Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Tadas Bubelevičius
Last seen Online: May 18, 20:35

Argh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Joss schreef op maandag 21 mei 2007 @ 14:42:
Tadas Bubelevičius
Last seen Online: May 18, 20:35

Argh :(
;( Dan mag het 100x een uit de klauwen gelopen hobby zijn, maar dan nog spoort dat niet. T is dat het gratis is.... :X Maar serieus op deze manier neem ik op dit moment nog geen supporterfunctie als hij afloopt (de helft vd dagen waarvoor je betaald zit je in een pauze |:( )

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Eindelijk wat nieuws, zij het niet uit handen van Tadas, maar één van de devs.
Changes for s27 in the works are as follows:

1. reverting back to full damages for P/WO/Q
2. much cheaper lapping costs for P
3. randomness of lap-times toned down
4. race "events" to be expanded
5. passing system fixed
6. random drivers fixed
7. staffing costs adjusted

*DISCLAIMER*
Tadas is the only one who knows exactly what will be implemented for s27. My list is neither final nor complete as is subject to change.

Please be patient. There is a lot of work going on behind the scenes to make F1Time more enjoyable, balanced and complete.
Mijn reactie:
1. Mooi. Het tactisch spelletje om met revs te spelen tijdens de practice/warmup/qualify beviel mij wel, dat komt nu dus terug, want je wilt geen onnodige wear aan je wagen alleen maar voor goede practice tijden.
2. Moet wel als gevolg van 1, anders worden de kosten weer hoger
3. Gelukkig, ik vond die 1.5 seconde ook maar irritant :P
4. Altijd leuk, alhoewel ik niet weet wat het precies gaat inhouden. Wellicht iets in de trend van: "Biemans has a look on the inside of Naylor while going through Tarzan"? _/-\o_
5. Eindelijk! :9
6. En terecht!
7. Geen idee wat dit moet inhouden? Staff als in mechs en engineers?

[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 21-05-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dat klinkt in ieder geval wel goed, gelukkig horen we eindelijk wat van de admins :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
ik hoop dan ook dat we snel weer aan racen toe zullen komen wat zo is het niet leuk meer.
Maar het is bij Hattrick ook hetzelfde, daar speel je ook 2 weken geen competitie maar daar kan je nog wel oefen wedstrijden spelen.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GrumpyGamerDad schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 08:21:
ik hoop dan ook dat we snel weer aan racen toe zullen komen wat zo is het niet leuk meer.
Maar het is bij Hattrick ook hetzelfde, daar speel je ook 2 weken geen competitie maar daar kan je nog wel oefen wedstrijden spelen.
Grote verschil is ook dat je bij Hattrick precies weet wanneer je weer begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The point is that by not having damage in P/WU/Q, the factory and part management gets totally negated. Instead of a per lap fee, managers will now have to really plan each race very carefully and keep a good reserve of parts(as parts cost money). You may see teams showing up and using up 3 complete cars over the course of a race.

Also, drivers will not be happy if you set a car-up at 90% in P and then change it on him for the race. Engine management vs. set-up is also going to be very important. You may need to have a race strat set even before you get to the track!
Ehm, klinkt eng? :>

Gelukkig vind ik de meeste changes wel goed dus ik zie weer uit naar het volgende seizoen _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2007 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Passing system.... Wat was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Voor degenen die het topic op het f1time forum niet kunnen vinden:
Klikkerdeklik

Ik blijf meelezen, en ben bang dat ik veel te veel staff heb, deze worden schijnbaar flink duurder!
gelukkig heb ik 17M gespaard, dus we w88 naar weer af!

daarnaast, over de supporter: ik vond zojuist: "Your F1TIME supporter service is active until 2007-06-25 17:55:09"

[ Voor 15% gewijzigd door vinnyb op 22-05-2007 09:54 ]

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:48:
Passing system.... Wat was dat?
Het inhaalsysteem. De changes waar ze aan werken klinken overigens vrij goed. Vooral punt 1 is wel iets wat de boel helemaal door elkaar gaat gooien. Ik reed sowieso al P op 90 % revs, dat was dus niet echt zinvol 8)7. Wel geen enkele motor laten ploffen, misschien toch een klein verband?

Het zou wel flauw zijn als het financiele systeem ineens door elkaar wordt gegooid, zeker omdat je uitgaat van het huidige systeem bij het aannemen van je driver, designer en C-d. Maar ik vertrouw op Tadas :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

De kosten van staff was ook niet heel reëel, dus dat is op zich prima. Ik heb alleen wel volle bak alles en iedereen in dienst.... hmmm, maar even afwachten wat die eerste race gaat doen met mijn spaarcentjes...

Maar zeker top die verbeteringen, nu nog een startdatum en dan wordt ik zowaar blij joh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:55:
De kosten van staff was ook niet heel reëel, dus dat is op zich prima. Ik heb alleen wel volle bak alles en iedereen in dienst.... hmmm, maar even afwachten wat die eerste race gaat doen met mijn spaarcentjes...

