Het Grote World of Warcraft topic - Deel 119 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.235 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:01:
Iemand nog wat tips aangaande Outland Hunter Gear?
Ben op het moment druk bezig om alle greens kwijt te raken, wat wel lukt, maar het duurt zo ontzettend lang.
Bijna alles moet ik helaas solo doen, bosses en groupquests uitgezonderd (pugs), van mn huidig guild hoef ik niets te verwachten. Misschien toch maar weer eens opzoek gaan naar een ander guild.

Zou graag wat advies willen over gear welke via quests te behalen zijn.
Huidig setje: http://armory.wow-europe....=The+Maelstrom&n=Terminos

Binnenkort wel Band of Anguish (http://www.thottbot.com/i30973) erbij, alleen is de quest bugged sinds de laatste grote patch (The Fel and the Furious).
Daarnaast net begonnen met Varedis Must Be Stopped voor Sunfury Legguards (http://www.thottbot.com/i30948)

Tips zijn welkom.
http://www.wow-loot.com/hunter.htm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Exitium schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:49:
[...]

En pala's die DI'en. Die spell is puur bedoeld voor minder repaircosts. (doodgaan door DI kost niets en blijven leven doordat je OOC raakt kost niets) Voor het doorgaan na wipes heb je tenslotte een SS.

Locks die zichzelf dood hellfiren is er ook nog één.
Een pala die DI't doet dat in regel op een resser, waardoor de hele raid repaircosts saved (want, uiteindelijk, is dit gewoon een whipe minder) [EDIT: ok, saved de hele raid een corpse-run]. Als je als hunter dat doet en je hebt géén res-ability via trinkets, dan ben je heel wat minder groep-oriented bezig.

Het ene is imho héél wat verdedigbaarder dan het andere, en INDIEN ze alletwee tot een bugged boss kunnen leiden, heb je bij een DI heel wat méér reden om dat risico te lopen. Waarom zou doorgaan na een whipe exclusief door een SS kunnen? Monopolie nodig?

Als de resser die ik DI mij eerst rest, dan zijn we met twee ressers om jullie allemaal terug te brengen.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
DexterBelgium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:47:
[...]

Een pala die DI't doet dat in regel op een resser, waardoor de hele raid repaircosts saved (want, uiteindelijk, is dit gewoon een whipe minder). Als je als hunter dat doet en je hebt géén res-ability via trinkets, dan ben je heel wat minder groep-oriented bezig.

Het ene is imho héél wat verdedigbaarder dan het andere, en INDIEN ze alletwee tot een bugged boss kunnen leiden, heb je bij een DI heel wat méér reden om dat risico te lopen. Waarom zou doorgaan na een whipe exclusief door een SS kunnen? Monopolie nodig?

Als de resser die ik DI mij eerst rest, dan zijn we met twee ressers om jullie allemaal terug te brengen.
wtf maakt di voor verschil qua repaircosts voor de raid? 1 gast blijft leven, scheelt je een corpserun, geen repaircosts

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
[...]

Een pala die DI't doet dat in regel op een resser, waardoor de hele raid repaircosts saved (want, uiteindelijk, is dit gewoon een whipe minder). Als je als hunter dat doet en je hebt géén res-ability via trinkets, dan ben je heel wat minder groep-oriented bezig.

zoals ook bokkie zegt scheelt dat GEEN repairosts. Durability loss krijg je zodra je dood gaat, niet zodra je, je corpse released.

Dus daar gaat jullie guild de fout in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Trouwens, in instances kan het toch niet zo handig zijn om te moeten corpse-runnen (in gevallen waar trash respawnet tussen de instance line en je place of death), in dat geval kan DI toch zeker zijn nut hebben (of toch tenminste evenveel als SS).

Waarom dat monopolie voor SS?

EDIT: WoW Faq
What happens when a player resurrects me? Will I lose experience?
No, If a character resurrects from a spell, no durability loss occurs on any items and no experience is lost. Futhermore, the character will recieve health and mana indicated by the used spell. No resurrection sickness is applied and the character's stats and overall combat ability will not be reduced at all.
Edit2: [Die gvd achterhaalde faqs op die wow site, tis alsof ze zelf niet meer kunnen volgen.]

WoW-Europe FaQ:

What happens when player characters die? They become ghosts! This page explains the death penalty system in World of Warcraft. World of Warcraft is a work in progress. When a player dies, he or she will be prompted with a dialogue box to "Release Spirit." Pressing this button will instantly transport the player to the nearest graveyard. The player will then be transformed into a ghost. On death, all equipped items will lose 10% durability.

As a ghost, you have three options:

1. You can return to your corpse and recover it. There is no further penalty if you choose this option.

2. You can have a fellow player (Paladin, Shaman, Priest) resurrect you, or use a Warlock's Soulstone, which will bring you back to life next to that player. There are also items in the game that allow players of any class to resurrect you. You will not lose any experience when resurrected by another player, but you will have "resurrection sickness" for a few minutes. Players with resurrection sickness will have a temporary reduction in character attributes. Also, you can be resurrected by other players even after you have released your spirit back to the graveyard.

3. You can talk to a spirit healer NPC (currently located at graveyards) to immediately resurrect yourself at the spirit healer's location. If you choose this option all items (equipped and inventory) will take 25% durability loss and the character will gain resurrection sickness for a duration that scale according to level. The length of resurrection sickness suffered from using the Spirit Healer is set to a maximum of 10 minutes.

[ Voor 98% gewijzigd door DexterBelgium op 05-06-2007 08:04 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DexterBelgium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:58:
Trouwens, in instances kan het toch niet zo handig zijn om te moeten corpse-runnen (in gevallen waar trash respawnet tussen de instance line en je place of death), in dat geval kan DI toch zeker zijn nut hebben (of toch tenminste evenveel als SS).

[...]
ga eens dood en check je combat log

*your equipped items suffer a 10% durability loss
*you die

en nee als je geressed wordt verlies je niets meer, je verlies dura op het moment dat je dood gaat
als je gewoo corpserunned verlies je ook geen dura

enige manier waarop je nog een keer dura verliest na een pve death is de spirithealer en dat is dan meteen 25% op al je equip inc wat je in je bags heb zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
DexterBelgium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:58:

[...]
en toch klopt dat niet, probeer het maar eens ingame. Je gaat dood (door PvE, niet door PvP) en je combatlog geeft aan "your equiped items suffer a 10% durability loss" dit krijg je al voordat je released :)

edit:
STOP EENS MET SNELLER ZIJN BOKKIE! :( :P O+

[ Voor 3% gewijzigd door addictive op 05-06-2007 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
addictive schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:02:
[...]

en toch klopt dat niet, probeer het maar eens ingame. Je gaat dood (door PvE, niet door PvP) en je combatlog geeft aan "your equiped items suffer a 10% durability loss" dit krijg je al voordat je released :)

edit:
STOP EENS MET SNELLER ZIJN BOKKIE! :( :P O+
Jullie hebben beiden gelijk (dacht ook al dat ik zoiets gemerkt had). Vond het dus zéér raar dat de faq iets anders zei, maar dat is dus weer typische BS ;-) WTB Up2date FAQ ;-)

Het enige waar ik op reageer is dat DI een spell zou zijn alleen om repaircosts te saven voor de pala. Als je hem daarvoor gebruikt, dan mag je van mij gekicket worden. Tis alleen als het nut heeft voor de raid dat je dit zou mogen doen.

Trouwens: dat van de wow-faq klopt toch ook niet? Heb nl nog nooit res sickness gemerkt als ik geressed werd door een medespeler.

[ Voor 7% gewijzigd door DexterBelgium op 05-06-2007 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
DexterBelgium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:06:
Trouwens: dat van de wow-faq klopt toch ook niet? Heb nl nog nooit res sickness gemerkt als ik geressed werd door een medespeler.
nee, dat klopt ook niet. Maw, die hele FAQ is grote onzin. Zonde, want dat is wel iets dat nieuwe spelers snel zullen lezen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DexterBelgium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:06:
[...]

Jullie hebben beiden gelijk (dacht ook al dat ik zoiets gemerkt had). Vond het dus zéér raar dat de faq iets anders zei, maar dat is dus weer typische BS ;-) WTB Up2date FAQ ;-)

Het enige waar ik op reageer is dat DI een spell zou zijn alleen om repaircosts te saven voor de pala. Als je hem daarvoor gebruikt, dan mag je van mij gekicket worden. Tis alleen als het nut heeft voor de raid dat je dit zou mogen doen.

de faq klopt wel, daar spreken ze alleen over een player res. (die ge-editte faq klopt niet nee) die eerste die je plaatste wel
res sicknes krijg je alleen als je spirithealer gebruikt

met aan pally is het zo dat hij zowieso kan ressen na een di dus die zou je altijd op jezelf moeten zetten

wbt hunters en rogues, blijft gewoon brakke bliz coding als het een boss bugged :P
zowieso moeten rogues altijd tot op het laatste moment wachten als ze willen vanishen, te vroege vanish en ze zijn gewoon weer in combat en worden vervolgens gewoon gepwnt }>

hunters moeten ook gewoon last minute wachten, probleem is meestal als de pet nog leeft op een fd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Bokkie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:11:
[...]

de faq klopt wel, daar spreken ze alleen over een player res. (die ge-editte faq klopt niet nee) die eerste die je plaatste wel
2. You can have a fellow player (Paladin, Shaman, Priest) resurrect you, or use a Warlock's Soulstone, which will bring you back to life next to that player. There are also items in the game that allow players of any class to resurrect you. You will not lose any experience when resurrected by another player, but you will have "resurrection sickness" for a few minutes. Players with resurrection sickness will have a temporary reduction in character attributes. Also, you can be resurrected by other players even after you have released your spirit back to the graveyard.
FAQ klopt dus niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
Exitium schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:49:
[...]

En pala's die DI'en. Die spell is puur bedoeld voor minder repaircosts. (doodgaan door DI kost niets en blijven leven doordat je OOC raakt kost niets) Voor het doorgaan na wipes heb je tenslotte een SS.

Locks die zichzelf dood hellfiren is er ook nog één.
lol. iemand zit te wanken... een warlock die hellfired, is hetzelfde als een rogue die vanished, en een hunter die FD doet..

je zit zelf op een lolladin, wat zeik je dan? DI gebruik ik ook met enige regelmaat als mn party het verneukt..

ik heb liever een DI dan een corpserun als er iemand in de party gaat wanken dat ik onder de repcosts uit kom..

zucht :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Bokkie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:11:
[...]

Die eerste ook niet, want die zei precies dat je geen durability verliest bij player res, en dat klopt dus ook niet

met aan pally is het zo dat hij zowieso kan ressen na een di dus die zou je altijd op jezelf moeten zetten
Dát weet ik wél zeker: DA KAN NIE! Je gaat dood bij het casten van DI, dus dan kan je moeilijk tegelijk from all harm geshield worden hé. Kan je evengoed jezelf bij je nekvel proberen omhoogtrekken.

Lange quote:
This can be a confusing spell, but I recently had a conversation with some experienced Pally players who are helping me refine my game and they taught me all about this spell which, when understood und used properly, can make or break 40 peoples' days.

To be clear on its effect, it completely removes the person from harm and combat. They are placed in a bubble, completely immune to anything harmful, AND they drop out of combat, meaning anything attacking them stops caring and minds its own business. However, so long as they're in the bubble, they can take NO action whatsoever -- they can't even move. The bubble lasts 3 minutes or until the person right clicks the buff to dismiss it. This has no mana cost, but rather kills the Paladin who casts it.

The most common misconception -- and I can't understand why -- is that a Paladin can DI themself. I don't understand the confusion, it seems pretty obvious to me, but for those still wondering -- NO, a Paladin can NOT Divine Intervention themself since the cost for casting this spell is one Symbol of Divinity, and the Paladin's life.

To answer another question, there is NO armor penalty for casting this spell or the death that results from it. No durability loss is kind of a bonus for the Pally that casts it.

The purpose of Divine Intervention is to rescue a party or more commonly, a raid, from a crippling wipe. In high level instances a wipe means that you effectively have to start over, since mobs respawn, and this can mean hours of work lost and ultimately, failure for a large group of people.

When a wipe seems imminent, the Paladin casts Divine Intervention on a player capable of Rezing. The rest of the raid then accepts their fate and allows themselves to get wiped, becasue once the DI is cast, they have less than 3 minutes to all be dead. That way, once everyone except the person inside the DI bubble is dead, the threat is ended. The mobs attacking them will return to their starting points, so whatever mistake that was made causing the wipe is effectively undone (in most cases). The person in the bubble then clicks off the DI buff, and resurrects the Paladin. Together with any more rezers they have, they bring the entire raid back to life, all given a glorious second chance, thanks to the sacrafice of a Paladin and Divine Intervention! :)

[ Voor 57% gewijzigd door DexterBelgium op 05-06-2007 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DexterBelgium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:24:
[...]

Die eerste ook niet, want die zei precies dat je geen durability verliest bij player res, en dat klopt dus ook niet
klopt wel wantje krijgt idd geen dura loss bij een player res :P die krijg je alleen als je dood gaat
[...]

Dát weet ik wél zeker: DA KAN NIE! Je gaat dood bij het casten van DI, dus dan kan je moeilijk tegelijk from all harm geshield worden hé. Kan je evengoed jezelf bij je nekvel proberen omhoogtrekken.
ohja das waar ook :P je gaat dood :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 05-06-2007 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Sommeg, onze dkp site is gisteren gehacked door een liet hax0r ! noes !!!111!!

Binnen 1 minuut waren "we" erachter wie het was. Blijkt hetzelfde scriptkiddie te zijn van 1 jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 07:20:
[...]

ik snap gewoon helemaal niet hoe ze dat doen (daaronder bijv.) hij heeft hele mooie vakjes om die chat heen en die skillbars ook mooi er neer
Het lijkt mss ingewikkeld, maar het is heel simpel. Die chatvensters die ik heb zijn gewoon standaard dingen. Daar heb ik er 3 van gemaakt (general/guild/party) en versleept naar beneden. Die actionbars gewoon daarboven neergezet. Das alles.

Die popups die jij ook had op je screenie, dat zijn whispers. Ik heb voor een popup gekozen omdat het overzichtelijk is. Ik sleep het naar de zijkant van het scherm en kan zo precies zien wat er gezegd is zonder terug te moeten scrollen.

Gister trouwens weer een bevestiging gekregen over hoe geweldig die rogue class is.

Ging niet naar kara omdat ik eergisteren al geweest was, en het een vriend van mij ook gunde. Dus ik ging ff rep grinden samen met een shaman. Wat een ziekelijke snelheid was dat. Zijn burst dmg was ontzettind hoog. Mobs hadden we ook in 2 a 3 sec neer. Zo gaat rep farmen wel lekker (mag'har rep, die ogres) Hebben we 2 uurtjes gedaan.

Toen was het al half 11 en ik besloot nog ff wat world pvp te doen voor de ontspanning. Ik kwam in Hellsfire aan en moest voor die pvp quest nog 1 ding capturen. Ging ik dus even doen. Opeens zie ik 3 allies, een hunter (66)/pala (68)/warrior(70). Ze waren mij aan het zoeken maar ik was al in stealth. Op een gegeven moment liepen ze weg en ging ik ze achterna om te kijken wanneer ik kon toeslaan. Dat was niet slim want opeens zag iemand mij. Ik probeerde nog weg te vluchten, maarja die flares he.

Dus gelijks scattershot en een icetrap. Toen dat voorbij was cos -> vanish en naar beneden springen. Ik was ontkomen gelukkig.

Ik liep nadat ik bijgekomen was weer terug naar boven en wie zie ik? De hunter en de pala _/-\o_

Ze renden een heuvel op en deden allemaal emotes iets van:

"X blinks in victory" "X laughs", ze wisten alleen niet dat ik vlak achter ze stond >:)

Op een gegeven moment mounte de pala en rende van de heuvel af. Die hunter was wat trager en stond er nog. Eindelijk mijn moment, dacht ik. Ik sapte em en stunlockte hem daarna.

De pala kwam net te laat aanlopen en zag hoe ik mijn dagger in de rug van zijn vriend stak, die vervolgens dood neerviel en daarna vanishde ik.

Die pala liep al voorzichtig naar achteren en begon met Aoe. Liet em rustig zijn mana verspillen en sloeg daarna toe. Ik kon die pala niet stunlocken, hij stunde mij en bubblde erna. Ik ging ooc en restealthde. En toen begon het gevecht opnieuw. Ditmaal wel een stunlock >:) , vervolgens uitgelachen, gemount en weggevlogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
Leuke taferelen soms bij ons. :D

http://img363.imageshack.us/img363/7150/chocotaxiim2.jpg

Vanaf zaterdag heb ik eigenlijk niet veel gedaan op een paar instances na, en nog steeds de ores inleveren elke dag voor gold, leuk zo'n repeatable quest die gewoon beschikbaar blijft nadat je exalted bent. Maar goed, niet veel anders gedaan dan half Outland rondvliegen met het draakje. Swoosh swoosh swoosh swoosh, heerlijk geluid als je vliegt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:22:
Hey ik heb een vraagje aan rogue's

Ik heb nu combat/sub uitgeprobeert voor het levelen ,
Ma ik zie ook best veel rogue's voor ass, gaan mutilate is dat een goede build om te levelen
Of zal ik gewoon lekker combat blijven met 1 slow main hand sword en 1 snelle
mob pullen , ss ,slice dice ss,ss,ss,evi dood

?
Wat houd eigenlijk mutilate in en wat is de damage er van en hoe werkt het principe van aanvalen ervan >
backstab maar dan met 2 daggers tegelijk
www.wowwiki.com/mutilate

ik ben nu zelf mutilate, maar zou nooit mutilate gaan met levellen, het is immers een attack van achter, dus niet optimaal als je zelf een mob tanked (zoals bij het levellen dus), daarentegen valt mutilate met goede gear (1500+ ap, 190 hit rating en 24% crit unbuffed) qua raid damage erg mee, het bevalt wel qua damage, het is een leuke spec en in pvp werkt het prima. YAY!

volgende keer even zelf zoeken he, dit soort info is te makkelijk te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Zjanzjak schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:35:
Leuke taferelen soms bij ons. :D

http://img363.imageshack.us/img363/7150/chocotaxiim2.jpg

Vanaf zaterdag heb ik eigenlijk niet veel gedaan op een paar instances na, en nog steeds de ores inleveren elke dag voor gold, leuk zo'n repeatable quest die gewoon beschikbaar blijft nadat je exalted bent. Maar goed, niet veel anders gedaan dan half Outland rondvliegen met het draakje. Swoosh swoosh swoosh swoosh, heerlijk geluid als je vliegt. :P
die kistjes uit de mijn levert meeste gold op, samen doen met de kill quest en crystal quest 20 mins en je hebt 40 gold verdient ofzo :)

gaat echt rap ^^ had 200 gold uitgegeven aan 8 primal mooncloth zodat ik een 20 slotter kon maken, nu alweer dubbel terugverdient

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 05-06-2007 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:28:
[...]

Het lijkt mss ingewikkeld, maar het is heel simpel. Die chatvensters die ik heb zijn gewoon standaard dingen. Daar heb ik er 3 van gemaakt (general/guild/party) en versleept naar beneden. Die actionbars gewoon daarboven neergezet. Das alles.

Die popups die jij ook had op je screenie, dat zijn whispers. Ik heb voor een popup gekozen omdat het overzichtelijk is. Ik sleep het naar de zijkant van het scherm en kan zo precies zien wat er gezegd is zonder terug te moeten scrollen.

Gister trouwens weer een bevestiging gekregen over hoe geweldig die rogue class is.

LIEF DAGBOEK
Ging niet naar kara omdat ik eergisteren al geweest was, en het een vriend van mij ook gunde. Dus ik ging ff rep grinden samen met een shaman. Wat een ziekelijke snelheid was dat. Zijn burst dmg was ontzettind hoog. Mobs hadden we ook in 2 a 3 sec neer. Zo gaat rep farmen wel lekker (mag'har rep, die ogres) Hebben we 2 uurtjes gedaan.

Toen was het al half 11 en ik besloot nog ff wat world pvp te doen voor de ontspanning. Ik kwam in Hellsfire aan en moest voor die pvp quest nog 1 ding capturen. Ging ik dus even doen. Opeens zie ik 3 allies, een hunter (66)/pala (68)/warrior(70). Ze waren mij aan het zoeken maar ik was al in stealth. Op een gegeven moment liepen ze weg en ging ik ze achterna om te kijken wanneer ik kon toeslaan. Dat was niet slim want opeens zag iemand mij. Ik probeerde nog weg te vluchten, maarja die flares he.

Dus gelijks scattershot en een icetrap. Toen dat voorbij was cos -> vanish en naar beneden springen. Ik was ontkomen gelukkig.

Ik liep nadat ik bijgekomen was weer terug naar boven en wie zie ik? De hunter en de pala _/-\o_

Ze renden een heuvel op en deden allemaal emotes iets van:

"X blinks in victory" "X laughs", ze wisten alleen niet dat ik vlak achter ze stond >:)

Op een gegeven moment mounte de pala en rende van de heuvel af. Die hunter was wat trager en stond er nog. Eindelijk mijn moment, dacht ik. Ik sapte em en stunlockte hem daarna.

De pala kwam net te laat aanlopen en zag hoe ik mijn dagger in de rug van zijn vriend stak, die vervolgens dood neerviel en daarna vanishde ik.

Die pala liep al voorzichtig naar achteren en begon met Aoe. Liet em rustig zijn mana verspillen en sloeg daarna toe. Ik kon die pala niet stunlocken, hij stunde mij en bubblde erna. Ik ging ooc en restealthde. En toen begon het gevecht opnieuw. Ditmaal wel een stunlock >:) , vervolgens uitgelachen, gemount en weggevlogen
wanneer leer je het nou? :'(

jongens, wat vinden jullie van mn pally holy spec..? graag een beetje onderbouwde mening..

Build van Beestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
[...]

Een pala die DI't doet dat in regel op een resser, waardoor de hele raid repaircosts saved (want, uiteindelijk, is dit gewoon een whipe minder) [EDIT: ok, saved de hele raid een corpse-run]. Als je als hunter dat doet en je hebt géén res-ability via trinkets, dan ben je heel wat minder groep-oriented bezig.

Als we aan 't nubben zijn op Gruul, Magtheridon of Kara, gebruik ik DI rustig op een rogue, hunter of mage hoor. No repairs ftw, graveyards zijn in de meeste gevallen toch dichtbij. (SSC uitgezonderd dan) Zelfs als we DI wel op een resser gebruiken in SSC laten we iedereen terugrennen, vaak zijn de eersten al terug in de instance als we nog bezig zijn met ressen.
BootVluchteling schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:21:
[...]

lol. iemand zit te wanken... een warlock die hellfired, is hetzelfde als een rogue die vanished, en een hunter die FD doet..

je zit zelf op een lolladin, wat zeik je dan? DI gebruik ik ook met enige regelmaat als mn party het verneukt..

ik heb liever een DI dan een corpserun als er iemand in de party gaat wanken dat ik onder de repcosts uit kom..

zucht :O
Ik zeik niet hoor, ik geef alleen nog een paar voorbeelden waardoor inmiddels een halve raid repaircosts kan voorkomen. Enige classes die echt geen uitweg hebben zijn warriors, priests, shamans en druids. Daarnaast, enige waar ik tot nog toe bosses van heb zien buggen is FD geweest, like twee keer sinds TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
http://armory.worldofwarc....xml?r=Tichondrius&n=Xqtr
its a SL lock with ~14k hp and 400 resilience with +908 damage.
O my god o_O :X (als het waar is, armory down)

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 05-06-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
idd, armory platjes :(

/edit tweakers FP ligt ook plat :+

[ Voor 6% gewijzigd door BootVluchteling op 05-06-2007 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ImdaMned schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:28:
Sommeg, onze dkp site is gisteren gehacked door een liet hax0r ! noes !!!111!!

Binnen 1 minuut waren "we" erachter wie het was. Blijkt hetzelfde scriptkiddie te zijn van 1 jaar geleden.
al eerder "gehacked" en dan nog niet leren je DKP site up-to-date te houden :?

Sorry, maar dan vraag je er om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:01:
Iemand nog wat tips aangaande Outland Hunter Gear?
Ben op het moment druk bezig om alle greens kwijt te raken, wat wel lukt, maar het duurt zo ontzettend lang.
Bijna alles moet ik helaas solo doen, bosses en groupquests uitgezonderd (pugs), van mn huidig guild hoef ik niets te verwachten. Misschien toch maar weer eens opzoek gaan naar een ander guild.

Zou graag wat advies willen over gear welke via quests te behalen zijn.
Huidig setje: http://armory.wow-europe....=The+Maelstrom&n=Terminos

Binnenkort wel Band of Anguish (http://www.thottbot.com/i30973) erbij, alleen is de quest bugged sinds de laatste grote patch (The Fel and the Furious).
Daarnaast net begonnen met Varedis Must Be Stopped voor Sunfury Legguards (http://www.thottbot.com/i30948)

Tips zijn welkom.
Murmur grinden voor :P

Sonic Spear
Beast Lord Mantle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Het is onderhoud op de US servers, en als servers niet up, dan armory ook down.
Armory US is voor zover ik heb kunnen merken altijd 1 op 1 plat met onderhoud servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
murmur grinden stinkt :( nog steeds zwaard niet
sh pugs sucken ook de pan uit :( laatst weer een geprobeerd, kwamen tot aan de kamer waar die paar gastjes slapen en je een 7 man pull hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
addictive schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:04:
[...]

al eerder "gehacked" en dan nog niet leren je DKP site up-to-date te houden :?

Sorry, maar dan vraag je er om
Deze bug was 2 weken bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:30:
[...]

Deze bug was 2 weken bekend...
maak een screenshot van je log waarin het ip staat van het scriptkiddie en stuur het naar zn provier

zwaai zwaai naar zn internet verbinding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
BootVluchteling schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:35:
[...]

maak een screenshot van je log waarin het ip staat van het scriptkiddie en stuur het naar zn provier

zwaai zwaai naar zn internet verbinding..
Is al gebeurd, volgens mij word z'n moeder ook al gebeld door 1 van ons : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:43:
[...]

Is al gebeurd, volgens mij word z'n moeder ook al gebeld door 1 van ons : P
scriptkiddies zijn kansloos.. maar goed..

mensen, wat vinden jullie van mn lolladin build? (op vorige pagina)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Lief dagboek...

In het kort. Gister level 61 gehaald, 375 met Herbalism, 320 met Alchemy, Neutral met Sporeggar1, bijna genoeg UPP voor Honored met Cenarion Expedition2 en ongeveer 30g verdient op AH. :)

Hopelijk binnenkort Ramparts eens doen. Met wat geluk willen er een paar uit de guild (lvl 70) mee.

1. Op naar Honored voor de Muck-Covered Drape.
2. Binnen kort dus Preserver's Cudgel, en op naar Exalted voor Earthwarden.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
Bokkie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:41:
die kistjes uit de mijn levert meeste gold op, samen doen met de kill quest en crystal quest 20 mins en je hebt 40 gold verdient ofzo :)
Idd., maar bij ons is het nogal druk daarbinnen dus ik mine even wat en ben weer weg, hé ik moet die draak natuurlijk overal showen hè! ;) Er zitten trouwens 2 spuuglelijke m.i. bij als je mag kiezen, eentje is groenig, kan me niet inbeelden dat iemand die gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:51:
[...]

scriptkiddies zijn kansloos.. maar goed..

mensen, wat vinden jullie van mn lolladin build? (op vorige pagina)?
Drop imp dev aura en pak redoubt. Drop precision en pak toughness als je toch gaat healen, en persoonlijk zou ik benediction pakken boven imp BoM. (voor het up houden van JoL/JoW)

Zou voor een pure healing buld zelf voor http://www.wowhead.com/?talent=sVxubguheotVMuZV gaan. Ook al over nagedacht, maar wil niet respeccen omdat m'n pala solo ook nog wat moet kunnen. Heb zelf nu http://www.wowhead.com/?talent=qVEu0gzbxoxZVf0tzcz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Zjanzjak schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:54:
[...]

Idd., maar bij ons is het nogal druk daarbinnen dus ik mine even wat en ben weer weg, hé ik moet die draak natuurlijk overal showen hè! ;) Er zitten trouwens 2 spuuglelijke m.i. bij als je mag kiezen, eentje is groenig, kan me niet inbeelden dat iemand die gaat nemen.
mja ik moet nog wat rep, met wat mazzel haal ik hem woensdag of donderdag
ik ga gewoon origineel doen en die zwarte nemen :+

vind het jammer dat ze geen rode hebbem, feitelijk hebben ze maar 3 kleuren,

Groen
andere groen/blauw
zwart
3 tinten paars

gemiste kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:58:
[...]

Drop imp dev aura en pak redoubt. Drop precision en pak toughness als je toch gaat healen, en persoonlijk zou ik benediction pakken boven imp BoM. (voor het up houden van JoL/JoW)

Zou voor een pure healing buld zelf voor http://www.wowhead.com/?talent=sVxubguheotVMuZV gaan. Ook al over nagedacht, maar wil niet respeccen omdat m'n pala solo ook nog wat moet kunnen. Heb zelf nu http://www.wowhead.com/?talent=qVEu0gzbxoxZVf0tzcz
bedankt voor je tips.. toch ga ik graag met je in discussie, om ff een goede reden te krijgen..

ik gebruik mn paladin nu 99% van de tijd om in een party main healer te zijn. die andere % loop ik met iemand samen te questen. ik kan zelf solo amper een mob aan.

de reden dat ik imp BoM heb gepakt, is voor de support die je ben als paladin. ik ga maar 5% van de gevechten meeslaan met mn mace. dus judgen doe ik ook zelden.

touchness 3/5 zou ik kunnen nemen, precision was idd een beetje waste aan TP's.

ok, ff concreet..

Voor zover ik weet, is benediction dus enigszins nutteloos, omdat ik niet judge, en dus (totdat ik evt ga raiden) beter om imp BoM te nemen

zit ik goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
BootVluchteling schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:13:
[...]

bedankt voor je tips.. toch ga ik graag met je in discussie, om ff een goede reden te krijgen..

ik gebruik mn paladin nu 99% van de tijd om in een party main healer te zijn. die andere % loop ik met iemand samen te questen. ik kan zelf solo amper een mob aan.

de reden dat ik imp BoM heb gepakt, is voor de support die je ben als paladin. ik ga maar 5% van de gevechten meeslaan met mn mace. dus judgen doe ik ook zelden.

ok, ff concreet..

Voor zover ik weet, is benediction dus enigszins nutteloos, omdat ik niet judge, en dus (totdat ik evt ga raiden) beter om imp BoM te nemen

zit ik goed?
imp BoM is altijd leuk in een party, maar als ik als solo healer een instance doe met mn pala probeer ik eigenlijk altijd een JoL / JoW op bosses / zware thrash te gooien, dan is benediction toch wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:13:
[...]

ok, ff concreet..

zit ik goed?
Dan wel. Ik probeer op de meeste trash wel altijd een JoL op de mob te zetten, zeker met een druid tank scheelt dat een klap aan healing en lever je, hoe miniem ook, extra dps. Probleem met BoM is dat als je BoK hebt, de meeste classes BoK krijgen/willen ipv BoM. Als je het verhaalt naar onze raids krijgen maar vier classes (well, soms vijf als ik besluit te gaan DPS'en in Kara omdat we het makkelijk redden met twee healers :P) BoM.

* Druids - BoL, BoK, BoSanc, BoM, BoS, BoW
* Warriors - BoL BoK, BoSanc, BoM
* Hunters - BoM/BoW, BoK, BoL, BoSanc, BoS
* Rogues - BoS, BoM, BoK, BoL, BoSanc

Zoals je ziet dus maar twee classes met BoM prio, daar ga ik geen vijf TP's voor nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Exitium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:25:
[...]

Dan wel. Ik probeer op de meeste trash wel altijd een JoL op de mob te zetten, zeker met een druid tank scheelt dat een klap aan healing en lever je, hoe miniem ook, extra dps. Probleem met BoM is dat als je BoK hebt, de meeste classes BoK krijgen/willen ipv BoM. Als je het verhaalt naar onze raids krijgen maar vier classes (well, soms vijf als ik besluit te gaan DPS'en in Kara omdat we het makkelijk redden met twee healers :P) BoM.

* Druids - BoL, BoK, BoSanc, BoM, BoS, BoW
* Warriors - BoL BoK, BoSanc, BoM
* Hunters - BoM/BoW, BoK, BoL, BoSanc, BoS
* Rogues - BoS, BoM, BoK, BoL, BoSanc

Zoals je ziet dus maar twee classes met BoM prio, daar ga ik geen vijf TP's voor nemen.
glashelder. bedankt voor je moeite! als ik 70 ben, en mócht raiden, dan kan ik altijd nog ff respeccen. alleen ga ik het liefste met mn warlock raiden, aangezien dat leuker is dan healen.. kan altijd combineren natuurlijk 2x zo snel epics grinden ;) O-) (grapje..!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

sebasgrif schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:16:
[...]

imp BoM is altijd leuk in een party, maar als ik als solo healer een instance doe met mn pala probeer ik eigenlijk altijd een JoL / JoW op bosses / zware thrash te gooien, dan is benediction toch wel erg handig.
offtopic:
fix internet pl0x! ik voelde me naakt op nightbane zonder imp buff en steentjes :(

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Hmzaniac schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:46:
[...]

offtopic:
fix internet pl0x! ik voelde me naakt op nightbane zonder imp buff en steentjes :(
offtopic:
Waarschijnlijk zit ik morgen bij guildys thuis om mee te kunnen naar gruul, haalt dat een deel van de pijn weg :P

Maar eens tactics e.d. gaan lezen voor maulgar, ben erg benieuwd naar de eerste try avond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
BootVluchteling schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:44:
[...]

jongens, wat vinden jullie van mn pally holy spec..? graag een beetje onderbouwde mening..

Build van Beestje
wanneer leer je het nou? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hmzaniac schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:46:
[...]

offtopic:
gisteren ook last gehad thuis van onstabiele connectie..

sta je 4e pack ofzo te pullen (of iig te healen :+ ) , hang je ineens.. kut. modem reset, router reset, verbinden, kom je terug, 4 dooie teammembers. oeps..

paar keer verder voorgekomen, maar gelukkig geen dooie meer erdoor..

balance druid als backup healer BTW
lief dagboek, of mis ik iets? lief dagboek alleen bij lange posts :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door BootVluchteling op 05-06-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

lief dagboek ik vraag u om raad vandaag
8)

we hebben al een tijdje geen builds voorbij zien komen :P

en mijn alt priest (54) wil ik echt alleen voor Healing inzetten, grinden en questen doe ik wel met mijn mage.

en ben even met wat builds aan het prutsen, maar wat is nu de beste build?
Holy?
Disc?
Disc/Holy?

ik neig zelf naar mijn laatste build. disc/holy
minder threat, mana regen.

stel dat ik voor een volledige Holy build ga lijkt dit mij het best:
ik heb alleen de dingen genomen die mijn healing improven, en alle dmg en talents e.d. niet genomen. (ook de dmg reduction talents, en als je geraakt word, als healer word je niet geacht geraakt te worden toch?)
http://www.wow-europe.com...0051000000000000000000000

En dit voor een overheersende Disc build:
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

of een gemengde build:
http://www.wow-europe.com...0030000000000000000000000

[ Voor 5% gewijzigd door Valkyre op 05-06-2007 11:03 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 16:15
stijnislike schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:35:
backstab maar dan met 2 daggers tegelijk
www.wowwiki.com/mutilate

ik ben nu zelf mutilate, maar zou nooit mutilate gaan met levellen, het is immers een attack van achter, dus niet optimaal als je zelf een mob tanked (zoals bij het levellen dus), daarentegen valt mutilate met goede gear (1500+ ap, 190 hit rating en 24% crit unbuffed) qua raid damage erg mee, het bevalt wel qua damage, het is een leuke spec en in pvp werkt het prima. YAY!

volgende keer even zelf zoeken he, dit soort info is te makkelijk te vinden
Ik vond het prima werken, maar had wel goede gear tov de "verse" rogues (HWL dagger met T2), heb er van 61-65 ofzo mee geleveled, tussendoor heel effe combat geweest maar dat ging niet sneller (ook omdat ik geen goed weapen had, 58 dps best ofzo). Het is dus prima te doen als het je speelstijl is, maar, combat nondagger is gewoon een stuk makkelijker grinden. Mijn grinding order was CS, wachten op poison (dual deadly), muti, wachten op bijna full energy, KS, muti, (muti indien nodig), evisc. Nog een tipje trouwens: CB muti doet vrijwel altijd meer dmg dan 5pt CB evisc. Ligt misschien ook aan gear maar dat moet volgens mij wel heel crap zijn wil je lagere muti's hebben dan crit eviscs :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IIk ben wel benieuwd wat jullie van mijn character vinden (lvl 63 combat rogue). Mischien dat jullie nog suggesties hebben over wat kan verbeteren op mijn lvl. Ik weet dat ik behoorlijk goed kan DPSen met deze build (outdamage bijna iedereen in instances). Dit is mijn character op armory: http://armory.wow-europe....xml?r=Dunemaul&n=Hakstral

enne, jullie mogen me gerust ingame whisperen voor instance runs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Exitium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 08:50:
[...]

Ik zeik niet hoor, ik geef alleen nog een paar voorbeelden waardoor inmiddels een halve raid repaircosts kan voorkomen. Enige classes die echt geen uitweg hebben zijn warriors, priests, shamans en druids. Daarnaast, enige waar ik tot nog toe bosses van heb zien buggen is FD geweest, like twee keer sinds TBC.
Erm, rogues hebben ook geen manier om repair costen te voorkomen.
Vroeger waren er guilds die ressers out of combat lieten bij bossfights zodat ze mensen tijdens het gevecht konden rezzen. Zware exploit uiteraard en Blizzard heeft daar wat aan gedaan: Tijdens een bossfight word er iedere seconde een signaal uitgestuurd naar de gehele instance dat je in combat brengt. Dat heeft dus tot gevolg dat je vanished en vervolgens zo goed als meteen weer in combat bent als rogue zijnde. Je enige kans op overleven is door te zorgen dat jij de laatste bent die nog leeft en *dan* vanished, want dan reset de boss direct. Echter, als rogue sta je meestal niet onderaan de aggro lijst en ben je over het algemeen niet de laatste die overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:09
als priest zou ik voor holy/disc gaan met de nadruk op holy.

pak alle mana regen talents uit disc en ga verder holy. threath reducement vind ik niet nodig (tank moet aggro kunnen houden) en anders heb je altijd nog fade

Ik heb weinig level 70 raid ervaring maar ik heb pre-tbc tot 4hm gedaan zonder enige thread reducement talents en ook de paar raids op level 70 die ik gedaan heb (ben zelf holy pvp spec) heb ik nooit last gehad van aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Priest build :)
DiS-K schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:13:
[...]

Erm, rogues hebben ook geen manier om repair costen te voorkomen.
Vroeger waren er guilds die ressers out of combat lieten bij bossfights zodat ze mensen tijdens het gevecht konden rezzen. Zware exploit uiteraard en Blizzard heeft daar wat aan gedaan: Tijdens een bossfight word er iedere seconde een signaal uitgestuurd naar de gehele instance dat je in combat brengt. Dat heeft dus tot gevolg dat je vanished en vervolgens zo goed als meteen weer in combat bent als rogue zijnde. Je enige kans op overleven is door te zorgen dat jij de laatste bent die nog leeft en *dan* vanished, want dan reset de boss direct. Echter, als rogue sta je meestal niet onderaan de aggro lijst en ben je over het algemeen niet de laatste die overblijft.
Sprint terug en blijf rennen terwijl de rest dood gaat? :P Weet niet hoe dit precies zit moet ik zeggen, aangezien we regelmatig wel rogues/mages hebben die blijven leven na een try. In jouw voorbeeld zou dat niet mogelijk zijn, tenzij ze exact op hetzelfde moment invisible worden / vanishen. (wat al erg lastig is omdat invisibility een casttime heeft)

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 05-06-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

sebasgrif schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:55:
[...]

offtopic:
Waarschijnlijk zit ik morgen bij guildys thuis om mee te kunnen naar gruul, haalt dat een deel van de pijn weg :P

Maar eens tactics e.d. gaan lezen voor maulgar, ben erg benieuwd naar de eerste try avond :)
hmmmm, 2 goede locks, 3 goede hunters, ik zie maulgar nog wel goed komen :)

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
Gohan-san schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:01:
lief dagboek ik vraag u om raad vandaag
8)

we hebben al een tijdje geen builds voorbij zien komen :P

en mijn alt priest (54) wil ik echt alleen voor Healing inzetten, grinden en questen doe ik wel met mijn mage.

en ben even met wat builds aan het prutsen, maar wat is nu de beste build?
Holy?
Disc?
Disc/Holy?

ik neig zelf naar mijn laatste build. disc/holy
minder threat, mana regen.

stel dat ik voor een volledige Holy build ga lijkt dit mij het best:
ik heb alleen de dingen genomen die mijn healing improven, en alle dmg en talents e.d. niet genomen. (ook de dmg reduction talents, en als je geraakt word, als healer word je niet geacht geraakt te worden toch?)
http://www.wow-europe.com...0051000000000000000000000

En dit voor een overheersende Disc build:
http://www.wow-europe.com...0000000000000000000000000

of een gemengde build:
http://www.wow-europe.com...0030000000000000000000000
Dit is mijn spec op het moment:
http://armory.wow-europe....?r=Bloodfeather&n=Bigthom

Een full holy build is in mijn ogen een beetje nutteloos. Ik heb na de patch nog eens gespecht voor Circle of Healing te testen, maar het viel me nogaltijd zwaar tegen. Is en blijft een nutteloze spell (die je misschien heeel af en toe kunt gebruiken). Spirit of redemption vind ik ook maar niets, wat heb je nu aan een paar seconden healen als je dood bent? Meestal als een healer doodgaat is het toch een whipe. Surge of light is trouwens al helemaal nutteloos (of ga je Smiten misschien?). Holy nova is ook redelijk nutteloze spell. Ik spendeer ook liever punten in Healing prayers dan in holy reach. Ook geef ik een hogere rating aan crit dan jou. Inspiration is beste wel handig ;)

Spirit buff is over het algemeen niet slecht. Ik heb imp spirit omdat ik en de raid altijd de spirit buffs moet doen. Improved PW:S is ook totaal nutteloos, wordt nooit gebruikt in instances. Ook, als je echt wil gaan healen is silent resolve > martyridom. Simpelweg omdat je nooit geraakt zou mogen worden. In heroics wordt je toch ge 1shot door veel mobs.

In je disc build verlies je veel te veel van de goede holy talents. Blessed revorery is trouwens ook nutteloos in PVE

De gemengde build zie ik beter zitten, op de puntjes na die ook gelden voor je holy build :P

Groeten

[ Voor 32% gewijzigd door Thomson op 05-06-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Exitium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:22:

[...]

Sprint terug en blijf rennen terwijl de rest dood gaat? :P Weet niet hoe dit precies zit moet ik zeggen, aangezien we regelmatig wel rogues/mages hebben die blijven leven na een try. In jouw voorbeeld zou dat niet mogelijk zijn, tenzij ze exact op hetzelfde moment invisible worden / vanishen. (wat al erg lastig is omdat invisibility een casttime heeft)
Bij invisible blijf ik gewoon lekker de volle tijd uit Combat, zelfde geld voor rogues/hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K

[...]

Mja, je kan wat gaan klooien door snel te feinten op de baas en vervolgens inderdaad wegsprinten om wat tijd te winnen (alhoewel dat in Kara lastig word met al die deuren die tegenwoordig op slot gaan). Met een beetje mazzel lukt het inderdaad nog wel, maar het is lang niet zo'n betrouwbare methode als bv. Feign Death (okay, die kan resisten, maar 30 sec later kan je het nog eens proberen), Hellfire, Invisibility of DI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01 10:11
:| Lolwell, heb ik nooit ergens kunnen gebruiken, enkel voor life-tappende locks is het misschien af en toe handig.

Trouwens als je veel +healing hebt is die empowered healing best wel een mooie talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het kan inderdaad, maar wat Dis-K zegt klopt wel degelijk. Ik merk het namelijk ook als ik aan het eten ben. ff je vingers afwegen en dan stealthen wil niet altijd werken omdat je, ondanks jij niet ic bent, jij automatisch ic gaat als iemand van je party ic is.

Vanish verwijdert je threat volledig, volgens mij zou je dus ondanks je ic bent met rust gelaten kunnen worden omdat je geen threat hebt gegenereerd. En dit gebeurt inderdaad, maar het tegenovergestelde is mij ook vaak zat overkomen. Dat ik "uit het niets" wordt aangevallen.

Overigens ook interessant. Laatste tijd maak ik mee dat ik zelfs voor hunters kan vanishen. Hun pet ziet mij dus ook niet, ondanks hij wel voor de vanish op mij af kwam.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Thomson schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:28:
[...]

:| Lolwell, heb ik nooit ergens kunnen gebruiken, enkel voor life-tappende locks is het misschien af en toe handig.

Trouwens als je veel +healing hebt is die empowered healing best wel een mooie talent.
Vind het zelf (als pala dan) heerlijk. Instorting op 30% bij Magtheridon en earthquakes bij Morogrim zijn een paar situaties waarbij het best lekker is, omdat je je raid een stuk sneller weer uphealt en dat zeker met blast nova bij Magtheridon erg hard nodig is.
ImdaMned schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:27:
[...]

Bij invisible blijf ik gewoon lekker de volle tijd uit Combat, zelfde geld voor rogues/hunters.
Dacht inderdaad dat dat ook zo was, dat een rogue pas weer in combat kwam als 'ie te vroeg uit stealth kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:31:
[...]
Overigens ook interessant. Laatste tijd maak ik mee dat ik zelfs voor hunters kan vanishen. Hun pet ziet mij dus ook niet, ondanks hij wel voor de vanish op mij af kwam.
Op zich kunnen Hunter pets je ook niet meer attacken als jij vanish doet, de attacks van hun pets behoren afgebroken te worden omdat ze hun target verliezen. Echter, door latency problemen lijkt het vaak zo alsof hunter pets gewoon door blijven aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
ImdaMned schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:27:
[...]

bij rogue niet altijd
heel vaak als je niet goed timed/te vroeg vanished ben je gewoon weer in combat ook al ben je stealthed

net zoals dat je in stealth een bossfight begint ben je wel gewoon meteen in combat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Dit lijkt me een stukje handiger voor een PVE Holy Priest build:
http://www.wowhead.com/?talent=bxg0zhLzbZfxxcczVVhc

Misschien 5/5 Empowered Healing ipv 2/2 Imp Spirit mocht je heel veel +healing gear hebben of als er al een priest is met Imp Spirit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DiS-K schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:36:
[...]

Op zich kunnen Hunter pets je ook niet meer attacken als jij vanish doet, de attacks van hun pets behoren afgebroken te worden omdat ze hun target verliezen. Echter, door latency problemen lijkt het vaak zo alsof hunter pets gewoon door blijven aanvallen.
Ja inderdaad, beetje vreemd, want als je de description ook leest is het iets met: Allows the rogue to vanish from sight. Met andere woorden, je gaat in rook op. Hoe kan iemand je dan nog zien.
Ik hoorde van iemand dat dit "working as intended" was, maar volgens mij is dit een bug. Maar latency klink natuurlijk veel aannemelijker. Dat jij dus eigenlijk al aangevallen bent op het moment dat je vanished ofzo?

Want met casters is het volgens mij ook zo dat als hun iets casten en ik vanish, de cast wordt afgebroken omdat er geen target is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Kan iemand mij wijzen op een aantal addons geschikt voor BG's. In het bijzonder een battle ground graveyard timer voor AV en een win timer voor AB. Het liefst met wat install info, bij Bigwigs of CTRaid timers kon ik dat zo 123 niet vinden en voor TBC waren daar een paar hele mooie addons voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46

Dit wordt je volgens mij niet in dank afgenomen :) Repaircosts voorkomen vind ik prima, maar dan moet het niet ten koste gaan van mijn tijd. Dus als het een wipe wordt... ga gewoon dood ipv sprinten / rennen :)

Misschien kunnen rogue's wel kun equipement uitdoen op het moment dat ze vanishen (gebruik bijv. Itemrack ofzo)

@Nawintjuh, ik vroeg me af hoe je het voor elkaar krijgt 3x ooc te komen zo snel :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
barfieldmv schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:42:
Kan iemand mij wijzen op een aantal addons geschikt voor BG's. In het bijzonder een battle ground graveyard timer voor AV en een win timer voor AB. Het liefst met wat install info, bij Bigwigs of CTRaid timers kon ik dat zo 123 niet vinden en voor TBC waren daar een paar hele mooie addons voor.
wowace.com -> capping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 18:21
porn* schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:08:
[...]

Ik vond het prima werken, maar had wel goede gear tov de "verse" rogues (HWL dagger met T2), heb er van 61-65 ofzo mee geleveled, tussendoor heel effe combat geweest maar dat ging niet sneller (ook omdat ik geen goed weapen had, 58 dps best ofzo). Het is dus prima te doen als het je speelstijl is, maar, combat nondagger is gewoon een stuk makkelijker grinden. Mijn grinding order was CS, wachten op poison (dual deadly), muti, wachten op bijna full energy, KS, muti, (muti indien nodig), evisc. Nog een tipje trouwens: CB muti doet vrijwel altijd meer dmg dan 5pt CB evisc. Ligt misschien ook aan gear maar dat moet volgens mij wel heel crap zijn wil je lagere muti's hebben dan crit eviscs :)
ik weet dat cb muti meer damage doet, ook in pvp, even wachten tot crippling erop zit en dan onder de kidney shot cb muti doen voor +3500, erg tof.

tja, voor levellen zou ik altijd voor een combat build kiezen met ss als main attack, cs => snd => evi evi evi evi, deadly poison gebruiken voor maximale damage, ik vond dit zelf prettiger om te levellen, maar ach, dit is persoonlijk, het is maar net wat je fijner vindt, ik ken ook rogues die met hemo hebben gelevelled (61-70) en die dat ook alls erg prettig ervaren hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
barfieldmv schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:42:
Capping is een hele mooie BG addon met timers voor alle BG's. Rez timers, timers voor wanneer een node van jou is, benadering van score en timeleft bij AB. Te downloaden op wowace.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:42:
[...]

Ja inderdaad, beetje vreemd, want als je de description ook leest is het iets met: Allows the rogue to vanish from sight. Met andere woorden, je gaat in rook op. Hoe kan iemand je dan nog zien.
Ik hoorde van iemand dat dit "working as intended" was, maar volgens mij is dit een bug. Maar latency klink natuurlijk veel aannemelijker. Dat jij dus eigenlijk al aangevallen bent op het moment dat je vanished ofzo?

Want met casters is het volgens mij ook zo dat als hun iets casten en ik vanish, de cast wordt afgebroken omdat er geen target is.
Yup, het vanish mechanisme werkt opzich prima en daarom is het "working as intended". Maar zoals je inderdaad al zegt, door de latency ben je eigenlijk al aangevallen voordat je vanished maar dat is op jouw scherm nog niet zichtbaar etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:48:
[...]

Capping is een hele mooie BG addon met timers voor alle BG's. Rez timers, timers voor wanneer een node van jou is, benadering van score en timeleft bij AB. Te downloaden op wowace.com
Thanks in de BG kreeg ik het advies http://www.deadlybossmods.com/ te installeren dus dat heb ik snel even gedaan. Dat werkt ook best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:44:
[...]

Dit wordt je volgens mij niet in dank afgenomen :) Repaircosts voorkomen vind ik prima, maar dan moet het niet ten koste gaan van mijn tijd. Dus als het een wipe wordt... ga gewoon dood ipv sprinten / rennen :)

Misschien kunnen rogue's wel kun equipement uitdoen op het moment dat ze vanishen (gebruik bijv. Itemrack ofzo)

@Nawintjuh, ik vroeg me af hoe je het voor elkaar krijgt 3x ooc te komen zo snel :)
Waar doel je precies op? Ik kan het even niet plaatsen. Enlighten me please
DiS-K schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:49:
[...]

Yup, het vanish mechanisme werkt opzich prima en daarom is het "working as intended". Maar zoals je inderdaad al zegt, door de latency ben je eigenlijk al aangevallen voordat je vanished maar dat is op jouw scherm nog niet zichtbaar etc.
Goed, nu ik dit weet kan ik er dus rekening mee houden en probeer ik net wat eerder te vanishen hehe ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ah thanks for the priest tips, ik zat wel aardige in de goede richting.
@Exitium
zal zoeits als jou build worden, alleen silent resolve laat ik achterwege, en die punten gooi ik in empowered healing. lijkt mij meer nut hebben.
mijn ervaring in wow is dat wanneer iets een kans heeft om te proccen, en kleiner dan 10% is, het nauwelijk voorkomt. 3 talents points voor 6% clearcasting vind ik een waste dan.

dan maar liever meer healing.

denk dat het zoiets gaat worden:
http://www.wowhead.com/?talent=dxg0zhLzbZfbtcfMqVzc

ik moest gewoon holy nova hebben, 1 punt en als aoe addict, is dat gewoon een must :D
1 punt uit die crit healing talent gehaald hiervoor.
als priest focus je neem ik aan op Spi > +Healing > Int > sta (ongeveer, en het lijkt mij dat spi + +healing redelijk hand in hand gaan :P)
dan maar iets minder crit healing, maar lijkt mij niet zon groot probleem.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Armory doet het weer, net ff gekeken:
12617 hp
8431 mp
909 dmg to all
397 resilience
;q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Is het niet mogelijk dat pets een rogue nog kunnen ruiken? lijkt mij een hele goed verklaring waarom ze nog blijven aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ge-attuned voor SSC, over twee weken gaan we beginnen dan zal een groot deel van onze raidgroup wel ge-attuned zijn. Nu maar resist gear verzamelen voor de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ImdaMned schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:02:
Is het niet mogelijk dat pets een rogue nog kunnen ruiken? lijkt mij een hele goed verklaring waarom ze nog blijven aanvallen.
Alleen als de rogue in kwestie zich niet goed gewassen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe origineel, en zelf heb ik er ook aan gedacht (ben undead :P), maar dat is het niet. Het zal em echt in de latency zitten. Het werkt de ene keer namelijk wel en dan weer niet, maar als je het weet, anticipeer je er gewoon op en werkt het alsnog :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:13:
IIk ben wel benieuwd wat jullie van mijn character vinden (lvl 63 combat rogue). Mischien dat jullie nog suggesties hebben over wat kan verbeteren op mijn lvl. Ik weet dat ik behoorlijk goed kan DPSen met deze build (outdamage bijna iedereen in instances). Dit is mijn character op armory: http://armory.wow-europe....xml?r=Dunemaul&n=Hakstral

enne, jullie mogen me gerust ingame whisperen voor instance runs ;)
Ik zou asap een paar van de mindere items vervangen, maar da's sowieso het doel he? :)
Er droppen wat leuke dingen in de eerste HP instances, oa een leuk zwaardje. Over je spec: minder assa, als eerste combat maxen! Combat potency + surprise attacks > CB! Ook zou ik 5/5 sword spec sowieso nemen, Blade Twisting is eigenlijk waardeloos en 5/5 dodge talent zou ik hooguit als filler gebruiken en nooit vol gooien (Imp sprint/Endurance heb je dan weer neit :P ).
Exitium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:06:
Alleen als de rogue in kwestie zich niet goed gewassen heeft.
Rogues ZIJN natuurlijk ook wel een stelletje smerige goorlappen he...

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 05-06-2007 12:14 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:50:
[...]

Waar doel je precies op? Ik kan het even niet plaatsen. Enlighten me please
Nou je had het erover dat je vanishde -> hunter killde -> ooc raakte, hoe doe je dat ? Ik neem aan dat je niet nog een keer kon vanishen (ben niet thuis in een rogue, vandaar de vraag :) )

Over de vanish 'bug'. Dit is inderdaad gewoon een latency probleem, en daar kan Blizzard niets aan doen, behalve misschien rogue's 'immune' te laten zijn wanneer ze vanishen. Mochten ze dan nog geraakt worden krijgen ze geen damage.. en blijven dus stealthed :) Maarja, immune rogue's .... liever niet :)

[ Voor 28% gewijzigd door Katala op 05-06-2007 12:13 ]

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:42:
[...]

het is working as intended, pets blijven je achtervolgen (zelfde trouwens als je als druid in prowl gaat als een hunter z'n pet op je afstuurd)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomson schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 11:24:
[...]
Spirit of redemption vind ik ook maar niets,
"Increases total spirit by 5%"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HolyCorn schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:01:
[...]

Armory doet het weer, net ff gekeken:
12617 hp
8431 mp
909 dmg to all
397 resilience
;q
14k full buffed dus
dan nog, redelijk ziek
Zijn 2 verschillende issues

Vanish - dropt aggro en breekt ook (pet) attacks af zeg maar

de andere is gewoon stealth, op het moment dat je gespot bent door een hunter en nog niet in combat bent, stuurt deze zijn pet op je af, gewoon stealth indrukken zal de pet niet dumpen en wordt je door de pet gewoon uit stealth geslagen, doe je vanish dan wordt de pet wel gedumpt

dit gedrag is wai

wat niet wegneemt dat vanish nog steeds regelmatig bugged >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:10:
[...]

het is working as intended, pets blijven je achtervolgen (zelfde trouwens als je als druid in prowl gaat als een hunter z'n pet op je afstuurd)
My ass, d'r zijn al 100en tegenstrijdige berichten over gepost maar Blizz kan het gewoon niet oplossen, en sindsdien is het maar "working as intended". Beetje erg jammer maar ach, ben er inmiddels wel aan gewend.

Jammer alleen dat de hele wereld het weet en vanish dus in principe useless is tegen classes met pets, behalve om er nog even een CS op te krijgen.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:11:
[...]

"Increases total spirit by 5%"
ow ik dacht wanneer je dood ging je die +5% spirit kreeg, vond het al zo nutteloos :P

geen idee hoeveel spirit een priest @ 70 heeft, maar stel dat het 400 is. krijg je maar 20 extra. is niet echt om over naar huis te schrijven lijkt mij zo. maar als filler is het niet verkeerd 1 puntje voor 5%

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

ach rouges moeten toch dood, waarom zouden ze het ons moeilijk maken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:10:
[...]

Nou je had het erover dat je vanishde -> hunter killde -> ooc raakte, hoe doe je dat ? Ik neem aan dat je niet nog een keer kon vanishen (ben niet thuis in een rogue, vandaar de vraag :) )

Over de vanish 'bug'. Dit is inderdaad gewoon een latency probleem, en daar kan Blizzard niets aan doen, behalve misschien rogue's 'immune' te laten zijn wanneer ze vanishen. Mochten ze dan nog geraakt worden krijgen ze geen damage.. en blijven dus stealthed :) Maarja, immune rogue's .... liever niet :)
Ooh dat. Nou het ging dus zo:

Ik was bezig met de hunter en riep waarschijnlijk zijn vriendje. Pala komt terug, maar de hunter was net dood. Omdat ik beter kan openen vanuit stealth, besloot ik te vanishen. Ik opende vervolgens op de pala, die ik niet gestunlocked kreeg. Hij stunde mij en bubblde. Hij ging zichzelf toen healen. Omdat hij mij dan niks kan doen, besloot ik om van em weg te rennen. Op een gegeven moment, raak je vanzelf ooc en kan je "gewoon" resthealthen. Daarna ging ik in stealth terug op opnieuw te openen.

Dit is trouwens ook DE manier om pala's te pakken. Ik had vroeger veel problemen met pala's maar nu heb ik gewoon een truukje.

We vechten, op een gegeven moment bubbled hij. Op dat moment ga ik ooc en restealth ik. Als je dit goed doet, begint het gevecht opnieuw met als enig verschil dat hij minder mana heeft, je moet zeker geen cooldowns gebruiken omdat het je later nog kan opbreken. Omdat mijn energy statisch erbij tikt en snel, kan ik zoiets in principe tot de oneindigheid volhouden. Hij zit echter met mana.

Samenvattend, de key om als een rogue zijnda pala's te pakken is er voor zorgen om zo vaak mogelijk ooc te gaan waar het kan.

Ik heb sindsdien, met deze tactiek nooit meer van pala's verloren. Ik wacht met smart op een irl vriendin van mij die zo zit te pochen dat zij "rogues opeet". Atm is zij 66 en wil zeker duellen met mij. Alleen heb ik haar nooit verteld over mijn strategie >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:13:
[...]

14k full buffed dus
dan nog, redelijk ziek
Wel meer als je fully buffed bent.

10% BoK
79 sta PoF (103 met talents)
14 sta GotW (19 met talents)
66 sta BP (86 met talents)

Nu weet ik niet of BoK voor of na buffs gerekend wordt, maar dan kom je (als je veel geluk hebt en iedereen in je raid improved versies heeft. Nog best mogelijk met een resto druid ook) op 15959 hp (met BoK over base health) of op 16167 hp. (BoK over buffs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:21:
[...]
Ik heb sindsdien, met deze tactiek nooit meer van pala's verloren. Ik wacht met smart op een irl vriendin van mij die zo zit te pochen dat zij "rogues opeet". Atm is zij 66 en wil zeker duellen met mij. Alleen heb ik haar nooit verteld over mijn strategie >:)
Jammer dat je niet op turalyon zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:23:
[...]

Wel meer als je fully buffed bent.

10% BoK
79 sta PoF (103 met talents)
14 sta GotW (19 met talents)
66 sta BP (86 met talents)

Nu weet ik niet of BoK voor of na buffs gerekend wordt, maar dan kom je (als je veel geluk hebt en iedereen in je raid improved versies heeft. Nog best mogelijk met een resto druid ook) op 15959 hp (met BoK over base health) of op 16167 hp. (BoK over buffs)
gaat om een pvp lock dus afhankelijk van het team zal ie denk ik niet zo fully buffed zijn :)

maar echt je zal hem tegenkomen in "world pvp" :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzity schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:26:
[...]

Jammer dat je niet op turalyon zit :D
hehe, wat is jouw ervaring met rogues? Wat is jouw strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:17:
[...]

My ass, d'r zijn al 100en tegenstrijdige berichten over gepost maar Blizz kan het gewoon niet oplossen, en sindsdien is het maar "working as intended". Beetje erg jammer maar ach, ben er inmiddels wel aan gewend.

Jammer alleen dat de hele wereld het weet en vanish dus in principe useless is tegen classes met pets, behalve om er nog even een CS op te krijgen.
Vanish hoort de pets terug te laten gaan naar de hunter maar is zoals eerder gezegt beetje ruk door latency problemen.
Stealth is geen 'escape method' dus de pet zal je blijven achtervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Bokkie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:28:
[...]

gaat om een pvp lock dus afhankelijk van het team zal ie denk ik niet zo fully buffed zijn :)

maar echt je zal hem tegenkomen in "world pvp" :X
Check de rest van zijn arena-team ook is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:35:
[...]

hehe, wat is jouw ervaring met rogues? Wat is jouw strategie?
Holy shock ftw. Was sowieso een nub pala als 'ie je stunt en daarna gelijk bubbled om te healen. Bubble bewaar je bij voorkeur voor blind, als je rogue zes sec gestund is kun je makkelijk twee grote heals casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:38:
[...]

Holy shock ftw. Was sowieso een nub pala als 'ie je stunt en daarna gelijk bubbled om te healen. Bubble bewaar je bij voorkeur voor blind, als je rogue zes sec gestund is kun je makkelijk twee grote heals casten.
Aha, mss is het veel gevraagd, maar zou je een gevecht kunnen omschrijven? O+ Ik moet meer inzicht in die class hebben om te weten wat ik kan en niet kan doen. Bijv dat bubble blind breekt wist ik niet. Zou zomaar een verspilde blind kunnen zijn.

Hoe zit het trouwens met de ranged attacks van pala's? Ze hebben er een paar toch? Zijn ze wel te kiten ondanks dat, of is dat echt een no go?

Wat ik nu namelijk doe is losgaan als een gek, zoveel mogelijk stunnen en zo af en toe als het kan ooc gaan. Het zou in sommige situaties handig zijn als een pala kiteable is.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:47:
[...]

Aha, mss is het veel gevraagd, maar zou je een gevecht kunnen omschrijven? O+ Ik moet meer inzicht in die class hebben om te weten wat ik kan en niet kan doen. Bijv dat bubble blind breekt wist ik niet. Zou zomaar een verspilde blind kunnen zijn
niks mis met blind gebruiken om een pala te "dwingen" zn bubble te gebruiken toch? Ik speel geen rogue, maar als ik in arenas een pala tegenkom heb ik toch het liefst dat die bubble zo snel mogelijk gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu eens Fubar gedownload en geinstaleerd, maar er staat niet veel info op die bar. Terwijl ik voorheen altijd titan panel had. Maar zoals de meesten wel weten is er van titan geen update meer geweest sinds de laatste grote patch. Mijn vraag luidt dan ook wat doe verkeerd of wat mis ik om info op die balk te krijgen zoals: Gold, bagspace, map coordinaten, honor points etc. Dit zat bij titan altijd standaard in het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sebasgrif schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:50:
[...]

niks mis met blind gebruiken om een pala te "dwingen" zn bubble te gebruiken toch? Ik speel geen rogue, maar als ik in arenas een pala tegenkom heb ik toch het liefst dat die bubble zo snel mogelijk gebruikt wordt.
Ja, daar heb je gelijk in. Er zijn voors en tegens. Wat jij nu zegt is idd een voor. Mijn tegen is weer dat ik blind gebruik om te bandagen.

Denk dat het een beetje van de situatie afhangt waar je voor kiest.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:51:
Ik heb nu eens Fubar gedownload en geinstaleerd, maar er staat niet veel info op die bar. Terwijl ik voorheen altijd titan panel had. Maar zoals de meesten wel weten is er van titan geen update meer geweest sinds de laatste grote patch. Mijn vraag luidt dan ook wat doe verkeerd of wat mis ik om info op die balk te krijgen zoals: Gold, bagspace, map coordinaten, honor points etc. Dit zat bij titan altijd standaard in het pakket.
Fubar moet je zien als het framework. Je moet het nog inrichten. Dat doe je met losse plugins. Er zijn heel veel plugins, oa voor: gold, bagspace, performance, xp. Eigenlijk heeft het dezelfde mogelijkheden als Titan (ik gebruikte het voorheen).

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Ligt eraan wel type spec.
Ret, lastig, mits ze goed gegeared zijn. Als zij 1 gaatje vinden in je stunlock ben je meestal in 2 klappen dood.
Holy, mana outlasten, wat best wel pittig is
Prot, bash jezelf dood op holy shield, sanc en ret aura. weinig rogue's kunnen vinden die dit overleven, verder eigenlijk hetzelfde als holy, mana outlasten, al kom je moeilijk door z'n health heen, doordat zo traag gaat kan de paladin minimaal 2x z'n bubble gebruiken om te healen. Pray dat hij dan z'n normale heals gebruikt ipv bandages :D

[ Voor 16% gewijzigd door Tranzity op 05-06-2007 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Fubar is modulair, gewoon de modules die jij wil hebben in je balk installeren. Ze staan allemaal op http://files.wowace.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmz zodra ik wow start zegt ie in het begin ook dat mijn Titan out of date zoiets is , druk ik op OK dan kan ik weer verder. Is er geen nieuwe update meer van Titan gekomen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
bij fubar zit alleen de barcoding los, alles wat je verder wil moet je los downen

www.wowace.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bummer, als ik het zo lees heb ik gewoon altijd "geluk" gehad. Dit kan erg tegen mij werken aangezien ik best slecht tegen me verlies kan. Aan de ene kant wel een voordeel, want ik moet en zal de beste worden en het maakt me niet uit hoe (wel legaal uiteraard). Dat is een beetje mijn instelling met spelen, dus dat opzich is zo een grote motivatie om betere gear etc te halen, maar toch ben ik nu wel wat banger geworden :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 12:47:
[...]

Aha, mss is het veel gevraagd, maar zou je een gevecht kunnen omschrijven? O+ Ik moet meer inzicht in die class hebben om te weten wat ik kan en niet kan doen. Bijv dat bubble blind breekt wist ik niet. Zou zomaar een verspilde blind kunnen zijn
Bubble > all behalve counterspell.

Rogue stealth, ik pop perception en als ik 'm zie holy shock ik 'm, zo niet kom ik in een stunlock. Ik buttonbash stun op 'm, zodra hij gestunned is consecration en healen, daarna holy shock en JoR. (of JoC als dat betere dmg doet, hangt van de hoeveelheid spelldmg af) Rogue is dan inmiddels uit stun en een leuke hoeveelheid hp kwijt. Ik BoF als ik crippling op me heb en ga achter de rogue aan, zoveel mogelijk holy shocken en JoR'en, ondertussen ook SoR up houden. Als de rogue me weer stunlockt bubble ik als ik echt vrijwel dood ben, als de rogue dan gaat bandagen of wegrent voor stealth holy shock ik om 'm zo lang mogelijk in combat te houden. (kun je counteren met sprint, holy shock heeft maar een 20 yrd range) Als 'ie blind ipv stunlockt bubble ik ook om z'n bandage die volgt te interrupten.

Note, holy shock heeft een 20 yrd range en alleen holy pala's hebben 't. :) Mocht je een retri pala tegenover je treffen dan heeft 'ie geen holy shock, maar wel een tweede 'stun' met een 30 yrd range.

Edit: Hoe wou jij een pala kiten dan? Met je boog of throwing weapons ranged neerhalen en hopen dat 'ie z'n healknopjes niet op z'n action bars heeft? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Exitium op 05-06-2007 13:00 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.