is dat engels een directe kopie vanuit hun mail? voelt namelijk niet echt als "normaal engels" aan. ik zou inderdaad wachten tot je ze binnen hebt en dan betalen. ze kunnen zover ik weet de aflevering toch net stoppen.
Verwijderd
volgens mij is 95-2 de internationale versie waarop een aanbieder zelf zijn software (en nederlandse taal) zet en 95-1 de eu-versie met o.a. nederlands etc. Maar vergeef me als ik het fout hebVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 21:48:
Zie je aan de doos, staat N95-1 of N95-2, althans, daar ga ik vanuit dat je dit daaraan kan zien
nouja ze kunnen je altijd een doos met een baksteen erin opsturen en daar de trackingcode van geven, vind dus het krijgen van een trackingcode niet echt een 'bevestiging'. Je weet toch nooit wat er daadwerkelijk in het pakket zit?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:54:
Heb al eerder gepost over een aanbieding, nl de N95 voor slechts $200 , Ze wilden wel betaald worden via Western Union. Ik hoef hoef pas te betalen wanneer ze het hebben verstuurd , maar wel voor ik het onvang, zie email :
QUOTE:
hello Mr Ronaldo
You have not been told to buy five units all she was trying to say is just that if you not to have explained to us what happened earlier you would have had to buy five units..
Now mR Ronald do what we can do for you is to ship ot send you the tracking number via ups and when you track it you pay up before delivery Do please reply assap so that we can proceed..
Lenny
Ik ben van plan om met de betaling te wachten en de tracking te volgen totdat ik de N95 in bezit heb en dan pas betaal.
Mijn vraag is , lijkt dit op bedrog en kunnen ze je een vals tracking nummer geven ?
Bedank voor de reactie's.
Amber 95 Warmtepomp; Solax x3 5040Wp Z, Hoymiles 5520Wp O-W, Hoymiles 5040Wp O-W
Verwijderd
Het is een kopie van hun mail, dus ze kunnen de levering stoppen wanneer ze het al verstuurd hebben ? Een ander mogelijkheid is dat ze een dummy versturen en de daarbij behorende trackingnummer.robobeat schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:00:
is dat engels een directe kopie vanuit hun mail? voelt namelijk niet echt als "normaal engels" aan. ik zou inderdaad wachten tot je ze binnen hebt en dan betalen. ze kunnen zover ik weet de aflevering toch net stoppen.
Zoals ik al zei, ik ga het betalen uitstellen totdat ik de N95 in handen heb.
p.s ik heb ergens gelezen dat Nokia de N95 levert aan leveranciers voor $280, dus de N95 aanbieden voor minder kan niet of je moet verlies willen hebben.
Ik begrijp dat je verblind bent door de lage prijs, maar ik kan je vertellen dat dit gewoon voor 99,9% zeker oplichting is. Maar als je 200 dollar voor je baksteen wilt betalen moet je hetzelf weten.
Persoonlijk doe ik niks via Western Union.
Persoonlijk doe ik niks via Western Union.
Verwijderd
Dus jij heb ook een Vodafone branded? Er is al een update beschikbaar dan? Ik heb nu 10. nog wat, welke heb jij dan? En heb jij ook las van een beetje speling in je slider? Ik namelijk wel 1mm, maar lijkt steeds erger te worden.E-Rick schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:33:
[...]
Bij mijn vodafone branded n95 stond het er ook niet op, maar nadat ik gister mn fimware heb geupdate staat ie er wel bij (net als overigens nog wat meer demo's).
Verwijderd
Wat?! Van de Media Markt actie en niet branded? Hoe kan dat nou weer? Kreeg je hem niet in de Vodafone doos? Met dat navigatie, moet je je slider uitschuiven zodat de nummerieke toetsen zichtbaar zijn en dan moet j wachten. Dit kan soms wel lang duren. Het liefst moet je buiten staan bij bij het raam. Maar vertel eens over je NIET branded toestel. Wilde het liefst ook niet branded, maar heb toch gekregen bij de Media Markt actie!deTuinman schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:37:
die van mij is niet branded en die is van die mediamarkt aanbieding
moet je voor die kaarten die vooraf geinstalleerd zijn nog iets doen? want bij mij kan hij ze niet vinden en dan zoekt hij verbinding met het internet
en als ik verbinding maak krijg ik altijd de keuze uit 4 dingen, gprs, vodafone live en nog wat
welke moet ik nou altijd kiezenl, wat het maakt me altijd twijfelachtig
en als ik de navigatie start en bij dat wereldbolletje kom, zie ik altijd maar een sateliet met een kruis erin
aub via PM reageren please
ja dat kunnen zeVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:54:
Heb al eerder gepost over een aanbieding, nl de N95 voor slechts $200 , Ze wilden wel betaald worden via Western Union. Ik hoef hoef pas te betalen wanneer ze het hebben verstuurd , maar wel voor ik het onvang, zie email :
QUOTE:
hello Mr Ronaldo
You have not been told to buy five units all she was trying to say is just that if you not to have explained to us what happened earlier you would have had to buy five units..
Now mR Ronald do what we can do for you is to ship ot send you the tracking number via ups and when you track it you pay up before delivery Do please reply assap so that we can proceed..
Lenny
Ik ben van plan om met de betaling te wachten en de tracking te volgen totdat ik de N95 in bezit heb en dan pas betaal.
Mijn vraag is , lijkt dit op bedrog en kunnen ze je een vals tracking nummer geven ?
edit: lol gister deed die site het nog: zag er uit als de site van tnt italia. Alleen je kon elk track en trace nummer invullen wat je wilde. En dan stond er altijd: "in transit" "arrival 2 days"
[ Voor 7% gewijzigd door Ruler-Nrg op 13-06-2007 10:34 ]
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Verwijderd
Zit nu toch een beetje te denken. Ben vorige week terug gegaan naar de Vodafone winkel om hem om te ruilen. Destijds was ie niet op voorraad en nu hebben ze alleen nog Vodafone branded toestellen.. Het gaat vooral om het sliderprobleem, die bij mij echt erg los zit.. Omruilen of toch maar zelf knutselen?
Nou hij is besteld. Bij T-Mobile, als verlenging van m'n huidige (zakelijke) abbo. Helaas moet ik wel tot ZES weken wachten...
Dat wordt aftellen...
Op zich wel een goeie deal, relax 750 abbo + pit plus, toestel voor 57 euro.
Op zich wel een goeie deal, relax 750 abbo + pit plus, toestel voor 57 euro.
Verwijderd
blijft dit gezanik doorgaan? Over abbos enzo, ben een beetje klaar met dit topic, afg. 2 dagen 2 vragen gesteld en iedereen ouwehoert er maar overheen
Helemaal mee eens, wordt er ook schijtziek van. Iedereen graag weer ON-TOPIC....Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:32:
blijft dit gezanik doorgaan? Over abbos enzo, ben een beetje klaar met dit topic, afg. 2 dagen 2 vragen gesteld en iedereen ouwehoert er maar overgeen
Betreft jouw vraag :
"nu heb ik zelf een probleem, namelijk het volgende. Als ik een programma gebruik met internet op mijn n95 dan is er niks aan de hand, maar gebruik ik nu 2 programma,s die internet gebruiken (ik had het met fring en de webbrowser) sluit hij 1 van de 2 ongevraagd af, terwijl ik gewoon schakel via het menu knop ingedrukt houden. Heeft een van jullie een id waar dit aan ligt en hoe ik dit kan oplossen?"