Maar zeker top die verbeteringen, nu nog een startdatum en dan wordt ik zowaar blij joh ;)
Das idd het enige wat nog ontbreekt }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nog maar een tijdje wachten dan he... :X

ohja, nog twee 'fixes':
- edit: Revs are going to be very important again
- edit: Fixed incomes will be adjusted for more balance

Ik zie op tegen die revs :9 Klinkt ingewikkeld en als iets dat ook ik nog niet in F1Time heb meegemaakt (dat revs dus invloed hebben op (waarschijnlijk) DQP(topspeed?)/Setup(gears?)).

Vorig seizoen hadden we wel dat je auto gewoon kapot ging van P/W/Q en testing, opzich logisch natuurlijk, maar daardoor krijg je wel spelletjes in de practice (eigenlijk zoals in het echt ook). Nu blijkt het dus dat 90% revs rijden je niet gaat helpen met je setup, maar wel om je wagen te sparen. Moet je toch afwegingen gaan maken :P

[ Voor 89% gewijzigd door Joss op 22-05-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie vooral op tegen de extra kosten van je Staff etcetera. Heb ik net een budget opgesteld aan e hand van vorig seizoen, krijg je dit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:12:
Ik zie vooral op tegen de extra kosten van je Staff etcetera. Heb ik net een budget opgesteld aan e hand van vorig seizoen, krijg je dit :S
Mmjah, vergeet niet dat ze het standaard bedrag wat je per race krijgt weer gaan bijstellen omdat het evenwicht te behouden. Tot nu toe is F1Time wel vrij eenvoudig qua financiën. Ik heb in 3 races tijd 16 miljoen extra op m'n rekening kunnen bijschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:12:
Financiën waren voor topmanagers te makkelijk en voor lage managers te moeilijk. Ik heb al meerdere keren gemeld dat je rekening moest houden met economie-veranderingen.

Overigens gaan de kosten van de practice ook flink naar beneden, dus ik denk je uiteindelijk alles wel tegen elkaar kan wegstrepen.
Zolang de staff kosten maar niet vertienvoudigd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das waar (naar allebei toe). Ik sta inderdaad ook op ruim 25mio plus na 3 races, is inderdaad echt te gek. Hoop dat ze het balancen, gevaar is alleen vaak dat het de andere kant doorslaat :'(.

Ach ik wacht (on)geduldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 19:33
Behind the scenes
By Jon Payton
On: 2007-05-22 11:17:40
We apologise for the delay in preparation for season 27. The reason for lack of visible activity is that there is much going on behind the scenes, in terms of fixing parts of the games which most of us agree are imbalanced, and also bringing in exciting new developments to both the race management and the races themselves. For more details please check the forum.
Updateje :D Eindelijk weer wat nieuws dus van Jon!

edit:

Is het misschien een idee voor F1Time om een soort leagues te maken, waar bv. alle GoT'ers zich kunnen aanmelden en dat er dan een ranglijst wordt bijgehouden van deze 'teams'? Beetje die landen statistieken alleen dan iets anders ;)

[ Voor 20% gewijzigd door B-Force op 22-05-2007 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Financiën waren voor topmanagers te makkelijk en voor lage managers te moeilijk. Ik heb al meerdere keren gemeld dat je rekening moest houden met economie-veranderingen.

Overigens gaan de kosten van de practice ook flink naar beneden, dus ik denk je uiteindelijk alles wel tegen elkaar kan wegstrepen.
Zolang de staff kosten maar niet vertienvoudigd worden :P
Het lullige is dat als je engineers duurder maakt, je de waarde van een designer ook verhoogt. Een engineer voegt in ongetrainde toestand 1 uur toe, da's nu 10k. Een Designer die 1 puntje betere skill heeft dan een ander is dan dus virtueel 10k meer waard. Als een engineer 25k gaat kosten, is die prijsstijging voor een designer dus ook 25k per punt 8)7

Volg je me nog? :*

Waarom maken ze C1-engineers en mechanics niet gewoon beter en duurder dan de staff bij C4?

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 22-05-2007 12:59 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Het lullige is dat als je engineers duurder maakt, je de waarde van een designer ook verhoogt. Een engineer voegt in ongetrainde toestand 1 uur toe, da's nu 10k. Een Designer die 1 puntje betere skill heeft dan een ander is dan dus virtueel 10k meer waard. Als een engineer 25k gaat kosten, is die prijsstijging voor een designer dus ook 25k per punt 8)7

Volg je me nog? :*
Ik volg je, maar zo werkt de markt niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, maar zo moet je als manager wel rekenen :* Iets heeft voor mij een bepaalde waarde, dat er een hogere/lagere prijs aan hangt doet er niet toe ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Grrrrrene op 22-05-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:59:
Nee, maar zo moet je als manager wel rekenen :* Iets heeft voor mij een bepaalde waarde, dat er een hogere/lagere prijs aan hangt doet er niet toe ;)
Daar is een woord voor: verslaafd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 12:59:
Zo moet dat helemaal niet als een engineer een minimumprijs vraagt en niemand heeft daarop geboden :P

Trouwens ook alleen maar negatieve posts van jou op F1Time he? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 22-05-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Valt mee :P Ik ben gewoon erg teleurgesteld in de gang van zaken :) Ik ga echt niet tegen Tadas slijmen als hij gewoon niks van zich laat horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 11:38
*zucht* 2e raceavond zonder F1time race...

Ben benieuwd wat mijn GPRO team er van bakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nowhereman78380 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:44:
*zucht* 2e raceavond zonder F1time race...

Ben benieuwd wat mijn GPRO team er van bakt ;)
Ik doe het daar ook maar even mee, nog 5 minuten :9 Welke rookiegroep zit je in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Joss schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 19:55:
[...]

Ik doe het daar ook maar even mee, nog 5 minuten :9 Welke rookiegroep zit je in?
:D Ik zit in Rookie 17... jij?
Ik rij op dit moment 17e met een 50% wear car.... ziet er niet best uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nowhereman78380 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:07:
[...]

:D Ik zit in Rookie 17... jij?
Ik rij op dit moment 17e met een 50% wear car.... ziet er niet best uit :+
Schijnt dat wear hier heel normaal is, ik heb al mn geld onderhand na de eerste race besteed om mn wagen te repairen... had toch beter even het forum kunnen lezen :9
R4. Had vorige race de op 2 na snelste tijd, maar rij nu maar 25e :(, zit beetje vast in een treintje

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 22-05-2007 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Joss schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:10:
[...]

Schijnt dat wear hier heel normaal is, ik heb al mn geld onderhand na de eerste race besteed om mn wagen te repairen... had toch beter even het forum kunnen lezen :9
R4. Had vorige race de op 2 na snelste tijd, maar rij nu maar 25e :(, zit beetje vast in een treintje
Ik moet zeggen dat het vrij goed gaat deze race... doelstelling is finishen.
Momenteel ben ik 14 v/d 21. Een plek tussen 10-13 moet haalbaar zijn. Ben benieuwd.
Toch vind ik de races van F1time leuker om naar te kijken dan dit GPRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nowhereman78380 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:01:
[...]

Ik moet zeggen dat het vrij goed gaat deze race... doelstelling is finishen.
Momenteel ben ik 14 v/d 21. Een plek tussen 10-13 moet haalbaar zijn. Ben benieuwd.
Toch vind ik de races van F1time leuker om naar te kijken dan dit GPRO.
Pff, was lekker ***. Regenkans was 20%, komt er regen, geez :( Net na mn pitstop, nog erger :( Maar de groepen zijn erg ongebalenceerd, ik ben 'de hele race' sneller dan jij, maar ik ga ergens rond 23 finishen en jij ergens rond 12. Dat scheelt nogal wat aan prijzengeld :/

Inderdaad, F1Time (races) is/zijn leuker.

Edit: Ohja, en het is godsgruwelijk irritant dat een ronde 2.5 minuut duurt in de viewer :( Race van 60 laps dus 2.5uur en van 72 laps... :/

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 22-05-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13
goh ik schrijf aantal dagen geleden in om ook kijkje te nemen bij F1time en nu dit gedoe..
denk dat ik er niet eens meer aan ga beginnen, op deze manier hoeft het niet voor me ....

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Pff

Hij Hattrick onwikkelen en testen ze veranderingen tijdens het lopende seizoen, en wordt het tussen de seizoenen ingevoerd. Klaar. Bij F1time doen ze beide tussen de seizoenen kennelijk, ja dan is het niet zo gek dat het zo lang duurt

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, je treft het niet. De verwachting is dat we over een paar dagen beginnen, laten we het hopen op begin volgende week (die voorspelling is ergens op het F1T-forum gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:10:
Tsja, je treft het niet. De verwachting is dat we over een paar dagen beginnen, laten we het hopen op begin volgende week (die voorspelling is ergens op het F1T-forum gepost).
Waar vind je dat dan? Kan et niet vinden? Zou wel heel erg mooi zijn, kan ik mn verslaving weer doorzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
yonexfreak schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 10:02:
goh ik schrijf aantal dagen geleden in om ook kijkje te nemen bij F1time en nu dit gedoe..
denk dat ik er niet eens meer aan ga beginnen, op deze manier hoeft het niet voor me ....
Op zich is het niet erg om een weekje te wachten toch? :$ Bij hattrick kan het volgens mij weken duren voordat je eindelijk van die wachtlijst af bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Bij hattrick heeft het bij mij zelfs een paar maanden geduurd voordat ik van de wachtlijst af was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nowhereman78380 schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 14:41:
Bij hattrick heeft het bij mij zelfs een paar maanden geduurd voordat ik van de wachtlijst af was.
Bij mij ook, maar ik kan me voorstellen dat je je instelt op 24 uur, als er 24 uur in je mailtje staat.
Echter, vergeet niet dat het alleen maar voor je eigen bestwil is. Wijzen ze nu namelijk wel een kantoor aan je toe, dan is er een kans van 1 op 10 dat je meteen als promovendus naar de C3 gaat, wat je écht nog niet wilt. Boven, al heb je een kantoor, in het tussenseizoen zoals nu kan je toch vrijwel niks...

