Ik kan dan ook geen latijnse talen spreken of schrijven
Inmiddels wat rondgemailt voor sliderprobleem.
Ook bij NSP in rijssen (ja rijssen of all places!) zijn de nieuwe sliders op voorraad.
En ook daar willen ze branded toestellen gewoon omflashen naar de officiele versies van nokia.
Reeds ook mijn N95 besteld bij T-mobile. De mevrouw daar ter plaatse wist mij te vertellen dat elke T-mobile winkel op woensdags bevoorraad wordt en er ongeveer 10 N95's per shop worden uitgeleverd.
Ik sta nu 10e op de lijst dus hopelijk snel aan de beurt!
Ook bij NSP in rijssen (ja rijssen of all places!) zijn de nieuwe sliders op voorraad.
En ook daar willen ze branded toestellen gewoon omflashen naar de officiele versies van nokia.
Reeds ook mijn N95 besteld bij T-mobile. De mevrouw daar ter plaatse wist mij te vertellen dat elke T-mobile winkel op woensdags bevoorraad wordt en er ongeveer 10 N95's per shop worden uitgeleverd.
Verwijderd
Als je het over Ricom hebt: die zijn in juni/juli/augVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 17:54:
[...]
Was van plan morgen ochtend even langs te rijden!
op zaterdag gesloten !!!
Er moet ergens een Zaklantaarn funkie op zitten, ik kan deze alleen niet vinden, wie weet hem te vinden ? ¿¿ ?
En weet iemand of TOMTOM al werkt op de Nokia N95 met de GPS van dePhone zelf ?
[ Voor 27% gewijzigd door Albert020 op 15-06-2007 20:48 ]
weet iemand toevallig hoe je tussen browser schermen kunt wisselen?
Ik krijg namelijk wel vaker de melding van nieuw scherm (of zo iets) maar ik kom dan nooit terug in m'n vorige scherm....
Ik krijg namelijk wel vaker de melding van nieuw scherm (of zo iets) maar ik kom dan nooit terug in m'n vorige scherm....
Tijd voor een "nieuw" onderwerp. Ik heb Truphone (VOIP) geinstalleerd en het werkt super. Ik heb 2 vragen voor andere gebruikers :
1. wie weet wat er na 30 juni 2007 gaat gebeuren mbt gratis bellen naar vaste nrs...blijft het gratis ?
2. hoe krijg ik Truphone zover dat ie belletjes naar mobiele tel nrs niet afhandeld, maw dat die telefoontjes gewoon via mijn mobiele provider lopen.
Thanks !
1. wie weet wat er na 30 juni 2007 gaat gebeuren mbt gratis bellen naar vaste nrs...blijft het gratis ?
2. hoe krijg ik Truphone zover dat ie belletjes naar mobiele tel nrs niet afhandeld, maw dat die telefoontjes gewoon via mijn mobiele provider lopen.
Thanks !
Verwijderd
Hoe kom je aan die informatie dan?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:54:
[...]
Als je het over Ricom hebt: die zijn in juni/juli/aug
op zaterdag gesloten !!!
Verwijderd
Hahaha, zit gewoon te kijken er naar, niet eens die onderste zin opgevallen! Dan ga ik volgende week eventjes tussendoor!
@Sjengcity
Tijdens het browsen de 5 indrukken en dan krijg je een overzicht van openstaande vensters!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 21:13 ]
Verwijderd
Ik heb zojuist (op de pc) op de geheugenkaart een mapje AUDIO aangemaakt
en daar wat mp3-tjes ingezet.
Toen ik de eerste mp3 opende liep het toestel 'half vast' (rode knop kwam ik
weer terug bij standby scherm)
Daarna liep het toest 'half vast' als ik alleen maar naar die map toe ging.
Weet iemand hoe dit komt ?
UPDATE: Ik heb 2 van de 5 mp3tjes verwijderd en het probleem
lijkt opgelost. Zouden dit VBR-mp3tjes geweest zijn ? En kan de N95 daar
misschien niet mee overweg ??
en daar wat mp3-tjes ingezet.
Toen ik de eerste mp3 opende liep het toestel 'half vast' (rode knop kwam ik
weer terug bij standby scherm)
Daarna liep het toest 'half vast' als ik alleen maar naar die map toe ging.
Weet iemand hoe dit komt ?
UPDATE: Ik heb 2 van de 5 mp3tjes verwijderd en het probleem
lijkt opgelost. Zouden dit VBR-mp3tjes geweest zijn ? En kan de N95 daar
misschien niet mee overweg ??
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 00:26 ]
Als je nou gewoon eens de search gebruikte die @ tweakers al geboden wordt. Op beide vragen kun je een antwoord vinden.Albert020 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:39:
Er moet ergens een Zaklantaarn funkie op zitten, ik kan deze alleen niet vinden, wie weet hem te vinden ? ¿¿ ?
wat dan wel weer interessant is Sandisk
[ Voor 12% gewijzigd door Will_M op 15-06-2007 22:34 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ik vroeg of TOMTOM al mogelijk met de GPS van de telefoon zelf ?wimmel_1 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:17:
[...]
Als je nou gewoon eens de search gebruikte die @ tweakers al geboden wordt. Op beide vragen kun je een antwoord vinden.
De zaklantaarn funkie weet iemand deze te vinden, hier kan ik niks over terug vinden in het Form ?
