[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Topicstarter
Al die kiddo's nu "WTF is an ip-adress? " " Where can i find my ip-adress? " Gaat lekker dus weer ^_^

Willen ze u handmatig ip-adressen in de exeption database gaan toevoegen ?!

pffff

[ Voor 31% gewijzigd door Local Host op 28-06-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
leuk als je een dynamisch ip-adres hebt :)

@ hieronder

daggerspine zit ie met mij gerwin en ax3

[ Voor 41% gewijzigd door ph4nt0m op 28-06-2007 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
ph4nt0m schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 14:15:
leuk als je een dynamisch ip-adres hebt :)
Idd iemand die op chello zit :w

Denk dat het tijd begint te worden voor andere hobby. Was op de achtergrond al langzaam bezig met WoW misschien dat ik dat maar eens moet gaan oppakken in de tijd dat ik ff vrij heb.

Heb een lvl 10 char inmiddels op ghost blablabla

Owja tijdje geleden Ceteus teruggevonden op een server *; ^) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar moet je dus nu om PRose te spelen je IP-adres geve :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
@ wasmachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

dus wtf hebben ze nu eigenlijk gedaan? de reden van de downtime....??

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Wat ik zelf verwacht is dat ze denken dat er veel hackers enzo uit EU komen. Dat ze daarom alle EU adressen blokken. Als je je ip opgeeft gaan ze denk ik controleren of of jij 1 van die lui bent.

waarom de downtime eerlijk gezegt geen id. Ik had de stille hoop dat ze met de downtime een script over de database lieten lopen die de max stats eruit filterd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
4th schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:21:
dus wtf hebben ze nu eigenlijk gedaan? de reden van de downtime....??
Misschien lag de loginserver eruit door een DoS attack vanuit een ip-range buiten ph.
En hebben ze het nu gewoon dicht gegooid voor buiten de EU.

@Local, lol anders heb je rond dezelfde tijd het zelfde idee.
Haan schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:51:
Er komen anders genoeg hackers uit Ph zelf, want ze staan nota bene openlijk te adverteren via een shop, vaak met telefoonnummer en al 8)7
Hehe, ik heb ook een filipijns nummer. Alleen is mijn beltegoed op :+

[ Voor 39% gewijzigd door Amafi op 28-06-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:39

Haan

dotnetter

Er komen anders genoeg hackers uit Ph zelf, want ze staan nota bene openlijk te adverteren via een shop, vaak met telefoonnummer en al 8)7

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 13:33:
[...]

Staat in de announcements, zal wel gevalletje IP-block zijn.
Waar staat dat precies? kan het niet vinden op http://rose.levelupgames.ph/index.php

Anyway, iemand al gemaild? Vind het maar raar dat je je ip moet mailen, hoe zit het (zoals hier al gezegt) met de mensen met dynamic ip?! Gekke pinoy's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

kan ik niet op.... bah, heb dus ook die .co.kr versie nu... me laatste roseinstall is dus ook naar de klote... kan hem niet op me vista installe, op xp lukt ook niet meer ivm met gameguard error... volgens mij ben ik klaar met rose...

[ Voor 33% gewijzigd door 4th op 28-06-2007 17:22 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Ik heb wel een zipje ( redelijk uptodate) je weet hoe je me kunt contacten ;)

[ Voor 151% gewijzigd door Local Host op 28-06-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:58:
Ik heb wel een zipje ( redelijk uptodate) je weet hoe je me kunt contacten ;)
is dat 127.0.0.1? local???? :P

tja wel vervelend voor je 4th zowiezo is t een raar iets dat het spel gaat updaten van koreaanse versie of w/e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

thx local, you got mail :)

is dit btw nu de goeie of de foute versie:

http://prose.wask.org/ROSE_EVO_100_123_Main.exe

want die gaat volgens mij rechtstreeks naar de .co.kr.....

(lettertype in de patcher van hoeveel bytes is anders...)

edit: blijkbaar zijn we ook geband van de patchserver aangezien alles meteen naar .co.kr gaat

[ Voor 30% gewijzigd door 4th op 28-06-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link bij mij werkt ook niet :S Wat staat daarop vermeldt dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:14:
[...]

Die link bij mij werkt ook niet :S Wat staat daarop vermeldt dan ?
Mimoun, je ben ook nie zo slim heh, moet je registered voor zijn!!

Offtopic: Ook nog actief op Rose? :D

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:55:
Dit jaar staat er weer aardig wat leuks te wachten in MMO wereld :P
Fiesta is leuk, maar niet voor lang, Cabal is nu F2P gegaan met shop, bevalt erg goed (woo voor exp cards en auto-use pots :P), CoH komt nog met 2 updates dit jaar, RO2 las ik staat voor september public geplanned (mmorpg.com staat een stukje over). Tabula Rasa zit ik nu in de beta, moet ik nog downloaden/installeren.

Nu zullen de nieuwe devs toch echt iets moeten gaan bouwen voor NA en P, of het zal snel afgelopen zijn met Prose (NArose heeft nog erg veel spelers en behoorlijk betrouwbare servers/support).
speel ook cabal en fiesta, fiesta is idd wel leuk voor eventjes maar niet echt lang, cabal kan je wel langer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Net mailtje van rrrrr rose, adviseren over te stappen naar A... rose :P Het einde van rrrr rose is in zicht ;)

Hoop wel bij Cabal dat ze die premium channels dicht gooien voor de f2p'ers, wat een berg kansloze 12 jarige nederlanders lopen er rond zeg :/ k... dit, k... dat

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 29-06-2007 09:54 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Ik had idd van .RUA-rose ;) :P al het eea gelezen. Ik denk dat ik volledig ga kappen met het rose verhaal. geen zin om WEER tijd en energie te steken in een rose-char.

Inmiddels met een kamaraad bezig op WoW denk dat ik op de server waar veel gotters actief zijn ook een char ga lvl-en.

Uiteraard op mijn eigen tempo want er zijn een hoop dingen die iets meer prio hebben op het moment voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:46
Weet iemand al beetje wat er gaande is bij pRose? Want dit duurt wel een beetje heel lang :S ze houden je ook zo lekker op de hoogte... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

lees deze en vorige pagina, wordt het wel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Dus ze kappen er mee? of ze blocken gewoon alle non-ph landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
NetXtreme schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:57:
Dus ze kappen er mee? of ze blocken gewoon alle non-ph landen?
Lees deze en de vorige pagina dan wordt alles duidelijk

ontopic: Iemand al zijn ip gestuurd en een reactie gekregen of zijn account ge-enabled?

[ Voor 16% gewijzigd door Amafi op 29-06-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
ik ga niet eens meer de moeite nemen ; ik voel me eigenlijk gewoon genaait .... Maar als ik forum van prose volg heb ik nog geeneen EU gezien die er alweer inzit ....

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetXtreme
Nee, maar op pRoseGuru staan ook mensen die uit philipines komen, maar ook niet kunnen inloggen...

[ Voor 3% gewijzigd door NetXtreme op 29-06-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schijnbaar hebben ze daar nu dus een probleem en ze staan er alleen voor, Gravity doet er niks aan :P
Zijn schijnbaar server instellingen, maar ze hebben een tijd geleden het personeels bestand vernieuwd, en daarmee ook bezuinigd op ict personeel :P
Gravity zelf, iig het developement team vind de situatie wel 'lachen' XD
Ik heb vernomen van Daves dat wow komende week bij de blokker in de aanbieding komt, dus allemaal ff een licentie halen en spelen maar? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al @mail gestuurd... maar ik w8 nu al 2 dage :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:12:
Schijnbaar hebben ze daar nu dus een probleem en ze staan er alleen voor, Gravity doet er niks aan :P
Zijn schijnbaar server instellingen, maar ze hebben een tijd geleden het personeels bestand vernieuwd, en daarmee ook bezuinigd op ict personeel :P
Ik heb vernomen van Daves dat wow komende week bij de blokker in de aanbieding komt, dus allemaal ff een licentie halen en spelen maar? :P
Vraag me af waarmee ze dan het personeelsbestand hebben vernieuwd. :+
Denk voornamelijk goedkoop en niet gehinderd door enige kennis. Soort van filipijnse melkert banen?
Ze zijn meestal nog te stom om ook maar iets op de Roseboards te schrijven.

En een game-provider zonder voldoende ICT personeel. Handig :p
* Amafi gaat twijfelen over een licentie voor dat ene vrije uurtje in de week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik moet maar weer Oblivion gaan spelen denk ik :P Heb de uitbreiding nog niet gehaald, dus dit is wel goed moment lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:12:
Sterker nog Bij E-plaza kost de basisset maar 10 euro :)

En op www.wow-europe.com kun je alles gewoon legaal downloaden en dan met je creditcard betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 16:29:
[...]

