Heb precies hetzelfde probleem, zal waarschijnlijk wel te veel gedownload worden, bij mij is ie al 2 keer gestopt....denk dat ik het een andere dag ga proberen....NiaX schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:45:
[...]
zover komtie bij mij niet eens. Blijft op 1% staan.
Verwijderd
Joost weet het ook nog steeds niet, ik heb 'm nog steeds niet binnenVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:57:
Bij mij was Forza ook in een kwartiertje binnen, maar deze Dirt doet er toch een stuk l anger over.
Dus wat daar de reden van is, Joost mag het weten.

Ik speel 'm wel lekker op de PC
Maar goed, ik heb een paar vragen:
1. Ik kan geen netwerk kabel trekken naar mijn xbox dus wifi is de enige mogelijkheid. Moet ik echt 80 euro uitgeven voor een wifi adapter of bestaan er wifi switches die gemakkelijk naast een xbox geplaatst kunnen worden?
2. Ik heb twee maanden geleden een stel oplaadbare gp powerbank batterijen gekocht (van de travel kind, 2500mah) alleen was ik ze gisteren aan het opladen en vanochtend lagen ze er smeulend bij (waarom weet ik niet maar ik ga mijn handen niet in vieze troep steken waarvan ik niet weet wat het is). Nou is mijn vraag, wat zijn de beste oplaadbare batterijen die je kan kopen? Liefst aa batterijen (niet die oplaadbare adapters) aangezien ik ook een wii heb die batterijen slurpt als een zwangere ezel.
3. Ik heb nu pgr3, doa4 en cod2 nog andere spellen die ik moet spelen (liefst spellen waar goede off/online multiplayer bij zit)? Ik zat zelf te denken aan gears of war maar misschien dat er andere goede multiplayer spellen zijn. En nee sport games zijn niet voor mij weggelegd.
Alvast bedankt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Erg toffe demo , ziet er ook erg mooi uit. Dan moet de hele game wel geweldig zijn
Heb dit liever dan Forza.
Ik denk dat ik het niet duidelijk heb gemaakt. Ik zoek oplaadbare batterijen waarmee mensen goede ervaringen hebben. Ik heb namelijk ook andere apparaten die batterijen nodig hebben dus ik heb zowiezo nieuwe oplaadbare nodig. En nog iets, de gp powerbank batterijen zijn dikker dan normale aa batterijen waardoor ze moeilijker in en uit de controller te halen zijn. Maar toch bedankt voor het antwoord. Misschien als ik nog wat extra controllers koop en een play and charge kit, weet ik zeker dat ik tijdens een party door kan gamenGunner schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:34:
2: koop gewoon een play and charge kit of een quick charge kit. Werkt veel fijner
Demo's zijn regiovrij volgens mij.MetalBM schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:05:
He MLB heb ik wel gedownload via Amerika. Leuk maar inderdaad niet te verkrijgen via de NL-retail. Iemand nog tips? En klopt dat alleen niet pal versies? De demo werkt dus wel...
Het kan makkelijk, als ze het spel maar regiovrij maken (en wat ze dus niet gedaan hebben.)
PS Hoe ben je aan de demo gekomen?
[ Voor 4% gewijzigd door MeNTaL_TO op 24-05-2007 21:18 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Jeetje voor het eerst heb ik problemen met het downloaden van een demo .. Wat gaat het downloaden van DIRT traaaaaaaaaaag zeg. Ik zit nu pas op 86% en nu wil het niet meer verder.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:15:
[...]
Joost weet het ook nog steeds niet, ik heb 'm nog steeds niet binnen![]()
Ik speel 'm wel lekker op de PC
Microsoft mag ipv bannen meer aandacht besteden aan dit soort belangrijke zaken!
door te bannen is er nu meer bandbreedte beschikbaar voor anderenVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:25:
[...]
Jeetje voor het eerst heb ik problemen met het downloaden van een demo .. Wat gaat het downloaden van DIRT traaaaaaaaaaag zeg. Ik zit nu pas op 86% en nu wil het niet meer verder.
Microsoft mag ipv bannen meer aandacht besteden aan dit soort belangrijke zaken!
moet je je voorstellen hoe het zou zijn als al die gebande mensen ook nog zaten te downloaden
Beetje standaard vraag, maar heb je hem in het dashboard al op 720p/1080i gezet? Vergeten sommige nogal eensMutatie schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:12:
Whoohoo, gister de Samsung LE26r32 HD-ready tv gekocht (429 euro) en da's echt een verademing vergeleken met m'n 100 breedbeeld SDTV.
![]()
Ik heb hem met component aangesloten en nu heb ik de vraag, Ik zie best wel wat beeldruis, vooral duidelijk wanneer je in het dashboard op de guide knop drukt. Dan komt er een schaduw over het Dashboard en daar zie je best veel ruis.
Is dat normaal en is dat met de VGA kabel ook?
Wat waren ook alweer de verschillen tussen component en VGA?
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Nou in de doos zit De racing wheel, Pedalen, Adaptertje voor de FB, Batterijen, Handleiding en PGR 3 waar de drivers voor het stuur ingebakken zit.
Nou had ik al PGR3 die heb ik aan mijn broertje gegeven.
Dan weten jullie dat die nog steeds zitten te wachten.
Altijd blijven lachen

Het gaat dus om my very own 360.
Aansluiten wilde in eerste instantie niet via component (kreeg geen beeld, alleen maar vage kleurtjes die door het beeld vlogen?) maar daaran via composiet geprobeerd en dat ging goed, en daarna ook component goed (in de dash op 1080i gezet).
Ik vermoed dat mijn schakel knoppie van de kabel niet helemaal goed op hd tv stond ofzo. (kleur bij kleur kan niet fout gaan, maar groen en donkerblauw lijken in het donker achter de tv toch best op elkaar, maybe....

Oh en mijn controller leek het eerst ook niet te doen.....maar ja, gewoon het knoppie ingedrukt houden dus (RTFM

Eerste indrukken positief.
- premium set is zeer compleet, met component kabel, headset en zelfs een nw kabeltje in de doos
- pgr 3 is super.
- gewoon al een live spelletje out of the box gratis erbij
- GoW gfx WOW
Eerste indrukken negatief
- vanwege visite niet de hele avond kunnen gamen
- ik zuig met GoW door de controls

- lawaai.....het apparaat is zeker luidruchtig...het is waar dat als je je geluid hard zet dat je het niet merkt, maar het is zeker een minpuntje (misschien is het met de elite of volgende revisies beter?)
Verder nog niet aan het inet gehangen......binnenkort is kijken of mijn built in wireless van mijn mobo de x-box een verdieping lager kan zien, anders sleep ik em wel mee naar boven
En het aanmaken van een silver via de doos zelf is echt genoeg om die maand gold graties te krijgen he? (/me bekijkt snel de TS nog even, niet schieten aub)
10 second ninja DONE
What the fuck? Ik was er rond 14:00 en toen werd er gezegd dat ze volgende week pas binnen zouden komen? Ongelofelijk wat een stel josti's zeg.PeterMCSE schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:54:
k heb de Racing Wheel van middag wat laat in de middag (Beverwaard) op kunnen halen (werd er over opgebeld er stonden zeker 4 a 5 dozen daar voor anderen mensen)
Nou in de doos zit De racing wheel, Pedalen, Adaptertje voor de FB, Batterijen, Handleiding en PGR 3 waar de drivers voor het stuur ingebakken zit.
Nou ja, tis in ieder geval binnen. Zaterdag maar ophalen dus.
Mediamarkt EnschedeMcBBvB schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:14:
[...]
sorry ff off topic... waar heb je dat scherm gekocht?
De verschillen met Component/VGA zijn vaak langsgeweest maar de beeldruis is me nieuw.DeepSeven schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:01:
[...]
Beetje standaard vraag, maar heb je hem in het dashboard al op 720p/1080i gezet? Vergeten sommige nogal eens.
Ik vraag me dus nog steeds af of dat zo hoort, of dat dat mischien een verschil is met VGA.
En zijn er sinds de update nog voordelen voor 1 van de 2 aansluit opties?
En ja ik had hem direct op 720p gezet, anders is een HDteeveetje nogal nuttelooos
[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 25-05-2007 00:34 ]
Nee, demo's kunnen alleen op bepaalde marketplace regio's beschikbaar zijn. Zodra je iets download wordt het gekoppeld aan het Xbox Live account en op de console die het voor het eerst download. Xbox DRM vereist dat je of ingelogd moet zijn op Live met het account dat het heeft gedownload, of op de Xbox waar het voor het eerst op is gedownload om te kunnen spelen. Ook kunnen sommige demo's alleen voor Gold accounts beschikbaar zijn, vaak alleen in het begin en enkele weken later ook voor Silver.
Kunnen ze geen 'gegarandeerde' downloadslots aanbieden bij MS bv. Bv. 300 slots die standaard 100kb kunnen bieden. En dan een soort wachtrij...lijkt me prettiger dan de huidige situatie.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
F*ck dat! Ik betaal voor deze service; dan maken ze maar wat minder winst en zorgen ze voor wat extra servers. Die hoeven niet eens altijd aan te staan, je weet van te voren wel wanneer iets gewild is.Michael Knight schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 01:05:
Kunnen ze geen 'gegarandeerde' downloadslots aanbieden bij MS bv. Bv. 300 slots die standaard 100kb kunnen bieden. En dan een soort wachtrij...lijkt me prettiger dan de huidige situatie.
DiRT vanmiddag dus aangezet; op 42 procent 2 uur later dacht ik; ik reset hem wel; eerste 12 procent binnen 3 minuten binnen. Liep ie weer vast; lang stil staan op 1 percentage. Toen heb ik het nog een paar keer herhaalt; steeds had ik snel de eerste 10 a 15 procent snel binnen. Toen maar laten aanstaan voor zo 7 uur; maar het was het wachten waard! Het ziet er briljant uit; en ook goede cam views/cockpit view. Ik vond de besturing van Rallisport Challenge 2 alleen beter aanvoelen; of ik moet nog even wennen; voor de rest echt super! Het menu is zelfs leuk om mee te klooien (ik had pas later door dat je met je rechter stick die achtergrond kan bewegen ipv menu items)
[ Voor 40% gewijzigd door BaT op 25-05-2007 02:25 ]
Je betaalt voor ONLINE GAMING, niet voor _gratis_ demo`sBaT schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 02:19:
[...]
F*ck dat! Ik betaal voor deze service; dan maken ze maar wat minder winst en zorgen ze voor wat extra servers. Die hoeven niet eens altijd aan te staan, je weet van te voren wel wanneer iets gewild is.
DiRT vanmiddag dus aangezet; op 42 procent 2 uur later dacht ik; ik reset hem wel; eerste 12 procent binnen 3 minuten binnen. Liep ie weer vast; lang stil staan op 1 percentage. Toen heb ik het nog een paar keer herhaalt; steeds had ik snel de eerste 10 a 15 procent snel binnen. Toen maar laten aanstaan voor zo 7 uur; maar het was het wachten waard! Het ziet er briljant uit; en ook goede cam views/cockpit view. Ik vond de besturing van Rallisport Challenge 2 alleen beter aanvoelen; of ik moet nog even wennen; voor de rest echt super! Het menu is zelfs leuk om mee te klooien (ik had pas later door dat je met je rechter stick die achtergrond kan bewegen ipv menu items)
Verder ben ik wel voor méér servers
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Via mijn amerikaanse silver accountMeNTaL_TO schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:15:
[...]
Demo's zijn regiovrij volgens mij.
Het kan makkelijk, als ze het spel maar regiovrij maken (en wat ze dus niet gedaan hebben.)
PS Hoe ben je aan de demo gekomen?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Telefoonnummers, do's and dont's enz...?
Naar mijn verbazing gistere avond deed ik me xbox360 aan en stopte er een nieuwe dvd ( film in )
na ruim 30 45 min kijk plezier liep me xbox vast..
Ik heb vervolgens de Xbox een tijdje uit laten staan en daarna weer aan gezet tot mijn verbazing geen geluid en beeld bleef hangen bij Xbox360 Logo, ik heb vervolgens maar weer uit gelaten
( dat beeld vast liep gebeurd wel is vaker met de xbox...)
Nu zette ik dus de Xbox360 aan om even te kijken of die het weer deed nu heb ik het zogenoemde
Ring of Death

Na even Google / Boekje lezen is dit de melding voor
Nu is niet de vraag van hoe kan ik dit verhelpen ? ( ook wel ene kant )Quadrants lit in red Indicated error Troubleshooting
4 The A/V cable is either not properly connected to the Xbox 360 system, or is not being detected.[9] Check cable and connector.
3 Console is experiencing a hardware failure. Contact Xbox customer support
2, left Console is overheating Turn console off, unplug power supply
1, bottom right General hardware failure Contact Xbox customer support
Maar nu is de vraag heeft iemand ervaring met hem open maken ? of hem zelf wel is gerepareerd
want ik denk zelf er een component is die niet goed contact maakt meer.
Want warrenty is een jaar als ik me niet vergis ( en dat is al voorbij )
en ik kan hem wel laten ophalen door MS maar dat kost me dan rond de 190 Euro om te laten maken.
Dat heb ik er niet voor over
Alvast Bedankt
( als ik op verkeerde topic flame sorry )
www.oldskoolnl.nl
Ok you make my dayRoppedop schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:28:
Garantie is 2 jaar. Microsoft bellen dus.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Verwijderd
Ok, sorry , ik drukte me een beetje ongelukkig uit. Jammer dat mkv niet ondersteund wordt, aangezien 99% van alle films die te vinden zijn (hd formaat dus) , ofwel mkv , ofwel .wmv als extensie hebben. Wellicht is er een makkelijke manier om ze te convereren naar een van de ondersteunde formaten?Rafe schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 08:43:
Je haalt nu een paar dingen door elkaar: MKV (Matroska) is een containerformaat (net zoals AVI), x264 is een codec die het h.264-standaard implementeert. Laatstgenoemde standaard wordt ondersteund, maar niet als het via MKV binnen komt. Wel via mp4-, m4v-, mp4v- (MPEG-4 Part 14 containerformaat) en mov-bestanden (QuickTime containerformaat), check http://blogs.msdn.com/xbo...7-video-playback-faq.aspx voor alle details.
zoals elk elektronisch apparaat in de gehele EU. Vanaf nu onthouden dus, is al talloze keren vermeld in dit topic.
er zijn genoeg manieren om te converteren, kan zelfs realtime met tversity of transcode360. Maargoed, het blijft achterlijk dat de xbox niet wat meer ondersteund. Gelukkig is er een vrij grote scene aan het komen die hd films in hd-wmv uitbrengt.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:59:
[...]
Ok, sorry , ik drukte me een beetje ongelukkig uit. Jammer dat mkv niet ondersteund wordt, aangezien 99% van alle films die te vinden zijn (hd formaat dus) , ofwel mkv , ofwel .wmv als extensie hebben. Wellicht is er een makkelijke manier om ze te convereren naar een van de ondersteunde formaten?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo te zien is de demo voor de verandering niet alleen voor Gold members de eerste week.Phusebox schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:05:
ok hier dus na 14 uur download nog steeds geen DiRT... trieste zaak dit
Daardoor kunnen 10 miljoen mensen downloaden i.p.v. 2 miljoen. Dat scheelt
Maar goed, als het echt zo erg is, moeten ze er wel wat aan doen. Helaasch: Bij mij was hij in 30 minuten binnen
Sinds de Spring-update is er geen enkele demo de eerste week alleen voor Gold members geweest. Die regel is (gelukkig) afgeschaft.PWM schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:10:
[...]
