[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.845 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:30

Local Host

Het forum is om te leren.

Topicstarter
Ik voel een LegionOfTweakersReborn aankomen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Local Host schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 09:32:
Ik voel een LegionOfTweakersReborn aankomen ^_^
Helaas kan je in WoW zulke lange guildnamen niet gebruiken :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 20:53
Kunnen we het weer over ROSE hebben i.p.v. WoW en gerelateerde zaken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je het over rose hebben als we niet mogen praten over private servers en de rest allemaal niet meer bestaat behalve een Narose en een Jrose (waar wij niet op kunnen)
en maar 1 of 2 mensen narose spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 14:21:
hoe kan je het over rose hebben als we niet mogen praten over private servers en de rest allemaal niet meer bestaat behalve een Narose en een Jrose (waar wij niet op kunnen)
en maar 1 of 2 mensen narose spelen
dan zou t betekenen dat t topic mschien wel dicht moet? en je hoeft toch niet over privates zelf te praten maar wel over de content en wat je gedaan heb en gekocht heb screens plaatsen bla bla etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Flinke shout naar alle NaRose spelers : zie jullie ingame !
IGN : Hawkalicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige NaRose spelers die op pRose Boards zitten really piss me off. Moeten niet bij mij aankomen met bullshit want ik bijt hun hoofd eraf, grrrr. >,<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
NArose blijkt al een stuk verder dan Prose te zijn geweest, item mall heeft de abyss plate armor en gelijke van lvl120 outfits. Verder nog een sort van servant outfit, ''super cherry berrys'' hp pots die je zonder cooldown kan gebruiken.

Ze hebben het daar lijkt het toch goed voor elkaar, alle items werken ook gewoon. (crossbackshield in Prose is nogsteeds een client crash). En natuurlijk niet te vergeten, de passive unique skills :) (10% atk.spd, 30ap, soul revive met 70% exp recovery)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een drop list van rose?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
vroegahh was daar wel ergens een plaatje van, maar hoe actueel dat die is en welke versie weet ik niet.

Inmiddels lvl 40 dealer ik lvl die echt op mijn dooie gemak als ik dus echt neits te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 03:03:
Heeft er iemand een drop list van rose?
Tja welke versie dan ^^. Dis in ieder geval als goed is de narose versie: http://www.clan-zodia.com/droplist.html

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Ah : die droplist ben ik aan het bijwerken ...
Er is zoveel veranderd in de afgelopen update dat ik met die lijst wel bijna overnieuw kan beginnen.
Als je voor NaRose droplist updates hebt : mailen naar het adres op die website
dan pak ik em weer op.
Talon = [Clan-Zodia]Hawkalicious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De droprate in NArose is bijzonder hoog, was een half uurtje wezen meppen op doonga's en smoulies, 5 talis, 4 binds, 2 blue items (hawker en dealer) en zooi material. Ook leuk zijn die +hp en +mp sterretjes, zijn dacht ik nooit in Prose geweest.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Haan

dotnetter

Zo te horen is NaRose erg goed bezig dus :) Heel misschien dat ik in september nog eens een kijkje ga nemen daar. Heb nog een lvl 80 hawker en lvl 50 dealer :)
Die +hp en +mp had je in Irose wel, was vooral op clanfield vaak erg fijn om snel wat leven te recoveren.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
SinergyX schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:42:
De droprate in NArose is bijzonder hoog, was een half uurtje wezen meppen op doonga's en smoulies, 5 talis, 4 binds, 2 blue items (hawker en dealer) en zooi material. Ook leuk zijn die +hp en +mp sterretjes, zijn dacht ik nooit in Prose geweest.
HP en MP sterretjes, das volgens mij een drop die in Irose ook al was.
Zijn de bloodcharms, sparklecharms en stamina sterretjes en pots dan ook terug in NaRose?

Ben ergens wel blij dat ik zo hard ben afgeknapt op pRose dat ik echt 0 zin heb om NaRose te spelen.
Ben nu bezig in af en toe wat vrije tijd met het weergaloze spel: Xeno tactic (is gratis)
Beetje turrets bouwen en de aliens afschieten.
Maar Rose dus ganz nicht mehr.

Volgende week kom ik trouwens meer in de buurt van de trouwe schare ROSE spelers. Ga ergens fysieke arbeid verrichten in de bossen bij Bladel (Brabant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ach, het is leuk af en toe te spelen, opmerkingen horen als je met je meistercart pimpend Junon in kom rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-11-2022

Str1ngS

Boe!

