Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.272 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:46
Mijn nieuwe driver:

Kamalika Hampshire, 28 years old
Motivation 100, Form 100
DQP: 218
DRP: 262

Zag er wel goed uit vond ik :D Had geboden op een driver met 180/140 maar die ging niet door, deze werd mij dus toegewezen...

Alleen kost ie wel behoorlijk wat:

Salary per race 1,000,000
Win bonus 100,000
Point bonus 10,000

:'( Nouja, dan maar niet testen en hopen op een paar podium finishes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 08:25
Ik zoek een team voor komend seizoen!! :P >:)

He who laughs last.. Thinks slowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Daan: dat doet bijna iedereen denk ik ;) Laten we eerst 's wachten hoe de promoties gaan verlopen, daarna vormen de teams zich vanzelf :)

@B-Force: Tsja, vind je het serieus duur? Voor zo'n driver hoor je veel meer dan 1 miljoen per race te betalen. Ik zou ervoor tekenen een dergelijke driver voor zo'n laag bedrag per race te krijgen :9

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Daan® schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:56:
Ik zoek een team voor komend seizoen!! :P >:)
eerst maar eens de nieuwe indeling afwachten (tenzij je in dezelfde groep blijft natuurlijk :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 08:25
Joss schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:02:
[...]

eerst maar eens de nieuwe indeling afwachten (tenzij je in dezelfde groep blijft natuurlijk :) )
ik promoveer niet, daarvoor heb ik het te slecht gedaan in de paar races. 8)7

He who laughs last.. Thinks slowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 14:58
De laatste 3 races 2 poles en 3 overwinningen. Daardoor met 1 puntje verschil 1ste geworden in het kampioenschap in C4G29.
Op naar C3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Grrrrrene schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:02:
@B-Force: Tsja, vind je het serieus duur? Voor zo'n driver hoor je veel meer dan 1 miljoen per race te betalen. Ik zou ervoor tekenen een dergelijke driver voor zo'n laag bedrag per race te krijgen :9
Nouja, duur: ik ben net begonnen, kom er steeds meer in, maar loop nog wel te prutsen met DRP etc. En dan vergeleken met mijn vorige coureur, die 500k kostte per race...
Maar ja, ik ben gepromoveerd naar C3 ok ik (tweede in eindstand over 3 races :/) Dus dan maar extra gemotiveerd aan de slag in C3 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Grrrrrene schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:07:
Dat je die bovenste paar niks kan aanbieden zal wel komen omdat die al een contract hebben bij een concurrent. Bij onze league waren er ook een paar die al vergeven waren, maar da's niet die bug waar ik het over heb. Leuk team heb je trouwens verder. Een designer van 83 betekent dat je icm je ingenieurs heel wat uurtjes in het verbeteren van je auto kunt steken :9 Marketing van 61 is weer wat minder bijzonder, maar als je eenmaal wat goede contracten hebt, zul je daar weinig last meer van hebben :)
tja hij is nog maar 28 dacht ik en zag er wel leuk uit (lage prijs ook vergeleken met andere...) vind het coureur systeem enzo minder dan in bijv. F1 competitie waar ook echt de coureur van jezelf is, nu zou ik bijvoorbeeld deze met z'n groei toch maar max 3 jaar vast kunnen zetten... Snap wel dat het 'echter' is alleen dan zouden er veel meer mogelijkheden moeten zijn om iemand er simpelweg uit te schoppen (niet presteren bijv. afkopen etc.)

hoe 'verleng' ik eigenlijk m'n team licentie? of gaat dat automagisch :+ of moet ik kiezen aan 't begin van komend seizoen (en kan ik dan ook gelijk kiezen om 't op te heffen als ik wil :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 16-05-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
GoldenSample schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:21:
[...]
hoe 'verleng' ik eigenlijk m'n team licentie? of gaat dat automagisch :+ of moet ik kiezen aan 't begin van komend seizoen (en kan ik dan ook gelijk kiezen om 't op te heffen als ik wil :+ )
Aan het begin van volgend seizoen krijg je die optie.

Overigens kan je het contract van een coureur die jij zelf gecontracteerd hebt wél verlengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
irmscher schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:37:
De laatste 3 races 2 poles en 3 overwinningen. Daardoor met 1 puntje verschil 1ste geworden in het kampioenschap in C4G29.
Op naar C3 :D
Ja, ik kom 1 punt tekort om kampioen te worden :(

Gefeliciteerd!

[ Voor 3% gewijzigd door Argos op 16-05-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Grrrrrene schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:02:
Idd, zou met alle plezier ruilen. Ik heb een mindere coureur voor meer geld (helemaal bij gebrek aan goede coureurs in aanbieding en een grote hoeveelheid gekken die op de coureurs gingen bieden 8)7
Maar goed, ben iig gepromoveerd, dus nu maar zien wat dat gaat brengen over 1,5/2/2,5 week (te lang wachten iig)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
De kans is zo te horen klein dat ik niet bij een GoT'er terecht kom in C3, dus dat team gaat wel goedkomen :) Ik vind het toch leuker als teamsport dan in je eentje, plus dat je natuurlijk in het prijzengeld meedeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaat het nieuwe seizoen beginnen dan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

ik heb me geregistreerd, gisteren al, en nu staat er steeds als ik op office info center klik:

Your application for an office is currently being processed. Usualy it does not take longer than 24 hours.

nu las ik in de startpost al dat het ongeveer een dag duurt voordat je kunt beginnen. Ik neem aan dat ik gewoon nog wat langer moet wachten?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:18:
ik heb me geregistreerd, gisteren al, en nu staat er steeds als ik op office info center klik:

Your application for an office is currently being processed. Usualy it does not take longer than 24 hours.

nu las ik in de startpost al dat het ongeveer een dag duurt voordat je kunt beginnen. Ik neem aan dat ik gewoon nog wat langer moet wachten?
Als het goed is ben je nu wel geaccepteerd, zo niet dan was er waarschijnlijk iets mis met je aanmelding (maar dan moet je dat ook te horen hebben gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:59

Griffin

Is mythical

* Griffin heeft aangemeld, nu wachten op een office :P

Ik hou het gewoon in de gate. is wel leuk even te doen tussendoor tijdens het leren :P

[ Voor 41% gewijzigd door Griffin op 17-05-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

want als ik gewoon op office klik dus niet op de keuze info center, dan krijg ik wel een teamoverzicht alleen is er nog helemaal niets ingevuld

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss, congrats....met stip naar:

6 Romania 351
7 Netherlands 319
8 Poland 303

Next stop Romania... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:15:
Joss, congrats....met stip naar:

Next stop Romania... ;)
Mij niet feliciteren! Feliciteer Nederland met dit heugdelijk feit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:23:
[...]

Mij niet feliciteren! Feliciteer Nederland met dit heugdelijk feit :9
_/-\o_ Dank voor die bloemen _/-\o_

Damn irritant dat wachten op het volgende seizoen, of iig wat nieuwe speeltjes van C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:14

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik zie nu net dat in C4G42 9 nlers in totaal zitten :P. Dat zal de rest dan wel leuk vinden :D

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wes46 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:32:
want als ik gewoon op office klik dus niet op de keuze info center, dan krijg ik wel een teamoverzicht alleen is er nog helemaal niets ingevuld
Je hebt je precies tussen twee seizoenen in geregistreerd. Geen zorgen, dat komt vanzelf goed. Wij kunnen nu ook niet veel doen, dus het is even afwachten voor jou :)

Ik denk dat de game-admin druk is momenteel, want hij leest bugreports ook maar half :D Die bug met die te goede drivers vindt hij nml helemaal niet raar, da's juist normaal 8)7 Als hij serieus bij dat standpunt blijft, haalt hij in 1 klap de hele driversmarket omver en zie ik het er nog wel van komen dat er wat mensen gaan stoppen met het spel omdat dit het toppunt is. Tenminste, da's m'n inschatting als je dat bugreporttopic zo leest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Niet vreemd idd, ik ben ook goed over de zeik als dat blijvend blijkt te zijn. Alle moeite om daarmee een achterstand op te lopen op anderen (lijkt me wat maf)

Verder heb ik net mn factory uitgebreid (met het oog op de toekomst) en mn wagen gefixt tot het niveau van 93% ofzo, dus ben er helemaal klaar voor.... (en meer kan ik nu ook niet meer doen, dus nu wordt het toch echt wachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik denk inderdaad, zoals jij zei, dat hij hem maar half gelezen heeft en dacht dat het om de drivers op de markt ging. Nu is het alleen weer 2 dagen wachten op de volgende keer dat hij inlogt (tenminste, als je zijn patroon van inloggen een beetje volgt), wat dus écht frustrerend is. Van zo'n maker verwacht je toch gewoon dat hij er iedere dag is, zeker in zo'n tussenseizoen waar een hoop onduidelijkheden moeten worden opgelost. En anders moet er écht een persoon aangesteld worden die veel van die klusjes ook op kan knappen.

Overigens worden validaties ook uitgedeeld door GM's en Admins ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Word je auto trouwens gereset qua slijtage voor het volgende seizoen? Ik neem aan van wel toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 11:58:
Word je auto trouwens gereset qua slijtage voor het volgende seizoen? Ik neem aan van wel toch.
Staat ergens 1 pagina terug:
Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss, hoe zat dat ook alweer? Kon je in C3 nou een motor en versnellingsfabrikant (of een van beiden?) kiezen ipv dat je vast zit aan Asiatech en Ford? Op IRC heb je het 's uitgelegd, maar ik kan het niet terugvinden :/

Edit: Ah, ik kan natuurlijk ook jouw profiel opzoeken in het spel en zien dat je met een Renault-motor + BMW-versnellingsbak rijdt 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 17-05-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:13:
Joss, hoe zat dat ook alweer? Kon je in C3 nou een motor en versnellingsfabrikant (of een van beiden?) kiezen ipv dat je vast zit aan Asiatech en Ford? Op IRC heb je het 's uitgelegd, maar ik kan het niet terugvinden :/

Edit: Ah, ik kan natuurlijk ook jouw profiel opzoeken in het spel en zien dat je met een Renault-motor + BMW-versnellingsbak rijdt 8)7
:) Je krijgt inderdaad meer keus. Wat die volgend seizoen is, weet ik niet, maar dit seizoen waren het 8 motoren, 2 versnellingsbakken en 7 banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ai, ik heb hier geen rekening mee gehouden en de laatste race bewust geen spare parts gebouwd. Dat wordt dan eveventjes de eerste race van komend seizoen maar met een 80 % auto rijden, wat volgens mij best moet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 23:50

odan

The dark side is within all!

Joss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:23:
[...]

:) Je krijgt inderdaad meer keus. Wat die volgend seizoen is, weet ik niet, maar dit seizoen waren het 8 motoren, 2 versnellingsbakken en 7 banden.
geld dat ook voor mensen die met hun 2e seizoen beginnen in de c4?

ik ben 4e geworden in mijn poule namelijk.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Requiem19 schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 13:03:
[...]

Ai, ik heb hier geen rekening mee gehouden en de laatste race bewust geen spare parts gebouwd. Dat wordt dan eveventjes de eerste race van komend seizoen maar met een 80 % auto rijden, wat volgens mij best moet kunnen...
Lukt prima: ik werd derde (motor plof in laatste ronde terwijl ik een ronde voorlag op de nummer twee :() met een 60% auto. Alleen dus hopen dat je motor niet ploft :P

Ik heb btw een hele fabriek met spare parts :D Auto weer op 99% en gaan met die banaan in C3! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:23:
[...]

Dat maakt me niet eens zoveel uit, maar je hebt gewoon wat meer keuzes te maken en meer diversiteit in het rijdersveld :)

Het valt me trouwens op hoe slecht posts gelezen worden op het F1Time forum :( Ik krijg keer op keer te horen dat een driver z'n eisen verhoogt als hij in vorm gestegen is of dat ik hem niet krijg als iemand anders hoger biedt... *zucht*
B-Force schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:03:
[...]

