Zeer netjes, alleen jammer dat het wordt afgebroken door alle kabels op de grond
Wat zijn dat voor speakers? Heb ik al meer gezien, maar weet niet wat het zijn...Abbadon schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:21:
Poosje terug ook zo'n nieuwe alu keyboard gehaald. Bevalt me prima, zowel qua typen als looks
[afbeelding]
Onlangs ook nog m'n HD ruimte uitgebreid met nu twee WD MyBooks Pro van 500GB (via FW800 aangesloten) zodat ik voorlopig wel weer klaar ben met m'n werkhoek
Anoniem: 156110
Altec Lansing FX6021.orillion schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:40:
[...]
Wat zijn dat voor speakers? Heb ik al meer gezien, maar weet niet wat het zijn...
En je dacht ook, 'kom, laat ik 's 1500 euro aan een stoel uitgeven'?Abbadon schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:21:
Poosje terug ook zo'n nieuwe alu keyboard gehaald. Bevalt me prima, zowel qua typen als looks
[afbeelding]
Onlangs ook nog m'n HD ruimte uitgebreid met nu twee WD MyBooks Pro van 500GB (via FW800 aangesloten) zodat ik voorlopig wel weer klaar ben met m'n werkhoek
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2007 17:10 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Anoniem: 37526
Als je kijkt naar het feit dat een stoel als deze met gemak 30 jaar lang mee gaat, en hij amper afschrijft... totaal geen verkeerde investeringCyBeR schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:09:
[...]
En je dacht ook, 'kom, laat ik 's 1500 euro aan een stoel uitgeven'?
Bureau net opgeruimd, dus tijd voor mijn beauties voor een fotosessie (weliswaar met slechte belichting waardoor de SonyEricsson K750i niet optimaal presteert, maargoed)...
[[url="*http://img211.imageshack.us/img211/4344/dsc00796no6.jpg*"]afbeelding[/url]]
- MacBook Pro (2.16GHz, 120GB, 2GB RAM)
- Western Digital Pro Edition 500GB (via FireWire 800)
- Wireless Mighty Mouse (niet op foto)
- Sony Dream Machine (slecht te zien)
- Kantoorartikelen
De MacBook Pro is via USB naar een Line6 TonePort UX2 gelinkt, die als externe geluidskaart fungeert. Ik gebruik hem om wat instrumenten en eventueel zang op te nemen. Maar het mooie is dat hij via digitale Coax naar mijn Sony versterker gaat, die weer een klein maar machtig en helder 5.1 set aanstuurt. Dus ik kan gitaarspelen, muziek luisteren en films kijken met mijn MBP in surround...
Dan gaan we verder naar de rest van mijn trots:
[[url=*"http://img128.imageshack.us/img128/4774/dsc00801dm0.jpg*"]afbeelding[/url]]
Voor de liefhebbers:
- ENGL Ritchie Blackmore Signature 100W buizen
- ENGL 2x12 Cabinet met Vintage 30 speakers
- Fender Stratocaster Custom Made In Japan (met Gold Lace Sensors en scalloped fingerboard)
- Een nog niet voltooide pedalboard met
* ENGL Z-5 Foot Switch Controller
* Ernie Ball 6180 Volume Pedal
* MSD Silvermachine mk.II wah
* Peterson Strobostomp Tuner
* Keeley Compressor (modded with external Attack Control)
* MXR Micro Flanger (echte originele)
* Ibanez AD9 Analog Delay (echte originele)
* allles gevoed door Voodoo Lab Pedal Power 2
en gepland:
* Foxrox Octron
* T.C. Electronic Nova Delay
* BYOC Graphic Equalizer (momenteel mee bezig)
* Buffer ingebouwd in pedalboard
* Pedalboard afmaken met externe aansluitingen, verhoging, en alles mooi wegwerken.
- Oh, en een een of ander zilver gevalletje met een appeltje erop...
[[url="*http://img211.imageshack.us/img211/4344/dsc00796no6.jpg*"]afbeelding[/url]]
- MacBook Pro (2.16GHz, 120GB, 2GB RAM)
- Western Digital Pro Edition 500GB (via FireWire 800)
- Wireless Mighty Mouse (niet op foto)
- Sony Dream Machine (slecht te zien)
- Kantoorartikelen
De MacBook Pro is via USB naar een Line6 TonePort UX2 gelinkt, die als externe geluidskaart fungeert. Ik gebruik hem om wat instrumenten en eventueel zang op te nemen. Maar het mooie is dat hij via digitale Coax naar mijn Sony versterker gaat, die weer een klein maar machtig en helder 5.1 set aanstuurt. Dus ik kan gitaarspelen, muziek luisteren en films kijken met mijn MBP in surround...
Dan gaan we verder naar de rest van mijn trots:
[[url=*"http://img128.imageshack.us/img128/4774/dsc00801dm0.jpg*"]afbeelding[/url]]
Voor de liefhebbers:
- ENGL Ritchie Blackmore Signature 100W buizen
- ENGL 2x12 Cabinet met Vintage 30 speakers
- Fender Stratocaster Custom Made In Japan (met Gold Lace Sensors en scalloped fingerboard)
- Een nog niet voltooide pedalboard met
* ENGL Z-5 Foot Switch Controller
* Ernie Ball 6180 Volume Pedal
* MSD Silvermachine mk.II wah
* Peterson Strobostomp Tuner
* Keeley Compressor (modded with external Attack Control)
* MXR Micro Flanger (echte originele)
* Ibanez AD9 Analog Delay (echte originele)
* allles gevoed door Voodoo Lab Pedal Power 2
en gepland:
* Foxrox Octron
* T.C. Electronic Nova Delay
* BYOC Graphic Equalizer (momenteel mee bezig)
* Buffer ingebouwd in pedalboard
* Pedalboard afmaken met externe aansluitingen, verhoging, en alles mooi wegwerken.
- Oh, en een een of ander zilver gevalletje met een appeltje erop...
[ Voor 6% gewijzigd door Stormbringer op 23-09-2007 17:33 ]
Don't live for pleasure, make life your treasure

Dat werkt beter
[img]*link van je plaatje*[/img] moet het zijn
[ Voor 17% gewijzigd door MYST op 23-09-2007 17:26 ]
Damn, wat doe ik nou weer verkeerd?MYST schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat werkt beter
[[url="*link van je plaatje*"]afbeelding[/url]] moet het zijn![]()
En ik me gisteren rot gezocht bij Ikea in de hoop dat ik die stoel kon vindenCyBeR schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:09:
[...]
Haha , Lol ! Het zijn mooie stoelen inderdaad maar ook mooi aan de prijsCain69 schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:56:
[...]
En ik me gisteren rot gezocht bij Ikea in de hoop dat ik die stoel kon vindenhaha
Hah, nee. Da's deze: http://www.vitra.com/prod...19/default.asp?lang=nl_nlCain69 schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:56:
[...]
En ik me gisteren rot gezocht bij Ikea in de hoop dat ik die stoel kon vindenhaha
[ Voor 35% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2007 19:09 . Reden: Bij nader inzien wel te zien. ]
Anoniem: 180023
Waarom heb je je macbook pro nou tussen je pedalen gestoken? wil je gewoon je gitaar setup showen somsMYST schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:25:
Dat werkt beter
[[url="*link van je plaatje*"]afbeelding[/url]] moet het zijn![]()
Zit die witte dwarsbalk van je bureau niet in de weg voor je voeten? Mooie set-up trouwens! Ik denk dat er vele jaloers zijnAbbadon schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:21:
[afbeelding]
Anoniem: 205504
[quote]Abbadon schreef op zondag 23 september 2007 @ 16:21:
[afbeelding]
Mooie Eames bureaustoel, staat ook op mijn verlanglijstje...
[afbeelding]
Mooie Eames bureaustoel, staat ook op mijn verlanglijstje...
Mooie balk daar ook, onder die tafel
.

[ Voor 3% gewijzigd door Kaspers op 23-09-2007 21:20 ]
1maal http:// teveel en de sterretjes waren eigenlijk bedoeld om duidelijker gemaakt dat het tekst was
Vraag je best aan de poster, heb alleen even zijn plaatjes gefixtAnoniem: 180023 schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:53:
[...]
Waarom heb je je macbook pro nou tussen je pedalen gestoken? wil je gewoon je gitaar setup showen soms
Dat is wel "de verkeerde kant op"; de SE kwam uit ná de Plus, en had eigenlijk meer mogelijkheden...gulie schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:48:
[...]
![]()
god met die dingen begonen, een SE en darna een Plus
Bedoel je niet een ED?
Amper de helft daarvan voor een nieuweCyBeR schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:09:
[...]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ah, cleverAbbadon schreef op maandag 24 september 2007 @ 09:46:
[...]
Amper de helft daarvan voor een nieuweHet is exact het welbekende design alleen van een andere fabrikant (Vitra heeft een licentie op het ontwerp met het alleenrecht het design in Europa te verkopen, maar waarom zou ik me wat van dat alleenrecht aantrekken?)
(Adresje?
Ja adres please (dan hoeft ik niet nog een keer naar IKEA
)
[ Voor 4% gewijzigd door Cain69 op 24-09-2007 12:47 ]
Nee hoor...Anoniem: 180023 schreef op zondag 23 september 2007 @ 19:53:
[...]
Waarom heb je je macbook pro nou tussen je pedalen gestoken? wil je gewoon je gitaar setup showen soms

Ik dan nog maar eens:

- iMac 17"
- MacBook 2GHz
Moet op de MacBook nog even wat schoolzaken regelen (documenten back-up, Apache+PHP+MySQL etc.)
- iMac 17"
- MacBook 2GHz
Moet op de MacBook nog even wat schoolzaken regelen (documenten back-up, Apache+PHP+MySQL etc.)
Anoniem: 146655
Wat voor printer is dat? Ik zoek nog een Mac-compatible printer aangezien mijn huidige printerr niet werkt op mijn 1 maand oude Mac (mijn eerste).Frietsaus schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:08:
Ik dan nog maar eens:
[afbeelding]
- iMac 17"
- MacBook 2GHz
Mijn appeltje in de huiskamer, net de hele zooi opgeruimd:

Bovenverdieping, links naar rechts: Aristona TV, Logitech DiNovo Edge, Mac Mini (1,66GHz Core Duo), Palm Zire 31 voor universele afstandsbediening.
Benedenverdieping: Nintendo Wii, Sweex wireless routertje, Zyxel Prestige 650R, Sony stereo.
Aan de muur, voor de mensen die het echt willen weten: KPN NT1, Quadravox IV, en een hele zooi kabels

Mind you, de TV en stereo zijn niet van mij. Als ik zo de Home Theater zou bouwen, komt er nog een B&O receiver bij (uit de 2000 of 3500 serie) en een LCD aan de muur. Alles in zwart polish en aluminium dus
(okee, granted, de Mini heeft een wit deksel, maar die vind ik niet echt opvallen, eerder er heel subtiel in passen.)

Bovenverdieping, links naar rechts: Aristona TV, Logitech DiNovo Edge, Mac Mini (1,66GHz Core Duo), Palm Zire 31 voor universele afstandsbediening.
Benedenverdieping: Nintendo Wii, Sweex wireless routertje, Zyxel Prestige 650R, Sony stereo.
Aan de muur, voor de mensen die het echt willen weten: KPN NT1, Quadravox IV, en een hele zooi kabels

Mind you, de TV en stereo zijn niet van mij. Als ik zo de Home Theater zou bouwen, komt er nog een B&O receiver bij (uit de 2000 of 3500 serie) en een LCD aan de muur. Alles in zwart polish en aluminium dus
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
usb poort nemen en laserjet III programma nemen, 99,9% van de printers werkt hier prima meeAnoniem: 146655 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:21:
[...]
Wat voor printer is dat? Ik zoek nog een Mac-compatible printer aangezien mijn huidige printerr niet werkt op mijn 1 maand oude Mac (mijn eerste).
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Hey, mag ik vragen hoe je die Mini aan je tv hebt gehangen? Ik neem aan dat je mini geen SCART heeftStoney3K schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mind you, de TV en stereo zijn niet van mij. Als ik zo de Home Theater zou bouwen, komt er nog een B&O receiver bij (uit de 2000 of 3500 serie) en een LCD aan de muur. Alles in zwart polish en aluminium dus(okee, granted, de Mini heeft een wit deksel, maar die vind ik niet echt opvallen, eerder er heel subtiel in passen.)
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Ik denk via een DVI -> S-video plugje van Apple. En dan Svideo een kabeltje naar de TV. Zo heb ik het hier namelijk ook aangesloten.stevenP schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 07:34:
[...]
Hey, mag ik vragen hoe je die Mini aan je tv hebt gehangen? Ik neem aan dat je mini geen SCART heeftEn die tv een digitale ingang, ik vrees het niet.. Ben wel benieuwd naar je oplossing

