Korium is een beetje zeldzaam en spawnt overal. Ben de laatste tijd wat netherwing reputation aan het farmen, maar het minen daar levert al wel wat korium op als je op rustige tijden langsgaat
of dat ook daadwerkelijk het geval is ligt er maar net aan of je je zelf in kan houden, heeft geen fuck met het spel te maken, wow is prima te combineren met een erg sociaal leven.Dark Master schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:29:
Ik ben gestopt met wow.... Het had een te grote impact op mijn sociaal leven merkte ik al de laatste paar weken.

En nog veel belangrijker: als je voor de mob staat ben je in alles behalve 5man non-heroic een mana spons... onze rogue gister ging na een fear tot 4x toe voor nightbane staan en verbaasde zich maar dat ie iedere keer klappen voor 4k kreegitsme schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:58:
Nog een tip, val altijd van achter de mob aan, ook als sword rogue, van achter krijg je geen parry'd attacks.
Ik heb een WOS-post!
Log dan ook 'ns op je bankalt in als ik aan 't raiden ben ofzo.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:00:
[...]
.
Kom jij dan effe met je dikke achterwerk en die lelijke olifant van de mailbox in IF af?
Telkens als ik m'n bankalt inlog, sta je daar.
Hebben we in SSC tegenwoordig ook bij die colossussen enzo, zijn nogal groot.TiMMieJ schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:06:
[...]
Wij op khadgar hadden dat altijd bij de Core Hounds.
LOOT the DOG !!!!!!!!!!!!!!!
Zodat onze RL deze kon skinnen voor het leather
Het was zelfs zo erg dat onze alt guild ook de naam LOOT the DOG kreeg ^^
Good ol times
[ Voor 37% gewijzigd door Exitium op 04-06-2007 14:26 ]
Ik kende 'm nog niet, dus gelijk even opgezocht. Hahaha prachtig filmpje.BootVluchteling schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:11:
[...]
WHEN I SAY SLOWLY, I MEAN FUCKING SLOWLY
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
als jij wilt gaan pvp spelen zit je met die sets compleet verkeerd. Vergeet spellstrike en ga voor battlecast en zet spellfire maar helemaal uit je hoofd aangezien daar welgeteld 0 stamina op zit. Als je als mage serieus pvp wil spelen zal je toch echt moeten mikken op 8k hp en dat ga je lang niet halen als je deze sets beiden hebt.Bld- schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:12:
[...]
haha iddsame here.
Lief dagboek.
Ik hoop binnenkort toch in mijn spellfire/strike set te kunnen zitten.
Moet alleen nog erg veel neatherweave cloth grinden. Al ben ik eigenlijk meer een type van: ooh, stack kost maar 4/5g, dan kopen we dat wel op ah, gaat een stuk sneller, gold moet toch een keer op
Vraag me alleen af wat ik daarna zou gaan doen. Dan moet ik denk ik niet Kara enzo gaan doen, krijg ik maybe betere items en kan ik die sets gaan disenchanten ofzo
Maybe dan wel eens eindelijk een goed pvp team gaan zoeken voor arena e.d.
Eh.. mijn ervaring is totaal anders. Als ze geen rekening hoeven te houden met de aggro grens van de MT kunnen zowel arms als fury warriors, mits ze leuke gear hebben nog steeds als een gek dpssen. Als ze er wel rekening mee moeten houden gaat het ook prima zolang ze maar opletten en dus niet doodgaan door aggro (en dus geen dps meer doen).itsme schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:58:
Mijn ervaring is dat warriors niet meer kunnen concureren met elke dps class.
Mage en locks die komen dicht bij de rogue maar de andere classes halen het echt niet.
Als je echt wil raiden zorg dan dat je spec er voor geschikt is, veelal betekend dat een combat sword of dagger build. Dan trek je die warrior er wel uit
Nog een tip, val altijd van achter de mob aan, ook als sword rogue, van achter krijg je geen parry'd attacks.
Bnet pindle#2913
Je kunt ook aardig wat HP halen uit enchants en gems en overige equipment. Dan haal je de 8K ook wel. De pure DPS die spellfire en strike levert is zonde om te missen en het gebrek aan sta haal je wel in dus.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:29:
[...]
als jij wilt gaan pvp spelen zit je met die sets compleet verkeerd. Vergeet spellstrike en ga voor battlecast en zet spellfire maar helemaal uit je hoofd aangezien daar welgeteld 0 stamina op zit. Als je als mage serieus pvp wil spelen zal je toch echt moeten mikken op 8k hp en dat ga je lang niet halen als je deze sets beiden hebt.
er zijn ook soundboards.. moet je maar ff nazoeken. heerlijk..OkkE schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:24:
[...]
Ik kende 'm nog niet, dus gelijk even opgezocht. Hahaha prachtig filmpje.
FUUUUUCK
Verwijderd
mjah wat je dus aan stamina gems erin gooit hadden ook damage gems kunnen zijn. Het is natuurlijk niet onmogelijk pvp-en met die sets, ik vind alleen wel dat iemand het zichzelf dan wel onnodig moeilijk maakt.Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:32:
[...]
Je kunt ook aardig wat HP halen uit enchants en gems en overige equipment. Dan haal je de 8K ook wel. De pure DPS die spellfire en strike levert is zonde om te missen en het gebrek aan sta haal je wel in dus.
Hehe heb je welles gezien hoe mages omklappen als luciferhoutjes wanneer er een warrior in charge'd en een keer SS + WW doet?Bosmonster schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:32:
[...]
Je kunt ook aardig wat HP halen uit enchants en gems en overige equipment. Dan haal je de 8K ook wel. De pure DPS die spellfire en strike levert is zonde om te missen en het gebrek aan sta haal je wel in dus.
Bnet pindle#2913
alhier dan de link maar he 
http://www.youtube.com/watch?v=DU0AB6xAtMg
als je idd voor die craftable sets gaat die je zegt hou je weinig HP over
zie hier een voorbeeld:
http://armory.wow-europe....et.xml?r=Emeriss&n=Hayley
veeeeel dmg weinig HP en mana (wat minder boeiend is in PVP)
http://www.youtube.com/watch?v=DU0AB6xAtMg
als je idd voor die craftable sets gaat die je zegt hou je weinig HP over
zie hier een voorbeeld:
http://armory.wow-europe....et.xml?r=Emeriss&n=Hayley
veeeeel dmg weinig HP en mana (wat minder boeiend is in PVP)
[ Voor 61% gewijzigd door thewizard2006 op 04-06-2007 14:39 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Ik zei ook niet dat de schadowpriest van in het begin VE erop moet gooien, gaf enkel een optie om toch gedurend het gevecht wat extra healing te hebben zonder al te veel dps moeten in te boeten.Helox-in-a-box schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:14:
[...]
Zou de shadowpriest zeker niet erbij gooien voor de extra healing, een shadowpriest genereerd met VE namelijk zoveel aggro dattie zeker wel een boss van een tank af kan trekken, gooi nu bv ook alleen maar VT erop en halverwege een gevecht pas VE erop om gewoon DPS te blijven doen zonder aggro te trekken.
Met 3 healers zouden ze gemakkelijk het eerst deel van het gevecht moeten kunnen healen.
daar heb ik idd ook altijd al aan gedacht.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:29:
[...]
als jij wilt gaan pvp spelen zit je met die sets compleet verkeerd. Vergeet spellstrike en ga voor battlecast en zet spellfire maar helemaal uit je hoofd aangezien daar welgeteld 0 stamina op zit. Als je als mage serieus pvp wil spelen zal je toch echt moeten mikken op 8k hp en dat ga je lang niet halen als je deze sets beiden hebt.
Veel raden me deze set aan en toen dacht ik ook meteen eraan dat er geen +stam bij zit.
Maar door de hoeveelheid spelldmg keek ik nooit verder.
Die battlecast ziet er idd stukken beter uit, heb ze al eens voorbij zien komen.
Misschien maar eens beginnen met Steamvault en Botanica te grinden of anders iemand anders vragen om te createn.
Misschien dat ik dan wel nog even een aantal spellfire items maak met wat +stam gems/enchants..
Mja, ik denk dat het ook aan de gear/skill lag van bepaalde healers..belgian1 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:44:
[...]
Ik zei ook niet dat de schadowpriest van in het begin VE erop moet gooien, gaf enkel een optie om toch gedurend het gevecht wat extra healing te hebben zonder al te veel dps moeten in te boeten.
Met 3 healers zouden ze gemakkelijk het eerst deel van het gevecht moeten kunnen healen.
[ Voor 20% gewijzigd door Bld- op 04-06-2007 14:46 ]
Ik vind vooral ook de animaties er bij erg gaaf.BootVluchteling schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:33:
[...]
er zijn ook soundboards.. moet je maar ff nazoeken. heerlijk..
FUUUUUCK
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Hmm ik ken het niet, en kan het ook niet zien hier door de proxy, maar wij gebruiken deadly boss mods. Dat zou toch voldoende moeten zijn?Hmzaniac schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
[...]
shadeofaranchant.ytmnd.com/ gewoon voor iedere raid over teamspeak draaien
Fixed

Die was mee, maar dan in de raid. In de raid stond ik 3e. De mage die stond duidelijk bovenaan met iets van 20%, daar ergens onder de shaman met 18 en ik daarachter met 16. verschil is wel dat hun veel epics hebben dus ik ben nog niet overtuigdImdaMned schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:55:
Sommeg, I get pwnd by nubs : (
@ nawintjuh. Wacht maar als er een (enhancement) shammie mee gaat. : P
Dank jeVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:56:
[...]
Toch weer leuk om even te lezen.Houdt me wel 5 minuten van het werk af though.
Ja dat weet ik, ik moet sowieso van achteren aanvallen want ik ben mutilateitsme schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:58:
Mijn ervaring is dat warriors niet meer kunnen concureren met elke dps class.
Mage en locks die komen dicht bij de rogue maar de andere classes halen het echt niet.
Als je echt wil raiden zorg dan dat je spec er voor geschikt is, veelal betekend dat een combat sword of dagger build. Dan trek je die warrior er wel uit
Grappige van deze game vind ik trouwens dat hij leuker blijft worden. Als ik kijk naar mijn rogue op lvl20 en nu op lvl70 is het zoveel verschil (logisch) maar ik bedoel meer qua plezier. Ik speel nu echt graag op mijn rogue, terwijl ik eerst alleen maar speelde om een hoog lvl te worden.
Een vriend van mij bijvoorbeeld, heeft een lvl70 prot warrior. Kan goed tanken, maar wat doet hij. Hij start een alt

Nu zit hij heel blij te doen altijd met zijn blue drops en zijn wtfpwn momenten (hijs een be mage). En dan fuck ik hem altijd met: boeie, ik oneshot je ouwe
Ik daarentegen ga echt alles wat ik eruit kan halen, halen uit me rogue
[ Voor 101% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 15:46 ]
Ik kan BigWigs aanraden
Die geeft een balkje/timer die aangeeft wanneer de volgende ability (ongeveer) begint.
Is erg handig als je de evocation van de Curator wilt timen om +/- 55 seconden ervoor je CoD erop te kunnen gooien
Die geeft een balkje/timer die aangeeft wanneer de volgende ability (ongeveer) begint.
Is erg handig als je de evocation van de Curator wilt timen om +/- 55 seconden ervoor je CoD erop te kunnen gooien
Deadly boss mods doet precies hetzelfdeBuckwhead schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:27:
Ik kan BigWigs aanraden
Deadly Bossmods is tegenwoordig beter dan Bigwigs. Met je tijd meegaan Buckwhead 
Enne, mensen die Flame Wreath laten afgaan moet je hard uitschelden.
Want?QuarK schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:38:
Deadly Bossmods is tegenwoordig beter dan Bigwigs. Met je tijd meegaan Buckwhead
mijn mening, is meer precies. en ik vindt het menu erin handiger
Waarom zou je geen alts starten? Af en toe eens wisselen van speelstijl is, in mijn ogen, leuk en je leert de andere classes ook wat beter kennen.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
[...]
Een vriend van mij bijvoorbeeld, heeft een lvl70 prot warrior. Kan goed tanken, maar wat doet hij. Hij start een alt![]()
Dan vraag ik me af he, waarvoor lvl je die char dan helemaal naar 70? Lvlen vind ik geen zak aan. Het is alleen verplichte kost.
Nu zit hij heel blij te doen altijd met zijn blue drops en zijn wtfpwn momenten (hijs een be mage). En dan fuck ik hem altijd met: boeie, ik oneshot je ouweEn dan moet hij altijd wel lachen, coole gozer
Ik daarentegen ga echt alles wat ik eruit kan halen, halen uit me rogueHoe denken jullie daarover?
Verwijderd
Met die bigwigs he, kan je dan die timers die je ziet verplaatsen? Ik heb die optie, als hij uberhaupt al bestaat in deadly, niet gevonden en ik irriteer me er mateloos aan. Hij zit dwars door de text van "Not enough energy, i cant do that yet, you must be behind your enemy" heen. Das lelijk en onoverzichtelijk.Buckwhead schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:27:
Ik kan BigWigs aanraden
Eigenlijk wel he, maar de raidleader bleef vrij rustig. Is echt zo een typische engelsman, dus met bijbehorend accentQuarK schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:38:
Flamewreath guys, remember to stand perfectly still
*gaat per sec goed
For fuck sake some1 moved again !!!
MIjn naam is ook altijd een probleem, ga ook stuk daardoor. Wat ik heb gehoord.
Nohwa, Nawaá, Náwaa
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 15:53 ]
Verwijderd
Fixed.QuarK schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:38:
Deadly Bossmods vind ik tegenwoordig beter dan Bigwigs. Met je tijd meegaan Buckwhead
Niet zo gek als je elke keer wel een debiel hebt die zn vingers niet van zn toetsenbord kan halen....Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:51:
[...]
Eigenlijk wel he, maar de raidleader bleef vrij rustig. Is echt zo een typische engelsman, dus met bijbehorend accentGeniaal om dat altijd te horen, ik vind dat echt cool. Maar hij zei dus de 3e keer ofzo.
*gaat per sec goed
Verwijderd
Wat ik meer bedoelde is dat het imho een vrij rustige reactie is. Als IK raidleader zou zijn en ik zou 100x gezegd hebben dat ze niet moeten moven zou ik echt los gaan daar op ventrilo 
Kwa praten lijkt hij op die Cartman in die Make love not war episode. Toen hij de orders ging uitdelen. Heel relaxed en rustig. Denk daar het engelse accent bij en voila, mijn raidleader
Kwa praten lijkt hij op die Cartman in die Make love not war episode. Toen hij de orders ging uitdelen. Heel relaxed en rustig. Denk daar het engelse accent bij en voila, mijn raidleader
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 15:57 ]
Ja hoor, dat kan zowel met Big Wigs als met Deadly Boss Mods. Het is alweer even geleden dat ik Deadly Bossmods heb gebruikt maar ik herinner me dat je ergens in het menu wat testbalkjes tevoorschijn kan toveren die je vervolgens kan verschuiven.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:51:
[...]
Met die bigwigs he, kan je dan die timers die je ziet verplaatsen? Ik heb die optie, als hij uberhaupt al bestaat in deadly, niet gevonden en ik irriteer me er mateloos aan. Hij zit dwars door de text van "Not enough energy, i cant do that yet, you must be behind your enemy" heen. Das lelijk en onoverzichtelijk.
Joh, speel jij met die "not enough energy" text/speech aan? Die heb ik beide lang geleden uitgezet, zwaar hinderlijk. Als je ze niet uit wilt zetten dan raad ik je aan je button bashing af te leren, maar beter leren timen met energy ticks en GCD ticks.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:51:
Met die bigwigs he, kan je dan die timers die je ziet verplaatsen? Ik heb die optie, als hij uberhaupt al bestaat in deadly, niet gevonden en ik irriteer me er mateloos aan. Hij zit dwars door de text van "Not enough energy, i cant do that yet, you must be behind your enemy" heen. Das lelijk en onoverzichtelijk.
Dit speelt veel lekkerder, gewoon (maximaal) elke 1sec een knop indrukken ipv 10x per seconde.
En natuurlijk kun je timers/text/proximitywindow verplaatsen met Deadly.
[ Voor 4% gewijzigd door QuarK op 04-06-2007 15:59 ]
ik weet niet hoeveel jij speelt, met je rogue, maar op een gegeven wil je ook weleens een andere classe spelen.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
[...]
Hmm ik ken het niet, en kan het ook niet zien hier door de proxy, maar wij gebruiken deadly boss mods. Dat zou toch voldoende moeten zijn?
[...]
Fixed
[...]
Die was mee, maar dan in de raid. In de raid stond ik 3e. De mage die stond duidelijk bovenaan met iets van 20%, daar ergens onder de shaman met 18 en ik daarachter met 16. verschil is wel dat hun veel epics hebben dus ik ben nog niet overtuigd
[...]
Dank je
[...]
Ja dat weet ik, ik moet sowieso van achteren aanvallen want ik ben mutilateOverigens wel een zeer vette tree die assassination. Ik heb zelfs meerdere rogues ervan weten te overtuigen om het te gebruiken
Grappige van deze game vind ik trouwens dat hij leuker blijft worden. Als ik kijk naar mijn rogue op lvl20 en nu op lvl70 is het zoveel verschil (logisch) maar ik bedoel meer qua plezier. Ik speel nu echt graag op mijn rogue, terwijl ik eerst alleen maar speelde om een hoog lvl te worden.
Een vriend van mij bijvoorbeeld, heeft een lvl70 prot warrior. Kan goed tanken, maar wat doet hij. Hij start een alt![]()
Dan vraag ik me af he, waarvoor lvl je die char dan helemaal naar 70? Lvlen vind ik geen zak aan. Het is alleen verplichte kost.
Nu zit hij heel blij te doen altijd met zijn blue drops en zijn wtfpwn momenten (hijs een be mage). En dan fuck ik hem altijd met: boeie, ik oneshot je ouweEn dan moet hij altijd wel lachen, coole gozer
Ik daarentegen ga echt alles wat ik eruit kan halen, halen uit me rogueHoe denken jullie daarover?
daarbij is het leuk, maar het leert je ook inzicht in je mede raiders te geven.
mijn mage is een 70 mage.
alts:
54 undead priest
31 undead rogue (lvl kan wat afwijken)
16 Belf warlock
met name mijn priest wil ik eigenlijk raid ready krijgen, maar de lange questing ronde 54 > 58 heb ik weinig zin in.
en er gewoon geen normale pugs te vinden zijn voor BRD. (en nog even geen guilldies gevonden die even mee willen)
zondag redelijk snel een pug gevonden. wipen we op 2 fire elementals + 2 normale gastjes.
(we hadden geen mage)
op de 1 of andere manier was ik als shadow priest gebombardeert tot marker + semi leider.
moet zeggen dat ik dat op mijn mage niet zo erg vind. maar als healer moet je zoveel dingen in de gaten houden.
wipen we dus.
zegt de warlock: why didnt i use banish.
ik ehm your the lock dude. i got enough things on my mind.
die eerste boss dood. komen we bij de gnomes. wipen we omdat 1 zon gnoompje naar zijn vriendjes loopt. nou ja kan opzich gebeuren.
pala1: i need to go.
pala2: i have to go bye.
nou daar ging de pug.
mijn priest is op dit moment nog shadow, omdat dat gewoon het beste lvlt, maar wanneer ik eindelijk een beetje in de buurt van 70 kom, wil ik hem holy/disc maken.
het questen is nu gewoon zo saai, want als ik echt wil dpssen. log ik wel in op mijn mage. waar het veel leuker mee is.
voor mijzelf weet ik dat ik meer het caster type ben. ooit een keer een warrior gestart maar vond er echt geen reed aan.
moet zeggen dat die rogue wel wat heeft. maar ik focus mij liever op INT/SPI enzo ipv. str/ap geen idee wat ook beter is
Nu heb ik nog nooit een raid gedaan en mijn laatste ervaring is een BRD run, maar als de RL zegt dat je stil moet staan, dan snap ik niet hoe het komt dat mensen nogsteeds bewegen? Zo moeilijk is dat toch niet...

of wat ik de eerste keer deed uit gewoonte ice blokken erin, leer je gelijk van
Verwijderd
Nee, stil staan is stil staan.
Nou kan het wel voorkomen dat je weg probeert te komen uit een Blizzard en in de concentratie de flame wreath te laat door hebt. Is maar een voorbeeldje.
Nou kan het wel voorkomen dat je weg probeert te komen uit een Blizzard en in de concentratie de flame wreath te laat door hebt. Is maar een voorbeeldje.
das heel makkelijk sommige weten het of beter, of denken dat het niet nodig is.OkkE schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:00:
Nu heb ik nog nooit een raid gedaan en mijn laatste ervaring is een BRD run, maar als de RL zegt dat je stil moet staan, dan snap ik niet hoe het komt dat mensen nogsteeds bewegen? Zo moeilijk is dat toch niet...
of spelen terwijl je TV aan het kijken bent ofzo.
Tsja, je hebt altijd slackers die niet opletten en daardoor in de blizzard terecht komen. En omdat ze gewaarschuwd zijn om niet in de blizzard terecht te komen, zullen deze slackers ondanks dat er "don't move" geroepen wordt proberen alsnog uit de blizard weg te komen. Gevolg is dat 4/5 keer het goed gaat, omdat zij niet het target van de flamewreath zijn en ze denken dat ze boven de "don't move" regel verheven zijn. Maar die 1/5 keer kost het je weer een wipe.
Gelukkig heb ik al meer dan een maand niet meer meegemaakt dat we shade niet one-shotten, maar in het begin moest je mensen toch "aardig" de huid vol schelden voordat iedereen een beetje oplette bij Aran.
Gelukkig heb ik al meer dan een maand niet meer meegemaakt dat we shade niet one-shotten, maar in het begin moest je mensen toch "aardig" de huid vol schelden voordat iedereen een beetje oplette bij Aran.
Gewoon kijken wie de lucht in vliegt ... das degene die bewogen heeftVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:51:
[...]
Eigenlijk wel he, maar de raidleader bleef vrij rustig. Is echt zo een typische engelsman, dus met bijbehorend accentGeniaal om dat altijd te horen, ik vind dat echt cool. Maar hij zei dus de 3e keer ofzo.
*gaat per sec goed
MIjn naam is ook altijd een probleem, ga ook stuk daardoor. Wat ik heb gehoord.
Nohwa, Nawaá, Náwaa
Verwijderd
Aah nice, wrs over het hoofd gezien, dalijk maar ff kijkenDiS-K schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:57:
[...]
Ja hoor, dat kan zowel met Big Wigs als met Deadly Boss Mods. Het is alweer even geleden dat ik Deadly Bossmods heb gebruikt maar ik herinner me dat je ergens in het menu wat testbalkjes tevoorschijn kan toveren die je vervolgens kan verschuiven.
Uiteraard, sinds lvl 1. Ik vind het gewoon heel grappig hoe die undead dat zegt. Zo gefrustreerdQuarK schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:58:
[...]
Joh, speel jij met die "not enough energy" text/speech aan? Die heb ik beide lang geleden uitgezet, zwaar hinderlijk. Als je ze niet uit wilt zetten dan raad ik je aan je button bashing af te leren, maar beter leren timen met energy ticks en GCD ticks.
Dit speelt veel lekkerder, gewoon (maximaal) elke 1sec een knop indrukken ipv 10x per seconde.
En natuurlijk kun je timers/text/proximitywindow verplaatsen met Deadly.
Wist ook overigens niet dat het uit kon tot kort. Maar het is niet omdat ik "buttonbashing" style speel hoor, maar gewoon omdat ik het gewend ben. Zou opeens zo stil worden enzo. En soms, is het best handig. Soms heb je van die onoverzichtelijke situaties, en dan vind ik het wel fijn dat ie zegt dat ik "behind my enemy" moet staan.
Ja ik bedoelde meer dat je een char op lvl70 hebt en dan denkt: Zo die is lvl 70, nu aan een nieuwe beginnen.Gohan-san schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:58:
[...]
ik weet niet hoeveel jij speelt, met je rogue, maar op een gegeven wil je ook weleens een andere classe spelen.
daarbij is het leuk, maar het leert je ook inzicht in je mede raiders te geven.
mijn mage is een 70 mage.
alts:
54 undead priest
31 undead rogue (lvl kan wat afwijken)
16 Belf warlock
met name mijn priest wil ik eigenlijk raid ready krijgen, maar de lange questing ronde 54 > 58 heb ik weinig zin in.
en er gewoon geen normale pugs te vinden zijn voor BRD. (en nog even geen guilldies gevonden die even mee willen)
zondag redelijk snel een pug gevonden. wipen we op 2 fire elementals + 2 normale gastjes.
(we hadden geen mage)
op de 1 of andere manier was ik als shadow priest gebombardeert tot marker + semi leider.
moet zeggen dat ik dat op mijn mage niet zo erg vind. maar als healer moet je zoveel dingen in de gaten houden.
wipen we dus.
zegt de warlock: why didnt i use banish.
ik ehm your the lock dude. i got enough things on my mind.
die eerste boss dood. komen we bij de gnomes. wipen we omdat 1 zon gnoompje naar zijn vriendjes loopt. nou ja kan opzich gebeuren.
pala1: i need to go.
pala2: i have to go bye.
nou daar ging de pug.
mijn priest is op dit moment nog shadow, omdat dat gewoon het beste lvlt, maar wanneer ik eindelijk een beetje in de buurt van 70 kom, wil ik hem holy/disc maken.
het questen is nu gewoon zo saai, want als ik echt wil dpssen. log ik wel in op mijn mage. waar het veel leuker mee is.
voor mijzelf weet ik dat ik meer het caster type ben. ooit een keer een warrior gestart maar vond er echt geen reed aan.
moet zeggen dat die rogue wel wat heeft. maar ik focus mij liever op INT/SPI enzo ipv. str/ap geen idee wat ook beter is
Ik snap wel dat mensen ook eens iets anders willen spelen. Ik heb zelf ook een priest, maar die is pas lvl10. Ik vind het gewoon leuker om op mijn rogue te spelen, het is echt gewoon een char die precies biedt wat ik zoek.
Daarnaast is het hele idee achter een undead cool vind ik, en het verhaal achter een rogue ook. Ik weet niet precies wat het is, maar toen ik voor het eerst een rogue zag, moest ik het spel ook hebben, het sprak mij gewoon erg aan.
En hoe ik speel:
Ik speel graag alleen. Beetje grinden, dingen ontdekken, geld verdienen, nieuwe manieren vinden om iemand te vermoorden, world pvp.
Ook speel ik graag met anderen. Duellen, of juist samen de vijand uitmoorden, bg'en vind ik op zijn tijd ook wel leuk, en natuurlijk raiden/instance
Zoals je ziet vind ik het leukste moorden, daarom past die rogue ook wel bij me. 2 brute daggers en stabben ermee
[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 16:26 ]
nee dat is niet waar. Als jij geen flamewrath hebt, maar langs iemand rent die het wel heeft gaat hij de lucht in
blup
Verwijderd
Jup, in het begin was bij ons ook veel getier en gevloek nodig voordat het goed ging.FireAge schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:06:
Tsja, je hebt altijd slackers die niet opletten en daardoor in de blizzard terecht komen. En omdat ze gewaarschuwd zijn om niet in de blizzard terecht te komen, zullen deze slackers ondanks dat er "don't move" geroepen wordt proberen alsnog uit de blizard weg te komen. Gevolg is dat 4/5 keer het goed gaat, omdat zij niet het target van de flamewreath zijn en ze denken dat ze boven de "don't move" regel verheven zijn. Maar die 1/5 keer kost het je weer een wipe.
Net als bij Prince, mensen die ondanks alle waarschuwingen hem proberen te ontkomen door een gigantisch eind weg te rennen en hem vervolgens buggen.

zitten hier trouwens mensen van got ook op aerie peak ?, ben alleen benieuwd hoeveel gotters er zitten.
Lijkt me toch simpel; stilstaan bij Flame Wreath, en mocht je daardoor in de Blizzard terecht komen is het je eigen stomme schuld? Of denk ik nu te simpel? 
Sowieso merk ik regelmatig dat mensen zich niet op willen offeren. Ze pullen liever nog 10 mobs in een poging in leven te blijven als gewoon óf wachten op een heal óf dood gaan. Heel irritant.
Sowieso merk ik regelmatig dat mensen zich niet op willen offeren. Ze pullen liever nog 10 mobs in een poging in leven te blijven als gewoon óf wachten op een heal óf dood gaan. Heel irritant.
blizzard kan je niets aan doen, dus als jij flame wreath hebt en er word een blizzard gecast is er niets wat je kan doen om de blizzard te ontwijken
blup
Ja of huntards die denken dat het grappig is om fd te gebruiken bij een wipe. Ja je hebt die skill, en ja het is "cool" om niet dood te gaan als de rest dat wel doet. En ja we schoppen je uit de raid en nemen je minstens een week niet meer mee als de boss daardoor bugged raakt.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:10:
[...]
Jup, in het begin was bij ons ook veel getier en gevloek nodig voordat het goed ging.
Net als bij Prince, mensen die ondanks alle waarschuwingen hem proberen te ontkomen door een gigantisch eind weg te rennen en hem vervolgens buggen.
Verwijderd
hello allemaal ik heb weer eens een noob vraag
ik wil graag exhalted worden met Honor Hold maar waar kan ik dat best rep grinden? behalf instance in duiken ben op dit moment honored dus nog een lange weg te gaan
Vind het eerder laf, zeker als die betreffende hunter ook nog eens geen engineering (en dus niet kan ressen met trinket) heeft maar gewoon zn eigen zakgeld wil sparen voor een paar gold aan repairs.FireAge schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:16:
[...]
Ja of huntards die denken dat het grappig is om fd te gebruiken bij een wipe. Ja je hebt die skill, en ja het is "cool" om niet dood te gaan als de rest dat wel doet. En ja we schoppen je uit de raid en nemen je minstens een week niet meer mee als de boss daardoor bugged raakt.
Terecht dat je dan diegene uit de raid schupt als die boss daarna ook nog eens bugged blijkt te zijn.
Ja, maar je hebt ook genoeg knakkers die voor de blizzard blijven staan omdat ze eerst nog hun imba dps spell af willen maken omdat ze nog zat tijd hebben om weg te komen, en dan verrast worden door een flamewreath. Ik geloof dat wij over het algemeen die mensen gewoon niet meer lieten healen als ze dat meer dan eens deden, leren ze het snel genoeg af. Voelt toch lullig als jij na een minuut al dood bent, en de overige 9 mensen na 4 minuten feest vieren omdat de boss down is.eendje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:14:
blizzard kan je niets aan doen, dus als jij flame wreath hebt en er word een blizzard gecast is er niets wat je kan doen om de blizzard te ontwijken
Step 1: Do not move at flame wreath.
Step 2: Find a safe position as soon as possible when the blizzard starts.
Step 3: Profit
Nergens, alleen in Shattered Halls (en alle quests doen die je nog hebt daar).Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:19:
hello allemaal ik heb weer eens een noob vraagik wil graag exhalted worden met Honor Hold maar waar kan ik dat best rep grinden? behalf instance in duiken ben op dit moment honored dus nog een lange weg te gaan
of vind een rep farm groepje zoals ik het deed, ik had 5 lui die puur rep gingen grinden we gingen van fracion naar fraction. op deze manier heb ik 4 van de 5 instance fractions op exsalted gekregen, maar dan moet je net de lui ervoor vinden.redfoxert schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:21:
[...]
Nergens, alleen in Shattered Halls (en alle quests doen die je nog hebt daar).
wat is eigenlijk een safe position? als je in melee range gaat staan krijg je toch een silence op je hoofd?FireAge schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:20:
[...]
Ja, maar je hebt ook genoeg knakkers die voor de blizzard blijven staan omdat ze eerst nog hun imba dps spell af willen maken omdat ze nog zat tijd hebben om weg te komen, en dan verrast worden door een flamewreath. Ik geloof dat wij over het algemeen die mensen gewoon niet meer lieten healen als ze dat meer dan eens deden, leren ze het snel genoeg af. Voelt toch lullig als jij na een minuut al dood bent, en de overige 9 mensen na 4 minuten feest vieren omdat de boss down is.
Step 1: Do not move at flame wreath.
Step 2: Find a safe position as soon as possible when the blizzard starts.
Step 3: Profit
blup
[sarcasm]redfoxert schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:20:
[...]
Vind het eerder laf, zeker als die betreffende hunter ook nog eens geen engineering (en dus niet kan ressen met trinket) heeft maar gewoon zn eigen zakgeld wil sparen voor een paar gold aan repairs.
Terecht dat je dan diegene uit de raid schupt als die boss daarna ook nog eens bugged blijkt te zijn.
Nee, ipv dat ik een hunter ben, ben ik een huntard en ga ik lekker zoals iedereen dood zodat ik repaircosts heb want repaircosts zijn kewl ofzo.
[/sarcasm]
Als ik zie dat de tank neergaat ram ik ook op invisibility, zelfde voor rogues die op vanish clicken. Als de encounter dan bugged ga, go whine @ blizz.
Zet die enhancement bij die warrior in de groep en de dps van de warrior vliegt omhoog. 10% meer ap / windfury / strength totem.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:18:
[...]
Die was mee, maar dan in de raid. In de raid stond ik 3e. De mage die stond duidelijk bovenaan met iets van 20%, daar ergens onder de shaman met 18 en ik daarachter met 16. verschil is wel dat hun veel epics hebben dus ik ben nog niet overtuigd
[ Voor 25% gewijzigd door ImdaMned op 04-06-2007 16:30 ]
Verwijderd
Als je honored bent heb je maar twee mogelijkheden:Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:19:
hello allemaal ik heb weer eens een noob vraagik wil graag exhalted worden met Honor Hold maar waar kan ik dat best rep grinden? behalf instance in duiken ben op dit moment honored dus nog een lange weg te gaan
Quests doen.
Shattered Halls runnen.
Voor de mensen die nog niet in outlands zijn geweest en een goede grind route voor HH willen hebben:
Geen quests in Hellfire oppakken, behalve Hellfire Fortifications (PvP), maar op Shattered Hand mobs grinden tot je Honor Hold friendly bent. Ze geven 5 rep per kill. Ondertussen die PVP Quest een paar keer doen, want je komt toch af en toe langs die torens enzo.
Als je friendly bent de instances (Hellfire Ramparts en Blood Furnace) lopen en eventueel die PVP quest vaker doen, tot je honored bent.
Vanaf dan alle quests doen die rep geven met Honor Hold (http://www.thottbot.com/?fa=946)
Dat geeft ongeveer 12k rep en zal je revered maken.
Wil je dan nog door naar exalted, dan moet je Shattered Halls gaan lopen.
Aaah aran
lovely aran
Ik ben dus RL -.- Op TS : DONT MOVE, DONT MOVE. En dan geheid een lolbroek wel wel beweegt -.-.
Ik ben dus RL -.- Op TS : DONT MOVE, DONT MOVE. En dan geheid een lolbroek wel wel beweegt -.-.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Eensch!ImdaMned schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:27:
[...]
[sarcasm]
Nee, ipv dat ik een hunter ben, ben ik een huntard en ga ik lekker zoals iedereen dood zodat ik repaircosts heb want repaircosts zijn kewl ofzo.
[/sarcasm]
Als ik zie dat de tank neergaat ram ik ook op invisibility, zelfde voor rogues die op vanish clicken. Als de encounter dan bugged ga, go whine @ blizz.
Een hunter heeft de ability niet voor niks gekregen.... En waarom zou je hem niet kunnen/mogen gebruiken. Kunnen wij er wat aan doen dat blizz bugs in wow stopt....
of als die de arcane explosion doet en blink bugt, je blinkt achteruit ipv vooruit heb ik ook 2 x gehadosxy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:29:
Aaah aranlovely aran
[ Voor 1% gewijzigd door remcio op 04-06-2007 16:33 . Reden: typo ]
Verwijderd
Hmm ik weet niet of er een dps warrior mee was. Volgens mij niet. Ik was iig de enige rogue. Iets van 3 mages en 2 locks ofzo
Verwijderd
Nou, het kan gebeuren, maar als je weet dat het gaat buggen daardoor en je doet het toch, dan laat je iedereen onnodig wachten, en wipen in een poging een trash mob bij prince te krijgen.TiMMieJ schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:32:
[...]
Eensch!
Een hunter heeft de ability niet voor niks gekregen.... En waarom zou je hem niet kunnen/mogen gebruiken. Kunnen wij er wat aan doen dat blizz bugs in wow stopt....
Ik zou het iig niet pikken als iemand het bleef doen, omdat het nou eenmaal een hunter ability is.
QFT, ja ik weet dat je die skill hebt, en ja je zou hem moeten mogen gebruiken. Maar als je weet dat een boss er door kan bugged, dan doe je dat gewoon niet. Dat heet respect tonen voor je raidmembers. Die worden namelijk niet blij van een verplichte soft reset.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:34:
[...]
Nou, het kan gebeuren, maar als je weet dat het gaat buggen daardoor en je doet het toch, dan laat je iedereen onnodig wachten, en wipen in een poging een trash mob bij prince te krijgen.
Ik zou het iig niet pikken als iemand het bleef doen, omdat het nou eenmaal een hunter ability is.
De blizzard start en je kunt zien waar hij begint. Dan loop je naar de plek net waarvoor hij begint, en zodra hij een stukje bij je weg is loop je er een stukje achteraan. De blizzard gaat met de klok mee en doet 360 graden. Hij komt dus nooit meer op een stuk waar hij al geweest is.eendje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:24:
[...]
wat is eigenlijk een safe position? als je in melee range gaat staan krijg je toch een silence op je hoofd?
gquit zodra dat gebeurd, wat een instelling zeg, waarom denk je dat FD in het spel zit of Invisibility of Vanish of zelfs DI al deze skills kunnen hem buggen.FireAge schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:16:
[...]
Ja of huntards die denken dat het grappig is om fd te gebruiken bij een wipe. Ja je hebt die skill, en ja het is "cool" om niet dood te gaan als de rest dat wel doet. En ja we schoppen je uit de raid en nemen je minstens een week niet meer mee als de boss daardoor bugged raakt.
idd.ImdaMned schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:27:
[...]
[sarcasm]
[/sarcasm]
[...]
Grats dan heb je het moeilijkste gedeelte gehad, Gruul is na zijn nerf nogal eenvoudig te doen, en als je Maulgar omlegt moet Gruul snel volgen.deadsy33 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:40:
Msschien niet heel bijzonder, maar gisteren hadden we High King Maulgar voor het eerst neer.Op naar Gruul
Tja bijzonder of niet er zijn zoveel mensen die Gruul nooit zullen platleggen ....
Gisteren een nette raiddag gehad beginnen met Magtheridon, 1e try plat en dank u zeer mijn t4 chest
Een van jullie hunters maakt een fout en we zijn meteen huntards ipv dat die gozer ff uitgelegd word waarom het niet kan, als het idd meerdere keren gebeurd ok kan me er iets bij voorstellen maar dan had je hem nooit mee moeten nemen, maar om meteen te kicken.FireAge schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:39:
[...]
QFT, ja ik weet dat je die skill hebt, en ja je zou hem moeten mogen gebruiken. Maar als je weet dat een boss er door kan bugged, dan doe je dat gewoon niet. Dat heet respect tonen voor je raidmembers. Die worden namelijk niet blij van een verplichte soft reset.
[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 04-06-2007 16:51 ]
Je kunt ook zorgen dat je ervoor al goed staateendje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:14:
Komt zelden voor dat je in je kringetje staat en hij begint net DAN blizz te casten, en dan nog, dan is dat wel te healen voor de 1 a 2 mensen die dat misschien max krijgen.
Bnet pindle#2913
bah dubbelpost
[ Voor 99% gewijzigd door Ashrah op 04-06-2007 16:45 ]
Je kan overleggen idd om het te voorkomen. Maar om meteen kortzichtig meteen aan te geven dat het laf is e.d.... Bij een expliciete waarschuwing kan ik er wel inkomen dat je er niet blij van word ja.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:34:
[...]
Nou, het kan gebeuren, maar als je weet dat het gaat buggen daardoor en je doet het toch, dan laat je iedereen onnodig wachten, en wipen in een poging een trash mob bij prince te krijgen.
Maar om meteen te kicken e.d...
Niet kortzichtig echter door ervaring deze mening toegedaan. Als een boss bugged hierdoor en dat is vantevoren gezegd en dan nog bij herhaling wederom deze abilities gebruiken >> raid kick. Ga maar een ander zn raid verkloten maar niet de mijne (inderdaad, ik ben/was ook raidleaderTiMMieJ schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:44:
[...]
Je kan overleggen idd om het te voorkomen. Maar om meteen kortzichtig meteen aan te geven dat het laf is e.d.... Bij een expliciete waarschuwing kan ik er wel inkomen dat je er niet blij van word ja.
Maar om meteen te kicken e.d...
Verwijderd
Als het effe kan gewoon FD of iets anders gebruiken, die repaircosts vliegen de pan uit als je wat epics hebt. Ik gebruik zelf Divine intervention als het even kan.. maar 1h cooldown.. meh..
Natuurlijk krijg je eerst een waarschuwing, die valt te lezen op het forum waarin ook de boss encouter beschreven wordt. Mocht je dit niet lezen, dan heb je pech gehad, en imo ook geen recht van klagen als we je de raid uit gooien.Maranno schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:43:
Een van jullie hunters maakt een fout en we zijn meteen huntards ipv dat die gozer ff uitgelegd word waarom het niet kan, als het idd meerdere keren gebeurd ok kan me er iets bij voorstellen maar dan had je hem nooit mee moeten nemen, maar om meteen te kicken.
Huntard is misschien een kinderachtige benaming, mijn excuses daarvoor.
Yay, toegeven aan blizz's sucky programming skills.FireAge schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:39:
[...]
QFT, ja ik weet dat je die skill hebt, en ja je zou hem moeten mogen gebruiken. Maar als je weet dat een boss er door kan bugged, dan doe je dat gewoon niet. Dat heet respect tonen voor je raidmembers. Die worden namelijk niet blij van een verplichte soft reset.
Goh en de rest heeft daar geen last van? Raid ervareing van iederen > beetje minder eigen repair costs. Als dat echt een probleem is moet gewoon niet raiden, wat is nou 2x 15-20 goud ofzo...Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:59:
Als het effe kan gewoon FD of iets anders gebruiken, die repaircosts vliegen de pan uit als je wat epics hebt. Ik gebruik zelf Divine intervention als het even kan.. maar 1h cooldown.. meh..
Bnet pindle#2913
3g repair costs van doodgaan tegenover kans van het buggen van een boss, wat weer (bij prince) zo'n 10min kan kosten om te fixen. 3g VS 10min van irritatie. Niet zo'n lastige keuze lijkt me.
Repaircost zijn echt zo laag, dat ik niet snap dat mensen dat als argument kunnen gebruiken. Als ik 90% moet repairen ben ik misschien 30g kwijt. Dat 1.5 quest, of 20 minuten grinden etc. Maar om mensen te sparen hebben ze HKM iig dicht bij de uitgang geplaatst. Was vroeger toch mooi als je daar als horde guild uit kwam rennen en er stond ook net een alliance guild die 30 seconden eerder naar buiten waren gerendVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:59:
Verwijderd
Ik vind 30 g veel, maar ik ben maar een arme Paladin, ik kan voor de meter niet grinden en ik heb er ook de tijd niet voor.
Irritant idd als iemand wat bugged, maar iemand ervoor kicken, kom op zeg zo ga je niet om met elkaar. Er van uitgaande dat je raid met volwassen mensen dan.
Irritant idd als iemand wat bugged, maar iemand ervoor kicken, kom op zeg zo ga je niet om met elkaar. Er van uitgaande dat je raid met volwassen mensen dan.
Verwijderd
Maar ik is het Shattered haal of Sethkk hall? maar niemand wilt naar die instance of komt door dat ik lvl68 benremcio schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:23:
[...]
of vind een rep farm groepje zoals ik het deed, ik had 5 lui die puur rep gingen grinden we gingen van fracion naar fraction. op deze manier heb ik 4 van de 5 instance fractions op exsalted gekregen, maar dan moet je net de lui ervoor vinden.
Verwijderd
Hey ik heb een vraagje aan rogue's
Ik heb nu combat/sub uitgeprobeert voor het levelen ,
Ma ik zie ook best veel rogue's voor ass, gaan mutilate is dat een goede build om te levelen
Of zal ik gewoon lekker combat blijven met 1 slow main hand sword en 1 snelle
mob pullen , ss ,slice dice ss,ss,ss,evi dood
?
Wat houd eigenlijk mutilate in en wat is de damage er van en hoe werkt het principe van aanvalen ervan >
Ik heb nu combat/sub uitgeprobeert voor het levelen ,
Ma ik zie ook best veel rogue's voor ass, gaan mutilate is dat een goede build om te levelen
Of zal ik gewoon lekker combat blijven met 1 slow main hand sword en 1 snelle
mob pullen , ss ,slice dice ss,ss,ss,evi dood
?
Wat houd eigenlijk mutilate in en wat is de damage er van en hoe werkt het principe van aanvalen ervan >
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 17:22 ]
WelVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:05:
Je kan hem niet eens meer buggen btw.
Daar kan je dus wel wat aan doen, Aran is niet luckbased, gewoon opletten.eendje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:14:
Echt serieus, lees die post nog is na zelf...Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:21:
[...]
Maar ik is het Shattered haal of Sethkk hall? maar niemand wilt naar die instance of komt door dat ik lvl68 ben
Verwijderd
CTprofiles is trouwens voorlopig gestopt, totdat CTprofiles 2 uitkomt. Teveel bugs de laatste tijd. (voor degene die het nog in hun sig gebruiken)
Verwijderd
lol heb ik gedaan maar ik dacht zelf altijd dat het sethekk halls was.HolyCorn schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:41:
[...]
Echt serieus, lees die post nog is na zelf...
Hoe voorkom je dan Flame-wrath en Blizzard? Liefst in de periode dat de elementals er zijn, zoals in mijn raid 2 weken geleden gebeurde. Ik noem het luck, omdat je, met exact dezelfde tactics hem de volgende keer zonder een enkele dode raid-member killed.Helox-in-a-box schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:30:
[...]
Daar kan je dus wel wat aan doen, Aran is niet luckbased, gewoon opletten.
als wij aan het raid-en zijn en ik zie een wipe aan dan neem ik als hunter afstand van de groep en doe FD, en blijf zo liggen tot iedereen dood is en geen aggro heb en dan sta ik op om daarna een priest te ressen met mijn goblin jumping cables XL.
en dat vinden ze beter dan een corps run.
ik ben overings 1 van de weinige in de guild die cables heeft en repairbots heeft/maakt :-p
en dat vinden ze beter dan een corps run.
ik ben overings 1 van de weinige in de guild die cables heeft en repairbots heeft/maakt :-p
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Ik heb het niet over het fet feit dat je die 2 instances door elkaar haalt, maar meer over de wartaal in je post. Zoveel moeite is het nu ook weer niet om in ieder geval een beetje leesbare post neer te zetten toch ?Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:55:
[...]
lol heb ik gedaan maar ik dacht zelf altijd dat het sethekk halls was.sorry
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:21:
[...]
Maar ik is het Shattered haal of Sethkk hall? maar niemand wilt naar die instance of komt door dat ik lvl68 ben
[ Voor 22% gewijzigd door HolyCorn op 04-06-2007 18:21 ]
Jaja, ik ben ook over de streep.
dus vanmiddag bij de mediamarkt.
1 maal world of warcraft en een 60 days prepaid
nu wil ik mijn trail account van 10 dagen, upgraden naar deze account, maar! dat gaat dus niet.
Ik krijg het idee dat er een verschil is in europe of amerika,
en dat dit 2 volkomen gescheiden systemen zijn.
op www.wow-europe.com kan ik mijn eigen account niet vinden
nickname zoals hier...
En op de www.worldofwarcraft.com kan ik mijn account wel vinden maar als ik mijn key invul dan krijg ik te horen dat dit geen goede is...
dus vanmiddag bij de mediamarkt.
1 maal world of warcraft en een 60 days prepaid
nu wil ik mijn trail account van 10 dagen, upgraden naar deze account, maar! dat gaat dus niet.
Ik krijg het idee dat er een verschil is in europe of amerika,
en dat dit 2 volkomen gescheiden systemen zijn.
op www.wow-europe.com kan ik mijn eigen account niet vinden
nickname zoals hier...
En op de www.worldofwarcraft.com kan ik mijn account wel vinden maar als ik mijn key invul dan krijg ik te horen dat dit geen goede is...
Je geeft meteen het goede antwoord al. Je hebt de trial gemaakt op de US servers, en daar dus ook een account.
Nu heb je in de winkel de EU versie ( ook wel enGB genoemd ) gekocht. Dat is wel de goede, maar idd kan je hiermee niet op de US servers. Je moet dus even een trial ( als die nog lopen ) op de EU maken, en dan kan je je code invullen op je EU account.
Nu heb je in de winkel de EU versie ( ook wel enGB genoemd ) gekocht. Dat is wel de goede, maar idd kan je hiermee niet op de US servers. Je moet dus even een trial ( als die nog lopen ) op de EU maken, en dan kan je je code invullen op je EU account.
Waarom moet ik een trail maken?
heb hier voor me de game en een 60 days kaart.
kan ik op een of andere manier mijn warrior overzetten?
ben nu level 11, heb geen zin om weer bij 1 te beginnen als het niet hoeft..
never mind...
al gelezen op de site,
dus heb nu account op europe aangemaakt
moet ik nu het spel opnieuw installeren?...
of kan ik ook ergens aangeven dat ik op europe wil connecten?
never mind...
al gelezen op de site,
[ Voor 31% gewijzigd door Jackbq op 04-06-2007 18:59 ]
Level 11 is nog niet zo hoog, en als je char idd op de US servers zit, kun je niet je char verhuizen naar de EU servers. Je zult toch echt overnieuw moeten beginnen. Maar van lvl 1t/m11 is niet heel veel werk tho
ik was met een uur a 1.5 uur al op lvl 10VeeGee schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:59:
Level 11 is nog niet zo hoog, en als je char idd op de US servers zit, kun je niet je char verhuizen naar de EU servers. Je zult toch echt overnieuw moeten beginnen. Maar van lvl 1t/m11 is niet heel veel werk tho
ben net een mage begonnen
echter ik zoek een goede macro die legaal eerst een arcane blast doet en daarne een frost nova.
ben zelf wat aan het kloten geweest echter het is mij niet gelukt.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
En pala's die DI'en. Die spell is puur bedoeld voor minder repaircosts. (doodgaan door DI kost niets en blijven leven doordat je OOC raakt kost niets) Voor het doorgaan na wipes heb je tenslotte een SS.ImdaMned schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:27:
[...]
[sarcasm]
[/sarcasm]
Locks die zichzelf dood hellfiren is er ook nog één.
Verwijderd
Hahah wauw, 55mb aan addons, toch maar even gezipt en er kwam 15mb uit. Das al een stuk beter
Heb em ge-upload voor je flyann, en je krijgt er gratis heel de atlas ellende bij
Hou er wel rekening mee dat die interface wel helemaal getuned is voor mijn resolutie -> 1440*900 dus je zal nog wel even bezig zijn voordat alles naar wens is
anyway.. http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=153200
Heb em ge-upload voor je flyann, en je krijgt er gratis heel de atlas ellende bij
Hou er wel rekening mee dat die interface wel helemaal getuned is voor mijn resolutie -> 1440*900 dus je zal nog wel even bezig zijn voordat alles naar wens is
Je HOEFT geen trial te maken, maar als het snel kan ( tis lang geleden voor mejackel7007 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:38:
never mind...
al gelezen op de site,
Verwijderd
op lvl 40 kan je al met lvlen 4g per uur halenVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 17:18:
Ik vind 30 g veel, maar ik ben maar een arme Paladin, ik kan voor de meter niet grinden en ik heb er ook de tijd niet voor.
Verwijderd
lvl 11 dat kan je in 2 uur doen als het niet minder is dat kost minder tijd dan overzettenjackel7007 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:38:
never mind...
al gelezen op de site,
Verwijderd
huh wat is dat voor een site, het werkt sowieso niet bij mij...Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:50:
Hahah wauw, 55mb aan addons, toch maar even gezipt en er kwam 15mb uit. Das al een stuk beter![]()
Heb em ge-upload voor je flyann, en je krijgt er gratis heel de atlas ellende bij![]()
Hou er wel rekening mee dat die interface wel helemaal getuned is voor mijn resolutie -> 1440*900 dus je zal nog wel even bezig zijn voordat alles naar wens is![]()
kan je misschien een andere site gebruiken,
alvast bedankt
Verwijderd
sorry ik heb 'm alVerwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:50:
[...]
huh wat is dat voor een site, het werkt sowieso niet bij mij...
kan je misschien een andere site gebruiken,
alvast bedankt
hij werkte alleen even niet
Verwijderd
Ja en zo ken ik er nog meerExitium schreef op maandag 04 juni 2007 @ 19:49:
[...]
En pala's die DI'en. Die spell is puur bedoeld voor minder repaircosts. (doodgaan door DI kost niets en blijven leven doordat je OOC raakt kost niets) Voor het doorgaan na wipes heb je tenslotte een SS.
Locks die zichzelf dood hellfiren is er ook nog één.
Verwijderd
heel erg bedank dat je m op internet hebt gezet maar ik heb een probleem als ik nu wow opstart heb ik een probleem: http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=153288Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:52:
[...]
sorry ik heb 'm al
hij werkte alleen even niet
hoe kan ik dit veranderen (vooral die message vakjes en de bars helemaal boven en onder) iemand een idee of aanwijzing
Fubar disablen in je addons venster? Zelfde met die chatmod 
Neem aan dat je weet waar dat is (alhoewel ik daar aan twijfel als je niet de moeite neemt je eigen ui samen te stellen
)
Is er trouwens een addon die een waarschuwing geeft zodra mijn trinkets van cooldown zijn? Ik vergeet ze nogal vaak bij het healen
Neem aan dat je weet waar dat is (alhoewel ik daar aan twijfel als je niet de moeite neemt je eigen ui samen te stellen
Is er trouwens een addon die een waarschuwing geeft zodra mijn trinkets van cooldown zijn? Ik vergeet ze nogal vaak bij het healen
Heeft geen signature.
Verwijderd
Iemand nog wat tips aangaande Outland Hunter Gear?
Ben op het moment druk bezig om alle greens kwijt te raken, wat wel lukt, maar het duurt zo ontzettend lang.
Bijna alles moet ik helaas solo doen, bosses en groupquests uitgezonderd (pugs), van mn huidig guild hoef ik niets te verwachten. Misschien toch maar weer eens opzoek gaan naar een ander guild.
Zou graag wat advies willen over gear welke via quests te behalen zijn.
Huidig setje: http://armory.wow-europe....=The+Maelstrom&n=Terminos
Binnenkort wel Band of Anguish (http://www.thottbot.com/i30973) erbij, alleen is de quest bugged sinds de laatste grote patch (The Fel and the Furious).
Daarnaast net begonnen met Varedis Must Be Stopped voor Sunfury Legguards (http://www.thottbot.com/i30948)
Tips zijn welkom.
Ben op het moment druk bezig om alle greens kwijt te raken, wat wel lukt, maar het duurt zo ontzettend lang.
Bijna alles moet ik helaas solo doen, bosses en groupquests uitgezonderd (pugs), van mn huidig guild hoef ik niets te verwachten. Misschien toch maar weer eens opzoek gaan naar een ander guild.
Zou graag wat advies willen over gear welke via quests te behalen zijn.
Huidig setje: http://armory.wow-europe....=The+Maelstrom&n=Terminos
Binnenkort wel Band of Anguish (http://www.thottbot.com/i30973) erbij, alleen is de quest bugged sinds de laatste grote patch (The Fel and the Furious).
Daarnaast net begonnen met Varedis Must Be Stopped voor Sunfury Legguards (http://www.thottbot.com/i30948)
Tips zijn welkom.
Verwijderd
ik snap gewoon helemaal niet hoe ze dat doen (daaronder bijv.) hij heeft hele mooie vakjes om die chat heen en die skillbars ook mooi er neerdommerick schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:19:
Fubar disablen in je addons venster? Zelfde met die chatmod
Neem aan dat je weet waar dat is (alhoewel ik daar aan twijfel als je niet de moeite neemt je eigen ui samen te stellen)
Dit topic is gesloten.