Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Zojuist een Leica C-Lux 3 in de UK besteld voor de vrouw. Scheelt in totaal precies 100 Euro met de goedkoopste aanbieder in de Pricewatch.Fiber schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 23:51:
Je zou ook kunnen overwegen om in Engeland te gaan shoppen. Scheelt al gauw 20% momenteel met een Pond die nu ongeveer 1 Euro waard is....
http://www.harrisoncamera...etail.kmod?Productid=7954
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 15:22 ]
Toch wel, mits het binnen de EU is en Amazon UK is binnen de EU en ook nog is geen import heffingen. Dus dat wordt wel erg aantrekkelijk zoDaannO schreef op woensdag 31 december 2008 @ 00:07:
Je zit overigens wel met de garantie. Als je volgens mij een Canon bijv koopt bij Amazon dan heb je in Nederland geen garantie erop..
Verwijderd
Dat zou toch wel erg jammer zijn..#
# Delivery Restrictions: This item can only be delivered within the UK
Find out more about our Delivery Rates and Returns Policy
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2009 23:49 ]
Verwijderd
Das echt wel jammer, prijzen van de zaken die ik wil kopen liggen tog wel een aardige 20% lager..*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) ***
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2009 23:50 ]
Verwijderd
Sigma 10-20MM F4-5.6 EX DC HSM for Canon EOS voor "slechts" 320 pond
Waar ik eigenlijk op zoek naar was
Alhoewel ik toch wel zou neigen om naar de Canon EF-S 10-22MM F3.5-4.5 USM te gaan. Daar is hij ook slechts £480.. Dilemma's
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 11:08 ]
Die Sigma is nou niet bepaald een lens die ik blindelings zou durven kopen...Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:57:
De prijzen daar liggen jammer genoeg niet echt zo laag, maar er zitten dan toch wel een aantal uitschieters tussen. Bv:
Sigma 10-20MM F4-5.6 EX DC HSM for Canon EOS voor "slechts" 320 pond
Waar ik eigenlijk op zoek naar was
Alhoewel ik toch wel zou neigen om naar de Canon EF-S 10-22MM F3.5-4.5 USM te gaan. Daar is hij ook slechts £480.. Dilemma's
Foto Fortgens in Barneveld adverteerd op MP met een Canon 40D body (nieuw) voor 599,-
Leuke prijs voor een mooie body!
(ben ik even blij dat ik op 30-12 nog 770,- voor mijn 40d/grip/kitlens heb gevangen!)
W000000000tttt: http://www.calumetphoto.co.uk/item/321-035D/rebates 507 (na cashback wat ook in NL mag dus) pond voor een 40DPsychotic_01 schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 10:50:
Deze webshop verzendt wel naar NL als het goed is. Weet niet hoe de prijzen zijn t.o.v. amazon.
Verwijderd
http://www.bitesizedeals....ct=viewProd&productId=596
Waar ik hoogstwaarschijnlijk m'n Canon 10-20mm ga kopen
http://www.bitesizedeals....productId=336&aff_code=sc
Is er geen 'pricewatch' site in de UK ofz?!
[ Voor 13% gewijzigd door DaannO op 02-01-2009 12:29 ]
Verwijderd
Jammer genoeg niet, heb ook al zitten zoeken. De twee bovenstaande shops bleken wel de goedkoopste te zijn van de velen die ik vond. Ik heb ook gemaild naar diegene die ik gaf met dezelfde vragen. Ik laat het je wel nog weten via DM, mocht jij hetzelfde willen doen.DaannO schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:29:
Naja heb even die andere gemaild hoe dat zit met de cashback voor ons land en wat de kosten zijn voor shipping. Daar is hij toch net wat goedkoper
Is er geen 'pricewatch' site in de UK ofz?!
Ook hier voor een leuke prijs, £565.70 voor de cashback vzk kan ik zo 1-2-3 niet vinden.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
http://www.canon.co.uk/Images/Claim%20Form_tcm14-551317.pdfDaannO schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:29:
Naja heb even die andere gemaild hoe dat zit met de cashback voor ons land
Wobcat schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 12:38:
http://www.cameraworld.co...S%2040D%20Body%20CashBack
Ook hier voor een leuke prijs, £565.70 voor de cashback vzk kan ik zo 1-2-3 niet vinden.
