Gpro is inderdaad ook wel leuk, maar zit te veel random in je laptimes.
Met een goede auto presteerd mijn driver het om de ene keer een top 4 tijd te rijden en de volgende ronden meer dan 3 seconde te laten liggen. (kan natuurlijk aan de driver liggen, maar volgens mij is hij niet al te slecht)
Ook zijn de kosten van het onderhouden van je auto erg hoog +- 10 miljoen voor alle onderdelen nieuw. Verder is de sponsor onderhandeling langdradig, je bent namelijk minimaal 7+ races bezig voor je een sponsor hebt. Hierdoor is het erg moeilijk om finaciele blunders te corrigeren.
Ik had bv de eerste race gelijk een andere driver in gehuurd, koste +-10 miljoen(afkoopsom huidige driver) en nog wat facilities geupdate (9 miljoen) en een paar level2 onderdelen (7 miljoen).
Na 2 races stond ik gelijk dik in het rood omdat ik onderdelen moest vervangen.
Je kan dus gelijk niet meer testen en hebt dus ook geen idee van bezine verbruik en banden slijtage.
ZIt er nu eigenlijk op te wachten dat ik officieel bankroet ben en een nieuw team kan aanmelden.
Verder hangt de marge in de setup af van de technische kennis van de driver. De standaard driver die ik kreeg had een marge van minder dan 10 punten... huidige driver heeft weinig kennis en een marge van 100....150 punten
[
Voor 9% gewijzigd door
brid op 19-05-2007 19:19
]