Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nokia N95 Deel 4 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste
Acties:
  • 56.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bounzer
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 01-07-2014
quote:
Pascall_1 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:45:
Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog. Gebruik nu gewoon de windows live beta. Te vinden op www.mobile.live.com maar nadeel hievan vind ik dat hij dus bij een gesprek geen bericht weergeeft. Je moet telkensz vernieuwen om te zien wat de andere zegt. Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn instellingen. IS vrij irritant omdat je telkens moet vernieuwen om te zien wst de andere zegt en dan loopt het wel eens door elkaar heen.
TurboMSN! Wel ff die met crack zien te downloaden, anders heb je een trial van 14dgn. Het werkt echt perfect!

HTC Desire HD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kem
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18-10-2009
wil de ps3 video 9 converter gebruiken om video bestanden en DVD's naar me N95 te zetten.

help

http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html
wanneer ik deze link volg en de zogenaamde N95 profile .zip download en in de juiste map paste. krijg ik niet de vernieuwe profile voor N95.de zip file heet ook ps3,
wat doe ik fout.?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:32
quote:
N95Boy schreef op zondag 24 juni 2007 @ 21:14:
[...]

Morgen ga ik hem opsturen vanwaar ik hem besteld heb (gsm.nl - zakelijk) en kijken of ik nu wel een nieuwe krijg. Trouwens de zegel is niet verbroken maar er zit helemaal geen zegel op de doos. Is dit normaal?
Kijken of we nu wel een nieuwe krijgen.
Bij mij zit er wel degelijk een zilverkleurig zegel op de doos.... !
Op de doos van een nieuw toestel hoord gewoon een verzegeling te zitten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23:07

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nokia zelf doet nooit een zegel op een doos....

Heel veel winkels plakken er wel een zegel op, maar Nokia of officiele Nokia distributeurs dus nooit

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22:32
quote:
Ginz schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:43:
Nokia zelf doet nooit een zegel op een doos....

Heel veel winkels plakken er wel een zegel op, maar Nokia of officiele Nokia distributeurs dus nooit
Dan heeft in mijn geval BelCompany de zegel op de doos gedaan.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• illuster
  • Laatst online: 25-03-2008
Cijfers in T9
Vast voor velen oud nieuws, maar voor mij was het net even een 'ontdekking', dus voor sommige anderen wellicht ook: Als je T9 aan het invoeren bent en je hebt een cijfer nodig, schakelde ik altijd eerst van invoer mode door # ingedrukt te houden. Wat ik net merkte is dat je net zo goed het cijfer dat je wilt even lang kunt indrukken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15:56

robertwebbe

Robert Webbe

Misschien een klein beetje off topic maar meerdere mensen hebben er vragen over gesteld;
hier een artikel van de Telegraaf van vrijdag jl. waar de nieuwe Nokia CK-15W carkit getest is.

http://www.robertwebbe.nl, technische zaken simpel uitgelegd.

• Sjengcity
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 26-03 17:57
quote:
kem schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:02:
wil de ps3 video 9 converter gebruiken om video bestanden en DVD's naar me N95 te zetten.

help

http://www.n95users.com/f...eo9-video-conversion.html
wanneer ik deze link volg en de zogenaamde N95 profile .zip download en in de juiste map paste. krijg ik niet de vernieuwe profile voor N95.de zip file heet ook ps3,
wat doe ik fout.?
Je zult die zip wel eerst moeten uitpakken en daarna in de juiste map zetten (lees C:\Program Files\Red Kawa\Video Converter\Profiles\Video).
Controleer even goed of je hem echt in de juiste map zet, was mij namelijk ook gebeurd.....
quote:
Waar zie je dat staan dan ?
Bij " Gebruik en Tarieven" zie ik het dus niet staan ?

Edit:

Ben echt zeer benieuwt waar je dat ziet staan, heb namelijk net met Vodafone gebeld en zei
zeggen dat het niet mogelijk is om op het My-Vodafone te zien hoeveel Mb's je gebruikt hebt !
Ze hebben het me wel verteld, tot nu toe 37 MB :---))
Lees jij uberhaubt wel??? Mensen (waaronder ik) krijgen de schijt (sry) ervan dat het hier weer alleen maar over abbo`s en providers gaat!!!!
Als je informatie wil hebben over kosten of wat dan ook dan moet je naar de provider bellen en niet een topic komen spammen wat bedoeld is voor NUTTIGE informatie over de N95 en dus niet over abbo's of welke overbodige dingen dan ook!

• ronasoft10
  • Laatst online: 01-01-2008
Ik heb vandaag de N95 voor het eerst gebruikt met navigatie. Ik heb er Tomtom6 op staan met een externe muis, ook van tomtom. Heb ongeveer 300 km genavigeerd, van Maastricht naar Nijmegen (red hot chili peppers) en ik maar maar een ding zeggen: super. Had eerst de N70 met navigatie maar deze N95 is veel sneller.

• AFCAMOKUM
  • Laatst online: 17-09-2008
quote:
ronasoft10 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 02:17:
Ik heb vandaag de N95 voor het eerst gebruikt met navigatie. Ik heb er Tomtom6 op staan met een externe muis, ook van tomtom. Heb ongeveer 300 km genavigeerd, van Maastricht naar Nijmegen (red hot chili peppers) en ik maar maar een ding zeggen: super. Had eerst de N70 met navigatie maar deze N95 is veel sneller.
Toch leuker als je de "interne" gps kan gebruiken ..... Zie hier een update mbt de levertijd van de Route 66 Mobile 7 Nokia N95 Europa ;

Geachte x,

Hartelijk dank voor uw e-mail met het onderwerp 'Route 66 Mobile 7 Nokia N95 Europa'.

Helaas hebben wij geen leverdatum mogen ontvangen, hierdoor kan ik u niet voorzien van een indicatie. Mijn excuses voor het ongemak.

Het kan zijn dat u ondanks mijn uitleg toch nog vragen heeft. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met mij of één van mijn collega's via telefoonnummer (+31) (0)10 2170276. U kunt ons natuurlijk ook weer via dit emailadres benaderen.

Met vriendelijke groet,
smartphoneshop.nl

.... Nog even geduld dus !

• Pascall_1
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 05-03 10:02
quote:
Milad schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:06:
[...]

Download Turbo MSN, werkt perfect en is gewoon zoals msn, maar voor de symbian.
Ik gebruik het en het werkt makkelijk en goed en ziet er precies hetzelfde uit als de normale msn.
Dank jullie voor de tips. Alleen had ik nog vraag gesteld. Is het normaal dat ik steeds pagina moet vernieuwen bij windows live messenger mobile. Of ligt dat aan mijn instellingen had namenlijk ook gelezen dat het goede vervanging moest zijn van de normale. Maar als ik telkens moet vernieuwen dan download ik toch maar turbo msn.

• Wicked-Game
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 02-04 20:26
Zijn er hier gebruikers die een Vodafone Branded variant hebben van de N95? Zo ja hoe draait die N95 op die software en welke firmware versie gebruikt de N95 bij deze versie? Tevens is de vraag of deze ook geupdate mag en kan worden via de Nokia updater of dat niet mag/kan i.v.m. garantie kwestie etc.

Waarom vraag ik dit, had vrijdag mijn N95 opgehaald die dus grandioos vastliep op het Nokia begin scherm. Zat geen beweging in. Na een harde reset kwam ik ook al niet de telefoon in. Nu is de telefoon alweer ingeleverd en dien ik weer te wachten. Als de N95 weer binnen is wil ik in de winkel controleren welke software/firmware er namelijk opzit. Want gezien dit topic zijn er genoeg verschillen in firmware.

