Nu nog een PS2 kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.469 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:05
Hoi,

Ik heb net een nieuwe TV gekocht. En het leek me een leuk plan om hier af en toe een spelletje op te spelen. Nu ben ik echt geen hard-core gamer, dus wil ik niet al te veel geld aan een console uitgeven. Daarom mijn vraag: heeft het nog zin om nu nog een PS2 te kopen? Of kan ik beter doorsparen en een Xbox360 kopen? Ik weet dat er niet veel nieuwe PS2 games meer komen, maar het aanbod oude PS2-games is volgens mij erg groot. Hoe lang kan ik nog PS2-games kopen in de winkel?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webinn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-06 12:44
waarom niet? die presteert nogaltijd defig... misschien moet er ergens één 2e hands op de kop zien te tikken? Dan ben je gesteld voor heel weinig geld...

(ik heb vorig jaar zo ook mijn oude xbox verkocht aan iemand toen ik de 360 kocht, die persoon was daar heel tevreden mee, want voor een spotprijsje xbox+een hoop spelletjes)

[ Voor 36% gewijzigd door webinn op 10-04-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Hier ga je natuurlijk veel die hard gamers tegenkomen die zeggen dat je moet doorsparen voor [vul nieuwe console/PC in]. :P

Volgens mij kan je je met een PS2 nog lang vermaken. Natuurlijk gaan er geen PS2 spellen meer in de winkel liggen jaren na de introductie van de PS3 maar op de tweedehandsmarkt zijn er vast wel genoeg dingen te vinden.

Je kan natuurlijk ook gewoon licht gamen op je PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik denk dat je vooral moet kijken naar welke games je zou willen spelen eigenlijk. Zijn er veel PS2 games die je zou willen spelen dan kopen, maar misschien vind je het genre games wat erop uit komt gewoon KUT, dan natuurlijk niet kopen :P

zelf beslissen dus....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:59

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Nu worden de games lekker goedkoop, dus ik zou het doen.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Ik zit met precies dezelfde vraag, ik heb besloten om het toch maar gewoon te doen. Het is 'maar' 129.99, vergeleken met next-gen consoles is dit weinig en veel toppers van de PS2 zijn maar 19.99 :)

spoiler:
Je kan natuurlijk ook altijd naar een omgebouwde PS2 zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:35

Pinjataaa

Hit me!

Ik ga em ook kopen, dus ja!
Alles is lekker goedkoop en er zijn lekker veel spellen, dat kan je van de ps3 niet zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Bedankt voor de snelle reacties allemaal :)

Ik ben vooral fan van race-games en RPG's. En in mindere mate platformers (Spyro, Jak & Daxter, Ape Escapre, etc.) Volgens mij zijn er in deze genres nog genoeg games te krijgen. Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
En er zijn nog zat goeie spellen die net zijn uitgekomen op de ps2. En makkelijkste is er 1 op ebay kopen ofzo. Krijg je meestal 2 controllers en een lading spellen voor zelfde prijs als die in de winkel ligt..

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Games zijn goedkoop en voorlopig nog niet uitgestorven. Ook is de beeldkwaliteit van een niveau dat het nog jaren meekan. De PS3 en X360 zijn weliswaar mooier, maar dat maakt de PS2 graphics niet ineens lelijk!

Denk ook eens aan Counter-Strike 1.6 (of Unreal Tournament), dat hebben miljoenen gamers nog jaren gespeeld (en spelen het nog steeds!) terwijl het grafisch allang ingehaald was. En dat was 4 jaar geleden al het geval. Dus met een setje leuke games kan je met een PS2 nog vele jaren plezier hebben.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
weebl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:11:
Bedankt voor de snelle reacties allemaal :)

Ik ben vooral fan van race-games en RPG's. En in mindere mate platformers (Spyro, Jak & Daxter, Ape Escapre, etc.) Volgens mij zijn er in deze genres nog genoeg games te krijgen. Of niet?
Makkelijk, Gt4 is 19.99. Final Fantasy games, Dragon Quest, Ratchet & Clank, God of War, Okami, en waarschijnlijk vergeet ik nog een hele reeks games :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 14:03

Willybubba

Nut up or shut up.