Verwijderd
Heb jij uberhaupt de reactie op je vraag wel gelezen? UTFS!Albert020 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:22:
[...]
Ik vroeg of TOMTOM al mogelijk met de GPS van de telefoon zelf ?
De zaklantaarn funkie weet iemand deze te vinden, hier kan ik niks over terug vinden in het Form ?
Verwijderd
hama.deSjengcity schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:48:
Hey mensen,
niet helemaal ontopic maar ik zit met het volgende probleem:
Ik heb mooi een bt stickje aangeschaft van Sitecom om makkelijk te kunnen verbinden met m`n computer en zo te kunnen syncen.
Het probleem is dat als ik verbinding probeer te maken in PC Suite via bluetooth de melding krijg: "Het verbindingstype kan niet worden gebruik. Controleer of alle benodigde hardware, software en stuurprogramma's beschikbaar zijn. (Code: OpenMedia)"
Nu heb ik hier (natuurlijk) ook al eens naar gegoogled en het enige wat ik kan vinden is dat het met de bt drivers te maken heeft en dat PC Suite driver versie 1.6.xxx nodig heeft.
Probleem is dat ik deze nergens op de Sitecom site noch de IVT Bluesoleil site kan vinden.
In het begin heeft hij het 1x gedaan maar nu doet hij het dus niet meer![]()
Alvast bedankt!
btw als dit TE offtopic is moeten jullie het maar zeggen dan maak ik een nieuwe treath
Er is een nieuwe versie van Nokia Maps uit ! Zie Nieuwe versie Nokia Maps
hopelijk zit deze dan ook in de komende firmware update voor de n95dafmay schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:10:
Er is een nieuwe versie van Nokia Maps uit ! Zie Nieuwe versie Nokia Maps
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Álle hulp is natuurlijk welom naar wat moet ik met een duitse webshop?
@Knap, Thanks! Super handig!
Edit: weet toevallig ook nog iemand hoe je 1 venster kunt sluiten? Nu moet ik iedere keer m'n hele browser sluiten...
Btw knap, hoe kom jij aan die info? Kon ik nergens vinden.
[ Voor 28% gewijzigd door digital-IMEI op 16-06-2007 00:09 ]
Verwijderd
weet iemand waar route66 kan downloaden zonder te betalen?? of is dat niet mogelijk??
thanks alvast.
thanks alvast.
zie je die blauwe letters:Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:51:
weet iemand waar route66 kan downloaden zonder te betalen?? of is dat niet mogelijk??
thanks alvast.![]()
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden.
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Dit is niet mogelijk op een legale manier en met illegale dingen kunnen we je hier helaas niet helpenVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:51:
thanks alvast.![]()
Verwijderd
Ik zit nog steeds vast met de warm graphite... Ik ging naar alle mobiel winkels in Leiden van Belcompany (NSP) tot aan Primafoon maar niemand heeft hem 

Weet je wat het was, ik dacht de sliding is niet zo'n ramp en ik hoopte dat de Echo sound een FW bug was... Maar goed ik heb hem nu vervangen voor een andere die binnen een paar weken zal komen...dafmay schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:49:
[...]
Wat denk je zelf ? Als je de laatste FW hebt, en je hebt dit probleem altijd, dan zou ik meteen terug gaan !
Echt he, de Surinamese jongen van Phonehouse die zit gewoon uit zijn nek te praten.... Hij zei tegen mij eerst, als het niet druk is kunnen wij het zo voor je maken, dus vroeg ik hem kan jij het even checken en ja hoor ze moeten hem opsturen voor 3 weken en niemand in heel Leiden weet iets van de nieuwe sliders. Ze zeggen "jij bent de eerste die het weet, want wij weten van niks"Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:05:
[...]
Ik heb NSP in Leiden (Phonehouse) gebeld en die willen mijn toestel (T-Mobile branded) niet repareren, ze zeggen gewoon ga maar naar T-Mobile, laat hen het toestel maar opsturen, de jongen die ik sprak wist niets van nieuwe sliders.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 00:10 ]
Verwijderd
Ik heb NSP in Leiden (Phonehouse) gebeld en die willen mijn toestel (T-Mobile branded) niet repareren, ze zeggen gewoon ga maar naar T-Mobile, laat hen het toestel maar opsturen, de jongen die ik sprak wist niets van nieuwe sliders.Jarnoootje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:49:
Kan ik ze niet gewoon ergens bestellen ofzo, dan zet ik ze er zelf wel op,...ik bel T-Mobile wel even morgen,...
Ik vraag me dan af in hoe verre die jongen dan op de hoogte was van alles, volgens mij zijn ze zelfs verplicht om je te helpen aangezien dat gewoon onder de garantie valt.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:05:
[...]
Ik heb NSP in Leiden (Phonehouse) gebeld en die willen mijn toestel (T-Mobile branded) niet repareren, ze zeggen gewoon ga maar naar T-Mobile, laat hen het toestel maar opsturen, de jongen die ik sprak wist niets van nieuwe sliders.
Kan ik ze niet gewoon ergens bestellen ofzo, dan zet ik ze er zelf wel op,...ik bel T-Mobile wel even morgen,...
Ook het feit dat hij niets van sliders weet zegt wel wat denk ik (kan ook toevallig zijn natuurlijk) maar als je het mij vraagt ben je gewoon 1e classe van het kastje naar de muur gestuurd.