Zijn er ook nog mensen hier die op Aruarose spelen? Ik heb zelf een lvl73 Champ en 73 Cleric daar. Dualboxen pwnd :P (ja dat mag daar)

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
:w

lvl 40 dealer

activiteit -> +/- 10 min per week 8)7

Veel te druk met andere dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Local Host schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:20:

lvl 40 dealer

Als je eens buffs nodig hebt ofzo, kan je me wel vragen, dan level ik je wel een beetje ^^ IGN: Str1ngS

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 08:20:

lvl 40 dealer

:w :w
Long time no see,
Het word weer zomer, elk weekend een festival (Beeckenstijn, parkpop, born2bwild, artquake) en nog steets me huis aan het opknappen, en nog zo veel mogelijk in de zon zitten en uitgaan, je snapt het wel, vliegje heeft geen tijd voor rose meer :P
Maar waar zit iedereen nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Sombere mededeling voor jou dan ; maar wij kunnen Prose niet meer op EU heeft een ip-block gekregen :-/

Augustus gaat Prose ook voorgoed Power Off ....

We zijn dus gebonden aan NArose of { mja je snapt het wel } .

Zo'n beetje iedereen is inmiddels overgestapt naar WoW of een andere versie van Rose . Zelf heb ik het eigenlijk helemaal gehad zoals de meeste.

Ik weet het doet erg pijn om dit misschien te lezen voor je ; mede omdat jij zoals wij allemaal geen fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen ( * Local Host denk even terug aan de beta van Prose ) Jammer van zo'n bruut einde van iets wat een mooi spel had kunnen worden.

Helaas is de Rush On Seven Episode's -> Rush On Tree Episode's geworden voor ons allemaal.

Vanaf nu moet R.O.S.E. dan maar als R.O.T.E door het leven gaan ^_^

We kunnen iig zeggen dat we het spel van het begin tot het bittere eind hebben gespeeld met alle up's and downs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Jammer van zo'n bruut einde van iets wat een mooi spel had kunnen worden.
Amen _/-\o_

Daar ben ik het volledig mee eens, deze game had zoveel potentie en daar geloofde ik vanaf het begin heilig in. Jammer om te zien dat het door een aantal factoren toch niet zo mooi is geworden.

Ik had graag een groeiende playerbase gezien met een uitbreiding op de dingen die er al waren.
iRose vond ik geweldig met de Union wars en zeker de community. Jammer om te zien dat ze een andere weg zijn ingeslagen met Rose Evo en dat er veel dingen gewoon ontbraken die al in iRose zaten. Helaas nooit een CG op een officiele server gezien behalve die van de GM's dan.

Hopelijk komt er ooit nog een game die vergelijkbaar is met Rose, dan ben ik zeker van de partij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Psychoot schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:29:
[...]

Amen _/-\o_

Daar ben ik het volledig mee eens, deze game had zoveel potentie en daar geloofde ik vanaf het begin heilig in. Jammer om te zien dat het door een aantal factoren toch niet zo mooi is geworden.

Ik had graag een groeiende playerbase gezien met een uitbreiding op de dingen die er al waren.
iRose vond ik geweldig met de Union wars en zeker de community. Jammer om te zien dat ze een andere weg zijn ingeslagen met Rose Evo en dat er veel dingen gewoon ontbraken die al in iRose zaten. Helaas nooit een CG op een officiele server gezien behalve die van de GM's dan.

Hopelijk komt er ooit nog een game die vergelijkbaar is met Rose, dan ben ik zeker van de partij :*)
Ragnarok 2? ;)

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ragnarok2... Dat is gewoon puur masochisme. Hebben we al die tijd geleden onder het wanbeleid van Gravity voor Rose (denk terug aan alle problemen die Rose de afgelopen jaren gekent heeft) en dan ga je Ragnarok2 spelen. Sorry, maar dan ben je echt niet goed in je hoofd ofzo, lol. XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:32:
[...]

Ragnarok2... Dat is gewoon puur masochisme. Hebben we al die tijd geleden onder het wanbeleid van Gravity voor Rose (denk terug aan alle problemen die Rose de afgelopen jaren gekent heeft) en dan ga je Ragnarok2 spelen. Sorry, maar dan ben je echt niet goed in je hoofd ofzo, lol. XD
Een van de redenen waarom ik private speel, Irose > Rose evo

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Psychoot schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 19:29:
[...]

Amen _/-\o_

^^ met hem.

Jammer dat een grote titel, want dat is ROSE, zo moet eindigen. Het spel was eenvoudig te begrijpen en daardoor een makkelijke stap in de MMORPG wereld voor veel spelers. Gecombineerd met een uniek concept was het echt een mooie titel. De tijd die ik in Rose gestoken heb, heb ik er dan ook veel van genoten. Ook al ben ik nooit erg hoog gekomen.

Natuurlijk hoop ik dat er ooit nog een game komt die Rose mag evenaren danwel overtreffen. Dat spel zal ik zeker gaan spelen. Tot die tijd doe ik het even met World of Warcraft.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Str1ngS schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 21:53:
[...]

Een van de redenen waarom ik private speel, Irose > Rose evo
Same here, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Ik zie niet in waarom iedereen opeens compleet stopt met Rose, nu snap ik dat je hier niet zomaar over private servers mag praten, maar daar vind je nog wel steeds ondersteuning voor de Irose clients, ik kan je zo 2 servers zeggen (pm me maar) waar er nog support word geleverd en bug fixes worden gedaan. Je kan zelfs doneren als je graag betaalt voor je game.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Str1ngS schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:33:
Ik zie niet in waarom iedereen opeens compleet stopt met Rose, nu snap ik dat je hier niet zomaar over private servers mag praten, maar daar vind je nog wel steeds ondersteuning voor de Irose clients, ik kan je zo 2 servers zeggen (pm me maar) waar er nog support word geleverd en bug fixes worden gedaan. Je kan zelfs doneren als je graag betaalt voor je game.
1. Het is geen officeele ondersteuning. Of beweer je soms dat ze samenwerking met de uitgever (gravity dus).
2. Alle nieuwe content die men eventueel toevoegd is illigaal.
3. Voor het zelfde geld krijgen die lui weer ruzie whatever en is het morgen down.
4. Doneren voor pserver ben je hellemaal goed bij je hoofd? 8)7

Nee laat maar lekker zitten ik speel liever een game waarvan je tenminste weet dat support/nieuwe content etc allemaal prima geregeld zijn. :w
cardinal808 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:04:
[...]

Ehm, hoe vaak zijn de offcieele servers gesloten en hoeveel rose servers zijn er geweest. Volgens mij verhuizen er nu mensen naar de derde server.
Was dat nou voor vergelijking? In mijn belevenis is het nog steeds een veel groter risico om al je tijd in een pserver te steken dan laten we zeggen een Narose. En in pservers heb je altijd nog dat ons kent ons ben je vriendje van gm kan je gratis stuff krijgen. Nee lama das nou niet echt eerlijk of wel :/.

En welke officeele server zijn gesloten? Erose is failiet gegaan Krose eigenlijk hetzelfde en Prose sluit gewoon omdat ze geen toekomst meer in het geheel zien en het te weinig opbrengt. En dat kan je ze moeilijk kwalijk nemen of niet?

Maar goed mede door die zaken die je aangeeft heb ik zelf destijds besloten om me heil ergens anders te zoeken omdat ik al het onzekere gedoe gewoon zat ben en beetje moe werd van alleen maar grinden grinden grinden (daarnaast is er immers niet veel te doen in rose) op tigtal mobs dat werd na al die tijd (ben in Irose pre reset al begonnen) gewoon te saai. Heb nu tenminste wat gevonden waar het niet alleen maar draait om mobs hunten. Enigste wat ik van Rose nog zie is af en toe me eigen pservertje en thats it.

Tis gewoon een euwige zonde omdat de game met paar kleine dingen zoveel beter had kunnen zijn. Maar goed het is nu eenmaal niet anders. Leven gaat gewoon door en het zijn immers alleen wat domme pixels ;).

[ Voor 48% gewijzigd door William/Ax3 op 11-07-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:25
William/Ax3 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:56:
[...]

1. Het is geen officeele ondersteuning. Of beweer je soms dat ze samenwerking met de uitgever (gravity dus).
2. Alle nieuwe content die men eventueel toevoegd is illigaal.
3. Voor het zelfde geld krijgen die lui weer ruzie whatever en is het morgen down.
4. Doneren voor pserver ben je hellemaal goed bij je hoofd? 8)7

Nee laat maar lekker zitten ik speel liever een game waarvan je tenminste weet dat support/nieuwe content etc allemaal prima geregeld zijn. :w
Ehm, hoe vaak zijn de offcieele servers gesloten en hoeveel rose servers zijn er geweest. Volgens mij verhuizen er nu mensen naar de derde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Leuk, laten we de hele <foute>rose vs officiele rose maar even buiten GoT :)

Gister even in contact geweest met oude starcraft maatje, een japanner. Hem gevraagt Jrose eens te bekijken, hoe het werkt en wat er al is veranderd. NArose lijkt ingesprek te zijn met die gasten, alleen nog niets officieel.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:43:
Sombere mededeling voor jou dan ; maar wij kunnen Prose niet meer op EU heeft een ip-block gekregen :-/

Augustus gaat Prose ook voorgoed Power Off ....

We zijn dus gebonden aan NArose of { mja je snapt het wel } .

Zo'n beetje iedereen is inmiddels overgestapt naar WoW of een andere versie van Rose . Zelf heb ik het eigenlijk helemaal gehad zoals de meeste.

Ik weet het doet erg pijn om dit misschien te lezen voor je ; mede omdat jij zoals wij allemaal geen fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen ( * Local Host denk even terug aan de beta van Prose ) Jammer van zo'n bruut einde van iets wat een mooi spel had kunnen worden.

Helaas is de Rush On Seven Episode's -> Rush On Tree Episode's geworden voor ons allemaal.

Vanaf nu moet R.O.S.E. dan maar als R.O.T.E door het leven gaan ^_^

We kunnen iig zeggen dat we het spel van het begin tot het bittere eind hebben gespeeld met alle up's and downs.
Dus me mooie Prose clannetje is verdwenen achter een IP BLOCK ?? MY GOD.. domme phino's blokken ze die paar mensen die spelen ook nog,
Narose heb ik nisk meer, al me items des tijds weg gegeven....
Ik hou het nog wel effe op Ruff dan maar, zins ik daar gewoon alles heb, en geen zin heb alles weer op te moeten bouwen in NArose.

Einde van Rose (Rote) dus :(
:'( Irose Prereset 104 Champ, 7x mage, 4x hawker
:'( Irose Na Rereset 103 Raider,

Erose/Prose,
:'( 148 Artisian
:'( 147 Mage
:'( 145 Raider
:'( 11x Scout
:'( 5x soldier

NArose
:'( 138 Knight
:'( 112 Mage

RuffRose
:9 157 Raider
:9 137 Scout
:9 92 DexCleric
:9 73 Scout
:9 53 Dealer

+/- 1700 LvL's en dan miss ik nog zat 2de accounts en zo :P
jammer dat dat nu allemaal verloren gaat :(
Maar als je ooit zin hebt om naar ruff te komen local, PM me dan maar :D

Maar we zullen LoT wel weer opbouwen in RO2, heb zo veel lol met jullie in de clan gehad altijd, dus als RO2 uit is bouw ik daar wel nieuwe LoT :D

(PS, had graag WoW komen spelen.. maar vind het gewoon klote spel, dus wacht wel op RO2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RO2 ;) niet RA2 :P
of je wil echt dolgraag Red Alert 2 spelen? :P En ik ben dus niet de enige die zo over WoW denkt :Y

[ Voor 88% gewijzigd door SinergyX op 11-07-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
TerrorJaapStyleMode

2,5 jaar spelen en dan zo behandeld worden , das F^cking niet normaal man !

TerrorJaapStyleMode Off

Idd RO2 misschien tegen die tijd maar eens proberen als daar dan beoefte aan heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Reageer netjes, of reageer niet ;)

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 11-07-2007 22:52 ]

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Nee ik denk niet te minactend over pservers (zolang ze nog grijs zijn moeten ze het vooral blijven doen). Maar zoals je ziet heb ik nog meer redenen om daar niet op te beginnen. En je kan zeggen wat je wilt maar op die grote pservers gebeuren die zaken ook gewoon. Desalniettemin wens ik jullie er veel succes op.
Local Host schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:39:
Mijn hunter daaro is inmiddels lvl 4 :P en zal vanaaf mijn Friendlist eens gaan uitbreiden op Daggerspine ;)
*O*
offtopic:
Ben er vanaf 18.30-19.00 wel

offtopic:
@Ph4 kep die spellfire robe nu eindelijk kunnen craften en heb gelijk gerespecced naar fire omg wat een dps verschil >< verschil icebolt firebolt is +-500dmg imba xD

[ Voor 37% gewijzigd door Crash op 11-07-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:05:
RO2 ;) niet RA2 :P
of je wil echt dolgraag Red Alert 2 spelen? :P En ik ben dus niet de enige die zo over WoW denkt :Y
Sry ben niet echt wakker :/ (beetje slaap tekort)
@Privete gedoe..
Ag dat zomige mensen alles krijgen via GM's kan ik niet meer mee zitten, heb ook full G7's en F-F uniek en zo, en dat op eerlijke manier, dus verpest mijn spel niet dus zit ik er ook niet mee. Verder is het gewoon lekker makkelijk daar en das wel oke zins ik geen tijd/zin heb zo veel moeite te doen om weer een char op te bouwen.
Verder krijgt ruff wel zeldfe problemen als alle andere rose's nu, te veel High lvl's die niets te doen hebben...
Tijd voor RO2 dus, iedereen weer lekker op 0 en zo :D

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Idd wat heb je nu voor lol als je zelf makkelijk letterlijk binnen 10 min 2 bil op je rekening hebt staan 999x bloodcharm en 999 vital jams en alle GM commands kunt gebruiken

Happy lvl-ing @ unsecure private server ^_^

Erg jammer dus .... Maar schijnbaar hebben mensen daar nog steeds de lol van. 35x exp joepie maak dan iedereen meteen 250 dan heb je ook nog een uurtje lol voor het gaat vervelen .

Vlieg moet denk ik ook maar eens naar het spel komen wat de meeste nu spelen . Mijn hunter daaro is inmiddels lvl 4 :P en zal vanaaf mijn Friendlist eens gaan uitbreiden op Daggerspine ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Idd wat heb je nu voor lol als je zelf makkelijk letterlijk binnen 10 min 2 bil op je rekening hebt staan 999x bloodcharm en 999 vital jams en alle GM commands kunt gebruiken

Erg jammer dus .... Maar schijnbaar hebben mensen daar nog steeds de lol van. 35x exp joepie maak dan iedereen meteen 250 dan heb je ook nog een uurtje lol voor het gaat vervelen .

Vlieg moet denk ik ook maar eens naar het spel komen wat de meeste nu spelen . Mijn hunter daaro is inmiddels lvl 4 :P en zal vanaaf mijn Friendlist eens gaan uitbreiden op Daggerspine ;)
ja wat is je IGN knakker heb alleen rakker nog gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch geen WOW he ? Anders Linkje :P ?
(Ruff is maar 2xexp en kan je echt geen GM commands'gebruiken hoor :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:48:
[...]

Toch geen WOW he ? Anders Linkje :P ?
(Ruff is maar 2xexp en kan je echt geen GM commands'gebruiken hoor :P )
local bedoelt wel WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baggerspel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep jammer dat het nu echt weg is

Erose/Prose
Raider 162
Bourgious 98
Artisan 65
Knight 50

Narose
raider 116
dealer 49

Irose
raider 45

Ruffrose wat nog voortleefd:
Raider 111
knight 50
bourgious 76
artisan 45
Scout 30 :*)

Mensen die ruffrose zitten of gaan add me ingame IGN Sacardus of Tyreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nee, Daggerspire. Daar zitten we op :P

[/ WoW onderwerp]

En nu weer verder over Rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:17
Wat is RuffRose?? Kan iedereen daar gewoon spelen?? Of moet je daar allemaal troep mee doen voordat je kan spelen?? Betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Killzone schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:52:
Wat is RuffRose?? Kan iedereen daar gewoon spelen?? Of moet je daar allemaal troep mee doen voordat je kan spelen?? Betaald?
pssttt www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Gedaan, en gevonden. Ik heb de officieele site, maar daar vind ik geen antwoorden op een aantal vragen?? (ook voor EU?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Als er niet opstaat is het niet van belang ;) ( gouden tip )

Maargoed ben benieuwd wat er verder nog doorontwikkeld word en in Na-rose komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone Krggagagagagh niemand ziet dit:
Het rose wat hier niet vertoond mag worden of over gesproken mag worden want dat is UITERST verboden want het is ILIGAAL en is dus die site die jij gevonden hebt en dus voor iedere idioot net als jij toegankelijk netzoals jij je ILIGALE songs download op LimeWire of welk progamma dan ook dus instaleer die shit en veel plezier op een server die mensen erg waarderen _/-\o_ succes maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Local Host schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:58:
Maargoed ben benieuwd wat er verder nog doorontwikkeld word en in Na-rose komt.
Zul je zien dat je de komende 2 jaar nauwlijks iets over Rose hoort en dan ineens het spel opnieuw op de markt wordt gegooid en dan wel helemaal af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Zoiets als nu het geval is ;) Spel is "gratis" en moet je eens kijken hoeveel mensen eropaf duiken.

Mja sommige hier hebben het met mij toch 2,5 jaar en 5 versie's / tegenslagen volgehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
RuffRose> Servers are currently inspected :/ ....

Gaat weer lekker :/ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een roque op daggerspine, add me maar ign: Deempjuh :-)
ben echt nog een noob veel te uitgebreid spel ! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 22:34:

Ruff-Rose Status
Page updated 19 seconds ago.
+ Login Server: Up!
+ - RuffRose 1: Up!
| + - Chan #1 (Aegis): Up!
| + - Chan #2 (Athena): Up!
+ - RuffRose 2: Up!
| + - Chan #1 (Izar): Up!
Hits: 375032

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Probeer ook eens Arua, die heeft wat hogere rates (8x exp, en binnenkort komt er een 35x exp). Deze ligt minder vaak plak en is best leuk om op te spelen (ondanks de hogere rates). Er zitten dorgaans zo'n 500~600 mensen op.

Ruff heeft ook intern wat problemen, er zijn namelijk een paar GM's weggelopen..

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:25
Str1ngS schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 08:58:
[...]
Ruff heeft ook intern wat problemen, er zijn namelijk een paar GM's weggelopen..
Mwah dat was een paar maanden ook het geval. Ik heb inmiddels twee roll-backs meegemaakt, waar de eennalaatste de meest erge was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Jongens ik wil hier eigenlijk verder geen Namen meer horen van geen legale servers. Blijf alsjeblieft gewoon inhoudelijk babbelen zonder namen te noemen of door te strepen ! Ik zou het zonde vinden als er op dit Topic een slotje komt en er geen Rose topic meer geopend mag worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo als local al zij, jammer genoeg is GoT niet het forum om het over ruff te kunnen hebben, zins het de vraag is of het legaal is of niet, blablabla, Je snapt het wel.

Zins alleen NArose er nog is, kunnen we het beter het NArose Topic gaan noemen :)
Maar zins er maar paar mensen NA spelen, zal dit topic beetje uitsterven ben ik bang voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Dus gewoon alleen inhoudelijke picture's en discussie zonder een naam te noemen. Dan moeten de mensen zelf maar bedenken hoe logisch het is dat je over een Na-rose of over X-Rose babbeld ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

offtopic:
Was gezellig gister hoor ^^

Bedenk me net enigste drie chars welke ik nooit gehad heb zijn een Arti/Knight/Scout. Nouja erg jammer maar tis eenmaal zo. Me al time favorite zal desalniettemin Mage blijven all time imba lvl'er }). Ode aan mage power :').

[ Voor 4% gewijzigd door William/Ax3 op 12-07-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Wist niet dat RuffRose illegaal ofzo was?? Dat was dus een van m'n vragen..

Maargoed, ik heb pas een 3 dagen trial gedaan van LotRO, en toen wist ik weer hoe leuk ROSE was. Hmm, ik hoop dat het ooit nog eens goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Legaal: NArose, Prose, Jrose (rest is dood EU/K/I), klaar,eind, finish, finito.
Alles dat niet heet als bovenstaande = illegaal. sim-pel.

Hebben we dat ook weer gehad, dus hoeft er ook geen naam meer te worden genoemd :)
Servers down van Rose, heeft geen nut hier te melden, wij kunnen ook weinig, zeker op die servers :)

Het zou jammer zijn dat uiteindelijk dit topic puur door zoiets dicht gaat.

Mage is altijd imba geweest, al pre-Evo was permafrost een heerlijke power. Helaas was toen ook knight heerlijk sterk, 3 AoE's (1 met def/dodge down) en nonstop spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:00:
[...]

offtopic:

Bedenk me net enigste drie chars welke ik nooit gehad heb zijn een Arti/Knight/Scout. Nouja erg jammer maar tis eenmaal zo. Me al time favorite zal desalniettemin Mage blijven all time imba lvl'er }). Ode aan mage power :').
SCHAAM JE :P
Ik heb wel van elke char wel wat gehad, maar was alleen niet zo dol op bourg's met hun lijpe launchers, vind zo geen pan die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
R.I.P Rose

Irose pre-reset
lvl 54 hawker -> Raider
Irose after reset
lvl 69 dealer -> Artisan
Erose
lvl 82 muse -> Mage
NaRose
lvl 74 soldier -> Champ
Prose
lvl 142 Mage
lvl 78 Muse -> Cleric

Mijn bescheiden lijstje low lvl's. Maar wel het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wat ik me kan herinneren:

Irose pre-reset
lvl 6x hawker
na reset
lvl 4x mage
lvl 6x warrior
Erose
lvl91 soldier -> knight
lvl61 cleric
lvl48 dealer
Prose
lvl91 -> 137 knight
lvl61 -> 72 cleric
lvl87 warrior (champ spear)
lvl38 mage
lvl42 hawker (2de account)

Alleen dan nog over:
NArose
lvl68 warrior (champ sword)
lvl51 mage (cleric)
Maar wel met meistercart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:00:
[...]

offtopic:
Ja zeker :D

Alleen dit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
hahaha wist niet eens dat je zo chars kon opzoeken ^_^

pwned ik ben idd een Toepasselijke koe -> m00

Als ze zoiets nou ook eens voor R.O.S.E. hadden gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:58:
[...]

SCHAAM JE :P
Ik heb wel van elke char wel wat gehad, maar was alleen niet zo dol op bourg's met hun lijpe launchers, vind zo geen pan die dingen.
Nouja me Na Bourgh was anders wel uberleet in die periode met appen ;). Tering veel ap10 geapped enzo was echt me money making machine alleen door gewoon te lvl'en xD.

Schopt nog steeds tegen Amafi en Fly om ook te komen O-)
Amafi schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:03:
[...]
Liggen die CD's met de installs nog ergens in winkels voor weinig? Gaat wat sneller dan downloaden of niet?
offtopic:
Basis 14.99

Crusade 16.99
Is een Boek 8)7

Crusade 34.99 Is vast ergens anders wel goedkoper te vinden.

Set 44.99

Als je slim doet kan je daarmee 40dagen mee spelen.
En een gratis trial?
offtopic:
Die kan 1 van ons je wel geven. Moet je wel de game dowen ;).
Str1ngS schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:08:
Hallow, dit is het Algemenalgemene ROSE topic. Houd die WoW discussie maar in het WoW topic of in op MSN, maar niet hier iig.
In feite heb je hellemaal gelijk. Ik zal het niet meer doen. Maar lees voor je post, is ff je zinnen wat beter door. Het leest niet erg prettig op die manier.

[ Voor 79% gewijzigd door William/Ax3 op 13-07-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
William/Ax3 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:55:
[...]

Nouja me Na Bourgh was anders wel uberleet in die periode met appen ;). Tering veel ap10 geapped enzo was echt me money making machine alleen door gewoon te lvl'en xD.

Schopt nog steeds tegen Amafi en Fly om ook te komen O-)
Auw, doet pijn AX3.

Local was me gisteren ook al aan het spammen over msn. Beloof dat ik een keertje kom kijken in WoW. Maar zoals mijn agenda er nu uit ziet heb ik in augustus nog wel ergens een gaatje.

Liggen die CD’s met de installs nog ergens in winkels voor weinig? Gaat wat sneller dan downloaden of niet?
En een gratis trial?
Die kan 1 van ons je wel geven. Moet je wel de game dowen .
Dacht dat ik ooit een actie zag 1,5 euro voor een CD met WOW, maar dan maar donwloaden.

[ Voor 12% gewijzigd door Amafi op 13-07-2007 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij dynabyte is de normale wow 10 eurootjes en je kan een 14 dagen free trial kopen voor 3 euro met installatie erbij!

en als je je account aanmaakt op de volgende site krijg je ook nog eens 10 dagen extra : Klik hier!

ben level 13 roque atm, quests beginnen nu al hard te worden, we probeerden met 4 man de boss in ragefire chasm te doden, we werden hard afgeslacht toen kwam een level 70 gast ons boosten
niet normaal hoeveel groene drops we kregen,

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Hallow, dit is het Algemen ROSE topic. Houd die WoW discussie maar in het WoW topic of in MSN, maar niet hier iig.

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
^^

mee eens is :P

Nog nieuws over de ontwikkelingen binnen na-rose ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kijk mensen :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3ef79c21a4f9f6f1625534f135eda8be/full.jpg

Jaja, LoT nu ook in WoW. En voor degene die allemaal WoW gaan spelen. Jullie zijn allemaal welkom in de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
Moet je wel even erbij vermelden in welke Realm je zit ;)

EDIT: Oops, je sig ;) Daggerspire dus!

[ Voor 26% gewijzigd door Arjan90 op 13-07-2007 18:02 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 17-09 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Dit is dus niet het WoW topic, maar het ROSE online topic, hou de 2 dan ook gescheiden, voor de zoveelste keer!

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Idd beter kun je leuke pics posten van R.O.S.E. :) zal eens kijken of ik wat uit mijn collectie nog kwijt kan hiero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fuelke schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:52:
[mbr]Dit is dus niet het WoW topic, maar het ROSE online topic, hou de 2 dan ook gescheiden, voor de zoveelste keer![/mbr]
Uh ja, sorry Fuelke :>

* Zeror maakt strafwerk

Ik mag niet over wow praten in het rose topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu ook weer, toch weer leuk :D. Ben nu nog maar level 10, dus ik ga maar eens een job kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog Gefeliciteerd trouwens rakkertje, ouwe lul :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 03:29:
O-) 22 jaar. Pffff. Ik wordt oud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 09:26:
[...]

O-) 22 jaar. Pffff. Ik wordt oud :P
*kuch* broekie *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Voor mij blijf je nog een knulletje hoor :p hahaha

Gister even een rose-char aangemaakt en ge-bloodcharmed-powerleveld . Had maar 30 charms nodig op 999 ridler jelly beans ;)

dus een visitor van lvl 250 is best leuk :) Alleen kan die niets.

Nu nog ff wat andere chars maken en dan lekker beetje relax door Eldeon heen met me meister ;)
Onder welke steen kom jij spontaan vandaan :P haahaha

[ Voor 23% gewijzigd door Local Host op 17-07-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 03:29:
@ Damy. Dit is waar ik het net over had over rested exp: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rakker,,,, dit is het rose topic niet het wow topic O-)

omg echt te uitgebreid spel :p
Local Host schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 07:45:
Vanavond gaat er een nieuwe channel de lucht in. Eens kijken of ik daar ook een char kan levelen. Zal wel een dealer of hunter worden :)
WoW verslaafd ? :p
want het is volgens mij een Scout :p

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Vanavond gaat er een nieuwe channel de lucht in. Eens kijken of ik daar ook een char kan levelen. Zal wel een dealer of hunter worden :)

R.O.S.E. blijft een leuk spel voor erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 02:53:

[...]

WoW verslaafd ? :p
want het is volgens mij een Scout :p
Nee als ik hier praat praat ik opver R.O.S.E. :) 2 uur till countdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Countdown naar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
een nieuwe channel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Str1ngS

Str1ngS

Boe!

Je bedoelt zeker de nieuwe HR channel ;). En gezien het tijdstip waarop je dit post heb je lekker zitten levelen :D. Welk level ben je? en welke class ;) Ik ben zelf nog maar 20 (niet zoveel tijd) en dualbox met een Artisan en Cleric :D

TnI 4 Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Nee hoor sommige mensen moeten er weleens vroeg uit om aan de andere kant van het land te systeembeheren :P

Mijn level is nog maar 29 hawker en heb idd maar 30 min gespeeld waarvan 20 min bezig met me job quest :P ign LoCaLHoST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot, ik lees net op internet dat pROSE gratis is geworden.
Een beetje dom van me, dat ik er dus zo laat achterkom..
Maar, de downloadlink is down? Iemand die een goede link heeft?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Woot, gratis en eind augustus helemaal stopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo dat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

KLIK
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:12:
Humz, dus 't is gewoon weer het oude verhaal, net als bij vorige ROSE servers, die down gingen?
Neen.

Irose ging dicht omdat beta voorbij was.

Erose ging dicht omdat ze geldproblemen hadden.

Prose dus omdat er geen nieuwe content voor hun komt en de technische ondersteuning gestopt is (zeggen ze dus).
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:15:
Ah, ze zeggen het. Maar 't kan net zo goed zijn omdat ze geldproblemen hebben dus?
Geen idee vraag het ze ><. P.s er is niet voor niets een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif edit knop.

[ Voor 72% gewijzigd door William/Ax3 op 20-07-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humz, dus 't is gewoon weer het oude verhaal, net als bij vorige ROSE servers, die down gingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah, ze zeggen het. Maar 't kan net zo goed zijn omdat ze geldproblemen hebben dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:15:
Dat denk ik niet echt, ja misschien dat Rose minder geld in het laatje brengt dan gehoopt :P
RO2 is volgens mij in Korea erg kortbij de launch.
Japan heeft ook zijn site geopend voor RO2.

Over een internationale launch is helaas nog niks bekend, zal begin volgend jaar zijn denk ik.

Ragnarok Online 2 heeft gewoon meer prioriteit dan Rose Online, ROSE prio is dan ook gedaald naar een absoluut 0-punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 18:05:
[...]

Dat denk ik niet echt, ja misschien dat Rose minder geld in het laatje brengt dan gehoopt :P
RO2 is volgens mij in Korea erg kortbij de launch.
Japan heeft ook zijn site geopend voor RO2.

Over een internationale launch is helaas nog niks bekend, zal begin volgend jaar zijn denk ik.

Ragnarok Online 2 heeft gewoon meer prioriteit dan Rose Online, ROSE prio is dan ook gedaald naar een absoluut 0-punt.
Ah, ok.. Dacht ik gratis een goed bezochte server te kunnen spelen.. Krijg je dit weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Zo na weer een uurtje spelen inmiddels bezig met sec job quest :) jammer dat met mij er ong 100 andee die quest ook aan het doen zijn :D

Wel lachen hoor scout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Yo mensen.

ff een bericht vanuit het oh zo zonnige Callela. Zit hier echt te genieten van het weer en uiteraard de wijven :P Dat ik de eerste nacht al een in mn bed had liggen :)

Hier ben ik nog tot volgende week woensdag. Daarna ben ik gewoon weer terug.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.