Het grote "Show je Apple computer" topic Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 43.261 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
Zeer netjes, alleen jammer dat het wordt afgebroken door alle kabels op de grond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:11
Abbadon schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:21:
Poosje terug ook zo'n nieuwe alu keyboard gehaald. Bevalt me prima, zowel qua typen als looks :P

[afbeelding]

Onlangs ook nog m'n HD ruimte uitgebreid met nu twee WD MyBooks Pro van 500GB (via FW800 aangesloten) zodat ik voorlopig wel weer klaar ben met m'n werkhoek :)
Wat zijn dat voor speakers? Heb ik al meer gezien, maar weet niet wat het zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156110

orillion schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:40:
[...]

Wat zijn dat voor speakers? Heb ik al meer gezien, maar weet niet wat het zijn...
Altec Lansing FX6021.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Poosje terug ook zo'n nieuwe alu keyboard gehaald. Bevalt me prima, zowel qua typen als looks :P

[afbeelding]

Onlangs ook nog m'n HD ruimte uitgebreid met nu twee WD MyBooks Pro van 500GB (via FW800 aangesloten) zodat ik voorlopig wel weer klaar ben met m'n werkhoek :)
En je dacht ook, 'kom, laat ik 's 1500 euro aan een stoel uitgeven'? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2007 17:10 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

CyBeR schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:09:
[...]

Als je kijkt naar het feit dat een stoel als deze met gemak 30 jaar lang mee gaat, en hij amper afschrijft... totaal geen verkeerde investering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Bureau net opgeruimd, dus tijd voor mijn beauties voor een fotosessie (weliswaar met slechte belichting waardoor de SonyEricsson K750i niet optimaal presteert, maargoed)...

[[url="*http://img211.imageshack.us/img211/4344/dsc00796no6.jpg*"]afbeelding[/url]]

- MacBook Pro (2.16GHz, 120GB, 2GB RAM)
- Western Digital Pro Edition 500GB (via FireWire 800)
- Wireless Mighty Mouse (niet op foto)
- Sony Dream Machine (slecht te zien)
- Kantoorartikelen

De MacBook Pro is via USB naar een Line6 TonePort UX2 gelinkt, die als externe geluidskaart fungeert. Ik gebruik hem om wat instrumenten en eventueel zang op te nemen. Maar het mooie is dat hij via digitale Coax naar mijn Sony versterker gaat, die weer een klein maar machtig en helder 5.1 set aanstuurt. Dus ik kan gitaarspelen, muziek luisteren en films kijken met mijn MBP in surround... :)

Dan gaan we verder naar de rest van mijn trots:

[[url=*"http://img128.imageshack.us/img128/4774/dsc00801dm0.jpg*"]afbeelding[/url]]

Voor de liefhebbers:
- ENGL Ritchie Blackmore Signature 100W buizen
- ENGL 2x12 Cabinet met Vintage 30 speakers
- Fender Stratocaster Custom Made In Japan (met Gold Lace Sensors en scalloped fingerboard)
- Een nog niet voltooide pedalboard met
* ENGL Z-5 Foot Switch Controller
* Ernie Ball 6180 Volume Pedal
* MSD Silvermachine mk.II wah
* Peterson Strobostomp Tuner
* Keeley Compressor (modded with external Attack Control)
* MXR Micro Flanger (echte originele)
* Ibanez AD9 Analog Delay (echte originele)
* allles gevoed door Voodoo Lab Pedal Power 2
en gepland:
* Foxrox Octron
* T.C. Electronic Nova Delay
* BYOC Graphic Equalizer (momenteel mee bezig)
* Buffer ingebouwd in pedalboard
* Pedalboard afmaken met externe aansluitingen, verhoging, en alles mooi wegwerken.
- Oh, en een een of ander zilver gevalletje met een appeltje erop...

[ Voor 6% gewijzigd door Stormbringer op 23-09-2007 17:33 ]

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-06 09:55
Je linkjes werken niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Afbeeldingslocatie: http://img211.imageshack.us/img211/4344/dsc00796no6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/4774/dsc00801dm0.jpg
Dat werkt beter ;)
[img]*link van je plaatje*[/img] moet het zijn ;)

[ Voor 17% gewijzigd door MYST op 23-09-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
MYST schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat werkt beter ;)
[[url="*link van je plaatje*"]afbeelding[/url]] moet het zijn ;)
Damn, wat doe ik nou weer verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
[...]

En ik me gisteren rot gezocht bij Ikea in de hoop dat ik die stoel kon vinden :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Cain69 schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:56:
[...]

En ik me gisteren rot gezocht bij Ikea in de hoop dat ik die stoel kon vinden :P haha
Haha , Lol ! Het zijn mooie stoelen inderdaad maar ook mooi aan de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Cain69 schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:56:
[...]

Hah, nee. Da's deze: http://www.vitra.com/prod...19/default.asp?lang=nl_nl

[ Voor 35% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2007 19:09 . Reden: Bij nader inzien wel te zien. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180023

MYST schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:25:
Dat werkt beter ;)
[[url="*link van je plaatje*"]afbeelding[/url]] moet het zijn ;)
Waarom heb je je macbook pro nou tussen je pedalen gestoken? wil je gewoon je gitaar setup showen soms ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanomiX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-06-2019

[afbeelding]

Zit die witte dwarsbalk van je bureau niet in de weg voor je voeten? Mooie set-up trouwens! Ik denk dat er vele jaloers zijn :)

http://parkingwerchter.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205504

[quote]Abbadon schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:21:

[afbeelding]

Mooie Eames bureaustoel, staat ook op mijn verlanglijstje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Mooie balk daar ook, onder die tafel :X.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 23-09-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Stormbringer schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:29:
[...]
Damn, wat doe ik nou weer verkeerd?
1maal http:// teveel en de sterretjes waren eigenlijk bedoeld om duidelijker gemaakt dat het tekst was ;)
Anoniem: 180023 schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:53:
[...]

Waarom heb je je macbook pro nou tussen je pedalen gestoken? wil je gewoon je gitaar setup showen soms ;)
Vraag je best aan de poster, heb alleen even zijn plaatjes gefixt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricksel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 23:21
gulie schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:48:
[...]

_/-\o_

god met die dingen begonen, een SE en darna een Plus
Dat is wel "de verkeerde kant op"; de SE kwam uit ná de Plus, en had eigenlijk meer mogelijkheden...
Bedoel je niet een ED?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
[...]

Amper de helft daarvan voor een nieuwe :P Het is exact het welbekende design alleen van een andere fabrikant (Vitra heeft een licentie op het ontwerp met het alleenrecht het design in Europa te verkopen, maar waarom zou ik me wat van dat alleenrecht aantrekken?)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Abbadon schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:46:
[...]

Amper de helft daarvan voor een nieuwe :P Het is exact het welbekende design alleen van een andere fabrikant (Vitra heeft een licentie op het ontwerp met het alleenrecht het design in Europa te verkopen, maar waarom zou ik me wat van dat alleenrecht aantrekken?)
Ah, clever ;)

(Adresje? :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cain69
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-10-2024
Ja adres please (dan hoeft ik niet nog een keer naar IKEA :P )

[ Voor 4% gewijzigd door Cain69 op 24-09-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Anoniem: 180023 schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:53:
[...]

Nee hoor... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Kunnen we misschien weer foto's gaan plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik dan nog maar eens:
Afbeeldingslocatie: http://xs119.xs.to/xs119/07391/bureau773737.JPG

- iMac 17"
- MacBook 2GHz

Moet op de MacBook nog even wat schoolzaken regelen (documenten back-up, Apache+PHP+MySQL etc.) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

Frietsaus schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:08:
Ik dan nog maar eens:
[afbeelding]

- iMac 17"
- MacBook 2GHz

Moet op de MacBook nog even wat schoolzaken regelen (documenten back-up, Apache+PHP+MySQL etc.) :)
Wat voor printer is dat? Ik zoek nog een Mac-compatible printer aangezien mijn huidige printerr niet werkt op mijn 1 maand oude Mac (mijn eerste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Dat is een HP LaserJet 1022, volledig compatible met OS X. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 10:56

Stoney3K

Flatsehats!

Mijn appeltje in de huiskamer, net de hele zooi opgeruimd:

Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j282/Stoney3K/image002.jpg

Bovenverdieping, links naar rechts: Aristona TV, Logitech DiNovo Edge, Mac Mini (1,66GHz Core Duo), Palm Zire 31 voor universele afstandsbediening.

Benedenverdieping: Nintendo Wii, Sweex wireless routertje, Zyxel Prestige 650R, Sony stereo.

Aan de muur, voor de mensen die het echt willen weten: KPN NT1, Quadravox IV, en een hele zooi kabels ;)

Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j282/Stoney3K/image003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i83.photobucket.com/albums/j282/Stoney3K/image004.jpg

Mind you, de TV en stereo zijn niet van mij. Als ik zo de Home Theater zou bouwen, komt er nog een B&O receiver bij (uit de 2000 of 3500 serie) en een LCD aan de muur. Alles in zwart polish en aluminium dus :) (okee, granted, de Mini heeft een wit deksel, maar die vind ik niet echt opvallen, eerder er heel subtiel in passen.)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-06 21:27

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Anoniem: 146655 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:21:
[...]

Wat voor printer is dat? Ik zoek nog een Mac-compatible printer aangezien mijn huidige printerr niet werkt op mijn 1 maand oude Mac (mijn eerste).
usb poort nemen en laserjet III programma nemen, 99,9% van de printers werkt hier prima mee ;)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:28
Stoney3K schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:54:

[afbeelding]

Bovenverdieping, links naar rechts: Aristona TV, Logitech DiNovo Edge, Mac Mini (1,66GHz Core Duo), Palm Zire 31 voor universele afstandsbediening.

Benedenverdieping: Nintendo Wii, Sweex wireless routertje, Zyxel Prestige 650R, Sony stereo.

Aan de muur, voor de mensen die het echt willen weten: KPN NT1, Quadravox IV, en een hele zooi kabels ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

Mind you, de TV en stereo zijn niet van mij. Als ik zo de Home Theater zou bouwen, komt er nog een B&O receiver bij (uit de 2000 of 3500 serie) en een LCD aan de muur. Alles in zwart polish en aluminium dus :) (okee, granted, de Mini heeft een wit deksel, maar die vind ik niet echt opvallen, eerder er heel subtiel in passen.)
Hey, mag ik vragen hoe je die Mini aan je tv hebt gehangen? Ik neem aan dat je mini geen SCART heeft :P En die tv een digitale ingang, ik vrees het niet.. Ben wel benieuwd naar je oplossing :)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

stevenP schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 07:34:
[...]

Hey, mag ik vragen hoe je die Mini aan je tv hebt gehangen? Ik neem aan dat je mini geen SCART heeft :P En die tv een digitale ingang, ik vrees het niet.. Ben wel benieuwd naar je oplossing :)
Ik denk via een DVI -> S-video plugje van Apple. En dan Svideo een kabeltje naar de TV. Zo heb ik het hier namelijk ook aangesloten.

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/952/store.apple.com/Catalog/nl/Images/M9267_lm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94847

Anoniem: 146655 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:21:
[...]

wat voor 'n printer heb je dan? er zijn namelijk echt behoorlijk veel drivers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 16:32

iMars

Full time prutser

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Gaat de bekabeling + QuatroVox + NT1 rechts je niet irriteren? Ik zie kabelgootjes om het e.e.a. weg te werken, en nog steeds zie je rommel...

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arathorn8
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 21:31
(jarig!)
webmail schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:54:
[...]

Gaat de bekabeling + QuatroVox + NT1 rechts je niet irriteren? Ik zie kabelgootjes om het e.e.a. weg te werken, en nog steeds zie je rommel...
Hoe zo dat? Die QuattroVox en NT1 getuigen van pure 1337heid! KPN for life!

"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217295

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Haha zelfde toetsenbord als ik,ik heb er ook wel de muis bijgehaald,dat werkt nog iets beter.

En euhm.....als je voor deftig geluid wil gaan zou ik niet voor b&o gaan,als het gewoon voor design is....dan pak maar b&o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

He? ALs die tv niet van jou is waarom haal je dan geen lcd?

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zouden er misschien wat meer foto's gepost worden en wat minder geslowchat? Neem anders direct contact op met diegene als je nog vragen hebt, of ga verder via IRC/IM :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Laatst online: 10:56

Stoney3K

Flatsehats!

webmail schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:54:
[...]

Long story, zelfde verhaal met de TV. Ik woon in een begeleide instelling, en het is echt dom dat we niks mogen doen op elektro-gebied. Als het aan mij lag had ik die mini-gootjes allang van de muur gehaald en langs de achterkant een K40 plint getrokken. Maar ik mag geen schroef in de muur draaien hier, ook één van de redenen waarom er nog geen LCD hangt. En ook omdat ik het geld voor een LCD op het moment niet heb :)....