Nee, NSP's zijn totaal niet verplicht om T-mobile, Vodafone of andere gebrande toestellen te repareren.Sjengcity schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:15:
[...]
Ik vraag me dan af in hoe verre die jongen dan op de hoogte was van alles, volgens mij zijn ze zelfs verplicht om je te helpen aangezien dat gewoon onder de garantie valt.
Ook het feit dat hij niets van sliders weet zegt wel wat denk ik (kan ook toevallig zijn natuurlijk) maar als je het mij vraagt ben je gewoon 1e classe van het kastje naar de muur gestuurd.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
http://fpa.smart2go.com/free_downloads/NOKIA_Maps_1_0_S60_update.SISRuler-Nrg schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:38:
[...]
hopelijk zit deze dan ook in de komende firmware update voor de n95
Verwijderd
Ik las op de site van Nokia, dat je dit niet zomaar moet instaleren.
" As Nokia Maps is a core application on N95, any updates to software will be taken care of via phone firmware updates in due course. "
" As Nokia Maps is a core application on N95, any updates to software will be taken care of via phone firmware updates in due course. "
Dat is geen waarschuwing maar slechts een tip van Nokia zodat men weet dat (waarschijnlijk) in een komende FW-versie de nieuwe Nokia Maps software al zal worden meegenomen. Maar je kunt gewoon de software alvast installeren. Ik heb het gedaan en het werkt prima.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:21:
Ik las op de site van Nokia, dat je dit niet zomaar moet instaleren.
" As Nokia Maps is a core application on N95, any updates to software will be taken care of via phone firmware updates in due course. "[...]
Het ziet er veel beter uit, maar moet de navigatie nog testen. Dat doe ik vanmiddag. Overigens kan je met Maploader nu ook stemmen in diverse talen dl-en. Ik ben dus ook erg benieuwd of de "volledige" navigatie het nu doet. Vrees van niet, en dat nog steeds voor subscription moet worden betaald voordat dat werkt. Ik meld mij...koentjuh schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:55:
Werkt Nokia Maps nu ook beter?
Verwijderd
Je kan als het goed is met deze nieuwe wel 3 dagen gratis proberen, das wel leuk.
Zie voor een bijna volledige change-log http://thenokiablog.com/2...iew-nokia-maps-10-update/
Zie voor een bijna volledige change-log http://thenokiablog.com/2...iew-nokia-maps-10-update/
Dank. Toch wel aanzienlijke verbeteringen in de nieuwe versie. Vanmiddag testen...Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:00:
Je kan als het goed is met deze nieuwe wel 3 dagen gratis proberen, das wel leuk.
Precies. Deze link stond eerst op de site van smart2go, gewoon voor nokia n95, is alleen later weggehaald. Bedoel het werkt gewoon. Je hebt nu de kans nu het weg is gehaald op de site dat er weer snel een firmware update komt. Lijkt me wel irri voor nokia als ze dat perse moeten doen voor elke maps update. Maarja des te sneller fw updates zullen we dan maar hopen.dafmay schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 10:34:
[...]
Dat is geen waarschuwing maar slechts een tip van Nokia zodat men weet dat (waarschijnlijk) in een komende FW-versie de nieuwe Nokia Maps software al zal worden meegenomen. Maar je kunt gewoon de software alvast installeren. Ik heb het gedaan en het werkt prima.
[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 16-06-2007 12:16 ]
Ligt het aan mij of is de Tweakers site langzaam vandaag ?
Verwijderd
Waar zet je de update neer, op het geheugen of op de kaart?dafmay schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:04:
[...]
Dank. Toch wel aanzienlijke verbeteringen in de nieuwe versie. Vanmiddag testen...
Verwijderd
Gewoon veel lezen over de Nokia N95.Sjengcity schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:48:
[...]
Álle hulp is natuurlijk welom naar wat moet ik met een duitse webshop?
@Knap, Thanks! Super handig!
Edit: weet toevallig ook nog iemand hoe je 1 venster kunt sluiten? Nu moet ik iedere keer m'n hele browser sluiten...
Btw knap, hoe kom jij aan die info? Kon ik nergens vinden.
Volgens mij is het afsluiten gewoon rechts boven 1 x indrukken en ga je naar het onderliggende venster toe.
Maar ik heb het hier vandaan:
http://blog.nseries.be/nl/howto/internet/de-minimap-web-browser/
Hier is echter ook een oplossing voor:Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:04:
Weet je wat het was, ik dacht de sliding is niet zo'n ramp en ik hoopte dat de Echo sound een FW bug was... Maar goed ik heb hem nu vervangen voor een andere die binnen een paar weken zal komen...
http://www.n95users.com/forum/its-broke/2019-how-i-fixed-my-distorted-earpiece.html
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2007 12:55 ]
Verwijderd
Op je N95?dafmay schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:48:
Ligt het aan mij of is de Tweakers site langzaam vandaag ?
Haha nee hoor die is lekker vlot
EDIT : Ik ben eruit. Ik heb met Adblock in Firefox de Google Analytics scripts disabled. Dat zorgde er namelijk voor dat sommige websites zo traag zijn. Ps Dit is een algemene tip die iedereen kan gebruiken. Zie ook : Google Analytics how-to disable
[ Voor 39% gewijzigd door dafmay op 16-06-2007 14:10 ]
Op de telefoon.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 12:52:
[...]