De PS2 heeft een enorme backlog aan toppers. Als je er nog nooit op gegamed hebt is het volgens mij hoe dan ook een goeie aankoop.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:10

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als ik jou was zou ik dan niet de PS2 aanschaffen, maar juist de xbox (en dan bedoel dus niet de 360).. net even iets meer grafisch geweld en daarnaast kun je hem omdopen tot media center.. zie topic hier in de buurt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Falcon op 10-04-2007 10:17 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ongeveer een half jaar geleden een PS2 gekocht en heb er tot de dag van vandaag nog veel plezier van gehad speel (battlefield modern combat, tekken enz) en idd de spellen zijn voor 20 euri te koop.
ligt er net aan wat je voorkeur geeft de Xbox is ook nog steeds een goede console
nintendo gamecube ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:40
Ach, heb hier een hele zut aan retroconsoles staan die ik nog regelmatig aansluit en waar nog steeds lol mee te behalen is. De leeftijd van een console heb daar weinig mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:50

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wanneer je op zoek bent naar een goede en leuke + goekope console zou ik absoluut voor de PS2 gaan. Eventueel een gemod 2e hands exemplaar. De xbox zou ik laten liggen: grafisch presteert die weinig beter (ondanks het grote tijdverschil tussen de releases) en de PS2 heeft absoluut de beste game line-up. Nu de games niet zo duur meer zijn word het nog interessanter. Zeker wanneer je de games ook eventueel 2e hands gaat kopen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-08 20:51

Yngwie-

Murphy was an optimist

Falcon schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:16:
Als ik jou was zou ik dan niet de PS2 aanschaffen, maar juist de xbox (en dan bedoel dus niet de 360).. net even iets meer grafisch geweld en daarnaast kun je hem omdopen tot media center.. zie topic hier in de buurt :)
Dat kan met de PS2 ook :P (Hoewel ik toe moet geven dat het niet zo'n mooie oplossing is dan XBMC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor een RPG-fan ben je? Je hebt natuurlijk de hele Final Fantasy/Kingdom Hearts/DQ/... - reeks (alles wat dus ooit maar door Square-Enix is geproduceerd) maar er zijn zat pareltjes, weliswaar wat obscuurder en meer "hardcore", te vinden voor de PS2. Moest je houden van wat anders als heel die random encounter meuk van FF en het mag allemaal wat chaotischer, drukker en onoverzichtelijker zijn, laat je het maar weten. Dan kan ik nog wel enkele naampjes opgooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Yngwie- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:21:
[...]
Dat kan met de PS2 ook :P (Hoewel ik toe moet geven dat het niet zo'n mooie oplossing is dan XBMC)
Nahh, niet zo makkelijk als met een Xbox kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor TV heb je trouwens gekocht? (HD of niet)

De PS2 is het in mijn ogen zeker nog waard om aan te schaffen als je niet aan een PS3 of XBOX360 zit te denken. De game lineup is erg groot, en voor RPG's zeker een must-have. Gewoon doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Haal dan ook meteen Shadow Of The Colossus. :) Heb ik ook gedaan en het is het waard.

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart_NL schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:29:
[...]

Nahh, niet zo makkelijk als met een Xbox kan ik je vertellen.
Nee helaas, was dat maar zo... Er was een programma om divx/xvid te spelen maar die had of een aparte bootdisc, of een install van 4MB op je memory card nodig. Werkte allemaal wel netjes, ziet er alleen niet uit. Toch maar eens een tweedehands x-doos aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:45
Oeuw ja, als je graag een ps2 wilt, kijk is op marktplaats. super veel spellen erbij voor goede prijs! :)

Net zoals xboxen though,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Falcon schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:16:
Probleem is alleen dat TS van RPGs houdt, en die zijn nagenoeg niet te vinden op de Xbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:45
Schweino schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:43:
[...]

