Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Het is omgekeerd: de videokaart ondersteunt AA, maar het spel gebruikt technieken die AA van de videokaart niet meer laten werken. Er schijnen 2 oplossingen voor te zijn :RappieRappie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:17:
Mja, als het spel het ZELF niet ondersteunt heb je geen AA. Dat ligt dus aan de game developers, niet aan de drivers in sommige gevallen.
1) in-game AA gebruiken
2) static lightning aanzetten ipv dynamic lightning en dan kan je in NVIDIA CP AA forcen
En zo zijn er meer games. Denk aan Splinter Cell Pandore Tomorrow. Ook geen AA. En zo zijn er nog wel wat games. R6: Vegas bijvoorbeeld. (Of dat moet al met een patch opgelost zijn)
[ Voor 56% gewijzigd door Format-C op 02-06-2007 11:12 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Ok ik zal het zo is met atitool proberen. Maar met 3dmark heb ik hem nog nooit over de 71 graden heen zien gaan. Dan kan de temperatuur toch nog geen beperkende factor zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 01:48:
[...]
Als dit zo is, kun je dus niet echt ver overclocken....![]()
Probeer anders is atitool om hem te stressen.
In die antec kast past ie wel.
Heb er zelf ook 1 en gister een evga8800gtx in geprutst, HD's zijn wel 1 bay omhoog verhuisd.
PS: er moeten in die gtx 2 extra spanningsstekkers maar aan de verloopjes zitten in totaal 4 molex aansluitingen, moet ik die allemaal aansluiten?
Jazekerdr_dreey schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:04:
@mmxmmx
In die antec kast past ie wel.
Heb er zelf ook 1 en gister een evga8800gtx in geprutst, HD's zijn wel 1 bay omhoog verhuisd.
PS: er moeten in die gtx 2 extra spanningsstekkers maar aan de verloopjes zitten in totaal 4 molex aansluitingen, moet ik die allemaal aansluiten?
En bij m'n 8800GTS 640 heb ik inderdaad ook nog aardig wat ruimte over in m'n Antec Solo, dus een GTX zal wel net gaan. (Met wat goed kabelmanagement.)
Tesla Model Y RWD (2024)
Weet iemand een betrouwbare bron waar ik informatie over deze opvolger kan vinden?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
Windows Vista
ForceWare Release 158
Version: 158.24
Release Date: June 1, 2007
WHQL Certified
Vista 64 bit http://www.nvidia.co.uk/object/winvista_x64_158.24_uk.html
Vista 32 bithttp://www.nvidia.com/object/winvista_x86_158.24.html
Edit. zie nu ook 158.28 WHQL http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=226755
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 13:38 ]
Dat heeft toch niets de game engine te maken? Zoals ik al zei; UT bv. ondersteund ook geen FSAA, maar je kan het toch aanzetten in je driver settings. Het is toch gewoon Direct3D of OpenGL die de engine aanstuurt. En dat is wat voor FSAA zorgt, niet de engine. Je kan immers ook in Direct3D een draaiende kubus schrijven en die vervolgens keihard op FSAA zetten. Dat zou dan betekenen dat de ontwikkelaars express de optie tot FSAA hebben uitgezet. En waarom zouden ze dat doen?RappieRappie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:11:
In GRAW heb je GEEN AA. Wat je ook doet. De game ondersteunt het niet.
En zo zijn er meer games. Denk aan Splinter Cell Pandore Tomorrow. Ook geen AA. En zo zijn er nog wel wat games. R6: Vegas bijvoorbeeld. (Of dat moet al met een patch opgelost zijn)
Hallo met Tim
"nVidia G82 GPU is expected to be released in November. G82 is a low end GPU and the successor to the GeForce 7200, featuring the enhancements found in the G80 core."DJ_The_SP schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:34:
Ik heb de startpost doorgelezen maar kon zo niets vinden over de G82 core.
Weet iemand een betrouwbare bron waar ik informatie over deze opvolger kan vinden?
Heb ik hier weg, http://games.fok.nl/news.php?newsid=14053 , Google.
Om manipulaties in de backbuffer [of iets dergelijks] uit te voeren die een gemiddeld ander spelletje niet doet. Als je in stalker static lightning gaat gebruiken kan je ook gewoon AA gebruiken door het aan te forceren in de CP van NVIDIA/ATI.Timlog schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:38:
[...]
Dat heeft toch niets de game engine te maken? Zoals ik al zei; UT bv. ondersteund ook geen FSAA, maar je kan het toch aanzetten in je driver settings. Het is toch gewoon Direct3D of OpenGL die de engine aanstuurt. En dat is wat voor FSAA zorgt, niet de engine. Je kan immers ook in Direct3D een draaiende kubus schrijven en die vervolgens keihard op FSAA zetten. Dat zou dan betekenen dat de ontwikkelaars express de optie tot FSAA hebben uitgezet. En waarom zouden ze dat doen?
Heeft iemand een goede 8800 underclocking guide. Ik ben de link naar degene die ik gevonden had kwijt laat maar, ik heb http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=224691#2 al gevonden via een oude post in dit topic.
[ Voor 10% gewijzigd door TweakerNummer op 02-06-2007 15:47 ]
Zal ik dan toch maar voor de 8800GTS 640
Xbox Live Knalle Arie
Hierdoor is het niet mogelijk echte hardware AA te gebruiken, stalker gebruikt wel denk ik een 2xAA shader based trukje om het toch iets mooier te maken.
Meer info
Nu mis ik alleen heel erg hoe de 8800GTS 320 het doet in CoH met DX10, iemand daar ook een review van? Betwijfel tot nu toe zeer dat het de extra 100 euro waard is namelijkMarvie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:42:
http://www.legitreviews.com/article/507/3/
Zal ik dan toch maar voor de 8800GTS 640gaan inplaats van de 2900XT (die ook zeer slecht leverbaar is en ik dus moet wachten...
