Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Geld die "lever je ps2 of xbox1 in en krijg voor 300 euro een xbox 360 systeem" nog?

En ik neem aan dat ze het hebben over een xbox premium?

Iemand ervaringen? Zou wel leuk zijn voor een tweede vaste box in de woonkamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Je krijgt gewoon 100 euro korting, dus ja, dat geldt ook voor de premium.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 29-05-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
ligt wel aan status van je console hoor :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Bah, wat heb ik toch een enorme grafhekel aan die cone challenges in PGR3, het verpest echt m'n plezier in dat spel... :( Ik heb het een tijd terug uitgespeeld op silver niveau, ik wou het op goud gaan proberen wat op zich prima lukt behalve die ^((*&^%!! cone challenges. :r
Ik wil gewoon leuke races kunnen rijden en alles uitspelen zonder dit soort kunstmatige trucjes om het spel "uitdagend" te maken. Zucht... In Forza 2 zit dat gelukkig dan weer niet, maar ik vind de demo iets te realistisch voor mij, mijn ideale racegame bestaat niet vrees ik.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
estorino schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:28:
Bah, wat heb ik toch een enorme grafhekel aan die cone challenges in PGR3, het verpest echt m'n plezier in dat spel... :( Ik heb het een tijd terug uitgespeeld op silver niveau, ik wou het op goud gaan proberen wat op zich prima lukt behalve die ^((*&^%!! cone challenges. :r
Ik wil gewoon leuke races kunnen rijden en alles uitspelen zonder dit soort kunstmatige trucjes om het spel "uitdagend" te maken. Zucht... In Forza 2 zit dat gelukkig dan weer niet, maar ik vind de demo iets te realistisch voor mij, mijn ideale racegame bestaat niet vrees ik.
De cone challenges zijn inderdaad niet de leukste races in PGR3. Heb het ook alleen maar op zilver uitgespeeld....

Wat betreft Forza 2, daar staat nu ook een review van op IGN. Komt er op neer dat ze het spel niet echt heel erg opwindend vinden....Gamespot daarentegen geeft weer een heel ander beeld (alhoewel ze het beide wel hoog scoren)

[ Voor 4% gewijzigd door Walkman op 30-05-2007 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 360, de PC n mn sig (tgaat om de XtremeMusic) en een Creative T7900. Ik wil de 360 op de monitor aansluiten (lukt via VGA kabel) maar hoe krijg ik geluid? Ik heb eerst met de onboard de digitale in/uitgang gebruikt maar geen geluid. Hoe moet dit met mn nieuwe kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
IGN is zoiezo de laatste tijd wat aan de negatieve kant vind ik, misschien dat de aussi of uk review nog wat positiever is?
Maar Forza 2 kun je zo lastig maken als je zelf wilt. Je kunt een hoop race-hulpjes aanzetten zoals ABS, Traction Control. Daarmee zorg je ervoor dat je de auto makkelijker kunt besturen.

Je moet met de demo gewoon ff stoeien en als je de race dan 2x ofzo gewonnen hebt, ben je wel geschikt voor forza 2 hoor. Die demo staat zoiezo op een pittige stand dus dat kan dan alleen maar beter worden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb de demo wel een paar keer gespeeld en laatst ook nog eens de originele Forza opgestart, maar zit nog te twijfelen of ik 'm zal aanschaffen. Het tunen van die auto's boeit me niet zo (bij Gran Turismo was dat ook nooit het geval), maar het realistische er aan is toch interessant. Als je op youtube zoekt wat er met die editor allemaal voor moois gemaakt kan worden en de mogelijkheden om je creaties te verkopen zijn ook interessant. Zal 'm ooit wel aanschaffen, maar ren zelf binnenkort nog niet naar de winkel hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Ik twijfel enorm tussen Colin McRae DIRT en Forza 2. Heb beide demo's gespeeld en vind ze allebei enorm leuk moet ik zeggen.... wat is het toch jammer dat je je geld maar 1 keer uit kan geven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonias
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:24
estorino schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:28:
De cone challenges zijn goed te doen mits je maar de juiste auto pakt.
Voorheen had ik er ook moeite mee maar na het vinden van de juiste auto is het goed te doen.
Ik heb zelf de Murciélago Race uitvoering prettig ervaren hiervoor.
Het enige wat ik nog op gold moet halen is die fucking Nurburgring :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
djmantri schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:32:
Je moet met de demo gewoon ff stoeien en als je de race dan 2x ofzo gewonnen hebt, ben je wel geschikt voor forza 2 hoor. Die demo staat zoiezo op een pittige stand dus dat kan dan alleen maar beter worden.
Uhm, jij speelt een andere demo dan ik?
De AI in de demo is veel te makkelijk. Zodra ik 1e lig, rijd ik er makkelijk bij weg. Ik hoop van harte dat de AI in de demo op easy oid staat, want als dit medium of hard is, ga ik niet vrolijk worden...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
BM schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:40:
[...]

De AI in de demo is veel te makkelijk. Zodra ik 1e lig, rijd ik er makkelijk bij weg. Ik hoop van harte dat de AI in de demo op easy oid staat, want als dit medium of hard is, ga ik niet vrolijk worden...
Oef, ik heb de grootste moeite om eerste te worden in de demo, is me pas 2x gelukt. Ik heb het ook niet zo heel vaak geprobeerd, maar goed. Weet iemand of er een oval in Forza 2 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Sgimi schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:02:
Ik twijfel enorm tussen Colin McRae DIRT en Forza 2. Heb beide demo's gespeeld en vind ze allebei enorm leuk moet ik zeggen.... wat is het toch jammer dat je je geld maar 1 keer uit kan geven :(
Ik vond Colin McRae tegenvallen....ben weer eens rallisport 2 begonnen en dat speelt stukken lekkerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
BM schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:40:
[...]

AI in de demo staat op Amateur. In de hele versie heb je ook Professional.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik speelde gisteren ook nog ff nieuwe game : Wartech nog wat, wat een vage shit allemaal zeg. De reviews zijn wel vrij positief erover maar het is TE japans voor mij :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet wachten op Forza!!!!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Mad Tracks schijnt vandaag uit te komen op XBLA, vroeger zo veel fun gehad met dit soort spellen. (whacky wheels, ignition) Ik heb de demo nog niet geprobeerd, maar als het was is wil ik deze wel aanschaffen voor 800 punten... 2 player splitscreen op de bank is natuurlijk het leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 17:36

SaN

Offtopic: Zat er in Ignition ook zo'n ghost mode, dat je dus jezelf ziet rijden uit je vorige lap? Ik heb vroeger namelijk zo'n spelletje gespeeld waarvan ik de naam vergeten ben, en deze lijkt er wel erg veel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Ignition was echt geweldig!
Als je geplet werd door een steen werd je besturing omgedraaid, dikke lol!

Wat betreft Forza, als je in de demo als moeite heb om eerste te worden is dit misschien niet jouw spel... Eventueel nog een paar keer proberen met de ideale-lijn-hulp volledog ingeschakelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Forza demo vond ik ook te pittig (wel helemaal een keer gespeeld en geen eerdere forza ervaring).
Dirt vond ik wel leuk, hoewel de superstage me ook nog niet gelukt was op de hogere moeilijkheidsgraad (de andere 2 wel zonder al te veel moeite).
pgr 3 rijdt precies zoals ik het lekker vind en aangezien ik tunen ook niets aan vind is pgr4 toch wel de game waar ik het meest naar uitkijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:47:
[...]
Beter is het om het puntensysteem gewoon te schrappen, en een duidelijke oimschrijving te geven van de verschillende onderdelen in een game.
Laat er nu een blad zijn geweest (Hoog Spel) dat dat deed en waar zeek men de hele tijd over? Juistem! Het was volgens de critici dan weer niet duidelijk genoeg en men kon niet in een keer naar een cijfer kijken.

Ik ben het overigens helemaal niet met je eens dat gameplay niet een belangrijke genoeg bijdrage kan leveren aan een spel, zodat middelmatige graphics gecompenseerd zouden worden. Ik denk dat gameplay alles is en dat graphics dat verder kunnen vervolmaken, maar niet hinderen bij een goede score als de core-gameplay goed in elkaar zit. Bovendien, middelmatige graphics, niet dat het er gewoon bagger uitziet, toch?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

curry684 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:30:
[...]

:?

Ondanks dat ik het met je eens ben qua de te hoge punten die doorlopend in de gamespers gegeven worden (het "IGN-effect", vernoemd naar een niet nader gespecificeerde grote gamesite) is het natuurlijk te zot voor woorden dat superioriteit qua gameplay niet een grafisch enkel functioneel spel volledig met kop en schouders boven de competitie uit zou mogen steken (denk aan 3000 Tetrisvarianten om mee te beginnen).
Ach ja, volgens mij was dit al een PCZone ontwikkeling, niet IGN specifiek. Sinds consolidatie in de gamesindustrie is ingeslagen en de investeringen de pan uitrijzen kunnen en willen uitgevers makkelijk met terugtrekking van advertenties dreigen. Wanneer dat uiteindelijk daadwerkelijk gebeurd, dan ontstaat er een natuurlijke selectie die alleen de 'liefde-werk-oud-papier' sites overlaat, en de hoge scorers.
En wees eerlijk, we willen allemaal niet zoveel betalen voor de recensies en dan moeten er dus veel advertentieinkomsten bij. Dus ik denk dat ook jouw site(s) hier in toenemende mate last van hebben.

Plus dat iedereen last heeft van het 'peer-group' effect, als je van de meute afwijkt moet je een verdomd goede reden hebben. En cijfers zullen alleen maar hoog blijven, want een overstap naar een 'normale' rating zou doen vermoeden dat de huidige spellen minder waard zijn dan de vroegere spellen (of moet ik overal 'games' zeggen :+ , computerspel klinkt nerdier dan gamezzzz 8) ). Wat vervolgens dus de verwachting schept bij het lezende publiek dat als je een 8 ziet, dat dat dan in een normale schaal op een 6- zou eindigen. Dus alleen maar geïnteresseerd in de negens. Zodat uitgevers die dan eisen... Enzovoort.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik ook niet .. kut post

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Armada schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:15:
[...]

KNIP. Bovendien, middelmatige graphics, niet dat het er gewoon bagger uitziet, toch?
Eens, wat voor de een bagger is, is voor de ander weer een grafisch hoogstandje.
Als je lekker aan het racen bent interreseert het mij verder niet als de omgeving iets 'middelmatiger' is :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
hmm forza 2 wordt toch redelijk sceptisch ontvangen overal wat ik zo lees en hoor. Misschien kan ik toch beter opten voor DiRT... hmm dilemma's

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vandaag Forza2 ontvangen. Ik ben nooit een Gran Tourismo speler geweest, dus kan het daarmee niet echt vergelijken.
Tot nu toe al een aardig zooitje auto's unlocked. Je verdient om de zoveel races ook een gratis auto, dus dat gaat wel snel. Geld genoeg voor een mooie wagen heb ik nog niet, maar hopelijk vanavond wel :D

Het racen voelt realistisch aan en ook de tegenstanders weten je af en toe flink te irriteren. Tot nu toe vind ik het een vette racegame, alleen jammer dat ik nergens kan vinden welke achievements er allemaal zijn te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

S2S

Phusebox schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:55:
hmm forza 2 wordt toch redelijk sceptisch ontvangen overal wat ik zo lees en hoor. Misschien kan ik toch beter opten voor DiRT... hmm dilemma's
Ik vind dat het wel meevalt met dat septische, rond de 9 noem ik nou niet echt slecht.
Het is ook appels met peren vergelijken Forza2 (loopt 60 frames) en DIRT (loopt 30 frames). Forza2 is een SIM en DIRT is meer een arcade racer.

En het was te verwachten dat de graphics iets minder zouden zijn dan die van PGR3. De huidige next-gen machines zijn blijkbaar niet krachtig genoeg om deze graphics met 60 frames per seconden op het scherm te zetten.
Het is niet voor niets dat de meeste grafisch indrukwekkende games 30 frames per seconde draaien. Gears of War, Motorstorm, Unreal Tournament 2007, en ga zo maar door.

Naar mijn ervaring met de Forza2 demo is het echt wel een top game, en 60 fps is een must voor een SIM (eigenlijk voor iedere race game.)

DIRT is ook een vette game maar heel anders dan Forza2 (zij gaan voor next-gen grfx ten koste van framerate, en mss ook wel gameplay). Forza2 is ook meer gericht op het zo nauwkeurig overbrengen van de SIM gameplay(60 fps is dan echt wel een vereiste)
Ik denk dat ik ook voor DIRT ga, want ik heb altijd meer van arcade racers gehouden (en 60/30 fps boeit me niet zo)

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 30-05-2007 14:20 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
XeNoBiTe schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:08:
Vandaag Forza2 ontvangen. Ik ben nooit een Gran Tourismo speler geweest, dus kan het daarmee niet echt vergelijken.
Tot nu toe al een aardig zooitje auto's unlocked. Je verdient om de zoveel races ook een gratis auto, dus dat gaat wel snel. Geld genoeg voor een mooie wagen heb ik nog niet, maar hopelijk vanavond wel :D

Het racen voelt realistisch aan en ook de tegenstanders weten je af en toe flink te irriteren. Tot nu toe vind ik het een vette racegame, alleen jammer dat ik nergens kan vinden welke achievements er allemaal zijn te krijgen.
ehm forza 2 ontvangen? die komt toch pas volgende week uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, heb Forza2 ook al... vind hem zeker de moeite waard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik weet dat het destijds ook gevraagd is met Viva Pinata, maar nu nog een keer:

Hoe krijg ik in Mad Tracks het spel van die debiele Nederlandse taal af? Mijn Dashboard is gewoon Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 09:13
Bij Viva Pinata kon je dat alleen doen door je locale op de UK te zetten. Om simpel van te worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net terug van de PressEven van Overlord (Triumph Studios) te Delft.

Erg interessant om mee te kijken met de programmeurs, leveldesigners en artdirectors. Ook de game kunnen spelen en het is echt een uniek project :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Locale op UK zetten in system blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:06:
Locale op UK zetten in system blade
Done, werkt.

Zijn er nog nadelen? Behalve het laten zien als de UK als mijn land van herkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:33
PWM schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:23:
[...]

Done, werkt.

Zijn er nog nadelen? Behalve het laten zien als de UK als mijn land van herkomst?
ja, je spellen werken niet meer in het nederlands :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:30:
Tja, heb Forza2 ook al... vind hem zeker de moeite waard!!
legaal dan wel bedoel ik he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Angeloonie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:02:
Net terug van de PressEven van Overlord (Triumph Studios) te Delft.

Erg interessant om mee te kijken met de programmeurs, leveldesigners en artdirectors. Ook de game kunnen spelen en het is echt een uniek project :)
Dat lijkt me echt een leuke game worden, kun je niet juicy details geven? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Bij CoD3 onthoudt CoD niet dat ik mijn Y-axis inverted heb als ik het spel opstart met mijn headset ingeplugd 8)7

Ook wil ik graag gamen met hoofdtelefoon en headset, maar hoe zou ik dat kunnen doen? Kan de TV niet hard zetten ivm slapende kinderen. Is er een soort headset/hoofdtelefoon gecombineerd oid?

:)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

VonFoX schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:57:
Bij CoD3 onthoudt CoD niet dat ik mijn Y-axis inverted heb als ik het spel opstart met mijn headset ingeplugd 8)7

Ook wil ik graag gamen met hoofdtelefoon en headset, maar hoe zou ik dat kunnen doen? Kan de TV niet hard zetten ivm slapende kinderen. Is er een soort headset/hoofdtelefoon gecombineerd oid?

:)
Je kunt de xbox headset slopen zodat alleen de microfoon overblijft. Vervolgens met tape ofzo plakken aan een normale headset. Maar ik zou ook eens kijken naar de headset opties, want je kunt het geluid verplaatsen meen ik (weet alleen niet of dan ook het spelgeluid verplaatst).

Of je koopt die wireless headset van xbox en klemt die tussen je oor en de normale headset in. Heb je dan wel maar aan 1 oor fatsoenlijk spelgeluid. Alhoewel aan het ander oor het spelgeluid volgens mij wel genoeg door komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Dukey op 30-05-2007 16:35 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even in de vakantie bij de AH werken en dan...als beloning een xboxje kopen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

evilpin0 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:56:
[...]

Dat lijkt me echt een leuke game worden, kun je niet juicy details geven? O-)
Niet echt, behalve dat het spel zo goed als klaar is (99,99999999999%) :P

Speelt best leuk. Je hebt 4 verschillende typen minions, Oranje, Rode, Groene en Blauwe, heel toevallig ook de kleuren van de 4 knoppen op de controller ;)

Daarnaast zal je je Dark Tower meer kunnen upgraden hoe verder je in het spel bent. Die tower geeft je status zeg maar aan. Ben je ontzettend evil (ipv normaal evil :P Good bestaat niet) dan wordt het kasteel ook donkerder :P Echt heel tof ziet het er uit :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik zag vandaag Burnout Revenge staan voor 19,99 en dacht "hmm, misschien wel vermakelijk" totdat ik op de achterkant zag dat handleiding én spel in het nederlands zijn, ouch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:18:
[...]

Naar mijn ervaring met de Forza2 demo is het echt wel een top game, en 60 fps is een must voor een SIM (eigenlijk voor iedere race game.)
Ik zie toch weinig verschil in 30 of 60fps, maar dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

estorino schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:05:
Ik zag vandaag Burnout Revenge staan voor 19,99 en dacht "hmm, misschien wel vermakelijk" totdat ik op de achterkant zag dat handleiding én spel in het nederlands zijn, ouch...
Ik dacht dat de Xbox 360 versie een optie heeft om het spel in het Engels te spelen. Ik heb zelf de Xbox 1 versie, maar die is helaas alleen in het Nederlands en een paar andere talen die ik niet spreek.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

estorino schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:05:
Je kan als het spel opstart zelf kiezen welke taal je wilt en daar zit inderdaad ook Nederlands bij, maar je kan ook Engels kiezen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:15:
[...]

Ik ben het overigens helemaal niet met je eens dat gameplay niet een belangrijke genoeg bijdrage kan leveren aan een spel, zodat middelmatige graphics gecompenseerd zouden worden. Ik denk dat gameplay alles is en dat graphics dat verder kunnen vervolmaken, maar niet hinderen bij een goede score als de core-gameplay goed in elkaar zit. Bovendien, middelmatige graphics, niet dat het er gewoon bagger uitziet, toch?
Nee, je moet beter lezen wat ik zeg. Ik zeg dat je nooit op een 9,3 als eindpunt uit zou kunnen komen, niet dat gameplay onbelangrijk is.

Alle onderdelen aan een game zijn belangrijk. Voor mij is er niks "het belangrijkste". Het moet gewoon een goede mix zijn. De graphics in PacMan zijn gewoon totaal onbelangrijk, maar bij een simulatie racing game vind ik dat weer wel weer heel erg belangrijk. Simulatie is daarnaast zowat het synoniem voor realisme. Het moet uiteindelijk een simulatie van de realiteit voorstellen. Iets wat de game uiteindelijk niet perfect doet (met de huidige technologie die ter beschikking staat!), en daarom ook niet een nagenoeg perfect eindcijfer verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

XeNoBiTe schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:08:

Achievementlist Forza 2 :

http://www.achieve360points.com/game/forzamotorsport2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

sekeroglan schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:57:
[...]

Je kan als het spel opstart zelf kiezen welke taal je wilt en daar zit inderdaad ook Nederlands bij, maar je kan ook Engels kiezen.
Idd, gelukkig wel zeg. In het Nederlands is het echt zwaar brak... :D

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Angeloonie schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:41:
[...]

Niet echt, behalve dat het spel zo goed als klaar is (99,99999999999%) :P

Speelt best leuk. Je hebt 4 verschillende typen minions, Oranje, Rode, Groene en Blauwe, heel toevallig ook de kleuren van de 4 knoppen op de controller ;)

Daarnaast zal je je Dark Tower meer kunnen upgraden hoe verder je in het spel bent. Die tower geeft je status zeg maar aan. Ben je ontzettend evil (ipv normaal evil :P Good bestaat niet) dan wordt het kasteel ook donkerder :P Echt heel tof ziet het er uit :)
lachen, laat hem maar snel uitkomen.
Hou wel van dat soort spellen, beetje relexte kutten met je minions :)

Is het een beetje ala dungeon keeper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dennahz schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:25:
[...]

Idd, gelukkig wel zeg. In het Nederlands is het echt zwaar brak... :D
Ik vind het wel humor, in Burnout Revenge dus. het slaat soms nergens op, maar creatief is het zeker. Ik erger me er verder niet aan eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

PWM schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 14:45:
Hoe krijg ik in Mad Tracks het spel van die debiele Nederlandse taal af? Mijn Dashboard is gewoon Engels.
Hoezo debiel, ik sta in de credits voor de helft van die vertalingen :(

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Armada schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:28:
[...]

En wees eerlijk, we willen allemaal niet zoveel betalen voor de recensies en dan moeten er dus veel advertentieinkomsten bij. Dus ik denk dat ook jouw site(s) hier in toenemende mate last van hebben.
Ik heb nog geen ruzie gehad over lage scores, wel een keer met MS NL contact smakelijk gelachen om de grenzeloze brakheid van DoAX2 die ze me de week ervoor had opgestuurd en een 3 bij ons kreeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
curry684 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:34:
[...]

"Alleen de eerste plek telt, of word je soms liever tweedes?" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:24
Dat was het antwoord op mijn vraag

ff vraagje , ALs je je xbox 2ehands koopt, en hij gaat dan stuk. Heb je dan een bon nodig als je hem wilt opsturen naar xbox ? ---

Maar hoe weten ze dan dat je xbox ouder is dan 1,5 of 2 jaar (garantietijd) anders kan je hem altijd opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Dukey schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Je kunt de xbox headset slopen zodat alleen de microfoon overblijft. Vervolgens met tape ofzo plakken aan een normale headset. Maar ik zou ook eens kijken naar de headset opties, want je kunt het geluid verplaatsen meen ik (weet alleen niet of dan ook het spelgeluid verplaatst).

Of je koopt die wireless headset van xbox en klemt die tussen je oor en de normale headset in. Heb je dan wel maar aan 1 oor fatsoenlijk spelgeluid. Alhoewel aan het ander oor het spelgeluid volgens mij wel genoeg door komt.
Ik heb de wireless headset, maar de headset opties, die heb ik nog niet kunnen vinden.

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:11

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

6pack15 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:46:
[...]

Dat was het antwoord op mijn vraag

ff vraagje , ALs je je xbox 2ehands koopt, en hij gaat dan stuk. Heb je dan een bon nodig als je hem wilt opsturen naar xbox ? ---

Maar hoe weten ze dan dat je xbox ouder is dan 1,5 of 2 jaar (garantietijd) anders kan je hem altijd opsturen
Er staat een fabricagedatum op de box die gebruikt kan worden als ingangsdatum van je garantie...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Michael Knight schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:54:
[...]

Er staat een fabricagedatum op de box die gebruikt kan worden als ingangsdatum van je garantie...
Geldt dat dan ook als je, na reparatie, een andere 360 terugkrijgt die ouder is dan je oorspronkelijke Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Exorcist schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:36:
[...]

Geldt dat dan ook als je, na reparatie, een andere 360 terugkrijgt die ouder is dan je oorspronkelijke Xbox?
ik hoop t niet want dan ben je zwaar genaaid, 8 van 10 keer krijg je namelijk een oudere xbox terug

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naresh schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:57:
[...]

ik hoop t niet want dan ben je zwaar genaaid, 8 van 10 keer krijg je namelijk een oudere xbox terug
2e xbox gisteren teruggekregen. originele van januari 2006, eerste refurbished van december 2005, en deze was van september 2006.

Volgens mij gaan ze uit van het moment van registratie, en anders lijkt me de aankoopdatum leidend. Lijkt me een beetje krom om de fabricagedatum te hanteren...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:08:
[...]

2e xbox gisteren teruggekregen. originele van januari 2006, eerste refurbished van december 2005, en deze was van september 2006.

Volgens mij gaan ze uit van het moment van registratie, en anders lijkt me de aankoopdatum leidend. Lijkt me een beetje krom om de fabricagedatum te hanteren...
Ze gaan inderdaad uit van de registratie datum. Vanaf de eerste dag dat je je Xbox heb gaat ook de garantie in.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:08:
[...]