Probleem is alleen dat TS van RPGs houdt, en die zijn nagenoeg niet te vinden op de Xbox....
Fable O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 14:50
fable is idd wreed :) alleen ook wel kort.. ik zou voor een linux xbox gaan :) kun je lekker gamen en je media center met samba shares aan je pc koppelen..! toppie :D

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nou, simpel: DOEN! Op de PS2 zijn genoeg leuke spellen te krijgen en het is ook gewoon echt mooi! Gran Turismo 4 is wat mij betreft verreweg het mooiste en beste console racespel van voor de next-gen generatie. Daar heb je zo 50-100 uur spelplezier van! En er zijn ook nog zat andere race spellen te krijgen, al heb je dat IMO niet nodig als je GT4 hebt. Dat spel is zo geniaal!

Ik heb vorig jaar ook een PS2 aangeschaft en heb er nog geen moment spijt van. Dat apparaat heeft overuren gedraaid. Eerst met GT4, maar nu met Pro Evolution Soccer en een Multi-tap (met 4 man voetballen!).

Doen dus! De PS2 is IMO tot op heden de beste console die er is (al vind ik de Snes en de GC ook erg goed).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:22:
Wat voor een RPG-fan ben je? Je hebt natuurlijk de hele Final Fantasy/Kingdom Hearts/DQ/... - reeks (alles wat dus ooit maar door Square-Enix is geproduceerd) maar er zijn zat pareltjes, weliswaar wat obscuurder en meer "hardcore", te vinden voor de PS2. Moest je houden van wat anders als heel die random encounter meuk van FF en het mag allemaal wat chaotischer, drukker en onoverzichtelijker zijn, laat je het maar weten. Dan kan ik nog wel enkele naampjes opgooien :)
Final Fantasy spreekt me wel aan. Ik heb altijd veel pret beleefd aan de Golden Sun reeks op de GBA, Dungeon Siege op de PC, en WoW op de PC. Dus niet echt hard-core, maar meer casual-RPG's denk ik :)
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:35:
Wat voor TV heb je trouwens gekocht? (HD of niet)

De PS2 is het in mijn ogen zeker nog waard om aan te schaffen als je niet aan een PS3 of XBOX360 zit te denken. De game lineup is erg groot, en voor RPG's zeker een must-have. Gewoon doen :9
Ik heb een 32" Philips HDTV gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/32/32PF5331_12_webImage370.jpg

Specs

Is er een speciale kabel oid, waarmee ik beter beeld krijg?

[ Voor 9% gewijzigd door weebl op 10-04-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElBarto
  • Laatst online: 29-06-2016
Ik heb een halfjaar geleden nog een PS2 gekocht, en sindsdien mijn andere consoles nauwelijks meer aangeraakt. De toppers heb je tweedehands voor 10 a 20 Euro in huis, dus het is ook nog een hartstikke voordelig. Bovendien zijn er ook meer dan genoeg goede spellen voor uitgekomen, dus ik zou zeggen: doen.

Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:16

The Zep Man

🏴‍☠️

Geen RPG's op de Xbox? Final Fantasy I t/m IX werken er aardig op. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23

Smoonshine

Feyenoord!!

Als je (grafisch) het meeste uit je TV wil halen, moet je een X360/PS3 kopen. Gewoon voor af en toe een spelletje is een PS2 prima geschikt. Bedenkt wel dat er binnenkort weinig nieuws meer uitkomt voor de PS2. Tuurlijk is er genoeg al te koop, maar je zult dus weinig tot niets kunnen spelen van de spellen waarover je nu veel op gamesites leest.

Dat lijkt in eerste instantie niet zo'n ramp, maar ik merkte bij mezelf dat het wel begon te irriteren (bij de Dreamcast that is). Je wilt toch graag de nieuwe games ook spelen. Tenminste dat is bij mij het geval. Denk je dat je daar mee kunt leven, dan is de PS2 een prima keus met meer dan voldoende (goedkope) spellen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat trouwens wel handig is.. Probeer een PS2 met een netwerkkaart aan te schafffen.. zodat je ook online kunt gaan. Bijv. met Socom.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Laatst online: 23-02 10:10
The Zep Man schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:35:
Geen RPG's op de Xbox? Final Fantasy I t/m IX werken er aardig op. ;)
Bij mij draaien 7, 8 en 9 anders niet of traag als stront :P