Anoniem: 94847
wat voor 'n printer heb je dan? er zijn namelijk echt behoorlijk veel drivers....Anoniem: 146655 schreef op maandag 24 september 2007 @ 17:21:
[...]
Wat voor printer is dat? Ik zoek nog een Mac-compatible printer aangezien mijn huidige printerr niet werkt op mijn 1 maand oude Mac (mijn eerste).
Gaat de bekabeling + QuatroVox + NT1 rechts je niet irriteren? Ik zie kabelgootjes om het e.e.a. weg te werken, en nog steeds zie je rommel...Stoney3K schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mind you, de TV en stereo zijn niet van mij. Als ik zo de Home Theater zou bouwen, komt er nog een B&O receiver bij (uit de 2000 of 3500 serie) en een LCD aan de muur. Alles in zwart polish en aluminium dus(okee, granted, de Mini heeft een wit deksel, maar die vind ik niet echt opvallen, eerder er heel subtiel in passen.)
Hoe zo dat? Die QuattroVox en NT1 getuigen van pure 1337heid! KPN for life!webmail schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:54:
[...]
Gaat de bekabeling + QuatroVox + NT1 rechts je niet irriteren? Ik zie kabelgootjes om het e.e.a. weg te werken, en nog steeds zie je rommel...
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
Anoniem: 217295
Haha zelfde toetsenbord als ik,ik heb er ook wel de muis bijgehaald,dat werkt nog iets beter.Stoney3K schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En euhm.....als je voor deftig geluid wil gaan zou ik niet voor b&o gaan,als het gewoon voor design is....dan pak maar b&o
He? ALs die tv niet van jou is waarom haal je dan geen lcd?Stoney3K schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 01:54:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
Zouden er misschien wat meer foto's gepost worden en wat minder geslowchat? Neem anders direct contact op met diegene als je nog vragen hebt, of ga verder via IRC/IM
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Long story, zelfde verhaal met de TV. Ik woon in een begeleide instelling, en het is echt dom dat we niks mogen doen op elektro-gebied. Als het aan mij lag had ik die mini-gootjes allang van de muur gehaald en langs de achterkant een K40 plint getrokken. Maar ik mag geen schroef in de muur draaien hier, ook één van de redenen waarom er nog geen LCD hangt. En ook omdat ik het geld voor een LCD op het moment niet hebwebmail schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 10:54:
[...]
Gaat de bekabeling + QuatroVox + NT1 rechts je niet irriteren? Ik zie kabelgootjes om het e.e.a. weg te werken, en nog steeds zie je rommel...
Regarding B&O: Alles van B&O heeft Philips internals, en vooral de sets uit de jaren 80 (Beomaster series) zijn van binnen goed opgebouwd, ik vind ze zelf wat schoner klinken dan de meeste stereo's die je tegenwoordig in de winkel koopt. Maar ik kan je gelijk geven als je er iets als een Mark Levinson naast zet met een set high-end speakers, dan is het niks meer. Maar daar is de akoestiek van mijn woonkamer ook niet echt op berekend.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Goed idee! Ik krijg vanmiddag mijn iMac 24" en iPod Classic. Zal een paar mooie foto's maken!!Daedalus schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:36:
Zouden er misschien wat meer foto's gepost worden en wat minder geslowchat? Neem anders direct contact op met diegene als je nog vragen hebt, of ga verder via IRC/IM
http://www.xbmcfreak.nl/
waar blijft dat ding dan
Jouw naam in onder mijn Post
Ben eigenlijk ook wel benieuwd of het een beetje hetzelfde materiaal is gemaakt...
Zou wel mooi staan...
24" iMac is sowieso ERG nice...
Zou wel mooi staan...
24" iMac is sowieso ERG nice...
Anoniem: 40013
Dit is een "show je Apple computer" topic, voor vragen mag je een nieuw topic openen (na eerst zelf gezocht te hebben).
[ Voor 70% gewijzigd door Daedalus op 26-09-2007 18:21 ]
Anoniem: 124681
Uhhh, dat was een mod-edit?Anoniem: 227884 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 11:16:
Beter laat je de modjes dat soort zaken regelen.
Anoniem: 191333
Sinds gister heb ik een 23" Cinema Display voor aan mijn macbook.

Macbook black
2.0 GHZ CoreDuo
2GB Geheugen
23" ACD
BT Tobo
Wacom Classic XL
BT muis van Logitech
iPod Shuffle 2G
Heb ook nog ergens een iPod Nano 2G
Voor mijn werk/stage heb ik een aparte setup (Staat aan de andere kant van het bureau):
http://img441.imageshack.us/img441/1695/sany0012nw5.jpg
PC = P4 2.0 GHZ - 2 GB RAM - 1,2 TB HD - 2x 19" dell - Kineses Advantage Pro.
Laptop = Dell latitude D610 (Gaat iedere dag mee naar het werk/stage).

Macbook black
2.0 GHZ CoreDuo
2GB Geheugen
23" ACD
BT Tobo
Wacom Classic XL
BT muis van Logitech
iPod Shuffle 2G
Voor mijn werk/stage heb ik een aparte setup (Staat aan de andere kant van het bureau):
De Cinema Displays blijven mooi
. Nice setup !
De appels dus
De appels dus
[ Voor 25% gewijzigd door carfreak02 op 27-09-2007 21:46 ]
Offtopic: in mijn opinie is B&O niet slechts design, beoloab 3 met 250 watt per speaker voor 3000 euro icm subwoofer beolab 2 moet wel de top zijn. Alternatieven dan?Anoniem: 217295 schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 12:57:
[...]
En euhm.....als je voor deftig geluid wil gaan zou ik niet voor b&o gaan,als het gewoon voor design is....dan pak maar b&o
Is dat een screensaver op 2de foto ? Linkje ?Anoniem: 191333 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:44:
*Knip*
Anoniem: 59576
what the *beep* is dat voor een tobo voor je 19" sletjes?Anoniem: 191333 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:44:
ligt t aan mij? want ik heb zo iets nog nooit gezien...
dat is een anti rsi ramplank. Heb ze wel eens vaker gezien maar ze lijken me totaal niet fijn
Launching containers into space
Het toetsenbord is een Kineses Advantage Pro. Ik heb hem vanwege aanhoudende RSI klachten en het is de enigste manier waarop ik als ik echt last heb normaal kan werken. Het typen gaat me inmiddels redelijk goed af maar het blijft een aparte bedoeling.Whieee schreef op donderdag 27 september 2007 @ 23:53:
dat is een anti rsi ramplank. Heb ze wel eens vaker gezien maar ze lijken me totaal niet fijn

Mijn kersverse MBP SR 2,2.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Anoniem: 227884
Die speakers zijn toch al een tijdje uit madm....
Harman Kardon SOundsticks II
http://store.apple.com/Ap...audio_speakers&nplm=T9078
Harman Kardon SOundsticks II
http://store.apple.com/Ap...audio_speakers&nplm=T9078
Harmon/Kardon Soundsticks IIAnoniem: 234699 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:34:
Mooie setup, Vaal!
Maar even een vraagje, welke boxjes zijn dat?
Edit: te laat dus
Wel mega geluid EN design. Overigens is de 199 bij de Apple store wel overdreven. Kheb ze zelf voor 165 gekocht. Kweet alleen niet meer waar
[ Voor 29% gewijzigd door RobbieB op 28-09-2007 14:42 ]
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Zoals al gemeld, H/K SoundSticks II. In Utrecht bij de Apple winkel HTR zijn ze in de aanbieding voor 159,-Anoniem: 234699 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:34:
Mooie setup, Vaal!
Maar even een vraagje, welke boxjes zijn dat?
Anoniem: 205470
En in Leeuwarden bij Dalsheim kosten ze 150....tenminste daar hebben ze de hele tijd voor gestaan en denk nog steeds welBob Popcorn schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:42:
[...]
Zoals al gemeld, H/K SoundSticks II. In Utrecht bij de Apple winkel HTR zijn ze in de aanbieding voor 159,-Erg mooi geluid!
Geweldige set!
Anoniem: 234699
Gaaf, ik heb ze nog nooit eerder gezien. Maar ik kom ook vrijwel nooit in een officiele Apple winkel, omdat die er jammergenoeg nogsteeds niet echt zijn in Brabant (/flame naar apple)
Die speakers vind ik niet zo mooi. De subwoofer die erbij zit is wel weer erg vet. Komt ook top geluid uit!