Zo te zien is de demo voor de verandering niet alleen voor Gold members de eerste week.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
bumpskiapNia schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:25:
Is het mogelijk om met de C&C3 - Tiberian Wars in de demo uberhaupt een vriend uit te nodigen? Als ik een Live game start kom ik met een random iemand in de game en ik wil het juist met een maat van me checken.
Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
iemand?
ik vind het spijtig dat het is afgeschaft... ze kunnen beter zeggen, de eerste 3 dagen excl. voor gold, daarna voor iedereenMetroidPrime schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:24:
[...]
Sinds de Spring-update is er geen enkele demo de eerste week alleen voor Gold members geweest. Die regel is (gelukkig) afgeschaft.
nu zie je wat er van komt
ik betaal een premium prijs, dan verwacht ik daar ook iets voor... en meer dan alleen online kunnen gamen
Verwijderd
Chain Banger 10 G
Blow up 100 explosive objects in 60 seconds.
Find an area with a large grouping of explosive barrels while playing single
player. Detonate all the explosive barrels, and they should respawn
momentarily, and you can blow them up again. Keep doing this until you have
reached the achievement. Most good spots to detonate explosive barrels are
in the Muertos District.
Ik snap wat hierboven bedoeld wordt, alleen vind ik geen goede plek ervoor. Bovendien respawnen ze bij mij niet momentarily, maar moet ik even omkijken en dan zijn ze er weer. Weet iemand een goede plek?
Verwijderd
Die premium prijs is nog geen eens 5 euro p.m! Mic. stort zich voor die 5 euro alleen maar op het lag vrij spelen van games (is natuurlijk niet helemaal waar). En voor 5 euro kan je niet alles heel snel en goed verwachten.Phusebox schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:44:
[...]
ik vind het spijtig dat het is afgeschaft... ze kunnen beter zeggen, de eerste 3 dagen excl. voor gold, daarna voor iedereen
nu zie je wat er van komt
ik betaal een premium prijs, dan verwacht ik daar ook iets voor... en meer dan alleen online kunnen gamen
Beetje stomme uitleg
[ Voor 18% gewijzigd door PeterMCSE op 25-05-2007 10:51 ]
Altijd blijven lachen
Kan iemand mij nu is uitleggen hoe microsoft ervoor kan zorgen dat je in een lag vrije server komt terwijl mensen gewoon zelf games hosten? Als iemand die host eenVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:49:
[...]
Die premium prijs is nog geen eens 5 euro p.m! Mic. stort zich voor die 5 euro alleen maar op het lag vrij spelen van games (is natuurlijk niet helemaal waar). En voor 5 euro kan je niet alles heel snel en goed verwachten.
Beetje stomme uitlegmisschien begrijp je er wat van (??)

SimpelVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:45:
Ik ben bij Crackdown nu bezig met deze achievement:
Chain Banger 10 G
Blow up 100 explosive objects in 60 seconds.
Find an area with a large grouping of explosive barrels while playing single
player. Detonate all the explosive barrels, and they should respawn
momentarily, and you can blow them up again. Keep doing this until you have
reached the achievement. Most good spots to detonate explosive barrels are
in the Muertos District.
Ik snap wat hierboven bedoeld wordt, alleen vind ik geen goede plek ervoor. Bovendien respawnen ze bij mij niet momentarily, maar moet ik even omkijken en dan zijn ze er weer. Weet iemand een goede plek?
Bij het water heb je een pier. Aan het eind van de pier staan heel veel barrels. Aan het begin van de pier hetzelfde verhaal. Ren de pier op en schiet een raket richting die barrels, draai je om, loop een stukje terug en blaas ze aan het begin op, dit herhaal je 3 keer en je bent er.
Verwijderd
Klopt, dat is me ook opgevallen, maar fakt blijft dat het merendeel in mkv uitgebracht wordt. Anyway, ik ga tversity nog 's proberen, die beviel me op zich wel goed (maar ik draai vista, dus werkt allemaal nog niet zo als het zou moeten)DarkShadow schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 10:04:
[...]
er zijn genoeg manieren om te converteren, kan zelfs realtime met tversity of transcode360. Maargoed, het blijft achterlijk dat de xbox niet wat meer ondersteund. Gelukkig is er een vrij grote scene aan het komen die hd films in hd-wmv uitbrengt.
En dan kun je zelfs eventueel nog die remote detonate granaten gebruiken om de eerste run wat sneller te laten verlopen, en dus de achievement wat makkelijker te halen.PWM schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:04:
[...]
Simpel
Bij het water heb je een pier. Aan het eind van de pier staan heel veel barrels. Aan het begin van de pier hetzelfde verhaal. Ren de pier op en schiet een raket richting die barrels, draai je om, loop een stukje terug en blaas ze aan het begin op, dit herhaal je 3 keer en je bent er.
Wat ik deed was bij dat strandhuis 3 stuks van die granaten neergooien, dan naar het eind van die pier lopen, daar ook 3 stuks granaten neergooien. Vervolgens terug lopen naar dat strandhuis, en als je er bijna bent alles laten ontploffen. Als je dan 15 sec. oid wacht, dan spawnen er weer barrels bij het strandhuis, en als het goed is hoef je die nog maar 1 keer te laten ontploffen voor de achievement, ik wel iig.
hmmm dat is iets te ver weg. hier in den haag zijn er vrij weinig van dat soort aanbiedingen bij de mediamarkt
Verwijderd
Een poosje terug had Ik besloten om mijn 360 mee te nemen naar mijn werk (je moet toch wat) om hem daar aan te sluiten op een monitor door middel van een vga kabel.
Eenmaal aangesloten kreeg Ik op het dashboard de melding dat de maximale resolutie 1280x1024? was, en dit allemaal zonder problemen toegepast. maar..
Eenmaal thuis aangekomen en de 360 weer aan mijn lcd tv aangesloten heb Ik totaal geen beeld meer. Mijn eerste vermoeden was dat de vga kabel kapot was omdat het geluid (2 tulp stekkertjes in dezelfde kabel) het nog wel deed, kabeltje omgeruild maar helaas zonder resultaat.
Ik weet zeker dat de vga ingang op mijn tv werkt en ga er van uit dat een nieuw kabeltje werkt.
Mijn eigelijke vraag is: kan het mogelijk zijn omdat de output van de 360 is veranderd naar een hogere resolutie dan mijn tv aankan mijn tv helemaal niets weergeeft?
Verwijderd
Verwijderd
Wat zijn leuke spellen?, (race)
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Als je een HD-Ready LCD hebt, is de maximale resolutie 1280x720 (720P heVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 12:24:
Dag..
Een poosje terug had Ik besloten om mijn 360 mee te nemen naar mijn werk (je moet toch wat) om hem daar aan te sluiten op een monitor door middel van een vga kabel.
Eenmaal aangesloten kreeg Ik op het dashboard de melding dat de maximale resolutie 1280x1024? was, en dit allemaal zonder problemen toegepast. maar..
Eenmaal thuis aangekomen en de 360 weer aan mijn lcd tv aangesloten heb Ik totaal geen beeld meer. Mijn eerste vermoeden was dat de vga kabel kapot was omdat het geluid (2 tulp stekkertjes in dezelfde kabel) het nog wel deed, kabeltje omgeruild maar helaas zonder resultaat.
Ik weet zeker dat de vga ingang op mijn tv werkt en ga er van uit dat een nieuw kabeltje werkt.
Mijn eigelijke vraag is: kan het mogelijk zijn omdat de output van de 360 is veranderd naar een hogere resolutie dan mijn tv aankan mijn tv helemaal niets weergeeft?
Daar jouw Xbox nu op 1280x1024 staat, krijg je geen beeld.
Ben zelf erg te spreken over Test Drive Unlimited - Kost nu € 29.95 bij (o.a.) de Free Record Shop.Arnold-D schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:35:
Waarschijnlijk ga ik morgen een Xbox360 kopen..
Verwijderd
'Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:46:
Ik heb hem nu aan de composiet hangen, kan niet zo lang zonder. probleem is dat als de composiet aangesloten is dan heb Ik de HD setting menu voor output, toen Ik de VGA nog werkzaam had kreeg Ik een ander soort output menu (andere settings)..
de cabel van je componets even op TV zetten inplaats van hd-tv ? en dan hem aan doen dan heb je ook geen beeld maar als je hem terug switched weer wel alst goed is
Verwijderd
VGA-kabel eraan hangen, deze procedure uitvoeren en klaar
Dan ook maar eentje aanmaken, want weil MLB wel eens spelen.MetalBM schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 06:53:
[...]
Via mijn amerikaanse silver account![]()
en spelen maar....
PS Weet iemand of je ook garantie hebt op een 2de hands zonder originele bon (wel een bon van de cash converters).
[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 25-05-2007 15:32 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
pgr3, 30 bij de mmArnold-D schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:35:
Waarschijnlijk ga ik morgen een Xbox360 kopen..
Verwijderd

Niet eens compatible met vistaXploder Media Center maakt het mogelijk muziekcd's te importeren naar MP3 via een iTunes-achtige interface. Scroll door je volledige muziekcollectie via de tv en slecteer je favoriete tracks en geniet/. Xploder zal de muziek van je pc streamen naar de Xbox360 die je kunt beluisteren via je tv of versterker..
Eenmaal aangesloten op de pc maakt de on-screen navigatie duidelijke welke films je allemaal in je collectie hebt zitten en deze kunnen in realtime worden gestreamd via de Xbox360/ Selecteer de film in je collectie die je wilt kijken en de Xploder doet de rest. Het converteert incompatible files en streamt deze naar je tv in realtime.
Xploder Media Center wordt geleverd inclusief een 3 meter lange ethernetcable met crossover adaptor. |teven sis Xploder Media Center compatible met je draadloze connectie tussen PC en Xbox360.
Misschien dat dit werkt zonder Windows Mediacenter? Voor de rest lijkt hij met meer bestandsformaten overweg te kunnen dankzij de Transcode truckjes.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:34:
Mis ik iets of is dit geval volstrekt onnodig...
[afbeelding]
[...]
