tweedehandsje: XBOX of PS2

Pagina: 1
Acties:
  • 1.034 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Wil eigenlijk ook wel eens wat gamen in de woonkamer, en voor weinig kun je nu de vorige generatie consoles op marktplaats kopen.

Maar welke verdient, tweedehands, nu de voorkeur? Is de ene sneller versleten dan de andere? Waar komen ook nog nieuwe spellen voor uit?

En dan mijn grootste vraag, welke is grafisch eigenlijk beter? Ik houd vooral van Tony Hawk spellen, en die zijn op beide platformen, dus dat is het probleem niet. Maar is bv de Xbox mooier dan de PS2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mja dat is net als een appel met een peer vegelijken. Imo heeft de Xbx bepaalde games mooier dan de PS 2, maar andersom is dit ook het geval (Final Fantasy X-2 is bijv erg mooi / Final Fantasy XII ook). Enige verschil is, is dat de PS 2 veeeeeeeeeeeeel meer games atm heeft dan de Xbox 1. Dua sl ik jou was zou ik lekker voor de PS 2 gaan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Notna op 19-05-2007 10:24 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik zou er wel op letten van wanneer je console is. I.v.m met garantie enz. en slijtage van dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of ik het mag zeggen, maar met omgebouwde xbox heb je ook meteen een compleet media center.
Maar verder zou ook ik voor de PS2 gaan :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-10 22:36

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Ik zou ook voor de PS 2 gaan, er is simpelweg meer aanbod. Want ik heb voor de gewone Xbox niet veel spellen meer in de winkels zien staan. En voor de PS2 zijn er nog een aantal nieuwe games uit, bijvoorbeeld God Of War 2.

Grafisch zal het niet veel verschillen. Wel is een groot verschil dat je aan een PS2 twee controllers kan aanhangen, en bij de Xbox 4. Als je met 4 man wil spellen met een PS2 zal er een multitap aan te pas moeten komen.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
maar zien dezelfde spellen op de XBOX en PS2 ook vergelijkbaar er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Het ligt er aan welk spel denk ik , want bijvoorbeeld The Getaway op de PS2 ziet er niet uit. Maar God of War dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
100% zeker PS2 aanschaffen.

De xbox was een waardige concurrent maar sinds de introductie van de 360 krijgt hij 0.0 ondersteuning. Zoals hierboven ook gezegd wordt: voor de ps2 komen nog steeds goede spellen en uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je van grafische pracht houdt, ga dan voor een next-gen console.
Als je een oude console wilt kopen, ga dan voor de ps2. Ik <<vermoed>> dat de ps2 grafisch iets minder zal zijn dan de xbox, maar het spellenaanbod is gewoon veel groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zou ook voor de PS2 gaan, maar ik vond de originele XBox dan ook een vervelend traag ding met een onhandige controller.

Pas wel op met de eerste generatie slimline PS2's (V12) deze krijgen krijgen vroeg of laat namelijk vaak problemen met kapotte lasers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 21:00

r0b

Eigen ervaring: Ik heb vorige maand via eBay nog een xbox incl. 16 games gekocht.
Werkt héérlijk. Vorige week nog even "Hitman: Blood money" gekocht.

Het klopt wel dat je over het algemeen nog wel PS2 games kan kopen in de winkel, en geen Xbox games. Of het moet uit restanten zijn.
Voor mij is dit echter niet zo'n bijster groot probleem, aangezien ik nu al 16 games heb, en met eBay ook aan veel dingen kan komen. :)

Ik heb trouwens de crystal editie gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.cf-network.com/cfan/IMG/jpg/me0000414323_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak

Turbosjaak

Un Chien De Liege

r0b schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:35:
Eigen ervaring: Ik heb vorige maand via eBay nog een xbox incl. 16 games gekocht.
Werkt héérlijk. Vorige week nog even "Hitman: Blood money" gekocht.

Het klopt wel dat je over het algemeen nog wel PS2 games kan kopen in de winkel, en geen Xbox games. Of het moet uit restanten zijn.
Voor mij is dit echter niet zo'n bijster groot probleem, aangezien ik nu al 16 games heb, en met eBay ook aan veel dingen kan komen. :)

Ik heb trouwens de crystal editie gekocht:

[afbeelding]
Hitman Blood Money is inderdaad een erg lekkere game. Spellen van Ebay halen is ook een optie.

Ligt er trouwens een Videogameszaak bij de TS in de buurt. Hier ligt Replay in de stad , daar kun je ook vaak leuke spellen voor een goedkoop prijsje halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:37

Rmg

XBOX, Kan je voor bijna niets een compleet media centre systeempje van maken en gooeie games ( fable, jade empire, rainbox 6 serie, voodoo vince :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 07:00
Ik zou voor de XBOX gaan, kan je ook gebruiken als mediacenter...
Tevens kan ie dan andere console's emuleren...

Ga eens zoeken op XBMC en zie de mogelijkheden...

ook op tweakers is hier een topic over...
[xbox] Xbox media center - Deel VII

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS2 natuurlijk krijgt nog steeds goeie support en heeft verreweg het grooste aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
dat media center maakt me niet zoveel uit, ik kan ook mijn laptop aan de tv hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak

Turbosjaak

Un Chien De Liege

De support voor de PS2 is natuurlijk een groot voordeel, de want de Microsoft support voor de XBOX is gewoon 0,0.