)
Met een 320Mb ben je bij CoH wel gelimiteerd aan 'medium' textures ipv 'high'. Geloof ikTerranca schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:33:
[...]
Nu mis ik alleen heel erg hoe de 8800GTS 320 het doet in CoH met DX10, iemand daar ook een review van? Betwijfel tot nu toe zeer dat het de extra 100 euro waard is namelijkGa toch geen 1600x1200 met 8xAA draaien. 1280 met beetje AA vind ik meer dan genoeg
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Och, zit ik er even naast.EleanorNL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 14:41:
[...]
"nVidia G82 GPU is expected to be released in November. G82 is a low end GPU and the successor to the GeForce 7200, featuring the enhancements found in the G80 core."
Heb ik hier weg, http://games.fok.nl/news.php?newsid=14053 , Google.
Ik zou zweren dat ik ergens gelezen had dat de 8900GTX de G82 core mee zou krijgen.
Ik zal mijn vraag dus anders stellen:

Kan iemand mij vertellen wanneer de 8900GTX word verwacht?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Verwijderd
de .24 wil niet installeren bij mij... begint in het midden and eindigt in 2 seconden, zegt ie kon niet geinstalleerd worden, wat ne dikke bazaar... nu maar d!ie .28 proberenVerwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 13:29:
Officiele drivers zijn uitgekomen voor Vista![]()
Windows Vista
ForceWare Release 158
Version: 158.24
Release Date: June 1, 2007
WHQL Certified
Vista 64 bit http://www.nvidia.co.uk/object/winvista_x64_158.24_uk.html
Vista 32 bithttp://www.nvidia.com/object/winvista_x86_158.24.html
Edit. zie nu ook 158.28 WHQL http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=226755
Eerlijk gezegd hoop ik dat die nog lekker lang weg blijft. Anders voelt mijn gloednieuwe 8800GTS 640MB alweer zo oud aanDJ_The_SP schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:52:
[...]
Och, zit ik er even naast.
Ik zou zweren dat ik ergens gelezen had dat de 8900GTX de G82 core mee zou krijgen.
Ik zal mijn vraag dus anders stellen:![]()
Kan iemand mij vertellen wanneer de 8900GTX word verwacht?
Dat zijn diegene die bij jouw het beste draaien. M.a.w.: Probeer het gewoon uit. Mocht je problemen ondervinden met iets dan probeer je de andere driverVerwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:15:
mmm kan iemand mij zeggen welke de nieuwste/beste drivers nu zijn???
158.24 of 158.28...

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
bij mij ook niet die .24 hij zegt dat de besturingssysteem niet klopt en ik draai wel degelijk vista 32Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:58:
[...]
de .24 wil niet installeren bij mij... begint in het midden and eindigt in 2 seconden, zegt ie kon niet geinstalleerd worden, wat ne dikke bazaar... nu maar d!ie .28 proberen
de .18 driver pakt wel weer gewoon
Iseci
De nieuwste zijn 158.28, en ze zullen heus niet nieuwe drivers uitbrengen om de zaak te verzieken... of wel?Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:15:
mmm kan iemand mij zeggen welke de nieuwste/beste drivers nu zijn???
158.24 of 158.28...
maar welk merk is nou het beste? ook qua software en accesoires die je erbij krijgt...
ik d8 eraan om voor de Asus 8800 GTS 640 of de Club3D 8800 GTS 640 te gaan...die liggen qua prijs dicht bij elkaar, welke van deze 2 is beter om te pakken?
De prestaties liggen allemaal op 1280x1024 erg dicht bij elkaar en de 320MB kan de rest dan ook goed bijhouden over het algemeen. Zelf zou ik voor de 320MB versie gaan scheelt je toch weer een pak met geld en je boet nauwelijks in op performanceMastasidaz schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:18:
Ik wil een niuewe pc kopen maar ik twijfel heel erg tussen de HD2900XT en 8800GTS 640MB, nu vraag ik mij af omdat mijn scherm maar een max reso van 1280x1024 heeft het misschien niet veel uitmaakt als ik de 320mb versie neem? Deze is wel een stuk goedkoper.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik voor de 320Mb ben gegaan, mijn scherm is 1280x1024, dus die honderd euro kan beter in mijn zak blijven.psychoclown schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:27:
[...]
De prestaties liggen allemaal op 1280x1024 erg dicht bij elkaar en de 320MB kan de rest dan ook goed bijhouden over het algemeen. Zelf zou ik voor de 320MB versie gaan scheelt je toch weer een pak met geld en je boet nauwelijks in op performance
Ik ondervind wel nadelen. Namelijk dat voor sommige spellen de meest high/ultra textures niet kunnen, omdat je daar dan 512Mb voor moet hebben.
De 320MB wordt namelijk niet blij van een hoger geheugengebruik dan 320Mb.
De enige situaties waar ik het niet heb kunnen gebruiken was voor de QTP3 texturemod voor Oblivion en 'Ultra' textures voor Company of Heroes, welke beiden ook een GTX redelijk in pas kunnen houden.
Maar in principe, tenzij je dus zeer grote textures gebruikt, merk je geen verschil tussen de 640 en
de 320
Verwijderd
de 640mb is handiger op 1600x**** reso's
Vanwege Oblivion QTP3 dacht ik erover om een 640 MB 8800 / x1900 512 MB te kopen. Echter QTP3 schijnt ook de performance van een 512MB kaart te killen (na verloop van tijd) zonder purge cell buffer mod. Daarnaast is er ook nog een reduced normal maps QTP3 mod (RNM-QTP3), die wel goed loopt op een 256 MB kaart. RNM-QTP3 schijnt bijna identiek te zijn als QTP3, alleen niet van heel dichtbij.anandus schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:10:
[...]
Dat is voor mij ook de reden geweest dat ik voor de 320Mb ben gegaan, mijn scherm is 1280x1024, dus die honderd euro kan beter in mijn zak blijven.
Ik ondervind wel nadelen. Namelijk dat voor sommige spellen de meest high/ultra textures niet kunnen, omdat je daar dan 512Mb voor moet hebben.
De 320MB wordt namelijk niet blij van een hoger geheugengebruik dan 320Mb.
De enige situaties waar ik het niet heb kunnen gebruiken was voor de QTP3 texturemod voor Oblivion en 'Ultra' textures voor Company of Heroes, welke beiden ook een GTX redelijk in pas kunnen houden.
Maar in principe, tenzij je dus zeer grote textures gebruikt, merk je geen verschil tussen de 640 en
de 320
Daar kwam bij dat je met alleen parallax mapping het er ook al heel mooi uitziet :

Achtergrond is vaag omdat er een Depth Of Field mod overheen is gegaan.
TweakerNummer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:36:
[...]
Vanwege Oblivion QTP3 dacht ik erover om een 640 MB 8800 / x1900 512 MB te kopen. Echter QTP3 schijnt ook de performance van een 512MB kaart te killen (na verloop van tijd) zonder purge cell buffer mod. Daarnaast is er ook nog een reduced normal maps QTP3 mod (RNM-QTP3), die wel goed loopt op een 256 MB kaart. RNM-QTP3 schijnt bijna identiek te zijn als QTP3, alleen niet van heel dichtbij.
Daar kwam bij dat je met alleen parallax mapping het er ook al heel mooi uitziet :
[afbeelding]
Achtergrond is vaag omdat er een Depth Of Field mod overheen is gegaan.
Je kan beter dan de QTP2 nemen, ik vind ze mooier dan de reduced versie. Oh, en probeer Streamline, dit doet wonderen (vooral voor mensen met 320Mb, trouwens
Maar met SL en 512mb+vram en 2gb ram is het prima te doen
*schopt Tweakernummer naar het Oblivion-topic
[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 02-06-2007 22:41 ]
Dat is de vraag.Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:40:
mmm als deze 320m versies problemen geeft in CoH gaat dit ook zo zijn in crysis zo?
Het hangt helemaal af van de texture-grootte (als je 1280x1024 en AA doet), als er écht grote textures bijzitten kan de 320Mb een limiet zijn, maar tot nu toe valt het aantal spellen met zéér grote textures mee.
De vraag is echter hoe dat in de toekomst zal zijn
Desalniettemin weet ik dat mijn GTS320 nog een flinke tijd mee kan draaien, ook al kan ik de extreme textures niet draaien (welke overigens waarschijnlijk ook de kaart op z'n knieën zou brengen).
QTP2 zou niet mooier moeten zijn dan reduced normal maps QTP3 modanandus schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:39:
[...]
offtopic:
Je kan beter dan de QTP2 nemen, ik vind ze mooier dan de reduced versie. Oh, en probeer Streamline, dit doet wonderen (vooral voor mensen met 320Mb, trouwens).
Maar met SL en 512mb+vram en 2gb ram is het prima te doen
*schopt Tweakernummer naar het Oblivion-topic
Ik zit door mijn HD ruimte heen dus een Oblivion install om te testen is er even niet bij. Overigens schijnt QTP3 goed te doen zijn op een 8800 320 MB met een PCI-E 16x mobo (met 4x is het niet te doen lijkt me; teveel performance loss). SL is een purge cell buffer mod dacht ik....
Ow jee, topic kaping, laten we maar snel eventjes ontopic gaan

In DX10 hebben ze juist ervoor gezorgd dat het normale geheugen gebruikt kan worden als het videokaart geheugen op is zonder noemswaardige tussenkomst van de programmeur. Al veel developers hebben aangegeven veel grotere textures te gaan gebruiken voor DX10. Dus waarschijnlijk zullen er in de toekomst veel meer spellen komen die grootte textures gebruiken. Echter heeft de mainstream van NVIDIA nog slechts 256 MB, dus er zal voor geruime tijd nog wel een medium en low texture mode aanwezig zijn bij die spellen die perfect draait op 256 MB kaarten.anandus schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:45:
[...]
Dat is de vraag.
Het hangt helemaal af van de texture-grootte (als je 1280x1024 en AA doet), als er écht grote textures bijzitten kan de 320Mb een limiet zijn, maar tot nu toe valt het aantal spellen met zéér grote textures mee.
De vraag is echter hoe dat in de toekomst zal zijn
Desalniettemin weet ik dat mijn GTS320 nog een flinke tijd mee kan draaien, ook al kan ik de extreme textures niet draaien (welke overigens waarschijnlijk ook de kaart flink zou laten zweten).
Verwijderd
Wordt tijd dat Crysis komt of FSX die DX10 patch krijgt.
mwah, ik geef toch liever die 50 euro extra uit...heb je toch een behoorlijke hoeveelheid geheugen...Mastasidaz schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:18:
Ik wil een niuewe pc kopen maar ik twijfel heel erg tussen de HD2900XT en 8800GTS 640MB, nu vraag ik mij af omdat mijn scherm maar een max reso van 1280x1024 heeft het misschien niet veel uitmaakt als ik de 320mb versie neem? Deze is wel een stuk goedkoper.
aangezien ik toch wel een keer een 1600x1200 tft ga kopen...en ik denk bij toekomstige games dat het geheugen wel van belang kan zijn
50 euro extra op een jaar of 2 (zo lang gaat die videokaart wel mee denk ik) is niet veel geld dus
thnx, ik zie het nu ook....nog helemaal niet gezien...EleanorNL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 21:15:
Dan zou ik voor de Asus gaan. (Maaruhm, kijk eens naar de prijs van de Sparkle versie, kostte mij 326 euro)
maarja die Sparkle, dat merk heb ik 0,0 reviews/ervaringen van meegekregen...+ hij is niet echt bij veel webwinkels verkrijgbaar
Edit: ik zie hem op voorraad bij Digitique voor 329...das wel netjes scheelt weer 15 euro
alleen heeft er nou iemand ervaringen met Sparkle? wat krijg je aan accesoires bij die van Sparkle t.o.v. Asus of Club3D? als je voor die 15 euro minder ook nauwelijks iets aan accesoires krijgt weet ik niet of het het wel waard is...
maar pfff kan nu echt bijna niet meer wachten zo'n ding aan te schaffen
[ Voor 44% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-06-2007 23:10 ]
TweakerNummer schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:55:
[...]
QTP2 zou niet mooier moeten zijn dan reduced normal maps QTP3 mod
Ik zit door mijn HD ruimte heen dus een Oblivion install om te testen is er even niet bij. Overigens schijnt QTP3 goed te doen zijn op een 8800 320 MB met een PCI-E 16x mobo (met 4x is het niet te doen lijkt me; teveel performance loss). SL is een purge cell buffer mod dacht ik....
Klopt, en QTP Reduced is 1/4 van de originelen, ziet er niet uit.
Klopt, maar de GTS320 zakt qua framerates flink (richting 50%) in als dat het geval isIn DX10 hebben ze juist ervoor gezorgd dat het normale geheugen gebruikt kan worden als het videokaart geheugen op is zonder noemswaardige tussenkomst van de programmeur.
Inderdaad, en voorlopig zal high, of in sommige gevallen medium het nog prima doen op de 320Al veel developers hebben aangegeven veel grotere textures te gaan gebruiken voor DX10. Dus waarschijnlijk zullen er in de toekomst veel meer spellen komen die grootte textures gebruiken. Echter heeft de mainstream van NVIDIA nog slechts 256 MB, dus er zal voor geruime tijd nog wel een medium en low texture mode aanwezig zijn bij die spellen die perfect draait op 256 MB kaarten.
Als het nu maar 50 euro verschil is zou ik serieus over de 640 nadenken!Thrills33ka schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:59:
[...]
mwah, ik geef toch liever die 50 euro extra uit...heb je toch een behoorlijke hoeveelheid geheugen...
aangezien ik toch wel een keer een 1600x1200 tft ga kopen...en ik denk bij toekomstige games dat het geheugen wel van belang kan zijn
50 euro extra op een jaar of 2 (zo lang gaat die videokaart wel mee denk ik) is niet veel geld dus
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 02-06-2007 23:11 ]
Verwijderd
tempratuur blijft onder de 80 graden en ik draai de laatste nvidia drivers
atitool 12 uur laten draaien en geen artifacts,ook games zoals c&c3,fear,cod2,rainbow six vegas geen artifacts,ook niet in 3dmark06.
hebben meer mensen hier soms last van,en kan ik aannemen dat het gewoon een kwestie is van nog niet perfecte drivers of een kaart probleem?
de kaart loopt op standaart snelheid
Ja maar dat is geluk hebben heEleanorNL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:10:
Ene "bokkow" op dit forum heeft de Sparkle kaart overclocked naar 700/1600/2100 als ik me niet vergis. Hoger heb ik eigenlijk nog niet gezien (bij andere merken, als EVGA en BFG).
Ja dat is het zeker, maar was wel even een illustratie van de Sparkle. Ik denk niet dat de stock versies van kaarten verschillen per merk. Enkel qua garantie misschien, rest is puur mazzel hebben (of van de andere kant bekeken pech hebben natuurlijk).
Met een flinke overclock moet er dus dezelfde clock kunnen worden gehaald
Met een simpele zalman kan er dus voor dezelfde snelheid gezorgt worden
120 t.o.v 190~200 is nogal een groot verschil
Ik houd wel bang-for-the-bucks
Verwijderd
Daar zou ik ook geen 80E extra aan uitgeven
Zalman ding lijkt mij zowiezo wel fijn ipv zon klein koelertje...
Ze zeggen wel dat het goed te doen is maar ik heb toch nog mijn twijfels.
Verwijderd
btw ik denk wel dat de 8800GTS'en goed klokken? niet?
@LaZeR1, de overclock potentie van een kaart is nooit gegarandeerd. Opzich is het zo, dat de hele 8800 reeks gebaseerd is opdezelfde core en hetzelfde mhz als plafon zou hebben. Nou is het wel zo dat de GTX varianten van betere kwaliteit zijn omdat deze constant op een hogere clock lopen
Verwijderd
Was in de war met stalkerroberto652 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:36:
Ik ben echt heel erg benieuwd hoe crysis gaat draaien op een 8800 gts/gtx...
Ze zeggen wel dat het goed te doen is maar ik heb toch nog mijn twijfels.

I knowjens17 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:01:
@Ramium23, een zalman V900 CU ( evt. met led ) is er voor €30,- en dan is je videokaart ook echt stil! Geen stockkoeler meer

Zelf heb ik een Full Coverblock van EK, die houd hem heerlijk koel
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 14:58 ]
Jij draait Crysis?Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:31:
[...]
Hier draai ik met mn 8800GTS alles op 1280x1024 en alles max...
Draait heerlijk vloeiend
[...]
I know![]()
Zelf heb ik een Full Coverblock van EK, die houd hem heerlijk koel
Verwijderd
jah maar ik twijfel, dat de 8800 Ultra hoger kan klokken dan een 8800GTX ... het is zogezegd een overgeklokte 8800GTX, maar ik denk toch dat de ultra's dat iets meer hebben.. (zal wss niet zo zijn maarjaskelleniels schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:13:
Ik heb het een tijdje niet meer gevolgd. Maar als je de 8800 gtx op de speeds draait van de 8800 ultra, zit je dan nog steeds met de snelste kaart? Zou betekenen dat ik al meer dan 7 maand met de snelste videokaart zit en dat is lekker lang in computerland:D
http://www.tweaktown.com/...ster_price_tag/index.html
http://specs.tweak.to/15628 Area-51 ALX (evga 680i, qx6700 @3.2, 4 gb 1066 Mhz Patriot, geforce 8800 Ultra SLI, 2*1Tb Hitachi, 30" dell, 7.1 gigaworks s750, g15 logitech, mx revolution, X-fi Xtreme Gamer)
Ja ok, maar nu weet ik dus nog steeds niet wanneer de 8900 of zelfs 9800 serie te verwachten valt.EleanorNL schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:05:
[...]
Eerlijk gezegd hoop ik dat die nog lekker lang weg blijft. Anders voelt mijn gloednieuwe 8800GTS 640MB alweer zo oud aan
Iemand anders een idee misschien?
Ik lees overal dat een "nieuwe" opvolger komt rond het einde van het jaar. Deze is gebaseerd op de G92 core volgens sommige bronnen. Deze moet gaan concurreren met de R700.DJ_The_SP schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:40:
Ja ok, maar nu weet ik dus nog steeds niet wanneer de 8900 of zelfs 9800 serie te verwachten valt.
Iemand anders een idee misschien?
Tot die tijd kunnen we een refresh verwachten denk ik, of op zn minst een Dual GPU / GX2 model. Ik kan me niet voorstellen dat nVidia tot December niets gaat releasen en de R650 ongemoeit laat.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Nou, als er het einde van het jaar al een opvolger komt, spaar ik gewoon ff door.XanderDrake schreef op zondag 03 juni 2007 @ 18:40:
[...]
Ik lees overal dat een "nieuwe" opvolger komt rond het einde van het jaar. Deze is gebaseerd op de G92 core volgens sommige bronnen. Deze moet gaan concurreren met de R700.
Tot die tijd kunnen we een refresh verwachten denk ik, of op zn minst een Dual GPU / GX2 model. Ik kan me niet voorstellen dat nVidia tot December niets gaat releasen en de R650 ongemoeit laat.
Des te leuker geheugen kan ik in een keer kopen voor een Asus P5K3 DX.

Erg mooi ding, en wat een verschil met mijn x1900xtx, erg leuk speelgoed (en 710Mhz op lucht op de core) maar om maar even ter zake te komen, bij Nvidia hebben ze nogal wat drivers, en eigenlijk heb ik de bandbreedte niet om maar even 10 van die 40mb drivertjes te downloaden. ik heb nu de forceware 158.19, maken al die drivers nou nog een berg verschil? of zijn het meerendeels slechts bugfixes..?
Dost thou even hoist?
Ben ook om dezelfde reden overgestapt..PKN schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:56:
Ik ben een nieuwkomer bij het groene team, na jaren bij het rode team in de 'high end' gezeten te hebben ben ik overgestapt naar het groene team (de R600 was de reden van het overstappen..), anyway, ik ben dus sinds afgelopen weekend de gelukkige eigenaar van een Biostar 8800GTX, volgens mij ben ik daarmee meteen de enigste op GOT die er een van het merk heeft, temeer omdat hij in Nederland niet te koop is (op de pricewatch staat hij niet in ieder geval)
Erg mooi ding, en wat een verschil met mijn x1900xtx, erg leuk speelgoed (en 710Mhz op lucht op de core) maar om maar even ter zake te komen, bij Nvidia hebben ze nogal wat drivers, en eigenlijk heb ik de bandbreedte niet om maar even 10 van die 40mb drivertjes te downloaden. ik heb nu de forceware 158.19, maken al die drivers nou nog een berg verschil? of zijn het meerendeels slechts bugfixes..?
Elke driver zou als het goed is "beter" moeten zijn dan de vorige. Wat beter is, verschilt per gebruiker. De laatste beta drivers 158.45 zou een prestatieverbetering in company of heroes in DX10 moeten brengen bijvoorbeeld.
Geen extra's op een molex-verloopstukje, DVI-VGA verloopstukje en een s-video kabel dingetje naThrills33ka schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:59:
[...]
mwah, ik geef toch liever die 50 euro extra uit...heb je toch een behoorlijke hoeveelheid geheugen...
[...]
thnx, ik zie het nu ook....nog helemaal niet gezien...
maarja die Sparkle, dat merk heb ik 0,0 reviews/ervaringen van meegekregen...+ hij is niet echt bij veel webwinkels verkrijgbaar
Edit: ik zie hem op voorraad bij Digitique voor 329...das wel netjes scheelt weer 15 euro
alleen heeft er nou iemand ervaringen met Sparkle? wat krijg je aan accesoires bij die van Sparkle t.o.v. Asus of Club3D? als je voor die 15 euro minder ook nauwelijks iets aan accesoires krijgt weet ik niet of het het wel waard is...
maar pfff kan nu echt bijna niet meer wachten zo'n ding aan te schaffen
Dus geen spel zoals wel wordt aangegeven. Mijn ervaring met Sparkle is tot nu toe goed, maar dat kan ook komen omdat mijn kaart toevallig een goede is met 700/1620/2100
Ben van het weekend het eind van de examens aan het vieren geweest dus vandaar de late reactie, man man man wat een tijd
[ Voor 5% gewijzigd door bokkow op 04-06-2007 13:33 ]
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
ok, en die van Asus heeft dus wel een aantal software spullen erbij? ik zie dat nergens aangegeven staan, maarja voor 15 euro meer wil ik best 3DMark en een spel ofzobokkow schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:01:
[...]
Geen extra's op een molex-verloopstukje, DVI-VGA verloopstukje en een s-video kabel dingetje na
Dus geen spel zoals wel wordt aangegeven. Mijn ervaring met Sparkle is tot nu toe goed, maar dat kan ook komen omdat mijn kaart toevallig een goede is met 700/1620/2100
offtopic:
Ben van het weekend het eind van de examens aan het vieren geweest dus vandaar de late reactie, man man man wat een tijd![]()
Geen GT, maar ik heb de XFX 8600 GTS XXX. Core draait op standaard op 730 en is te klokken to ca. 780. Zelf krijg ik hem to 775, maar draai nu nog gewoon stock.jens17 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 12:55:
Vind het wel vreemd dat er niet gesproken word over een 8600 GT (overclock) De chip van de 8600 GT & GTS is exact hetzeflde, alleen het geheugen is iets sneller van de GTS-variant.
Met een flinke overclock moet er dus dezelfde clock kunnen worden gehaald![]()
Met een simpele zalman kan er dus voor dezelfde snelheid gezorgt worden
120 t.o.v 190~200 is nogal een groot verschil![]()
Ik houd wel bang-for-the-bucksdraai nu ook 6800 LE , alles unlocked en max overclock. Moet zeggen dat deze op een redelijke resolutie 1024*768 alles goed trekt, hoger wil niet door het ontbreken van voldoende videogeheugen
Ja asus heeft GRAW, 3Dmark06 en een andere flutgame erbijThrills33ka schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:00:
[...]
ok, en die van Asus heeft dus wel een aantal software spullen erbij? ik zie dat nergens aangegeven staan, maarja voor 15 euro meer wil ik best 3DMark en een spel ofzo
[ Voor 6% gewijzigd door MexxT op 04-06-2007 14:11 ]
Audi S3
Volledige versie van 3DMark06? Daar heb ik ook wel oor naarMexxT schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:10:
[...]
Ja asus heeft GRAW, 3Dmark06 en een andere flutgame erbij(exacte kopie van GTR2 als je het mij vraagt..)
Verwijderd
Omdat ik binnenkort naar een lan ga heb ik geen zin dat tijdens het booten mijn pc opeens weer hard begint te blazen. Wat kan hier een oplossing voor zijn? Ik weet dat ik niet al te veel onderzoek er naar heb gedaan (Zeg maar gerust niks), maar ben niet bepaald een specialist op het gebied van hardware en heb geen zin om dingen onnodig te vervangen.
Alsnog mijn excuus als ik dit niet (hier) mag vragen.
Jepbokkow schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:39:
[...]
Volledige versie van 3DMark06? Daar heb ik ook wel oor naar
Kijk eens naar de hdd's zou ik zeggen.Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:40:
Even een vraagje, kan off-topic maar ook on-topic zijn. Heb paar maanden terug een pc gekocht (Specs zijn in mijn sig te zien) en altijd als ik iets ga installeren of mijn pc net opstart begint mijn pc hard te brommen. (Tijdens het opstarten is het niet altijd maar wel regelmatig) Nou is mijn vraag, kan het er aan liggen dat ik nog een stock cooler heb op mijn cpu (Ik vermoed dat dit het probleem is) Of is het mijn videokaart? (Draait stock maar omdat de cooler niet al te groot is, vooral niet voor zo'n grootte kaart, weet ik niet zeker wat het "probleem" is)
Omdat ik binnenkort naar een lan ga heb ik geen zin dat tijdens het booten mijn pc opeens weer hard begint te blazen. Wat kan hier een oplossing voor zijn? Ik weet dat ik niet al te veel onderzoek er naar heb gedaan (Zeg maar gerust niks), maar ben niet bepaald een specialist op het gebied van hardware en heb geen zin om dingen onnodig te vervangen.
Alsnog mijn excuus als ik dit niet (hier) mag vragen.
Verwijderd
Daarom kan ik mn scores ook online zettenpsychoclown schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:54:
[...]
Jepaltijd mooi meegenomen natuurlijk.
[...]
http://service.futuremark...ype=14&XLID=0&UID=9445266
Wel zo makkelijk...
Spellen zijn GRAW en WTCC, niet de meest fantastische spellen, maar je hebt ze toch
maar van de andere kant, 3Dmark07 zit er ook aan te komen. en dat spel zal ook wel niet het spel zijn waarvoor je zo'n kaart koopt...dus twijfel nog tussen Asus, Club3D en Sparkle...denk toch Sparklee, 325 euroMexxT schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:10:
[...]
Ja asus heeft GRAW, 3Dmark06 en een andere flutgame erbij(exacte kopie van GTR2 als je het mij vraagt..)
Ik zal je niet tegenspreken. Ben erg tevreden over mn Sparkle zoals ik al heb gezegd.Thrills33ka schreef op maandag 04 juni 2007 @ 15:13:
[...]
maar van de andere kant, 3Dmark07 zit er ook aan te komen. en dat spel zal ook wel niet het spel zijn waarvoor je zo'n kaart koopt...dus twijfel nog tussen Asus, Club3D en Sparkle...denk toch Sparklee, 325 euro
Daarnaast ging ik destijds gewoon voor de goedkoopste 8800GTS omdat ze toch allemaal gelijk zijn, op softwarebundle na dan maar daar kijk ik toch nooit naar...
Wat ''Oeps :P'' ? Ben jij een bèta tester? Zo ja; kan je ff wat laten zien? Hoe goed draait ie op je 8800GTS?
hij had crysis en stalker door elkaar gehaaldJorn1986 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 22:06:
[...]
Wat ''Oeps :P'' ? Ben jij een bèta tester? Zo ja; kan je ff wat laten zien? Hoe goed draait ie op je 8800GTS?
net Company of Heroes gedaan met DX10 en dat loopt niet zo heel super op een 8800GTX.
nope geen signature
Draait hier super met een GTX.SpaceMarine schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:22:
maar hopen dat de drivers dan beter zijn.
net Company of Heroes gedaan met DX10 en dat loopt niet zo heel super op een 8800GTX.
Welke settings heb je? Anders moet je wat dingen even omlaag draaienSpaceMarine schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 00:22:
maar hopen dat de drivers dan beter zijn.
(Oh, en natuurlijk de laatste beta-drivers (.45 geloof ik))
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 05-06-2007 13:28 ]
Je koopt natuurlijk geen 8800 gtx om settings omlaag te zetten... Naar mijn mening zouden alle games zeker op 1680*1050 normaal vloeiend moeten lopen met hoogste settings omdat dit toch al een redelijk standaardresolutie geworden is. Dat je op 1920*1080 niet steeds een vloeiende framerate hebt kan ik nog een beetje verstaan hoewel het toch ook normaal zou meoten lopen met die kaart.anandus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 13:27:
[...]
Welke settings heb je? Anders moet je wat dingen even omlaag draaien
(Oh, en natuurlijk de laatste beta-drivers (.45 geloof ik))
Met DX9 kan dat toch ook gewoon?skelleniels schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:55:
[...]
Je koopt natuurlijk geen 8800 gtx om settings omlaag te zetten... Naar mijn mening zouden alle games zeker op 1680*1050 normaal vloeiend moeten lopen met hoogste settings omdat dit toch al een redelijk standaardresolutie geworden is.
Bij DX10 voor CoH wordt er een stuk meer berekend dan bij DX9, met de bijbehorende performance-impact.
Je moet niet vergeten dat de 8800 de 1e generatie DX10 is en dat je dus niet teveel moet verwachten in DX10
(Ik vermoed dat bij andere DX10-spellen, zoals Crysis of FSX, je, als je een 8800 hebt, waarschijnlijk beter in DX9 dan DX10 kan draaien)
Dat de 8800GTX een van de snellere kaarten op dit moment is hoeft niet te betekenen dat-ie dan alle spellen zou moeten draaien.
Persoonlijk vind ik dat een nogal rare redenering, en het is altijd zo geweest dat er spellen waren die zelfs op de meeste high-end kaarten traag draaiden.
Wacht maar tot 3DMark07 (met DX10) komt en je opeens weer in de wereld van de <10fps zit
(En even samenvattend:
DX9!=DX10.
Voor DX10 (vs DX9) kan je kiezen voor dezelfde graphics met betere performance of beter graphics met dezelfde of slechtere performance.
Bij CoH hebben ze voor het laatste gekozen.)
[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 05-06-2007 17:10 ]
(33MB download 1280x720)
Wil ik echt geen DX9 gaan draaien met Crysis. DX10 maakt het juist zo ubervet en de geruchten gaat dat Crysis op DX10 toch redelijk netjes loopt op 8800 kaarten (dwz vloeiend).
Let op het filmpje is nog van de pre-pre-pre-pre-Alpha fase dus ondertussen is de AI wel beetje bijgeschroefd en beweeg je zelf ook makkelijker voor meer filmpjes van Crysis op deze kwaliteit check dan: crysis-online
[ Voor 35% gewijzigd door bokkow op 05-06-2007 17:48 ]
Desalniettemin houd ik een slag om de arm,bokkow schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:45:
Nou als ik dit filmpje zie:
(33MB download 1280x720)
Wil ik echt geen DX9 gaan draaien met Crysis. DX10 maakt het juist zo ubervet en de geruchten gaat dat Crysis op DX10 toch redelijk netjes loopt op 8800 kaarten (dwz vloeiend).
"Voor DX10 (vs DX9) kan je kiezen voor dezelfde graphics met betere performance of betere graphics met dezelfde of slechtere performance."
En geruchten zijn geruchten
Maar, wie weet!
Hahaha nou dan prik ik er een 8800 bij, ik MOET crysis voluit spelen.anandus schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:47:
[...]
Desalniettemin houd ik een slag om de arm,
"Voor DX10 (vs DX9) kan je kiezen voor dezelfde graphics met betere performance of betere graphics met dezelfde of slechtere performance."
En geruchten zijn geruchten
Maar, wie weet!
Ik heb trouwens ook een filmpje dat ze crysis spelen op een G80 (dat was met de introductie van de G80) iemand interesse?
en aangezien er nog niet eens EEN dx10 spel uit is....
bokkow schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:50:
[...]
Hahaha nou dan prik ik er een 8800 bij, ik MOET crysis voluit spelen.
Zo erg is het natuurlijk ook weer niet, CoH in DX10 is in principe prima te spelen, mits je niet té hoge resoluties neemt(>1600x1200 en >4xAA bijv.) (met speelbaar >25fps).Thrills33ka schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:09:
misschien toch nog maar even wachten....ik ga geen 350 euro dokken voor een kaart waarmee ik alle nieuwe uitkomende spellen op halve settings kan draaien...
en aangezien er nog niet eens EEN dx10 spel uit is....
Misschien klink ik pessimistisch, maar dat ben ik niet, ik probeer alleen te zeggen dat je niet moet verwachten dat je *alles* op max kan zetten in de nieuwste (DX10) spellen
Daarnaast moet je niet vergeten dat niet alleen de kaart first-gen DX10 is, maar de spellen ook, dus het zal juist nog beter worden.
Een mooi voorbeeld daarvan zie je bij consoles, de eerste spellen zijn een stuk langzamer en/of lelijker dan de laatste spellen
Dat kan je wel vergeten bij een pc-game want hun maken het dan weer zodat de snelste videokaart van die tijd hem op high kan spelen..
Waar kan ik me opgeven? Wil ook wel de pre-alpha proberenbokkow schreef op maandag 04 juni 2007 @ 23:55:
En daarnaast is Crysis helaas nog pre-alpha... Kan niet wachten op de eigenlijke reden van mn 8800 aankoop
[ Voor 9% gewijzigd door Jorn1986 op 05-06-2007 19:55 ]
Ik snap dat het verschilt per setup, maar ik wil geen extreme risico's meer nemen. Is bijvoor de core op minimaal 550 mhz probleemloos te halen? Ik neem aan dat overclocken ook bij deze kaart weer het makkelijkst is via rivatuner.
Verwijderd
Denk dat dat wel moet lukkenLumics schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:12:
Vandaag heb ik de 8800GTS 640MB versie van sparkle besteld. Mijn vorige 7900GTO heeft de geest gegeven door een te verre overclock (denk ik). Hoever kan je een 8800GTS gemiddeld overclocken.
Ik snap dat het verschilt per setup, maar ik wil geen extreme risico's meer nemen. Is bijvoor de core op minimaal 550 mhz probleemloos te halen? Ik neem aan dat overclocken ook bij deze kaart weer het makkelijkst is via rivatuner.
Heb bewust geen standaard OC gekocht. Ik ben mij er goed van bewust dat een standaard OC waarschijnlijk net iets verder komt, maar daar tegenover heb je ook het prijsverschil. Deze noodzakelijke uitgave wegens het overlijden van de 7900GTO komt ook niet goed uit. Maar bij een RMA proces 2 maanden?? oid zonder videokaart is ook geen optie.Jaguar645 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:54:
[...]
Denk dat dat wel moet lukkenIk heb een BFG 8800GTS 640MB OC2 besteld, en die draait standaard al op 580Mhz. Ik ben benieuwd of ik daar ook nog meer uit kan halen ^^
Dat kan toch niet na een half jaar... denk ik. Ik heb de kaart bij bugethardware gekocht. Ik krijg steeds databaseproblmen bij die site. Weet niet of de zaak nog bestaat. Heb ook nog geen contact gehad met de winkel dus. RMA leek me het meest logische.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:31:
Waarom vraag je geen geld terug ipv rma?
Verwijderd
Ah oke. Want ik ken iemand bij wie zijn 8800GTS640 na 6 maanden pas geleden kapot is gegaan. Hij kon 2 weken wachten op een vervangende of 325,- krijgen. Hij is voor het laatste gegaan en heeft voor een kleine meerprijs een HD2900XT gehaaldLumics schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:34:
[...]
Dat kan toch niet na een half jaar... denk ik. Ik heb de kaart bij bugethardware gekocht. Ik krijg steeds databaseproblmen bij die site. Weet niet of de zaak nog bestaat. Heb ook nog geen contact gehad met de winkel dus. RMA leek me het meest logische.
Dat was dan zeker de winkel en niet via de producent. Ik heb het destijds gekocht bij budgethardware.nl. Site is niet bereikbaar. Heb al een mail gestuurd en zal morgen eens bellen als ik een nummer kan vinden. Aangezien de 7900GTO niet meer wordt geproduceerd, ben ik benieuwd wat msi gaat doen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:49:
[...]
Ah oke. Want ik ken iemand bij wie zijn 8800GTS640 na 6 maanden pas geleden kapot is gegaan. Hij kon 2 weken wachten op een vervangende of 325,- krijgen. Hij is voor het laatste gegaan en heeft voor een kleine meerprijs een HD2900XT gehaald
Verwijderd
Tja dan kan je van msi een 7950gt krijgen deze is het zelfde hardware namelijk en word nog wel gemaakt.Lumics schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:17:
[...]
Dat was dan zeker de winkel en niet via de producent. Ik heb het destijds gekocht bij budgethardware.nl. Site is niet bereikbaar. Heb al een mail gestuurd en zal morgen eens bellen als ik een nummer kan vinden. Aangezien de 7900GTO niet meer wordt geproduceerd, ben ik benieuwd wat msi gaat doen.
En misschien wel een nvidia 8600gts zelfde prijsklassen
Ik wacht rustig af op mail van MSI. We gaan nu veel te offf-topic. Zodra ik de 8800GTS binnen heb zal ik zeker wat ervaringen delen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 23:22:
[...]
Tja dan kan je van msi een 7950gt krijgen deze is het zelfde hardware namelijk en word nog wel gemaakt.
En misschien wel een nvidia 8600gts zelfde prijsklassen
"wachten"
heb zelf net de nieuwe Asus 2900XT, en vind het niet echt subliem,
(wel snel, wel een dikke kaart,.. maar ben er niet echt van onder de indruk)
(wou zelf de 8900 serie van nvidia afwachten of de 2950XTX)
maar ik kon niet wachten

en als ik jullie was zou ik dat maar wel doen, want ik vind dat je de huidige direct x 10 kaarten met een korreltje zout moet nemen tuurlijk zijn ze snel! (vergeleken met de huidige direct x 9 kaarten) maar toch... ik vind dat er een grote "maar" aanzit. ben benieuwd hoe mijn 2900XT (en de 8800series) zich weerhouden als Crysis en de andere zware games uitkomen.

A world without gadgets is no world ;)
(kan hem zelf niet wissen) thanx
[ Voor 161% gewijzigd door MauSS op 06-06-2007 12:00 ]
las op een duits-forum ergens in julitaz3d_nl schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:38:
Iemand enig idee wanneer er andere koelers komen van oa Arctic voor de 8800 serie ?
(hoop ook dat ze een mooie cooler uitbrengen voor m'n 2900XT damn wat worden die dingen warm en blazen ze hard)

You're nice how much?!
zo'n soort koeler zou mooi zijn! Zalman...._/-\o_
@ Ramius23
sorry had de verkeerde link geplaatst, bedoelde deze!
[ Voor 25% gewijzigd door MauSS op 06-06-2007 12:15 ]
Verwijderd
Daar zit dus ook nog een TEC onder... Wel een zwakke maar toch...MauSS schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:51:
[...]
las op een duits-forum ergens in juli![]()
(hoop ook dat ze een mooie cooler uitbrengen voor m'n 2900XT damn wat worden die dingen warm en blazen ze hard)![]()
[afbeelding]
You're nice how much?!
zo'n soort koeler zou mooi zijn! 2 fans dus minder herrie an den kopf!
Dit topic is gesloten.
Ongewenst zijn o.a. :
- 3DMark scores posts, dit soort replies 'vervuilen' enkel het topic. Benchmarks kunnen jouw prima vertellen hoe de kaart zal presteren.
- 'Ik heb besteld (en de boel is onderweg... etc)' Dat draagt helemaal niets bij