Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
Verwijderd
op sybian is die toch free hoorIMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:23:
[...]
Smartmovie kun je daarvoor gebruiken, alleen is dat geen freeware. Ik heb het daarmee geprobeerd, maar het liep niet vlekkeloos. De standaard divx bestanden die je op je pc draait zijn volgens mij wat te ruig voor de N95.
Ik heb een Torx5 gebruikt voor de schroeven.MichaelK1985 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:26:
Net eindelijk de Torx-5 binnen gekregen maar is nog te groot om het los te schroeven.
Hij werkt wel op de andere schroeven maar niet op die van de slider dingen. Is dat dan
een Torx-4? Of heeft TelecomTelecom mij gewoon een Torx-6 opgestuurd?
Groeten,
Michael
Verwijderd
ga die belcompany ff lekker bellen dat het zo opgelost is
Volgende keer niet meer bij BC kopen..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 16:11 ]
Wil je alsjeblieft niet zo ongeduldig doen? Als hier niemand op reageert bestaat er ook een kans dat niemand het weet hier. Misschien kun je zelf op onderzoek gaan naar een geschikt programma?Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:02:
Weet nou iemand hoe je WMA films kan afspelen op de N95?
Reactie alstublieft
Hou het aub gezellig en hou de waardeloze niets helpende opmerkingen als "reactie alstublieft" voor je.
Danku!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:10:
Belcompany wilde hem niet ruilen... dan maar ff torx5 en blauwtape gekocht bij de buurman. Werkt perfect! Raad het iedereen aan! Slider werkt nu grandioos!
Mischien binnenkort de slider toch maar laten vervangen bij NSC, kan geen kwaad. Maar alleen als men het daar ter plekke kan doen, ik wil niet mijn phone weken kwijt zijn. En anders blijft het zoals het nu is...met stukkie tape
Verwijderd
Ja sorry beetje te ongeduldig....Gurneyhck schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:13:
[...]
Wil je alsjeblieft niet zo ongeduldig doen? Als hier niemand op reageert bestaat er ook een kans dat niemand het weet hier. Misschien kun je zelf op onderzoek gaan naar een geschikt programma?
Hou het aub gezellig en hou de waardeloze niets helpende opmerkingen als "reactie alstublieft" voor je.
Danku!
Verwijderd
Hehe ja, maar je ziet toch niks van de tapedafmay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:16:
[...]
Precies mijn reactie toen ik klaar was met fixen van slider
Ben nog steeds zo enorm blij dat ik het heb gedaan.
Mischien binnenkort de slider toch maar laten vervangen bij NSC, kan geen kwaad. Maar alleen als men het daar ter plekke kan doen, ik wil niet mijn phone weken kwijt zijn. En anders blijft het zoals het nu is...met stukkie tape
Dit is een goede oplossing.
Dat is het zeer zeker. Je kunt spreken over een huis-tuin-en-keuken-oplossing, maar hij is wel van hoge kwaliteit. Plus mocht ooit de slider stroever gaan lopen vanwege sluitage van stukkie tape, dat schroef je 'm open en vervang je de tape...Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:19:
[...]
Hehe ja, maar je ziet toch niks van de tapeben teleurgesteld in BC, na 4 weken wachten omdat ie op reparatie was komt ie terug met dat slide probleem.. en dan geen service meer.
Dit is een goede oplossing.
Verwijderd
moet hem dan wel deze maand bestellen ivm netwerk actie van VF (je 1/2 contract periode korting)
weet iemand toevallig een shop die ze nog op voorraad hebben ?
Verwijderd
Moet er op staan TX5, of TX6 en staat natuurlijk de vijf voor torx 5 (Duhh)MichaelK1985 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:26:
Net eindelijk de Torx-5 binnen gekregen maar is nog te groot om het los te schroeven.
Hij werkt wel op de andere schroeven maar niet op die van de slider dingen. Is dat dan
een Torx-4? Of heeft TelecomTelecom mij gewoon een Torx-6 opgestuurd?
Groeten,
Michael
Ik zit nog altijd met m`n mail te spelen, had eerst het programmatje van GMail om m`n mail te kunnen lezen maar ben vanacht (waar werk wel niet goed voor kan zijn
Nu kan ik gewoon m`n mail bekijken en hij laat alles netjes zien maar om de een of andere reden haalt hij de mail niet automatisch op.
Bij Email instellingen > Automatisch ophalen heb ik het volgende gezet;
E-mailmeldingen > Uitgeschakeld
E-mail ophalen > Uitsl. eigen netwerk
Ophaaldagen > Elke dag
Ophaal uren > 0.00 - 1.00
Ophaal interval > Elke 30 minuten
Volgens mij kloppen deze instellingen gewoon en kan er voor de rest ook niets spannends meer over terug vinden het de handleiding.
Weet iemand waardoor het komt dat mijn mail niet automatisch wordt binnengehaald of zijn er nog meer mensen met dit probleem (icm gmail eventueel)?
Hij haalt nu alleen tussen 0.00 en .01.00 je mail om het half uur op ..Sjengcity schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:21:
Hey mensen,
Ik zit nog altijd met m`n mail te spelen, had eerst het programmatje van GMail om m`n mail te kunnen lezen maar ben vanacht (waar werk wel niet goed voor kan zijn) maar eens gaan spelen met de email instellingen van de tel zelf.
Nu kan ik gewoon m`n mail bekijken en hij laat alles netjes zien maar om de een of andere reden haalt hij de mail niet automatisch op.
Bij Email instellingen > Automatisch ophalen heb ik het volgende gezet;
E-mailmeldingen > Uitgeschakeld
E-mail ophalen > Uitsl. eigen netwerk
Ophaaldagen > Elke dag
Ophaal uren > 0.00 - 1.00
Ophaal interval > Elke 30 minuten
Volgens mij kloppen deze instellingen gewoon en kan er voor de rest ook niets spannends meer over terug vinden het de handleiding.
Weet iemand waardoor het komt dat mijn mail niet automatisch wordt binnengehaald of zijn er nog meer mensen met dit probleem (icm gmail eventueel)?
dat is tussen 12 en 1 snacht..
je moet die uren wel op hele dag zetten
Zo hoe erg kun je over iets heen lezenwd200 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:30:
[...]
Hij haalt nu alleen tussen 0.00 en .01.00 je mail om het half uur op ..
dat is tussen 12 en 1 snacht..
je moet die uren wel op hele dag zetten

Net omgezet naar de hele dag en krijg meteen een mailtje binnen
Oké, heel de regio rond gereden en eindelijk een Torx-5 gekocht. Even voor alle smarties hier. Er stond natuurlijk geen 5 - 6 op anders had ik het nooit gevraagd duhhhh.martincm schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:38:
[...]
Je hebt een Torx-6 te pakken althans er is nog een verschil in de punt van torx'jes, iig de T-5 uit de gamma (eigen merk) werkt wel. Die hangen ook gewoon los, dus je zou zelfs nog kunnen passen voordat je m koopt
Maar goed. Telefoon opengemaakt. Rechter sliderailsje losgeschroefd. Wist niet dat het zo'n klein randje was waar je je tape op moet plakken haha. Wat een pielwerk
Tape erop gedaan met een mesje weggesneden. Schroefjes terug, ging wel wat moeizaam het laatste omdat hij toch iets hoger ligt.
Vast gemaakt, telefoon dicht en open en dicht geschoven. Werkt super. Eerste paar keren wat stroef maar na wat open en dicht doen gaat het steeds beter.
Geen irritante klik meer en geen speling meer. EINDELIJK!!!
Everything Can Help!
Probeer het eens met ImTOO 3GP Video Convertor
Verwijderd
Nou iedereen smeert me aan met Video converters, terwijl ik alleen op zoek ben naar een programma voor op mijn N95 waarmee ik .WMA kan afspelen, maar zo te zien bestaat die niet of weten we dan gewoon niet. Dusja....GerardReintke schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:56:
[...]
Probeer het eens met ImTOO 3GP Video Convertor
Ik had maandag de laatste Deep Plum in Den Bosch aan de Hooge Steenweg, Sand hadden ze nog wel. En anders het filiaal aan de Hinthamerstraat? Bel anders gewoon ff rond. Hooguit minuutje per winkel.wd200 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:48:
knoop toch half door gehakt dat ik maar ga voor de N95 icm vodafone.
moet hem dan wel deze maand bestellen ivm netwerk actie van VF (je 1/2 contract periode korting)
weet iemand toevallig een shop die ze nog op voorraad hebben ?
Ik heb niet gekeken waar je woont, maar misschien kunnen ze interfiliaal iets regelen.
Verwijderd
Dit bestaat idd nog nietVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:14:
[...]
Nou iedereen smeert me aan met Video converters, terwijl ik alleen op zoek ben naar een programma voor op mijn N95 waarmee ik .WMA kan afspelen, maar zo te zien bestaat die niet of weten we dan gewoon niet. Dusja....
waneer had je speling dan als ie dicht zat of open en hoeveel was die speling ?dafmay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:16:
[...]
Precies mijn reactie toen ik klaar was met fixen van slider
Ben nog steeds zo enorm blij dat ik het heb gedaan.
Verwijderd
Ik had het eerst niet, iets anders. Na reparatie had ik het helaas wel.Albert020 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:44:
[...]
waneer had je speling dan als ie dicht zat of open en hoeveel was die speling ?
Als hij open zat hoorde je hetzelfde geluid als dat youtube filmpje als je die kent. Heel storend als je een knopje wilde inklikken, dan ging eerst die telefoon 10 meter omlaag en dan kon je pas die knop indrukken.
Oww nee dat heb ik niet, maar ik dacht dat je slider speling had ?Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:48:
[...]
Ik had het eerst niet, iets anders. Na reparatie had ik het helaas wel.
Als hij open zat hoorde je hetzelfde geluid als dat youtube filmpje als je die kent. Heel storend als je een knopje wilde inklikken, dan ging eerst die telefoon 10 meter omlaag en dan kon je pas die knop indrukken.