* Joss die hoopt dat er deze week nog een reset is en volgende week vrijdag nog geracet word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:13
B-Force schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Op zich is het niet erg om een weekje te wachten toch? :$ Bij hattrick kan het volgens mij weken duren voordat je eindelijk van die wachtlijst af bent...
neehoor even wachten vind ik absoluut geen probleem alleen het feit dat de nieuwsinformatie nihil is bevalt me niet.

Maargoed wie weet verander ik weer van gedachten als de bevestigingmail op de virtuele mat valt ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De aanzet naar het nieuwe seizoen is begonnen. Inmiddels zijn er een aantal features bijgekomen, het lijkt dat Tadas bezig is met (alle?) wijzigingen door te brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

ALs ik inlog is hij stuk :+ Dus iets hebben ze wel gedaan ja :P

Oh, nu doet hij het ineens :P

[ Voor 20% gewijzigd door Angeloonie op 24-05-2007 18:28 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:27:
ALs ik inlog is hij stuk :+ Dus iets hebben ze wel gedaan ja :P
Hij is wat langzamer dan gewoonlijk, maar ik kan gewoon inloggen iig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Een half uur geleden deed hij niets, kreeg een vaag scherm wat op een Race Report leek (niet de mooie, maar die met lappen tekst), maar zonder plaatjes en tekst :P Alleen wat dode plaatjes :P

Nu is ie normaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:30:
Een half uur geleden deed hij niets, kreeg een vaag scherm wat op een Race Report leek (niet de mooie, maar die met lappen tekst), maar zonder plaatjes en tekst :P Alleen wat dode plaatjes :P

Nu is ie normaal :+
Er wordt iig gewerkt, dat is al iets positiefs. Het is niet dood. _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me voelt al weer een lichte verslaafdheid opkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Argh! Hoe lang nog? Dit is killing!!! |:(

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
vinnyb schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:19:
Argh! Hoe lang nog? Dit is killing!!! |:(
Reken maar zeker nog een week... Moet nog veel gedaan worden wat wij niet kunnen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 19:58:
/me voelt al weer een lichte verslaafdheid opkomen :P
Heeft iemand wat F1time-pleisters tegen de afkickverschijnselen?!

edit: Tadas heeft wel wat gedaan met de opmerkingen over de supporterfunctie, hij is nu geldig t/m juli: Your F1TIME supporter service is active until 2007-07-20 23:10:47

[ Voor 26% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 25-05-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 09:11:
[...]

Heeft iemand wat F1time-pleisters tegen de afkickverschijnselen?!

edit: Tadas heeft wel wat gedaan met de opmerkingen over de supporterfunctie, hij is nu geldig t/m juli: Your F1TIME supporter service is active until 2007-07-20 23:10:47
:+ da's echt een update waar je tijd voor nodig hebt 8)7 |:( :+
:O :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gezien het aantal logins van Tadas afgelope 2/3 dagen (zo'n 10 keer), denk ik dat hij allang dingen heeft opgelost, zij het achter de schermen of nog niet geïnstalleerd.

Het komt wel goed, but it takes some time :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:44:
Gezien het aantal logins van Tadas afgelope 2/3 dagen (zo'n 10 keer), denk ik dat hij allang dingen heeft opgelost, zij het achter de schermen of nog niet geïnstalleerd.

Ted had het net over een "delay of a week" dus als dat zo is dan racen we aanstaande vrijdag weer? :P

/me heeft een positieve instelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Gisteren van Jon te horen gekregen dat ik waarschijnlijk niet gecompenseerd word voor de driver-contract bug :/ Volgend seizoen dus in C3 rijden met een crappy driver :Y)
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 10:52:
[...]

Ted had het net over een "delay of a week" dus als dat zo is dan racen we aanstaande vrijdag weer? :P

/me heeft een positieve instelling
Ik denk dat dinsdag 5 juni de eerste race wordt. Als ze het seizoen van start laten gaan eind komende week, zal de eerste race waarschijnlijk niet direct de volgende dag zijn ofzo :)

[ Voor 57% gewijzigd door Grrrrrene op 26-05-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 11:56:
Gisteren van Jon te horen gekregen dat ik waarschijnlijk niet gecompenseerd word voor de driver-contract bug :/ Volgend seizoen dus in C3 rijden met een crappy driver :Y)
[...]

Ik denk dat dinsdag 5 juni de eerste race wordt. Als ze het seizoen van start laten gaan eind komende week, zal de eerste race waarschijnlijk niet direct de volgende dag zijn ofzo :)
Vrijdag offices open met suppliers etc, dan dinsdag de eerste race lijkt me het meest logisch atm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:18:
[...]

Vrijdag offices open met suppliers etc, dan dinsdag de eerste race lijkt me het meest logisch atm :)
Voor de eerste race van het seizoen gaan de kantoren altijd eerder open, i.v.m. het kiezen van supplier. Maar ik denk inderdaad eind deze week office open en eerste race op dinsdag 5 juni. Ookal suggereeert het perbericht dat het vrijdag 1 juni is... Het 'persbericht' :9
It is rumoured that the official start of the 27th season of F1Time might be delayed for yet another week. A document leaked to this reporter from an unknown source in the governing body’s European headquarters clearly shows that while its main office is running smoothly, its satellite branch in Canada is causing a lot of problems. The leaked communiqué shows that the relationship between the two offices is strained at the moment due to something regarding “Stanley’s Cup”. It seems that the Europeans are taking this opportunity to fine-tune some of the rules and regulation for the upcoming season knowing full well that the Canadians are too preoccupied with debating whether or not a certain “Mr. Cherry” is right or wrong. About what, this reporter is not sure, but rest assured, I will get to the bottom of this. So race fans, looks like Race 1 is still a week away…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Joss schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 21:44:

Ik zie in ieder geval al een verschil, de liveries stonden eerst toch niet onder kantoor of office?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Ik heb even een vraag m.b.t. het wijzigen van persoonsgegevens. In de OP staat dat je geen fake-naw gegevens op moet geven, omdat je dan de kans hebt eruit gegooid te worden als ze het merken.
Nu verhuis ik binnenkort weer terug van Zweden (wat ik heb ingevuld als land, adres etc) naar Nederland, wat is het beste om te doen? Ook de gegevens mee veranderen, land etc? In de OP staat ook dat het wijzigen van belangrijke gegevens opgemerkt wordt en ook kan leiden tot een ban... Graag advies :D

(PS: ja, ik race nu voor het landsbelang van Zweden, hoop dat ik toch op wat support kan rekenen van jullie Nederlanders :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Force schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:37:
Ik heb even een vraag m.b.t. het wijzigen van persoonsgegevens. In de OP staat dat je geen fake-naw gegevens op moet geven, omdat je dan de kans hebt eruit gegooid te worden als ze het merken.
Nu verhuis ik binnenkort weer terug van Zweden (wat ik heb ingevuld als land, adres etc) naar Nederland, wat is het beste om te doen? Ook de gegevens mee veranderen, land etc? In de OP staat ook dat het wijzigen van belangrijke gegevens opgemerkt wordt en ook kan leiden tot een ban... Graag advies :D

(PS: ja, ik race nu voor het landsbelang van Zweden, hoop dat ik toch op wat support kan rekenen van jullie Nederlanders :P)
Never nooit niet :P. Ik zou het gewoon even vragen aan één van de admins. Kan me trouwens niet voorstellen dat dat problemen gaat geven hoor, anders zou het veranderen van NAW gegevens toch gewoon niet mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss

Even ingame een PM sturen naar Jon Payton en de situatie uitleggen.
Marzman schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 12:35:
[...]

Ik zie in ieder geval al een verschil, de liveries stonden eerst toch niet onder kantoor of office?
Info Center is verhuist in het menu naar boven en Liveries is erbij gekomen. Tevens zijn in het info center 2 nieuwe dingen gekomen (een poll (die heb ik aangemaakt :9) en een announcement stukje).

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 26-05-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 21:15

_Z3

ff een vraagje: ik heb intussen een nieuwe driver gekregen, random met goede skills. Maar ik ben nog met drie drivers aan het "negotiating". Iemand een idee hoe dat gaat aflopen? Voor de designers en director geld trouwens hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
henknap schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:37:
ff een vraagje: ik heb intussen een nieuwe driver gekregen, random met goede skills. Maar ik ben nog met drie drivers aan het "negotiating". Iemand een idee hoe dat gaat aflopen? Voor de designers en director geld trouwens hetzelfde verhaal.
Je kan erop rekenen dat je coureur flink slechter zal worden voordat het nieuwe seizoen start. Bij het uitdelen van de random coureurs is iets mis gegaan, waardoor ze te goed waren. De huidige negotiations zullen geen doorgang meer vinden. Na race 7 kun je dus een coureur gaan strikken voor het seizoen na dit volgende seizoen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44

odan

The dark side is within all!

joss hoe zit dat nu straks met leveranciers dan? ik weet dat je in je tweede seizoen meer keuze gaat krijgen maar geld dat ook als je dan nog in de c4 zit?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 07:59

Griffin

Is mythical

* Griffin wacht nog steeds op een office center ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
odan schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:49:
joss hoe zit dat nu straks met leveranciers dan? ik weet dat je in je tweede seizoen meer keuze gaat krijgen maar geld dat ook als je dan nog in de c4 zit?
Het is niet zo dat je in je tweede seizoen meer keus krijgt ;) Alleen dat wanneer je hogerop komt er meer keus is. Wel zullen de leveranciers tov vorig seizoen veranderen, die lijst wordt binnenkort bekend gemaakt. Maar de keus blijft ongeveer even groot/klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:44

odan

The dark side is within all!

wat ik meer bedoel is kan ik nu ook kiezen tussen motor en versnellingsbak. of weer alleen voor banden?

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
odan schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:29:
wat ik meer bedoel is kan ik nu ook kiezen tussen motor en versnellingsbak. of weer alleen voor banden?
Antwoord staat er toch: dat verandert per seizoen, maar als je in C4 blijft hoef je geen verschil te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online

Gewoon adres aanpassen. Als ze echt aan je twijfelen zullen ze kijken of je ineens vanaf een Zweedse internetverbinding werkt en dan zien ze vanzelf dat je terecht je gegevens hebt veranderd :)

Ik denk sowieso niet dat ze je snel zullen bannen, zolang je je voor- en achternaam niet aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Q&A met Tadas:
This is first attempt to fill in the information gap. Each week there will be ~3 questions that I will try answer to the best of my abilities, selected and presented to me by our F1TIME staff. Since sometimes I can miss questions posted in forum, they will make sure to read all of your suggestions, comments, questions and selected the most urgent, interesting, important ones that week. Here are 6 for this week. Note, that I can not be held responsible for my opinions expressed here or for something that I may promise, because some things are only planned, but it does not mean they will be implemented exactly as I expect at the time I answer your questions. Even more - your comments may make me change my mind and realize that something is not right the way I present it.

1. Random Drivers are too good, are they going to be adjusted for the next season?
Yes, they will be “adjusted” and I will make sure that from now random drivers are nowhere near as good as they were generated this time. From now on random drivers should only be assigned to the managers joining the game, not at any other time.

2. Is the Overtaking system going to be fixed so we have less crashes?
Overtaking system is already changed so that you have much less crashes. For example in the last race with 821 managers racing there were only 20 crashes. This decreased number of crashes was a result of a changed introduced for the final 3 races. Before that it was quite normal to have over 100 crashes for the same number of managers racing. There also a more complicated system that we are working on, and a strategy devised to solve the blocking problem on a short and a long terms. There will eventually be more different outcomes of an accident, so aggressive racing no longer will mean that you will lose a wing, it may be something minor, like touching wheels. It will also be much easier to overtake someone who is much slower than you. In short – we know there is a problem, and there is a solution we are working on.

3.What is happening with the Testing system this season? Will it be the same as last season with regards to R&D?
Testing formulas have been revised. I feel that they are much closer to what we had in older F1TIME version. First test will not give you huge gains that messed up suppliers last season. Each engine will be capped at some level (but not the same way as last season) and you will not be able to reach it at all, at some point in your testing program you should feel the need to switch direction of your testing or even improve other parts. While better R&D suppliers will help you to improve your engine faster, that should only help you to narrow the gap to just a bit worse R&D engine. Clearly it all depends on what you test, how often you test and if you test at all compared to your competitors. Testing should be very important, but not something that everyone should be able to afford.

4.What happens with drivers who missed the last 4 races and how does that affect promotion and relegation?
No matter how many races you miss, you will be promoted or relegated, although after missing 4 races offices will be locked and those managers will have to start again at the bottom. True, this means that promoted offices will occupy a space that someone else could be racing at, but next season it will go down and so on until it reaches the lowest class where it simply will be removed from f1time and will only remain in history books. There will be no wild cards anymore. This makes the system simple and very predictable. Surely it reduces the amount of competitiveness a little bit, but I do not think anyone will complain about one less relegation place in their group.

5.Is there a time frame for next season? Will we see the new suppliers list soon?
First race of a new season is scheduled on June 5th. On 31st of May you should get all information about the new season and start getting ready for the first race.

6. What effect will the reset have on design?
Big. Unlike anything in the past, the design system will change a bit, quite a bit. You will lose about 15%-20% of design over 50, weight is not that straight forward, but it will change as well. Cost will change too.
Hij erkent het random-drivers probleem in ieder geval. Dat is al heel positief! De rest van de veranderingen lijken mij ook prima. Verder is het beste nieuws misschien wel dat de eerstvolgende race voor 5 juni gepland staat.. en de reset ws op 31 mei gaat plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:58
http://www.f1time.com/for...ead_id=3403&post_offset=0

Post van Tadas met info over de aanpassingen en de datum voor het nieuwe seizoen, zoals het er nu voorstaat gaan op 31 mei de offices weer open en op 5 juni is de eerste race. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hehe, enthousiastelingen :P Ziet er goed uit, hoewel puntje 6 wel hard aan gaat komen bij de wat ervarener managers :o Aan de andere kant had je dat kunnen verwachten: met een nieuw seizoen komen nieuwe regels en dat betekent dat veel onderdelen opnieuw ontworpen moeten worden :)

En we hadden gelijk: 31 mei start nieuwe seizoen, 5 juni rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik moet nog maar zien hoe het uitpakt. Vorig seizoen was de impact op design veel minder, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee (de efficiency zal voor mij 3/4 omlaag gaan per onderdeel). Ik ben alleen een beetje bezorgt om het part cost verhaal, hij zegt namelijk niet of de prijs omhoog of omlaag gaat. Ik hoop dan toch omlaag, aangezien we vaker onderdelen zullen gaan vervangen door de veranderingen van revs/wear in P/W/Q...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ach en als dat allemaal ook niet helemaal fair blijkt te zijn in verhoudingen, dan hebben we iig weer iets om op te kunnen wachten voor het volgende seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:33:
Ach en als dat allemaal ook niet helemaal fair blijkt te zijn in verhoudingen, dan hebben we iig weer iets om op te kunnen wachten voor het volgende seizoen ;)
We zien wel :) Het meerendeel klinkt positief en ik heb het gevoel dat er nog wel wat leuks 'in the bottle' zit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 28 mei 2007 @ 21:42:
[...]