Ik vermoed dat dit toch echt te maken heeft met het zeer gelimiteerde interne geheugen
[ Voor 45% gewijzigd door dafmay op 13-06-2007 11:41 ]
Verwijderd
@dafmay
Zou hij dan geen waarschuwing moeten geven in de trant van "geheugen vol, sluit enkele toepassingen". En ook het rare is, dat andere daar weer geen last van hebben. Maar tis best irritant als je zit te msnen en tegelijkertijd wat wil opzoeken dattie dan zomaar programma's afsluit.
Zou hij dan geen waarschuwing moeten geven in de trant van "geheugen vol, sluit enkele toepassingen". En ook het rare is, dat andere daar weer geen last van hebben. Maar tis best irritant als je zit te msnen en tegelijkertijd wat wil opzoeken dattie dan zomaar programma's afsluit.
Ja lijkt mij logisch dat je die waarschuwing krijgt. Ik had eigenlijk aangenomen dat je die ook had gehad. Begrijp ik het goed, je hebt het alleen bij internet applicaties ? Mischien is dan het geval dat de ingebouwde Nokia webbrowser slechts 1 connectie tegelijkertijd aan kan oid. Daarmee bedoel ik die instelling van een "normale" webbrowser zoals IE of Firefox, die je meerdere "connecties" tegelijkertijd kan laten handlen.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:59:
@dafmay
Verwijderd
Je krijg het nooit te zien, en als je logish denkt niemand verkoopt een toestel van 700 euro voor 200 euro. Dus verspil je tijd niet aan hem want hij gaat je uiteindelijk toch overhalen totdat je de 200 zonder de N95 betaalt....Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:54:
Heb al eerder gepost over een aanbieding, nl de N95 voor slechts $200 , Ze wilden wel betaald worden via Western Union. Ik hoef hoef pas te betalen wanneer ze het hebben verstuurd , maar wel voor ik het onvang, zie email
Verwijderd
Dit hou je altijd omdat het topic N95 niet opgesplitst wordt in verschillende onderwerpen ..... Logisch dat het dan een zooitje wordt , enfin heb de mods al hierover gemaild, maar die doen er niets aan ( om verschillende reden )Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:32:
blijft dit gezanik doorgaan? Over abbos enzo, ben een beetje klaar met dit topic, afg. 2 dagen 2 vragen gesteld en iedereen ouwehoert er maar overheen
Verwijderd
Ik heb ook nog een vraag open staan; Kan ik iets in mijn instellingen ( onder GPS DATA ) veranderen waardoor die f%$#& "waiting for GPS " verdwijnt binnen een "normale "tijd ( terwijl ik wel de satellites zie !! )Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:59:
[...]
Dit hou je altijd omdat het topic N95 niet opgesplitst wordt in verschillende onderwerpen ..... Logisch dat het dan een zooitje wordt , enfin heb de mods al hierover gemaild, maar die doen er niets aan ( om verschillende reden )
Verwijderd
@ AFCAMOKUM
Als ik GPS wilt starten, moet ik zelf ook een poos wachten totdat ik verbinding heb. Dat kan verschillen tot normaal een paar minuten tot echt hele lang tijden. Je moet wel je slider open zodat de nummeriek toetsn zichtbaar zijn, zo werkt die op zijn best. Zelf heb ik alleen in de avond alleen verbinding kunnen krijgen met de GPS functie.
Verder heb ik geen idee of er instellingen zijn om dit te versnellen. Als dit zo is, zou ik dat ook heel graag willen weten!
Als ik GPS wilt starten, moet ik zelf ook een poos wachten totdat ik verbinding heb. Dat kan verschillen tot normaal een paar minuten tot echt hele lang tijden. Je moet wel je slider open zodat de nummeriek toetsn zichtbaar zijn, zo werkt die op zijn best. Zelf heb ik alleen in de avond alleen verbinding kunnen krijgen met de GPS functie.
Verder heb ik geen idee of er instellingen zijn om dit te versnellen. Als dit zo is, zou ik dat ook heel graag willen weten!
Ik zou het niet doen als ik jou was:Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:54:
QUOTE:
hello Mr Ronaldo
Lenny
Een creatief googelen leert dat je beter geen zaken kunt doen via western union, vooral als je degene naar wie het geld wordt overgmaakt niet kent.gebruik bij onbekenden geen betaalmethoden als Western Union Bank, MoneyGram, HSBC bank en cheques.
Ik heb inderdaad een vodafone branded. Update is (volgens mij sinds kort pas) gewoon beschikbaar via de standaard nokia software updater. Het betreft versie 11.0.026Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:27:
[...]
Dus jij heb ook een Vodafone branded? Er is al een update beschikbaar dan? Ik heb nu 10. nog wat, welke heb jij dan? En heb jij ook las van een beetje speling in je slider? Ik namelijk wel 1mm, maar lijkt steeds erger te worden.
Ik had inderdaad ook last van speling in de slider, maar dat is geheel opgelost met 2 stukjes electra-tape.
Choose life
Verwijderd
Wat heb je met je slider gedaan? Electra tape gebruikt? Hoe heb je dat gedaan dan? Ik was terug gegaan, maar allemaal waren zo!E-Rick schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:50:
[...]
Ik zou het niet doen als ik jou was:
[...]
Een creatief googelen leert dat je beter geen zaken kunt doen via western union, vooral als je degene naar wie het geld wordt overgmaakt niet kent.
[...]
Ik heb inderdaad een vodafone branded. Update is (volgens mij sinds kort pas) gewoon beschikbaar via de standaard nokia software updater. Het betreft versie 11.0.026
Ik had inderdaad ook last van speling in de slider, maar dat is geheel opgelost met 2 stukjes electra-tape.
Fix slider : how toVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:11:
[...]
Wat heb je met je slider gedaan? Electra tape gebruikt? Hoe heb je dat gedaan dan? Ik was terug gegaan, maar allemaal waren zo!
Ik heb deze handleiding gevolgd en het werkt echt geweldig !!! Je hebt een Torx5 schroevendraaier en beetje loodgieterstape (stevig en glad aan bovenkant) nodig. Ps doe eerst de kant waar je het meeste speling hebt. Schroef dan de telefoon weer dicht en kijk of speling is verholpen. Zo niet, doe dan de andere kant ook.
Ik probeerde gister ook die Vodafone firmware-update uit te voeren, echter zonder succes. Eerst had ik PCsuite geinstalleerd en vervolgens deze ge-update. Daarna die Software Updater gedownload en deze geinstalleerd, maar bij het opstarten van dit programma kom ik niet verder dan het scherm.E-Rick schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:50:
Ik heb inderdaad een vodafone branded. Update is (volgens mij sinds kort pas) gewoon beschikbaar via de standaard nokia software updater. Het betreft versie 11.0.026
Ik gebruik overigens Vista. Op een XP-machine kwam ik wel verder, maar daar begon ie over 'services' te zeuren. Bij services in systeembeheer kon ik zo 1,2,3 geen relevante service vinden. Iemand een ideetje?
Verwijderd
Joh, maar dan speel je toch met je garantie?dafmay schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:20:
[...]
Fix slider : how to
Ik heb deze handleiding gevolgd en het werkt echt geweldig !!! Je hebt een Torx5 schroevendraaier en beetje loodgieterstape (stevig en glad aan bovenkant) nodig. Ps doe eerst de kant waar je het meeste speling hebt. Schroef dan de telefoon weer dicht en kijk of speling is verholpen. Zo niet, doe dan de andere kant ook.
Verwijderd
Nee die melding krijg ik namelijk niet! En mischien heb je een punt, ik ga als ik thuis kom even proberen met een andere browser, ff downloaden installen en testen. Ik hou je wel op de hoogtedafmay schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:19:
[...]
Ja lijkt mij logisch dat je die waarschuwing krijgt. Ik had eigenlijk aangenomen dat je die ook had gehad. Begrijp ik het goed, je hebt het alleen bij internet applicaties ? Mischien is dan het geval dat de ingebouwde Nokia webbrowser slechts 1 connectie tegelijkertijd aan kan oid. Daarmee bedoel ik die instelling van een "normale" webbrowser zoals IE of Firefox, die je meerdere "connecties" tegelijkertijd kan laten handlen.
De nokia-browser kan ook meerdere verbindingen aan. Tenminste als je daar het tegelijk open hebben staan van meerdere vensters mee bedoelt.dafmay schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:19:
[...]
.. Mischien is dan het geval dat de ingebouwde Nokia webbrowser slechts 1 connectie tegelijkertijd aan kan oid. Daarmee bedoel ik die instelling van een "normale" webbrowser zoals IE of Firefox, die je meerdere "connecties" tegelijkertijd kan laten handlen.
Venster -> schakelen tussen vensters (dat staat er alleen als er daadwerkelijk meerdere vensters zijn)
Even ter advies:
ebay/marktplaats etc. NOOIT betalen middels Western-Union.
Dat wordt eigenlijk alleen maar gebruikt door Nigeriaanse fraudeurs.
Een track/trace nummer zegt helemaal niets, men stuurt gewoon een leeg doosje op.
Voor internationale betalingen is Paypal (of bidpay) al een stuk veiliger.
Western Union is eigenlijk alleen om geld over te maken naar mensen die je kent die of geen bankrekening hebben of op een lokatie zijn waar ze niet kunnen pinnen.
ebay/marktplaats etc. NOOIT betalen middels Western-Union.
Dat wordt eigenlijk alleen maar gebruikt door Nigeriaanse fraudeurs.
Een track/trace nummer zegt helemaal niets, men stuurt gewoon een leeg doosje op.
Voor internationale betalingen is Paypal (of bidpay) al een stuk veiliger.
Western Union is eigenlijk alleen om geld over te maken naar mensen die je kent die of geen bankrekening hebben of op een lokatie zijn waar ze niet kunnen pinnen.
[ Voor 20% gewijzigd door DSmarty op 13-06-2007 15:07 ]
Dat is geheel iets anders dan meerdere connecties tegelijk open kunnen hebben.Trasos schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:03:
[...]
De nokia-browser kan ook meerdere verbindingen aan. Tenminste als je daar het tegelijk open hebben staan van meerdere vensters mee bedoelt.
Venster -> schakelen tussen vensters (dat staat er alleen als er daadwerkelijk meerdere vensters zijn)
Ach welnee johVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:34:
[...]
Joh, maar dan speel je toch met je garantie?
Dan bedoelde je dus niet wat ik dacht. Maar noem eens een toepassing dan? Livestream en MSNen ofzo?dafmay schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:07:
[...]
Dat is geheel iets anders dan meerdere connecties tegelijk open kunnen hebben.
Weet iemand of de N95 als HSDPA modem te gebruiken is vanuit MacOS X? Zou wel erg leuk zijn om straks met m'n MacBook Pro te kunnen internetten via m'n mobiel...
Kan via Google niks zinnigs vinden op dit vlak..
Kan via Google niks zinnigs vinden op dit vlak..
[ Voor 13% gewijzigd door zaphod_b op 13-06-2007 15:32 ]
Ik heb dus ook het beruchte sliderprobleem en ik ga dus een nieuwe halen. Nu vroeg ik mezelf af of je alleen de telefoon terug moet geven of de complete doos met inhoud? Ik zit nu op mijn werk en heb dus alleen de telefoon bij me, na het werk wilde ik even langs de BC rijden maar natuurlijk niet voor niets. Zou iemand mij hier een antwoord op kunnen geven.
Warm regards
Warm regards
Verwijderd
Hoi mensen,
Een "vriend" van me zou een N95 hebben gekregen (bij KPN winkel) voor het verlengen van zijn abonn bij KPN, hij zegt dat andere simkaarten gewoon werken dus hij is simlockvrij.... Is het, hetzelfde als de originele simlock vrije versie? Of zitten er ook "gemene" dingen in..(zoals het geval bij orange en vodafone)?
Alvast heeel erg bedankt!! (Ik wil hem namlijk kopen, maar als er mee geknoeid is (bijv. door hem, zelf simlockvrij gemaakt of door te veel rotzoois van KPN, dan kap ik er gewoon mee)
Een "vriend" van me zou een N95 hebben gekregen (bij KPN winkel) voor het verlengen van zijn abonn bij KPN, hij zegt dat andere simkaarten gewoon werken dus hij is simlockvrij.... Is het, hetzelfde als de originele simlock vrije versie? Of zitten er ook "gemene" dingen in..(zoals het geval bij orange en vodafone)?
Alvast heeel erg bedankt!! (Ik wil hem namlijk kopen, maar als er mee geknoeid is (bijv. door hem, zelf simlockvrij gemaakt of door te veel rotzoois van KPN, dan kap ik er gewoon mee)
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 16:13 ]
Verwijderd
Nou ik denk dat per telefoon winkel verschillend is. Als je gelijk een nieuwe wil moet je de hele doos inleveren (volgens mij) anders word die opgestuurd en ben je hem een maand kwijt. Maar ik hoop dat er een nokia voor jou er is zonder slider probleem. Bij mij hadden ze allemaal dat probleem bij de Media Markt! Laat het me weten als je een goede slider heb gevonden!lbuysers schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:05:
Ik heb dus ook het beruchte sliderprobleem en ik ga dus een nieuwe halen. Nu vroeg ik mezelf af of je alleen de telefoon terug moet geven of de complete doos met inhoud? Ik zit nu op mijn werk en heb dus alleen de telefoon bij me, na het werk wilde ik even langs de BC rijden maar natuurlijk niet voor niets. Zou iemand mij hier een antwoord op kunnen geven.
Warm regards
EDIT : ....sl1200 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:42:
P.S. Van het weekend met Route66 een rit van 120km gemaakt. Op een gegeven moment had ik 12 satellieten te pakken en stond het metertje voor de sterkte van GPS-ontvangst op maximaalLos van het niet-toegestane Route66 verhaal, ik kreeg wel connectie met 12 satellieten, wat dus eentje meer is dan 11 die iemand hier eerder had gepost
N95 kan het dus wel!
[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 13-06-2007 17:52 ]
Verwijderd
Ik weet niet wie hier allemaal zijn N95 met oordopjes heeft getest met de Music Player, maar ik vind er echt heeeeeeeeeeeeel veel ruis in zitten. Ik had hiervoor een Sony Ericsson W810i en daar was het echt niet zo erg heh! Hebben meerdere mensen hier last van?
Ik heb de oordopjes op dit moment niet bij me, maar ik heb hier wel een Sennheiser HD205 liggen en daarmee heb ik een perfecte geluidskwaliteit (geen ruis).Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:37:
Ik weet niet wie hier allemaal zijn N95 met oordopjes heeft getest met de Music Player, maar ik vind er echt heeeeeeeeeeeeel veel ruis in zitten. Ik had hiervoor een Sony Ericsson W810i en daar was het echt niet zo erg heh! Hebben meerdere mensen hier last van?
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren ook een Nokia N95. Ik heb twee vragen waar ik geen antwoord op kon vinden:
1. Is er ergens een optie om het 'today' aan te passen (bijv: hoever in de toekomst agenda afspraken verschijnen op het scherm of andere snelknoppelingen te plaatsen naar veel gebruikte apps).
en
2. Wat is de sneltoets naar de contactenpersonen vanuit het 'today' screen? Het moet toch mogelijk zijn om met één druk op één knop de contactenlijst te laten weergeven?
1. Is er ergens een optie om het 'today' aan te passen (bijv: hoever in de toekomst agenda afspraken verschijnen op het scherm of andere snelknoppelingen te plaatsen naar veel gebruikte apps).
en
2. Wat is de sneltoets naar de contactenpersonen vanuit het 'today' screen? Het moet toch mogelijk zijn om met één druk op één knop de contactenlijst te laten weergeven?
Verwijderd
KPN levert duurdere modellen altijd simlock vrij naar ik begrepen heb. Verder vind ik de kosten voor de N95 bij KPN niet opwegen tegen een gelockte van bv Vodafone.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:11:
Hoi mensen,
(ik moest nog 300 euro bijbetalen bij het verlengen van een hi40)
1a Geen ideeVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:52:
Ik heb sinds gisteren ook een Nokia N95. Ik heb twee vragen waar ik geen antwoord op kon vinden:
en
1b Ja, menu > tools > settings > personalisation > standby mode > active standby apps (als ie op engels staat, en dat vind ik wel zo fijn, de nederlandse vertalingen in het toestel slaan echt nergens op)
2. Ja, de selectie-toets (midden in de cursor)
[ Voor 7% gewijzigd door E-Rick op 13-06-2007 16:59 ]
Choose life
Verwijderd
Klopt, maar niet handig! Als ik bv mijn telefoon heb dichtgeschoven terwijl ik op mijn takenlijst sta (in het todayscherm) en ik open hem weer om iemand te bellen, werkt de selectie-toets dus niet (dat levert mij de agenda met takenlijst op). Ik wil dus gewoon bij het openen van m'n phone altijd met één druk op de knop in de contactlist komen ongeacht waar de cursor staat.E-Rick schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:57:
[...]
2. Ja, de selectie-toets (midden in de cursor)
Maar ik heb al wat gevonden in jouw antwoord bij 1b heb ik nu ipv berichten een snelkoppeling gezet naar contacts! Thanks
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 17:02 ]
1. Er is geen optie om het ´today´ scherm aan te passen wat betreft weer te geven afspraken, wireless scan e.d. Het is echter wel mogelijk om andere snelkoppelingen weer te geven (iets wat al een stuk of 10 keer gevraagd én beantwoord is in dit topic, de search is handig).Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:52:
en
2. Standaard staat de snelkoppeling ´contacten´ helemaal links, je hoeft dus alleen op de navigatietoets te drukken, waarna je direct bij je contacten bent.
Inderdaad, zo heb ik het ook gedaan. Ik heb alleen wel de tape zeg maar aan allebei de kanten van de smalle zijdes van de stripjes geplakt, ipv aan één kant. Het metaal van de stripjes maakt nu nergens contact met de slider.dafmay schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:20:
[...]
Fix slider : how to
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| dwarsdorsnede: | | <- dwarsdoorsnede stripje | | ____ |____ | -----' <- tape (tesa, isolatietape, zwart) |
Als ik iemand wil bellen druk ik de rechter selectietoets lang in en zeg zijn of haar naam. Werkt verrassend goed.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:01:
[...]
Klopt, maar niet handig! Als ik bv mijn telefoon heb dichtgeschoven terwijl ik op mijn takenlijst sta (in het todayscherm) en ik open hem weer om iemand te bellen, werkt de selectie-toets dus niet (dat levert mij de agenda met takenlijst op). Ik wil dus gewoon bij het openen van m'n phone altijd met één druk op de knop in de contactlist komen ongeacht waar de cursor staat.
Maar ik heb al wat gevonden in jouw antwoord bij 1b heb ik nu ipv berichten een snelkoppeling gezet naar contacts! Thanks
[ Voor 28% gewijzigd door E-Rick op 13-06-2007 17:14 ]
Choose life
Verwijderd
Lekker dan,
na 4 weken wachten op me N95 (hij was op reparatie) komt ie terug met het klik probleem in de slider !!! Ik word helemaal gek van de N95
na 4 weken wachten op me N95 (hij was op reparatie) komt ie terug met het klik probleem in de slider !!! Ik word helemaal gek van de N95
Verwijderd
helemaal mee eens ..... direct die meegeleverde bagger wegdoen en een sennheiser eraan hangen , HELEMAAL SUPER GELUID, gebruik vooral ook de equalizerlbuysers schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:47:
[...]
Ik heb de oordopjes op dit moment niet bij me, maar ik heb hier wel een Sennheiser HD205 liggen en daarmee heb ik een perfecte geluidskwaliteit (geen ruis).
Verwijderd
Eventjes over de dictafoon. Een vriend van me heeft een Nokia E50. Daar zit een functie op dat je sms berichten voor kunt laten lezen. Nou heeft de N95 wel een dictafoon, die je in principe alles kunt laten zeggen, maar een functie voor het voorlezen van sms berichten ontbreekt volgens mij. Klopt dat? Vind het wel een leuke functie eigenlijk.
Verwijderd
op naar hoe heet dat program weer??o ja radar.prijs al gezakt tot 602€ zonder abo .amaaaiVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:28:
Lekker dan,
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 18:39 ]
Voor iedereen met het 'nieuwe hardware gevonden' probleem: Ik heb een andere oplossing gevonden. Ik weet niet, of het bij iedereen werkt. Het is echter het proberen waard!
Nadat ik eergister een N95 had, kreeg ik het probleem dat ik de 'nieuwe hardware gevonden' loop kreeg. Na wat zoeken in deze topics, vond ik de link van de supportsite van nokia (in deel 4 staat hij zelfs in de eerste post). Ik heb hier echter niets mee gedaan.
Ik laat nu zien wat ik eerst deed en wat ik nu ga doen.
Wat deed ik eerst:
(0) De allereerste keer heb ik de CD van nokia erin gedaan en Nokia Nseries software launcher en Nokia PC suite gedownload en gelijk Nokia PC suite geupdate.
1) Nokia PC suite opstarten
2) De N95 aansluiten (je krijgt volgens mij zelfs een klein wizardje, wanneer je dit de eerste keer doet)
3) doen wat je moet doen
4) N95 - PC aansluiting verwijderen
Deze methode gaf bij mij elke keer de 'nieuwe hardware gevonden' loop, wanneer de N95 aangesloten was met de PC. De loop ging pas weg na een reboot
Wat heb ik nu gedaan (3 kwartier geleden):
Ik realiseerde mij, dat ik de Nokia Nseries software launcher helemaal niet gebruikte.
1) Nokia Nseries Software launcher opgestart
2) Verbinding met mobiele telefoon gemaakt via Nokia Nseries software launcher (moet op PC suite instelling zijn op je mobiele telefoon)
3) PC suite opgestart via het knopje op Nokia Nseries software launcher
4) doen wat je moet doen
5) N95 - PC aansluiting verwijderen
En voila! GEEN 'nieuwe hardware gevonden' LOOP =) =) =)
niet wanneer de N95 is aangesloten en ook niet wanneer de aansluiting N95 - PC weg is.
Ik moet zeggen, dat ik dit nu maar 1 keer heb getest op de firmware van mijn telefoon (10.0.018). Inmiddels heb ik de nieuwe firmware op mijn telefoon... ik heb nog niet getest, of manier 2 het nu wel doet.
Dit kan dus een eenmalig gelukje zijn.. Ik zou het echter uitproberen!
@john-hendriks en E-Rick: ik gaf aan, dat ik een oplossing gevonden had (dat te vinden was op de nokia site; ik heb via de quicksearch gezocht op 'nieuwe hardware gevonden' en 'nseries software launcher' en kon mijn oplossing niet vinden.
simpeler, tja... hangt ervan af wat de definitie van simpel is
ik heb simpeler vervangen door andere!
ik wilde mijn oplossing posten voor de leken, die niet in hun register willen kloten (mijn broer zei altijd: doe nooit iets met het register, vooral als je er geen verstand van hebt <-- dit slaat op mij). Misschien is de oplossing voor de doorsnee tweaker niet handig, maar voor leken wel (en die zijn er nu ook op de gathering, kiek maar naar mij).
Nadat ik eergister een N95 had, kreeg ik het probleem dat ik de 'nieuwe hardware gevonden' loop kreeg. Na wat zoeken in deze topics, vond ik de link van de supportsite van nokia (in deel 4 staat hij zelfs in de eerste post). Ik heb hier echter niets mee gedaan.
Wat deed ik eerst:
(0) De allereerste keer heb ik de CD van nokia erin gedaan en Nokia Nseries software launcher en Nokia PC suite gedownload en gelijk Nokia PC suite geupdate.
2) De N95 aansluiten (je krijgt volgens mij zelfs een klein wizardje, wanneer je dit de eerste keer doet)
3) doen wat je moet doen
Deze methode gaf bij mij elke keer de 'nieuwe hardware gevonden' loop, wanneer de N95 aangesloten was met de PC. De loop ging pas weg na een reboot
Ik realiseerde mij, dat ik de Nokia Nseries software launcher helemaal niet gebruikte.
2) Verbinding met mobiele telefoon gemaakt via Nokia Nseries software launcher (moet op PC suite instelling zijn op je mobiele telefoon)
4) doen wat je moet doen
niet wanneer de N95 is aangesloten en ook niet wanneer de aansluiting N95 - PC weg is.
Ik moet zeggen, dat ik dit nu maar 1 keer heb getest op de firmware van mijn telefoon (10.0.018). Inmiddels heb ik de nieuwe firmware op mijn telefoon... ik heb nog niet getest, of manier 2 het nu wel doet.
@john-hendriks en E-Rick: ik gaf aan, dat ik een oplossing gevonden had (dat te vinden was op de nokia site; ik heb via de quicksearch gezocht op 'nieuwe hardware gevonden' en 'nseries software launcher' en kon mijn oplossing niet vinden.
simpeler, tja... hangt ervan af wat de definitie van simpel is
ik wilde mijn oplossing posten voor de leken, die niet in hun register willen kloten (mijn broer zei altijd: doe nooit iets met het register, vooral als je er geen verstand van hebt <-- dit slaat op mij). Misschien is de oplossing voor de doorsnee tweaker niet handig, maar voor leken wel (en die zijn er nu ook op de gathering, kiek maar naar mij).
[ Voor 18% gewijzigd door wiskas_1000 op 13-06-2007 23:11 ]
Inderdaad. De HD205 gebruik ik niet voor onderweg, maar alleen op kantoor. Voor onderweg heb ik twee andere setjes van Sennheiser, de CX300 en de MX500 (beide in wit). Als je niet veel geld uit wilt geven voor een goede kwaliteit hoofdtelefoon dan moet je voor de Sennheiser MX500 gaan. Deze heeft een uitstekende geluidskwaliteit voor weinig geld, slechts 19 euro. Let op! Koop niet de MX50, die is bagger.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:09:
[...]
helemaal mee eens ..... direct die meegeleverde bagger wegdoen en een sennheiser eraan hangen , HELEMAAL SUPER GELUID, gebruik vooral ook de equalizer
Verwijderd
ja dat heb ik ook, maar de ruis blijft op hetzelfde nivo als je het volume opvoert.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:37:
Dus als iemand gewend is om het volume op 90% te zetten, dan klinkt het vast goed, maar als je in een stille kamer zit, dan heb ik aan 10 of 20% wel genoeg, en dan zit er veels te veel ruis in het signaal.
Weet iemand of je het volumeniveau bij het ontvangen van een sms ook apart in kunt stellen danwel zachter kunt zetten? Als ik nu namelijk een sms ontvang kan zeg maar de gehele buurt het horen. Bij de profielen kan ik alleen maar de toon wijzigen maar niet het volume hiervan.
Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.
Verwijderd
de oplossing voor dit probleem is toch al lang eerder gegeven in deze threatwiskas_1000 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:39:
Voor iedereen met het 'nieuwe hardware gevonden' probleem: Ik heb een simpelere oplossing gevonden. Ik weet niet, of het bij iedereen werkt. Het is echter het proberen waard!
Wat deed ik eerst:
3) doen wat je moet doen
4) doen wat je moet doen
...en is ook veeeeeel simpeler:Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:59:
[...]
de oplossing voor dit probleem is toch al lang eerder gegeven in deze threat
code:
1
2
3
4
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PC Connectivity Solution\Configurations\Nokia] "WPDEnabled"=dword:00000000 |
En dan in je device manager de devices activeren die gedeactiveerd zijn.
Sim-pel
offtopic:
gelukkig is deze thread geen threat
gelukkig is deze thread geen threat
Choose life
Verwijderd
Okey, dan zal ik het gewoon doen....Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:57:KPN levert duurdere modellen altijd simlock vrij naar ik begrepen heb. Verder vind ik de kosten voor de N95 bij KPN niet opwegen tegen een gelockte van bv Vodafone.
(ik moest nog 300 euro bijbetalen bij het verlengen van een hi40)
Thank you, Prosac1980
@john-hendriks, het is niet echt nodig om een hele lap tekst te gaan quoten als je begrijpt wat ik bedoel
Verwijderd
als we het dan toch hebben over overbodige tekst kan 75% van dit topic wegVerwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:38:
[...]
Okey, dan zal ik het gewoon doen....
Thank you, Prosac1980
@john-hendriks, het is niet echt nodig om een hele lap tekst te gaan quoten als je begrijpt wat ik bedoel
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 21:47 ]
Verwijderd
Ongelofelijk, ik kan mezelf niet registreren op symbiansigned omdat het plaatje van de security code het niet doet
Krijg het welbekende kruisje te zien... Heb het hier al op twee pc's geprobeerd, kan iemand nog even checken of het daadwerkelijk ook aan de site zelf ligt?
Probeer eens een andere webbrowser (IE, Firefox, Opera).Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:54:
Ongelofelijk, ik kan mezelf niet registreren op symbiansigned omdat het plaatje van de security code het niet doetKrijg het welbekende kruisje te zien... Heb het hier al op twee pc's geprobeerd, kan iemand nog even checken of het daadwerkelijk ook aan de site zelf ligt?
Verwijderd
Met Firefox staat er niet eens een kruisje. Er staat dan gewoon "Please type in the security code seen in the picture below using only letters A-F and numbers 0-9".dafmay schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:55:
[...]
Probeer eens een andere webbrowser (IE, Firefox, Opera).
Geen code te bekennen alleen....
ze zullen om de doos vragen ivm het imei nr, makkelijkste is om alleen de doos en het toestel om te ruilen. dan hou je gewoon je eigen acc etc.lbuysers schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:05:
Warm regards
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Verwijderd
Even kort over het sliderprobleem: ikzelf wacht nog op een N95 (hopelijk deze week) maar een kennis van mij is gewoon naar het NSP in Roosendaal geweest en daar is gewoon een nieuwe slider erop gezet. Nu zit hij gewoon goed . Hij was overigens pas de 2e die met dit probleem bij hun kwam.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2007 22:14 ]
MacEllis ik heb hier hetzelfde probleem, hopen dat morgen het signen weer werkt.
(met firefox en ie)
(met firefox en ie)
Verwijderd
Doen ze het direct daar in Roosendaal, of moet je je toestel achterlaten?Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 22:13:
Even kort over het sliderprobleem: ikzelf wacht nog op een N95 (hopelijk deze week) maar een kennis van mij is gewoon naar het NSP in Roosendaal geweest en daar is gewoon een nieuwe slider erop gezet. Nu zit hij gewoon goed . Hij was overigens pas de 2e die met dit probleem bij hun kwam.
Verwijderd
Ongeveer een maand in bezit maar zit steeds te klooien met bellen. Ik kom er steeds achter dat de applicatie contacten nog steeds actief is nadat ik al mijn vriendjes en vriendinnetjes heb gebeld. Dit komt de batterijduur niet echt ten goede volgens mij. Dit is mijn eerste echte Nokia na de sneeuwwitte 3330 die ik tijdens het skieen ben verloren. Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste een nummer kan opzoeken en bellen zonder dat het daarna actief blijft? Lees al een tijdje mee en hoop dus niet dat ik in herhaling val met deze vraag, want dit topic (en de andere 3 delen) is al 1 grote echoput. Heb hiervoor een K750i gehad (boeien) maar die topic was wel beter, duidelijker, meer info, tips en trucks. Maarja....die N95 is toch wel...eh cool...nee dat is uit....eh heftig?

Nou de Mediamarkt Groningen had/heeft een actie die in de folder staat.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:30:
[...]
Wat?! Van de Media Markt actie en niet branded? Hoe kan dat nou weer? Kreeg je hem niet in de Vodafone doos? Met dat navigatie, moet je je slider uitschuiven zodat de nummerieke toetsen zichtbaar zijn en dan moet j wachten. Dit kan soms wel lang duren. Het liefst moet je buiten staan bij bij het raam. Maar vertel eens over je NIET branded toestel. Wilde het liefst ook niet branded, maar heb toch gekregen bij de Media Markt actie!
Daarvoor krijg je een gratis N95 met een 27,50 abbo + blox en hij is simlock vrij. Gewoon Nokiadoos met alleen een vodafone sim kaartje erin.
Het lijkt me sterk dat een openstaand adresboek veel stroom vreet, maar alle beetjes helpen natuurlijk: Als je de linker menuknop ingedrukt houdt dat zie je alle openstaande applicaties tevoorschijn komen (zoals met als de Alt-Tab functie op je pc). Je kunt ze zo naar de voorgrond halen, maar ook afsluiten door op de C knop tedrukken. Dit is wel een relaxte manier, maar niet volautomatisch.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:38:
Ik kom er steeds achter dat de applicatie contacten nog steeds actief is nadat ik al mijn vriendjes en vriendinnetjes heb gebeld. Dit komt de batterijduur niet echt ten goede volgens mij. Kan iemand mij vertellen hoe ik het beste een nummer kan opzoeken en bellen zonder dat het daarna actief blijft?
Verwijderd
Klopt, ik heb hem daar ook afgesloten. Moet alleen nog wel wachten op de N95. Ben benieuwd of ik dan ook een simlock vrije krijg.deTuinman schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:43:
[...]
Nou de Mediamarkt Groningen had/heeft een actie die in de folder staat.
Daarvoor krijg je een gratis N95 met een 27,50 abbo + blox en hij is simlock vrij. Gewoon Nokiadoos met alleen een vodafone sim kaartje erin.
hey mensen,
Ik zit met een klein probleempje, ik heb op m'n gmail een excel bijlage die ik graag zou willen openen maar als ik dat doe dan krijg ik alleen de tekst te zien zonder de tabel erbij waardoor het dus niet meer leesbaar is.
Nu staat er wel quickoffice op m'n tel maar ik weet niet hoe ik die bijlage daarmee kan openen....
Ik zit met een klein probleempje, ik heb op m'n gmail een excel bijlage die ik graag zou willen openen maar als ik dat doe dan krijg ik alleen de tekst te zien zonder de tabel erbij waardoor het dus niet meer leesbaar is.
Nu staat er wel quickoffice op m'n tel maar ik weet niet hoe ik die bijlage daarmee kan openen....
Weet iemand een klein progje / applicatie waarmee het scherm continu verlicht kan blijven. Vind ik handig voor als de telefoon in de autohouder hangt. Hij laadt op met de autolader dus stroom is geen issue. Anyone ?
spoton, werkt erg goed vind ikdafmay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:00:
Weet iemand een klein progje / applicatie waarmee het scherm continu verlicht kan blijven. Vind ik handig voor als de telefoon in de autohouder hangt. Hij laadt op met de autolader dus stroom is geen issue. Anyone ?
Dank dat lijkt te zijn wat ik zoek. Maar als ik het installeer krijg in "certificate expired". Moet ik 'm opnieuw signen op www.symbiansigned.com ? Thanks.
EDIT : zelfs na opnieuw te hebben ge-signed, nog steeds dezelfde error. Iemand een oplossing ?
[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 14-06-2007 10:38 ]
Verwijderd
Weet iemand welke programma ik kan gebruiken om .WMA en .AVI te kunnen afspelen op mijn N95?
zet je datum op de telefoon ff een jaartje terug en probeer het opnieuw. Na het installeren gewoon op de juiste datum zetten.dafmay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:03:
[...]
Dank dat lijkt te zijn wat ik zoek. Maar als ik het installeer krijg in "certificate expired". Moet ik 'm opnieuw signen op www.symbiansigned.com ? Thanks.
EDIT : zelfs na opnieuw te hebben ge-signed, nog steeds dezelfde error. Iemand een oplossing ?
Ah ok bedankt, het is gelukt. Ps dat progje vreet intern geheugen...8Mb !dcell schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:52:
[...]
zet je datum op de telefoon ff een jaartje terug en probeer het opnieuw. Na het installeren gewoon op de juiste datum zetten.
Verwijderd
Ik heb zojuist zelf mn eerste bestand gesigned en succesvol geinstalleerd op mijn telefoon. Alleen nu kan ik het echt nergens terugvinden (ik ben nogal een symbian-noob) kan iemand me miss helpen?
edit: gevonden
edit: gevonden
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 11:00 ]
Geheel offtopic maar je hebt geen mail adres. Mag ik vragen wanneer je je abo hebt afgesloten? Ik wacht namelijk ook nog steeds op de N95 bij de MM in Groningen.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:57:
[...]
Klopt, ik heb hem daar ook afgesloten. Moet alleen nog wel wachten op de N95. Ben benieuwd of ik dan ook een simlock vrije krijg.
Overigens, wat ik dus meegekregen heb, wanneer je slider speling heeft kun je naar een NSP om er een nieuwe slider op te laten zetten? Dat is wel netjes, om heel eerlijk te zijn. Hoewel, je verwacht natuurlijk een werkende telefoon voor dat geld!
Is het ook mogelijk om tijdens een gesprek een geluidssample (bv mp3) af te spelen?
Voor een workshop wil ik bellen met een N95 en als diegene opneemt een vooropgenomen stuk tekst afspelen.
Voor een workshop wil ik bellen met een N95 en als diegene opneemt een vooropgenomen stuk tekst afspelen.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Verwijderd
Volgens mij kon dat wel met een N70 en N91, misschien dat het ook met de N95 kan hoor, maar weet het niet zeker....Jazzper schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:21:
Is het ook mogelijk om tijdens een gesprek een geluidssample (bv mp3) af te spelen?
Wat betreft progje om scherm continue verlicht te laten. Hier eentje die reageert op (auto)lader. Zodra en zolang de lader wordt ingeplugd, blijft het scherm verlicht ! Moet alleen voor betaald worden, maar daar gaan we nog wel iets op vinden 
Lights On
Lights On
Oplossing Slider-probleem in week 25 !!!
In week 25, dat is volgende week, zullen zo goed als alle Nokia Care Centra (voorheen Nokia Service Points) bevoorraad worden met de nieuwe sliders voor de Nokia N95. De sliders kunnen gratis worden gemonteerd, dit valt onder de fabrieksgarantie. In andere landen waren ze al wat langer verkrijgbaar, maar vanaf volgende week dus ook in Nederland. Overigens hebben enkele centra ze deze week al binnen gekregen.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met je lokale Nokia Care Center. De gegevens van de centra zijn te vinden onder de volgende link: http://www.nokia.nl/A4394002
In week 25, dat is volgende week, zullen zo goed als alle Nokia Care Centra (voorheen Nokia Service Points) bevoorraad worden met de nieuwe sliders voor de Nokia N95. De sliders kunnen gratis worden gemonteerd, dit valt onder de fabrieksgarantie. In andere landen waren ze al wat langer verkrijgbaar, maar vanaf volgende week dus ook in Nederland. Overigens hebben enkele centra ze deze week al binnen gekregen.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met je lokale Nokia Care Center. De gegevens van de centra zijn te vinden onder de volgende link: http://www.nokia.nl/A4394002
[ Voor 1% gewijzigd door lbuysers op 14-06-2007 12:02 . Reden: Typo ]
Je kunt deze bestanden het beste converteren met een programma zoals PS3 Video9, dan kun je gewoon de videoplayer van Nokia gebruiken en de beeldkwaliteit is erg goed. In de startpost en in deel 3 van dit topic is er meer over te vinden.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:15:
Weet iemand welke programma ik kan gebruiken om .WMA en .AVI te kunnen afspelen op mijn N95?
Verwijderd
Maar ik heb niet zo'n snelle computer weet je wel, dus leek me handig om ze gelijk op me N95 te pleuren en met een programma te openen? Dus weet iemand met welke programma je .WMA en .AVI kan afspelen?IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:03:
[...]
Je kunt deze bestanden het beste converteren met een programma zoals PS3 Video9, dan kun je gewoon de videoplayer van Nokia gebruiken en de beeldkwaliteit is erg goed. In de startpost en in deel 3 van dit topic is er meer over te vinden.
Verwijderd
Waar haal je die informatie eigenlijk vandaan? Heb je misschien een link?lbuysers schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:58:
Dat is héél goed nieuws!lbuysers schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:58:
Hoe weet je dat als ik vragen mag?
Smartmovie kun je daarvoor gebruiken, alleen is dat geen freeware. Ik heb het daarmee geprobeerd, maar het liep niet vlekkeloos. De standaard divx bestanden die je op je pc draait zijn volgens mij wat te ruig voor de N95.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:12:
Maar ik heb niet zo'n snelle computer weet je wel, dus leek me handig om ze gelijk op me N95 te pleuren en met een programma te openen? Dus weet iemand met welke programma je .WMA en .AVI kan afspelen?
Verwijderd
ik hoorde vandaag dat KPN de N95 uit het assortiment heeft genomen..
wie weet wat daar van waar is ?
Groeten Roel
Groeten Roel
Bij mij zouden ze de slider ook vervangen in Roosendaal. Helaas had deze slider exact hetzelfde probleem dus repareerde ze hem niet. Hun reactie was van: Het is maar een beetje, elke slider telefoon zit speling op. Kortom, ik ga het zelf wel maken. Leve NSPlbuysers schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:58:

Everything Can Help!
Volgende week krijgen zij dan waarschijnlijk de vernieuwde sliders, in Duitsland zijn deze al geleverd aan de NSP's. Ik heb op verschillende Duitse fora gelezen dat de nieuwe sliders het probleem oplossen en de telefoon een stuk steviger aan voelt.MichaelK1985 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:33:
[...]
Bij mij zouden ze de slider ook vervangen in Roosendaal. Helaas had deze slider exact hetzelfde probleem dus repareerde ze hem niet. Hun reactie was van: Het is maar een beetje, elke slider telefoon zit speling op. Kortom, ik ga het zelf wel maken. Leve NSP
We zullen zien volgende week. Ik ga in ieder geval even langs de NSP om de nieuwe te laten monteren, niet geschoten is altijd mis. Mocht dat niet lukken dan neem ik contact op met een Duitse NSP en laat ik daar m'n N95 repareren, eventueel tegen betaling.
Dat is een broodje aap verhaal.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:24:
Groeten Roel
KPN levert tijdelijk niet de N95, omdat ze de klanten niet 6 weken willen laten wachten totdat ze een toestel krijgen. Via de volgende site is het mogelijk om op de hoogte te blijven van de beschikbaarheid: http://www.kpn.com/kpn/show/id=1888086
[ Voor 22% gewijzigd door lbuysers op 14-06-2007 12:54 ]
Verwijderd
.. Dit lees ik wel vaker op het forum..... Dat mensen met gemak worden weggestuurd , zo van "oh , maar dat valt wel mee " , "oh ja , maar daar kunnen wij niets aan doen , dat hebben ze allemaal ".. etc etc MENSEN , NIET PIKKEN, GEWOON STENNIS MAKEN , voor een phone van 700 euries pik je dit toch niet ? ( met een beetje amsterdamse branie lukt alles )MichaelK1985 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:33:
[...]
Bij mij zouden ze de slider ook vervangen in Roosendaal. Helaas had deze slider exact hetzelfde probleem dus repareerde ze hem niet. Hun reactie was van: Het is maar een beetje, elke slider telefoon zit speling op. Kortom, ik ga het zelf wel maken. Leve NSP
Verwijderd
UPDATE : Voor iedereen die in provincie UTRECHT woont, ik heb zojuist gebeld met Reitsma Telecom ( europalaan ) , men heeft de SLIDERS op voorraad, je kunt er gewoon langs , reparatie duurt plusmin 30 minuten !!!lbuysers schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:58:
AFCAMOKUM, even een verzoek aan jou. Als je 2 posts vlak na elkaar doet en ze staan ook achter elkaar in het forum, wil je dan voortaan gewoon je eerste post "editten" en daar je tweede post bij plaatsen?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik heb smart movie ook al uitgeprobeerd en deed zonder problemen. Maar smart movie kan alleen .AVI afspelen maar ik wil ook .WMA afspelen, maar wat voor programma kan ik daarvoor gebruiken?IMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:23:
[...]
Smartmovie kun je daarvoor gebruiken, alleen is dat geen freeware. Ik heb het daarmee geprobeerd, maar het liep niet vlekkeloos. De standaard divx bestanden die je op je pc draait zijn volgens mij wat te ruig voor de N95.
Verwijderd
Niks van waar, had namelijk ook contact gehad met KPN ivm verlengen abonnement. Ze hebben de telefoon alleen niet op de site staan, daar staan de snel leverbare. Voor de rest kun je altijd verlengen icm met het toestel, maar moet je gewoon wachten.Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:24:
Groeten Roel
Mooi dat ze het sliderprobleem nu wel kunnen oplossen, misschien krijg ik nu gewoon 1 die wel goed is, anders mag ik mooi naar Heerenveen of Emmen voor reparatie aangezien er volgens Nokia geen NSP in Groningen is.

Mocht je ook tevreden zijn met versie 1.03 i.p.v. versie 1.04 dan kun je deze hier krijgen. Gratis trouwens!dafmay schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:34:
Wat betreft progje om scherm continue verlicht te laten. Hier eentje die reageert op (auto)lader. Zodra en zolang de lader wordt ingeplugd, blijft het scherm verlicht ! Moet alleen voor betaald worden, maar daar gaan we nog wel iets op vinden
Lights On
Hey super, bedankt ! Ik ga 'm nu meteen testen.Franciscusm schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:01:
[...]
Mocht je ook tevreden zijn met versie 1.03 i.p.v. versie 1.04 dan kun je deze hier krijgen. Gratis trouwens!
Edit : vreet bijna geen geheugen, dus dat is gunstig. Vanmiddag testen hoe dat gaat als ik 'm in de autolader stop.
[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 14-06-2007 14:14 ]
Ja dat kan, alleen moet je het bestandje handmatig starten als je aan het bellen bent. Hij opent niet automatisch als je een gesprek aanneemt/aangenomen wordt.Jazzper schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 11:21:
Nieuwe Sliders....... Ze gaan dus die 2 zwarte dingen met dat witte kunstofding vervangen dat tussen toestel en scherm zit ??lbuysers schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:49:
[...]
Volgende week krijgen zij dan waarschijnlijk de vernieuwde sliders, in Duitsland zijn deze al geleverd aan de NSP's. Ik heb op verschillende Duitse fora gelezen dat de nieuwe sliders het probleem oplossen en de telefoon een stuk steviger aan voelt.
We zullen zien volgende week. Ik ga in ieder geval even langs de NSP om de nieuwe te laten monteren, niet geschoten is altijd mis. Mocht dat niet lukken dan neem ik contact op met een Duitse NSP en laat ik daar m'n N95 repareren, eventueel tegen betaling.
[ Voor 45% gewijzigd door martincm op 14-06-2007 14:52 ]
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
ah super. Ik heb geen N95, maar mijn baas, dus moet het even uitzoeken. Is het lastig? En heb ik een 3rd party proggie nodig, of kan het met default dingen?martincm schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:50:
[...]
Ja dat kan, alleen moet je het bestandje handmatig starten als je aan het bellen bent. Hij opent niet automatisch als je een gesprek aanneemt/aangenomen wordt.
[...]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Tijdens je gesprek, mp3 player starten en bestandje afspelen. Andere kant hoort nu ook namelijk hetgeen wat afgespeeld wordt. Je kan ook je mp3 player al open hebben staan en dan vervolgens tijdens je gesprek switchen naar de speler. Ja het kan dus met de default dingen.Jazzper schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:59:
[...]
ah super. Ik heb geen N95, maar mijn baas, dus moet het even uitzoeken. Is het lastig? En heb ik een 3rd party proggie nodig, of kan het met default dingen?
Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||
haha hier op kantoor belt de ene N95 de ander zijn N65 om te testen. En het werkt!!!
Net eindelijk de Torx-5 binnen gekregen maar is nog te groot om het los te schroeven.
Hij werkt wel op de andere schroeven maar niet op die van de slider dingen. Is dat dan
een Torx-4? Of heeft TelecomTelecom mij gewoon een Torx-6 opgestuurd?
Groeten,
Michael
Hij werkt wel op de andere schroeven maar niet op die van de slider dingen. Is dat dan
een Torx-4? Of heeft TelecomTelecom mij gewoon een Torx-6 opgestuurd?
Groeten,
Michael
Everything Can Help!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden. :Y)
Vanaf nu zijn hier de regels (en zo zijn ze hier op GoT altijd al geweest): Geen discussies over illegale praktijken (hier valt Route66 onder), niet schelden maar post een TR, niet off-topic gaan en eerst even zoeken voordat je wat post. Als er ook maar 1 usert is na deze modbreak een post plaatst die bovenstaande regels overtreden zal daar zo snel als een mod online kan komen van op de hoogte gesteld worden en, de post zal verwijderd worden. :Y)