[Fotoapparatuur] Raad eens wat ik nieuw (gekocht) heb. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 15.370 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES, ik heb hem binnen en lekker kunnen uitproberen de afgelopen dagen. Een Synology Disk Station DS-207 128MB met twee maal 500GB 7200rpm 16MB SATA-II schijven.

Afbeeldingslocatie: http://valith.web-log.nl/DS-207/size_front_tn_small.png
Note: let op de grootte van de Synology DS-207 tov het bierflesje...

Niet voor de volle 100% fotogear, maar toch zorgde mijn fotografie hobby ervoor dat ik deze aanschaf moest doen/kon verantwoorden. Mijn disken konden de grote hoeveelheid foto's niet meer aan en ik zocht een oplossing... Ik zocht een externe schijf die benaderbaar was door het hele huis (vanaf meerdere stations) en die de mogelijkheid af om foto's (video & MP3) in HD naar de XBOX360 in de huiskamer te streamen. Daarbij kan het apparaat nog veel meer, maar das niet echt relevant in dit topic. Daarvoor wil ik verwijzen naar [NAS] Synology DS-106/x07 ^ D-Link DNS-323 ^ Thecus 2100

Tevens kun je daar meer foto's vinden en alternatieven van andere leveranciers.
Mijn eerste indrukken van dit apparaat zijn werkelijk bijzonder goed!! En het formaat is echt bizar netjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:45

bonzz.netninja

Niente baffi

Henk schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 16:40:
\o/ \o/ \o/ \o/ \o/

Ik ben zo blij als een kind :+ Net gehaald:

Een canon eos 30D:
[afbeelding]

Canon EF-S 10-22/3.5-4.5USM (met zonnekap >:) :P )
[afbeelding]

Canon EF 70-200/2.8 USM:
[afbeelding]

En de nodige meuk zoals 4GB 133x CF enzo...

Meer volgt over 2 - 4 weken.... >:)

En ik wens bonzzz natuurlijk veel plezier met mijn zijn D50 ;)
dat ziet er zeker goed uit! Ook jij heel veel plezier daarmee. Tot nu toe ben ik erg in mijn nopjes met de d50, alhoewel ik nog wel eens een cursus mag gaan doen met al die extra opties die ik nu opeens heb. :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:18

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Gister even mijn configuratie uitgebreid met de Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM en omdat ik toch bij Foka was heb ik maar gelijk de Canon Speedlite 580EX II meegenomen.

Voor een instapper in de wereld van dSLR heb ik imho toch een leuk setje bij elkaar gespaard:
- Canon EOS 30D
- Canon EF 100mm f/2.8 Macro USM
- Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS USM
- Canon EF 70-200 f/2.8 L IS USM
- B&W 77E 010 MRC
- Canon Speedlite 580EX II
- Canon BG-E2
- 2x noname accu's van 2500mAH + oplader
- Sandisk CF 4.0 Ultra II
- Vanguard MP-15
- Monfrotto 390
- Lowepro SlingShot 300AW
(ik weet het....dit is lichtelijk een crosspostje)

* Oemfoefoe kan nu niet z´n gear de schuld geven als de foto´s zijn mislukt. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
Vandaag een prime gehaald, de Nikon 50mm f1.8 versie voor op mijn D80.

waarom? ga veel fotograferen in omgeving met weinig licht (concerten etc.),
dusssss..... let's find out.
Ook wel eens een portretje dat is ook erg goed mogelijk

Verder een zeer goede prijs/kwaliteitverhouding !!

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
niet echt speciaal maar goed.
Canon BG-E3 battery grip
2x HAMA accu's (heb dus nu in totaal 4 accu's)
B+W circular polarizer mrc 62

Oh en voor de mensen die het zich afvroegen, ja de hand strap die ik een tijdje geleden heb gekocht past nogsteeds

en als het een beetje meezit krijg ik binnenkort een "Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM"

weet er trouwens iemand waar je een bescherm kapje voor een Tamron 18-250mm lens kan kopen (maar dan de kant met de elektronica) deze ben ik namelijk in Hong Kong vergeten... |:(

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Barracuda schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:37:
niet echt speciaal maar goed.
Canon BG-E3 battery grip
2x HAMA accu's (heb dus nu in totaal 4 accu's)
B+W circular polarizer mrc 62

Oh en voor de mensen die het zich afvroegen, ja de hand strap die ik een tijdje geleden heb gekocht past nogsteeds

en als het een beetje meezit krijg ik binnenkort een "Canon EF-S 10-22mm F 3.5-4.5 USM"

weet er trouwens iemand waar je een bescherm kapje voor een Tamron 18-250mm lens kan kopen (maar dan de kant met de elektronica) deze ben ik namelijk in Hong Kong vergeten... |:(
Mag dan wel niet speciaal zijn, handig is het wel ;)

En die beschermkapjes, kun je die niet gewoon bij een fotospeciaalzaak halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
Fonzie27 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:48:
[...]