Doen ze bij Nokia anders ook en mag eigenlijk bij 2 jaar garantie ook niet echt het probleem zijn (lijkt me ook niet het geval dat ze bij 2 jaar +1 maand echt lastig gaan doen).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

estorino schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:37:
[...]

"Alleen de eerste plek telt, of word je soms liever tweedes?" |:(
De goede helft... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbolt
  • Laatst online: 00:18
VonFoX schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:50:
[...]

Ik heb de wireless headset, maar de headset opties, die heb ik nog niet kunnen vinden.
Op de knop drukken waar je de controller ook mee aanzet (ben even de naam kwijt), vervolgens naar personal settings, en dan kan je onder voice bepalen of je het geluid door speakers, headset of allebei wilt horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
curry684 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:34:
[...]

_O_ haha, ik zet hem wel op nederlands als ik de game download. Voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Da's een handige website! Gaat gelijk in de favorieten.
Ja, heb Forza 2 uiteraard eerlijk, kon 'm wat eerder krijgen via via.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Alleen wel jammer dat er dan nog niet bijstaat wat die Secret Achievements zijn. Dat zou ik namelijk wel willen weten...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

DarkShadow schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 23:16:
[...]

_O_ haha, ik zet hem wel op nederlands als ik de game download. Voor jou ;)
Saillant detail is overigens dat de credit (Niels @ Xboxic) alleen in de Engelse versie staat schijnbaar :P

Ik verwacht overigens dat ik hier en daar zelfs van m'n eigen vertalingen zal gaan lachen, het was soms erg moeilijk om de correcte context van bepaalde teksten te achterhalen :X Bovendien heeft MS heel irritante styleguides die voorschrijven hoe bepaalde woorden vertaald dienen te worden, wat ook niet altijd bevorderlijk is voor het resultaat, evenals developers die te kleine tekstvlakken inplannen op basis van Franse of Engelse teksten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ik vraag me af of ze na die 2 jaar ook moeilijk gaan doen over de garantie??
Ze weten dat er problemen zijn, dus ik kan me voorstellen dat je de problemen gewoon kan blijven aanmelden en hopelijk houden ze daar dan rekening mee.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowrun gister gehaald..hele nacht gespeeld. Heerlijk spel maar god wat ben ik moe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:13:
Shadowrun gister gehaald..hele nacht gespeeld. Heerlijk spel maar god wat ben ik moe
Ligt die al in de winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

PWM schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:52:
[...]

Waarom moet er nou bij iedereen afgevraagd worden hoe hij / zei aan het spel komt? Als het spel niet in de winkel ligt betekend dat niet gelijk dat het van internet gehaald is, en dan nog ..

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Royal schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:55:
[...]

Waarom moet er nou bij iedereen afgevraagd worden hoe hij / zei aan het spel komt? Als het spel niet in de winkel ligt betekend dat niet gelijk dat het van internet gehaald is, en dan nog ..
Dat is meer om het feit dat ik weet, of denk te weten, dat hij helemaal niet download :+

Dan zijn er dus 2 mogelijkheden:
  • Of in de winkel
  • Of Review exemplaar
Dan ben ik wel benieuwd welke van de twee.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 31-05-2007 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:13:
Ik ga hem straks halen, bij Dimensionplus.nl is hij vanaf gisteren op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

PWM schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:58:
[...]

Dat is meer om het feit dat ik weet, of denk te weten, dat hij helemaal niet download :+

Dan zijn er dus 2 mogelijkheden:
  • Of in de winkel
  • Of Review exemplaar
Dan ben ik wel benieuwd welke van de twee.
En dan nog? Wat heeft het voor nut om elke keer die onzinnige discussie (ja ik doe het nu zelf ook) over wel of niet downloaden op te halen.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
curry684 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 01:28:
[...]

Saillant detail is overigens dat de credit (Niels @ Xboxic) alleen in de Engelse versie staat schijnbaar :P

Ik verwacht overigens dat ik hier en daar zelfs van m'n eigen vertalingen zal gaan lachen, het was soms erg moeilijk om de correcte context van bepaalde teksten te achterhalen :X Bovendien heeft MS heel irritante styleguides die voorschrijven hoe bepaalde woorden vertaald dienen te worden, wat ook niet altijd bevorderlijk is voor het resultaat, evenals developers die te kleine tekstvlakken inplannen op basis van Franse of Engelse teksten.
Sowieso is vertalen een pain in the ass. Ik kan beide talen vloeiend, maar betrap me erop dat ik toch soms moeite heb met de vertaling, omdat ik niet direct het woord in het nederlands of engels terug kan vinden. Wel vreemd dat MS er een draai aan probeert te geven, dan weet je van te voren al wel dat het houterig over komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Royal schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:00:
[...]

En dan nog? Wat heeft het voor nut om elke keer die onzinnige discussie (ja ik doe het nu zelf ook) over wel of niet downloaden op te halen.
En dan nog?? Lees je voorganger, hij wou niets starten over downloaden, gewoon weten hoe hij aan het legale exemplaar komt. Dat kan soms ook best interessant zijn, er zijn genoeg winkels die hem een dag voor de release in de winkel pleuren.

