Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar begrijp dat als het lukt om ze met media player op je PC af te spelen dat ie het dan ook via TVersity zou moeten doen. PC moet natuurlijk krachtig genoeg zijn voor HD materiaal...Naresh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:35:
Met de nieuwe Tversity kan ik nu weer divx streamen via mijn 360. Maar nu wil ik
ook .mkv files streamen alleen wil dit niet met Tversity. Weet iemand toevallig
of dit uberhaupt mogelijk is ?
De .mkv files kan ik wel draaien op mijn pc. Maar zodra ik ze wilWalkman schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:46:
[...]
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar begrijp dat als het lukt om ze met media player op je PC af te spelen dat ie het dan ook via TVersity zou moeten doen. PC moet natuurlijk krachtig genoeg zijn voor HD materiaal...
streamen via de 360 dan krijg ik een fout en bij het streamen van
divx is er niets aan de hand...
mkv lukt mij inderdaad ook niet met de nieuwste tversityNaresh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:55:
[...]
De .mkv files kan ik wel draaien op mijn pc. Maar zodra ik ze wil
streamen via de 360 dan krijg ik een fout en bij het streamen van
divx is er niets aan de hand...
Als ik een samsung 22 inch wide screen monitor koop. Heb ik dan geen last meer van zwarte balken bij sommige spellen op de 360?
(speel nu op 19 inch tft).
Verwijderd
Is het een 16:9 scherm?PacinoAllstars schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:05:
Als ik een samsung 22 inch wide screen monitor koop. Heb ik dan geen last meer van zwarte balken bij sommige spellen op de 360?
En als die ook nog 1280x720 aankan dan moet het geen enkel probleem zijn.
Beeldverhoudingen van 16:10 en max resolutie tot 1680 x 1050Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:26:
[...]
Is het een 16:9 scherm?
En als die ook nog 1280x720 aankan dan moet het geen enkel probleem zijn.
Is dat die pack met die remote en 2 controllers erin, die ander 444 euro kost?Rev! schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:06:
MM zwolle heeft het supersize pakket voor 388, heb ik hem ook vandaan
Want dan is dat wel een leuke prijs daarom...
Ja, daar heb ik gister naar staan kijken bij de MM in Middelburg die is daar dus 444 euro.
Zou ik hem voor die prijs (388 euro) ook in Middelburg meerkijgen? dan ga ik er straks nog om!
Ok, ik heb het spel nu 2 weken ofzo en vrij ver uitgespeeld qua GS, maar dat is wel een logische verklaring in principe, maar dan maak de races gewoon zo dat het echt moeilijk iscurry684 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 07:26:
[...]
Dat is de bedoelingHet spel is een paar maanden uit, dus nu leveren ze DLC die zowel cheater is (nieuwe overpowered auto's en wapens) als nieuwe content voor de hardcore gamers die het spel al 100% uit hadden. Extension of lifecycle heet dat
Want ik heb zelf in principe geen problemen met het feit dat een spel moeilijk is, aangezien dat natuurlijk de uitdaging bevorderd
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-05-2007 14:31 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nee meestal niet...Pindakaasman schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:24:
[...]
Ja, daar heb ik gister naar staan kijken bij de MM in Middelburg die is daar dus 444 euro.
Zou ik hem voor die prijs (388 euro) ook in Middelburg meerkijgen? dan ga ik er straks nog om!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Is het mogelijk om Xbox arcade games te downloaden op een account met microsoft points, en ze daarna op een andere account te spelen? Ik heb namelijk een amerikaans emailadres. En daar werken de punten niet op.
Ja, das geen probleem.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:43:
Is het mogelijk om Xbox arcade games te downloaden op een account met microsoft points, en ze daarna op een andere account te spelen? Ik heb namelijk een amerikaans emailadres. En daar werken de punten niet op.
Heb ook net ergens gelezen dat de demo van CM Dirt morgen online zal staan, zal me benieuwen
let wel op: als je iets download op een account, en je vervangt of de xbox of de HDD en je download ze gratis opnieuw, dat ze dan alleen nog maar werken op de profile/acount waarmee ze betaald zijn.Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 15:43:
Meer info over de cm dirt demo, van een interviewer.
"The other week I was lucky enough to be invited by Codemasters to their development studio and headquarters near Coventry. In between soaking up the beautiful countryside scenery and getting stuck into some Dirt playtime, I had the pleasure of interviewing the game's Producer Alex Grimbley. Here's what he had to say about the demo:
"We think the demo is really going to wow a lot of people. It'll have a Super Stage crossover rally with Colin as your opponent, it's got buggy racing against 9 opponents which is absolute carnage and really shows off the car models, and then we have a hill climb with fantastic scenery and a Travis Pastrana time to beat. It's a great little package and it's out on May 24."
