Hm jah, paar enchants erop kunnen geen kwaad.Atlas schreef op maandag 11 juni 2007 @ 01:38:
Zoooo mijn paladin is alweer stukje beter: http://armory.wow-europe....xml?r=Stormrage&n=Atlasje
(boots kloppen niet, ik zat blijkbaar op mijn paardje)
Volgende stap zijn The Sun eater van Heroic Mechanar, en dat schildje voor 33 badges of honor
Kortom: over 2 maanden heb ik die wel
Nog commentaar?
enchanters worden niet elke 5 seconden gewhispered voor hun enchantsBosmonster schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:37:
[...]
Yeah, maar mages hebben niet honderden uren en duizenden G aan hun confure water spell hoeven uitgeven
Enchants gratis weggeven vind ik gewoon dom. Doe het dan gewoon niet en laat het aan de mensen die er proberen een boterhammetje mee te verdienen.
oh en btw, eerste nieuwe conjure waterboeken voor de mages gingen over de ah voor 400+ gold
boterham verdienen met enchants ROFL, alleen als je de uber enchants hebt kan je er een 'boterham' mee verdienen, voor de rest is het nauwlijks de moeite
je verdient alleen als je de top enchants hebt en reeds een naam heb gemaakt voor de rest, in de tijd dat je neuspeuterend je macro staat te spammen in de stad, verdien ik 5x zoveel met grinden van stuff
[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 11-06-2007 11:55 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Als je geld over hebt, ga voor het trinket van darkmoon (furies deck). Niet alleen is het +51 stam, maar als paladin is die proc helemaal gestoord voor aoe tanken.Atlas schreef op maandag 11 juni 2007 @ 01:38:
Zoooo mijn paladin is alweer stukje beter: http://armory.wow-europe....xml?r=Stormrage&n=Atlasje
(boots kloppen niet, ik zat blijkbaar op mijn paardje)
Volgende stap zijn The Sun eater van Heroic Mechanar, en dat schildje voor 33 badges of honor
Kortom: over 2 maanden heb ik die wel
Nog commentaar?
Die cloak zou ik een +120 armour danwel +12 dodge opzetten vanwege het simpele feit dat die cloak tot ver in SSC het beste is wat je kan krijgen. De cloak van illhoof heeft misschien meer armour en stamina, maar deze heeft gewoon de stats om zowel goede threat generation te hebben als goede avoidance en nog steeds goede migitation stats.
+12 stam enchant op je bracers is het waard, ook daar geldt weer dat je tot in SSC niets beters krijgt.
Gloves misschien een +2% threat enchant of +15 agi als je guild al die oude shit nog in de bank heeft liggen.
Verder zijn dr nog genoeg dingen om te upgraden, maar dat vind ik zelf altijd de lol van het gearen, om zelf uit te zoeken wat beter werkt, welke gear voor welke encounter te gebruiken, etc.
edit:
Grats met de bold schouders trouwens, die dingen zijn het beste wat je kan krijgen tot je t4/netherspite drops
Grats met de bold schouders trouwens, die dingen zijn het beste wat je kan krijgen tot je t4/netherspite drops
Als je de spec + gear van onze excuuspaladin wil bekijken (die kan een bak threat frontloaden op trash, niet normaal... daar neem ik als warrior mijn pet voor af.) kan je die op http://armory.wow-europe....?r=Thunderhorn&n=Mobbstar zien.
Zelf ben ik wel blij met de kara run van gister, de middaggroep had heel veel ongeluk met dc's, stomme wipes, mensen die niet opletten, etc. Ben uiteindelijk maar gaan tanken in de avondrun en de warrior is naar zn mage gegaan, dropt vervolgens het schild van nightbane en de broek van de curator
Nu nog de t4 schouders (netherspite schouders ga ik niet eens meer op hopen, tegen de tijd dat die down is is gruul wschl al op farm), t4 hoofd van de prins, schild van gruul, gloves van maiden (5x outrolled, 2x gedropt toen ik er niet was, grmbl....) en heel misschien nog de boots van chess, hoewel elusion ook vrij lekker zijn met die idiote dodge rating.
[ Voor 25% gewijzigd door Hmzaniac op 11-06-2007 12:02 ]
Ik heb een WOS-post!
Anoniem: 210042
Met enchanting en water geven is het meestal van gewoon netjes zijn en dan doe ik hetzelfde. Als ik iemand (non-guildie/friend) een enchant doe dan trade ik eerst voor mats. Daarna krijg ik zn equipment en doe het gewenste enchant erop, als hij dan op trade drukt zonder gold in het vakje te doen /w ik heb zoiets van 'darn tipping is bad nowadays'. Mensen zeggen dan meestal wel sorry en tippen me wel iets.Bosmonster schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:37:
[...]Yeah, maar mages hebben niet honderden uren en duizenden G aan hun confure water spell hoeven uitgeven
Enchants gratis weggeven vind ik gewoon dom. Doe het dan gewoon niet en laat het aan de mensen die er proberen een boterhammetje mee te verdienen.
Als mensen dan compleet debiel gaan doen geef ik ze gewoon de mats terug, al komt dat nauwelijks voor. Al met al kost Enchanting me alleen maar geld en is het een aardige obsessie geworden. Heb nu bijna alle TBC enchants (op karazhan drops, savagary, boar/cat speed na) en al die formula's kosten alleen maar gold en niemand wil ze kopen.
Maarja daily quests ftw dan maar he, al zit ik vrij krap bij kas nadat ik vorige week zelf sunfire enchant op mn weapon van prince had betaald. Kon niet wachten op bank omdat GM offline was voor 2 dagen ofzo...
/zwaai onaga trouwens, nogmaals bedankt dat je me gered had in BEM nadat ik die 3 mobs pullde
Anoniem: 174631
Een raidframe addon als grid is erg prettig en dan Clique om te kunnen klik-healen vind ik wel erg fijnDampie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:55:
Vraagje over add-ons voor priests. Wat zijn nu de add-ons die echt nodig zijn om het healen een beetje makkelijker te krijgen. Ben nu heel de tijd naar mijn party members aan het staren. Werkt op zich wel, maar ik denk dat het toch makkelijker moet kunnen.
Ook zou ik het wel prettig vinden om te zien hoeveel punten iemand nog heeft in plaats van alleen maar het balkje. Dan kan ik wat beter inschatten wat voor heal ik eruit moet persen om iemand weer full health te krijgen. Nu moet ik echt gokken en daar ben ik dus niet zo heel goed in. Denk dat overhealing wel een van mijn sterkste punten is.
Daarnaast lvl 20 aangetikt met de priest, dus we zijn lekker op weg. Mag niet klagen tot nu toe. Het is wel leuk om verschillende whispers te krijgen met de vraag of ik mee wil in een instance. Dat heb ik op mijn lock zelden of nooit gehad. Geeft toch een goed gevoel zo. Moet wel oppassen dat ik bij de groep blijf. In Wailing Caverns is zoveel te skinnen en herben dat ik zo nu en dan echt een sprintje moet trekken om bij te komen. Beetje mee oppassen denk ik zo, anders vragen ze volgende keer niet meer of ik mee wil.
Ja, geweldig.Exitium schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:18:
NO MONEY, GIEVF WATER NOW YOU NOOB MAGE @#$)(&*@# !!!11!!1oneoneeleven
Kwam bij mij ook redelijk voor als ik in party zat en een andere party genoot water nodig had. Gewoon doodleuk midden in een gevecht water zitten maken en een trade venster openen terwijl ie bezig is met vechten. Hij natuurlijk nog kwader worden, omdat ik hem stoor tijdens zijn gevecht. Ik alsof ik van niks wist: "Maar je moest toch water hebben??'
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 142494
Is dat nou zo fijn dan? Heb het wel is op screenies gezien, vraag me af of ik er aan kan wennen..
Ander voorbeeld dan, jewelcrafting. Heb allebei die professions, dus weet waar je op doelt.Bosmonster schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:37:
[...]
Yeah, maar mages hebben niet honderden uren en duizenden G aan hun confure water spell hoeven uitgeven
Pas nog wel een leuke. Ben één van de weinige mensen op Tura die stealth-enchant kan en daar vraag ik dan standaard een 10g vergoeding voor.
RandomRogue: /2 LF enchanter for stealth on cloak
Ik: /w i can, mats + 10g
RandomRogue: 5g
Ik: ...
Ik: thought i said 10g
RandomRogue: too much, 5g
Ik: go find someone else then
Paar uur later had 'ie nog niemand gevonden. Had 'm al in m'n friends list gezet met een note erbij omdat ik dacht 'm nog wel terug te zien.

RandomRogue: /w can u enchant stealth on cloak for me?
Ik: sure, 15g
RandomRogue: u said 10g before!
Ik: i know, and now it's 15g, special offer just for you
RandomRogue: #@$)@$*@#$
RandomRogue is now being ignored.
clique is dat ook een addon die laat zien wie het laagst in health is net als de oude "click heal".Anoniem: 174631 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:59:
[...]
Een raidframe addon als grid is erg prettig en dan Clique om te kunnen klik-healen vind ik wel erg fijn
Ik ging nu voor het eerst weer eens AV in met mn priest maar dat was echt waardeloos ik kon niet zien wanneer iemand in range was voor een heal en al die ctraid bars in mn scherm vond ik ook super on overzichtelijk dus als clique dat doet lijkt het me ideaal of heeft iemand anders tips??
Ik had nu ook in AV en AB van die bars in mn scherm die aftellen als je een punt captured je kan er ook op klikken zodat ie de remaining tijd announched maar ik kan ze niet verslepen alleen weg klikken en zeker in av zijn 6 a 7 van die bars precies in het midden behoorlijk storend. Weet iemand hoe je ze kan verslepen en welke addon het is??
die vind ik dan wel weer leuk idd zeker voor die 10g. Ach zolang het niet boven de 20 a 30g zit vind ik het nog wel redelijk eigenlijk. Tis wel irritant dat er toch best wel wat oude rotten langzaam stoppen en dat daardoor bepaalde oude enchants lastiger te vinden zijn. Ik zocht bv 2% threat op gloves en dodge op cloak. De threat heb ik gevonden was 20G dus viel ook mee alleen de dodge kan ik nog niet vinden.Exitium schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:00:toon volledige bericht
[...]
Pas nog wel een leuke. Ben één van de weinige mensen op Tura die stealth-enchant kan en daar vraag ik dan standaard een 10g vergoeding voor.
Paar uur later had 'ie nog niemand gevonden. Had 'm al in m'n friends list gezet met een note erbij omdat ik dacht 'm nog wel terug te zien.die addon.
[ Voor 50% gewijzigd door MantaMania op 11-06-2007 12:08 ]
Pro shit :Exitium schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:00:toon volledige bericht
[...]
Ander voorbeeld dan, jewelcrafting. Heb allebei die professions, dus weet waar je op doelt.Weerhoudt me er niet van om mensen die echt op een nette manier aan het rondvragen zijn te helpen though. Het percentage dat op zo'n manier zoekt is vrij laag en het betaalt zich ook terug. Heb een tijdje terug van iemand waar ik regelmatig steentjes voor maakte bijvoorbeeld een blue design gekregen. Sowieso zijn er op Tura meer mensen die geen tip vragen en beledigd zijn als je ze wel een tip wilt geven.
Paar uur later had 'ie nog niemand gevonden. Had 'm al in m'n friends list gezet met een note erbij omdat ik dacht 'm nog wel terug te zien.die addon.
I LIKE !
Ik sta niet neuspeuterend te spammen, maar in het half uurtje dat ik AH check/leegkoop/disenchant/handel etc spam ik ook mn macro een paar keer. Als ik 1-2 enchants verkoop is het mooi, maar meestal kost het me alleen maar tijd in chat.Bokkie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:54:
[...]
enchanters worden niet elke 5 seconden gewhispered voor hun enchants
oh en btw, eerste nieuwe conjure waterboeken voor de mages gingen over de ah voor 400+ gold
boterham verdienen met enchants ROFL, alleen als je de uber enchants hebt kan je er een 'boterham' mee verdienen, voor de rest is het nauwlijks de moeite
je verdient alleen als je de top enchants hebt en reeds een naam heb gemaakt voor de rest, in de tijd dat je neuspeuterend je macro staat te spammen in de stad, verdien ik 5x zoveel met grinden van stuff
Farmen doe ik eigenlijk nooit
Hehe. liep een tijdje terug in Kara en we stonden op het punt te wipen bij Illhoof. In pala chat bleek dat de andere pala z'n DI nog niet op cooldown had, maar dat 'ie geen symbols meer had. Selecteren, naar 'm toerennen, /trade, symbol getrade zodat 'ie me kon DI'en. Geweldige momenten.Rakkerzero schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Ja, geweldig.
Kwam bij mij ook redelijk voor als ik in party zat en een andere party genoot water nodig had. Gewoon doodleuk midden in een gevecht water zitten maken en een trade venster openen terwijl ie bezig is met vechten. Hij natuurlijk nog kwader worden, omdat ik hem stoor tijdens zijn gevecht. Ik alsof ik van niks wist: "Maar je moest toch water hebben??'
Beste addon ooit. In één klein scherm kun je zelf aanpassen wat je wilt zien. Ik kan zien:Anoniem: 142494 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Is dat nou zo fijn dan? Heb het wel is op screenies gezien, vraag me af of ik er aan kan wennen..
- Hoeveel health mensen tekort komen
- Wie out of range staat
- Wie aggro heeft
- Wie low on mana is
- Wie een magic/disease/poison/curse op zich heeft. (in die volgorde, omdat ik een curse niet kan cleansen)
- Wie afk/offline zijn, wie dood is en wie FD gebruikt
Alles enorm overzichtelijk in een heel klein stukje scherm. Heb m'n partyframes zelfs al door Grid vervangen inmiddels.
Bij mij krijgt iedereen water en iedereen portal, en zelfs nog een int buff en ik vraag niet om goud.
Ook de "port shatt plx" kiddies help ik gewoon. Helpen is goed.
Van het weekend eindelijk Heroic Mech mogen tanken, toch weer 4 badges erbij! Nog 10 te gaan voor m'n Libram. Ook Bracers of the Green Fortress gekocht, en Crystalforge Sword bij elkaar verzameld. Zaterdagavond gerespecced naar holy voor Kara, en zondag als healer naar Steamvaults waar ik eindelijk de Devilshark Cape mocht looten. Nu alleen nog SH in voor Colosos trinket, +dodge op cloak en +spellpower op m'n zwaardje.
Later in de middag weer gespecced naar een hybrid tankbuild en normaal Mech in, waar we na 4x wipen op die robot boss het maar hebben opgegeven.
Later in de middag weer gespecced naar een hybrid tankbuild en normaal Mech in, waar we na 4x wipen op die robot boss het maar hebben opgegeven.
Beste actie ooit: Een mage in ons guild die tijdens de Vael fight BA krijgt en als een gek water en brood voor de hele raid gaat lopen makenRakkerzero schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:00:
[...]
Ja, geweldig.

Ik heb een WOS-post!
lol!Hmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:11:
[...]
Beste actie ooit: Een mage in ons guild die tijdens de Vael fight BA krijgt en als een gek water en brood voor de hele raid gaat lopen maken
LOL!Hmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:11:
[...]
Beste actie ooit: Een mage in ons guild die tijdens de Vael fight BA krijgt en als een gek water en brood voor de hele raid gaat lopen maken
Hmm, geloof niet dat iemand in Resisted die kan, je zou Cple kunnen proberen als die nog speelt. (al tijdje niet gesproken) Anders even aan Bruttone vragen, die heeft 'm op z'n huidige tankcloak.MantaMania schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:05:
die vind ik dan wel weer leuk idd zeker voor die 10g. Ach zolang het niet boven de 20 a 30g zit vind ik het nog wel redelijk eigenlijk. Tis wel irritant dat er toch best wel wat oude rotten langzaam stoppen en dat daardoor bepaalde oude enchants lastiger te vinden zijn. Ik zocht bv 2% threat op gloves en dodge op cloak. De threat heb ik gevonden was 20G dus viel ook mee alleen de dodge kan ik nog niet vinden.
Jup dat was idd de bedoelingTomSmit82 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 09:05:
[...]
het verschilt valt best wel mee hoor, maar je kan ze toch gewoon allebei gebruiken. Ik heb heel ff prot gespeelt met (kara tank gear + t4 tank items). Gebruik continuum blade op trash waar je sneller threat moet kweken en suneater op de bazen voor wat meer avoidance. Achja ieder z'n ding.
En gisteren voor de tweede keer Mag neer en de head gekregen woop morgen weer verder op de lurker en hydross in SSC.
+8 Stamina on hands, en +12 stamina on bracers komen eraanAnoniem: 142494 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:40:
[...]
Hm jah, paar enchants erop kunnen geen kwaad.
Damn die had ik nog niet gezien, die is echt te imbaHmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:54:
[...]
Als je geld over hebt, ga voor het trinket van darkmoon (furies deck). Niet alleen is het +51 stam, maar als paladin is die proc helemaal gestoord voor aoe tanken.
Hmm cool thnxDie cloak zou ik een +120 armour danwel +12 dodge opzetten vanwege het simpele feit dat die cloak tot ver in SSC het beste is wat je kan krijgen. De cloak van illhoof heeft misschien meer armour en stamina, maar deze heeft gewoon de stats om zowel goede threat generation te hebben als goede avoidance en nog steeds goede migitation stats.
Jup komen eraan+12 stam enchant op je bracers is het waard, ook daar geldt weer dat je tot in SSC niets beters krijgt.
Daar wilde ik +8 stamina op zettenGloves misschien een +2% threat enchant of +15 agi als je guild al die oude shit nog in de bank heeft liggen.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
OMFGHmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:11:
[...]

Bij sommige momenten kan je echt lachen. Alleen op dat moment niet zo
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik verkoop portals voor 5 gold altans dat zeg ik op trade channel. Meestal voor de fun en reacties op /2 dan. In praktijk geef ik portals voor 1 gold of minder.Perox schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:09:
Bij mij krijgt iedereen water en iedereen portal, en zelfs nog een int buff en ik vraag niet om goud.
Voor water/food verwacht ik eigenlijk een tip maarja dat doet dus niemand.
Verder ben ik rustig aan het transmuten primal might. Primal might voor mats en dan maar hopen op een mastery proc of discovery.
Gisteren ben ik trouwens als mage wat group quests samen met een paladin wezen doen. De paladin ging mooi AOE tanken en ik schoot rustig alles dood. In Shadowmoon Valley hadden we zo alle http://www.wowwiki.com/The_Path_of_Conquest quests doorlopen
[ Voor 17% gewijzigd door barfieldmv op 11-06-2007 12:28 ]
Ik heb hem vooral genomen voor de +51 stamina (+51 van dat trinket en +45 van netherwing revered = 96 + 5% van talents + 10% van kings = 111 stam van 2 trinket slots. Ik weet wel wat gruul lekker vindtAtlas schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:15:
[...]
Damn die had ik nog niet gezien, die is echt te imba
Maar die proc is voor tanken ook niet heel slecht, ding heeft een procrate van rond de 5% en een critrate van rond de 5%, das toch iets van 12 damage gemiddeld per klap die je krijgt, als prot warrior is dat toch weer 18 threat extra. Niet heel veel, maar over een lange fight is het toch een leuk extra'tje.
Ik weet nog steeds niet of de holy damage voor een prot paladin extra threat geeft, ik ken eigenlijk nog maar vrij weinig mensen op thunderhorn die dat ding uberhaupt hebben om mee te tanken en niet voor pvp (demo locks die met dat ding rondlopen

Och, hij stond al op 2% en ging gegarandeerd down, bovendien was iedereen toch in een extreem melige bui.Rakkerzero schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:19:
[...]
OMFG![]()
Bij sommige momenten kan je echt lachen. Alleen op dat moment niet zo
[ Voor 14% gewijzigd door Hmzaniac op 11-06-2007 12:23 ]
Ik heb een WOS-post!
kan je met grid ook makkelijk targetten en healen of is het echt meer voor cleansen enzo?Exitium schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:08:
Beste addon ooit. In één klein scherm kun je zelf aanpassen wat je wilt zien. Ik kan zien:
- Hoeveel health mensen tekort komen
- Wie out of range staat
- Wie aggro heeft
- Wie low on mana is
- Wie een magic/disease/poison/curse op zich heeft. (in die volgorde, omdat ik een curse niet kan cleansen)
- Wie afk/offline zijn, wie dood is en wie FD gebruikt
Alles enorm overzichtelijk in een heel klein stukje scherm. Heb m'n partyframes zelfs al door Grid vervangen inmiddels.
*klik naam* border om geselecteerde target *klik healknopje*MantaMania schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:25:
[...]
kan je met grid ook makkelijk targetten en healen of is het echt meer voor cleansen enzo?
Werkt exact hetzelfde als andere unitframes, alleen is het overzichtelijker omdat je al die onnodige info (boeit mij het nou dat een druid omen of clarity actief heeft) niet ziet. Vergelijk het maar met de CTRA groepen maar dan tien keer zo uitgebreid.
[ Voor 23% gewijzigd door Exitium op 11-06-2007 12:29 ]
Alles over grid - http://www.wowace.com/wiki/GridMantaMania schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:25:
[...]
kan je met grid ook makkelijk targetten en healen of is het echt meer voor cleansen enzo?
Als je ook clique (http://www.wowace.com/wiki/Clique) gebruik dan kan je gewoon met verschillende muisknoppen op de raid/party members klikken om een specifieke heal te casten.
Edit: Enige wat ik mis met grid is pet support. Je kan op geen enkele wijze pets laten zien.
[ Voor 34% gewijzigd door dadaemon op 11-06-2007 12:34 ]
Ik ga het ook eens proberen:
Dagboek myDagboek = new Dagboek();
Lief myDagboek,
Druk weekend gehad. Met m'n rogue lvl70 aangetikt (eerste lvl70 character), en direct Riding Skill 225 en 60% Flying Mount gehaald. Het geld wat ik nog over had heb ik in Aldor Reputation gestopt, zodat ik snel een nieuw zwaard kan kopen. Nog een kleine 6000 rep te gaan naar Exalted.
Ik heb als Sword Rogue gekozen voor de combo Vindicator's Brand en (waarschijnlijk) Latro's Shifting Sword. Een lekker traag zwaard in m'n mainhand voor goeie Sinister Strikes, en een zo snel mogelijke offhand, voor Combat Potency. De mainhand is in ieder geval makkelijk te krijgen voor me, de offhand wordt ietsjes lastiger, maar dat heeft minder haast.
Een tijdje geleden zag ik een rogue met 2x Felsteel Longblade, heb ik iets over het hoofd gezien en begrijp ik de rogue-class niet goed, of is dat toch een verspilling van 2 opzich mooie zwaarden op een rogue?
Lief myDagboek,
Druk weekend gehad. Met m'n rogue lvl70 aangetikt (eerste lvl70 character), en direct Riding Skill 225 en 60% Flying Mount gehaald. Het geld wat ik nog over had heb ik in Aldor Reputation gestopt, zodat ik snel een nieuw zwaard kan kopen. Nog een kleine 6000 rep te gaan naar Exalted.
Ik heb als Sword Rogue gekozen voor de combo Vindicator's Brand en (waarschijnlijk) Latro's Shifting Sword. Een lekker traag zwaard in m'n mainhand voor goeie Sinister Strikes, en een zo snel mogelijke offhand, voor Combat Potency. De mainhand is in ieder geval makkelijk te krijgen voor me, de offhand wordt ietsjes lastiger, maar dat heeft minder haast.
Een tijdje geleden zag ik een rogue met 2x Felsteel Longblade, heb ik iets over het hoofd gezien en begrijp ik de rogue-class niet goed, of is dat toch een verspilling van 2 opzich mooie zwaarden op een rogue?
Anoniem: 174631
en met clique heal je dan al zonder extra healknopje, gewoon (bijvoorbeeld) ctrl+linker muis knop voor flash heal, ctrl rechter muisknop voor andere heal en ctrl+scrollwheel voor renew 
echt ideaal
echt ideaal
Anoniem: 63072
Zo ieder z'n eigen ding. Ik vond het helemaal niets, ben gauw weer terug naar healbot gegaan. Partyframes met x-perl en ik zie ook alleen maar de voor mijn interessante buffs.Exitium schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:27:
[...]
*klik naam* border om geselecteerde target *klik healknopje*
Werkt exact hetzelfde als andere unitframes, alleen is het overzichtelijker omdat je al die onnodige info (boeit mij het nou dat een druid omen of clarity actief heeft) niet ziet. Vergelijk het maar met de CTRA groepen maar dan tien keer zo uitgebreid.
Laatst in een melige bui met de ander priest in kara een spelletje gespeeld. Prayer of mending op elkaar casten en dan SW:death gebruiken. En de rest maar afvragen wat dat dingetje nou was dat tussen ons heen en weer schoot.
Tja we verveelden ons een beetje, de mages en locks pakten geen agro van de tanks, dus dan heb je weinig te doen
Dat klopt, zelf vind ik geen enchanters meer die +15 agi op een 1 hander kunnen zetten.MantaMania schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:05:
[...]
die vind ik dan wel weer leuk idd zeker voor die 10g. Ach zolang het niet boven de 20 a 30g zit vind ik het nog wel redelijk eigenlijk. Tis wel irritant dat er toch best wel wat oude rotten langzaam stoppen en dat daardoor bepaalde oude enchants lastiger te vinden zijn. Ik zocht bv 2% threat op gloves en dodge op cloak. De threat heb ik gevonden was 20G dus viel ook mee alleen de dodge kan ik nog niet vinden.
Blizzard heeft ook geen nieuwe versie geintroduceerd in TBC
Clowns to the left of me, Jokers to the right
+15 agi lukt me nog welKapoen schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:36:
[...]
Dat klopt, zelf vind ik geen enchanters meer die +15 agi op een 1 hander kunnen zetten.
Blizzard heeft ook geen nieuwe versie geintroduceerd in TBCJa ik weet dat Mongoose bestaat, maar er mag toch een keuze zijn vind ik.
Migreer ff naar Runetotem
Was dat zeg maar niet de enige reden dat je een hunter meeneemt, om op de clothies te misdirecten?Anoniem: 63072 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:36:
[...]
Tja we verveelden ons een beetje, de mages en locks pakten geen agro van de tanks, dus dan heb je weinig te doen
Ik heb een WOS-post!
Anoniem: 63072
Serieus? Die rep grind bij de timbermaw is toch zo gedaan op level 70? Wat ik nu meer zie is dat de mats voor die enchant de mensen afschrikken. Stel je voor je moet outland uit om ze te halenKapoen schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:36:
[...]
Dat klopt, zelf vind ik geen enchanters meer die +15 agi op een 1 hander kunnen zetten.
Blizzard heeft ook geen nieuwe versie geintroduceerd in TBCJa ik weet dat Mongoose bestaat, maar er mag toch een keuze zijn vind ik.

Fiery, icy en crusader worden ook nog wel redelijk vaak gevraagd door low levels.
Lol, ja. Maar die hunter die dat mij flikte heeft het geweten. Geen heals meer voor hij onder de 20% hp wasHmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Was dat zeg maar niet de enige reden dat je een hunter meeneemt, om op de clothies te misdirecten?
En dan nog de gnome lock met de please heal me macro als zijn health te laag wordt. Ga toch lifedrainen man.
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 11-06-2007 12:43 ]
Ik kan als tank helemaal niet dat soort beslissingen maken,als ik de locks aggro geef dan beginnen er mensen in paniek rond te rennenAnoniem: 63072 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:40:
Lol, ja. Maar die hunter die dat mij flikte heeft het geweten. Geen heals meer voor hij onder de 20% hp was
En dan nog de gnome lock met de please heal me macro als zijn health te laag wordt. Ga toch lifedrainen man.
En ja, locks zouden idd de classes moeten zijn die op normale bosses (dus geen illhoof of netherspite oid) de minste healing van allemaal nodig zouden moeten hebben... Is bij ons gelukkig meestal wel zo
En dat soort macro's komen er bij mij de raids niet in, gelukkig hebben wij alleen maar redelijk slimme mensen die inzien dat de healers echt wel opletten en weten wat ze aan het doen zijn, alleen dat ze het feit dat jij damage neemt niet belangrijk genoeg vinden om de tank dood te laten gaan
Van die stomme /oom emotes zouden echt serieus verboden moeten worden, vooral om meer dan 1x achter elkaar te gebruiken.
[ Voor 28% gewijzigd door Hmzaniac op 11-06-2007 12:47 ]
Ik heb een WOS-post!
Ja na al dat rep grinden bij een dozijn factions gaat men uiteraard met volle moed nog ff een oude faction er bij doenAnoniem: 63072 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Serieus? Die rep grind bij de timbermaw is toch zo gedaan op level 70? Wat ik nu meer zie is dat de mats voor die enchant de mensen afschrikken. Stel je voor je moet outland uit om ze te halen![]()
Fiery, icy en crusader worden ook nog wel redelijk vaak gevraagd door low levels.
Overigens hoef je voor de essences niet meer naar Azeroth terug te keren, sinds de (voor)laatste patch droppen die ook van mobs in Outland.
als diegene tevreden is met 2 Longblades dan is dat toch zijn keuze?Miles Teg schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:34:toon volledige bericht
Lief myBagboek,
Toch eens zo'n addon zoeken voor de komende raid, vooral in combo met automatische whispers naar de tank enzoHmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:45:
[...]
/oom emotes zouden echt serieus verboden moeten worden, vooral om meer dan 1x achter elkaar te gebruiken.
Oh, zonder meer.stijnislike schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:50:
[...]
als diegene tevreden is met 2 Longblades dan is dat toch zijn keuze?
Iedereen (zeker als je solo'd) moet spelen zoals hij/zij het het leukst vind. En laten we eerlijk zijn, die 2 Felsteel Blades zien er beter uit dan Vindicaters Brand.
Dank voor de link, gaan we even doorspitten.maar uh, echt goed zijn ze niet idd. Op www.shadowpanther.net kan je zien welke wapens beter zijn voor een rogue (je kan ze vergelijken met DAEP, hoe hoger het DAEP, hoe beter). Vindicator's Brand en Latro's zijn een goede start voor als je begint met raiden of wat dan ook. Je kan ook een andere offhand nemen, ook als die 1.50 is (bijvoorbeeld gladiator's quickblade) is het goed voor combat potency.
Ik zie mezelf ook niet snel (weer) gaan raiden trouwens. Ben 4 maanden gestopt geweest, en het is niet de bedoeling dat ik er weer zoveel tijd in ga stoppen als een half jaar geleden.
Met unitframes kun je de health en mana van party members zien. Scheelt inderdaad behoorlijk want je weet welke heal je moet gebruiken. Grid maakt het managen van wie in range is en de timers van je renews handiger. Deadly Boss mods is leuk voor bepaalde waarschuwingen.Dampie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:55:
Vraagje over add-ons voor priests.
Helaas zul je toch een groot gedeelte van de tijd bezig zijn met naar healthbalkjes kijken, want je moet het healen echt zelf doen
Als level twintig zou ik alleen voor de unit frames gaan. Leer je tenminste een beetje fatsoenlijk priest zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Yellow|A op 11-06-2007 12:58 ]
|{ brrr }] |
je levelt dus niet met mutilate want die gebruik je nietAnoniem: 149371 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:29:
[...]
Jawel dat lukt wel. Wat ik doe is 'Gouge' (ben lvl 14). Mob is gestund... Draai er snel omheen en doe backstab. Daarna sinsister stike en doe eviserate... Nu heb ik finishing move erbij gekregen. 1tje die het armor verlaagt. Dus denk ik dat ik na de BS die activeer en dan door ga met sinister strike.. Deze manier werkt erg goed. Heb vandaag nog een duel gewonnen van een lvl 17 rogue, die 2 zwaarden gebruikt.
http://www.wowhead.com/?talent=wMe0oExoizVoGcVb0V Deze build ben ik aan het opbouwen.
*Oke, dan zal ik naar camp tou(nog wat)gaan om te questen en mooie drops te krijgen

Ik heb zooooo vaak ge-hearthstoned als ik BA had en ik zeker wist dat er weer een wipe aan zat te komen ^^Hmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:11:
[...]
Als dat ervoor zou zorgen dat we geen e-peen contest meer hoeven te houden op de threatmeter vind ik het bestsebasgrif schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:54:
[...]
Toch eens zo'n addon zoeken voor de komende raid, vooral in combo met automatische whispers naar de tank enzo
Ik heb een WOS-post!
Anoniem: 11710
Timbermaw rep grind kan je beter gedaan hebben voor level 65 of zo. Daarna worden de mobs grijs voor je, en krijg je er geen rep meer voor. De enige rep die je dan kan krijgen is het inleveren van beads, en die droppen niet van elke mob.Anoniem: 63072 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:40:Serieus? Die rep grind bij de timbermaw is toch zo gedaan op level 70? Wat ik nu meer zie is dat de mats voor die enchant de mensen afschrikken. Stel je voor je moet outland uit om ze te halen![]()
ja die vindicator's brand ziet er gewoon niet uit, net een ijslollie, ik gebruikte zelf eerst vindicator en gladiator's offhand sword, dat ziet er wel leuk uit, vooral met mongoose erop, nu ben ik weer lekker mutilate (wat veeel relaxter is voor pvp imho) met malchazeen en gladiator's offhand dagger (offhand emerald ripper voor PVE). Het is gewoon maar wat je zelf fijn vindt, veel rogues kozen eerst voor fists omdat iedereen er van uitgaat dat combat zo goed is voor alles, wat op zich wel mee valt, swords zie je ook weer veel nadat de sword specialisation is gefixed. En als je vooral pvp-t dan zou ik voor een dagger iets gaanMiles Teg schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:55:
[...]
Oh, zonder meer.
Iedereen (zeker als je solo'd) moet spelen zoals hij/zij het het leukst vind. En laten we eerlijk zijn, die 2 Felsteel Blades zien er beter uit dan Vindicaters Brand.
[...]
Dank voor de link, gaan we even doorspitten.
Ik zie mezelf ook niet snel (weer) gaan raiden trouwens. Ben 4 maanden gestopt geweest, en het is niet de bedoeling dat ik er weer zoveel tijd in ga stoppen als een half jaar geleden.
Anoniem: 213406
Euhm een vraagje, ben nu een lvl 47 Huntard en ik krijg maar steeds te horen dat ik BM zou moeten nemen voor het lvlen. Maar zelf vind ik markmanship lekkerder voor PVE en PVP. En naar mijn gevoel kill ik de mob's ook veel sneller met markmanship. en m'n pet heeft geen moeite met tanken. hij kan zelfs nog Elite's (2 lvl's hoger) nog goed tanken. heeft iemand wat meer info over bijde spec's en wat nou echt beter is en waarom ?
Thnks in advance
Thnks in advance
Je krijgt er geen xp meer voor, wel repAnoniem: 11710 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:12:
[...]
Timbermaw rep grind kan je beter gedaan hebben voor level 65 of zo. Daarna worden de mobs grijs voor je, en krijg je er geen rep meer voor. De enige rep die je dan kan krijgen is het inleveren van beads, en die droppen niet van elke mob.
Idd, want 10% mana korting op je shots, aimedshot erbij, 50 focus bij een crit, 30% hogere crit bonus, 12% extra dmg op je multishot en scatter shot erbij is echt ronduit slecht. Heeeeeelemaal met je eens.Anoniem: 11710 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:34:
[...]
BM is inderdaad overdreven. Wel is het zo dat MM na de eerste 5 punten voor meer crit (die iedereen zowiezo neemt) alleen maar nutteloze gadgets heeft tot 25 punten. Tussen level 10 en 40 is een MB build dan beter. Maar als je minstens 31 punten zodat je trueshot aura kan halen, dan is MM zeker een goede keuze. De rest van de punten stop je dan weer in BM.
Meer attack power laat je pet ook beter tanken, growl schaalt mee met je attack power..
[sarcasm off]
Maar beastmastery is idd beter om te lvlen. Het is makkelijker, mana efficienter en dus sneller.
[ Voor 52% gewijzigd door ImdaMned op 11-06-2007 13:42 ]
BM is inderdaad overdreven. Wel is het zo dat MM na de eerste 5 punten voor meer crit (die iedereen zowiezo neemt) alleen maar nutteloze gadgets heeft tot 25 punten. Tussen level 10 en 40 is een MB build dan beter. Maar als je minstens 31 punten zodat je trueshot aura kan halen, dan is MM zeker een goede keuze. De rest van de punten stop je dan weer in BM.Anoniem: 213406 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:29:
Euhm een vraagje, ben nu een lvl 47 Huntard en ik krijg maar steeds te horen dat ik BM zou moeten nemen voor het lvlen. Maar zelf vind ik markmanship lekkerder voor PVE en PVP. En naar mijn gevoel kill ik de mob's ook veel sneller met markmanship. en m'n pet heeft geen moeite met tanken. hij kan zelfs nog Elite's (2 lvl's hoger) nog goed tanken. heeft iemand wat meer info over bijde spec's en wat nou echt beter is en waarom ?
Meer attack power laat je pet ook beter tanken, growl schaalt mee met je attack power..
Tsja, ik weet niet, ik heb ook gewoon 375, maar ik doe vaak dingen gratis voor mensen. Ik hou ervan om mensen te helpen, en er hoeft wat mij betreft ook niet altijd wat tegenover te staan. Nu moet ik zeggen dat de 10k die ik op de bank heb staan daar waarschijnlijk wel van invloed op is. (JC ftw)Bosmonster schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:25:
[...]
Waarom zou je je tijd verspillen aan 'verkopen' van enchants voor niks? Als je moet levelen kan ik me er iets bij voorstellen, maar anders?
Ik heb ook mn centjes nodig en probeer enchants te verkopen...
Ja pala's krijgen hun threat door holy damageHmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:22:
[...]
Ik heb hem vooral genomen voor de +51 stamina (+51 van dat trinket en +45 van netherwing revered = 96 + 5% van talents + 10% van kings = 111 stam van 2 trinket slots. Ik weet wel wat gruul lekker vindt![]()
Maar die proc is voor tanken ook niet heel slecht, ding heeft een procrate van rond de 5% en een critrate van rond de 5%, das toch iets van 12 damage gemiddeld per klap die je krijgt, als prot warrior is dat toch weer 18 threat extra. Niet heel veel, maar over een lange fight is het toch een leuk extra'tje.
Ik weet nog steeds niet of de holy damage voor een prot paladin extra threat geeft, ik ken eigenlijk nog maar vrij weinig mensen op thunderhorn die dat ding uberhaupt hebben om mee te tanken en niet voor pvp (demo locks die met dat ding rondlopen)
Is iets van +90% threat door holy spells
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Spec is weer generfed! En ben inmiddels al zeker zo'n keer of 8 geswitched tussen daggers en combat-overige-wapens en met alles is zowel in PvE als PvP lekker te spelen, verschil in PvP is alleen dat bepaalde classes makkelijker/lastiger worden. Mages bijv. ben ik liever daggers tegen, warriors en pallies liever combat. Maar met beide specs kan ik ze in principe omleggen.stijnislike schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:13:
[...]
ja die vindicator's brand ziet er gewoon niet uit, net een ijslollie, ik gebruikte zelf eerst vindicator en gladiator's offhand sword, dat ziet er wel leuk uit, vooral met mongoose erop, nu ben ik weer lekker mutilate (wat veeel relaxter is voor pvp imho) met malchazeen en gladiator's offhand dagger (offhand emerald ripper voor PVE). Het is gewoon maar wat je zelf fijn vindt, veel rogues kozen eerst voor fists omdat iedereen er van uitgaat dat combat zo goed is voor alles, wat op zich wel mee valt, swords zie je ook weer veel nadat de sword specialisation is gefixed. En als je vooral pvp-t dan zou ik voor een dagger iets gaan
Bnet pindle#2913
Ja, maar het is dus nog niet helemaal duidelijk of de proc van dat trinket geldt als holy spell of als reflective damage. Hij krijgt nl ook geen bonus van je +spell dmg.Atlas schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:46:
[...]
Ja pala's krijgen hun threat door holy damage
Laatste keer dat ik checkte was men er nog niet helemaal over uit, maar dat was ook pas een korte tijd nadat dat trinket daadwerkelijk beschikbaar was.
Ik heb een WOS-post!
Hij krijgt wel een bonus van je holy damageHmzaniac schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:48:
[...]
Ja, maar het is dus nog niet helemaal duidelijk of de proc van dat trinket geldt als holy spell of als reflective damage. Hij krijgt nl ook geen bonus van je +spell dmg.
Laatste keer dat ik checkte was men er nog niet helemaal over uit, maar dat was ook pas een korte tijd nadat dat trinket daadwerkelijk beschikbaar was.
De bonus is erg klein maar is er wel, en aangezien het duidelijk om 'holy damage' gaat krijg je dus gewoon +90% threat hierover
1 rep per kill .... maar wel die rep drops voor 75 rep per 10
Dan wil het nog wel lukken. Ik had op mn warrior voor TBC 1000 van die dingen (500 uit Felwood en 500 uit Winterspring) in de hoop dat je dr toch nog exp voor kon krijgen. Helaas pindakaas, toch niet, maar wel meer rep dus ik was in notime exalted met die beestjes
Heb dr alleen geen fuck aan met Jewelcrafting en Engineering
Anoniem: 41820
De vraag is of de proc van het trinket (die holy damage doet) meegenomen word met Righteous Fury, al dan niet talented. Aangezien het geen spell is die je zelf cast maar een proc.Atlas schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:46:
[...]
Ja pala's krijgen hun threat door holy damage
Een caster met +1000 spelldamage krijgt ook geen fiery proc (als hij al zo onnozel zou zijn om fiery enchant op zijn wapen te zetten) van honderden damage.
Lijkt me dat de damage van die trinket wel threat genereert, maar dan 1 threat per 1 damage, net zoals alle white damage ook doet.
Anoniem: 158967
Ik ben nu een warrior aan het lvlen. Hij is lvl 17 atm, maar wat moet ik doen op lvl 20. Overgaan naar dualwield, dus fury, of arms? En welke spec tot welk lvl, dus wat lvlt het snelste?
EDIT: is het normaal om heel vaak dood te gaan met het lvlen van een warrior?
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 11-06-2007 14:20 ]
mutilate vindt ik persoonlijk zoooveel fijner dan combat, dusssporn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:48:
[...]
Spec is weer generfed! En ben inmiddels al zeker zo'n keer of 8 geswitched tussen daggers en combat-overige-wapens en met alles is zowel in PvE als PvP lekker te spelen, verschil in PvP is alleen dat bepaalde classes makkelijker/lastiger worden. Mages bijv. ben ik liever daggers tegen, warriors en pallies liever combat. Maar met beide specs kan ik ze in principe omleggen.
tja, jezelf healen is lastig. 1 mob per keer aanvallen..Anoniem: 158967 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:15:
Ik ben nu een warrior aan het lvlen. Hij is lvl 17 atm, maar wat moet ik doen op lvl 20. Overgaan naar dualwield, dus fury, of arms? En welke spec tot welk lvl, dus wat lvlt het snelste?
Ik zou Arms speccen toch zeker tot je in Outlands aankomt. De reden: je vindt weinig/geen goede fury gear in Azeroth (toch niet tijdens je korte verblijf in die regio).Anoniem: 158967 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:15:
En ja als warrior sterf je redelijk veel, komt voornamelijk omdat een warrior vrij goede gear moet hebben om optimaal te presteren en omdat de klasse gewoon teveel afhankelijk is van anderen.
Klopt als je als rogue +nature troep aantrok deden je poisons meer dmgAnoniem: 41820 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:09:
[...]
De vraag is of de proc van het trinket (die holy damage doet) meegenomen word met Righteous Fury, al dan niet talented. Aangezien het geen spell is die je zelf cast maar een proc.
Een caster met +1000 spelldamage krijgt ook geen fiery proc (als hij al zo onnozel zou zijn om fiery enchant op zijn wapen te zetten) van honderden damage.
Lijkt me dat de damage van die trinket wel threat genereert, maar dan 1 threat per 1 damage, net zoals alle white damage ook doet.
Is al heel lang geleden gefixed tho.
Ja ben 't ook voor 't moment, ben alleen wel bang dat ik combat zal moeten speccen als we SSC gaan doen binnenkort ./crystijnislike schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:20:
[...]
mutilate vindt ik persoonlijk zoooveel fijner dan combat, dusss
2H sucks tot je MS krijgt, heroic strike met 2H is gewoon... brr geen woorden voor krijg er rillingen van. Gewoon lekker dualwielden die eerste lvls, alles met crit/hit/agi/str/sta is goed (volgens mij heb je niet echt veel keuze qua gear de eerste 30 lvls)Anoniem: 158967 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:38:
Wat heeft een Fury warrior voornamelijk nodig en wat een arms qua str, agi enz.
[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 11-06-2007 14:42 ]
Bnet pindle#2913
Anoniem: 11369
Ik ga toch niet lopen drainen als ik ook bolts kan gooien???En dan nog de gnome lock met de please heal me macro als zijn health te laag wordt. Ga toch lifedrainen man.
En het is trouwens een
/healme
/thank
macro.
Erg beleefd toch?
Mensen die om heals gaan vragen krijgen van mij gewoon geen heals meer in instances, zo irritant ik ga ook niet lopen roepen dat een warrior moet taunten ofzo.
Als je geen heal krijgt is daar een reden voor en meestal is die reden dat iemand anders een hogere prioriteit heeft om een heal te krijgen
Als je geen heal krijgt is daar een reden voor en meestal is die reden dat iemand anders een hogere prioriteit heeft om een heal te krijgen
op welke lvl krijg je MS?[b]2H sucks tot je MS krijgt, heroic strike met 2H is gewoon... brr geen woorden voor krijg er rillingen van. Gewoon lekker dualwielden die eerste lvls, alles met crit/hit/agi/str/sta is goed (volgens mij heb je niet echt veel keuze qua gear de eerste 30 lvls)
Fury heeft in de eerste plaats gear nodig met +hit en dat vind je dus gewoon niet in AzerothAnoniem: 158967 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:38:
Wat heeft een Fury warrior voornamelijk nodig en wat een arms qua str, agi enz.
(ik veronderstel ff dat je de oude instances niet zal bezoeken). Na +hit heb je str, agi en +crit
nodig.
Voor Arms hoef je in principe geen +hit (maar als je aan 5% kan geraken is het mooi meegenomen),
en de rest ook str, agi en +crit.
Anoniem: 92666
Gister was er een leuke bug op de realm Karazan.
Als rogue kon je gewoon de items die je droeg lockpicken, eigelijk gewoon alles en ook wat je in je bags hebt.
En met 100% skill up per keer
.
Hellaas was bug een paar uur later alweer weg maar was wel ff leuk om me skill lvl van 100 naar 155 te doen in no time
Als rogue kon je gewoon de items die je droeg lockpicken, eigelijk gewoon alles en ook wat je in je bags hebt.
En met 100% skill up per keer
Hellaas was bug een paar uur later alweer weg maar was wel ff leuk om me skill lvl van 100 naar 155 te doen in no time
Van zodra je minstens 31 punten kwijt kan in Arms, dus ten vroegste 40 of 41.
agi en +crit is hetzeldfe toch?Kapoen schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:44:
[...]
Fury heeft in de eerste plaats gear nodig met +hit en dat vind je dus gewoon niet in Azeroth
(ik veronderstel ff dat je de oude instances niet zal bezoeken). Na +hit heb je str, agi en +crit
nodig.
Voor Arms hoef je in principe geen +hit (maar als je aan 5% kan geraken is het mooi meegenomen),
en de rest ook str, agi en +crit.
Cannot find symbol - variable myBagboekMiles Teg schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:34:toon volledige bericht
Lief myBagboek,
ot; Heb pas weer een maandje geactiveerd, kon het toch niet laten, maarja, het verwaterd meteen al weer, heb het ontiegelijk druk met school
Niet helemaal. Agi verhoogt je crit maar doet ook nog andere zaken, zoals je dodge en armor verhogen.
Over het algemeen is er inderdaad wel een reden dat ik iemand geen heal geef, en dan is er om vragen ook een beetje zinloos. Maar ik vind het geen ramp als mensen "heal me" roepen. Soms zie ik ook wel is iets over het hoofd, of gaan ze sneller dood als dat ik door heb, etc.
Zo was het gister; we waren in Ramparts bezig toen de Paladin tank zich afvroeg waarom ie toch geen heals meer van me kreeg; maarja ik lag dood op de grond.
Nu waren we met wat guildies (3x lvl70, 1x61 en 1x59) dus de healing was niet noodzakelijk, en hebben het (op mijn dood na) vlekkenloos gedaan.
Zo was het gister; we waren in Ramparts bezig toen de Paladin tank zich afvroeg waarom ie toch geen heals meer van me kreeg; maarja ik lag dood op de grond.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Hoe zit het hier trouwens met raidende rogues en hun hitrating? Ik ben aan het proberen die drastisch te verhogen, maar als mutilate wil ik toch m'n critrating wel een beetje hoog houden (nu 23.5-24 ofzo unbuffed), en daarnaast nette AP en HP behouden. Weet iemand uit ervaring wat een leuke mix is voor mutilate builds? Zou ik meer dps gainen als ik 250 hit zou (nu 193) hebben maar daarvoor m'n crit gimp naar 20-21?
Bnet pindle#2913
amenTroX schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:42:
Mensen die om heals gaan vragen krijgen van mij gewoon geen heals meer in instances, zo irritant ik ga ook niet lopen roepen dat een warrior moet taunten ofzo.
Als je voor Arms gaat, zou ik echt niet dual wield aanraden. Dan mep je wel snel, maar mis je ook enorm veel hits. Een 2H lijkt dan wel sloom, maar per saldo doe je daar altijd veel meer damage per sec mee. De dual wield penalty is echt killing ... in die zin dat je zelf veel gekilled zult worden.porn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:38:
2H sucks tot je MS krijgt, heroic strike met 2H is gewoon... brr geen woorden voor krijg er rillingen van. Gewoon lekker dualwielden die eerste lvls, alles met crit/hit/agi/str/sta is goed (volgens mij heb je niet echt veel keuze qua gear de eerste 30 lvls)
Crit en hit gear vind je nauwelijks in Az, agility is leuk, maar de extra crit% is verwaarloosbaar op lagere levels en de extra armor is het ook niet echt waard. Imho kun je als Arms het beste gaan voor 2H met qua gear de focus op strength en stamina.
In ieder geval ging het levellen met mijn warrior destijds een stuk beter toen ik op die strategie was overgestapt ... maar goed, zoveel spelers, zoveel meningen ...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik heb nog een Tauren alt Warrior met een 2H Axe, gewoon omdat ik het er zo gaaf vind uitzien;
looks > all*.
*) sorry, wil niet weer de looks>all discussie starten hehe
looks > all*.
*) sorry, wil niet weer de looks>all discussie starten hehe
[ Voor 25% gewijzigd door OkkE op 11-06-2007 15:16 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik weet zo even niet hoevel % hit die 57 rating oplevert, maar als dat meer is dan de 3-3.5% crit die je inlevert, dan moet je het doen. simpel gezegd: 1% hit is > 1% meer damage, 1% crit = 1% meer damage.porn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:02:
Hoe zit het hier trouwens met raidende rogues en hun hitrating? Ik ben aan het proberen die drastisch te verhogen, maar als mutilate wil ik toch m'n critrating wel een beetje hoog houden (nu 23.5-24 ofzo unbuffed), en daarnaast nette AP en HP behouden. Weet iemand uit ervaring wat een leuke mix is voor mutilate builds? Zou ik meer dps gainen als ik 250 hit zou (nu 193) hebben maar daarvoor m'n crit gimp naar 20-21?
Bij voorbeeld: als je 4% +hit hebt, heb je 20% mis. 1% +hit extra is 1/80= 1.25% meer damage.
als je 14% + hit hebt, heb je dus 10% mis. 1% +hit extra is dan 1/90 = 1.11% meer damage.
(imp) defensive stance werkt voor een warrior wel op dat trinketAnoniem: 41820 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:09:
[...]
Ik heb een WOS-post!
Yup I know, maar da's vooral met combat daggers. Als mutilate ben je net een tikje minder afhankelijk van white dmg (nog steeds wel erg veel), en iets meer van specials (immers, veel meer finishers ipv bijna alleen SnD). Vandaar, ik denk als iemand het geprobeerd heeft en het resultaat viel tegen ga ik niet met m'n gems lopen experimenterenNivado schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:17:
[...]
Ik weet zo even niet hoevel % hit die 57 rating oplevert, maar als dat meer is dan de 3-3.5% crit die je inlevert, dan moet je het doen. simpel gezegd: 1% hit is > 1% meer damage, 1% crit = 1% meer damage.
Bij voorbeeld: als je 4% +hit hebt, heb je 20% mis. 1% +hit extra is 1/80= 1.25% meer damage.
als je 14% + hit hebt, heb je dus 10% mis. 1% +hit extra is dan 1/90 = 1.11% meer damage.
Edit: inclusief talents nu iets meer dan 17% hit, gok erop dat ik dus tot boven de 20 nog wel wat ga winnen. Toch maar eens proberen.
Ja maar je hebt geen enkele attack waar je profijt van hebt. Aangezien HS queued is, schiet dat met een enorm trage 2H absoluut niet op. Vanaf lvl 10 kun je echter wel DWen, en dus met je offhand lekker rage genereren terwijl je toch af en toe een HS voor je MH kan queuen. Magoed idd, tis maar net wat je wilt.Weakling schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:12:
[...]
Als je voor Arms gaat, zou ik echt niet dual wield aanraden. Dan mep je wel snel, maar mis je ook enorm veel hits. Een 2H lijkt dan wel sloom, maar per saldo doe je daar altijd veel meer damage per sec mee. De dual wield penalty is echt killing ... in die zin dat je zelf veel gekilled zult worden.
Crit en hit gear vind je nauwelijks in Az, agility is leuk, maar de extra crit% is verwaarloosbaar op lagere levels en de extra armor is het ook niet echt waard. Imho kun je als Arms het beste gaan voor 2H met qua gear de focus op strength en stamina.
In ieder geval ging het levellen met mijn warrior destijds een stuk beter toen ik op die strategie was overgestapt ... maar goed, zoveel spelers, zoveel meningen ...
[ Voor 43% gewijzigd door porn* op 11-06-2007 15:32 ]
Bnet pindle#2913
Anoniem: 85443
Oei, net niet zulk heel goed nieuws gehoord.
Een maat van mij, die bij in de guild zat, heeft geleaved. De reden: Hij vond het zuur dat hij nooit meekon naar raids. De extra reden was dat ik, die later in de guild kwam, wel een basisplek heb.
Nu was ik vrijdag bij hem op bezoek, beetje chillen enzo en toen uitte hij zijn ongenoegen daarover. Ik zei dat hij moest doen wat hem het beste leek, dat was dus leaven.
Nu belde ik hem vandaag om nog ff wat te gaan drinken en nog ff een blowtje te doen, maar dat zou em niet worden omdat hij nog moest lessen vanaaf. Dus ik zo zeggen van, ahjoh, bel maar als je tijd hebt en toen kwam het he:
Ja, moeten we ff kijken, de nieuwe guild verwacht dat ik toch wel 5 a 6 dagen beschikbaar ben enzo. Hij zei het niet concreet, maar ik hoorde de ondertoon wel.
Nu, na veel klasgenoten te hebben gezien, die door WoW zijn blijven zitten, of andere dingen verneukt hebben, zal het toch niet 1 van mijn beste maten overkomen, die ik nota bene zelf aan de verslaving heb geholpen.
Hoop niet dat hij zo iemand wordt. Vroeger ondernamen we vaak dingen, zaten we bijna elke avond wel te chillen. Zou zo zonde zijn
Een maat van mij, die bij in de guild zat, heeft geleaved. De reden: Hij vond het zuur dat hij nooit meekon naar raids. De extra reden was dat ik, die later in de guild kwam, wel een basisplek heb.
Nu was ik vrijdag bij hem op bezoek, beetje chillen enzo en toen uitte hij zijn ongenoegen daarover. Ik zei dat hij moest doen wat hem het beste leek, dat was dus leaven.
Nu belde ik hem vandaag om nog ff wat te gaan drinken en nog ff een blowtje te doen, maar dat zou em niet worden omdat hij nog moest lessen vanaaf. Dus ik zo zeggen van, ahjoh, bel maar als je tijd hebt en toen kwam het he:
Ja, moeten we ff kijken, de nieuwe guild verwacht dat ik toch wel 5 a 6 dagen beschikbaar ben enzo. Hij zei het niet concreet, maar ik hoorde de ondertoon wel.
Nu, na veel klasgenoten te hebben gezien, die door WoW zijn blijven zitten, of andere dingen verneukt hebben, zal het toch niet 1 van mijn beste maten overkomen, die ik nota bene zelf aan de verslaving heb geholpen.
Hoop niet dat hij zo iemand wordt. Vroeger ondernamen we vaak dingen, zaten we bijna elke avond wel te chillen. Zou zo zonde zijn

nee blowen is verstandig...Anoniem: 85443 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:30:toon volledige bericht

tja, geen WoW als je jezelf niet in kan houden..! hoe oud ben je eigenlijk?
porn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:02:
dat vrees ik zelf ook al japorn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:38:
[...]
Ja ben 't ook voor 't moment, ben alleen wel bang dat ik combat zal moeten speccen als we SSC gaan doen binnenkort ./cry
in principe zou je niet meer dps krijgen dan, crit is ook in raids redelijk belangrijk, ik heb ook 24% crit unbuffed met rond de 190-195 hit rating (volgens mij redelijk normaal voor muti rogues redelijk highend raiden), ik zelf hou iig liever mijn 24% crit dan 250 hit rating en 20-21 crit, maar om het verschil precies te zijn zou je testjes kunnen doen in instances met damage meters of het helemaal gaan theory craften. Ik vermoed trouwens dat het verschil niet heel groot is, als je je hit rating kan verhogen zonder je crit en ap (erg) te gimpen zou ik dat iig wel doen (bijvoorbeeld met die poison vail van romeo, die geeft 35 hit), maar dit is ook wel een beetje logisch iig.porn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:02:
Ach, zoveel dingen zijn niet verstandig, maargoed daar gaat het verder ook niet om.BootVluchteling schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:33:
[...]
nee blowen is verstandig...![]()
![]()
![]()
tja, geen WoW als je jezelf niet in kan houden..! hoe oud ben je eigenlijk?
Het punt is, dat ik het niet zie zitten dat een goede vriend van mij, vergeef mij het woord, een nolifer wordt. Daar mag ik hem te graag voor.
Enja, de laatste zin. Beetje onrespectvol naar de mensen toe die het minder goed in de hand houden.
guilds die perse eisen dat je 5-7 dagen per week MOET raiden zijn imho niet mijn interessen waard, sommige guilds moeten maar eens snappen dat er naast WoW ook nog een social life is.Anoniem: 85443 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:30:toon volledige bericht
Guild waar ik in zit vraagt maar een minimaal van 2 raids per week, dat is imho makkelijk te halen.
Ik wil gewoon eens een avond kunnen zeggen dat ik geen zin heb WoW = plezier en niet WoW = werk.
zou je maat gewoon vertellen hoe je erover denkt, tis jullie vriendinschap of zijn hardcore raiding guildje.
succes ermee iig
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
Dan is het destemeer zonde van je CP en energy om je specials te missen > meer +hitporn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:24:
Yup I know, maar da's vooral met combat daggers. Als mutilate ben je net een tikje minder afhankelijk van white dmg (nog steeds wel erg veel), en iets meer van specials (immers, veel meer finishers ipv bijna alleen SnD). Vandaar, ik denk als iemand het geprobeerd heeft en het resultaat viel tegen ga ik niet met m'n gems lopen experimenteren
DW op warrior is va lvl 20 (meen ik me te herinneren). Verder ben ik het wel me je eens. zeker als je de talents +25% dmg (Fury) met offhand neemt doe je me DW meer dmg dan met een 2h, ook met 24% mis kans. Voor Arms zou ik iig wel 2H gaan.porn* schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:24:
Ja maar je hebt geen enkele attack waar je profijt van hebt. Aangezien HS queued is, schiet dat met een enorm trage 2H absoluut niet op. Vanaf lvl 10 kun je echter wel DWen, en dus met je offhand lekker rage genereren terwijl je toch af en toe een HS voor je MH kan queuen. Magoed idd, tis maar net wat je wilt.
Wat mij bij het lvlen gedreven heeft of ik DW/2H gebruikte was vooral de beschikbaarheid van wapens. Als ik een veel betere 2H kreeg gebruikte ik die en als ik een dikke 2 goeie 1h's had waren het die. ik had meestal iig wel 1 goede 1h voor eventueel te tanken.
[ Voor 11% gewijzigd door Nivado op 11-06-2007 15:47 ]
hoezo? je geeft zelf de consequenties al aan.. mensen die het niet onder controle kunnen houden raken in de shit..Anoniem: 85443 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:37:
[...]
Ach, zoveel dingen zijn niet verstandig, maargoed daar gaat het verder ook niet om.
Het punt is, dat ik het niet zie zitten dat een goede vriend van mij, vergeef mij het woord, een nolifer wordt. Daar mag ik hem te graag voor.
Enja, de laatste zin. Beetje onrespectvol naar de mensen toe die het minder goed in de hand houden.
maar nog steeds geen antwoord op de leeftijdsvraag..
Ja precies. Wij raiden zelf 4 a 5 keer per week. Maargoed wij hebben ook 2 groepen. Ik ga zelf maar 1 of 2 keer per week mee en dat vind ik prima. Maar ik had hem net ook al verteld dat ik het wel redelijk overdreven vond en daar was hij wel mee eens, maar zijn beredenatie was dan weer: Ik heb binnenkort toch vakantie (hij zit nog op school), en dan kan ik het wel maken.Nhaixatael schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:40:
[...]
guilds die perse eisen dat je 5-7 dagen per week MOET raiden zijn imho niet mijn interessen waard, sommige guilds moeten maar eens snappen dat er naast WoW ook nog een social life is.
Guild waar ik in zit vraagt maar een minimaal van 2 raids per week, dat is imho makkelijk te halen.
Ik wil gewoon eens een avond kunnen zeggen dat ik geen zin heb WoW = plezier en niet WoW = werk.
zou je maat gewoon vertellen hoe je erover denkt, tis jullie vriendinschap of zijn hardcore raiding guildje.
succes ermee iig
Ik had het erover dat hij er wel rekening mee moest houden dat het "wel leuk" moet blijven en ik betwijfel of het "leuk blijft" als je zoveel raid. Maargoed, daar maakte hij zich geen zorgen over.
Hij is ook zeer fanatiek. Ik dacht dat ik fanatiek was, maar hij heeft echt een plan uitgestippeld hoe en wat te halen. Hij moet en zal namelijk, schrik niet, tier 6 krijgen. Hoe hij dat bereikt maakt hem niet uit.
Ach ik zie wel hoe het loopt. Ik ben niet echt bang, dat hij onze vriendschap verkiest, boven het spel, maar aan de andere kant zou dat ook zomaar kunnen.
Scheelt dan wel weer, dat wij zowat exacte kopieen van elkaar zijn hehe.
Ja, ik geef de consequentie aan inderdaad. Ik denk dat iedereen dat wel kan. Toch zijn er zat mensen die in een dergelijke situatie belanden. Jij en ik kunnen er mss met onze kop niet bij, desondanks gebeurt het toch op redelijk grote schaal.BootVluchteling schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:48:
[...]
hoezo? je geeft zelf de consequenties al aan.. mensen die het niet onder controle kunnen houden raken in de shit..
Hij is overigens 20 en ik ben 21
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 11-06-2007 15:57 ]
Is de leeftijd belangrijk dan? Wil je met hem trouwen ofzo? if not, age = care. Voor de rest is hij gewoon een gebruiker van t.net, speelt WoW en deelt z'n belevenissen met de rest van ons op dit forum.BootVluchteling schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:48:
[...]
hoezo? je geeft zelf de consequenties al aan.. mensen die het niet onder controle kunnen houden raken in de shit..
Ach ja. Alles moet je onder controle hebben en alles wat je teveel doet, is niet goed, toch.
Als je 24/7 WoW speelt is dat zeker niet goed. 24/7 blowen is ook niet goed, en 24/7 werken ook niet. Maar als je alles een beetje doet, en voor jezelf een balans kunt vinden waar je je zelf ook prettig bij voelt, dan is er niets aan de hand toch?
Btw, ik snap niet zo goed wat de leeftijdsvraag er mee te maken heeft, maar volgens mij is Nawin 20+. En hoe oud ben jij, tom?
Btw, ik snap niet zo goed wat de leeftijdsvraag er mee te maken heeft, maar volgens mij is Nawin 20+. En hoe oud ben jij, tom?
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 11-06-2007 15:56 ]
Ja, pass ik em voor de patch 2x, dropt ie erna niemeer... zucht. Ik ga er beetje mee experimenteren, paar gems swappen en dan die groene table of precision erbij, dan zou ik iig 't idee wel moeten krijgen. Heb dmv SWStats wel een beetje 't idee hoeveel dps ik zou moeten halen.stijnislike schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:34:
dat vrees ik zelf ook al janaja als het moet dan moet het maar, ik ga wel eerst ssc met mutilate proberen als we er aan beginnen. Misschien ga ik dan ook wel terug naar combat swords omdat ik dat eigenlijk ook wel fijn vond.
in principe zou je niet meer dps krijgen dan, crit is ook in raids redelijk belangrijk, ik heb ook 24% crit unbuffed met rond de 190-195 hit rating (volgens mij redelijk normaal voor muti rogues redelijk highend raiden), ik zelf hou iig liever mijn 24% crit dan 250 hit rating en 20-21 crit, maar om het verschil precies te zijn zou je testjes kunnen doen in instances met damage meters of het helemaal gaan theory craften. Ik vermoed trouwens dat het verschil niet heel groot is, als je je hit rating kan verhogen zonder je crit en ap (erg) te gimpen zou ik dat iig wel doen (bijvoorbeeld met die poison vail van romeo, die geeft 35 hit), maar dit is ook wel een beetje logisch iig.
Neuh want dat mechanisme is op specials niet van toepassing, 5% hit en je mist je specials nooit (tegen een lvl 70 mob zonder extra defense). Jep ik heb ook al was ik fury van lvl 32 de WW axe gebruikt natuurlijk, is dat even een imba upgrade voor dat lvlNivado schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:40:
Dan is het destemeer zonde van je CP en energy om je specials te missen > meer +hit
DW op warrior is va lvl 20 (meen ik me te herinneren). Verder ben ik het wel me je eens. zeker als je de talents +25% dmg (Fury) met offhand neemt doe je me DW meer dmg dan met een 2h, ook met 24% mis kans. Voor Arms zou ik iig wel 2H gaan.
Wat mij bij het lvlen gedreven heeft of ik DW/2H gebruikte was vooral de beschikbaarheid van wapens. Als ik een veel betere 2H kreeg gebruikte ik die en als ik een dikke 2 goeie 1h's had waren het die. ik had meestal iig wel 1 goede 1h voor eventueel te tanken.
Bnet pindle#2913
Beetje hypocriet om te klagen over tijdverspilling door wow en dat hij geen tijd voor je heeft terwijl je aangeeft dat jullie alle twee blowen.Anoniem: 85443 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:30:
Onze guild heeft het streven om 5 dagen in de week te raiden, maar laat iedereen vrij in hun keuze om dat te doen of niet. Sommigen willen graag en hebben vaste spot in 1 van de 4 groepen, anderen hebben minder tijd (er voor over) en hebben een backup spot.Nhaixatael schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:40:
[...]
guilds die perse eisen dat je 5-7 dagen per week MOET raiden zijn imho niet mijn interessen waard, sommige guilds moeten maar eens snappen dat er naast WoW ook nog een social life is.
Ik zelf heb raider spot, en kan rustig dagen afzeggen, mits niet een half uurtje van te voren.
Ach, en de laatste 2 weken hebben we Karazhan leeg in 2 dagen en de rest van de dagen misschien 1 of 2 x een 25 mans raid. Bevalt me wel eigenlijk.
Wat een onzinredenatie.Anoniem: 11710 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:01:
[...]
Beetje hypocriet om te klagen over tijdverspilling door wow en dat hij geen tijd voor je heeft terwijl je aangeeft dat jullie alle twee blowen.
Tenzij hij expliciet aangeeft dat ze iedere avond een gram wegroken 7 dagen in de week zie ik het verschil niet met iemand die een pak shag per week wegrookt, een krat bier wegzuipt op vrijdagavond of 2-3 glaasjes wijn iedere avond drinkt.
Maar dit gaat ook wel weer heel erg offtopic.
Ik heb een WOS-post!
ik ben 22 lentes jong..OkkE schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:54:
Ach ja. Alles moet je onder controle hebben en alles wat je teveel doet, is niet goed, toch.Als je 24/7 WoW speelt is dat zeker niet goed. 24/7 blowen is ook niet goed, en 24/7 werken ook niet. Maar als je alles een beetje doet, en voor jezelf een balans kunt vinden waar je je zelf ook prettig bij voelt, dan is er niets aan de hand toch?
punt waarom ik leeftijd vroeg, is dat ik me afvraag wanneer je nog kan blijven zitten.. is dat MBO (no flame intended) op HBO kan ik iig alleen vertraging oplopen. tenzij je je propadeuse niet haalt..
op 16 jarige leeftijd is blijven zitten ook sneller gebeurt..
maar op je 20/21e moet je toch wel enigszins beseffen wat goed voor je is..? maarja. Blowen vind ik persoonlijk ook al kansloos, maar dat is een ander onderwerp.
goed, ik ga zuhause. mossels

Anoniem: 221220
OT: Ik vind het uitermate vermakelijk om te zien wat mensen bezighoud en iriteerd. Als jij om een heal vraagt wordt je "overgeslaagt" WoW verslavingen e.d.
On topic: Vandaag om 00:17 eindelijk Al'ar down 2e boss TK. ik zelf overweeg om voor mijn priest AG_unitframes te installeren voor healing. heb van veel guildies begrepen dat dit een zeer functionele interface toepassing is. ik gebruik al sinds 2005 standaard blizzard UI.
En nog even een opmerking over BM hunters. op dit moment zijn de classes die het meeste damage doen binnen onze guild: 1~3e plek BM hunters dan 4~6e plek varierend door een warlock firemage bezet. en dan van af 7~15 plek varierend door rogues/mages en warriors bezet
On topic: Vandaag om 00:17 eindelijk Al'ar down 2e boss TK. ik zelf overweeg om voor mijn priest AG_unitframes te installeren voor healing. heb van veel guildies begrepen dat dit een zeer functionele interface toepassing is. ik gebruik al sinds 2005 standaard blizzard UI.
En nog even een opmerking over BM hunters. op dit moment zijn de classes die het meeste damage doen binnen onze guild: 1~3e plek BM hunters dan 4~6e plek varierend door een warlock firemage bezet. en dan van af 7~15 plek varierend door rogues/mages en warriors bezet
//offtopic
Op MBO kan je zeker blijven zitten, en op HBO ook. Als je maar lang genoeg werkstukken negeert, opdrachten niet maakt, dan laten scholen je toch echt niet naar de volgende klas.
Maar goed, je mag van iemand die 20 is toch wel een klein beetje zelf discipline verwachten. Je kan niet de hele dag alleen maar doen wat je leuk vindt. Misschien beseft hij dat ook wel, en is er helemaal niks aan de hand en is ie 'hardcore' in z'n vrije tijd.
Op MBO kan je zeker blijven zitten, en op HBO ook. Als je maar lang genoeg werkstukken negeert, opdrachten niet maakt, dan laten scholen je toch echt niet naar de volgende klas.
Maar goed, je mag van iemand die 20 is toch wel een klein beetje zelf discipline verwachten. Je kan niet de hele dag alleen maar doen wat je leuk vindt. Misschien beseft hij dat ook wel, en is er helemaal niks aan de hand en is ie 'hardcore' in z'n vrije tijd.
Ik klaag niet dat hij geen tijd voor mij heeft. Dat is het probleem niet. Het probleem is meer, dat ik het zie aankomen dat hij meer zit te gamen dan dat hij onder de mensen is.Anoniem: 11710 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:01:
[...]
Beetje hypocriet om te klagen over tijdverspilling door wow en dat hij geen tijd voor je heeft terwijl je aangeeft dat jullie alle twee blowen.
Hij moet het allemaal zelf weten, het is zijn leven etc etc. Ik vind het alleen geen gezonde ontwikkeling en als goede vriend zijnde, is het je plicht daar wat mee te doen.
Overigens lees ik tussen de regels door dat je blowen ook tijdverspilling vindt. Ik deel die mening echter niet, en ik hoop dat je snapt dat blowen en binnen zitten gamen 2 totaal verschillende dingen zijn.
edit:
Na andere posts gelezen te hebben. Zoals ik al zei, het is zowat een exacte kopie van mij. Ik ben zelf redelijk lui en stel dingen altijd uit tot het einde. Zo is het met hem niet anders. Hij is ook wel eens blijven zitten door verschillende tegenslagen (zware pesterijen enzo) en heeft daardoor een kleine achterstand wat school betreft.
Het is al meerdere malen voorgekomen dat ik em helemaal brak tegenkwam en vroeg van: Ouwe, wat heb je nu weer gedaan.
Dan was het weer BRD/Zul Furak waar hij heel de nacht mee bezig was en 5 uur pas stopte. terwijl hij er om 7 uur uit moest. Maar dat maakte niet uit want hij had stage en kon daar wel wat slapen.
Snap je waar ik heen wil?
Het erge van alles is dat desbetreffende persoon vrij pienter is en volgens de testen die bij hem zijn afgenomen is hij hoogbegaafd. Het komt er eigenlijk op neer dat ik het zonde vind dat zo iemand door een paar beslissingen niet alles eruit haalt wat erin zit. Daar wil ik hem voor behoeden, want dat is het niet waard.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 85443 op 11-06-2007 16:21 ]
En hoever zijn jullie in SSC?Anoniem: 221220 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:11:
On topic: Vandaag om 00:17 eindelijk Al'ar down 2e boss TK.
Vraag dit even, omdat een guildie mij vertelde dat we SSC toch wel tot en met Lady Vashj op farm zouden moeten hebben. Terwijl ik gehoord heb dat de eerste boss van TK te vergelijken is met de eerste bosses in SSC. (Qua moeilijkheidsniveau dan)
yep heerlijke UIAnoniem: 221220 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:11:
ik zelf overweeg om voor mijn priest AG_unitframes te installeren voor healing. heb van veel guildies begrepen dat dit een zeer functionele interface toepassing is. ik gebruik al sinds 2005 standaard blizzard UI.
| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR
@tom;
Ah oke. Het kwam bij mij - en ik denk bij meer - over als een vraag omdat hij er een kinderachtige manier van denken of posten op na zou houden. Maar met school; ik zou eigenlijk niet weten of je op het MBO kunt blijven zitten..
En of je op je 20e moet kunnen beseffen wat goed voor je is... ach ja. Sommige mensen leren het nooit.
Persoonlijk vind ik blowen prima kunnen, net als roken, alcohol drinken, elke avond friet eten. Het zal allemaal wel; als je andere er niet mee in gevaar brengt.
Is zo af en toe helemaal niets mis mee.
Ah oke. Het kwam bij mij - en ik denk bij meer - over als een vraag omdat hij er een kinderachtige manier van denken of posten op na zou houden. Maar met school; ik zou eigenlijk niet weten of je op het MBO kunt blijven zitten..
En of je op je 20e moet kunnen beseffen wat goed voor je is... ach ja. Sommige mensen leren het nooit.
Mwah... je hebt ook nog zoiets als binnen zitten te gamen met een joint.Anoniem: 85443 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:12:
[...]
Overigens lees ik tussen de regels door dat je blowen ook tijdverspilling vindt. Ik deel die mening echter niet, en ik hoop dat je snapt dat blowen en binnen zitten gamen 2 totaal verschillende dingen zijn.
[ Voor 30% gewijzigd door OkkE op 11-06-2007 16:17 ]
Ik heb ook 5,5 jaar gedaan over een HBO opleiding van 4 jaar. Heb er geen spijt van, was de beste tijd van mn levenAnoniem: 142494 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:11:
//offtopic
Dit topic is gesloten.