Dus die eerste is emt 507 alsnog het goedkoopst£60 CashBack - after CashBack price £515.70
Jup, volgens de AV van Canon dus geen probleem maar toch maar even voor de zekerheid gevraagd
Ow btw, ik kom er ook achter dat ze shops in NL hebben dus alleen maar beter qua vertrouwenDanijel,
The cashback is valid for customers within Europe.
For more information please see http://www.canon.co.uk/Im...%20FINAL_tcm14-551316.pdf
Shipping to Holland will cost £17.63
Kind regards
[ Voor 16% gewijzigd door DaannO op 02-01-2009 12:52 ]
Verwijderd
http://www.reviewcentre.com/reviews197025.html
Vanavond dus ook eens m'n bestelling plaatsen bij Calumet.
Besteld. Wel raar dat de verzendingskosten nog niet bekend zijn. Er zal een medewerker contact met mij opnemen, dat was de enigste beschikbare methode voor verzending. Tenminste dat las ik toch zo bij het afrekenen:
Ook in de bevestigingsmail:Shipping Method | Other - Have a sales rep contact me -
SHIPPING CALLBACK REQUIRED:
The system has determined that a sales representative
must contact you to resolve a shipping issue with
your order. The order total therefore is invalid,
and will not be finalized until the shipping issue
is resolved.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 13:32 ]
Ook zojuist besteld, ik doe het via bank transfer. Ik heb alles via de zelfde chick geregeld via de mail en die is echt mega snelVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 13:17:
Kzal m'n 10-20 ook maar daar bestellen. Na het lezen van een aantal shopreviews (gekregen van Psychotic_01, dank u hiervoor), blijkt de shop niet echt betrouwbaar te zijn.
http://www.reviewcentre.com/reviews197025.html
Vanavond dus ook eens m'n bestelling plaatsen bij Calumet.
Besteld. Wel raar dat de verzendingskosten nog niet bekend zijn. Er zal een medewerker contact met mij opnemen, dat was de enigste beschikbare methode voor verzending. Tenminste dat las ik toch zo bij het afrekenen:
[...]
Ook in de bevestigingsmail:
[...]

Verwijderd
link: http://www.calumetphoto.co.uk/item/321-035E/specifications
5D III | 1D II | 17-40 | 24-70 | 35 | 85 | 70-200 | parlevlietfotografie.nl
Verwijderd
http://www.calumetphoto.co.uk/item/321-024A/
Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM Lens voor £736.
Calumetphoto heeft aardige prijzen, vooral nu met de huidige koers. Er zijn al een aantal tweakers die er de afgelopen dag(en) een mooie bestelling hebben geplaatst. Misschien eens om een korting vragen

@hieronder: Jup, volgende keer dan maar, als 2£ = 1€

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 21:27 ]
Verwijderd

Dat loont zelfs nog meer dan genoeg om de 24-70L daar te halen en vervolgens hier scherper te kallibreren bij ROFA
De 40D moet je gewoon hier bij KE kopen, neem je gewoon zo'n B-stock, prijs is te verwaarlozen met die uit Engeland.
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2009 21:47 ]
Verwijderd
Inderdaad, met de huidige koers kunnen we zelf een webshopje beginnen. Lenzen uit Engeland importeren en dan voor €200 per stuk meer verkopenVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:36:
Sjezus, kijk de 24-70 eens en dan met name die van Nikon zeg, dat zijn wel de betere prijzen.....dat scheelt je in het geval van de 24-70 + 14-24 gewoon 750-800,- met de Nederlandse prijzen![]()
Dat loont zelfs nog meer dan genoeg om de 24-70L daar te halen en vervolgens hier scherper te kallibreren bij ROFA
Maar serieus, de prijzen liggen daar echt enorm goed. Mochten er nog tweakers aan het zoeken of wachten zijn op goede aanbiedingen, dan is dit hét moment.