The full interview is cracking and I'll be sending it out to the Xbox Community Network tomorrow, so keep an eye on your local sites.
You'll get plenty of opportunity to feel how Dirt plays on Thursday, but I absolutely loved it when I got the chance to get behind the wheel. The controls are that perfect Colin McRae mix of realistic handling and arcade-****slidiness, you always feel like you're on the verge of stacking it into a tree, and the sensation of speed is superb. The visuals are also ridiculously good - I reckon this is one of the best looking driving games yet seen on Xbox 360."
Demo lijkt een mooi pakketje te worden om alles eens lekker te testen.
"The other week I was lucky enough to be invited by Codemasters to their development studio and headquarters near Coventry. In between soaking up the beautiful countryside scenery and getting stuck into some Dirt playtime, I had the pleasure of interviewing the game's Producer Alex Grimbley. Here's what he had to say about the demo:
"We think the demo is really going to wow a lot of people. It'll have a Super Stage crossover rally with Colin as your opponent, it's got buggy racing against 9 opponents which is absolute carnage and really shows off the car models, and then we have a hill climb with fantastic scenery and a Travis Pastrana time to beat. It's a great little package and it's out on May 24."
The full interview is cracking and I'll be sending it out to the Xbox Community Network tomorrow, so keep an eye on your local sites.
You'll get plenty of opportunity to feel how Dirt plays on Thursday, but I absolutely loved it when I got the chance to get behind the wheel. The controls are that perfect Colin McRae mix of realistic handling and arcade-****slidiness, you always feel like you're on the verge of stacking it into a tree, and the sensation of speed is superb. The visuals are also ridiculously good - I reckon this is one of the best looking driving games yet seen on Xbox 360."
Demo lijkt een mooi pakketje te worden om alles eens lekker te testen.
Wat is een beetje mooi degelijk tv scherm voor hd ? en ook niet te duur aub, hoeft geen 300'' te zijn, als je snapt wat ik bedoel
Dan kan je toch beter in de Audio & Hifi section kijken, maar goed
je hebt voor € 800 een hele degelijke 32" LCD TV, merk maakt niet zoveel uit, want het zijn vaak dezelfde Samsung panelen die erin zitten. Kijk maar naar de Toshiba en Sony tv's, zien er nagenoeg het zelfde uit, ook van de buitenkant zelfs.
je hebt voor € 800 een hele degelijke 32" LCD TV, merk maakt niet zoveel uit, want het zijn vaak dezelfde Samsung panelen die erin zitten. Kijk maar naar de Toshiba en Sony tv's, zien er nagenoeg het zelfde uit, ook van de buitenkant zelfs.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Terryb47 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:43:
je hebt voor € 800 een hele degelijke 32" LCD TV, merk maakt niet zoveel uit, want het zijn vaak dezelfde Samsung panelen die erin zitten.
offtopic:
ja, want het panel is ook het enige wat de kwaliteit van een TV bepaalt he

*zucht*...voor die prijs zijn de tv's nagenoeg gelijk, maar ik ga hier niet helemaal uitleggen waarop je moet letten, dan klagen weer mensen weer dat ik teveel offtopic ga.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
kijk eens naar een Toshiba 32WL66Z, voor 699 te koop (www.kieskeurig.nl , www.vergelijk.nl)Terryb47 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 17:43:
Dan kan je toch beter in de Audio & Hifi section kijken, maar goed
perfecte tv, zeker voor dat geld, in veel vakbladen als beste getest in die prijsklasse
of je kunt je laten verleiden tot het kopen van een bekend merk, zoals Philipscurry684 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 18:13:
[...]
offtopic:
kan niet wachten op de demo van DiRT morgen
[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 23-05-2007 18:54 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Kan ook niet wachten op DiRT!!! Morgen eindelijk aan de tand voelen hoe lekker het speeld. Ik hoop dat het veel weg heeft van RalliSport Challenge 2; maar dan beter en dus mooier (wat ik zo uit de previews opmaak). Schijnt dat er ook een PC demo komt; dat die al wel mp er in heeft; en de 360 demo ipv van dat een Hillclimb leveltje... ben benieuwd. Waarschijnlijk loopt ie toch niet zo mooi op me pc als op de xbox ... deze ga ik dan ook hoogstwaarschijnlijk voor de 360 halen. Forza 2 laat ik waarschijnlijk aan de kant liggen.