Niet eens compatible met vista
Maar wat mij betreft inderdaad volstrekt overbodig
Waarom hebben ze hem dan niet in MaarssenbroekPeterMCSE schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 23:54:
heb de Racing Wheel van middag wat laat in de middag (Beverwaard) op kunnen halen (werd er over opgebeld er stonden zeker 4 a 5 dozen daar voor anderen mensen)

[ Voor 39% gewijzigd door pretpik op 25-05-2007 16:08 ]
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
Ik kreeg ook allemaal vage dingen naar mijn kop gegooit. Aangezien dast ik zelf om 14 uur was wezen vragen hadden ze hem nog niet eens binnen, Ik had gezegt is het er vandeweek nog niet wil ik volledig mijn geld terug. En ineens werd ik rond 16:15 gebeld dat het binnen was.patrickkoning schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:05:
[...]
Waarom hebben ze hem dan niet in Maarssenbroek. Dat vrouwtje zei dat het nog wel 1.5 week kan duren. Kunnen ze dat dan niet op die bestelbon zetten?! Maar in ieder geval wel hopelijk het wachten waard
.
Verder bestel ik nooit meer wat bij Hoogvliet. Aangezien dat klant vriendelijkheid best ver te zoeken was.
[ Voor 5% gewijzigd door PeterMCSE op 25-05-2007 16:26 ]
Altijd blijven lachen
ok hill climb was weer super-easy daarentegen met 20sec voorsprong ofzo
en die buggy race is gewoon zwaar crap... iedereen haakt wat in je wielen en dan ben jij de klossen
ik vind de auto's ook nog erg "zweven" en heb niet het gevoel dat ik echt aan het rijden ben
--
wat kunnen sommige zeiken; ik wou dat hier zo'n winkel in de buurt lag waar ik zo goedkoop een stuurtje had kunnen kopen met 60% korting ofzo..PeterMCSE schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:24:
[...]
Ik kreeg ook allemaal vage dingen naar mijn kop gegooit. Aangezien dast ik zelf om 14 uur was wezen vragen hadden ze hem nog niet eens binnen, Ik had gezegt is het er vandeweek nog niet wil ik volledig mijn geld terug. En ineens werd ik rond 16:15 gebeld dat het binnen was.
Verder bestel ik nooit meer wat bij Hoogvliet. Aangezien dat klant vriendelijkheid best ver te zoeken was.
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 25-05-2007 17:24 ]
Verwijderd
En dan nu de pluspunten graag.Phusebox schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:22:
DiRT dan toch eindelijk binnen... maar damn ik was vroeger altijd goed in Colin McRae spellen maar deze ligt me helemaal niet; wel 5 restarts moeten doen op Amateur om de eerste race te winnen
en die buggy race is gewoon zwaar crap... iedereen haakt wat in je wielen en dan ben jij de klossen
ik vind de auto's ook nog erg "zweven" en heb niet het gevoel dat ik echt aan het rijden ben
Volgens mij is dat altijd al geweest bij een CMR gamePhusebox schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:22:
[ Voor 9% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-05-2007 18:10 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Hehe Amateur is die middelste moeilijkheidsgraad toch? Had ik ook wel een paar keer voor nodig hoor die 1e race, kwam telkens 1 seconde te kort ofzoPhusebox schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:22:
DiRT dan toch eindelijk binnen... maar damn ik was vroeger altijd goed in Colin McRae spellen maar deze ligt me helemaal niet; wel 5 restarts moeten doen op Amateur om de eerste race te winnen
--
[...]
wat kunnen sommige zeiken; ik wou dat hier zo'n winkel in de buurt lag waar ik zo goedkoop een stuurtje had kunnen kopen met 60% korting ofzo..
Maar damn, wat een lekkere game gaat dit worden. De menu's, de soundtrack en natuurlijk de graphics. Allemaal erg fijn.
Wat betreft de wegligging ben ik het wel met je eens, dat zou wat mij betreft nog wel wat 'directer' mogen aanvoelen.
Vindt 'm eigenlijk leuker dan Forza 2.
Die ik morgen is ga uitproberen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 19:03 ]
http://www.xbox.com/nl-NL/community/news/tradein.htm
Bron: http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67800

[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 25-05-2007 19:17 ]
Verwijderd
Had ik ook al gezien (en gepost), je kan nu een xbox krijgen voor 75 exl BTW bij de office center. Is wel handig, aangezien ik mijn oude xbox niet weg mag doen.nFo schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 19:06:
Lever je PS2of Xbox in en krijg €100,- korting op een Xbox 360
http://www.xbox.com/nl-NL/community/news/tradein.htm
Bron: http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67800
[afbeelding]
Namelijk de aanname dat de premium x360 ingebouwd wifi voor draadloos internhet had. Begrijp ik het goed wanneer ik zeg dat ik dus een extra adapter moet kopen voordat mijn draadloos internet kan gebruiken?
Zo ja dan mag dit wat mij betreft duidelijk(er) in de TS komen.
Verder dacht ik ook dat de controller een accu en een oplaad mogelijkheid zou hebben....heh miss toch teveel tijd in het ps3 topic doorgebracht
10 second ninja DONE
Die accu komt met de eerste oplaadkit die je koopt, hetzij dat laadstation, of dat play-n-charge ding.
Microsoft Wireless Bridge bij nedgame = 75 eur!
Ok voor dat geld zet ik mijn box wel terug op sd output en verhuis ik daarna het helezooitje wel naarboven alwaar ik wel gemakkelijk kan updaten en xbla games kan binnenhalen..
Wat betreft die charge kits.......ja ik denk dat ik die wel haal, omdat ik geen bedraad alternatief heb voor mijn 360 (voor mijn ps2/cube en pc wel) wil ik echt niet opeens zonder batterijen zitten.
10 second ninja DONE
Verwijderd
M'n broertje had vandaag trouwens twee leuke games gekocht. Namelijk, Lost Planet (€39,95 bij de Bart Smit) en de Classic, Perfect Dark Zero.
Daarnaast ben ik wel van plan om de nieuwe Stuntman te gaan kopen volgende maand. En waarschijnlijk Call of Duty 2 en 3. Forza Motorsport 2 en de nieuwe Colin McRae ga ik toch voor pasen denk ik. Eigenlijk wacht ik liever op Project Gotham Racing 4 als ik eerlijk ben, ook al duurt dat nog een tijdje eer dat die game uit gaat komen. Das toch wel m'n favoriete racing genre eigenlijk, en de serie spreekt me gewoon heel erg aan, al vanaf het begin op de Dreamcast, toen de game nog schuil ging onder de naam Metropolis Street Racer.
Hadden ze die naam trouwens maar gehouden voor die game, want Project Gotham klinkt echt te Batman-achtig

Transcode 360 of TVersity moet je een eind mee komen denk ikVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:59:
[...]
Ok, sorry , ik drukte me een beetje ongelukkig uit. Jammer dat mkv niet ondersteund wordt, aangezien 99% van alle films die te vinden zijn (hd formaat dus) , ofwel mkv , ofwel .wmv als extensie hebben. Wellicht is er een makkelijke manier om ze te convereren naar een van de ondersteunde formaten?
Ik heb ook getwijfeld over die charge kits, maar ik heb 't niet gedaan. Waarom niet? Voor dat geld heb je VEEL goede batterijen, ik zorg gewoon dat ik altijd een setje van 4 in huis heb.Sagat schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:28:
Crap....dat betekent ff geen live voor mij bij de lcd.......tenzij ik beneden een hub ofzo neerzet.
Ok voor dat geld zet ik mijn box wel terug op sd output en verhuis ik daarna het helezooitje wel naarboven alwaar ik wel gemakkelijk kan updaten en xbla games kan binnenhalen..
Wat betreft die charge kits.......ja ik denk dat ik die wel haal, omdat ik geen bedraad alternatief heb voor mijn 360 (voor mijn ps2/cube en pc wel) wil ik echt niet opeens zonder batterijen zitten.
En ik heb 1 wired controller, die gebruik ik zelf (snoer is lang zat). Als er een keer een vriend mee komt gamen gebruiken we de draadloze wel, maar zo'n charge kit... 30 euro... nah, is 't mij niet waard. Plus dat je dan weer zo'n ding ergens hebt staan.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Metropolis Street Racer klinkt echt te Superman-achtigVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:37:
Das toch wel m'n favoriete racing genre eigenlijk, en de serie spreekt me gewoon heel erg aan, al vanaf het begin op de Dreamcast, toen de game nog schuil ging onder de naam Metropolis Street Racer.
Hadden ze die naam trouwens maar gehouden voor die game, want Project Gotham klinkt echt te Batman-achtig
nyah dat is weer allemaal gedoe met aparte opladers en batterijen, dit is gewoon 1 accu, als ie leeg is plug je 'm in en klaar (en in mijn geval gelijk doorspelenspaceboy schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:46:
[...]
Ik heb ook getwijfeld over die charge kits, maar ik heb 't niet gedaan. Waarom niet? Voor dat geld heb je VEEL goede batterijen, ik zorg gewoon dat ik altijd een setje van 4 in huis heb.
En ik heb 1 wired controller, die gebruik ik zelf (snoer is lang zat). Als er een keer een vriend mee komt gamen gebruiken we de draadloze wel, maar zo'n charge kit... 30 euro... nah, is 't mij niet waard. Plus dat je dan weer zo'n ding ergens hebt staan.
N3 maar eens opgepikt voor 30 euro, wat een heerlijke game voor mensen die god of war en oldskool arcade-achtige games ook vet vonden
[ Voor 8% gewijzigd door Vyo op 25-05-2007 23:34 ]
Daar is het een stuk drukker geworden sinds de eerste bans van microsoft.
Ben wel benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.(Hierbij heb je zowiezo geen abbo nodig,is gewoon
gratis.
Dit is niet grappig....
Ik heb het idee dat de usb via de explorer erg traag is, ook wanneer je de headset gebruikt. Is er veel wat wegvalt of niet goed klinkt. Zou dit iets maken kunnen hebben met de synchronisatie?
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Xlink kai zuigt. Ik heb zelf jaren lang xlink gebruikt voor mijn oude xbox het is een leuk alternatief maar xbox live is 10 x beter. ik betaal daarom ook liever 60 euro voor xboxlive dan gratis xlink.terrier schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 00:11:
Ik hoor hier niemand over XLINK KAI!!!
Daar is het een stuk drukker geworden sinds de eerste bans van microsoft.
