Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.267 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Ik zou maar niet te snel gaan in F1Time, de politie ligt op de loer :9
Afbeeldingslocatie: http://www.efclan.nl.nu/zooi/politie.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:21:
[afbeelding]
hahahahaah die is mooi :9 ik rij zonder wat dan ook erop sponsorloos >:)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:21:
[afbeelding]
Edit: Nu nog een driver vinden die K van Spee heet ;)

Whaaa, die is cool. Een voordeel van een tegenstander in die auto is dat ie waarschijnlijk ergens in de berm parkeert (om daar met z'n lasergun te gaan staan schieten), nadeel zou kunnen zijn dat ie achter je gaat hangen en je op een gegeven moment van de weg af plukt... 8)7

Team Be on Edge rijdt natuurlijk in een Jordan, daar komt de naam ook vandaan hè. De non-tabak tekst van Jordan Be(ns)on (& H)edge(s) 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 07-06-2007 14:42 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
>:)

Mochten er ongelukken gebeuren hebben we natuurlijk altijd de brandweer nog.... hopelijk is de ambulance niet al te vaak nodig though.

Afbeeldingslocatie: http://www.efclan.nl.nu/zooi/brandweer.png

Afbeeldingslocatie: http://www.efclan.nl.nu/zooi/ambulance.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Moet de rest nu ook voor je aan de kant enzo, als je zwaailicht en sirene aan hebt?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:53
Heb me ook aangemeld bij f1time, zit in klasse 4 groep 22. Ik ben 2e gekwalificeerd van de 15 coureurs met een DQP van 82%. Niet geweldig 82%, maar best aardig dacht ik :P. Ik weet alleen niet precies wanneer het nou de bedoeling is om op intermediates te gaan. Is het bij 2 mm al de bedoeling of kan je dan nog best op Dry rijden ?

Erg jammer van die delay trouwens, ik was erg benieuwd hoe ik het de 1e race zou doen. Nu wordt het wachten tot dinsdag :'( .

Ik heb trouwens nog een vraagje of het afstellen van DQP. Driver zegt dit:
"I think I got onto the brakes a bit early going into turn 8."

Dan moet je toch minder punten toekennen aan braking, zodat hij later gaat remmen of zie ik dit verkeerd? Als ik braking namelijk verlaag dan wordt de DQP alleen maar lager. Vraag dit omdat ik al in de qualifying zit, geen practise meer dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
michaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:25:
Heb me ook aangemeld bij f1time, zit in klasse 4 groep 22. Ik ben 2e gekwalificeerd van de 15 coureurs met een DQP van 82%. Niet geweldig 82%, maar best aardig dacht ik :P. Ik weet alleen niet precies wanneer het nou de bedoeling is om op intermediates te gaan. Is het bij 2 mm al de bedoeling of kan je dan nog best op Dry rijden ?
Probeer het... en je weet het ;)
michaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:25:
Ik heb trouwens nog een vraagje of het afstellen van DQP. Driver zegt dit:
"I think I got onto the brakes a bit early going into turn 8."

Dan moet je toch minder punten toekennen aan braking, zodat hij later gaat remmen of zie ik dit verkeerd? Als ik braking namelijk verlaag dan wordt de DQP alleen maar lager. Vraag dit omdat ik al in de qualifying zit, geen practise meer dus :+
Nee, dat wil gewoon zeggen dat je coureur een foutje heeft gemaakt. Dat betekend dat zijn rondetijd niet optimaal was. Aan de hand van zo'n opmerking moet je ongeveer kunnen bepalen hoeveel tijd hij dan in zo'n rondje heeft verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Trial and error is de manier om te leren. Je zult hier geen exacte antwoorden krijgen over hoeveelheid regen en bandenkeuze, maar als je terugleest/had gelezen, had je antwoorden kunnen vinden.
Verder is het handig om de TS door te lezen, daar staat ook keurig een hoop uitgelegd.
Enne de opmerking vd driver over bocht 8, is gewoon een fancy omschrijving dat z'n ronde niet perfect ging, dus heeft niks met de braking settings voor je DQP te maken
(lezen en proberen, daar leer je dus al een hoop van)

Verder natuurlijk welkom en succes!

Edit: Had het kunnen verwachten, Joss was weer sneller...

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 07-06-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:31:
Edit: Had het kunnen verwachten, Joss was weer sneller...
Maakt niet uit, de antwoorden liggen op dezelfde lijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:33:
[...]

Maakt niet uit, de antwoorden liggen op dezelfde lijn ;)
Gelukkig wel, anders werd het wat verwarrend

Maarre, neem eens pauze ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Heb beide topics doorgezocht bij kon geen nuttige informatie vinden. Maar jullie hebben gelijk het is gewoon een kwestie van trial en error. Waren er maar meer races 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:45
michaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:39:
Heb beide topics doorgezocht bij kon geen nuttige informatie vinden. Maar jullie hebben gelijk het is gewoon een kwestie van trial en error. Waren er maar meer races 8)
Straks 2 races per week, dat is inderdaad heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Er zijn er nog 17 :9 Enneuhm... misschien ook een goede tip: denk altijd logisch na :)

Ok, nu ga ik pauze houden, neem jij de honneurs waar Luuk? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:27
Geen nuttige info???? sorry, maar dan moet je toch echt beter lezen denk ik. Beide topics zitten vol met info (en data, tot Joss z'n ergenis :P) in ieder geval staat er genoeg informatie in om je op weg te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
Nuttige informatie zat natuurlijk. Maar ik bedoelde eigenlijk de informatie op mijn vragen. Toch nog een vraagje over de berekening van dqp naar drp. En mischien ook handig voor andere mensen om een kloppende berekening te zien. Als hij klopt tenminste :P.

DQP = 5-27-40-20-15. De laatste namelijk Racing Line (15), valt af. Dan houd ik dus 92 punten over van de totaal besteedbare 118 punten. Ik stel dus 92 = 100%. Nu bereken ik bij elk van de 4 stats de percentages.

Nadat ik gewoon de DQP waardes in de DRP stats heb ingevuld houd ik nog 68 DRP stats over. Die verdeel ik volgens de percentages:

Stat Acc Brake Speed Kerb
DQP 5 27 40 20
% 5.43% 29.35% 29.57% 21.74%
++ 4 20 29 15
DRP 9 47 69 35

Poe lijkt wel wiskunde dit spel :D

Klopt dit? Anders verbeter ik het snel voordat anderen ook de fout ingaan :+ .

EDIT: Ik liet me even gaan met de table :+

[ Voor 47% gewijzigd door michaeltb op 07-06-2007 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Je zal het de eerstkomende race merken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Oei, je geeft hier wel erg veel info weg, :o :o :o
Zou ik NIET doen....

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Dit zal zo nog wel even doorgaan vrees ik.

Mijn teamm8 (Luuk-Kladloper) heeft het echt goed gedaan met deze voorlopige 3e plek. Ik zelf kom tot een 6e stek met 100% revs (die was voor Grrreeene ;)) Ben benieuwd wat dit gaat brengen. Hopen dat we beide race uitrijden en tot een mooi team resultaat gaat leiden. Maar vrees best veel problemen met al die onervaren coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

michaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:40:
Nuttige informatie zat natuurlijk. Maar ik bedoelde eigenlijk de informatie op mijn vragen. Toch nog een vraagje over de berekening van dqp naar drp. En mischien ook handig voor andere mensen om een kloppende berekening te zien. Als hij klopt tenminste :P.

DQP = 5-27-40-20-15. De laatste namelijk Racing Line (15), valt af. Dan houd ik dus 92 punten over van de totaal besteedbare 118 punten. Ik stel dus 92 = 100%. Nu bereken ik bij elk van de 4 stats de percentages.

Nadat ik gewoon de DQP waardes in de DRP stats heb ingevuld houd ik nog 68 DRP stats over. Die verdeel ik volgens de percentages:

Stat Acc Brake Speed Kerb
DQP 5 27 40 20
% 5.43% 29.35% 29.57% 21.74%
++ 4 20 29 15
DRP 9 47 69 35

Poe lijkt wel wiskunde dit spel :D

Klopt dit? Anders verbeter ik het snel voordat anderen ook de fout ingaan :+ .

EDIT: Ik liet me even gaan met de table :+
Wat jij zegt is volgens mij wat ik vorige seizoen deed, maar dat klopte niet helemaal. Moet je er niet ook rekening meer houden dat de DQP meer of minder kan zijn dan de DRP. Als je een DQP hebt van 100 en een DQP van 200 moet je dan niet zowiezo alles met 2 vermenigvuldigen (dus nog afgezien van de racing line).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dat vind ik nou een leuk geheimpje om te bewaren en mensen zelf uit te laten vinden :9 Het duurt hooguit 3 races voordat je het antwoord hebt en welke methode je ook gebruikt (behalve dan willekeurige distributie), een véél lagere DRP zal je niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 08:25
ik doe ook weer mee in C4G18 dit keer (hintje voor de TS :9 )

He who laughs last.. Thinks slowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Alle bugs zijn inmiddels opgelost en Tadas was vandaag lekker actief op het forum, eindelijk. Jammer dat we dan toch nog tot dinsdag moeten wachten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ach, ben ergens wel blij, anders had ik weer zo decadent de race live moeten volgen op m'n N95 in de trein.
(kijkt die coupe je toch zo raar aan als begint te schelden vanwege een aanrijding of juichen bij een podiumplaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:19:
Ach, ben ergens wel blij, anders had ik weer zo decadent de race live moeten volgen op m'n N95 in de trein.
(kijkt die coupe je toch zo raar aan als begint te schelden vanwege een aanrijding of juichen bij een podiumplaats)
Ik zou dan toch gewoon naar huis gaan en de race 'relive' kijken, ipv op mn mobo :9 Nu weten we trouwens wel dat je een N95 hebt, hé ;)

Krijg morgen m'n SamSung U600 binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:22:
[...]

Ik zou dan toch gewoon naar huis gaan en de race 'relive' kijken, ipv op mn mobo :9 Nu weten we trouwens wel dat je een N95 hebt, hé ;)

lol, op mijn K810i is het trouwens ook prima te volgen.. hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:22:
[...]

Relive is een stuk minder leuk, je weet nml toch al hoe het afloopt... (ik kan me dan nooit inhouden om meteen de stand te bekijken)
En die N95 is idd best een prima gadget om mee te pochen :X (U600 is ook wel strak toestel)

Edit: Enne Panter, Kladloper? Voor jou dan altijd nog Meneer Kladloper hè :+
Edit: En die ex-c2-er parkeert z'n bak pal voor die van mij op de grid, damn 4e (had ik toch zo slim moeten zijn om op 100 ipv 95 rev te Q-en 8)7 )

[ Voor 16% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 08-06-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hmmm, snelste kwalifictie met een DQP van 44%..... met 66 % is die knakker bijna 2 secs langzamer....

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
lameeuw schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:04:
Hmmm, snelste kwalifictie met een DQP van 44%..... met 66 % is die knakker bijna 2 secs langzamer....
Ga je schamen, 44% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

lameeuw schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:04:
Eh? Die conclusie klopt niet denk ik :) Je setup en de foutjes die de rijder maakt bepalen je tijd, dus met een lagere DQP wordt je niet sneller :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:56:
[...]

Relive is een stuk minder leuk, je weet nml toch al hoe het afloopt... (ik kan me dan nooit inhouden om meteen de stand te bekijken)
En die N95 is idd best een prima gadget om mee te pochen :X (U600 is ook wel strak toestel)

Edit: Enne Panter, Kladloper? Voor jou dan altijd nog Meneer Kladloper hè :+
Edit: En die ex-c2-er parkeert z'n bak pal voor die van mij op de grid, damn 4e (had ik toch zo slim moeten zijn om op 100 ipv 95 rev te Q-en 8)7 )
Meneer Panter voor jou dan ook :D

Helaas dat die ex-C2(?) voor je staat. Maar race beloofd leuk te worden. Alles en iedereen staat zowat binnen de 2 seconden. Zo hoort het te zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* Grrrrrene komt er nu toch wel keihard achter dat het heel competatief is in C3. :D Als ik 1s sneller was geweest in de kwalificatie, had ik in de top10 gestaan :o En dat had ik best kunnen zijn, maar ik wilde de schade aan m'n auto een beetje beperken. Gevolg is nu dat ik bijna helemaal achteraan sta 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:09:
* Grrrrrene komt er nu toch wel keihard achter dat het heel competatief is in C3. :D Als ik 1s sneller was geweest in de kwalificatie, had ik in de top10 gestaan :o En dat had ik best kunnen zijn, maar ik wilde de schade aan m'n auto een beetje beperken. Gevolg is nu dat ik bijna helemaal achteraan sta 8)7
Schadebeperking doe je uiteraard niet over 1 rondje, dat doe je over de race :P Tsja, beetje dom is het wel, om nadat 3 man zich heeft gekwalificeerd te bepalen dat jij ruim beter bent met 90% :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:09:
Zeg Grrene, ga je ook op 90% revs racen? Dan wordt het lastig om te klimmen...
Of ga je nu met 100% een inhaalrace beginnen?

In het 1e geval (90%) zorg je er dan wel even voor dat je goed op de blauwe vlaggen let voor mijn coureur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, probleem is dat ik niet had verwacht dat het _zoveel_ zou schelen en hoeveel schade je op zou lopen. Het hangt natuurlijk ook een beetje af van wat iedereen doet. Als iedereen op 100% racet, ben je kansloos met 90%, dat scheelt toch al snel een dikke seconde per rondje. En dan ben je volgende race wel goedkoper uit qua reparaties, maar het prijzengeld is evenredig minder, dus je wint per saldo niks. Plus dat je geen punten krijgt, dus ik denk dat ik toch maar voor een hoger percentage moet gaan :P

Ik was in mijn practise en warmup sneller dan zo'n 50% van het veld dat toen tijden had genoteerd, maar de snelsten wachten blijkbaar af tot iedereen klaar is met het zetten van tijden en rijdt dan pas zijn rondjes. Ik had dus even langer af moeten wachten. Maar goed, het was ook al zolang geleden dat ik m'n auto had laten rondrijden, 'k was gewoon te gehaast :+

Wijze les hoor :X

Overigens heb ik nu dus geen idee hoeveel brandstof mijn auto op 100% verbruikt, aangezien ik de warmup op 90% heb gereden |:(

*hint hint* :P

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 08-06-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voel me bijna geneigd deze vraag te beantwoorden Grrreeene :D Maar zoveel scheelt dat niet hoor met 90%, het is te verwaarlozen. Laten we het daarop houden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, "te verwaarlozen" 8)7 Als het 1% scheelt, is mijn veiligheidsfactor in 1 klap foetsie :P Als het 0.1 liter per ronde scheelt, heb je zo'n 6 liter extra nodig over de race en dat is al meer dan mijn marge :P

[ Voor 39% gewijzigd door Grrrrrene op 08-06-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan had je beter moeten testen :P Wij mogen meer schade oplopen om jou fuel info te geven? Ik heb genoeg gezegd dacht ik zo :D Iets meer marge dus hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Of gewoon op 90% gaan rijden....
Zal je iig verklappen dat ik echt niet op 100% ga rammen in de race, want ik vrees dat m'n motor dan 5 cilinders heeft ipv 10 voordat ik de finish heb gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:07:
Dan had je beter moeten testen :P Wij mogen meer schade oplopen om jou fuel info te geven? Ik heb genoeg gezegd dacht ik zo :D Iets meer marge dus hehe ;)
Volgens mij loop ik evenveel schade op als ik op 100% race :P Maar het maakt niet uit, ik ben benieuwd wat iedereen doet in de eerste race.
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:20:
Of gewoon op 90% gaan rijden....
Zal je iig verklappen dat ik echt niet op 100% ga rammen in de race, want ik vrees dat m'n motor dan 5 cilinders heeft ipv 10 voordat ik de finish heb gehaald...
Dat is m'n afweging nu een beetje idd: eerste race maar gewoon gebruiken om te zien hoe erg de schade is na een race op 90%. Ik kan me nml niet voorstellen dat Tadas zegt dat hij de revs belangrijker maakt voor je schade, maar ondertussen iedereen doodleuk op 100% kan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Marzman schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:09:
[...]

Eh? Die conclusie klopt niet denk ik :) Je setup en de foutjes die de rijder maakt bepalen je tijd, dus met een lagere DQP wordt je niet sneller :)
Nou, ik heb 4 kwalificatie runs gedaan en met de laagste DQP is dus wel de snelste tijd gereden..... op 1 of andere manier is in de andere 3 runs in de middensector veel tijd verloren (tot wel 1,6 seconden :P ) ik sta nu P7 van de 13 die gekwalificeerd hebben dus voor een eerste keer valt me dat al reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
lameeuw schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:28:
[...]

Nou, ik heb 4 kwalificatie runs gedaan en met de laagste DQP is dus wel de snelste tijd gereden..... op 1 of andere manier is in de andere 3 runs in de middensector veel tijd verloren (tot wel 1,6 seconden :P ) ik sta nu P7 van de 13 die gekwalificeerd hebben dus voor een eerste keer valt me dat al reuze mee :)
Heeft je coureur geen grote fouten gemaakt in die drie andere rondjes? zoiets als 'I missed the chicane'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Een hogere DQP% _moet_ sneller zijn, dat kan niet anders. Alleen fouten van je coureur kunnen dan nog verklaren waarom je toch sneller was met een slechte DQP%. Bovendien zit er natuurlijk nog wat variatie in de tijden opzich, als je 4x rijdt kan er zo een halve seconde tot een seconde tijdverschil zitten tussen twee rondjes.

Ik zou echt met je hoogste DQP% gaan rijden, want de kans op foutjes tijdens de race zijn volgens mij ook DQP/DRP afhankelijk. Daar kun je je ook wel wat bij voorstellen: als je een coureur geeft om bochten (te) snel te nemen, gaat hij regelmatig de fout in in bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Goed, ff uitgebreid... eerste en laatste keer dat ik dit zo neerzet:

show/hide 4 1:33.967 30.964 42.429 20.574
DQP 35-20-44-10-20 is 45% of optimal distribution
Suspension 20
Gears 70
Revs limiter 95%
Tires Dry - Hard
Wings 20 / 20
Section 1 understeering, i may know more later
Section 2 understeering, need more speed
Section 3 understeering, need more speed
Driver "It was a good lap but I think I made a mess of turn 6."
show/hide 3 1:33.635 31.424 41.785 20.426
DQP 35-20-34-20-20 is 59% of optimal distribution
Suspension 25
Gears 75
Revs limiter 95%
Tires Dry - Hard
Wings 30 / 30
Section 1 understeering, i may know more later
Section 3 understeering, i may know more later
Driver "I think I got onto the brakes a bit early going into turn 9."
show/hide 2 1:33.833 31.312 41.807 20.714
DQP 41-10-50-10-18 is 29% of optimal distribution
Suspension 25
Gears 75
Revs limiter 95%
Tires Dry - Hard
Wings 30 / 30
Section 1 steering feels strange, need more grip
Section 2 understeering, i may know more later
Section 3 understeering, need more speed
Driver "I think I got onto the brakes a bit early going into turn 6."
show/hide 1 1:32.381 31.109 40.635 20.637
DQP 30-30-30-20-18 is 44% of optimal distribution
Suspension 50
Gears 75
Revs limiter 95%
Tires Dry - Hard
Wings 50 / 50
Section 1 oversteering, need more grip
Section 3 oversteering, need more speed
Driver "I think I got onto the brakes a bit early going into turn 9."

in test haalde ik dus 66% zie ik nu maar in kwallie maar 59 met een mindere rondetijd.... I've gotta lot to learn zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 12:23

_Z3

Concurrent heeft een mooi persbericht geschreven, hier heeft hij het erover dat hij het vorige seizoen de Revisions te snel gebruikt heeft. Kun je dat zelf instellen? Ik kan nl niet vinden hoe je dat kunt instellen / selecteren... Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
henknap schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:07:
Concurrent heeft een mooi persbericht geschreven, hier heeft hij het erover dat hij het vorige seizoen de Revisions te snel gebruikt heeft. Kun je dat zelf instellen? Ik kan nl niet vinden hoe je dat kunt instellen / selecteren... Iemand een tip?
Tip? Openigs Post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Joss promoot je f1 ook elders trouwens? Behalve HT dan :D Dit gaat denk ik snel naar de 1000 managers in NL :D

ondertussen wachten we rustig tot dinsdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:20:
[...]

He Joss promoot je f1 ook elders trouwens? Behalve HT dan :D Dit gaat denk ik snel naar de 1000 managers in NL :D

Rustig? Give race! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
lameeuw schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 01:33:
Goed, ff uitgebreid... eerste en laatste keer dat ik dit zo neerzet:

in test haalde ik dus 66% zie ik nu maar in kwallie maar 59 met een mindere rondetijd.... I've gotta lot to learn zeg maar :P
Ja, maar je ziet zelf ook dat je je setup ook hebt aangepast. Als jouw DQP% omlaag gaat, maar je setup wordt _veel_ beter, kan je tijd toch beter worden.

Probeer je hoge DQP% maar 's met de setup bij je lage DQP%, waarschijnlijk win je dan weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:20:
[...]

Ik niet, van mij mag iedereen het nu overal promoten. Aan het begin van het tussenseizoen wilde ik het op FoK zetten, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:10:
[...]

Ik niet, van mij mag iedereen het nu overal promoten. Aan het begin van het tussenseizoen wilde ik het op FoK zetten, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan :9
FoK... neuh laat maar :P Hoewel het wel mooi is om tegen Fokkers te racen :D

Wat zijn eigenlijk nog meer Huge community fora's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 12:23

_Z3

Thx, dat is goed verstopt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
f*ck, ik voel me weer een noob :(

Ik dacht laat ik de warmup eens doe, ik zie hoeveel regen er valt en kies de verkeerde banden (intermediates, hadden wet moeten zijn). Vervolgens ben ik totaal vergeten met hoeveel fuel ik normaal de warmup reed ((*#(*&#&*(#@ seasondelays! :( ) dus vulde ik maar een getal in wat een beetje in mn gedachte rondspookte. Ik zet het aantal laps op 15 en druk op submit... *****! Ik had de wings aan moeten passen. Maargoed, dan maar analyseren...

*****! De fuelusage is aangepast zodat je nu op decimalen kan kijken tijdens de warmup, ik had dus helemaal geen 15 nutteloze rondjes hoeven te rijden want de usage was in elke lap precies hetzelfde.

Man, ik voel me een beginneling nu :( Hopen dat de kwali beter verloopt en wat fuel usage betreft... Dat wordt een flinke marge extra voor de race :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
9 uur zonder posts, komop jongens, het seizoen is weer bezig hoor :9

Nouja, heb mijn quali gedaan... Besloten voor een eenstopper (denk niet dat veel dat gaan doen) en in combinatie met de pole (no-)skill (3) van mijn coureur, ben ik nog redelijk blij met een 8e plek... Nou nee, ik moet natuurlijk eerlijk blijven en dat is gewoon bagger. 8e van de huidige 16, zal nog wel verder afzakken :(

Nouja, hopen dat de tactiek maar goed uitpakt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Handige sjaak |:( :P

Tsja, haastige spoed is zelden goed, dat heb ik in ieder geval geleerd van deze eerste race van het seizoen. Ik had echt beter na moeten denken, maar het spelen van het spel was blijkbaar belangrijker dan het resultaat :P Ik heb m'n revs toch maar wat verhoogd. Hoeveel ik dat heb gedaan, houd ik even voor me, maar laat ik zeggen dat m'n fabriek alvast flink wat onderdelen aan het uitpoepen is om de schade straks te fixen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:59:
9 uur zonder posts, komop jongens, het seizoen is weer bezig hoor :9

Nouja, heb mijn quali gedaan... Besloten voor een eenstopper (denk niet dat veel dat gaan doen) en in combinatie met de pole (no-)skill (3) van mijn coureur, ben ik nog redelijk blij met een 8e plek... Nou nee, ik moet natuurlijk eerlijk blijven en dat is gewoon bagger. 8e van de huidige 16, zal nog wel verder afzakken :(

Nouja, hopen dat de tactiek maar goed uitpakt dan.
Laat dat allemaal geen voorbode zijn voor het komende seizoen :D

Vraagje. De onderhandelingen van de coureurs momenteel. Heb er nog 3 staan. Omdat ik net 1 race te laat begon met dit spel. Als hier 1 akkoord gaat, krijg ik deze rijder dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Geen idee eigenlijk? Bij mij staan er ook nog wat ver gevorderde onderhandelingen, een zelfs met een goede coureur waarmee ik als enige in onderhandeling was :D Dan heb ik dus een voorsprong op de rest? Ik had eigenlijk verwacht dat ze verwijderd werden aan het eind van vorig seizoen, want er gaan nu eerst 3 (geloof ik) races overheen voor er weer een marktzondag is... In de tussentijd kan er door slechte DQP/DRP en training een hoop gebeuren met een coureur.

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Markets moeten nog opgeschoont worden... Maar jullie hebben geen voorsprong of iets dergelijks, de volgende market zal pas na race 7 zijn, en dan staat er als het goed is een verse lijst met coureurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:27:
Markets moeten nog opgeschoont worden... Maar jullie hebben geen voorsprong of iets dergelijks, de volgende market zal pas na race 7 zijn, en dan staat er als het goed is een verse lijst met coureurs.
Dat zou niet geheel eerlijk zijn, Nu heb ik dan toch best geluk met me random driver, maar er zijn mensen die het heel slecht hebben getroffen en er eigenlijk niks aan konden doen.... Dus mensen met een 100DQP moeten nu minimaal 9 races ofzo daarmee rijden?

slechte zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:30:
[...]

Dat zou niet geheel eerlijk zijn, Nu heb ik dan toch best geluk met me random driver, maar er zijn mensen die het heel slecht hebben getroffen en er eigenlijk niks aan konden doen.... Dus mensen met een 100DQP moeten nu minimaal 9 races ofzo daarmee rijden?

slechte zaak
Coureurs rij je een heel seizoen mee, 17 races dus.

Als je 2/3 races voor het einde begonnen bent, is dat tweede seizoen nog niet zo van belang. Ik vind wel dat er gewoon markets moeten zijn in de seizoensstop. Het systeem van wachten tot je coureur nog maximaal 10 races te gaan heeft vind ik dan weer wel goed.
En ja, sommige mensen hebben het slechter getroffen dan anderen, maar dat houd je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat zijn zaken die je moet accepteren, maar wat ik jammer vind is dat we nu weer 10 races voor het eind van het seizoen massaal op de beperkt aanwezige rijders gaan duiken. Dat betekent dus dat er 4-5 marktgelegenheden zijn om te bieden. Dat resulteert weer in een heel aantal managers zonder coureur :/

Ligt het spel er bij jullie ook uit trouwens?

[ Voor 44% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:56:
Ja, dat zijn zaken die je moet accepteren, maar wat ik jammer vind is dat we nu weer 10 races voor het eind van het seizoen massaal op de beperkt aanwezige rijders gaan duiken. Dat betekent dus dat er 4-5 marktgelegenheden zijn om te bieden. Dat resulteert weer in een heel aantal managers zonder coureur :/

Ligt het spel er bij jullie ook uit trouwens?
Het is al aangekondigt dat er waarschijnlijk voor iedere race een markt komt, vanaf race 7, ipv wekelijkse markten.

F1time is bij mij ook down ja, sinds een uur of 12...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Yup, de site ligt er de hele middag al uit, helaas........ :'(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
We're back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De warmup-tijden zijn hier spoorloos, qualificatie & practice zijn er wel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:11:
De warmup-tijden zijn hier spoorloos, qualificatie & practice zijn er wel nog.
Hmm, ik zie het. Zal het melden :) Die van jezelf kan je overigens nog wel bekijken onder warmup.

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 10-06-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik wil na de spectaculaire F1 race even naar F1Time... en tot mijn verbazing zie ik alleen maar pagina's zonder data. Forums zijn leeg, practices zijn weg, info center leeg...

* Joss is een beetje bang

edit: nu geeft hij soms wel data, soms geen... beetje problemen met de database denk ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 10-06-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:04:
Ik wil na de spectaculaire F1 race even naar F1Time... en tot mijn verbazing zie ik alleen maar pagina's zonder data. Forums zijn leeg, practices zijn weg, info center leeg...

* Joss is een beetje bang

edit: nu geeft hij soms wel data, soms geen... beetje problemen met de database denk ik.
hier ook wel, niet, wel, niet, wel, niet.
Ik zie het al aankomen, nog eens uitstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheese_man
  • Laatst online: 22-02 16:38

Cheese_man

Waarom kiezen?

@ Joss:balen van je warm up

Hoe moet ik de temperatuur eigenlijk zien als factor op het verbruik? Is de stelregel hoe warmer, hoe meer en hoe kouder hoe minder, of juist meestal andersom?

reserveringshouder Tesla Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Cheese_man schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:02:
@ Joss:balen van je warm up

Hoe moet ik de temperatuur eigenlijk zien als factor op het verbruik? Is de stelregel hoe warmer, hoe meer en hoe kouder hoe minder, of juist meestal andersom?
Het 'ijkpunt' is 15 graden celsius, daarboven verbuik je sowieso meer per graad, onder de 15 graden weet ik het eerlijk gezegd ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheese_man
  • Laatst online: 22-02 16:38

Cheese_man

Waarom kiezen?

Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:26:
[...]

Het 'ijkpunt' is 15 graden celsius, daarboven verbuik je sowieso meer per graad, onder de 15 graden weet ik het eerlijk gezegd ook niet...
Ah bien.... die magische 15 graden dus....gelukkig heb ik het dan niet al te moeilijk. Er zit geen groot verschil tussen de warm up en de verwachtingen van de race. Dus ik blijf hoopvol. Heb iets aan marge genomen en ik kan niet wachten om te checken of mijn eerste poging tot een berekening een beetje klopt. Tot nu toe nog steeds met 20 auto's....dan moet in de punten toch kunnen zonder te gekke fouten :P

reserveringshouder Tesla Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zeg ligt het aan mij, of zijn jullie ook zo ongeduldig voor de race van morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:08:
Zeg ligt het aan mij, of zijn jullie ook zo ongeduldig voor de race van morgen...
Jah wordt wel eens tijd ja :D

Morgen 20:00 zit ik nog op werk, mooi ff volgen tot 21:00 op werk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:08:
Heel erg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afwachten vandaag nog met de Quali.

Inmiddels 24 man gekwalificeerd. Geloof 28 man hebben vrije training gedaan. Zullen ze toch echt voor 20:00 die training moeten doen anders verliezen ze tijd(die regel bestaat toch nog?)

28 van 31 vind ik geen slecht resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Kunnen we dan niet beginnen, na gisteren heb ik er erg veel zin in. Dus kom maar op.
Wel maar als 13de gekwalificeerd van de 17 coureurs.
met een coureur van 46 DQP en 109 DRP. :( :(

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:44:

Inmiddels 24 man gekwalificeerd. Geloof 28 man hebben vrije training gedaan. Zullen ze toch echt voor 20:00 die training moeten doen anders verliezen ze tijd(die regel bestaat toch nog?)

Niet slecht? :9 Oh, je bedoelt waarschijnlijk 28 man in de vrije training, ik dacht jij 28e :9

Mja, er is een 24uurs regel, maar dat scheelt hooguit 1/2 tienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:44:

vandaag voor 8u anders tijdverlies??
Iig even afwachten of die griek me nog voorbij gaat op de grid...
Zag trouwens net je pm op f1time, je eerste gedachte klopt hoor, Q gaat er niet vanaf

Edit: hoe zit dat dan met die 24uurs regel? (was me niet bekend)

[ Voor 5% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-06-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50

odan

The dark side is within all!

bij mij zijn er van de 30, 24 gekwalificeerd 25 hebben vrije training gereden dus er komt er nog 1 bij.

ik zelf sta 13 met mijn slechte coureur was helaas te laat om nog een nieuwe coureur te contracten vorig seizoen. dit seizoen gewoon proberen om elke keer in de punten te eindigen en dan volgend seizoen gaan we voor podiums.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:59:
[...]

vandaag voor 8u anders tijdverlies??
Iig even afwachten of die griek me nog voorbij gaat op de grid...
Zag trouwens net je pm op f1time, je eerste gedachte klopt hoor, Q gaat er niet vanaf

Edit: hoe zit dat dan met die 24uurs regel? (was me niet bekend)
Is een regel dat de rijder dan minder onder druk kan rijden. Als Joss zegt dat het maar een paar tienden zijn valt het mee. Dacht dat we over een halve seconden hadden. Maar desondanks kan die paar tienden voor jou gunstig werken met die griek.

thnx voor antwoord luuk, begon toch weer ff te twijfelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:09:
[...]

Is een regel dat de rijder dan minder onder druk kan rijden. Als Joss zegt dat het maar een paar tienden zijn valt het mee. Dacht dat we over een halve seconden hadden. Maar desondanks kan die paar tienden voor jou gunstig werken met die griek.

thnx voor antwoord luuk, begon toch weer ff te twijfelen :D
Meer onder druk ;) Tenminste in die laatste 24 uur dus. Die 'penalty' kan echter nooit groot zijn, omdat niet iedereen nou eenmaal iedere dag online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:20:
[...]

Meer onder druk ;) Tenminste in die laatste 24 uur dus. Die 'penalty' kan echter nooit groot zijn, omdat niet iedereen nou eenmaal iedere dag online is.
Ooit zelf ervaren?

Ik kan me nog herinneren van me 2e of 3e race. Waar ik de pole had. Toen had ik extra nog me laatste rondje bewaard voor als ze me nog voorbij gingen. meende dat 6tiende verschil was met me eigen tijd. maar daar kan natuurlijk ook door een fout komen etc. geen idee meer.

edit: De griek is ons voorbij Luuk :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

bij mij zijn er nog maar 6 gekwalificeerd :'( , ik sta 2e en dat vind ik dan wel weer mooi. :*)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:59:
bij mij zijn er nog maar 6 gekwalificeerd :'( , ik sta 2e en dat vind ik dan wel weer mooi. :*)
Iig punten dan, of je nou finisht of niet :9 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:44:
[...]

Iig punten dan, of je nou finisht of niet :9 :X
ja is wel gunstig denk ik want dan zit ik waarschijnlijk wat ruimer in het budget kan ik het spel wat makkelijker leren lijkt mij

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:50:
[...]

ja is wel gunstig denk ik want dan zit ik waarschijnlijk wat ruimer in het budget kan ik het spel wat makkelijker leren lijkt mij
Waarschijnlijk, alhoewel ik hoop dat daar wat aan gedaan wordt... Mensen in een inactieve C4 kunnen nu 17 races lang geld opsparen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:30:
[...]
edit: De griek is ons voorbij Luuk :(
hmmm, ook niet zo'n klein beetje ook... daar had 0,2 sec ook niks uitgemaakt voor m'n plaats
(dan maar de eer van beste GoT-er in de poule :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

odan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:00:
bij mij zijn er van de 30, 24 gekwalificeerd 25 hebben vrije training gereden dus er komt er nog 1 bij.

ik zelf sta 13 met mijn slechte coureur was helaas te laat om nog een nieuwe coureur te contracten vorig seizoen. dit seizoen gewoon proberen om elke keer in de punten te eindigen en dan volgend seizoen gaan we voor podiums.
Ik las iedere keer gediskwalificeerd. Ik zat me al af te vragen welke regel ik nou weer gemist had. Komt waarschijnlijk door die vage race van gisteren ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:56:
[...]

Waarschijnlijk, alhoewel ik hoop dat daar wat aan gedaan wordt... Mensen in een inactieve C4 kunnen nu 17 races lang geld opsparen :/
yep dat is wel zo dus dan wordt het wat oneerlijk

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:03:
[...]

Ik las iedere keer gediskwalificeerd. Ik zat me al af te vragen welke regel ik nou weer gemist had. Komt waarschijnlijk door die vage race van gisteren ;)
Zwaar weekend gehad? :P

@luuk: Kop op en smijt die auto op het podium. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
WTF, is het serieus zo dat je beter je practise, warmup en kwalificatie over 3 dagen kunt verspreiden? :X Ik vind realisme prima, maar dit gaat wel heel ver hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:30:
WTF, is het serieus zo dat je beter je practise, warmup en kwalificatie over 3 dagen kunt verspreiden? :X Ik vind realisme prima, maar dit gaat wel heel ver hoor :o
Eh... waar haal je deze info vandaan?

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
René doet weer eens te snel, net als met zn warmup/quali :9

Oké rene, speciaal voor jou :P :
Als je je kwalificatie binnen 24 uur doet van de race, staat je rijder onder druk en zal zodoende iets sneller een foutje maken/tijd verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

wel een geinige interpretatie....

@ Panter, ik zal volle bak gaan smijten om de team en GoT eer hoog te houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:25:
wel een geinige interpretatie....

@ Panter, ik zal volle bak gaan smijten om de team en GoT eer hoog te houden :D
Van mij en Grrreenneee moeten we het in ieder geval niet hebben wat betreft die GoT eer...ik sta atm 10de en over Rene moeten we het maar helemaal niet hebben dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhans schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:54:
[...]

Van mij en Grrreenneee moeten we het in ieder geval niet hebben wat betreft die GoT eer...ik sta atm 10de en over Rene moeten we het maar helemaal niet hebben dacht ik zo.
Mhans je staat toch nog boven gemiddeld, en niet veel achter op punten. Alles is nog mogelijk. Bovendien regent het, het is dan niet veel maar kan wel meer gevaar brengen dus meer uitvallers???

Ik zie het als een uitdaging om punten te pakken. En zoveel mogelijk oud c3ers en c2er te verslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
mhans schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:54:
[...]
en over Rene moeten we het maar helemaal niet hebben dacht ik zo.
Damn, wat een afgang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:00:
[...]

Mhans je staat toch nog boven gemiddeld, en niet veel achter op punten. Alles is nog mogelijk. Bovendien regent het, het is dan niet veel maar kan wel meer gevaar brengen dus meer uitvallers???

Ik zie het als een uitdaging om punten te pakken. En zoveel mogelijk oud c3ers en c2er te verslaan :D
Tuurlijk, beetje overdrijven is ook een vak zeg maar :P. Het komt morgen ook allemaal best in orde. Dit seizoen wordt voor mij in ieder geval een tussenseizoen om de auto te ontwikkelen en voor volgend jaar een goeie deal te maken voor een redelijke driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ach, ik heb inmiddels m'n revs opgeschroefd, dus ik zal zeker wat stijgen tijdens de race. Ik geloof nooit dat ik 22e hoor te staan, want in de warmup en practise was ik nog sneller dan GeePee en tussendoor heb ik bij mijn kwalificatie m'n DQP nog verhoogd van 90 naar 95%

Heikki Kovalainen ging ook van 22 naar 4 in de GP van Canada, dus waarom zou ik dat niet kunnen? :+ Hell, Wurz ging van 19 naar 3, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit :+

Oh, en Joss: je moet echt het verschil leren tussen :9 en :P ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:59:
Ach, ik heb inmiddels m'n revs opgeschroefd, dus ik zal zeker wat stijgen tijdens de race. Ik geloof nooit dat ik 22e hoor te staan, want in de warmup en practise was ik nog sneller dan GeePee en tussendoor heb ik bij mijn kwalificatie m'n DQP nog verhoogd van 90 naar 95%

Heikki Kovalainen ging ook van 22 naar 4 in de GP van Canada, dus waarom zou ik dat niet kunnen? :+ Hell, Wurz ging van 19 naar 3, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit :+

Oh, en Joss: je moet echt het verschil leren tussen :9 en :P ;)
Als jij je voorvleugel wil verliezen door >0/0 te rijden...

En wat is het verschil tussen :P en :9 dan? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:50

odan

The dark side is within all!

Joss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:14:
[...]

Als jij je voorvleugel wil verliezen door >0/0 te rijden...

En wat is het verschil tussen :P en :9 dan? :9
yummie :9

puh :P

:+

Pulse mee voor GoT!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.