Verwijderd
hoi,Rev! schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:06:
MM zwolle heeft het supersize pakket voor 388, heb ik hem ook vandaan
Ik ben van plan om ff naar zwolle te gaan.
Weet jij toevallig welke dvd drive (samsung of hitachi) in deze pakket zit omdat de geluidsproductie nogal van elkaar verschillen.
Alvast bedankt!
Verwijderd
http://www.bxbox360.com/images/samsung_hitachi.jpgRev! schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:04:
nee hoe kun je dat zien?
Alvast bedankt!
Verwijderd
volgens sommige is de samsung beter en stiller. maar voor 100% durf ik niet te zeggen. heb zelf nog niet kunnen ervaren.
bedankt voor je info! deze week nog ff langs zwolle rijden
Heeft iemand die Wireless Racing wheel al bij de Hoogvliet voor €50,- gehaald? Zo ja, zit er dan een dvd bij van PGR3? En wat zijn verder jullie ervaringen met het stuurwiel?
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
lol ik heb een hitachi nu pas gezienVerwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:25:
[...]
volgens sommige is de samsung beter en stiller. maar voor 100% durf ik niet te zeggen. heb zelf nog niet kunnen ervaren.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Is het mogelijk om met de C&C3 - Tiberian Wars in de demo uberhaupt een vriend uit te nodigen? Als ik een Live game start kom ik met een random iemand in de game en ik wil het juist met een maat van me checken.
Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
Is dit mogelijk? Zo ja, hoe?
ding maakt alsnog een teringherrie(maargoed doet de hele 360)Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:25:
[...]
Waarschijnlijk een stom vraagje, maar kan je ook hd-dvd's streamen naar de 360 (net zoals wmvhd)?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Wat klaagt iedereen over de "herrie" van de Xbox man. Hij is niet stil nee, maar wat wil je... probeer jij maar eens je dikke PC in zo'n klein kastje te bouwen en hem dan koel te houden.. dan blaast ie ook hoor.
Mja, de PC staat bij mij niet in de woonkamer... De 360 wel. En ik erger me ook aan de herrie. Hij maakt veel meer lawaai dan een PC trouwens...Dennahz schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:30:
Wat klaagt iedereen over de "herrie" van de Xbox man. Hij is niet stil nee, maar wat wil je... probeer jij maar eens je dikke PC in zo'n klein kastje te bouwen en hem dan koel te houden.. dan blaast ie ook hoor.
Maakt de PS3 ook zoveel lawaai?
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
nee... de ps3 is haast geruisloos....RappieRappie schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:36:
[...]
Mja, de PC staat bij mij niet in de woonkamer... De 360 wel. En ik erger me ook aan de herrie. Hij maakt veel meer lawaai dan een PC trouwens...
Maakt de PS3 ook zoveel lawaai?
het is gewoon slecht design, ze moesten dat ding uitbrengen en dus geen tijd besteed aan thermal management...Dennahz schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 07:30:
de ps3 is zelfs met ingebouwde voeding stiller... en het is niet zo dat ie niet warm wordt want de lucht die er vanaf komt is nog heter dan van de 360
wat ook de reden is dat je de ps3 ruikt als ie wat langer aanstaat, die van mij ruikt nu nog als nieuw (nieuwe plastic geur)
Ja ik snap zelf niet dat ze niet al een nieuwe versie hebben uitgebracht met een beter thermal management. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? Daarnaast wordt veel van de herrie veroorzaakt door de dvd drive, maar dat schijnt met de benq wel verholpen te zijn.
Gister Battlefield 2: Modern Combat gehaald in de winkel, echt een top spel. Vindt hem veeel beter dan cod 3 maar dat is persoonlijk.
Enkel vond ik dit wel heel vreemd, ik krijg een code van hun omdat ik mij heb geregistreerd waarvan ik dus niks weet. En cheaten is toch lame? Geven ze mij zomaar een code?
).
Ik heb hem sinds december vorig jaar, en ik vind hem niet stil, maar hij maakt ook niet heel veel herrie
Enkel vond ik dit wel heel vreemd, ik krijg een code van hun omdat ik mij heb geregistreerd waarvan ik dus niks weet. En cheaten is toch lame? Geven ze mij zomaar een code?
Maargoed heb de code geprobeerd hij werkt nieteens (of ik doe wat verkeerdHoi!