Hoop dat 1 van jullie wat informatie kunnen verschaffen.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• jeroenjonker
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14-02-2008
ik probeer met laptop en vista via bluetooth een verbinding te maken met tmob PIT maar krijg de volgende foutmelding nadat ik zie dat hij zich op het netwerk probeerd te registreren
error 734, the ppp link control was terminated
via mijn usb kabel lukt het wel, gewoon inbellen *99#
ook zie ik in NOKIA pc suite geen mogenlijkheid om een bluetooth device te selecteren.
tmob helpdesk verwijst me naar laptop fabrikant maar daar heb ik niks aan,

dus misschien dat iemand me hier verder kan helpen?

tnx

• PeterLosseSchoe
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 25-06-2007
Voor alle 'bibberenden' onder ons :

Je mag/moet gewoon 'KPN INTERNET' gebruiken als toegangspunt.
Dat valt gewoon onder je Hi-Eindeloos-Online abonnement.
(Je hoeft dus geen 'MOBIELE STARTSITE' of 'KPN MMS' te
gebruiken)

Verder klopt het dat mijn datateller het niet deed: in het weekend
schijnt internet via de kpn gratis te zijn.

bron: kpn zelf (zojuist gebeld)

• knap
  • Laatst online: 06-12-2008
Flame verwijderd

Even over tot de orde van de dag, heeft iemand de copilot live 6 voor n95 al gebruikt/getest?

[Voor 27% gewijzigd door TinuX op 25-06-2007 18:06]

• Gurneyhck
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:41

Gurneyhck

>Sandy Bridge<

Topicstarter

Topic is allang vol dus,
Hier verder: Nokia N95 Deel 5

@ modje, dit topic kan dicht!

[Voor 9% gewijzigd door Gurneyhck op 25-06-2007 11:02]

Asrock P67 Extreme4 | Core i5 2500K@4.45GHz | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 (4x4GB@1866MHz) | AMD R290X | Dell 2709w 27" 1920x1200 + 2x Eizo S2100 1600x1200 | Samsung EVO SSD 250GB | 2x Samsung F3 1TB | Asus Phoebus

• PeterLosseSchoe
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 25-06-2007
quote:
En bij deze dus mijn laatste reaktie op dit forum..

[Voor 18% gewijzigd door TinuX op 25-06-2007 19:00]

• Gurneyhck
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:41

Gurneyhck

>Sandy Bridge<

Topicstarter
quote:
PeterLosseSchoe schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:08:
[...]

En bij deze dus mijn laatste reaktie op dit forum..
Dat is erg zonde... ik vond je bijdrage wel zeker nuttig. Ik eis dan ook bij deze van de modjes dat dhr. "knap" een waarschuwing krijgt. Want ik vind dit nergens opslaan!

nu graag hier verder -> klik

Asrock P67 Extreme4 | Core i5 2500K@4.45GHz | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 (4x4GB@1866MHz) | AMD R290X | Dell 2709w 27" 1920x1200 + 2x Eizo S2100 1600x1200 | Samsung EVO SSD 250GB | 2x Samsung F3 1TB | Asus Phoebus

• harley56
  • Laatst online: 28-09-2016
quote:
Wicked-Game schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:34:
Nou vandaag me N95 weer ingeleverd bij de MediaMarkt. Ding kreeg ik uiteindelijk aan de praat door een harde reset. Vervolgens liep die weer vast. Toestel uit en weer aan en hupsakee deed weer niets en bevroor bij het nokia beginscherm. Harde reset weer uitgevoerd mocht nu ook niet meer baten.

Ik durf alleen niet te zeggen of nu de N95 de schuldige is of de software van Vodafone die geinstalleerd erop stond. Al met al flink balen, had er namelijk al 2,5 week op gewacht en vervolgens kan ik nu weer wachten. Tevens ga ik Vodafone een klachtenbrief schrijf omtrent het niet kunnen leveren van het toestel en het vervolgens ook nog eens met een wanproduct opzadelen van mij als klant, dat terwijl ik toch al voor het abbonement betaal.

Ik denk dat ze daarin toch zeker tegemoed zullen moeten komen. En ik kan weer wachten verdorie...
Wanneer heb je bericht gehad van de mediamarkt? ik wacht nu ook al bijna 3 weken en heb nog niets gehoord!!

