Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Wie weet hoe je de schemverlichting langer aan kan laten op de 6500 Classic?
Mijn moeder heeft nogal moeite met de korte tijd dat het display leesbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantje34
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-01 09:10
ik ben op zoek naar een geschikte routeplanner om te gebruiken op de 6500 slide. Ik heb een probleem met het gebruik van nav4all (ik krijg steeds een melding met gprs). Liefst zou ik een gewoon programma gebruiken, maar weet iemand een geschikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
ik gebruik het actief standby menu.
daarin gebruik ik dan de agenda om weer te geven. Maar als je meerdere agenda punten aanmaak, zie je er maar 1 tegelijk. ik zie bij andere nokia modellen (6220, n81) dat de agenda punten gewoon onder elkaar komen! kan je dit ook instellen bij de 6500slide? of moet je niet agenda gebruiken om weer te geven? Heb al van alles geprobeerd, maar ik krijg het nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met het vervangen van het scherm? Mijn moeder heeft vandaag haar 6500 slide laten vallen. Hierna wilde de telefoon niet meer opstarten. Bij het aansluiten van de oplader zie je een barst in het scherm zitten. Onder het glaasje want het glaasje zelf is nog heel. Zijn er meer mensen die dit gehad hebben en wat kost het om te laten vervangen? Is dit eventueel ook zelf te doen? Zou het ook inderdaad alleen het scherm zijn omdat hij zonder het aansluiten van de oplader niet meer op wil starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier of applicatie om ook gebruik te maken van de camera aan de voorkant? En kan je ook firmware van andere nokia's erop draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware trouwens! 9.60 Wat het doet is nog niet bekend, maar heeft bij mij iig mn phone gereset. Ik ben alles kwijt. En das nogal minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb de laatste tijd last van dat mijn telefoon (6500 slide) zichzelf uitzet, ook al is de batterij gewoon vol. Dit heeft hij nooit gedaan en twee weken geleden begon ie ermee. Als ik hem gewoon in mn broekzak heb met de slide dicht, dus dan issie automatisch gelockt, zet ie zichzelf weleens uit. En het is niet dat ik rare dingen doe ofzo. Ik heb overigens nog niet een firmware update gedaan, firmware is nu nog origineel, maar dat zou in principe het probleem niet kunnen zijn, denk ik.

Iemand dit al meer gezien/gehoord en eventueel een oplossing heeft?

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 17-02-2009 06:54 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2009 @ 21:31:
Nieuwe firmware trouwens! 9.60 Wat het doet is nog niet bekend, maar heeft bij mij iig mn phone gereset. Ik ben alles kwijt. En das nogal minder.
Het word toch echt een keer of 3 aangegeven dat je eerst een backup moet maken voordat je de firmware flasht. Ik geloof zelfs voordat je hem daadwerkelijk flasht je nog een waarschuwing krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
Ik heb mijn 6500 classic terug gekregen van reparatie maar nu is de nederlandse taal verdwenen. Een simpele firmware update verhielp het probleem niet. iemand enig idee hoe ik de nederlandse taal weer krijg zonder hem weer weken kwijt te zijn? Uit eindelijk deze productcode gebruikt in NSS en dat werkte: 0556209

[ Voor 12% gewijzigd door Dapie007 op 17-02-2009 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Mijn 6500 Classic is ook een ramp. met als klap op de vuurpijl nu het opladen het is een hel als de accu helemaal leeg is. hij reageert dan heel slecht op de accuoplader. zowel via de pc als rechtstreeks in de muur. en als je dan naar de nokia shop gaat. kunnen ze je niet helpen als de telefoon op het moment dat je langs gaat niet leeg is omdat ik quote "de telefoon werkt op dit moment toch gewoon meneer. dus u heeft de telefoon gewoon kunnen opladen. als u wilt dat wij er naar kijken zult u moeten wachten tot het toestel leeg is en dan moeten terugkomen" ja tuurlijk nokia als zaterdagavond om 19.00 mijn telefoon leeg is ga ik hem tot dinsdagochtend laten liggen(maandags waren ze gesloten). ik heb een halve dag school opgeofferd om langs te gaan en dan krijg je zo'n antwoord. ben blij dat ik maar een jaarabonnement had en dat ik over een maandje een nieuwe telefoon kan gaan uitzoeken. maar ik kan je garanderen dat het geen nokia meer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

jochie79 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 13:05:
Wie weet hoe je de schemverlichting langer aan kan laten op de 6500 Classic?
Mijn moeder heeft nogal moeite met de korte tijd dat het display leesbaar is.
Weet je al wat meer wat dit betreft?

Mijn tel is ook terug ter reparatie opgestuurd naar Telfort (bij de winkel helpen ze je niet als je online hebt besteld). Het geluid deed het niet, alleen als ik de tel op luidspreker zette kon ik een telefoongesprek voeren.
Het geluid klonk vanaf begin af aan al niet helemaal lekker (blikkerig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochie79
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
DopdeDouwer schreef op maandag 23 februari 2009 @ 17:50:
[...]

Weet je al wat meer wat dit betreft?
Nee, displayverlichting gaat nog steeds erg snel uit, nog geen oplossing voor gevonden, er moeten toch wel meer mensen zijn die dit probleem ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 07:23

Erw

Gaat de battery een beetje lang mee met de 6500 classic

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Erw schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:20:
ligt eraan wat je ermee doet. als je veel belt is die binnen 2-3 dagen leeg. als je muziek wilt luisteren moet je hem eigenlijk iedere nacht opladen. als het een nood telefoon is gaat ie 1 week mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:17
Erw schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 16:20:
Ik moet hem elke dag (lees; elke nacht) aan de oplader zetten.
Denk alleen wel dat dit grotendeels mijn eigen schuld is.

Een tijd terug heb ik hem namelijk standaard al elke nacht aan de oplader gehangen. En denk dat daardoor de batterij slechter is geworden :(

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokia Baresi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-07-2022
Beste mensen,

ben sinds 2 weken ook in het bezit van een Nokia 6500 Slide Zwart. Alleen valt de verbinding vaak weg. Dan klapt hij er gewoon helemaal uit. Tijdens gesprekken is dat heel irritant. Ik heb de nieuwste firmware geinstalleerd maar dat mocht ook niet werken. Het is maar voor 2 a 3 seconden en daarna is de signaalsterkte weer terug en optimaal. Het ljkt wel of de registratuie van de SIMkaart niet goed gaat of dat de antenen niet goed is? Noodgedwongen maak ik nu weer gebruik van mijn 6310i die het overigens altijd prima doet.

Heeft iemand dit probleem toevallig ook of weet iemand hoe dit op te lossen is?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

welke nokia phone is er tegenwoordig nog een beetje goed met de batterij, ik bedoel dat ik hem na regelmatig bellen niet iedere dag hoef op teladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Erw schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:04:
welke nokia phone is er tegenwoordig nog een beetje goed met de batterij, ik bedoel dat ik hem na regelmatig bellen niet iedere dag hoef op teladen?
Sinds november gebruik ik privé een SEX1 (SonyEricsson Experia X1) maar heb daarnaast ook nog steeds m'n N81 die ik regelmatig gebruik.
En die kan ik je van harte aanraden 2 ~3 dagen zonder opladen :)
Echt een SUPER telefoon met groot helder scherm die ook niet meer veel kost.

Kijk even hier en op de pagina's 16 en 17 die er op volgen onder catt4u.
Daar vind je mijn ervaringen met de N81. Er staan ook foto's bij ;)

Wel bluetooth uit en scherm op spaarstand (dat ie snel uit gaat)
Je kan al die spaar-instellingen makkelijk vinden in de menu's :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw

Erw

catt4u schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 20:20:
[...]

Sinds november gebruik ik privé een SEX1 (SonyEricsson Experia X1) maar heb daarnaast ook nog steeds m'n N81 die ik regelmatig gebruik.
En die kan ik je van harte aanraden 2 ~3 dagen zonder opladen :)
Echt een SUPER telefoon met groot helder scherm die ook niet meer veel kost.

Kijk even hier en op de pagina's 16 en 17 die er op volgen onder catt4u.
Daar vind je mijn ervaringen met de N81. Er staan ook foto's bij ;)

Wel bluetooth uit en scherm op spaarstand (dat ie snel uit gaat)
Je kan al die spaar-instellingen makkelijk vinden in de menu's :+
Ok, Ik had namelijk een N96 en die was bedroevent slecht met een batterij..... maar dat ter zijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Erw schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 22:21:
[...]

Ok, Ik had namelijk een N96 en die was bedroevent slecht met een batterij..... maar dat ter zijde
Duidelijk;
Maar als je bij een dergelijke telefoon ook alle mogelijke applicaties op de achtergrond laat (mee)draaien, dus niet compleet afsluit, dan gaat het heel snel :(
Dat is bij m'n SEX1 niet anders ;)

Ik zorg er dan ook voor dat alleen die apps. draaien die ik op dat moment nodig heb en zoals gezegd, scherm snel op stand-by/slaapstand laten gaan scheelt echt HEEL veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik youtube filmpjes kan bekijken met de Classic ?
8)7
Als ik op de mobile versie van youtube een filmpje selecteer start de mediaplayer wel op maar afspelen doet ie niet . Ik gebruik de standaard browser , niet de mini Opera.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2009 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
Bij de 6500 slide van mijn vriendin verliest de telefoon bij het kleinste tikje al het contact met de geheugenkaart.
Iemand een idee wat hieraan te doen (heb de kaart al een keer eruit/erin gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Contactjes een beetje bijbuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Nokia OS op de 6500 Slide geeft je de mogelijkheid om een aantal "widgets" op het scherm te zetten. Volgens mij noemt Nokia het "active standby". Je kunt o.a. kiezen uit een notitiegedeelte, snelkoppelingsbalk, timerfuinctie maar ook "agenda".

Ik ben alleen geinteresseerd in die agenda-functie. Via de Nokia PC Suite synchroniseer ik die agenda met Outlook op m'n PC. Nu wil ik graag zoveel mogelijk afspraken op het scherm van m'n telefoon zien, maar zelfs als ik een "groot" blok selecteer voor de agenda, kunnen er maar 2 afspraken onder elkaar woren weergegeven.

Is er een mogelijkheid om de lengte van dit blok te vergroten? Met andere woorden, dat het hele scherm van de telefoon gevuld is met afspraken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06-2023
edit:
zit in de verkeerde topic, kan een mod deze post wissen ?

[ Voor 81% gewijzigd door psychodweep op 12-04-2009 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik zie hier nog af en toe wat posts mbt de 6600 slide voorbijkomen, er is namelijk vanaf nu ook een Het Nokia 6600 slide topic - deel 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
Vandaag heb ik ook maar eens mijn telefoon geupdate naar de laatste firmware omdat m'n agenda vage problemen kreeg.

Echter had ik hetzelfde probleem na een update, m'n telefoon had geen nederlandse taal meer. Telefoon indeerdaad gekocht in het buitenland en toen gelijk in de winkel (nokia service point) nederlandse taal erop laten zetten.

Nu bracht dat toch problemen. Zoals eerder in dit topic aangegeven heb ik nss gebruikt om tijdelijk even m'n code om te zetten. Echter werd er verwezen naar een heleboel sites waar je die codes wel kunt vinden maar nergens stond erbij welke je moet hebben voor nederland. (of het stond erbij maar werkte niet)

Mocht nog iemand dit probleem hebben kun je voor de 6500 slide de volgende product code tijdelijk gebruiken: 0549717

[ Voor 0% gewijzigd door henk jansen op 14-04-2009 00:12 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb al tijden problemen met mijn Nokia 6500C. Heb een tijd een ander toestel gehad, maar die is nu stuk.
Ik wil dus mijn nokia weer aan de praat helpen.

Probleem 1)
Na een eerdere reparatie bij nokia (garantie) leek de telefoon mijn lader niet meer te herkennen. "Lader niet ondersteund". Andere lader geprobeerd, maar zelfde probleem.
Hij doet het nu blijkbaar dus dit probleem lijkt even voorbij (ik vermoed dat ik hier later deze week op terug moet komen :))

Ik heb met veel moeite er andere firmware op weten te zetten. Er staat nu V08.30 op.

Probleem 2)
Na het updaten van de software werkt mijn camera niet meer. Standaard zit hij achter de navigatietoets (omhoog). Het beeld wordt dan zwart en lijkt het of hij aan het laden is. Na een seconde of 7 komt er in beeld te staan "Camera op standby". (accu is 100% geladen nu dus daar ligt het niet aan).
Ditzelfde geldt voor de video als je die opent via het menu/media/camera/opties/video modus.

Iemand enig idee?

Wordt hier stapelgek van. Balen als je niet op je telefoon kunt rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Laatst online: 16-07 18:33
Hallo,

Ook hier vette pech met een Nokia 6500 slide.
Gsm was in de plee gelazerd, dus heel even nat geweest. Accu is meteen verwijderd en toestel te drogen gelegd.
Toen ik 'm kreeg heb ik 'm geopend, print en contacten geheel gereinigd.
Weer terug in elkaar gezet en hij startte weer op, zuch......gelukkig, ding was net 1 maand oud!
Maar nu het volgende probleem, als het toestel niet aan de lader ligt geeft het aan dat het wel opgeladen wordt en vice versa. De accu raakte op en ik kreeg 'm in het toestel niet opgeladen.
Ik dacht dat de accu kapot was en heb een nieuwe besteld, helaas het zelfde probleem. Firmware update gedaan maar ook dat haalt niets uit. De batterij wordt trouwens erg warm in het toestel, dus iets is er niet in orde. Iemand hier een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Laatst online: 16-07 18:33
Weet iemand hier waarvoor het 3e contactje is op de accu??

er is 1+ en 1-, hierover meet ik gewoon 3.7 v. maar die 3e??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
MauriX schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:03:
Ik heb al tijden problemen met mijn Nokia 6500C. Heb een tijd een ander toestel gehad, maar die is nu stuk.
Ik wil dus mijn nokia weer aan de praat helpen.

Probleem 1)
Na een eerdere reparatie bij nokia (garantie) leek de telefoon mijn lader niet meer te herkennen. "Lader niet ondersteund". Andere lader geprobeerd, maar zelfde probleem.
Hij doet het nu blijkbaar dus dit probleem lijkt even voorbij (ik vermoed dat ik hier later deze week op terug moet komen :))

Ik heb met veel moeite er andere firmware op weten te zetten. Er staat nu V08.30 op.

Probleem 2)
Na het updaten van de software werkt mijn camera niet meer. Standaard zit hij achter de navigatietoets (omhoog). Het beeld wordt dan zwart en lijkt het of hij aan het laden is. Na een seconde of 7 komt er in beeld te staan "Camera op standby". (accu is 100% geladen nu dus daar ligt het niet aan).
Ditzelfde geldt voor de video als je die opent via het menu/media/camera/opties/video modus.

Iemand enig idee?

Wordt hier stapelgek van. Balen als je niet op je telefoon kunt rekenen.
Blijkbaar is dit topic vrij dood.
Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry Tower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54
Geheugen is toch niet vol? (Zou mij verbazen met 1gb maar goed, je weet mr nooit). Wat je ook es zou kunnen doen is de firmware herinstalleren via de nokia pcsuite. Kan ook al es helpen om probleempjes op te lossen... Die firmware werkte bij mij wel goed, maar ze zijn nu al aan V9.48.
Succes

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijd een raar probleem met mijn Nokia 6500 Slide.
Wanneer ik in mijn agenda een notitie maak met een alarmpje er aan dan gaat het alarm niet op de gezette tijd af. Maar steevast om 0.00 uur. Het maakt hierbij niet uit of ik een herinnering, vergadering of taak maak.
Wanneer ik de (nieuwste) software er opnieuw opzet is het probleem eventjes verholpen, maar keert na een paar weken gewoon weer terug.
Heeft iemand dit probleem ook? Of weet iemand er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb sinds een tijdje een raar probleem met mijn 6500 slide.
Als ik iemand bel, mn provider is Vodafone, dan hoort de ander mij niet, maar ik kan de ander wel verstaan.

Wat kan hier een oorzaak van zijn?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:42:
Ik heb sinds een tijdje een raar probleem met mijn 6500 slide.
Als ik iemand bel, mn provider is Vodafone, dan hoort de ander mij niet, maar ik kan de ander wel verstaan.

Wat kan hier een oorzaak van zijn?
Dit heb ik een keer gehad met een oude samsung, maar dat lag meer aan de telefoon volgens mij. Heb je het al geprobeerd met een andere provider?

*spam*

[ Voor 16% gewijzigd door Ginz op 15-05-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de "appstore" van Nokia is voor de 6500 slide diverse GPS software te vinden. Ik dacht alleen dat de 6500 geen GPS had. Na wat doorzoeken kwam ik ook op de nav4all website, waar voor de 6500 slide GPS software wordt aangeboden. En nu ben ik dus in de war. Mijn vraag is dus: heeft deze telefoon nu wel of geen GPS module? En zo niet, waarom dan het aanbod van die GPS software? Hoe werkt dat dan? Via een externe module ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
De 6500 Classic/Slide heeft geen interne GPS. Dergelijke GPS software gaat inderdaad via een externe module met Bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jelle, thanks.

Nog een laatste vraag: active standby verdeelt het scherm in 4 delen. In elk deel kan ik een widget (radio & muziek, stopwatch, calendar, etc.) kiezen. Ik ben echter alleen geinteresseerd in calendar. Het nadeel is alleen dat er maximaal 2 agenda items worden weergegeven. Is er een mogelijkheid om het hele scherm van active standby te vullen met calendar items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-03-2018
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 01:08:
@jelle, thanks.

Nog een laatste vraag: active standby verdeelt het scherm in 4 delen. In elk deel kan ik een widget (radio & muziek, stopwatch, calendar, etc.) kiezen. Ik ben echter alleen geinteresseerd in calendar. Het nadeel is alleen dat er maximaal 2 agenda items worden weergegeven. Is er een mogelijkheid om het hele scherm van active standby te vullen met calendar items?
Dat wilde ik ook maar het is me niet gelukt.Er is in ieder geval geen simpele manier voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
Henry Tower schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:17:
Geheugen is toch niet vol? (Zou mij verbazen met 1gb maar goed, je weet mr nooit). Wat je ook es zou kunnen doen is de firmware herinstalleren via de nokia pcsuite. Kan ook al es helpen om probleempjes op te lossen... Die firmware werkte bij mij wel goed, maar ze zijn nu al aan V9.48.
Succes
Het geheugen is niet vol. Ik heb een nieuwe accu besteld en toch trekt de telefoon deze binnen een half uur gewoon weer leeg.
Ik heb inderdaad die firmware via nokiasuite geupgrade (weet zo niet of het die laatste versie is) maar hij blijft problemen geven.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Als ik smsjes ontvang dan geeft mijn telefoon altijd een foute tijd. Namelijk altijd een uur te vroeg.
Als ik het smsje om 20:00 ontvang, geeft mijn telefoon aan dat ik hem om 19:00 ontvangen heb.

Iemand enig idee hoe dit kan en ik het op los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij was dit met een software update opgelost, voor zover ik mij kan herinneren..

Oftewel, zelf je firmware updaten, of even bij een Nokia Service Point langs gaan.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ccc schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 20:14:
Als ik smsjes ontvang dan geeft mijn telefoon altijd een foute tijd. Namelijk altijd een uur te vroeg.
Als ik het smsje om 20:00 ontvang, geeft mijn telefoon aan dat ik hem om 19:00 ontvangen heb.

Iemand enig idee hoe dit kan en ik het op los?
Zet je Zomertijd eens op +1 uur? That did the trick bij mijn 6500 Slide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
MauriX schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:12:
[...]

Het geheugen is niet vol. Ik heb een nieuwe accu besteld en toch trekt de telefoon deze binnen een half uur gewoon weer leeg.
Ik heb inderdaad die firmware via nokiasuite geupgrade (weet zo niet of het die laatste versie is) maar hij blijft problemen geven.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ccc
  • Laatst online: 13-07 12:02

Ccc

Nieuwe firmware had ik al geprobeerd zonder resultaat.

De zomertijd heb ik nu ingesteld en heb een test sms naar mezelf gestuurd en kreeg nu de juiste tijd. Even voor de zekerheid afwachten totdat ik een sms van iemand anders krijg.

Bedankt voor de hulp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware Update Probleem:

Mijn Nokia 6500 Classic heeft nog de FW-versie 6.61 zoals bij aankoop. Nu wilde ik de FW upgraden gezien het aantal bugs aanzienlijk is. NSU gedownload, tel aangesloten via kabel (Nokia CA-101) en getracht te upgraden. NSU herkent de foon, wil van 6.61 naar 9.48 upgraden en nadat hij een tijdje (+- 2min) bezig is geweest reboot de foon en NSU geeft vervolgens de melding dat de Update mislukt is. (Foutmelding dat de foon rechtstreeks verbonden moet zijn via USB en niet via Hub of dockingstation). Foon is rechtstreeks verbonden dus de melding klopt niet. Iemand hier ervaring mee of een suggestie?

- Ik onderbreek de update niet
- Misschien eerst upgraden naar een "tussenliggende" versie? (indien mogelijk)
- tel staat gewoon op een actief profiel

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 15:34
Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 11:10:
Ik heb al een tijd een raar probleem met mijn Nokia 6500 Slide.
Wanneer ik in mijn agenda een notitie maak met een alarmpje er aan dan gaat het alarm niet op de gezette tijd af. Maar steevast om 0.00 uur. [...]
Dit heb ik ook op mijn 6500 Classic, na de firmware upgrade.

De firmware heb ik laten upgraden omdat mijn 6500c tijdens het bellen steeds heel kort 2 tikjes liet horen en heel snel resette, ik hoefde niet opnieuw op te starten maar het scherm werd even wit en dan was alles weer teurg, wel was het geheugen nog even bezig te initialiseren (kon niet naar mijn inbox). Ook was de verbinding natuurlijk weg wat zeer vervelend is als je aan het bellen bent.

Goed, nieuwe firmware bij het Nokia servicepoint erop laten zetten, en hij werkte weer goed (geen resets) maar wel dus die rare agenda die elke tijd negeerde maar elk alarm om 0:00 af liet gaan.

Een aantal dagen geleden merkte ik dat m'n geheugen wat traag werd, als ik naar m'n sms inbox ging duurde 't een paar seconden voordat ik erin zat, en toen begon het resetten weer tijdens het bellen, en daarna ook gewoon als het toestel op tafel ligt, of ligt op te laden.

Ik heb een nieuw toestel gekocht, ik was er klaar mee, maar dacht: laat ik eens alle sms'jes uit m'n inbox wissen, misschien dat 't helpt: en ja hoor, geen resets meer, batterij gaat niet meer na 4 uur leeg en de telefoon doet het weer prima!
Mijn inbox nam 2mb geheugen van het 1gb grote geheugen in beslag, ik had 80% geheugen beschikbaar op het toestel, maar de 2000 smsjes-grens lijkt wel iets te doen met het geheugen... :|

-edit-
Ha, ik ben niet de enige die de 2000-smsjes-error heeft ontdekt:
http://discussions.europe...d=phones&message.id=62558

[ Voor 4% gewijzigd door fritsjof op 04-09-2009 17:48 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
fritsjof schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 17:05:
[...]

Dit heb ik ook op mijn 6500 Classic, na de firmware upgrade.

De firmware heb ik laten upgraden omdat mijn 6500c tijdens het bellen steeds heel kort 2 tikjes liet horen en heel snel resette, ik hoefde niet opnieuw op te starten maar het scherm werd even wit en dan was alles weer teurg, wel was het geheugen nog even bezig te initialiseren (kon niet naar mijn inbox). Ook was de verbinding natuurlijk weg wat zeer vervelend is als je aan het bellen bent.

Goed, nieuwe firmware bij het Nokia servicepoint erop laten zetten, en hij werkte weer goed (geen resets) maar wel dus die rare agenda die elke tijd negeerde maar elk alarm om 0:00 af liet gaan.

Een aantal dagen geleden merkte ik dat m'n geheugen wat traag werd, als ik naar m'n sms inbox ging duurde 't een paar seconden voordat ik erin zat, en toen begon het resetten weer tijdens het bellen, en daarna ook gewoon als het toestel op tafel ligt, of ligt op te laden.

Ik heb een nieuw toestel gekocht, ik was er klaar mee, maar dacht: laat ik eens alle sms'jes uit m'n inbox wissen, misschien dat 't helpt: en ja hoor, geen resets meer, batterij gaat niet meer na 4 uur leeg en de telefoon doet het weer prima!
Mijn inbox nam 2mb geheugen van het 1gb grote geheugen in beslag, ik had 80% geheugen beschikbaar op het toestel, maar de 2000 smsjes-grens lijkt wel iets te doen met het geheugen... :|

-edit-
Ha, ik ben niet de enige die de 2000-smsjes-error heeft ontdekt:
http://discussions.europe...d=phones&message.id=62558
Hmmz, ik had er een keer 5000 smsjes instaan, hij werd er niet bepaald trager van, enige grote probleem wat ontstond was het wissen ervan...........dat kon niet meer achter mekaar, dan liep hij vast bij stuk of 40.
Uiteindelijk heb ik hem toen extreem lang laten inladen via de PC en ze zo verwijderd, het was dat of hooguit 20 per x gaan wissen..

[ Voor 3% gewijzigd door Only op 04-09-2009 18:11 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Misscien dat jij een wat nieuwer model hebt waarbij dit geheugenprobleem niet voorkomt.
Het wissen van de 2k berichten ging niet zoncer slag of stoot hier (het toestel resette nog steeds af en toe) maar na 3 keer was alles leeg en nu loopt ie weer als een trein!

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
fritsjof schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:42:
Misscien dat jij een wat nieuwer model hebt waarbij dit geheugenprobleem niet voorkomt.
Het wissen van de 2k berichten ging niet zoncer slag of stoot hier (het toestel resette nog steeds af en toe) maar na 3 keer was alles leeg en nu loopt ie weer als een trein!
Ik heb de mijne al erg vroeg gehaald, november 2007, toestel was toen eigelijk pas net uit.
Overigens heb ik niet de nieuwste firmware erop staan.
Ik heb trouwens de slide, Ik zie dat jij de classic hebt. Maar ik heb het niet gemerkt, misschien is dat het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
Ik denk dat er zeker verschil zit in 't binnenwerk van de classic en de slide, dat zal 't zijn.

Wat mijn 6500c ook heeft na de firmware upgrade (die de kalender om zeep heeft geholpen) is dat ik geen speed dials meer kan instellen.
Ik druk op de 2, het toestel geeft aan dat er geen contact is toegewezen aan dit nummer, ik selecteer een contact, toestel zegt ok. Nu druk ik weer op de 2, en weer geeft 't toestel aan dat er geen contact is toegewezen, etc.

Dus: als je niet hoeft te upgraden, dan zou ik het zeker niet doen.

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb de laatste tijd nogal al last van dat als ik wat mp3'tjes op mijn telefoon (SD-kaartje) zet, dat ie deze niet altijd afspeelt.
De ene keer speelt ie hem helemaal af, de andere keer maar een paar seconden en het vaakst geeft ie aan dat het een onbekende track is.

Weet iemand hiervan de oorzaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

* KICK *

Waarschijnlijk is mijn probleem bekend. De batterij is naar de klote. Het is nu zo dat de batterij niet langer als 3 a 4 uur meegaat.
Waar haal ik een nieuwe batterij vandaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 12-10-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Rakkerzero schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:56:
Een winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Rakkerzero schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:56:
* KICK *

Waarschijnlijk is mijn probleem bekend. De batterij is naar de klote. Het is nu zo dat de batterij niet langer als 3 a 4 uur meegaat.
Al zelf enige moeite gedaan? Nokia site wellicht?
Heb je slide dan is het deze: http://shop.nokia.nl/noki...sku=3607448&culture=nl-NL
En als je de classic hebt is het als het goed is deze: http://shop.nokia.nl/noki...sku=3762304&culture=nl-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Only schreef op dinsdag 13 oktober 2009 @ 21:46:
[...]

Al zelf enige moeite gedaan? Nokia site wellicht?
Ohja, ik had ondertussen al wat gevonden, ja.

Deze:
http://www.gsm-cover.nl/e...7xxx-8xxx-9xxx/6500-slide

Is goedkoper als die van de Nokia-site. Maargoed. Morgen of overmorgen heb ik pas tijd om even langs The Phone House te gaan. Misschien dat hun hier iets in kunnen betekenen.

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 13-10-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Zo'n goedkope 'originele' batterij heb ik ook voor mijn 6500 Slide, maar die gaat toch beduidend langer mee dan de meegeleverde accu (die er al een jaar op heeft zitten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Daarnet iets heel vreemds. Beetje iPhone idee bijna. Ik was de batterij weer aan het opladen, want hij was weer leeg. Toen ik net checkte hoever ie was, bleek mijn batterij enorm warm geworden zijn. Zo warm dat ik hem al bijna niet meer kon vasthouden van de hitte. Het metaal van de Slide was ook opgewarmd daardoor.
Batterij lijkt ook ietsje dikker geworden te zijn.
Batterij is dus gewoon dood blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Heeft iemand al van een 6500 slide de simlock verwijderd? Ik heb T-Mobile. Google helpt me niet echt in deze.. :(
Ik heb de unlock code gehad van T-Mobile,

[edit]
Laat maar, telefoon bleek sowieso simlock vrij :)

[ Voor 31% gewijzigd door Marlibica op 21-10-2009 10:26 ]

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:25:
Daarnet iets heel vreemds. Beetje iPhone idee bijna. Ik was de batterij weer aan het opladen, want hij was weer leeg. Toen ik net checkte hoever ie was, bleek mijn batterij enorm warm geworden zijn. Zo warm dat ik hem al bijna niet meer kon vasthouden van de hitte. Het metaal van de Slide was ook opgewarmd daardoor.
Batterij lijkt ook ietsje dikker geworden te zijn.
Batterij is dus gewoon dood blijkbaar.
Heb je al een nieuwe batterij? Anders bij Mediamarkt of Saturn kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier meld zich een nieuwe nokia 6500 slide gebruiker. Ik heb hem sinds vandaag. Ik zal over een tijdje mijn ervaringen vermelden. Ik heb de zwarte en hij staat nu op v10.00. Mijn eerste indruk is goed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 22:59:
[...]

Heb je al een nieuwe batterij? Anders bij Mediamarkt of Saturn kijken
Zal nog ff een reactie geven.

Ik heb inmiddels inderdaad een nieuwe batterij. De problemen zijn, zoals het er nu naar uit ziet, verholpen. Ik heb mijn telefoon sinds afgelopen dinsdag, toen ik de batterij binnenkreeg, nog maar 1 keer hoeven opladen. Het batterij-pictogrammetje geeft nu aan nog de helft aan. Bluetooth staat uit overigens.
Is een hele verbetering dan de 4 uur die de telefoon met de oude batterij nog maar aankon. Dus ja, ik ben inmiddels tevreden.

Batterij heb ik gekocht op de site die ik eerder gepost had aangezien Mediamarkt hem niet (op voorraad) had. Vrijdagavond besteld en dinsdag in huis. Dus de beloofde levering binnen 1 a 2 werkdagen zijn ze dus netjes nagekomen. Batterij gewoon via de normale post laten komen en werd in bubbeltjes-envelop met daarin de batterij, die zelf ook nog verpakt was in bubbeltjesplastic, geleverd. Prima in orde dus.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 24-10-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:46:
[...]

Zal nog ff een reactie geven.

Ik heb inmiddels inderdaad een nieuwe batterij. De problemen zijn, zoals het er nu naar uit ziet, verholpen. Ik heb mijn telefoon sinds afgelopen dinsdag, toen ik de batterij binnenkreeg, nog maar 1 keer hoeven opladen. Het batterij-pictogrammetje geeft nu aan nog de helft aan. Bluetooth staat uit overigens.
Is een hele verbetering dan de 4 uur die de telefoon met de oude batterij nog maar aankon. Dus ja, ik ben inmiddels tevreden.

Batterij heb ik gekocht op de site die ik eerder gepost had aangezien Mediamarkt hem niet (op voorraad) had. Vrijdagavond besteld en dinsdag in huis. Dus de beloofde levering binnen 1 a 2 werkdagen zijn ze dus netjes nagekomen. Batterij gewoon via de normale post laten komen en werd in bubbeltjes-envelop met daarin de batterij, die zelf ook nog verpakt was in bubbeltjesplastic, geleverd. Prima in orde dus.
Oke mooi. Ik ben sinds vandaag nieuwe gebruiker met de 6500 slide. Kan jij mij vertellen hoeveel dagen de batterij mee gaat bij normaal gebruik? Ik hang mijn gsm deze nacht aan de oplader. Dus morgen als ik wakker word heb ik een volle batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb de batterij dinsdag avond opgeladen. Na 2 uur had ik hem eraf gehaald van het opladen. De batterij is sindsdien niet meer opgeladen. Dus sowieso 4 dagen nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 00:02:
Ik heb de batterij dinsdag avond opgeladen. Na 2 uur had ik hem eraf gehaald van het opladen. De batterij is sindsdien niet meer opgeladen. Dus sowieso 4 dagen nu al.
Oke dank voor de info. Mijn eerste indruk van deze gsm is prima. Ik zal over een tijdje mijn ervaringen hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henry Tower schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:17:
Succes
Ik heb de nokia 6500 slide sinds vrijdag en ik zit op v10.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op V 10.00. Is er al een nieuwere update versie voor de nokia 6500 slide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Verwijderd schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 10:48:
Ik zit nu op V 10.00. Is er al een nieuwere update versie voor de nokia 6500 slide?
http://europe.nokia.com/g...tware-update/can-i-update

Zo moeilijk is dat toch niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag het alleen maar. Je had ook gewoon ja of nee kunnen zeggen. Opzoeken doe ik zelf wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste firmware en ik ervaar geen enkel probleem dat jullie hier omschrijven.

On a side note... wat een geweldig toestelletje nog steeds zeg. Het menu is heel fijn, alles is snel en het werkt gewoon altijd. Ik heb elke keer medelijden als ik mensen zie kutten met hun 'smart'phones om maar zelfs een nummer te draaien of een sms berichtje in te tikken.

Ik heb em sinds ie net uit is, 2007 volgens mij. In die tijd is ie ongeveer honderd miljoen keer op de grond gevallen. Ik ben er een keer op gevallen terwijl hij in mijn broekzak zat tijdens een van mijn nachtelijke dronken escapades. De enige schade was bij mezelf; een rechthoekige blauwe plek. Dit ding heeft aardig wat abuse gehad, en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Er zitten een paar deuken in, maar het beeldscherm is nog perfect.

Hij doet me denken aan de klassieke Nokia's, de 3310 en 3210 en zo. Daarmee ben ik zelfs een keer de sloot in gereden en toen deed ie het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Waarom vraag je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg alleen of er nieuwe versie is. Jij had alleen maar ja of nee kunnen zeggen. Is dat zo moeilijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de hoop dat ik niet dubbel post... M'n Nokia 6500 Slide werkt perfect, behalve tijdens het smsen. De "wissen"-toets rechtsboven, die bij T9 soms ook als "vorige" dienst doet, werkt regelmatig niet. Wat je ook probeert, hij doet niks; alleen soms als je naar de speciale tekens gaat en daar wat heen-en-weer navigeert met de pijltjes en dan weer teruggaat naar de sms, dan lijkt die wissen-knop daardoor weer te gaan werken. In ieder geval werkt de knop (en soms ook de pijltjestoetsen) sowieso minimal 5 seconden niet. Via Google kwam ik wel op wat vergelijkbare gevallen van Engelstalige slides, maar oplossingen vond ik nog nergens.

Iemand enig idee waaraan dit ligt? En zou een software-update een oplossing kunnen zijn? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stay1ed
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 15:56
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 23:58:
[...]

Oke mooi. Ik ben sinds vandaag nieuwe gebruiker met de 6500 slide. Kan jij mij vertellen hoeveel dagen de batterij mee gaat bij normaal gebruik? Ik hang mijn gsm deze nacht aan de oplader. Dus morgen als ik wakker word heb ik een volle batterij.
Ik heb deze mobiel een tijd lang gebruikt en ik deed tot wel 2,5 week met de batterij. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 'em altijd 's nachts uitzette en dat ik eigenlijk nooit belde/sms'te. Een goede tip om het leven van de batterij te verlengen is dat je de batterij aan het begin een keer helemaal leeg moet laten lopen. Daarna is de capaciteit ineens stukken groter. Ik weet alleen niet of dit wel goed is voor een batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Stay1ed schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 17:52:
Een goede tip om het leven van de batterij te verlengen is dat je de batterij aan het begin een keer helemaal leeg moet laten lopen. Daarna is de capaciteit ineens stukken groter. Ik weet alleen niet of dit wel goed is voor een batterij.
Onzin, een van de grootste fabeltjes over Li-ion accu's. Het is juist ook goed om de telefoon zoveel mogelijk aan stroom te hangen. Leesvoer: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/9921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nokia 6500 slide sinds zaterdag en hij bevalt mij heel erg goed. De baterij had ik die nacht opgeladen. Ik heb met de gsm veel mee gedaan om alles na mijn zin in te stellen. De baterij is nu na bijna 4 dagen nog half vol. Ik denk dat de gsm met normaal gebruik best een week mee kan gaan voor ik hem weer op moet laden. Ik vind het menu van de 6500 slide op het menu van de 6300 lijken maar dan beter. Geluid/ mp3 is heel duidelijk, smssen gaat lekker snel. Naar mijn idee is de baterij van 6500 slide veel beter dan de baterij van de 6300.

Ik heb wel een vraag. Kan ik de gsm zo in stellen dat als ik de gsm dicht schuif dat die meteen op de toetsenvergrendeling gaat? Ik heb al van alles geprobeert en op internet gezocht maar kan niks vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, maar wel dat je na dichtschuiven alleen nog op "Blokkeer hoef te klikken. Kleine moeite toch? ;)

Verwijderd

Een vraag aan mensen die nu de nokia 6500s zwart hebben en hiervoor de nokia 6300 silver hadden.

Merken jullie een verschil als je je met iemand belt? Zoals bv echoen, weg vallen , gespreksgeluid.

Ik heb nu de 6500s zwart en ben er heel blij mee. Hij doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Even een vraag aan de techneuten hier.

Mijn vriendin heeft de nokia 6500 slide, alleen als ze opneemt word het gesprek automatisch na een seconde of 1 a 2 in de wachtfunctie gezet, ondanks dat ze niks doet, wachtfunctie is uitgeschakeld, etc. Toch blijft de telefoon dit doen. En voordat ze hem weggooit hoop ik dat iemand mij kan helpen. :P

Provider is tele2 als dat uitmaakt...

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown Alien
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 16:50
Heb hem nu 2 jaar en bevalt me prima. Heb de opvolger besteld. Gata idd 3 a 4 dagen mee de batterij. Je moet wel al die onzin uitzetten. Om te telefoneren en SMSen vind ik dit apparataje prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de telefoon net een weekje in bezit en ben hem alweet kwijt!
Ik heb hem zojuis naar de winkel terug gebracht, na 1 dag begaf het beeldscherm het al ik krijg steeds een wit scherm als ik bezig ben met sms of instellingen, daarnaast hoor ik de beller vaak in robot geluid,
Ik zelf ben ook bijna nooit te verstaan, netwerk valt steeds weg. KORTOM EEN ROT TELEFOON!
Ik heb er al veel versleten maar van motorola tot nokia heb ik nog nooit zo een slecht toestel gehad, echtte bagger is het. ik hoop dat het na 4 weken reparatie tijd wel gewoon doet waar het zich voor dient BELLEN. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze gsm nu 5 maanden en doet het prima. Ik vind hem geweldig. Een bekende van mij heeft hem nu ook. Ook zij vind hem geweldig. Zij komt van een samsung af en het enige minpuntje vindt zij dat de 6500 niet op toetsenvergrendeling automatich gaat als de gsm dicht geschoven word maar daar is mee te leven en daar is ze nu wel aan gewent. Het bel/mp3 geluid gaat harder dan die van de nokia 6300 vind ik. Ook de trilfunktie is harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:31:
Zij komt van een samsung af en het enige minpuntje vindt zij dat de 6500 niet op toetsenvergrendeling automatich gaat als de gsm dicht geschoven word
Dat kan je, volgens mij, gewoon instellen ergens wat ie doet als je hem dichtklapt. Weet zo uit mijn hoofd even niet waar dat dit stond.

* Zeror 's 2-jarige gebruik van de slide toestel zit erop. Ik ga mn abbo verlengen met een nieuw toestel.
Ik was in de 2 jaar dat ik dit toestel gebruikt hebt, tevreden over wat het deed en kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik gebruik de 6500 Slide nu ca. 1,5 jaar en qua telefoon ben ik er opzich wel tevreden mee, alleen heb ik de laatste tijd last van het probleem dat de bluetooth niet goed werkt.

De telefoon wordt simpelweg niet meer gevonden door andere apparaten (erg irritant ivm carkit), terwijl alle instellingen wel goed staan. Dit is dan te verhelpen door een andere bluetooth-naam in te vullen, maar dit duurt maar eventjes en daarna werkt het wéér niet goed. Misschien kan ik het eens proberen te verhelpen door de fabriekinstellingen terug te zetten, alleen ben ik dan weer een hoop data kwijt, neem ik aan. :P

Overigens gaat de telefoon hier wel automagisch op toetsenvergrendeling als je 'm dichtschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Miles Teg schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:15:

Overigens gaat de telefoon hier wel automagisch op toetsenvergrendeling als je 'm dichtschuift.
Hoe kan dit ingesteld worden op de gsm?

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:10:
[...]

Dat kan je, volgens mij, gewoon instellen ergens wat ie doet als je hem dichtklapt. Weet zo uit mijn hoofd even niet waar dat dit stond
Weet je al waar dit stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:11

_Ernst_

Mark It Zero!

Sinds een weekje heb ik de 6500 classic in bezit, als opvolger voor mijn Motorola SLVR L7. Tot nu toen ben ik er alleen nog niet erg over te spreken... :(

De grootste ergernis op dit moment is dat bij binnenkomende oproepen en smsjes alleen het nummer word getoond, en niet de naam (zoals die in de contacten lijst staat). Iemand dat al eerder gehad? Erg irritant en verwarrend...

Verder nog een aantal punten die me erg tegenvallen:
- Erg korte achtergrondverlichtingstijd (dit kan ik nergens instellen?)
- Matige trilfunctie
- Gebrek aan trilfunctie opties (bij mijn motorola kon ik instellen hoe hij moest trillen bij een bepaalde oproep, bijvoorbeeld lang bij een oproep, en kort bij een binnenkomend smsje)
- In geval van tril only begint het scherm mee te knipperen bij een oproep, kan dit uitgezet worden?
- Ik kan geen tijd toevoegen aan een agendapunt zonder ook meteen het alarm te activeren.
- Gebrek aan een snelkoppeling naar het berichten venster (kan alleen kiezen tussen inbox en nieuw bericht). Ik wil gewoon in het berichten menutje komen als ik op de rechter selectietoets druk...
- Flitser die niet te gebruiken is als zaklampje...

Zie ik misschien wat over het hoofd? Iemand die misschien een oplossing heeft voor sommige dingen?

Ik vind het wel jammer namelijk. Ik heb hem vooral gekocht vanwege de afmetingen en het design, en daar ben ik erg tevreden over. Prachtig toestelletje :9

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De flitser kan je nooit gebruiken als zaklamp bij Nokia. Als je Slaapstand en Energiespaarstand uitzet dan blijft het scherm langer verlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

_Ernst_ schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:37:
Sinds een weekje heb ik de 6500 classic in bezit, als opvolger voor mijn Motorola SLVR L7. Tot nu toen ben ik er alleen nog niet erg over te spreken... :(

De grootste ergernis op dit moment is dat bij binnenkomende oproepen en smsjes alleen het nummer word getoond, en niet de naam (zoals die in de contacten lijst staat). Iemand dat al eerder gehad? Erg irritant en verwarrend...

Verder nog een aantal punten die me erg tegenvallen:
- Erg korte achtergrondverlichtingstijd (dit kan ik nergens instellen?)
- Matige trilfunctie
- Gebrek aan trilfunctie opties (bij mijn motorola kon ik instellen hoe hij moest trillen bij een bepaalde oproep, bijvoorbeeld lang bij een oproep, en kort bij een binnenkomend smsje)
- In geval van tril only begint het scherm mee te knipperen bij een oproep, kan dit uitgezet worden?
- Ik kan geen tijd toevoegen aan een agendapunt zonder ook meteen het alarm te activeren.
- Gebrek aan een snelkoppeling naar het berichten venster (kan alleen kiezen tussen inbox en nieuw bericht). Ik wil gewoon in het berichten menutje komen als ik op de rechter selectietoets druk...
- Flitser die niet te gebruiken is als zaklampje...

Zie ik misschien wat over het hoofd? Iemand die misschien een oplossing heeft voor sommige dingen?

Ik vind het wel jammer namelijk. Ik heb hem vooral gekocht vanwege de afmetingen en het design, en daar ben ik erg tevreden over. Prachtig toestelletje :9
over alleen je nummer getoond worden. Kan het zijn dat je die nummers meerdere keren in je telefoon / simcard hebt staan. Ik heb gemerkt dattie daar bij mij niet tegen kon.

Maar ik heb hem een 4 maanden geleden vervangen. Beste keuze in tijden.. Dat van die agenda en je alarm.. vreselijk.. heeft me heel wat keren wakker gemaakt op een vrije dag..
Wat je met je tril functie kan doen is er een andere beltoon aan toe kennen. Die wil nog wel eens anders trillen als de standaard.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nokia 6500 slide nu een half jaartje. Helaas begint hij nu kuren te krijgen. De gsm valt zomaar opeens uit. De ingestelde mp3-ringtone word zomaar verandert naar een standaart ringtone. Jammer want het was een heerlijke gsm. Ik hou de kuren de komend maand in de gaten en zal jullie op de hoogte houden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Is de accu nog wel goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hang de gsm vanacht aan de oplader. Ik zal het in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn gsm doet het weer. Ik heb een nieuwe accu er in gedaan en nu na 2 weken geen problemen. Ik heb 2 weken gewacht om een nieuwe revieuw te schrijven om te zien hoe de gsm het zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mooi om te horen dat hij het weer goed doet, veel plezier ermee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joopieboy schreef op woensdag 28 april 2010 @ 19:00:
Mooi om te horen dat hij het weer goed doet, veel plezier ermee. :)
Dank je en de gsm doet het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longrun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-04-2024
Goedendag ik heb een 6500 slide die T-mobile branded is maar wel simlock vrij. Ik gebruik Vodafone dus ik wil er eigenlijk de T-mobile zooi afgooien iemand weet hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-07 09:00

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Hmm.. ik heb dezelfde, nu met KPN. Het enige T-Mobile wat ik heb opgemerkt (opstartdeuntje) verdween bij het wisselen van de sim. 'web 'n' walk of zo zit me niet in de weg, wat wil je nog meer kwijt?

Sign here against sigs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGHoeksma96
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-09 16:44
Only schreef op vrijdag 04 september 2009 @ 18:07:
[...]

Hmmz, ik had er een keer 5000 smsjes instaan, hij werd er niet bepaald trager van, enige grote probleem wat ontstond was het wissen ervan...........dat kon niet meer achter mekaar, dan liep hij vast bij stuk of 40.
Uiteindelijk heb ik hem toen extreem lang laten inladen via de PC en ze zo verwijderd, het was dat of hooguit 20 per x gaan wissen..
mijn mob stonde nog maar iets vn 20 berichte in k gooi m meestal 1 keer per maan d leeg en dat had ik dus net gedaan maar mijn mob (Nokia 6500c) reset wel de hele tijd nieuwste firmware erop gezet leek goed te zijn maar diet t nog steeds iemand die weet wat t is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurre s
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-04 18:42
Hoi, ik heb de nokia 6500c

Maar de batterij heb ik er niet meer bij en nu zou ik hem graag willen aanzetten, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste