Ik wist het, dus ik gebruikte hem gewoon goed
ok, back on topic dan maar
[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 11-06-2007 22:49 ]
Ik wist het, dus ik gebruikte hem gewoon goed
[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 11-06-2007 22:49 ]
hmmm, wie gaat er de Kubica uithangen dan?Grrrrrene schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:59:
Ach, ik heb inmiddels m'n revs opgeschroefd, dus ik zal zeker wat stijgen tijdens de race. Ik geloof nooit dat ik 22e hoor te staan, want in de warmup en practise was ik nog sneller dan GeePee en tussendoor heb ik bij mijn kwalificatie m'n DQP nog verhoogd van 90 naar 95%
Heikki Kovalainen ging ook van 22 naar 4 in de GP van Canada, dus waarom zou ik dat niet kunnen?Hell, Wurz ging van 19 naar 3, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Oh, en Joss: je moet echt het verschil leren tussenen
![]()
Ik heb wel een kwart Poolse achtergrondLuuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:02:
[...]
hmmm, wie gaat er de Kubica uithangen dan?
MetJoss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Als jij je voorvleugel wil verliezen door >0/0 te rijden...
En wat is het verschil tussenen
dan?
[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2007 23:25 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Als ik kwijl op een mooie vrouw hangt mn tong niet naar boven hoorGrrrrrene schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:19:
[...]
Metzeg je dat je iets lekker/mooi vindt. Je hebt dus nogal wat "gay"-opmerkingen gemaakt
Metgeef je aan dat je iets niet helemaal serieus bedoelt.
"Eikel" komt heel anders over dan "Eikel!"
* Grrrrrene heeft niks Pools trouwens, maar ik rijd altijd 0/0 om ongelukken te voorkomen, dat zal m'n opmars wel wat afremmen. Wat dat betreft vind ik het jammer dat er tijdens de start altijd zo weinig veranderingen optreden. Sommige coureurs kunnen zo goed starten en plaats zoeken voor de eerste bocht, dat ze daarmee soms wel 10 plaatsen winnen. Ik snap opzich ook wel dat dat er niet in zit, want de startkwaliteiten van je coureur zijn dan wel erg belangrijk
[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2007 23:26 ]
Je coureur heeft in z'n stats wel punten staan voor starting, dus ik hoop toch dat er wel iets mee te halen valt... Mijn coureur heeft nml 75 staan voor startenGrrrrrene schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:19:
[...]
Wat dat betreft vind ik het jammer dat er tijdens de start altijd zo weinig veranderingen optreden. Sommige coureurs kunnen zo goed starten en plaats zoeken voor de eerste bocht, dat ze daarmee soms wel 10 plaatsen winnen. Ik snap opzich ook wel dat dat er niet in zit, want de startkwaliteiten van je coureur zijn dan wel erg belangrijk
[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 12-06-2007 00:07 ]
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Volgensmij beginnen de races niet op het halve uur hoor?GrumpyGamerDad schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:27:
Voor degene die rijden in C4G17 is de race vanmiddag om 15:30 vergeet dit niet want anders zit je te wachten tot 19:30 en dan is de race al verlopen.
Hè vervelend joh MallorcaGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:03:
Jup gewoon 19:00 uur. Ik zal de race waarschijnlijk niet (helemaal) kunnen volgen omdat ik morgen op het vliegtuig naar Mallorca stap en vanavond vast naar mijn schoonouders in Appingedam rijd (we vertrekken vanaf Eelde). Misschien dat ik de start mee kan maken, maar m'n vriendin zal wel op tijd willen vertrekken: 't is toch 2.5 uur rijden
Je schoonouders sturen je op vakantie?Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:10:
Er vertrok een vliegtuig vanaf Twente Airport, bleek achteraf, maar hey, zij betalen, dan is een tankje benzine om naar Appingedam en terug te komen geen probleem hoor
reserveringshouder Tesla Model 3
Normale races zijn in zo'n anderhalf uur afgelopen. Het ligt er maar aan wie de snelste is en hoe snel die is natuurlijkCheese_man schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:49:
Bij mij begint het ook om 16:00 uur. Lekker dan...een uur inproductief op het werk.....
En later thuis. Want ik geloof nooit dat een race binnen anderhalf uur is afgelopen of wel? Argentië lijkt me geen vlot baantje.
Ik verwacht rond de 102-105 minuten als ik iets bij de Q tijden optel. Oei...dat wordt weer het prakkie in de magnetron
Ach...het wordt geen regenrace, dus in de buurt van de anderhalf zou moeten kunnen. Het komt nu dichtbij. Eens kijken of mijn coureur die bak op de baan kan houden...en dat ie heel blijftJoss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:53:
[...]
Normale races zijn in zo'n anderhalf uur afgelopen. Het ligt er maar aan wie de snelste is en hoe snel die is natuurlijk
Zit jij ook in C4G17?Cheese_man schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 11:49:
Bij mij begint het ook om 16:00 uur. Lekker dan...een uur inproductief op het werk.....
En later thuis. Want ik geloof nooit dat een race binnen anderhalf uur is afgelopen of wel? Argentië lijkt me geen vlot baantje.
Ik verwacht rond de 102-105 minuten als ik iets bij de Q tijden optel. Oei...dat wordt weer het prakkie in de magnetron
Verwijderd
Dan houdt het bij mij opGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 00:07:
Ik ga geen cijfers geven, maar de mijne kan dan beter startenHmm, inhalen kan hij ook erg goed, dus er is nog hoop \o/
Er zijn geloof ik wel online clients waar je met /server irc.tweakers.net en /j #F1Time in het kanaal kunt komen, maar daar mag je zelf naar zoeken. Ik heb er jaren geleden eens een gevonden.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:11:
[...]
Dan houdt het bij mij opVolgens mij kan die van mij goed afstoppen
19:00 dus. Helemaal goed danKan ik in het geheel volgen vanaaf. Is ergens ook dat zonder Mirc zelf op irckanaal kan komen? online versie zeg maar.
Yeah, go teammate!Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:11:
[...]
Dan houdt het bij mij opVolgens mij kan die van mij goed afstoppen
Verwijderd
Ik zit daar ook en sta eerste terwijl me rijder ook slecht is en slecht gepresteerd heeft, zeg dus nog weinig.GrumpyGamerDad schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:06:
[...]
Zit jij ook in C4G17?
en op welke plek sta je nu????
ik heb mij training warmingup en Qualify flink verkloot, maar ik heb dan ook een coureur die echt zwaar slecht is.
http://irc.tweakers.net/ bijvoorbeeld?Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:18:
[...]
Er zijn geloof ik wel online clients waar je met /server irc.tweakers.net en /j #F1Time in het kanaal kunt komen, maar daar mag je zelf naar zoeken. Ik heb er jaren geleden eens een gevonden.
En mag ik ook 's mazzel hebben met mijn coureur?Ik heb de op twee na slechtste coureur van het veld gekregen, dus ik ben blij met alles wat meezit
Arrrr. En hoe moet ik dan terug?Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:19:
[...]
Enne Joss, dan krijg jij van mij een compleet onverzorgde 30 daagse enkele voetreis naar Rome joh
[ Voor 21% gewijzigd door Joss op 12-06-2007 13:26 ]
Verwijderd
eh... Niet?Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:25:
[...]
http://irc.tweakers.net/ bijvoorbeeld?
[...]
Arrrr. En hoe moet ik dan terug?
Hmm, vroegah kon je daar geen kanaal kiezen, behalve #tweakers.net
[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 12-06-2007 13:50 ]
Vroegâh was alles beter... behalve in dit geval dus (k*t, welke smiley plak ik er nu achter....?)Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:47:
[...]
Hmm, vroegah kon je daar geen kanaal kiezen, behalve #tweakers.net
En hoe je terugkomt? Gewoon bij dezelfde reisorganisatie de reis terug boeken?
[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 12-06-2007 13:51 ]
Gezellig[13:31:34] * Joss has joined #F1time
[13:31:56] <Joss> just testing http://irc.tweakers.net
[13:31:58] * Joss has quit IRC (Quit: Leaving)
[13:46:36] * test has joined #F1time
[13:46:44] * test has quit IRC (Quit: test)
[13:56:01] * odan has joined #F1time
[13:57:12] * odan has quit IRC (Quit: Leaving)
Volgensmij was dat maar één berichtje, en ging dat om het submit systeem. Ieder formulier (practice/warmup/quali/design/repair/factory) krijgt een bepaald ID mee. Als jij dus warmup aanklikt krijgt dat formulier ID A. Stel dat je nu ook de practice pagina opent, dan krijgt die ID B. Nu is de server zo ingesteld dat alleen het laatste ID als correct wordt ervaren, als je dan dus je warmup wil doen zal het niks doen, omdat dat niet het nieuwste ID is. Dit is een (raar, imho) systeem om dubbele submits te voorkomen. Verder geen probleem voor aanstaande race hoorGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:05:
[...]
Gezellig
Ik lees op het forum trouwens dat er mensen zijn die moeite hebben de warmup af te ronden, ze kunnen nml geen rondjes rijden. Ben benieuwd of dat gefixed wordt of dat we weer een uitstel van de race tegemoet kunnen zien
#F1TimeLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:26:
In zo'n volle groep met GoT-ers kan ik het natuurlijk niet maken niet mee te doen in de chat. Sluit me vanavond dus wel gezellig aan. (welk kanaal is het dan nu in de IRC van tweakers? spielerij?)
@ Joss, vooruit, ik maak er en retourtje van
Nee, in C4G21 en inmiddels 13 van de 21....te veel op dqp ipv setup geconcentreerd....op gevoel setup aangepast en hopelijk de overgang van dqp naar drp goed begrepen en het brandstofgebruik natuurlijk....maar dat is rond 17:30 wel bekend. Of eerder mocht ik het niet goed begrepen hebbenGrumpyGamerDad schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:06:
[...]
Zit jij ook in C4G17?
en op welke plek sta je nu????
ik heb mij training warmingup en Qualify flink verkloot, maar ik heb dan ook een coureur die echt zwaar slecht is.
Voor C4 is 19 best redelijk, zeker gezien het ellenlange tussenseizoenSempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:03:
Nog minder dan een uur voor de eerste race!![]()
Uiteindelijk een 5e startplek van de (slechts) 19 auto's op de grid. Jammer dat er aan het begin van het seizoen al zoveel afvallers zijn.
ff een toto doen hoeveel wagens er van die 19 door een benzinetekort de streep niet zullen halen?Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:04:
[...]
Voor C4 is 19 best redelijk, zeker gezien het ellenlange tussenseizoen
[ Voor 51% gewijzigd door Cheese_man op 12-06-2007 15:39 ]
Verwijderd
Ik verwacht ook elke race mee te doen voor punte. Constant seizoen zou fijn zijn met regelmaat in punten. Enkel uitschieter (podium) zou dan een extra bekroning zijn.Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:28:
Ik denk na de race veel meer duidelijkheid te kunnen geven, maar ik ga met goede hoop, vechtlust en in al mijn optimisme na een goede 1e kwalificatie voor "vecht voor promotie".
Mik dit seizoen op een 5e-7e plaats, maar na de race doe ik een meer gefundeerde uitspraak hierover
[ Voor 15% gewijzigd door Joss op 12-06-2007 15:41 ]
Hij is echt dicht hoor....en de race zal over 18 minuten gaan....dus geen idee of het start, maar ik zit klaarJoss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:40:
Ik ben uiteraard niet tevreden met alles minder dan het kampioenschap! Moet alleen nog even uitvogelen hoe de competitie precies is en of mijn belabberde kwalificatie alleen voorkomt uit de pole-skill van mijn coureur. Vanavond zullen we het merken. Office closes in 2 hours, 20 minutes, 32 seconds.![]()
![]()
Ik denk overigens dat dit 2e topic vanavond eindelijk op slot mag... Wat ging het toch langzaam met dat tussenseizoen
@Cheeseman: Dat offices closes klopt natuurlijk niet meer. Op de een of andere manier telt die iedere keer een minuut vanaf de deadline (uur voor de race).
Ik geef je anders af en toe wel ff een update via het forum...Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:42:
hmm de chat wordt lastig vanavond. Java geeft problemen op werk...
[ Voor 17% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 12-06-2007 15:53 ]
Ik zou ontslag nemen... Na 18.00 werken, zuchtVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:42:
hmm de chat wordt lastig vanavond. Java geeft problemen op werk...
Verwijderd
Ghehe heb geen toegang helaas tot McafeeJoss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:53:
[...]
Ik zou ontslag nemen... Na 18.00 werken, zucht![]()
![]()
Problemen met mIRC
Overigens wil mcAfee virusscan nog wel eens mIRC blocken, klik dan met je rechtermuisknop op het McAfee icoontje en ga naar Virusscan console. Vervolgens Taak>Eigenschappen (niet eigenschappen v/d scanner). Haal daar de vinkjes weg bij IRC blokken.
[ Voor 76% gewijzigd door Cheese_man op 12-06-2007 16:20 ]
Verwijderd
heeft ook deels wel met je coureur te maken natuurlijk.Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:
Zo te zien werkt het overtakingsysteem beter dan vorig jaar, zat achter een veel langzamere rijder klem maar heb hem uiteindelijk binnen 3 rondes ingehaald (terwijl overtaking op 0 staat).
Ik merk het inderdaadSempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:10:
Zo te zien werkt het overtakingsysteem beter dan vorig jaar, zat achter een veel langzamere rijder klem maar heb hem uiteindelijk binnen 3 rondes ingehaald (terwijl overtaking op 0 staat).
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Racetijden zijn op de schop gegooit na de stormloop aan Nederlanders vorig seizoenMarzman schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:14:
Ik ben ook aan het racen (12e en ik denk dat het zoiets blijft als ik naar de rondetijden kijk). Dacht dat de race pas vanavond was.
Hmm, hadden dus best kunnen toto-enSempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:11:
In onze groep zitten allemaal coureurs die vorig seizoen ook al geraced hebben, met uitzondering van een incidenteel rekenfoutje verwacht ik iedereen met genoeg in de tank. De tijden waren op zich best gelijkwaardig (ongeveer 15 man binnen 2 seconde).
En zo rij je plots tweede... als iedereen binnen 12 rondjes al naar binnen komtSempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:19:
Veel coureurs met bandenproblemen zo te zien (10 rondjes onderweg), zelfs al een paar klapbanden. Ik ben toch maar weer blij dat ik wat meer geld aan een bandenleverancier heb uitgegeven.
lol, de eerste twee na 10 rondjes zonder fuel!
Beetje hetzelfde probleem hier. Stond op plek 2 inmiddels 6 door die intermediates vermoed ikGrumpyGamerDad schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:20:
Ik heb nu al door dat ik een foute gok gedaan heb met mijn banden keuze.
het regende bij de start maar na 9 rondes werd het droog.
Nu rijdt iedereen dus op een dry band terwijl ik nu op een intermediate rij.
En Daar gaan me ronde tijden.
[ Voor 6% gewijzigd door Sempy op 12-06-2007 16:24 ]
Hier is het ook erg aan het fluctueren....ik denk dat ik uiteindelijk 4x in de pits zal staan.....als ik de brandstof maar goed heb berekend...ik zie ook dat er een hoop mensen geen pitcrew hebben geregeldJoss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:22:
[...]
En zo rij je plots tweede... als iedereen binnen 12 rondjes al naar binnen komt
[ Voor 26% gewijzigd door Cheese_man op 12-06-2007 16:49 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Grrrrrene op 12-06-2007 16:47 ]
De gok valt wel redelijk mee.Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:47:
Ik ga niet degraderen, dat weet ik al vrij zeker, maar een top10 plaats wordt best lastig. Dat ligt eraan hoe de rest zich ontwikkelt, maar het is te doen theoretisch
Ben benieuwd of ik voldoende brandstof heb vanavondHet is best een gok die ik neem
[ Voor 6% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 12-06-2007 16:50 ]
Ik zal zeker wat plekken winnen. Die overtake-bug was eruit gehaald toch?Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:49:
[...]
De gok valt wel redelijk mee.
Ben zelf ook wel benieuwd, want heb niet een enorm grote marge genomen op m'n fuel...
Maarre Grrrene, je gaat dus volle bak door het veld heen proberen te buffelen straks?
Edit: Natuurlijk totdat je Panter tegenkomt die je sowieso tegenhoudt
Overigens: als je op IRC binnenkomt, highlight me dan ff, want ik zit niet continu te kijken of er iemand isFrom: [knip]
Date: 2007-06-12 17:01:56
Subject: Team
Hoi,
Heb je interesse om met de rest van alle Nederlanders een team te vormen?
Groet,
[knip]
[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 12-06-2007 17:02 ]
Verwijderd
Dat ploegen zou ik nog maar eens over nadenken.....die engines gaan als vliegen tegen de voorruit van je auto op de houtribdijk op een veel te warmte zomeravond....Grrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:00:
[...]
Ik zal zeker wat plekken winnen. Die overtake-bug was eruit gehaald toch?
Dus tsja, m'n auto gaat misschien wel helemaal aan gort, maar er staat een compleet nieuwe in aanbouw
Hoezo valt die gok wel redelijk mee? Ik heb alleen m'n brandstofverbruik op 90% vrij exact berekend, op hogere percentages (ik wil nog niet verraden hoe hoog) wordt dat een heel ander verhaal misschien
Lijkt me niet echt nodig... In je eentje is setup al vrij makkelijk, laat staan met 2, laat staan met alle Nederlanders bij elkaarGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:00:
[...]
Ik krijg net trouwens via PM het verzoek om in mijn groep met alle Nederlanders een team te vormen
[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 12-06-2007 17:04 ]
Nieuwe onderdelen bouwen ben ik zeker ook groot fan vanGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:00:
[...]
Ik zal zeker wat plekken winnen. Die overtake-bug was eruit gehaald toch?
Dus tsja, m'n auto gaat misschien wel helemaal aan gort, maar er staat een compleet nieuwe in aanbouw
Hoezo valt die gok wel redelijk mee? Ik heb alleen m'n brandstofverbruik op 90% vrij exact berekend, op hogere percentages (ik wil nog niet verraden hoe hoog) wordt dat een heel ander verhaal misschien
/▌
nee...ik iig niet....maar had wel wat testwerk gedaan en in de practise misschien iets te fanatiek rondtgetetterd. Dus ik zou een slag om de arm nemen.....bij ons is het een slachting...de leider staat nu zonder sap....bij finishen is het podium volgens mij...dat belooft wat voor komende vrijdagGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:03:
@Cheese_man: Je bedoelt dat iedereen op 100% rijdt en iedereen nu zijn motor aan gort rijdt? Ik zag het al ja
[ Voor 7% gewijzigd door Cheese_man op 12-06-2007 17:10 ]
Waarschijnlijk idd iemand die het alleen niet af kan en dus maar meteen iedereen bij elkaar gaat roepen... beetje jammer.Joss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:03:
[...]
Lijkt me niet echt nodig... In je eentje is setup al vrij makkelijk, laat staan met 2, laat staan met alle Nederlanders bij elkaar
Stamina zal wel laag zijnMarzman schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:04:
Mijn driver is wel een complete idioot. Zijn rondetijden worden steeds langzamer, hij rijdt de voor en achtervleugel kapot met overtaking enzo op 0. Ik kijk straks wel hoeveelste ik geworden ben, ik kan het niet meer aanzien
Verwijderd
Ben benieuwd hebben we ook wat in de gaten te houden in het achterveld ;-)Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:04:
[...]
Nieuwe onderdelen bouwen ben ik zeker ook groot fan vanKan ze maar beter hebben liggen in het huidige systeem
![]()
Wat betreft brandstof had mijn waarde collega Panter al een keer een hint gegeven bij de vorige discussie met jou over racen met >90 revs in jouw geval (paar pagina's terug) En dan verklap ik niet hoeveel pcies natuurlijk.
Maar over meer details doen we wel tijdens de race (wat) meer duidelijkheid, dan is het verder toch niet meer aan te passen...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 17:16 ]
Ga niet zeggen dat je de kwali met 90 liter hebt gereden, want dan kom ik je ff virtueel wurgenVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:11:
[...]
Ben benieuwd hebben we ook wat in de gaten te houden in het achterveld ;-)![]()
![]()
Nu maar serieus. Ik heb dus met Quali klein foutje gemaakt met fuel...Niet echt dramatisch. Maargoed...
Ik heb hem idd gezegd dat ik geen interesse heb en dat ik er het nut niet van in zie. En ja, die hulp heeft hij hard nodig, hij is nog 2.7s langzamer dan ik, terwijl ik op 90% revs heb gekwalificeerdLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:07:
[...]
Waarschijnlijk idd iemand die het alleen niet af kan en dus maar meteen iedereen bij elkaar gaat roepen... beetje jammer.
Maar als we met alle GoT-ers niet meedoen, dan is dat toch alweer een groot deel van de NL'ers....
[ Voor 42% gewijzigd door Grrrrrene op 12-06-2007 17:17 ]
dr is er bij mij 1 die heeft niet eens practice of warm up gedaan maar gelijk de kwalficatieodan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:10:
hmm d'r heeft er hier 1 de kwalificatie gereden zonder een warmup![]()
nog 1 uur en 50 minuten
Verwijderd
CloseGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:14:
[...]
Ga niet zeggen dat je de kwali met 90 liter hebt gereden, want dan kom ik je ff virtueel wurgen
Verwijderd
Toch jammer dat ik je niet kan lastig vallen in chatGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:20:
Gelukkig voor jou
Tsja, een foutje is zo gemaakt in dit spel. Ik heb al wel 's op submit geklikt waarna ik me bedacht "ho, k*t, ik heb m'n DQP punten niet opnieuw aangepast |:("
En dan is het dus te laat
Jammer van je motor. Je ging hardstikke goed, maar toch nog 8e omdat het laat in de race gebeurde.Sempy schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 16:24:
Ga maat toto-en, numero 3 zonder brandstof.
Ik dacht dat ze alle C4-ers die niet gepromoveerd waren bij elkaar hadden gestopt (zie veel bekende namen), maar zo te zien ook een berg newbee's erbij.
@ joss: rondje 17 moet ik
[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 12-06-2007 17:33 ]
/▌
Verwijderd
F1time.com schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:31[/message]:
Positionsafter 93 minutes
# Manager Laps Lap Time Gap Retired Pits
1no change d. Lietuvis 53 1:31.938 0.000 - 3
2no change K. Weerman 53 1:49.144 1:14.000 - 1
3no change R. van Ruiswijk 52 1:30.828 (2:47.941) - 4
4no change B. Powell 51 1:48.975 (+2 Laps) - 2
5no change J. Morgado 50 1:32.988 (+3 Laps) - 4
6better D. Vos 49 1:34.631 (+3 Laps) - 4
7no change M. Schaap 49 1:57.896 (+3 Laps) - 2
8worse P. Semper 48 1:46.162 (+4 Laps) engine 2
9no change M. Ramanauskas 47 2:54.000 (+6 Laps) - 4
10no change P. Meskenas 47 2:35.000 (+6 Laps) - 5
11worse J. Reuhman 44 1:35.759 (+8 Laps) engine 4
12worse M. Navarro 40 1:31.407 (+12 Laps) engine 2
13worse g. cardoso 37 1:38.445 (+15 Laps) mechanical 2
14worse G. Esteves 26 1:35.174 (+26 Laps) lost control 1
15worse m. Kita 19 1:36.603 (+33 Laps) mechanical 1
16worse D. Cantore 17 1:31.883 (+35 Laps) mechanical 1
17worse D. Gonzalez 17 1:39.438 (+35 Laps) out of fuel 0
18worse J. Mooney 12 1:32.716 (+40 Laps) out of fuel 0
19worse M. Pernas 10 1:37.565 (+42 Laps) out of fuel 0
20worse J. Pernas 10 1:35.383 (+42 Laps) out of fuel 0
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 17:35 ]
Over een paar posts staat 'ie klaar. Maar goed dat ik net gegeten heb
Hmm, daar herken ik een spreekwoord inmichaeltb schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:35:
Ben op het moment 2e. Nummero 1 en 2 hadden allebei gearbox problemen. En nummer 3 ligt nu dus eerst. Ik bid dat alles heel blijft
/▌
Hier werkt ie gewoonVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:46:
De simply raceviewer kaput? Hier werkt hij Iig niet.
De mafkees heeft mij idd ook gemaild, ik ga daar niet eens opreageren, wat denkt ie wel nietGrrrrrene schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:14:
[...]
Ga niet zeggen dat je de kwali met 90 liter hebt gereden, want dan kom ik je ff virtueel wurgen
[...]
Ik heb hem idd gezegd dat ik geen interesse heb en dat ik er het nut niet van in zie. En ja, die hulp heeft hij hard nodig, hij is nog 2.7s langzamer dan ik, terwijl ik op 90% revs heb gekwalificeerdZijn driver is iets beter dan die van mij
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq