Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.794 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:05
is forza al uit? iemand hem al in de winkel zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Wat is nou de release eigenlijk van Forza?volgende week of toch deze week, weet het nu niet meer ene zegt deze week andere volgende?

[ Voor 18% gewijzigd door Vassie18 op 31-05-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Vassie18 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:23:
volgende week of toch deze week, weet het nu niet meer ene zegt deze week andere volgende?
8 juni

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-05 21:38

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb hem bij dvdcrave besteld en daar gaan leveren ze hem al uit.
De collectors edition wordt vanaf morgen uitgeleverd :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Dat dacht ik dus ook, hoorde zoveel verhalen over deze week.Ga toch straks even in de stad kijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 13-03 14:26
Nu al, jammer dat ik hem dan niet veel eerder heb :P
had dinsdag microsoft gebeld voor me headset en krijg een nieuwe wireless headset :)

[ Voor 45% gewijzigd door Mars18 op 31-05-2007 12:58 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64755

hebben jullie ook last van af en toe een hapering in het beeld bij CMRae Dirt? Ik ze af en toe een schokje in het beeld.. hoop dat dat in de full version niet is.. Overigens heeft een vriend van mij dit ook..

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 64755 op 31-05-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91635

rally schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:49:
Ik heb hem bij dvdcrave besteld en daar gaan leveren ze hem al uit.
De collectors edition wordt vanaf morgen uitgeleverd :)
Dat is de Asian versie en die blijkt/schijnt niet regiovrij te zijn. Deze kan je dus niet afspelen op je pal systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ik heb sinds kort een nieuwe HD-TV en heb daarin maar 1 componenten ingang en heb daarbij nog een Wii staan maar dat beeld heeft slechte weergave dus moet daarvoor componenten kabels kopen maar dus ga ik de hele tijd stekkers wisselen weet iemand een redelijk bekende winkel waar je een componenten switch kan kopen gewoon voor 2 bron ingangen en 1 uitgang. (Eventueel ook 3 ingangen).

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64755

fingerhead schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:07:
Ik heb sinds kort een nieuwe HD-TV en heb daarin maar 1 componenten ingang en heb daarbij nog een Wii staan maar dat beeld heeft slechte weergave dus moet daarvoor componenten kabels kopen maar dus ga ik de hele tijd stekkers wisselen weet iemand een redelijk bekende winkel waar je een componenten switch kan kopen gewoon voor 2 bron ingangen en 1 uitgang. (Eventueel ook 3 ingangen).
zoals ze bij mij ookaltijd doen: Heb je niet eerst gezocht :p

Nee zo kinderachtig ben ik niet. Ik zou ff kijken op www.electronica-online.nl die is goedkoop, snel en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Bedankt gelijk een hele mooie gevonden 4 inputs (Component) en 1 uitgang en automatische input signaal switch dus hoef er nooit meer iets aan te doen :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-05 13:52
fingerhead schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:07:
Ik had dit probleem een tijd geleden ook en heb daar een 1->3 switch box voor gekocht op ebay. Echter diende je dus wel de schakelaar te verschuiven als je een andere ingang koos.

Hij ligt nu bij mij stof te happen (heb uiteindelijk een VGA kabel gekocht) dus als dit wat voor je is dan hoor ik het wel.

Edit\ Ik zie dat je al wat hebt gevonden en nog een automatische input kiezer ook, dat is toch wel een stuk handiger :)

[ Voor 6% gewijzigd door Banjy op 31-05-2007 14:55 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Banjy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Ik had dit probleem een tijd geleden ook en heb daar een 1->3 switch box voor gekocht op ebay. Echter diende je dus wel de schakelaar te verschuiven als je een andere ingang koos.

Hij ligt nu bij mij stof te happen (heb uiteindelijk een VGA kabel gekocht) dus als dit wat voor je is dan hoor ik het wel.

Edit\ Ik zie dat je al wat hebt gevonden en nog een automatische input kiezer ook, dat is toch wel een stuk handiger :)
daar heb ik dus al een kabel inzitten ;) kijk veel series van me computer op mijn tv dus dat gaatje is ook al gevuld vroeger zat ik nog met scart kabels te klooten en nu met de componenten ingang :P en is geen scart meer gevuld hehe.

maarja stond een hele goede daar maar lijkt alsof die site ''verlaten'' is als ik kijk bij spelcomputers staat alles er tussen behalve de 360 ps3 en wii en das alweer in principe een jaar geleden dus vind het wel vaag :P

Maar Eyerule ken je die winkel dan ofzo of is die in ieder geval nog ''in werking'' want ziet er gewoon vaag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07-2024

JayVee

shibby++!

Hey guys. Ik ben sinds twee weken ook trotse bezitter van een Xbox360 en kan wel muziek streamen via de WMP11 connect software. TVersity wordt ook herkend, maar als ik die selecteer geeft de Xbox aan dat er geen media te vinden is, terwijl de library in TVersity zelf (op de PC) maar genoeg media heeft.

Kan iemand hier wat troubleshooting tips voor geven? Ik heb al alles opnieuw opgestart en de firewall uitgezet, maar dat mocht allemaal niet baten.