De rest van m'n bureau
Even een vraag.. Ik ben redelijk nieuw met OSX en wil graag een foto van mijn nieuwe iMac hier plaatsen. Nu heb ik de foto's al op mijn iMac staan. Hoe kan ik de foto's verkleinen, de resolutie is namelijk behoorlijk groot. Zijn er binnen OSX standaard programma's waar dit mee kan of ben ik aangewezen op nieuwe programma's?
Mja, dat zocht ik ook alErhnam schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:27:
Even een vraag.. Ik ben redelijk nieuw met OSX en wil graag een foto van mijn nieuwe iMac hier plaatsen. Nu heb ik de foto's al op mijn iMac staan. Hoe kan ik de foto's verkleinen, de resolutie is namelijk behoorlijk groot. Zijn er binnen OSX standaard programma's waar dit mee kan of ben ik aangewezen op nieuwe programma's?
Een heel handig programmaatje daarvoor is Resize 'Em All. Je opent het programma, sleept je foto erin, kiest de afmetingen en vervolgens kan je 'm opslaan in een door jou gewenst formaat.Erhnam schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:27:
Naar mijn weten zijn er binnen OS X geen programma's die dat doen, daarom gebruik ik dus bovenstaand programmaatje.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Exporteren in iPhoto.Erhnam schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:27:
Zo doe ik het ook. Werkt erg makkelijk en snelIT-Pro schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:38:
[...]
Een heel handig programmaatje daarvoor is Resize 'Em All. Je opent het programma, sleept je foto erin, kiest de afmetingen en vervolgens kan je 'm opslaan in een door jou gewenst formaat.
Naar mijn weten zijn er binnen OS X geen programma's die dat doen, daarom gebruik ik dus bovenstaand programmaatje.
Automator scriptje?IT-Pro schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:38:
[...]
Een heel handig programmaatje daarvoor is Resize 'Em All. Je opent het programma, sleept je foto erin, kiest de afmetingen en vervolgens kan je 'm opslaan in een door jou gewenst formaat.
De mijne!!

Met 2GB geheugen en op 2.4 Ghz. Bevalt erg goed! Ook de iPod Classic 80gb is nice