De mijne alleen als hij dicht zit 1mm of zo, noemen ze dit goed werkende slider ?
Ik had op mijn toestel bij geopende toestand een behoorlijke speling waardoor bij indrukken van toetsen op slider-gedeelte, de slider tegen het onderliggende gedeelte " klikte". Vooral aan de linker- onderkant. Ik gok dat de meeste "slider-problemen" hierop doelen. Zo te horen valt jouw speling erg mee, dus ik zou je winst uittellenAlbert020 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 20:50:
[...]
Oww nee dat heb ik niet, maar ik dacht dat je slider speling had ?
De mijne alleen als hij dicht zit 1mm of zo, noemen ze dit goed werkende slider ?
ahh oke, dan denk ik dat ik een goede slider heb, thanks voor de infodafmay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:01:
[...]
![]()
Ik had op mijn toestel bij geopende toestand een behoorlijke speling waardoor bij indrukken van toetsen op slider-gedeelte, de slider tegen het onderliggende gedeelte " klikte". Vooral aan de linker- onderkant. Ik gok dat de meeste "slider-problemen" hierop doelen. Zo te horen valt jouw speling erg mee, dus ik zou je winst uittellen
wma kan je gewoon met je realplayer bekijken.kopieer je wma bestanden naar een map op je geheugenkaart genaamd attachements.ga dan naar bestandsbeheer en zoek de map attachements.open die en je ziet je wma files.en als alles goed is zie je ze dan ook in de galerijVerwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:14:
[...]
Nou iedereen smeert me aan met Video converters, terwijl ik alleen op zoek ben naar een programma voor op mijn N95 waarmee ik .WMA kan afspelen, maar zo te zien bestaat die niet of weten we dan gewoon niet. Dusja....
Nou zal ik nog wel mijn bevindingen posten, ben nu nog bezig om alles uit te zoeken. Ik heb net even de telefoon gereset met 7370 ivm installatie van Route 66. Nou lukt alles aardig, maar ik had voor de reset een aantal spelletjes geinstalleerd en nu staan na de reset alle pictogrammen nog bij toepassingen en bij toepassingen beheer ziet hij de spelletjes ook nog geinstalleerd staan.
Alleen werken ze uiteraard niet meer, maar ik krijg de pictogrammen ook niet meer verwijderd. Ik heb al met de browser op mijn pc alles afgezocht om ze handmatig te verwijderen maar ik vind niks.
Hoe kan ik dit oplossen om deze pictogrammen weg te krijgen (erg irritant als die dingen blijven staan..)
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

1337
Misschien de goede afleveren? Had Torx5 besteld. Ben niet helemaal achterlijk natuurlijk he. Jezus zeg!!Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:53:
even voor de andere smarties, je kan ook gewoon de goeie bestellen
Everything Can Help!
IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:23:
Smartmovie kun je daarvoor gebruiken, alleen is dat geen freeware. Ik heb het daarmee geprobeerd, maar het liep niet vlekkeloos. De standaard divx bestanden die je op je pc draait zijn volgens mij wat te ruig voor de N95.
Kun je dit toelichten? Wat is sybian? Toch niet dit?Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:51:
op sybian is die toch free hoor
Verwijderd
Ik heb eindelijk mijn N95 ook gekocht, het was de V 11 purple van KPN.
Wel heb ik 2 problemen en ik vraag me af of het problemen zijn die niet in de N95 horen te zitten....
1) Als ik de N95 omhoog slide (om nummerkeypad te gebruiken) dan kan je wel aan de rechter kant onderaan de scherm in drukken met geluid! Een soort klikgeluid..... Hoewel Aan de linker kant onderaan kan je niet indrukken... Is dat normaal?! Of weer een slide probleem...
2)Als ik tijdens gesprek de luidspeaker activeer dan hoor ik een ECHO style geluid (dan is het geluid van de spreker in Echo vorm) maar als hij stopt met praten dan hoor ik een irritante harde piep.... Is dit een bug of ook een toestel probleem??
Heel, heel erg bedankt!
Verwijderd
weet iemand of je en zo ja waar je dit kan instellen?
b.v.d.
Verwijderd
Nou ik heb de mijne maandag besteld (via het 0800-nummer van Hi) en vandaag
binnengekregen (met sliderprobleem
Verwijderd
Wat ga je nu doen, als ik het vragen mag? (heb namelijk het zelfde probleem blijkbaar...)Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:19:
[...]
Nou ik heb de mijne maandag besteld (via het 0800-nummer van Hi) en vandaag
binnengekregen (met sliderprobleem)
Verwijderd
Morgen het nokia service punt hier in de buurt bellen en vragen of zeVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:26:
[...]
Wat ga je nu doen, als ik het vragen mag? (heb namelijk het zelfde probleem blijkbaar...)
er (terwijl ik wacht) iets aan kunnen/willen doen....
(en dan hopen dat die toko niet volstaat op vrijdag..)
UPDATE: Zojuist naar NokiaServicePoint gegaan: stond binnen 10 minuten
weer buiten met een gerepareerde N95.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 12:13 ]
De media-toets ingedrukt houden start meteen de Music Player op.
http://cgi.ebay.com/Deskt...ViewItem#ebayphotohosting
Altijd een 2e batterij bij de hand, die je via een desktop charger kan laden, en een USB lader!! Weet iemand hier meer over, of heeft iemand hier al ervaring mee?
/edit
Weet je wat, voor dat geld durf ik wel een gokje te wagen. Ik heb de set zojuist besteld. Zal mijn ervaringen hier wel delen als het binnen is
[ Voor 18% gewijzigd door WoutF op 15-06-2007 08:25 ]
Kan namelijk vanaf heden een nieuw abbo nemen, met uiterraard de N95, maar aangezien de t-mobile versie stukken goedkoper is vroeg ik mij af in hoeverre je de softwareaanpassing merkt?
Zoals je bij vele telefoons ziet is dat het menu dan lelijk roze wordt met overal t-mobile icoontjes.
Dus graag zou ik daar wat foto's van willen.
Al mensen die hun slider bij een NSP hebben laten vervangen? Helpt de nieuwe slider? is het echt anders of gewoon een strakkere versie van de slider?
Verwijderd
De 1mm speling hoor ook niet. Deze word na mate erger. Hij hoort soepel en helemaal geen mm speling te hebben. Gelukkig hoorde ik van Nokia Care Center binnenkort de sliders vervangen (gratis) zodat we dan helemaal geen speling meer hebben. Dus 1mm is al te veel en word naar mate erger!dafmay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:01:
[...]
Ik had op mijn toestel bij geopende toestand een behoorlijke speling waardoor bij indrukken van toetsen op slider-gedeelte, de slider tegen het onderliggende gedeelte " klikte". Vooral aan de linker- onderkant. Ik gok dat de meeste "slider-problemen" hierop doelen. Zo te horen valt jouw speling erg mee, dus ik zou je winst uittellen
Yep ben ik geheel met je eens, speling zal na verloop van tijd erger worden. Laten vervangen dus die hap...Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:42:
[...]
De 1mm speling hoor ook niet. Deze word na mate erger. Hij hoort soepel en helemaal geen mm speling te hebben. Gelukkig hoorde ik van Nokia Care Center binnenkort de sliders vervangen (gratis) zodat we dan helemaal geen speling meer hebben. Dus 1mm is al te veel en word naar mate erger!
maar wat is nu de gemiddelde batterij duur als ik ongeveer 15sms stuurt 10 min belt en er een beetje mee speelt
Ik mag toch hopen 48 uur ?
btw 15 sms!!! breezah
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
de baterrij moet je ook 'opvoeden'. naarmate je meer geladen hebt krijgt de batterij steeds meer capaciteit. Dus als hij net nieuw is zal hou allicht geen dag vol houden maar later wel meer dan een dag.Jazzper schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:31:
Mijn baas heeft de N95 en die haalt de dag net. Nou belt hij er vrij veel mee, maar het is zover ik meekrijg en hij klaagt, een behoorlijke batterijzuiper. Ik weet niet wat andere ervaringen zijn.
btw 15 sms!!! breezah
Lees ook even de verschillende post hier over standbytijd van de batterij enzo. 2 dagen met het gebruik van jou moet wel te halen zijn als de baterrij opgevoed is!
Verwijderd
Is dit normaal, vooral nummer 2? Want dan hoef ik hem vandaag ook niet terug te brengen....Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 23:30:
Hi mensen!
1) Als ik de N95 omhoog slide (om nummerkeypad te gebruiken) dan kan je wel aan de rechter kant onderaan de scherm in drukken met geluid! Een soort klikgeluid..... Hoewel Aan de linker kant onderaan kan je niet indrukken... Is dat normaal?! Of weer een slide probleem...
2)Als ik tijdens gesprek de luidspeaker activeer dan hoor ik een ECHO style geluid (dan is het geluid van de spreker in Echo vorm) maar als hij stopt met praten dan hoor ik een irritante harde piep.... Is dit een bug of ook een toestel probleem??
Wat denk je zelf ? Als je de laatste FW hebt, en je hebt dit probleem altijd, dan zou ik meteen terug gaan !Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:44:
[...]
Is dit normaal, vooral nummer 2? Want dan hoef ik hem vandaag ook niet terug te brengen....
Van het menu kan ik geen foto maken maar daar is eigenlijk ook niets aan veranderd op het web'n'walk icoontje na maar daar heb ik geen problemen mee. Zit geen theme op van t-mobile ofzo dus dat is echt het enige.Jarnoootje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 08:28:
Zou er iemand met een t-mobile gelockte en gebrande telefoon wat foto's willen plaatsen van de telefoon en van het menu?
Kan namelijk vanaf heden een nieuw abbo nemen, met uiterraard de N95, maar aangezien de t-mobile versie stukken goedkoper is vroeg ik mij af in hoeverre je de softwareaanpassing merkt?
Zoals je bij vele telefoons ziet is dat het menu dan lelijk roze wordt met overal t-mobile icoontjes.
Dus graag zou ik daar wat foto's van willen.
Op je batterijklepje staat het logo wel:
[url=www.reikiminendie.be\15062007010.jpg]link[/url]
Verwijderd
quote:
AFCAMOKUM schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:49:
Je kunt in je "standaard" nokia navigatie een adres opzoeken van iemand die in je CONTACTS (telefoonboek) voorkomt, superrr handig.
--------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand hoe je dat kan doen? Ik heb echt geen idee!
Thats all? die vervang je zo wil toch waarschijnlijk een andere kleur. Dan wordt het tijd dat ik mijn haren ga doen, me aan ga kleden en dan naar de t-mobile winkel ga dacht ik zo!:) ik dank u!Sjengcity schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:14:
[...]
Van het menu kan ik geen foto maken maar daar is eigenlijk ook niets aan veranderd op het web'n'walk icoontje na maar daar heb ik geen problemen mee. Zit geen theme op van t-mobile ofzo dus dat is echt het enige.
Heb jij je software al laten updaten tot een normale N95? of heb je nog geen problemen met de software ondervonden?
Thnx tot dus verre! Hopelijk hebben ze er nog eentje op voorraad!
Verwijderd
Dat is mooi dan hoef je alleen de batterij klepje te vervangen! Ik heb een Vodafone en staat er gebrandmerkt aan de onderkant van het scherm en bij het opstarten zie je een HELE GROTE vodofone logo en andere troep zoals Thema's en Links naar de website en bla bla bla.Sjengcity schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:14:
[...]
Van het menu kan ik geen foto maken maar daar is eigenlijk ook niets aan veranderd op het web'n'walk icoontje na maar daar heb ik geen problemen mee. Zit geen theme op van t-mobile ofzo dus dat is echt het enige.
Ga hem maybe omflashen naar Normaal Nokia Firmware bij een Nokia Care Center. Iemand al zoiets gedaan?
er valt weinig te updaten de n95's van t-mobile zijn voorzien van laatste updates. Daarnaast zie je en merk je geen zak van t-mobile op je toestel behalve een naam ( browser = web'n'walk).
Waarom zijn mensen allemaal zo bang voor branded toestellen? Lekker boeiend toch het scheelt in aanschaf dus
t-mobile had vroeger hetzelfde als idd vodafone...veel veranderd...eigen kleuren...eigen icoontjes...eigenlijk een compleet eigen symbian software geberuen. Daarom ben ik er zo bang voor.zenica schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:27:
@Jarnootje
er valt weinig te updaten de n95's van t-mobile zijn voorzien van laatste updates. Daarnaast zie je en merk je geen zak van t-mobile op je toestel behalve een naam ( browser = web'n'walk).
Waarom zijn mensen allemaal zo bang voor branded toestellen? Lekker boeiend toch het scheelt in aanschaf dusOf komt dit door dat vodafoon wel allemaal rotzooi installeert?
Maar als alleen achterop T-mobile staat en alleen web'n'walk dan valt het reuze mee. dan ben ik over de streep!
Als ik vragen mag, ja weet oftopic, wat heb je er voor betaald met welk abbo?
Verwijderd
Toen ik mijn telefoon opstarte schrok ik van de Vodafone Thema! Allemaal vodafone icoons! Gelukkig kon ik dit verhelpen door een andere Thema te kiezen en kreeg ik de normale Nokia icoons. Verder zijn er wel allemaal links, naar de website van Vodafone, maar dat heeft T-mobile denk ik ook.zenica schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:27:
@Jarnootje
Waarom zijn mensen allemaal zo bang voor branded toestellen? Lekker boeiend toch het scheelt in aanschaf dusOf komt dit door dat vodafoon wel allemaal rotzooi installeert?
Verwijderd
HUUB HUUB HUUB ....Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:16:
Ik de intro van deze topic kwam ik het volgende tegen:
quote:
AFCAMOKUM schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:49:
Je kunt in je "standaard" nokia navigatie een adres opzoeken van iemand die in je CONTACTS (telefoonboek) voorkomt, superrr handig.
--------------------------------------------------------------------------------
Weet iemand hoe je dat kan doen? Ik heb echt geen idee!
- open MAPS
- Options
- PLAN A ROUTE
- starting point , bijv GPS position kiezen
- bij destination : selecteer weer OPTIONS, Select destination , Address
- ... Nu zit je in het Search By Address scherm....
- selecteer weer OPTIONS
- kies "Select From Contacts "
1 jaar 30 flex -> toestel 280 ( maar je kan ook flex 25 en zelfs 20 nemen en de prijs blijft zelfde), dit wel met verlenging.
@Indotastic
Er zijn wel links in de browser als je dat bedoelt maar die kan je of negeren of aanpassen, voor de rest weet ik niet precies wat je bedoelt?
Verwijderd
Verwijderd
Ben overgestapt van een n80. Mijn tweede symbian toestel en redelijk vergelijkbaar met de n80
n95 voelt allemaal wat sneller aan en heeft natuurlijk betere specs. De Nokia navigatie vind ik niks. Met een commercieel pakket al een keer genavigeerd en dat gaat goed.
Het enige wat ik echt heel erg mis is cardeck. Op verschillende reviews staat dat dit spel erbij zit. maar dus helaas niet bij mijn (unbranded) toestel. Op de n80 speelde ik dit echt vaak.
Van de nokia site kan ik hem niet downloaden (alleen de s60v2 versie)
Dus mocht iemand hem hebben dan houd ik mij graag aanbevolen. Ook als het een betaalde versie is.
Verwijderd
Ik loop nog steeds te kloo%$akken om die gps fix sneller te maken, gemiddeld duurt dit bij bij 15 minuten !!Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:04:
GPS Fix duur met stopwatch erbij...
Vanaf het moment dat ik het navigatieprogramma opstart, start ik ook de stopwatch. Hij ziet geen enkele satelliet en bij 1 min. en 49 seconden springt hij naar mijn locatie. Vanaf dat moment worden er 5 satellieten gezien. Is er nog iemand die een exacte meting kan en wil doen?
O, ja...als je onder de 30 secs. gaat roepen dan graag een uncut Youtube er bij
Als je naar GPS Data gaat , en je kiest Options - Settings , kan ik kiezen bij Measurement System "Metric " of " Imperial " . Weet iemand het verschil ? ( st staat íe op METRIC )
En bij Options - Positionings settings , heb ik alleen maar "Integrated GPS " aangevinkt ...
Die lui die het hebben over "1,5 min fix -tijd " , hoe staan deze instellingen bij jullie ?
Ik heb hem voor je geupload, hier volgt de link. Hoop dat je deze bedoeldedafmay schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 09:54:
Een verzoeknummer. Wie kan mij helpen aan die mooie Nokia N95 videoclip die standaard op de unlocked versie van de phone staat. Ik heb 'm per ongeluk verwijderdHet is die clip met mooie drum-sounds
Mischien zou iemand 'm op rapidshare willen plaatsen, daar zou ik zeer dankbaar voor zijn

http://rapidshare.com/fil...series_DoNew_N95.mp4.html
Verwijderd
Af en toe bij een uitleg over "signen" wordt het imeinr onleesbaar gemaakt.
Is dat uit veiligheid?
Moet dat geheim blijven, kunnen kwaadwillenden iets met mijn imei nr?
Hey zeer bedankt voor de moeite. Ik ben bang dat het een andere clip is, aan de bestandsnaam te zien. Maar dat weet ik pas zodra ik van rapidshare weer toegang heb om te dl-en. Ik heb namelijk net een map voor R66 ge-dl-ed en moet eerst 2,5 uur wachten.lbuysers schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:39:
[...]
Ik heb hem voor je geupload, hier volgt de link. Hoop dat je deze bedoelde![]()
http://rapidshare.com/fil...series_DoNew_N95.mp4.html
Edit : ik heb 'm al van de N95 van een collega gehaald. Ik kon namelijk in 1e instantie alleen een andere versie vinden, en die is bij lange na niet zo gaaf als die ik bedoelde. Maar nog een keer goed gezocht en gevonden
[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 15-06-2007 12:09 ]
Verwijderd
Het measurement system betekend of de afstanden in meters, kilometers(metrick) of feet, miles(imperial) worden weergegeven ofterwel europees of amerikansVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:39:
[...]
Ik loop nog steeds te kloo%$akken om die gps fix sneller te maken, gemiddeld duurt dit bij bij 15 minuten !!
Als je naar GPS Data gaat , en je kiest Options - Settings , kan ik kiezen bij Measurement System "Metric " of " Imperial " . Weet iemand het verschil ? ( st staat íe op METRIC )
En bij Options - Positionings settings , heb ik alleen maar "Integrated GPS " aangevinkt ...
Die lui die het hebben over "1,5 min fix -tijd " , hoe staan deze instellingen bij jullie ?
Verwijderd
Het IMEI nummer is het unieke serie nummer van jou toestel. Met dit nummer kan een toestel permanent gelocked worden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:47:
Vraagje over het Imei nr.
Af en toe bij een uitleg over "signen" wordt het imeinr onleesbaar gemaakt.
Is dat uit veiligheid?
Moet dat geheim blijven, kunnen kwaadwillenden iets met mijn imei nr?
niet helemaal ontopic maar ik zit met het volgende probleem:
Ik heb mooi een bt stickje aangeschaft van Sitecom om makkelijk te kunnen verbinden met m`n computer en zo te kunnen syncen.
Het probleem is dat als ik verbinding probeer te maken in PC Suite via bluetooth de melding krijg: "Het verbindingstype kan niet worden gebruik. Controleer of alle benodigde hardware, software en stuurprogramma's beschikbaar zijn. (Code: OpenMedia)"
Nu heb ik hier (natuurlijk) ook al eens naar gegoogled en het enige wat ik kan vinden is dat het met de bt drivers te maken heeft en dat PC Suite driver versie 1.6.xxx nodig heeft.
Probleem is dat ik deze nergens op de Sitecom site noch de IVT Bluesoleil site kan vinden.
In het begin heeft hij het 1x gedaan maar nu doet hij het dus niet meer
Alvast bedankt!
btw als dit TE offtopic is moeten jullie het maar zeggen dan maak ik een nieuwe treath
Welke NSP was dit?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:30:
[...]