Bedankt voor de registratie van je game. Je ontvangt als beloning deze code:
Alle wapens vrijspelen Druk tijdens het spelen en binnen 1 seconde de volgende combinatie in: Houd de linker- en rechterschouderknoppen ingedrukt en druk dan op rechts, rechts, omlaag, omhoog, links, links
Haha dan heb jij misschien versie 1 van samsung?Rev! schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:33:
[...]
ding maakt alsnog een teringherrie(maargoed doet de hele 360)
Ik heb hem sinds december vorig jaar, en ik vind hem niet stil, maar hij maakt ook niet heel veel herrie
[ Voor 19% gewijzigd door D467 op 24-05-2007 09:51 ]
Bij mij komt er bijna geen herrie van de dvddrive (Samsung), maar wel van de fans.DarkShadow schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:30:
Ja ik snap zelf niet dat ze niet al een nieuwe versie hebben uitgebracht met een beter thermal management. Zo moeilijk moet dat toch niet zijn? Daarnaast wordt veel van de herrie veroorzaakt door de dvd drive, maar dat schijnt met de benq wel verholpen te zijn.
Ik erger me hier tijdens het spelen van spellen niet aan, maar tijdens films kijken dus wel..
Elke keer als bijvoorbeeld de muziek of stemmen even stoppen in een film hoor je weer de fans erbovenuit.
Dit is ook de reden dat ik niet meer mijn 360 als dvdspeler gebruik maar gewoon een crappy stand-alone speler
Ik noem het dus ook geen Media Center meer..
Edit: om nog even wat positiefs over de 360 te zeggen:
Marketplace: Top
Games: Top
[ Voor 6% gewijzigd door yorroy op 24-05-2007 10:02 ]
waarschijnlijk alleen in de single playerD467 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:46:
Gister Battlefield 2: Modern Combat gehaald in de winkel, echt een top spel. Vindt hem veeel beter dan cod 3 maar dat is persoonlijk.
[...]
Maargoed heb de code geprobeerd hij werkt nieteens (of ik doe wat verkeerd).
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik ben van plan zon ding te gaan halen vandaag of morgen... Hoe kan ik aan de doos zien welke drive erin zit? En wil ik wel een benq?DarkShadow schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:30:
Verwijderd
Kan Dirt gespeelt worden met het wireless racing wheel van ms? Die heb ik gister gekocht en kan niet wachten om die dirt te spelen.
Met alle race spellen kan je je Wheel gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:12:
Kan Dirt gespeelt worden met het wireless racing wheel van ms? Die heb ik gister gekocht en kan niet wachten om die dirt te spelen.
De vraag alleen is of de Force Feedback werkt.
Tot nu toe:
PGR3
Test Drive (met update)
Forza 2 (demo nu al)
Of Dirt erbij hoort weet ik niet.
Die wil je wel ja, maar ik zou niet weten hoe je daar achter komt. Daarnaast is hij dacht ik nog vrijwel nergens te krijgen.Pindakaasman schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:08:
[...]
Ik ben van plan zon ding te gaan halen vandaag of morgen... Hoe kan ik aan de doos zien welke drive erin zit? En wil ik wel een benq?
Ik heb mijn 360 gisteren met UPS meegegeven. Ding startte niet meer op, Ik moet zeggen dat ik hem toch wel mis eigenlijk. Effe lekker een spelletje spelen of als DVD speler gebruiken is er niet meer bij. Hoop dat het een beetje snel gaat bij Microsoft.. Zeker nu ze in de "ban-periode" zitten.. Als dat al negatieve invloed heeft..
Mijn "oude" 360 maakte ook wel herrie, niet storend, werd weer overstemd door spel/DVD-film geluiden.. Niet als storend ervaren. 360 kwam trouwens uit maart 2006.
Mijn "oude" 360 maakte ook wel herrie, niet storend, werd weer overstemd door spel/DVD-film geluiden.. Niet als storend ervaren. 360 kwam trouwens uit maart 2006.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Das dan raar, die van mij stijgt ook op als ik aan het gamen ben, maar als ik gewoon een film zit te kijken heb ik er geen last van...yorroy schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:48:
[...]
Bij mij komt er bijna geen herrie van de dvddrive (Samsung), maar wel van de fans.
Ik erger me hier tijdens het spelen van spellen niet aan, maar tijdens films kijken dus wel..
Elke keer als bijvoorbeeld de muziek of stemmen even stoppen in een film hoor je weer de fans erbovenuit.
Dit is ook de reden dat ik niet meer mijn 360 als dvdspeler gebruik maar gewoon een crappy stand-alone speler
Ik noem het dus ook geen Media Center meer..
Edit: om nog even wat positiefs over de 360 te zeggen:
Marketplace: Top
Games: Top
Verwijderd
Lol binnen 1 secondeD467 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:46:
[...]
Maargoed heb de code geprobeerd hij werkt nieteens (of ik doe wat verkeerd).
Zit even te kijken, maar we hebben een drukke 360 maand voor de boeg:
Voor XBLA punten kopen voor:
- Shadowrun
- Forza 2
- Call of Juarez
- Dirt
- Hour of Victory
Voor XBLA punten kopen voor:
- Mad Tracks
- Carcasonne
Allebei de moeite waard kan ik sinds vanochtend de koerier langs kwam meldenPWM schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:30:
Zit even te kijken, maar we hebben een drukke 360 maand voor de boeg:
- Shadowrun
- Forza 2

Zie zelf eigenlijk weinig leuke dingen in de line up staan tot septemberPWM schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:30:
Zit even te kijken, maar we hebben een drukke 360 maand voor de boeg:En dan nog een stapeltje waar misschien nog wel een verassing kan zitten
- Shadowrun
- Forza 2
- Call of Juarez
- Dirt
- Hour of Victory
Voor XBLA punten kopen voor:Dit alles binnen nu en 4 weken
- Mad Tracks
- Carcasonne
Persoonlijk zit ik meer te wachten op alle spellen achter in het jaar:
- Halo 3
- Half-life 2 Orange Box
- Mass Effect
- Blue Dragon
- Lost Odyssey
- Burnout 5
- Assassin's Creed
- GTA IV
It's me
Ik zit te wachten op een steengoede rpg of nieuwe platform game ala Kameo, lijkt wel of er alleenmaar "stoere" games voor de xbox verschijnenen
En daar heb ik toch echt mijn pctje voor
hmm shadownrun ziet er niet bijster bijzonder uit, maar het speelt dus wel lekker?curry684 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:34:
[...]
Allebei de moeite waard kan ik sinds vanochtend de koerier langs kwam melden
ps. lucky bastard
Ik heb gisteren de trailer van Army of Two bekeken en die zag er ook goed uit !Venduran schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:37:
[...]
Zie zelf eigenlijk weinig leuke dingen in de line up staan tot september![]()
Persoonlijk zit ik meer te wachten op alle spellen achter in het jaar:
- Halo 3
- Half-life 2 Orange Box
- Mass Effect
- Blue Dragon
- Lost Odessey
- Burnout 5
- Assassin's Creed
- GTA IV
Voor een goede RPG moet je wachten op Mass Effect (van Bioware altijd goed voor vermaak) en Blue Dragon en Lost Oddyssey van MistWalker (studio van bedenker van de Final Fantasy series en wat andere grote Japanse RPG guru's). Blue Dragon ziet er misschien wat schattig uit voor veel mensen maar Lost Odyssey is een stuk volwassener (wat ervan bekent is)evilpin0 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:42:
Ik zit te wachten op een steengoede rpg of nieuwe platform game ala Kameo, lijkt wel of er alleenmaar "stoere" games voor de xbox verschijnenenEn daar heb ik toch echt mijn pctje voor
It's me
Stomme vraag misschien, maar waarom wil ik die? vanwege geluid of krassen of overig?DarkShadow schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:21:
[...]
Die wil je wel ja, maar ik zou niet weten hoe je daar achter komt. Daarnaast is hij dacht ik nog vrijwel nergens te krijgen.
Ik heb alleen nog maar wat tutorials gedaan, maar het verbaasde me inderdaad hoe lekker het speelt. Wel even een cultuurshock hoor, met een SMG in je hand richting een gebouw hanggliden, door de muren kijken waar je tegenstanders staan en dan achter hun rug naar binnen teleporterenPhusebox schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:49:
[...]
hmm shadownrun ziet er niet bijster bijzonder uit, maar het speelt dus wel lekker?
De graphics zijn niet spectaculair, maar lijkt me gevalletje 'alles voor de framerate'.
[ Voor 8% gewijzigd door curry684 op 24-05-2007 12:11 ]
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Dead or Alive Xtreme 2 voor € 13,50. Leuk spel om te importeren voor die prijs.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
-Is alleen compatible met NTSC J, gaat dus niet werken op een europese 360.ari3 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:23:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Dead or Alive Xtreme 2 voor € 13,50. Leuk spel om te importeren voor die prijs.
-------
Ik vroeg me ook nog het volgende af. Ik heb een XBOX 360 Premium met HD van die
HD is zowieso al 6 Gig vol. De Core editie heeft geen HD. Wat mist de Core dan
ten opzichte van de Premium ??? Want die 6 Gig wat bezet is op de HD heeft
de Core niet.....
Heeft iemand een verklaring hiervoor ??
[ Voor 29% gewijzigd door Naresh op 24-05-2007 12:57 ]
Hier netzo..als ik hem als MediaCenter gebruik heb ik geen last van de herrie. DVD's kijk ik overigens niet via de 360 maar daar heb ik een veel betere plahyer voor (JVC)djmantri schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:41:
[...]
Das dan raar, die van mij stijgt ook op als ik aan het gamen ben, maar als ik gewoon een film zit te kijken heb ik er geen last van...
Eh...als je ff had gezocht dat had je vast gevonden dat het oa gebruikt wordt voor caching doeleindenNaresh schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:31:
[...]
Ik vroeg me ook nog het volgende af. Ik heb een XBOX 360 Premium met HD van die
HD is zowieso al 6 Gig vol. De Core editie heeft geen HD. Wat mist de Core dan
ten opzichte van de Premium ??? Want die 6 Gig wat bezet is op de HD heeft
de Core niet.....
Heeft iemand een verklaring hiervoor ??
[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 24-05-2007 13:07 ]
Werkt wel als je zo verstandig was om een Aziatische Xbox te importeren.Naresh schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:31:
[...]-Is alleen compatible met NTSC J, gaat dus niet werken op een europese 360.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Kheb hem via dvdcrave besteld voor 35 euri, het lijkt me wel een leuk spel, ff wat anders, ben benieuwd naar je verdere bevindingen, voor mij duurt het nog 2 week voor ik me op het magische slagveld meldtcurry684 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:11:
[...]
Ik heb alleen nog maar wat tutorials gedaan, maar het verbaasde me inderdaad hoe lekker het speelt. Wel even een cultuurshock hoor, met een SMG in je hand richting een gebouw hanggliden, door de muren kijken waar je tegenstanders staan en dan achter hun rug naar binnen teleporteren
De graphics zijn niet spectaculair, maar lijkt me gevalletje 'alles voor de framerate'.
Heh?!patrickkoning schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:34:
Heeft iemand die Wireless Racing wheel al bij de Hoogvliet voor €50,- gehaald? Zo ja, zit er dan een dvd bij van PGR3? En wat zijn verder jullie ervaringen met het stuurwiel?
wie wat waar?
voor 50 euro wil ik er ook wel eentje halen.
EDIT: zo te zien van de site gehaald, zal wel een foutje geweest zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Mark- op 24-05-2007 13:32 ]
Je weet waar de review vanzelf gaat verschijnenmobygo76 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:24:
[...]
Kheb hem via dvdcrave besteld voor 35 euri, het lijkt me wel een leuk spel, ff wat anders, ben benieuwd naar je verdere bevindingen, voor mij duurt het nog 2 week voor ik me op het magische slagveld meldt
Nou neeari3 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:23:

1,50 euro zou nog te veel zijn voor dat PoS.
Verwijderd
Tenzij je virtueel wiebelende neptieten geil vind 
Ik zou 'm ook laten liggen...
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 13:41 ]
nou ze wiebelen wel echt, de tieten zelf zijn virtueelVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:41:
Tenzij je virtueel wiebelende neptieten geil vind
mwhja weinig porno in HD beschikbaar he

Mmmppffff...
Volgens mij is de mijne dood. Kreeg gisteren 3x rood
hmm ben hem sinds kwart voor 1 aan het binnenhalen en hij is nog maar op 38% ; en het ligt niet aan me internet verbinding... of live is compleet overbelast; of er klopt geen hol van... nog meer mensen die DiRT aan het binnenhalen zijn waarbij dat ook zo is ?Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:28:
Colin Mcrae Dirt demo is uit.
De DIRT demo is echt wel leuk, dit is veel meer mijn soort racespel dan Forza 2... Ik ga DIRT misschien wel kopen zodra 'ie uitkomt, mits de reviews wel enthousiast zijn...
Buggy racen is erg leuk, maar het klassieke rally rijden ook, handling is prettig, fysics zijn erg ok, interactie met de weg, objecten langs de rand van de weg en het schademodel...
Mei is een prima maand qua demo's, Forza 2, Halo 3 en DIRT geprobeerd, waarvan wel alleen de laatste iets voor mij is, maar goed, daar zijn demo's voor!
Buggy racen is erg leuk, maar het klassieke rally rijden ook, handling is prettig, fysics zijn erg ok, interactie met de weg, objecten langs de rand van de weg en het schademodel...
Mei is een prima maand qua demo's, Forza 2, Halo 3 en DIRT geprobeerd, waarvan wel alleen de laatste iets voor mij is, maar goed, daar zijn demo's voor!
https://www.strava.com/athletes/10490675
met Forza2 hoorde ik ook mensen klagen, bij mij was ie in 10 minuten binnenBaT schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:14:
[...]
hmm ben hem sinds kwart voor 1 aan het binnenhalen en hij is nog maar op 38% ; en het ligt niet aan me internet verbinding... of live is compleet overbelast; of er klopt geen hol van... nog meer mensen die DiRT aan het binnenhalen zijn waarbij dat ook zo is ?
Verwijderd
Duurt bij mij ook erg lang, zit op 68% na een uur. Ben nu maar ff de PC demo aan het binnenhalen, dat gaat een stuk vlotter.
Verwijderd
Towel trick al geprobeerd?UltraSub schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 13:56:
Mmmppffff...
Ik vindt het wel jammer dat er in Europa weinig "American Sports" games zijn te verkrijgen. Wanneer je bij de bart smit of willekeurige computerzaak binnenloopt zie je toch vrij weinig NBA, NFL, NHL. Persoonlijk vindt ik dat deze spellen grafisch een stapje voor lopen op de huidige FIFA '07 welke op de 360 wordt verkocht.
Grrr, nu komen er weer allemaal nieuwe demo's uit..
.. ik hoop dat ze opschieten met de rep. van mn 360...
Grrr, nu komen er weer allemaal nieuwe demo's uit..
tips voor New York
Ik snap er ook nooit wat vanPhusebox schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:34:
[...]
met Forza2 hoorde ik ook mensen klagen, bij mij was ie in 10 minuten binnen
Als er iets nieuws is, begint iedereen te klagen, terwijl het bij mij altijd, altijd, full speed gaat.
Nope, vind ik sowieso redelijk nutteloos. Is imo uitstel van executie. Toch nog in garantie (november vorig jaar gekocht), dus gaat gewoon terug. Blijft balen, maar goed...
NBA 2k7 en NBA live en ook de NHL verianten zijn prima te verkrijgen in nederland. Het is mij alleen niet gelukt om NFL te kopen sinds deze 30 euri is geworden. Het enige wat ze hier niet hebben zijn de NCAA sporten en MLB, maar die vind ik ook minder intressant.Calitomnication schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:42:
Ik vindt het wel jammer dat er in Europa weinig "American Sports" games zijn te verkrijgen. Wanneer je bij de bart smit of willekeurige computerzaak binnenloopt zie je toch vrij weinig NBA, NFL, NHL. Persoonlijk vindt ik dat deze spellen grafisch een stapje voor lopen op de huidige FIFA '07 welke op de 360 wordt verkocht.
Grrr, nu komen er weer allemaal nieuwe demo's uit.... ik hoop dat ze opschieten met de rep. van mn 360...
Verwijderd
Bij mij was Forza ook in een kwartiertje binnen, maar deze Dirt doet er toch een stuk l anger over.
Dus wat daar de reden van is, Joost mag het weten.
Dus wat daar de reden van is, Joost mag het weten.
Ik vindt de MLB spellen ook wel mooi. NCAA Football heb ik een tijdje in de Virgin Store New York gespeelt. Speelde opzich wel lekker weg. Die US sporten ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen... Ik zal eens op zoek gaan. Zou wel een NFL game bij in m'n collecite willen hebben.mobygo76 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:55:
[...]
NBA 2k7 en NBA live en ook de NHL verianten zijn prima te verkrijgen in nederland. Het is mij alleen niet gelukt om NFL te kopen sinds deze 30 euri is geworden. Het enige wat ze hier niet hebben zijn de NCAA sporten en MLB, maar die vind ik ook minder intressant.
tips voor New York
Waarom joost wel en ik niet 
overigens was hij bij mij zo binnen, wel via USA accountje. Leuke demo overigens, ik ben er alleen wel slecht in.
overigens was hij bij mij zo binnen, wel via USA accountje. Leuke demo overigens, ik ben er alleen wel slecht in.
Klopt idd, die NCAA en MLB zijn ook niet in PAL variant te koop. Alleen de NTSC. NFL kun je volgens mij alleen nog maar kopen via ebay. Mocht je hem nog ergens tegen komen dan hoor ik het graag, ben ook op zoekCalitomnication schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:10:
[...]
Ik vindt de MLB spellen ook wel mooi. NCAA Football heb ik een tijdje in de Virgin Store New York gespeelt. Speelde opzich wel lekker weg. Die US sporten ben ik in ieder geval nog niet tegengekomen... Ik zal eens op zoek gaan. Zou wel een NFL game bij in m'n collecite willen hebben.
Misschien niet helemaal het juiste topic om dit te vragen, maar ik waag toch maar een poging:
Onlangs ontdekt hoe je via windows media player 11 muziek ed kunt streamen naar mn 360, alles werkt enzo, maar: is het ook mogelijk om muziek te delen die niet in de 'Mijn muziek' map staat? Aangezien ik anders in de problemen kom met schijfruimte enzo
Onlangs ontdekt hoe je via windows media player 11 muziek ed kunt streamen naar mn 360, alles werkt enzo, maar: is het ook mogelijk om muziek te delen die niet in de 'Mijn muziek' map staat? Aangezien ik anders in de problemen kom met schijfruimte enzo

Die zie ik juist wel liggen(al koop ik meestal 2de hands en bij play), mlb is echter weer niet EU (heb ik al vaak gezegd weet het).Calitomnication schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:42:
Grrr, nu komen er weer allemaal nieuwe demo's uit.... ik hoop dat ze opschieten met de rep. van mn 360...
@Mobygo76: http://www.play.com/Games...adden-NFL-07/Product.html
[ Voor 5% gewijzigd door MeNTaL_TO op 24-05-2007 16:10 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Tot nu toe zit er nog helemaal niks bij, vanmiddag voor jan l*l naar Beverwaard gereden (wil je ook niet dood gevonden worden trouwens).patrickkoning schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:34:
Stuurtje zou binnen een week alsnog geleverd worden, betwijfel maar geld terug krijgen was geen probleem. Dus we wachten het gewoon nog even een weekje af.
Ik ik had van tevoren voor de zekerheid maar ff gebeld
. Bleek er idd niet te zijn. Komt volgende week of de week daarop. Hij is van de site gehaald omdat er teveel vraag naar was. En alleen mensen die hem besteld had krijgen hem nog uitgeleverd.
PSN: pretpikkie Xbox Live: Pretpik Steam: Pretpik [NL]
ik heb toch wat te vroeg geroepen; na dik 15 minuten nu op 4% van DiRT...
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je je XBOX terug hebt van de reparatieservice?
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
3 weken?RappieRappie schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 17:51:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je je XBOX terug hebt van de reparatieservice?
Zoek ff in deze topics, genoeg mensen met kapotte 360`s gehad
[ Voor 56% gewijzigd door Michael Knight op 24-05-2007 18:00 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
He MLB heb ik wel gedownload via Amerika. Leuk maar inderdaad niet te verkrijgen via de NL-retail. Iemand nog tips? En klopt dat alleen niet pal versies? De demo werkt dus wel...
Whoohoo, gister de Samsung LE26r32 HD-ready tv gekocht (429 euro
) en da's echt een verademing vergeleken met m'n 100 breedbeeld SDTV.
Ik heb hem met component aangesloten en nu heb ik de vraag, Ik zie best wel wat beeldruis, vooral duidelijk wanneer je in het dashboard op de guide knop drukt. Dan komt er een schaduw over het Dashboard en daar zie je best veel ruis.
Is dat normaal en is dat met de VGA kabel ook?
Wat waren ook alweer de verschillen tussen component en VGA?
Ik heb hem met component aangesloten en nu heb ik de vraag, Ik zie best wel wat beeldruis, vooral duidelijk wanneer je in het dashboard op de guide knop drukt. Dan komt er een schaduw over het Dashboard en daar zie je best veel ruis.
Is dat normaal en is dat met de VGA kabel ook?
sorry ff off topic... waar heb je dat scherm gekocht?Mutatie schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:12:
Whoohoo, gister de Samsung LE26r32 HD-ready tv gekocht (429 euro)
btw. component is kleurrijker en vga is scherper. maar door de laatste dashboard update kan je nu met een vga kabel kiezen tussen 3 instellingen waardoor vga net zo mooi is als component...
[ Voor 48% gewijzigd door McBBvB op 24-05-2007 19:15 ]
blegh, probeer al meer dan 2 uur DiRT demo te downloaden, dit keer is het wel heel triest... de download stopt steeds bij 8% ofzo en knikkert em er gewoon uit
zover komtie bij mij niet eens. Blijft op 1% staan.Phusebox schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:37:
blegh, probeer al meer dan 2 uur DiRT demo te downloaden, dit keer is het wel heel triest... de download stopt steeds bij 8% ofzo en knikkert em er gewoon uit
Dit topic is gesloten.