Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Salaris detachering?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben ( Bijna ) een ict niveau 4 afgestudeerde MBOer van 19 jaar.
Nu wil ik eigenlijk gelijk gaan werken en ervaring opdoen. Via via ben ik bij een detacherings bureau gekomen. Dit lijkt mij leuk, omdat je op veel locaties terecht komt met verschillende mensen. Ook krijg ik opleidingen vergoed en een lease auto.

Ik vraag mij nu alleen af ( er is nog geen gesprek geweest, wel gepland ) wat ik kan verwachten kwa salaris. Ik verwacht geen wereld salaris kom kwa werk net om de hoek kijken, maar waar zou het naar toe kunnen gaan.

Iemand die dezelfde richting als mij gestudeerd heeft en ook de detachering is in gegaan?

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:47

Wish

ingwell

Neus hier eens rond:

Ander topic in WI

No drama

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Er is een behoorlijke lange topic reeks waar salarissen en richtingen in staan. Daar kan je een aantal aanknopingspunten vinden. :)
Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 4)

Verder zijn er nog wat verschillende onderwerpen over diverse detacheerders op dit forum, bijvoorbeeld Ervaringen werken bij Peak-IT? welke zich meer richt op de mbo'er.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 13:05:
Hallo,

Ik ben ( Bijna ) een ict niveau 4 afgestudeerde MBOer van 19 jaar.
Nu wil ik eigenlijk gelijk gaan werken en ervaring opdoen. Via via ben ik bij een detacherings bureau gekomen. Dit lijkt mij leuk, omdat je op veel locaties terecht komt met verschillende mensen. Ook krijg ik opleidingen vergoed en een lease auto.

Ik vraag mij nu alleen af ( er is nog geen gesprek geweest, wel gepland ) wat ik kan verwachten kwa salaris. Ik verwacht geen wereld salaris kom kwa werk net om de hoek kijken, maar waar zou het naar toe kunnen gaan.

Iemand die dezelfde richting als mij gestudeerd heeft en ook de detachering is in gegaan?
Bij mijn werkgever (ook een grote detacheerder) zou je richting de 1400,- bruto gaan.
Bij de een wat meer, bij de ander wat minder.

Kijk ook naar de secundaire delen die je gaat krijgen.
Wil je bijv. een leaseauto? Etc.

Maar vooral met bovenstaande, in Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 4) kun je erg veel vinden.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00
Welkom op GoT :) Ik sluit dit topic, omdat een antwoordt op de vraag goed terug is te vinden in Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 4) of een van zijn voorgangers.

Dit topic is gesloten.