Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.987 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khad sinds afgelopen zaterdag een 360 premium

nog geen spellen voor gekocht, alleen vga kabel + forza2 LCE pre-order kit, beetje demo's downen en spelen .. crackdown was best leuk, forza 2 was megavet :9~, PES6 was goed te doen (ben ps2 controller gewend)

zet ik hem gistermiddag aan, red ring of death :') 24 uur in huis en 4 uur op gespeeld...

deze gaat morgen dus maar weer terug,
helaas voor forza 2 dus :'( , maar ik wacht wel ff op de 65nm versie van de 360 of een ps3 als daar eens wat meer interessante games voor komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel heel erg pech, waren het wel 3 rode lampjes en niet 4?

Als het er 4 zijn dan moet je de AV-kabel ff aanduwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes waren er echt 3 .. gaar contact ergens vermoed ik

met die connect+cd-eject knop kwam ik op code 0022 = GPU overheat ofzo dacht ik

maar dat is bull aangezien ie het probleem gaf na een hele tijd uit te hebben gestaan

als ik hem een uur aan laat staan dan doet ie het soms ineens weer, vanochtend nog ff Forza 2 demo gedraaid terwijl de ring of death op de voorkant vrolijk blijft knipperen :')

denk dus dat het een gaar soldeercontact ofzo is aan de binnenkant, fabricage-fout ofzo .. ik wil wedden dat de Towel Trick bij mij ook zou werken .. maar dat vind ik een beetje aso als iemand deze nog als refurbished zou krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:51
Mijn Xbox 360 (december '05) begint nu ook kuren te krijgen. Tot de dag van gisteren heb ik geen enkel probleem gehad met mijn Xbox 360. Hij functioneerde altijd naar behoren, maar sinds gisteren weigert hij enkele game DVD's te lezen. Ik krijg geen ''Disc Read Error'', maar de melding: ''Unplayable Disc'' (waar normaal ''open tray'' staat).
Nu moet ik de Xbox steeds een aantal seconden uitzetten, waarna ik hem opnieuw moet opstarten en het schijfje opnieuw in de lade moet stoppen in de hoop dat hij hem leest. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week of zes een refurbished 360 console en soms heb ik - vooral als ik hem aan zet nadat hij een paar uur uitgestaan heeft - een Ring of Death. Als ik het daarna opnieuw probeer gaat ie gewoon wel weer normaal aan. Hoeft dit iets onheilspellends te betekenen? Als ik dan hierboven lees dat zelfs nagelnieuwe consoles nog steeds aan hetzelfde euvel lijden, dan snap ik Microsoft helemaal niet meer, hoor. Elke console heeft wel zijn kinderziektes, maar na anderhalf jaar zouden die problemen wel van de baan mogen zijn, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:49:
Ik heb sinds een week of zes een refurbished 360 console en soms heb ik - vooral als ik hem aan zet nadat hij een paar uur uitgestaan heeft - een Ring of Death. Als ik het daarna opnieuw probeer gaat ie gewoon wel weer normaal aan. Hoeft dit iets onheilspellends te betekenen? Als ik dan hierboven lees dat zelfs nagelnieuwe consoles nog steeds aan hetzelfde euvel lijden, dan snap ik Microsoft helemaal niet meer, hoor. Elke console heeft wel zijn kinderziektes, maar na anderhalf jaar zouden die problemen wel van de baan mogen zijn, vind ik.
Ik weet het niet, maar als
  • je box al eerder gerepareerd/omgeruild is door MS
  • en je bent de originele eigenaar ( of je hebt de bon, maar daar zitten ook haken en ogen aan, geloof ik )
  • en hij is niet gemod
zou ik 'm toch weer aanmelden voor reparatie.

En die frustratie/teleurstelling dat ze hun reparatieservice nog steeds niet op orde hebben, zit ook mij hoog, omdat ik mijn aankoop nu over 1 jaar en 3 maanden nu al bijna 2 maanden niet heb kunnen gebruiken.

En dan ook nog zo'n servicedesker roepen (tijdens de vorige reparatie), dat je je xbox-live account ook op een 2e xbox kon gebruiken. Laten ze er dan een opsturen voor de periode dat de jouwe gerepareerd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een Xbox 360 terug ontvangen van de reparatie service van MS. Het is niet mijn eigen exemplaar, maar dat maakt niet echt uit op zich. Nu zit er een Hitachi drive in, in plaats van mijn oude krassende Toshiba exemplaar. Hopelijk heeft deze geen kuren.

Deze week ga ik hem eens uitgebreid testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:04:
Vandaarg een Xbox 360 terug ontcvangen van de reparatie service van MS. Het is niet mijn eigen exemplaar, maar dat maakt niet echt uit op zich. Nu zit er een Hitachi drive in, in plaats van mijn oude krassende Toshiba exemplaar. Hopelijk heeft deze geen kuren.

Deze week ga ik hem eens uitgebreid testen!
Hoe lang was je 'm kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:02:
[...]

Ik weet het niet, maar als
  • je box al eerder gerepareerd/omgeruild is door MS
  • en je bent de originele eigenaar ( of je hebt de bon, maar daar zitten ook haken en ogen aan, geloof ik )
  • en hij is niet gemod
zou ik 'm toch weer aanmelden voor reparatie.
In theorie heb je overschot van gelijk, maar ik denk dat ik het nog even zo laat. Ten eerste omdat hij wel nog werkt (en ik geen zin heb om hem weer drie weken te missen, ik kijk nl hard uit naar Colin Mcrae Dirt) en ten tweede omdat ze blijkbaar nog steeds geen oplossing gevonden hebben voor het berucht ROD-probleem. Bijgevolg is de kans zeer groot dat het volgende exemplaar weer last zal hebben van hetzelfde mankement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:06:
[...]

Hoe lang was je 'm kwijt ?
Anderhalve week ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:16:
khad sinds afgelopen zaterdag een 360 premium

nog geen spellen voor gekocht, alleen vga kabel + forza2 LCE pre-order kit, beetje demo's downen en spelen .. crackdown was best leuk, forza 2 was megavet :9~, PES6 was goed te doen (ben ps2 controller gewend)

zet ik hem gistermiddag aan, red ring of death :') 24 uur in huis en 4 uur op gespeeld...

deze gaat morgen dus maar weer terug,
helaas voor forza 2 dus :'( , maar ik wacht wel ff op de 65nm versie van de 360 of een ps3 als daar eens wat meer interessante games voor komen
wow, dat is echt snel... ik zou gewoon ruilen in de winkel, als het goed is kan dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Check in ieder geval je drive bij terugkomst. Als die een ratelend geluid maakt bij het down-spinnen ('afremmen') wanneer er een game of DVD inzit, gelijk weer bellen. Heeft volgens mij te maken met de kwaliteit van de gebruikte DVD-drive, en dan met name de motor, en ik denk ook het vervoer in die crappy vervangende doos waar ze je box in afleveren.
Een van de dingen waarvoor die retour gaat is juist dat de DVD drive steeds meer kuren ging vertonen: Lawaai, tikken, rare geluiden, etc. Lijkt wel of hij de dataoverdracht niet aankan. In Saints Row ineens allerlei artifects, gebouuwen vallen weg,m weg verdrijnt en popt weer terug, autotextures missen, etc. Het lijkt wel of de drive te langzaam is om de textures aan te voerne. Heb ik in PGR3 ook last van.

En daarnaast slaat hij altijd in het eerste halfuur dat ie aan staat vast. Gewoon netjes groene ringen, maar kan em alleen weer aan de praat krijgen door op de 360 de aan/uit knop te gebruiken. Maakt niet uit welk spel, arcade of gewoon, in het dashboard of tijdens het spelen...

En na de laatste dash update was het echt huilen met de pet op. Framerates in SR ongelovelijk bagger (waarchijnlijk door de gare DVD drive ?)

Ik wacht af ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:48:
[...]

Een van de dingen waarvoor die retour gaat is juist dat de DVD drive steeds meer kuren ging vertonen: Lawaai, tikken, rare geluiden, etc. Lijkt wel of hij de dataoverdracht niet aankan. In Saints Row ineens allerlei artifects, gebouuwen vallen weg,m weg verdrijnt en popt weer terug, autotextures missen, etc. Het lijkt wel of de drive te langzaam is om de textures aan te voerne. Heb ik in PGR3 ook last van.

En daarnaast slaat hij altijd in het eerste halfuur dat ie aan staat vast. Gewoon netjes groene ringen, maar kan em alleen weer aan de praat krijgen door op de 360 de aan/uit knop te gebruiken. Maakt niet uit welk spel, arcade of gewoon, in het dashboard of tijdens het spelen...

En na de laatste dash update was het echt huilen met de pet op. Framerates in SR ongelovelijk bagger (waarchijnlijk door de gare DVD drive ?)

Ik wacht af ...
Het lijkt wel of je mijn box beschrijft. Had informatie zoals bovenstaande vorige week aan mijn ref.id voor mijn probleem toe laten voegen, Ook tijdens online spelen of dashboard inderdaad vastlopers en artefacts.

Wel s/n en manufacture.date noteren voordat je je box op laat sturen : maak ook foto's en controleer de box goed bij retour. Ik kreeg de eerste keer in ieder geval een oudere box terug dan dat ik in eerste instantie opgestuurd had, waar ik dus zeker niet blij mee was. Bij het opsturen 1.5 week terug zag ik zelfs een kleine beschadiging aan het plastic achterop die me nog niet eerder opgevallen was, terwijl hij sinds retour de hele tijd in de kast gestaan had ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

DarkShadow schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:45:
[...]

wow, dat is echt snel... ik zou gewoon ruilen in de winkel, als het goed is kan dat nog.
Absoluut, eerste 8 dagen zijn probleem van de winkel.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Curry, heb ik met jou toevallig Halo gespeeld?

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik was net in de MM, eigenlijk op zoek naar Guitar Hero voor kado maar die hadden ze niet meer ;(
wel zag ik Lost Planet liggen voor maar € 35,- da's echt een koopje! Zeker een aanrader als je die nog niet hebt. Naar mijn mening 1 van de leukste games op de 360, naast de offline missies die erg pittig kunnen zijn, is het online eeb supervermakelijke game :Y)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 22:49
Zijn hier nog mensen die de GRAW2 online demo spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
GRAW2 wel ja, maar demo niet meer 8)7

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 22:49
Ik koop hem nog ff niet want anders speel ik m'n andere games niet meer en dat zou ik zonde van het geld vinden. Dus eerst die nog ff wat meer uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:33

Sagat

Is pappa x2!

Zijn er nog tweakers die weten of onze oosterburen nog ergens leuke prijzen voor een premium 360 hebben?
Op de sites van mediamarkt.de & saturn.de zie ik geen prijsinfo.

En nee, ik wil geen 360 van marktplaats die niet helemaal op live kan maar wel 40+ spellen heeft :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Sagat schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:43:
Zijn er nog tweakers die weten of onze oosterburen nog ergens leuke prijzen voor een premium 360 hebben?

En nee, ik wil geen 360 van marktplaats die niet helemaal op live kan maar wel 40+ spellen heeft :+
Mediamarkt heeft regelmatig mooie aanbiedingen. Heb mijn premium gekocht voor € 366,- en dat pakket hoger (Ben de naam ff kwijt..) is € 388,-.

Zou liever iets halen vlakbij dan bestellen in Duitsland ofzo. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ff over die rooie rings.

als ik mijn box aanset via de controller dan heb ik ook vaak een ring of death.

is een vage combi denk ik tussen de box en mn tv... normaal springt mn tv aan op het AV signaal wat opkomt, als ik de tv instel op E4 (externe 4 waar de box op hangt) dan gaat het gewoon goed.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Sagat schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:43:

6 weken geleden bij een Duitse webshop een Premium + PGR3 + Kameo + 3 maanden Live voor € 349 incl. btw en verzending. Mijn neefje heeft hem besteld, was binnen 4 dagen geleverd. Heb hem gevonden via zo'n duitse prijsvergelijkingssite. Weet de naam van de shop niet meer, maar kan het wel even opvragen als je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Dennahz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:44:
[...]
Mediamarkt heeft regelmatig mooie aanbiedingen. Heb mijn premium gekocht voor € 366,- en dat pakket hoger (Ben de naam ff kwijt..) is € 388,-.

Zou liever iets halen vlakbij dan bestellen in Duitsland ofzo. :)
MM NL of DLD? Ik ga morgen wsl nog even kijken bij mm Utrecht. Het liefst koop ik hardware ook om de hoek, maar als het echt veel scheelt dan is Duitsland toch echt een optie (zoals recentelijk een premium voor iets van 300 euro las ik hier een tijdje terug dacht ik).
Mocht Utreg echter in de buurt van die € 366 komen dan kan ik mezelf echter niet beheersen denk ik ;)
RoccoS schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:18:
[...]
6 weken geleden bij een Duitse webshop een Premium + PGR3 + Kameo + 3 maanden Live voor € 349 incl. btw en verzending. Mijn neefje heeft hem besteld, was binnen 4 dagen geleverd. Heb hem gevonden via zo'n duitse prijsvergelijkingssite. Weet de naam van de shop niet meer, maar kan het wel even opvragen als je dat wilt.
Als u dat zou willen doen :) _/-\o_
Waren je spellen trouwens wel 'gewoon' europees of was alles nachgesyncronisiert en niet op andere talen in te stellen?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wat een meesterlijk spel is Gears Of War toch....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
PacinoAllstars schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:57:
Ik wil iemand nog een xbox core cadeau doen, waar vind ik tegenwoordig die dingen het goedkoopst?

Hoorde iets over een viva pinata + memory kaart + core voor 250 is dat zo???
290 euro is het goedkoopste volgens Budgetgaming. Overigens, als je een beetje serieus aan de slag wil met een 360 zou ik toch echt de Premium nemen of diegene later een HDD laten kopen, want demo's en trailers downloaden wil niet echt op een Core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Vandaag m'n eerste WMVHD filmpje bekeken op de 360. Man, wat is dat een genot....nu komt m'n plasma hd tv echt tot z'n recht :)

Wat grappig is dat de Xbox360 HFS+ leest (filesystem van de Mac). Even een externe hd op m'n Powerbook geformateerd en voila, bestanden van 4gb (fat32 limiet) en groter erop gegooid en spelen maar.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stel dat je een 4gb grote USB stick zou formateren met een FAT32 indeling en hierop een video formaat zou gebruiken die de x360 direct herkent, zou je dan televisieseries of films direct via je xbox kunnen afspelen? Is een usb stick snel genoeg om dit probleemloos te kunnen afspelen of moet ik de betere merk usb stick hiervoor aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Dit soort informatie is niet op z'n plaats hier. We hebben het niet zo op mods

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 01:02:
Stel dat je een 4gb grote USB stick zou formateren met een FAT32 indeling en hierop een video formaat zou gebruiken die de x360 direct herkent, zou je dan televisieseries of films direct via je xbox kunnen afspelen? Is een usb stick snel genoeg om dit probleemloos te kunnen afspelen of moet ik de betere merk usb stick hiervoor aanschaffen?
Ja
Waarschijnlijk
Ik denk het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Nitai schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:53:
Wat grappig is dat de Xbox360 HFS+ leest (filesystem van de Mac).
De 360 heeft toch gewoon ipod ondersteuning, dus zo'n verassing zou dat toch niet moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 01:02:
Ik denk dat je een betere merk usb moet aansluiten. Ik
sluit mijn externe schijf meestal aan op de 360 en
dan kan ik ook gewoon alle ondersteunende formaten
vanaf die schijf op m'n xbox kijken

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
jajaja
eerst beweest die gast dat die een counter heeft zodat ms je niet kan decten met firmware 5.3 en nu komt die weer met een mooi ander verhaal.

Achja me xbox doet al enige dagen alleen dienst als wmv hd streamer, nog leuker dan spelletjes spelen onderhand 8)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:18:
[...]

jajaja
eerst beweest die gast dat die een counter heeft zodat ms je niet kan decten met firmware 5.3 en nu komt die weer met een mooi ander verhaal.

Achja me xbox doet al enige dagen alleen dienst als wmv hd streamer, nog leuker dan spelletjes spelen onderhand 8)
Nou ik heb anders gister nog bij iemand op live gespeeld met zijn modded 360. Die is niet gebanned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voordat het hele topic weer zwenkt richting het 'wel/niet bannen van gemodde Xboxen: die hele discussie is al geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

it0 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:13:
[...]

De 360 heeft toch gewoon ipod ondersteuning, dus zo'n verassing zou dat toch niet moeten zijn.
Een ipod is standaard FAT32 geformateerd ;) Het grappige is vooral dat MS eigen filesystem niet gelezen kan worden (NTFS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ben ik nu eigenlijk de enige die Halo 3 gewoon een generic shooter met gemiddelde graphics vind en de hele hype nog immer niet snapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:49
Is er een FS dat bestanden > 4 GB ondersteunt én dat gelezen wordt door de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb de beta bij m'n broertje gezien, en ik was ook inderdaad niet onder de indruk. M'n broertje gaf als argument dat dit de oude map was en wanneer de echte release is er veel gavere content beschikbaar zal zijn... we'll see.

Edit*: Yes, HFS+ die ondersteunt > 4GB bestanden. Je kan met Macdrive je schijf Mac formateren onder Windows.

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 22-05-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
curry684 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:30:
Ben ik nu eigenlijk de enige die Halo 3 gewoon een generic shooter met gemiddelde graphics vind en de hele hype nog immer niet snapt?
Gameplay is alles en die was in halo 1/2 top imo, vooral online met de warthog was een spectakel. Ogineel is anders maar halo maakt duidelijk onderscheid met andere shooters met zijn sfeertje en manier van spelen.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:18:
[...]

Is het niet toevallig bij deze winkel? http://cgi.ebay.de/ws/eBa...iewItem&item=200102163267. Heb hier laatst ook nog wat besteld en zag dit aanbod ook staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er over aan het denken om die wireless racing wheel te kopen, maar zou er een nieuwe versie vanuit komen i.v.m. forza 2? want dan zou ik die graag willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 11-09 09:33
ehm... lees mijn posts er nog es op na... ik snap dat Halo gedoe ook niet

zo zie je maar weer wat marketing met mensen doet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:09:
Ik ben er over aan het denken om die wireless racing wheel te kopen, maar zou er een nieuwe versie vanuit komen i.v.m. forza 2? want dan zou ik die graag willen hebben
Grote kans dat er een pakket komt van Forza 2 + dat stuur, maar ik verwacht niet dat ze het stuur gaan veranderen :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet de enige hoor :) Halo 2 vond ik niet echt bijzonder. Halo 3 doet het niet veel beter naar mijn mening, enige is dat de omgevingen me wat meer aanspreken. Niet meer van die krappe saaie ruimtes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd na een half uur halo2 spelen altijd misselijk. En ik vond niet dat de game de hype waar kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat eerst met Half-life 2 en 1 dat misselijk worden. Ben vergeten hoe ze dat noemen.

Halo2 en 1 waren gewoon lekkere shooters. Knallen voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:12:
Ik Ben vergeten hoe ze dat noemen.
Motion sickness of zo?

Laat maar :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:04:
Ik werd na een half uur halo2 spelen altijd misselijk. En ik vond niet dat de game de hype waar kon maken.
ik heb daar de laatste jaren ook last van. Heb gelezen dat het komt doordat de games steeds realistischer worden. Dit klopt ook wel want vroeguh speelde ik uren unreal en quake op de pc zonder iets te merken.

Is hier iets tegen te doen?

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Flipm0de schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:47:
[...]

ik heb daar de laatste jaren ook last van. Heb gelezen dat het komt doordat de games steeds realistischer worden. Dit klopt ook wel want vroeguh speelde ik uren unreal en quake op de pc zonder iets te merken.

Is hier iets tegen te doen?
Sowieso een goede verlichting, daarnaast heb ik ook wel gelezen dat reisziektepillen goed werken, maar of je die nou in wilt nemen elke keer als je gaat gamen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Wil je mijn antwoord weten :+

125 games in 6 dagen, and counting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het speelt gewoon hardstikke lekker, je wordt vanzelf beter curry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo 3 vind ik zelf niet de moeite waard om te kopen, dus ik wacht lekker op GoW 2 of GTA4. Absoluut niet mijn soort spel, en ik vond Halo 1 & 2 ook al helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 22:51
Halo is wel effe wennen als je COD of BF2 gewent bent zoals ik, maar na 2 avonden de boel vervloeken en veel oefenen vind ik het wel een gaaf spel. Vooral de snelle actie met relatief weinig(8 tot 16) player in een kleine map is wel gaaf. Grafisch is het nu nog geen hoogvlieger, mss de final wel, maar zo niet dan ga ik de game nog steeds kopen.
Enige nadeel vind ik die matchmaker tussen elke game. Laat gewoon de volgende game beginnen zoals met alle pc-mp games. Het haalt het tempo er soms behoorlijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik heb de beta gedownload via crackdown maar heb er nog maar 5 minuten meegespeelt. Komende 2 dagen lig ik toch plat op de bank dus ga het dan wel eens bekijken. Eerst kon ik niet wachten op de beta en nu heb ik hem al bijna een week en heb ik er nog maar 5 min op gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was zelf helemaal nooit een halo fan, sterker nog, ik haatte het :D. Maar sinds de Beta ben ik echt helemaal om, wat een topgame in multiplayer! <3 valhalla met 6vs6 _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:18:
Ik was zelf helemaal nooit een halo fan, sterker nog, ik haatte het :D. Maar sinds de Beta ben ik echt helemaal om, wat een topgame in multiplayer! <3 valhalla met 6vs6 _O_
Zo zijn er meer, zoals de halve Crew van Xboxic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb al een aantal potjes met Curry en Your Arsonist ( Nino op Neogaf, weet niet hoe die echt heet :P ). Was wel erg gezellig, curry kwam vaak in mijn crosshair >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:24:
Ja ik heb al een aantal potjes met Curry en Your Arsonist ( Nino op Neogaf, weet niet hoe die echt heet :P ). Was wel erg gezellig, curry kwam vaak in mijn crosshair >:)
Je stats zijn ook iets beter dan die van mij :(

Wel mooi dat je ze allemaal op internet kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn ik heb betere stats dan jou? Ik heb Halo 2 voor het eerst gekocht paar maandjes terug :'). Sommige mensen vragen ook aan mij hoelang speel je al Halo ik zo tja paar maandjes...

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:22:
[...]

Nou ik heb anders gister nog bij iemand op live gespeeld met zijn modded 360. Die is niet gebanned!
[EDIT]

Hier stond iets over een onderwerp wat niet meer aangehaald mocht worden....

[ Voor 22% gewijzigd door wimpie007 op 22-05-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimpie007 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:32:
[...]

hier stond iets wat niet mocht :>
Lijkt wel gewoon een HOAX die ban :P

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Hoezo de mijne is niet gemod :P
Lijkt wel gewoon een HOAX :P
Niet iedereen wordt tegelijk gebanned, Microsoft schijnt iedere dag een nieuwe groep te bannen. Wees maar niet ongerust, "je vriend" wordt vanzelf wel gebanned.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik vind dat Halo3 ook nog niet al te spectaculair, met name omdat ik alleen deathmatch games heb gespeeld en geen team based games en omdat ik nogal hard wordt geowned, ondanks alle skill balancing gedoe.

Is het type game nog ergens te vinden/in te stellen?

Ik mis ook een beetje de GoW controls..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
misschien om eens met wat gotters samen Halo 3 te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:24:
speelde jij company of heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 14:01
Sagat schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:39:
[...]

MM NL of DLD? Ik ga morgen wsl nog even kijken bij mm Utrecht. Het liefst koop ik hardware ook om de hoek, maar als het echt veel scheelt dan is Duitsland toch echt een optie (zoals recentelijk een premium voor iets van 300 euro las ik hier een tijdje terug dacht ik).
Mocht Utreg echter in de buurt van die € 366 komen dan kan ik mezelf echter niet beheersen denk ik ;)
Bij de Mediamarkt op R'dam Alexander lagen ze vorige week voor 349,- en 399,- euro (Premium en dat uitgebreide pakket). Helaas heb ik die prijzen bij de Mediamarkten bij mij in de buurt (Enschede, Hengelo en Nordhorn) niet gezien, maar dat was wel een scherpe prijs.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:48
GBI schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:24:
Lijkt me wel lache, misschien ook ff zeggen in het Halo 3 topic, aangezien daar de meeste halo 3 gamers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:26:
[...]

speelde jij company of heroes?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, als xbox fan wordt het nu toch ook wel eens tijd dat ding te kopen. Of nog even wachten tot halo 3 uitkomt en dan het bundle pack nemen?? Mijn main gaming ding blijft toch mijn PC. 't is dat op de xbox halo, fable, GTA , en assasins creed gaan knallen. Ik heb ook een aktie gezien waarmee je je oude XBOX?ps2 kan inruilen voor een 360 met 100 euro korting:

http://www.xbox.com/nl-NL/community/news/tradein.htm

In de office center staat nu een xbox voor 90 euro te koop met game :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou er nu gewoon 1 kopen, er zijn nu al ongelofelijk veel Xbox 360 exclusives die de moeite waard zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:59:
Ik zou er nu gewoon 1 kopen, er zijn nu al ongelofelijk veel Xbox 360 exclusives die de moeite waard zijn :)
Het is toch raar:
Vanaf de zomer van 2005 was ik helemaal verkocht voor de 360, keek elke dag op internet voor de games, heb letterlijk zowat elk filmpje van de XBOX release games gezien en moest en zou dat ding hebben met de release, Nu heb ik voor de PC gekozen. Geen slechte keuze, maar die 360 krijg ik niet uit mijn hoofd, ik weet nu gewoon zeker dat ik dat ding voor halo ga hebben.

Komt er nog een prijsdaling? Zoiets van een pack met halo voor 380 euro ofzo? Had verwacht dat die met de release van de PS3 al zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja de meeste mensen hadden dat ook verwacht, maar de Ps3 verkoopt slecht, MS is nog steeds aan kop en ze zijn ook niet aan het verliezen. Ik verwacht misschien een prijsdaling eind dit jaar, maar nu is het al belonend genoeg om er nu 1 te kopen.

Ik vermaak me iig prima met Halo 3 :9. Kan niet wachten om vanavond weer te spelen, helaas nog werken tot kwart voor 10 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:03:
[...]

Het is toch raar:
Vanaf de zomer van 2005 was ik helemaal verkocht voor de 360, keek elke dag op internet voor de games, heb letterlijk zowat elk filmpje van de XBOX release games gezien en moest en zou dat ding hebben met de release, Nu heb ik voor de PC gekozen. Geen slechte keuze, maar die 360 krijg ik niet uit mijn hoofd, ik weet nu gewoon zeker dat ik dat ding voor halo ga hebben.

Komt er nog een prijsdaling? Zoiets van een pack met halo voor 380 euro ofzo? Had verwacht dat die met de release van de PS3 al zou komen.
het is gewoon ideaal om een 360 naast een PC te hebben. Als een game brak draait op de PC omdat het een brakke poort is, kan je hem alsnog in volle glorie op de 360 spelen.

Doe ik ook. :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:28:
[...]

het is gewoon ideaal om een 360 naast een PC te hebben. Als een game brak draait op de PC omdat het een brakke poort is, kan je hem alsnog in volle glorie op de 360 spelen.

Doe ik ook. :)
offtopic:
Groningen de koningen 8) was je gister nog in de stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:27:
Tja de meeste mensen hadden dat ook verwacht, maar de Ps3 verkoopt slecht, MS is nog steeds aan kop en ze zijn ook niet aan het verliezen.
Ik ben daar dus niet zo zeker van. Ik zou hier in beide gevallen 'nog' tussen zetten

Omdat de publiciteit over de kwaliteit en problemen rond de 360 toeneemt ( niet alleen hier, ook in VS en rest Europa ), en met het nu bannen van de omgebouwde boxen kun je twee dingen verwachten :
  • gedeelte keert xbox360 rug toe en gaat ( weer ) pc gamen
  • gedeelte koopt nieuwe xbox 360 en gaat nu games kopen
  • gedeelte koopt ps3
  • gedeelte koopt wii
But then again, time will tell ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[PC] Fable 2

Ik denk dat ik een nieuw FABLE 2 topic ga openen aangezien deze weinig tot nooit online is en ik wel vaak. Heb je hier nou toestemming voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
http://www.insidegamer.nl/xbox360/colinmcraedirt/videos/2563

hele gave preview zeg...

Het is zoooi mooi. veel mooier dan forza 2 wat ik zie in de filmpjes. ga hem niet gelijk kopen maar wel demo spelen.

Tof man al die impressies van jullie met video. zitten de meeste van jullie gewoon 5 dagen in de week van 9 tot 5 op kantoor bij insidegamer ? :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:23:
[...]

Ik ben daar dus niet zo zeker van. Ik zou hier in beide gevallen 'nog' tussen zetten

Omdat de publiciteit over de kwaliteit en problemen rond de 360 toeneemt ( niet alleen hier, ook in VS en rest Europa ), en met het nu bannen van de omgebouwde boxen kun je twee dingen verwachten :
  • gedeelte keert xbox360 rug toe en gaat ( weer ) pc gamen
  • gedeelte koopt nieuwe xbox 360 en gaat nu games kopen
  • gedeelte koopt ps3
  • gedeelte koopt wii
But then again, time will tell ....
en het grootste gedeelte zal hier niet eens aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:15:
http://www.insidegamer.nl/xbox360/colinmcraedirt/videos/2563

hele gave preview zeg...

Het is zoooi mooi. veel mooier dan forza 2 wat ik zie in de filmpjes. ga hem niet gelijk kopen maar wel demo spelen.

Tof man al die impressies van jullie met video. zitten de meeste van jullie gewoon 5 dagen in de week van 9 tot 5 op kantoor bij insidegamer ? :P
Jorien? Ben jij dat? :D

Trouwens, misschien wel mooier als Forza maar wedden dat het niet zo lekker rijdt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 17:46:
[PC] Fable 2

Ik denk dat ik een nieuw FABLE 2 topic ga openen aangezien deze weinig tot nooit online is en ik wel vaak. Heb je hier nou toestemming voor nodig?
Ik ben geen mod, maar persoonlijk weet ik niet of het echt zin heeft gezien de weinige info die er is, en het topic is nog maar één pagina groot. Als je toch een nieuw topic wil starten zou ik wel even overleggen met de heren (spmods@tweakers.net) voordat ze je nieuwe topic sluiten en terugverwijzen naar de oude ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 22-05-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[TAG]Speedy schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 15:28:
[...]

Bij de Mediamarkt op R'dam Alexander lagen ze vorige week voor 349,- en 399,- euro (Premium en dat uitgebreide pakket). Helaas heb ik die prijzen bij de Mediamarkten bij mij in de buurt (Enschede, Hengelo en Nordhorn) niet gezien, maar dat was wel een scherpe prijs.
350 voor een premium is heel netjes, en 399 voor die bundle ook. Alhoewel ik momenteel zeer weinig splitscreen speel, en me ook afvraag of de quick charge set nu echt nodig is. hierom vind ik die bundel niet echt heel erg spanned.
Ik werk in den haag dus zou redelijk gemakkelijk naar rdam kunnen rijden maarja, dan moet ik GoW nog los kopen en die is volgens budget gaming nog 50 euro, dan is mijn voordeel nog 'maar' 25 eur tov hier kopen.

MM Utrecht heeft de premium voor voor 396 en die bundel voor 445 dus daar werd ik niet echt vrolijk van.
Megawebshop heeft de gow bundle voor 400, dat vind ik eigenlijk nog het interresantste maar ik heb eigenlijk geen zin om te wachten :X, wsl koop ik zaterdag gewoon maar de gow bundle hier in de stad voor 425. Ken ik gelijk aan de slag en heb ik met pinksteren ook nog wat te doen mocht het slecht weer zijn (oke ook als het goed weer word B) ).

Pgr 3 is trouwens al binnen voor 24 eur (nieuw), das volgens mij niet verkeerd.

Oh en voor mensen met engelse familie, play.com heeft ook een mooie bundel, maar verscheept deze alleen maar binnen Engeland :( :'( .

* Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery.
* Includes Gears of War
* Includes Crackdown
* Includes Project Gotham Racing 3 game
* Includes XBox Live Arcade Unplugged Vol. 1 game
* Includes 20GB Hard Drive
* Includes 2 Wireless Controllers
* Includes Headset - Voice Communicator
* Includes Component HD AV Cable (with SCART adaptor)
voor 289.99 wat volgens wisselkoers.nl slechts 422,97 eur is.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ondertussen al wat bekent over hoe wat waar en wanneer de elite naar de EU zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@PWM

Jij hebt een paar keer gezegd dat je niet zo op de hoogte bent van wat xbox live punten (voor micropayments/content i assume :? ) kosten omdat je een creditcard gebruikt. Betekent dit dat was je koopt gewoon direct doorgaat naar je cc? Dit principe spreekt mij namelijk ook wel aan

/wannabe Phuse mode: Ik HAAT prepaid systemen, en ja, ik haat ook pre paid telefoons

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
MM zwolle heeft het supersize pakket voor 388, heb ik hem ook vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:03:
@PWM

Jij hebt een paar keer gezegd dat je niet zo op de hoogte bent van wat xbox live punten (voor micropayments/content i assume :? ) kosten omdat je een creditcard gebruikt. Betekent dit dat was je koopt gewoon direct doorgaat naar je cc? Dit principe spreekt mij namelijk ook wel aan

/wannabe Phuse mode: Ik HAAT prepaid systemen, en ja, ik haat ook pre paid telefoons
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Rev! schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:21:
de B knop van mijn pas aangeschafte xbox controller doet het niet, moet ik nu bij de winkel zijn of bij microsoft zelf? En hij was onderdeel van het supersize pakket, moet ik dan nog meer meenemen dan de controller?
ze sturen me een nieuwe op, oude mag ik houden. Goede service. _/-\o_
Zal hem eens open schroeven misschien kan ik hem repareren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Sagat schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:03:
@PWM

Klopt helemaal, je kan zowel op je 360 punten kopen als online.
En zodra je bevestigd hebt dat je echt wilt hebben, heb je ook meteen die punten! Dit snelle is zo fijn aan CC, alleen als je éénmaal je CC hebt ingevoerd bij de service van MS (dus voor de X360), dan blijft hij in het systeem.
En die kan je zelf ook niet meer verwijderen, hoe je hem verwijderd weet ik niet.. Maarja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar je kan je account wel beveiligen voordat je iets kunt kopen als het goed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Onno_Devine schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:46:
[...]

Klopt helemaal, je kan zowel op je 360 punten kopen als online.
En zodra je bevestigd hebt dat je echt wilt hebben, heb je ook meteen die punten! Dit snelle is zo fijn aan CC, alleen als je éénmaal je CC hebt ingevoerd bij de service van MS (dus voor de X360), dan blijft hij in het systeem.
En die kan je zelf ook niet meer verwijderen, hoe je hem verwijderd weet ik niet.. Maarja ;)
Het grote nadeel daarvan is weer dat als iemand je Xbox 360 steelt, die persoon ook meteen je creditcard gestoelen heeft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 21:45
Idd klopt, en dat wou ik dus ook benadrukken, het is heel handig, maar zitten wel evt. risico`s aan..
MetroidPrime schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:53:
[...]

Het grote nadeel daarvan is weer dat als iemand je Xbox 360 steelt, die persoon ook meteen je creditcard gestoelen heeft.
Kan je zo zien, maar hij kan alleen maar dingen voor de 360 kopen, aangezien een deel van je cc is gecensureerd met *** ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Onno_Devine op 22-05-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:47:
[...]

Trouwens, misschien wel mooier als Forza maar wedden dat het niet zo lekker rijdt? ;)
ja ! you can't ban a feyenoord fan ;)

zit nog te twijfelen waar ik forza 2 ga halen, ben nu tdu verslaafd. in een week tijd 27 uur gespeeld en 2400 km ofzo :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onno_Devine schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:55:
Idd klopt, en dat wou ik dus ook benadrukken, het is heel handig, maar zitten wel evt. risico`s aan..

[...]

Kan je zo zien, maar hij kan alleen maar dingen voor de 360 kopen, aangezien een deel van je cc is gecensureerd met *** ;)
Nee want je kunt dus je account beveiligen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net de wireless racing wheel gekocht maar wat is die lap mount die erbij moet zitten zodat die makkelijk op je schoot kan ?

edit: Kun je de gevoeligheid van het stuur aanpassen (of in pgr) want het is wel erg gevoelig?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net nog ff halo gespeeld, maar toch wel een erg verslavend spelletje. in tegenstelling tot wat ik eerst zei Op het moment dat je net begint met spelen en je bent zoals ik shooters op de pc als bf2 en css gewent, voelt het allemaal erg statisch en stroef. Maar als je doorspeelt blijkt de gameplay toch dik in orde. Vooral als het wat beter lukt en je gebruik begint te maken van taktieken is het toch nog een erg vermakelijk spelletje.
Mars18 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 21:02:
[...]

ja ! you can't ban a feyenoord fan ;)

zit nog te twijfelen waar ik forza 2 ga halen, ben nu tdu verslaafd. in een week tijd 27 uur gespeeld en 2400 km ofzo :P
dat is dan met een gemiddelde snelheid van 88,88 km/u. erg beschaafd

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:47

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zijn er nog meer mensen die de street races (downloadable content) van Crackdown totaal geen samenhang vinden hebben met de moeilijkheidsgraad van de rest van het spel?

Ik heb heel het spel in principe doorlopen zonder ook maar enige problemen te hebben, maar deze races lijken er echt op gemaakt om vrijwel onmogelijk te zijn zonder echt veel pogingen :? Misschien ligt het aan het feit dat ik overnieuw ben begonnen en men auto nog maar op 3 sterren heb maar dat betwijfel ik ten zeerste. Tis gewoon geluk hebben om op sommige banen door de mayhem te komen die bij de eerste bochten ontstaat.... En tevens lijkt het wel of sommige tegenstanders ineens een turbo knop hebben gevonden aangezien de snelheid waarmee ze mij op het rechte stuk soms in kunnen halen echt te erg voor woorden is :)

Vind het wel vrij jammer, want de lol is er vrij snel af :)

Edit: Nah na een aantal races heb ik de eerste street racer achievement gehaald... Maar het is gewoon door de eerste bochten heelhuids heenkomen... en dan is het gewoon wel goed te doen... Zeker omdat de tegenstanders volgens mij relatief naar jouw tijden rijden.... rij jou langzamer.. rijden hun ook langzamer.... maar dit weet ik niet zeker....maar god wat is het frustrerend als er 3 autos midden op de weg van 4 meter breed stil staan 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-05-2007 23:46 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:08:
net nog ff halo gespeeld, maar toch wel een erg verslavend spelletje. in tegenstelling tot wat ik eerst zei Op het moment dat je net begint met spelen en je bent zoals ik shooters op de pc als bf2 en css gewent, voelt het allemaal erg statisch en stroef. Maar als je doorspeelt blijkt de gameplay toch dik in orde. Vooral als het wat beter lukt en je gebruik begint te maken van taktieken is het toch nog een erg vermakelijk spelletje.

[...]

dat is dan met een gemiddelde snelheid van 88,88 km/u. erg beschaafd
Hmm, ff opgezocht

Playing time 28 uur
race time 20.5 uur

2696,58 km gereden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 18:47:
[...]

Beter....

Forza 2, Halo 3, CMC Dirt... :D

Kom maar op met die handel. Eindelijk (voor mij) fatsoenlijke games. _/-\o_

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

uchiha tijntje schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:23:
Zijn er nog meer mensen die de street races (downloadable content) van Crackdown totaal geen samenhang vinden hebben met de moeilijkheidsgraad van de rest van het spel?
Dat is de bedoeling ;) Het spel is een paar maanden uit, dus nu leveren ze DLC die zowel cheater is (nieuwe overpowered auto's en wapens) als nieuwe content voor de hardcore gamers die het spel al 100% uit hadden. Extension of lifecycle heet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Met de nieuwe Tversity kan ik nu weer divx streamen via mijn 360. Maar nu wil ik
ook .mkv files streamen alleen wil dit niet met Tversity. Weet iemand toevallig
of dit uberhaupt mogelijk is ?

360 BLOG

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.