is de setbonus nog steeds slechter dan attumen gloves? heb er geen verstand van verder...Exitium schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:56:
Voor tank cloak even SV runnen, cloak van Kalitresh. Verder dropt Illhoof een tank cloak.
[...]
Tuttut Cru, terug je hok in.
Seriously, pala tiers hebben een paar hele slechte pieces voor healing. Zo laat ik T5 chest en shoulders lekker liggen en zijn de gloves van Attumen beter dan Justicar. Dus niet zo eigenwijs, kill Attumen maar een keer extra.
[...]
En minus 50 dkp voor het eten van dagboeken.
2 setbonus: 20 health return meer met JoL
4 setbonus: 15 sec lagere CD op DF
Allebei niet de moeite waard imo. Heb zelf 2/5 T4 (helm en shoulders, chest is mail van Netherspite, broek is chess en gloves Attumen) en zodra Hydross z'n Brighthelm dropt en de pala's met opera mail helm 'm hebben ga ik switchen. T5 bonussen (350 extra armor op Dev aura en 0.2 sec kortere cast op HL) zijn ook crap en de set is teveel gefocussed op spellcrit. Wil de drie delen met manaregen op den duur wel (helm, gloves, legs) though. Heb pas ergens T6 bonussen gezien en die zijn tenminste de moeite waard.
Allebei niet de moeite waard imo. Heb zelf 2/5 T4 (helm en shoulders, chest is mail van Netherspite, broek is chess en gloves Attumen) en zodra Hydross z'n Brighthelm dropt en de pala's met opera mail helm 'm hebben ga ik switchen. T5 bonussen (350 extra armor op Dev aura en 0.2 sec kortere cast op HL) zijn ook crap en de set is teveel gefocussed op spellcrit. Wil de drie delen met manaregen op den duur wel (helm, gloves, legs) though. Heb pas ergens T6 bonussen gezien en die zijn tenminste de moeite waard.
Anoniem: 149371
Hey,
Ik heb een probleem. Ik wil naar de rogue trainer in ´the rogue´s quarter´ in ´Undercity´. Nu kom ik aan in ´the ruins of lordaeron´ (noorden van undercity). Maar ik kan geeneen weg vinden om in the rogues quarter te komen. Wat een kut map. Kan iemand uitleggen hoe ik daar kom?
Ik heb een probleem. Ik wil naar de rogue trainer in ´the rogue´s quarter´ in ´Undercity´. Nu kom ik aan in ´the ruins of lordaeron´ (noorden van undercity). Maar ik kan geeneen weg vinden om in the rogues quarter te komen. Wat een kut map. Kan iemand uitleggen hoe ik daar kom?
uhm rofl, ingame mensen die je er even heen lopen ? Kek makaAnoniem: 149371 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:25:
Hey,
Anoniem: 222170
hehe sorry om het te zeggen, maar undercity een nare plek.... (zelfs niet eens leuk om te raiden met ally)Anoniem: 149371 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:25:
Hey,
je moet als je in de ruins komt rechtdoor, schuin rechts deur door en weer links en rechts, dan rechtdoor tot je twee grote guards ziet, daar met de lift naar beneden en dan ben je in de undercity...
vandaar uit gewoon ff een guard de weg vragen....
maar zou als ik jou was zodra je lvl 12 hebt oid richting de barrens gaan.... laat silverpine etc maar voor wat het is, de barrens is voor horde de ideale questing area.... en de chat he, de chat.... Barrens chat FTW !
Neem even de tijd om de weg te leren. Het is even door de zure appel heen bijten maar dan kan je makkelijk en snel door zo'n stad heenlopen.Anoniem: 149371 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:25:
Hey,
De ingang van Undercity is een klein doolhof (volg gewoon mensen die lang lopen)
Als je bij de ruins binnekomt kan je 'rechtdoor' de zaal met de troon in. Dan rechtdoor langs de graf-tombe en dan rechtuit naar de twee guards. De twee guards staan voor een lift waarvan de deur dus soms openstaat. Ren de lift in en wacht totdat hij omlaag gaat. Ben je beneden neem dan de deur recht voor je en je zit in undercity. Dan van de bovenste ring naar de onderste ring springen en dan naar de grote buitenringen ( land-water-land) lopen en dan rondje lopen naar de rogue quarters (die nog makkelijk te vinden zijn)
Loop ook even naar de Apocathery en naar de battle ground masters.
Is dat nogsteeds?Anoniem: 222170 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:30:
en de chat he, de chat.... Barrens chat FTW !
Speel al zo lang op mijn Nightelf, dat ik niet weet hoe het nu is..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ik begreep het anders inderdaad. maar ja je tabt weleens verkeerd en als je dan net je, ZHC+AP+POM+pyro popt en afvuurt, zit zon mob al gauw op 50%-60% en dan is het sneller om hem af te maken. dan eerst andere targets aan te vallen.ImdaMned schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:39:
[...]
Je begrijpt hem (denk ik) niet, 2 dps classes zitten beiden op een verschillende target. Da's zelden goed, ook niet in non-heroics.
[...]
DKP is alweer gefixed hoor : )
dat hoor je mij ook niet tegengaan, maar als je bepaalde instances vaker hebt gedaan, en je hebt zegmaar een imba group. dan zijn het gewoon hele leuke battles. (met natuurlijk het teambelang in het achterhoofd!)Rakkerzero schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:17:
[...]
Natuurlijk help je elkaar als je in een instance ben. Volgens mij is dat nog steeds de hele kwestie als je met een party of raid een instance in gaat. De damagemeter is de minst belangrijke factor tijdens het raiden in mijn ogen. Alleen sommige mensen hebben dat niet altijd in de gaten jammergenoeg waardoor de hele sfeer tijdens het raiden bij voorbaat al verpest is.
tijdens het raiden kunnen de dmg meters mij gestolen worden.
maar waar ik die damage battle mee heb gehad, zijn mensen die ik onderhand GOED ken. en daar is het absoluut geen irritatie.
de tank zegt dan heel simpel: do what you want i just tank the skull and you 2 figure out what to do with the adds.
[ Voor 50% gewijzigd door Valkyre op 08-06-2007 15:44 ]
vandaar ook heel voorzichtig: ik denk : PGohan-san schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:39:
[...]
ik begreep het anders inderdaad. maar ja je tabt weleens verkeerd en als je dan net je, ZHC+AP+POM+pyro popt en afvuurt, zit zon mob al gauw op 50%-60% en dan is het sneller om hem af te maken. dan eerst andere targets aan te vallen.
maar ZHC? gebruik je die nog? : P
mijn mains zijn ook allemaal ally, maar ik heb wat Horde lowbies, op Chromaggus en Frostwhisper, en daar heb je toch redelijk wat barrens chat hoor....OkkE schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:33:
Is dat nogsteeds?
Speel al zo lang op mijn Nightelf, dat ik niet weet hoe het nu is..
lopen ook redelijk wat high levels rond in de crossroads, beetje duelen en zo en allies ganken die weer naar de crossroads komen.... dus het blijft eigenlijk wel druk ook....
(en m'n hordes zitten daar al heeeeeeeel lang, maak nooit tijd om te levelen, maar vind het wel leuk daar beetje rond te hangen, tussen 'de vijand')
hmmm ik gebruik 'm op m'n lock ook nog steeds hoor... beter dan dat vergelijkbare trinket wat als q reward in (ik dacht) hellfire oid kwam.... en ach, voor old times sake....ImdaMned schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:45:
vandaar ook heel voorzichtig: ik denk : P
gebruik die andere ook nog, volgens mij q reward uit UBRS of zo, eye of the beast (zeg ik uit het koppie) voor extra crit.... maar zoek daar zo langzamerhand wel iets anders voor.... liefst een passive trinket, spelldamage en vergelijkbare +crit.... (en stam en int uiteraard ook erg goed
(en als dat er natuurlijk is
heheImdaMned schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:45:
[...]
vandaar ook heel voorzichtig: ik denk : P
hmmjah zhc CD van 2 minuten, en +204 spelldamage.
dat ding uit hellfire die quest reward, geeft maar 104 spelldmg ofzo. maar geeft wel on equip 25 spelldmg ofzo.
er zijn trouwens 2 van die trinkets. die ik hierboven beschrijf heb ik, standaard wel geequipped.
en dan is er nog 1 (soort van crystal icoontje) die alleen maar +spelldmg geeft on use.
check armory maar: spellhawk op "the venture co" (zit nu @werk dus kan even niet linken
Ok, maar heb je inmiddels niet 41 heroic badges voor epic trinket?Gohan-san schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:55:
[...]
hehe
hmmjah zhc CD van 2 minuten, en +204 spelldamage.
dat ding uit hellfire die quest reward, geeft maar 104 spelldmg ofzo. maar geeft wel on equip 25 spelldmg ofzo.
er zijn trouwens 2 van die trinkets. die ik hierboven beschrijf heb ik, standaard wel geequipped.
en dan is er nog 1 (soort van crystal icoontje) die alleen maar +spelldmg geeft on use.
check armory maar: spellhawk op "the venture co" (zit nu @werk dus kan even niet linken)
sha'tar revered crit trinket?
[ Voor 3% gewijzigd door ImdaMned op 08-06-2007 16:01 ]
ik geloof dat ik iets rond de 20 a 30 heb atm.ImdaMned schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:58:
[...]
Ok, maar heb je inmiddels niet 41 heroic badges ?
welke trinket kan ik dan kopen?
[ Voor 7% gewijzigd door Valkyre op 08-06-2007 16:00 ]
http://www.wowhead.com/?item=29370Gohan-san schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:00:
[...]
ik geloof dat ik iets rond de 20 a 30 heb atm.
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 43.
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 155 for 20 sec.
Revered sha'tar trinket : http://www.wowhead.com/?item=29179
Equip: Improves spell critical strike rating by 32.
Use: Increases spell damage by up to 150 and healing by up to 280 for 15 sec
kan je ook gelijk http://www.wowhead.com/?item=29191 erbij kopen
Use: Permanently adds up to 22 spell damage and healing and 14 spell hit rating to a head slot item. Does not stack with other enchantments for the selected equipment slot.
Toch wel een must have als je een dps caster bent
Veel mechanar doen, Heroic mechanar is een lachertje. Met en een goed ingespeelde groep kan je heroci mech in 40 a 50 minuten doen. Levert je 5 badges op en kans op een leuk epic gem http://www.wowhead.com/?item=30564
Binds when picked up
+6 Spell Damage and +5 Spell Hit Rating
"Matches a Red or Yellow Socket."
[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 08-06-2007 16:08 ]
Lief poeziealbum, 
Ik zat weer voor het eerst in Ramparts met mijn Hunter dit keer. Heh en dat valt nog niet mee de juiste traps te zetten enzo. Iemand zo snel een tip hoe je makkelijk je trap mob kan pullen, welke skill is makkelijk, mss een macro ofzo?
Maarja uiteindelijk ging het best lekker al was de 2de boss lastig omdat net de healer en dps mage doodgingen door die dots. Zat op 2%, hehe echt balen.
En verder bij het draakje. Dat ging erg soepel... maarja toen hadden we dus een ninja tussen ons. De Mage die deze 2 items mee graaide. http://www.wowhead.com/?item=24154 en http://www.wowhead.com/?item=24063. Had op zich die belt wel willen hebben, maarja.
Er was eens een Gnome uit Dun Morgh
Die had geen idee wat te doen
Kreeg plots een zoen
En was plotsklap een Worg.
Ik zat weer voor het eerst in Ramparts met mijn Hunter dit keer. Heh en dat valt nog niet mee de juiste traps te zetten enzo. Iemand zo snel een tip hoe je makkelijk je trap mob kan pullen, welke skill is makkelijk, mss een macro ofzo?
Maarja uiteindelijk ging het best lekker al was de 2de boss lastig omdat net de healer en dps mage doodgingen door die dots. Zat op 2%, hehe echt balen.
En verder bij het draakje. Dat ging erg soepel... maarja toen hadden we dus een ninja tussen ons. De Mage die deze 2 items mee graaide. http://www.wowhead.com/?item=24154 en http://www.wowhead.com/?item=24063. Had op zich die belt wel willen hebben, maarja.
Er was eens een Gnome uit Dun Morgh
Die had geen idee wat te doen
Kreeg plots een zoen
En was plotsklap een Worg.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
geenGohan-san schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:00:
[...]
ik geloof dat ik iets rond de 20 a 30 heb atm.
Grey, er dropt een goeie hunter belt van de eerste boss in ik dacht Slave Pens.
ah zien er inderdaad wel chill uit.ImdaMned schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:06:
[...]
http://www.wowhead.com/?item=29370
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 43.
Use: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 155 for 20 sec.
Revered sha'tar trinket : http://www.wowhead.com/?item=29179
Equip: Improves spell critical strike rating by 32.
Use: Increases spell damage by up to 150 and healing by up to 280 for 15 sec
kan je ook gelijk http://www.wowhead.com/?item=29191 erbij kopen
Use: Permanently adds up to 22 spell damage and healing and 14 spell hit rating to a head slot item. Does not stack with other enchantments for the selected equipment slot.
Toch wel een must have als je een dps caster bent
Veel mechanar doen, Heroic mechanar is een lachertje. Met en een goed ingespeelde groep kan je heroci mech in 40 a 50 minuten doen. Levert je 5 badges op en kans op een leuk epic gem http://www.wowhead.com/?item=30564
Binds when picked up
+6 Spell Damage and +5 Spell Hit Rating
"Matches a Red or Yellow Socket."
het probleem is ik heb alle heroic keys. maar alle tempest instances heb ik nog maar 1 keer gedaan. (mecha 2 of 3 keer) . maw hier heb ik de key nog niet voor
momenteel vrij weinig tijd. en ik moet nog questen in netherstorm, en bladge edge mountains
Anoniem: 199970
is deze patch al ingegaan?Anoniem: 61797 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:04:
General
Arena and Honor Rewards: As part of the inauguration of Season 2, the costs of all Arena items and Honor items has been reduced.
I\
Ik gebruik momenteel:
Ancient Crystal Talisman (is weinig dat er mee kan concurreren nog voor mij momenteel)
Scryer's Bloodgem +32 hit is huge natuurlijk base
Ancient Crystal Talisman (is weinig dat er mee kan concurreren nog voor mij momenteel)
http://www.wowhead.com/?item=19379 > allBosmonster schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:18:
Ik gebruik momenteel:
Ben nog steeds elke dag blij dat ik dat ding heb : )
[ Voor 6% gewijzigd door ImdaMned op 08-06-2007 16:23 ]
Zodra ik weet dat ik een mob moet trappen / weet welke ik moet trappen gooi ik m'n trap neer. Tank pullt, ik schiet met distracting shot, meestal direct gevolgd door een arcane. Zorg dat je een stuk achter de trap staat zodat als de mob resist je (als je trap niet meer op cooldown zit, daarom dus vroeg neergooien) snel nog een trap kan neermikken.junglebeast schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:08:
...
...
Caster mobs zijn iets lastiger, daar ook distracting+arcane, en dan zorgen dat je om een hoekje loopt, met de trap in de hoek.
Zodra de mob in de trap zit, loop een eind weg. Op die manier heb je een aantal extra seconden om een nieuwe trap neer te leggen of eventueel een scatter shot af te vuren om 'm even bezig te houden terwijl je op de trap cooldown wacht.
Verdere tips:
- Een distracting shot breekt GEEN traps, maar die moet je in een macro doen om er voor te zorgen dat je niet gaat auto-shotten direct erna. Dit zorgt ervoor dat de mob naar jou blijft komen ipv de healer nadat ie uit de trap komt.
- Feign Death alleen gebruiken als je weet dat de tank 'm oppakt. Anders heb je dikke kans dat ie achter de healer aangaat, en dan kan ie beter op jou inhakken dan op een healer. Wingclip en rennen werkt ook goed.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Ik heb liever die crystal talisman denk ik, maar het spant erom. Ik heb helaas nooit de Tear mogen winnen pre-tbcImdaMned schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:23:
[...]
http://www.wowhead.com/?item=19379 > all

Crystal Talisman blijft een bruut mooi ding voor een green level 64 quest reward...
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 08-06-2007 16:30 ]
Anoniem: 61797
Jahoor, items kwijt door een internal mail error, krijg ik als respons van blizzard dat spelers zelf verantwoordelijk zijn voor hun acties
priceless
Paladin trinket!ImdaMned schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:23:
[...]
http://www.wowhead.com/?item=19379 > all
voor zover ik weet krijg je die internal mail error alleen met mass-mail tools, dus een beetje gelijk hebben ze welAnoniem: 61797 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:36:
Jahoor, items kwijt door een internal mail error, krijg ik als respons van blizzard dat spelers zelf verantwoordelijk zijn voor hun acties![]()
priceless
Addons maken die mass-mail mogelijk waarbij de tools gebruikt worden die blizzard aanbiedt. Internal Mail Error lijkt me dan een blizzard probleem.Bosmonster schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:15:
[...]
voor zover ik weet krijg je die internal mail error alleen met mass-mail tools, dus een beetje gelijk hebben ze wel
Lijkt me niet, het spel is niet gebouwd voor addons, addons zijn gebouwd voor het spel. Als het niet voorkomt met het blizzard mailsysteem en dus door de addon veroorzaakt wordt, dan vind ik daarvoor blizzard niet verantwoordelijk.morpheus schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 17:30:
[...]
Addons maken die mass-mail mogelijk waarbij de tools gebruikt worden die blizzard aanbiedt. Internal Mail Error lijkt me dan een blizzard probleem.
De verantwoordelijkheid ligt dan bij de makers van de addons of bij jezelf.
Aangezien dit een trend is....
Lief dagboek,
Het was maanden geleden dat ik een AV deed, en wij als hippie alliance wonnen ALTIJD, nu is er TBC en een 2de bracket bij gekomen, maar ik ben lvl 51 en dus moet in de eerste bracket spelen. WAT IS ER AAN DE HAND MET DE ALLIANCE!!!!!! stormpike gy wordt gepakt 25 man warped back om dat ding trug te pakken en dus verliezen we FW, IB, IB tower, Tower point. Echt wat zijn die mensen slecht geworden
omg we moeten verdedigen anders verliezen we!, ja maar als we met ze allen bij onze general hangen dan kunnen we ook niet winnen, maar ja dit bewijst dat alliance 80% kindjes van 12 is hellaas
Horde here i come.
Lief dagboek,
Het was maanden geleden dat ik een AV deed, en wij als hippie alliance wonnen ALTIJD, nu is er TBC en een 2de bracket bij gekomen, maar ik ben lvl 51 en dus moet in de eerste bracket spelen. WAT IS ER AAN DE HAND MET DE ALLIANCE!!!!!! stormpike gy wordt gepakt 25 man warped back om dat ding trug te pakken en dus verliezen we FW, IB, IB tower, Tower point. Echt wat zijn die mensen slecht geworden
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Anoniem: 216810
idd alliance zitten heel veel kinderen maar als je horde ziet zijn het allemaal 30< goed gezien,
maar aangezien ik 16 jaar ben zal ik maar niks zeggen
maar aangezien ik 16 jaar ben zal ik maar niks zeggen
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 216810 op 08-06-2007 18:38 ]
ok, silverpine overslaan dus. Ik ben rogue trouwens en ga duel wielden met daggers, met talent tree multilate (41/20/0) ( http://www.wowhead.com/?talent=wMe0oExoizVoGcVb0V ). Met deze build wil ik gaan lvlen. Ik ben nu lvl 12, undead rogue. Nu moet ik dus naar ´the banners´ gaan. Hoe kom ik daar? Ik ben namelijk in ´the undercity´. (het zit op een ander eiland
)
*Ben lvl 12 dus, zijn er nog quest voor mooie daggers. (omdat ik dus 2 daggers wil gaan dragen, zit daar trouwens wel te twijfelen, zie ook mensen met 2 zwaarden, maar dan geen multilate build. En sommige een zwaard en een dagger. (is dan multilate mogelijk?) Vinden jullie dit een goede build om dus met 2 daggers te gaan lvlen. (*lees namelijk dat je zwaarden moet kiezen...
)
*Ben lvl 12 dus, zijn er nog quest voor mooie daggers. (omdat ik dus 2 daggers wil gaan dragen, zit daar trouwens wel te twijfelen, zie ook mensen met 2 zwaarden, maar dan geen multilate build. En sommige een zwaard en een dagger. (is dan multilate mogelijk?) Vinden jullie dit een goede build om dus met 2 daggers te gaan lvlen. (*lees namelijk dat je zwaarden moet kiezen...

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 149371 op 08-06-2007 20:19 ]
world server down op Xavius
en weer up.
wel een rollback van een minuut of 3..
en weer up.
wel een rollback van een minuut of 3..
[ Voor 51% gewijzigd door BootVluchteling op 08-06-2007 19:32 ]
Anoniem: 218660
ay , lvl 10 rogue @ BoulderFist , klvl sloom maar ik vermaak me zeker wel 
rogue is echt een mooie class, vooral als je vecht met een tactiek
rogue is echt een mooie class, vooral als je vecht met een tactiek
T5 legs > mail chess - je verliest wat healing, je krijgt mana regenExitium schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:09:
2 setbonus: 20 health return meer met JoL
verder ga ik zo veel mogelijk voor T5 / SSc / TK loot, alleen er zijn idd een aantal onderdelen in mijn gear die gewoon niet beter te krijgen zijn (ja, bt / hyijal, eerst kael maar eens dood krijgen)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat bewijst maar weer wat voor ongelofelijk nub server Ko'gall is. De enige vraag ik mijn priestje krijgt: "u holy?" En dan is het stil.porn* schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:57:
Mja zat eraan te denken om m'n altje weer holy te speccen, maar eerlijk gezegd voel ik me dan zo useless... iedereen (incl. ikzelf) neemt liever een pally/druid healer mee dan een holy priest tegenwoordig. Niet dat ze niet kunnen healen maar eerdergenoemde classes zijn gewoon net iets handiger/veelzijdiger...
Word ook vaker gevraagd of ik wel shadow ben dan of ik "heal spec" ben als ik eens een pugje doe.
Naja dan maar wederom een pewpew class
Ach, nog iets meer dan een level en dan ga ik wel pvpen. Moeten ze maar zelf een priest levelen als holy.
T5 legs wil ik ook (SSC drop, de TK T5 drops laat ik zitten) inderdaad. Mail legs van chess event zijn kut, heb ooit Starcaller gehad van een quest in Netherstorm en die zijn beter dan de mail legs. Ipv T5 chest wil ik de mail chest van uit m'n hoofd Al'ar, en ipv de shoulders zijn de mail shoulders van Leotheras erg leuk met 6 mp5 en twee blauwe sockets. Manaregen > spellcrit by miles sinds de laatste patch imo.Kees schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:56:
[...]
T5 legs > mail chess - je verliest wat healing, je krijgt mana regen
verder ga ik zo veel mogelijk voor T5 / SSc / TK loot, alleen er zijn idd een aantal onderdelen in mijn gear die gewoon niet beter te krijgen zijn (ja, bt / hyijal, eerst kael maar eens dood krijgen)
Tier 6 is dan wél erg lief, alleen de helm is niet zo. Maar goed, dat zal nog wel even duren.
gewoon pullen met distracting shot of arcane, maakt neit veel uit tbh, maar direct een conc shot er achter aan en wat autoshots/steady shots is ook altijd fijn. Conc over? scatter derop.Nvidiot schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:27:
[...]
Zodra ik weet dat ik een mob moet trappen / weet welke ik moet trappen gooi ik m'n trap neer. Tank pullt, ik schiet met distracting shot, meestal direct gevolgd door een arcane. Zorg dat je een stuk achter de trap staat zodat als de mob resist je (als je trap niet meer op cooldown zit, daarom dus vroeg neergooien) snel nog een trap kan neermikken.
Caster mobs zijn iets lastiger, daar ook distracting+arcane, en dan zorgen dat je om een hoekje loopt, met de trap in de hoek.
Zodra de mob in de trap zit, loop een eind weg. Op die manier heb je een aantal extra seconden om een nieuwe trap neer te leggen of eventueel een scatter shot af te vuren om 'm even bezig te houden terwijl je op de trap cooldown wacht.
Verdere tips:
- Een distracting shot breekt GEEN traps, maar die moet je in een macro doen om er voor te zorgen dat je niet gaat auto-shotten direct erna. Dit zorgt ervoor dat de mob naar jou blijft komen ipv de healer nadat ie uit de trap komt.
- Feign Death alleen gebruiken als je weet dat de tank 'm oppakt. Anders heb je dikke kans dat ie achter de healer aangaat, en dan kan ie beter op jou inhakken dan op een healer. Wingclip en rennen werkt ook goed.
heb ik meestal de helft van de cd van traps afgewerkt. zodra die op is DIRECT trap neer gooien, liefst ver weg van de mob, zodat je het hele geintje weer kan herhalen.
in heroics is wingclip geen goed idee, mobs hitten voor 6K... kortom, leer kiten (lopen en schieten tegelijk) en leer trappen.
als je beweegt, kan je nog wel je instas doen! (dus arcane, stings scatter) en distracting shot kan ook lopend! hoewel dat meestal niet nodig hebt, de dmg die jij op em doet is zeker weten meer dan de healing die gedaan word
Battle.net Spud#2543
Anoniem: 200262
Omdat jullie allemaal zoveel in jullie dagboek scrhijf doe ik het ook ma eens voor 1x
Vandaag was dus het einde van wow voorlopig , omdat ik over 3 weken na vakantie ga en vandaag mijn game card voor bij is , ik ga denk ik geen 29 euro uitgeven aan 3 weken spelen
Mijn doel was om een class te verslaan met al mijn gewoon equip alleen met de dagger waar je mee begint worn dagger , erg beroemd van de world of roguecraft filmpje
Dus heb ik ook special mijn build omgegooid en er een pvp build van gemaakt
en waar kun je nou het beste tegen duelen als rogue ?
een warrior natuurlijk
Dus ik daag hem uit , en zeg gebruik de famous worn dagger , lets get world of roguecraft back
Dus iedereen mij daar uitlachen
en ik
zo ging het , cheap shot (3 cp) , ss(1cp), crip poison ren weg zodat mijn energy omhoog gaat , ss (1cp) eindelijk mijn 5cp , ik had 65% health over ( dankzij evasion ) en hij had nog 90% ofzo
ik doe cold blood sprint spring boven hem en criti met evi 1.2k
vanish , cheap shot (3cp) , preparetion , blind , bandage , ik nu ful health hij staat op 50% ,evasion , ik dodge 2x kreeg er 2 cp van , coldblood ren op hem af 1k criti evi , toen was die bijna dood , vanish cheap shot , afmaken met evi 400 damage ofzo was dat
Iedereen stond daar van
komt die warrior met een smoes aan ja je gebruikte als je CD noob , iedereen lacht hem nu deze keer uit , ga jij eens met de level 1 dagger vechten dan gebruikt hij geen 1 CD jij mag ze allemaal gebruiken
Ik zelf ben er best trots op
Hoe waren rogue's dan toen world of roguecraft wel bestond
?
Vandaag was dus het einde van wow voorlopig , omdat ik over 3 weken na vakantie ga en vandaag mijn game card voor bij is , ik ga denk ik geen 29 euro uitgeven aan 3 weken spelen
Mijn doel was om een class te verslaan met al mijn gewoon equip alleen met de dagger waar je mee begint worn dagger , erg beroemd van de world of roguecraft filmpje
Dus heb ik ook special mijn build omgegooid en er een pvp build van gemaakt
en waar kun je nou het beste tegen duelen als rogue ?
een warrior natuurlijk
Dus ik daag hem uit , en zeg gebruik de famous worn dagger , lets get world of roguecraft back
Dus iedereen mij daar uitlachen
en ik
zo ging het , cheap shot (3 cp) , ss(1cp), crip poison ren weg zodat mijn energy omhoog gaat , ss (1cp) eindelijk mijn 5cp , ik had 65% health over ( dankzij evasion ) en hij had nog 90% ofzo
ik doe cold blood sprint spring boven hem en criti met evi 1.2k

vanish , cheap shot (3cp) , preparetion , blind , bandage , ik nu ful health hij staat op 50% ,evasion , ik dodge 2x kreeg er 2 cp van , coldblood ren op hem af 1k criti evi , toen was die bijna dood , vanish cheap shot , afmaken met evi 400 damage ofzo was dat
Iedereen stond daar van
komt die warrior met een smoes aan ja je gebruikte als je CD noob , iedereen lacht hem nu deze keer uit , ga jij eens met de level 1 dagger vechten dan gebruikt hij geen 1 CD jij mag ze allemaal gebruiken
Ik zelf ben er best trots op
Hoe waren rogue's dan toen world of roguecraft wel bestond
ik vrees voor de toekomst van de mensheid
Leg dat eens lekker met 15000 woorden meer uit.RedruM schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 05:29:
ik vrees voor de toekomst van de mensheid
Gogo alpac
Als je meer dan 1 ongelukkige infernal krijgt sta je op de verkeerde plek.Bokkie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:26:
btw prince slaat best hard op een bare tank die niet uncrushable is >_<
net niet down gehaald11% kregen we achter elkaar 2 ongelukkige infernals gg
Gebruik je toevallig de korte kant van zijn ruimte om hem langs te tanken en de lange kant om de ranged te positioneren? Zo ja, verlies je ongeveer 50% van je bewegingsruimte.
Ik heb een WOS-post!
stopt een duel niet als je ooc gaat ? wat dus een loss in zou houden (/duel dus)Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:21:
[...]
Ik heb sindsdien, met deze tactiek nooit meer van pala's verloren. Ik wacht met smart op een irl vriendin van mij die zo zit te pochen dat zij "rogues opeet". Atm is zij 66 en wil zeker duellen met mij. Alleen heb ik haar nooit verteld over mijn strategie
.Quod me nutrit me destruit.
nope beginnen in het midden en tank staat ook in het middenHmzaniac schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 08:03:
[...]
Als je meer dan 1 ongelukkige infernal krijgt sta je op de verkeerde plek.
Gebruik je toevallig de korte kant van zijn ruimte om hem langs te tanken en de lange kant om de ranged te positioneren? Zo ja, verlies je ongeveer 50% van je bewegingsruimte.
was echt pech in phase 3,
naja gisteravond down, boog, critring en shaman heeft nu Tier4
daarna nog aran, maar dat liep niet lekker, was ook al laat wipe op 5% helaas
en toen respawns en hadden we geen zin meer
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 10456
Gisteravond Maiden (geskipped de dag ervoor), Shade, Chess, Prince, Netherspite en Nightbane down. Bleef Ilhoof nog over, eerste try 3%, het was toen inmiddels bijna 03:00h gaat de server down voor emergency maintenance 
zucht dan clearen we het vandaag maar..
zucht dan clearen we het vandaag maar..
Ik heb even een interface vraagje.
Vroeger had ik altijd (zoals in de screenshot te zien is) mooi een melding in beeld als Nightfall procte, hoeveel en door wie ik geheald werd, hoeveel mana ik terug kreeg (bij bijvoorbeeld dark pact) en hoeveel reputation increase ik had bij het killen van iets, of het completen van een quest.

Sinds patch 2.1.0 ben ik echter wat addons gaan vernieuwen en zijn al deze meldingen verdwenen. Ik heb echter geen flauw idee welke addon deze meldingen geeft, en waar ik in kan stellen dat ik ze wil zien...
Dus als iemand mij hiermee kan helpen, super!
Vroeger had ik altijd (zoals in de screenshot te zien is) mooi een melding in beeld als Nightfall procte, hoeveel en door wie ik geheald werd, hoeveel mana ik terug kreeg (bij bijvoorbeeld dark pact) en hoeveel reputation increase ik had bij het killen van iets, of het completen van een quest.

Sinds patch 2.1.0 ben ik echter wat addons gaan vernieuwen en zijn al deze meldingen verdwenen. Ik heb echter geen flauw idee welke addon deze meldingen geeft, en waar ik in kan stellen dat ik ze wil zien...
Dus als iemand mij hiermee kan helpen, super!
dat is toch in te stellen via het game menu en dan interface options...
This is the Way.
Anoniem: 188327
ik zou zo zeggen dat het SCT en SCT-D zijn die dit weergeven op je scherm. Zelf heb ik het ook namelijk
Ok, ik heb nu een lvl 48 Tauren Hunter en het valt me erg tegen hoeveel Horde spelers er momenteel zijn op Azjul-Nerub. Ik mis het tegenkomen van andere Horde spelers en het groupen voor Quests...
Is er een manier om uit te zoeken of er op een ander Realm wel veel Horde rondloopt? Ik weet dat de verhouden Allies - Horde altijd zwaar ten gunste is voor de Allies, maar maybe dat er een Realm is waar wel voldoende Horde rondloopt.
Is er een manier om uit te zoeken of er op een ander Realm wel veel Horde rondloopt? Ik weet dat de verhouden Allies - Horde altijd zwaar ten gunste is voor de Allies, maar maybe dat er een Realm is waar wel voldoende Horde rondloopt.
Anoniem: 106700
Liev Dagboek,
Ik heb eindelijk 4 vrienden van mij overtuigd om heroics te doen, de setup betreft een Holy Paly, Protection Warrior, een Sub. Rogue, Arms Warrior en een random, we hebben een marksman hunter staan die eventueel mee wilt.
Nu zou je zeggen, twee Warriors in een groep is oorlog, maar naj, we zijn RL vrienden en we hebben de lootverdeling al afgesproken. Het echte probleem is namelijk, wat brengt een Arms / Fury Warrior bij de groep? Ik heb bijna geen CC, doe redelijk damage, ben Mace-spec, kan mischien iets offtanken, kan mobs kiten (lol, Warrior kiting) met piercing howl, maar daar houd het bij op.
Dus, als we een, zeg, Mage of Hunter mee zouden slepen, zou een Arms Warrior (Of eventueel fury) geen blok meer zijn aan hun been?
Verder gister nog een 7 of Furies gevonden, 150g verdient op de AH door Eternium op te kopen en te verpatsen als Felsteel, en verder nog onze Paly geholpen met zijn epic charger in Scholo. Had eigenlijk gehoopt er nooit meer heen te hoeven, bah. Scholo.
Nog maar 4400G tot mijn Epic flying mount, jezus, ik zuig @ economy.
Ik heb eindelijk 4 vrienden van mij overtuigd om heroics te doen, de setup betreft een Holy Paly, Protection Warrior, een Sub. Rogue, Arms Warrior en een random, we hebben een marksman hunter staan die eventueel mee wilt.
Nu zou je zeggen, twee Warriors in een groep is oorlog, maar naj, we zijn RL vrienden en we hebben de lootverdeling al afgesproken. Het echte probleem is namelijk, wat brengt een Arms / Fury Warrior bij de groep? Ik heb bijna geen CC, doe redelijk damage, ben Mace-spec, kan mischien iets offtanken, kan mobs kiten (lol, Warrior kiting) met piercing howl, maar daar houd het bij op.
Dus, als we een, zeg, Mage of Hunter mee zouden slepen, zou een Arms Warrior (Of eventueel fury) geen blok meer zijn aan hun been?
Verder gister nog een 7 of Furies gevonden, 150g verdient op de AH door Eternium op te kopen en te verpatsen als Felsteel, en verder nog onze Paly geholpen met zijn epic charger in Scholo. Had eigenlijk gehoopt er nooit meer heen te hoeven, bah. Scholo.
Nog maar 4400G tot mijn Epic flying mount, jezus, ik zuig @ economy.
ik zou een DPSer meenemen. ben ook nog maar een leek op Heroics gebied maar het ziet er naar uit dat je niet genoeg damage gaat doen.
ik weet niet of alleen de rogue genoeg is.
This is the Way.
We hebben nog ruimte voor een caster, hoeft niet persé een hunter te zijn, een Warlock, Mage, Boomkin of Shadow Priest zou waarschijnlijk ideaal zijn om de cloth loot te jattenNoTimeRemains schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:41:
ik zou een DPSer meenemen. ben ook nog maar een leek op Heroics gebied maar het ziet er naar uit dat je niet genoeg damage gaat doen.
We doen het eigenlijk voornamelijk voor Primals en Badges, met zo af en toe een blue en/of purple. Als ik terug fury ga lijkt DPS me niet zo'n issue, aangezien ik (voor mijn gevoel) er toch de meeste mensen eruit trek of gelijkspeel, het echte probleem lijkt me gewoon het gebrek aan CC.
Anoniem: 155768
Bij sommige instances heb je meer baat aan goeie dps dan veel crowd control als je het mij vraagt. Als je gewoon een tank hebt die zijn werk doet, en de dps niet allemaal een verschillend target pakt is het vet makkelijk.. Helaas moet ik zegget dat een MS warrior mij (combat dagger rogue, kara geared) eruit DPSéd in 5 mans, die mobs gaan te snel dood om combo points op te bouwenAnoniem: 106700 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:54:
[...]
We hebben nog ruimte voor een caster, hoeft niet persé een hunter te zijn, een Warlock, Mage, Boomkin of Shadow Priest zou waarschijnlijk ideaal zijn om de cloth loot te jatten
We doen het eigenlijk voornamelijk voor Primals en Badges, met zo af en toe een blue en/of purple. Als ik terug fury ga lijkt DPS me niet zo'n issue, aangezien ik (voor mijn gevoel) er toch de meeste mensen eruit trek of gelijkspeel, het echte probleem lijkt me gewoon het gebrek aan CC.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 09-06-2007 13:14 ]
Veel plezier met een groep zonder CC in bijv. shattered halls heroic. Zelfs als de healer de tank geheald kan houden met 5 mobs op 'm, dan kan de tank domweg niet genoeg aggro creeren om geen healing aggro te krijgen. Zeker in shattered halls heb je gewoon 2 CC nodig.Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Bij sommige instances heb je meer baat aan goeie dps dan veel crowd control als je het mij vraagt. Als je gewoon een tank hebt die zijn werk doet, en de dps niet allemaal een verschillend target pakt is het vet makkelijk.. Helaas moet ik zegget dat een MS warrior mij (combat dagger rogue, kara geared) eruit DPSéd in 5 mans, die mobs gaan te snel dood om combat builds op te bouwen
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Het zijn in elk geval competente spelers en communicatie loopt soepel (met het nodige schelden), ze weten wat ze kunnen en wat niet gaat, en ze weten hun rollen, dus qua samenwerken verwacht ik eerlijkgezegd geen problemenAnoniem: 155768 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Bij sommige instances heb je meer baat aan goeie dps dan veel crowd control als je het mij vraagt. Als je gewoon een tank hebt die zijn werk doet, en de dps niet allemaal een verschillend target pakt is het vet makkelijk.. Helaas moet ik zegget dat een MS warrior mij (combat dagger rogue, kara geared) eruit DPSéd in 5 mans, die mobs gaan te snel dood om combat builds op te bouwen
Shattered Halls is zowieso al een hel op normal, die duiken we voorlopig (hopelijk) nog niet in.Nvidiot schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:07:
[...]
Veel plezier met een groep zonder CC in bijv. shattered halls heroic. Zelfs als de healer de tank geheald kan houden met 5 mobs op 'm, dan kan de tank domweg niet genoeg aggro creeren om geen healing aggro te krijgen. Zeker in shattered halls heb je gewoon 2 CC nodig.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 106700 op 09-06-2007 12:11 ]
van mij part fear kite je ze, werkt prima hoor. Daar zijn priests en locks voor :-).Nvidiot schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:07:
[...]
Veel plezier met een groep zonder CC in bijv. shattered halls heroic. Zelfs als de healer de tank geheald kan houden met 5 mobs op 'm, dan kan de tank domweg niet genoeg aggro creeren om geen healing aggro te krijgen. Zeker in shattered halls heb je gewoon 2 CC nodig.
maar ik lees net dat je geen priest en lock hebt, ik zou de mage meenemen als ik jou was. Daarmee maak je de beste kans in SH
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 09-06-2007 12:18 ]
En een sub rogue doet alleen goed burst damage uit stealth doet die niet zoveel meer damageNoTimeRemains schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:41:
een combat dagger zou veel better werken
Of combat swords
Op het moment is ie Sub omdat ie veel PvP'ed, het duurt nog wel effe voordat we onze verse paly en tank geared hebben voor Heroics, dus die speelt nu nog effe met zijn builds. Hij zal uiteindelijk combat daggers gaan vermoed ik.Anoniem: 200262 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:29:
[...]
En een sub rogue doet alleen goed burst damage uit stealth doet die niet zoveel meer damage
een combat dagger zou veel better werken![]()
Of combat swords
dat kan, een warrior heeft minder tijd nodig om z'n damage op te bouwen en uitdpsed je daarom met gemak, jij heb meer tijd nodig om comboPOINTS (geen builds) op te bouwen en daarom haal je je dps niet in 5 mans, mutilate is veel effectiever in 5 mans en tot ongeveer ssc ook effectiever in raids (of gelijkwaardig), ik prefeer daarom ook mutilate boven combat daggers voor deze fase (kara/gruul/langzaam begin ssc en tries op magtheridon) van het spel, later zullen combat daggers waarschijnlijk effectiever zijn dan een combat mutilate build, misschien een tip om mutilate eens te proberen, het is een erg leuke en effectieve manier van spelen met een rogue en het is enorm effectief voor pvp.Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Ik heb wel eens mutilate geprobeert, maar grinden daarmee is zo omslachtig, het is wel goed voor pvp/pve inderdaad
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 09-06-2007 13:18 ]
Anoniem: 169084
Zonder Assa/Combat red je het niet tot aan SSC dus ik ga er vannuit dat hij Assa/Combat heeft. En inderdaad, Arms Warriors zijn behoorlijk lastig te out Dps'en in 5 Mans..
En hij had ook best goeie gear, die vette two hander (Khorium Champion) en meeste blue dps gear, wat craftable dps armor ook nog..Anoniem: 169084 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:35:
Zonder Assa/Combat red je het niet tot aan SSC dus ik ga er vannuit dat hij Assa/Combat heeft. En inderdaad, Arms Warriors zijn behoorlijk lastig te out Dps'en in 5 Mans..
Owja, ik ben trouwens begonnen met het levellen van een Paladin, is nu ondertussen lvl 12 op Bronze Dragonflight ook. Voor tank doel einden, ik moet zeggen dat ik hem nu al vet overpowered vind maar is denk ik pas het begin..
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 09-06-2007 14:12 ]
Anoniem: 169084
Gister ook een leuke SH run gedaan met deze setup:
2 x Arms Warrior in vol Gladiator gear
Ik, combat Rogue
Hunter
Resto Shaman
Snelste run tot nu toe, 32 minuten. Geen van de warriors gebruikte shield, gewoon Beserker Stance en Whirlwinden maar. Af en toe een sap, meer niet. Aan het eind de dmg meter:
1) Warr 37%
2) Warr 36%
3)Ik 19%
Echt like wtf:P
Ik, combat Rogue
Hunter
Resto Shaman
Snelste run tot nu toe, 32 minuten. Geen van de warriors gebruikte shield, gewoon Beserker Stance en Whirlwinden maar. Af en toe een sap, meer niet. Aan het eind de dmg meter:
1) Warr 37%
2) Warr 36%
3)Ik 19%
Best weird , ik heb mutilate juist erg fijn gevonden om te grindenAnoniem: 155768 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:15:
[...]
Ik heb wel eens mutilate geprobeert, maar grinden daarmee is zo omslachtig, het is wel goed voor pvp/pve inderdaad,. Doe je dan assa/combat muti of assa/subtl ?
mahja ik vind nog steeds combat swords met 1 slow sword in main en 1 snel in offhand het fijnste en het snelste mee levelen , ook is combat swords in 5 instance het beste in mijn ogen
Ma het is een beetje hele tijd het zelfde
1) Warr 37%
2) Warr 36%
3)Ik 19%
Best weird , ik heb best vaak met arms warrior gespeeld en ze deden niet echt veel damage
1)ik 37
2) paly 18%
3)warr 17
4) lock 17%
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 09-06-2007 14:28 ]
Wtf? Welke totems gebruikte die Shammy, wel een lekker groepje trouwensAnoniem: 169084 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:14:
Gister ook een leuke SH run gedaan met deze setup:
Ik, combat Rogue
Hunter
Resto Shaman
1) Warr 37%
2) Warr 36%
3)Ik 19%
battle shout en commanding shout, + ap van de hunter, en misschien agi/strenght of Windfury van die shammy
Ja met een mutilate rogue had je ze waarschijnlijk wel kunnen outdamagen, das veel meer burst damage
grinden gaat ook wel soepel eigenlijk, 1550 ap, 190 hit rating, 24.00% crit en bijna alle mobs tot lvl 70 gaan dood voordat m'n stunlock eindigt of vlak erna, ik ben assa/combat omdat ik offhand specialisation wil, dat scheelt erg veel in pve en ook wat in pvp.Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 13:15:
[...]
Ik heb wel eens mutilate geprobeert, maar grinden daarmee is zo omslachtig, het is wel goed voor pvp/pve inderdaad,. Doe je dan assa/combat muti of assa/subtl ?
Shattered halls gedaan met een holy pally die even een prot spec wilde proberen, daarnaast een rogue / lock / mage en een holy priest. We zijn gewoon AoE-end door de instance heen gegaan, Ook die pack van 7 man voor de 1e boss. Viel gewoon geen aggro te trekken met AoE van die pally : DAnoniem: 106700 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:09:
[...]
Shattered Halls is zowieso al een hel op normal, die duiken we voorlopig (hopelijk) nog niet in.
Palla tanks = imbaImdaMned schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 15:05:
[...]
Shattered halls gedaan met een holy pally die even een prot spec wilde proberen, daarnaast een rogue / lock / mage en een holy priest. We zijn gewoon AoE-end door de instance heen gegaan, Ook die pack van 7 man voor de 1e boss. Viel gewoon geen aggro te trekken met AoE van die pally : D
@ stijn, ik heb ongeveer dezelfde stats als jou als ik muti spec, alleen iets minder crit. En wat meer AP en hitrating. Ik ga maar weer respeccen dan
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 09-06-2007 15:10 ]
Shattered Halls is echt dik generfed. We ging naar heroic SH met 1x prot warrior (guild MT), 1x holy priest, 1x warlock, 1x mage, 1x rogue... We hebben niet eens de moeite gedaan om te fearen of te sappen. Tank rent gewoon die hele pack in, 1 add sheepen en dan full DPS nuken op 1 add. Priest kon de tank makkelijk in leven houden en tank zelf had ook geen problemen om die 5 a 6 adds bij elkaar te houden.Anoniem: 106700 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:09:
[...]
Shattered Halls is zowieso al een hel op normal, die duiken we voorlopig (hopelijk) nog niet in.
Anoniem: 171114
tot ziens in topic - deel 228
ik ga 3 week op vakantie
loop uit undercity in het undead gebied
loop naar het noorden tot je zo'n grote toren in kan
daar zijn 2 plekken bovenaan waar een zepelin aanmeert
je moet de onderste hebben .. vraag het voor de zekerheid even aan de zepelin master
de ene die je moet hebben gaat naar ORGRIMMAR.. de andere naar grum'gul (?zoiets)
als je in durotar bent aangekomen (zo'n rooie woestijn achtig iets).. loop je een klein beetje naar het westen . je staat dan bij de ingang van Orgri .. (als je lef hebt loop je er even in . daar vind je in het midden van de eerste cirkel een toren waar een flightpath te vinden is . mocht je weer eens terug willen van barrens naar undercity zonder eerst te lopen tussen barrens en orgrimmar
)
in ieder geval .. als je vanuit orgri naar het zuiden gaat . (je bent dan in lvl 1 - 10 land )
dan kom je een soort T splitsing tegen met wat huisjes
ga dan naar het westen
volg de weg en je komt in een steppe achtig landschap
welkom in the barrens (lvl 10 - 20 land)
vandaar uit , weg volgen . en waarneer je op een Y splitsing uitkomt (vanaf de rechterkant dus ..) loop dan naar het zuiden - de weg volgend
als het goed is - kom je niet veel verder naar het zuiden uit bij Crossroads
het centrale barrens dorp (ook hier is een flight path)
maar als je nog level 12 bent . kun je misschien beter eerst doorlopen naar het zuiden
naar camp tau<nogwat> (dat is bij een soort van t splitsing naar het oosten) - richting mulgore (het 1-10 land van tauren) --- Niet dom naar het zuiden blijven lopen .. dan kom je level 18 monsters tegen - van die thunder lizards ..
ik ga 3 week op vakantie
The baRRens ? .. okAnoniem: 149371 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:
ok, silverpine overslaan dus. Ik ben rogue trouwens en ga duel wielden met daggers, met talent tree multilate (41/20/0) ( http://www.wowhead.com/?talent=wMe0oExoizVoGcVb0V ). Met deze build wil ik gaan lvlen. Ik ben nu lvl 12, undead rogue. Nu moet ik dus naar ´the banners´ gaan. Hoe kom ik daar? Ik ben namelijk in ´the undercity´. (het zit op een ander eiland)
je moet de onderste hebben .. vraag het voor de zekerheid even aan de zepelin master
de ene die je moet hebben gaat naar ORGRIMMAR.. de andere naar grum'gul (?zoiets)
als je in durotar bent aangekomen (zo'n rooie woestijn achtig iets).. loop je een klein beetje naar het westen . je staat dan bij de ingang van Orgri .. (als je lef hebt loop je er even in . daar vind je in het midden van de eerste cirkel een toren waar een flightpath te vinden is . mocht je weer eens terug willen van barrens naar undercity zonder eerst te lopen tussen barrens en orgrimmar
in ieder geval .. als je vanuit orgri naar het zuiden gaat . (je bent dan in lvl 1 - 10 land )
ga dan naar het westen
vandaar uit , weg volgen . en waarneer je op een Y splitsing uitkomt (vanaf de rechterkant dus ..) loop dan naar het zuiden - de weg volgend
maar als je nog level 12 bent . kun je misschien beter eerst doorlopen naar het zuiden
naar camp tau<nogwat> (dat is bij een soort van t splitsing naar het oosten) - richting mulgore (het 1-10 land van tauren) --- Niet dom naar het zuiden blijven lopen .. dan kom je level 18 monsters tegen - van die thunder lizards ..
*Ben lvl 12 dus, zijn er nog quest voor mooie daggers. (omdat ik dus 2 daggers wil gaan dragen, zit daar trouwens wel te twijfelen, zie ook mensen met 2 zwaarden, maar dan geen multilate build. En sommige een zwaard en een dagger. (is dan multilate mogelijk?) Vinden jullie dit een goede build om dus met 2 daggers te gaan lvlen. (*lees namelijk dat je zwaarden moet kiezen...)
Levellen met mutilate kan niet eens, dat is pas beschikbaar als je hoger in de assasination talent tree zit, het werkt dus ook niet om daarmee te levellen. Beter kan je levellen met swords, dan ben je niet afhankelijk van een aanval die je van achter doet op een mob, aangezien je bij solo-questen de mob zelf tankt (de mob kijkt met z'n voorkant naar jou, dus aanvallen van achter werken niet), je kan beter swords gebruiken met sinister strike als aanval, dat werkt veel beter.Anoniem: 171114 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:11:
tot ziens in topic - deel 228
ik ga 3 week op vakantie
[...]
The baRRens ? .. ok
als je in durotar bent aangekomen (zo'n rooie woestijn achtig iets).. loop je een klein beetje naar het westen . je staat dan bij de ingang van Orgri .. (als je lef hebt loop je er even in . daar vind je in het midden van de eerste cirkel een toren waar een flightpath te vinden is . mocht je weer eens terug willen van barrens naar undercity zonder eerst te lopen tussen barrens en orgrimmar)
ga dan naar het westen
[...]
dit laatste van stijnislike was dus een reactie op
BeeTB1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:
nog klein stukje dagboek dan maar
- ondertussen level 12 met me mage
niet echt hard mijn best gedaan om zo snel mogelijk te levellen hoor
moet nog steeds trinkets halen voor me drood
en ben helemaal in shock en awe van de vernieuwde armory
heerlijk dat knopje zoek upgrade

maar goed .. dat dus allemaal over 3 weken weer oppakken
is er ook een knopje in account pagina - ik ga x aantal weken op vakantie, bevries mijn account even tot datum xx ? - ik verwacht het niet echt , maar zou wel luxe zijn
BeeTB1 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:26:
nog klein stukje dagboek dan maar
- ondertussen level 12 met me mage
niet echt hard mijn best gedaan om zo snel mogelijk te levellen hoor
moet nog steeds trinkets halen voor me drood
en ben helemaal in shock en awe van de vernieuwde armory
heerlijk dat knopje zoek upgrade

maar goed .. dat dus allemaal over 3 weken weer oppakken
is er ook een knopje in account pagina - ik ga x aantal weken op vakantie, bevries mijn account even tot datum xx ? - ik verwacht het niet echt , maar zou wel luxe zijn
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 09-06-2007 17:53 ]
Anoniem: 133390
edit: Laat maar... al gevonden
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 133390 op 09-06-2007 18:53 ]
Jawel dat lukt wel. Wat ik doe is 'Gouge' (ben lvl 14Levellen met mutilate kan niet eens, dat is pas beschikbaar als je hoger in de assasination talent tree zit, het werkt dus ook niet om daarmee te levellen. Beter kan je levellen met swords, dan ben je niet afhankelijk van een aanval die je van achter doet op een mob, aangezien je bij solo-questen de mob zelf tankt (de mob kijkt met z'n voorkant naar jou, dus aanvallen van achter werken niet), je kan beter swords gebruiken met sinister strike als aanval, dat werkt veel beter.
http://www.wowhead.com/?talent=wMe0oExoizVoGcVb0V Deze build ben ik aan het opbouwen.
*Oke, dan zal ik naar camp tou(nog wat)
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 149371 op 09-06-2007 19:30 ]
met 14 moet het rond crossroads ook wel goed te doen zijn
maar daar kom je snel genoeg achter hè
maar daar kom je snel genoeg achter hè
Ga voor dit buildAnoniem: 149371 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:29:
[...]
Jawel dat lukt wel. Wat ik doe is 'Gouge' (ben lvl 14). Mob is gestund... Draai er snel omheen en doe backstab. Daarna sinsister stike en doe eviserate... Nu heb ik finishing move erbij gekregen. 1tje die het armor verlaagt. Dus denk ik dat ik na de BS die activeer en dan door ga met sinister strike.. Deze manier werkt erg goed. Heb vandaag nog een duel gewonnen van een lvl 17 rogue, die 2 zwaarden gebruikt.
http://www.wowhead.com/?talent=wMe0oExoizVoGcVb0V Deze build ben ik aan het opbouwen.
*Oke, dan zal ik naar camp tou(nog wat)gaan om te questen en mooie drops te krijgen
http://www.wowhead.com/?talent=w0xZ0eV0bVzxMGkt
Geloof me ik dacht ook eerst ooh woah BS criti hard enzo
ma dat is pure burst , met combat+1 slow main hand sword gaat het levelen het beste
Trouwens die rogue was dan heel erg noob, hij kan je door stealth zien omdat je 3 levels lager bent , dus hij pakt je het eerst
Pas op level 55 zou ik na mutilate gaan
en deze build nemen
http://www.wowhead.com/?talent=iGe0oxgoizVoZV
Daarmee doet je echt insance veel damage met mutilate
ik op level 52 dee met dat build in totaal met allebij hands ong 1.2k damage en backstab dee 650 ofzo dus bijna het dubbel
terwijl mobs mij geen 1 keer of net 1 keer aanraken
Ik heb vaak respec van sub/assa na full sub na combat/assa , full assa echt heel veel
en heb er bijna 420g voor neergelegd en vind nog steeds dat combat swords het fijnst en beste is in pve en in pvp is het ook erg fijn
Alleen ik hou van grote getalen en Mutilate moet je veel om je mob heen draaien enzo er ziet veel actie erin
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 10-06-2007 00:00 ]
Ja dat vind ik leuk, draaien om de mob, actief een monster killenAnoniem: 200262 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:58:
[...]
Ga voor dit build
http://www.wowhead.com/?talent=w0xZ0eV0bVzxMGkt
Geloof me ik dacht ook eerst ooh woah BS criti hard enzo
ma dat is pure burst , met combat+1 slow main hand sword gaat het levelen het beste
Trouwens die rogue was dan heel erg noob, hij kan je door stealth zien omdat je 3 levels lager bent , dus hij pakt je het eerst![]()
Pas op level 55 zou ik na mutilate gaan
en deze build nemen
http://www.wowhead.com/?talent=iGe0oxgoizVoZV
Daarmee doet je echt insance veel damage met mutilate
ik op level 52 dee met dat build in totaal met allebij hands ong 1.2k damage en backstab dee 650 ofzo dus bijna het dubbel![]()
terwijl mobs mij geen 1 keer of net 1 keer aanraken
Ik heb vaak respec van sub/assa na full sub na combat/assa , full assa echt heel veel
en heb er bijna 420g voor neergelegd en vind nog steeds dat combat swords het fijnst en beste is in pve en in pvp is het ook erg fijn
Alleen ik hou van grote getalen en Mutilate moet je veel om je mob heen draaien enzo er ziet veel actie erin
omdat je op level 50 pas mutilate krijgt 
Ik had gehoord van een vriend :
Dat als ik mijn acount nu weer verder activeer met een game card dat ik zegma over 3 weken kan frozen doen ofzo
Waardoor ik als ik over 2 maanden terug kom om te spelen dat ik nog de prepaid heb van de kaart
Klopt dat ?
Dat als ik mijn acount nu weer verder activeer met een game card dat ik zegma over 3 weken kan frozen doen ofzo
Waardoor ik als ik over 2 maanden terug kom om te spelen dat ik nog de prepaid heb van de kaart
Klopt dat ?
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 200262 op 10-06-2007 04:25 ]
Volgens mij speelt elke rogue ongeveer hetzelfde, een combat rogue wilt ook gewoon achter een mob staan, omdat parry/dodge/block dan niet voorkomt. Dus, ik vraag me af wat het verschil in spelen is (qua activiteit) tussen assassination/combat/subtlety.
neeAnoniem: 200262 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 03:16:
omdat je op level 50 pas mutilate krijgt
Klopt dat ?
wil wel, hoeft niet, een combat rogue is blij met een parry ivm riposteResistance_NL schreef op zondag 10 juni 2007 @ 08:39:
Volgens mij speelt elke rogue ongeveer hetzelfde, een combat rogue wilt ook gewoon achter een mob staan, omdat parry/dodge/block dan niet voorkomt. Dus, ik vraag me af wat het verschil in spelen is (qua activiteit) tussen assassination/combat/subtlety.
verschil tussen combat en assa rogue is dat een assa rogue achter zijn target MOET staan om zijn dmg maximaal te kunnen doen en bij een combat rogue is het een extra voordeel en met surprise attacks heb je alleen nog maar kans op een block
maar bij bossfights sta je zowieso altijd achter een boss
[ Voor 47% gewijzigd door Bokkie op 10-06-2007 09:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Nihilum downs Archimonde, game over.
Wow nice, snel ff amerikaans wow forum lezen. Weer lekker al die flames over no lifers e.d, allemaal pure jaloezie als je het mij vraagt.ye-roon schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:45:
Nihilum downs Archimonde, game over.
Grats Nihilum
Trouwens, waar kan je als paladin het beste je talent points instoppen tijdens het levellen?
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 10-06-2007 10:48 ]
he waar zijn je knieen?
LOLLERCOPTER!!!11ononeoeneinseinseins!!!!
gisteren curator geoneshot (eindelijk!) daarna aran gepwned na 3 tries en toen chess event. Zoals de meesten hier wel meegekregen hebben ben ik al een tijdje guildloos, en ik merk telkens weer bij zo'n run van m'n oude guild waarom ik eigenlijk weg ben gegaan... je geeft je op voor een raid, er staat duidelijk dat we nu bij de curator zijn en verwachten aran te doen en chess daarna. Maar werkelijk niemand heeft even de moeite genomen om zich in te lezen in wat die bosses nou inhouden.. toen ik in de buurt van de curator kwam had ik alle bosses daarna al uitgeprint.. want niets is zo irritant om niet voorbereid te beginnen aan iets.. maar blijkbaar ben ik weer een uitzondering..
helaas zitten alle highend raiding guilds vol atm
zwaar irritant
en mensen die de arcane explosion vangen zijn ook echt mongool.... dat dat de 1ste x gebeurt oke, maar na 2 tries en minstens 15 explosions moet je toch wel doorhebben dat je moet rennen... hell ik kan zelfs een spell casten en dan wegrennen met slow en dan haal ik het nog steeds
LOLLERCOPTER!!!11ononeoeneinseinseins!!!!
gisteren curator geoneshot (eindelijk!) daarna aran gepwned na 3 tries en toen chess event. Zoals de meesten hier wel meegekregen hebben ben ik al een tijdje guildloos, en ik merk telkens weer bij zo'n run van m'n oude guild waarom ik eigenlijk weg ben gegaan... je geeft je op voor een raid, er staat duidelijk dat we nu bij de curator zijn en verwachten aran te doen en chess daarna. Maar werkelijk niemand heeft even de moeite genomen om zich in te lezen in wat die bosses nou inhouden.. toen ik in de buurt van de curator kwam had ik alle bosses daarna al uitgeprint.. want niets is zo irritant om niet voorbereid te beginnen aan iets.. maar blijkbaar ben ik weer een uitzondering..

helaas zitten alle highend raiding guilds vol atm

en mensen die de arcane explosion vangen zijn ook echt mongool.... dat dat de 1ste x gebeurt oke, maar na 2 tries en minstens 15 explosions moet je toch wel doorhebben dat je moet rennen... hell ik kan zelfs een spell casten en dan wegrennen met slow en dan haal ik het nog steeds

[ Voor 14% gewijzigd door Bezulba op 10-06-2007 11:37 ]
blup
Anoniem: 216810
Gister Arathor de hele dag worldserver (om de 5-10min) down. Na 3 keer alle xp verloren te zijn ben ik maar gelogged. Ik kwam na een kwartier weer online en 2 sec nadat ik in was gelogd ging hij weer down . Dus niet mn tijd verspild. Hopen dat hij vandaag wel werkt want ik ben bijna lvl 40... en heb al 100g
.
Fuck, dit vind ik zo irritant hé. Ik wil zo snel en goed mogelijk lvlen. Dus met mooie drops, goede quest voor mijn lvl, veel geld... Nu ben ik bijvoorbeeld lvl 14 en heb als advies the bannners gekregen en ghostland. Maar als ik dan bijv. naar ghostland ga ben ik zo hoog lvl dat ik the banners moet overslaan. Hoe moet ik dit zien/aanpakken? Bestaat er een site die aangeeft waar ik het best kan zijn op welk lvl? Als er bijv. lvl 10-20 staat, moet ik er dan met lvl 15 heen gaan?
sorry voor deze newbie vragen
sorry voor deze newbie vragen

Anoniem: 117852
Rond 20.00pm was er n restart waarna alles weer normaal werkte, was alleen de server waar EK/Kalimdor op draaide geloof ik, iig instances waren wel up want ik ben met n groep nog Naxx ingeweest.Anoniem: 216810 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:06:
Gister Arathor de hele dag worldserver (om de 5-10min) down. Na 3 keer alle xp verloren te zijn ben ik maar gelogged. Ik kwam na een kwartier weer online en 2 sec nadat ik in was gelogd ging hij weer down . Dus niet mn tijd verspild. Hopen dat hij vandaag wel werkt want ik ben bijna lvl 40... en heb al 100g.
dan kan je er gewoon heengaan met lvl 15 hoor, betekent dat de monsters en de quests van dat level zijnAnoniem: 149371 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 12:31:
Verhaaltje over levels
sorry voor deze newbie vragen![]()
retri levelt het makkelijkstAnoniem: 155768 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 10:47:
[...]
Wow nice, snel ff amerikaans wow forum lezen. Weer lekker al die flames over no lifers e.d, allemaal pure jaloezie als je het mij vraagt.
Grats Nihilum
Trouwens, waar kan je als paladin het beste je talent points instoppen tijdens het levellen?
Ben nu bezig met een druid alt, level 52.
Gisteren dan eindelijk, na 8 runs, me Idol en enchanting recipe van Lord Roccor in BRD gekregen...
Ik idol equippen, en HS terug naar Shattrah... kom ik eracht dat ik een specifiek soort Anvil moet hebben om me Mountain trinket te maken -.-'
Bah, moet ik vanavond me broertje, of guildie maar even vragen om me te pullen naar incendius. Geloof dat ik die forge moet hebben
Gisteren dan eindelijk, na 8 runs, me Idol en enchanting recipe van Lord Roccor in BRD gekregen...
Ik idol equippen, en HS terug naar Shattrah... kom ik eracht dat ik een specifiek soort Anvil moet hebben om me Mountain trinket te maken -.-'
Bah, moet ik vanavond me broertje, of guildie maar even vragen om me te pullen naar incendius. Geloof dat ik die forge moet hebben
Dat is de black anvil bij incendius, je moet bij de black forge zijn en die zit ergens anders in de instance.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Bagger. zit nu op me werk dus kan uiteraard niet op de wowhead etc komen.Kramers schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:36:
Dat is de black anvil bij incendius, je moet bij de black forge zijn en die zit ergens anders in de instance.
show lootzors!
blup
Ben lvl 19 en heb de meeste quest in The Barrens gedaan. Niet zoveel mooie stuff gekregen:(. Maar tijd om naar een ander gebied te gaan lijkt me zo, wat is mijn volgende station? (undead rogue lvl 19)
je kan al de begin quests in Stonetalon mountains doen, en gewoon verdergaan in zuid barrens, rond lvl22 naar hillsbrad.Anoniem: 149371 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:17:
Ben lvl 19 en heb de meeste quest in The Barrens gedaan. Niet zoveel mooie stuff gekregen:(. Maar tijd om naar een ander gebied te gaan lijkt me zo, wat is mijn volgende station? (undead rogue lvl 19)
.
Lvl 70 warlock, 2/3 Frozen shadowweave en random blues...
Heb 1500G, en wil graag die shadowweave chest hebben. Probleem: cooldowns van die cloth
De eerste 2 stukjes van de set had ik een dag, 8 shadowweave is nog wel te betalen. Maar nu moet ik en 9 lvls gaan halen met tailoring (1k netherweave, 160 arcane dust) én 14 shadowweave regelen. Mensen vragen hun cooldown te gebruiken gaat vaak niet voor niks (25G ervoor, even normaal he) en duurt lang. Van AH a 60G per stuk. Of 2 weken wachten...
Kan iemand me een goede manier vertellen om geld te verdienen? Goeie grindspot oid?
Heb 1500G, en wil graag die shadowweave chest hebben. Probleem: cooldowns van die cloth

Kan iemand me een goede manier vertellen om geld te verdienen? Goeie grindspot oid?
Dit topic is gesloten.