Regarding B&O: Alles van B&O heeft Philips internals, en vooral de sets uit de jaren 80 (Beomaster series) zijn van binnen goed opgebouwd, ik vind ze zelf wat schoner klinken dan de meeste stereo's die je tegenwoordig in de winkel koopt. Maar ik kan je gelijk geven als je er iets als een Mark Levinson naast zet met een set high-end speakers, dan is het niks meer. Maar daar is de akoestiek van mijn woonkamer ook niet echt op berekend.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:27

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Daedalus schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:36:
Zouden er misschien wat meer foto's gepost worden en wat minder geslowchat? Neem anders direct contact op met diegene als je nog vragen hebt, of ga verder via IRC/IM :)
Goed idee! Ik krijg vanmiddag mijn iMac 24" en iPod Classic. Zal een paar mooie foto's maken!!

http://www.xbmcfreak.nl/

• loser180
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 10:28
waar blijft dat ding dan :P

Jouw naam in onder mijn Post

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of het een beetje hetzelfde materiaal is gemaakt...
Zou wel mooi staan...

24" iMac is sowieso ERG nice...

Anoniem: 40013

Dit is een "show je Apple computer" topic, voor vragen mag je een nieuw topic openen (na eerst zelf gezocht te hebben).

[ Voor 70% gewijzigd door Daedalus op 26-09-2007 18:21 ]

Anoniem: 227884

Beter laat je de modjes dat soort zaken regelen.

Anoniem: 124681

Anoniem: 227884 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:16:
Beter laat je de modjes dat soort zaken regelen.
Uhhh, dat was een mod-edit?

Anoniem: 191333

Sinds gister heb ik een 23" Cinema Display voor aan mijn macbook.

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/4384/sany0004il4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img505.imageshack.us/img505/9926/sany0007dz7.jpg

Macbook black
2.0 GHZ CoreDuo
2GB Geheugen
23" ACD
BT Tobo
Wacom Classic XL
BT muis van Logitech
iPod Shuffle 2G
Heb ook nog ergens een iPod Nano 2G

Voor mijn werk/stage heb ik een aparte setup (Staat aan de andere kant van het bureau):
http://img441.imageshack.us/img441/1695/sany0012nw5.jpg
PC = P4 2.0 GHZ - 2 GB RAM - 1,2 TB HD - 2x 19" dell - Kineses Advantage Pro.
Laptop = Dell latitude D610 (Gaat iedere dag mee naar het werk/stage).

• carfreak02
  • Nu online
De Cinema Displays blijven mooi O+. Nice setup !

De appels dus

[ Voor 25% gewijzigd door carfreak02 op 27-09-2007 21:46 ]

• rlr
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-06 17:35

rlr

Anoniem: 217295 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:57:
[...]

En euhm.....als je voor deftig geluid wil gaan zou ik niet voor b&o gaan,als het gewoon voor design is....dan pak maar b&o
Offtopic: in mijn opinie is B&O niet slechts design, beoloab 3 met 250 watt per speaker voor 3000 euro icm subwoofer beolab 2 moet wel de top zijn. Alternatieven dan?

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-06 23:49
Anoniem: 191333 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:44:

*Knip*
Is dat een screensaver op 2de foto ? Linkje ?

Dat is een standaard screensaver in OSX genaamd beach.

Anoniem: 59576

Voor mijn werk/stage heb ik een aparte setup (Staat aan de andere kant van het bureau):
what the *beep* is dat voor een tobo voor je 19" sletjes? :o
ligt t aan mij? want ik heb zo iets nog nooit gezien...

• Whieee
  • Laatst online: 16-06 16:44

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

dat is een anti rsi ramplank. Heb ze wel eens vaker gezien maar ze lijken me totaal niet fijn ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whieee schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:53:
dat is een anti rsi ramplank. Heb ze wel eens vaker gezien maar ze lijken me totaal niet fijn ;)
Het toetsenbord is een Kineses Advantage Pro. Ik heb hem vanwege aanhoudende RSI klachten en het is de enigste manier waarop ik als ik echt last heb normaal kan werken. Het typen gaat me inmiddels redelijk goed af maar het blijft een aparte bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:03

Bob Popcorn

Plop!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cfdiemel/laptop.jpg

Mijn kersverse MBP SR 2,2. :) Erg blij mee!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234699

Mooie setup, Vaal!
Maar even een vraagje, welke boxjes zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die speakers zijn toch al een tijdje uit madm....