Waar zet je de update neer, op het geheugen of op de kaart?
EDIT : Zojuist de navigatie getest, en natuurlijk nog steeds eerst betalen voordat je van volledige navigatie gebruik kan maken
[ Voor 30% gewijzigd door dafmay op 16-06-2007 13:50 ]
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:38:
[...]
Grrrrr
[...]
Grrrrr
[ Voor 93% gewijzigd door Albert020 op 16-06-2007 14:01 ]
Verwijderd
Kan iemand me helpen met het signen van sis bestanden?? Ik volg netjes de handleiding, maar krijg een foutmelding. Ik heb alles geprobeerd maar het wil niet lukken. Ik probeer Route 66 werkend te krijgen, maar gaat zo niet lukken.. Hellup...
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:19:
Kan iemand me helpen met het signen van sis bestanden?? Ik volg netjes de handleiding, maar krijg een foutmelding. Ik heb alles geprobeerd maar het wil niet lukken. Ik probeer Route 66 werkend te krijgen, maar gaat zo niet lukken.. Hellup...
Dit is gewoon waardeloos! Ik heb de laatste 20 pagina's slechts een paar interessante posts kunnen lezen tussen al de rest van die stomme meuk.
Ik kap met deze topic. Het kost me gewoon veels te veel tijd om alles door te spitten op zoek naar iets interessants. En ik volg deze topic al vanaf Deel 1.
Misschien zullen de mods hier iets aan doen, maar na al die tevergeefse kreten om aandacht door de rest van de lezers die nuttige info zoeken, heb ik weinig hoop.
Ik ben hier weg
[quote][b]sl1200 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:33
Misschien zullen de mods hier iets aan doen, maar na al die tevergeefse kreten om aandacht door de rest van de lezers die nuttige info zoeken, heb ik weinig hoop.
Ik ben hier weg

[/q
Dat had ik al gemerkt
Ik ben hier weg
[/q
Dat had ik al gemerkt
Ik begrijp de frustratie. Maar om nou daarom helemaal weg te blijven, dat schiet toch ook weer niet op. Zo blijven er steeds minder die-hards oversl1200 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:33:
[...]
[...]
Dit is gewoon waardeloos! Ik heb de laatste 20 pagina's slechts een paar interessante posts kunnen lezen tussen al de rest van die stomme meuk.
Ik kap met deze topic. Het kost me gewoon veels te veel tijd om alles door te spitten op zoek naar iets interessants. En ik volg deze topic al vanaf Deel 1.
Ik ben hier weg![]()
![]()
Verwijderd
Hej mensen,
ik ben van plan om de n95 te gaan halen, maar ik hoor van een paar mensen dat de hoekjes snel slijten, dat je voor de navigatie apart moet gaan betalen en dat de slider vaak niet helemaal goed is..
kan iemand mij hier meer over vertellen of valt het allemaal wel mee? bedankt vast
greetz n0ld
ik ben van plan om de n95 te gaan halen, maar ik hoor van een paar mensen dat de hoekjes snel slijten, dat je voor de navigatie apart moet gaan betalen en dat de slider vaak niet helemaal goed is..
kan iemand mij hier meer over vertellen of valt het allemaal wel mee? bedankt vast
greetz n0ld
aller eerst, welkom op dit forum.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:03:
Hej mensen,
greetz n0ld
Voordat iedereen over je heen walst, gebruik voortaan de zoekfunctie van het forum, staat recht bovenin. Daar kun je eigennlijk alle informatie al vinden.
De slijtage daar is mij compleet niets van bekend, en ook binnen dit forum (heb alle delen gevolgd) staat er, naar mijn weten, niets over in.
Navigatie moet je idd betalen als je stemmen wilt die je de weg wijzen. Gewoon navigeren zonder stemmen is volgensmij wel mogelijk, echter heb ik mijn N95 nog niet dus kan ik niet testen.
De slider is idd een lastig punt bij deze telefoon, echter hebben vrijwel alle Nokia Service Points inmiddels de nieuwe sliders ontvangen en kunnen deze kostenloos inbouwen in de telefoon, wat ongeveer een half uurtje duurt.
Dus kortom, alle antwoorden staan al netjes vermeld in het topic. Om te voorkomen dat vele mensen geergerde reactie op het forum plaatsen over de post van jou, gebruik voortaan eerst de zoekfunctie
//Edit:
Overgens voor de navigatie is er inmiddels Route66, die je wel eerst moet aanschaffen. Illigaal is deze vast wel ergens te verkrijgen maar daar dient in dit topic niet over gepraat te worden.
Verder staat er in de topic start (geloof ik) nog wat andere navigatie software die eventueel wel gratis is te gebruiken.
[ Voor 10% gewijzigd door Jarnoootje op 16-06-2007 15:08 . Reden: bijvoegselen ]
Verwijderd
Ligt het aan m'n toestel of is het geluid nogal zacht bij gesprekken? (op maximaal geluidsniveau)
[quote]Jarnoootje schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:07:
[...]
De slider is idd een lastig punt bij deze telefoon, echter hebben vrijwel alle Nokia Service Points inmiddels de nieuwe sliders ontvangen en kunnen deze kostenloos inbouwen in de telefoon, wat ongeveer een half uurtje duurt,
Uhhhh heb net met Teleworld van de Kinkerstraat gesproken dit is een serive point van Nokia die heeft de nieuwe sliders nog niet binnen hoor ......
[...]
De slider is idd een lastig punt bij deze telefoon, echter hebben vrijwel alle Nokia Service Points inmiddels de nieuwe sliders ontvangen en kunnen deze kostenloos inbouwen in de telefoon, wat ongeveer een half uurtje duurt,
Uhhhh heb net met Teleworld van de Kinkerstraat gesproken dit is een serive point van Nokia die heeft de nieuwe sliders nog niet binnen hoor ......
[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 16-06-2007 15:28 ]
staat ook vrijwelAlbert020 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:27:
[...]
Ik hoop overgens dat ze, ze snel binnen hebben, dan laat ik hem gelijk vervangen, er zit als ik hem dicht heb toch wat speling in, met lopen is dat niet zo prettig....
ik ben druk aan het zoeken geweest naar een mediaplayer voor mn N95 die wmv kan afspelen.Trasos schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 19:02:
volgens mij ondersteund de n95 standaard geen wmv.
Misschien dat er een programmaatje voor is ontwikkeld ondertussen, vast wel.
tot nu toe geen enkele gevonden...
als er mensen zijn die tips hebben, dan hoor ik ze graag...
oh ja, nog een ander vraagje
mijn mn vorige nokia (6280 geen symbian) had ik de mogelijkheid om een profiel tijdelijk in te stellen.
als voorbeeld, net voor een vergadering o.i.d. stelde ik prfiel STIL in, tot bijvoorbeel 15:00uur,
dan werd profiel STIL ingeschakeld, en om 15:00uur precies, werd door mn 6280 automatisch weer profiel NORMAAL ingeschakeld.
deze optie mis ik in mijn N95...
of heb ik er gewoon overheen gekeken? iemand die mij daar mee kan helpen?
Kun je me dat eens uitleggen? Ze vertegenwoordigen in principe toch gewoon nokia en voor m'n garantie ga ik terug naar nokia.... Toch?Ginz schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:20:
[...]
Nee, NSP's zijn totaal niet verplicht om T-mobile, Vodafone of andere gebrande toestellen te repareren.
@ HishamK: Deze optie is er inderdaad niet. Je zou kunnen kijken of er 3th party software voor te vinden is...
[ Voor 13% gewijzigd door digital-IMEI op 16-06-2007 17:01 ]
Smart Profiles is hiervoor de perfecte app.HishamK schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 16:39:
[...]
mijn mn vorige nokia (6280 geen symbian) had ik de mogelijkheid om een profiel tijdelijk in te stellen.
als voorbeeld, net voor een vergadering o.i.d. stelde ik prfiel STIL in, tot bijvoorbeel 15:00uur,
dan werd profiel STIL ingeschakeld, en om 15:00uur precies, werd door mn 6280 automatisch weer profiel NORMAAL ingeschakeld.
deze optie mis ik in mijn N95...
of heb ik er gewoon overheen gekeken? iemand die mij daar mee kan helpen?
nou de nsp in emmen wist ten eerste helemaal niets van het sliderprobleem en ten tweede hebben ze de vernieuwde onderdelen niet
dus laat die "vrijwel alle" maar lekker zitten
dus laat die "vrijwel alle" maar lekker zitten
Verwijderd
Er bestaat een soort apparaatje waar je een batterij in kunt stoppen met een kabel die op je GSM past. Handig als ie leeg is en als er geen lader of 220v in de buurt is. Zo kun je met een gewone batterij je GSM toch nog gebruiken. Maar waar krijg je die? Iemand enig idee?
Bij mijn speurtocht kwam ik wel uit op iets anders: wegwerp batterijen voor eenmalig gebruik voor je GSM. Ook voor de N95. Kijk hier voor info als je interesse hebt.
Bij mijn speurtocht kwam ik wel uit op iets anders: wegwerp batterijen voor eenmalig gebruik voor je GSM. Ook voor de N95. Kijk hier voor info als je interesse hebt.
Verwijderd
Smart Profiles werkt leuk maar het vreet geheugen en laat mijn N95 vaak hangen in combinatie met andere apps. Hier is die weer verwijderd na een weekje of 2 ermee gewerkt te hebben. Jammer, want het idee is goed. Misschien dat een update stabieler werkt.dafmay schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:13:
[...]Smart Profiles is hiervoor de perfecte app.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie,Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:09:
[...]
Het IMEI nummer is het unieke serie nummer van jou toestel. Met dit nummer kan een toestel permanent gelocked worden.
Dus toch maar niet aan een ander geven.
laat dat nou net de shop zijn waar ik maandag even langs wilde gaan, eerst maar even bellen dan...Albert020 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:27:
[...]
Verwijderd
Wie weet hoe de chat functie op de n95 werkt, en de instellingen van de server etc.
Dit is een forum dus een e-mailadres is overbodig
Dit is een forum dus een e-mailadres is overbodig
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 12:20 ]
Zie dit topic!Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 20:40:
Wie weet hoe de chat functie op de n95 werkt, en de instellingen van de server etc. knip
[ Voor 13% gewijzigd door een moderator op 17-06-2007 12:21 ]
Verwijderd
Nog iemand goede ideeen of software voor nokia n 95?Ik was vandaag ook in een nsp in belgie maar die wisten ook nog niets over de sliders problemen.Nu ga ik na 2 maanden de nokia n95 in mijn bezit te hebben terug naar de winkel waar ik hem heb gekocht en vraag een reparatie aan.Want mijn gedeelte boven de drie is kleurloos.de garantie gebruik ik hiervoor.Mischien krijg ik wel een nieuwe wie weet.
Verwijderd
Waar is de NSP daar precies? Kun je mij het adres geven, dan kan ik er maandag ook even langsrijdenJarnoootje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:49:
Verwijderd
beste forumgenoten,
ik heb een 10-tal maanden een N80 gehad en dat forum gevolgd,
ik ben nu sedert 2 dagen in het bezit van een N95,
ik heb alle posts gelezen zowel in het forum van N80 en nu de 4 delen van N95.
Mijn eindconclusie is dat ik als leek begonnen ben op dit forum, maar na alles te lezen en te proberen heb ik alles door van mijn toestel, R66 werkt perfect enz.......
Dus een dikke proficiat aan dit forum en ik heb geen probleem met de zogenaamde vervelende posts van sommige mensen die nog alles moeten leren.
Mvg, een tevreden forumlid.
ik heb een 10-tal maanden een N80 gehad en dat forum gevolgd,
ik ben nu sedert 2 dagen in het bezit van een N95,
ik heb alle posts gelezen zowel in het forum van N80 en nu de 4 delen van N95.
Mijn eindconclusie is dat ik als leek begonnen ben op dit forum, maar na alles te lezen en te proberen heb ik alles door van mijn toestel, R66 werkt perfect enz.......
Dus een dikke proficiat aan dit forum en ik heb geen probleem met de zogenaamde vervelende posts van sommige mensen die nog alles moeten leren.
Mvg, een tevreden forumlid.
Waarom word me PC gek als ik mijn nokia n95 met de usb verbind met de pc? als ik mijn nokia n91 erin doe dan doet hij het gewoon.
Ik heb het hierover:
http://img247.imageshack.us/img247/3033/21234gf4.jpg
Om de 5 seconden komt hij met deze pop-up wegklikken werkt ook niet
en als ik de usb verbinding verbreek blijft hij gewoon doorgaan wtf?
iemand een oplossing?
Ik heb het hierover:
Om de 5 seconden komt hij met deze pop-up wegklikken werkt ook niet
iemand een oplossing?
De oplossing voor je probleem staat in de startpost van dit topic.Ssilverhaze schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:45:
Waarom word me PC gek als ik mijn nokia n95 met de usb verbind met de pc? als ik mijn nokia n91 erin doe dan doet hij het gewoon.
Ik heb het hierover:
Om de 5 seconden komt hij met deze pop-up wegklikken werkt ook nieten als ik de usb verbinding verbreek blijft hij gewoon doorgaan wtf?
iemand een oplossing?
Choose life
Verwijderd
Hallo, ik heb een vraag. Ik zou graag mijn gegevens willen synchroniseren middels mijn wlan/wifi. In de specs van de n95 staat ook dat dat zou kunnen. Echter pc suite geeft aan dat hij alleen contact kan leggen middels bluetooth, infrarood en usb.
Iemand een suggestie / idee ?
het ligt ergens achteraf op een industrieterrein.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:15:
[...]
Waar is de NSP daar precies? Kun je mij het adres geven, dan kan ik er maandag ook even langsrijden
Teunis Automotive
Adres: Galvanistraat 3
Stad: JC Rijssen
Postnummer: 7461
Telefoon: 0900/235.83.86
Fax: 0548/53.77.47
E-mailadres: telecom@teunis.nl
--------------------------------------------------------------------------------
Als ik een filmje heb opgenomen met de N95 en het dan weer verwijder blijft het geheugen van het filmpje ingebruik, hoe kan dit, ik heb het imers verwijderd, of moet je het ook nog uit de prullenbak verwijderen, en waar is deze ?
Ik had het filmpje op mijn kaart geheugen gezet toen weer verwijderd maar het geheugen van het filmpje blijft in gebruik ???
Hij blijft 260 mb ingebruik zien terwijl er maar 140 mb ingebruik is ?
Heb het filmpje gewoon verwijderd uit Afb. en video
Ik had het filmpje op mijn kaart geheugen gezet toen weer verwijderd maar het geheugen van het filmpje blijft in gebruik ???
[ Voor 14% gewijzigd door Albert020 op 17-06-2007 11:40 ]
Verwijderd
doe eens een windows updatesSsilverhaze schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:45:
Ik heb het hierover:
Om de 5 seconden komt hij met deze pop-up wegklikken werkt ook nieten als ik de usb verbinding verbreek blijft hij gewoon doorgaan wtf?
iemand een oplossing?
Verwijderd
Dat klopt maar je hebt hier (helaas) extra software voornodig geloof ik. Zoiets heet Over The Air sync (OTA) oid.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 09:28:
Hallo, ik heb een vraag. Ik zou graag mijn gegevens willen synchroniseren middels mijn wlan/wifi. In de specs van de n95 staat ook dat dat zou kunnen. Echter pc suite geeft aan dat hij alleen contact kan leggen middels bluetooth, infrarood en usb.
