Mensen ik heb jullie hulp nodig. Ik ben al tijden van plan een nieuw systeem te kopen. To the point: 8800GTS 320MB, dat is mijn keus, om specifiek te zijn de MSI 8800 GTS 320MB OC, pak em beet 290295 euro. Probleem: dit ding is erg slecht te verkrijgen. Maar, wat vind ik nu? De Caribre 8800GTS 320MB (juist, die met die rare koeler met 2 blauwe fans). En wat is nou bijzonder? Deze kost nu maar 309 euro. Hij is nogal wat hoger geclocked dan de MSI OC, en ik verwacht dan ook dat hij inderdaad sneller zal zijn.
Mijn vraag is nu: zitten er nadelen aan deze kaart? Ik ben van plan het op een P5B Deluxe met Scythe Infinity en E6600 te plaatsen, met 1 PCI kaat er nog bij. Ik zal een 450W voeding hebben (Antec Sonata II).
Ik lees nu dus dit, heeft iemand op GoT gepost: "De enige wat goed koelt is de Calibre van Sparkle, met de peltier koeling, maar zo inefficient als de pest.". OK, moet ik hier nou blij van worden? Inefficient in de zin van? Heb ik voor deze kaart een hogere voeding nodig, of zal mijn 450W het nog wel trekken?
Ik hoop dat jullie mij een simpel en duidelijk antwoord kunnen geven, en alvast bedankt!
[
Voor 4% gewijzigd door
Googolplex op 25-05-2007 13:11
]