Mag dan wel niet speciaal zijn, handig is het wel ;)

En die beschermkapjes, kun je die niet gewoon bij een fotospeciaalzaak halen?
handig is het zeker, 8GB heb ik nog niet gehaald maar 2 accu's leeg schieten wel

ik kan alleen de kapjes voor het einde van de lens vinden (dus waar je je filters op zet) niet het begin

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Barracuda: Die kapjes zijn in principe een kloon van je mount, dus ook kapjes van andere merken (bijv canon) moeten prima passen. en dus zou je prima deze kunnen gebruiken : clicketyclick

[ Voor 7% gewijzigd door Magic op 23-07-2007 22:22 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Magic schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:21:
@Barracuda: Die kapjes zijn in principe een kloon van je mount, dus ook kapjes van andere merken (bijv canon) moeten prima passen. en dus zou je prima deze kunnen gebruiken : clicketyclick
dat is niet helemaal waar, het kapje van mijn tamron 70-300 past niet op mijn canon lenzen... (hoewel de canon dopjes wel uitwisselbaar zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotojunk
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-08 12:48
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:35:
[...]

welke shop kan het niet vinden op ebay voor die prijs >:)
Hier hebben ze hem ook voor dat geld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fotojunk schreef op maandag 23 juli 2007 @ 23:05:
[...]

Hier hebben ze hem ook voor dat geld..
bedankt fotojunk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
RonnieB82 schreef op maandag 23 juli 2007 @ 22:49:
[...]

dat is niet helemaal waar, het kapje van mijn tamron 70-300 past niet op mijn canon lenzen... (hoewel de canon dopjes wel uitwisselbaar zijn)
Maar ze zullen toch ook wel dergelijke dopjes voor de tamron? Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, een shop die tamron lenzen verkoopt zal neem ik aan ook wel van die doppen hebben als reserve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:16
Fonzie27 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:39:
[...]

Nice, ben zeer benieuwd naar de resultaten.
erg mooie foto -> http://members.chello.nl/m.veltman6/GOT.jpg

Gemaakte foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=KHRE8PKD

:)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Setje EF & EF-S compatibele tussenringen (EOS) gehaald bij KE.
Afbeeldingslocatie: http://img407.imageshack.us/img407/4753/danubiakr8.jpg
nu eigen foto (met canon doppen)
Merk blijkt "Danubia" te zijn, volgens verkoper "made by Soligor". Worden geleverd zonder front (body) dop en met een waardeloze achterdop - gelukkig heb ik nog echte liggen - en ze voelen een stuk minder solide dan mijn originele EF25II, maar ze doen het wel, zelfs AF (bij voldoende licht), ook op EF-S. Voor het eerst dat ik zo'n set met EF-S claim zag.

[update]: Belangrijk verschil met de originele is dat de binenkant niet gevoerd is met "fluweel". Je ziet de messing contactpennen gewoon lopen binnenin. Nouja, de prijs is er ook naar, één originele 25mm ring kost meer als deze hele set.

[ Voor 28% gewijzigd door Toff op 24-07-2007 17:14 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Toff schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 13:34:
Setje EF & EF-S compatibele tussenringen (EOS) gehaald bij KE.
[afbeelding]
De "ontgrendellipjes" zijn van dun metaal, anders dan op de foto
Merk blijkt "Danubia" te zijn, volgens verkoper "made by Soligor". Worden geleverd zonder front (body) dop en met een waardeloze achterdop - gelukkig heb ik nog echte liggen - en ze voelen een stuk minder solide dan mijn originele EF25II, maar ze doen het wel, zelfs AF (bij voldoende licht), ook op EF-S. Voor het eerst dat ik zo'n set met EF-S claim zag.
Ze zien er inderdaad precies hetzelfde uit als mijn soligor tussenringen, alleen ik kan dan geen ef-s lenzen gebruiken. Ik heb er dan wel doppen bij.

Op het nieuwe plaatje zien ze er inderdaad toch anders uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door Magic op 24-07-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Die Soligors zijn 12/20/36mm, de Danubia's zijn 13/21/31mm. Blijkbaar heeft KE een plaatje van Soligor gebruikt. Heb nu zelf maar een foto gemaakt...