Morgen het nokia service punt hier in de buurt bellen en vragen of ze
er (terwijl ik wacht) iets aan kunnen/willen doen....
(en dan hopen dat die toko niet volstaat op vrijdag..)
UPDATE: Zojuist naar NokiaServicePoint gegaan: stond binnen 10 minuten
weer buiten met een gerepareerde N95.
Misschien een tip voor mensen die naar een NSP gaan om de N95 te laten repareren en dat hier melden, geef even aan welke NSP je bent geweest. Makkelijk voor de mensen die nog willen laten repareren om te kijken welke NSP goed en snel helpt en bij welke NSP je maar beter weg kan blijven.
oké, graag gedaan.dafmay schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:52:
[...]
Hey zeer bedankt voor de moeite. Ik ben bang dat het een andere clip is, aan de bestandsnaam te zien. Maar dat weet ik pas zodra ik van rapidshare weer toegang heb om te dl-en. Ik heb namelijk net een map voor R66 ge-dl-ed en moet eerst 2,5 uur wachten.
Edit : ik heb 'm al van de N95 van een collega gehaald. Ik kon namelijk in 1e instantie alleen een andere versie vinden, en die is bij lange na niet zo gaaf als die ik bedoelde. Maar nog een keer goed gezocht en gevondenNogmaals dank voor de moeite !
Verwijderd
Ricom Repairs in Schiedam. Leuk winkeltje, zeer vriendelijke balie-mevrouw
en zoals gezegd: ik stond binnen 10 minuten weer blij buiten..
Verwijderd
Ik heb ook speling in de slider, maar ik accepteer het gewoon! Het is een hartstikke nieuwe telefoon met gloednieuwe opties en dergelijke, kan nooit in een keer goed zijn! Accepteer het gewoon mensen!!
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 14:45 ]
Voor mij maakt brandend en simlock niet uit dan heb je bij bestelmaar.nl een actie van vf 27.50+internet met 100 bijbetalen bij belcompany is het zelfde abbo met 180 bijbetalen , wel heb je dan een schone nokia maar ik vind 180 weer teveelVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:44:
Mensen die de levertijd niet aantrekkelijk vinden, ik had mijn N95 binnen 2 dagen bij de BelCompany, kreeg zelfs nog korting van die kerel!
Ik heb ook speling in de slider, maar ik accepteer het gewoon! Het is een hartstikke nieuwe telefoon met gloednieuwe opties en dergelijke, kan nooit in een keer goed zijn! Accepteer het gewoon mensen!!
Als je de slider gratis kan laten repareren bij een NSP waarom dan niet
[ Voor 22% gewijzigd door wd200 op 15-06-2007 14:47 ]
Verwijderd
Echt niet, voor een telefoon van 700 euries moet íe gewoon gelikt sliden. Wacht maar, je bent nu helemaal opgewonden omdat 'ie nieuw is , volgende week ga je eraan irriteren! En de speling wordt alleen maar erger.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:44:
Mensen die de levertijd niet aantrekkelijk vinden, ik had mijn N95 binnen 2 dagen bij de BelCompany, kreeg zelfs nog korting van die kerel!
Verwijderd
Ik zal m'n eigen nooit gaan irriteren! En als ik het te gek vind worden geef ik hem aan mijn buurman mee, heb ik dezelfde dag mijn toestel gerepareerd terug of een nieuw toestel. Connecties bij Business Centers van KPN!Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:48:
[...]
Echt niet, voor een telefoon van 700 euries moet íe gewoon gelikt sliden. Wacht maar, je bent nu helemaal opgewonden omdat 'ie nieuw is , volgende week ga je eraan irriteren! En de speling wordt alleen maar erger.
En ik heb hem nu 2 weken..
Verwijderd
Ik heb amper een slider probleem, ik heb mijn phone vanaf dag 1hij uitkwam in Belgie (is toch al een dikke maand geleden denk ik) en mijn slider probleem is helemala niet erger geworden en ik irriteer me er ook helemaal niet aan...oh ja...ik heb 798euro betaald...Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 14:48:
[...]
Echt niet, voor een telefoon van 700 euries moet íe gewoon gelikt sliden. Wacht maar, je bent nu helemaal opgewonden omdat 'ie nieuw is , volgende week ga je eraan irriteren! En de speling wordt alleen maar erger.
EN DAN NOG klagen jullie Nederlanders...je hoeft dus niet over de prijs te klagen, vele van jullie krijgen hem bijna gratis...
maar jah, geef mij toch maar het Belgische systeem, zonder koppelverkoop...geen gezever met levertijden (gewoon dadelijk gaan kopen) en geen branded toestellen...
mijn mening he ...
maar wel bijna 800 euro armer..Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:21:
[...]
maar jah, geef mij toch maar het Belgische systeem, zonder koppelverkoop...geen gezever met levertijden (gewoon dadelijk gaan kopen) en geen branded toestellen...
mijn mening he ...
Verwijderd
yep...maar wel nen echte
Het toestel kost nu gewoon bijna 800euro....als je dat niet kan betalen moet je hem niet kopen...punt
ik vind het wel een goede actie je koopt eigenlijk een telefoon op afbetaling en je krijgt er belminuten bij vind het wel relaxed.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:31:
[...]
yep...maar wel nen echteen gene Vodaphone dinges erop ofzoiets
![]()
Het toestel kost nu gewoon bijna 800euro....als je dat niet kan betalen moet je hem niet kopen...puntofjah...ja kan je ook laten int zak zetten door een provider...
Hoe kan een student anders zotelefoon veroorlofen
Verwijderd
nietwd200 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:33:
[...]
...
Hoe kan een student anders zotelefoon veroorlofen
ik neem een 2jr abbo van 27.50+9.50 per maand en betaal 100 euro extra voor het toestel.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:35:
[...]
nietkunne de Belgische studentjes ook niet ... ik heb liever een echt Nokia Branded toestel...
laat er orginele nokia software op flashen dan hebben we exact dezelde alleen he ik er dan nog een simlock opzitten.
Verwijderd
Ze doen het daar direct... naja half uurtje wachtenVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:31:
[...]
Doen ze het direct daar in Roosendaal, of moet je je toestel achterlaten?
Verwijderd
Hahaha, dat branded kan je hier zo eraf halen met behoud van je garantie als je naar een Nokia Care Center gaat! Dus jullie in belgie betalen gewoon veels te veel voor de toestellen en daarnaast heb je nog niet eens een abonnement of prepaid tegoed!Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:35:
[...]
nietkunne de Belgische studentjes ook niet ... ik heb liever een echt Nokia Branded toestel...
www.series60v3.com
Staan heel veel spellen en apps op, ik heb net brother in arms 3d gespeeld nou het is echt super grappig om een 3d spel op zon speelcomputertje te zien
Verwijderd
He Jarne, even een kleine tip voor je, achterop het batterijklepje staat het T-Mobile logo, ik had van verschillende mensen al gehoord dat dit makkelijk te verwijderen zou zijn met een suikerklontje of aceton....gisteravond even met mijn nagel geprobeerd: binnen 10 seconden het logo volledig krasloos er vanaf...net of het er nooit heeft gezetenJarnoootje schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:17:
[...]
Thats all? die vervang je zo wil toch waarschijnlijk een andere kleur. Dan wordt het tijd dat ik mijn haren ga doen, me aan ga kleden en dan naar de t-mobile winkel ga dacht ik zo!:) ik dank u!
Heb jij je software al laten updaten tot een normale N95? of heb je nog geen problemen met de software ondervonden?
Thnx tot dus verre! Hopelijk hebben ze er nog eentje op voorraad!
Verwijderd
Bedankt voor de tip! Maar iedereen kent deze website al, deze werdt al gegeven in Deel 1! Wat MSN Messenger voor iedereen een Messenger programma is, is deze website voor spellen etc. voor de N95!zenica schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 16:27:
Weet niet of mensen deze site kennen maar bij deze:
www.series60v3.com
Staan heel veel spellen en apps op, ik heb net brother in arms 3d gespeeld nou het is echt super grappig om een 3d spel op zon speelcomputertje te zien
Verwijderd
Verwijderd
Heb er 2 dagen na de release in Nederland €680 voor betaald bij de Belcompany. Ze hadden bergen op voorraad, geen simlock, unbranded.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 15:31:
[...]
yep...maar wel nen echteen gene Vodaphone dinges erop ofzoiets
![]()
Het toestel kost nu gewoon bijna 800euro....als je dat niet kan betalen moet je hem niet kopen...puntofjah...ja kan je ook laten int zak zetten door een provider...
Wel met een sliderprobleem, dat dan weer wel.
Verwijderd
Ik ben blij dit te horen. Heb namelijk die mensen een e-mailtje gestuurd van de week en vandaag antwoord gekregen. Dat ik langs kon komen en ze dit voor mij oplossen. Was van plan morgen ochtend even langs te rijden!Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:52:
[...]
Ricom Repairs in Schiedam. Leuk winkeltje, zeer vriendelijke balie-mevrouw,
en zoals gezegd: ik stond binnen 10 minuten weer blij buiten..
@ nielske19
Dan heb jij ook lange nagels
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2007 17:57 ]
Verwijderd
Bij mijn weten staan alle officiële service centra op de site vermeld. Mocht je het zeker willen weten dan kun je natuurlijk contact opnemen met Nokia Nederland.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:13:
Zijn er ook mensen die weten of er in Groningen een dergelijk service center zit? Volgens de site van Nokia niet, mja.. het gebeurd wel vaker dat ze wel ergens blijken te zitten, maar dat dit niet op site staat.
Nokia Care via telefoon
Nederland: 0900/202.60.55
Maa-Vrij van 9 tot 21 uur (behalve op officiële
feestdagen)
of stuur een mail via deze site: http://www.nokia.nl/A4393281
de nadaVerwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:31:
[...]
Muchas gracias, zal het gelijk ff doen bij thuiskomst
Dit topic is gesloten.
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden. :Y)