Die plasma die jij hebt is de (een na) beste SD plasma aller tijden. Vergis je niet. Digitale TV van UPC ziet er zeer goed uit op dat ding. DVD's eveneens. Een vriendin van mij heeft de PV60 serie en die ziet er met SD slechter uit dan jouw model! Heb je al eens HD content bekeken op jouw plasma? Ik wel en ik kan je vertellen dat de PW7 HD content vrijwel perfect weergeeft! Ik heb met mijn MacBook op deze Panasonic monitor HD content bekeken (bluray/hddvd) en dat is echt subliem! Je moet met je neus op 10 centimeter van het scherm gaan zitten met een HD plasma ernaast om het verschil te zien en dan nog is het misschien maar een pixeltje meer. Als je gewoon op een meter of meer zit zie je simpelweg geen verschil tussen deze SD plasma en een (full) HD plasma. Kortom, een HD plasma gaat het echt niet veel beter maken, in tegendeel zelfs! Alleen als je alleen maar HD content (HDTV/BluRay/HDDVD/360/PS3) gaat bekijken op je TV dan is het de moeite waard om een 50 inch PHD9 te kopen. For the time being: geniet van je huidige plasmaM@cer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 09:58:
Ik heb nu inmiddels ruim 2 jaar een 42" Panasonic Plasma (nog met losse tuner) en ik ben nog steeds erg tevreden.. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik destijds geen HD versie heb gekozen. Maar misschien eind van het jaar maar eens upgraden naar een 50"..
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 11:34 ]