Verwijderd
N95 even uit en aanzetten? Misschien dat hij dan die gegevens bij werkt?Albert020 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:57:
*knip*
(praat misschien wel poep, heb het toestel immers nog niet
Verwijderd
Waar kan die de zgn 'widgets' vinden die het OS zou moeten ondersteunen? De batterij "tijd" begint me trouwens steeds meer te irriteren, ik haal nauwelijks een dag bij normaal gebruik.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 11:42 ]
HierVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:41:
Waar kan die de zgn 'widgets' vinden die het OS zou moeten ondersteunen? De batterij "tijd" begint me trouwens steeds meer te irriteren, ik haal nauwelijks een dag bij normaal gebruik.
Dat zijn ze wel degelijk !Ginz schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 00:20:
[...]
Nee, NSP's zijn totaal niet verplicht om T-mobile, Vodafone of andere gebrande toestellen te repareren.
Ondanks dat de leverancier 1e aanspreekpunt is voor garantie-afhandeling is de fabrikant altijd eindverantwoordelijk voor naleving van garantie voor een periode van tenminste 2 jaar. (Minimum garantie volgens Europees consumentenrecht)
Verwijderd
Ja ja mensen you tube mobile is online, nog niet de hele catalog maar goed dat komt op den duur miss wel.
http://www.symbian-freak....utube_mobile_launched.htm
http://m.youtube.com
Anders gebruik je even de zoekfunctie. Dit probleem is de afgelopen dagen al meermalen behandeld.Ssilverhaze schreef op zondag 17 juni 2007 @ 00:45:
Ik heb het hierover:
iemand een oplossing?
Heb ik gedaan helpt niks ?Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:39:
[...]
N95 even uit en aanzetten? Misschien dat hij dan die gegevens bij werkt?
(praat misschien wel poep, heb het toestel immers nog niet)
Verwijderd
is er een manier om die filmpjes op te slaan???Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:27:
Ja ja mensen you tube mobile is online, nog niet de hele catalog maar goed dat komt op den duur miss wel.
Verwijderd
Een van de leukste tips van de laatste tijd! Mooie aanwinst...Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:27:
Hier nog twee PDA surf tips die je mobiel uitbreiden met vele PDA enabled websites.
- http://pda.mobiletopsoft.com
- www.xs4all.com/~balistr5/favoriet
O, ja ... een paar topics hiervoor schreef ik over mijn speurtocht om de accu van de N95 met een gewone batterij onderweg op te kunnen laden. Inmiddels heb ik wel een product gevonden maar helaas nog geen verkooppunt in Nederland. Enfin... hiermee (zie foto) kun je met gewone batterijen je N95 onderweg opladen. Ik ga proberen er een te bestellen.

Info: http://www.energizer.com/energitogo/index_flash.html
Verwijderd
ik gebruik gewoon een 2 de batterij.maar zocht iets om deze op tel aden in een externe batterij oplader. een ideeetje???Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:18:
[...]
Een van de leukste tips van de laatste tijd! Mooie aanwinst...
Hier nog twee PDA surf tips die je mobiel uitbreiden met vele PDA enabled websites.
- http://pda.mobiletopsoft.com
- www.xs4all.com/~balistr5/favoriet
O, ja ... een paar topics hiervoor schreef ik over mijn speurtocht om de accu van de N95 met een gewone batterij onderweg op te kunnen laden. Inmiddels heb ik wel een product gevonden maar helaas nog geen verkooppunt in Nederland. Enfin... hiermee (zie foto) kun je met gewone batterijen je N95 onderweg opladen. Ik ga proberen er een te bestellen.
[afbeelding]
Info: http://www.energizer.com/energitogo/index_flash.html
Mobiltec24.de, zoek op 18447. Ik heb 'm en werkt prima met de N95.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:21:
[...]
ik gebruik gewoon een 2 de batterij.maar zocht iets om deze op tel aden in een externe batterij oplader. een ideeetje???
Verwijderd
ahaa ik zie het achteraan is speciaal voor losse batterij .bedankt ga direckt bestellendafmay schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:46:
[...]
Mobiltec24.de, zoek op 18447. Ik heb 'm en werkt prima met de N95.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2007 14:51 ]
Huh, ik begrijp hier niets vanVerwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:49:
[...]
dan moet ik nog mijn n95 opendoen en de batterij vervangen ik zocht een lader waar ik alleen de batterij kon insteken.ik zoek ff mee.
EDIT : kijk ff goed op de foto van Mobiltec. Je zult zien dat deze lader zowel de telefoon als tegelijkertijd een extra batterij kan opladen!
[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 17-06-2007 14:56 ]
Verwijderd
Dat begrijp ik niet: met een 2e batterij zul je toch altijd de N95 moeten opendoen om hem te vervangen?Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:49:
[...]
dan moet ik nog mijn n95 opendoen en de batterij vervangen ik zocht een lader waar ik alleen de batterij kon insteken.ik zoek ff mee.
Je zoekt een lader waarop een reserve batterij kan laden zodat je hem kunt omwisselen, toch?
Heb je de videoclip mbv File Manager verwijderd ? Probeer anders ook eens Y-browser (zie startpost), en kijk of die de clip nog kan vinden, en of ie het goede geheugen-gebruik aangeeft.Albert020 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 10:57:
Als ik een filmje heb opgenomen met de N95 en het dan weer verwijder blijft het geheugen van het filmpje ingebruik, hoe kan dit, ik heb het imers verwijderd, of moet je het ook nog uit de prullenbak verwijderen, en waar is deze ?
Edit...Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Dat begrijp ik niet: met een 2e batterij zul je toch altijd de N95 moeten opendoen om hem te vervangen?
Je zoekt een lader waarop een reserve batterij kan laden zodat je hem kunt omwisselen, toch?
[ Voor 49% gewijzigd door dafmay op 17-06-2007 14:59 ]
Juist !Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:49:
[...]
ahaa ik zie het achteraan is speciaal voor losse batterij .bedankt ga direckt bestellen
Verwijderd
hallo,heb n95 sinds eerste dag hij uitgekomen is in belgie(kleine 2maand) en zeer tevreden over ,enkel ben er in geslaagd een putje in mijn scherm te verkrijgen grrrr, heel vervelend natuurlijk,kan dit schermpje al eventueel vervangen worden en eventuele kosten ,danku en groeten
ff een vraag over het verwijderen van posts in dit forum. Is dat mogelijk ? Editen is altijd mogelijk, maar soms kan het handig zijn als je jouw eigen post kunt verwijderen (bijv bij dubbel-posten enz).
Typisch geval van ff zoeken met google oid. Er zijn genoeg leveranciers, bijv Mobiltec24.de.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:07:
hallo,heb n95 sinds eerste dag hij uitgekomen is in belgie(kleine 2maand) en zeer tevreden over ,enkel ben er in geslaagd een putje in mijn scherm te verkrijgen grrrr, heel vervelend natuurlijk,kan dit schermpje al eventueel vervangen worden en eventuele kosten ,danku en groeten
Verwijderd
bedankt zal effe rondneuzen ,maar pruts er lieve r zelf niet aan in mijn geval ,grtdafmay schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:08:
[...]
Typisch geval van ff zoeken met google oid. Er zijn genoeg leveranciers, bijv Mobiltec24.de.
Dat zit er toch niets anders op dan de telefoon wegbrengen naar NSP. Kosten ? ...tsja dat weten zij je wel te vertellen.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:10:
[...]
bedankt zal effe rondneuzen ,maar pruts er lieve r zelf niet aan in mijn geval ,grt
Het is me niet geheel duidelijk wat je bedoel, maar ik ga er vanuit dat je een putje in het "raamwerk (window)" hebt en dat het LCD nog prima werkt. De vervanging van een dergelijk "raamwerk (window)" kost gemiddeld gezien tussen de 16 en 20 euro bij een Nokia Service Point. Voor meer informatie over Nokia Service punten bij jou in de buurt kijk je op: http://www.nokia.be/A4333001Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:07:
[ Voor 3% gewijzigd door lbuysers op 17-06-2007 15:28 . Reden: Typo ]
Verwijderd
het is een putje op lcd scherm ,een paar mm maarja oogt niet echt hé ,zal gewoon best naar mijn nsp gaan en hoor het wel ,bedankt voor reacties ....groetjeslbuysers schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:21:
[...]
Het is me niet geheel duidelijk wat je bedoel, maar ik ga er vanuit dat je een putje in het "raamwerk (window)" hebt en dat het LCD nog prima werkt. De vervanging van een dergelijk "raamwerk (window)" kost gemiddeld gezien tussen de 16 en 20 euro bij een Nokia Service Point. Voor meer informatie over Nokia Service punten bij jou in de buurt kijk je op: http://www.nokia.be/A4333001
Voor het LCD-scherm zit nog een plastic scherm, als daar de putjes in zitten dan kost het je tussen de 16 en 20 euro, maar als het LCD-scherm zelf is beschadigd dan kun je rekenen op een prijs tussen de 60 en 80 euro.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:35:
[...]
het is een putje op lcd scherm ,een paar mm maarja oogt niet echt hé ,zal gewoon best naar mijn nsp gaan en hoor het wel ,bedankt voor reacties ....groetjes
Verwijderd
bedankt ,lomp zijn kost geld ,laat hem gewoon maken ,zet later kosten hier eventjes op net,zal wel enige niet zijn die dit zal tegenkomen,cheers....lbuysers schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:40:
[...]
Voor het LCD-scherm zit nog een plastic scherm, als daar de putjes in zitten dan kost het je tussen de 16 en 20 euro, maar als het LCD-scherm zelf is beschadigd dan kun je rekenen op een prijs tussen de 60 en 80 euro.
Heb hem gewoon via bestanden verwijderd, kan hem negens terug vinden maar in het geheugen staat hij nog steeds ?dafmay schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:54:
[...]
Heb je de videoclip mbv File Manager verwijderd ? Probeer anders ook eens Y-browser (zie startpost), en kijk of die de clip nog kan vinden, en of ie het goede geheugen-gebruik aangeeft.
Verwijderd
yep dat zocht ik maar ga kijken of ik dat hier nergens kan vinden de verzendkosten zijn meer dan het toestel kost.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Dat begrijp ik niet: met een 2e batterij zul je toch altijd de N95 moeten opendoen om hem te vervangen?
Aub leestekens in de gaten houden.. Zo houden wij het forum leesbaar en begrijpelijk.Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:07:
[...]
yep dat zocht ik maar ga kijken of ik dat hier nergens kan vinden de verzendkosten zijn meer dan het toestel kost.[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden. :Y)
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden. :Y)