[PC MMORPG] ROSE Online - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:40:
Je geeft in iedergeval goed onderbouwde posts, je hebt wat gezocht en denk goed na. Dat is een stuk beter dan 'GASTEN GEEF FF BUILD PLZZ KKTXY!' posts uit het verleden ;)
Ja maar zo makkelijk moet het toch ook niet zijn? ;) Ik WIL me er ook graag in verdiepen. Je hebt er genoeg die het allemaal geen reet uitmaken en het alleen al leuk vinden om gewoon een beetje boontjes te meppen. Ik wil ROSE graag serieus spelen, en blijkbaar heb ik iets te vroeg hulp gevraagd. Maarja...iedereen heeft zo z´n manieren om aan info te komen. Vergelijk het met het aansluiten van een dvd-speler (wilde videorecorder zeggen, maar da´s wel erg oud.. :P )
De een leest van tevoren heel de handleiding van voor tot achter door voordat hij/zij iets onderneemt.
De ander gaat gewoon een beetje experimenteren met de stekkertjes en ziet vanzelf wel of het werkt.
En weer een ander vraag hulp aan iemand die er meer verstand van heeft.
Ik denk dat een beetje van manier 1 en 3 ben (wellicht dan toch iets meer van 3), maar zelf research doen vind ik echt geen probleem.

Het is eigenlijk wel tragisch om dat trieste ROSE verhaal van je te lezen. Mooi dat het weer F2P is, maar wat sneu dat het uiteindelijk allemaal minder is geworden.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 14:51:
[...]
Nou die websites had je prima in topic start kunnen vinden,
heb je die uberaub wel gelezen, zo nee, doe eens, is best handig.

Maar alles hoeven voorkouwen is ook niet alles he. :D
En veel van dit zort dingen kan je ook gewoon ingame meschien vragen aan 1 van de LoT clerics, scheeld weer veel al gevoerde discusies hier :)
Topic start heb ik zeker doorgelezen, websites wel al zien staan, maar ik had ze gewoon nog niet bezocht (Ja ik weet het; FOUT! maar ga nu m´n leven beteren.). Ik zag dat er 2 verschillende guru sites staan, waarvan 1 nog nauwelijks info bevat. Die andere lijkt me wel handig.

Wat betreft het ingame vragen aan 1 van de LoT clerics: tja als die zich bezig willen houden met opleiden van n00bjes vind ik het best ;) Moet ik wel even weten wie ik daarvoor lastig mag vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:55

Local Host

Het forum is om te leren.

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:20:
[...]

Wat betreft het ingame vragen aan 1 van de LoT clerics: tja als die zich bezig willen houden met opleiden van n00bjes vind ik het best ;) Moet ik wel even weten wie ik daarvoor lastig mag vallen :P
:X :w

Nee hoor vraag maar raak me ingamename = localtje

[ Voor 106% gewijzigd door Local Host op 25-05-2007 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol :+
Aah maak je geen zorgen ;) Ik zal je niet zo snel lastigvallen

(dat heb ik hier al genoeg gedaan.....) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:17:
/megaflauw
Dus jij typt al lopend? :X
Jep PDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10
Local Host schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:29:
Nee hoor vraag maar raak me ingamename = localtje
Luister niet naar hem, hij staat 99% van de tijd beetje te afk'en ingame :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:48:
[...]

Luister niet naar hem, hij staat 99% van de tijd beetje te afk'en ingame :P
HAHAHAHAHAHA :P

Ja dat zou verklaren waarom ie z´n naam durft te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He ik speel PRose nu al een tijdje. Ik heet Blood50X op het spel. Ik ben Muse met alleen Mage skills. Mijn lvl is nu 51 en ik heb dit acc. sinds 3 dagen. Is er hier nog een clan voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:54:
He ik speel PRose nu al een tijdje. Ik heet Blood50X op het spel. Ik ben Muse met alleen Mage skills. Mijn lvl is nu 51 en ik heb dit acc. sinds 3 dagen. Is er hier nog een clan voor mij ?
1 bericht ooit op tweakers,
Hallo trouwens,
En dan verwachten dat je in alle tweakers clan kan of zo...
Zou je niet eens eerst eens kijken of je het hier uberhaubt wel leuk vind of zo,
volgens mij zoek je alleen goedkoop een clan hoor....
Sry maar vind dit geen manier van doen,
Verder is LoT vol.. beschien dat er nog noob clannetje is
maar dan nog... zouden we je niet eens moeten leren kennen of zo..
Trouwens speel al een tijdje ?? 3 dagen ??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al meerdere acc. gehad. Ik begon met PRose toen het net uit was. En ik hoorde van een vriend dat er een Tweakers clan is. Ik ben al heel lang lid van Tweakers en omdat ik ook Rose speeldde ging ik op zoek naar de clan van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:03:
Ik heb al meerdere acc. gehad. Ik begon met PRose toen het net uit was. En ik hoorde van een vriend dat er een Tweakers clan is. Ik ben al heel lang lid van Tweakers en omdat ik ook Rose speeldde ging ik op zoek naar de clan van Tweakers.
Warom is dit je 2 de post volgende post geschiedenis dan ?

Statistieken
Laatste bezoek vrijdag 25 mei 2007 17:06
Aantal berichten 2
Gemiddeld aantal berichten per dag 0,00
Geregistreerd op 25 mei 2007

@ hier onder, Lid is geregistreert lijkt me he, en je bent geweldig vandaag geregistreert, ja das wel heel lang natuurlijk :D

@ hieronder 2de, Je hebt een edit knopje, heel handig hoef je niet te dubbel posten :D ( o nieuw acc, volgens mij word Clonen hier niet op prijs gesteld ) ( was je oude acc dan ? )

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik nooit op de forums reageer. Daar heb ik geen zin in ;). Maar op Game Forums endergelijke reageer ik wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is ook mijn nieuwe acc !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruikte 1 acc. voor onderwerpen als pc's enzo. En deze acc. voor de andere dingen zoals games en derg.
-------
Wat maakt het nou uit dat ik 2 acc. heb :?

-----
Sorry dat ik 3 keer gepost heb :+
-----
Werd verwijderd omdat een vriend van me het w8woord wist en heel wat topics heeft volgespamt... Ik maak straks weer een nieuwe acc. voor onderwerpen als pc enzo
-----
Wrm zou ik lulle ?? --> daar heb ik niks aan :/
------
Ik heb geen 2e acc. meer.
-----
Die ga ik nog make ! --> Ik moet eerst een @mail adres vinde die niet gratis is.
-----
Wat is er zo erg aan om 2 acc. te hebbe voor verschillende onderwerpen op de site ? --> de site is best groot, en daarom is het handig om 2 acc. te hebben. Het is mss verboden, maar wie leeft nou altijd volgens regels ?
-----
Tuurlijk weet ik dat soort dinge als Edit etc....btw, ben je zo perfect, en doe je alles volgens de wetten en regels ??

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:11:
Ik gebruik 1 acc. voor onderwerpen als pc's enzo. En deze acc. voor de andere dingen zoals games en derg.
OKy, als je kan lezen, gebruik je EDIT knop is, 3 post van jou onder me kaar.. het is FOK! hier niet hoor......
Oke maar zo als ik al vroeg wat is je andere acc dan, en volgens mij is Clonen hier niet toegestaan!

Edit, heb je nog steets niet vertelt wie je 2de acount is, volgens mij loop je uit je nek te lullen en heb je maar 1 account...

Edit2, Nou ja ik ga naar huis, lang genoeg gewerkt, weet niet wat andere mensen er van denken hoor.
Maar ik zal je niet snel in LoT inviten, maar ag die zit toch vol.
Iemand die maar niet wil vertellen wie zijn cloon is, kan ik dus niet vertrouwen en wil ik niet in me clan. !

Edit3, vertel ik je net dat clonen hier waarscheinlijk niet op prijs word gestelt ga je toch nog een acc aan maken, zou je niet eens eerst eens gaan na kijken of het uberhaubt toegestaan is ?? Voor je weer een verweidert acc hebt, zoizo acoutn woorden niet zo maar verweidert, ze woorden geblockeert.

Edit4.... Laat maar ik geef het op met je........ je snapt er echt niks van, meneer is al eeuwen lid, met zijn 2post, en weet niet eens de Edit knop te vinden...
Zeg 10 keer dat clonen waarschienlijk op GoT niet mag en toch meerdere acc's aan maken..
Schiet mij maar lek maar snap je er niks van of zo... Zucht.... ik ga maar eens lekker naar huis..

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vriendelijk wil ik u kenbaar maken, lid 2 van paragraaf 6 sub d van het Handboek der TweakerClans. Revisie 2.1a (16-05-2007), herziende druk 2005 heeft hierover geschreven:
Mocht u in enkel geval een mogelijke woordwisseling hebben met FlyingDutch.. Verminder uw mogelijke kansen van het toetreden van de Clan met 99,16%.
Overige referenties zijn te vinden in voorgaande deeltjes, waaronder dus eerste vereiste van een mogelijke toelating tot een GoT Clan is een bekendheid binnen het GoT topic en ingame.

DuZzzzz.... :9

13 brieven doorlezen en samenvatten om half 6.. Leuk werk joh..

edit: Geen pakket, geen bericht... bagger TNT :/

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2007 18:02 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 21:29
T is met mij ook allemaal goed gekomen :P

@ hieronder
ik schrijf met rechts :P haha

[ Voor 35% gewijzigd door ph4nt0m op 25-05-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

ph4nt0m schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:49:
T is met mij ook allemaal goed gekomen :P
Nou daar valt nog over te discuseren!!! ;).
offtopic:
Ben je nou links of rechtsdragend btw? }:O

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:29:
[...]

Nou daar valt nog over te discuseren!!! ;).
offtopic:
Ben je nou links of rechtsdragend btw? }:O
Snap ik het nou goed, Mag ik PH$ uit de clan kick !! PLEASE PLEASE mag ik :P j/k

Effe back naar het nare mannetje hier boven,
heb effe op gezocht

Jezecht dat een vriend Got heeft vol gesmapt en daar door is je acount verweidert.

ik quote

Ja maar....
"Het was m'n broertje/zusje/collega/vader/kat/etc."

