Erg lekker
Ze kunnen erg hard zonder dat het geluid vervormt.
Ook de middentonen komen goed naar voren. Iets wat bij pc-speakersets nogal eens wil tegenvallen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Erg lekker
Geen ideeMei schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:09:
[...]
Ikea Galant? Kan je me vertellen hoe diep elke poot van het bureau is, 't is namelijk beetje moeilijk inschatten zo. Zit er namelijk zelf ook aan te denken zo'n bureau te halen, maar twijfel nog steeds over welke indeling ik zal nemen en hoe ik het in mijn kamer ga passen.
This space intentionally left blank.
Verwijderd
Wat is er allemaal te zien?dot.K schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals beloofd -- een meer belichte foto.
and meet Fred & Freddy. De Ikea opvolgers van Ed & Eddy die achter mijn MBP staan nu.
[afbeelding]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 15:29 ]
Waarom heb je dat scherm niet in het wit genomen? Of ben ik nu in de war met een andere..Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:29:
Excusez moi voor de brakke phonecam pic.
[afbeelding]
Wat je ziet:
MacBook Pro 2,2 Ghz Santa Rosa
Mighty Mouse
Apple keyboard
Samsung SyncMaster 226bw
LaCie Porsche Externe HDD
Maak die pic dan op z'n minst met je iSight.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Dus met z'n ingebouwde iSight een pic maken van het hele bureau, zo dat de MBP er zelf ook op staat zoals nu...
Spiegels ftw.ram.con schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:29:
[...]
Dus met z'n ingebouwde iSight een pic maken van het hele bureau, zo dat de MBP er zelf ook op staat zoals nu...Of zie jij ergens een oude losse iSight
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Scherm bestaat niet in het wit dacht, heb hem in ieder geval nog nooit gezien. Ik heb het zelfde scherm een maatje kleiner, echt super kwaliteit! En het design is ook erg mooi!Toch schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:44:
[...]
Waarom heb je dat scherm niet in het wit genomen? Of ben ik nu in de war met een andere..
volgende investering; een nieuw bureau?Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:29:
Excusez moi voor de brakke phonecam pic.
[afbeelding]
Wat je ziet:
MacBook Pro 2,2 Ghz Santa Rosa
Mighty Mouse
Apple keyboard
Samsung SyncMaster 226bw
LaCie Porsche Externe HDD
Verwijderd
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Valt op zich best mee hoor. je bent er veel te snel aan gewend.Dahlia schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:30:
wauw, zo'n 24 inch iMac is opzich ook best wel groot
inno
Je vergeet nog:mr.inno schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:35:
[...]
Valt op zich best mee hoor. je bent er veel te snel aan gewend.
[afbeelding]
Dit zijn
2 X 24' Imac's
2 X 17' tft's
en
2 X 12' macbooks.
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 05-07-2007 12:39 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
13,3" MacBooks denk ik dan?mr.inno schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:35:
[...]
[afbeelding]
Dit zijn
2 X 24' Imac's
2 X 17' tft's
en
2 X 12' macbooks.
Ja precies. 13,3"
inno
Waarom hebben jullie zoveel bananen dozen op het achtergrond?mr.inno schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:35:
[...]
[afbeelding]
Dit zijn
2 X 24" Imac's
2 X 17" tft's
en
2 X 13,3" macbooks.
Interpolis, glashelder!
Heb je deze achtergrond toevallig ergens online staan?mr.inno schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:35:
[...]
[afbeelding]
Dit zijn
2 X 24" Imac's
2 X 17" tft's
en
2 X 13,3" macbooks.
5.1 is ook niet zaligmakendTijn89 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:29:
@PCMedic: Ze hadden genoeg van apples![]()
Wat me opvalt is dat geen van jullie een 5.1 setje heeft. Is dit omdat dit niet kan of omdat jullie het niet nodig vinden? Een mac heeft toch alleen een stereo output?
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
niet dat ik hem hier van daan heb. maar hier staat ie welMei schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:44:
[...]
Heb je deze achtergrond toevallig ergens online staan?
inno
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mooie setup, ben mezelf een beetje aan het oriënteren omdat ik na de zomer een soortgelijke 2-monitor setup aan wil schaffen. Dit geeft me wel inspiratiedot.K schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:57:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals beloofd -- een meer belichte foto.
and meet Fred & Freddy. De Ikea opvolgers van Ed & Eddy die achter mijn MBP staan nu.
[afbeelding]
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
http://www.bartelme.at/journal/archive/deep_blue_wallpaperMad_Demon schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:45:
[...]