Je vergeet de 60 pond cashback bij CanonVerwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:36:
Sjezus, kijk de 24-70 eens en dan met name die van Nikon zeg, dat zijn wel de betere prijzen.....dat scheelt je in het geval van de 24-70 + 14-24 gewoon 750-800,- met de Nederlandse prijzen![]()
De 40D moet je gewoon hier bij KE kopen, neem je gewoon zo'n B-stock, prijs is te verwaarlozen met die uit Engeland.
Verwijderd
Is bekend! Dan zit je op zo'n 530,- excl. verzending en bij KE is een B-stock iets van 550,- als ik het mij goed kan herinneren, helemaal nieuw zelfs iets boven de 600,- en bij zulke verschillen hou ik het liever hier.
Maarre, inkopen doen met een FF cam in het vooruitzicht zou misschien wel interessant zijn, zeker met de prijsverhogingen in het vooruitschiet. Een 17-40 + 24-70 + 135/2 scheelt al iets meer dan 400,- met de prijzen bij KE al moet ik zeggen dat de 135/2 daar wel verreweg de beste koop van is.
Want als de engelse importeur weer moet bijbestellen bij Nikon/Canon en in Yens mag afrekenen zouden de prijzen in GB wel weer eens omhoog kunnen gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:57:
[...]
Maar serieus, de prijzen liggen daar echt enorm goed. Mochten er nog tweakers aan het zoeken of wachten zijn op goede aanbiedingen, dan is dit hét moment.
The devil is in the details.
edit: bedoel op die 40D he.
[ Voor 14% gewijzigd door psychodweep op 02-01-2009 23:20 ]
Op hun site staat:DaannO schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 23:20:
Hoezo dat dan?
Canon EOS-40D - body only
Calumet # 321-035D
Mfg. Part # 1901B020AA
Ships 1 - 3 weeks
Ja, maar jij riep:
1 tot 3 weken staat er, maar jij maakt er 2 tot 3 weken van. Waarom? Niet dat ik er zou bestellen, maar daar gaat het niet over.psychodweep schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 23:19:
Bij die Calumetphoto moet je wel 2-3 weken wachten vooraleer em verzonden wordt... das wel kut.
edit:
Die Nikon D90 body staat er ook wel mooi geprijst: 568 pond tegenover 788 op KE
Nog shops met de Canon 40D:
http://www.parkcameras.com/7417/Canon-EOS-40D.html
http://www.warehouseexpre.../default.aspx?sku=1021790
en hier enkele reacties over die shops:
http://photo.net/travel-photography-forum/00RJrK
edit2:
parkcameras en cameraworld shippen niet naar buitenland.
reacties over warehouseexpress zijn niet altijd positief: http://www.reviewcentre.com/reviews102429.html
[ Voor 141% gewijzigd door psychodweep op 03-01-2009 15:41 ]
Maar ik mag helaas van de baas hier in huis nog geen nieuw spul kopen... eerst verhuizen.
En als er iets mee "is", dan zwem je er na je verhuizing "even" mee naar de overkant? Als "baas in huis" kies ik dan toch voor de zekerheid van KE - voor mij minder dan 15 min. rijden - boven een adres dat een paar uur zwemmen hiervandaan ligt.woelders schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 01:13:
Toch leuk... een 70-200 F2.8 IS voor GBP 1229,-, terwijl die bij KE voor € 1599,- staat... ff rekenen... incl. verzenden kost je dat ong. GBP 1260,- = € 1400 en dat is toch € 200,- goedkoper dan hier! Snel verdiend haha!
Maar ik mag helaas van de baas hier in huis nog geen nieuw spul kopen... eerst verhuizen.
Verwijderd
more is more
Het enige dat ik zie is dat je moet betalen als je een internetaankoop uit het buitenland doet. Over onderscheid tussen EU en niet-EU vind ik daarover niets.
Als iemand me overtuigt dat ik niet hoef te betalen, bestel ik snel een 10-22
more is more
Het ging over de UK dat valt binnen de EU dus de belasting (VAT 15% tijdelijk verlaagd van 17,5%) betaal je in het land zelf. Als je buiten Europa koopt (VS, Hongkong) koop je taxfree en betaal je de BTW bij de douane in NL. (ook over de verzendkosten)just_dre schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 10:48:
Op http://www.douane.nl/part.../internetaankopen-01.html van de douane staat echter wel dat je nog 6,7% douanerechten en 19% omzetbelasting moet betalen. Plotseling wordt het kopen van objectieven minder interessant. Gek genoeg zijn het slechts enkele producten waar het over gaat, waaronder dus objectieven, maar geen bodies.
Engeland is nooit echt goedkoop geweest met fotospul het is dat de pond nogal geduikeld is.
Lens was perfect verpakt met 3 dagen na betaling in huis, nooit iets van douane o.i.d. gehoord/gezien.
Kan natuurlijk dat het mazzel was en het pakje er tussendoor geglipt is, maar volgens mij is binnen de EU vrij verkeer van goederen.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
[ Voor 95% gewijzigd door just_dre op 03-01-2009 11:28 . Reden: offtopic ]
more is more
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
ze verwachten volgende week weer stock te hebben dus reken op max. 3 weken. Dan snel cashback formulier invullen want deze moet voor 2 feb terug in Engeland zijn: http://www.canon.co.uk/Images/Claim Form_tcm14-551317.pdfpsychodweep schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 00:08:
[...]
Op hun site staat:
Canon EOS-40D - body only
Calumet # 321-035D
Mfg. Part # 1901B020AA
Ships 1 - 3 weeks
Als ik de huidige importprijs bekijk kan het wel 's tot diep in het najaar of zelfs begin 2010 duren voordat de body voor 600 euro in nederland te krijgen is.
Ik wil nu wel een nieuwe camera maar gepland was het nog niet omdat de D50 het nog prima doet en, alhoewel ik soms wel tegen de beperkingen aanloop, op zich nog goed voldoet.
Wat denken jullie ervan?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Verwijderd
Ik zou zeggen, nu je de kans hebt, ga er voor. Een miskoop kun je denk ik niet echt doen. Bevalt het je niet kun je hem waarschijnlijk voor dezelfde prijs, als de aankoopprijs in de UK, hier verkopen.
En je leeft ten slotte maar 1 keer!
Maarja, that's just my 2 eurocents
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Verwijderd
ik zou igg misbruik maken die mooie prijzen in de u.kWijnands schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:53:
Ik zit nu enorm te piekeren over nu voor een D90 gaan of niet. Mijn vrouw, die veto recht heeft bij dat soort uitgaven, twijfelt mee. Mijn redenatie is dat import uit de UK nu nog heel voordelig is. Volgens nikonrumors zit er een prijsverhoging aan te komen waardoor die body heel goed weer richting nederlandse prijzen zou gaan.
Als ik de huidige importprijs bekijk kan het wel 's tot diep in het najaar of zelfs begin 2010 duren voordat de body voor 600 euro in nederland te krijgen is.
Ik wil nu wel een nieuwe camera maar gepland was het nog niet omdat de D50 het nog prima doet en, alhoewel ik soms wel tegen de beperkingen aanloop, op zich nog goed voldoet.
Wat denken jullie ervan?
zo als het er nu uit ziet komt er hier ook een mooi stuk nikon glaswerk deze kant op.twijfel alleen nog ff of ik er niet gewoon een weekendje london tegen aan plak ...
Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen met anderen. Niet voor vragen over acculaders etc.
amper 24 uur geleden heeft YC hier ook al een mod-break neer gezet
Wat hier mag is: "blabla is daar goedkoop, sla je slag", een minimaal overleg over een aanbieding mag, maar hier wordt veel te makkelijk dingen ook gevraagd, waar dit topic niet het geschikte topic voor is.
De GB Pound is goedkoop; wat te kopen in Engeland?
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
De gelegenheid creëert de discussie. Dit leeft nu kennelijk bij de mensen die uit zijn op mooie aanbiedingen voor fotocamera's en dergelijke. IMHO juist helemaal on-topic. Anders moet ik in twee topics gaan lezen. Eerst staat hier de aanbieding en in een ander topic moet ik dan gaan zoeken naar een antwoord op de vraag over compatible acculaders. Het een kan niet zonder het ander volgens mij. Wedden dat ze in het topic over "wat te kopen in GB nu het pond zo laag is" ook gaan modereren als je over acculaders begint? Is ook daar immers niet on-topic.Nomad schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:40:
Dit topic wordt echt teveel misbruikt voor onderwerpen die hier niet horen.
Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen met anderen. Niet voor vragen over acculaders etc.
amper 24 uur geleden heeft YC hier ook al een mod-break neer gezet
Wat hier mag is: "blabla is daar goedkoop, sla je slag", een minimaal overleg over een aanbieding mag, maar hier wordt veel te makkelijk dingen ook gevraagd, waar dit topic niet het geschikte topic voor is.
Een topic over aanbiedingen over behoorlijk specifieke en dure electrische apparatuur kan niet functioneren zonder discussie over kwaliteit, compatibiliteit en dergelijke (zie bijvoorbeeld ook het topic [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5. Ik vind dat dat te vaak wordt weggemodereerd.
Verwijderd
Verder is het eenmalig noemen van het feit dat de UK een andere stekker gebruikt dan NL wel interessant, maar eigenlijk net zo vanzelfsprekend als het noemen van 110V en NTSC in de USA.
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Dat vind jij, maar helaas ligt dat niet in jouw handen. Dit topic heeft volgens mij duidelijke grenzen van wat we wel en niet willen.joepert schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:54:
[...]
De gelegenheid creëert de discussie. Dit leeft nu kennelijk bij de mensen die uit zijn op mooie aanbiedingen voor fotocamera's en dergelijke. IMHO juist helemaal on-topic. Anders moet ik in twee topics gaan lezen. Eerst staat hier de aanbieding en in een ander topic moet ik dan gaan zoeken naar een antwoord op de vraag over compatible acculaders. Het een kan niet zonder het ander volgens mij. Wedden dat ze in het topic over "wat te kopen in GB nu het pond zo laag is" ook gaan modereren als je over acculaders begint? Is ook daar immers niet on-topic.
Een topic over aanbiedingen over behoorlijk specifieke en dure electrische apparatuur kan niet functioneren zonder discussie over kwaliteit, compatibiliteit en dergelijke (zie bijvoorbeeld ook het topic [Aanbiedingen] Complete Systemen & Laptops - Deel 5. Ik vind dat dat te vaak wordt weggemodereerd.
mig29 legt dat prima uit, dus blijkbaar is het wel duidelijk:
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 15:13:
Het lijkt mij juist wel dat deze zaken totaal los van elkaar staan. Dit topic is bedoeld om anderen op de hoogte te brengen van een leuke aanbieding die is gespot. Een inhoudelijke vraag over het apparaat zelf kan makkelijk in een ander topic worden gesteld. Daarnaast is het in de specs van een camera vrij eenvoudig te achterhalen welk type accu dit apparaat gebruikt en dus ook welke lader geschikt is. Mij interesseert een type specifieke lader in ieder geval niet in dit topic.
Verder is het eenmalig noemen van het feit dat de UK een andere stekker gebruikt dan NL wel interessant, maar eigenlijk net zo vanzelfsprekend als het noemen van 110V en NTSC in de USA.
Bij deze ook meteen de allerlaatste waarschuwing dat we hier ontopic mogen blijven. Er zijn ook in het shopping forum etc genoeg mogelijkheden om vragen te stellen die hier niet horen, of in specifieke camera topics, lenzen topics etc.
De volgende die nog steeds denkt dat offtopic gelul hier wel kan, krijgt gewoon meteen een PM aan zijn broek.
[ Voor 8% gewijzigd door Nomad op 05-01-2009 15:51 ]
Bij Saturn Tilburg tot 35% korting op geopende items.Wijnands schreef op maandag 05 januari 2009 @ 11:34:
Saturn hoofddorp, 20% korting op uitgepakte camera's. Weet niet of het ook showmodellen betreft, zoja wees daar dan voorzicht mee, die hebben veel te verduren.
Ik denk dat dit dan items zijn die klanten hebben teruggebracht.
Besteld bij Calumet UK, D90 & 18-105VR kit voor £711 (€ 745) incl. verzendkosten
Bedragen heb ik voor het gemak afgerond.
Dit scheelt ongeveer € 145 met de goedkoopste aanbieder uit de prijswatch.
Lijkt me dus wel een aanbieding
[ Voor 12% gewijzigd door Positron op 05-01-2009 21:10 ]
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Stel nou dat je binnenkort toevallig een tussenstop moet maken op London Gatwick of zo.Wobcat schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:44:
Nou, volgens mij mag ik dit wel melden dan....
Besteld bij Calumet UK, D90 & 18-105VR kit voor £711 (€ 745) incl. verzendkosten
Ga dan niet even bij de Dixons Tax Free kijken......
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Is inderdaad een scherpe prijs. Jammer dat ik ff blut ben want die D90 is wel echt interessant geprijsd zo. Wat waren precies de verzendkosten? (mag ik hopelijk wel vragen omdat het deel van de prijs is... of zou ik nu zo'n gevreesde PM krijgenWobcat schreef op maandag 05 januari 2009 @ 18:44:
Nou, volgens mij mag ik dit wel melden dan....

Aii jammer, Kan ook ff geen geld missen (Fiber schreef op maandag 05 januari 2009 @ 22:54:
[...]
Stel nou dat je binnenkort toevallig een tussenstop moet maken op London Gatwick of zo.
Ga dan niet even bij de Dixons Tax Free kijken......
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
15 pond. Ik zie nu sterk te twijfelen of ik die 40D nog neem bij ze aangezien hun levertijd op 3 weken staat op hun site en het bonnetje voor het eind van deze maand binnen moet zijn voor de cashback. Heb ze even gemaild hoe en wat.joepert schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 00:43:
[...]
Is inderdaad een scherpe prijs. Jammer dat ik ff blut ben want die D90 is wel echt interessant geprijsd zo. Wat waren precies de verzendkosten? (mag ik hopelijk wel vragen omdat het deel van de prijs is... of zou ik nu zo'n gevreesde PM krijgen)
Mediamarkt Arnhem bied de A200 incl kitlens aan voor 299.
Verwijderd
Tsja, waar leg je dan de grens he?Parle85 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:57:
Check voortaan eerst de pricewatch op tweakers of kieskeurig.nl, daar kun je dat bepalen. De goedkoopste internetwinkel doet hem weg voor 303 euro, dus weinig verschil. Overigens wel een nette prijs voor de MM.
Daarnaast vind ik het zelf interessant om winkels te zien die producten aanbieden tegen de laagste prijs op internet. Dit in verband met garantie, ruilen en mogelijkheid om de camera te proberen.
Canon Kit EOS 450D met 18-55 IS 444 euro
Bij de Media Markt Rotterdam zelfde kit voor 477 euro, maar als je zegt dat hij in Den Haag 444 is krijg je hem daar ook voor mee.
En gewoon NL uitvoering...
Ik heb dat een keer geprobeerd mooi niet. Ze zeggen keihard moet je hem daar maar gaan halenJeroen Smolders schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:57:
Bij de Media Markt Den Haag
Bij de Media Markt Rotterdam zelfde kit voor 477 euro, maar als je zegt dat hij in Den Haag 444 is krijg je hem daar ook voor mee.

Maar 444 is heel goedkoop..
Tubes....It's what make music music!
Je kan ook de bevestigingsmail gebruiken om op te sturen volgens de pdf van de Canon Cashback formulier ??DaannO schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:16:
[...]
15 pond. Ik zie nu sterk te twijfelen of ik die 40D nog neem bij ze aangezien hun levertijd op 3 weken staat op hun site en het bonnetje voor het eind van deze maand binnen moet zijn voor de cashback. Heb ze even gemaild hoe en wat.
Naar de BCC gaan en dan krijg je het voor 404 euro mee met een beetje onderhandelen.Jeroen Smolders schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:57:
Bij de Media Markt Den Haag
Edit: Even verduidelijken. BCC hanteert een laagste prijs garantie. Dit geldt officieel alleen als je het product daar hebt gekocht en het ergens anders voor goedkoper ziet liggen. Dan krijg je het prijsverschil + 25% van dat verschil terug.
Als je de prijs van MM gelijk laat zien, dan willen ze nog wel eens de camera gelijk voor de laagste prijs verkopen.
[ Voor 29% gewijzigd door Crashcat op 07-01-2009 01:19 ]

Ja, wat Crashcat schrijft is gewoon waar. Niet dat een 1000D daarmee een slechte koop is, voor jouw prijs, en zeker niet "belachelijk". Van de door mij misgelopen cashback en prijsverlagingen zou ik een mooie camera kunnen kopen inmiddels, maar ik heb wel heel veel fotoplezier gehad in de tussentijdAenarion schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:57:
Bij BCC kun je een 450D kit voor 404 euro krijgen? Op pricewatch scheelt dat 100 euro... Dan is 375 voor een 1000D natuurlijk belachelijk. (welke ik net aangeschaft heb)
Verwijderd
ik zit met hetzelfde 'probleem', ik heb de 40d al besteld maar ik hoop dat hij inderdaad op tijd binnen is. Anders word het prijs verschil UK-NL stuk kleiner.DaannO schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:10:
Je hebt het sernie nummer nodig..
Klopt, ik heb de order dan ook in een D90 gewijzigdVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:42:
[...]
ik zit met hetzelfde 'probleem', ik heb de 40d al besteld maar ik hoop dat hij inderdaad op tijd binnen is. Anders word het prijs verschil UK-NL stuk kleiner.
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr
Is er een indicatie van wanneer ze de prijzen gaan verhogen in de UK?Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:42:
[...]
ik zit met hetzelfde 'probleem', ik heb de 40d al besteld maar ik hoop dat hij inderdaad op tijd binnen is. Anders word het prijs verschil UK-NL stuk kleiner.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
ze hebben contact met canon gehad en ze zullen een bewijsje erbij doen waardoor ik nog zonder problemen de cashback kan krijgen. Goed nieuws: de pond stijgt oftewel mijn cashback stijgt ookDaannO schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:44:
[...]
Klopt, ik heb de order dan ook in een D90 gewijzigd
En hoe kom je aan het serie nummer dan want dat briefje moet voor het eind van de maand binnen zijn (je hebt dus nu het probleem opgelost dat je hem voor de 12e gekocht moet hebbenVerwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:29:
[...]
ze hebben contact met canon gehad en ze zullen een bewijsje erbij doen waardoor ik nog zonder problemen de cashback kan krijgen. Goed nieuws: de pond stijgt oftewel mijn cashback stijgt ook
Heb jij dan al betaald ? Bij mij vragen ze (=calumet) om een kopie van een factuur om m'n adres te controleren en nog es een kopie van m'n identiteitskaart en vragen ze hoe ik wil betalen...Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:29:
[...]
ze hebben contact met canon gehad en ze zullen een bewijsje erbij doen waardoor ik nog zonder problemen de cashback kan krijgen. Goed nieuws: de pond stijgt oftewel mijn cashback stijgt ook
Op het moment is het ong 520x1,12 = 582 EUR (cashback verrekend) om een 40D te kopen bij calumet. Dus nog nauwelijks 40 EUR verschil met KE. Ik verwacht dat de pond de komende weken enkel maar zal stijgen (als je hun grafiek bekijkt).
Verwijderd
ja ik had vorige week betaald (1,04 was de pond toen) en kopie van rekeningafschrift gestuurd.psychodweep schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 19:45:
[...]
Heb jij dan al betaald ? Bij mij vragen ze (=calumet) om een kopie van een factuur om m'n adres te controleren en nog es een kopie van m'n identiteitskaart en vragen ze hoe ik wil betalen...
Op het moment is het ong 520x1,12 = 582 EUR (cashback verrekend) om een 40D te kopen bij calumet. Dus nog nauwelijks 40 EUR verschil met KE. Ik verwacht dat de pond de komende weken enkel maar zal stijgen (als je hun grafiek bekijkt).
Als ik de camera voor de 26e heb, is de cashback voor 2feb in UK
http://www.warehouseexpre.../default.aspx?sku=1025375
das een prikkie.
prijs is gecontroleerd door een dyxum member.
had ik maar een geldboom[je]
Dit topic is gesloten.
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"
Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.