dat dacht ik eerst ook altijd. Oplaadbatterijen zijn net zo handig, maar na een half jaar waren die toch toe aan vervanging en aangezien het niet de goedkoopste batterijen waren. Ben je uiteindelijk toch beter af met zon charge kit. Zitten lithium batterijen in die veel langer mee gaan en daardoor minder vaak hoeven worden opgeladen.spaceboy schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:46:
[...]
Ik heb ook getwijfeld over die charge kits, maar ik heb 't niet gedaan. Waarom niet? Voor dat geld heb je VEEL goede batterijen, ik zorg gewoon dat ik altijd een setje van 4 in huis heb.
En ik heb 1 wired controller, die gebruik ik zelf (snoer is lang zat). Als er een keer een vriend mee komt gamen gebruiken we de draadloze wel, maar zo'n charge kit... 30 euro... nah, is 't mij niet waard. Plus dat je dan weer zo'n ding ergens hebt staan.
toch vreemd hoor. ik heb oplaadbare GP's van 2100 en 2700 capaciteit, beiden gaan veeeeel langer mee dan de play&charge kit, wel 2 tot 3 keer zo lang.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 19:33:
[...]
dat dacht ik eerst ook altijd. Oplaadbatterijen zijn net zo handig, maar na een half jaar waren die toch toe aan vervanging en aangezien het niet de goedkoopste batterijen waren. Ben je uiteindelijk toch beter af met zon charge kit. Zitten lithium batterijen in die veel langer mee gaan en bovendien minder vaak hoeven worden opgeladen.
en de gp's zijn net zo oud als de play&charge , die vervolgens 12 uur moet opladen ofzo
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb een quickcharge gekregen en daarmee laad je zo'n pack op in een uur of zo.
Daarnaast ik heb mijn oplaadbare batterij in vanalles en nog wat zit, deze zijn dedicated, dus dat vind ik er handig aan.
Daarnaast ik heb mijn oplaadbare batterij in vanalles en nog wat zit, deze zijn dedicated, dus dat vind ik er handig aan.
Verwijderd
play en charge kit jah. Je moet ook zon quick charge kit kopen, binnen 2 uur zijn ze opgeladen. Veel handiger en je hebt niet zon draadje wat tijdens het spelen dan in de weg zit. Mijn batterijen waren 2500 mAh en die dingen gingen echt niet zo lang mee als zon lithium batterij in het battery pack. Het verbaasde me ook dat zon battery pack zoveel langer mee ging.Phusebox schreef op zondag 27 mei 2007 @ 10:28:
[...]
toch vreemd hoor. ik heb oplaadbare GP's van 2100 en 2700 capaciteit, beiden gaan veeeeel langer mee dan de play&charge kit, wel 2 tot 3 keer zo lang.
en de gp's zijn net zo oud als de play&charge , die vervolgens 12 uur moet opladen ofzo
Bovendien is wat jij beweert onmogelijk, aangezien zon lithium batterij meer capaciteit bevat en geen last heeft van het 'geheugeneffect'. Zon battery pack gaat daardoor veel langer mee dan normale batterijen.
Het gaat erom dat de 360 niet 'out of the box' op een wireless nw kan. Heeft verder niets met MS te maken, maar ik had zelf verzonnen dat ie dus 'standaard' draadloos was en niet met extra hardware.RoccoS schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 17:32:
[...]
Dus als ik het goed begrijp speel je liever op zolder op een SD scherm dan dat je beneden voor een paar tientjes (of minder) een netwerkswitchje neerpleurt zodat je op je HD scherm kan spelen? Sommige mensen begrijp ik echt niet. Kijk anders op marktplaats, kost een 360 wireless adapter een tientje of vijf.
En ik vind zelf 75 eur een hoop geld nadat ik dus al 400 heb uitgegeven.
Maar rest assured, dat komt echt wel goed. Een paar tientjes of minder lukt nog wel. En kabel is met online gamen in het achterhoofd (voor dl maakt het niet zoveel uit, dat kan toch op de achtergrond) toch wel te prefereren boven draadloos denk ik.
10 second ninja DONE
toen ik mijn 360 kocht was er nog geen quickchargeVerwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:09:
[...]
play en charge kit jah. Je moet ook zon quick charge kit kopen, binnen 2 uur zijn ze opgeladen. Veel handiger en je hebt niet zon draadje wat tijdens het spelen dan in de weg zit. Mijn batterijen waren 2500 mAh en die dingen gingen echt niet zo lang mee als zon lithium batterij in het battery pack. Het verbaasde me ook dat zon battery pack zoveel langer mee ging.
Bovendien is wat jij beweert onmogelijk, aangezien zon lithium batterij meer capaciteit bevat en geen last heeft van het 'geheugeneffect'. Zon battery pack gaat daardoor veel langer mee dan normale batterijen.
en om nu weer een belachelijk bedrag daarvoor uit te geven, nee dank u.
En dat het niet kan; tja is toch realiteit, mijn chargekit gaat maximaal 8-10 game-uren mee. De oplaadbare batterijen ca. 18 (2100) tot 24 (2700) game-uren. Beide met trilfunctie aan uiteraard.
Of je het er voor over hebt, is een andere vraag, maar 29,- voor die Quickloader incl. 1 accu, vind ik persoonlijk wel meevallen. Ik heb nu 2 controllers, en 3 accu's, en er is altijd een versie beschikbaarPhusebox schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:08:
[...]
toen ik mijn 360 kocht was er nog geen quickcharge
en om nu weer een belachelijk bedrag daarvoor uit te geven, nee dank u.
En dat het niet kan; tja is toch realiteit, mijn chargekit gaat maximaal 8-10 game-uren mee. De oplaadbare batterijen ca. 18 (2100) tot 24 (2700) game-uren. Beide met trilfunctie aan uiteraard.
Ik heb zelf wel play & charge. Hij geeft ruim van te voren aan dat hij leeg begint te raken, en daarna hang ik 'm aan de pc om op te laden. Duurt 3-4 uur bij mij.
Ik gebruik ook gewoon 2100 en 2700 oplaadbare batterijen en dat prima! Kan er veel langer mee gamen dan dat MS zelf opgeeft. Als je al oplaadbare batterijen en een lader hebt dan hoef je dus echt geen charge kit te kopen.
Voordeel van zo'n lader en batterijen is natuurlijk ook dat die voor meer dingen te gebruiken zijn (draadloze muis anyone ?)
Voordeel van zo'n lader en batterijen is natuurlijk ook dat die voor meer dingen te gebruiken zijn (draadloze muis anyone ?)
GamiQ, de game notes app met game maps!
Verwijderd
En als je twee (maal het aantal controllers) sets oplaadbare batterijen heb, dan heb je altijd een opgeladen set bij de hand. Non-stop gamen ftw
Ja, ik heb ook een tijdje getwijfeld om een andere cover te halen, maar mijn xbox, ligt op een plank tussen mijn bed en kast in. Je kijk er zo dus bovenop. Dan ziet het niet uit om een gekleurde front-cover te hebben, en dat de rest nog gewoon wit is... Heb er dus maar vanaf gezienPWM schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:46:
Ik heb tot nu een maagdelijke witte Xbox voorkant gehad. Nu toch maar eens deze besteld:
[afbeelding]
Idem hier, heb hem onder mn RVS open haard in een soort kabinet, dat ziet er niet uit. Naast dat de meeste frontjes druk zijn.TranceSetter schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:18:
[...]
Ja, ik heb ook een tijdje getwijfeld om een andere cover te halen, maar mijn xbox, ligt op een plank tussen mijn bed en kast in. Je kijk er zo dus bovenop. Dan ziet het niet uit om een gekleurde front-cover te hebben, en dat de rest nog gewoon wit is... Heb er dus maar vanaf gezien
Je hebt ook mooie covers voor de hele XboxTranceSetter schreef op zondag 27 mei 2007 @ 21:18:
[...]
Ja, ik heb ook een tijdje getwijfeld om een andere cover te halen, maar mijn xbox, ligt op een plank tussen mijn bed en kast in. Je kijk er zo dus bovenop. Dan ziet het niet uit om een gekleurde front-cover te hebben, en dat de rest nog gewoon wit is... Heb er dus maar vanaf gezien
Zijn niet eens zo duur. Ik zou er wel even mee wachten tot je garantie is verlopen
Dan kan ik nog 1,5 jaar wachtenPWM schreef op zondag 27 mei 2007 @ 23:22:
[...]
Je hebt ook mooie covers voor de hele Xbox
Zijn niet eens zo duur. Ik zou er wel even mee wachten tot je garantie is verlopen
Verwijderd
Die frontjes ben ik eerlijk gezegd ook niet zo kapot van. Ik vind het leuk dat de keus er is, maar ze zijn wel een beetje duur eigenlijk. Zo'n €20 is natuurlijk niet niks voor een stukkie plastic. En zoals eerder gezegd door enkele anderen, zijn er natuurlijk ook de complete behuizingen voor een Euro'tje of 50. Maar ja, dan vervalt natuurlijk wel je garantie.
Op zich vind ik de Xbox 360 standaard al mooi genoeg, ondanks dat 'ie helemaal in het wit is. Het liefst zou ik 'em standaard al helemaal zwart zien, want ik heb eigenlijk wel een beetje een fetish voor zwarte hardware
Maar dat komt met de nieuwe Elite versie eigenlijk wel helemaal ten goede
Maar ja, die heb ik dan zelf weer niet, op het moment.
Sowieso vraag ik me af waar ik dat van heb, dat alle consoles zwart moeten zijn... Op de één of andere manier vind ik dat gewoon mooier dan de witte versies.
Op zich vind ik de Xbox 360 standaard al mooi genoeg, ondanks dat 'ie helemaal in het wit is. Het liefst zou ik 'em standaard al helemaal zwart zien, want ik heb eigenlijk wel een beetje een fetish voor zwarte hardware
Sowieso vraag ik me af waar ik dat van heb, dat alle consoles zwart moeten zijn... Op de één of andere manier vind ik dat gewoon mooier dan de witte versies.
Beste sonic intro voice 'Seeegaaaa'Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:23:
(hoewel de dreamcast natuurlijk wit was, maar ja, dat is gelijk afgestraft
10 second ninja DONE
Heb zelf meteen een origineel zilver front erop gezet omdat de rest van m'n apparatuur ook zilver is. Ondanks de witte tray (heb een Core) en de witte body, valt hij niet uit de toon nu.Sagat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:11:
[...]
Beste sonic intro voice 'Seeegaaaa'
(hoewel de dreamcast natuurlijk wit was, maar ja, dat is gelijk afgestraft)
Die Elite is jammergenoeg niet glanzend zwart volgens mij, dat vindt ik wel mooi van de PS3 (stofmagneet). Alhoewel Hifi apparatuur ook meestal niet glanzend zwart is, maar ook dat matte van de Elite.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Ik heb nog nooit een zwarte console gehad: een SNES en die is duotone grijs, een PS2 in het zilver en een witte 360.
Zwart is ook maar zwart toch?
Zwart is ook maar zwart toch?
Alleen de eerste lading elite's zijn zwart, daarna volgen ze de premium op en zijn ze gewoon weer wit. De vraag is dan natuurlijk ook of we wel zwarte krijgen in de EU.Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:23:
Die frontjes ben ik eerlijk gezegd ook niet zo kapot van. Ik vind het leuk dat de keus er is, maar ze zijn wel een beetje duur eigenlijk. Zo'n €20 is natuurlijk niet niks voor een stukkie plastic. En zoals eerder gezegd door enkele anderen, zijn er natuurlijk ook de complete behuizingen voor een Euro'tje of 50. Maar ja, dan vervalt natuurlijk wel je garantie.
Op zich vind ik de Xbox 360 standaard al mooi genoeg, ondanks dat 'ie helemaal in het wit is. Het liefst zou ik 'em standaard al helemaal zwart zien, want ik heb eigenlijk wel een beetje een fetish voor zwarte hardwareMaar dat komt met de nieuwe Elite versie eigenlijk wel helemaal ten goede
Maar ja, die heb ik dan zelf weer niet, op het moment.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
De Saturn was oorspronkelijk ook witSagat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 09:11:
[...]
Beste sonic intro voice 'Seeegaaaa'
(hoewel de dreamcast natuurlijk wit was, maar ja, dat is gelijk afgestraft)
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Was dat niet alleen in Japan? Ik had het natuurlijk over Nederland.......want daar wonen we tenslotte (mocht het antwoord trouwens nee zijn, dan is het bovenstaande stukje tekst niet door mij getikt, maar door een hacker of aliens ofzo /bijdehand off) .
And while on this subject...ik mag dan wel hier wonen en een paspoort hebben enzo, maar:
Iemand die weet hoe je de taal van x-box live op engels kan zetten(met een nederlands adres voordat mensen gaan roepen dat ik dan een ander adres moet gebruiken
10 second ninja DONE
Ik zou zeggen lever je ps2 erbij in en je krijgt een premium voor 300Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:21:
Weet iemand een Premium Versie voor een leuke prijs te koop in omgeving Den-Haag?
Ja, de witte Saturn is alleen is Japan uitgebracht naar mijn weten.Sagat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:21:
[...]
Was dat niet alleen in Japan? Ik had het natuurlijk over Nederland.......want daar wonen we tenslotte (mocht het antwoord trouwens nee zijn, dan is het bovenstaande stukje tekst niet door mij getikt, maar door een hacker of aliens ofzo /bijdehand off) .
And while on this subject...ik mag dan wel hier wonen en een paspoort hebben enzo, maar:
Iemand die weet hoe je de taal van x-box live op engels kan zetten(met een nederlands adres voordat mensen gaan roepen dat ik dan een ander adres moet gebruiken)?
Iemand enig idee wanneer het toetsenbordje voor de 360 komt?

yay voor mijn hw kennis dan *g*.
Even wat anders, ik probeer de dead rising demo te downen, maar hij stopt al na 1% met de melding 'cannot download' .......err ja, en waarom dan?!
De hd is iig niet vol, en verder kan ik me geen reden verzinnen dat het niet zou werken buiten problemen met de dl locatie/xbl service?!
Misschien iemand die het voor me zou willen proberen of het op hun verbinding wel lukt?
Even wat anders, ik probeer de dead rising demo te downen, maar hij stopt al na 1% met de melding 'cannot download' .......err ja, en waarom dan?!
De hd is iig niet vol, en verder kan ik me geen reden verzinnen dat het niet zou werken buiten problemen met de dl locatie/xbl service?!
Misschien iemand die het voor me zou willen proberen of het op hun verbinding wel lukt?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Even checken of de content niet al (gedeeltelijk) op de HD staat, een eerdere download kan afgebroken zijn, en daardoor zal je xbox de hernieuwde download afbreken.Sagat schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:50:
yay voor mijn hw kennis dan *g*.
(Mijn eigen box is nog in reparatie, anders had ik zelf even aan kunnen geven waar je het zoeken moet)
Ik heb hier nog een gewone SDTV van Sony.
Nu zit ik er aan te denken om de Advanced scart cable te kopen, maar heb nog m'n twijfels hierover. Is die 25 euro het echt waard? Bied hij echt veel betere kwaliteit, is er misschien iemand die deze kabel heeft en dat kan zeggen?
Ik heb nog lopen zoeken op google en verschillende fora's voor een paar vergelijk plaatjes, dus een met advanced scart cable en de andere gewoon via component maar die kan ik niet vinden.
Nu zit ik er aan te denken om de Advanced scart cable te kopen, maar heb nog m'n twijfels hierover. Is die 25 euro het echt waard? Bied hij echt veel betere kwaliteit, is er misschien iemand die deze kabel heeft en dat kan zeggen?
Ik heb nog lopen zoeken op google en verschillende fora's voor een paar vergelijk plaatjes, dus een met advanced scart cable en de andere gewoon via component maar die kan ik niet vinden.
Daarnet een e-mail verstuurd naar Microsoft's Xbox 360 helpdesk. Mijn Xbox 360 (december '05, tot vorige week nog nooit problemen mee gehad) weigerd nu namelijk steeds vaker om game discs of DVD's te lezen (Unplayable Disc - Attempting to read disc), en als het lukt om de schijfjes te lezen dan lopen de spellen vaak vast.
Ik heb al het mogelijke al geprobeerd om dit probleem te verhelpen, maar tervergeefs.
Erg frustrerend, maargoed ik ben benieuwd wat het antwoord zal zijn.
Ik heb al het mogelijke al geprobeerd om dit probleem te verhelpen, maar tervergeefs.
Erg frustrerend, maargoed ik ben benieuwd wat het antwoord zal zijn.
Gewoon de helpdeks bellen, dan komen ze hem ophalen en krijg je een andere.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Aanschaffen! (ik heb `m ook, maar nu een hd tv, dus weer de component aangesloten)martijn1992 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:56:
Het verschil tussen een composiet en advanced rgb-kabel is echt enorm. Alleen al de leesbaarheid van letters wordt enorm verbeterd, daarbij zijn kleuren veel voller. Je zult er geen spijt van hebben (zeker niet op een Sony tv), met deze kabel haal je het uiterste uit je tv
Ja, heeft wel zin. Koop hem op marktplaats voor 15 euro, heb ik ook gedaan. Verwacht geen wonderen, maar het geeft wel degelijk een verbetering.martijn1992 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:56:
Nu zit ik er aan te denken om de Advanced scart cable te kopen...
De één zegt: "Het is een wereld van verschil ! :9" en de ander zegt : "Verwacht geen wonderen"... wat is het nou ? 
Zijn er voor / na pics beschikbaar? Heb ze idd ook nog niet kunnen vinden...
Verwijderd
Voor zover ik nu weet komen ze ook wel naar EU hoorMeNTaL_TO schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:43:
[...]
Alleen de eerste lading elite's zijn zwart, daarna volgen ze de premium op en zijn ze gewoon weer wit. De vraag is dan natuurlijk ook of we wel zwarte krijgen in de EU.
RGB-Scart is significant beter dan Composiet! De laatste is namelijk ruk, alle beeldinfo door één stekkertjeDennahz schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:46:
De één zegt: "Het is een wereld van verschil ! :9" en de ander zegt : "Verwacht geen wonderen"... wat is het nou ?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 17:02 ]
Er ging een nieuwe wereld voor me open toen ik de advanced scart kabel aansloot op me sony non-hd tv. Bij veel spellen kon ik de tekst niet eens lezen met composiet.
Gelukkig heb ik nu een hd-tv, weer een mooie kwaliteit upgrade
Gelukkig heb ik nu een hd-tv, weer een mooie kwaliteit upgrade
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik zat even op de nederlands x-box site te kijken of ik ergens iets van een 'report broken link optie' kon vinden. Niet dus, maar wel een telefoonnummer. Aangezien het een 0800 nummer was heb ik maar gebeld. Ik dacht snel ff het probleem door te geven, maar er werd echt veel tijd aan me besteeds, met ook het legen van de harde schijf cache (waar volgens de medewerkster ook de afgebroken dl's staan).Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:43:
[...]
Even checken of de content niet al (gedeeltelijk) op de HD staat, een eerdere download kan afgebroken zijn, en daardoor zal je xbox de hernieuwde download afbreken.
(Mijn eigen box is nog in reparatie, anders had ik zelf even aan kunnen geven waar je het zoeken moet)
Helaas werkte het hierna nog steeds niet, en omdat iemand anders hier hetzelfde probleem had vermoed ik het toch een extern probleem is.
Maar ik heb afgesproken het morgen nog een keer te proberen, wie weet gaat het dan beter, en zo niet dan gingen ze verder kijken. Uiteraard zullen mijn bevindingen hier verschijnen.
Maar sowieso al kudos voor MS dat ze een gratis hd hebben die ook op pinkstermaandag werkt (volgens de medewerkster eigenlijk altijd ook met kerst enzo.....best bizar, hoewel ik eerlijk toegeef vooral voor en na de familie verplichtingen wel redelijk wat te gamen met die dagen
10 second ninja DONE
De Elite blijft altijd zwart.MeNTaL_TO schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:43:
[...]
Alleen de eerste lading elite's zijn zwart, daarna volgen ze de premium op en zijn ze gewoon weer wit. De vraag is dan natuurlijk ook of we wel zwarte krijgen in de EU.
http://forums.xbox.com/11244107/ShowPost.aspxIs the Xbox 360 Elite a limited edition ?
The Elite is now an official sku from Microsoft. It is here to stay.
[ Voor 22% gewijzigd door Ace op 28-05-2007 17:56 ]
Kga dan binnenkort ook zo'n kabel aanschaffen.
Klopt het dat je bij elk spel dat je koopt automatisch punten krijgt voor live om dingen te kopen oid? Heb geen idee hoe dit spul werkt... of heb ik weer eens iets gehoord wat niet klopt.
Klopt het dat je bij elk spel dat je koopt automatisch punten krijgt voor live om dingen te kopen oid? Heb geen idee hoe dit spul werkt... of heb ik weer eens iets gehoord wat niet klopt.
Voor de koopjes jagers:
Bij de FRS kon je meenemen:
Verdere koopjes:
Graw: 29,-
Fifa 2007: 29,-
PES 6: 29,-
Battlefield 2: 29,-
Moto GP: 29,-
Splinter Cell Double Agent: 39,-
Blazing Angels: 29,-
En nog een spel of 5-10 voor de prijs van een euro of 30,-. Koopjes dus
Staat er op de plakker nog een andere prijs, gewoon even aan de kassa vragen.
Ik was mijn portomonee vergeten
Van de week even Lost planet halen voor 39,-
Bij de FRS kon je meenemen:
- Lord of the Ringd: Battle for middle earth
- Need for Speed Carbon
- Need for speed Most wanted
Verdere koopjes:
Graw: 29,-
Fifa 2007: 29,-
PES 6: 29,-
Battlefield 2: 29,-
Moto GP: 29,-
Splinter Cell Double Agent: 39,-
Blazing Angels: 29,-
En nog een spel of 5-10 voor de prijs van een euro of 30,-. Koopjes dus
Staat er op de plakker nog een andere prijs, gewoon even aan de kassa vragen.
Ik was mijn portomonee vergeten

Van de week even Lost planet halen voor 39,-
[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 28-05-2007 20:44 ]
Ik heb een vraagje:
Ik ga morgen een Xbox 360 Premium kopen, maar 1 ding is me nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb hier een Samsung 205BW, waarop staat dat ie High Definition aan kan. Dus als ik gewoon deze kabel erbij neem, heb ik HD kwaliteit op mijn Samsung 205BW scherm?
Ik ga morgen een Xbox 360 Premium kopen, maar 1 ding is me nog niet helemaal duidelijk.
Ik heb hier een Samsung 205BW, waarop staat dat ie High Definition aan kan. Dus als ik gewoon deze kabel erbij neem, heb ik HD kwaliteit op mijn Samsung 205BW scherm?

R.D50
Die monitor kan VGA aan dus dan kun je ook die kabel erop aansluiten. Lijkt me nogal voor de hand liggen eigenlijk...
1680 x 1050 / 60 Hzrodian50 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:18:
Ik heb een vraagje:
[afbeelding]
Geen component aansluiting, wel VGA.
Dus je hebt inderdaad die kabel nodig.
Edit: Wat geeft op een 720p tv eigenlijk beter beeld, component of vga?
Dit aangezien je met VGA net iets een hogere resolutie behaald (1366x768 ipv 1280x720)
[ Voor 11% gewijzigd door yorroy op 28-05-2007 21:38 ]
Hmm, dat vraag ik me ook af.yorroy schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:36:
[...]
Dit aangezien je met VGA net iets een hogere resolutie behaald (1366x768 ipv 1280x720)
Met component zie ik van wat dichterbij ook wat beeldruis, is dat met VGA ook?
Mooie van VGA is natuurlijk dat je het perfecte beeldformaat krijgt vanuit de xbox. Bij component krijg je namelijk dat de tv een beetje moet scalen naar de eigenlijke resolutie. Wel hoor je een hoop mensen zeggen dat component mooier is, hier kan ik niet over oordelen. Maar ik kan je wel zeggen dat na de laatste update je nu de levels kunt veranderen waardoor de VGA connectie stukken beter is geworden qua kleuren.Mutatie schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:32:
[...]
Hmm, dat vraag ik me ook af.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Je mag bij MM alles binnen 2 weken terugbrengen, dus ik ga het denk ik gewoon proberen. Ben er wel erg benieuwd naar. Tenzij iemand nu al kan zeggen of het nut heeft of niet..Dukey schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:48:
[...]
Mooie van VGA is natuurlijk dat je het perfecte beeldformaat krijgt vanuit de xbox. Bij component krijg je namelijk dat de tv een beetje moet scalen naar de eigenlijke resolutie. Wel hoor je een hoop mensen zeggen dat component mooier is, hier kan ik niet over oordelen. Maar ik kan je wel zeggen dat na de laatste update je nu de levels kunt veranderen waardoor de VGA connectie stukken beter is geworden qua kleuren.
Ik heb dus een 720p hdtv, van Samsung. Daar zit zowel Component als VGA op.yorroy schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:36:
[...]
VGA is hier stukken scherper als component. Je ziet het gewoon dat het beeld toch uitgerekt wordt. Echter is component veel kleurrijker. Met de nieuwe opties die zijn toegevoegd in despring-update kun je de kleuren wat verhogen, maar toch blijft component er fleuriger uitzien.
Zelf heb ik de keuze gemaakt voor vga.
bedankt voor jullie reacties! Dus ik moet gewoon perfect beeld krijgen vergelijkbaar met een HD LCD-TV?
R.D50
Dit is puur afhankelijk van de chips in je HD TVMutatie schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:32:
[...]
Hmm, dat vraag ik me ook af.
Ja hoor! Veel plezier herodian50 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:31:
bedankt voor jullie reacties! Dus ik moet gewoon perfect beeld krijgen vergelijkbaar met een HD LCD-TV?
[ Voor 30% gewijzigd door Michael Knight op 28-05-2007 23:33 ]
Hmm.. misschien dan toch maar eens een VGA kabel scoren via Ebay, 13 euro kost namelijk ook de wereld niet..TranceSetter schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:29:
[...]
Ik heb dus een 720p hdtv, van Samsung. Daar zit zowel Component als VGA op.
VGA is hier stukken scherper als component. Je ziet het gewoon dat het beeld toch uitgerekt wordt. Echter is component veel kleurrijker. Met de nieuwe opties die zijn toegevoegd in despring-update kun je de kleuren wat verhogen, maar toch blijft component er fleuriger uitzien.
Zelf heb ik de keuze gemaakt voor vga.
Dat moet geen probleem zijn, hoewel 20" niet erg groot is natuurlijkrodian50 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:31:
[ Voor 18% gewijzigd door yorroy op 29-05-2007 00:01 ]
Mijn headset is sinds vanavond kapot ofzo
Mensen horen mij wel, maar ik hoor hun niet meer. natuurlijk getest met andere headset.
Als ik morgen bel naar microsoft krijg je toch een nieuwe gratis ?
Mensen horen mij wel, maar ik hoor hun niet meer. natuurlijk getest met andere headset.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Eh, lijkt me dat dat binnen de garantie van de XBOX zelf valt? Tenminste, als je de premium gekocht hebt. Als de garantietermijn van je XBOX voorbij is, dan zal je ook niet zomaar een nieuwe headset krijgen denk ik...Mars18 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:21:
Mijn headset is sinds vanavond kapot ofzo
Als je een RGB "skart" die je standaard krijgt bekijkt heb je maar iets van 9 pinnetjes. Als je dertegen een betere scart kabel koopt heb je alle pinnetjes en zal het beeld dus mooier kunnen zijn. Het blijft instellen en hopen maar het beeld wordt ietsje beter. Je blijft vast zitten aan 576i als je PAL hebt ( zoals iedere european ).Dennahz schreef op maandag 28 mei 2007 @ 16:46:
There is no place like ::1
Verwijderd
http://reviews.teamxbox.c...30/Forza-Motorsport-2/p4/
Beetje dubbelzinnige review als jet het mij vraagt...
Eerst word er bijvoorbeeld gezegd dat het geluid matig is, en vervolgens knallen ze er gewoon een dikke 8,3 voor de audio neer als eindpunt. En dan ook nog durven te zeggen dat je maar je eigen custom soundtrack moet aanmaken, want de muziek is niet zo goed!
[kitkat]Hallo reviewertje, waar zijn we nou helemaal mee bezig?[/kitkat]
Beetje dubbelzinnige review als jet het mij vraagt...
Eerst word er bijvoorbeeld gezegd dat het geluid matig is, en vervolgens knallen ze er gewoon een dikke 8,3 voor de audio neer als eindpunt. En dan ook nog durven te zeggen dat je maar je eigen custom soundtrack moet aanmaken, want de muziek is niet zo goed!
De graphics zijn niet van hoogstaand niveau, maar zijn wel een 8,3 waard.The sound effects are a bit drab as well for such a high-end racer. The engine and exhaust notes sound realistic, but rarely do they seem to pop off of the speaker drivers. The ambitious car lineup also means that many cars tend to sound the same, when in reality- compared back-to-back- they would sound quite different. And even with a revamped soundtrack, you’ll want to mute it as soon as possible. To Forza Motorsport 2’s soundtrack’s defense, you shouldn’t have the radio on while driving if you’re a serious gearhead anyways.
Als ik zo veel op- en aanmerkingen op een game had, dan kreeg 'ie van mij dus totaal geen 9,3 als eindpunt hè...Whatever the case may be, Forza Motorsport 2 looks flat and uninteresting on many occasions. Even during replays.
heb de premium ja. en 2 jaar gerantie tochDenMan schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 01:14:
[...]
Eh, lijkt me dat dat binnen de garantie van de XBOX zelf valt? Tenminste, als je de premium gekocht hebt. Als de garantietermijn van je XBOX voorbij is, dan zal je ook niet zomaar een nieuwe headset krijgen denk ik...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hierom:Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 02:15:
Als ik zo veel op- en aanmerkingen op een game had, dan kreeg 'ie van mij dus totaal geen 9,3 als eindpunt hè...
De gameplay, het plezier, en de uren die je er in gaat steken, zijn van een dermate niveau dat het spel een vette dikke aanrader is.Gameplay
Dangerously addictive and loads of fun, Forza Motorsport 2 has what it takes under the hood to satisfy both car junkies and general gamers alike.
Longevity
Forza Motorsport 2 appears to be thoroughly designed to ensure that you have no life outside of its cockpit.
Tuurlijk. Overigens zit op de Core ook gewoon 2 jaar garantie.
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 29-05-2007 10:00 ]
https://www.dynabyte.nl/softwareexpected.php
[ Voor 48% gewijzigd door Dennahz op 29-05-2007 13:29 ]
Verwijderd
Een game met middelmatige kwaliteit graphics en geluid mag je gewoon nooit een 9,3 als eindpunt geven vind ik. Alles aan een game is belangrijk, en een goede gameplay maakt nooit zó veel goed dat je het een 9,3 zou kunnen geven.PWM schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:58:
[...]
Hierom:
[...]
De gameplay, het plezier, en de uren die je er in gaat steken, zijn van een dermate niveau dat het spel een vette dikke aanrader is.
[...]
Tuurlijk. Overigens zit op de Core ook gewoon 2 jaar garantie.
Sowieso moeten reviewers een af van die artelijk hoge cijfers, en eens een stapje terug doen in de realiteit. Final Fantasy XII een volle 10 geven bijvoorbeeld vind ik ook zo debiel als maar kan. Nu is het zo dat een game met een 7 als eindcijfer in veel mensen hun ogen als "kut" bestempeld word, en dat mag eigenlijk helemaal niet het geval zijn. Zodra een game het woordje Zelda of iets dergelijks in zich draagt is men er blijkbaar bang voor om het een 6 te geven. Want anders word hun eigen status aangetast. De rest geeft een 10, dus je moet mee, anders ben je gek, heb je geen smaak, enz. Dat is waar ik me aan stoor, het gebrek aan eigen mening in een review. En dat is juist wat een review zou moeten zijn. Een volledig opzichzelfstaande mening van jou bevindingen met een game.
Beter is het om het puntensysteem gewoon te schrappen, en een duidelijke oimschrijving te geven van de verschillende onderdelen in een game. Iets wat ook wel gedaan is bij de Forza 2 review, maar ik snap het eindoordeel gewoon niet, met de bijbehorende punten. Een 8,3 is gewoon geen goed punt voor gemiddelde graphics, en geluid. Nee, dat is meer een punt om dingen mee aan te geven die als "zeer goed" kunnen worden bestempeld.
Ja, ik heb het met een iets kleiner scherm gedaan (wel dezelfde serie, maar dan de 19 inch). Werkt gewoon, de best passende resolutie selecteren (die het dichst bij je native resolutie ligt) en genieten maar. Erg handige schermpjes als je wel hd wil gamen maar niet een duur scherm kan betalen.rodian50 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:18:
Ik heb een vraagje:
[afbeelding]
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:47:
[...]
Een game met middelmatige kwaliteit graphics en geluid mag je gewoon nooit een 9,3 als eindpunt geven vind ik. Alles aan een game is belangrijk, en een goede gameplay maakt nooit zó veel goed dat je het een 9,3 zou kunnen geven.
Ondanks dat ik het met je eens ben qua de te hoge punten die doorlopend in de gamespers gegeven worden (het "IGN-effect", vernoemd naar een niet nader gespecificeerde grote gamesite) is het natuurlijk te zot voor woorden dat superioriteit qua gameplay niet een grafisch enkel functioneel spel volledig met kop en schouders boven de competitie uit zou mogen steken (denk aan 3000 Tetrisvarianten om mee te beginnen).
Verwijderd
Ben ik het niet met je eens. Ok Forza heeft misschien geen graphics die van het beeld spatten maar het draait wel allemaal op 60 fps en de aanwezige realistische physics vind je in geen 1 ander race spel op de 360 terug. Het aanwezige realisme maakt imo de gemiddelde graphics (zo slecht zijn ze niet eens) meer dan goed.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:47:
[...]
Een game met middelmatige kwaliteit graphics en geluid mag je gewoon nooit een 9,3 als eindpunt geven vind ik. Alles aan een game is belangrijk, en een goede gameplay maakt nooit zó veel goed dat je het een 9,3 zou kunnen geven.
Iedere site of blad geeft al een uitleg bij de cijfers. Ik ken geen 1 site die alleen een cijfer geeft en het dan daarbij laat. Dat zou ook nergens op slaan.Beter is het om het puntensysteem gewoon te schrappen, en een duidelijke oimschrijving te geven van de verschillende onderdelen in een game. Iets wat ook wel gedaan is bij de Forza 2 review, maar ik snap het eindoordeel gewoon niet, met de bijbehorende punten.
Ik zou me er niet al te druk om maken over het eindcifer. Een review is nou eenmaal een mening, en meningen verschillen nu eenmaal...
Wees blij dat ze die game niet zoals DOA:X2 in de PU gereviewd hebben....dan valt IGN nog best mee eigenlijk
Ach, dat de cijfers niet helemaal kloppen bij de review zie je wel vaker. Ik vind het irritanter dat je blijkbaar geen hoge cijfers meer mag geven want dan moet een game zogenaamd perfect zijn
. Ik denk dat je zo'n cijfer eerder moet zien als de beste van het moment (bij een 10 dan).
Desalwelteplus, als je een normale review wilt lezen moet je gewoon even deze bekijken.
De game is gewoon goed en ondanks dat er qua graphics wat games voorbij zijn gestreefd vind ik dat de meeste mensen hier moeten ophouden met de graphics als 1 van de hoofdpijlers van dit soort simulatiespellen te rekenen aangezien het bij dit soort spellen voornamelijk (zo niet alleen) om de gameplay gaat.
Grote kans trouwens dat deze op de World Cyber Games gebruikt gaat worden.
Desalwelteplus, als je een normale review wilt lezen moet je gewoon even deze bekijken.
De game is gewoon goed en ondanks dat er qua graphics wat games voorbij zijn gestreefd vind ik dat de meeste mensen hier moeten ophouden met de graphics als 1 van de hoofdpijlers van dit soort simulatiespellen te rekenen aangezien het bij dit soort spellen voornamelijk (zo niet alleen) om de gameplay gaat.
Grote kans trouwens dat deze op de World Cyber Games gebruikt gaat worden.
ff vraagje , ALs je je xbox 2ehands koopt, en hij gaat dan stuk. Heb je dan een bon nodig als je hem wilt opsturen naar xbox ?
ik hoop wel dat er DLC voor forza 2 komt in de vorm van nieuwe banen
Verwijderd
Dat zou idd erg gaaf zijn, ondertussen ben ik ernstig aan het twijfelen of ik het stuurtje moet halen of niet...
Zojuist maar even aan Dead rising begonnen, leuk spel alleen klote dat de letters amper te lezen zijn op een normale TV. Ik gebruik nu de bijgeleverde kabels (component via zon scart blokje).
Ik las dat als je een xbox 360 Advanced Scart Cable gebruikt dat het beeld dan scherper wordt, weet iemand of in het geval van dead rising de lettertjes dan wel enigszins leesbaar worden?
Ik las dat als je een xbox 360 Advanced Scart Cable gebruikt dat het beeld dan scherper wordt, weet iemand of in het geval van dead rising de lettertjes dan wel enigszins leesbaar worden?
Vandaag maar eens de MS helpdesk gebeld, en een RMA aan laten maken. Brabbelde wat over uitprinten en op doos plakken, dus ik denk, er gaat zometeen een ticket in mijn mailbox komen, wat ik uit kan printen. We zijn inmiddels een uur of 6 verder, en ik heb nog niks. Is er ergens iets fout gegaan?
Dat hoop ik inderdaad ook. Zou vet zijn als Zolder, Zandvoort en Assen beschikbaar zouden komenPhusebox schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:07:
ik hoop wel dat er DLC voor forza 2 komt in de vorm van nieuwe banen
[ Voor 32% gewijzigd door UltraSub op 29-05-2007 16:43 ]
Verwijderd
Kan iemand aub de startpost aanpassen want dat gezeiver over die kabels de hele tijd wordt je niet goed van
Zet er dan ook maar meteen in dat een hdtv echt een verschil is tov normale tv.

Ach, het staat er toch duidelijk in dat die advanced scart kabel zoveel beter is...
&
Ok, ik neem aan aangezien de 360 op 720p staat, dat de tv dat schaalt naar de resolutie van het scherm, 1366x768.Michael Knight schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:32:
[...]
Dit is puur afhankelijk van de chips in je HD TV
Zou het daaraan kunnen liggen en zou de VGA kabel dan beter beeld geven als de 360 ingesteld staat op 1366x768?
Of haalt dat verhaal niks uit?
Dit soort vragen zul je blijven houden, wat ik denk dat de mensen die dit soort open vragen stelen amper de tijd nemen om te zoeken, laat staan een OP te lezen. Ben het wel volledig met je eens hoor, het vragen naar de bekende weg werkt ook mij op mn zenuwen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:43:
Kan iemand aub de startpost aanpassen want dat gezeiver over die kabels de hele tijd wordt je niet goed van![]()
![]()
![]()
Desalniettemin, als niemand'op zo'n post reageert zal de poster wel op zoeken móeten gaan.
Gewoon even wachten, het kan ook zijn dat je die sticker per post krijgt. Was bij mij ook onduidelijk (zou hem per e-mail krijgen, is niet gebeurt)....maar na 2 dagen heb i kweer gebeld en toen kreeg ik hem per post.... (als ik het goed hebUltraSub schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:42:
Vandaag maar eens de MS helpdesk gebeld, en een RMA aan laten maken. Brabbelde wat over uitprinten en op doos plakken, dus ik denk, er gaat zometeen een ticket in mijn mailbox komen, wat ik uit kan printen. We zijn inmiddels een uur of 6 verder, en ik heb nog niks. Is er ergens iets fout gegaan?
[..]
Een scartcable is zowiezo aan te raden. Is echt een groot verschil met de normale kabel die erbij zit. Probeer anders ook je xbox 360 in te stellen op breedbeeld. Nu zal je tv het beeld in drukken en hierdoor wordt het dus ook een stuk scherpen.Cutthroat schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:34:
Zojuist maar even aan Dead rising begonnen, leuk spel alleen klote dat de letters amper te lezen zijn op een normale TV. Ik gebruik nu de bijgeleverde kabels (component via zon scart blokje).
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Natuurlijk heb ik zelf research gedaan en snap ik dat die kabel beter beeld geeft.
Maar het is een nogal specifieke vraag (over dead rising) en daar heb ik weinig over kunnen vinden, en een forum is er (ook) om elkaar te helpen niet waar?
edit: kheb er ondertussen maar een gekocht op marktplaats voor 10euro dus het kan nooit een miskoop zijn
Maar het is een nogal specifieke vraag (over dead rising) en daar heb ik weinig over kunnen vinden, en een forum is er (ook) om elkaar te helpen niet waar?

edit: kheb er ondertussen maar een gekocht op marktplaats voor 10euro dus het kan nooit een miskoop zijn
[ Voor 18% gewijzigd door Cutthroat op 29-05-2007 17:05 ]
Verwijderd
Nee, dat "probleem" wilden ze zelfs fixen in een patch maar dat konden ze niet omdat de fix te groot zou zijn voor een patch ofzo.. moet je maar ff op googlen. In ieder geval ga je dit nooit echt oplossen. Ik heb hem zelf alleen op HD gespeeld en 1 dagje op een SDtv gehad, en dat was idd echt huilen.Cutthroat schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:04:
Natuurlijk heb ik zelf research gedaan en snap ik dat die kabel beter beeld geeft.
Juist over Dead Rising is meerdere malen in dit topic dezelfde vraag gesteld.Cutthroat schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:04:
Niet om je aan of af te vallen, maar GoT is bedoeld voor vragen waar je zelf niet achter kunt komen met wat zoekwerk. Er wordt verwacht dat je namelijk eerst zelf op zoek gaat naar een evt. oplossing of antwoord op je brandende vragen.
Ik heb ook een Samsung lcd en de 360 aangesloten via VGA maar de opties om de kleuren te verhogen heb ik nog niet kunnen vinden. Waar zit die optie dan in het dashboard?TranceSetter schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:29:
[...]
Ik heb dus een 720p hdtv, van Samsung. Daar zit zowel Component als VGA op.
VGA is hier stukken scherper als component. Je ziet het gewoon dat het beeld toch uitgerekt wordt. Echter is component veel kleurrijker. Met de nieuwe opties die zijn toegevoegd in despring-update kun je de kleuren wat verhogen....
Zijn er hier ook mensen die morgen naar Delft, naar Triumph Studios (Overlord) gaan?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

french journalist who have play say : its the most beautiful sport game
the staduim are amazing
new balls phisics
He, dat horen we elk jaarMars18 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
the staduim are amazing
new balls phisics
*knip
[ Voor 69% gewijzigd door Crash op 29-05-2007 20:16 ]
Maak dan een TR aan
[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 29-05-2007 20:11 ]
ik heb nu me xbox 360. Geweldig ding. Ik heb een HD-VGA kabel van Joytech gekocht en aangesloten op me xbox. Instellingen bij Xbox Dashboard veranderd naar 1366x768. Het beeld wordt wel scherper, maar alsnog zie ik gerimpelde lijntjes in games en vind het persoonlijk geen echte HD-kwaliteit.
Misschien moet ik nog iets veranderen? Anyone?
R.D50
Eerst eens vertellen welk spel je speeltrodian50 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:26:
ik heb nu me xbox 360. Geweldig ding. Ik heb een HD-VGA kabel van Joytech gekocht en aangesloten op me xbox. Instellingen bij Xbox Dashboard veranderd naar 1366x768. Het beeld wordt wel scherper, maar alsnog zie ik gerimpelde lijntjes in games en vind het persoonlijk geen echte HD-kwaliteit.
De 1 ziet er wat beter uit, als de ander.
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 29-05-2007 19:29 ]
Project Gotham Racing 3. Misschien moet ik hem even aansluiten op internet voor misschien een update?
Ik heb ook Gears of War en Moto GP 06.
[ Voor 17% gewijzigd door rvd50 op 29-05-2007 19:33 ]
R.D50
Verwijderd
Beter is zelfs nog om helemaal niet te posten over dit soort zaken
[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 29-05-2007 20:12 ]
Laat ze bij de volgende Fifa eerst maar eens de Nederlandse competitie er bij doen, waarom krijgt de xbox1 versie, PS2, PC etc wel Eredivisie en de 360 versie niet?Mars18 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
the staduim are amazing
new balls phisics

PGR3 en Moto GP zijn voorbeelden van spellen waarbij het niet heel erg goed gesteld is met dat soort zaken.rodian50 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:33:
Project Gotham Racing 3. Misschien moet ik hem even aansluiten op internet voor misschien een update?
Moto GP heb ik verder geen verstand van, alleen demo gespeeld. Bij PGR3 is er 100% mee te leven. Het spel speelt heerlijk.
Als je hetzelfde probleem ook bij Gears hebt, dan heb je wel een probleem.
Overigens hebben de meeste spellen er geen last van, maar bijvoorbeeld ook een nieuw spel als Forza heeft op zijn best een redelijke AA.
FIFA 08 zal wel compleet zijnyorroy schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:14:
[...]
Laat ze bij de volgende Fifa eerst maar eens de Nederlandse competitie er bij doen, waarom krijgt de xbox1 versie, PS2, PC etc wel Eredivisie en de 360 versie niet?
Wij spraken meneer Jean-Charles Gaudechon, de producer van FIFA 07, aan op X06 en vroegen hem naar de reden van de serieuze vermindering aan teams, competities en stadia voor de Xbox 360 versie van de nieuwste telg in de FIFA-reeks.
Recent kwamen we nog met het nieuws dat FIFA 07 voor de Xbox 360 een pak minder competities en stadia zal bevatten dan de Xbox, PlayStation 2, GameCube en PC-versies.
Op X06 in Barcelona, waar NG-Gamer uiteraard aanwezig was, was FIFA 07 voor de Xbox 360 speelbaar en na de game even te hebben gespeeld spraken wij de heer Gaudechon aan. Jean-Charles Gaudechon is de producer van FIFA 07, eerder was hij ook al verantwoordelijk voor onder andere Need For Speed Underground en Need For Speed: Most Wanted.
- Kenny Lammers: "One simple question that a lot of people can't seem to understand; Why did you choose to implement only seven competitions? This doesn't seem right at all compared to the other FIFA 07 games for the other platforms."
- Jean-Charles Gaudechon: "That's because for this version of FIFA 07 we have designed a totally new engine, so it's a completely new game. It's more of a simulation now then arcade too. But because it's all datadriven, we wanted to make these competitions as accurate and as detailed as possible and that's the reason we weren't able to integrate these other competitions. But don't worry, they will come!"
- Kenny Lammers: "They will? When? Still for the 07 version? Like under the form of downloadable content via Xbox Live?"
- Jean-Charles Gaudechon: "No, it won't happen for the FIFA 07 version. We will however bring a rosterupdate with all the transfers in January which will have to be downloaded for free via Xbox Live."
- Kenny Lammers: "Oh, that's great. But with FIFA 08 we will be able to play with more teams from other competitions?"
- Jean-Charles Gaudechon: "Definitely!"
U hoort het - vanaf FIFA 08 zal het de gewone gang van zaken aannemen en zullen we wederom de mogelijkheid krijgen om met onze eigen favoriete, inlandse teams te spelen.
Overigens toch nog even meedelen dat FIFA 07 voor de Xbox 360 ondanks deze teleurstelling toch wel heel lekker speelt en weldegelijk een enorme verandering is voor de FIFA reeks! Thumbs up!
Dat is zo, het speelt wel heerlijk (behalve de vastlopers).Mars18 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:21:
[...]
Fifa07 verhaal....
U hoort het - vanaf FIFA 08 zal het de gewone gang van zaken aannemen en zullen we wederom de mogelijkheid krijgen om met onze eigen favoriete, inlandse teams te spelen.
Overigens toch nog even meedelen dat FIFA 07 voor de Xbox 360 ondanks deze teleurstelling toch wel heel lekker speelt en weldegelijk een enorme verandering is voor de FIFA reeks! Thumbs up!
Maar wat die update betreft in januari klopt niet helemaal. Als je bijvoorbeeld kijkt naar Ronaldo, die zit nog steeds bij Real Madrid ipv AC Milan. Of bedoeld hij daarmee januari volgend jaar?Mars18 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:21:
[...]
- Jean-Charles Gaudechon: "No, it won't happen for the FIFA 07 version. We will however bring a rosterupdate with all the transfers in January which will have to be downloaded for free via Xbox Live."
dat is zeker niet waar. je hebt de update gehad in fifa hoor. ronaldo speelt gewoon bij milan... larsson bij man utd...
dat is voordeel tegenover pes
De manier hoe Konami omgaat met PES op de Xbox is sowieso een schande.Mars18 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 20:54:
dat is zeker niet waar. je hebt de update gehad in fifa hoor. ronaldo speelt gewoon bij milan... larsson bij man utd...
De PES 5 op de Xbox 1 was het hetzelfde gelul. Veel lag, disconnecties etc. Andere spellen hebben er geen last van, en nu, 6 maanden later, geeft Konami onder druk van MS aan, er wat aan te gaan doen.
PES is bij mij inmiddels verworden tot onderzetter, en PES7 komt er ook niet in.
Dit topic is gesloten.