Hoe is shadowrun trouwens? In de filmpjes ziet het er gewoon goed uit en ik denk er ook sterk over om die te gaan halen, samen met DIRT. (heb nu toch een full time baan, dus kan eindelijk alles LEGAAL betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 08:52:
[...]

Ja gister gekocht voor 52,99 bij de Mediamarkt groningen :). Was er zelf ook verbaasd over maar ja hij ligt idd in de winkels :)

Ik vind Shadowrun echt tof, vooral leuk als je met een goed team speelt. Teamwork is wel echt belangrijk, het is niet zomaar knallen en verwachten dat je wint. Er zit geen single player in, behalve als je matches met bots meetelt. Wel een leuk party systeem ala Halo en veel diepgang en veel speeluren die je in de MP kan doorbrengen, wat ik ook wel ga doen.

Ik zou Shadowrun beschrijven als counterstrike on speed :P

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
De auction house van Forza is online:
http://forzamotorsport.net/auctions/

Toch wel leuk als je een bod hebt gedaan en bv. niet thuis bent toch te kunnen checken of je nog steeds het hoogste bod hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
krijg forza vanmiddag als goed is, dan zeker veel spelen

mooi zeg http://forzamotorsport.net/auctions/

[ Voor 30% gewijzigd door Mars18 op 31-05-2007 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
is forza al uit? iemand hem al in de winkel zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Wat is nou de release eigenlijk van Forza?volgende week of toch deze week, weet het nu niet meer ene zegt deze week andere volgende?

[ Voor 18% gewijzigd door Vassie18 op 31-05-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vassie18 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:23:
volgende week of toch deze week, weet het nu niet meer ene zegt deze week andere volgende?
8 juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Laatst online: 22:59

rally

Deyterra Consultancy

Ik heb hem bij dvdcrave besteld en daar gaan leveren ze hem al uit.
De collectors edition wordt vanaf morgen uitgeleverd :)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Dat dacht ik dus ook, hoorde zoveel verhalen over deze week.Ga toch straks even in de stad kijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nu al, jammer dat ik hem dan niet veel eerder heb :P
had dinsdag microsoft gebeld voor me headset en krijg een nieuwe wireless headset :)

[ Voor 45% gewijzigd door Mars18 op 31-05-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook last van af en toe een hapering in het beeld bij CMRae Dirt? Ik ze af en toe een schokje in het beeld.. hoop dat dat in de full version niet is.. Overigens heeft een vriend van mij dit ook..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rally schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:49:
Ik heb hem bij dvdcrave besteld en daar gaan leveren ze hem al uit.
De collectors edition wordt vanaf morgen uitgeleverd :)
Dat is de Asian versie en die blijkt/schijnt niet regiovrij te zijn. Deze kan je dus niet afspelen op je pal systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ik heb sinds kort een nieuwe HD-TV en heb daarin maar 1 componenten ingang en heb daarbij nog een Wii staan maar dat beeld heeft slechte weergave dus moet daarvoor componenten kabels kopen maar dus ga ik de hele tijd stekkers wisselen weet iemand een redelijk bekende winkel waar je een componenten switch kan kopen gewoon voor 2 bron ingangen en 1 uitgang. (Eventueel ook 3 ingangen).

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:07:
Ik heb sinds kort een nieuwe HD-TV en heb daarin maar 1 componenten ingang en heb daarbij nog een Wii staan maar dat beeld heeft slechte weergave dus moet daarvoor componenten kabels kopen maar dus ga ik de hele tijd stekkers wisselen weet iemand een redelijk bekende winkel waar je een componenten switch kan kopen gewoon voor 2 bron ingangen en 1 uitgang. (Eventueel ook 3 ingangen).
zoals ze bij mij ookaltijd doen: Heb je niet eerst gezocht :p

Nee zo kinderachtig ben ik niet. Ik zou ff kijken op www.electronica-online.nl die is goedkoop, snel en goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Bedankt gelijk een hele mooie gevonden 4 inputs (Component) en 1 uitgang en automatische input signaal switch dus hoef er nooit meer iets aan te doen :D

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
fingerhead schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:07:
Ik had dit probleem een tijd geleden ook en heb daar een 1->3 switch box voor gekocht op ebay. Echter diende je dus wel de schakelaar te verschuiven als je een andere ingang koos.

Hij ligt nu bij mij stof te happen (heb uiteindelijk een VGA kabel gekocht) dus als dit wat voor je is dan hoor ik het wel.

Edit\ Ik zie dat je al wat hebt gevonden en nog een automatische input kiezer ook, dat is toch wel een stuk handiger :)

[ Voor 6% gewijzigd door Banjy op 31-05-2007 14:55 ]

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
Banjy schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Ik had dit probleem een tijd geleden ook en heb daar een 1->3 switch box voor gekocht op ebay. Echter diende je dus wel de schakelaar te verschuiven als je een andere ingang koos.

Hij ligt nu bij mij stof te happen (heb uiteindelijk een VGA kabel gekocht) dus als dit wat voor je is dan hoor ik het wel.