Argh! }:O Ik had alleen de Xbox 360 patch moeten installeren. Ik had verwacht dat die al in de nieuwste versie verwerkt zat. Niet dus.

[ Voor 20% gewijzigd door JayVee op 31-05-2007 16:38 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
* jmxd heeft vandaag klantenservice gebeld voor reparatie.

Hoop dat de reparatie niet te lang gaat duren, maar eerst nog even wachten op de UPS sticker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Shadowrun is de tweede game in korte tijd waar ik me in heb vergist.

De eerste was Crackdown. Ik zag hem een jaar geleden voor het eerst, en dacht echt dat het een rukspel zou worden. Tot de demo, en toen helemaal verliefd.

Shadowrun zelfde verhaal. Had echt het idee dat het to little to late was. Blijkt het spel heerlijk te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47
Heb vandaag de Hoogvliet maar weer eens gebeld want ik zit nu al 2 weken op me stuurtje te wachten :( . Het hoofdkantoor kreeg ik uiteindelijk aan de lijn en die zei dat de leverancier een fout in de prijs gemaakt heeft en het stuurwiel daardoor zo goedkoop is en daardoor had Hoogvliet te weinig aan de leverancier betaald en de stuurtjes dus niet kwamen. Nu hebben mensen die het stuurwiel besteld hebben dus een mazzeltje. Het duurt in ieder geval niet langer dan 2 weken meer is me verteld :) . Nog ff afwachte dus :P .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:33

Flipm0de

geen

patrickkoning schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:44:
Heb vandaag de Hoogvliet maar weer eens gebeld want ik zit nu al 2 weken op me stuurtje te wachten :( . Het hoofdkantoor kreeg ik uiteindelijk aan de lijn en die zei dat de leverancier een fout in de prijs gemaakt heeft en het stuurwiel daardoor zo goedkoop is en daardoor had Hoogvliet te weinig aan de leverancier betaald en de stuurtjes dus niet kwamen. Nu hebben mensen die het stuurwiel besteld hebben dus een mazzeltje. Het duurt in ieder geval niet langer dan 2 weken meer is me verteld :) . Nog ff afwachte dus :P .
zo lang nog? Ik heb de mijne al bijna een week in huis. Maar is toch niets voor mij, gaat binnenkort marktplaats op. PGR is wel tof !!
Maar iig netjes dat ze ze toch leveren..........

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-05 09:02
fingerhead schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:14:
[...]

daar heb ik dus al een kabel inzitten ;) kijk veel series van me computer op mijn tv dus dat gaatje is ook al gevuld vroeger zat ik nog met scart kabels te klooten en nu met de componenten ingang :P en is geen scart meer gevuld hehe.

maarja stond een hele goede daar maar lijkt alsof die site ''verlaten'' is als ik kijk bij spelcomputers staat alles er tussen behalve de 360 ps3 en wii en das alweer in principe een jaar geleden dus vind het wel vaag :P

Maar Eyerule ken je die winkel dan ofzo of is die in ieder geval nog ''in werking'' want ziet er gewoon vaag uit.
Ik kan ook instaan voor electronica Online, heb daar al voor 100-en euro's besteld. 3 weken terug nog zelfs. Het is snel in huis ook al ziet de site er verouderd uit, is nog steeds actief en als iets niet op voorraad is krijg je het of nageleverd of geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

VonFoX

Las noches de Diciembre

Starbolt schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:50:
[...]

Op de knop drukken waar je de controller ook mee aanzet (ben even de naam kwijt), vervolgens naar personal settings, en dan kan je onder voice bepalen of je het geluid door speakers, headset of allebei wilt horen.
Ja heb ik gevonden. Maar wat ik eigenlijk zou willen zijn stereo headphones, en dat daar dan ook het voice geluid door komt. Kan dat? :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
verkeerde topic :)

[ Voor 80% gewijzigd door evilpin0 op 01-06-2007 09:45 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 10:36
lees dat shadowrun geen single player heeft?

wel twee man online met 1 Live account? zoals Gears en COD3?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:08

spaceboy

Op grote hoogte

Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 09:46:
lees dat shadowrun geen single player heeft?

wel twee man online met 1 Live account? zoals Gears en COD3?
Waar lees je dat? Ik wil sowieso graag ergens een review (geen preview) zien. Klinkt als interessante game. Maar wellicht net zo goed op pc dan op xbox? Alleen nog nergens te vinden voor PC geloof ik. :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shadowrun heeft idd geen SP, alleen online MP.

Of je moet bots meerekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 20-02 05:33
Ik vind dat tegenwoordig de focus te veel op de multi player wordt gelegt. Ten koste van de single player die steeds vaker afgeraffeld worden. Tis allemaal heel leuk dat beetje op Live elkaar verslaan, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een goede storyline. Hoop dat halo 3 deze keer wel een goed verhaal heeft, want deel 2 was te kort door de bocht (cutscenes waren dan weer wel mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:02

S2S

rstyled schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:10:
Ik vind dat tegenwoordig de focus te veel op de multi player wordt gelegt. Ten koste van de single player die steeds vaker afgeraffeld worden. Tis allemaal heel leuk dat beetje op Live elkaar verslaan, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar een goede storyline. Hoop dat halo 3 deze keer wel een goed verhaal heeft, want deel 2 was te kort door de bocht (cutscenes waren dan weer wel mooi).
Shadowrun is altijd bedoeld geweest als MP counterstrike-achtige game, dus dat de game niet echt een SP heeft is niet zo raar. Er zit trouwens wel een soort van SP mode in. En als je geen MP wilt spelen moet je deze game dus niet halen. Er zijn zat goede SP games op de X360.

Simpel.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
S2S schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:19:
[...]

Shadowrun is altijd bedoeld geweest als MP counterstrike-achtige game, dus dat de game niet echt een SP heeft is niet zo raar. Er zit trouwens wel een soort van SP mode in. En als je geen MP wilt spelen moet je deze game dus niet halen. Er zijn zat goede SP games op de X360.

Simpel.
maar kun je nu met 2 man online op 1 live account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:58
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 10:40:
[...]

maar kun je nu met 2 man online op 1 live account?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536

zozo de Europese commissie gaat het probleem met het xbox 360 aanpakken. Dit gaat echt groot worden (misschien mede dankzij het kassa item)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
niet? OMG wat een aanfluiting.. geen single player, en geen splitscreen op Live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 184536 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:01:
zozo de Europese commissie gaat het probleem met het xbox 360 aanpakken. Dit gaat echt groot worden (misschien mede dankzij het kassa item)
Heb je ook een link naar een bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Laatst online: 13:14
Ik heb geen link, maar het was net wel op de radio (3fm) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 23:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verslagje en impressie over Overlord van mijn bezoek aan Triumph Studios te Delft :)
http://www.techzine.nl/re...verlord-Studio-Visit.html

Deze game ga ik definitief halen als hij uit is :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 12:35
Walkman schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:35:
[...]

Heb je ook een link naar een bron?
http://kassa.vara.nl/port...ikel&no=3412996&nodes=all

EC vraagt opheldering Microsoft over Xbox-problemen

De Europese Commissie (EC) gaat het probleem met de Microsoft-spelcomputer Xbox aanpakken. Europees commissaris voor Consumentenzaken, Meglena Kuneva, heeft dat vrijdag gezegd in het VARA-programma Radio Kassa. Koeneva heeft een brief gestuurd naar Microsoft, waarin ze om opheldering vraagt over de gerezen problemen met het apparaat.

Het tv-programma Kassa bracht enkele weken geleden aan het licht dat de Xbox de spelcd's bekrast. Bij Kassa kwamen de afgelopen maanden meer dan duizend klachten binnen, maar ook wereldwijd blijkt het probleem groot. Het gaat om een serie van waarschijnlijk 2 miljoen Xboxen die zijn uitgerust met een slechte dvd-drive, die zijn geproduceerd in 2006. Microsoft ontkende het probleem, maar kwam in april met een coulanceregeling voor Nederlandse klanten. Het bedrijf weigert tot nu toe een wereldwijde "recall-actie".

Omdat het Xbox-probleem zich niet beperkt tot Nederland, heeft Kuneva Microsoft nu om opheldering gevraagd. Ze wil binnen een week weten hoe Microsoft het probleem in andere Europese landen gaat oplossen, en stuurt aan op een gezamenlijke claim van Xbox-gebruikers uit heel Europa.

Kuneva zegt in Radio Kassa te verwachten dat Microsoft het probleem netjes en snel zal oppakken. Ze sprak in Radio Kassa van "een sterke zaak", waarover ze Microsoft stevig heeft aangesproken.

[ Voor 13% gewijzigd door ymmv op 01-06-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:32

TheVMaster

Moderator WOS
Anoniem: 184536 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 12:01:
Beetje jammer want zo groot is het probleem niet :+ (althans als je het in %-en uitdrukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Het probleem van de krassende discs is veel minder groot dan het probleem van uitvallende xboxen vanwege slechte solderingen ja. Snap ook niet waarom kassa daar nou niets mee doet.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 07-05 12:35
Danfoss schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:08:
Het probleem van de krassende discs is veel minder groot dan het probleem van uitvallende xboxen vanwege slechte solderingen ja. Snap ook niet waarom kassa daar nou niets mee doet.
Klopt. Het uitvalpercentage bij de Xbox 360 ligt absurd hoog. Het zou me niet verbazen als daar ooit nog een massale recall-actie uit voortkomt, zeker als de Europese garantieperiode van 2 jaar overschreden is en er op grote schaal geklaagd zal worden bij consumentenorganisaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 17:19

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

ymmv schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:16:
[...]

Klopt. Het uitvalpercentage bij de Xbox 360 ligt absurd hoog. Het zou me niet verbazen als daar ooit nog een massale recall-actie uit voortkomt, zeker als de Europese garantieperiode van 2 jaar overschreden is en er op grote schaal geklaagd zal worden bij consumentenorganisaties.
Gisteren is ook mijn Xbox360 overleden tijdens een potje Catan.... het is nog een "originele" uit december 2005. Ik speel er niet zo heel erg veel mee, dus ik dacht dat ik de dans zou kunnen ontspringen. niet dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536

volgens mij is het grootste probleem dat ms telkens gereviseerde xboxen terug stuurd en geen nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Danfoss schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:08:
Mijn xbox viel ook uit door slechte soldering, gelukkig een adresjes in de buurt die het voor een vriendenprijsje binnen 25 min verholpen had :)

Weer wat anders dan 2 weken wachten op je xdoos

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Aan de andere kant ben je dan wel je garantie kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 12-05 20:21
mijn xbox hangt regelmatig tegenwoordig... moet alleen die hdd een keer formatteren blijkt uit de troubleshooting faq op xbox.com... maar dan moet ik ffxi wat ik veel speel op nieuw installeren en updaten (lees 2 dagen ongeveer 0.o )
Vreemde is dat ik het al zag vastlopen bij het allereerste xbox logo dus voordat je bij dashboard komt en voordat die dus de hdd aanspreekt :X

En zal dan safe games etc kwijt zijn :(
Kortom niet echt blij mee... meestal na een x aantal herstarts doet hij het weer... na mijn vakantie toch maar eens aankloppen bij MS...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welke solderingen betreft het eigenlijk in de 360?

Hebben jullie de 'toweltrick' al een geprobeerd? :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-05 11:59

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Hellow!

Mijn Xbox 360 is dus vandaag stuk gegaan na 1,5 jaar (sinds die uit kwam) perfect te hebben gewerkt. Hij begon eerst vast te lopen. Dat gebeurde steeds vaker. En nu gaat hij niet meer aan en blijven er 3 rode leds knipperen. Ik heb er seriues sinds ik hem heb bijna elke dag wel op gespeeld :9

Ik heb dus gelijk MS gebelt en die hebben me perfect geholpen. Xbox wordt thuis opgehaald en is binnen 15 dagen weer in huis. Erg goede service dus! _/-\o_

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Lord_T schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:19:
mijn xbox hangt regelmatig tegenwoordig... moet alleen die hdd een keer formatteren blijkt uit de troubleshooting faq op xbox.com... maar dan moet ik ffxi wat ik veel speel op nieuw installeren en updaten (lees 2 dagen ongeveer 0.o )
Vreemde is dat ik het al zag vastlopen bij het allereerste xbox logo dus voordat je bij dashboard komt en voordat die dus de hdd aanspreekt :X

En zal dan safe games etc kwijt zijn :(
Kortom niet echt blij mee... meestal na een x aantal herstarts doet hij het weer... na mijn vakantie toch maar eens aankloppen bij MS...
Dat hangen lijkt me niets met HDD te maken hebben hoor! Lijkt me eerder dat hij het gaat begeven..
Test eens door een poos zonder HDD te spelen.
Michael Knight schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:23:
Welke solderingen betreft het eigenlijk in de 360?

Hebben jullie de 'toweltrick' al een geprobeerd? :)
Het schijnt vooral (was bij de mijne ook zo) de GPU te zijn die door warm worden niet meer goed vastzit. Dat resulteert op een gegeven moment in 3 rooie ringen en de 0102 (general hardware error) foutcode.

Schijnt trouwens ook zelf te fixen te zijn door het koelblok die op de gpu zit aan te passen en beter vast te schroeven (de X-Clamp fix: http://rbjtech.bulldoghom...ulldoghome_com/XClamp.htm).

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-04 13:56

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Heeft iemand al eens geprobeerd om een externe netwerk HDD via de xbox 360 te benaderen? Ik weet dat het mogelijk is om een externe USB HDD op de xbox aan te sluiten zolang deze met MacDrive geformateerd is naar HFS+. Is dit ook mogelijk met een netwerk HDD? Dat zou namelijk wel relax zijn omdat je dan de HDD vanaf zowel de xbox als de computer kunt benaderen zonder hem steeds los te hoeven koppelen. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft :*)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xander84 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:05:
Heeft iemand als een geprobeerd om een externe netwerk HDD via de xbox 360 te benaderen? Ik weet dat het mogelijk is om een externe USB HDD op de xbox aan te sluiten zolang deze met MacDrive geformateerd is naar HFS+. Is dit ook mogelijk met een netwerk HDD? Dat zou namelijk wel relax zijn omdat je dan de HDD vanaf zowel de xbox als de computer kunt benaderen zonder hem steeds los te hoeven koppelen. Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft :*)
volgens mij gaat dit niet hoor... tenzij je een apart apparaat ervoor hebt

ik kan bijvoorbeeld een usb hdd aan mijn router hangen, en mijn router speelt dan voor mediaserver die wel door de 360 gevonden wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 11-05 07:00
ElmarNieser schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:38:
Hellow!

Mijn Xbox 360 is dus vandaag stuk gegaan na 1,5 jaar (sinds die uit kwam) perfect te hebben gewerkt. Hij begon eerst vast te lopen. Dat gebeurde steeds vaker. En nu gaat hij niet meer aan en blijven er 3 rode leds knipperen. Ik heb er seriues sinds ik hem heb bijna elke dag wel op gespeeld :9

Ik heb dus gelijk MS gebelt en die hebben me perfect geholpen. Xbox wordt thuis opgehaald en is binnen 15 dagen weer in huis. Erg goede service dus! _/-\o_
Sjeez. Ligt dan aan de helpdeskmedewerker die je toevallig treft of zo?
Ik heb nu al gehoord:
- Bellen, je krijgt een doos met UPS, je belt UPS en die komen de doos halen, je krijgt een nieuwe xbox
- Bellen, je krijgt een label per mail wat je moet printen, zelf een doos zoeken, label plakken, ups bellen, die komen hem halen, en je krijgt een nieuwe
- Bellen, je krijgt een label per post, zelf een doos zoeken, label plakken, ups bellen, halen, nieuwe
- Bellen, alles wordt opgehaald, je krijgt een nieuwe (alhoewel ik denk dat dat onder de 3 hierboven valt).

Ik heb in ieder geval dinsdag mijn storing aangemeld, en heb tot op heden nog geen UPS label. Niet in mijn mailbox, ook niet in mijn fysieke brievenbus. Forza 2 gaat uit komen, en dit zuigt dus mooi. Begin me nu wel langzaam te ergeren. Dadelijk maar eens bellen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-05 10:33
Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:20:
[...]

volgens mij gaat dit niet hoor... tenzij je een apart apparaat ervoor hebt

ik kan bijvoorbeeld een usb hdd aan mijn router hangen, en mijn router speelt dan voor mediaserver die wel door de 360 gevonden wordt
Wat voor router heb je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6153

Xbox wordt thuis opgehaald en is binnen 15 dagen weer in huis. Erg goede service dus! _/-\o_
Dat zijn dus 15 werkdagen, en dat wordt niet gegarandeerd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
beowulfx schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:22:
[...]

Wat voor router heb je dan?
asus wl500gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 12-05 21:28
Hoe probleemloos kun je daar de 360 op instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 6153 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:25:
[...]

over het algemeen 7

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

hoera nieuw record voor m'n max-combo in Ninety Nine Nights :D
6080 in a row, geen vijand meer in beeld :D

Afbeeldingslocatie: http://img400.imageshack.us/img400/2462/photo0015as9.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-05 10:33
Ik heb bijna dezelfde maar dan zonder de "p" :)
Dus je kunt je USB-HDD aan die router zetten en de 360 vind de media zelfs als de pc uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Anoniem: 6153 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:25:
[...]

Bij mij was het 3 werkdagen. Dus ze kunnen het wel snel.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:07

MeNTaL_TO

The future is not set

Danfoss schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:32:
[...]

Bij mij was het 3 werkdagen. Dus ze kunnen het wel snel.
Vervangen hoeft ook niet lang te duren, het probleem oplossen blijkbaar wel, daar zou MS echt wat meer vaart achter moeten zetten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-05 20:26
Onno_Devine schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:43:
Iemand enig idee wanneer het toetsenbordje voor de 360 komt?

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=6_482460.jpg
Bump, iemand enig idee :)?

[ Voor 5% gewijzigd door Onno_Devine op 01-06-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 05:42

PcManiaxx

ondertitel duh

Misschien zelf even googlen? Mensen nemen tegenwoordig echt geen moeite meer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Laatst online: 12-05 21:24
VonFoX schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 07:55:
[...]

Ja heb ik gevonden. Maar wat ik eigenlijk zou willen zijn stereo headphones, en dat daar dan ook het voice geluid door komt. Kan dat? :)
Geluid van voice door stereoheadphones kan dus door 'speakers' te selecteren terwijl je headphones aan je tv/receiver zit, maar zover ik weet is er geen mogelijkheid om daadwerkelijk een stereo headset aan te sluiten (bv via USB) die je vervolgens zo kunt gebruiken... daar baal ik ook van want geluid van voice in 1 oor is toch minder fijn dan stereo, bovendien is die headset met draad van MS niet echt comfortabel. Wat je wel kunt doen is die microfoon van die headset afslopen en aan gewone stereoheadphones plakken... maarja dat is wel wat gepruts, aan de andere kant wel een echte tweaker-oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
*snif* het is zover... 3 rode lampjes... na 1 jaar en 6 maanden trouwe dienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

Phusebox schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:48:
*snif* het is zover... 3 rode lampjes... na 1 jaar en 6 maanden trouwe dienst...
Ai, gecondoleerd.
Naja, beter nu dan over 6 maanden toch.... maar het blijft kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58
Echt ongeloofelijk hoeveel xboxen er wel niet aangaan, je zou denken dat ze het probleem inmiddels wel verholpen hebben. MS snijdt zichzelf hiermee gigantisch in de vingers, niet alleen slechte publiciteit maar ook veel kosten. Wat is het uitvalpercentage van xbox360 eigenlijk, van die 2% geloof ik niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-03 09:05

Format-C

Tracing Rays

Hellow!

WERKdagen. Dus 3 weken.

Ik krijg mijn doos volgende week terug na wat RROD's (Red Rings of Death :+ ). Dan ben ik hem 3 week kwijt geweest. De dame van de helpdesk melde me nog even dat er een jaar garantie BIJkwam. Dus ik heb straks nog 2,5 jaar garantie. :9

Edit;
DarkShadow schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 03:57:
Echt ongeloofelijk hoeveel xboxen er wel niet aangaan, je zou denken dat ze het probleem inmiddels wel verholpen hebben. MS snijdt zichzelf hiermee gigantisch in de vingers, niet alleen slechte publiciteit maar ook veel kosten. Wat is het uitvalpercentage van xbox360 eigenlijk, van die 2% geloof ik niets.
ja, het schijnt dat Microsoft bij de EU op het matje moet komen voor de krassen producerende consoles, maar het lijkt me ook niet verkeerd het hoge uitvalpercentage eens onder de loep te nemen. |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 02-06-2007 07:17 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DarkShadow schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 03:57:
ik dacht echt dat ik de dans zou ontspringen, nooit problemen gehad, en opeens in het menu artifacts en dood...

maar ben wel blij aan de ene kant dat het nu gebeurt, en niet over 6 maanden als mijn garantie om is

Enige zure is dat ik nu bijna een jaar zit te wachten op Forza2, en dat ik die dus dalijk niet kan spelen. Terwijl de eerste 2 weken online altijd het leukste/drukste zijn.

En daarna begin ik met klussen/vehuizing dus ook geen tijd/mogelijkheid meer om te gamen waarschijnlijk. zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

1 Ding scheelt; je krijgt er weer een jaar garantie bij. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RappieRappie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:33:
1 Ding scheelt; je krijgt er weer een jaar garantie bij. :)
ben ik wel ff blij dat ik gisteren shadowrun niet gekocht heb... en ga meteen ff een extra maand Gold claimen die ik nu dus mis door dit brakke gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 11-05 22:59
Mijn resultaten tot dusver voor wat betref het streamen van HD video files...

Om precies te zijn: ik kan nu via mediaplayer 11 naar PS3 streamen qua HD formaat, dus zonder te transcoden:

-Mpeg2 (als het .mpg is met geluid) 100% smoothy
-Mpeg2 (als het een .ts file is zonder geluid) 100% smoothy
-H264 NIET (welk type bestand dan ook)
-VC1 NIET (welk type bestand dan ook)

Via Nero media kan ik aan HD naar mijn PS3 streamen:

-zelfde als boven + HD files in .WMV formaat (van die omgezette mediafiles) maar dat loopt niet al te vlot (die wordt namelijk getranscoded) en zonder geluid (PC is een dual core E6800)

Via Nera media kan ik daarnaast DIVX (.avi) streamen (die worden ook getranscoded en dat gaat met geluid 100% smoothy, dat trekt pc dus wel).

Samenvattend:
Verschil met mijn de xbox360 is dat ik daar direct alle mpeg2 (dus .ts en .mpg) HD formaten 100% smoothy zonder transcode EN met geluid op mijn plasma toverde... hetgeen ook gold voor alle HD files van het type .WMV .

H264 en VC1 kon ik ook niet op 360

Mensen die meer kunnen streamen aan HD files en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:37
mijn xbox 360 maakt sinds vandaag krassen maar ga microsoft niet bellen want ik wil geen xbox die ouder is als die van mij nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

amoi schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:51:
mijn xbox 360 maakt sinds vandaag krassen maar ga microsoft niet bellen want ik wil geen xbox die ouder is als die van mij nu is
Mijne begint voortaan ook rare geluiden te produceren terwijl ik aan het gamen ben. :(
Dit gebeurde eerst nooit. Gelukkig zie ik voorlopig nog geen krassen. Ik heb wel de beruchte TSST drive. Welke drive heb jij? En waarom 'sinds vandaag' ? Heb je het verticaal gezet of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
amoi schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:51:
mijn xbox gaat dus maandag weg naar MS, als ik een oudere, of bekraste xbox terugkrijg ga ik klagen... ik wil mijn eigen of een nieuwe, niets anders.

Niemand die mij heeft gevraagd of ik akkoord ga met een 2e hands revisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wordt het niet eens tijd voor een nieuw deel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:47
Het uitvalpercentage valt nog best mee, het is alleen zo dat als jij je console opstuurt je 8 van de 10 x een oudere terugkrijgt, die gewoon te snel en slordig is gerepareerd, dus die valt dan weer uit, daarom vallen er zoveel uit. Als iedereen een nieuwe kreeg opgestuurd, zou het allemaal nog meevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Phusebox schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:10:
[...]

mijn xbox gaat dus maandag weg naar MS, als ik een oudere, of bekraste xbox terugkrijg ga ik klagen... ik wil mijn eigen of een nieuwe, niets anders.

Niemand die mij heeft gevraagd of ik akkoord ga met een 2e hands revisie.
Inderdaad; ik onderzoek hem ook ff goed. Als ik een oude, of 1 met verkeerde (kras) drive of 1 die beschadigd is terugkrijg, nemen ze hem maar weer mee.

Die van mij was nog maar 4 maanden oud. Zodoende. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 02-06-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 12-05 16:09
Heejz,

Vandaag gaan we hier met een 3 tal gasten samen xbox360'en :). Ik vroeg me af wat leuke spellen zijn om met ze drieen te doen (Niet op 1 console, iedereen heeft zijn eigen mee).

Rainbow Six en Splinter Cell gaan we doen (aantal achievements moeten we nog), maar welke games zijn nog meer leuk? Liefst coop dus.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04:17
@m00n: Test Drive Unlimited misschien, samen cruisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-05 20:42
Gisteren drie mooie rode lampjes op mijn 360, maar na een paar x uit en aan deed hij het gewoon weer. Hoop alleen niet dat hij binnenkort nog een keer kuren krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 23:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:r :r

Belachelijk dat het PGR3 op VGA kabel probleem nog steeds niet is opgelost. Het spel is gewoonweg niet speelbaar op een TFT scherm :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 12:46
6pack15 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:29:
Het uitvalpercentage valt nog best mee, het is alleen zo dat als jij je console opstuurt je 8 van de 10 x een oudere terugkrijgt, die gewoon te snel en slordig is gerepareerd, dus die valt dan weer uit, daarom vallen er zoveel uit. Als iedereen een nieuwe kreeg opgestuurd, zou het allemaal nog meevallen
Een refurbished hoort zo goed als nieuw te zijn dus ja, die uitval valt dan ook onder de percentages.

Mijne begint steeds vaker disc read errors te krijgen, volgende week ook maar ff bellen voor m'n 3e 360 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-05 13:52
Angeloonie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:54:

Belachelijk dat het PGR3 op VGA kabel probleem nog steeds niet is opgelost. Het spel is gewoonweg niet speelbaar op een TFT scherm :X
wat dan? Ik heb nog nooit last gehad van mijn VGA kabel (1360x768 op Samsung LCD) Alleen een keertje dat 50/60Hz verhaal gehad maar dat is het ook wel.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm valt me op dat er opeens heel veel mensen problemen hebben, terwijl het normaal wel voorkwam maar niet zo veel ineens als nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 11:37
Banjy schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:45:
[...]

wat dan? Ik heb nog nooit last gehad van mijn VGA kabel (1360x768 op Samsung LCD) Alleen een keertje dat 50/60Hz verhaal gehad maar dat is het ook wel.
inderdaad, Ik zou niet weten wat het probleem is met pgr3 dan? Zelf speel ik vaak PGR3 via de vga-kabel op mijn HDTV en ziet er gewoon goed uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197677

Angeloonie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:54:

Kan je de resolutie niet veranderen naar 1200x720 en dan even lang maken als 720p.
Met mijn 19 inch crt heb ik gewoon op 1280x1024 met een spel wat wel goed werkt gemeten hoe lang de zwarte boven kant en onder kant is (of gewoon de beeld wat je kunt zien). En dan de resolutie op 1200x720 gezet en zo aangepast. Heb met geen een game meer last van dat gezeik.

hoop dat het werkt (een klein beetje dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Laatst online: 12-05 19:20
Als ik pgr3 speel moet ik de resolutie ook altijd terugzetten van 1280x1024 naar 1024x768, anders ziet het er niet uit, uitgerekt enzo :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98506

Nou, sinds vandaag geeft mijn 360 (14 maanden oud..) na een paar minuten gamen 3 rode streepjes (alleen linksboven geen led). 10 minuten de 360 uitzetten helpt, maar dan gebeurt na een paar minuten weer exact hetzelfde..

Ga maar eens contact opnemen met Microsoft. Hoe weet ik trouwens of ik een gerefurbishte heb en of deze ouder is dan die van mij? Kun je ook aan de DVD-drive zien of dat er een is die krassen maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 07:59

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Phusebox schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:27:
hmm valt me op dat er opeens heel veel mensen problemen hebben, terwijl het normaal wel voorkwam maar niet zo veel ineens als nu
Ik krijg eigenlijk de indruk dat het een beetje afgenomen was de laatste tijd. Zoveel mensen klaagden niet meer over kapotte 360's en dan komt er nu ineens weer een golf van mensen.

Ik hoop alleen dat er een goede oplossing komt voor het probleem, ik heb geen zin om de Xbox 360 om de 6 maanden tegen betaling naar Microsoft op te mogen sturen omdat hij weer kapot is gegaan buiten de garantie.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Mutatie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:56:
[...]

Een refurbished hoort zo goed als nieuw te zijn dus ja, die uitval valt dan ook onder de percentages.

Mijne begint steeds vaker disc read errors te krijgen, volgende week ook maar ff bellen voor m'n 3e 360 :r
Hmm, ik wil niet ouwehoeren, maar is dit ook niet een klein beetje de oorzaak van het hoge uitvalpercentage?

Mensen die bij de minste of geringste disc error gaan bellen voor een niewe Xbox? Of dat ze een paar keer een error hebben gehad, en het zekere voor het onzekere nemen en een niewe willen. Ik zou het denk ik zelf ook doen hoor, daar niet van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
MetroidPrime schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:13:
[...]

Ik krijg eigenlijk de indruk dat het een beetje afgenomen was de laatste tijd. Zoveel mensen klaagden niet meer over kapotte 360's en dan komt er nu ineens weer een golf van mensen.

Ik hoop alleen dat er een goede oplossing komt voor het probleem, ik heb geen zin om de Xbox 360 om de 6 maanden tegen betaling naar Microsoft op te mogen sturen omdat hij weer kapot is gegaan buiten de garantie.
je moet ook niet van dit forum uitgaan. dat is niet betrouwbaar.
ws omdat je nu niet op je box zit maar de foras afstruint. :)

[ Voor 20% gewijzigd door dikki dik op 02-06-2007 17:33 ]

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Anoniem: 107573 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:24:
[...]

Hmm, ik wil niet ouwehoeren, maar is dit ook niet een klein beetje de oorzaak van het hoge uitvalpercentage?

Mensen die bij de minste of geringste disc error gaan bellen voor een niewe Xbox? Of dat ze een paar keer een error hebben gehad, en het zekere voor het onzekere nemen en een niewe willen. Ik zou het denk ik zelf ook doen hoor, daar niet van...
Eh, is het het minste of geringste wanneer je 8 v/d 10 keer geen potje c&c (of elk ander spel) kan afmaken?
Moeten we nu zelfs genoegen nemen met een apparaat dat amper functioneert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

8 v/d 10 keer is inderdaad extreem :/ Dan is het heel begrijpelijk dat je aan de bel trekt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sander H schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:02:
Als ik pgr3 speel moet ik de resolutie ook altijd terugzetten van 1280x1024 naar 1024x768, anders ziet het er niet uit, uitgerekt enzo :|
Dat komt omdat de verhouding van 1280x1024 niet hetzelfde is als 1024x768. De juiste resolutie zou moeten zijn 1280x960. Geen idee of je die kunt kiezen, maar dan zou je beter beeld moeten hebben.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Laatst online: 12-05 16:09
Ik heb mijn hardeschijf meegenomen naar een vriend thuis ff geen internet. Ik heb daar content gedownload, zoals themes en gamerpictures. Nadat ik de harde schijf weer terug op mijn xbox heb gedaan, kon de themes en gamerpictures niet selecteren. Ik kan ze echter wel zien op mijn harde schijf. Iemand hier een antwoord op?

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Damn, wat is Mad Tracks een mega leuk spelletje! Doet me erg denken aan het vroegere Micro Machines. Vooral het splitscreen spelen met een vriend is top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
iemand de demo van hour Of victory al bekeken?
Heb em heel even bekeken, maar als dit representatief is voor het eindproduct dan ga ik em zéker niet kopen.
Matige graphics, slechte ai(die mannetjes gaan telkens met de rug naar je toe staan enzo :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
Anoniem: 107573 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:14:
8 v/d 10 keer is inderdaad extreem :/ Dan is het heel begrijpelijk dat je aan de bel trekt ja.
Inderdaad, het begon zo'n 2 weken terug dat ik spontaan een melding kreeg maar dat werdt steeds vaker :N
Maar ben er wel ziek van, wordt m'n 3e, ik heb sterk het idee dat wanneer je eenmaal met refurbished consoles zit dat die al helemaal brak zijn.

Maargoed , we zullen zien wat ik nu ga krijgen, t'is net een spelletje, gaat die krassen maken, gaat die read errors geven of gaat die gewoon dood en als dat al niet van toepassing is is er nog de kans dat MS hem een kogel door z'n kop mikt met een rare update :P .
Vertrouwen dat de volgende het wel 6 jaar of langer volhoud heb ik absoluut niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door Mutatie op 02-06-2007 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:49
NiaX schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:42:
iemand de demo van hour Of victory al bekeken?
Heb em heel even bekeken, maar als dit representatief is voor het eindproduct dan ga ik em zéker niet kopen.
Matige graphics, slechte ai(die mannetjes gaan telkens met de rug naar je toe staan enzo :p)
Ik heb de demo ook gedownload, ben niet verder gegaan dan de helft. Wat een bagger game, het is een soort van slechte copy van CoD2. De graphics zijn een beetje 'ingekleurd' en de besturing is niet echt fantastisch. Ik hou wel van FPS shooters, maar dit nee. Je moet echt een grote fan van WOII games zijn om dit te spelen.
Als er wat meer moeite in was gestoken had het gewoon een goeie shooter kunnen zijn, er jammer.
En de AI is ook bagger, zoal je als zegt de mannetjes gaan met de rug naar je toe staan, je kan soms achter ze gaan staan en dan doen ze nog steeds niks :P

[ Voor 9% gewijzigd door martijn1992 op 02-06-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:58
nee dat is niet veranderd, ligt gewoon aan je referentiekader, nu valt het je nog veel meer op omdat je zelf met een kapotte xbox zit. Maargoed, het is sowieso al veels te hoog. Ik beschouw het als grootste minpunt van de xbox360. Mijn oude xbox ging overigens ook een keer kapot, toen had ik binnen 5 dagen een nieuwe, de service van MS is dus wel ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Er is een nieuw topic, daar verder dus :)
Het Grote Xbox 360 Topic- Deel 36
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.