Nokia N95 Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 58.700 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga hem morgen halen..
ik neem de gok maar met het slider probleem, als die het heeft kan je hem toch nog altijd ruilen met de bon?
haha merk het morge wel, ik zal ook effe informeren bij t-mobile of ze er mee bezig zijn zal het wel poste als ik wat nieuws hoor..

gr. nold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 10:14
dcell schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:49:
[...]

zijn er mensen hier die hun slider hebben laten fixen/vervangen en hun gps hebben getest ? ik was namelijk van plan om mijn N95 morgen te laten fixen ivm de steeds verslechterende slider maar nu ik dit lees ben ik toch benieuwd of het echt zo is dat de GPS het niet meer doet na de vervanging van de slider ...
Ja ik heb mijn slider gisteren laten vervangen. Bij NSP. Omdat ik ook gek werd van slider. Alleen heeft het vor mij erg weinig geholpen. Slider had nog steeds speling. Iets minder maar nog stees hinderlijk. Toen ik hem half uurjte later op kwam halen zegt die tegen mij. Hij had nog steeds speling maar dat heb ik inmiddels opgelost met plakbandje haha. Lekker professioneel dan. Ik had dat plakbandje allang zelf gemonteerd voordat ik er mee terug ging. Nu heeft hij het gedaan bij die niewe slider. HAd eerts op oude slider plakbandje verwijdert voordat ik er mee terug ging omdat k bang was voor de garantie. Hij heeft niks gemertk en heeft het zelf ook gedaan weer. Heb er nu wel een bevestigingsbrief bij dat hij ook daadwerkelijk vervangen is er gerepareerd door middel van plakbandje. Moest over 4 weken maar terug komen dan zou die hem of opsturen en 3 weken kwijt :( of weer nieuwe verbeterde slider bestellen. Heb niks geen problemen met de gps. Snap ook niet hoe dat zou kunne want slider heeftt niet met de gps te maken. Heeft nog net zo snel of langszaam hoe het het bekijkt verbinding met sattelieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:27:
Dit mijn eerste post op GoT.

Ik heb vorige week een N95 gekocht maar vanwege de slider probleem heb ik deze terug gestuurd.
Vandaag heb ik dan een nieuwe versie gekregen dat volgens mij al eerder open is geweest. Deze heeft ook het slider probleem maar iets minder dan de eerder versie. Het kan zijn dat dit een gerepareerde versie is.
Als ik *#0000# in toets krijg ik het volgende:
v11.0.0.26
17-04-07
rm-159
nokia n95 (B2.01)
Kan iemand mij vertellen of dit een nieuwe of gerepareerde versie is? :( Ik twijvel of ik hem terug moet sturen of moet behouden. Kan iemand mij adviseren hierover?
Heb hier het zelfde staan, maar heb alleen als me slider dicht zit een heel klein beetje speling, als hij open staat heb ik geen spelling, die wordt verstaan onder een goed werkende slider !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 bedankt voor je snelle reactie.
Weet je of dit de laatste versie is of is er een nieuwe versie?

Zouw jij hem terug sturen omdat de doos al open is geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als hij dicht is heb ik een kleinbetje speeling. Als de media player kant open staat heb ik geen speling maar als de toetsenbord openstaat heb ik toch wel speling aan de rechter bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:55:
Als hij dicht is heb ik een kleinbetje speeling. Als de media player kant open staat heb ik geen speling maar als de toetsenbord openstaat heb ik toch wel speling aan de rechter bovenkant.
Dit is na mijn weten de nieuwste, of ik moet het mis hebben dan hoor ik dat graag.
Hmm doos is open geweest zei je, het zegel was dus al verbroken ?
In dat geval met de speling die jij hebt als je hem open hebt staan, die speling recht als het toetsenbord open staat heb ik ook toevallig, heel klein beetje maar !
Maar als het zegel van de doos was verbroken zou ik hem idd terug sturen !
Niet om de speling, dit is zo weinig, ik heb erger verhalen gehoord.....

[ Voor 16% gewijzigd door Albert020 op 22-06-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:24
Ik helemaal blij vanmiddag dat mijn N95 binnen was gekomen. Nou het lachen is vanavond al weer omgezet in huilen. Ik opgehaald kom thuis met mijn Vodafone branded N95. Netjes handleiding gelezen alvast op stroom gehangen. Netjes alles erin hup start.

Tot zover ging het goed. Daarna doet de Nokia helemaal niks... ja het Nokia scherm erg mooi maar verder niks nada noppes. of je nu 10 minuten wachten er gebeurt niks. Leuk een bevroren scherm. Weet niet of iemand hier ervaring mee heeft maar een erg goed begin is dit niet natuurlijk.

Groot nadeel is dat er dus nog veel mensen wachten op die N95 en ik dus er een heb die weigert. Kan ik weer gaan wachten. :( Overigens had deze versie die ik had totaal geen last van slider probleem)

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen we niet beter ergens op een site eens onze klachten samen bundelen over dat slider probleem dan hebben we meer spankracht als we eens naar een nsp gaan???Of b.v. morgen allemaal een emailtje doen naar nokia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 21:15:
Kunnen we niet beter ergens op een site eens onze klachten samen bundelen over dat slider probleem
Ja, regel jij het even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
Stimpy001 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:05:
Weet iemand of de verjaardag die je bij een contactpersoon toevoegd ook automatisch in de agenda komen te staan danwel automatisch een signaal afgeven op de desbetreffende dag?
Nee er is geen connectie tussen de contacten en de calender. Hiervoor is een externe applicatie benodigd. Voor op de N95 is bijvoorbeeld Best Birthday
Syncen met outlook doet ook wonderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:04:
[...]

De smiley geeft inderdaad aan dat het om de default gaat. Het "telefoontje met pijl naar rechtsboven" betekent dat tel nr onder speeddial staat.
Aanvulling: die "smiley" is ook het symbool voor spraakgestuurd bellen.
M.a.w. als je de groene knop of de beltoets op je headset even ingedrukt houdt hoor je een piep, waarna je de contactnaam kunt uitspreken. Als alles goed gaat (niet teveel achtergrondlawaai bijv. waardoor de contactnaam niet herkend wordt) belt je telefoon dan het nummer-met-de-smiley. Geweldige feature als je in de auto zit, druk aan het werk bent, de hond uitlaat, of met iets anders bezig bent waarbij je de telefoon liever niet in de hand houdt om in het adresboek te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeniecom
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-01-2022
ik heb mijn N95 bij Bel Company gekocht. Twee weken geleden deed ik de battery check op http://www.nokia.com/batterycheck. Na invoeren van de 20 cijferige code kreeg ik de melding 'authentication unsuccessful'.
Volgens de handleiding moet je dan een NSP benaderen zodat zij kunnen zien of de batterij fake is. De NSP in utrecht zei dat ze dat niet kunnen. Dus heb ik een mail gestuurd naar brandprotection@nokia.com. Maar na twee weken nog steeds geen reactie.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Voordat ik terug ga naar BC wil ik eerst 100% zekerheid dat de batterij nep is.

[ Voor 86% gewijzigd door koeniecom op 23-06-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koeniecom schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 00:01:
ik heb mijn N95 bij Bel Company gekocht. Twee weken geleden deed ik de battery check op http://www.nokia.com/batterycheck. Na invoeren van de 20 cijferige code kreeg ik de melding 'authentication unsuccessful'.
Die link doet het hier niet meer... Wanneer heb je die geprobeerd?
Via het web archive is ie wel nog terug te vinden (anno 2006)
http://web.archive.org/we...pe.nokia.com/batterycheck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeniecom
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 09:36:
[...]

Die link doet het hier niet meer... Wanneer heb je die geprobeerd?
Via het web archive is ie wel nog terug te vinden (anno 2006)
http://web.archive.org/we...pe.nokia.com/batterycheck
Ik heb hem ongeveer een week geleden gecheckt op die link. Nu werkt het inderdaad niet meer. Maar helaas.... ook op de site die jij aangeeft krijg ik als resultaat:

Authentication Unsuccessful: Invalid 20-digit code

The code you submitted could not be authenticated.
Please check that you have entered the correct 20-digit code (from your battery's hologram) and submit it again.

If you have re-submitted the code and still get this reply, please see further steps

En dat re-submitten heb ik nu een keer of 20-30 gedaan..... telkens met hetzelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het op deze site gedaan, http://www.nokiausa.com/support/batterycheck/1,7542,,00.html.
Je kon echter alleen kiezen voor US en een ander battery type (ik heb een BL-5F en die staat er niet tussen) maar ik krijg wel het bericht: Your battery code is valid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 19:06:
[...]

Dit is na mijn weten de nieuwste, of ik moet het mis hebben dan hoor ik dat graag.
Hmm doos is open geweest zei je, het zegel was dus al verbroken ?
In dat geval met de speling die jij hebt als je hem open hebt staan, die speling recht als het toetsenbord open staat heb ik ook toevallig, heel klein beetje maar !
Maar als het zegel van de doos was verbroken zou ik hem idd terug sturen !
Niet om de speling, dit is zo weinig, ik heb erger verhalen gehoord.....
Thx.
Ik zag helemaal geen zegel. Ook bij mijn eerste versie heb ik geen zegel gezien. Doos was gewoon open in beide gevallen.

Ik ga hem vandaag of maandag terug sturen en dan maar weeeeeeeer wachten op een nieuwe.

Ik houw jullie op de hoogte.
Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of iemand deze truck al gevonden had, maar je kunt je Maps vrij eenvoudig downloaden op een USB-stick of disk: Mapje aanmaken private/20001f63/diskcache met minimaal de 4 bestandjes die er stadaard in staan. Hier kun je dan rustig kaarten downloaden terwijl je zelf met je N95 op stap bent! Ook kun je de kaarten een beetje organiseren door ze 1 voor 1 te downloaden en dan op je HD te zetten, als je ze nodig hebt kopieer je ze gewoon naar je SD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ RiesB

Met de nieuwe maploader is dat niet echt meer nodig het gaat nu zo snel,vind ik dan he:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:25:
[...]

De bijgeleverde routeplanner van Nokia plant routes en simuleert navigatie, maar voor de echte navigatie zelf moet je een betaalde update downloaden. Er zijn andere GPS programma's, met Nav4all (gratis) kun je gewoon navigeren.
Navigatie is gewoon gratis. Alleen als je gesproken instructies erbij wil kost het geld. Niets simulatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wawl
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
Even een klein vraagje, waarschijnlijk zeer futiel, maar ik kom er niet uit. Hoe kan ik een eenmaal ingevoerde WPA-sleutel veranderen als die niet correct is ingevoerd? Mijn N95 onthoudt nu dus die sleutel, maar ik wil 'm graag veranderen. Het gaat dus over WLAN. Bedankt.

Wauwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeniecom
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:06:
Ik heb het op deze site gedaan, http://www.nokiausa.com/support/batterycheck/1,7542,,00.html.
Je kon echter alleen kiezen voor US en een ander battery type (ik heb een BL-5F en die staat er niet tussen) maar ik krijg wel het bericht: Your battery code is valid.
Ik heb em ook ff op die site ingevoerd, maar ook hier: Your Battery Code is not valid.
It cannot be found in our database.

Zijn er meer mensen die deze melding krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 11:42:
[...]

Thx.
Ik zag helemaal geen zegel. Ook bij mijn eerste versie heb ik geen zegel gezien. Doos was gewoon open in beide gevallen.

Ik ga hem vandaag of maandag terug sturen en dan maar weeeeeeeer wachten op een nieuwe.

Ik houw jullie op de hoogte.
Gr
Oke, wel lullig allemaal, maar de doos hoort verzegeld te zijn als het om een NIEUW toestel gaat !

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 23-06-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
Inderdaad, dat lijkt mij ook. Maar hoe vaak is dat niet te controleren, als je naar de winkel gaat, een abo afsluit en meneer met een telefoontje van achteren aan komt en dan voor jou de simkaart er alvast in doet. Maargoed, als je gewoon een doos kreeg, zegel was verbroken, dan zou ik gewoon een nieuwe vragen. volgens mij proberen ze je een toestel te slijten wat een ander heeft afgewezen.

Nieuwe vragen dus, 'k hoop dat je dan niet zo lang meer moet wachten, wacht zelf al 2,5 week op mijn toestel. Bah, rot Media Markt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:25:
[...]

De bijgeleverde routeplanner van Nokia plant routes en simuleert navigatie, maar voor de echte navigatie zelf moet je een betaalde update downloaden. Er zijn andere GPS programma's, met Nav4all (gratis) kun je gewoon navigeren.

Internet via GPRS of UMTS werkt gewoon overal waar je ook normale GPS dekking hebt. Maar zelfs als je dit sporadisch doet is het over het algemeen goedkoper om er dan een databundel bij te nemen.
Nav4all zal ook niet lang gratis blijven, op hun site staat in de FAQ:
7. Waarom is Nav4All gratis?
Omdat we willen dat je onze kwaliteit leert kennen. Zodat je op termijn geen ander systeem meer wilt, ook niet als je er jaarlijks een klein bedrag voor moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
koentjuh schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:38:
Inderdaad, dat lijkt mij ook. Maar hoe vaak is dat niet te controleren, als je naar de winkel gaat, een abo afsluit en meneer met een telefoontje van achteren aan komt en dan voor jou de simkaart er alvast in doet. Maargoed, als je gewoon een doos kreeg, zegel was verbroken, dan zou ik gewoon een nieuwe vragen. volgens mij proberen ze je een toestel te slijten wat een ander heeft afgewezen.

Nieuwe vragen dus, 'k hoop dat je dan niet zo lang meer moet wachten, wacht zelf al 2,5 week op mijn toestel. Bah, rot Media Markt
Dat die dingen zo moeilijk te krijgen zijn ?
Ik ging naar BelCompany en daar hadden ze hem gewoon op vooraad :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 23:38
Bij de mediamarkt blijkbaar wel. Was met de actie van vodafone. Als ik had geweten dat ik er vervolgens nog min. 3 weken op moest wachten, had ik mijn abonnement ergens anders afgesloten! Wachten is namelijk alles behalve leuk, merk ik. Vooral als een ieder hier aan het spelen is met zijn N95 en ik enkel hierover kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik na installatie van nav4all de toepassing open krijg ik alleen een wit scherm, kan daarna nav4all ook niet meer afsluiten! Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 00:06
(jarig!)
In topic 1 t/m 4 gezocht, niet kunnen vinden:

Hoe kan je de batterij status zien van de N95?

Op mijn W800i kon ik via de zij-knop eenvoudig zien hoeveel % mijn batterij nog was. Is zo iets ook aanwezig op de N95?

Als ik de batterij van mijn N95 aan het opladen ben, en het symbool van de batterij knippert niet meer, dan mag ik toch aanemen dat deze vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Wawl schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 12:46:
Even een klein vraagje, waarschijnlijk zeer futiel, maar ik kom er niet uit. Hoe kan ik een eenmaal ingevoerde WPA-sleutel veranderen als die niet correct is ingevoerd? Mijn N95 onthoudt nu dus die sleutel, maar ik wil 'm graag veranderen. Het gaat dus over WLAN. Bedankt.
Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Toegangspunten -> "Jouw WLAN toeganspunt" -> WLAN-beveil.instell. -> Vooraf ged. sleute.

Als je Menu -> Instrumenten -> Instell. -> Verbinding -> Wireless LAN geselecteerd hebt en dan op opties klikt kun je ook nog de geävanceerde instellingen voor je WLAN kaartje aanpassen. Ik moest hier bijv. het energiegebruik van de kaart aanpassen om er voor te zorgen dat m'n N95 met m'n Linksys WAG300N wilde gaan babbelen over WPA2.

en "Jouw WLAN toeganspunt" = uiteraard gewoon de naam van jouw verbinding, zoals je 'm eerder zelf genoemd hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Will_M op 23-06-2007 14:44 . Reden: typo verwijderd ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer genoeg is de N95 niet goed geschikt voor zakelijk gebruik. Zo kom ik er net ook achter dat taken die in de toekomst gepland staan toch al direct op je today scherm verschijnen terwijl evenwel de taak in de toekomst geplanned staat (dus in Outlook -> Nieuwe taak -> Start datum volgende week. dan verschijnt ie op je Nokia toch al direct op het scherm van today om te doen). Hopelijk wordt dit nog eens gefixed in de nieuwe firmware dat de Nokia ook taken mbv een toekomstdatum ondersteunt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-GAMER-X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-08-2020
Oke, net een N95 besteld >:)

Tip: Bij de Vodafone heb je nu een keurige aanbieding. Voor 30 euro per maand en 95,- euro bijbetalen heb je een N95 met 275 belminuten inc. 1 jaar lang een zorgeloos internet abbonement (1800 Kbps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

koeniecom schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 00:01:
Volgens de handleiding moet je dan een NSP benaderen zodat zij kunnen zien of de batterij fake is. De NSP in utrecht zei dat ze dat niet kunnen. Dus heb ik een mail gestuurd naar brandprotection@nokia.com. Maar na twee weken nog steeds geen reactie.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Voordat ik terug ga naar BC wil ik eerst 100% zekerheid dat de batterij nep is.
Ze kunnen het wel bij de NSP in Utrecht, ze weten alleen niet hoe...

Post het nummer hier eens is, dan zal ik wel even kijken voor je.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeniecom
Ginz schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:17:
[...]

Ze kunnen het wel bij de NSP in Utrecht, ze weten alleen niet hoe...

Post het nummer hier eens is, dan zal ik wel even kijken voor je.
Werk jij bij het NSP Utrecht?
Het nummer is: 07031321159513409349.
Ik ben zéér benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
daag mensen,

Weet iemand toevallig een link of iets dergelijks waar je bugs kunt melden? Zag hier ook al een paar dingen wat mensen melden en ben er zelf ook een paar kleine tegen gekomen.
Die waar ik me het meeste aan stoor is als je een playlist in willekeurige volgorde afspeelt en het nummer wat als laatste in de playlist staat is gespeeld zorgt ervoor dat de player vanzelf stopt ook al zijn niet alle nummers gespeeld. Beetje jammer want als dat nummer als 2e wordt gespeeld bijvoorbeeld houd je player er toch mee op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

koeniecom schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 15:56:
[...]

Werk jij bij het NSP Utrecht?
Het nummer is: 07031321159513409349.
Ik ben zéér benieuwd.
Als er op je Nokia batterij een hologramlabel aangebracht is, dan kan je aan de hand van de onderstaande controles de authenticiteit bepalen van het hologram en de code die erop gedrukt is.

Let op: elke code kan slechts één keer geauthentificeerd worden.
Te lezen op Deze pagina bij Nokia.... IS dat toevallig niet je probleem ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Sjengcity schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:08:
daag mensen,

Weet iemand toevallig een link of iets dergelijks waar je bugs kunt melden? Zag hier ook al een paar dingen wat mensen melden en ben er zelf ook een paar kleine tegen gekomen.
Die waar ik me het meeste aan stoor is als je een playlist in willekeurige volgorde afspeelt en het nummer wat als laatste in de playlist staat is gespeeld zorgt ervoor dat de player vanzelf stopt ook al zijn niet alle nummers gespeeld. Beetje jammer want als dat nummer als 2e wordt gespeeld bijvoorbeeld houd je player er toch mee op....
Klikje voor uwes (tweede topic, sticky). Wel eerst netjes registreren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:41:
[...]

Klikje voor uwes (tweede topic, sticky). Wel eerst netjes registreren ;)
Ey super! Dank je! Gaan we die dadelijk ook eens wat aanvullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:25:
[...]

[...]

Heb het voor de gein ook eens even gedaan :
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Succesvolle authentificatie

De authentificatie was succesvol. De code is geldig. Bedankt om je batterij te controleren !
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu weet ik in iedergeval dat mijn batterij goed is :P

[ Voor 28% gewijzigd door Albert020 op 23-06-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 15:24
ik las dat er in de nieuwe firmware gebruikt gaat worden gemaakt van Assist-GPS om een snellere Fix te verkregen dmv netwerk. Maar nu vroeg ik me af, wordt dit dus alleen mogelijk voor de standaart Nokia Maps, of zouden Route 66 en mogelijk Tomtom in de toekomst hier ook gebruik van maken.
Dit aangezien je de instellen voor de 'methoden van positie' bepaling instelt buiten het Nokia Maps programma, en deze misschien toegankelijk zijn voor alle navigatie programma's?
Of vraagt een navigatie programma aan de telefoon gewoon een 'posititie' en is de manier hoe de telefoon deze verkrijgt voor ieder programma het zelfde?

Iemand enig idee hoe dit werkt?

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 28-08 14:42
Razor109 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:17:
ik las dat er in de nieuwe firmware gebruikt gaat worden gemaakt van Assist-GPS om een snellere Fix te verkregen dmv netwerk. Maar nu vroeg ik me af, wordt dit dus alleen mogelijk voor de standaart Nokia Maps, of zouden Route 66 en mogelijk Tomtom in de toekomst hier ook gebruik van maken.
Dit aangezien je de instellen voor de 'methoden van positie' bepaling instelt buiten het Nokia Maps programma, en deze misschien toegankelijk zijn voor alle navigatie programma's?
Of vraagt een navigatie programma aan de telefoon gewoon een 'posititie' en is de manier hoe de telefoon deze verkrijgt voor ieder programma het zelfde?

Iemand enig idee hoe dit werkt?
ik vraag me af of deze techniek, data en dus meer geld gaat kosten ?

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
Ruler-Nrg schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:42:
[...]

Ja denk dat deze idd dus gebruik maakt van GPRS, en dus geld kost. Je kunt dit natuurlijk uitzetten als je dit niet wilt. Maar verder denk ik niet dat hij erg veel data verbruikt.

Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeniecom
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:25:
[...]
[...]
Nee, helaas, dit is niet mijn probleem. Ik heb ook de batterij van de telefoon van mijn vrouw gecheckt. Die was wel goed. Toen ik nóg een keer dezelfde (goede) code invoerde, kwam er een andere mededeling. Iets in de trant van 'je kunt een code maar één keer authenticeren' en dus niet 'Authentificatie niet succesvol: Ongeldige 20-cijferige code'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ruler-Nrg schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:42:
[...]

Ik vraag me eerder af waneer de telecomproviders hier in Nederland er voor gaan zorgen dat A-GPS gaat werken. Er moet namelijk wél iets gebeuren aan de telecomprovider kant om dit mogelijk te maken (denk aan extra servers, enzo).
De (mogelijk) extra kosten voor de abbonees zijn pas van latere zorg.

Wat artikeltjes voor je om te lezen:

Wikipedia
Globalocate

Mischien dat er mensen zijn met een Nokia 6110 Navigator die kunnen vertellen óf het überhaubt al werkt, deze heeft namelijk al A-GPS enabled.

Waarschijnlijk zal het inderdaad wel een extra "dienst" worden die je tegen betaling kunt afnemen bij je provider.

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 23-06-2007 19:33 . Reden: Remark toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:24
Nou vandaag me N95 weer ingeleverd bij de MediaMarkt. Ding kreeg ik uiteindelijk aan de praat door een harde reset. Vervolgens liep die weer vast. Toestel uit en weer aan en hupsakee deed weer niets en bevroor bij het nokia beginscherm. Harde reset weer uitgevoerd mocht nu ook niet meer baten.

Ik durf alleen niet te zeggen of nu de N95 de schuldige is of de software van Vodafone die geinstalleerd erop stond. Al met al flink balen, had er namelijk al 2,5 week op gewacht en vervolgens kan ik nu weer wachten. Tevens ga ik Vodafone een klachtenbrief schrijf omtrent het niet kunnen leveren van het toestel en het vervolgens ook nog eens met een wanproduct opzadelen van mij als klant, dat terwijl ik toch al voor het abbonement betaal.

Ik denk dat ze daarin toch zeker tegemoed zullen moeten komen. En ik kan weer wachten verdorie...

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Wicked-Game schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:34:
Nou vandaag me N95 weer ingeleverd bij de MediaMarkt. Ding kreeg ik uiteindelijk aan de praat door een harde reset. Vervolgens liep die weer vast. Toestel uit en weer aan en hupsakee deed weer niets en bevroor bij het nokia beginscherm. Harde reset weer uitgevoerd mocht nu ook niet meer baten.

Ik durf alleen niet te zeggen of nu de N95 de schuldige is of de software van Vodafone die geinstalleerd erop stond. Al met al flink balen, had er namelijk al 2,5 week op gewacht en vervolgens kan ik nu weer wachten. Tevens ga ik Vodafone een klachtenbrief schrijf omtrent het niet kunnen leveren van het toestel en het vervolgens ook nog eens met een wanproduct opzadelen van mij als klant, dat terwijl ik toch al voor het abbonement betaal.

Ik denk dat ze daarin toch zeker tegemoed zullen moeten komen. En ik kan weer wachten verdorie...
Pfff ja dat is idd zwaar K**** !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-03 16:30
wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:21:
[...]

Ik vraag me eerder af waneer de telecomproviders hier in Nederland er voor gaan zorgen dat A-GPS gaat werken. Er moet namelijk wél iets gebeuren aan de telecomprovider kant om dit mogelijk te maken (denk aan extra servers, enzo).
De (mogelijk) extra kosten voor de abbonees zijn pas van latere zorg.

Wat artikeltjes voor je om te lezen:

Wikipedia
Globalocate

Mischien dat er mensen zijn met een Nokia 6110 Navigator die kunnen vertellen óf het überhaubt al werkt, deze heeft namelijk al A-GPS enabled.

Waarschijnlijk zal het inderdaad wel een extra "dienst" worden die je tegen betaling kunt afnemen bij je provider.
Als het goed is maak je contact met een server van Nokia (via wifi/gprs/umts). Deze server heeft een collectie met gps locaties en cell id's. Dit resulteerd in een snellere fix (-17 sec) volgens beta tester.Tevens is dit een lerend systeem.
Je kan de fw al krijgen door de productcode te veranderen naar 0536062

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ybox schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 20:34:
[...]

Als het goed is maak je contact met een server van Nokia (via wifi/gprs/umts). Deze server heeft een collectie met gps locaties en cell id's. Dit resulteerd in een snellere fix (-17 sec) volgens beta tester.Tevens is dit een lerend systeem.
Je kan de fw al krijgen door de productcode te veranderen naar 0536062

bron
Thanks. d:)b

Ik kon al nergens wat info vinden over A-GPS in combinatie met providers die dit zouden supporten. Dat linkje naar die firmware upgrade had ik hier een aantal dagen geleden al zien staan (én gelezen ;) ). De inhoud is nou wat veranderd t.o.v. die keer dat ik het las, A-GPS verbinding wordt nú anders verklaard én er is een screenprint bij gekomen waarin die server vermeldt staat.

Server lijkt het ook gewoon te doen, dus we gaan er maar vanuit dat het "gewoon" gaat werken.
Pinging nokia.glpals.com [216.74.182.167] with 32 bytes of data:

Reply from 216.74.182.167: bytes=32 time=96ms TTL=53
Reply from 216.74.182.167: bytes=32 time=97ms TTL=53

Ping statistics for 216.74.182.167:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 96ms, Maximum = 97ms, Average = 96ms
Het lijkt me dat deze server gewoon via je databundel ontsloten wordt dus met een flat fee data abo moet het gewoon gaan werken zónder extra kosten. d:)b

Voor diegenen die, net als ik, een Surf & Mail Totaal abo hebben bij KPN : Kijk even goed welk toegangspunt je selecteerd. Ik had daar o.a. KPN_WAP & KPN Internet. Die laatste valt dus níet onder dat Surf & Mail Toaal pakket heb ik zojuist proefondervindelijk mogen constateren op m'n factuur :?.

KPN_WAP is degene die je moet hebben voor dat Surf & Mail Totaal pakket. Deze connect naar het AP (Accesspoint) portalmmm.nl
KPN Internet heeft als AP "Internet" en connect via een ander, pér MB duur betaald netwerk van KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:32:
[...]

... de doos hoort verzegeld te zijn als het om een NIEUW toestel gaat !
Dat hangt er maar helemaal vanaf bij wie je het toestel gekocht hebt.
Wij importeren duizenden telefoons per maand, en alleen de Samsung telefoons die we binnen krijgen zijn af fabriek verzegeld. Sony Ericsson, Nokia, LG, Motorola, HTC ? Niet, dus.
We verzegelen ze soms wel zélf op verzoek van de handelaars of telecomproviders.
"Dat er geen zegel op zit" betekent dus niet per definitie dat de telefoon niet nieuw is...

(En als we bepaalde aanpassingen moeten doen op een "verzegelde" telefoon (extra dingen installeren bijvoorbeeld) worden ze gewoon opnieuw verzegeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

X-GAMER-X schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 14:47:
Oke, net een N95 besteld >:)

Tip: Bij de Vodafone heb je nu een keurige aanbieding. Voor 30 euro per maand en 95,- euro bijbetalen heb je een N95 met 275 belminuten inc. 1 jaar lang een zorgeloos internet abbonement (1800 Kbps).
Waar precies, welke winkel of site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 03:52:
[...]

Waar precies, welke winkel of site?
Dáár.... ÉRG veel moeite had je dus nog niet genomen om één en ander te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimmel_1 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 23:46:

Voor diegenen die, net als ik, een Surf & Mail Totaal abo hebben bij KPN : Kijk even goed welk toegangspunt je selecteerd. Ik had daar o.a. KPN_WAP & KPN Internet. Die laatste valt dus níet onder dat Surf & Mail Toaal pakket heb ik zojuist proefondervindelijk mogen constateren op m'n factuur :?.

KPN_WAP is degene die je moet hebben voor dat Surf & Mail Totaal pakket. Deze connect naar het AP (Accesspoint) portalmmm.nl
KPN Internet heeft als AP "Internet" en connect via een ander, pér MB duur betaald netwerk van KPN
Ik zie bij mijn toegangspunten alleen: KPN Internet, KPN MMS, eventuele wifi-verbindingen en Mobiele Startsite, maar geen KPN WAP :?

Als het zo is dat ik apart moet betalen voor het gebruik van KPN Internet, naast Surf & Mail, krijg ik denk ik straks een hartverzakking als de rekening binnen komt. Dit hadden ze trouwens dan ook beter mogen vermelden! En hoe krijg ik het toegangspunt KNP WAP te zien dan, want ik kan hier echt nergens voor kiezen bij instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ongeveer hetzelfde met Hi abonnement. Heb HI_WAP en Mobiele Startsite. Gebruik de laatste voor alle data gerelateerde zaken (internet, mail, widgets etc.). Welke van deze twee toegangspunten valt nu onder "Eindeloos Online"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Voor de gein eens even naar speedtest.nl gegaan en gekeken wat mijn download snelheid is met Vodafone onbeperkt internet,

Behaalde Download snelheid = 82.2 KByte/Sec ( = 658 kbps )

Ben wel benieuwt wat de mensen van KPN en andere providers voor snelheden halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albert020 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 10:47:
Voor de gein eens even naar speedtest.nl gegaan en gekeken wat mijn download snelheid is met Vodafone onbeperkt internet,

Behaalde Download snelheid = 82.2 KByte/Sec ( = 658 kbps )

Ben wel benieuwt wat de mensen van KPN en andere providers voor snelheden halen ?
Ik krijg de test van Speedtest.nl niet gedraaid met mijn N95 standaardbrowser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:30:
[...]

Ik krijg de test van Speedtest.nl niet gedraaid met mijn N95 standaardbrowser?
Ik heb hem gewoon met me standaardbrowser van de N95 gedraaid......
Raar dat het bij jou niet gaat ?

[ Voor 8% gewijzigd door Albert020 op 24-06-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
In Groningen net via me N95 en speedtest.nl

download: 186,3 KByte/sec
upload: 14,6 KByte/sec

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
knny schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:00:

Dat is snel, welke provider heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 22:01
knny schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:00:

Vodafone kan.. 1800kbps... maar wellicht had je verbinding via Wifi ?? :? Was het zeker weten HSDPA? Want dan is dat heeel netjes.

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
dinkelover schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:19:
[...]

Vodafone kan.. 1800kbps... maar wellicht had je verbinding via Wifi ?? :? Was het zeker weten HSDPA? Want dan is dat heeel netjes.
Hier ook Vodafone 1800kbps

Ahhh nog een keer gedaan kom nu op:

download: 187,3 KByte/sec
upload: 15,8 KByte/sec

Dit is even beter dan de eerste keer :P

[ Voor 19% gewijzigd door Albert020 op 24-06-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Speedtest
Vodafone NO Overijssel

3G (HSDPA, max. 1800/384 kbps down/up):
Down 130,7 KByte/s = 1046 kbps
Up 14,4 KByte/s = 115 kbps

WLAN (ADSL KPN/HetNet 1500/256)
Down 127,2 KByte/s = 1018 kbps
Up 19,7 KByte/s = 158 kbps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

Sjengcity schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:01:
[...]

drop even je instellingen hier, ik heb ook een tijdje lopen klooien voordat ik het goed aan de praat had.
btw heb je bij gmail ook aangegeven dat je berichten via pop3 kunnen worden gedownload?
Heb pop3 iid aangezet bij gmail zelf, via outlook bijv werkt het ook wel.

Mailbox instellingen:

Inkomende e-mail:
server: pop.gmail.com
Beveiliging: ssl/tls
Poort 995

Uitgaande e-mail
server: smtp.gmail.com
Poort 465

krijg de hele tijd time out meldingen.

[ Voor 6% gewijzigd door DFS op 24-06-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Hi abbonement met Eindeloos Online, en ik gebruik altijd KPN Internet! Ik betaal toch niet om onbeperkt die zooi net als WAP te gebruiken zeker?Maar dan kan ik ook wel een leuke rekening verwachten, maar dan ga ik wel heel de KPN op z'n kop zetten! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DFS schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:03:
[...]

Mailbox instellingen:

Inkomende e-mail:
Poort 995

Uitgaande e-mail
Poort 465

Zo heb ik het ook staan, werkt gewoon bij mij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
erikd_o schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:45:
Speedtest
Vodafone NO Overijssel

3G (HSDPA, max. 1800/384 kbps down/up):
Down 130,7 KByte/s = 1046 kbps
Up 14,4 KByte/s = 115 kbps

WLAN (ADSL KPN/HetNet 1500/256)
Down 127,2 KByte/s = 1018 kbps
Up 19,7 KByte/s = 158 kbps
Ook niet verkeerd

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 24-06-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS

DFS

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:17:
Ik heb een Hi abbonement met Eindeloos Online, en ik gebruik altijd KPN Internet! Ik betaal toch niet om onbeperkt die zooi net als WAP te gebruiken zeker?Maar dan kan ik ook wel een leuke rekening verwachten, maar dan ga ik wel heel de KPN op z'n kop zetten! Ik ben benieuwd!
Ik had ook kpn internet staan in mijn n95 maar die instellingen waren precies hetzelfde als van hi die je krijgt als je "ja" smst naar 8040. Het heet dan alleen Hi_WAP. Dus ik zou even kijken bij de menu->instrumenten->instellingen->verbinding-> toegangspunten en dan opties,bewerken van je KPN internet profiel en als er dan portalmmm.nl als toegangspunt staat zit je volgens mij wel goed.

Je kan ook "saldo" smsen naar 1244 en dan zie je je eventuele verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS

DFS

Albert020 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:19:
[...]

Zo heb ol het ook staan, werkt gewoon bij mij !
ja zou ook gewoon moeten werken volgens mij, zou het dan toch aan kpn/hi liggen. JIj had vodafone toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFS schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:34:
[...]

Ik had ook kpn internet staan in mijn n95 maar die instellingen waren precies hetzelfde als van hi die je krijgt als je "ja" smst naar 8040. Het heet dan alleen Hi_WAP. Dus ik zou even kijken bij de menu->instrumenten->instellingen->verbinding-> toegangspunten en dan opties,bewerken van je KPN internet profiel en als er dan portalmmm.nl als toegangspunt staat zit je volgens mij wel goed.

Verbruik kan ik zien bij Packet Gegevens he! Ik heb nu 24mb ontvangen met KPN Internet, dat moet ik dus allemaal gaan betalen? Wat kost KPN Internet per MB dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
DFS schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:35:
[...]

ja zou ook gewoon moeten werken volgens mij, zou het dan toch aan kpn/hi liggen. JIj had vodafone toch?
Klopt ik heb Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS

DFS

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:37:
[...]

Verbruik kan ik zien bij Packet Gegevens he! Ik heb nu 24mb ontvangen met KPN Internet, dat moet ik dus allemaal gaan betalen? Wat kost KPN Internet per MB dan?
ja maar als je dat smsje stuurt krijg je je verbruik in mb en euro's.
Bij mij staat er dan:
Melding Hi Eindeloos Online:
Verbruik 0.000MB t.w.v. €0,00
sinds factuur

dan weet je het meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:37:
Als dat buiten je bundel is dan gaat dat je wel knaken kosten! Wat KPN rekent weet ik niet, maar bij Telfort is het €0,25 per 100KB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFS schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:34:
[...]

Ok, er stond hier bij mij bij KPN Internet gewoon Internet als toegangspunt, en bij KPN MMS, en Mobile Startsite portalmmm.nl.... heb smsjes gestuurd, nu heb ik wel WAP erbij staan, ook met toegangspunt portalmmm.nl

Mijn verbruik met KNP Internet deze maand tot nu toe: zo'n 270 MB, en dit gaat me 55,17 euro kosten! En bedankt KPN! :(

Waarom staat dit nergens vermeld??? Bij Surf & Mail praten ze over onbeperkt internet en geen wap... is toch logisch dat KPN Internet ook in het pakket hoort, of ben ik nou gek?!

PS: bedankt voor jullie posts! Anders was het nog erger geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh, best apart! Ik krijg eerst een smsje dat ik nog 91% over heb van mijn bundeltegoed, vervolgens krijg ik een smsje verbruik 0,000mb twv. 0,00 euro! Best apart terwijl ik altijd KPN Internet gebruikte en die instelling stond nooit op portalmmm.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is bij Vodafone om te kijken hoeveel Mb's je verbruik is ?
Op de site van My Vodafone kan ik er niks over terug vinden.... ?

[ Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 24-06-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Albert020 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:08:
Weet iemand toevallig of het ook mogelijk is bij Vodafone om te kijken hoeveel Mb's je verbruik is ?
Op de site van My Vodafone kan ik er niks over terug vinden.... ?
Inloggen op MyVodafone > inzicht in je verbruik, of bellen met 1200, keuze 1, 1.
Werkt in ieder geval bij Zorgeloos Internet Blox. Buiten de bundel wordt niet gespecificeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
erikd_o schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:18:
[...]

Inloggen op MyVodafone > inzicht in je verbruik, of bellen met 1200, keuze 1, 1.
Werkt in ieder geval bij Zorgeloos Internet Blox. Buiten de bundel wordt niet gespecificeerd.
Zover was ik dus al gekomen, daar staat aleen wat je bel verbruik is niet je intenret verbruik !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
een heel andere vraag:

als ik foto's kopieer via de gewone Explorer van Windows duurt het eeuwen voordat alle foto's gekopieerd zijn, daarnaast duurt het verwijderen van de Thumbnails gigantisch lang. Dit kan toch niet normaal zijn of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
DFS schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:03:
[...]

Mailbox instellingen:

Inkomende e-mail:
Poort 995

Uitgaande e-mail
Poort 465

Probeer eens om recent: voor je inlognaam bij inkomende verbindingen te zetten. .Het probleem is denk ik dat je gmail ook in outlook gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:45
dinkelover schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:19:
[...]

Gewoon Vodafone ;)
en echt HSDPA denk ik

Heb ook nog een PCMCIA kaart die ook HSDPA aankan tot 7,2 MBit en daar haal ik bij t-mobile PIT ook 190KB/sec

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS

DFS

Sjengcity schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:51:
[...]

Probeer eens om recent: voor je inlognaam bij inkomende verbindingen te zetten. .Het probleem is denk ik dat je gmail ook in outlook gebruikt....
ik had het alleen even in outlook ingesteld om te kijken of het daar wel werkt, gebruik verder nooit pop van gmail. Ga het nu even proberen met "recent:" ervoor

Edit:

heeft niet geholpen, is er iemand met hi eindeloos waarbij gmail pop3 werkt?

[ Voor 9% gewijzigd door DFS op 24-06-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil met Nokia Lifeblog een mooie blog maken, geprobeerd met Blogspot, maar het lukt me niet om via Lifeblog te posten op Blogspot, ook zitten er nogal wat beperkingen aan blogspot, heeft iemand goede ervaringen met een ander (gratis) programma gekoppeld aan Lifeblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:17:
Nou, blij dat ik hier mee lees. Ik gebruik dus ook 'kpn internet' als toegangspunt.
Hallo....ik doe toch INTERNET en geen MMS of WAP ????

Heb het geprobeerd met 'mobiele startsite' als toegangspunt en dan kan je
inderdaad ook internetten, maar ik ga morgen toch maar es bellen hoe dat
zit met de afgelopen maand aan data :(

(Alleen in dat blauwe kpn-boekje staat een lullig regeltje 'je vindt het allemaal via
de startpagina') maar verder staat het NERGENS op de site ofzo dat je niet
'kpn internet' moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:37:
[...]

Nou, blij dat ik hier mee lees. Ik gebruik dus ook 'kpn internet' als toegangspunt.
Hallo....ik doe toch INTERNET en geen MMS of WAP ????

Heb het geprobeerd met 'mobiele startsite' als toegangspunt en dan kan je
inderdaad ook internetten, maar ik ga morgen toch maar es bellen hoe dat
zit met de afgelopen maand aan data :(

(Alleen in dat blauwe kpn-boekje staat een lullig regeltje 'je vindt het allemaal via
de startpagina') maar verder staat het NERGENS op de site ofzo dat je niet
'kpn internet' moet gebruiken.
Stuur "saldo" naar 1244 en je weet het gelijk! Je krijgt dan een bericht met je gebruikte data en de kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand al gelukt om de n95 als webcam te gebruiken? http://motvik.com Heb zelf een hele simpele BT Dongle op mn desktop met Bluesoleil software maar hiermee werkt het helaas niet. Iemand een idee met welk bt programma het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Albert020 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 14:45:
[...]

Zover was ik dus al gekomen, daar staat aleen wat je bel verbruik is niet je intenret verbruik !
Bij mij staat er ook bij welk deel ik van mijn Zorgeloos Internet Blox nog tegoed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kap nou eens met dat gezeik over die providers! dit is een Nokia n95 topic, niet het vodafone blox topic. Kan net zo goed vragen aan een moderator of hij dit topic wil sluiten aangezien niemand het meer over een n95 heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de teller van de camera kan resetten? Ik weet dat die bij de Nokia 6230 altijd de eerst volgende nummer pakte zodat er geen verschil zat in de nummering en op mijn Sony Erisccson W810i had ik een optie van restten, vond dat altijd handig, maar heb je ook zo'n optie op de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:39:
[...]

Stuur "saldo" naar 1244 en je weet het gelijk! Je krijgt dan een bericht met je gebruikte data en de kosten!
Denk dat die saldo-informatie niet realtime is. Heb ettelijke MB's verbruikt
via 'kpn internet' en kreeg toen vanochtend:
Verbruik: 00.000MB twv EUR0.00
sinds faktuur 7 juni

Daarna via 'mobiele startsite' even zitten internetten en toen kreeg ik weer:
Verbruik: 00.000MB twv EUR0.00
sinds faktuur 7 juni

Er staat me (uit de IMode-tijd) iets bij dat die data snachts rond
00.00h pas geupdate wordt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Inderdaad, laten we het hebben over de Nokia N95. Zat te bespreken. Bijvoorbeeld:
De nieuwe versie van de firmware komt er aan, met A-GPS. Valt zat over te vertellen als die officieel is.
De webserversoftware, bèta nog, maar veelbelovend. Voor alle NSeries toestellen beschikbaar trouwens.
Hierbij beloof ik plechtig niet meer te reageren op off-topic vragen. Hoewel het me heel moeilijk zal vallen die neiging te onderdrukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik blijf maar wachte op gps ook met nav4all ligt het aan dat ik binnen zit of moet ik buiten in de regen gaan staan:p... best irritant denk je dat die het doet ontvangt die weer geen gps zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:33:
ik blijf maar wachte op gps ook met nav4all ligt het aan dat ik binnen zit of moet ik buiten in de regen gaan staan:p... best irritant denk je dat die het doet ontvangt die weer geen gps zucht
Door de regen wordt de signaalsterkte minder. Maar lees even terug in dit topic, A-GPS komt er aan, en dat zou jouw klachten wel eens drastisch kunnen laten verminderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:59:
[...]

Door de regen wordt de signaalsterkte minder. Maar lees even terug in dit topic, A-GPS komt er aan, en dat zou jouw klachten wel eens drastisch kunnen laten verminderen.
zucht snap er weer niks van..
ik zal effe uitlegge wat die doet (niet) doet..
ik start nav4all dan zeg ik naar huis dan verder verder.. dan zegt die wacht op gps en dan ontvangt hij niks moetik er nog wat bij downloaden of hoe werkt het heb er de balle verstand van als je me kan helpen graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-09 10:14
Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog. Gebruik nu gewoon de windows live beta. Te vinden op www.mobile.live.com maar nadeel hievan vind ik dat hij dus bij een gesprek geen bericht weergeeft. Je moet telkensz vernieuwen om te zien wat de andere zegt. Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn instellingen. IS vrij irritant omdat je telkens moet vernieuwen om te zien wst de andere zegt en dan loopt het wel eens door elkaar heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:45:
Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog.
Ik gebruik Agile Messenger. Dat geeft keurig een geluidje als iemand wat tegen
je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razor109
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 18:10:
[...]

zucht snap er weer niks van..
ik zal effe uitlegge wat die doet (niet) doet..
ik start nav4all dan zeg ik naar huis dan verder verder.. dan zegt die wacht op gps en dan ontvangt hij niks moetik er nog wat bij downloaden of hoe werkt het heb er de balle verstand van als je me kan helpen graag
dit is echt al heel vaak behandeld in de voorgaande 3 topics, komt er op neer.. Naar buiten gaan en wachten tot dat je signaal hebt. Kan soms wel eens lang duren, maar binnen zul je op dit moment zeker geen signaal ontvangen. En probeer eerst eens een GPS-Fix te krijgen met de standaart Nokia Maps voor dat je met andere navigatie programma's gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand ervaring met TTL/Secure2w?
Ik heb op me school (Haagse Hogeschool) draadloos internet, maar werken ze met TTL/Secure2w, maar ze zeggen me dat symbian dat nog niet ondersteunt :( nu is mijn vraag: weet iemand of ik dat op een andere manier dat kan laten werken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:33:
Het interesseert me geen barst of jij in regen gaat staan.. Wel graag leestekens zoals punten, komma's en hoofdletters gebruiken. Het is geen breezah-forum hier... al begint het er wel op te lijken met dat gezeur over providers, bel- en downloadkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een volgende vraag. heeft iemand al een goed werkende MSN prog. Gebruik nu gewoon de windows live beta. Te vinden op www.mobile.live.com maar nadeel hievan vind ik dat hij dus bij een gesprek geen bericht weergeeft. Je moet telkensz vernieuwen om te zien wat de andere zegt. Hebben jullie dit ook of ligt het aan mijn instellingen. IS vrij irritant omdat je telkens moet vernieuwen om te zien wst de andere zegt en dan loopt het wel eens door elkaar heen.
Download Turbo MSN, werkt perfect en is gewoon zoals msn, maar voor de symbian.
Ik gebruik het en het werkt makkelijk en goed en ziet er precies hetzelfde uit als de normale msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
erikd_o schreef op zondag 24 juni 2007 @ 15:43:
[...]

Bij mij staat er ook bij welk deel ik van mijn Zorgeloos Internet Blox nog tegoed heb.
Waar zie je dat staan dan ?
Bij " Gebruik en Tarieven" zie ik het dus niet staan ?

Edit:

Ben echt zeer benieuwt waar je dat ziet staan, heb namelijk net met Vodafone gebeld en zei
zeggen dat het niet mogelijk is om op het My-Vodafone te zien hoeveel Mb's je gebruikt hebt !
Ze hebben het me wel verteld, tot nu toe 37 MB :---))

[ Voor 107% gewijzigd door Albert020 op 24-06-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:38:

Morgen ga ik hem opsturen vanwaar ik hem besteld heb (gsm.nl - zakelijk) en kijken of ik nu wel een nieuwe krijg. Trouwens de zegel is niet verbroken maar er zit helemaal geen zegel op de doos. Is dit normaal?
Kijken of we nu wel een nieuwe krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Dan kun je beter Mig33 gebruiken, deze geeft een geluidje als je een nieuw bericht hebt
ontvangen en je kunt dan gelijk antwoorden, gebruik het zelf ook, echt een goed proggie :P

Download Migg33

[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 24-06-2007 21:26 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden. :Y)