Edit\ Ik zie dat je al wat hebt gevonden en nog een automatische input kiezer ook, dat is toch wel een stuk handiger :)
daar heb ik dus al een kabel inzitten ;) kijk veel series van me computer op mijn tv dus dat gaatje is ook al gevuld vroeger zat ik nog met scart kabels te klooten en nu met de componenten ingang :P en is geen scart meer gevuld hehe.

maarja stond een hele goede daar maar lijkt alsof die site ''verlaten'' is als ik kijk bij spelcomputers staat alles er tussen behalve de 360 ps3 en wii en das alweer in principe een jaar geleden dus vind het wel vaag :P

Maar Eyerule ken je die winkel dan ofzo of is die in ieder geval nog ''in werking'' want ziet er gewoon vaag uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Hey guys. Ik ben sinds twee weken ook trotse bezitter van een Xbox360 en kan wel muziek streamen via de WMP11 connect software. TVersity wordt ook herkend, maar als ik die selecteer geeft de Xbox aan dat er geen media te vinden is, terwijl de library in TVersity zelf (op de PC) maar genoeg media heeft.

Kan iemand hier wat troubleshooting tips voor geven? Ik heb al alles opnieuw opgestart en de firewall uitgezet, maar dat mocht allemaal niet baten.

Argh! }:O Ik had alleen de Xbox 360 patch moeten installeren. Ik had verwacht dat die al in de nieuwste versie verwerkt zat. Niet dus.

[ Voor 20% gewijzigd door JayVee op 31-05-2007 16:38 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
* jmxd heeft vandaag klantenservice gebeld voor reparatie.

Hoop dat de reparatie niet te lang gaat duren, maar eerst nog even wachten op de UPS sticker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Shadowrun is de tweede game in korte tijd waar ik me in heb vergist.

De eerste was Crackdown. Ik zag hem een jaar geleden voor het eerst, en dacht echt dat het een rukspel zou worden. Tot de demo, en toen helemaal verliefd.

Shadowrun zelfde verhaal. Had echt het idee dat het to little to late was. Blijkt het spel heerlijk te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretpik
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:53
Heb vandaag de Hoogvliet maar weer eens gebeld want ik zit nu al 2 weken op me stuurtje te wachten :( . Het hoofdkantoor kreeg ik uiteindelijk aan de lijn en die zei dat de leverancier een fout in de prijs gemaakt heeft en het stuurwiel daardoor zo goedkoop is en daardoor had Hoogvliet te weinig aan de leverancier betaald en de stuurtjes dus niet kwamen. Nu hebben mensen die het stuurwiel besteld hebben dus een mazzeltje. Het duurt in ieder geval niet langer dan 2 weken meer is me verteld :) . Nog ff afwachte dus :P .

PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

patrickkoning schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:44:
Heb vandaag de Hoogvliet maar weer eens gebeld want ik zit nu al 2 weken op me stuurtje te wachten :( . Het hoofdkantoor kreeg ik uiteindelijk aan de lijn en die zei dat de leverancier een fout in de prijs gemaakt heeft en het stuurwiel daardoor zo goedkoop is en daardoor had Hoogvliet te weinig aan de leverancier betaald en de stuurtjes dus niet kwamen. Nu hebben mensen die het stuurwiel besteld hebben dus een mazzeltje. Het duurt in ieder geval niet langer dan 2 weken meer is me verteld :) . Nog ff afwachte dus :P .
zo lang nog? Ik heb de mijne al bijna een week in huis. Maar is toch niets voor mij, gaat binnenkort marktplaats op. PGR is wel tof !!
Maar iig netjes dat ze ze toch leveren..........

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
fingerhead schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:14:
[...]

daar heb ik dus al een kabel inzitten ;) kijk veel series van me computer op mijn tv dus dat gaatje is ook al gevuld vroeger zat ik nog met scart kabels te klooten en nu met de componenten ingang :P en is geen scart meer gevuld hehe.

maarja stond een hele goede daar maar lijkt alsof die site ''verlaten'' is als ik kijk bij spelcomputers staat alles er tussen behalve de 360 ps3 en wii en das alweer in principe een jaar geleden dus vind het wel vaag :P

Maar Eyerule ken je die winkel dan ofzo of is die in ieder geval nog ''in werking'' want ziet er gewoon vaag uit.
Ik kan ook instaan voor electronica Online, heb daar al voor 100-en euro's besteld. 3 weken terug nog zelfs. Het is snel in huis ook al ziet de site er verouderd uit, is nog steeds actief en als iets niet op voorraad is krijg je het of nageleverd of geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Starbolt schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 21:50:
[...]

Op de knop drukken waar je de controller ook mee aanzet (ben even de naam kwijt), vervolgens naar personal settings, en dan kan je onder voice bepalen of je het geluid door speakers, headset of allebei wilt horen.
Ja heb ik gevonden. Maar wat ik eigenlijk zou willen zijn stereo headphones, en dat daar dan ook het voice geluid door komt. Kan dat? :)

Yo.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.