[ Voor 0% gewijzigd door Toff op 24-07-2007 15:57 . Reden: tikvoudje ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Toff schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:13:
Die Soligors zijn 12/20/36mm, de Danubia's zijn 31/21/31mm. Blijkbaar heeft KE een plaatje van Soligor gebruikt. Heb nu zelf maar een foto gemaakt...
Je hebt een typefoutje gemaakt, er staat nu 31/21/31 ipv 13/21/31 mm.

Cameranu verkoopt een Kenko setje dat op EF-S zou moeten werken. Het is me niet helemaal duidelijk of die dan ook op EF werkt, lijkt me wel.

Hoe werkt zo'n setje eigenlijk? Er zit geen glas in, dus de kwaliteit tussen de verschillende merken onderling zal minimaal zijn. Maar stel je hebt een 100 mm lens, je gebruikt een 20 mm tussenring. Wordt het dan een 120 mm lens?

Bij een extender/teleconverter moet je vermenigvuldigen met een factor, maar daar zit glas in. Dus dat werkt anders, toch?

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
net binnen: :)

Afbeeldingslocatie: http://www.photoq.nl/techniek/afbeeldingen/lightroom_boxshot_left.jpg
Deze behoeft geen introductie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/onetrail/images/low/475453-942.jpg
500gb western digital mybook pro. Aangesloten via firewire 800 op mijn pc, om mijn fotoalbum op te slaan :P Ik had al een essential edition 320gb en die is dedicated backup van al mijn data, maar is via usb te langzaam om heftige foto's op te editen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
ajhaverkamp schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:36:
[...]

Je hebt een typefoutje gemaakt, er staat nu 31/21/31 ipv 13/21/31 mm.

Cameranu verkoopt een Kenko setje dat op EF-S zou moeten werken. Het is me niet helemaal duidelijk of die dan ook op EF werkt, lijkt me wel.

Hoe werkt zo'n setje eigenlijk? Er zit geen glas in, dus de kwaliteit tussen de verschillende merken onderling zal minimaal zijn. Maar stel je hebt een 100 mm lens, je gebruikt een 20 mm tussenring. Wordt het dan een 120 mm lens?
Nee, dat niet, tussenringen zorgen er puur voor dat je minimale focus-afstand verkleint wordt, je brandpuntafstand blijft hetzelfde. Een soort macro-voorzetlens, maar dan erachter, wat dus scheelt in optiek.
Bij een extender/teleconverter moet je vermenigvuldigen met een factor, maar daar zit glas in. Dus dat werkt anders, toch?
Een TC verandert níet de kortste focus-afstand, maar wél de brandpuntafstand. Zet je dus een 1.4 TC op een 70-200 met korste focusafstand 1m, dan zal die op 200mm ongeveer factor 1:3.5 geven, als je onderwerp op 1m afstand zit. Pak je nu dezelfde lens met TC op ongeveer 300mm, dan zal dat een vergroting geven van 1:2, nog steeds op 1m focusafstand (iets groter, meer iets van 1:2,5 trouwens).

Ze doen dus eigenlijk allebei precies het tegenovergestelde :) De TC verbouwt je macro-factor door de brandpuntafstand te verlengen, de tussenring door je focusdistance te veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:01
Goed, ik heb ook weer eens wat gekocht :

- Lowepro Rolling CompuTrekker Plus AW
- Lowepro Stealth Reporter D300 AW
- Canon 580EX II
- Extreme III 2GB CF
- Ultra II 2GB SD
- 2x Hama 2700 batts.

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.net/gear/tas_600.jpg
*klikbaar voor een grotere (onbewerkte) versie*

M'n Lowepro Stealth Reporter D650 AW werd iets te klein voor alle zooi, vandaar de grote en ruime CompuTrekker. Daarnaast is het dragen van al die kilo's niet fijn voor je schouder/rug/arm, dus vandaar dat ik een trolley wilde. De kleinere Stealth Reporter D300 is handig voor als ik niet iedere keer naar m'n normale tas wil lopen; m'n belangrijkste lenzen passen erin, dus tasje om de ene schouder en m'n camera om m'n andere schouder.

De 580EX II heb ik gekocht omdat ik de komende tijd snel op locatie moet schieten, dus dan komt een extra (draagbare) flitser mooi van pas. Daarnaast is het wel handig om bij een weathersealed body ook een waterbestendige flitser te hebben. [fanboy] Go Canon! [/fanboy]. Daarnaast heeft de nieuwe 580EX een socket voor een toekomstige Pocketwizzard. Jeej!

