Ik vind dat het wel meevalt met dat septische, rond de 9 noem ik nou niet echt slecht.
Het is ook appels met peren vergelijken Forza2 (loopt 60 frames) en DIRT (loopt 30 frames). Forza2 is een SIM en DIRT is meer een arcade racer.
En het was te verwachten dat de graphics iets minder zouden zijn dan die van PGR3. De huidige next-gen machines zijn blijkbaar niet krachtig genoeg om deze graphics met 60 frames per seconden op het scherm te zetten.
Het is niet voor niets dat de meeste grafisch indrukwekkende games 30 frames per seconde draaien. Gears of War, Motorstorm, Unreal Tournament 2007, en ga zo maar door.
Naar mijn ervaring met de Forza2 demo is het echt wel een top game, en 60 fps is een must voor een SIM (eigenlijk voor iedere race game.)
DIRT is ook een vette game maar heel anders dan Forza2 (zij gaan voor next-gen grfx ten koste van framerate, en mss ook wel gameplay). Forza2 is ook meer gericht op het zo nauwkeurig overbrengen van de SIM gameplay(60 fps is dan echt wel een vereiste)
Ik denk dat ik ook voor DIRT ga, want ik heb altijd meer van arcade racers gehouden (en 60/30 fps boeit me niet zo)
[
Voor 5% gewijzigd door
S2S op 30-05-2007 14:20
]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.