Da's dan jammer, je bent zelf verantwoordelijk voor je account en voor het misbruik ervan. Log altijd uit op publieke computers, neem een sterk password en vertel je password aan absoluut niemand. Je account is persoonlijk en jij bent dus te allen tijde verantwoordelijk, tot aan het punt toe waar wij onder de Nederlandse wet vallen en dus jouw gegevens moeten afstaan als jouw account zich hier strafrechtelijk misdraagt.

Hah, ik maak lekker een nieuwe account aan!
Daar komen we achter, en dan krijg je waarschijnlijk een IP-ban op heel tweakers.net (dus ook de Frontpage) en/of wordt je provider op de hoogte gesteld. Onze Algemene Voorwaarden stellen: "Het lidmaatschap staat open voor een ieder, mits niet eerder van het forum verwijderd." Doe dus maar niet

Lijkt me duidelijk, allemaal te vinden in het FAQ en algemene voorwaarden en banrichtlijnen en zo
En PS
SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 17:34:
Vriendelijk wil ik u kenbaar maken, lid 2 van paragraaf 6 sub d van het Handboek der TweakerClans. Revisie 2.1a (16-05-2007), herziende druk 2005 heeft hierover geschreven:

Mocht u in enkel geval een mogelijke woordwisseling hebben met FlyingDutch.. Verminder uw mogelijke kansen van het toetreden van de Clan met 99,16%.
Mag ik u wetenschap van het handboek prijzen :D

Verder moest ik nog een AP hoedje voor me mage hebben voor lvl 140, had al gloves en pakje met AP, dus effe aan de craft geweest, en hoppa daar is die dan :D

Afbeeldingslocatie: http://img394.imageshack.us/img394/1587/73hoedno8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Localhost Als je me ziet staan in junon wil je me dan een invite sturen voor clan ik was er ff uit omdat ik cw deed maar dat is verneukt dus doe ik nie meer^^ alvast bedankt

@Flyingdutch Heb jij nog steeds S[1]? zoja mag ik er dan 8 kopen van je voor een leuke prijs?
alvast bedankt :)

Sac heeft een G[4] in ze living gedaan haha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:53

Haan

dotnetter

Ik sta vandaag de hele dag in Junon met shop, ben clanloos, dus ik geinvite worden voor LoT :) Ga zo even kijken hoe het met de gorilla Bokito is met m'n vriendin (toch handig als je 5 minuten fietsen van Blijdorp woont ^^)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 03:02:
@Localhost Als je me ziet staan in junon wil je me dan een invite sturen voor clan ik was er ff uit omdat ik cw deed maar dat is verneukt dus doe ik nie meer^^ alvast bedankt

@Flyingdutch Heb jij nog steeds S[1]? zoja mag ik er dan 8 kopen van je voor een leuke prijs?
alvast bedankt :)

Sac heeft een G[4] in ze living gedaan haha xD
Heb er nog 40 dacht ik, dus je mag er best een zooi kopen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel plezier in blijdorp zal ik maar zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de laatste tijd heel veel errors waardoor spelen echt onmogelijk is..
De hele tijd komt dan naar boven in Trose.exe is een fout opgetreden en moet helaas worden afgesloten..
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? heb al een aantal keer me backupfile gekopieerd maar het blijft nog steeds...
licht het aan rose of me vid kaart of?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 15:19
Haan schreef op zondag 27 mei 2007 @ 11:50:
Ik sta vandaag de hele dag in Junon met shop, ben clanloos, dus ik geinvite worden voor LoT :) Ga zo even kijken hoe het met de gorilla Bokito is met m'n vriendin (toch handig als je 5 minuten fietsen van Blijdorp woont ^^)
Kun je ook gewoon naar Kenji Beach gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
http://roseboards.levelupgames.ph/index.php?showtopic=7945

wel nice :)
alleen jammer dat t maar voor 7 dagen is :(

credits aan de spot van local

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 15:56:
ik krijg de laatste tijd heel veel errors waardoor spelen echt onmogelijk is..
De hele tijd komt dan naar boven in Trose.exe is een fout opgetreden en moet helaas worden afgesloten..
Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? heb al een aantal keer me backupfile gekopieerd maar het blijft nog steeds...
licht het aan rose of me vid kaart of?..
Ook een keer een volledige herinstall gedaan? Ik ben weer een proud member of LoT geworden net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04
En dat het alleen op jRose is. pRose doet vooralsnog niet aan mee :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.google.com/tra...air=ko%7Cen&hl=en&ie=UTF8

Wat info over de beta die schijnbaar voor een select groepje mensen al van start gegaan is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Nou als dat er echt zo uit gaat zien ga ik dus NIET over. Ik vind de graphics er maar erg brak uitzien. Mocht R.O.S.E. stoppen als dit verschijnt keer ik terug naar WoW.

Maar ff terug naar de realiteit. Ik ben nu sinds vrijdag ingelogt en heb geen d/c meer gehad. Heel afentoe een keer een lagspike, maar het ziet er naar uit dat ze eea gefixt hebben daaro :)

Vanaaf ben ik de hele avond ook weer actief ingame dus ik stel voor om eens lekker Temple / Eldeon in te duiken met een clubje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb eindelijk m'n senior suit op (9) verkocht met 235 mil winst :P Dus eindelijk genoeg geld om een +7 gun te kopen \o/ Nu is er natuurlijk nergens meer eentje te vinden, een week geleden toen ik geen geld had, stonden ze steeds in shops ;(

En inderdaad geen eeuwige d/c's meer, alleen is het nu vervangen voor inlog problemen :/ maar liever een paar keer moeite met inloggen, dan steeds dc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Als je eenmaal ingelogt zit hoef je toch niet meer uitteloggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Local Host schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 07:26:
Als je eenmaal ingelogt zit hoef je toch niet meer uitteloggen :P
Wel als je in channel 3 wilt shoppen en daarna in een rustig channel gaat trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Nou wat mij opvalt bij chann 3 is juist dat het een fijn chann is om te trainen. Al die drukte hangt in Junon. Ga je bijv bosshunten op Eldeon is het er bijna altijd rustig. En vaak als wij s'avonds online komen liggen of gaan die lui in PH naar bed, dus alle ruimte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 14:10:
http://www.google.com/tra...air=ko%7Cen&hl=en&ie=UTF8

Wat info over de beta die schijnbaar voor een select groepje mensen al van start gegaan is
Dat is Ragnarok 2 en geen Rose Online ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik :P
En wat betreft de graphics dat weten we vanacht ;)
Die user schijnt alles op low gezet te hebben om alles te spelen.
Een 7900gt is daar niet bepaald mainstream weet je :P
Dus nog even, en dan weten we het.

Maar waar zou ra2 moeten dan? een eigen thread is zinloos, komt ook van gravity af dus maar hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vooralsnog is RA2 plaatjes kijken en mischien wat ingame materiaal, lijkt me nog niet eens waardig daar al over te beginnen.

Van het weekend niet in rose geweest, City of Heroes had 2x Exp, moesten we natuurlijk flink gebruik van maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het is dat ik geen KSSN nummer heb, anders had ik al in Ragnarok 2 gezeten :9

offtopic:
Ik had ooit een word-doc met zo'n 100 kssn nummers + namen, maar die ben ik kwijt :'(

[ Voor 38% gewijzigd door Zeror op 29-05-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel je weet me te vinden op irc :P
ik moet alleen nog even een werkende vinden en ik zit erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:02:
Maar waar zou ra2 moeten dan? een eigen thread is zinloos, komt ook van gravity af dus maar hier?
Zoekt en gij zult vinden:

Ragnarok Online 2: The Gate of the World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik vind deze ragnarok online tog qua graphics op zijn MINST net zo mooi als WoW.
ROFL, ik hoop maar dat het beter dan WoW wordt, die staat bij mij toch erg onderaan in het lijstje 'mooie graphics' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb filmpjes gezien met toch wel veel betere graphics, alleen weet nie twaarom al die leaked screenshots er zo uit zien.
Daarom wil ik het ook zelf zien, alleen die client zien te downloaden met 1.1gb dat is een ellende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:44:
wel je weet me te vinden op irc :P
ik moet alleen nog even een werkende vinden en ik zit erin
yup. :P
Alleen zit nu op stage. Dus geen tijd voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de geinteresseerde de ra2 client werkt niet op vista |:(
Hebben ze maar weer mooi voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:52:
Waar werkt ie wel op? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP SP2 op mijn ma's pc, dus daar moet ff wat op gevonden worden, en dat wordt dan maar een dual boot gok ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:52:
Gravity en Vista blijft dus een lastige combi 8)7

Misschien kleine workaround. Installeer RO2 op xp en kopieer daarna de map naar je Vista-bak.

Met R.O.S.E. werkt dat ( SOMS ) ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Toch stiekem dit weekend een install gedaan, nu de setup als admin uitgevoerd, de hele rose map met mijn gebruiker naam toegevoegt (voll beheer), lijkt te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei en toen werkte het en was mijn vista in het Koreaans en dat is k*t _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
ik zit hier op 40% van de download T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja nu heb ik alles en zijn de servers under inspection XD
lekker handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:11:
Woei en toen werkte het en was mijn vista in het Koreaans en dat is k*t _/-\o_
Handig, dan hoef niet meer de helemaal de taalinstellingen toe te gaan. RO2 doet dat al voor je 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Maarre.. Ragnarok Online 2: The Gate of the World is toch de aangewezen plek om over RO2 te praten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Zo ff nieuwe monitor gehaald (226bw 22inch wide 2ms) aangezien morgen de nieuwe vid kaart eindelijk komt.

Opstelling :+ Die ouwe is een 19inch crt. Dom dign haalde gewoon 120hz op 1024 en 100 op 1280 8)7

http://img512.imageshack.us/my.php?image=dscn0918ym6.jpg

offtopic:
ksn is toch niet zo moeilijk? Koste me 15min om een werkende te vinden ;).

[ Voor 39% gewijzigd door William/Ax3 op 29-05-2007 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best mooie monitor, ik zelf heb ook een SyncMaster, maar dan een andere versie: SyncMaster 793df

Om nog effe terug te kome op de topics van mij: Ik heb met de admin gepraat, en ik ga dus geen nieuwe acc. aan maken. Ik wilde hierbij mijn excuses aan FlyingDutch en de andere leden aanbieden voor het nare gedrag van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
William/Ax3 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:03:
Zo ff nieuwe monitor gehaald (226bw 22inch wide 2ms) aangezien morgen de nieuwe vid kaart eindelijk komt.

Opstelling :+

http://img512.imageshack.us/my.php?image=dscn0918ym6.jpg
lol bijna hetzelfde als hier :P

Ilyama 22inch wide, 17inch CRT en een G15, alleen ik heb de 17inch als 2de monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in "Ragnarok Online 2: The Gate of the World"

Nog een laatste maal :P
Het werkt.

Gameplay voelt veel echter aan tegenover rose, als je met de muis beweegt en klikt ga je ook anders slaan en blokken enzo, heeft invloed.
Nadat je een mob killt kun je met de rechter muisknop erop de loots doorzoeken.

En je zwaard lvl'ed schijnbaar mee.
kwa skills ofzo kan ik nog niks zeggen, de halve client is nog in het koreaans XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Zo gister niet echt overdreven actief meer geweest. Heel ff met Haan Eldeon geproeft en dat beviel me wel :)

Later was ik nog ff DoD ingeweest en daar vonden 3 man het nodig alles en iedereen neer te maaien ; na dat een half uurtje aangekeken te hebben maar ff wat Spoekiepower eroverheen gegooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:44
mensen ik heb eindelijk een char aan gemaakt :
Eikeltje > Full str tanker> Soldier

kan soldier ook dual sword draagen ?

[ Voor 19% gewijzigd door BrianV op 30-05-2007 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sow, eindelijk klaar met mn examens.

Ik ben opnieuw begonnen met een FS muse(Cleric dus :p)
ATM lvl 24 maar klvl lekker door.

Kheb nu als skills : lvl 3 wand mastery , lvl 3 mana drop , lvl 1 atk buff, lvl 1 def buff, lvl 1 acc buff, lvl 1 hustle charm, lvl 2 meditation , lvl 1 party heal, en 2 SP over maar die bewaar ik zodat ik @ lvl 25 meteen de buffs omhoog kan gooien ,

naja kheb niet echt een skillbuild want alles is al clear , maar tog een vraagje , zal ik phantom sword nemen ? en bonfire? neemt dat veel xp in beslag? ik denk erover alleen bonfire te nemen en geen phantom sword aangezien ik monsters in 1 of 2 skills neerhaal

anyway kspeel in polaris en mn IGN is Erkkie , voeg me maar toe als je wilt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:14:
mensen ik heb eindelijk een char aan gemaakt :
Eikeltje > Full str tanker> Soldier

kan soldier ook dual sword draagen ?
Nee, dual vraag dex en elke skill heeft nu ook weapon requirement.
Wat je ook doet, ga geen knight, solo of in kleine party tot zo'n lvl120 is het slecht, klote en saai. Champ kan ook best een klapje krijgen, maar doet veel meer attack (moet je wel kiezen voor sword, axe of spear).

Bonfire - ja altijd. Is je mp/hp regen buff tot lang hoog lvl.
ph.sword - is handig, zeker later lukt je 1/2 skill kills niet meer :) Ze vreten wel XP, maar solo is een cleric nu niet echt een 'killer'.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2007 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@SinergyX

ik ben nu level 8 Full Str
en nu ik jouw hoor ga ik twijfelen over de class..
ik kan echter maar kiezen uit 4 classes..

ik wil dus echt tanke en vette dmg geven ( dat doe ik ook in SRO )
je heb altijd wat tedoen en je staat ook nog is vooraan :D ( wou altijd de eerste zijn met alles :P )
dus wat raad je me aan?
swoord/shield lijk me erg tof ivb met Blockratio

[ Voor 6% gewijzigd door BrianV op 30-05-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:47:
@SinergyX

ik wil dus echt tanke en vette dmg geven ( dat doe ik ook in SRO )
je heb altijd wat tedoen en je staat ook nog is vooraan :D ( wou altijd de eerste zijn met alles :P )
dus wat raad je me aan?
swoord/shield lijk me erg tof ivb met Blockratio
Je moet het niet zoveel met SRO vergelijken , er is hier niet zoiets als BlockRatio , SRO en R.O.S.E. zijn 2 verschillende spellen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 09:47:
@SinergyX

Op level 10 kun je kiezen tussen 4 klassen (Soldier, Hawker, Muse, Dealer). Op level 100 kun je de door jouw gekozen class door ontwikkelen (2nd job) in 2 nieuwe classen.
Het is verstandiger om van te voren te weten welke class je wil nemen als 2nd job, zodat je jouw stat build daar op kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Rakkerzero schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:02:
[...]
Op level 10 kun je kiezen tussen 4 klassen (Soldier, Hawker, Muse, Dealer). Op level 100 kun je de door jouw gekozen class door ontwikkelen (2nd job) in 2 nieuwe classen.
Het is verstandiger om van te voren te weten welke class je wil nemen als 2nd job, zodat je jouw stat build daar op kan aanpassen.
oke welke 2nd jobs heb je?
ik will vooral phy dmg aanrichte en tanker zijn ( dus de gene die de meeste klappe moet vangen ) zodat de rest de mob's af kan maken ..
aan me 1st job zat ik tedenken aan Soldier.. maar eacter hoor ik dat Dealer dual sword kan ( dit lijkt me echt vet om mee tevechten ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:22:
[...]

ik will vooral phy dmg aanrichte en tanker zijn ( dus de gene die de meeste klappe moet vangen ) zodat de rest de mob's af kan maken ..
aan me 1st job zat ik tedenken aan Soldier.. maar eacter hoor ik dat Dealer dual sword kan ( dit lijkt me echt vet om mee tevechten ! )
Soldier : Champ(De damagemaker van de soldierjob,2h swords, spears of 2h axes) of Knight(Tank,1h sword+shield of 1h blunt weapon +shield)
Muse : Cleric(de healer en buff clas , wand + eigen keuze uit shield of magic shield),Mage(de damageclass van muse, staff)
Hawker : Raider(je moet op lvl 55 kiezen uit dual weapon of katars, dit is de melee class van hawker)Scout(de ranged class , Bow)
Dealer : Artisian (de craft class, gun , je kan dingen maken , eq , potions en nog wat) Bourg (de damage class , je hebt summons op later lvl , launcher)

Als je iets bevalt , vraag dan ff door :p geen zin om van elke class alles te vertellen :$ O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 keer zelfde is ook niet nodig (errkie was me te snel af) :P
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 19:00:
Best mooie monitor, ik zelf heb ook een SyncMaster, maar dan een andere versie: SyncMaster 793df

Om nog effe terug te kome op de topics van mij: Ik heb met de admin gepraat, en ik ga dus geen nieuwe acc. aan maken. Ik wilde hierbij mijn excuses aan FlyingDutch en de andere leden aanbieden voor het nare gedrag van mij.
Tja, nou ja,
oke, het is je vergeven, maar jammer dat het zo moeilijk moest |:(

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:02:
Je moet het niet zoveel met SRO vergelijken , er is hier niet zoiets als BlockRatio , SRO en R.O.S.E. zijn 2 verschillende spellen ;-)
Rose heeft wel degelijk een 'BockRatio', bekent als Dodge :P
Hawkers (bow, katar, dual weapon) zijn dex-based, deze hebben de hoogste dodge.
Wat de preciese werking is met Acc vs Dodge, dat is onbekend.

Beetje overbodig, vroeger kon een cleric Dex-based gaan, mede met hun Dodge-up buff waren dit erg leuke builds om te gebruiken. Helaas sinds Evo, is dit allemaal verleden tijd.
BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:22:
In eerder posts van mij had ik dat al aangegeven, TS guides geven daar ook info over.
Muse -> Mage & Cleric
Soldier -> Champ & Knight
Dealer -> Bourge & Artisian
Hawker -> Raider & Scout (dacht ik? anyway, katar/dual & bow)

In Rose heb je amper tanks nodig, enkele plekken pas op erg hoog lvl hebben baat bij een 'echte tanker'. Alles daarbuiten kan menig job al redelijk hebben, een champ en hawker (bow en weapon) zijn daarin de betere klasse (champ heeft redelijk hoge def, hawker hoge dodge). Champ en Knight kunnen beide taunt nemen (single target taunt), Champ kan echter veel meer damage doen. Knight is dus wel tanker, maar kan weinig damage doen, Champ doet dit stuk beter (maar tankt slechter).

Dual Weapon is hawker-sub job, wordt je hawker moet je kiezen dus Katar, Dual Weapon of Bower. De eerste 2 vallen onder zelfde 'job', maar hebben wel eigen weapon-required skills. Dit is gelijk aan de keuze bij Champ om Spear, Axe of Sword te gaan.

Bij zowel Soldier als Hawker moet je (niet 100% zeker voor hawker) op lvl55 je definitieve keuze maken welke kant je op gaat, dan komen namelijk de weapon afhankele skills.

Maar vooral, vergelijk Rose niet met SRO (of eigelijk elk andere MMO), sinds Evo is de skilltree en verwanten erg somber geworden. Elke 2nd Job (daar moet je vooraf al op gaan baseren zoals Rakker al zei) heeft een nagenoeg 'basic' stats-layout, die gewoon volgen en speel wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:34:
[...]

Rose heeft wel degelijk een 'BockRatio', bekent als Dodge :P
Hawkers (bow, katar, dual weapon) zijn dex-based, deze hebben de hoogste dodge.
Wat de preciese werking is met Acc vs Dodge, dat is onbekend.
Jammer alleen dat Dodge in Prose voor geen meter werkt :D
En al werkt dodge werkt het alleen tegen gele mobs, en meestal vecht je tegen rood paars en dan werkt het niet echt gewedig, wat het in Irose en ruff rose wel deed trouwens.
Ik zou in Prose dus niet op dodge gaan.
Heb je meer aan Def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Daarom zei ik al, blijf bij je stats. Hawker heeft dus Dex nodig = dodge :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Dealer : Artisian (de craft class, gun , je kan dingen maken , eq , potions en nog wat) Bourg (de damage class , je hebt summons op later lvl , launcher)

Summons zijn cool!! alleen dat gaat niet echt worden omdat ik al full str ben :D dus wordt wel tanker..
met een tank ken je high levels mobs verslaan met een pt..
alleen ik denk dat het word soldier en dan sword + shield of 2 handed sword..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Vergeet niet dat je tot level 40 je stats eenmalig kan resetten. Dus als je nu STR based ben, kun je tot level 40 je stats nog resetten zonder dat het je kostbare statpunten kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Rakkerzero schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:00:
Vergeet niet dat je tot level 40 je stats eenmalig kan resetten. Dus als je nu STR based ben, kun je tot level 40 je stats nog resetten zonder dat het je kostbare statpunten kost.
cool ! .. i will keep that in mind..

maar zo summon is het een sterk beestje/wezen ?
want dat lijk me wel wat maar de andere kant is het wel stoer als je zelf veel vecht een veel str heb !
aah deze game is net zo moeilijk als het kiezen van een vervolg opleiding HBO |:( :+

-----------------------------------------------------------

ik zit nu op een site van een link in de TS..
en daar zie ik carts? COOL is dat ook in deze versie of niet ?

[ Voor 13% gewijzigd door BrianV op 30-05-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:56:
Summons zijn cool!! alleen dat gaat niet echt worden omdat ik al full str ben :D dus wordt wel tanker..
Op lvl8 ben je nu nog niet echt bepaald 'full stats' :P
En zoals ik al zei, op 55 moet je kiezen wat je definitief neem. En zeker op de pre-70 lvl's heeft een Knight (shield) weinig meer Def dan andere jobs. Daarbij zit je nog met het feit dat zeker hawker/warrior paarse mobs nagenoeg niet kunnen raken (ook niet met skills).

edit: Je maakt het moeilijker dan dat het is. Pak de weapon die je leuk vind, daar neem je de job van. Summons zijn leuk maar leechen dus ook exp van je.

En ja, carts bestaan ook nog :P

Vanavond als ik tijd heb maar iets van een beginner guide schrijven, Rose Evo is simpeler dan elke voorganger ervan :P

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 10:56:

een gooie tank is zeker leuk in een party, maar met goede cleric niet eens persee nodig.
Als je met mij en Local en Amafi naar eldeon zou gaan (nog paars) zijn de mobs al dood voor ze uberhaubt bij je zijn om je te raken, Maar bij MC is het wel weer handig zins dat vooral veeel mobs tegelijk zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@SinergyX

zo guide is zeker wat voor mij !!
evt ik ben ook clan looos.. *hint*
ach als het om wapens ga dan vind ik die dual sword erg cool maar die hitte niet zo hard :P boeiend..
een Hawker -> Raider & Scout is dat goed met alleen str of moet ik ook nog aan iets anders denke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:11:
@SinergyX

zo guide is zeker wat voor mij !!
evt ik ben ook clan looos.. *hint*
ach als het om wapens ga dan vind ik die dual sword erg cool maar die hitte niet zo hard :P boeiend..
een Hawker -> Raider & Scout is dat goed met alleen str of moet ik ook nog aan iets anders denke?
Voor je raider met dual weapon zou je eerder denken aan 2 dex 1 str 1 con (2:1:1)
Bij hawkers is de mainstat dex
Bij soldiers str
Bij muses Int
Bij dealers Con

En voorderest moet je om je class heenbouwen met je stats , zeg maar soldiers str+con, mages int +str +beetje con, clerics full int , hawkers bij katar dex + str + con , en bij dual sword iets meer str dan bij katars, scout(bow) dex + con en sen, dealers : artisians con+sen , bourgs con+str+ eventueel sen
SinergyX schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:06:
[...]

Op lvl8 ben je nu nog niet echt bepaald 'full stats' :P
En zoals ik al zei, op 55 moet je kiezen wat je definitief neem. En zeker op de pre-70 lvl's heeft een Knight (shield) weinig meer Def dan andere jobs. Daarbij zit je nog met het feit dat zeker hawker/warrior paarse mobs nagenoeg niet kunnen raken (ook niet met skills).

edit: Je maakt het moeilijker dan dat het is. Pak de weapon die je leuk vind, daar neem je de job van. Summons zijn leuk maar leechen dus ook exp van je.

En ja, carts bestaan ook nog :P

Vanavond als ik tijd heb maar iets van een beginner guide schrijven, Rose Evo is simpeler dan elke voorganger ervan :P
ja lol , moest je nagaan als hij bij iRose ging spelen :p kon hij bijna geen build kiezen :x

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@Erkkie01

bij andere mmorpg's heb ik stuk op 5 chars gehad voordat ik wist wat ik nou echt leuk vond + de guilde build had:P en wat ik een groote+ is dat je een cart kan koopE:D dat is echt tevet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:33:
@Erkkie01

bij andere mmorpg's heb ik stuk op 5 chars gehad voordat ik wist wat ik nou echt leuk vond + de guilde build had:P en wat ik een groote+ is dat je een cart kan koopE:D dat is echt tevet !
:p achja , als je er genoeg tijd voor hebt train gewoon 4 chars tot lvl 70 en dan zie je wel ongeveer wat je leuk vind

maar das alleen als je genoeg tijd hebt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Moeilijk te zeggen wat je echt leuk vind, elke class heeft zo zijn leuke en minder leuke dingen.

Maar de hoofdlijnen moet je wel een beetje aanhouden.

Wil je ranged ofniet ?
Wil je damage dealen ofniet ?

blablabla

We zijn zo allemaal begonnen en het is veel leuke om zelf wat dingen te ondervinden dan alles voorgekauwt te krijgen toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:50:
Moeilijk te zeggen wat je echt leuk vind, elke class heeft zo zijn leuke en minder leuke dingen.

Maar de hoofdlijnen moet je wel een beetje aanhouden.

Wil je ranged ofniet ?
Wil je damage dealen ofniet ?

blablabla

We zijn zo allemaal begonnen en het is veel leuke om zelf wat dingen te ondervinden dan alles voorgekauwt te krijgen toch ?
Sensei has spoken :p
Hij heeft gelijk :p , je moet gewoon zelf 8er alles komen :p , das tog ook een motief van het spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ene kant hebben jullie wel gelijk maar ik hou van damage dealen ;) en klappe geven tot in de verveling dat is het leukste wat er is maarjah .. ik kan niet wachten totdat ik zo cart heb :D woot (H) voor eeuwig low level cart:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wacht maar tot meister cart beschikbaar is, komt BroozerX even pimpen door de straten van Junon. eens kijken wie er jaloers is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
SinergyX schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 11:56:
Wacht maar tot meister cart beschikbaar is, komt BroozerX even pimpen door de straten van Junon. eens kijken wie er jaloers is >:)
dan kom ik naast je staan ..

GET OUT OF THE CAR B*TCH.. *richt een klappertjespistool op je neus * :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
* Zeror komt dan achter BlackAss staan in zijn japans schooluniform pakje dat erg op een politiepak lijkt. "Ga eens ergens anders spelen, ventje!" :+

[ Voor 25% gewijzigd door Zeror op 30-05-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
*Kijkt Rakkerzeo aan en aait hem over ze bol en loopt weg met ze speelgoed pistool om de lokaale Jelly Bean Gang teberoven *

oke back on topic before it turns into a comic story..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf welke lvl ongv. kan ik traine tege monsters op Luna, zonder buffs ?

Ik ben Muse -> met Mage skills. Nu ben ik lvl 55.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Je kan nu al trainen in Mount Eureca (oid), daar zitten lvl 40-60 mobs. Moet je wel eerst de luna quest halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:29:
Vanaf welke lvl ongv. kan ik traine tege monsters op Luna, zonder buffs ?

Ik ben Muse -> met Mage skills. Nu ben ik lvl 55.
Vanaf nu :)
Bezoek eens Mt. Eruca (ofzoiets) op Luna.

edit: damn jij, haan!
Maar idd. Eerst ff de Luna quest doen. Die kun je starten bij Alponse (mannetje bij de Flying Vessel) volgens mij.

[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 30-05-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 15:48:
[...]

Vanaf nu :)
Bezoek eens Mt. Eruca (ofzoiets) op Luna.

edit: damn jij, haan!
Maar idd. Eerst ff de Luna quest doen. Die kun je starten bij Alponse (mannetje bij de Flying Vessel) volgens mij.
Is dat de quest met rose mary's doll ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Vanaaf denk ik niet dat ik veel tijd ingame zal zijn. Morgen-aaf en vrijdag-aaf iig zeker. Misschien kunnen we dan eindelijk onze party starten . Of misschien ook niet omdat ik ook veel bekende terugzie in ons RO2 topic ;)

Gister btw weer redelijk wat lag ingame ondervonden maar nog steeds geen d/c

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vanavond eerst heractivatie doen van mijn Vista, lang verhaal :/ Dan eindelijk Rose weer eens testen :)

Ik ga die beta van RO2 nog niet proberen, het lijkt niet echt het spel meer te zijn waar ik zo op zat te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Een beetje all-round Tweaker heeft je probleem gelezen in het algemene Vista topic :P Hopen dat die upgrade een beetje gelukt is ... want dat activeren van een licentie is nog niet altijd even makkelijk.

Dan hoop ik je vanaaf / morgen ingame te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

offtopic:
Zo vid kaart is ook binnen. His 1950pro512mb ja agp ><.

3x zo hooge scores in 3dmark 05 en 06 in vegelijking met me 6800le }:O met deze trek ik het wel weer 1/2 tot 1 jaar. Wow @1680*1050 alles hoog draait gewoon goed. Omg wat een verschil ziet er gelijk stukken beter uit ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08 21:28

Wiepa

Notoriously ...

Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 16:34:
[...]

Is dat de quest met rose mary's doll ?
Mimoun? Klinkt mij bekend, woon je toevallig in Meppel?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Xouxic schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 07:24:
[...]

Mimoun? Klinkt mij bekend, woon je toevallig in Meppel?
mierenneukmode -> [Verwijderde gebruiker]

:>

Gister wederom weinig gedaan ik hoop vanaaf toch echt ff lvl-up te gaan anders morgen .

Ook hoop ik nog te kunnen party-en en niet dat iedereen ineens een spoedcursus Chinees aan het volgen is :P

[ Voor 29% gewijzigd door Local Host op 31-05-2007 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik hou het bij Rose, ga me niet weer verliezen in een nieuwe MMORPG :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

Topicstarter
Dan gaan wij morgen iig ff party-en op Eldeon :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.