Ik zou maar niet te snel gaan in F1Time, de politie ligt op de loer

hahahahaah die is mooiJoss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:21:
Ik zou maar niet te snel gaan in F1Time, de politie ligt op de loer![]()
[afbeelding]
Edit: Nu nog een driver vinden die K van Spee heetJoss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:21:
Ik zou maar niet te snel gaan in F1Time, de politie ligt op de loer![]()
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 07-06-2007 14:42 ]
Probeer het... en je weet hetmichaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:25:
Heb me ook aangemeld bij f1time, zit in klasse 4 groep 22. Ik ben 2e gekwalificeerd van de 15 coureurs met een DQP van 82%. Niet geweldig 82%, maar best aardig dacht ik. Ik weet alleen niet precies wanneer het nou de bedoeling is om op intermediates te gaan. Is het bij 2 mm al de bedoeling of kan je dan nog best op Dry rijden ?
Nee, dat wil gewoon zeggen dat je coureur een foutje heeft gemaakt. Dat betekend dat zijn rondetijd niet optimaal was. Aan de hand van zo'n opmerking moet je ongeveer kunnen bepalen hoeveel tijd hij dan in zo'n rondje heeft verloren.michaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:25:
Ik heb trouwens nog een vraagje of het afstellen van DQP. Driver zegt dit:
"I think I got onto the brakes a bit early going into turn 8."
Dan moet je toch minder punten toekennen aan braking, zodat hij later gaat remmen of zie ik dit verkeerd? Als ik braking namelijk verlaag dan wordt de DQP alleen maar lager. Vraag dit omdat ik al in de qualifying zit, geen practise meer dus
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 07-06-2007 16:32 ]
Maakt niet uit, de antwoorden liggen op dezelfde lijnLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:31:
Edit: Had het kunnen verwachten, Joss was weer sneller...
Gelukkig wel, anders werd het wat verwarrendJoss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:33:
[...]
Maakt niet uit, de antwoorden liggen op dezelfde lijn
Straks 2 races per week, dat is inderdaad heerlijkmichaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:39:
Heb beide topics doorgezocht bij kon geen nuttige informatie vinden. Maar jullie hebben gelijk het is gewoon een kwestie van trial en error. Waren er maar meer races
Er zijn er nog 17michaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:39:
Heb beide topics doorgezocht bij kon geen nuttige informatie vinden. Maar jullie hebben gelijk het is gewoon een kwestie van trial en error. Waren er maar meer races
Geen nuttige info???? sorry, maar dan moet je toch echt beter lezen denk ik. Beide topics zitten vol met info (en data, tot Joss z'n ergenismichaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:39:
Stat | Acc | Brake | Speed | Kerb |
---|---|---|---|---|
DQP | 5 | 27 | 40 | 20 |
% | 5.43% | 29.35% | 29.57% | 21.74% |
++ | 4 | 20 | 29 | 15 |
DRP | 9 | 47 | 69 | 35 |
[ Voor 47% gewijzigd door michaeltb op 07-06-2007 18:16 ]
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
Verwijderd
Wat jij zegt is volgens mij wat ik vorige seizoen deed, maar dat klopte niet helemaal. Moet je er niet ook rekening meer houden dat de DQP meer of minder kan zijn dan de DRP. Als je een DQP hebt van 100 en een DQP van 200 moet je dan niet zowiezo alles met 2 vermenigvuldigen (dus nog afgezien van de racing line).michaeltb schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:40:
Nuttige informatie zat natuurlijk. Maar ik bedoelde eigenlijk de informatie op mijn vragen. Toch nog een vraagje over de berekening van dqp naar drp. En mischien ook handig voor andere mensen om een kloppende berekening te zien. Als hij klopt tenminste.
DQP = 5-27-40-20-15. De laatste namelijk Racing Line (15), valt af. Dan houd ik dus 92 punten over van de totaal besteedbare 118 punten. Ik stel dus 92 = 100%. Nu bereken ik bij elk van de 4 stats de percentages.
Nadat ik gewoon de DQP waardes in de DRP stats heb ingevuld houd ik nog 68 DRP stats over. Die verdeel ik volgens de percentages:
Stat Acc Brake Speed Kerb DQP 5 27 40 20 % 5.43% 29.35% 29.57% 21.74% ++ 4 20 29 15 DRP 9 47 69 35
Poe lijkt wel wiskunde dit spel![]()
Klopt dit? Anders verbeter ik het snel voordat anderen ook de fout ingaan.
EDIT: Ik liet me even gaan met de table
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik zou dan toch gewoon naar huis gaan en de race 'relive' kijken, ipv op mn moboLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:19:
Ach, ben ergens wel blij, anders had ik weer zo decadent de race live moeten volgen op m'n N95 in de trein.
(kijkt die coupe je toch zo raar aan als begint te schelden vanwege een aanrijding of juichen bij een podiumplaats)
lol, op mijn K810i is het trouwens ook prima te volgen.. hoop ikJoss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:22:
[...]
Ik zou dan toch gewoon naar huis gaan en de race 'relive' kijken, ipv op mn moboNu weten we trouwens wel dat je een N95 hebt, hé
![]()
Krijg morgen m'n SamSung U600 binnen
Relive is een stuk minder leuk, je weet nml toch al hoe het afloopt... (ik kan me dan nooit inhouden om meteen de stand te bekijken)Joss schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:22:
[...]
Ik zou dan toch gewoon naar huis gaan en de race 'relive' kijken, ipv op mn moboNu weten we trouwens wel dat je een N95 hebt, hé
![]()
Krijg morgen m'n SamSung U600 binnen
[ Voor 16% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 08-06-2007 00:01 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Ga je schamen, 44%lameeuw schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:04:
Hmmm, snelste kwalifictie met een DQP van 44%..... met 66 % is die knakker bijna 2 secs langzamer....
Eh? Die conclusie klopt niet denk iklameeuw schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:04:
Hmmm, snelste kwalifictie met een DQP van 44%..... met 66 % is die knakker bijna 2 secs langzamer....
/▌
Verwijderd
Meneer Panter voor jou dan ookLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:56:
[...]
Relive is een stuk minder leuk, je weet nml toch al hoe het afloopt... (ik kan me dan nooit inhouden om meteen de stand te bekijken)
En die N95 is idd best een prima gadget om mee te pochen(U600 is ook wel strak toestel)
Edit: Enne Panter, Kladloper? Voor jou dan altijd nog Meneer Kladloper hè
Edit: En die ex-c2-er parkeert z'n bak pal voor die van mij op de grid, damn 4e (had ik toch zo slim moeten zijn om op 100 ipv 95 rev te Q-en)
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 12:10 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Schadebeperking doe je uiteraard niet over 1 rondje, dat doe je over de raceGrrrrrene schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:09:
* Grrrrrene komt er nu toch wel keihard achter dat het heel competatief is in C3.Als ik 1s sneller was geweest in de kwalificatie, had ik in de top10 gestaan
En dat had ik best kunnen zijn, maar ik wilde de schade aan m'n auto een beetje beperken. Gevolg is nu dat ik bijna helemaal achteraan sta
Zeg Grrene, ga je ook op 90% revs racen? Dan wordt het lastig om te klimmen...Grrrrrene schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:09:
* Grrrrrene komt er nu toch wel keihard achter dat het heel competatief is in C3.Als ik 1s sneller was geweest in de kwalificatie, had ik in de top10 gestaan
En dat had ik best kunnen zijn, maar ik wilde de schade aan m'n auto een beetje beperken. Gevolg is nu dat ik bijna helemaal achteraan sta
[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 08-06-2007 15:23 ]
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Grrrrrene op 08-06-2007 16:01 ]
Verwijderd
Volgens mij loop ik evenveel schade op als ik op 100% raceVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:07:
Dan had je beter moeten testenWij mogen meer schade oplopen om jou fuel info te geven? Ik heb genoeg gezegd dacht ik zo
Iets meer marge dus hehe
Dat is m'n afweging nu een beetje idd: eerste race maar gewoon gebruiken om te zien hoe erg de schade is na een race op 90%. Ik kan me nml niet voorstellen dat Tadas zegt dat hij de revs belangrijker maakt voor je schade, maar ondertussen iedereen doodleuk op 100% kan racen.Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:20:
Of gewoon op 90% gaan rijden....
Zal je iig verklappen dat ik echt niet op 100% ga rammen in de race, want ik vrees dat m'n motor dan 5 cilinders heeft ipv 10 voordat ik de finish heb gehaald...
Nou, ik heb 4 kwalificatie runs gedaan en met de laagste DQP is dus wel de snelste tijd gereden..... op 1 of andere manier is in de andere 3 runs in de middensector veel tijd verloren (tot wel 1,6 secondenMarzman schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:09:
[...]
Eh? Die conclusie klopt niet denk ikJe setup en de foutjes die de rijder maakt bepalen je tijd, dus met een lagere DQP wordt je niet sneller
Heeft je coureur geen grote fouten gemaakt in die drie andere rondjes? zoiets als 'I missed the chicane'lameeuw schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:28:
[...]
Nou, ik heb 4 kwalificatie runs gedaan en met de laagste DQP is dus wel de snelste tijd gereden..... op 1 of andere manier is in de andere 3 runs in de middensector veel tijd verloren (tot wel 1,6 seconden) ik sta nu P7 van de 13 die gekwalificeerd hebben dus voor een eerste keer valt me dat al reuze mee
Tip? Openigs Posthenknap schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 10:07:
Concurrent heeft een mooi persbericht geschreven, hier heeft hij het erover dat hij het vorige seizoen de Revisions te snel gebruikt heeft. Kun je dat zelf instellen? Ik kan nl niet vinden hoe je dat kunt instellen / selecteren... Iemand een tip?
Verwijderd
He Joss promoot je f1 ook elders trouwens? Behalve HT dan
Verwijderd
Rustig? Give race!Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:20:
[...]
He Joss promoot je f1 ook elders trouwens? Behalve HT danDit gaat denk ik snel naar de 1000 managers in NL
ondertussen wachten we rustig tot dinsdag....
Ja, maar je ziet zelf ook dat je je setup ook hebt aangepast. Als jouw DQP% omlaag gaat, maar je setup wordt _veel_ beter, kan je tijd toch beter worden.lameeuw schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 01:33:
Goed, ff uitgebreid... eerste en laatste keer dat ik dit zo neerzet:
in test haalde ik dus 66% zie ik nu maar in kwallie maar 59 met een mindere rondetijd.... I've gotta lot to learn zeg maar
Ik niet, van mij mag iedereen het nu overal promoten. Aan het begin van het tussenseizoen wilde ik het op FoK zetten, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaanVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:20:
[...]
He Joss promoot je f1 ook elders trouwens? Behalve HT danDit gaat denk ik snel naar de 1000 managers in NL
ondertussen wachten we rustig tot dinsdag....
Verwijderd
FoK... neuh laat maarJoss schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:10:
[...]
Ik niet, van mij mag iedereen het nu overal promoten. Aan het begin van het tussenseizoen wilde ik het op FoK zetten, maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan
Verwijderd
Laat dat allemaal geen voorbode zijn voor het komende seizoenJoss schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 22:59:
9 uur zonder posts, komop jongens, het seizoen is weer bezig hoor![]()
Nouja, heb mijn quali gedaan... Besloten voor een eenstopper (denk niet dat veel dat gaan doen) en in combinatie met de pole (no-)skill (3) van mijn coureur, ben ik nog redelijk blij met een 8e plek... Nou nee, ik moet natuurlijk eerlijk blijven en dat is gewoon bagger. 8e van de huidige 16, zal nog wel verder afzakken![]()
Nouja, hopen dat de tactiek maar goed uitpakt dan.
[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2007 13:07 ]
Verwijderd
Dat zou niet geheel eerlijk zijn, Nu heb ik dan toch best geluk met me random driver, maar er zijn mensen die het heel slecht hebben getroffen en er eigenlijk niks aan konden doen.... Dus mensen met een 100DQP moeten nu minimaal 9 races ofzo daarmee rijden?Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:27:
Markets moeten nog opgeschoont worden... Maar jullie hebben geen voorsprong of iets dergelijks, de volgende market zal pas na race 7 zijn, en dan staat er als het goed is een verse lijst met coureurs.
Coureurs rij je een heel seizoen mee, 17 races dus.Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:30:
[...]
Dat zou niet geheel eerlijk zijn, Nu heb ik dan toch best geluk met me random driver, maar er zijn mensen die het heel slecht hebben getroffen en er eigenlijk niks aan konden doen.... Dus mensen met een 100DQP moeten nu minimaal 9 races ofzo daarmee rijden?
slechte zaak
[ Voor 44% gewijzigd door Grrrrrene op 10-06-2007 14:02 ]
Het is al aangekondigt dat er waarschijnlijk voor iedere race een markt komt, vanaf race 7, ipv wekelijkse markten.Grrrrrene schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:56:
Ja, dat zijn zaken die je moet accepteren, maar wat ik jammer vind is dat we nu weer 10 races voor het eind van het seizoen massaal op de beperkt aanwezige rijders gaan duiken. Dat betekent dus dat er 4-5 marktgelegenheden zijn om te bieden. Dat resulteert weer in een heel aantal managers zonder coureur
Ligt het spel er bij jullie ook uit trouwens?
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Hmm, ik zie het. Zal het meldenVerwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:11:
De warmup-tijden zijn hier spoorloos, qualificatie & practice zijn er wel nog.
[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 10-06-2007 16:16 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 10-06-2007 21:04 ]
Verwijderd
hier ook wel, niet, wel, niet, wel, niet.Joss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 21:04:
Ik wil na de spectaculaire F1 race even naar F1Time... en tot mijn verbazing zie ik alleen maar pagina's zonder data. Forums zijn leeg, practices zijn weg, info center leeg...
* Joss is een beetje bang
edit: nu geeft hij soms wel data, soms geen... beetje problemen met de database denk ik.
reserveringshouder Tesla Model 3
Het 'ijkpunt' is 15 graden celsius, daarboven verbuik je sowieso meer per graad, onder de 15 graden weet ik het eerlijk gezegd ook niet...Cheese_man schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:02:
@ Joss:balen van je warm up
Hoe moet ik de temperatuur eigenlijk zien als factor op het verbruik? Is de stelregel hoe warmer, hoe meer en hoe kouder hoe minder, of juist meestal andersom?
Ah bien.... die magische 15 graden dus....gelukkig heb ik het dan niet al te moeilijk. Er zit geen groot verschil tussen de warm up en de verwachtingen van de race. Dus ik blijf hoopvol. Heb iets aan marge genomen en ik kan niet wachten om te checken of mijn eerste poging tot een berekening een beetje klopt. Tot nu toe nog steeds met 20 auto's....dan moet in de punten toch kunnen zonder te gekke foutenJoss schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:26:
[...]
Het 'ijkpunt' is 15 graden celsius, daarboven verbuik je sowieso meer per graad, onder de 15 graden weet ik het eerlijk gezegd ook niet...
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Jah wordt wel eens tijd jaLuuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:08:
Zeg ligt het aan mij, of zijn jullie ook zo ongeduldig voor de race van morgen...
Heel ergLuuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:08:
Zeg ligt het aan mij, of zijn jullie ook zo ongeduldig voor de race van morgen...
Verwijderd
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
Niet slecht?Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:44:
Afwachten vandaag nog met de Quali.
Inmiddels 24 man gekwalificeerd. Geloof 28 man hebben vrije training gedaan. Zullen ze toch echt voor 20:00 die training moeten doen anders verliezen ze tijd(die regel bestaat toch nog?)
28 van 31 vind ik geen slecht resultaat
vandaag voor 8u anders tijdverlies??Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:44:
Afwachten vandaag nog met de Quali.
Inmiddels 24 man gekwalificeerd. Geloof 28 man hebben vrije training gedaan. Zullen ze toch echt voor 20:00 die training moeten doen anders verliezen ze tijd(die regel bestaat toch nog?)
28 van 31 vind ik geen slecht resultaat
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-06-2007 15:00 ]
Verwijderd
Is een regel dat de rijder dan minder onder druk kan rijden. Als Joss zegt dat het maar een paar tienden zijn valt het mee. Dacht dat we over een halve seconden hadden. Maar desondanks kan die paar tienden voor jou gunstig werken met die griek.Luuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:59:
[...]
vandaag voor 8u anders tijdverlies??
Iig even afwachten of die griek me nog voorbij gaat op de grid...
Zag trouwens net je pm op f1time, je eerste gedachte klopt hoor, Q gaat er niet vanaf
Edit: hoe zit dat dan met die 24uurs regel? (was me niet bekend)
Meer onder drukVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:09:
[...]
Is een regel dat de rijder dan minder onder druk kan rijden. Als Joss zegt dat het maar een paar tienden zijn valt het mee. Dacht dat we over een halve seconden hadden. Maar desondanks kan die paar tienden voor jou gunstig werken met die griek.
thnx voor antwoord luuk, begon toch weer ff te twijfelen
Verwijderd
Ooit zelf ervaren?Joss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:20:
[...]
Meer onder drukTenminste in die laatste 24 uur dus. Die 'penalty' kan echter nooit groot zijn, omdat niet iedereen nou eenmaal iedere dag online is.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 17:29 ]
Iig punten dan, of je nou finisht of nietWes46 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:59:
bij mij zijn er nog maar 6 gekwalificeerd, ik sta 2e en dat vind ik dan wel weer mooi.
ja is wel gunstig denk ik want dan zit ik waarschijnlijk wat ruimer in het budget kan ik het spel wat makkelijker leren lijkt mij
Waarschijnlijk, alhoewel ik hoop dat daar wat aan gedaan wordt... Mensen in een inactieve C4 kunnen nu 17 races lang geld opsparenWes46 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:50:
[...]
ja is wel gunstig denk ik want dan zit ik waarschijnlijk wat ruimer in het budget kan ik het spel wat makkelijker leren lijkt mij
hmmm, ook niet zo'n klein beetje ook... daar had 0,2 sec ook niks uitgemaakt voor m'n plaats
Ik las iedere keer gediskwalificeerd. Ik zat me al af te vragen welke regel ik nou weer gemist had. Komt waarschijnlijk door die vage race van gisterenodan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:00:
bij mij zijn er van de 30, 24 gekwalificeerd 25 hebben vrije training gereden dus er komt er nog 1 bij.
ik zelf sta 13 met mijn slechte coureur was helaas te laat om nog een nieuwe coureur te contracten vorig seizoen. dit seizoen gewoon proberen om elke keer in de punten te eindigen en dan volgend seizoen gaan we voor podiums.
/▌
yep dat is wel zo dus dan wordt het wat oneerlijkJoss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:56:
[...]
Waarschijnlijk, alhoewel ik hoop dat daar wat aan gedaan wordt... Mensen in een inactieve C4 kunnen nu 17 races lang geld opsparen
Verwijderd
Zwaar weekend gehad?Marzman schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:03:
[...]
Ik las iedere keer gediskwalificeerd. Ik zat me al af te vragen welke regel ik nou weer gemist had. Komt waarschijnlijk door die vage race van gisteren
Verwijderd
Eh... waar haal je deze info vandaan?Grrrrrene schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:30:
WTF, is het serieus zo dat je beter je practise, warmup en kwalificatie over 3 dagen kunt verspreiden?Ik vind realisme prima, maar dit gaat wel heel ver hoor
Van mij en Grrreenneee moeten we het in ieder geval niet hebben wat betreft die GoT eer...ik sta atm 10de en over Rene moeten we het maar helemaal niet hebben dacht ik zo.Luuk_Luchtloper schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:25:
wel een geinige interpretatie....
@ Panter, ik zal volle bak gaan smijten om de team en GoT eer hoog te houden
Verwijderd
Mhans je staat toch nog boven gemiddeld, en niet veel achter op punten. Alles is nog mogelijk. Bovendien regent het, het is dan niet veel maar kan wel meer gevaar brengen dus meer uitvallers???mhans schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:54:
[...]
Van mij en Grrreenneee moeten we het in ieder geval niet hebben wat betreft die GoT eer...ik sta atm 10de en over Rene moeten we het maar helemaal niet hebben dacht ik zo.
Damn, wat een afgangmhans schreef op maandag 11 juni 2007 @ 20:54:
[...]
en over Rene moeten we het maar helemaal niet hebben dacht ik zo.
Tuurlijk, beetje overdrijven is ook een vak zeg maarVerwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:00:
[...]
Mhans je staat toch nog boven gemiddeld, en niet veel achter op punten. Alles is nog mogelijk. Bovendien regent het, het is dan niet veel maar kan wel meer gevaar brengen dus meer uitvallers???
Ik zie het als een uitdaging om punten te pakken. En zoveel mogelijk oud c3ers en c2er te verslaan
[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 11-06-2007 22:09 ]
Als jij je voorvleugel wil verliezen door >0/0 te rijden...Grrrrrene schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:59:
Ach, ik heb inmiddels m'n revs opgeschroefd, dus ik zal zeker wat stijgen tijdens de race. Ik geloof nooit dat ik 22e hoor te staan, want in de warmup en practise was ik nog sneller dan GeePee en tussendoor heb ik bij mijn kwalificatie m'n DQP nog verhoogd van 90 naar 95%
Heikki Kovalainen ging ook van 22 naar 4 in de GP van Canada, dus waarom zou ik dat niet kunnen?Hell, Wurz ging van 19 naar 3, dus de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Oh, en Joss: je moet echt het verschil leren tussenen
![]()
yummieJoss schreef op maandag 11 juni 2007 @ 22:14:
[...]
Als jij je voorvleugel wil verliezen door >0/0 te rijden...
En wat is het verschil tussenen
dan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq