Ja maar zo makkelijk moet het toch ook niet zijn?SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:40:
Je geeft in iedergeval goed onderbouwde posts, je hebt wat gezocht en denk goed na. Dat is een stuk beter dan 'GASTEN GEEF FF BUILD PLZZ KKTXY!' posts uit het verleden
De een leest van tevoren heel de handleiding van voor tot achter door voordat hij/zij iets onderneemt.
De ander gaat gewoon een beetje experimenteren met de stekkertjes en ziet vanzelf wel of het werkt.
En weer een ander vraag hulp aan iemand die er meer verstand van heeft.
Ik denk dat een beetje van manier 1 en 3 ben (wellicht dan toch iets meer van 3), maar zelf research doen vind ik echt geen probleem.
Het is eigenlijk wel tragisch om dat trieste ROSE verhaal van je te lezen. Mooi dat het weer F2P is, maar wat sneu dat het uiteindelijk allemaal minder is geworden.
Topic start heb ik zeker doorgelezen, websites wel al zien staan, maar ik had ze gewoon nog niet bezocht (Ja ik weet het; FOUT! maar ga nu m´n leven beteren.). Ik zag dat er 2 verschillende guru sites staan, waarvan 1 nog nauwelijks info bevat. Die andere lijkt me wel handig.Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:51:
[...]
Nou die websites had je prima in topic start kunnen vinden,
heb je die uberaub wel gelezen, zo nee, doe eens, is best handig.
Maar alles hoeven voorkouwen is ook niet alles he.
En veel van dit zort dingen kan je ook gewoon ingame meschien vragen aan 1 van de LoT clerics, scheeld weer veel al gevoerde discusies hier
Wat betreft het ingame vragen aan 1 van de LoT clerics: tja als die zich bezig willen houden met opleiden van n00bjes vind ik het best