Sterker nog Bij E-plaza kost de basisset maar 10 euro :)

En op www.wow-europe.com kun je alles gewoon legaal downloaden en dan met je creditcard betalen :)
of met debit card :) bankafschrijving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele slimme zet van LUG, het is naaiend voor ons, maar erg tactisch van hun. Ongeveer een jaar geleden hebben ze een contract gesloten met hun ISP voor internationale bandweight (of hoe je dat wil noemen), en kennelijk was nu het moment voor hun om dat te cancellen en daarmee op kosten te bezuinigen, zodat ze pROSE nóg beter als uitgemolken koe kunnen positioneren.

Het slimme aan deze zet is, dat.. ze zeggen wel dat je weer toegang kan krijgen als je een email naar Lilith stuurt met je IP adres, maar er zal niks mee gedaan worden. Die emails zullen niet eens geopened worden. Kan ik je garanderen. Voor het grote publiek lijkt het dan alsof er niks is gebeurt, en dat het gewoon een soort technische verandering is ofzo. Hierdoor behoudt LUG hun gezicht tegenover hun grootste klanten groep, de filippijnen. De volgende stap is dat alle Europeanen van de pROSE Boards gebanned zullen worden, zodat ook het geklaag van Europeanen niet meer zichtbaar zal zijn voor de filippijnse spelers.

Ik vind het opzich heel lullig, want ik voelde het ergens wel aankomen. Al tijden geleden ging het gerucht rond dat Europeanen geen toegang meer zouden hebben. Ik heb destijds Lilith hier nog op aangesproken op YM, die ontkende het in z'n geheel en probeerde het af te schuiven op PrimeDefender en Phage, dat die slechte intensies zouden hebben.... Maar tegelijkertijd heb ik wel van haar persoonlijk die "verloren converted moonies", van toen pROSE F2P werd, een paar weken terug gekregen. Waarom zou ze die moeite doen als ze wist dat we geblokt zouden worden? Ik denk dat het een beslissing van bovenaf binnen LUG is.

Ik zelf had al een tijdje geleden genoeg van die LUG-talk crap. Diverse keren was er bijna spraken van "EU-events" (or "EU-only", if you like). Maar die zijn keer op keer op het laatste moment gecancelled door someone high, nadat vol uitgewerkte concepten al naar meerdere GM's verstuurd waren...

Maar goed, Ik kan er niet echt meer meezitten. Hoewel het wel een beetje pijn doet dat ik niet meer eventjes kan inloggen op Xephiris de Cleric om een beetje te chatten ofzo, heb ik al andere games gevonden waar ik hoop verder mee te gaan. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Ja, het is idd erg jammer dat er op deze manier voor ons aan een spel zo'n bitter eind komt.

Zoals ik al een paar posts hierboven aangaf, betekend dit voor mij ook een definitief einde van R.O.S.E. ik ga dus niet meer de moeite nemen om mijn char op na-rose omhoog te lvl-en of op welke andere server dan ook. Ik ben er eigenlijk gewoon helemaal klaar mee.

Inmiddels heb ik in de weinige vrije tijd die ik heb wat vermaak gevonden in WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Local Host schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 07:57:
Ja, het is idd erg jammer dat er op deze manier voor ons aan een spel zo'n bitter eind komt.

Zoals ik al een paar posts hierboven aangaf, betekend dit voor mij ook een definitief einde van R.O.S.E. ik ga dus niet meer de moeite nemen om mijn char op na-rose omhoog te lvl-en of op welke andere server dan ook. Ik ben er eigenlijk gewoon helemaal klaar mee.

Inmiddels heb ik in de weinige vrije tijd die ik heb wat vermaak gevonden in WoW ;)
Trouwens misschien is het een leuk idee als iemand een forumpje kan opzetten voor de gotters die rose gespeeld hebben :) zo kunnen we toch nog lekker met elkaar babbelen mochten we niet allemaal naar dezelfde wow server gaan etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoendo008
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 08:09
lol welke client gebruiken ze???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krose, zelfde als ruff-rose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
LOL, heb pas nog een char gestart op Ruff :+
Niet dat ik er wat mee doe, maar had ff niks te doen :P

Maar als veel mensen naar WoW toe gaan, dan kan ik ook wel aanzwengelen daar natuurlijk :P
Mijn account loopt nog steeds. Nooit de betaling ervan stop gezet, terwijl ik al 3/4 maanden niet meer gespeeld heb :+

offtopic:
Ik zit zelf op Boulderfist @ Alliance, maar als iedereen op daggerspine Horde gaat doen, dan kom ik daar ook naartoe. Wel jammer dat ik dan mijn guild, zeer gezellige guild, op Boulderfist dan in de steek laat :/ Maarja boeiend.