We zien wel :) Het meerendeel klinkt positief en ik heb het gevoel dat er nog wel wat leuks 'in the bottle' zit :9
Als een worm in een tequilla-fles :9

Maar klinkt zeker positief, heb er zin an!
Dus nog maar ff uitzitten tot vrijdag.....en dan weer los! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Oeh kijk dit topic eens stiekem doodbloeden. Je kan me niet vertellen dat in seizoen 27 niet een aanzienlijk percentage van de deelnemers inactief is. Kicken, races met 5 man.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Captain Pervert schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:30:
Oeh kijk dit topic eens stiekem doodbloeden. Je kan me niet vertellen dat in seizoen 27 niet een aanzienlijk percentage van de deelnemers inactief is. Kicken, races met 5 man.
Wat is dat voor onzin? :P Ik post amper, omdat ik weet dat er toch niets over te posten valt.. Behalve speculeren wanneer we weer van start gaan.

Natuurlijk zijn er enkelen die niet meer actief zijn, maar er zijn er ook een aantal die niet posten maar wel meelezen, zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik mag echter wel hopen dat alle managers a.s. vrijdag een mailtje van Tadas & co krijgen dat we weer gaan beginnen. Niet elke manager logt dagelijks in op f1time of is hier actief en het zou idd jammer zijn als je dadelijk in een competitie zit met zoveel inactieven dat het starten in de race al een garantie voor punten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sempy schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:36:
Ik mag echter wel hopen dat alle managers a.s. vrijdag een mailtje van Tadas & co krijgen dat we weer gaan beginnen. Niet elke manager logt dagelijks in op f1time of is hier actief en het zou idd jammer zijn als je dadelijk in een competitie zit met zoveel inactieven dat het starten in de race al een garantie voor punten is.
Ik zou zeggen; gooi het op het F1T forum als suggestie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Nu online
Ik ben inmiddels gestopt met f1time. Niet omdat ik het niets vind, integendeel. Erg leuk opgezet, veel opties. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om twee races in de week voor te bereiden, daar heb ik simpelweg de tijd niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Boktor schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:56:
Ik ben inmiddels gestopt met f1time. Niet omdat ik het niets vind, integendeel. Erg leuk opgezet, veel opties. Alleen krijg ik het niet voor elkaar om twee races in de week voor te bereiden, daar heb ik simpelweg de tijd niet voor.
Dan is het helemaal zonde en jammer... Kan je je ook niet voor 1 race goed voorbereiden en de andere half/half?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft echter wel gelijk angeloonie, er zijn ook mensen die het f1time forum niet dagelijks in de gaten houden. Deze mensen zijn waarschijnlijk al gekapt helaas :(. Zou inderdaad grotendeels op te lossen zijn doormiddel van een emailtje van Tadas en co.

Ik zie er iig wel weer naar uit, beetje jammer alleen dat ik halverwege het seizoen waarschijnlijk een week (misschien 2) geen internet heb :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks met vakantie... is er een soort afwezigheidsassistent? Nee he :( Dan wordt het internetcafetje zoeken ergens in de woestijn van Egypte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:53:
Straks met vakantie... is er een soort afwezigheidsassistent? Nee he :( Dan wordt het internetcafetje zoeken ergens in de woestijn van Egypte :D
Hmm, het heeft altijd in de rules gestaan. Staat nu wel een link naar babysitting, maar die verwijst nergens naar.

In ieder geval, er mag op je account gepast worden door een ander persoon. Dit moet je dan even aan Jon Payton doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 13:59:
[...]

Hmm, het heeft altijd in de rules gestaan. Staat nu wel een link naar babysitting, maar die verwijst nergens naar.

In ieder geval, er mag op je account gepast worden door een ander persoon. Dit moet je dan even aan Jon Payton doorgeven.
In me directe omgeving speelt er verder niemand. Zie wel wat ik doe, als ik goed in het seizoen sta zou het wel zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:22:
[...]

In me directe omgeving speelt er verder niemand. Zie wel wat ik doe, als ik goed in het seizoen sta zou het wel zonde zijn.
Der hebben zich ook 250 GoTers aangemeld op F1Time hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:26:
[...]

Der hebben zich ook 250 GoTers aangemeld op F1Time hé ;)
Maar wie is er welwillend en te vertrouwen })

Nja dat komt dan wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 14:31:
[...]