Heb je trouwens een linkje naar de wallpaper?
This space intentionally left blank.
Oww heerlijk, ik had nog nooit een mac aangeraakt, en een vriend van me had zo'n ding in de kast staan, dat ding opgestart, en wij maar zoeken naar de knop om de diskette te ejecten.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
[ Voor 13% gewijzigd door messi op 08-07-2007 15:19 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
weet je zeker dat dat washandje daar voor is?messi schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:17:
Hier mijn setup
[afbeelding]
Wat je ziet vlnr:
Macbook (c2d 2.0, 2gb)
iCurve (Heeft iemand toevallig een oplossing tegen het naar beneden glijden van de macbook? De rubbers zitten erop, maar toch is het nog niet stroef genoeg)
Benq keyboard + logitech muis
2x 19" BenQ
Ecdl monitorsteun
Apple keyboard, ms intellimouse explorer
Corepad, Wacom
PowerMac G5 (1.8, 1.5GB)
Washandje voor als de koffie er weer eens overheen gaat![]()
De benq en logitech gebruik ik vrijwel nooit, ik gebruik liever Synergy, wat echt geweldig werkt!
de foto heet mac512.jpgmacmouse schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:33:
Is het de 128k of de 512k ?
[ Voor 0% gewijzigd door iMars op 08-07-2007 17:15 . Reden: typo ]
512Kmacmouse schreef op zondag 08 juli 2007 @ 08:33:
Is het de 128k of de 512k ?
Die wallpaper is best leuk, care to share?! Thnxmessi schreef op zondag 08 juli 2007 @ 15:17:
Hier mijn setup
[afbeelding]
Wat je ziet vlnr:
Macbook (c2d 2.0, 2gb)
iCurve (Heeft iemand toevallig een oplossing tegen het naar beneden glijden van de macbook? De rubbers zitten erop, maar toch is het nog niet stroef genoeg)
Benq keyboard + logitech muis
2x 19" BenQ
Ecdl monitorsteun
Apple keyboard, ms intellimouse explorer
Corepad, Wacom
PowerMac G5 (1.8, 1.5GB)
Washandje voor als de koffie er weer eens overheen gaat![]()
De benq en logitech gebruik ik vrijwel nooit, ik gebruik liever Synergy, wat echt geweldig werkt!
Leuk die foto van een appel boven je appleVerwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 19:34:
[afbeelding]
-iMac 17 inch, C2D 2.00 Ghz, 2 GB ram, 160 GB HD
-AKG K 530 hoofdtelefoon
-Standaard Apple keyboard/mighty mouse
-Ikea Mylonit lamp
-Pot met Napoleon Dropkogels (hmmm)
-Verstopt achter het bureau zit een WD MyBook 250 GB
Hij staat op deviantart: http://www.deviantart.com/deviation/34140253/Zody schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:52:
[...]
Die wallpaper is best leuk, care to share?! Thnx
aAarGhh
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ben best benieuwd naar het nieuwe model, misschien maken ze ze nog wel zo mooi
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
Verwijderd
Ik ook. Maar dan nog klopt het wat ik zeg. Op dit moment althans. Misschien gaan ze ze nog wel zo mooi makenAntiChris schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:36:
[...]
Bigg Balls schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:55:
Ik snap niet wat iedereen zo mooi vind aan die iMac (bolletje). Persoonlijk vind ik de huidige veel mooier. De huidige is strakker en de verhoudingen kloppen beter.
Maar over smaak valt niet te discussiëren dus laat ik het hier bij
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Hoeveel heb je er voor betaald?jellyshock schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:14:
Hier mijn bescheiden setje:
[afbeelding]
Ik heb begin dit jaar besloten over te stappen naar de mac en wilde een Imac kopen. Ik heb besloten te wachten tot het nieuwe model uit komt, vandaar dat ik tweedehands een bolletje heb aangeschaft.
Het is een Imac G4 800 Mhz, 1GB geheugen met een 15" scherm. Daarnaast staan een LaCie 500 GB externe HD voor de nodige opslag.
Ik moet zeggen dat die Imac een fantastisch systeem is (ondanks het wat kleine scherm)
aAarGhh
Hangt een beetje van het feit of er een superdrive in zit, en welke HD, maar het is inderdaad geen slechte koop geweest. Er zijn (ten onrechte imo) verkopers die er meer voor vragen.jellyshock schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:33:
Ik heb er 325 euro voor betaald via marktplaats. Ik heb zelfs de originele doos, factuur en boekjes etc.. erbij gekregen. Volgens mij een erg goede koop!
Verwijderd
AntiChris schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 13:36:
[...]
aAarGhh
Japie.G schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:19:
[...]
offtopic:.
hhmzz ben het toch met je eens. Zoals ooit iemand hier zij, dat bolletje is net calimero met een vlag in zn reet...
[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 11-07-2007 21:43 ]
TheZeroorez schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:53:
[...]
offtopic:
En de nieuwe is een in het chloor gedoopte TFT met obesitas
Ik ben geen fan van 'het bolletje', en vind het design van de nieuwe best mooi, maar veel te groot... Het is inderdaad smaak, en daarover valt niet te twisten.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:33:
[...]
offtopic:
Wanneer zou deze dan uitkomen ? 'k Herriner ook me zo een site met allemaal datums wanneer er updates kwamen. Weet iemand deze nog ?
[ Voor 3% gewijzigd door DelTorro op 11-07-2007 20:19 ]
aAarGhh
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
[ Voor 10% gewijzigd door bbrother op 11-07-2007 22:05 ]
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 22:43 ]
Zow. Ziet er heel mooi uit.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:21:
Mijn mac mini in m'n home theater setup (klikbaar)...
[afbeelding]
Je ziet:
Mac Mini 1.6GHz, 2GB ram, 120GB HD
Philips 94cm HD Ready LCD TV
Yamaha versterker, CD-speler en MiniDisc
Mission luidsprekers
Sony SACD/DVD speler
Philips living colors lamp
Kaarsen, lampjes en andere prullaria
De totaal niet bij de rest van de inrichting kleurende slaapmand van één van m'n katten
De verlichting achter de TV bestaat uit Led strips van de ikea, het is dus geen ambilight TV. De verlichting in het meubel bestaat ook uit dat soort strips, maar dan de gekleurde variant.
hoe bevalt die livingcolorslamp van philips, zat er ook over na te denken maar vond die 100+ toch wel erg veel geldVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:21:
[afbeelding]
Je ziet:
Mac Mini 1.6GHz, 2GB ram, 120GB HD
Philips 94cm HD Ready LCD TV
Yamaha versterker, CD-speler en MiniDisc
Mission luidsprekers
Sony SACD/DVD speler
Philips living colors lamp
Kaarsen, lampjes en andere prullaria
De totaal niet bij de rest van de inrichting kleurende slaapmand van één van m'n katten
De verlichting achter de TV bestaat uit Led strips van de ikea, het is dus geen ambilight TV. De verlichting in het meubel bestaat ook uit dat soort strips, maar dan de gekleurde variant.
Verwijderd
Het is qua kleur instelbaar, maar kan alleen de 7 basiskleuren die je met RGB kan maken aan. In de praktijk heb ik 'm meestal op wit, geel of paars staan. Het is geen onprettige kleur, maar ik geef toe dat 'ie met de huidige instelling van de living colors lamp niet helemaal optimaal isweeraanmelden schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:38:
[...]
Zow. Ziet er heel mooi uit.
No offence: hoe is het paarse/roze licht in real life?
Zo op de foto te zien voegt het niets toe, en oogt zelf gekker omdat de rest er zeer gelukt uit ziet.
Het is zonder twijfel een redelijk duur ding voor z'n lichtopbrengst. Echter, als je lichte muren hebt en het 's avonds al wat begint te schemeren is het effect van de lamp erg leuk. Hij is bijna traploos instelbaar qua kleur, lichtintensiteit en kleurverzadiging. Al met al heb ik zeker geen spijt van de aanschaf en denk ik er zelfs over er nog een te halen.turrrbothijs schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:23:
[...]
hoe bevalt die livingcolorslamp van philips, zat er ook over na te denken maar vond die 100+ toch wel erg veel geld
Heb je daar een naam / meer foto's van?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:21:
[afbeelding]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
heb je nog wat meer specs van die goudvis?Anti-XP schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:53:
- ...
- Blik borrelnootjes
- Siemens huistelefoon
- Goudvis
Ik heb m'n macbook net 2 weken geleden opnieuw geinstalleerd.rob1n schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 13:34:
[...]
heb je nog wat meer specs van die goudvis?![]()
Maare, volgens mij ben jij een van de weinigen die de iTunes Mini Store aan heeft in iTunes..
Verder staat alles er wel knus bij geloof ik
Launching containers into space
aAarGhh
tis een Powerbook.. en: 'pfffff'. Spaar voor een MBP en zodra die niet 'nieuw' meer is gaan er ook stickers op.jellyshock schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:26:
Aahh nee! Stickers op je macbook!heiligschennis!
Ha nee, maar heb er vrienden en connecties (Burgerweeshuis)rob1n schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:27:
Vette stickers
The Freaks? Komt u uit omgeving deventer?
de iBook is dus niet meer van mijrob1n schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:04:
zo, da's nog eens een hoop mac. Heeft vast ook een hoop centjes gekost?
En hoe werkt dat? 1 mac voor de email, de ander voor de msn, en eentje voor internetten?
* Whieee is natuurlijk wel een beetje jaloers
Verwijderd
Whehehe, nu heet dit topic, 'Het grote "Show je Apple computer" topic', maar het is eigenlijk een soort pimp-met-je-bureau-en-kamer-topic, een Mac is een Mac.jellyshock schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:26:
Aahh nee! Stickers op je macbook!heiligschennis!
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Heb je een mat scherm of een glossy scherm ?Whieee schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 14:50:
* Whieee heeft alweer een paar dagen nieuw speelgoed
een 15" MacBook Pro 2.4Ghz
Een pc is net een brommer. je kan hem wel opvoeren maar het blijft nog steeds een brommer
aan de reflectie van de flits te zien, mat
[ Voor 12% gewijzigd door Luuk op 13-07-2007 00:03 ]
Ja het is wat, die camera's van tegenwoordig.Anti-XP schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:53:
Sorry van de brakke pics, Samsung Digimax A4, weet niet wat het ding mankeert, hij maakte vroeger best OK foto's, tegenwoordig is er bijna geen fatsoenlijk beeld meer uit te krijgen.
Dus.. je ouders weg.. en je stampt gelijk de huiskamer volAnti-XP schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:53:
Mijn tijdelijke setup.
Ouders zijn 2 weken weg. Blijkt de buurman het wel fijn te vinden dat de speakers nu beneden staan
[afbeelding]
Sorry van de brakke pics, Samsung Digimax A4, weet niet wat het ding mankeert, hij maakte vroeger best OK foto's, tegenwoordig is er bijna geen fatsoenlijk beeld meer uit te krijgen.
- MacBook 1,83 GHz C2D, 2 GB, 160 GB
- Wireless Mighty Mouse
- 17 inch cheap crap TFT
- Pioneer PD-207 CD Speler
- JB-Systems MM-10 Mengpaneel
- Behringer B2031A studiomonitors
- Sony Ericsson T630, tijdelijk zolang de MDA Vario in reparatie is (maar deze werkt wel met iSync)
- Blik borrelnootjes
- Siemens huistelefoon
- Goudvis
mat. Ik wil pertinent geen glossy meer, sinds de slechte ervaringen met de glossy coating van mijn MacBook. Over de matte coating van mijn oude iBook en PowerBook was ik altijd heel tevreden, maar de glossy coating vond ik een drama. Het beeld is wel mooi, maar de coating kan niets hebben en reflecties van TL buizen zijn ook niet echt handig. Dus we zijn weer lekker voor good old mat gegaan
Verwijderd
De lichtstrips zijn bij de ikea bekend als 'dioder' geloof ik. Een paar foto's van hoe e.e.a. gemonteerd is zal ik een dezer dagen wel maken...dawuss schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:38:
[...]
Heb je daar een naam / meer foto's van?
* dawuss curious
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 12:29 ]
Omdat het me niet het meeste interesseert ookbaquelappe schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 07:33:
[...]
Ja het is wat, die camera's van tegenwoordig.
Ditis toch wel het meest tenenkrommende -ik heb m'n camera niet onder controle- excuus van de eeuw.
Zoveel is het niet.Kaspers schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:40:
[...]
Dus.. je ouders weg.. en je stampt gelijk de huiskamer vol.
[ Voor 28% gewijzigd door Romke op 13-07-2007 13:20 ]
Niet om wat, maar de ronde anti slip rubbertjes horen aan de onderkant van de iCurve. De lange rechte strips horen op de rechtvormige stukken van de iCurve.Red schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:05:
@ Messi:
Nee geen problemen mee. Eerst had ik sowieso die 'bolletjes' ervoor op zitten, maar dan kon hij geen DVD's slikken. Maar die heb ik er nu vanaf en nu blijft het ook prima zitten. Volgens mij was er een trick om toch je MacBook op de iCurve te behouden, en dat heeft te maken met die rubbertjes. Volgens mij moest je er dan iets van zeepsop opdoen, of opschuren ofzo....zodat het niet meer ging glijden.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq