Je kunt natuurlijk ook gewoon met zwarte randen gamen
Anoniem: 153666
Heeft iemand ervaring met de Viewsonic N2060W? De specs spreken me namelijk wel aan maar vraag me af of bij die lcd monitor/tv schermen de beeldskwaliteit in windows en games wel een beetje ok is.
http://www.viewsoniceurope.com/nl/Products/LCDTV/N2060w.htm
-20.1" Super MVA colour TFT active matrix, wide 1366 x 768
-44.5cm (horizontal) x 25.0cm (vertical), 50.8cm diagonal
- 500cd/m² (typ.)
- 1000:1(typ.)
- 176° horizontal, 176° vertical (at 20:1)
- 8ms (grey-to-grey)
- 16:9
- 1 x Coax RF (PAL/SECAM)
- 1 x HDMI (HDCP)
- 1 x SCART² (CVBS In/Out, RGB In, Audio In/Out)
- 1 x RCA set (YPbPr/YCbCr)
- 1 x 4-pin mini DIN jack
- 1 x RCA (CVBS)
-1 x RCA Audio set L/R for S-video/composite
1 x RCA Audio set L/R for component
1 x 3.5mm mini stereo jack for PC/HDMI
-1 x 15-pin mini D-sub
2 x 3 watt SRS WOW (virtual surround-sound)
PAL, SECAM, NTSC³, SD (480i/p, 576i/p), HD (720p, 1080i)
COMPATIBILITY
Compatible from VGA up to 1360 x 768 @ 60Hz preferred
Power Mac™ up to 1360 x 768 @ 60Hz preferred
AC AC 100 – 240V, 50/60Hz (auto switch), interaAC 100–240V, 50/60Hz (auto switch), internal, fanless power supplynal, fanless power supply
- 500cd/m² (typ.)
- 8ms (grey-to-grey)
- 1 x HDMI (HDCP)
- 1 x RCA (CVBS)
-1 x 15-pin mini D-sub
COMPATIBILITY
AC AC 100 – 240V, 50/60Hz (auto switch), interaAC 100–240V, 50/60Hz (auto switch), internal, fanless power supplynal, fanless power supply
Die resolutie is wel erg laag voor een computerscherm. Tenzij je er verder vanaf gaat zitten natuurlijk.
Zo aan de specs te zien is het een kleine lcd tv.
Er zit ook geen DVI op want toch wel handig is voor als je het wilt gaan gebruiken icm een pc
En die resolutie is normaal voor kleine lcd tv's.
Er zit ook geen DVI op want toch wel handig is voor als je het wilt gaan gebruiken icm een pc
En die resolutie is normaal voor kleine lcd tv's.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Heeft er iemand ervaring met de HP w2007? Tijdens mijn zoektocht naar een mooie widescreen is mijn oog hierop gevallen. Ik zag echter bij haast alle webshops dat de w2007 geen DVI ingang heeft. Op een Engelstalig forum (denk Amerikaans), hardforum.com, kwam ook al verscheidene malen langs dat de Europese versie deze functie inderdaad niet heeft (misschien het verschil tussen w2007 en w2007v..??). Echter in de TS staat dat deze monitor hier wel over beschikt. Kan iemand hier misschien uitsluitsel over geven? Want anders wordt het nog even doorsparen voor de w2207...
Alle schermen in dit topic moet je nog op je pc aansluiten? Toch? Het is geen tablet pc.AMD1800 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:35:
de contrast en de lichtopbrengst zijn ook wat aan de lage kant, maar ik denk niet dat dat superveel uitmaakt. Ik denk dat het echte addertje onder het gras is dat je het aparaat ook nog aansluiten op je pc, lijkt mij persoonlijk niet heel erg handig als je dat ding wil gebruiken en dan ook nog je laptop mee moet slepen.
Ik ben aan het orrienteren op een groot display, maar het moet aan een paar eisen voldoen, en ik kan vrij weinig vinden op dat gebied, ik wil iets dat groter is dan 24" een full hd resolutie heeft en ook HDMI 1.3 poorten heeft (ps3), maar ik kan eigenlijk helemaal niets vinden.
gewoon een allround computermonitor, ik zie zat schermen, maar allemaal geen hdmi.
de 30" schermen kunnen ook niet full hd met een single link (of eventueel een hdmi-->dvi kabel) dus dat is ook geen optie.
of kan ik dan beter naar een full hd tv gaan kijken die ik ook als pc monitor kan gebruiken?
edit: ik geloof dat ik mn antwoord zojuist heb gevonden
http://www.gearlog.com/20...ledlit_lcd_monitors_t.php
gewoon een allround computermonitor, ik zie zat schermen, maar allemaal geen hdmi.
de 30" schermen kunnen ook niet full hd met een single link (of eventueel een hdmi-->dvi kabel) dus dat is ook geen optie.
of kan ik dan beter naar een full hd tv gaan kijken die ik ook als pc monitor kan gebruiken?
edit: ik geloof dat ik mn antwoord zojuist heb gevonden
http://www.gearlog.com/20...ledlit_lcd_monitors_t.php
[ Voor 9% gewijzigd door HKS-Skyline op 13-06-2007 11:21 ]
Anoniem: 214909
Dat is een TELEVISIE:) Niet echt aan te raden IMO voor pc werkAnoniem: 153666 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:20:
Heeft iemand ervaring met de Viewsonic N2060W? De specs spreken me namelijk wel aan maar vraag me af of bij die lcd monitor/tv schermen de beeldskwaliteit in windows en games wel een beetje ok is.
- 500cd/m² (typ.)
- 8ms (grey-to-grey)
- 1 x HDMI (HDCP)
- 1 x RCA (CVBS)
-1 x 15-pin mini D-sub
COMPATIBILITY
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Europa het zonder DVI moet doen op de w2007 ivm kosten besparing.Joostdz schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:26:Kan iemand hier misschien uitsluitsel over geven? Want anders wordt het nog even doorsparen voor de w2207...
Ik zou lekker ff doorsparen voor een W2207, die is echt de moeite waard!! (Keb er zelf een en ben daar uitermate tevreden over).
Iemand deze al eens bekeken?
Staat bij Aldi voor 299 Euro.

Kenmerken
22" TFT breedbeeld monitor
Maximale resolutie 1680 x 1050
Reactietijd 5 ms
Contrast 1000:1
Helderheid 300 cd/m2
Zichtbare beeldschermdiagonaal 55,88 cm
Kijkhoek horizontaal 178°
Kijkhoek verticaal 178°
Pixel pitch 0,282
2 geïntegreerde luidsprekers
On Screen Display (OSD)
Voldoet aan de TCO 99 norm (stralingsarm)
Monitor en netvoeding GS goedgekeurd
Universele netspanning (200-240V 50-60Hz)
Aansluitingen
PC VGA in (15 pin D-Sub)
PC DVI-D in
Video in (YPcPb) via D-Sub 15-pin adapter
Video in DVI-D met HDCP
Audio in
Stroomaansluiting
Meegeleverde accessoires
Voedingskabel
15-Pin D-Sub Kabel
DVI-D Kabel
Audiokabel
Gebruikershandleiding
Staat bij Aldi voor 299 Euro.

Kenmerken
22" TFT breedbeeld monitor
Maximale resolutie 1680 x 1050
Reactietijd 5 ms
Contrast 1000:1
Helderheid 300 cd/m2
Zichtbare beeldschermdiagonaal 55,88 cm
Kijkhoek horizontaal 178°
Kijkhoek verticaal 178°
Pixel pitch 0,282
2 geïntegreerde luidsprekers
On Screen Display (OSD)
Voldoet aan de TCO 99 norm (stralingsarm)
Monitor en netvoeding GS goedgekeurd
Universele netspanning (200-240V 50-60Hz)
Aansluitingen
PC VGA in (15 pin D-Sub)
PC DVI-D in
Video in (YPcPb) via D-Sub 15-pin adapter
Video in DVI-D met HDCP
Audio in
Stroomaansluiting
Meegeleverde accessoires
Voedingskabel
15-Pin D-Sub Kabel
DVI-D Kabel
Audiokabel
Gebruikershandleiding
Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D
Ik zag hem staan in de folder (paar weken terug ofzo?). Voor die prijs heb je echter ook een Samsung 225BW of (bijna) een Iiyama E2200WS, met ongeveer dezelfde specs.
Eens, maar dat betekent niet dat de medion minder goed is toch?gwystyl schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:19:
Ik zag hem staan in de folder (paar weken terug ofzo?). Voor die prijs heb je echter ook een Samsung 225BW of (bijna) een Iiyama E2200WS, met ongeveer dezelfde specs.
Ryzen 7 5800x || Gigabyte Aorus pro v2 || 2 x G.skill F4-3600C16-16GVKC || Scythe Mugen 5 || Coolermaster MWE Gold 750 v2 || Corsair Obsidian 750D
wil ik niet zeggen, ik heb meer vertrouwen in mijn Samsung 226BW (van 2 tientjes meer) dan deze Medion, plus de betere specs.. ik denk dat je voor dat bedrag beter een gerenomeerd merk kan kopen.mwoe schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:28:
[...]
Eens, maar dat betekent niet dat de medion minder goed is toch?
Ik zeg niet dat Medion slecht is, maar meedoen met de grote jongens, zeker bij beeldschermen doen ze niet. Ik schaar Medion in het zelfde rijtje als Sweex en Trust. Leuk spul, maar als ik er dik geld tegenaan moet gooien, dan toch liever een "beter merk"
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
ik zou ook eerder voor een samsung 225 of 226 gaan, al was het alleen het design.
maargoed, medion blijft toch een "budget" merk.
het zou me trouwens niets verbazen als deze monitor het zelfde paneel heeft als de iiyama.
maargoed de samsung 225 is al goedkoper te krijgen dan dit, en is nog in hoogte verstelbaar ook.
maargoed, medion blijft toch een "budget" merk.
het zou me trouwens niets verbazen als deze monitor het zelfde paneel heeft als de iiyama.
maargoed de samsung 225 is al goedkoper te krijgen dan dit, en is nog in hoogte verstelbaar ook.
Interessant, volgens deze post op [H]ardforum heeft de HP w2207 een Samsung LTM220M1 TN paneel, dezelfde als de Samsung 225BW volgens deze site (doe een search op LTM220M1).
HP w22 (widescreen) has a 22 inch 5 ms TN (Samsung LTM220M1) panel.
Samsung 225BW (widescreen) has a 22 inch 5 ms TN (Samsung LTM220M1) panel.
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
zijn er eigenlijk al monitoren die 1080p aan kunnen? zo ja.. welke?
Uhm.. ja alle 24" en groter?
Die hebben allemaal een resolutie van 1920x1200 of meer.
Die monitoren hebben dan toch ook een HDMI ingang nodig? Anders is het toch niet mogelijk om gecodeerde signalen door te sturen?psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:08:
Uhm.. ja alle 24" en groter?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Je bedoelt denk ik HDCP?wcduck schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:46:
[...]
Die monitoren hebben dan toch ook een HDMI ingang nodig? Anders is het toch niet mogelijk om gecodeerde signalen door te sturen?
De database van prad.de biedt overigens de mogelijkheid om hier een selectie op te maken (bij 'Besondere Ausstattung').
[ Voor 19% gewijzigd door PromoX op 13-06-2007 21:20 ]
And I'm the only one and I walk alone.
wcduck schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:46:
[...]
Die monitoren hebben dan toch ook een HDMI ingang nodig? Anders is het toch niet mogelijk om gecodeerde signalen door te sturen?
Achja natuurlijk

In de TS staan ook een paar schermen: BenQ FP241W, LG L245WP, Samsung 245BW en zo'n beetje alle 26"+
[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 13-06-2007 23:08 ]
Nee, voor gecodeerde content moet de aansluiting HDCP-enabled zijn.wcduck schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:46:
[...]
Dat kan ook een HDCP -enabled DVI aansluiting zijn.
HDMI is de opvolger van DVI, en voor tv van SCART. Alleen een aansluiting dus, maar een die standaard HDCP ondersteund als ik me niet vergis.
Anoniem: 121806
O, ik dacht dat HDMI = DVI uitgebreid met mogelijkheid tot HDCP-encryptie en audio, en dus is DVI per definitie zonder encryptie.
Is de DVI standaard inmiddels ook uitgebreid met HDCP?
Niet standaard maar steeds meer schermen met DVI ondersteunen het sla de TS er maar op na.Anoniem: 121806 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 03:08:
O, ik dacht dat HDMI = DVI uitgebreid met mogelijkheid tot HDCP-encryptie en audio, en dus is DVI per definitie zonder encryptie.
Ik ben al jaren aan het overwegen om een TFT te kopen om mijn oude 17inch CRT te vervangen.
Ik heb zelfs al een keer een Samsung 214T TFT gekocht, om hem een uur nadien met spoed en en klote gevoel weer terug te brengen (heeft me aardig wat moeite gekost btw!).
Ik ben blijkbaar nogal gevoelig voor Input Lag en deze monitor had er toch wel een heel boeltje van.
Nu zoek ik eigenlijk een monitor die 1600x1200 kan. En dan kom je al snel op een 204B. Na wat lezen lijkt me dit toch wel een redelijk beste monitor. Echter zou ik hem wel een keer willen testen (weet alleen nog geen winkel te vinden die um heeft staan).
Mijn vraag is eigenlijk, zijn er meer mensen hier die redelijk Inputlag-gevoelig zijn en ervaring hebben met een 204B? Ik zou graag jullie mening horen over de lag van de 204B aangezien ik het toch wel een zeer interessante monitor vindt. Mocht het zijn dat er een alternatief is voor deze monitor dan wil ik daar ook graag naar kijken
Ik heb zelfs al een keer een Samsung 214T TFT gekocht, om hem een uur nadien met spoed en en klote gevoel weer terug te brengen (heeft me aardig wat moeite gekost btw!).
Ik ben blijkbaar nogal gevoelig voor Input Lag en deze monitor had er toch wel een heel boeltje van.
Nu zoek ik eigenlijk een monitor die 1600x1200 kan. En dan kom je al snel op een 204B. Na wat lezen lijkt me dit toch wel een redelijk beste monitor. Echter zou ik hem wel een keer willen testen (weet alleen nog geen winkel te vinden die um heeft staan).
Mijn vraag is eigenlijk, zijn er meer mensen hier die redelijk Inputlag-gevoelig zijn en ervaring hebben met een 204B? Ik zou graag jullie mening horen over de lag van de 204B aangezien ik het toch wel een zeer interessante monitor vindt. Mocht het zijn dat er een alternatief is voor deze monitor dan wil ik daar ook graag naar kijken
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Anoniem: 120284
Op 8 juli ga ik als het goed is naar een LAN party met mijn 204Ts
Er is dan ook iemand met een 204B en er zijn ook CRT's. Ik kan wellicht wel de 204B voor je testen, net zoals ik laatst mijn 204Ts heb getest. En ja, de 204Ts heeft flink wat inputlag.
Kijk ook eens naar de Dell 2007FP via Supradictus. 400,50 euro thuisbezorgd met pixelgarantie.
Alleen waarschijnlijk wel iets meer inputlag dan de 204B, maar wel minder dan de 204Ts
Er is dan ook iemand met een 204B en er zijn ook CRT's. Ik kan wellicht wel de 204B voor je testen, net zoals ik laatst mijn 204Ts heb getest. En ja, de 204Ts heeft flink wat inputlag.
Kijk ook eens naar de Dell 2007FP via Supradictus. 400,50 euro thuisbezorgd met pixelgarantie.
Alleen waarschijnlijk wel iets meer inputlag dan de 204B, maar wel minder dan de 204Ts
Dat zou wel tof zijn als je dat voor me wil doen 
Ja die T-versies van Samsung zijn best laggie, maar ze hebben wel een heel goede beeldkwaliteit. Dat was ook een van de redenen toen ik koos voor de 214T, helaas, zoals je ook kan zien op les numeriques is de lag van die monitor gemiddeld 55ms, en dat merkte ik toch wel heel erg goed.
Volgens dezelfde site is de gemiddelde lag van een 204B 16,3ms, beduidend minder dus. Maar of ik het ga merken zal ik toch zelf moeten testen denk ik zo..
Ja die T-versies van Samsung zijn best laggie, maar ze hebben wel een heel goede beeldkwaliteit. Dat was ook een van de redenen toen ik koos voor de 214T, helaas, zoals je ook kan zien op les numeriques is de lag van die monitor gemiddeld 55ms, en dat merkte ik toch wel heel erg goed.
Volgens dezelfde site is de gemiddelde lag van een 204B 16,3ms, beduidend minder dus. Maar of ik het ga merken zal ik toch zelf moeten testen denk ik zo..
[ Voor 0% gewijzigd door Oet op 15-06-2007 12:50 . Reden: typo ]
There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan
Net teveel geld uitgegeven aan een ACD 23"
. Vol verwachting aangesloten, wauw top beeld...maar helaas 2 dode pixels.
Als het goed is ziet hier een S-IPS panel in en zouden dode pixels dan zwart moeten zijn. Helaas waren mijn 2 dode pixels wit
Weer terug gebracht, de spare in de winkel had 3 pixels...nog maar weer ff geduld hebben.
Als het goed is ziet hier een S-IPS panel in en zouden dode pixels dan zwart moeten zijn. Helaas waren mijn 2 dode pixels wit
Die Dell schijnt 27 te hebben. Een stuk minder dan de 40 van de 204Ts.Oet schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:39:
Dat zou wel tof zijn als je dat voor me wil doen
Maarja, manier van testen verschilt vaak tussen verschillende sites. En ze worden never allemaal bij 1 site getest
Damn damn,
ik zie door de bomen het bos niet meer. Volg al weken de topics van 20"en 22" schermen. Heb nu een 17" en begrijp dat de 20w" alleen maar een beetje breder is en de 22" lijkt me zo monsterlijk groot.
Budget tot € 350. Iemand die van een "normale" 17" naar een 22" is gegaan? en mensen die van 17" naar 20" en dat echt een meerwaarde vinden? Wat wil ik doen? gewoon beetje van alles.... Iemand mij een nieuwe denkrichting geven?
ik zie door de bomen het bos niet meer. Volg al weken de topics van 20"en 22" schermen. Heb nu een 17" en begrijp dat de 20w" alleen maar een beetje breder is en de 22" lijkt me zo monsterlijk groot.
Budget tot € 350. Iemand die van een "normale" 17" naar een 22" is gegaan? en mensen die van 17" naar 20" en dat echt een meerwaarde vinden? Wat wil ik doen? gewoon beetje van alles.... Iemand mij een nieuwe denkrichting geven?
no comment
Naar mijn idee kun je beter beginnen met denken aan de volgende dingen:Martinus schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:09:
Damn damn,
- Wat voor een paneel wil ik nou echt? Als je hier uit bent kun je in principe je grote pas bepalen.
**20 inch (S-ips), 22inch (TN) of 24inch (s-pva) is het in veel gevallen. (widescreen in ieder geval)
- Welke resolutie wil ik? HD Materiaal kijken, multitasken etc.
Als je dan weet wat je wilt, ga je zoeken wat binnen je budget past. Dat is naar mijn weten de beste manier om het aan te pakken.
Het is wel dat je keuze tussen 20" en 22" (widescreen neem ik aan?) afhangt van wat je wilt.
Als je niet (veel) gamed kun je het beste voor een 20" tft gaan (S-IPS paneel).
Game je wel (veel), ga dan voor een 22" (TN paneel) wegens redenen eerder in topic uitgelegd.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Ik zou nog even doorsparen en voor € 400,50 all-in een Dell 2007FP halen via SupradictusMartinus schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:09:
Damn damn,
ik zie ook door de bomen het bos niet meer...
ik heb momenteel een ouwe CRT iiyama vision master pro 454
enigste wat ik afschuwelijk vind zijn die widescreen tft's
maar de gewone 4:3 tft's worden ook schaars heb ik het idee??
mijn oog was ook gevallen op de samsung syncmaster 204B helaas nergens meer leverbaar zowat
203B is volgens mij ook een goed scherm/prijs verhouding,
maargoed.. mijn saga continous naar een passende tft...
iemand suggesties van waar je zeker naar moet kijken.?
want kwa merk hoor ik alleen over samsung goede dingen...?
maar het loopt zo en zo uit 1 de meningen uiteraard.
mijn oog was ook gevallen op de samsung syncmaster 204B helaas nergens meer leverbaar zowat
I7 7700K - DDR4 32GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
Het is eigenlijk heel simpel. Kijk gewoon in de Pricewatch wat er te krijgen is aan 4:3 modellen... Kijk welke in jou prijsrange vallen, en ga daar reviews van lezen. Komt er vanzelf de beste keus uitrollen.LaMaGRa schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:53:
ik zie ook door de bomen het bos niet meer...
Keertje gamen op een 24" wide bij mij ?LaMaGRa schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 23:53:
.. enigste wat ik afschuwelijk vind zijn die widescreen tft's..
dan weet ik zeker dat je 4:3 schermen afschuwelijk gaat vinden..
want je ziet gewoon "meer" in games! als je op 16:10 speelt! echt top!
(dit is geen patsergedrag maar een uitnodiging)
@ Martinus
tot 350€ heb je hele leuke 22" schermen!
een vriend van me ging van 17" naar 22" wide!
(hij wil nooit meer een 4:3 scherm en is helemaal "wide-fan" geworden..)
en 22" vond je monsterlijk groot? haha... 30" das pas groot!
22 is fijn! heb zelf een 24" en ben super tevreden
@ HKS-Skyline
Wil je goede prijs/prestatie verhouding dan neem je een 26" acer 2623ws
maakt je de prijs niet uit dan zou ik gaan voor een 27" dell (of 30)
en zoals GoldenSample hieronder ook al zegt: 22" is gewoon ideaal! (vooral voor het geld wat die schermpjes "nog maar" kosten! )
Als je een aantal verschillende mensen gaat beantwoorden is het misschien een idee op met Quotes te werken want zo kan ik echt niet meer volgen waar het over gaat zonder die andere reacties te gaan zoeken, terwijl jij vrij gemakkelijk de quotes in je reactie kunt plakken
[ Voor 55% gewijzigd door Ultraman op 16-06-2007 13:47 ]
A world without gadgets is no world ;)
ik zat op een 17 inch tft, had een budget van 350 euro en wilde een 20inch wide (is bijna net zo hoog als een 17inch) ik wilde geen 22 omdat ik bij een 19 inch (net zo hoog bijna als een 22W en zelfde pixel grote bijna) het gevoel kreeg naar koeienletters te kijken.Martinus schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:09:
Damn damn,
Toen kwam de HP W2207 uit en ik vond dat toch wel een geniaal ding, op de een of andere manier gaf dat ding mij echt het gevoel DIE MOET IK HEBBEN!
en ik moet bekennen, zeker als je games speelt is het wel lekker hoor, vooral met race games heb je veeeeel meer het gevoel dat je er midden in zit (de eerste keer dat ik Test Drive Unlimited speelde op m'n 22inch had ik wat van WOW! en een joekel van een smile op m'n gezicht).
en over dat je met bijv. een FPS niet het hele scherm zou kunnen overzien ofzo makkelijk
zo ervaar ik dat echt niet, ik behoud het overzicht net zo goed als op een 17inch tft. en anders moet je gewoon even een klein stukje verder naar achter gaan zitten
overigens voor 2 dingen naast elkaar, 9 v/d 10 internetsites gaan net naast een word documentje of het msn venster. dat komt dus net mooi uit, maar voor 2 sites naast elkaar moet je echt wel een 24inch wide hebben. Dat is dus iets waar een 20W boven een 20inch 4:3 staat, want daar kun je dat net niet, wat naast elkaar zien.
Overigens ook de rede dat ik 19 en 17 inch widescreens totale marketing crap vind, ja voor gamen mischien wel leuk of een filmpje maar op je desktop kan je er niets mee, je hebt niet de lengte van de vierkante versie en de breedte die je erbij krijgt is gewoon nutteloos in 9 v/d 10 gevallen, je kunt er net niks mee (naja net...).
Oja nog een persoonlijk voordeel voor mij van een widescreen, als je een schuin plafond hebt kun je er wel je WideScreen onder kwijt maar niet de 4:3 versie
overigens is het natuurlijk wel zo dat je met een 4:3 monitor gewoon meer pixels dus meer informatie hebt en dat je als je niet 2 dingen naast elkaar wilt je gewoon mooi een stuk meer ruimte te zien krijgt voor dat.
[ Voor 25% gewijzigd door GoldenSample op 16-06-2007 11:46 ]
Weet iemand of de Acer x222w ook zal werken in combinatie met een ps3?
Anoniem: 208996
ik ben evenals overgestapt van een dual 17" display setup naar een triple display setup (17/22/17)
echter merk ik dat ik dankzij mijn 22WS ni veel meer gebruik maak van mijn anderre schermen tenzij ik zwaar aant multitasken ben met bvb photoshop+IE+een film of wa msn.
men eerste verademing (als gamer) was natuurlijk zoals hierboven gezegd geweest is, het gevoel dat je meer in het spel zit. hogere resolutie maakt AA dan ook weer wat minder nodig en als voordeel heb je , (bijvoorbeeld in CSS) dat er meer actie op je scherm komt en je dus meer in 1 klap kan zien.
ook HD 720P films zijn een ware verademing op een 22" scherm.
photoshoppen op hogere reso's is ook zeer tof, meer workspace natuurlijk
nuja in the end vindk widescreen enkel maar positief. enig nadeel is als je gamed dat er natuurlijk games zijn die geen WS ondersteunen zoals bijvoorbeeld battlefield deze moet je dan strechen en dat ziet er net echt goed uit vindk persoonlijk.
echter merk ik dat ik dankzij mijn 22WS ni veel meer gebruik maak van mijn anderre schermen tenzij ik zwaar aant multitasken ben met bvb photoshop+IE+een film of wa msn.
men eerste verademing (als gamer) was natuurlijk zoals hierboven gezegd geweest is, het gevoel dat je meer in het spel zit. hogere resolutie maakt AA dan ook weer wat minder nodig en als voordeel heb je , (bijvoorbeeld in CSS) dat er meer actie op je scherm komt en je dus meer in 1 klap kan zien.
ook HD 720P films zijn een ware verademing op een 22" scherm.
photoshoppen op hogere reso's is ook zeer tof, meer workspace natuurlijk
nuja in the end vindk widescreen enkel maar positief. enig nadeel is als je gamed dat er natuurlijk games zijn die geen WS ondersteunen zoals bijvoorbeeld battlefield deze moet je dan strechen en dat ziet er net echt goed uit vindk persoonlijk.
Een verbetering die nog lang zal nasudderenMartinus schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 22:09:
Damn damn,
22" is niet zo monsterlijk groot. Het is 19", maar dan net een beetje breder.
Anoniem: 175397
hallo,
ik heb nu een hp f1723 scherm met een respons tijd van 25ms en ik zou graag een ander scherm kopen ik wil het voornamelijk gebruiken voor games maar ook films welke van deze 2 schermen zou de beste keuze zijn.
Dell 2007wfp €346: heel mooi design geeft goed beeld en erg goede aanbieding
samsung 206bw €299: snelle respons tijd goedkoper mindermooie vormgeving
en maakt die respons tijd echt zo veel uit bij games?
ik heb nu een hp f1723 scherm met een respons tijd van 25ms en ik zou graag een ander scherm kopen ik wil het voornamelijk gebruiken voor games maar ook films welke van deze 2 schermen zou de beste keuze zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door dion_b op 17-06-2007 20:26 ]
Normaal gesproken zal je bij monitoren die minder dan 8ms reactietijd hebben geen ghosting vernemen.Anoniem: 175397 schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:16:
hallo,
@ death_strike:
Samsung 206bw
Voordelen: Erg snelle/lage reactietijd, goed voor games dus
nadelen: kleine(re) kijkhoek, relatief weinig input mogelijkheden
Dell 2007wfp
voordelen: erg goede kleurweergave, met 16ms opzich nog goede reactietijd, erg grote kijkhoek, veel inputmogelijkheden (indien je deze gebruikt)
nadelen: reactietijd misschien niet snel genoeg (verschilt per persoon)
En 'maakt die respons tijd echt zo veel uit bij games?' verschilt erg per persoon, als je nu op je 25ms scherm niet echt iets ziet (kwa ghosting), zie je het op een 16ms of minder scherm al helemaal niet. Het ligt er maar net aan hoe 'erg' je het nu ziet.
Overall zou mijn keuze uitgaan naar de Dell, maar het is en blijft natuurlijk je eigen keuze.
Samsung 206bw
Dell 2007wfp
voordelen: erg goede kleurweergave, met 16ms opzich nog goede reactietijd, erg grote kijkhoek, veel inputmogelijkheden (indien je deze gebruikt)
En 'maakt die respons tijd echt zo veel uit bij games?' verschilt erg per persoon, als je nu op je 25ms scherm niet echt iets ziet (kwa ghosting), zie je het op een 16ms of minder scherm al helemaal niet. Het ligt er maar net aan hoe 'erg' je het nu ziet.
Overall zou mijn keuze uitgaan naar de Dell, maar het is en blijft natuurlijk je eigen keuze.
7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"
Ik ben ook een beetje aan het rondkijken voor een mooi groot breedbeeld scherm,
o.a. de 215TW en 226BW bekeken. Heel wat beter dan die 17" tft's die hier staan
Ik heb alleen nog een vraagje over het gebruik van zo'n ding,
want ik zit nu zo'n 80 cm van een 17" scherm af, hoe moet dat met een 21/22" scherm?
Is het dan verstandig verder af te gaan zitten? (nieuw bureau nodig
)
want ik zit nu zo'n 80 cm van een 17" scherm af, hoe moet dat met een 21/22" scherm?
Is het dan verstandig verder af te gaan zitten? (nieuw bureau nodig

Zijn er al mensen met ervaring met de Samsung 245BW?
Aan de ene kant goedkoop en een snelle reactietijd (een TN scherm)
Maar aan de andere kant vrees ik dat je last krijgt van de kijkhoek met zo'n groot scherm.
Ook zal de kleurechtheid wat minder wezen, ik ben wat aan het rondkijken misschien is de Dell toch beter
Aan de ene kant goedkoop en een snelle reactietijd (een TN scherm)
Maar aan de andere kant vrees ik dat je last krijgt van de kijkhoek met zo'n groot scherm.
Ook zal de kleurechtheid wat minder wezen, ik ben wat aan het rondkijken misschien is de Dell toch beter

Pinxels zijn net zo groot, je kan alleen meer op je scherm kweit..... Dus nee hoeft niet verder weg te gaan zitten. Ik zit ook ongeveer 80 cm van men dual screen opstelling af (20" + 17") Gaat perfect, niet met je ogenknijpen om te kunnen lezen en ook niet pixels tellen.Cyclonist schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:10:
Is het dan verstandig verder af te gaan zitten? (nieuw bureau nodig)
Anoniem: 13041
Ik had eerst een iiyama 2200bw en zat daar heel dicht op, en had naar mijn idee dus veel last van "ghosting", dwz als ik het scherm meer naar achter zette (meer dan 50cm) de ghosting minder erg aanwezig was... Heb uiteindelijk het scherm omgeruild naar de samsung 226BW, en ben daar erg tevreden mee.. Niks geen ghosting, zelfs al zit ik op 30 cm van het scherm, en bij films geldt natuurlijk dat als je het hele scherm vult je echt niet dicht op het scherm moet zitten omdat de resolutie zo groot is! (1680x 1050) En een divx film van zeg 720x300 verdomt klein overkomt op zo'n groot scherm... Je ziet zelfs bij een originele DVD de 'tekortkomingen' (blokjes) van de lagere resolutie dan je scherm is, als je begrijpt wat ik bedoel!Cyclonist schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:10:
Is het dan verstandig verder af te gaan zitten? (nieuw bureau nodig)
Maar dat is allemaal meer een luxeprobleem natuurlijk...
Haha oke, thnx! Ik wil 'm gebruiken met een laptop, die heeft namelijk maar een 15.4" schermpje,
en dat is wel erg klein voor photoshop / ontwerp applicaties
en dat is wel erg klein voor photoshop / ontwerp applicaties
Ik heb net heel dit topic [20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 20 doorgelezen, maar kon geen info vinden over de Acer AL2216Wsd 22".
Dit scherm is in verhouding met andere 22" (en zelfs sommige 20") schermen redelijk goedkoop.
Ik heb op het net geen review kunnen vinden (behalve op hardforum.com maar die review laadde helaas niet) en ben benieuwd of dit een goed scherm is.
Iemand ervaring met dit scherm of mogelijk ergens een review die ik niet heb gevonden?
Ik ben benieuwd of er minpunten zijn aan dit scherm waardoor deze zo goedkoop is (hij stond ook al niet in de openingspost genoemd).
Dit scherm is in verhouding met andere 22" (en zelfs sommige 20") schermen redelijk goedkoop.
Ik heb op het net geen review kunnen vinden (behalve op hardforum.com maar die review laadde helaas niet) en ben benieuwd of dit een goed scherm is.
Iemand ervaring met dit scherm of mogelijk ergens een review die ik niet heb gevonden?
Ik ben benieuwd of er minpunten zijn aan dit scherm waardoor deze zo goedkoop is (hij stond ook al niet in de openingspost genoemd).
Anoniem: 7175
Non Native Resolution...ofwel grote letters....
Heb en had een dual monitor opstelling met 2 Iiyama VMp 22"
De ene heeft het onlangs opgegeven en de andere vertoont ook enge trekjes.
Ik heb slechte ogen en draai een resolutie van 1280x960
Voor ongeveer dezelfde lettergrootte zou ik dus een 19" met 1280x1024 kunnen overwegen.
Ik had liever een 20" of zelfs 21" gehad met dezelfde resolutie.
Gezien de beeldverhoudingen is 1280x1024 zowiezo al niet mijn eerste keus maar je moet toch wat.
In het geval van die resolutie zou ik weer 2 schermen willen.
Een andere optie is het scherm een stuk groter en dan een 1920x1080 resolutie, met een beetje paswerk zijn dan ook 2 vensters naast elkaar goed bruikbaar.
Probleem is dat ik dan ook vrij kostbare schermen lijk uit te komen want zo'n 27" is dan kwa lettergrootte toch wel zo'n beetje het minimum.
Wat mij betreft zou ik hier best wel een tv voor willen gebruiken met 30 of 32 inch.
Ik heb maximaal zo'n 750 euro over voor 1 groot of 2 kleinere schermen.
Tv kijken en gamen doe ik haast niet, vooral veel kantoorwerk en veel internetten.
De Dell 2707WFP van dik 1000 euro zou een optie kunnen zijn maar ik vrees dat de letters dan toch te klein zijn.
Een gebruikersreview gelezen van de Syncmaster 214Thttp://tweakers.net/pricewatch/reviews/126408/Samsung-Syncmaster-214T-(21-inch-8ms-D-sub-DVI-I-Silver).html
mtjoeng schrijft daar dat het scherm ook scherp is op 1200x1024
Die resolutie op een 20" lijkt me ook wel wat.
Jammer dat de prijs zo hoog is want als ik daarvoor zou kiezen zou ik er toch 2 moeten kopen en da's me eigenlijk net even wat te duur.
Maar goed, je moet toch wat dus wie weet en aangezien een 27inch 1920x1200 scherm kost ongeveer hetzelfde als 2 van deze SM-214T....
Een Widescreen scherm van 22" met een native resolution: 1680x1050 dat ook scherp blijft op een wat lagere resolutie zou ook een optie kunnen zijn maar dergelijke info is niet zo 123 te vinden
Welke schermen zowel 4:3 als wide staan erom bekend dat ze ook scherp zijn bij een lagere niet native resolutie?

Heb en had een dual monitor opstelling met 2 Iiyama VMp 22"
De ene heeft het onlangs opgegeven en de andere vertoont ook enge trekjes.
Ik heb slechte ogen en draai een resolutie van 1280x960
Voor ongeveer dezelfde lettergrootte zou ik dus een 19" met 1280x1024 kunnen overwegen.
Ik had liever een 20" of zelfs 21" gehad met dezelfde resolutie.
Gezien de beeldverhoudingen is 1280x1024 zowiezo al niet mijn eerste keus maar je moet toch wat.
In het geval van die resolutie zou ik weer 2 schermen willen.
Een andere optie is het scherm een stuk groter en dan een 1920x1080 resolutie, met een beetje paswerk zijn dan ook 2 vensters naast elkaar goed bruikbaar.
Probleem is dat ik dan ook vrij kostbare schermen lijk uit te komen want zo'n 27" is dan kwa lettergrootte toch wel zo'n beetje het minimum.
Wat mij betreft zou ik hier best wel een tv voor willen gebruiken met 30 of 32 inch.
Ik heb maximaal zo'n 750 euro over voor 1 groot of 2 kleinere schermen.
Tv kijken en gamen doe ik haast niet, vooral veel kantoorwerk en veel internetten.
De Dell 2707WFP van dik 1000 euro zou een optie kunnen zijn maar ik vrees dat de letters dan toch te klein zijn.
Een gebruikersreview gelezen van de Syncmaster 214Thttp://tweakers.net/pricewatch/reviews/126408/Samsung-Syncmaster-214T-(21-inch-8ms-D-sub-DVI-I-Silver).html
mtjoeng schrijft daar dat het scherm ook scherp is op 1200x1024
Die resolutie op een 20" lijkt me ook wel wat.
Jammer dat de prijs zo hoog is want als ik daarvoor zou kiezen zou ik er toch 2 moeten kopen en da's me eigenlijk net even wat te duur.
Maar goed, je moet toch wat dus wie weet en aangezien een 27inch 1920x1200 scherm kost ongeveer hetzelfde als 2 van deze SM-214T....
Een Widescreen scherm van 22" met een native resolution: 1680x1050 dat ook scherp blijft op een wat lagere resolutie zou ook een optie kunnen zijn maar dergelijke info is niet zo 123 te vinden
Welke schermen zowel 4:3 als wide staan erom bekend dat ze ook scherp zijn bij een lagere niet native resolutie?
Heb je de Product Surveys op Tweakers al gelezen? Daar staan ook 2 uitgebreide surveys bij.Namoh schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:39:
Ik heb net heel dit topic [20" TFT en groter] De Ultieme TFT - Deel 20 doorgelezen, maar kon geen info vinden over de Acer AL2216Wsd 22".
Hier nog een heel klein 'reviewtje'.
En waarom die zo goedkoop is? Acer wordt toch vaak gezien als een merk met budgetschermen vandaar de lage prijs denk ik.
De Dell waar jij het over hebt heeft inderdaad een reactie tijd van 16ms ,maar dat is vanblmp schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:45:
@ death_strike:
Samsung 206bw
Dell 2007wfp
zwart naar wit de reactie tijd van grijs naar grijs zoals in de meeste techische spec's wordt aangegeven bedraagt bij de 2007wfp - 6ms
en inderdaad bij battlefield 2 heb ik totaal geen last van Ghosting
Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD
En dat je meer ziet: Nee, dat is onzin. Ook op een 4:3 scherm kun je 'wide' games spelen met boven en onder een zwart randje. En je vergeet te zeggen dat er zat spellen zijn die 4:3 only zijn waar veel moeite voor moet doen om het op te rekken, en het er in veel gevallen niet uitziet zodat je liever met zwarte balken speelt. Jij mag dan wel mooi een patserscherm hebben, maar BF2 draait bij jouw ofwel op 1600x1200 met zwarte balken ofwel lelijk, vies uitgerekt (alle soldaatjes overgewicht). En dan zie je precies net zoveel als ik met mijn stukken goedkopere 20" 4:3 TFT zie.MauSS schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:30:
[...]
Keertje gamen op een 24" wide bij mij ?![]()
dan weet ik zeker dat je 4:3 schermen afschuwelijk gaat vinden..![]()
want je ziet gewoon "meer" in games! als je op 16:10 speelt! echt top!
(dit is geen patsergedrag maar een uitnodiging)
Dat denk ik niet, zeker als het een game is die verticaal capped ipv horizontaal uitbreid. En dan nog zul je meer zien op een 4:3 22" CRT met 2048x1536 dan op jouw budget TFT'tje (om even op jouw niveau te praten)
22" is helemaal niet fijn!!! (Precies, het moet zijn "ik vind", niet "is"). Persoonlijk vind ik 1050 hoog te weinig voor een desktop scherm. 1600x1200 is veel relaxter dan 1680x1050..MauSS schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:30:
[...]@ Martinus
tot 350€ heb je hele leuke 22" schermen!
een vriend van me ging van 17" naar 22" wide!
(hij wil nooit meer een 4:3 scherm en is helemaal "wide-fan" geworden..)
en 22" vond je monsterlijk groot? haha... 30" das pas groot!
22 is fijn! heb zelf een 24" en ben super tevredenwil nooit meer kleiner!
En 17" is ook geen 4:3 voor het geval je het nog niet wist ...
Prijs per pixel misschien wel, maar er is vaak ook een minimum van wat je wilt. 1200 pixels verticaal bijvoorbeeld. En dan blijft 22" opeens verre van ideaal...MauSS schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:30:
[...]@ HKS-Skyline
Wil je goede prijs/prestatie verhouding dan neem je een 26" acer 2623ws
maakt je de prijs niet uit dan zou ik gaan voor een 27" dell (of 30)
en zoals GoldenSample hieronder ook al zegt: 22" is gewoon ideaal! (vooral voor het geld wat die schermpjes "nog maar" kosten! )
heb ik express uit de startpost gelaten omdat het ook voor zijn lage prijs een ongelooflijk bagger scherm isNamoh schreef op zondag 17 juni 2007 @ 19:39:

Misschien een idee om schermen die je echt niet wilt aanschaffen ook in de startpost op te nemen.GoldenSample schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:17:
[...]
heb ik express uit de startpost gelaten omdat het ook voor zijn lage prijs een ongelooflijk bagger scherm is
Eh neeRadical1980 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:16:
[...]
Misschien een idee om schermen die je echt niet wilt aanschaffen ook in de startpost op te nemen.
Hij bedoelt een kopje met: "Deze schermen wil je écht niet hebben", met daaronder alle baggermonitoren op een rijtje, om miskopen te voorkomen.
Iedereen kan gelijk hebben, allemaal tegelijk. Dat heb je met quantum.
heb er nog aan gedacht maar het heeft het niet gehaald, misschien komt het nog wel.Radical1980 schreef op maandag 18 juni 2007 @ 18:16:
[...]
Misschien een idee om schermen die je echt niet wilt aanschaffen ook in de startpost op te nemen.
overigens, het slechte oordeel is vooral op z'n kleine broertje gebaseerd maar de 22inch schijnt niet veel beter te zijn. hij heeft wel dvi, wat de 20 inch versie niet eens heeft

Toevallig net nog een korte usersurvey gelezen die net geplaatst was over dat scherm.GoldenSample schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:22:
[...]
heb er nog aan gedacht maar het heeft het niet gehaald, misschien komt het nog wel.
overigens, het slechte oordeel is vooral op z'n kleine broertje gebaseerd maar de 22inch schijnt niet veel beter te zijn. hij heeft wel dvi, wat de 20 inch versie niet eens heeft
Als hij het niet voor een leuk prijsje op de kop had weten te tikken was hij er zo snel mogelijk weer mee teruggegaan..
Mja opzich kunnen we zo'n sectie er wel bij zetten maar dan vrij beperkt (alleen de echt erge schermen).
Eizo komt denk ik binnenkort met een juweel van een scherm de HD2441W
Full HD / HDCP , 2x HDMI, 1x DVI , 1x D-Sub.
• 1920 × 1200 native resolution
• 3000:1 dynamic contrast ratio
• 450 cd/m2 brightness
• 178° viewing angles
• Dual HDMI and PC inputs
Als we eizo mogen geloven, overdrive met weinig input lag!
http://www.eizo.com/products/lcd/hd2441w/index.asp
Full HD / HDCP , 2x HDMI, 1x DVI , 1x D-Sub.
• 1920 × 1200 native resolution
• 3000:1 dynamic contrast ratio
• 450 cd/m2 brightness
• 178° viewing angles
• Dual HDMI and PC inputs
Als we eizo mogen geloven, overdrive met weinig input lag!
http://www.eizo.com/products/lcd/hd2441w/index.asp
Ik twijfel nog tussen de Viewsonic VP2030B en de Philips 200WP7ES.(beide GEEN TN schermen)
Ik speel geen of weinig games, internet veel, doe aan videobewerken, en wat fotobewerking. Ik neig naar de 2030B, omdat dit scherm veel positieve reviews heeft. Van de Philips kan ik weinig vinden. Hebben jullie wellicht meer info?
edit: misschien handig te weten als aanvulling. Beide schermen hebben nu op een paar euro na, dezelfde prijs. (+- 370 euro)
Ik speel geen of weinig games, internet veel, doe aan videobewerken, en wat fotobewerking. Ik neig naar de 2030B, omdat dit scherm veel positieve reviews heeft. Van de Philips kan ik weinig vinden. Hebben jullie wellicht meer info?
edit: misschien handig te weten als aanvulling. Beide schermen hebben nu op een paar euro na, dezelfde prijs. (+- 370 euro)
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 214909 op 19-06-2007 00:16 ]
Dat zou wel een mooie verbetering zijn voor de openingspost.GoldenSample schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:22:
[...]
heb er nog aan gedacht maar het heeft het niet gehaald, misschien komt het nog wel.
Maar een oordeel over een monitor wat gebaseerd is op een kleinere versie vind ik niet heel erg realistisch. Andersom wordt dit toch ook niet gedaan??
In de Product Surveys on Tweakers.net heeft het scherm wel een goede beoordeling.........
Maar ik weet genoeg, ik zal dus naar een andere monitor op zoek moeten.
Wat is een goede vervanger voor de Acer AL2216Wsd 22"?
JuistTerraGuy schreef op maandag 18 juni 2007 @ 21:06:
[...]
Hij bedoelt een kopje met: "Deze schermen wil je écht niet hebben", met daaronder alle baggermonitoren op een rijtje, om miskopen te voorkomen.
Samsung Syncmaster 226BWNamoh schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:27:
[...]
- 22"
- 2ms
- Dvi
prijs: 321€
Iiyama Prolite E2200WS-B1
- 22"
- 5ms
- Dvi
prijs: 277€
of even verder sparen en dan de
Samsung Syncmaster 245BW
- 24"
- 5ms
- Dvi
- 1920x1200
prijs: 495€
Persoonlijk zou ik kwa prijs/prestatie verhouding voor de 24" gaan,.. tis wel wat duurder maar dan heb je ook echt wat
en natuurlijk een mooi bureaublad a 1920x1200 pixels
Veel plezier met de zwarte randjesjcvjcvjcvjcv schreef
[...]
En dat je meer ziet: Nee, dat is onzin. Ook op een 4:3 scherm kun je 'wide' games spelen met boven en onder een zwart randje.
Ja een mens kan wat vergeten,.. maar in de toekomst zijn er steeds meer games die wide ondersteunen,(16:10) of je past zelf de config/ini files aan en je gamed op je reso die je wel
draai geen BF2
Voor de meeste mensen wel, (20"/22" is op dit moment erg populair voor dat geld heb je heel wat) wil je groter dan zul je inderdaad verder in de buidel moeten tasten.
Whatever je snapt me wel, maar wat jij wil "5:4"
Dat klopt maar de meeste gamers/tweakers hebben aan 1050 voldoende,..
maar minimaal 1200 verticaal is natuurlijk meer ruimte!
kijk als mensen nu een 17" of 19" hebben en die gaan naar een 20 of 22" is dat wel een leuke vooruitgang.. (voor dat geld) wil je echt veel meer ruimte dan zit je minimaal vast aan een 24" of groter
[ Voor 57% gewijzigd door MauSS op 19-06-2007 09:21 ]
Wat is dat nou weer voor ononderbouwde onzin?GoldenSample schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:17:
[...]
heb ik express uit de startpost gelaten omdat het ook voor zijn lage prijs een ongelooflijk bagger scherm is

Ik zie niet in waarom er geoordeeld zou zijn op basis van de kleinere versie. En ik heb zelf een user-review over dat scherm geschreven dus ik kan er wel wat over zeggenNamoh schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:27:
[...]
Dat zou wel een mooie verbetering zijn voor de openingspost.
Maar een oordeel over een monitor wat gebaseerd is op een kleinere versie vind ik niet heel erg realistisch. Andersom wordt dit toch ook niet gedaan??
In de Product Surveys on Tweakers.net heeft het scherm wel een goede beoordeling.........
Maar ik weet genoeg, ik zal dus naar een andere monitor op zoek moeten.

Dat zegt GoldenSample in één van z'n reacties.RoD schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:00:
Ik zie niet in waarom er geoordeeld zou zijn op basis van de kleinere versie. En ik heb zelf een user-review over dat scherm geschreven dus ik kan er wel wat over zeggen
Dit was geen opmerking van mij.
Thanks hier kan ik wat mee.MauSS schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 08:57:
Samsung Syncmaster 226BW
- 22"
- 2ms
- Dvi
prijs: 321€
Iiyama Prolite E2200WS-B1
- 22"
- 5ms
- Dvi
prijs: 277€
of even verder sparen en dan de
Samsung Syncmaster 245BW
- 24"
- 5ms
- Dvi
- 1920x1200
prijs: 495€
Ik zal eens kijken of ik de Samsung 245BW kan betalen.
Ben erg benieuwd naar de eerste reacties van gebruikers over de 245BW.
Ook reviews daarvan zouden wel leuk zijn
Review Samsung 245BWpsychoclown schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 10:19:
Ben erg benieuwd naar de eerste reacties van gebruikers over de 245BW.
*klik* http://www.overclockerson...=articles&num=1171&pnum=0
Het is in ieder geval zeker de moeite waard om er nog even voor (door) te sparen, heb destijds zelf 800€ uitgegeven voor mijn 24" en als ik nu die prijs zie voor die samsung... echt een goede prijs/prestatie verhouding! (kijk voor de grap maar eens wat andere 24" schermen kosten)Namoh schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 09:50:
[...]
Ik zal eens kijken of ik de Samsung 245BW kan betalen.
ps: m'n neefje heeft 20" wide en heeft ook de 245BW besteld.. op advies van mij, haha maar dat was te voorspellen natuurlijk
Overclockersonline over de 245BW:
Advantages
* Very sharp image
* Readily available
* Downward price trend thanks to 27" and 30" LCDs
Disadvantages
* No portrait view
nog even iets over de 245BW: voor dat geld (495€) wat die 24" kost, mag je echt niet gaan mierenn**ken over kijkhoek,reactie tijd enz,..
ten eerste: omdat dit ongetwijfeld wel goed zal zitten gezien de doelgroep waarop samsung aarst
ten tweede: de "over-all kwaliteit" van samsung vind ik persoonlijk erg goed
ten derde: als hij, wel een mankementje heeft dan moet je gewoon 500€ bij leggen en een dell kopen, (die ongetwijfeld ook wat minpuntjes heeft)
als ik nog geen 24" zou hebben had ik de 245BW gekocht zeker voor die prijs..

[ Voor 44% gewijzigd door MauSS op 19-06-2007 10:54 ]
Hmm sinds gister he.. ja toen niet gekeken 
Zal hem in de TS zetten.
Zal hem in de TS zetten.
maar die 245BW heeft een TN scherm toch? dat is toch niet lekker kijken op een 24inch, als je er recht voor zit lijkt mij dat de hoeken al verkleuren, maar goed dat is mijn idee....voor een 24inch zou ik toch echt naar een MVA/PVA scherm kijken
The number one enemy of progress is question
review op overclockersonline.net gelezen ?Guumuus schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:12:
maar die 245BW heeft een TN scherm toch? dat is toch niet lekker kijken op een 24inch, als je er recht voor zit lijkt mij dat de hoeken al verkleuren, maar goed dat is mijn idee....voor een 24inch zou ik toch echt naar een MVA/PVA scherm kijken
als dat zo zou zijn... hadden ze het denk ik wel vermeld,
en ja... tis inderdaad een TN-panel (voor zover ik erachter kan komen..)
maarja als je dat nie wil, neem je toch een duurdere
(ps: heb het verschil gezien bij paradigit TN/SIPS/S-PVA en zie alleen bij de kijkhoeken iets verschil.. verder weinig
De Dell 24'' kost ook maar 650 euro bij supradictus.. ook een erg mooi scherm. Zit zelf te twijfelen tussen de Dell en de Samsung, weet iemand of ik beter door kan sparen of beter de Samsung kan kopen?
De dell zal ook nog ik prijs gaan zakken zodra de HC versie verkrijgbaar is
Dat is een beetje persoonlijk..MaxMadu schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 11:25:
De Dell 24'' kost ook maar 650 euro bij supradictus.. ook een erg mooi scherm. Zit zelf te twijfelen tussen de Dell en de Samsung, weet iemand of ik beter door kan sparen of beter de Samsung kan kopen?
samsung 24" kost: 495€
dell 24" kost: 974€ (want bij 4launch is die nie beschikbaar, en bij dat andere bedrijf ook nie op dit moment) dus dan kom je alsnog uit bij dell.nl
dus denk dat je sowizo bij de samsung uitkomt, en persoonlijk denk ik ook dat als je ze naast elkaar zet dat je weinig verschil zit,.
zet een Porsche 911 turbo of een Lamborghini Gallardo maar naast elkaar,..
beide mooi, beide snel! alleen is de ene wat goedkoper dan de andere.. dus tja
Hij is vanaf vandaag verkrijgbaar. Zie ook het speciale topic daarvoor. Of hij in Nederland verkrijgbaar is weet ik nog niet.psychoclown schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:05:
De dell zal ook nog ik prijs gaan zakken zodra de HC versie verkrijgbaar is
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Anoniem: 57838
geef mij maar een boxster !MauSS schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 12:34:
[...]
Dat is een beetje persoonlijk..
samsung 24" kost: 495€
dell 24" kost: 974€ (want bij 4launch is die nie beschikbaar, en bij dat andere bedrijf ook nie op dit moment) dus dan kom je alsnog uit bij dell.nl![]()
dus denk dat je sowizo bij de samsung uitkomt, en persoonlijk denk ik ook dat als je ze naast elkaar zet dat je weinig verschil zit,.
zet een Porsche 911 turbo of een Lamborghini Gallardo maar naast elkaar,..
beide mooi, beide snel! alleen is de ene wat goedkoper dan de andere.. dus tja
[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 20-06-2007 11:31 ]
Anoniem: 176130
Hallo Mensen,
Ik ben van plan binnenkort zo'n monsterscherm aan te schaffen (zit te denken aan een 226bw), maar vroeg me af of je nog aan eisen moet voldoen om zo'n groot beeldscherm vlekkeloos van beelden te voorzien.
Mijn specificaties:
AMD X2 3800+
2048MB geheugen
Nvidia 7900GT
Kan mijn computertje zo'n leuk scherm aan, zonder problemen
?
Ook vroeg ik me af hoeveel nadelen je ondervind tijdens het photoshoppen? ik gebruik vaak Photoshop en Flash MX namelijk, maar waarin drukken de nadelen zich in deze programma's uit?
HOop niet dat ik hiermee een dubbele vraag stel, ik ben deze vraag nog nergens tegen gekomen.
Mvg. Pim
Ik ben van plan binnenkort zo'n monsterscherm aan te schaffen (zit te denken aan een 226bw), maar vroeg me af of je nog aan eisen moet voldoen om zo'n groot beeldscherm vlekkeloos van beelden te voorzien.
Mijn specificaties:
AMD X2 3800+
2048MB geheugen
Nvidia 7900GT
Kan mijn computertje zo'n leuk scherm aan, zonder problemen
Ook vroeg ik me af hoeveel nadelen je ondervind tijdens het photoshoppen? ik gebruik vaak Photoshop en Flash MX namelijk, maar waarin drukken de nadelen zich in deze programma's uit?
HOop niet dat ik hiermee een dubbele vraag stel, ik ben deze vraag nog nergens tegen gekomen.
Mvg. Pim
Het is meer een vragen-naar-de-bekende-weg-vraag, G-Star Pim(p)Anoniem: 176130 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:39:
Hallo Mensen,
Mijn specificaties:
AMD X2 3800+
2048MB geheugen
Nvidia 7900GT
Kan mijn computertje zo'n leuk scherm aan, zonder problemen?
Mvg. Pim
Ja je kunt het met zo'n systeem gebruiken.
Geen nadeel in photshop alleen het voordeel van meer werkruimte...
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Je kan 't toch beter zeker wetenbokkow schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:43:
[...]
Het is meer een vragen-naar-de-bekende-weg vraag
Ja je kunt het met zo'n systeem gebruiken.
Geen nadeel in photshop alleen het voordeel van meer werkruimte...
aanvulling? De viewsonic is bij sommige shops nog steeds 700+ euro...Anoniem: 214909 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 00:15:
Ik twijfel nog tussen de Viewsonic VP2030B en de Philips 200WP7ES.(beide GEEN TN schermen)
Weet iemand toevallig het verschil tussen:
MagicBright3 (van samsung) denkend aan een 226bw
en
CrystalBright (van acer) denkend aan een x222w
Ik heb nu een Acer met Crystalbright en dat bevalt me prima, maar ik weet niet of 't veel verschil bied, is er iemand die mij kan overtuigen welk scherm de beste is? Overigens is geen van beide schermen HD toch? Kan dat nadelig zijn voor toekomstige spellen? Ik speel nu spellen zoals Battlefield 2142 en OBlivion en spellen zoals Assasin's creed komen er bij mij zeker, is dit het wachten op een goedkopere HD variant waard?
Edit: dit is wat samsung zelf over Magicbright te zeggen heeft:
MagicBright3 is een krachtige nieuwe feature die een optimale kijkomgeving creëert dankzij met zeven kijkprogramma’s: Text, Internet, Game, Sport, Movie, Dynamic Contrast en Customized.
Bovendien werden helderheid, gamma en contrast vooraf ingesteld voor elke programma en kunt u de meest geschikte vooraf ingestelde omgeving selecteren met behulp van de MagicBright3 knop.
Mvg. Pim
MagicBright3 (van samsung) denkend aan een 226bw
en
CrystalBright (van acer) denkend aan een x222w
Ik heb nu een Acer met Crystalbright en dat bevalt me prima, maar ik weet niet of 't veel verschil bied, is er iemand die mij kan overtuigen welk scherm de beste is? Overigens is geen van beide schermen HD toch? Kan dat nadelig zijn voor toekomstige spellen? Ik speel nu spellen zoals Battlefield 2142 en OBlivion en spellen zoals Assasin's creed komen er bij mij zeker, is dit het wachten op een goedkopere HD variant waard?
Edit: dit is wat samsung zelf over Magicbright te zeggen heeft:
MagicBright3 is een krachtige nieuwe feature die een optimale kijkomgeving creëert dankzij met zeven kijkprogramma’s: Text, Internet, Game, Sport, Movie, Dynamic Contrast en Customized.
Bovendien werden helderheid, gamma en contrast vooraf ingesteld voor elke programma en kunt u de meest geschikte vooraf ingestelde omgeving selecteren met behulp van de MagicBright3 knop.
Mvg. Pim
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 176130 op 20-06-2007 07:57 ]
boxSTer

als je iemand verbetert, wees dan op z'n minst zeker van je zaak anders staat het zo dom.
http://imp.porsche.com/netherlands/
[ Voor 27% gewijzigd door dion_b op 20-06-2007 11:31 ]
Ja wees dan zeker en zeg Audi R8 FTW!!!!aval0ne schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 08:31:
[...]
boxSTer![]()
als je iemand verbetert, wees dan op z'n minst zeker van je zaak anders staat het zo dom.
http://imp.porsche.com/netherlands/
[ Voor 25% gewijzigd door dion_b op 20-06-2007 11:32 ]
CrystalBright is een glanslaag op het scherm, wat een mooiere weergave zou moeten geven dit is echter heel persoonlijk er zijn mensen die erbij zweren en er zijn mensen die het niet mooi vinden.G-Star PIMP:
Weet iemand toevallig het verschil tussen:
MagicBright3 (van samsung) & CrystalBright (van acer)
MagicBright is iets wat Samsung hanteert, letwel dit is echter alleen software matig, (om zo je scherm nog meer te kunnen aanpassen naar jouw persoonlijke voorkeur) MagicBright is dus geen glanslaag
De keuze ligt aan jou dat kan niemand voor je bepalen je zou naar een Computerwinkel of Mediamarkt kunnen gaan om te kijken wat jij het mooiste vind, als je nu tevreden bent over CrystalBright dan zou ik gewoon weer een scherm nemen met CrystalBright
[ Voor 27% gewijzigd door MauSS op 20-06-2007 13:56 ]
Is CrystalBright enz niet een soort techniek? Het glanzen ven het scherm is Glossy.
een techniek van de glanslaag bedoel je? zo kun je 't ook omschrijven jamigeye schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:01:
Is CrystalBright enz niet een soort techniek?
maar zo heb je voor alles een techniek bv: fietsen is ook een techniek,..
ff ontopic: CrystalBright geeft een leuk effect maar blijft puur persoonlijk of je het mooi vind of niet.
ps: zijn er nog mensen die een 22" of groter scherm willen aanchaffen?
[ Voor 4% gewijzigd door MauSS op 20-06-2007 14:07 ]
Heb net viewsonic gebeld, hoe het zit met dode pixels...Zodra er een dode (sub) pixel is op hun VP series, krijg je een nieuwe. De pixelgarantie zoals veel webshops het erbij verkopen is in dat geval dus totaal nutteloos. Viewsonic haalt de monitor op, en geeft meteen een nieuwe...
Keuze gemaakt, VP komt eraan
Met dank aan de nuttige info op tweakers
Keuze gemaakt, VP komt eraan
Met techniek bedoel ik een "technische" verbetering. Vraag van mij nu is dan, is CrystalBright dan hetzelfde als een glossy scherm?MauSS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:05:
[...]
een techniek van de glanslaag bedoel je? zo kun je 't ook omschrijven ja![]()
maar zo heb je voor alles een techniek bv: fietsen is ook een techniek,..![]()
ff ontopic: CrystalBright geeft een leuk effect maar blijft puur persoonlijk of je het mooi vind of niet.
edit: vraag al zelf beantwoord, schijnt idd hetzelfde te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door migeye op 20-06-2007 14:47 ]
Ja, ik dus, maar zoals gewoonlijk twijfel ik nog.. (ik twijfel over alles, zit in mn genen xp)MauSS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:05:
Dus heb iemand nodig die me overtuigd, voordat ik m'n beslissing te snel neem en daar later spijt van ga krijgen, want hoe zit het met HD? zoals ik eerder al vroeg? weet iemand mij daar meer over te vertellen?
bij voorbaat dank,
Pim
Edit:
Ik heb nog het een en ander gevonden over eigenschappen/tools die je op de Samsung beeldschermen tegen kan komen.. Magiccolor, Magicbright3 en Magictune. (informatie gevonden op de 225bw pagina op samsung.com)
MagicColor

De vergelijking Crystalbright en Magicbright is in mijn ogen niet de goede, maar valt Crystelbright met Magiccolor te vergelijken.. Toch?
MagicBright

Zoals je in dit stukje van Magicbright kan lezen is het dus min of meer een tool, en niet een techniek?, overigens zit er MagicBright2 op de 225bw en MagicBright3 op de 226bw
MageTune

heeft er btw nog iemand intresse in m'n 17" Acer monitor (AL1751),, Haha
Grtzz
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 176130 op 20-06-2007 16:08 ]
Jij kunt op een 20" 22" inch widescreen rustig een 720P film bekijken (in volle ornaat) alleen een FullHD movie 1080P niet, (altans kun je wel bekijken maar niet optimaal omdat die op een resolutie van 1920x 1080 op je scherm kan worden weergegeven dan zit je dus vast aan 'n een 24" scherm (1920x1200) (heb ik ook en ik moet je zeggen een fullhd demofilmpje ziet er subliem uitG-Star PIMP schreef:
hoe zit het met HD?
techniek/tool hoe je het noemen wilt, ze hebben een aangepast stukje software in het scherm waardoor je meer kunt bijstellen (dus zeg maar overdreven veel kleur/contrast enz) maar verwacht er niet te veel van, want elk scherm kun je fijn instellen naar eigenvoorkeur. maar als ik jou was zou ik is gaan kijken naar de samsung 245BW (24" voor 495€ ) ik kan je vertellen dat als ik geen 24" had dat ik die zeker zou kopen voor dat geld!)G-Star PIMP schreef:
is het dus min of meer een tool, en niet een techniek?,
[ Voor 6% gewijzigd door MauSS op 20-06-2007 16:34 ]
Daar komt wel bij kijken dat ik een "arme" student ben ,, haha! Ik ben pas 15MauSS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:31:
[...]
Jij kunt op een 20" 22" inch widescreen rustig een 720P film bekijken (in volle ornaat) alleen een FullHD movie 1080P niet, (altans kun je wel bekijken maar niet optimaal omdat die op een resolutie van 1920x 1080 op je scherm kan worden weergegeven dan zit je dus vast aan 'n een 24" scherm (1920x1200) (heb ik ook en ik moet je zeggen een fullhd demofilmpje ziet er subliem uit) heb zelfs nog pixels over als ik een fullhd filmpje draai
langleve 24" en groter
![]()
[...]
techniek/tool hoe je het noemen wilt, ze hebben een aangepast stukje software in het scherm waardoor je meer kunt bijstellen (dus zeg maar overdreven veel kleur/contrast enz) maar verwacht er niet te veel van, want elk scherm kun je fijn instellen naar eigenvoorkeur. maar als ik jou was zou ik is gaan kijken naar de samsung 245BW (24" voor 495€ ) ik kan je vertellen dat als ik geen 24" had dat ik die zeker zou kopen voor dat geld!)
Nou films kijken miss niet maar wat denk je dan van Full-HD (eigenlijk nog groter dus 1200P) gamenAnoniem: 176130 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:03:
[...]
Daar komt wel bij kijken dat ik een "arme" student ben ,, haha! Ik ben pas 15en wat ik doe op de computer is School, Photoshop/Flash Mx (beetje webdesign) en gamen.. Maar vraag me dus af of ik voor 170 euro meer een goede koop doe, films kijk ik niet op m'n computer.. dus zou 't puur voor 't gamen zijn..
Waarom koop je niet ergens voor 450 euro een 22 inch CRT dan? 2048x1536 (Van mijn part draai je hem op 1920x1440). Full HD zonder HDCP, geen inputlag, geen ghosting, geen dode pixels, altijd mooi beeld, geen gezeur met native resolutie
en dan m'n schoolboeken bovenop m'n monitor moeten leggen omdat er geen ruimte meer is? NO WAY :P!Anoniem: 120284 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:26:
Waarom koop je niet ergens voor 450 euro een 22 inch CRT dan? 2048x1536 (Van mijn part draai je hem op 1920x1440). Full HD zonder HDCP, geen inputlag, geen ghosting, geen dode pixels, altijd mooi beeld, geen gezeur met native resolutie
Heb de 7900GT..bokkow schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 17:25:
[...]
Nou films kijken miss niet maar wat denk je dan van Full-HD (eigenlijk nog groter dus 1200P) gamenklinkt je dat niet gruwelijk in de oren? Moet je videokaart het wel trekken... Anders zou ik kijken voor een 1680x1050 oplossing zoals de Samsung 226BW daar kun je nog wel een beetje op gamen met mindere kaarten en heb je ook het voordeel van meer werkruimte (zei het wat minder dan 24" natuurlijk
)
170 euro extra,, kijk ik HEB 't wel.. maar heb ik 't er ook voor over.. op een gegeven moment is 't eind zoek! als je snapt wat ik bedoel.. want nog ff en dit is weer niet goed (in mijn ogen), en dan is dat weer niet goed aan m'n computer.. En zo blijf je bezig.. Meer is altijd leuk, maar 't moet ook leuk blijven
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 176130 op 20-06-2007 18:23 ]
om even terug te komen om dat acer scherm, daar zijn niet heel veel revieuws over maar op de sites die ik vond kwam hij er niet zo best af. Hij schijnt zoals gezegd grotendeels met z'n kleinere broertje over een te komen en daar zijn niet veel mensen echt positief over, op elk gebied presteert hij gewoon niet zo heel erg... ook voor zijn prijs niet bijzonder gezien andere schermen echt niet zo heel veel duurder hoeven te zijn...
als je een acer scherm wilt zou ik persoonlijk (mits je Glossy geen probleem vind) de X222 nemen
als je een acer scherm wilt zou ik persoonlijk (mits je Glossy geen probleem vind) de X222 nemen
1200p bestaand helemaal niet maar hij bedoeld 1920x1200 (Full HD is 1920x1080).Anoniem: 176130 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:22:
[...]
Heb de 7900GT..
170 euro extra,, kijk ik HEB 't wel.. maar heb ik 't er ook voor over.. op een gegeven moment is 't eind zoek! als je snapt wat ik bedoel.. want nog ff en dit is weer niet goed (in mijn ogen), en dan is dat weer niet goed aan m'n computer.. En zo blijf je bezig.. Meer is altijd leuk, maar 't moet ook leuk blijven, Kan je me dat 1200P even toelichten? zegt me bar weinig
p staat voor progressive en i voor interlaced maar dat hebben TFT's niet alleen bij tv's.
Wat is je budget nou precies? 170 euro?
Als dat zo is zou ik iets doorsparen en voor een 19" gaan en dan niet widescreen want dat is imo erg laag.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post nuttig of post gewoon niet!
Vragen die mogelijk al eerder gesteld zijn post je dan ook liever niet maar zoek dan eerst de voorgaande delen door, want in elk deel wordt wel vaker dezelfde vraag gesteld.
Verder zien we liever niet posts waar enkel in staat:
- "Ik heb er ook x besteld!" (en mogelijk voorraadgezeik wat daarna kan komen)
- "Wat kosten die dingen hedendaags en waar kun je ze halen?" Daarvoor is de Pricewatch
- "Ik heb hem en wat issie mooj!!" Maak dan bij voorkeur een ProductSurvey aan op de frontpage, als je verder hier uitgebreid verslag wilt doen mag, maar ik bedoel met uitgebreid ook wel uitgebreid.
- Paneelstatistieken zijn leuk om zelf te bekijken, niet om het topic mee te spammen. Gerichte vragen over de inhoud er van zijn wel toegestaan mits ze niet te simpel zijn :)
"Simpele" vraagjes zijn ook niet gewenst. Dit topic is er voor discussie over de monitor in kwestie, niet voor algemene oneliners over DVI kabels of verschil TN/S-PVA of FPS impact van resolutie.
Negeer je dit dan kan je dat een Officiele Waarschuwing opleveren!
Post nuttig of post gewoon niet!
Vragen die mogelijk al eerder gesteld zijn post je dan ook liever niet maar zoek dan eerst de voorgaande delen door, want in elk deel wordt wel vaker dezelfde vraag gesteld.
Verder zien we liever niet posts waar enkel in staat:
- "Ik heb er ook x besteld!" (en mogelijk voorraadgezeik wat daarna kan komen)
- "Wat kosten die dingen hedendaags en waar kun je ze halen?" Daarvoor is de Pricewatch
- "Ik heb hem en wat issie mooj!!" Maak dan bij voorkeur een ProductSurvey aan op de frontpage, als je verder hier uitgebreid verslag wilt doen mag, maar ik bedoel met uitgebreid ook wel uitgebreid.
- Paneelstatistieken zijn leuk om zelf te bekijken, niet om het topic mee te spammen. Gerichte vragen over de inhoud er van zijn wel toegestaan mits ze niet te simpel zijn :)
"Simpele" vraagjes zijn ook niet gewenst. Dit topic is er voor discussie over de monitor in kwestie, niet voor algemene oneliners over DVI kabels of verschil TN/S-PVA of FPS impact van resolutie.
Negeer je dit dan kan je dat een Officiele Waarschuwing opleveren!