netblade schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:41:
Heeft iemand al wat meer informatie over de V10, ik hoorde van de KS dat sommige winkels deze al zouden hebben maar de XL winkel in Leiden geeft aan dat ze deze niet hebben en nooit gaan krijgen.
Ik weet nu eigenlijk niet meer wie ik hiervoor moet bellen, als iemand wat meer info heeft ; mijn dank is groot!
Klantenservice kan heel veel zeggen maar heeft geen inzage in wat de winkels wel of niet op voorraad hebben. De winkels zijn net als de klant zelf, afhankelijk van logistiek en zolang logistiek ze niet voor uitlevering heeft liggen, worden ze ook niet uitgeleverd naar XL winkels.
Op dit moment is de test die enkele maanden geleden van start ging wel ergens in de laatste fase waarbij selectief een V10 naar bepaalde klanten wordt verzonden. Zelf had ik gevraagd of dit plaats, regio afhankelijk is maar zelfs dit lijkt niet het geval.
Voor een swap (omruilen van V8/V9 naar V10) zul je dus echt nog even moeten wachten tot ze werkelijk uitgeleverd kunnen worden. Wanneer dit eenmaal plaatsvind, zal zelfs klantenservice je dit kunnen vertellen. Tot die tijd wezen ze op deze afdeling ook niets.
Kleine note
De kans is trouwens redelijk groot, dat je de V9 niet voor een V10 kunt omruilen. Net zo min als dat je de V9 kunt omruilen voor een V8 (de kans dat men dit doet is n.l. ook aardig klein).
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 04-06-2015 13:23
. Reden: Aanvulling ]