Harman Kardon SOundsticks II

http://store.apple.com/Ap...audio_speakers&nplm=T9078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 15:24
Anoniem: 234699 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:34:
Mooie setup, Vaal!
Harmon/Kardon Soundsticks II

Edit: te laat dus :P..

Wel mega geluid EN design. Overigens is de 199 bij de Apple store wel overdreven. Kheb ze zelf voor 165 gekocht. Kweet alleen niet meer waar :P

[ Voor 29% gewijzigd door RobbieB op 28-09-2007 14:42 ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Anoniem: 234699 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:34:
Mooie setup, Vaal!
Zoals al gemeld, H/K SoundSticks II. In Utrecht bij de Apple winkel HTR zijn ze in de aanbieding voor 159,- :) Erg mooi geluid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205470

Bob Popcorn schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:42:
[...]

Zoals al gemeld, H/K SoundSticks II. In Utrecht bij de Apple winkel HTR zijn ze in de aanbieding voor 159,- :) Erg mooi geluid!
En in Leeuwarden bij Dalsheim kosten ze 150....tenminste daar hebben ze de hele tijd voor gestaan en denk nog steeds wel :D

Geweldige set!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234699

Gaaf, ik heb ze nog nooit eerder gezien. Maar ik kom ook vrijwel nooit in een officiele Apple winkel, omdat die er jammergenoeg nogsteeds niet echt zijn in Brabant (/flame naar apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Die speakers vind ik niet zo mooi. De subwoofer die erbij zit is wel weer erg vet. Komt ook top geluid uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cfdiemel/desk.jpg

De rest van m'n bureau :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Even een vraag.. Ik ben redelijk nieuw met OSX en wil graag een foto van mijn nieuwe iMac hier plaatsen. Nu heb ik de foto's al op mijn iMac staan. Hoe kan ik de foto's verkleinen, de resolutie is namelijk behoorlijk groot. Zijn er binnen OSX standaard programma's waar dit mee kan of ben ik aangewezen op nieuwe programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Erhnam schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:27:
Even een vraag.. Ik ben redelijk nieuw met OSX en wil graag een foto van mijn nieuwe iMac hier plaatsen. Nu heb ik de foto's al op mijn iMac staan. Hoe kan ik de foto's verkleinen, de resolutie is namelijk behoorlijk groot. Zijn er binnen OSX standaard programma's waar dit mee kan of ben ik aangewezen op nieuwe programma's?
Mja, dat zocht ik ook al :p Gelukkig heb ik nu Adobe Design Premium CS3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Een heel handig programmaatje daarvoor is Resize 'Em All. Je opent het programma, sleept je foto erin, kiest de afmetingen en vervolgens kan je 'm opslaan in een door jou gewenst formaat.

Naar mijn weten zijn er binnen OS X geen programma's die dat doen, daarom gebruik ik dus bovenstaand programmaatje.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exporteren in iPhoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-10-2024
IT-Pro schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:38:
[...]

Een heel handig programmaatje daarvoor is Resize 'Em All. Je opent het programma, sleept je foto erin, kiest de afmetingen en vervolgens kan je 'm opslaan in een door jou gewenst formaat.

Naar mijn weten zijn er binnen OS X geen programma's die dat doen, daarom gebruik ik dus bovenstaand programmaatje.
Zo doe ik het ook. Werkt erg makkelijk en snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
IT-Pro schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:38:
[...]

Automator scriptje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

De mijne!!

Afbeeldingslocatie: http://www.strengholt-online.nl/Imac_Fotos/IMG_0298.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.strengholt-online.nl/Imac_Fotos/IMG_0299.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.strengholt-online.nl/Imac_Fotos/IMG_0317.JPG

Met 2GB geheugen en op 2.4 Ghz. Bevalt erg goed! Ook de iPod Classic 80gb is nice :)

Afbeeldingslocatie: http://www.strengholt-online.nl/Imac_Fotos/IMG_0313.JPG

Hier wat problemen van condensvorming. Dit had ik alleen de eerste keer toen ik de iMac aan had. Verder heb ik het probleem niet meer gezien!

[ Voor 25% gewijzigd door Erhnam op 28-09-2007 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeer mooi @ Ernham :D

Ik ben dus ook van plan een iMac te halen. Ga via bootcamp windows installen omdat ik windows related game speel. CS: Source & dalijk CS Promod. Gaan deze goed draaien op de 2400XT? 100fps dus, of moet ik dan beter gaan voor de 2600Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam

Erhnam

Anoniem: 227884 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:44:
zeer mooi @ Ernham :D

Ik ben dus ook van plan een iMac te halen. Ga via bootcamp windows installen omdat ik windows related game speel. CS: Source & dalijk CS Promod. Gaan deze goed draaien op de 2400XT? 100fps dus, of moet ik dan beter gaan voor de 2600Pro
De iMac is niet echt een super game machine maar als je toch van plan bent te gaan gamen zou ik voor de 2600Pro gaan. Deze geeft iets meer performance dan de 2400XT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erhnam schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:52:
[...]

De iMac is niet echt een super game machine maar als je toch van plan bent te gaan gamen zou ik voor de 2600Pro gaan. Deze geeft iets meer performance dan de 2400XT.
Games zoals CS: Source & CS: Promod supergames? draaien op de source engine die volgens mij niet zo super eist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156110

Hoeveel inch is deze iMac?

Mooie setup, trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 21:59

[afbeelding]

[afbeelding]

Macbook black
2.0 GHZ CoreDuo
2GB Geheugen
23" ACD
BT Tobo
Wacom Classic XL
BT muis van Logitech
iPod Shuffle 2G

Loopt dat een beetje soepel, die 23" aan je MacBook? Wil zelf een MacBook + 20" kopen, dus als 23" goed loopt doet de 20" dat zeker lijkt me :)

Mooie foto's trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F r a n k D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-03 16:01
The Evil Brain schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:13:
[...]

Loopt dat een beetje soepel, die 23" aan je MacBook? Wil zelf een MacBook + 20" kopen, dus als 23" goed loopt doet de 20" dat zeker lijkt me :)

Mooie foto's trouwens!
Al heb je een 30 inch het blijft gewoon lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F r a n k D schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:29:
[...]

Al heb je een 30 inch het blijft gewoon lopen.
Nee, want een 30" ACD kan niet aan een Macbook worden gehangen vanwege het gebrek aan dual-link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Die is 20 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

24inch is het, in een andere topic stond dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

[...]

Mooie foto's trouwens!
draait prima, ik heb thuis een 24" dell (1920x1200) op mn macbook aangesloten en hou de macbook gesloten meestal tenzij ik de webcam nodig heb.

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Erhnam

Erhnam

Anoniem: 156110 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:17:
[...]

Hoeveel inch is deze iMac?

Mooie setup, trouwens!
24"scherm. 320gb disk, 2gb mem, 2.4ghz cpu

[...]

Mooie foto's trouwens!
Ik heb tot nu toe nog geen klachten over traagheid ofzo. alleen expose effecten gaan ietsje langzamer maar daar stoor ik mij niet aan. Ik ben in ieder geval erg tevreden over mijn macbook want ik had niet verwacht dat hij zo makkelijk deze resolutie zou kunnen draaien.

• Whieee
  • Laatst online: 16-06 16:44

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:39:
[...]

Nee, want een 30" ACD kan niet aan een Macbook worden gehangen vanwege het gebrek aan dual-link.
correctie.. het zal best werken die 30", alleen kan je dan tot max 1920x1200, ipv 2560x1600 ;) Het kan dus wel, maar niet op volledige resolutie. ;)

Launching containers into space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is niet mogelijk om een monitor met een dual link dvi aan te sluiten op een single link dvi connector want de connectors hebben een aantal verschillende pinnetjes.

Het is dus onmogelijk om een 30" ACD aan te sluiten op een macbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
(offtopic alert :> ) Dat hij meer pinnetjes heeft maakt niet uit, dat verandert nog niets aan de female dvi connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 191333 schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:23:
Het is niet mogelijk om een monitor met een dual link dvi aan te sluiten op een single link dvi connector want de connectors hebben een aantal verschillende pinnetjes.

Het is dus onmogelijk om een 30" ACD aan te sluiten op een macbook.
Zolang er gaatjes zijn voor die pinnetjes kan 't prima. Je kunt 'm dan alleen niet op de native resolutie aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img230.imageshack.us/img230/1944/img4021yv1.jpg

Nou, te midden van deze rotzooi internet ik een beetje lees ik te veel Apple Talk :S
Maarja, dus een macbook en een paar telefoons en maccessories. Oh ook zo'n digitale photoframe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141680

Die wallpaper (foto?) heb je zelf gemaakt of ergens vandaan, zou je hem willen delen ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Anoniem: 141680 schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:50:
Die wallpaper (foto?) heb je zelf gemaakt of ergens vandaan, zou je hem willen delen ?:)
Nou ik heb hem van Flickr(daar haal ik ze altijd vandaan, is easy gwn een search met 1200 en je krijgt er flink wat).
Ik ga zoeken!

tadaaaa:
http://www.flickr.com/photos/quattrovageena/491097411/

[ Voor 9% gewijzigd door Póg mo Thóin op 30-09-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
iron_mike010 schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:27:
[afbeelding]

Nou, te midden van deze rotzooi internet ik een beetje lees ik te veel Apple Talk :S
Maarja, dus een macbook en een paar telefoons en maccessories. Oh ook zo'n digitale photoframe.
Mag ik vragen waarvoor je drie (dure) telefoons hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
Stormbringer schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:40:
[...]
Mag ik vragen waarvoor je drie (dure) telefoons hebt?
Nou die iPhone is gewoon cool, die p990 kan ik aan de straatstenen niet kwijt(geen interesse ervoor op marktplaats) en die Prada heb ik net bij abonnement verlenging gekregen.
Verder is die p990i trwns wel relax met zn wifi en allekunner dingen.
Ehm, verder vind ik gadgets cool :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Dat dacht ik al... :D

Die SE P-toestellen vind ik zowiezo tof trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 08:54

t-h

[afbeelding]

Macbook black
2.0 GHZ CoreDuo
2GB Geheugen
23" ACD
BT Tobo
Wacom Classic XL
BT muis van Logitech
iPod Shuffle 2G

(...)
wallpaper met die vissen, die is mooi! Waar heb je die vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMars
  • Laatst online: 16:32

iMars

Full time prutser

t-h schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:54:
[...]

Zit standaard op een Mac, als ik me niet vergis...

@orillion: oh :X dan vergis ik me toch..

heb deze kunnen vinden: link

@d3nn: Ik wist wel dat ik hem herkende van mijn Mac ;)
welke nu bij de dokter is ...

[ Voor 35% gewijzigd door iMars op 01-10-2007 13:26 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orillion
  • Laatst online: 15:11
webmail schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:03:
[...]

Nee hoor, ik heb hem ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t-h schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:54:
[...]
orillion schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Nee hoor, ik heb hem ook niet.
Het is gewoon de screensaver "beach" dus geen wallpaper ofzo. Als het goed is heeft iedereen met OSX 10.4 die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 08:54

t-h

webmail schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:03:
[...]

@orillion: oh :X dan vergis ik me toch..

heb deze kunnen vinden: link

@d3nn: Ik wist wel dat ik hem herkende van mijn Mac ;)
welke nu bij de dokter is ...
ah, nu weet ik waarom hij me bekend voor kwam.

ik had echter niet bij de screensavers gekeken.

veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187556

http://i24.tinypic.com/2ypjiqb.jpg
Ik heb maar een link van je foto gemaakt, want hij is wel erg groot. Zou je misschien een thumbnail willen maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel? Zie de topicstart voor meer informatie.

[ Voor 77% gewijzigd door een moderator op 02-10-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Nu online
Mooie iMac , alleen even je foto verkleinen van 2 meter bij 2 meter naar 570 pixels breed of een tumb natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pavla
  • Laatst online: 16-06 17:03
En sinds wanneer is een muismat nodig bij een optische/lasermuis? Ik zou zeggen: weg ermee!
Mjah onze school vind het ook nodig :S Ik zie de logica er niet van in.

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Niet online
Nee, al dat geschraap op je bureau is lekker... doe mij maar een muismat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187556

Pavla schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:40:
En sinds wanneer is een muismat nodig bij een optische/lasermuis? Ik zou zeggen: weg ermee!
Mjah onze school vind het ook nodig :S Ik zie de logica er niet van in.
Ja dat dacht ik dus ook. Alleen kan ik hem voor geen meter besturen zonder muismat op mijn bureau :?
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.