Wat ik anders zou willen? Grotere schijf. 60Gb vind ik toch wat te klein (met aardig wat apps en wat games zit je daar zo aan), en een grotere schijf iedere keer meeslepen vind ik teveel gedoe. Hooguit voor opslag van mp3's ofzo, maar apps moeten wat bij betreft gewoon allemaal in de laptop zelf zitten.Sm0k3r schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:59:
[...]
Wat zou je anders willen zien qua specificaties?
Ik heb hem besteld vanwege prijs/ kwaliteit, als ik een grotere schijf wil hebben koop ik er een los, en als dezelfde notebook hier bestel: http://www.planet-noteboo...0cb76ee912095f4933fbb55e6 kom ik boven de 2000.- euro incl. BTW.
Garantie is al 3 jaar NBD dus wordt gewoon opgehaald, wat ik wel jammer vind is dat er maar 1 model beschikbaar is en niet kan configureren, maar die 1500,- vind ik hem wel waard aangezien hij overal boven de 2000,- zit.
Wat ik ook anders zou willen is de videokaart. Heb het liefst een nvidia kaartje erin.
Maar wat je zegt, voor die specs is het wel goede prijs/kwaliteit ja.
Overigens is het sowieso moeilijk om een T61 hier ergens te kopen met een nvidia kaart.. zit er toch heel erg aan te denken mss toch maar een ander merk te kopen ofzo, want om een laptop nu uit het buitenland te laten komen.. ik ben er niet zo happig op.