40 gb hdd (originele hdd bij mijn iBook)
11-in-1 card reader
Belinea 17" CRT
Logitech MouseMan Wheel
WaCom Steel Blue Tablet (ET-0405A-U)
SNS Bank inlog ding
oude SonyEricsson K750i
nieuwe mooie witte SonyEricsson K550i limited edition
mooie Brand Bier lichtbak en een ikea lamp
En natuurlijk mijn Kensington chain waarmee mijn G4 veilig aan de verwarmingspijpen vast zit (ook thuis ja!)
Niet op de pic, Sony Alpha 100 digicam
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Ziet er gezellig uit zwahiel! Waar staat je iBook op? Zijn dat boeken?zwahiel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 02:09:
U ziet:
iBook G4 1,33 1,5 gb 120 gb 12"
4th Gen iPod
Spire GigaPod V met 40 gb hdd (originele hdd bij mijn iBook)
11-in-1 card reader
Belinea 17" CRT
Logitech MouseMan Wheel
WaCom Steel Blue Tablet (ET-0405A-U)
SNS Bank inlog ding
oude SonyEricsson K750i
nieuwe mooie witte SonyEricsson K550i limited edition
mooie Brand Bier lichtbak en een ikea lamp
En natuurlijk mijn Kensington chain waarmee mijn G4 veilig aan de verwarmingspijpen vast zit (ook thuis ja!)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
NeeNitai schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:39:
[...]
Ziet er gezellig uit zwahiel! Waar staat je iBook op? Zijn dat boeken?
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Als je hem in een hoek hebt gezet kan je dat goed zien door hem helemaal van de zijkant te bekijken. Dan is de gene die naar je toegericht staat nog een beetje helder en de andere helemaal donker. En het is ook helemaal duidelijk met het apple wit opstartscherm, dan zie je 2 hele verschillende witten.
dot.K schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:37:
[afbeelding]
't valt me wel tegen dat ze niet beiden even groot zijn en dat er toch wel een behoorlijk kleurverschil is met dezelfde kleurprofiel.
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Ze staan kaarsrecht naast mekaar nu hoor. Heb met wat karton de 2mm bijgepast.souderkeamer schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:51:
Komt dit niet omdat je ze kaarsrecht naarst elkaar hebt staan. Want vergeet niet dat in elke hoek de kleuren anders vallen en als je zit te werken, ga je meestal iets meer naar een beeldscherm toe. Ik heb dit ook met mijn 2x 20" Acer schermen. En als ik ze net in een hoek zet is het wel goed.
Als je hem in een hoek hebt gezet kan je dat goed zien door hem helemaal van de zijkant te bekijken. Dan is de gene die naar je toegericht staat nog een beetje helder en de andere helemaal donker. En het is ook helemaal duidelijk met het apple wit opstartscherm, dan zie je 2 hele verschillende witten.
[...]
Wat de kleur"problemen" betreft - op aangeven van Daedalus een calibratietool gebruikt en dat probleem is intussen ook voor 98,97% van de baan.
Helemaal hetzelfde zal het toch nooit zijn - mede omwille van het leeftijdsverschil van de 2.
Straks eens proberen wat betere foto's te schieten met wat meer omgevingslicht.
Ja het matte scherm inderdaadHoedje schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:48:
Wow, mooi contrast zeg. De ruwe houten tafel en de high tech Macbook Pro. Ik neem aan dat je het matte scherm hebt gekozen? Gebruik je er nog randapparatuur bij?
Ik heb express de matte versie gekozen, want ik vindt het gruwlijk irriant als je zonlicht op je scher hebt bij een glanzende toplaag. Dat was ook 1 van de dingen waarom ik nooit hield van CRT schermen, dus vandaarRuben [NL] schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:25:
[...]
Mooi hoor, wil er zelf ook graag 1 kopen. Maar dat is het beeldscherm zonder glanzende toplaag? Mag ik vragen waarom je die gekozen hebt ipv de glanzende?
Ik zou namelijk niet weten welke van de 2 ik moet bestellen
Verwijderd

Wat je ziet:
2 x Samsung 940BF
iMac 20'' 2 Gb geheugen
Macbook 2.0Ghz 2 Gb geheugen
JB Systems Studio 4 Mixer
Apple wireless toetsenbord
midi Keyboard
logitech meuk
Gare windows bak
Niet op de foto:
iPod nano
Apple Wireless mighty mouse
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 19:04 ]
het lijkt wel of ze zweven
Verwijderd
Verwijderd
Draaien die 2 schermen allebei op je iMac? hoe heb je dat gedaan?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 18:51:
Hierbij mijn setup
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat je ziet:
2 x Samsung 940BF
iMac 20'' 2 Gb geheugen
Macbook 2.0Ghz 2 Gb geheugen
JB Systems Studio 4 Mixer
Apple wireless toetsenbord
midi Keyboard
logitech meuk
Gare windows bak
Niet op de foto:
iPod nano
Apple Wireless mighty mouse
Verwijderd
Een scherm draait altijd op die windows bak.. Hij staat onder het bureau weg gemoffeldVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:53:
[...]
Draaien die 2 schermen allebei op je iMac? hoe heb je dat gedaan?
Er zit een knopje op de monitor waarmee je kan wisselen. Dus of 2 x windows

of een extra scherm voor je iMac
Verwijderd
Ik schat in dat die op zijn 'gare windows bak' draaien met een interfacelift.com Happy Finder wallpaperVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:53:
[...]
Draaien die 2 schermen allebei op je iMac? hoe heb je dat gedaan?
Edit: spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 21:10 ]
[ Voor 100% gewijzigd door carfreak02 op 01-07-2007 13:21 ]
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 22:02 ]

Zoals beloofd -- een meer belichte foto.
and meet Fred & Freddy. De Ikea opvolgers van Ed & Eddy die achter mijn MBP staan nu.

[ Voor 32% gewijzigd door iworx op 01-07-2007 11:59 ]

Maaarrrr: ik gebruik wel Mac

Wat je ziet:
Een Mac Mini CoreDuo 1,66 GhZ, 1GB ram.
Een Iomega MiniMax 500GB (bootschijf)
Dell 2007WFP scherm
Wacom Graphire4 XL
Palm TX
Logitech Z2300 2.1 speakers
Mac toetsenbord (met snoer)
Wireless Mighty Mouse.
En nog wat dingen die ik vergeet op te noemen.
iMac 2 Ghz
Apple tobo+Logitech MX400 muis
HP LaserJet 1022
Canon canoscan lide 35
Logitech Z2300
USB schijf
Tevreden van die Logitech Z2300?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Ja ik ben er wel tevreden mee. Komt naar mijn idee een mooi en warm geluid uit, maar ik heb verder niet zoveel verstand van audio.GuntherS schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:42:
Mooi setje hoor Frietsaus
Tevreden van die Logitech Z2300?
Ikea Galant? Kan je me vertellen hoe diep elke poot van het bureau is, 't is namelijk beetje moeilijk inschatten zo. Zit er namelijk zelf ook aan te denken zo'n bureau te halen, maar twijfel nog steeds over welke indeling ik zal nemen en hoe ik het in mijn kamer ga passen.dot.K schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals beloofd -- een meer belichte foto.
and meet Fred & Freddy. De Ikea opvolgers van Ed & Eddy die achter mijn MBP staan nu.
[afbeelding]
Ik vind die Apple Keyboards echt geweldig
Ik bedoelde eigenlijk precies andersom. Dat je ze juist niet kaarsrecht naast elkaar moet zetten!dot.K schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:31:
[...]
Ze staan kaarsrecht naast mekaar nu hoor. Heb met wat karton de 2mm bijgepast.
Wat de kleur"problemen" betreft - op aangeven van Daedalus een calibratietool gebruikt en dat probleem is intussen ook voor 98,97% van de baan.
Helemaal hetzelfde zal het toch nooit zijn - mede omwille van het leeftijdsverschil van de 2.
Straks eens proberen wat betere foto's te schieten met wat meer omgevingslicht.
Beheersen wij het brein of beheerst het brein ons?
Zoals ik het op die foto zie heb ik hier hetzelfde buro staan, op de kop getikt bij Daan veiling dus ik weet niet zeker of het de galant is. Zitten iig wel Ikea stickers op. Ik kan je iig vertellen, dit ding heb verstelbare poten dus kwa hoogte komt het altijd goed uitMei schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:09:
[...]
Ikea Galant? Kan je me vertellen hoe diep elke poot van het bureau is, 't is namelijk beetje moeilijk inschatten zo. Zit er namelijk zelf ook aan te denken zo'n bureau te halen, maar twijfel nog steeds over welke indeling ik zal nemen en hoe ik het in mijn kamer ga passen.
Ik vind die Apple Keyboards echt geweldigHeel stijlvol en lekker simpel
Dit topic is gesloten.