Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.275 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:28:
[...]
Nope, nog helemaal niets gebeurd.
Dat is niet waar... genoeg gebeurd, maar het wachten is tot we weer aan de slag mogen... De estimate was gisteren/vandaag/morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:37:
[...]

Dat is niet waar... genoeg gebeurd, maar het wachten is tot we weer aan de slag mogen... De estimate was gisteren/vandaag/morgen.
overmorgen, dag daarop, volgende week, volgende maand..... :X
Ach begin 2008 zullen we wel weer kunnen beginnen denk ik ;)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:37:
[...]

|:(

Ik geef direct antwoord op zijn vraag. Het feit dat er achter de schermen wel veel is gebeurd heeft hier niets mee te maken. Natuurlijk gebeurt er veel achter de schermen, anders zat ik nu niet te wachten op meer nieuws :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:48:
[...]

|:(

Ik geef direct antwoord op zijn vraag. Het feit dat er achter de schermen wel veel is gebeurd heeft hier niets mee te maken. Natuurlijk gebeurt er veel achter de schermen, anders zat ik nu niet te wachten op meer nieuws :).
Heheheh achter de schermen bij het bijna klaar zijnde spel dukenukemforever ook..hoor ik wel eens.
laat me verassen...misschien wel letterlijk helaas, zou jammer van een verder leuk spelleke zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 15:58:
[...]

Heheheh achter de schermen bij het bijna klaar zijnde spel dukenukemforever ook..hoor ik wel eens.
laat me verassen...misschien wel letterlijk helaas, zou jammer van een verder leuk spelleke zijn trouwens.
Nee man, dat komt goed. Als je het nieuws een beetje gevolgd hebt de laatste tijd dan zie je in ieder geval dat er dingen gebeuren :P. Dat de 31 mei niet gehaald is... dat kwam niet heel onverwacht toch? Gewoon nog een paar dagen wachten en dan weer volop genieten van deze game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Random drivers zijn gefixt.... Check dus maar snel welke coureur je het volgend seizoen mee zult moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:00
Ik heb idd een andere coureur 149/157 maar gelukkig is het salaris ook gefixt. 360k ipv 1 mln.

Nou ja, komend seizoen weet ik hoe het zit en kan ik gewoon op tijd een fatsoenlijke coureur contracteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn coureur is 136/160 en ik betaal hem maar 300k per race. Dat valt mee qua kosten, maar vergeleken met de driver die ik had moeten krijgen is dit echt sucky sucky. Jammer van die skill van 3, daar moet ana gewerkt worden, hoewel dat bij een 36-jaar oude driver wel vrij kansloos is, vrees ik.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:12:
Mijn coureur is 136/160 en ik betaal hem maar 300k per race. Dat valt mee qua kosten, maar vergeleken met de driver die ik had moeten krijgen is dit echt sucky sucky. Jammer van die skill van 3, daar moet ana gewerkt worden, hoewel dat bij een 36-jaar oude driver wel vrij kansloos is, vrees ik.
Ik weet niet precies hoe het zit, dat ga ik dit seizoen pas uitvinden namelijk, maar oudjes leren wel gewoon. Of het even snel is weet ik dus nog niet, maar zoals ik op F1T zei; mijn 35 jarige coureur heeft gedurende een seizoen ongeveer 25 DQP erbij gekregen. Het probleem met oudjes is echter dus, dat ze tijdens de reset erg ver terug vallen. Nu weet ik dus ook niet of dat bij jullie coureur al is gebeurd of niet, anders wordt het helemaal hopeloos :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog steeds dezelfde coureur, maar vergeleken met die van jullie valt hij nu ineens een stuk mee ;)

DQP: 115
DRP: 189

De kwalificaties zullen dus minder gaan, maar zolang ik eens races uit kan rijden kan het nog wel wat worden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Naja, eind volgend seizoen probeer ik dan wel een jonkie van 20-25 jaar aan de haak te slaan en daarmee 3 seizoenen lang doortrainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:33:
Naja, eind volgend seizoen probeer ik dan wel een jonkie van 20-25 jaar aan de haak te slaan en daarmee 3 seizoenen lang doortrainen :)
Ik wens u succes tussen alle aasgieren in de C3 :9

Ik begin nu overigens wel te twijfelen wat ik ga doen als er een GoTer met een 100/140 coureur aan komt kloppen en een team wil vormen :9 Denk dat ik dan toch maar Practice afwacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:40:
[...]

Ik wens u succes tussen alle aasgieren in de C3 :9

Ik begin nu overigens wel te twijfelen wat ik ga doen als er een GoTer met een 100/140 coureur aan komt kloppen en een team wil vormen :9 Denk dat ik dan toch maar Practice afwacht :P
Ahhh, pick me ;)

Heb iig gelukkig wel een driver, niet super maar beter dan de random (159/233) en lekker jong, dus eens kijken hoe rap ie leert...
Maar ik denk dat ik idd ook maar de spreekwoordelijke kat uit de kwalificatieboom ga kijken voor een teamgenoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Prijs jullie maar gelukkig. Ik heb nog wel een driver kunnen strikken voor 3 seizoenen (Jean Marc Verstappen, 24 jaar, hollander ;)). Volgens de drivers market wassie 230 / 174 (dat staat er nu nog steeds btw), maar nu ik hem heb issie 138 / 105. :'( Kost me nog 1.2M ook!
Motivation is 1, Form is 60, dus kan em nog wel opkrikken assie wat meer gaat rijden waardoor motivation omhoog gaat... denk ik...hoop ik vooral!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tong Bernoldi [10701], 33 years old
From Brazil flag: Brazil
Motivation 20, Form 100
DQP: 95
DRP: 138
DRIVER CONTRACT
Contract length 17 races
Contract remains 17 races
Salary per race 360,000
Win bonus 100,000
Point bonus 10,000

:'( :'( :'( :'(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 19:33
hmmm, dat worden geen puntjes voor mij komend seizoen en een rechtstreekse terugval naar C4: mijn driver is 64/132, 30 jaartjes oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
vinnyb schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 00:10:
Prijs jullie maar gelukkig. Ik heb nog wel een driver kunnen strikken voor 3 seizoenen (Jean Marc Verstappen, 24 jaar, hollander ;)). Volgens de drivers market wassie 230 / 174 (dat staat er nu nog steeds btw), maar nu ik hem heb issie 138 / 105. :'( Kost me nog 1.2M ook!
Motivation is 1, Form is 60, dus kan em nog wel opkrikken assie wat meer gaat rijden waardoor motivation omhoog gaat... denk ik...hoop ik vooral!
Dat zou suggereren dat de drivers al gereset zijn :? Als ik zo zie wat voor kneus ik als driver heb, blijf ik liever in C4 :X

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 02-06-2007 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:15

_Z3

Natalya Donohue [1397], 28 years old
From United States flag: United States
Motivation 20, Form 100
DQP: 167
DRP: 250

Bij mij lijkt het nog wel mee te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29
henknap schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:22:
Natalya Donohue [1397], 28 years old
From United States flag: United States
Motivation 20, Form 100
DQP: 167
DRP: 250

Bij mij lijkt het nog wel mee te vallen.
Jij hebt nog een ouderwetse 'random' driver. Het zou zomaar kunnen dat je nog een iets mindere krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Requiem19 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 10:26:
[...]

Jij hebt nog een ouderwetse 'random' driver. Het zou zomaar kunnen dat je nog een iets mindere krijgt.
Dat is vreemd want mn vorige driver wat nog beter, beide hoog in de 200. Ik zie wel wat er gaat gebeuren voorlopgi ben ik nog steeds 2e in de 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elconejo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-02 13:30
Ik heb me gisterenavond ingeschreven voor de game en wacht nu tot ik een office krijg.

Zijn er tips of punten waar je als beginneling extra moet op letten?
Hoe kom ik heb beste van start?
Alle raad is welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, als beginner kun je nog weinig fout doen. Hou er in ieder geval rekening mee dat de kans groot is dat je niet binnen 24 uur een office krijgt. Je kunt het beste deze thread door gaan lezen, vooral de openingspost bevat een hoop informatie waar eens in de zoveel tijd weer 's naar gevraagd wordt door mensen die een OP niet lezen ;) Ook op F1time zelf staat veel informatie die je kan helpen voor je begint.

Je zult straks leveranciers moeten contracteren. Vorig jaar kon je in Class 4 kiezen uit bandenfabrikanten en had je bij je motor en versnellingsbak geen keuze. Hogere klassen konden deze wel kiezen. Een bandenfabrikant met weinig slijtage en veel R&D is het best, maar ook het duurst om te contracteren. En je geld kun je iedere race ook goed kwijt in zaken als het repareren van je auto of het rijden van testrondjes :) Verder zijn je coureur, designer en commercieel directeur al toegewezen. Voor het eind van het seizoen moet je een coureur contracteren, doe dit zo vroeg mogelijk zodat je niet zoals 99% van de managers in het spel nu, zonder coureur komt te zitten en een hele slechte toegewezen krijgt :)

Verder moet je gewoon maar ff lezen wat er al geschreven is. Uitgebreide tactieken zul je nergens krijgen, maar wat hints in de goede richting in combinatie met logisch denken zullen je wel verder helpen denk ik. Het spel legt zichzelf ook voor een groot deel uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 02-06-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

J.Andersson 36 years 26/41 17 races

Damn, dat zou je driver maar zijn zeg, is een random die een (oud) poulegenootje heeft gekregen. Nou daar ga je de oorlog wel mee winnen...

Zeg gaan we die race van dinsdag trouwens nog halen zo? Lijkt me alweer wat lastig, denk eerder dat de office dinsdag opengaat ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:34:

Damn, dat zou je driver maar zijn zeg, is een random die een (oud) poulegenootje heeft gekregen. Nou daar ga je de oorlog wel mee winnen...

Zeg gaan we die race van dinsdag trouwens nog halen zo? Lijkt me alweer wat lastig, denk eerder dat de office dinsdag opengaat ofzo...
lol :o

Neil zei vandaag, gisterenavond... zal dus nog wel een week duren :P

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 02-06-2007 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 12:34:

OMG, naja, een troost: je DQP/DRP% heb je zo voor elkaar. Veel varieren is er niet bij met "maar liefst" 26 punten :D You made my day trouwens: hiermee vergeleken is mijn coureur ineens ontzettend goed :D

Edit: Het kan nog veel triester: C4G26:
30 United Kingdom D.Smallwood K.Shawe-Taylor 24 years 3/43 17 races
:'(

Dan kun je niet eens punten geven aan sommige punten tijdens de kwalificatie :o
C4G4: 28 Australia B. Simpson E.Siffert 26 years 7/57 17 races
C4G39: 30 Netherlands L.Tas M.Wisell 32 years 6/54 17 races

[ Voor 33% gewijzigd door Grrrrrene op 02-06-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 08:25
Ik zou haast gaan zeggen dat ik mezelf nog kan verrassen komend seizoen:

Dimitris MacDowel [1386], 37 years old
From United Kingdom flag: United Kingdom
Motivation 20, Form 100
DQP: 187
DRP: 241

Want veel minder dan het vorige (mijn 1e) kan eigenlijk ook niet 8)7 |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Daan® op 03-06-2007 00:23 ]

He who laughs last.. Thinks slowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanjuro Tingle [10025], 32 years old
From Zimbabwe flag: Zimbabwe
Motivation 20, Form 100
DQP: 120
DRP: 180
Salary per race 380,000
:(
En weten dat ik juist een nieuwe had gekocht 8)7

En wanneer begint het seizoen eigenlijk?
Ik versta niet waarom ze nog zoveel moeten werken, als ze nu eens een 2de - interne - f1time zouden hebben waaraan ze tijdens het seizoen kunnen werken en dan na het seizoen gewoon alles updaten en klaar, maar nu |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 09:57:
Sanjuro Tingle [10025], 32 years old
From Zimbabwe flag: Zimbabwe
Motivation 20, Form 100
DQP: 120
DRP: 180
Salary per race 380,000
En weten dat ik juist een nieuwe had gekocht 8)7
Ik begrijp je niet helemaal, maar als dat een random driver is had je geen nieuwe gekocht. Misschien was je aan het onderhandelen, maar dan heb je hem nog niet.
En wanneer begint het seizoen eigenlijk?
Ik versta niet waarom ze nog zoveel moeten werken, als ze nu eens een 2de - interne - f1time zouden hebben waaraan ze tijdens het seizoen kunnen werken en dan na het seizoen gewoon alles updaten en klaar, maar nu |:(
Afgelopen vrijdag ;) De manier van updaten tussen seizoenen vind ik ook een beetje vreemd, maakt wel duidelijk dat het meer een uit de hand gelopen hobbyproject is. Supporter zal ik ook niet nemen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Om even het dingetje uit de lucht te halen dat jullie allemaal denken dat er alleen tussen de seizoenen ontwikkeld wordt: dat is absoluut niet waar.

Tadas heeft 3 F1Times - 1 die wij kennen, 1 bij hem thuis op de comp en 1 ergens anders op inet. Normaal gesproken test en ontwikkeld hij alles op z'n home computer, laat hij analyses draaien etc etc. Het probleem van dit seizoen is echter dat hij de laatste 4 weken van het seizoen en de eerste 1.5 week van het tussenseizoen érg inactief was. Toen kwamen echter juist een heleboel bugs aan het licht en hebben ze maar besloten het nog even langer stil te leggen (who cares? we do!) om wat nieuwe dingen in te voegen. Maar normaal gesproken gebeurd dat ontwikkelen/testen gewoon tijdens het seizoen en duurt het tussenseizoen niet zo lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Naja, ik begrijp dan niet dat die Tadas niet gewoon even meldt "ik wilde de 1e klaar zijn, maar dat lukt niet. Het lijkt erop dat de eerste race niet de 5e, maar op de 8e wordt verreden en de seizoenstart zal wel rond de 5e plaatsvinden". Uit zijn mond is dat veel geloofwaardiger.

En hier en daar een reactie op een bugreport zou ook leuk zijn. Mensen zitten met die problemen en zonder reactie lijkt het erop dat hun bugs niet gefixed zijn. Ja, die random drivers geloof ik nu wel, hoewel ik me afvraag of er nog wat gedaan wordt aan die extreem slechte drivers en die vergeten extreem goede random drivers.

@Joss: ik merk dat je aardig wat kritischer bent op het F1Time forum :+

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 03-06-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op zondag 03 juni 2007 @ 10:41:
Naja, ik begrijp dan niet dat die Tadas niet gewoon even meldt "ik wilde de 1e klaar zijn, maar dat lukt niet. Het lijkt erop dat de eerste race niet de 5e, maar op de 8e wordt verreden en de seizoenstart zal wel rond de 5e plaatsvinden". Uit zijn mond is dat veel geloofwaardiger.

@Joss: ik merk dat je aardig wat kritischer bent op het F1Time forum :+
Tsja, het zou leuk zijn. Maar schijnbaar gaat 5 minuten vrij maken om op het forum al ten kostte van een hoop werk :/

Ik ben vaak ook sarcastisch hoor, vooral met dat DukeNukem. Maarja, sarcasme is zo moeilijk te tonen, laat staan op een forum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, dan nog, ik vindt het erg dat we bijna alles via jou te weten komen, via F1time is er weinig duidelijke informatie over hoe en wat.
Maar ik verlang gewoon naar S27 :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel kan ik niet inloggen op F1time, ook de standings op de frontpage zijn leeg.

Zouden ze dan eindelijk de reset aan het doorvoeren zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 07:14:
Momenteel kan ik niet inloggen op F1time, ook de standings op de frontpage zijn leeg.

Zouden ze dan eindelijk de reset aan het doorvoeren zijn?
jaaaaaaaa, eindelijk! Ik heb net een mailtje gehad dat het nieuwe seizoen begint. Alleen kan ik inderdaad niet inloggen. Hopelijk wordt dat snel gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOOOOOOOOOOOOOOOT, RACE RACE RACE RACE RACE RACE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Laatst online: 17-09 23:27
Yeeh, eindelijk weer aan de bak. Het zou een keer tijd worden :P. Ik kan trouwens nog steeds niet inloggen...

Anyways, iemand hier die nog een team-mate zoekt? Class 3 - Group 9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

ik zag het ook net, het seizoen gaat beginnen. Hopelijk krijg ik het spel redelijk snel onder de knie en ga ik nog veel wedstrijden winnen 8)7

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb even moeten wachten, maar mijn account is nu eindelijk ook actief...
Had de hoop al bijna opgegeven...

Toen ik wilde inloggen, kreeg ik wel opeens een foutmelding: 404 page not found

Ik zit overigens in class 4 - group 3... :)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 04-06-2007 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

GJ-tje schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:44:
Ik heb even moeten wachten, maar mijn account is nu eindelijk ook actief...
Had de hoop al bijna opgegeven...

Toen ik wilde inloggen, kreeg ik wel opeens een foutmelding: 404 page not found

Ik zit overigens in class 4 - group 3... :)
als je net bent begonnen, hoe weet je dat dan??

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Heeeeere we gooo!

Helaas, helaas, geeneen Nederlander in mijn C3G14 :(

Leuke veranderingen: grote onderdelen kosten meer, kleine onderdelen minder.
Gelukkig is staff niet super veel duurder geworden, maar heb je een aanschafprijs van 25k (ipv 0k) en een verlengingsbonus van 20% (ipv 10%). De kosten van staff blijven dus wel standaard 10k.
Invloed van de revs/wear en de kosten daarvan zijn leuk (vooral omdat rondjes rijden niks meer kost :P )

Ik ben tevreden, alleen jammer dat ik dus geen Nederlandse teamgenoot krijg :/

Season changes
The following changes have been introduced for this season:
- gear feedback slip into 3 sections
- random drivers from now will only be generated for the market or for lowest class (4) managers joining the game.
- staff signing fee increased to 25k.
- staff contract renewal salary increase raised to 20%
- staff skill shown above 100.
- limit of 15 laps in warmup.
- limit of 30 laps in practice.
- car wear when driving practice, warmup, qualification, testing laps. Car wear is abou the same in all sessions for 1 lap.
- car wear increased a little bit in general.
- car parts' prices are different.
- driving laps no longer costs money (you pay with car wear).
- engine limiter influence on lap time has been reduced a lot.
- you can drive practice with different loads of fuel.
- all tracks have been resurfaced, and surface data is no longer available in track description.
- testing has been fixed.
- each driver + misc parts weights 100kg, added to each car during all sessions and race.
- can not drive test laps if at least one car part is damaged at 1%.
- 1M extra of fixed race income if you qualify for the race.
Probably there will be more changes announced...

[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 04-06-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ziet er naar uit dat alle actieve C4 spelers bij elkaar in de groepen zijn geplaatst en alle inactieven zijn verwijdert.

Dat wordt een flinke aanpassing aan de OP, en heeeel veel pech voor diegene die expres in de C4 zijn gebleven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Het ziet er allemaal weer goed uit, op naar de race van vrijdag. Ben nu opzoek naar suppliers.. Wat een keus, wel even wat anders dan in Class 4. Gearbox ben ik wel vrij snel uit (BMW) maar de rest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
C4G10, samen met TafkaT :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wes46 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:50:
als je net bent begonnen, hoe weet je dat dan??
Ik kreeg een mailtje, dat mijn account was geactiveerd, daar stond het in... :)
Toen ik probeerde in te loggen, toen kreeg ik dus die 404-foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed... na 20 rondjes practice en 15 rondjes warmup zijn al mn parts onder de 65%. Heb gepracticed op 90% wear ook nog eens :S.

Dit is wel erg extreem hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhans schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:18:
Yeeh, eindelijk weer aan de bak. Het zou een keer tijd worden :P. Ik kan trouwens nog steeds niet inloggen...

Yep, Ik stel me beschikbaar :D Zie dat er overigens heel wat meer GoTters in Group 9 zitten. Ook me oude competitiegenoot :D

Site is overigens vreselijk traag. Kan nog steeds niet veel zien :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik zit in c4g18, zo te zien zitten hier redelijk wat nederlanders in, hopelijk ook mensen van hier die nog een teammate zoeken?

En wat zie ik, dit seizoen ook een race op ons eigen Zandvoort _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Als iemand nog een teammaat zoekt in C3G10, let me know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De OP is geupdate met alle klassen en groepen, mocht je naam er (nog) niet bij staan en je wilt dat wel, plaats dat dan even in een berichtje hier. :)

Ik zit nog te twijfelen over banden en motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:45:
De OP is geupdate met alle klassen en groepen, mocht je naam er (nog) niet bij staan en je wilt dat wel, plaats dat dan even in een berichtje hier. :)

Ik zit nog te twijfelen over banden en motor
nice work Joss.

Ik heb al een keuze gemaakt denk ik voor de motoren. Wel lastig nu. Zoveel keuze nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

mhans schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:18:

Jeah, ik zit bij jou in de klasse. Let's make a team! (Heb jij al een team of moet één van ons die dan ff fixen?)

Kan verder niet op de site kome op mn werk, dus zit nu op mn N95 te surfen, maar ga vanavond eens vrolijk kijken.

Ik kom trouwens belachelijk veel bekenden tegen in mn group, 3 uit mn vorige groep van klasse 4 en ook een verzamelijk GoTters. Dat gaan dus gezellig races worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 04-06-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:49:
[...]
Ik kom trouwens belachelijk veel bekenden tegen in mn group, 3 uit mn vorige groep van klasse 4 en ook een verzamelijk GoTters. Dat gaan dus gezellig races worden.
Ik merkte het al bij het samenstellen van de lijst dat er veel van dezelfde klasse, naar dezelfde klasse zijn gepromoveerd/verhuisd. Is leuk voor de Nederlanders, jammer voor mij (0 nederlanders :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
C3G7
Vinnyb - Vincent Blanken
Visscher - Paul Visscher
visscher..... dealtje maken?

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:55:
[...]

Ik merkte het al bij het samenstellen van de lijst dat er veel van dezelfde klasse, naar dezelfde klasse zijn gepromoveerd/verhuisd. Is leuk voor de Nederlanders, jammer voor mij (0 nederlanders :/ )
Dan hebben ze dat niet geheel random gedaan denk ik, zit bij iets van 6 oude competitiegenoten. Of wel en heb je gewoon pech. Beetje concurrentiestrijd in c3G9 is alleen maar mooi natuurlijk :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:58:
[...]

Dan hebben ze dat niet geheel random gedaan denk ik, zit bij iets van 6 oude competitiegenoten. Of wel en heb je gewoon pech. Beetje concurrentiestrijd in c3G9 is alleen maar mooi natuurlijk :D
Dus er zijn er toch meer dan 3 gepromoveert? Hmm, nouja, it is for the better zullen we maar zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:58:
[...]

Vind het persoonlijk wel jammer, aangezien in van mn poulegenoten al weet wat ik kan verwachten (waarvan 1 echt onverslaanbaar voor mij). Maar goed, dat wordt dan weer goed gemaakt door een lading GoT-vriendjes in m'n poule, dus gezelligheid en fanatisme zal er zeker zijn. Denk dat er van de 30 in de poule toch zeker minstens 20 tot 25 per race mee zullen doen.

Verder zit er een Roemeen in onze poule met een driver van 243/299 van 20 jr :|
Damn, dat is niet gezond man, zie nu wel dat mijn driver nog iets beter is geworden na de reset en er een hoop mensen met een random in de poule zitten.

Maar we zullen vrijdag maar eens zien wat het gaat worden, ben iig als een kind zo blij en kan niet wachten om na m'n werk, thuis achter de pc te gaan zitten en rustig te gaan vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:05:
[...]

Vind het persoonlijk wel jammer, aangezien in van mn poulegenoten al weet wat ik kan verwachten (waarvan 1 echt onverslaanbaar voor mij). Maar goed, dat wordt dan weer goed gemaakt door een lading GoT-vriendjes in m'n poule, dus gezelligheid en fanatisme zal er zeker zijn. Denk dat er van de 30 in de poule toch zeker minstens 20 tot 25 per race mee zullen doen.

Verder zit er een Roemeen in onze poule met een driver van 243/299 van 20 jr :|
Damn, dat is niet gezond man, zie nu wel dat mijn driver nog iets beter is geworden na de reset en er een hoop mensen met een random in de poule zitten.

Maar we zullen vrijdag maar eens zien wat het gaat worden, ben iig als een kind zo blij en kan niet wachten om na m'n werk, thuis achter de pc te gaan zitten en rustig te gaan vogelen.
I hear you! ghehe. Dat wordt inderdaad gezellig en vooral mooi. Nu is punten halen een mooi doel. Mooie races met veel mensen en gebeurtenissen.

Die Roemeen zal denk ik wel aardig overheersen als hij niet al te veel domme fouten maakt. Ik heb zo te zien alsnog een coureur gekregen die me 3e keuze was bij onderhandelen. Nja beter dan random :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik heb de leveranciers inmiddels gedaan, was in C4 enkel bandenkeuze net als verleden jaar.

Ik zit er over om ook eens te gaan testen. Levert testen ook slijtage aan de onderdelen op? En maakt de keuze van het circuit uit voor de soort test die je doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:10:
[...]

I hear you! ghehe. Dat wordt inderdaad gezellig en vooral mooi. Nu is punten halen een mooi doel. Mooie races met veel mensen en gebeurtenissen.

Die Roemeen zal denk ik wel aardig overheersen als hij niet al te veel domme fouten maakt. Ik heb zo te zien alsnog een coureur gekregen die me 3e keuze was bij onderhandelen. Nja beter dan random :D
Doe nou niet net of de best coureur wint... zeker dit seizoen niet.

Dit seizoen komt het meer aan op jou als manager. Je design speelt een grotere rol dan de coureur en vooral de wear/cost/revs gaan dit seizoen de doorslag geven.

Maak je niet al te druk over een coureur die 75 DRP meer heeft dan jouw coureur, ik heb vorig seizoen 8 man verslagen die een betere coureur hadden (en het hadden er 10 kunnen zijn, als ik niet niet wilde promoveren :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sempy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:12:
Ik heb de leveranciers inmiddels gedaan, was in C4 enkel bandenkeuze net als verleden jaar.

Ik zit er over om ook eens te gaan testen. Levert testen ook slijtage aan de onderdelen op? En maakt de keuze van het circuit uit voor de soort test die je doet?
Ja en ja.

Ik testte net en mn parts donderden 20% naar beneden -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:12:

uit de season changes:
- car wear when driving practice, warmup, qualification, testing laps. Car wear is abou the same in all sessions for 1 lap.

En de keuze maakt zeker uit. Hoe en wat, zul je met de 'jaren' uit moeten vinden. Testen wordt nu echter wel een stuk duurder, gezien de auto dus ook gewoon slijt. Een normale testsessie is 50 laps, dus dat betekend dat je gewoon een auto voor 1/4e af kan schrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Zo,

heb me net ook geregistreerd en zie in dit topic al heel veel bekende namen uit het BATRacer topic terug komen. Ben erg benieuwd wat deze management game me zal brengen. Alhoewel het eerste seizoen vooral leren van fouten zal worden.

Zodra ik weet waar ik in ben gedeeld zal ik het laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnyb schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:57:
[...]

visscher..... dealtje maken?
Goed plan,
Ik heb je al een mail via F1time gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:14:
[...]
knip...
Dit seizoen komt het meer aan op jou als manager. Je design speelt een grotere rol dan de coureur en vooral de wear/cost/revs gaan dit seizoen de doorslag geven.
Damn het komt meer op de manager aan... en dat is me toch een incapabele eikel voor mijn team :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:14:
[...]

Doe nou niet net of de best coureur wint... zeker dit seizoen niet.

Maak je niet al te druk over een coureur die 75 DRP meer heeft dan jouw coureur, ik heb vorig seizoen 8 man verslagen die een betere coureur hadden (en het hadden er 10 kunnen zijn, als ik niet niet wilde promoveren :P )
hey!! Ik was me net als underdog aan het positioneren!! ;)

Het is niet alles bepalend. Maar het is een voorsprong. Des te meer uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, ik zit over hetzelfde te twijfelen. De banden en versnellingsbak heb ik nu gekozen, maar die motor :'(

Mercedes, Asiatech, Honda en BMW heb ik vanwege betrouwbaarheid al afgestreept. Ferrari is net iets te duur :+ Renault eigenlijk ook. Ik neig naar Ford, maar dan zie je de betouwbaarheid van Toyota weer icm meer pk's, stuk lichter, maar ook meer verbruik... Tsja, Renault heeft alles wat ik wil, maar is wel ff 1250k per race :X Om van Ferrari nog maar niet te spreken.

FordToyotaRenaultFerrari
Betrouwbaarheid:97%96%94%92%
Verbruik:Very_lowHighLowMedium
Vermogen:785pk803pk815pk831pk
Gewicht:126kg107kg118kg111kg
R&D:4122
Kosten:700k750k1250k1500k

Zo lijkt Ford de beste keus, volledig zonder weegfactoren of wat dan ook. Voor de laagste prijs vier van de zes beste specs. Maarja, als je dan de vergelijking Ford vs. Toyota doet:

FordToyota
Betrouwbaarheid:97%96%
Verbruik:Very_lowHigh
Vermogen:785pk803pk
Gewicht:126kg107kg
[R&D:41
Kosten:700k750k

Dan is het ineens 4:2 voor Ford, hoewel de voordelen van Toyota allebei heel groot zijn en de kosten en betrouwbaarheid van Ford amper lager resp. hoger zijn dan die van Toyota. Stiekem een beetje 2:2 dus. Goed, Toyota heeft een 33% grotere kans op uitvallen, maar het zit allebei in de top van de motorfabrikanten :P Die 50k meer is makkelijk op te brengen, maar een very_low benzineverbruik vs. een high benzineverbruik heeft vast weer grote consequenties :/

*zucht* Ik puzzel nog maar ff door :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
wat een analyse ;)

Ik twijfel hetzelfde als jij Rene, maar dan Mercedes ipv Toyota. Ik probeer in te schaten hoe lang het duurt om die reliability omhoog te krijgen, maar heb werkelijk geen idee.

Die fuelconsumption van de toyota is mij veel te hoog en aangezien je daar niet echt op kunt testen... valt die voor mij af.

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 04-06-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Oei, wel een grote BUG dat alle teams zijn verdwenen. Heb ik vorig seizoen keurig netjes 5 miljoen betaald, en dan is nu ineens m'n team weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Je moet gewoon opnieuw een team vormen toch?

Joss: Mercedes heeft een te lage betrouwbaarheid en aangezien mijn plan was om pas gaandeweg het seizoen te upgraden naar een nieuwere revisie, zou ik het eerste deel met een onbetrouwbare motor rijden :/

Denk dat het Ford gaat worden. Dat verbruik staat mij ook enorm tegen en dat je dat niet kon ontwikkelen wist ik niet (dacht dat het misschien een bijeffect was van testen opzich). Dan houd ik heel wat geld over per race. Als je andersom redeneert als jij doet kun je Ford flink vooruit pushen qua vermogen, met die 4-sterren R&D :)

Overigens is Asiatech volgens mij nog helemaal niet zo'n gekke keuze als je het qua kosten niet zo ziet zitten allemaal. Die betrouwbaarheid is 90% vs 97% van Ford, maar hij mist maar 10pk. En die kosten zijn een lachertje :D 250k per race 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Grrrrrene op 04-06-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Volgens mij moet het hele team-gedeelte nog worden toegevoegd. De knoppen om zelf een team te beginnen of om een voorstel aan een mogelijke teammate te sturen kan ik niet meer vinden in mijn office.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:54:
Volgens mij moet het hele team-gedeelte nog worden toegevoegd. De knoppen om zelf een team te beginnen of om een voorstel aan een mogelijke teammate te sturen kan ik niet meer vinden in mijn office.
Ze staan in office he, niet in info center oid. (en let op dat die knoppen in het menu zijn omgedraait).

Ik denk inderdaad dat dat teamsgedeelte gefixt moet worden, een teamlicentie verlengen zou namelijk maar 1M moeten kosten.

@grrrrene: maar hij mist maar 10pk. Ga nu zelf eens even na wat je zegt :9 Denk je dat ze 'maar 10pk' minder voor die prijs weggeven. Zou 10pk dan niet meer zijn dan zo maar een poep en een scheet? :P

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 04-06-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Grrrrrene schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:54:
Je moet gewoon opnieuw een team vormen toch?

Joss: Mercedes heeft een te lage betrouwbaarheid en aangezien mijn plan was om pas gaandeweg het seizoen te upgraden naar een nieuwere revisie, zou ik het eerste deel met een onbetrouwbare motor rijden :/

Denk dat het Ford gaat worden. Dat verbruik staat mij ook enorm tegen en dat je dat niet kon ontwikkelen wist ik niet (dacht dat het misschien een bijeffect was van testen opzich). Dan houd ik heel wat geld over per race. Als je andersom redeneert als jij doet kun je Ford flink vooruit pushen qua vermogen, met die 4-sterren R&D :)

Overigens is Asiatech volgens mij nog helemaal niet zo'n gekke keuze als je het qua kosten niet zo ziet zitten allemaal. Die betrouwbaarheid is 90% vs 97% van Ford, maar hij mist maar 10pk. En die kosten zijn een lachertje :D 250k per race 8)7
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ford lijkt redelijk ok, maar mist toch wel behoorlijk wat vermogen ten opzichte van de topmerken. Daarbij is me driver ook brak (random:s) en dus moet ik het ergens compenseren, ik denk dat ik voor iets meer pk ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:58:
[...]

Ze staan in office he, niet in info center oid. (en let op dat die knoppen in het menu zijn omgedraait).

Ik denk inderdaad dat dat teamsgedeelte gefixt moet worden, een teamlicentie verlengen zou namelijk maar 1M moeten kosten.

@grrrrene: maar hij mist maar 10pk. Ga nu zelf eens even na wat je zegt :9 Denk je dat ze 'maar 10pk' minder voor die prijs weggeven. Zou 10pk dan niet meer zijn dan zo maar een poep en een scheet? :P
LOL, ik snap wel dat 10pk minder veel verschil maakt, maar volgens die logica kan ik Ford ook maar beter laten liggen. Tsja, jouw Mercedes is ook leuk hoor, maar 82% reliability, dat wordt niet leuk het eerste stuk van het seizoen :o Maar ja, vanaf Mercedes is het een kleine stap naar Renault dat eigenlijk alles heeft wat je wil: redelijk licht, laag verbruik, veel pk, gemiddelde R&D :+

Is het al duidelijk dat ik er nog lang niet uit ben? :P

Eigenlijk is het zo jammer dat het financiele plaatje nog niet duidelijk is. Ik heb nu een driver die ik een schijntje per race betaal, dus een duurdere motor moet uit kunnen. Als ik de driver had gekregen die ik wilde hebben, zou ik het verschil tussen Ford en Ferrari kunnen betalen :o

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 04-06-2007 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel ook tussen Mercedes of Renault als motor. Moeilijk kiezen en afwegen. Ben altijd al fan geweest van Renault in Formule 1... hmm dat zijn sentimentele zaken :P

Vind dat leveranciers wel wat mogen kosten. Het is tenslotte een investering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:09:
Ik twijfel ook tussen Mercedes of Renault als motor. Moeilijk kiezen en afwegen. Ben altijd al fan geweest van Renault in Formule 1... hmm dat zijn sentimentele zaken :P

Vind dat leveranciers wel wat mogen kosten. Het is tenslotte een investering...
Ben ik het mee eens. Aan de andere kant, ik weet totaal niet wat m'n balance gaat doen dit seizoen. Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar de Renault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is waar. Ik zit ff uit te rekenen wat de kosten per race zijn. Ik denk dat het toch erg krap gaat zijn, m'n designer en C.director slurpen aardig wat geld op :o Ik moet die C.director maar 's snel aan het werk zetten om sponsors binnen te halen, want er lopen 3 contracten af in de komende 4 races en die moeten wel opgevuld worden.

Bedenk je ook dat je wil testen en practise rondjes rijden. Dat is dus gratis, je betaalt door de slijtage van je auto. Of dat je 's onderdelen moet kopen of laten bouwen in je fabriek. Vorig jaar kon alles makkelijk uit, ik kon bijna iedere race testen, maarja: je begon ook met 10M voor 4 races en dan alle inkomsten er nog bij... We zullen zien :D Ik ben in ieder geval ineens erg blij met mijn cheape driver. Als ik de driver had gekregen waar ik op heb geboden was ik volgens mij met Asiatech aan de haal gegaan om kosten te besparen :+

[ Voor 46% gewijzigd door Grrrrrene op 04-06-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Nog andere GoTters in Class 4 - Group 14?

Het is, zoals in de startpost aangegeven, inderdaad een stuk uitgebreider dan BATRacer en zal ook nog wel even duren voordat ik het onder de knie heb. Maar dat zijn meestal de leukere dingen van een nieuw spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zeg Grrrene, jij zit toch ook in c3g9? In dat geval teampje vormen?

Aangezien mhans en blauwepanter als andere GoTters samen een team vormen, kunnen we dan the battle of the GoT uitvechten (gna gna gna)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Joss schreef op maandag 04 juni 2007 @ 11:58:
[...]

Visscher, ik had vorig jaar een team, dus voor 1M kan em verlengen... (vorig jaar 5M betaald, 1M van teammate geklregen, dus 4M betaald, nu weer 1M erbij, da's 5M in totaal, dus ik stel voor dat je voor 1,5M mijn team mag joinen.... 8) alleen dus nog ff w88 tot ik daadwerkelijk mijn team kan verlengen.. als dat al gebeurrt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:46:
Zeg Grrrene, jij zit toch ook in c3g9? In dat geval teampje vormen?

Aangezien mhans en blauwepanter als andere GoTters samen een team vormen, kunnen we dan the battle of the GoT uitvechten (gna gna gna)....
Ik was al van plan een team te vormen met mhans en als hij mijn aanbod accepteert, is dat geregeld. GeePee zit ook in groep 9, misschien dat je met hem een team kunt vormen?

Edit: Aanbod is al geaccepteerd. Ik zit nu in team Spyker 2007 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Grrrrrene op 04-06-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

hmmm, ok, in dat geval GeePee, Bluepanther, iemand...? teampje vormen, puntje pakken en geld verdienen?

edit: mooi Grrrene, we moeten toch minstens tot 3 GoT-teams kunnen komen, lijkt me iig een leuke strijd onderling om het helemaal leuk te houden...

Het inofficiële GoT F1 kampioenschap (van C3G9)

[ Voor 51% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 04-06-2007 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo m'n best gedaan om NIET te promoveren, zit ik alsnog in C3G6 :(

Helemaal kut met m'n 89/133 driver :'(

Het raarste is ook nog dat er maar 4 andere managers in de groep zitten? http://www.f1time.com/statistics.php?league_id=11

[ Voor 35% gewijzigd door Angeloonie op 04-06-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik zie dat er een oneven aantal GoTTers in Class 4 - Group 18 zitten. Nog iemand die een teamgenoot zoekt? Ik heb mij licentie net verlengd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Wow, sinds het bericht van Reqiem op maandag 04 juni 2007 07:57 tot dit moment, zijn er alweer 50 posts geplaatst. (ong. 1 bericht per 6,5 minuut)
Hoezo een slapende vulkaan....

Mooi dat de start van het seizoen iedereen weer enthousiasmeert en we met z'n allen weer los kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:16:

Zo m'n best gedaan om NIET te promoveren, zit ik alsnog in C3G6 :(

Helemaal kut met m'n 89/133 driver :'(

Het raarste is ook nog dat er maar 4 andere managers in de groep zitten? http://www.f1time.com/statistics.php?league_id=11
Update pas wanneer ze online komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:29:
[...]

Update pas wanneer ze online komen :).
Oh -O-

Da's minder :+ Ik meteen dure suppliers gekozen, in de veronderstelling dat ik altijd punten ga pakken :+

:+

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 04-06-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:13:
hmmm, ok, in dat geval GeePee, Bluepanther, iemand...? teampje vormen, puntje pakken en geld verdienen?

edit: mooi Grrrene, we moeten toch minstens tot 3 GoT-teams kunnen komen, lijkt me iig een leuke strijd onderling om het helemaal leuk te houden...

Het inofficiële GoT F1 kampioenschap (van C3G9)
In dat geval teampie maken dan? Had geen team vorig seizoen. Lijkt me wel gezellig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
henknap schreef op maandag 04 juni 2007 @ 10:39:
Als iemand nog een teammaat zoekt in C3G10, let me know...
C3G10'er meldt zich :D Zitten genoeg Nederlanders in deze groep trouwens! In-game naam = Bart Rietveld, dus als je nog interesse hebt, kan je een ingame PM sturen!

Heb trouwens net mijn kwalificatie helemaal verneukt: samen met 1 iemand anders die zich ook al heeft gekwalificeerd lig ik al 1.3 seconde achter :( DQP wel op 85%, maar ja, met die driver van mij (55/122) is het ook niet heel moeilijk ;) We zien wel wat het wordt dit seizoen!

Ik heb trouwens gekozen voor de Mercedes motor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ik snap er nog niet zo heel veel van. Ik zit in Class 4 groep 2 dat had ik al wel door.

Ik heb een rijder die heeft dit: 115/152 is dat een beetje goed?

Verder, is het verstandig om wat dingen te verbeteren ofzo? kan iemand mij daar tips in geven van begin daarmee doe dit vooral niet enz. Want ik heb eigelijk geen flauw idee wat ik moet doen hoewel ik de startpost al doorgelezen heb

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:33:
[...]

In dat geval teampie maken dan? Had geen team vorig seizoen. Lijkt me wel gezellig :D
Is prima, had vorig seizoen ook geen team, maar maak er vanavond anders wel even eentje aan.
Regelen we wel ff en dan komt het wel goed. Hmmm teamnaam....naamcombi.... Blauwe Luchtpanter.... |:(

edit: of Bluek Skypanther 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 04-06-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Wes46 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:37:
ik snap er nog niet zo heel veel van. Ik zit in Class 4 groep 2 dat had ik al wel door.

Ik heb een rijder die heeft dit: 115/152 is dat een beetje goed?

Verder, is het verstandig om wat dingen te verbeteren ofzo? kan iemand mij daar tips in geven van begin daarmee doe dit vooral niet enz. Want ik heb eigelijk geen flauw idee wat ik moet doen hoewel ik de startpost al doorgelezen heb
Als je de OP hebt doorgelezen, kan je gaan practicen: let op dat je auto elke ronde achteruit gaat, dus practice niet teveel, maar ook niet te weinig. Probeer de goede setup te vinden mbv de balken onderin het scherm en ga dan door naar de warmup en qualifying...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Marzman schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:19:
Ik zie dat er een oneven aantal GoTTers in Class 4 - Group 18 zitten. Nog iemand die een teamgenoot zoekt? Ik heb mij licentie net verlengd.
Je hebt post @F1time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:40:
[...]

Is prima, had vorig seizoen ook geen team, maar maak er vanavond anders wel even eentje aan.
Regelen we wel ff en dan komt het wel goed. Hmmm teamnaam....naamcombi.... Blauwe Luchtpanter.... |:(

edit: of Bluek Skypanther 8)7
Ghehe verzinnen we wel wat op. desnoods wordt het: Lamballen ofzo. Zolang teamnaam maar bovenaan staat :D

we hebben trouwens vrijwel gelijkwaardige rijders :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ik zag dat ik me suppliers moest kiezen. Bij engine en gearbox had ik niet erg veel keus maar bij de banden staan alle bekende merken met erg grote verschillen. Dunlop en Michelin hebben de meeste sterren maar Dunlop is ook het goedkoopst van allemaal, beetje vreemd of niet :?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Wes46 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:52:
ik zag dat ik me suppliers moest kiezen. Bij engine en gearbox had ik niet erg veel keus maar bij de banden staan alle bekende merken met erg grote verschillen. Dunlop en Michelin hebben de meeste sterren maar Dunlop is ook het goedkoopst van allemaal, beetje vreemd of niet :?
sterren staan voor R&D mogelijkheden: oftewel hoeveel je kan ontwikkelen dit seizoen.
Ik zou gaan voor banden met weinig wear, heb vorig seizoen teveel klapbanden gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

B-Force schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:54:
[...]

sterren staan voor R&D mogelijkheden: oftewel hoeveel je kan ontwikkelen dit seizoen.
Ik zou gaan voor banden met weinig wear, heb vorig seizoen teveel klapbanden gehad...
ok bedankt, ik heb voor continental gekozen. Had wear low samen met bridgestone maar die was 50% duurder

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb ook voor Continental gekozen. Redelijk cheap en lage wear. Bridgestone is idd vrij duur, aan de andere kant zijn banden nou niet de grootste kostenpost en in de race zijn ze wel het grootste probleem. Vorig jaar heb ik met Pirelli gereden, hoge slijtage. Dat heb ik gemerkt :o

Verder dus Renault maar gekozen als motormerk. Mijn redenatie: die extra pk's en lagere gewicht kunnen me net een plaats of 2-3 voorsprong bezorgen en dat is toch weer wat extra raceinkomen. Dat moet de hogere prijs compenseren. Dat is natuurlijk nog theorie, de praktijk kan compleet anders zijn :o

[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 04-06-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Maffe is, ik kan m'n team niet verlengen.... mag weer 5mil dokken, dus ik wacht nog wel even op de fix.
(en zo niet, dan helaas pindakaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

En met die brakke rijders die we nu hebben worden banden waarschijnlijk eerder een probleem dan vorig seizoen. Ik heb weer voor Michelin gekozen, daar was ik vorig seizoen wel tevreden over.
Wes46 schreef op maandag 04 juni 2007 @ 13:56:
[...]

ok bedankt, ik heb voor continental gekozen. Had wear low samen met bridgestone maar die was 50% duurder
Optimale temperatuur 40 graden :/ Dat is het volgens mij alleen bij een paar races buiten Europa.

[ Voor 6% gewijzigd door Marzman op 04-06-2007 14:32 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Marzman schreef op maandag 04 juni 2007 @ 14:31:
En met die brakke rijders die we nu hebben worden banden waarschijnlijk eerder een probleem dan vorig seizoen. Ik heb weer voor Michelin gekozen, daar was ik vorig seizoen wel tevreden over.

[...]

Optimale temperatuur 40 graden :/ Dat is het volgens mij alleen bij een paar races buiten Europa.
ach ja wat maakt het uit, is toch me eerste seizoen. Ben een beetje aan het prutsen geslagen heb net 30 rondjes in de practice afgewerkt en zit ik nog maar op een DQP van 40% 8)7 had er de eerste 10 rondjes helemaal niet naar gekeken.

Maar kloppen die rondetijden wel helemaal want ik zit met mijn snelste rondetijd op 1:13.019, maar met zo'n lage DQP en een niet optimale auto is dit toch veel te snel....als je dan echt alles voor elkaar hebt dan kun je ruim onder de 1:10 gaan :?

iRacing

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.