Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 58 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:01

Flipm0de

geen

waar zouden jullie een versterking aanbevelen voor mijn team? teamid=769777
Gaat niet echt lekker, speel nu 343. Met 1 winger haal ik een zwak midd. Omdat de meeste teams in mijn comp counterteams zijn is dit op zich wel genoeg. Ben aan het twijfelen waar te investeren. Heb 1.5 miljoen. Een extra winger, dan ga ik er wel op achteruit qua midd maar kan ik misschien iets beter de counterteams aan, of een extra midd om een hogere rating te halen zodat ik ook tegen de 352 teams op kan.........

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Flipm0de schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:14:
waar zouden jullie een versterking aanbevelen voor mijn team? teamid=769777
Gaat niet echt lekker, speel nu 343. Met 1 winger haal ik een zwak midd. Omdat de meeste teams in mijn comp counterteams zijn is dit op zich wel genoeg. Ben aan het twijfelen waar te investeren. Heb 1.5 miljoen. Een extra winger, dan ga ik er wel op achteruit qua midd maar kan ik misschien iets beter de counterteams aan, of een extra midd om een hogere rating te halen zodat ik ook tegen de 352 teams op kan.........
counterteams hebben vaak een aanval van lik mijn *** (ik heb je compo niet bekeken hoor). Je kan je dus vaak permiteren een mindere verdediging te hebben. dit laat ruimte om 2 OCD's in te schakelen om meer mid te creeeren dordat je 3-4-3 speelt. om toch nog een beetje def te hebben kan met 3 CD's spelen of mids verdedigend zetten.

of je pict en gooit je def dicht is een alternatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 16:17
Anoniem: 7533 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:10:
[...]

counterteams hebben vaak een aanval van lik mijn *** (ik heb je compo niet bekeken hoor). Je kan je dus vaak permiteren een mindere verdediging te hebben. dit laat ruimte om 2 OCD's in te schakelen om meer mid te creeeren dordat je 3-4-3 speelt. om toch nog een beetje def te hebben kan met 3 CD's spelen of mids verdedigend zetten.

of je pict en gooit je def dicht is een alternatief :)
Volgensmij vroegt ie wat voor een speler hij moest aanschaffen, niet hoe hij moet gaan spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445

Joss schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:35:
[...]

Volgensmij vroegt ie wat voor een speler hij moest aanschaffen, niet hoe hij moet gaan spelen :9
Tenzij hij natuurlijk geen goede OCD heeft, want dan gaat het natuurlijk weer wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:48

NiMu83

AFCA

Gooi je deze 8bits ook nog even op GoTtrick :) Maybe de vorige ook nog als deze er niet al op staat...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250

Anoniem: 26445 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:51:
[...]

Tenzij hij natuurlijk geen goede OCD heeft, want dan gaat het natuurlijk weer wel op ;)
F*cking with the mind :D

STOM STOM STOM

Ben net begonnen met veranderen van training (positiespel naar verdedigen) en heb zojuist dus mijn 5ster verdediger op de TL gezet... Bedenk me net dat ik vrijdag ochtend voor een lang weekend weg ga...

Snel trainees kopen dus en als ik dinsdag terug kom er ook nog een aantal op de kop zien te tikken...

Ow zie net dat mijn tegenstander zondag niet eens een team op de been had... dus duimen dat dat nu weer is :D

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 22-05-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

Joss schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:35:
[...]

als je weet hoe je wilt spelen, weet je wat voor speler je nodig hebt. of niet dan snuggere henkie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb zoals gisteren al is voorbij gekomen seizoenen lang defs getrained. Ik heb altijd geweigerd een trainingsplek op te offeren, dus om een beetje te presteren trainde ik wel een aantal OCD's. Dat was toen echt een vereiste om nog een beetje PM over te houden en zo ook nog wat ruimte te hebben om wat aanval te creeren.(aanval is bij een 5-x-x echt niet eenvoudig, daar heeft HE!N wel gelijk in).

Heb van die OCD's nog 1 relic in dienst, maar die staat te koop. (inside info, zit 1-2 week af van een pop in verdedigen naar formidabel verdedigen, in combinatie met excellent stamina/briljant PM en zwak ervaring(23 jaar). Erg fijne speler, maar heb het geld elders nodig en een OCD wat minder.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 16:22

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

overigens, in een wedstrijdverslag:
Vooraf en in de pauze trad drumband 'Tot ons genoegen' op. "Dat is dan niet wederzijds", gonsde het door het stadion. "Zou een optreden van cheerleaders niet een keer leuk zijn?"
volgens mij is dat een nieuwe (of zit ik daar mis?) ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Brainpower schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:13:
[...]

Gooi je deze 8bits ook nog even op GoTtrick :) Maybe de vorige ook nog als deze er niet al op staat...
Vorige staat er "al" op. Deze gaat er ook op komen deze week :)

Iemand nog een friendly met zijn jeugdteam, ben uiteraard weer vergeten dat het friendly tijd is :)
Tolhek Termites (50979)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Pewwy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:29:
[...]

Vorige staat er "al" op. Deze gaat er ook op komen vanavond :)

Iemand nog een friendly met zijn jeugdteam, ben uiteraard weer vergeten dat het friendly tijd is :)
Tolhek Termites (50979)
heb je uitgedaagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RM-rf schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:44:
overigens, in een wedstrijdverslag:

[...]

volgens mij is dat een nieuwe (of zit ik daar mis?) ;)
Hahaha die is inderdaad wel schitterend.

Contactadvertentie!!!!

Mijn jeugdteam (11183) zoekt nog een uitdaging, Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heb mijn team vandaag gekregen. Sinds wanneer start je maar met 50k? Dit was toch altijd 300?

Iig, iemand nog een friendly? FC Dolf 2 (813333)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The Dolf schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:02:
Heb mijn team vandaag gekregen. Sinds wanneer start je maar met 50k? Dit was toch altijd 300?

Iig, iemand nog een friendly? FC Dolf 2 (813333)
Je kan geld 'winnen' door opdrachten af te ronden tegenwoordig geloof ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ik heb het ook gezien ja. Er is nogal wat veranderd sinds vorig jaar. Maar al die opdrachten heb ik gedaan (buiten de friendly regelen) en ik kom nog maar op 115k.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

The Dolf schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:09:
Ik heb het ook gezien ja. Er is nogal wat veranderd sinds vorig jaar. Maar al die opdrachten heb ik gedaan (buiten de friendly regelen) en ik kom nog maar op 115k.
er komen meer opdrachten bij als je de bestaande opdrachten uitgevoerd hebt ... uiteindelijk zijn het er iets van 25.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Succes The Dolf met je nieuwe team. Leuk om weer eens oude bekenden tegen te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-06 13:56
The Dolf schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:09:
als je team is goed gekeurd dan krijg je nog een paar vragen. maar dan nog kom je op een totaal van +-250 uit, maar daar gaan ook kosten af zoals bv je stadion een naam geven.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
ph4ge schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:16:
[...]

als je team is goed gekeurd dan krijg je nog een paar vragen. maar dan nog kom je op een totaal van +-250 uit, maar daar gaan ook kosten af zoals bv je stadion een naam geven.
En dan heb je al meer dan dit team dat al zo'n 2 jaar speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

Ik heb mijn stadionnaam eigenlijk nog nooit veranderd. Beetje geldverspilling. :P
Blijkbaar willen ze bij HT dat gedwongen veranderen.

Edit: Wooooot postje 1111 alweer..

[ Voor 17% gewijzigd door Quintus op 22-05-2007 22:06 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-06 07:18

odan

The dark side is within all!

hmm dat was eerst toch gratis?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
odan schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:34:
hmm dat was eerst toch gratis?
Nee, je hebt 'altijd' al moeten betalen voor de bebording :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 13:16
Nog even een vraagje. Maakt play it easy of mots nog wat uit in een friendly voor je teamspirit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71324

Fireb@ll schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 07:27:
Nog even een vraagje. Maakt play it easy of mots nog wat uit in een friendly voor je teamspirit?
In een friendly kan je alleen normaal spelen, heb je geen keuze tussen easy/mots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireb@ll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01 13:16
Aaah ik zie het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:59:
[...]
Contactadvertentie!!!!

Uitdaging staat

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-05-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194437

Anoniem: 139250 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:59:
[...]

Hahaha die is inderdaad wel schitterend.

Contactadvertentie!!!!

uitgedaagd

edit: sorry die ander was eerst, wil iemand mij uitdagen voor een jeugdwedstrijd Kauwgomballenbende B (29003)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 23-05-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37
Anoniem: 194437 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:06:
[...]

uitgedaagd

edit: sorry die ander was eerst, wil iemand mij uitdagen voor een jeugdwedstrijd Kauwgomballenbende B (29003)
gedaan ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Heb zondag met een mooie 7-0 gewonnen van mijn concurrent die nummer 2 staat. Kga dus zeker als eerste eindigen en dan mooi en eindelijk naar de VIII. Met het oog op de achtste, wat kun je dan het beste versterken qua linie vanuit de IX?
Stadion zat weer mooi tot de nok toe vol dus dat is de 3e x achter elkaar :) Hopelijk volgend seizoen ook! :D.

Heeft iemand nog een plaats vrij voor ene friendly voor de jeugd?
Daag mijn team maar uit: Nickys Youth Squad (161737)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Infinitytron schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:24:
Heb zondag met een mooie 7-0 gewonnen van mijn concurrent die nummer 2 staat. Kga dus zeker als eerste eindigen en dan mooi en eindelijk naar de VIII. Met het oog op de achtste, wat kun je dan het beste versterken qua linie vanuit de IX?
gefeliciteerd :)

als ik je team zo aankijk is het redelijk 'egaal' geen linie is heel duidelijk zwakker (in het begin leek je verdediging een stuk zwakker te zijn maar daar zit nu groei in)

Als ik naar je spelers kijk zie ik dat je ongeveer 4 goede middenvelders hebt, 2 goede spitsen, 2 vleugelspelers, en 3 goede verdedigers. De leeftijden zitten meestal wel goed, 21 tot 24 jaar en nog wat jongere trainee's; slechts één speler van 29 jaar.
Het zwaktepunt ligt dan volgens mij een beetje in de breedte; je bent zeer kwetsbaar als één van je verdedigers of vleugelspelers geblesseerd is, de vervangers daarvan halen geen aanvaardbaar niveau (1,5 of 2 sterren)...

als je ruimte hebt voor aankopen zou ik zelf kijken naar versterking in de breedte; een extra verdediger en een extra vleugelspeler, vooral om eventueel vormverlies of blessures op te vangen.
Mogelijk kan het ook zin hebben een speler te kopen met meer ervaring, de zeer lage ervaringsrating (2,0) maakt je kwetsbaar op dat punt

maar dat is eigenlijk mijn inschatting, en zo lang speel ik nog niet, dus misschien zie ik dat fout, en heeft iemand anders betere tips ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
RM-rf schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 11:56:
[...]

gefeliciteerd :)

als ik je team zo aankijk is het redelijk 'egaal' geen linie is heel duidelijk zwakker (in het begin leek je verdediging een stuk zwakker te zijn maar daar zit nu groei in)
{..}

als je ruimte hebt voor aankopen zou ik zelf kijken naar versterking in de breedte; een extra verdediger en een extra vleugelspeler, vooral om eventueel vormverlies of blessures op te vangen.
Mogelijk kan het ook zin hebben een speler te kopen met meer ervaring, de zeer lage ervaringsrating (2,0) maakt je kwetsbaar op dat punt

maar dat is eigenlijk mijn inschatting, en zo lang speel ik nog niet, dus misschien zie ik dat fout, en heeft iemand anders betere tips ;)
Zelf dacht ik ook een extra vleugelspeler die wat meer de aanval kan boosten of juist meer het middenveld. Ik heb die oudere (29 jaar) als reserve voor de aanval/verdediging. Misschien dat ik voor de vleugel dan een oudere speler koop met wat meer ervaring. Heb jij nog tips qua ratings wat vleugel persé moet hebben, goed wing en passen?

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iedereen vanavond succes in de beker dan wel in de enige echte GoT-cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:10:
Iedereen vanavond succes in de beker dan wel in de enige echte GoT-cup.
Bedankt voor de uitdaging DSanka, K ben zelf die bewuste dag niet in de buurt van mijn pc want ben een weekendje weg vrijdag tm maandag maar veel succes alvast gewenst.

Verder iedereen succes in de Beker (Boertje) en in DE GoT Cup. Ik mag het vanavond opnemen tegen de titelhouder.

Overigens ben ik net van training verandert en iedereen is laatst al gepopt dus kan eigenlijk lekker met mn A-team spelen :p

/edit: Hoop trouwens dat ik mn competitie nog overleef met al die 2sterren trainees in de verdediging hahaha

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 23-05-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:02:
[...]
Overigens ben ik net van training verandert en iedereen is laatst al gepopt dus kan eigenlijk lekker met mn A-team spelen :p
Doe ik ook, omdat ik van het weekend een botje heb gehad :*) Dus kan er vol tegen aan vanavond tegen Sandyman. Onderlinge stand was toch nog steeds in mijn voordeel.

Word namelijk al de tweede keer dat hij mijn A-team treft in de cup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 139250 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:02:
[...]

Je weet dat mijn spelers graag andere spelers verrot schoppen? :P

Succes straks iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:13:
[...]

Succes straks iig.
Het team wat je tegen AFC Hulstje opstelde vorige week zal ik al moeite genoeg mee hebben :p

* Anoniem: 139250 gaat op zijn knieën en smeekt om geen blessures

Jij ook succes

Offtopic:

José César (159471019) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Nationaliteit: Portugal
(TSI): 1 160
Loon: 816 €/week inclusief een 20% bonus

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Voor een afgeronde 2 ton gekocht

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 23-05-2007 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37
Wederom hard verloren in de GoT-Cup (5-1 tegen FCThe_Blade in belgië) maar iig geen geblesseerde vandaag :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M1lamb3r schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:27:
Wederom hard verloren in de GoT-Cup (5-1 tegen FCThe_Blade in belgië) maar iig geen geblesseerde vandaag :p
Ze zeggen wel is... Meedoen is belangrijker dan winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139250 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:33:
[...]
Ze zeggen wel is... Meedoen is belangrijker dan winnen
Daar helpen we je na jou wedstrijd nog wel even aan herinneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:44:
[...]

Daar helpen we je na jou wedstrijd nog wel even aan herrineren :P
Als ik sta te vloeken langs de zijlijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo iets of je zit te bezatten in de kantine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:46:
zo iets of je zit te bezatten in de kantine ;)
Eerst optie 1, gevolgd door optie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

[Meer!] Boer Harmsen - kaal&fout (10 minuten gespeeld) 1 - 0 [Verwijder]
7e minuut: Harmsen komt met 1 - 0 op voorsprong in de 7e minuut, Sergio Oroval pakt een hele degelijke dieptebal goed aan en trapt de bal met een halve volley net onder de lat tegen de netten.

iedereen veel succes vandaag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

H2opoloër schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:10:
[Meer!] Boer Harmsen - kaal&fout (10 minuten gespeeld) 1 - 0 [Verwijder]
7e minuut: Harmsen komt met 1 - 0 op voorsprong in de 7e minuut, Sergio Oroval pakt een hele degelijke dieptebal goed aan en trapt de bal met een halve volley net onder de lat tegen de netten.

iedereen veel succes vandaag!!!
Heel vreemd, bij mij staat er dit:
armsen kwam in de 7e minuut van de wedstrijd aan de leiding met 1-0 toen Sergio Oroval de diepte opzocht, een geweldige pass ontving en met een volley de bal net onder de lat werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vlaams-Nederlands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
VVV De Geblesseerde - Swanfield United (17 minuten gespeeld) 1 - 0

Tegen alle verwachtingen in van mijn kant sta ik met 1-0 voor tegen Swanfield!. Iedereen veel succes gewenst in de Beker en the one and only GoT-cup :)

/edit: Sta nu al met 2-0 voor :D

[ Voor 7% gewijzigd door Vincitore op 23-05-2007 17:30 ]

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 139250 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:24:
minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
2-0 *O* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hè bah jij hebt er ook een aantal A-spelers inzitten :( daar gaat mn kans op overwinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 139250 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:31:
[...]

hè bah jij hebt er ook een aantal A-spelers inzitten :( daar gaat mn kans op overwinning
Ik heb niet zoveel spelers dus ik moet wel. Anders stond ik in een 2-3-3 formatie te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In poule C word de wedstrijd FC de Chicks - F.C. HCP gewoon helemaal niet gespeeld. Beide ook geen vriendschappelijke wedstrijd. Dus vermoed dat ze beide in slaap zijn gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brainpower schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:33:
[...]

Ik heb niet zoveel spelers dus ik moet wel. Anders stond ik in een 2-3-3 formatie te spelen ;)
Nou... mij zou je niet hebben horen klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar begint het gemopper al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3-0, krijg het ff lekker aan je lip... |:(
bij 4-0 gaat ik me bezatten in je kantine

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 23-05-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is lekker rustig, want ik speel uit :D, maar word wel feesten als we terugkomen want sta al met 0-2 voor.

Zuipen maar de tap staat open :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-05-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:40:
Is lekker rustig, want ik speel uit :D, maar word wel feesten als we terugkomen want sta al met 0-2 voor.
Ik bedoelde in de kantine van Brainie, Anders moet ik vanaf Amsterdam naar Noord Brabant voor bier... mwa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

snik, 1-1 :(

doei beker, 2-1 :(

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 135680 op 23-05-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4-0 THAT'S it, bier staat koud!!

ZUIPEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 139250 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:43:
4-0 THAT'S it, bier staat koud!!

ZUIPEN!!!
Sterkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Harmsen domineerde de wedstrijd en mocht 56 procent balbezit laten aantekenen.

Come on! BOERUHHH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

83% balbezit en 0-4 bij rust.
Met tegenzin riep de speaker de 0-4 om.
_/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 26445 op 23-05-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215116

mmm meneer kwistenbiebels, is het nou echt nodig 2 van mijn spelers eruit te schoppen? :'(

wel 3-0 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoooooo kijk 15 minuten niet is het van 2-2 naar 2-5 voor mij gegaan leve de ME :D

zooo de tweede overwinning in de GoT cup alweer

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 23-05-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208861

De Flinten - AFC Hulstje (84 minuten gespeeld) 1 - 3 [Verwijder]
74 minuten: De manier van spelen veranderde toen Hulstje zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Zo. Mijn eerste wedstrijd met 3-0 verloren. Kan ook niet anders als je verplicht een 442 opstelling zonder modifiers moet gebruiken. Nu maar hopen dat de GM's een beetje opschieten zodat ik zondag as wel een normale opstelling kan gebruiken.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

helaas 1-3 verloren, kan ik weer eens oefenwedstrijden spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Infinitytron schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:23:
VVV De Geblesseerde - Swanfield United (17 minuten gespeeld) 1 - 0

Tegen alle verwachtingen in van mijn kant sta ik met 1-0 voor tegen Swanfield!. Iedereen veel succes gewenst in de Beker en the one and only GoT-cup :)

/edit: Sta nu al met 2-0 voor :D
4-1 :S Raar maar waar.... ach de rest win ik wel :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
Damien2004 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:23:
[...]

4-1 :S Raar maar waar.... ach de rest win ik wel :)
Ja ik verbaasde mij er ook al over. Ik haalde maar 101 hatstats vs. 131 van jou. 24 sterren en jij 35.5! :O.
Beetje geluk gehad dus.. nou veel sterkte met je overwinningne met de rest :)

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitytron schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:26:
[...]

Ja ik verbaasde mij er ook al over. Ik haalde maar 101 hatstats vs. 131 van jou. 24 sterren en jij 35.5! :O.
Beetje geluk gehad dus.. nou veel sterkte met je overwinningne met de rest :)
6-1 afgemaakt door de bekerhouder :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93433

Gasten, hier ben ik lang niet geweest! Ben nu bezig met systeem samenstellen en zodoende kwam ik weer eens bij dit topic. Ik heb hier tijdenlang heel veel rondgehangen en zie dat ik nog meerdere malen in de OP sta :)
Ook bekenden als the Dolf en Brainpower hangen hier nog steeds rond :)

Inmiddels heb ik de eredivisie bereikt en speel ik eigenlijk niet meer actief hattrick, maar toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-06 20:57

Quintus

Eg wel! Dus....

Anoniem: 93433 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:46:
Gasten, hier ben ik lang niet geweest! Ben nu bezig met systeem samenstellen en zodoende kwam ik weer eens bij dit topic. Ik heb hier tijdenlang heel veel rondgehangen en zie dat ik nog meerdere malen in de OP sta :)

Inmiddels heb ik de eredivisie bereikt en speel ik eigenlijk niet meer actief hattrick, maar toch....
Gast ! Dat is lang geleden. TheDolf is pas net weer begonnen hoor. :D
iig nog veel plezier in de Ere en kom zo nu en dan nog es langs hiero.
Slecht hoor 1-3 verliezen :+ Boer Harmsen onwaardig. }:O
Heb je zeker nu net zo'n gevoel als wanneer je er de eerste ronde al uitvliegt :X

[ Voor 68% gewijzigd door Quintus op 23-05-2007 19:51 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Brainpower schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:13:
[...]

Succes straks iig.
Heb je er inderdaad een slagveld van gemaakt dat nederland-marokko deed verbleken? Of heb je je netjes gedragen binnen de lijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je mag je sig wel eens veranderen :p

wel nette prestatie hoor, die eredivisie!!! respect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online

hey Koen, jou heb ik hier inderdaad al heeeeel erg lang niet meer gezien... Maaruh, welkom terug.

Overigens... wanneer ga je wel weer wat met je team doen...? Je had de verwachtingen bij mij igg wel wat hoger liggen dan dit... Ik bedoel dit is je derde seizoen in de ere, en na 3 strakke promoties op rij... tjsa dan zou er nu toch minstens 1 kampioenschap tussen moeten zitten :D

Zeker aangezien half de ere maar matig actief is:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheInsomniac schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:34:
[...]

Heb je er inderdaad een slagveld van gemaakt dat nederland-marokko deed verbleken? Of heb je je netjes gedragen binnen de lijnen?
Hij heeft zich heel netjes gedragen. Alleen waren mijn spelers een beetje geïrriteerd na een tijdje, dat leidde tot een +1 blessure van zijn kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een 0-8 overwinning en een nieuw statsrecord van 201(+13).

Waarmee gelijk de eerste doelstelling van het seizoen is bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:06:

Heb ik iets gemist? Ben je terug de beker in gekiepert? :9 Of heb je een training waarbij je je A-team ook op woensdag in kan zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:06:

(+13)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
+13 tegenover zijn oude record (die waarschijnlijk 188 was) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:45:
[...]

+13 tegenover zijn oude record (die waarschijnlijk 188 was) ;)
Gotcha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Dsanka

woooo als ik jou VI zie dan moet ik volgend jaar met één of twee nieuwe verdedigers ook fluitend kampioen worden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 16:35

hilgo

Clear your mind of can't.

Anoniem: 215116 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:03:
mmm meneer kwistenbiebels, is het nou echt nodig 2 van mijn spelers eruit te schoppen? :'(

wel 3-0 :P
Tsja, zijn trainees he, die raken per ongeluk nog wel eens wat, leren ze wel een hoop van overigens :P. Maareh, speelde jij nou met je A elftal?

Overigens gefeliciteerd met de verdiende 5-0 overwinning!

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Joss schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:21:
[...]

Heb ik iets gemist? Ben je terug de beker in gekiepert? :9 Of heb je een training waarbij je je A-team ook op woensdag in kan zetten? :)
Voordeel van een bot in de competitie, kan je A-team inzetten in GoT-cup :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:25:
[...]