Maar dat XBMC ziet er ook zeer intressant uit. Het nadeel hieraan is wel dat je hem moet (laten) ombouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
dat maakt niet veel uit, veel marktplaats aanbieders bieden al een omgebouwde aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-10 15:22

Hot Pixel

King of no pants

Ik zelf heb tijdens mijn vakantie op Koninginnedag een Xbox gekocht met Burnout. Later heb ik daar nog Halo en Ninja Gaiden:Black bij gehaald. Toen ik thuis was weer op marktplaats gezet.
Met name de support is echt beroerd. Als je een kabeltje nodig had was ik weer 9 winkels verder, inclusief een aantal 'speciaalzaken'. 2e controller ben ik ook lang naar op zoek geweest.

Hoe dan ook; zo'n grote zwarte doos is geen gezicht, en de fans maken ook best wel veel lawaai. Als je een console in je woonkamer wilt zou ik zonder twijfel voor de (slimline) ps2 gaan.
Heeft overigens ook standaard een optical-out ingebouwd, wat ik wel fijn vond (itt de xbox die een speciale 'media kabel' ofzo nodig had).
Wel moet ik zeggen dat de snelheid van de xdoos tov de ps2 mij niet tegenstond. Lekker rap bakkie (en met 'lekker rap' bedoel ik gevoelsmatig ongeveer twintig seconden sneller).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:20

SkyStreaker

Move on up!

Veelzijdigheid/Veel RPG's = PS2
Veel actie/Doorgewinterde shooters = XBX

Beetje kort door de bocht, anders moet je echt even letterlijk kijken naar het spelaanbod op bijv. gamespot.com

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox

Waarom?

Ombouwen die hap, XBMC erop, divx films erop en weet ik wat nog meer allemaal :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:00:
Xbox

Waarom?

Ombouwen die hap, XBMC erop, divx films erop en weet ik wat nog meer allemaal :D.
TS geeft aan een tweedehands (goedkope) console te willen kopen en films kijken kan met zijn / haar laptop.

Aangezíen ik zelf een (slimline) PS2 heb en hier heel tevreden mee ben, zou ik deze graag willen adviseren. Extra controllers / geheugenkaarten etc. zijn volop te krijgen. Ook zijn er veel spellen te verkrijgen. Ook oudere spellen die toch eigenlijk heel leuk zijn, zijn voor een paar euro uit de grabbelton te vissen. Zo heb ik in de herfst nog een hele stapel spellen gekocht voor 5 euro per stuk en heb me de hele winter vermaakt.

Het lijkt er op dat de mensen in dit topic die een Xbox adviseren als enige argument "ombouwen tot mediacenter" hebben. Vergeet niet dat de PS2 ook gewoon DVDtjes af kan spelen. Prachtig zelfs, hoe je met je controllers door de menu's kan gaaan. Daar kan geen afstandsbediening tegen op! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik zou voor de XboX gaan de graphics van de Ps2 beginnen echt te ver achter te raken en dat merk je bij bijzonder veel games. De Xbox heeft genoeg spellen, betere graphics, en IMO meer leukere spellen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:29
Plopeye schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:41:
Ik zou voor de XBOX gaan, kan je ook gebruiken als mediacenter...
Tevens kan ie dan andere console's emuleren...

Ga eens zoeken op XBMC en zie de mogelijkheden...

ook op tweakers is hier een topic over...
[xbox] Xbox media center - Deel VII
I second that, als mediacenter is het geweldig (komt niets bij in de buurt zelfs). Als console heeft de xbox wel degelijk leuke games als ninja gaiden black en natuurlijk halo 1/2, maar de lijst van de PS2 is wel wat indrukwekkender, met name dankzij wat late releases zoals God of War 2

Dus wil je echt alleen maar gamen, dan zou ik voor de ps2 gaan, wil je iets extras dan is de xbox de beste keuze.

edit: veel mensen hier beweren trouwens dat de xbox geen goede games zou hebben, een par van de beste rpgs zijn wel op de xbox uitgekomen (jade empire, knights of the old republic (1,2), fable). Daarnaast idd veel goede shooters en erg veel racespellen (rallisport challenge 2 was mijn favoriet, maar project gotham racing en forza motersport zijn ook erg goed). Het blijft wel een lastige keuze, maar het is niet zo dat je de xbox om de games moet laten liggen. Grafisch is de xbox ook gewoon wat beter, maar op de ps2 heb je een paar mooie uitzonderingen. De ps2 heeft als grote voordelen dat het nog steeds support kent en dat er erg veel games voor zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door DarkShadow op 19-05-2007 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:54
Ik zeg Xbox :Y
Kan je veel makkelijker ombouwen, spellen zijn vaak leuker.

Voor het gemak heb ik nog even een poll gemaakt voor je :)

Poll: Welke console?
Microsoft Xbox
Sony Playstation 2
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=199012&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las gisteren in de Veronica Gids een review over een game voor de PS2 die net uit is en ze vonden het 1 van de mooiste games ooit. Deze machine is dus nog steeds courant.

Ik zou ook gewoon een nieuwe kopen want die dingen kosten echt niets meer. Ik weet alleen niet of nieuwere versies beter beveiligd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 09:54
Doordat er gewoon echt niets meer uitkomt enkele maanden voor de xbox, zou ik kiezen voor de PS2.

Tenzij je een mediacenter erbij wilt, dan is idd de xbox de betere keuze. Zijn trouwens voor de xbox een hele riedel aan leuke toptitels (GTA serie, Black, Midnight Club DE, Halo 1/2, Mashed, Timesplitters, etc.), maar de ontwikkeling staat nu echt stil. Voor de ps2 komt nog wel wat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 10:53
Ik heb zelf laatst de pstwo gekocht, de kleine ps2 dus. Het voordeel tov de xbox is dat deze draagbaar is, ik neem 'm dan ook vaak mee naar vrienden voor een avondje gamen. Als je dat met de xbox doet heb je zo een hernia te pakken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik heb het al in de gaten, één lijn is niet te trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PS2:

- Grafisch minder
+ Veel games, nu ook nog nieuwe (zal ook niet lang meer duren)

Xbox:

+ Grafisch beter
- Minder games
++ Xbox Live

De controllers is ook iets om op te letten. Ik vind de Controller S van de Xbox 1 veel beter, anderen zweren bij de PS2 controller.

Als je het leuk vind om online te spelen, is de Xbox daar al best ver mee. Sommige spellen worden ook echt nog veel gespeeld.
greatgonzo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:25:
De 1 is ook niet de betere keus dan de ander denk ik. Beide consoles hebben genoeg plus punten. Een miskoop bestaat er niet.

Mijn tip:

Zoek op Marktplaats de beste aanbieding, met de meeste games er bij.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 19-05-2007 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Xbox, duurzamer naar mijn ervaring, zeker als je backups gebruikt. Persoonlijk vind ik het spelaanbod van de PS2 niet echt super ofzo als je kijk naar kwalitatief goede games (maar dat is mening natuurlijk!).

De controller kan geen twijfel over bestaan IMO, Xbox doet het beter.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

PWM schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:28:
PS2:

- Grafisch minder
+ Veel games, nu ook nog nieuwe (zal ook niet lang meer duren)

Xbox:

+ Grafisch beter
- Minder games
++ Xbox Live
Verder heeft de PS2 middels een Network Adapter ook de mogelijkheid om online te gaan. ;)

Een PS2 heb ik hier ook, vroeger best veel mee gespeeld. Het beeld van de XBOX is wel mooier, maar gameplay stond bij mij op nummer 1. :) Als ik nu opnieuw zou mogen kiezen, had ik de XBOX genomen, een Mediacenter is altijd meegenomen. Maar dat is zoals je zelf zegt niet nodig.

[ Voor 28% gewijzigd door MensionXL op 19-05-2007 16:42 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MensionXL schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:37:
[...]

Verder heeft de PS2 middels een Network Adapter ook de mogelijkheid om online te gaan. ;)
Zijn op een paar games na niet veel titels die dit ook kunnen. Wel heb ik Socom II + netwerk adapter. Die dingen kosten nieuw ongeveer 30 euro, en is volgens mij de moeite wel waard. (mijn PS2 ligt nog even in ombouw atm, ivm backup games :> Zo kan ik de originelen in de kast laten)

Tevens is het ook mogelijk een HD erop aan te sluiten, maar het mediacenter gebeuren schijnt niet zo geweldig te zijn tov de Xbox, maar wat wil je, de xbox is dan nagenoeg een PC (makkelijker om iets te porten van de pc)

Ik zou voor de PS2 gaan. Op ebay vind je goede titels voor weinig geld. En als je het helemaal leuk wilt maken neem je een eyetoy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:39:
[...]

Zijn op een paar games na niet veel titels die dit ook kunnen. Wel heb ik Socom II + netwerk adapter. Die dingen kosten nieuw ongeveer 30 euro, en is volgens mij de moeite wel waard. (mijn PS2 ligt nog even in ombouw atm, ivm backup games :> Zo kan ik de originelen in de kast laten)
Mja, toen Medal of Honor Rising Sun gekocht :P Echt dik een half jaar mee bezig gehouden :P Al was het maar een uurtje per week online. :)
Tevens is het ook mogelijk een HD erop aan te sluiten, maar het mediacenter gebeuren schijnt niet zo geweldig te zijn tov de Xbox, maar wat wil je, de xbox is dan nagenoeg een PC (makkelijker om iets te porten van de pc)
Yep, ik had laatst een spel op m'n memstick gezet en met zo'n programma benaderd, maar verder dan zwart beeld kwam die niet. (Mem stick was wel gevonden.) Binnenkort ff proberen met m'n externe WD MyBook. :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiga1260
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 16:39
Ik had vorig jaar een omgebouwde Xbox nieuw gekocht. Daar heb ik Media Center draaien. Het is leuk om Video en muziek bestanden te kunnen streamen.