Maar wie is er welwillend en te vertrouwen })

Nja dat komt dan wel goed.
Ach als je niet bij dezelfde persoon in de poule zit, moet dat toch best kunnen voor die paar races?! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Of je laat je door je teammaat vervangen. Die heeft er immers belang bij dat je goed scoort en kan dan bovendien efficienter de wagens afstellen met 2x practice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Sempy schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:04:
Of je laat je door je teammaat vervangen. Die heeft er immers belang bij dat je goed scoort en kan dan bovendien efficienter de wagens afstellen met 2x practice.
Jaaah, eerst met de wagen van je ploeggenoot in 30x de perfecte setup vinden en dan voor jezelf alleen nog de goede DQP vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ben van 13 tot 20 juni ook met vakantie, ik hoop dus voor die tijd een teamgenoot te vinden die gaat babysitten :)
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 16:23:
[...]

Jaaah, eerst met de wagen van je ploeggenoot in 30x de perfecte setup vinden en dan voor jezelf alleen nog de goede DQP vinden >:)
Naja, dat kun je als team toch sowieso doen? Het lijkt me juist slim om als team om en om als eerste te trainen en de ander dan met die setup verder te laten prutsen om zo de ideale setup te halen :)

[ Voor 66% gewijzigd door Grrrrrene op 29-05-2007 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:22:
Ik ben van 13 tot 20 juni ook met vakantie, ik hoop dus voor die tijd een teamgenoot te vinden die gaat babysitten :)
[...]

Naja, dat kun je als team toch sowieso doen? Het lijkt me juist slim om als team om en om als eerste te trainen en de ander dan met die setup verder te laten prutsen om zo de ideale setup te halen :)
Oh qua kennisdeling is dat ook slim, met z'n 2en harder gaan dan ieder op zich levert uiteindelijk meer knaken op aan het eind. Maar het zou wat lullig zijn om alles dan op kosten van je teammaat te doen om zelf cheapass uit te komen, was meer mijn flauwe punt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Het is vandaag alweer de 31e! Is het nu weer zover? Ik kan nog steeds geen nieuwe race voorbereiden.... :'(

misschien leuk idee, onszelf hier ook toevoegen: http://www.frappr.com/f1time

[ Voor 27% gewijzigd door vinnyb op 31-05-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En we wachten gewoon weer even verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Morgen is t ook pas vrijdag toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
B-Force schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:45:
Morgen is t ook pas vrijdag toch? :D
Nieuwe seizoen begint altijd een dag voor de normale racedagen, in verband met nieuwe suppliers en zo. Maar we zien wel hoor, van 1/2/3/4 extra dagen ga ik echt niet dood :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 16:50:
[...]

Nieuwe seizoen begint altijd een dag voor de normale racedagen, in verband met nieuwe suppliers en zo. Maar we zien wel hoor, van 1/2/3/4 extra dagen ga ik echt niet dood :9
Het leven is onvoorspelbaar.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
Ik begin me zorgen te maken over het aantal posts hier. Nu is het natuurlijk zo dat er weinig valt te posten, maar ik hoop niet dat aanvankelijk 100-en tweakers zich aanmelden, en er straks maar 10 actief blijven. Ik ga iig zowiezo door, ben gepromoveerd, dus met een beetje mazzel kom ik in de groep van Joss terecht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
vinnyb schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 13:10:
Ik begin me zorgen te maken over het aantal posts hier. Nu is het natuurlijk zo dat er weinig valt te posten, maar ik hoop niet dat aanvankelijk 100-en tweakers zich aanmelden, en er straks maar 10 actief blijven. Ik ga iig zowiezo door, ben gepromoveerd, dus met een beetje mazzel kom ik in de groep van Joss terecht O-)
Ik denk dat er sowieso veel zijn die zich hebben aangemeld, maar niet hier posten. Het uivalpercentage is echter altijd al wel hoog geweest (en zal door deze stop best wat groter zijn), maar we houden het hier wel gezellig zogauw we weer aan de gang zijn hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:29
Of er zijn gewoon ook veel mensen zoals mezelf die hier vooral lezen en weinig (tot niet) posten. :)

Trouwens Joss, je bent de s achter mijn naam vergeten! Het is "Olefs". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Same here... Je moet pas wat melden als je wat te melden hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Of je verdomd goed zijn in het melden van helemaal niets (gewoon leuke verpakking, geen inhoud) ;)

Maarre, doet ie alweer iets, het is inmiddels vrijdag (zit op mn werk, dus kan niet op de site)
Heb nml enorm veel zin om in mn nieuwe promotiegroepje te gaan Q-en en kijken waar ik sta.... (oh wat ben ik weer ongeduldig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 14:37:
Of je verdomd goed zijn in het melden van helemaal niets (gewoon leuke verpakking, geen inhoud) ;)

Maarre, doet ie alweer iets, het is inmiddels vrijdag (zit op mn werk, dus kan niet op de site)
Heb nml enorm veel zin om in mn nieuwe promotiegroepje te gaan Q-en en kijken waar ik sta.... (oh wat ben ik weer ongeduldig)
Nope, nog helemaal niets gebeurd.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.