Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Anoniem: 156110
Tijd voor een nieuw deel?
Trouwens, dit topic staat weer vol met prachtige setups!
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 156110 op 03-10-2007 08:55 ]
Het ligt wat lekkerder voor je pols, de muis schuift wat consistenter en je hebt geen last van een oneffen ondergrond (heb een houten bureau).Pavla schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:40:
En sinds wanneer is een muismat nodig bij een optische/lasermuis? Ik zou zeggen: weg ermee!
Mjah onze school vind het ook nodigIk zie de logica er niet van in.
Anoniem: 217720
dan hapert hij steeds
Anoniem: 19902
Wellicht is het een leuk idee om in het nieuwe topic, alle in dit topic voorkomende setups, onder elkaar te zetten?

*sorry voor de brakke foto, heb even niks anders*
Wat je ziet:
- iMac 17" c2d 2ghz 1gb ram
- Macbook 13,3" c2d 2ghz 1gb ram (Pas voorzien van een 160Gb schijf)
- G4, 512mb ram macje.. doet dienst als voetensteun

- UC33-E Evolution Midi controller (voor Ableton Live)
- M-Audio Audiphile firewire (gaat terug naar de winkel, pruts drivers)
- Samson CH70 koptelefoon, prima ding !
- Logitech 310mx muis, nodig aan vervanging toe
- Oude philips versterker (staat net buiten de foto) met Sony boxen (hier moeten nog monitor boxen komen)
- Sloffen, snoeren, aansteker, raboreader, crystalclear, vlees muismat, cd's en nog meer meuk..
- Linksys wifi ding en onbekende merk switch eronder
Eigenlijk de boel eens netjes opruimen, zoals kabels en snoeren fatsoenlijk leggen etc.. Doe ik wel op een saaie zondag hehe.
Ik heb een nog beter idee, ik wil hem ruilen voor een zeer comfortabele voetenbankje! Jij gaat er op vooruit, en ik ook!!!Anoniem: 218986 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:02:
@boven: je mag die g4 ook wel aan mij verkopen hoor
Don't live for pleasure, make life your treasure

De mijne in gebruik, bij het DJ'en. Let niet op de rotkop
[ Voor 95% gewijzigd door Storm316 op 03-10-2007 23:50 ]
Probeer es een ECHTE muismat (corepad ed) met wat nieuwe voetjes onder je muis. Je slikt deze woorden meteen in, geloof me...Pavla schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:40:
En sinds wanneer is een muismat nodig bij een optische/lasermuis? Ik zou zeggen: weg ermee!
Mjah onze school vind het ook nodigIk zie de logica er niet van in.
..catacombe, Den Haag?Sjoewe schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:40:
Welke problemen heb jij met die Audiophile firewire dan? Ik ben er zeer tevreden mee namelijk
[afbeelding]
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
In dit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1246222 topic leg ik uit wat er mis is. Problemen met de trage drivers en het volume aanpassen. Terug ermee en nu kijken voor een andere externe audio kaart. Mja, zeur dat ik benSjoewe schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:40:
Welke problemen heb jij met die Audiophile firewire dan? Ik ben er zeer tevreden mee namelijk
[afbeelding]
Welke software gebruik je tijdens het dj'en ?
[ Voor 3% gewijzigd door Emperor_ op 04-10-2007 08:52 ]
Zo te zien gebruikt hij Traktor..Emperor_ schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 08:50:
[...]
In dit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1246222 topic leg ik uit wat er mis is. Problemen met de trage drivers en het volume aanpassen. Terug ermee en nu kijken voor een andere externe audio kaart. Mja, zeur dat ik benhehe
Welke software gebruik je tijdens het dj'en ?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Anoniem: 227884
Das een goede idd.. mail me even de specs, misschien komen we er wel uitStormbringer schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 23:33:
[...]
Ik heb een nog beter idee, ik wil hem ruilen voor een zeer comfortabele voetenbankje! Jij gaat er op vooruit, en ik ook!!!
K-Sjot Utreg.
Draai op feesten van verschillende studieverenigingen. In combinatie met traktor en een externe mixer, en buiten het zicht staan nog twee pioneer CDJ-800's
Mensen die pas net hun setup gepost hebben mogen die eventueel herhalen daar
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Dit topic is gesloten.