Voordeel van een bot in de competitie, kan je A-team inzetten in GoT-cup :P
precies, al heeft dat bij mij niet geholpen, alsnog 6-1 onderuit tegen Brain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarbij had het waarschijnlijk niet nodig geweest als je kijkt naar het elftal van Sandy })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Leuk man dat je ook nog eens langs komt. Ik zag toevallig vanochtend dat je de ere hebt bereikt! Zeker netjes! Succes iig :)

(En ja, ik ben er ook nog steeds :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:29

Door onder andere jou team gezien te hebben ben ik enkele seizoenen geleden van training gewisseld :)
Anoniem: 26445 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:41:
Daarbij had het waarschijnlijk niet nodig geweest als je kijkt naar het elftal van Sandy })
Ho ho, niet zo negatief ;)

Ik hoef geen friendly's te spelen, dus als ik ze speel dan is het zeg maar iene miene mutte wie waar mag spelen. Levert niet de beste statistieken op ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Sandyman538 op 24-05-2007 07:28 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CNS
  • Laatst online: 16-06 13:54

CNS

Zo, en de tweede overwinning op rij in de GoT-Cup is binnen.
Nog nooit vertoond hier :)
Normaal wordt ik altijd met een nulletje of 6789 afgedroogd, maar begin nu warempel hoop te krijgen om de tweede ronde te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hilgo schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:20:
[...]

Tsja, zijn trainees he, die raken per ongeluk nog wel eens wat, leren ze wel een hoop van overigens :P. Maareh, speelde jij nou met je A elftal?

Overigens gefeliciteerd met de verdiende 5-0 overwinning!
Ehm, een aantal wel ja :). Heb alleen vanochtend van allebei de geblesseerden een health update gehad waarin beide spelers weer fit zijn verklaard :*) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-06 16:35

hilgo

Clear your mind of can't.

Mazzelaar :P

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik noem het goed beleid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
+5 op een van mijn vleugelspelers die op woensdag zijn defskills opkrikt. Dit zuigt echt aan alle kanten :( Gaat wel weer even duren ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023

Hey man!!

Ga je nog door met hattrick of stop je?

Ken je hier niet wat goede tips geven hoe de ere te bereiken.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eindelijk een antwoord op mijn vraag gekregen van de GM's.

Mijn verbazing over de jeugdopleiding was al een tijdje dat mijn spelers voor de wedstrijd een andere vorm hadden als na de wedstrijd en ik dus neit wist welke vorm ik in mijn Excel bestandje moest opnemen. Nu blijkt dat de vorm van je jeugdspelers gelijk na de wedstrijd opnieuw berekend wordt. De spelers spelen dus met de vorm die aan het begin van de wedstrijd aangegeven wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagacitus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-06 17:12
Anoniem: 139250 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:35:
Nu blijkt dat de vorm van je jeugdspelers gelijk na de wedstrijd opnieuw berekend wordt.
Dat is wel heel apart. Als je dus meerdere wedstrijden per week hebt (zoals deze week) veranderd de vorm ook vaker dan normaal.

Ik vond het ook al raar dat als je een speler aanneemt van een scout, deze waardeloos in vorm kan zijn, in plaats van redelijk. Lijkt totaal niet op de 'reguliere' competitie. :?

Kleinigheden leiden tot perfectie, maar perfectie is geen kleinigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoooooooo eindelijk weer een x gewonnen met 1-6 nog wel :D

en een 5,5* vleugelspeler :D

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 194437 op 24-05-2007 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toto komt vanavond of morgen... Excuses voor de vertraging maar al dat leren heeft me wel een goed tentamen cijfer opgeleverd.

Gegroet

/edit
Overigens komt de uitslag maandag avond pas, ben weekendje weg

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 139250 op 24-05-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jeugdwedstrijden zijn weer bezig, het enige waar ik nog wel redelijk in presteer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104413

--------------------------------------------------------------GoT-Cup---------------------------------------------------------------

De standen zijn weer geupdate! Ga naar http://gottrick.bitxs.com om te kijken hoe jouw team eruit ziet in de rankings en te kijken wie je volgende tegenstander is. Ik had deze week weer 2 WO, :( laten we volgende week gaan voor een foutloze ronde :+ !

--------------------------------------------------------------GoT-Cup---------------------------------------------------------------
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.