Drivers enz:Pilske schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:03:
't Systeem is up and running, moet nou alleen nog alle drivers enzo installeren ... tijdrovend werkje altijd vind ik ..
-------------------
oh en @ hierboven, ik zou dat water niet gebruiken eigenlijkweet niet waarom maar het klinkt gewoon niet schoon genoeg eigenlijk
Voor je je computer een format geeft:
Alles downloaden dat je nodig hebt (Firefox/drivers/mediaplayers/Virusscanner enz enz enz), daarna programmafolders ctrl-c'en (de FF folder bijv, of die van thunderbird enz).
Nu heb je je computer geformat:
Display drivers als eerste (als je Nvidia hebt vergeet dan niet de Coolbits2 reg change hiermee unlock je verborgen drivereigenschappen en heb je geen alternatief proggie nodig om te clocken enz), daarna Firefox.
Je oude folder van Firefox over de nieuwe heen slepen en alles werkt perfect (reg is in takt) maar je instellingen en add-ons enz zijn nog het zelfde.
Zelfde werkt ook voor Foobar/BSplayer enz.
Die shit regelen kost een avondje en alles terug zetten minder dan een kleine middag.
Wat bij mij het langste duurt is die hele adobe suite terug zetten, die shit is altijd zo groot.
/edit
En nee, dat water wil ik ook niet gebruiken maar vroeg me af of het schoon zou zijn
/edit2 btw ik irriteer me dood aan de FP (frontpage). Waar is de Search heen, ik kan niet meer op mn eigen user zoeken (zoek een reactie van mezelf).

/edit 3 @ hieronder
Coolbits suckt in zoverre dat het allemaal opties zijn die al in de drivers zitten. Het enige wat coolbits doet is ze aanzetten.
Liever meer opties dan minder, je krijgt er imo wel veel voor terug om 2x te klicken.
[ Voor 15% gewijzigd door ixl85 op 14-07-2007 19:08 ]