Ben wel benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.(Hierbij heb je zowiezo geen abbo nodig,is gewoon
gratis.
Innovatek Xbox 360 waterkoelblok

helaas heb ik mijn xbox verkocht, anders zal ik hier zeker iets mee gaan knutselen
[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 26-05-2007 02:36 ]
leuk en aardig, maar het geluid van mijn drive overstemt toch mijn ventilatoren, dus who cares?Bulls-NL schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 02:35:
Kijk eens wat ik tegen kwam:
Innovatek Xbox 360 waterkoelblok
[afbeelding]
helaas heb ik mijn xbox verkocht, anders zal ik hier zeker iets mee gaan knutselen
Ik wil Splinter Cell : Double Agent halen, maar ik hoopte dat ik ook lokaal een coop game kan doen, tegen een vriend. Kan dit?
heb vista 64bit en met de laatste transcode 360 --> http://transcode360.co.uk/Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:19:
[...]
Klopt, dat is me ook opgevallen, maar fakt blijft dat het merendeel in mkv uitgebracht wordt. Anyway, ik ga tversity nog 's proberen, die beviel me op zich wel goed (maar ik draai vista, dus werkt allemaal nog niet zo als het zou moeten)
werkt het allemaal uitstekend. Daarnaast download ik nu steeds vaker hd-wmv's met usenet. En voor veel gebruik ik gewoon nog mn oude xbmc
Overigens werkt streaming van mkv ook gewoon goed bij mij.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 26-05-2007 11:43 ]
dacht het niet, en dan speel je met een vriend, niet tegenExorcist schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:23:
Ik heb gezocht, maar kan het niet goed vinden ;
Ik wil Splinter Cell : Double Agent halen, maar ik hoopte dat ik ook lokaal een coop game kan doen, tegen een vriend. Kan dit?
Ja, ik bedoel ook metDarkShadow schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:43:
[...]
dacht het niet, en dan speel je met een vriend, niet tegen
Iets wat me opviel, er werd netjes gevraagd wat voor taal ik wilde, maar ik kon alleen kiezen voor nederlands. Is het zo dat je met een nederlands adres je live account alleen op nederlandse taal kan zetten? Of kan ik dit nog ergens aanpassen?
10 second ninja DONE
Verwijderd
Bij Crackdown moet ik voor een achievement in 60 sec 20 tires poppen van gang-controlled vehicles.
Ik neem aan dat ik dan niet eerst de wagens kan pakken en bij elkaar zetten en dan de 20 banden kapot schieten?
En als ik zorg dat ik hit squads op me krijg ga ik meestal dood als ik alleen maar op banden schiet, maar als ik ook op gang members ga schieten lukt het me niet in 60 sec.
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Dat kan wel zover ik weetVerwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:43:
Bij Crackdown moet ik voor een achievement in 60 sec 20 tires poppen van gang-controlled vehicles.
Ik neem aan dat ik dan niet eerst de wagens kan pakken en bij elkaar zetten en dan de 20 banden kapot schieten?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Dat kan zeker, aangezien jij en ik het ook zo hebben gedaan
Dit kun je het beste doen in die arena van Diaz volgens mij, als je hem vermoord hebt. Hier staan namelijk een stuk of 6 autos vlak bij elkaar.. Die moet je gewoon achter elkaar zetten en dan gewoon eerst aan de ene kant alle banden lekschieten.. daarna aan de andere kant.
Volgens mij heb die niet gehaalduchiha tijntje schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 13:59:
[...]
Dat kan zeker, aangezien jij en ik het ook zo hebben gedaan![]()
Dit kun je het beste doen in die arena van Diaz volgens mij, als je hem vermoord hebt. Hier staan namelijk een stuk of 6 autos vlak bij elkaar.. Die moet je gewoon achter elkaar zetten en dan gewoon eerst aan de ene kant alle banden lekschieten.. daarna aan de andere kant.
Aangezien ik m'n geweer niet goed gelocked kreeg op de banden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Nu nog de stunt achievements, nog 100 groene orbs en 200 blauwe orbs, en co-op en alle races en alle ringen...pfff
Ah ik dacht dat jij hem ook al hadBM schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:23:
[...]
Volgens mij heb die niet gehaald
Aangezien ik m'n geweer niet goed gelocked kreeg op de banden
Ik hoop dat je een beetje weet welke je al ongeveer hebt gehad van de 200 blauwe orbs, das namelijk wel handig. Ik heb gedeeltelijk gebruik gemaakt van deze site. Hier staan de maps op waar de orbs liggen. Dit is namelijk wel handig om een beetje systematisch de orbs te pakken.Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 14:35:
en wederom![]()
Nu nog de stunt achievements, nog 100 groene orbs en 200 blauwe orbs, en co-op en alle races en alle ringen...pfff
Dus als ik het goed begrijp speel je liever op zolder op een SD scherm dan dat je beneden voor een paar tientjes (of minder) een netwerkswitchje neerpleurt zodat je op je HD scherm kan spelen? Sommige mensen begrijp ik echt niet. Kijk anders op marktplaats, kost een 360 wireless adapter een tientje of vijf.Sagat schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:28:
Crap....dat betekent ff geen live voor mij bij de lcd.......tenzij ik beneden een hub ofzo neerzet.
Dit topic is gesloten.