Ik heb een jaar geleden een xbox gekocht en gebruik hem als mediacenter en af en toe speel ik er DoA en Ninja Gaiden op. Er zijn verder niet zoveel spellen die mijn aandacht trekken, maar nu wil dus wel graag een PS2. Als ik een PS2 haal, haal ik meteen de hele Final Fantasy / Kindom Hearts serie en nog een heleboel spellen die me leuk lijken (en dat zijn er nogal wat). Dus een PS2 lijkt mij een prima keus voor jou :) (en dan wel 2e hands, want dat heb je veel voor weinig)

[ Voor 6% gewijzigd door Oguz286 op 10-04-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Cubic X schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:08:
Ik zit met precies dezelfde vraag, ik heb besloten om het toch maar gewoon te doen. Het is 'maar' 129.99, vergeleken met next-gen consoles is dit weinig en veel toppers van de PS2 zijn maar 19.99 :)
PS2 is bij Media Markt (Cruquius) nu €99. (Is dit bij andere winkels ook zo?)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
ik zou toch eerder voor een gemodde xbox gaan, dan heb je een perfect mediacenter en de resolutie is iets beter bij de xbox, je hebt een mooie tv :)
er zijn genoeg topgames voor de xbox en spotgoedkoop. op de ps2 komen daarintegen nu nog nieuwe titels uit. dat zal bij de xbox niet meer gebeuren.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
Koop gewoon een PS2. Lekker goedkoop en tal van spelletjes. Final Fantasy X, X-2 (beetje meer actie dan RPG, dus zeker voor casual aan te raden) en de nieuwe Final Fantasy XII zijn toppers. Probeer ook Kingdom Hearts (1 en 2), hele leuke en casual RPG's.

Probeer wel voor je tv een component-kabel voor je PS2 vast te krijgen. Die geeft toch beter beeld dan de standaard meegeleverde scart-kabel.

Ik heb m'n PS2 ooit lang geleden (op launch-dag) gekocht en ik speel er nu nog altijd van tijd tot tijd op.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Icelus schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:58:
[...]
PS2 is bij Media Markt (Cruquius) nu €99. (Is dit bij andere winkels ook zo?)
Net heen geweest, nee is hier nergens meer zo. Die 99.99€ was een aanbieding die hier niet meer geld, de advies prijs is 129.99€, veel winkels verkopen hem voor dat bedrag.

Ik heb hem ergens besteld, wel iets duurder (159.99€) maar dan kan ik ook import games afspelen

spoiler:
en back-ups, als ik dat zou willen. Maar het gaat me meer om import games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Ik zou best wel een X360/PS3 willen hebben, alleen om er >€400,- aan uit te geven en ook nog eens €50,-/€60,- per spel, dat vind ik echt te veel voor zo af en toe een spelletje. Het gaat mij er niet om dat ik de nieuwste games kan spelen, maar dat ik af en toe eff lekker op de bank een spelletje kan spelen :)

Ik denk dat ik er vanmiddag maar een ga halen. Tweedehands ben ik nooit echt een fan van geweest. Al een paar keer gehad dat apparaten er na een paar maanden mee ophielden enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

(jarig!)
Owwwww... was de race-games vergeten. Gran Turismo 4 uiteraard en die zou al voldoende moeten zijn voor je volledige race-ervaring. Is wel een simulatie-racer, als je van arcade-racing houdt, zou ik naar de Need for Speed-spellen kijken (Carbon is de nieuwste).

Ook Test Drive Unlimited is een hele goeie en leuke racer.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Of Burnout als arcade-racer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
Ha grappig, ik heb zojuist een PS2 aangeschaft. Mede omdat ie nu een erg mooie prijs heeft en er nog genoeg PS2 games te koop zijn. Zowel nieuw als 2e hands.

Ik ben voor een zwarte slimline starterpack gegaan. Das incl 2 controllers en mem kaartje.
Oja en GT4 als game :)

De console was 148 euro en GT4 19 euro.
Ben eigenlijk Nintendo fan dus dit is m'n eerste non-nintendo console :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Saturn: Grappig, dat is mijn verhaal van vorig jaar :). (nintendofan, GC bezitter, daarvoor de snes en nes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:27

r0b

Ik heb vorige week net een Xbox aangeschaft, eigenlijk met hetzelfde idee in het achterhoofd.
Ik heb nu voor € 113 een Xbox 'Crystal edition' met 16 games. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/documents/6735/xbox_crystal3.jpg
Of post ik dit nu in het verkeerde topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
C00KW4US schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:24:
Ha grappig, ik heb zojuist een PS2 aangeschaft. Mede omdat ie nu een erg mooie prijs heeft en er nog genoeg PS2 games te koop zijn. Zowel nieuw als 2e hands.

Ik ben voor een zwarte slimline starterpack gegaan. Das incl 2 controllers en mem kaartje.
Oja en GT4 als game :)

De console was 148 euro en GT4 19 euro.
Ben eigenlijk Nintendo fan dus dit is m'n eerste non-nintendo console :*)
Klein beetje offtopic, maar ik heb ook een PS2 besteld. Hierbij wil ik ook Gt4 kopen, is dit spel echt zo groot en mooi als beweerd word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zou alleen al voor Okami nu een ps2 kopen!

[ Voor 6% gewijzigd door maratropa op 10-04-2007 14:02 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Cubic X schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:54:
[...]

Klein beetje offtopic, maar ik heb ook een PS2 besteld. Hierbij wil ik ook Gt4 kopen, is dit spel echt zo groot en mooi als beweerd word?
Nee, dit spel is echt spuuglelijk. Er zitten maar vijf auto's in en er is maar 1 baan. Eigenlijk is het een groot "we houden Cubic X voor de gek" spectakel dat we met 40.000.000 eigenaren van het spel doen.

En lachen dat we zullen als je voor 20 euro dat spel koopt en blijkt dat we allemaal hebben gelogen op internet! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
JvS schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:02:
[...]

Nee, dit spel is echt spuuglelijk. Er zitten maar vijf auto's in en er is maar 1 baan. Eigenlijk is het een groot "we houden Cubic X voor de gek" spectakel dat we met 40.000.000 eigenaren van het spel doen.

En lachen dat we zullen als je voor 20 euro dat spel koopt en blijkt dat we allemaal hebben gelogen op internet! :D
Haha, lol. Naja ga alvast maar lachen :P
Ga het spel toch zo halen, lekker puh :9 :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Cubic X schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:04:
[...]
Ga het spel toch zo halen, lekker puh :9 :P :D
Je kan beter crasy frog racer halen ;) :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Ik zou toch voor een "gewone" xbox gaan. Een console is IMO ook een machine om samen met vrienden te gebruiken. 4 controllers, net ff wat meer bij de tijd, zat games en naar ik begrepen heb is de DVD drive van iets beter kwaliteit dan die van de PS2 (toch zuur als zoiets kapot gaat).

Omgebouwd kan een PS2 natuurlijk nooit op tegen de functionaliteit van een Xbox (XBMC, je games op de harde schijf zetten, Linux, console emulators!). Anders een Gamecube, hoewel racegames dan wat minder is. Nee, een Playstation zou ik IIG niet kopen, al is het maar om de controller(s).

Edit i.v.m. je Teevee: kweenie wat een PS2 aankan, maar een xbox kan 480p/720p/1080i output doen!

[ Voor 12% gewijzigd door Cio op 10-04-2007 14:30 ]

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Cio schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:28:
Ik zou toch voor een "gewone" xbox gaan. Een console is IMO ook een machine om samen met vrienden te gebruiken. 4 controllers, net ff wat meer bij de tijd, zat games en naar ik begrepen heb is de DVD drive van iets beter kwaliteit dan die van de PS2 (toch zuur als zoiets kapot gaat).
De xbox word alleen sinds de release van de 360 niet meer ondersteund. Daarnaast zijn er veel, maar dan ook veel minder goede spellen op te vinden.

Ja er zijn er een paar maar lang niet zoveel als je op een ps2 kan vinden.

En het controller dilemm, het ligt net aan wat je zelf vind. De mensen die de ps2 controller niet fijn vinden zijn iig in de minderheid :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:01

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik heb een gemodde xbox staan wat met name voor films ed fijn is maar ben ook aan het overwegen om er nog een ps2 bij te kopen. Die heeft weer veel toppers welke niet op de xbox te krijgen zijn. Ik ga maar eens even kijken op internet wat er aan leuke betaalbare games te vinden is.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Cio schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:28:

Omgebouwd kan een PS2 natuurlijk nooit op tegen de functionaliteit van een Xbox (XBMC, je games op de harde schijf zetten, Linux, console emulators!). Anders een Gamecube, hoewel racegames dan wat minder is. Nee, een Playstation zou ik IIG niet kopen, al is het maar om de controller(s).

Edit i.v.m. je Teevee: kweenie wat een PS2 aankan, maar een xbox kan 480p/720p/1080i output doen!
De PS2 word nog ondersteund, de Xbox niet meer. De PlayStation 2 blijft ook nog wel zijn support houden. Keb nog nergens gelezen dat de dvd drive slechter zijn, alles kan stuk en de drive dus ook.

Een omgebouwde PS2 kan ook een HDD gebruiken hoor, en Emulators kan de PS2 ook als die omgebouwd is. Een standaard PS2 kan niet op tegen de Xbox functionaliteit. Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Nou ik heb hem gekocht hoor. Samen met GT4 en GoW1. Vooral die laatste bevalt erg goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de ps2 ook net 3weken in huis
Ik heb een plantina edition gekocht met twee games voor 130euro
Helaas geen mem kaart .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

god of war is erg goed, het 2e deel komt binnenkort. Vergeet ook Okami niet!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
(jarig!)
maratropa schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:55:
Ik zou alleen al voor Okami nu een ps2 kopen!
Mee eens. Heb sinds 1.5 maand een ps2 en geen moment spijt van. Heerlijk om al die oude toppers toch nog te kunnen spelen. Ben nu met okami bezig, damn wat een machtig spel, geweldig gewoon _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen al voor okami zou ik mijn ps2 hebben gehaald maar met recente toppers als FFXII, minder recent KH2 en binnenkort GoW2. is het nog steeds een console met geweldige releases. en vooral omgebouwd is er veel meer uit de ps2 te halen, je kunt dan ook imports van de us enzo spelen en dat is voor sommige mensen iets extra's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een 360 mag dan wel wat kosten, je krijgt er wel wat voor terug juist omdat je een hdtv hebt. Als je eenmaal die graphics hebt gezien voel je je echt in de steentijd als je weer een ps2 aanraakt. Je hoeft ook niet veel spellen te kopen voor de 360. Met gears of war en een live abo kun je heel lang zoet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

Een 'core' 360 is pas stenen tijdperk, dus dan moet je aan een premium voor 400 euro vs 130?

Ik denk dat voor iemand die maar sporadish een speletje doet de current gen gfx van de ps2 nog prima te doen zijn. Hoewel dat misschien voor topicstarter wel doorslaggevend kan zijn.
Ikzelf zou nu voor de ps2 kiezen en later een 360 halen wanneer deze betaalbaarder is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
Sagat schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:15:
Een 'core' 360 is pas stenen tijdperk, dus dan moet je aan een premium voor 400 euro vs 130?

Ik denk dat voor iemand die maar sporadish een speletje doet de current gen gfx van de ps2 nog prima te doen zijn. Hoewel dat misschien voor topicstarter wel doorslaggevend kan zijn.
Ikzelf zou nu voor de ps2 kiezen en later een 360 halen wanneer deze betaalbaarder is.
Precies. Dit was voor mij toch wel doorslaggevend. 400euro vs. 180 (incl twee games) vind ik toch wel eventjes een verschil. Nu nog kijken waar ik een component-kabel vandaan haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:10
Evt kan je proberen een Xbox360 core tweedehands te halen. Deze zijn wel voor <200 te vinden, 175 moet zeker lukken. Niettemin is ook de PS2 kwa aanbod aan superkeuze.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Laatst online: 15:59

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Bovendien zijn de spellen lekker goedkoop aan het worden, ik heb al een aantal jaren een PS2 en heb er nog veel plezier aan PES5 en de GTA games speel ik nog vaak.

Over een tijdje als de grote PS2 spellen uitverkoop begint ga ik nog wat games bijhalen denk ik, zoals God Of War en GT4.