Hier wat problemen van condensvorming. Dit had ik alleen de eerste keer toen ik de iMac aan had. Verder heb ik het probleem niet meer gezien!
Met 2GB geheugen en op 2.4 Ghz. Bevalt erg goed! Ook de iPod Classic 80gb is nice
Hier wat problemen van condensvorming. Dit had ik alleen de eerste keer toen ik de iMac aan had. Verder heb ik het probleem niet meer gezien!
[ Voor 25% gewijzigd door Erhnam op 28-09-2007 17:37 ]
zeer mooi @ Ernham 
Ik ben dus ook van plan een iMac te halen. Ga via bootcamp windows installen omdat ik windows related game speel. CS: Source & dalijk CS Promod. Gaan deze goed draaien op de 2400XT? 100fps dus, of moet ik dan beter gaan voor de 2600Pro
Ik ben dus ook van plan een iMac te halen. Ga via bootcamp windows installen omdat ik windows related game speel. CS: Source & dalijk CS Promod. Gaan deze goed draaien op de 2400XT? 100fps dus, of moet ik dan beter gaan voor de 2600Pro
De iMac is niet echt een super game machine maar als je toch van plan bent te gaan gamen zou ik voor de 2600Pro gaan. Deze geeft iets meer performance dan de 2400XT.Anoniem: 227884 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:44:
zeer mooi @ Ernham
Games zoals CS: Source & CS: Promod supergames? draaien op de source engine die volgens mij niet zo super eist....Erhnam schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 17:52:
[...]
De iMac is niet echt een super game machine maar als je toch van plan bent te gaan gamen zou ik voor de 2600Pro gaan. Deze geeft iets meer performance dan de 2400XT.
Loopt dat een beetje soepel, die 23" aan je MacBook? Wil zelf een MacBook + 20" kopen, dus als 23" goed loopt doet de 20" dat zeker lijkt meAnoniem: 191333 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
Macbook black
2.0 GHZ CoreDuo
2GB Geheugen
23" ACD
BT Tobo
Wacom Classic XL
BT muis van Logitech
iPod Shuffle 2G
Mooie foto's trouwens!
Al heb je een 30 inch het blijft gewoon lopen.The Evil Brain schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:13:
[...]
Loopt dat een beetje soepel, die 23" aan je MacBook? Wil zelf een MacBook + 20" kopen, dus als 23" goed loopt doet de 20" dat zeker lijkt me
Mooie foto's trouwens!
Nee, want een 30" ACD kan niet aan een Macbook worden gehangen vanwege het gebrek aan dual-link.F r a n k D schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:29:
[...]
Al heb je een 30 inch het blijft gewoon lopen.
Die is 20 inch.Anoniem: 156110 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:17:
Hoeveel inch is deze iMac?
draait prima, ik heb thuis een 24" dell (1920x1200) op mn macbook aangesloten en hou de macbook gesloten meestal tenzij ik de webcam nodig heb.The Evil Brain schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:13:
[...]
Loopt dat een beetje soepel, die 23" aan je MacBook? Wil zelf een MacBook + 20" kopen, dus als 23" goed loopt doet de 20" dat zeker lijkt me
Mooie foto's trouwens!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
24"scherm. 320gb disk, 2gb mem, 2.4ghz cpuAnoniem: 156110 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 18:17:
[...]
Hoeveel inch is deze iMac?
Mooie setup, trouwens!
Ik heb tot nu toe nog geen klachten over traagheid ofzo. alleen expose effecten gaan ietsje langzamer maar daar stoor ik mij niet aan. Ik ben in ieder geval erg tevreden over mijn macbook want ik had niet verwacht dat hij zo makkelijk deze resolutie zou kunnen draaien.The Evil Brain schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:13:
[...]
Mooie foto's trouwens!
correctie.. het zal best werken die 30", alleen kan je dan tot max 1920x1200, ipv 2560x1600Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:39:
[...]
Nee, want een 30" ACD kan niet aan een Macbook worden gehangen vanwege het gebrek aan dual-link.
Launching containers into space
Het is niet mogelijk om een monitor met een dual link dvi aan te sluiten op een single link dvi connector want de connectors hebben een aantal verschillende pinnetjes.
Het is dus onmogelijk om een 30" ACD aan te sluiten op een macbook.
(offtopic alert
) Dat hij meer pinnetjes heeft maakt niet uit, dat verandert nog niets aan de female dvi connector.
Zolang er gaatjes zijn voor die pinnetjes kan 't prima. Je kunt 'm dan alleen niet op de native resolutie aansturen.Anoniem: 191333 schreef op zondag 30 september 2007 @ 17:23:
Het is niet mogelijk om een monitor met een dual link dvi aan te sluiten op een single link dvi connector want de connectors hebben een aantal verschillende pinnetjes.