Ben vooral heel blij met de trolley want er gaat echt alles in
1Dmk2N, 30D, 17-40, 24-70, 70-200, 15 fish, 50, 2x 580EX, Macbook Pro, spijkerbroek :P

De voornaamste reden voor het bovenstaande spul is echter aankomend weekend : gezellig met Floris op stap in Belgie! (L) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:50

sapphire

Die-hard pruts0r

Owkeej dit gaat stom klinken maar k was net bij m'n oma en die had geloof ik alles wat ze qua foto/video spul had van vroegâh ff naar beneden gehaald, wel grappig al die oude spulletjes enzo maja ik kan er iig niks mee.
Maartoch er zat een bijna niet gebruikte Philips 1000watt lamp bij met statief mount bij :) die leek me toch wel uitermate handig voor een heleboel dingetjes :)

dank U Oma O+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk ingerichte fotostudio, Gerard! ;) :P

Wel verbazend dat dat ExtremeIII CF kaartje in een doos van flink paperback formaat wordt geleverd. Hoeveel extra betaal je voor de onnodige hoeveelheid lucht dat zo'n doos in magazijnen en tijdens transport inneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

GerardHenninger schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:06:
Goed, ik heb ook weer eens wat gekocht :
LOL om dat ook weer in de WC op de foto te zetten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 21:36

Garyu

WW

Wieee hier ook nog even fotootje plaatsen:

Afbeeldingslocatie: http://www.arjangeven.nl/photo/dsc2377.jpg

Tweedehands, drie weken oud, maar de kerel vond de schouderband te onhandig. Geen probleem voor mij :D.

Hij had nieuw 137 betaald, ik heb hem overgenomen voor € 85 :D.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 16:25
Nice de rolling computrekker plus, zit er ook naar te kijken want ook mijn 650AW is te krap...
Denk je dat er naast een 300 2,8 IS nog 2 x 1D2 + 15fish/16-35/24-70/70-200IS + 580EX nog wat bij past, op de site zie ik dat hij een 400 2,8 kan slikken alleen vraag ik me af wat er dan verder nog bij past.
Zou mooi zijn als ik nog een paar primes kwijt kan ;) , zijn wel lompe L primes o.a. de 85mmII.
Heb je misschien een foto incl gear :P ?

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Je bent denk ik beter uit met een ThinkTank Airport Security Triplefox :) Die is nog groter!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
sapphire schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 20:18:

Maartoch er zat een bijna niet gebruikte Philips 1000watt lamp bij met statief mount bij :)
dank U Oma O+
Wel oppassen met dat ouwe spul. Die halogeenlampen (neem aan dat het er zo een is) zaten vroeger onbeschermd in een reflector (geen glas ervoor oid). In theorie kunnen ze spontaan klappen en ze worden ontzettend heet. Heb er wel eens een helemaal krom zien buigen, overigens zonder te ploffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Triplefox schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 23:24:
[...]

Nice de rolling computrekker plus, zit er ook naar te kijken want ook mijn 650AW is te krap...
Denk je dat er naast een 300 2,8 IS nog 2 x 1D2 + 15fish/16-35/24-70/70-200IS + 580EX nog wat bij past, op de site zie ik dat hij een 400 2,8 kan slikken alleen vraag ik me af wat er dan verder nog bij past.
Zou mooi zijn als ik nog een paar primes kwijt kan ;) , zijn wel lompe L primes o.a. de 85mmII.
Heb je misschien een foto incl gear :P ?
Ja hoor, er gaat prima een 300 2.8 IS in, maar dan moet die aan je body zitten, of je moet je body's met dop in die tas doen. Een 400mm heb ik nooit in m'n handen gehad, dus ik weet niet hoe groot die is en ik weet dus ook niet of dat past met de rest van je gear.

Ik heb op dit moment nog genoeg ruimte voor een extra body (in totaal dus 3x) of voor nog wat primes.

Zal straks even een foto voor je posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ja we willen plaatjes!

Zoals ik je al mailde vanmorgen:
Dus geen Pelican, geen ThinkTank Airport Security/International, maar de LowePro. Prijstechnisch niet de minst verstandige keuze, maar ik ben bang dat hij te klein zal zijn/blijken.
Maar past alles? Dus 2-3 bodies, 70-200, 24-70, 16-35, 15fish, flitsers en ruimte voor een 85mm, laptop, laders, batterijen etc. etc.

Zelf ben ik bang voor drie dingen:
1. Dat de trolley te groot is, dat hij te onhandig wordt om mee te werken en misschien zelfs wel half leeg blijft. (Zonde toch?)
2. Dat de trolley toch te klein blijkt, dat ik dus niet alles er in kwijtkan en dan alsnog aan het balen ben dat ik de verkeerde heb gekocht.
3. De prijs, want de goedkoopste optie is nog steeds >250€

Dus: plaatjes!

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp

ajhaverkamp

gewoon Arjan

En die plaatje kunnen dan mooi hier. Mijn spullen passen nog steeds allemaal in de Lowepro Mini Trekker AW, die troley moet een stuk groter zijn, dus dan moet het zeker passen.
Enkel een laptop past er bij mij niet in, maar die sleep ik ook niet mee. Enkel op vakantie, maar dan gaat hij toch echt niet steeds mee met de camera. Die blijft dan bij de kleding.
Ik wacht nu al 1,5 week op mijn Lowepro Phototrekker AW II. Kan ik eindelijk weer spullen gaan kopen :). De levertijd bij Cameranu is nog steeds onbekend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Voor ajhaverkamp, triplefox en Floris :

Centraal Fototas Topic - Gerard Henninger's tasje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

[/crosspost]

Zojuist besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.cameranu.nl/upload/thumb_160/1130176540_514.jpg
Hoya UV Filter 67mm HMC Super

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstreet.nl/images/Canon_EW73B.jpg
Canon EW-73B

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-cameras.com/pic/300x300/08/78/lowepro_slingshot_200_aw_bag_1962.jpg
Lowepro Slingshot 200 AW

*O*

Eindelijk een tas waar ik m'n spul in kan opruimen, ipv op de grond te laten slingeren :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 07:26

momania

iPhone 30! Bam!

Besteld:

Canon EOS 30D + 18-55mm kit
Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/20553.jpg

Canon BG-E2 Grip
Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/15197.jpg

Lenmar Li-Ion Canon BP-511
Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/16898.jpg

Sandisk CF 2048 MB Ultra II
Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/14798.jpg

Mag ik nu ook bij het foto clubje? O+ :+

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

momania schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 16:59:
Besteld:

Canon EOS 30D + 18-55mm kit
[afbeelding]

Mag ik nu ook bij het foto clubje? O+ :+
Alleen als je die kit lens ritueel vernietigt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

CyBeR schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:02:
[...]

Als ik eerst heb leren fotograferen en met de tijd andere lens heb gekocht misschien wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
CyBeR schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:02:
[...]

Mwah, for the time being een prima lensje hoor, momania heeft op het moment meer in dat bereik dan ik... :+

Maar dat verandert dan weer snel :P

En momania: congrats natuurlijk... enig idee wanneer die order binnenkomt? want de grip is echt o-ver-al slecht leverbaar en die kan wellicht je order wat vertragen?

[ Voor 20% gewijzigd door Henk op 25-07-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

Zou ik bijna vergeten te posten hier?!

Afbeeldingslocatie: http://www.nikon.com.sg/products/792/74eba6f338/AFS_80-200_2.8D.jpg

En

Afbeeldingslocatie: http://www.fotal.pl/images/Sprzet/artykuly/krajobraz/tokina_12_24.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
GsJosh schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:07:
Zou ik bijna vergeten te posten hier?!

[afbeelding]

En

[afbeelding]
Ik vroeg me al af waar je bleef :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Henk schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 17:06:
[...]
En momania: congrats natuurlijk... enig idee wanneer die order binnenkomt? want de grip is echt o-ver-al slecht leverbaar en die kan wellicht je order wat vertragen?
Ik heb echt geen idee hoelang de levertijd is. De 30D+kit zelf en de grip zijn allebei in bestelling bij de leveranciers.

Ik merk het vanzelf wel, heb niet zo'n haast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Jinbei lichtstandaard, Manfrotto Clamp en een paar paraplutjes :) (40" wit (semi-transparant) en zilver)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 19:29
Afbeeldingslocatie: http://www.photographyblog.com/images/products/adobe_photoshop_elements_5_1.jpg

Voor wat basic fotobewerking dingetjes ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:49

Barrycade

Through the...

offtopic:
als je dan toch een plaatje ript van iemand zijn site, neem er dan een waar niet een dikke copyright in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

relonky vond het duidelijk tijd voor een nieuw topic zergmaar...
dus euh ja
slotje dan maar

Bericht hierboven

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.