[TAG]Speedy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:28:
[...]
Bij de Mediamarkt op R'dam Alexander lagen ze vorige week voor 349,- en 399,- euro (Premium en dat uitgebreide pakket). Helaas heb ik die prijzen bij de Mediamarkten bij mij in de buurt (Enschede, Hengelo en Nordhorn) niet gezien, maar dat was wel een scherpe prijs.
350 voor een premium is heel netjes, en 399 voor die bundle ook. Alhoewel ik momenteel zeer weinig splitscreen speel, en me ook afvraag of de quick charge set nu echt nodig is. hierom vind ik die bundel niet echt heel erg spanned.
Ik werk in den haag dus zou redelijk gemakkelijk naar rdam kunnen rijden maarja, dan moet ik GoW nog los kopen en die is volgens budget gaming nog 50 euro, dan is mijn voordeel nog 'maar' 25 eur tov hier kopen.
MM Utrecht heeft de premium voor voor 396 en die bundel voor 445 dus daar werd ik niet echt vrolijk van.
Megawebshop heeft de gow bundle voor 400, dat vind ik eigenlijk nog het interresantste maar ik heb eigenlijk geen zin om te wachten

, wsl koop ik zaterdag gewoon maar de gow bundle hier in de stad voor 425. Ken ik gelijk aan de slag en heb ik met pinksteren ook nog wat te doen mocht het slecht weer zijn (oke ook als het goed weer word

).
Pgr 3 is trouwens al binnen voor 24 eur (nieuw), das volgens mij niet verkeerd.
Oh en voor mensen met engelse familie, play.com heeft ook een mooie bundel, maar verscheept deze alleen maar binnen Engeland

.
* Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
* Includes Gears of War
* Includes Crackdown
* Includes Project Gotham Racing 3 game
* Includes XBox Live Arcade Unplugged Vol. 1 game
* Includes 20GB Hard Drive
* Includes 2 Wireless Controllers
* Includes Headset - Voice Communicator
* Includes Component HD AV Cable (with SCART adaptor)
voor 289.99 wat volgens wisselkoers.nl slechts 422,97 eur is.