• Wicked-Game
  • Laatst online: 02-04 20:26
quote:
harley56 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:32:
[...]

Wanneer heb je bericht gehad van de mediamarkt? ik wacht nu ook al bijna 3 weken en heb nog niets gehoord!!
Ik kreeg vrijdagmiddag een telefoontje. Dus afgelopen vrijdag en heb in totaal 2 weken gewacht. Althans ik wacht nu weer omdat het een gevalletje Dead On Arrival is.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

• knap
  • Laatst online: 06-12-2008
quote:
Gurneyhck schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:17:
[...]

Dat is erg zonde... ik vond je bijdrage wel zeker nuttig. Ik eis dan ook bij deze van de modjes dat dhr. "knap" een waarschuwing krijgt. Want ik vind dit nergens opslaan!

nu graag hier verder -> klik
Weet je wat zonde is, dat dit topic alleen maar over telecom maatschappijen gaat. Dat is zonde, en ze zouden mij geen waarschuwing moeten geven, maar de mensen die dit constant doen. Na 30 x normaal gevraagd te hebben of het weer on-topic kan word ik er een btje heel erg ziek van!

• nokiaharry
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 13-08-2008
quote:
Pascall_1 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:45:
Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog. Gebruik nu gewoon de windows live beta. Te vinden op www.mobile.live.com maar nadeel hievan vind ik dat hij dus bij een gesprek geen bericht weergeeft. Je moet telkensz vernieuwen om te zien wat de andere zegt. Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn instellingen. IS vrij irritant omdat je telkens moet vernieuwen om te zien wst de andere zegt en dan loopt het wel eens door elkaar heen.
[Nieuw Topic]

bookmark online Geplaatst op donderdag 10 mei 2007 15:56

Acties: [view]
Door: nokiaharry

* myReactBekijk myReact van nokiaharry
* galleryBekijk de gallery van nokiaharry

Reg. datum: 26 februari 2007
Matched: nimbuzz
Voor de MSN - ers en andere messengers :http://www.nimbuzz.com/

• faire4u
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 14-03-2018
quote:
knap schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:58:
[...]

Weet je wat zonde is, dat dit topic alleen maar over telecom maatschappijen gaat. Dat is zonde, en ze zouden mij geen waarschuwing moeten geven, maar de mensen die dit constant doen. Na 30 x normaal gevraagd te hebben of het weer on-topic kan word ik er een btje heel erg ziek van!
Je hoeft het toch niet te lezen, sla de stukken over die jij niet interresant vindt on/of topic !!

BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95-Omnia HD-N97-N97 mini-HTC HD2-Iphone 3GS-HTC Desire-Samsung GalaxySi9000-Iphone 4 Black.-Samsung Galaxy S3 Blue-Iphone 4-Iphone 4S-Iphone 5 black-Iphone 5S Gold.

• XElDiablo690
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 28-03 13:00
Hmmmm, was wel van plan een N95 te gaan kopen op het moment dat de prijs omlaag zou gaan. Maar heb m nog eens bekeken... hij is toch echt te dik.

• Indotastic
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20-04-2010
quote:
XElDiablo690 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:51:
Hmmmm, was wel van plan een N95 te gaan kopen op het moment dat de prijs omlaag zou gaan. Maar heb m nog eens bekeken... hij is toch echt te dik.
Jij bent echt gek heh, zo dik is die echt niet! Hij kan super veel vergeleken met andere toestellen!

• bobwarley
  • Registratie: november 2002
  • Niet online
Ik weet niet of deze URL gepost is, maar best handig:

http://www.symbian-freeware.com/

Op WP7 kun je niet eens eigen mp3s als ringtone instellen, how smart is that??

• TinuX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 01-05-2012

TinuX

.: Webprutser :.

Er is een nieuw deel hoor! Als dit deel dan niet direct gesloten wordt wil dat niet zeggen dat je gewoon door post: dat wil zeggen dat je in het nieuwe deel post en rustig wacht tot dit deel gesloten wordt.
Iets met logisch enzo..

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden. :Y)

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True