[ Voor 69% gewijzigd door Zeror op 30-06-2007 21:14 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Jammer om te horen dat ze nu dus de eu buiten spel hebben gezet of gaan zetten. Maar ja was natuurlijk enigsinds wel te verwachten. Leuk om te zien dat er een aantal naar wow komen ;) heet jullie van harte welkom add me maar me nicks staan in me sig :P.

Ben dus weer terug van de twee self drives in Thailand heb me er prima vermaakt alle aspecten van dat land wel gezien tis een heel mooi land met vreiendelijke mensen alleen in de populaire gebieden kunnen ze soms irri overkomen omdat ze echt alels aan je willen verkopen. En de vrouwen die zijn ermm erg mooi :>.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben alliance rose client nu aan het installen. Prose werkt nog steeds. wacht nog op mail terug van hun. heb geen zin om daarop te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:38:
ben alliance rose client nu aan het installen. Prose werkt nog steeds. wacht nog op mail terug van hun. heb geen zin om daarop te wachten.
Ga je nu dus alliance rose spelen ? -> wat is de download link van de alliance rose client ?

Edit@Xouxic: Als je iets download hoef je het niet direct echt te spelen -> kijken of het bijvoorbeeld wel leuk is kan natuurlijk ook :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 22:03:
[...]

Ga je nu dus alliance rose spelen ?
Mimoun, wrm vraag je altijd dingen die er al staan?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Waarom heeft Alliance Rose dezelfde GM's/dev's/mods als RuffRose??
Beetje vaag eigenlijk. :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat Ruff-Rose eigenlijk Alliance-Rose is. Ruff, is weg gegaan bij ruff-rose. En heeft een andere server aangemaakt, met Scriptkiddy en p4ra. En daar zijn vele van ruff-rose bijgekomen.

Alleen DeeBee en nog zo'n kerel, houden ruff-rose levend. Maar niet voor lang meer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 07:10:
Omdat Ruff-Rose eigenlijk Alliance-Rose is. Ruff, is weg gegaan bij ruff-rose. En heeft een andere server aangemaakt, met Scriptkiddy en p4ra. En daar zijn vele van ruff-rose bijgekomen.

Alleen DeeBee en nog zo'n kerel, houden ruff-rose levend. Maar niet voor lang meer. >:)
Nou das ook fijn dan heb ik net daar weer wat bereikt 110 raider gaat het weer down lol.

Gister mail gekregen van Fiesta best leuk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Ok, ben benieuwd ergens nog in de verte wat ze met ROSE gaan doen. Maar denk dat ik net zoals de rest nu eindelijk na 2 jaar gewoon echt voorgoed stop met ROSE.
Heb het echt zo gehad met ontwikkelaars, dev’s, providers en illegale servers die dan ook weer plat gaan.

Nu ook weer (bijna) een nieuw vriendinnetje, dus de tijd had ik er anders ook niet voor gehad. Maar misschien zie ik jullie ooit terug in WoW ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Laten we nu niet massaal over foute grijze servers gaan praten, mag nog steeds hier niet ;)

Vanavond maar eens een mailtje wagen hun kant op ofzo, bij maple was het achteraf ook allemaal goed gekomen (niet-SG mensen met een bestaand account konden blijven spelen, maar nieuwe accounts werden geblocked). Ook dat ik niet meer speel, wil ik nog wel graag mijn characters behouden (zou mijn 5de spel worden waar mijn characters nog steeds bestaan en ik gestopt mee ben :P)

Fiesta maar weer mee gestopt, kan het nog niet echt leuk vinden. Volledig over op Cabal gegaan, spel bevalt me nu erg goed. Komend weekend Event van CoH, 2 daagjes Engeland :D En WoW zal ik nooit meer aan beginnen

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 02-07-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Heb nog eens een eigen servertje gestart om wat laatste screens te kunnen schieten ^^

M'n char zoals ie was (maar dan wat minder gerefined ;) )
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5d8a6cf5e7dd0a3a91b1adc99d3f59b1/full.jpg

M'n char zoals ie uiteindelijk had moeten worden..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4d998268975ca9a0981f3acd86c97c75/full.jpg

Die sikuku prison is echt heel erg trouwens, die beesten doen insane veel damage, zelfs op lvl 250 als ze allang wit zijn slopen ze je zo (met max stats, equip op (9), cliff set met opal[7] en in elk stukje equip een opal[7], bijna 2000 def). misschien dat cleric buffs wat helpt ;) jammer genoeg werken die self-buff potions niet.
O ja en de 'eind-baas' is nog geel op lvl 250 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is ''sick'' :P

Op level 250 is tie nog geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer te hooren dat het nu echt over is

vermaak me inmiddels ook met wow aleen om 1 of andere rede heb ik nu
al 6 chars gemaakt lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:18:
jammer te hooren dat het nu echt over is

vermaak me inmiddels ook met wow aleen om 1 of andere rede heb ik nu
al 6 chars gemaakt lol
Kom naar daggerspine horde :P hoe meer zielen hoe meer plezier. Axe heeft nu eindelijk een lvl 70 mage :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
William/Ax3 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:48:
[...]

Kom naar daggerspine horde :P hoe meer zielen hoe meer plezier. Axe heeft nu eindelijk een lvl 70 mage :).
Misschien kom ik ook wel :P
Ik maak gewoon een nieuwe character.

edit:
Done, Ik ga onder de naam Zendo. blood elf warlock.

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 03-07-2007 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
Rakkerzero schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:14:
[...]

Misschien kom ik ook wel :P
Ik maak gewoon een nieuwe character.

edit:
Done, Ik ga onder de naam Zendo. blood elf warlock.
zie mijn signature voor mijn namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik weet overigens nog niet hoe serieus ik ga spelen. Op het moment vind ik Zelda op mn Wii ook erg cool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haan schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:11:
Heb nog eens een eigen servertje gestart om wat laatste screens te kunnen schieten ^^

Die sikuku prison is echt heel erg trouwens, die beesten doen insane veel damage, zelfs op lvl 250 als ze allang wit zijn slopen ze je zo (met max stats, equip op (9), cliff set met opal[7] en in elk stukje equip een opal[7], bijna 2000 def). misschien dat cleric buffs wat helpt ;) jammer genoeg werken die self-buff potions niet.
O ja en de 'eind-baas' is nog geel op lvl 250 :P
Hehe, anders gaan we toch gewoon eens op een private servertje eindelijk een party houden in prison? Lijkt me wel een keer grappig :+

@Local, mis het ook niet. Maar enige doel was nog een keertje prison in met een leuke party. Dus vandaar

[ Voor 7% gewijzigd door Amafi op 03-07-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
idd we maken gewoon een GoT-R.O.S.E. ;)

Op de een of andere manier mis ik rose nog niet eerlijk gezegt ...

[ Voor 46% gewijzigd door Local Host op 03-07-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

vind het wel jammer dat dit niet maand eerder was gebeurd ofzo, dan was ik gewoon van rose weggebleven en nog niet teruggekomen, nu ben ik net week bezig en eindigt het....

maja, private server is misschien wel leuk om eens te proberen op te zetten, joyke kan lekker goed hosten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Speciale GoT private server is idd wel leuk. Misschien is het dan wel leuk om iedereen op lvl 70 of lvl 100 (ligt aan rose versie ivm 2nd job) ofzo te laten beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:28:
Speciale GoT private server is idd wel leuk. Misschien is het dan wel leuk om iedereen op lvl 70 of lvl 100 (ligt aan rose versie ivm 2nd job) ofzo te laten beginnen. :)
Whoops sorry dat ik een stroom over illegale servers heb uitgelokt.
Neem wel contact op via msn met geinteresseerden. Gaat me puur om 1 keer een party in prison.
Ga echt nooit meer een char levelen ;(

@Local
Heb wel een email met mijn ip gestuurd. Natuurlijk nog niets gehoord.
Zit wel lekker te stangen op de roseboards. Maar vanwege alle berichten dat EU monddood gemaakt zou worden, en ik redelijk met argumenten dingen kan onderbouwen ben ik nog niet gebanned.

Toch heerlijk dat bedrijfskunde dat je meteen alle fouten bloot kan leggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Amafi op 03-07-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
idd hier mag je gewoon discussie houden houden over " R.O.S.E." de rest mag idd buiten dit forum besproken worden.

Iemand verder nog nieuws gehoord over prose of zijn de eu-mensen "verplicht" terug te trekken naar na-rose ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb gelukkig mijn NArose account nog met Meistercart :D
Ga ik daar maar nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/damy verveelt zich de @*#&$@$ dus gaat ook maar eens wow halen morgen :)
alleen probleem is welke server:p

Edit: Eigenlijk is het gewoon schofterig wat prose doet, snap ook niet waarom ze uberhaupt dan de EU toe lieten op prose..

Edit2: is blood elve roque wat? of is dat echt een noob char?:)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2007 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:56:
/damy verveelt zich de @*#&$@$ dus gaat ook maar eens wow halen morgen :)
alleen probleem is welke server :p
Daggerspire @ Horde ;)

Mn vorige nickname vervalt. Ik leef nu onder de naam Zeror. Wel nog zelfde class/ras. Maar vooralsnog geen idee of hoe serieus ik ga spelen de komende weken. Ben WoW totaal afgeleerd zo'n beetje LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm misschien kom ik ook wel bij jullie op de server op WoW, wel weer zonde van mn andere char van lvl 35, ontopicJammer dat het voorbij is met rose misschien had k anders ooit nog teruggekeert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Gisteren even in een verloren half uurtje een lvl 32 dealer gemaakt :) Speeld erg leuk .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:56:
Edit2: is blood elve roque wat? of is dat echt een noob char?:)
Lees voor je kiest ff het Wow topic eens goed door. Ligt gewoon per persoon en speelstijl wat het beste past bij je. Ax3 wil de eq van ph4 jatten ><

offtopic:
Ph4 ga jezelf nuttig maken en farm ff het volgende voor me ok? 8)7

Netherweave cloth
828
Arcande dust
92
Primal fire
94
Primal Mana
56
Primal earth
10
Primal water
10
Primal air
10
Primal Nether
2
Netherweb Spider silk
10

[ Voor 29% gewijzigd door William/Ax3 op 04-07-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:05:
[...]

Lees voor je kiest ff het Wow topic eens goed door. Ligt gewoon per persoon en speelstijl wat het beste past bij je. Ax3 wil de eq van ph4 jatten ><
hihiihihihi lastig he? die ubervette EQ van mij XD

@ local je verveelt je blijkbaar loL! erg zonde van je tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Nee dat is het niet, ik moest ff half uurthje wachten op een kamaraad van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Trollbane > Horde > Mage > Lv > 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
To Our Dearest Rose Community,

Greetings!

As you may already know, we were put to the test when Triggersoft (Gravity’s development team for ROSE) not only ceased development and technical support for ROSE Online but also shut down all operations recently. Many thought this was the end. But resilient as we are, we found a way to survive. We decided to follow the free to play business model, a risky and bold move, but one that we were willing to take… all to keep a great game going, keep everyone happy and most of all, keep our community solid, intact and alive.

ROSE was touted as THE game to play during its launch. We were able to make it the 2nd largest game in the Philippines with one of the most loyal and passionate gaming community this country has ever seen. It was supposed to have had the coolest features that one cannot find in other games, from simple joys like cute outfits, to big weapons of destruction such as the funky Castle Gear. And who could forget the world of the Seven Hearts, seven planets with its own unique environments and features.

We can keep on fighting but there is only so much we could do. And so, it is with deepest regret that we inform you that we will be shutting down operations for Philippine Rose Online on August 6, 2007, at precisely 12:00 noon.

We know how much pain this decision will bring to our loyal community. That is why, as a token of our appreciation, we shall be giving BONUS CREDITS TO OUR LOYAL ROSE PLAYERS (to their MylevelUp wallet) and reimbursing all unspent Moonies (see mechanics below).

In this regard, we’d also like to invite you to check out Ragnarok Online’s 15th Episode: Rachel now in Sakray.

Thank you from the bottom of our hearts. We will cherish the 2 years that we've spent together. No experience will ever equal the things we've had together as friends and comrades.

We hope though that we see each other again… still here at Level Up!

Sincerely,

The pROSE Team
Jahoor, pRose is/gaat down. Met een bakje leugens erbij ook, iemand ooit de Castle Gear in pRose gecraft gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Jammer dat de Europeanen er niet bij kunnen zijn om afscheid van hun chars te nemen :( En nog wat lol te trappen met refinen e.d. zoals voor de reset van iRose.

@castle gear:
It was supposed to have had
, net als:
And who could forget the world of the Seven Hearts, seven planets with its own unique environments and features.

[ Voor 36% gewijzigd door Haan op 04-07-2007 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Tja tis erg jammer maar goed je hebt het al maanden aan zien komen. Ben dus echt op tijd eruit gestapt. Jammer maar het is niet anders dag ROSE met pijn in me hart zeg ik dat :'(.

offtopic:
Nou hoop ik dat er nog wat lui gaan overstappen naar WOW lijkt me wel leuk ;). Fly en de andere kom op doe het nou gewoon xD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:46:
[...]

Jahoor, pRose is/gaat down. Met een bakje leugens erbij ook, iemand ooit de Castle Gear in pRose gecraft gezien?
Erm, even lezen: was supposed to have had the coolest features <opsomming>. :P

Ik geef LU de schuld niet echt, triggersoft heeft zelf besloten te stoppen en zeker als je afhankelijk van hun bent kan je op een bepaald moment weinig meer doen. Natuurlijk was de support de laatste tijd bagger, maar vanuit bedrijfsogen nog best te begrijpen. Ik ben ze iig nog wel dankbaar dat Erose spelers een 2de kans hebben gekregen.

Het is wel jammer dat dit mijn echt eerste character gaat worden die ik 100% kwijt raak. Alle vorige games zijn op een zijspoor enigzins doorgegaan als 4derangs bagger spelletje, nu verdwijnt hij volledig.

Maar toch, zelfs in Prose tijd, een leuke tijd gehad die helaas te veel nadelen met zich mee hebben gebracht (evo, bugs, exploits, IM) dat ik er niet zo erg van wakker zal leggen.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-07-2007 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Jammer om te zien dat het spel gaat stoppen waar ik ooit het meeste plezier en tijd in heb gestoken :'(
Ik ben toen begonnen toen ik de 1e trailer zag en vond de CG zo vet, ooit wou ik die hebben, helaas alleen op me pserver mee kunnen rondlopen >_<

Gelukkig begint de open beta van 2moon / dekaron binnekort :)
Die maar eens gaan proberen en anders wachten op Ragnarok Online 2.

WoW doet me eigenlijk weinig, heb een account al active voor 4 maanden en nog steeds 48. Het community gedeelte in WoW vind ik beetje mager, te groot, teveel mensen, teveel server etc. Je hebt niet echt een band met de mensen ingame of guild imo maar dat kan ook aan mij liggen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Psychoot op 04-07-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, ik meen een tijd geleden al gezegd te hebben dat ze eigenlijk van rose af wilden, en dat dit zeer mogelijk eraan zat te komen.
Was ook wel heel dik te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je niet ook alvast wat lotto nummers vertellen ?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toekomst kijken is niet een van mijn specialiteiten, daarvoor verwijs ik je naar de dichtsbijzijnde waarzegster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dag dag mijn Ziya :w

't Was leuk om met jou een goede tijd gespeeld te hebben :'(

Maargoed volgende game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 18:38:
Toekomst kijken is niet een van specialiteiten, daarvoor verwijs ik je naar de dichtsbijzijnde waarzegster :P
maar dat zijn allemaal oplichtsters net als char!!
verander anders de topic naam naar ex-rose ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ach ooit houdt t eens op gelukkig ben ik betijds gestopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op lui niet zo bedroefd :o kom gezellig naar Alliance rose xD super tof joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke game stop wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Blijft na-rose wel doorgaan met de ontwikkeling enzo ? Volgens mij is dat de enigste R.O.S.E. die nog up is .

Verder erg spijtig dat we idd niet echt de mogelijkheid hebben gekregen om op een leuke manier afscheid te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Local Host schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:18:
Blijft na-rose wel doorgaan met de ontwikkeling enzo ? Volgens mij is dat de enigste R.O.S.E. die nog up is .
Geen idee jrose heeft de dev licentie mischien dat NA hierop wat betaald om gebruik van te maken ofzo.

@Sac ja leuk en dan krijgen ze in 2 maanden weer ruzie en splitsen ze weer geweldig joh ><. Tis en blijft een pserver. Nee voor mij is ROSE na eigen pservertje zo nu en dan verleden tijd.
Heraclius schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:11:
Wel jammer dat ROSE nu gesloten is, alleen naROSE is over. Wat zal daarvan terechtkomen?
Pffttt waarom denkt iedereen dan Na nog de enigste is ><. jrose is er ook nog steeds xD.
offtopic:
Zit je ook op Daggerspine dan?

[ Voor 33% gewijzigd door William/Ax3 op 05-07-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
William/Ax3 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 08:45:
[...]

Geen idee jrose heeft de dev licentie mischien dat NA hierop wat betaald om gebruik van te maken ofzo.

@Sac ja leuk en dan krijgen ze in 2 maanden weer ruzie en splitsen ze weer geweldig joh ><. Tis en blijft een pserver. Nee voor mij is ROSE na eigen pservertje zo nu en dan verleden tijd.
helaas Sac hier moet ik me bij aan sluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Precies en zoeken we gewoon weer een nieuwe game om ons mee te vermaken :P

Ik zit momenteel thuis lekker Zelda - Twilight Princess te spelen. En daarnaast, al gaat dat moeilijk, omdat Zelda zo cool is :P , speel ik nog World of Warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wel jammer dat ROSE nu gesloten is, alleen naROSE is over. Wat zal daarvan terechtkomen?

[ Voor 80% gewijzigd door Moonborne op 05-07-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zal snel volgen, denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Naast naRose is ook nog jRose actief, jRose heeft echter wel een developer. Of developt de game door in eigen huis.
NaRose zie ik inderdaad ook wel plat gaan. Zonder nieuwe content die ze nu nog niet zelf kunnen ontwikkelen is elk spel gedoemd om ten onder te gaan.

Spel dat ik ga spelen nu Rose is gestopt is nog niet bekend. Ga eerst maar eens een tijdje niet meer achter de PC zitten. Heb er sowieso geen tijd meer voor eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Amafi schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 12:39:
Naast naRose is ook nog jRose actief, jRose heeft echter wel een developer. Of developt de game door in eigen huis.
NaRose zie ik inderdaad ook wel plat gaan. Zonder nieuwe content die ze nu nog niet zelf kunnen ontwikkelen is elk spel gedoemd om ten onder te gaan.

Spel dat ik ga spelen nu Rose is gestopt is nog niet bekend. Ga eerst maar eens een tijdje niet meer achter de PC zitten. Heb er sowieso geen tijd meer voor eigenlijk.
Je weet ons te vinden ;)

Degene die ik eigenlijk hier al een aantal weken mis is Vlieg ... na zijn mailserver problemen niets meer van hem vernomen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:05:
[...]

Je weet ons te vinden ;)

Degene die ik eigenlijk hier al een aantal weken mis is Vlieg ... na zijn mailserver problemen niets meer van hem vernomen :'(
Zo ver ik weet heb ik hem nog paar keer op rr rose gezien daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
De lvl 180 equipment en wapens, waren die door een andere developer gemaakt of niet?
Ik vind namelijk dat die wapens er echt lelijk uitzien en niet in de ROSE stijl passen. Vond ze een beetje te kinky kleuren hebben en vorm etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Aangezien jRose nog actief is, ga ik eens proberen of ik daar op kan komen :)
Account aanmaken was iig geen probleem. Ben benieuwd of daar Japan outsiders zoals wij Europeanen op kunnen komen :P

Edit: Inloggen kan ik nog niet uitproberen. Ze hebben server onderhoud nu. Dus nog even geduld :)

[ Voor 20% gewijzigd door Zeror op 05-07-2007 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Rakkerzero schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:05:
Aangezien jRose nog actief is, ga ik eens proberen of ik daar op kan komen :)
Account aanmaken was iig geen probleem. Ben benieuwd of daar Japan outsiders zoals wij Europeanen op kunnen komen :P

Edit: Inloggen kan ik nog niet uitproberen. Ze hebben server onderhoud nu. Dus nog even geduld :)
PS: je hebt ook een serveronderhoud melding bij ip-blok.
In japan is het nu nl. volgens mij nacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:26:
[...]

PS: je hebt ook een serveronderhoud melding bij ip-blok.
In japan is het nu nl. volgens mij nacht
Is dat zo? Hmm, das minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kans op spelen in jROSE is 0% voor outsiders. Alle account registraties worden handmatig gecheckt, alle gebruikers wordt verzocht een geldig papier (ID, sofi-nummer, school diploma, o.i.d.) op te sturen, zodat ze zeker zijn dat er geen outsiders op hun server spelen en daarmee hackers/etc buiten houden.

NaROSE.. Als deze geen echt developement team krijgt, zal deze op termijn ook doodbloeden. Aangezien jROSE als enige een developement team heeft, zie ik enkel deze overleven. Maar ook de community van jROSE zal veel geduld moeten hebben, op dit moment wordt nog vooral geteerd op Item Mall.

Ikzelf speel nu op Alliance Rose, en moet zeggen dat ik het er erg naar m'n zin heb. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gister even in NArose geweest, ook al bloed dit uiteindelijk dood hebben ze op dit moment nog een bizar grote playerbase. Zeker als ze de game bugvrij&cheatvrij weten te houden zullen ze daar nog een lange tijd door kunnen blijven gaan, mede door de droprate patch. Dan nog amper lag met zoveel spelers, ik vermaak me daar nog wel even.

Daarbij is alles echt betaalbaar, 6th talis voor 100-200k, 7th zooi heb ik nog niet hoger gezien als 5mil. Hoorde daar dat zelfs op die jungle planeet bergen shops zijn, waar het grote zut van 7th wordt verkocht, ben zelf pas 64 dus nog niet echt in de buurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en toch ze hadden irose moeten laten zo als het was
heb eigelijk nooit het irose gevoeel gehad met alle volgende versie's

helaas end of storry rose veel tijd en veel plezier gehad maar
het is nu toch echt wow en q3urt wat het voor mij doet

en qwa wow is het wat toffer als rose en dat eindeloos grinden

irose had je nog de refine's zoek tochten in de tempel enz enz
wat het boeiend maakte maja dat zijn oude koeie enz enz 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!