Dit is trouwens mijn setje:

Siemens telefoon
Sony Ericsson P910i (had een Nokia E70 maar zelf dit oude bakbeest werkt beter!)
Bluetooth klavier
In elkaar geplakte iPhone
Random Reader
Logitech S530 desktop setje
23" ACD
Skandia Waterpas
Nikon Speedlight SB600
Skandia Kniptang
Macbook Pro 17" 2,16GHz Core Duo
Wat een zooi, niet? Ik zit nu op mijn knutselkamer te werken om dat de zon daar 's morgens mooier schijnt. M'n werkkamer is zo'n donker hol
Mmmh. Bijna..Slagroom schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 22:55:
Ik mis foto's van Xserves! Heeft niemand eentje op z'n bureau?

Maar daar ligt 'ie op een printer
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
http://tweakers.net/ext/f...3cbedb8ec382d5c9/full.jpg
Ik heb maar een link van je foto gemaakt, want hij is wel erg groot. Zou je misschien een thumbnail van maximaal 570 pixels breed willen maken met een link naar de volledige versie? Zie de topicstart voor meer informatie.
Wat we zien van links naar rechts:
MacBook Pro 2.2/2gb/160gb/15.4 met uiterst rechts de MM BT muis die erbij hoort.
Mijn huis pc: Scherm: Samsung 931BW Systeem: C2D 4300@3.0/2gb/400gb/X1650pro.
Telefoons: HTC P3600, HTC TyTN, Nokia 6300
Mp3 spelers: 2x de Nano 2G/4GB
En de rest is dus niet intressant. De foto is genomen met een Nokia N95 die dus niet te zien is.
[ Voor 18% gewijzigd door een moderator op 15-09-2007 00:55 ]
Cinema Display 20".
Apple Pro speakers aan T-ampje.

Klein kleurverschil, iMacscherm is witter en Cinema Display 20" is
ietwat gelig (geeft kleuren wel veel mooier weer). Fijne combi zo
[ Voor 15% gewijzigd door Gluten Parody op 15-09-2007 01:00 ]
@alcatrash Heeft jou ACD ook last van gelige kleuren in de hoeken ? mijn 30" ACD display ik kort geleden nog vervangen maar nog steeds speur ik gelling in de hoeken
heeft van die kwaaltjes. 23" was ook een drama destijds.
[ Voor 3% gewijzigd door Gluten Parody op 15-09-2007 08:02 ]
Had ik ook last van met mijn 2 x 23" ACD. Kleine investering van 80 euro voor een Pantone Huey om de schermen te callibreren en weg was het verschil.Gluten Parody schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 00:53:
Klein kleurverschil, iMacscherm is witter en Cinema Display 20" is
ietwat gelig (geeft kleuren wel veel mooier weer). Fijne combi zo
Kleuren op zich waren ook -tig- keer mooier.
This space intentionally left blank.
Verwijderd

en het gaat nog door als je naar links kijkt
denk iets van een 15 dual screen setups 24"+30" + mac pro dat ik daar al heb gezien, verder eindeloos veel macbook pro's en iMacs
Allemaal Mac Pro's, heb ze niet geteld
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 17:03 ]
Ja ze bevallen goed. Ik gebruik ze vooral voor muziek (hip hop, r&b, beetje dance). Je moet wel een beetje tweaken aan je equalizer; de bas kan nogal overheersen. Misschien binnenkort eens een survey postenSerenity schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:37:
Die speakers zijn liev! Komt daar nog een beetje vol/mooi geluid uit?
Heel erg leuk voor je allemaal, maar het gaat erom dat je je eigen Apple computer showtVerwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:02:
hier op tbwa Brussel (reclamebureau) hebben ze wel wat macs ja....
denk iets van een 15 dual screen setups 24"+30" + mac pro dat ik daar al heb gezien, verder eindeloos veel macbook pro's en iMacs
[ Voor 66% gewijzigd door Kaspers op 15-09-2007 18:18 ]
Verwijderd
Is het sowieso wel toegestaan om zomaar foto's te trekken van een bedrijfsruimte?Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 17:02:
hier op tbwa Brussel (reclamebureau) hebben ze wel wat macs ja....
[afbeelding]
en het gaat nog door als je naar links kijkt
Verwijderd
Wat maakt het uit, het is toch vet om zoiets te zien...Kaspers schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:17:
[...]
Heel erg leuk voor je allemaal, maar het gaat erom dat je je eigen Apple computer showt.
Aah zeurkousKaspers schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:17:[...]
Heel erg leuk voor je allemaal, maar het gaat erom dat je je eigen Apple computer showt.
Het is toch zn eigen apple computer van het werk die hij showtKaspers schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 18:17:
[...]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb deze speakers ook, en heb zelden zulke goede PC-speakers gehoor. En er komt zeer zeker een erg mooi, vol geluid uit. Afstellen van de bas is wat lastiger, maar je kan met een draaiknop gewoon minder bas op de sub zetten (ipv equalizer tweaken)Serenity schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:37:
Die speakers zijn liev! Komt daar nog een beetje vol/mooi geluid uit?
Plus de tiptouch volumeknopjes op een van de sattelietjes is erg geil
Verwijderd
Wat is er te zien:
20" iMac G5 1.8 Ghz met 2GB intern geheugen, nieuwe 200 GB HD, nieuw Apple keyboard en MightyMouse. Verder de 15" Macbook Pro 2.33 GHz Intel Core 2 Duo, met 2GB geheugen. Die is van "de zaak" maar gaat overal vrolijk mee naar toe. Speakers zijn van Creative en zien er vooral leuk uit, ik hou me aanbevolen voor betere.
Verder nog een 240 GB externe HD en een iomega 120 GB HD voor backuppen van werk. M'n 15GB iPod 3G doet wat raar sinds de vakantie, maar lijkt nu weer te werken.

excuses voor de brakke kwaliteit maar ik heb nog geen tijd gehad om mn nieuwe digicam helemaal te masteren
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2007 20:03 ]
Verwijderd
De Klipsch komen er wat beter af in die review, en eerlijk gezegd heeft dat merk z'n geschiedenis mee mee dan Creative
Off topic
Die Klipsch zijn lelijk!
Deze mening is volledig gebaseerd op mijn smaak
en voor mensen die ze mooi vinden, sorry
On topic
[ Voor 12% gewijzigd door loser180 op 17-09-2007 15:46 ]
Jouw naam in onder mijn Post
Verwijderd
Er is gelukkig wel een frontje voor, dat maakt t iets toonbaarder. Maar als je de geschiedenis van Klipsch bekijkt zie je dat ze wel echt hi-fi pioniers zijn geweest. Dat spreekt me meer aan dan creative's slicke vormenloser180 schreef op maandag 17 september 2007 @ 15:45:
[...]
Off topic
Die Klipsch zijn lelijk!
Deze mening is volledig gebaseerd op mijn smaak![]()
en voor mensen die ze mooi vinden, sorry
On topic
als je luid speelt, op lager volume vind ik ze niet echt
overtuigen.

Wat je ziet:
MacBook 1.83 GHz 2GB. 80 GB hd
Apple keyboard
Vergeelde logitech muis
Cambridge soundworks setje
iCurve
Een lidl aanraaklamp:S (gaat aan waar je hem ook aanraakt en heeft 3 standen)
En het bureau is van de Ikea liatorp serie geloof ik.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Macbookpro 2.4
Mighty mouse
[ Voor 5% gewijzigd door Vuvuzela op 17-09-2007 23:35 ]
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Het is altijd de Apple die het bureau mooi maaktAbbadon schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:23:
Ik vind dat bureau cool. Klassiek zonder oubollig te zijn (of ben ik oubollig?)
Mijn MacBook voldoen prima nog
Mooi bureau! Leuk die fruitschaal. (ja, op de Macs zelf let ik niet meer, en die stomme gsm's ook nietMaciek schreef op maandag 17 september 2007 @ 23:34:
Mijn werkplek is sinds kort vrij flxibel
[afbeelding]
Macbookpro 2.4
Mighty mouse
Wallpapertje zelf geschoten? Leuk!
@weeraanmelden: buying point bedoel je, vanuit jouw perspectief.
[ Voor 7% gewijzigd door t-h op 18-09-2007 00:39 ]
Verwijderd
iMAC 24"
Mac Mini @ TV
Macbook voor onderweg
Zal over een maandje in mn nieuwe huis de foto schieten! Donkere meubels met felle kleuren in huis :B 15 Nov erin!
ONTOPIC: Meer foto's!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 00:47 ]
Verwijderd

Hier mijn creatieve broedplaats..
Apple Macbook 13" 2.0ghz duocore, 1gb geheugen, 60gb harddisc
Apple iPod Nano 1gb (zwart)
Medion 15" tft als tweede scherm
2x Nady studio monitor
Logitech z4 setje (mixing)
Logitech wireless mouse
WACOM (kleine versie)
Phonic MU802 mixer
Line 6 POD 2.0 (gitaareffects)
M-Audio Keystation 49e (midi keyboard)
Ednet USB2.0 HUB (metaal)
Pleomax 1.0gb usb stick
Trekstor 80gb usb drive
Sony Ericsson m600i
HTC Touch (deze crappy foto mee gemaakt)
Verder nog een hoop gitaren die niet in beeld staan. Wil de mac upgraden naar 2gb geheugen, ook staat een goede usb geluidskaart + logic 8 in de planning...en een grotere ext. HD...en een goede studiomic...eh ja..een mighty mouse wil ik ook nog, en de tweede 15" inruilen voor een dikke 24" nog ff doorsparen. blah.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 02:41 ]
Dan kunnen we hier weer verder gaan met het showen van je Apple computer
[ Voor 91% gewijzigd door Daedalus op 18-09-2007 17:25 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Wat is er allemaal te zien op de foto's?
- Logitech S530 toetsenbord & muis
- MacBook Pro 15" 2.2GHz, 2GB geheugen en 160GB harde schijf
- Apple Remote
- iBook G4 12" 1.33GHz, 1GB geheugen en 120GB harde schijf (die overigens ook te koop staat
- MCE Remote (voor de WinXP-MCE computer die onder het bureau staat, voor TV kijken e.d.)
- Creative 5.1 setje (waarvan maar 2 boxjes zichtbaar zijn...)
- Dell 19" TFT
- "Pennen"bakje van de Ikea (eigenlijk is 'ie voor bestek bedoeld
- Asus WL-500g Router (met een Apple sticker over het logo
P.S. Wallpaper op beide beeldschermen is een foto van de Mitchell Freeway in Perth Australië, zelf geschoten
beetje offtopic:Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:21:
Mijn MacBook toen die net vers was:
[afbeelding]
En hoe die er nu meestal bij staat:
[afbeelding]
(klikbaar)
Ben erg benieuwd wat voor DJ-mixer je daar hebt staan en met wat voor software je die combineert.. Ben zelf ook opzoek naar zoiets (de macbook is er al

Wat je ziet:
Macbook 2Ghz Core @ Duo
iPod video 30gig
Mighty Mouse
2x 17inch Iiyama Prolite 431 monitor
Monitoren zijn aangesloten op PC (helaas, nog ff wachten op mijn iMac 24inch)
Logitech linkshandige MX610 muis
Microsoft Natural 4000 keyboard
Iomega 500 externe hardeschijf
[ Voor 40% gewijzigd door Maverick2001 op 18-09-2007 21:25 ]
Pura Vida
ik hou wel van een beetje druk.
NatuurlijkMr.Graveheart schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:52:
Vette wall, heb je toevallig een linkje?
ik hou wel van een beetje druk.
Link Drukke Wallpaper
Pura Vida
Verwijderd
Heb je die misschien wel voor ons?P.S. Wallpaper op beide beeldschermen is een foto van de Mitchell Freeway in Perth Australië, zelf geschoten
Je hebt geen mail in je profiel, maar ik ben wel benieuwdeaalb schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:22:
- iBook G4 12" 1.33GHz, 1GB geheugen en 120GB harde schijf (die overigens ook te koop staat
*eaalb mompelt iets over Vraag & Aanbod (en over z'n aangepaste profielJottemJ schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:09:
[...]
Je hebt geen mail in je profiel, maar ik ben wel benieuwd![]()
Verwijderd
Ik heb een BCD3000, gebruik hem icm Traktor DJ Studio 3. Hij werkt trouwens ook nog met een aantal andere programma's, ik had ooit een keer een lijstje gezien, maar die kan ik zo snel niet meer vinden.Maverick2001 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:02:
[...]
beetje offtopic:
Ben erg benieuwd wat voor DJ-mixer je daar hebt staan en met wat voor software je die combineert.. Ben zelf ook opzoek naar zoiets (de macbook is er al)

Wat je ziet:
- MacBook CD 1.8 + Keyboard + Mighty Mouse
- Dell 2405 24" widescreen TFT
- Wacom Intuos3 A5 wide
- Creative GigaWorks ProGamer G500 speakers
- 2x externe hardeschijf
- Sony Ericsson K800i op burolader
- Een bijna niet meer gebruikte pc
met bijbehorende cordless desktop ontvanger voor bijbehorende toetsenbord en muis die niet meer gebruikt worden
- Ikea Galant bureau met bijpasende computerhouder en kabelgoten
- Epson Stylus CX6400 all-in-one (op de kast waar je nog een klein stukje van ziet)
- Canon EOS 350D (foto mee gemaakt)
Het Dell scherm gaat dan ergens anders in mijn kamer aan de muur met een AppleTV
[ Voor 0% gewijzigd door InfInIte op 19-09-2007 22:12 . Reden: typo ]
Verwijderd
Hoeveel inch is het?InfInIte schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:53:
Dell 2705 24" widescreen TFT
Een Dell 27xx is normaal 27 inch, maar je zegt dat het 24 inch is.
'k Kan het niet zien op je foto.
Mooie setup, trouwens.
Verwijderd
24". De 27" was er in de tijd van dit scherm nog niet.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 21:20:
[...]
Hoeveel inch is het?
Een Dell 27xx is normaal 27 inch, maar je zegt dat het 24 inch is.
'k Kan het niet zien op je foto.
Mooie setup, trouwens.

MacBook CoreDuo 1,83, 2GB, 60GB
Samsung SyncMaster 205BW
Harman/Kardon SoundSticks II
iPod Nano 2G 2GB
Lacie 250GB HardDrive
Apple Wireless ToBo + MM
Sennheiser HD-25
Griffin Elevator
HTC P4350
Pixar Style Bureaulamp
Foto gemaakt met een Casio EX-Z11
Wat gaat er nog veranderen de komende tijd. Niks, ben tevreden zo, kheb ook niet dat nieuwe Apple toetsenbord nodig, want volgens mij ben ik een van de weinigen die dit toetsenbord wel fijn vind typen. Alleen m'n harddrive in m'n MacBook moet nog een keer uitgebreid worden.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Damn, zo minimalistisch en toch zo mooilowfi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:29:
Jeuj eindelijk nieuwe toetsenbord binnen:
[afbeelding]
Wel nog even aan wennen
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Verwijderd
Welke midi mapping gebruik je in Traktor? De mapping die Behinger voor de LE versie heeft werken niet echt goed met Studio.Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:21:
Mijn MacBook toen die net vers was:
[afbeelding]
En hoe die er nu meestal bij staat:
[afbeelding]
(klikbaar)
Lowfi, wat voor speakers heb je daar staan?lowfi schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:29:
Jeuj eindelijk nieuwe toetsenbord binnen:
[afbeelding]
Wel nog even aan wennen
Dat zijn Altec Lansing boxen, heb ze hier ook staanBigg Balls schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 16:22:
[...]
Lowfi, wat voor speakers heb je daar staan?
god met die dingen begonen, een SE en darna een Plus
laats een nieuwe mac mini gehaald sins my iBook besloot defect te gaan net buiten garantie, mobo dus zoo 500 + euro volgens de winkel
helaas zorgt mijn werk er voor dat ik voornamelijk met windows moet werken, maar zal wel een foto maken en posten snel
Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Overzicht van mijn kleine studentenkamertje

Ja, het is een echte vintage powerbook

Gadgets
Een aantal dingen die je ziet op de foto:
• Een 15" Powerbook G4
• 20" Apple Cinema Display
• Apple Wireless Keyboard (eigenlijk moet ik die maar eens vervangen door zo'n alu versie, maar ik mis het numerieke deel!)
• Logitech Optical Trackman Wheel Wireless
• Wacom Graphire 4
• Incognito borrelglaasje als penhouder
• iPod Video 5.5G (30GB)
• Sony Ericsson P1i
• QTEK S100 (vervangen door de P1i, maar ziet er eigenlijk strakker uit)
• Brushed alu USB hubs en cardreader van Conceptronic
• Nabaztag (even zoeken)
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Die gebruik ik, werkt bij mij gewoon goed. Misschien ligt het aan de Traktor versie, want op mijn PC werkte die mapping ook pas goed vanaf Traktor 3.2.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 20:06:
[...]
Welke midi mapping gebruik je in Traktor? De mapping die Behinger voor de LE versie heeft werken niet echt goed met Studio.
Wat voor een prachtige bureaustoel heb jij in je bezit? (evt ontwerper of winkel) Ben op zoek naar iets vergelijkbaars.
9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120
Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb deze stoel tweedehands gekregen (afdankertje van de baas van een meubelzaak) en er staat eigenlijk helemaal niets op, behalve het woord "vinco" op de gasvering.Dracoplasm schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:01:
Wat voor een prachtige bureaustoel heb jij in je bezit? (evt ontwerper of winkel) Ben op zoek naar iets vergelijkbaars.
Hij zit wel lekker trouwens
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Prachtig Nederlands ontwerp uit de jaren 80. Misschien staat hij wel in de winkel van Huub Suidman.Dracoplasm schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 22:01:
[...]
"It really ties the room together"
-- The Dude

(jaja, ik moet stofzuigen)
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
He jij woont ook in Flogsta, Uppsala!! Beremooimanzana schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 15:27:
Sinds kort een andere kamer (tijdelijk), dus maar wat nieuwe pics geschoten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat zie je (vlnr):
- Coolermaster X-Craft externe hdd (zit een 250GB Maxtor in)
- JBL Spot speakers
- MBP 2.2 GHz/2GB/120GB/15,4 led
- Apple MM
Verwijderd

Grote foto
- Links: Macbook 1,83 ghz duo core / 2gb mem
- Links onder: Kohjinsha SH6wp10a UMPC uit Japan
- Acer 24" tft
- iPhone
- iPod Shuffle
- Rechts: 2x 250gb Western digital hd's
Zie ik daar een DuvelDuvel schilderij?!! vet man!, trouwens, mooi "klassiek" zo...Arathorn8 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:26:
Aangezien m'n trouwe last-gen Powerbook (1.67GHz G4 met 1.5GB ram) nog altijd fijn functioneert en m'n hele setup aluminium is heb ik het witte toetsenbord vervangen door de new-school versie.
"It really ties the room together"
-- The Dude
[afbeelding]
(jaja, ik moet stofzuigen)
http://www.last.fm/user/ceynox/
Hoe ben je aan die iPhone geraakt?Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:17:
[afbeelding]
Grote foto
- Links: Macbook 1,83 ghz duo core / 2gb mem
- Links onder: Kohjinsha SH6wp10a UMPC uit Japan
- Acer 24" tft
- iPhone
- iPod Shuffle
- Rechts: 2x 250gb Western digital hd's
Verwijderd

Wat je hier ziet:
• Macbook 13"
• Apple Cinema Display 20"
• Isight
• Bluetooth toetsenbord (tevens bt muis maar niet op deze foto)
• Western Digital MyBook Pro Ed.II 1TB
• LaCie Silverscreen 80gb multimedia harddisk
• Harman Kardon Soundsticks II
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2007 18:33 ]
Verwijderd
Ik heb pas een nieuw bed gekocht, dus toen ik toch mijn hele kamer daarvoor verbouwd had leek me dat een goede gelegenheid om weer eens een keer foto's te nemen.
[afbeelding]
Dat lijkt me een ontzettende lekkere bureaustoel !
Is dat niet gewoon het album Puur Kultuur?CeYNoX schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:26:
[...]
Zie ik daar een DuvelDuvel schilderij?!! vet man!, trouwens, mooi "klassiek" zo...
Verwijderd
Errrr, een subwoofer op je bureau?Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:30:
[afbeelding]
Wat je hier ziet:
• Macbook 13"
• Apple Cinema Display 20"
• Isight
• Bluetooth toetsenbord (tevens bt muis maar niet op deze foto)
• Western Digital MyBook Pro Ed.II 1TB
• LaCie Silverscreen 80gb multimedia harddisk
• Harman Kardon Soundsticks II
Verwijderd
Onder mijn werkkamer bevindt zich de slaapkamer van mijn buurvrouw dus ik zet hem maar niet op de vloer.
thxCeYNoX schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:26:
Zie ik daar een DuvelDuvel schilderij?!! vet man!, trouwens, mooi "klassiek" zo...
Het is de Aap tot Omega, gelimiteerde editie!Reef_91 schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 18:45:
[...]
Is dat niet gewoon het album Puur Kultuur?
"I came here to chew gum and kick ass... and I'm all out of gum." -- They Live
Eerlijk gezegd issie ook veel te mooi om onder je buro te zetten, prachtig setje!Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 20:41:
[...]
Onder mijn werkkamer bevindt zich de slaapkamer van mijn buurvrouw dus ik zet hem maar niet op de vloer.
Zelf gemaakt of een bestaande stikker (van hetzelfde formaat
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Doorzichtig velletje erachter van www.icolours.ca. Kost je wel wat moeite (en als je een MacBook hebt is 't niet aan te raden) maar dan heb je ook wel wat.Spike_wolf schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:10:
Retro
Zelf gemaakt of een bestaande stikker (van hetzelfde formaat) er in geplakt?
Ah, opzich wel stoerCyBeR schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 23:19:
[...]
Doorzichtig velletje erachter van www.icolours.ca. Kost je wel wat moeite (en als je een MacBook hebt is 't niet aan te raden) maar dan heb je ook wel wat.
Maar het hele 'clean mac gevoel' is wel een beetje weg.. maarja, dat retro gevoel is ook wel leuk
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Het idee is wel leuk, maar het past er totaal niet bij imo.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Don't live for pleasure, make life your treasure
[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2007 01:21 ]
fuck, ik verslik me. ik slaakte een 'wow'! ghehe, heb het wel eens gelezen dit, maar super dat je het hebt geregeld!
Kloptrlr schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:36:
[...]
He jij woont ook in Flogsta, Uppsala!! Beremooi
@ Cyber: awesome! Originele manier om je Mac op te laten vallen
Verwijderd
Vriend van me ging naar NYC, dus kon het niet laten om te vragen of hij een iPhone voor me mee kon nemen haha
Moet ik hebben! Alleen dat gekleurdvelletje is die alleen uit Canada te bestellen?
[ Voor 58% gewijzigd door Vuvuzela op 23-09-2007 03:44 ]
I served in a company of heroes.
Volgens mij heeft een tweaker het ooit ook weleens gedaan 'by hand', zonder die dingen. Gewoon wat zut gehaald bij een knutselwinkel oid, alleen moet het natuurlijk wel hittebestendig zijn (geen idee hoe warm dat daar gaat worden, maar gewoon voor de zekerheid...Maciek schreef op zondag 23 september 2007 @ 03:43:
[...]
Moet ik hebben! Alleen dat gekleurdvelletje is die alleen uit Canada te bestellen?
je moet wel je mbpro open maken he maciej, ik zou 't zelf niet doen.Maciek schreef op zondag 23 september 2007 @ 03:43:
[...]
|>
Verwijderd
Das het CD-hoesjeCeYNoX schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:26:
[...]
Nou ja je kunt 't ook wel zelf maken in principe. Moet je wel wat kutten met de maten enzo, dus 't is makkelijker om 't gewoon te bestellen bij iemand die dat allemaal al voor je uitgezocht heeftMaciek schreef op zondag 23 september 2007 @ 03:43:
[...]
--
Manzana: installatie is op zich niet heel moeilijk, zo lang je niet bang bent om je mbpro uit elkaar te halen. Ik heb niet de installatie gevolgd zoals iColours ze heeft. 't is heel moeilijk om die schroefjes in 't scherm los te schroeven als je niet precies de goede maat schroevendraaier hebt, dus ik hebt 't scherm losgemaakt van de rest (i.e., mbpro helemaal open schroeven) en heb die twee schroefjes maar gewoon met een normale kruiskop getackled.
[ Voor 36% gewijzigd door CyBeR op 23-09-2007 11:44 ]

Onlangs ook nog m'n HD ruimte uitgebreid met nu twee WD MyBooks Pro van 500GB (via FW800 aangesloten) zodat ik voorlopig wel weer klaar ben met m'n werkhoek
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
M'n eerste mac is de MBP van de laatste generatie, dus ja, dat klopt wel
Dit topic is gesloten.
![]()