Nou, te midden van deze rotzooi internet ik een beetje lees ik te veel Apple Talk
Maarja, dus een macbook en een paar telefoons en maccessories. Oh ook zo'n digitale photoframe.
Anoniem: 141680
Die wallpaper (foto?) heb je zelf gemaakt of ergens vandaan, zou je hem willen delen ?
Nou ik heb hem van Flickr(daar haal ik ze altijd vandaan, is easy gwn een search met 1200 en je krijgt er flink wat).Anoniem: 141680 schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:50:
Die wallpaper (foto?) heb je zelf gemaakt of ergens vandaan, zou je hem willen delen ?
Ik ga zoeken!
tadaaaa:
http://www.flickr.com/photos/quattrovageena/491097411/
[ Voor 9% gewijzigd door Póg mo Thóin op 30-09-2007 22:10 ]
Mag ik vragen waarvoor je drie (dure) telefoons hebt?iron_mike010 schreef op zondag 30 september 2007 @ 21:27:
[afbeelding]
Nou, te midden van deze rotzooi internet ik een beetje lees ik te veel Apple Talk
Maarja, dus een macbook en een paar telefoons en maccessories. Oh ook zo'n digitale photoframe.
Nou die iPhone is gewoon cool, die p990 kan ik aan de straatstenen niet kwijt(geen interesse ervoor op marktplaats) en die Prada heb ik net bij abonnement verlenging gekregen.Stormbringer schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:40:
[...]
Mag ik vragen waarvoor je drie (dure) telefoons hebt?
Verder is die p990i trwns wel relax met zn wifi en allekunner dingen.
Ehm, verder vind ik gadgets cool
Dat dacht ik al...iron_mike010 schreef op zondag 30 september 2007 @ 22:49:Ehm, verder vind ik gadgets cool
Die SE P-toestellen vind ik zowiezo tof trouwens!
wallpaper met die vissen, die is mooi! Waar heb je die vandaan?Anoniem: 191333 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:44:
[afbeelding]
Macbook black
2.0 GHZ CoreDuo
2GB Geheugen
23" ACD
BT Tobo
Wacom Classic XL
BT muis van Logitech
iPod Shuffle 2G
(...)
Zit standaard op een Mac, als ik me niet vergis...t-h schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:54:
[...]
wallpaper met die vissen, die is mooi! Waar heb je die vandaan?
@orillion: oh

heb deze kunnen vinden: link
@d3nn: Ik wist wel dat ik hem herkende van mijn Mac
welke nu bij de dokter is ...
[ Voor 35% gewijzigd door iMars op 01-10-2007 13:26 ]
Nee hoor, ik heb hem ook niet.webmail schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:03:
[...]
Zit standaard op een Mac, als ik me niet vergis...
t-h schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 12:54:
[...]
wallpaper met die vissen, die is mooi! Waar heb je die vandaan?
Het is gewoon de screensaver "beach" dus geen wallpaper ofzo. Als het goed is heeft iedereen met OSX 10.4 die ?
ah, nu weet ik waarom hij me bekend voor kwam.webmail schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:03:
[...]
Zit standaard op een Mac, als ik me niet vergis...
@orillion: ohdan vergis ik me toch..
heb deze kunnen vinden: link
@d3nn: Ik wist wel dat ik hem herkende van mijn Mac![]()
welke nu bij de dokter is ...
ik had echter niet bij de screensavers gekeken.
veel dank!
Anoniem: 187556
http://i24.tinypic.com/2ypjiqb.jpg
Ik heb maar een link van je foto gemaakt, want hij is wel erg groot. Zou je misschien een thumbnail willen maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel? Zie de topicstart voor meer informatie.
Ik heb maar een link van je foto gemaakt, want hij is wel erg groot. Zou je misschien een thumbnail willen maken van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel? Zie de topicstart voor meer informatie.
[ Voor 77% gewijzigd door een moderator op 02-10-2007 21:32 ]
Mooie iMac , alleen even je foto verkleinen van 2 meter bij 2 meter naar 570 pixels breed of een tumb natuurlijk
En sinds wanneer is een muismat nodig bij een optische/lasermuis? Ik zou zeggen: weg ermee!
Mjah onze school vind het ook nodig
Ik zie de logica er niet van in.
Mjah onze school vind het ook nodig
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Anoniem: 187556
Ja dat dacht ik dus ook. Alleen kan ik hem voor geen meter besturen zonder muismat op mijn bureauPavla schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:40:
En sinds wanneer is een muismat nodig bij een optische/lasermuis? Ik zou zeggen: weg ermee!
Mjah onze school vind het ook nodigIk zie de logica er niet van in.
Dit topic is gesloten.