De Xbox is grafisch wel mooier, maar de PS2 heeft meer spellen om te kiezen. Ga voor de PS2.

Wat ik wel jammer vind van de Xbox, dat sommige spellen hier in Nederland niet worden uitgebracht, terwijl in Amerika wel uitkomen, zoals Capcom Collection V2. en Mortal Combat Alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
greatgonzo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:25:
:)

Maar welke verdient, tweedehands, nu de voorkeur? Eigen smaak, je zal zelf alle risico's kosten en baten moeten afwegen.

Is de ene sneller versleten dan de andere? De PS2 zal sneller verslijten, gewoonweg omdat Sony veel laser problemen heeft. Er zijn ook laser fixes uitgekomen, om dit euvel te voorkomen. Bijv http://www.console-store.nl/product_info.php?products_id=51

Waar komen ook nog nieuwe spellen voor uit? Voor de PS2 komen nog wat nieuwe spellen, en op http://www.gamespot.com/n...op&sort=rdate&sortdir=asc kan je zien welke. Voor de X-BOX niet, MS heeft gezegd zich op de X-BOX 360 te richten.

En dan mijn grootste vraag, welke is grafisch eigenlijk beter? Dat is spel-gebonden; een goede artiest haalt veel meer uit een matige console, dan een slechte uit een krachtige console. Bekijk bijvoorbeeld eens Okami op de PS2 @ http://www.gametrailers.c...id=13383&type=wmv&pl=game dan zie je (hopelijk) dat kracht ook niet alles is.

Ik houd vooral van Tony Hawk spellen, en die zijn op beide platformen, dus dat is het probleem niet. Maar is bv de Xbox mooier dan de PS2? De X-BOX kan 720p en 1080i aan, de PS2 niet. Op http://www.hdtvpub.com/pr...1&showRows=25&searched=do zie je dat er 2 Tony Hawk spellen zijn die op 720p draaien op de XBOX.

Is je BOX moden (weer) legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox kan je als multi media center gebruiken. Is theoretisch beter grafisch, en heeft snellere hardware. Marja het is jou keus. Op een ps2 kan je grand turismo spelen, op een xbox halo.

Keusez, Keusez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:52:
Xbox kan je als multi media center gebruiken. Is theoretisch beter grafisch, en heeft snellere hardware. Marja het is jou keus. Op een ps2 kan je grand turismo spelen, op een xbox halo.

Keusez, Keusez.
Muah, die cell chip maakt volgens mij wel gehakt van een 733MHz celeronnetje. :z

Verder erger ik me dood aan de omgeving bij Gran Turismo 4, gewoon lucht en plat publiek zie je, gras is een vlak groene verf etc. Dan is er bij mij de lol er snel vanaf alhoewel de auto's toch echt mooi zijn en ik 3 jaar geleden niet kon zeggen toen een vriend mij vroeg of het intro filmpje van echte auto's was of PS2 gerenderde waren.

[ Voor 29% gewijzigd door MensionXL op 19-05-2007 17:48 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Als ik zou moeten kiezen tussen een ps2 of een x-box zou ik voor de x-box + papst fan gaan. Zoek gewoon een x-box op marktplaats op met een dvd kit erbij mits je xbmc wilt gaan gebruiken.

Of je gaat voor een Nintendo Wii en hebt gelijk toegang tot een grote backlog aan gamecube titels + virtual console mogelijkheden. Ik als Nintendo supporter (klinkt wat vriendelijke als fan boy) heb toch echt het meest gegamed op de gamecube (en nu de Wii) maar dan moet je natuurlijk wel houden van Mario (kart) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-03 08:23
MensionXL schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:58:
[...]

Muah, die cell chip maakt volgens mij wel gehakt van een 733MHz celeronnetje. :z

Verder erger ik me dood aan de omgeving bij Gran Turismo 4, gewoon lucht en plat publiek zie je. Dan is er bij mij de lol er snel vanaf alhoewel de auto's toch echt mooi zijn en ik 3 jaar geleden niet kon zeggen toen een vriend mij vroeg of het intro filmpje van echte auto's was of PS2 gerenderde waren.
Cell? was dat geen 128-bit "Emotion Engine™" cpu? Van 300 MHZ :/

Lastige keuze, misschien kan je ze beide voor 100 E aanschaffen :D.

succes

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Jekkel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:03:
[...]

succes
Mja kan ook :P Zal zo is ff wat info erover nalezen.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jekkel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:03:
[...]

succes
233MHz Risc Chip (CPU) en nog een aparte Grafische chip met 4MB aan geheugen. Ik moet zeggen voor zo'n machine komen er nog anders prima graphics uit. Zie jij dat op de PC met willekeurig 4MB videokaart? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-03 08:23
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:34:
[...]

233MHz Risc Chip (CPU) en nog een aparte Grafische chip met 4MB aan geheugen. Ik moet zeggen voor zo'n machine komen er nog anders prima graphics uit. Zie jij dat op de PC met willekeurig 4MB videokaart? :+
Zeker, als ze god of war 2 al zo mooi kunnen maken op de ps2 dan wil ik niet weten wat voor plaatjes er over 5 jaar uitkomen bij de ps3/xbox360.

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Toch wel 2 bijzondere consoles imo, heeft best een tijdje geduurd voordat er een opvolger kwam. :)

Wikipedia:
PS2
Xbox

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb op mijn originele Xbox eigenlijk meer SNES en N64 games gespeeld dan Xbox games, als mediacenter vond ik het ook een ideaal dingetje.
Gaat het je puur om de games pak dan een PS2, enig nadeel van de PS2 is dat de laser nogal snel slijt.

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp niet dat nog zoveel mensen voor de xbox 1 kiezen, als je nu zou moeten kiezen dan kies je toch zowizo een PS2. Meer games en nog steeds support, hell eind dit jaar komt rogue galaxy hier nog uit. Zon ding koop je toch voor te gamen en niet voor de media functies.

Je kiest eigelijk tussen een dooie en nog een spring leve console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

DaWaN schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 20:36:
Ik heb op mijn originele Xbox eigenlijk meer SNES en N64 games gespeeld dan Xbox games, als mediacenter vond ik het ook een ideaal dingetje.
Gaat het je puur om de games pak dan een PS2, enig nadeel van de PS2 is dat de laser nogal snel slijt.
Onzin, mijn PS2 doet het al dik 4 jaar perfect. (Tevens is de mijne modchipped, wat nog eens extra stress op de lens betekend) En m'n broertje speelt nog dagelijks GTA:SA erop. Dus hij heeft niet stilgestaan. :P
Maar dat zal wel de eerste batch zijn geweest ofzo. ;)

Wat mij ook zou overhalen voor een Xbox is dat je er een grotere HD in kan bouwen en spellen daarop kan zetten wat weer kortere laadtijden betekend. :) (Best wel belangrijk imo en kan alleen mits je hem soft/hard -mod :P)

[ Voor 23% gewijzigd door MensionXL op 19-05-2007 21:55 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerNummer
  • Niet online
MensionXL schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 21:50:
[...]

Onzin, mijn PS2 doet het al dik 4 jaar perfect. (Tevens is de mijne modchipped, wat nog eens extra stress op de lens betekend) En m'n broertje speelt nog dagelijks GTA:SA erop. Dus hij heeft niet stilgestaan. :P
Maar dat zal wel de eerste batch zijn geweest ofzo. ;)

Wat mij ook zou overhalen voor een Xbox is dat je er een grotere HD in kan bouwen en spellen daarop kan zetten wat weer kortere laadtijden betekend. :) (Best wel belangrijk imo en kan alleen mits je hem soft/hard -mod :P)
Je kan ook een HD gebruiken samen met je PS2 (ook zonder modchip). Ideaal is het echter niet.

Je modchip bevat misschien een laser-fix. Ook verschilt de kans op defecten heel erg per versie van de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt vooral dat Rewritables je Laser stukmaken van je PS2, alsmede Xbox, elke dvd speler etc... waarom weet ik niet, maar de gevoeligheid is groter als ik een DVD afspeel op mijn DVD speler + Rewritable.

Mijn ps2 ligt nog in ombouw, anders had ik je met alle plezier de handigheid van een HD op een PS2 verteld. Het schijnt dat je alsnog met een stuk software de zooi moet opstarten vanaf HD (maar dat is bij de Xbox ook).

Ik weet niet hoever een modchip hier in kan 'bemiddelen' om bijv een bootable partitie aan te maken op je HD en die gebruiken om als default op op te starten.

Natuurlijk is dat niet zo makkelijk, want de architectuur van een PS2 is gewoon heel verschillend dan de Xbox, daarom is software ook zo beperkt daarvoor. Maar aan de andere hand is de PS2 een fine piece of hardware :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:41
Ook een Xbox stemmer hier. Om even een argument onderuit te halen, ja de PS2 heeft MEER games maar dat staat niet gelijk aan kwaliteit. Vergeet niet dat een hoop games op de PS2 gewoon ronduit crap genoemd kan worden. Beste wat de TS doet, ga eens een avondje met pen en papier zitten. Trek een lijn, links PS2, rechts Xbox. Schrijf elke exclusiv game op die je leuk vind en de console met de meeste aantrekkelijke exclusivs haal je. Eitje :)

Overigens is de keuze tussen deze twee voor mij echt niet moeilijk. Xbox, al was het maar omdat ik niet kan gamen met dat geval dat Sony een controller durft te noemen. Ik blijf hoe dan ook problemen hebben met dat ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo zijn er ook crapgames voor de Xbox gereleased hoor :P /offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 22:53:
Het schijnt vooral dat Rewritables je Laser stukmaken van je PS2, alsmede Xbox, elke dvd speler etc... waarom weet ik niet, maar de gevoeligheid is groter als ik een DVD afspeel op mijn DVD speler + Rewritable.

Mijn ps2 ligt nog in ombouw, anders had ik je met alle plezier de handigheid van een HD op een PS2 verteld. Het schijnt dat je alsnog met een stuk software de zooi moet opstarten vanaf HD (maar dat is bij de Xbox ook).
Yep, je hebt zoiets als HDadvance nodig. Verder speel ik best veel RW's af, films brand ik altijd op RW en sommige spellen ook. En ik merk geen laser problemen ofzo na 4 jaar... (nog O-) )
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:09:

Tuurlijk :P Voor elke console zijn er crap games, maar de PS2 heeft bv weer als goede games: Gran Turismo, Tekken, Dead or Alive en Xbox voor zover ik weet Forza Motorsport, Rallisport Challenge (En ook Dead or Alive?) + die verleidelijke HD nog eens O-)

[ Voor 21% gewijzigd door MensionXL op 19-05-2007 23:16 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:09:
Tuurlijk maar imo bij de PS2 veel meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Cubefanatic schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 23:17:
[...]

Tuurlijk maar imo bij de PS2 veel meer...
Toevallig heeft de PS2 ook meer games :z (Zie je een verband :P?)

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 19-05-2007 23:42 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Een echte Tweaker hoeft hier natuurlijk niet over na te denken: een Xbox heeft gewoon veel meer mogelijkheden. :+ Hoewel er best aardig wat leuke spellen op zijn, heb ik mijn Xbox vooral gekocht voor andere dingen dan gamen (daar heb ik tenslotte een pc voor die toch wel een stukje krachtiger is). Ik betaalde geloof ik 85 euro tweedehands met vier originele controllers (waarvan twee S), dvdkit, 12 of 13 spellen en een geheugenkaartje. Softmod zelf thuis gedaan dus dat kostte niets. Resultaat is een hele goedkope mediacenter/spelletjesapparaat. ;)

Als het alleen om spellen ging zou de PS2 het winnen, maar de extra mogelijkheden van de Xbox en het feit dat de PS2 gewoon een enorm slecht stuk hardware is (ik heb zelf ook een PS2 met een slechte laser) geeft voor mij het voordeel aan de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

En dan mijn grootste vraag, welke is grafisch eigenlijk beter? Ik houd vooral van Tony Hawk spellen, en die zijn op beide platformen, dus dat is het probleem niet. Maar is bv de Xbox mooier dan de PS2?
Tony Hawk speelt in theorie het beste op de ps2 trouwens. Met de vier schouderbuttons t.o.v. de twee van de xbox kun je net even iets sneller bij de knoppen. Kwestie van voorkeur uiteraard, maar ik vind die witte/zwarte knopjes echt belabberd geplaatst.

Grafisch gezien is de xbox de grootste 'powerhouse' (letterlijk en figuurlijk), maar zal dat in de praktijk niet gek veel verschil maken, omdat een multi-platvorm spel met de laagste console in gedachten wordt ontworpen.
Zie het een beetje als website maken. De standaardresolutie waar vaak vanuit wordt gegaan is 800*600, met aanpassingen/verbeteringetjes voor mensen die hoger draaien (vrijwel iedereen tegenwoordig).
GTA IV is trouwens ook een mooi voorbeeld hiervan.
Omdat de xbox360 niet standaard een harde schijf heeft, wordt het team gedwongen keuzes te maken die de kwaliteit van het spel op de ps3 (standaard mét schijf) negatief beïnvloeden.
Wat multiplatform betreft maakt het dus niet zoveel uit.
De exclusives zijn vaak wel mooier op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het enige voordeeltje is dat xbox wat jonger is dan de PS2. Maar als je eventjes doorkijkt, oogsnoep is ook niet alles wat telt, anders zouden retro-games nu op dit moment nog zelfs het niet meer doen, of wel?

Let wel, door deze vraag, schreeuw je gewoon om fanboyism. Alle platformen hebben kutspellen, het is logisch dat wat langer bestaat, ook meer raakvlak heeft. Beetje non-argumentatie hier en daar.

Voor games als Tony Hawk (ben zelf in de stellige overtuiging dat THPS2 de beste game is, nog steeds) is de PSx-controller wat betreft handigheid de betere en ik heb ze op ALLE PLATFORMEN gespeeld waarop TH-games beschikbaar waren, dus ik weet waar ik over praat. Tegenwoordig zijn er genoeg controllerports beschikbaar dat je de PSx-controller ook op de XBX of omgekeerd kan gebruiken, eventjes tussendoor.

Ik vindt het ook een beetje een steek in de rug dat XBOX mooiere graphics heeft. Als ik nou Halo vergelijk met God of War.... Zo kan ik het ook.

Ga voor jezelf na wat jij belangrijk vindt, schrijf eisen voor jezelf op. Zet je 2 systemen naast elkaar en kijk welk systeem jou je het beste tegemoet komt.

Dat gelul over dat een xbox je veel leuke mee kan kloten/ een ps2 je veel leuker mee kan kloten is maar hoe je het bekijkt en hoeveel moeite jij wil gaan doen. Ga jij goed (en dan ook echt goed) zoeken, dan zal jij merken dat er voor XBOX zowel als PS2 net zoveel te doen is. Het enige manco in die vergelijking is, is dat het aanbod appels met peren vergelijken is, allebei lekker, allebei totaal verschillend.

Ga je voor de PS2? Koop hoger dan SCPH-50004 (die heeft vooral last van laserproblemen), SlimLine PS2 is leuk, HD-opties, minder leuk. De nieuwste chips hebben laserfixes, trust me. Ook een gemodde XBOX moet je met zorg behandelen, anders verniel je de laser van dat ding ook. Minder snel, toegegeven.

Ik zal je eerlijk vertellen dat het voor mij ook heel moeilijk is om objectief te zijn, PS2 is mijn RPG-machine, XBOX laat mij op een handjevol na totaal in de steek.

Zo was vroeger de SNES de RPG-machine en de SEGA had de echt vette actiegames. Neem bijv. Lufia 2 op de SNES en rood bloed ipv. groen bloed in Mortal Kombat op de Sega machines.

Zoals ik al zei, turf af voor jezelf. Bedenk wat JIJ belangrijk vindt. Het verbaast me dat hier nog geen complete fanboyoorlog is uitgebroken.

[ Voor 3% gewijzigd door SkyStreaker op 20-05-2007 01:35 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm moeilijk! Ik denk gewoon dat zowel de xbox als de playstation 2 voordelen hebben. Natuurlijk is de xbox kwa support dood. En heb je nog een beetje support over voor de playstation 2. En sommige games zijn beter op de playstation 2 dan de playstation 3.

Laat me zien, ik zelf zou voor de playstation 2 gaan :) de kleine dunne! Makkelijk mee te nemen in een rugzak, makkelijk aan te sluiten en het neemt weinig ruimte in!

Het probleem met de laser kwam vaak ook door de warmte die schijnbaar gegeneert werdt en de laser module aantaste. De slimline versie heeft alles verplaatst en zijn in zo verre niet beinvloed dat soort problemen :) Oh en de koeling is ook minder luid iets wat bij een PS2 toch al mee viel!

[ Voor 25% gewijzigd door swampy op 20-05-2007 01:51 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Op de dikke kan je in feite een passief koellichaampje plakken van bijv. een geheugenmodule. Heb ik ook gedaan.

De xbox is qua support helemaal niet dood, hoe kom je d'r bij? Die van de ps2 is ook springlevend. PS3 is nog maar net uit, dus ja... Die vlieger gaat nu op dit moment WEL op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10 14:05

The Zep Man

🏴‍☠️

SkyStreaker schreef op zondag 20 mei 2007 @ 08:20:
De xbox is qua support helemaal niet dood, hoe kom je d'r bij?
Playstation 2 versus Xbox. Kijk naar het aantal spellen dat nog uit moet komen.

Ik zou zelf een Xbox nemen. Al ben je de Xbox spellen zelf zat, start je gewoon een emulator op voor je favoriete klassiekers. :>

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

The Zep Man schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:27:
[...]
Playstation 2 versus Xbox. Kijk naar het aantal spellen dat nog uit moet komen.

Ik zou zelf een Xbox nemen. Al ben je de Xbox spellen zelf zat, start je gewoon een emulator op voor je favoriete klassiekers. :>
Dat kan bij de PS2 ook hoor :P (Ik zal geen sites noemen, maar ze zijn er wel)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

SkyStreaker schreef op zondag 20 mei 2007 @ 01:33:
Het verbaast me dat hier nog geen complete fanboyoorlog is uitgebroken.
Ik denk dat het komt omdat zowel het IQ als de leeftijd van Tweakers hoger is dan het gemiddelde aantal okselharen van de bezoeker. ;)
Dat van die laser is overigens nieuw voor mij. Ik heb de slimline ps2 gekocht toen 'ie uitkwam, en sindsdien heb ik vaak zat gespeeld, en nog nergens last van gehad, wat laser betreft. Hij lees alles nog steeds. Ik zorg er echter wel voor dat hij zo horizontaal mogelijk staat, weet niet of dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waarom blijven jullie door gaan over het mediacenter gedeelte?
Volgens mij heeft hij al gezegt dat hij voor mediacenter hij wel zijn laptop er aan hangt en dat niet wil doen met de ps2 noch de xbox.
Daarnaast heeft de PS2 meer kinderspellen IMO zoals ratchet and clank, welke zeer leuk zijn ook voor ouderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hot Pixel

Hot Pixel

King of no pants

@dank je fataleke :) Het is eigenlijk meer een discussie 'welke console is de beste' geworden, in plaats van dat de starter geholpen wordt in zijn dilemma.
Beetje jammer.
Voor in de woonkamer, als apparaat om THPS (en andere sportgames) te spelen, lijkt ps2 mij de beste keus. Het beestje is een stuk kleiner dan de xbox en de besturing is net iets beter.
Daarnaast is 'ie zowel in het zwart als zilver te krijgen (= beter te matchen met tv/stereo?).

Als we dan toch het argument 'laat je xbox ombouwen' in acht nemen. Ik heb voor 70 euro een originele xbox gekocht, die ik voor 60-75 euro kan laten ombouwen. Omdat er dan ook een nieuwe harde schijf in moet á 60E komt het totaal op 190 euro.
XBMC is leuk, maar vergeet de bijkomende kosten niet.

offtopic:
Ben op zoek naar een andere manier om mijn verzameling af te spelen (zeker met Bully wordt ik een beetje gestoord van de laadtijden). Ook is het nogal een zooitje, gezien ik veel van games wissel.
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn wat voor oplossingen je hebt voor een hd oplossing in een slimline? Ik ben usbExtreme al tegengekomen, maar is voor mij te onbetrouwbaar.
Het grote playstation 2 topic heb ik ook niet kunnen vinden, dus vandaar maar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15-10 20:20
Volgens mij kun je voor rond de 150 tegenwoordig ook wel een Xbox360 op de kop tikken, misschien is dat wat voor je?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
een 360 voor 150, van de vrachtwagen gevallen zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
Rick Meijer schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:16:
Als we dan toch het argument 'laat je xbox ombouwen' in acht nemen. Ik heb voor 70 euro een originele xbox gekocht, die ik voor 60-75 euro kan laten ombouwen. Omdat er dan ook een nieuwe harde schijf in moet á 60E komt het totaal op 190 euro.
XBMC is leuk, maar vergeet de bijkomende kosten niet.
Als je je er een beetje in verdiept, zie je dat je zelf een Xbox "om kan bouwen" voor ongeveer 10 euro en je het bij winkels kan laten doen voor 20 of 25. Daar hoeft dat hele apparaat niet voor open en er hoeft dus ook geen nieuwe harde schijf in van 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

evEndzhar schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:10:
[...]

Als je je er een beetje in verdiept, zie je dat je zelf een Xbox "om kan bouwen" voor ongeveer 10 euro en je het bij winkels kan laten doen voor 20 of 25. Daar hoeft dat hele apparaat niet voor open en er hoeft dus ook geen nieuwe harde schijf in van 60 euro.
Hoezo 10 euro? Als je het zelf doet is het gewoon gratis hoor? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Laatst online: 07:04
Je kan een xbox zelf ook softmodden, heel makkelijk en bijna even goed als een modchip. Zoek eens bij google op Ndure, heb het laatst ook gedaan koste nog geen uur de tijd.
En voor de Xbox zijn er eenmaal minder spellen, wil je alleen gamen en niets anders (zoals xbmc, emulators etc) koop dan een ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Niet online
MensionXL schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:15:
[...]

Hoezo 10 euro? Als je het zelf doet is het gewoon gratis hoor? ;)
Dan heb je wel nog materiaal nodig om het te doen, zoals een spel met save-exploit en memorycard of usbstick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Laatst online: 06-10 20:27
Tony Hawk vind ik inderdaad ook het beste spelen op de PS2 en ik heb het idee dat activision die spellen er ook het meest voor optimaliseer, vooral omdat playstation de meeste tony hawk titels tot nu toe heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10 14:05

The Zep Man

🏴‍☠️

MensionXL schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:02:
[...]

Dat kan bij de PS2 ook hoor :P (Ik zal geen sites noemen, maar ze zijn er wel)
Maar emulators voor de PS2 zijn niet zo goed doorontwikkeld als die voor de Xbox. Neem bijvoorbeeld Znexbox. Grotendeels geprogrammeerd in x86 assembly (dankzij de originele bron: ZSNES). Soepelere SNES emulatie zal je niet snel krijgen. ;)

Overigens, over softmodden gesproken... daar weet ik helemaal niets van. Hotswap? Wasda? O-)

* The Zep Man kijkt naar een plank waar meerdere exemplaren van MechAssault, Splinter Cell 1 en 007: Agent Under Fire op staan, samen met een Xbox memory cartridge zonder label...

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 20-05-2007 14:25 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-10 09:05
De xbox is veel krachtiger en er zijn goede games voor uitgekomen. En wat ik heerlijk vindt aan de xbox is dat hij goed modbaar is en je hem als een Media Center kunt gebruiken.

Edit: zelf ombouwen met een chip is geen probleem meer het kan nu ook solderless _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Bliz op 20-05-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenk91
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 22:09
vloek ik als ik zeg: kijk ook ff naar de cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

evEndzhar schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:19:
[...]

Dan heb je wel nog materiaal nodig om het te doen, zoals een spel met save-exploit en memorycard of usbstick.
Nee hoor, misschien een torx schroeven draaier om de HD eruit te halen, verder valt ie gewoon via je pc te softmodden.
pocketgamer schreef op zondag 20 mei 2007 @ 14:30:
vloek ik als ik zeg: kijk ook ff naar de cube?
Das meer kinderspul imo, voor de pokemon generatie :P Alhoewel je ook NFS etc erop kan spelen. Maar ik zou hem iig nooit halen. :P

[ Voor 29% gewijzigd door MensionXL op 20-05-2007 14:48 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10 19:15
Hier in SGD staat echt zo veel informatie over de Xbox en PS2 dat je al je vragen zelf kunt beantwoorden. Een recent topic over of het nog nuttig/leuk is om een PS2 te kopen is deze: Nu nog een PS2 kopen?. Verder zijn er nog de grote PS2 en Xbox topics: Het Grote Xbox Topic Deel 11 en Het PS2 Topic - Part VII.

Dit topic begint steeds meer de kant op te gaan van welke console makkelijker te modden is. Dit in combinatie met bovenstaande doet mij er toe beslissen om dit topic te sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.