Lukt prima: ik werd derde (motor plof in laatste ronde terwijl ik een ronde voorlag op de nummer twee :() met een 60% auto. Alleen dus hopen dat je motor niet ploft :P

Ik heb btw een hele fabriek met spare parts :D Auto weer op 99% en gaan met die banaan in C3! :P
Ik hoop dat volgend seizoen mijn monteurs richting 100% skill gaan en dan 2 uur kunnen besteden aan reparaties. Met die 1 uur per monteur red je het echt niet :/ Jammer trouwens dat je spare parts niet kunt repareren zonder ze op je auto te zetten, vorige race had ik nml wel wat uren over...

[ Voor 35% gewijzigd door Grrrrrene op 17-05-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Grrrrrene schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:10:
Ik hoop dat volgend seizoen mijn monteurs richting 100% skill gaan en dan 2 uur kunnen besteden aan reparaties. Met die 1 uur per monteur red je het echt niet :/ Jammer trouwens dat je spare parts niet kunt repareren zonder ze op je auto te zetten, vorige race had ik nml wel wat uren over...
Dan zet je ze toch op je auto en wissel je ze daarna weer om? Ik houdt trouwens nooit uren over (heb ook 8 onderdelen vervangen, das bijna een complete auto :)). Maar wel een conditie van 97.8% dus ik wil even geen engine failure meer zien in mijn race report :)

Het viel me trouwens net op dat je bij fabriek ook betere onderdelen kan kopen (wel voor veel meer geld). Dat was me nog niet opgevallen, ik dacht dat je alleen standaard (niet doorontwikkelde) onderdelen kon kopen. Op zich handig als je gaat voor het kampioenschap en je weet dat een bepaald onderdeel heel belangrijk is voor een circuit. [edit]Als je kijkt wat een goede designer per race verdient vallen die prijzen trouwens ook wel weer mee eigenlijk.

[ Voor 33% gewijzigd door Marzman op 17-05-2007 14:37 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:31:
[...]

Dan zet je ze toch op je auto en wissel je ze daarna weer om? Ik houdt trouwens nooit uren over (heb ook 8 onderdelen vervangen, das bijna een complete auto :)). Maar wel een conditie van 97.8% dus ik wil even geen engine failure meer zien in mijn race report :)
Dat doe ik dan ook, dat omwisselen voor reparatie. 't Is alleen zo raar dat je een onderdeel eerst op je auto moet zetten voor je het kunt repareren ;) En die conditie van 97.8% garandeert niks, daar ben ik wel achter inmiddels ;)
Het viel me trouwens net op dat je bij fabriek ook betere onderdelen kan kopen (wel voor veel meer geld). Dat was me nog niet opgevallen, ik dacht dat je alleen standaard (niet doorontwikkelde) onderdelen kon kopen.
Ik weet niet waar je dat ziet, maar je kunt alleen standaard (efficiency 50%) onderdelen kopen voor 500k per stuk. Je kunt de factory ook onderdelen laten bouwen voor +/- 300k per stuk, afhankelijk van hoe je ze hebt doorontwikkeld. Nadeel daarvan is dat het een race duurt voor ze klaar zijn. Voordeel is dat ze beter en goedkoper zijn dan die die je direct kunt kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 17-05-2007 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:57:
[...]

Dat doe ik dan ook, dat omwisselen voor reparatie. 't Is alleen zo raar dat je een onderdeel eerst op je auto moet zetten voor je het kunt repareren ;) En die conditie van 97.8% garandeert niks, daar ben ik wel achter inmiddels ;)

[...]

Ik weet niet waar je dat ziet, maar je kunt alleen standaard (efficiency 50%) onderdelen kopen voor 500k per stuk. Je kunt de factory ook onderdelen laten bouwen voor +/- 300k per stuk, afhankelijk van hoe je ze hebt doorontwikkeld. Nadeel daarvan is dat het een race duurt voor ze klaar zijn. Voordeel is dat ze beter en goedkoper zijn dan die die je direct kunt kopen.
Hij heeft gelijk, dit kan inderdaad. Ik kan nu een 55 hydraulics kopen in de factory :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:57:
Dat gaat in stappen van 5. Als een van jouw onderdelen op 55/56/57/58/59 zit, kan je ook dat onderdeel van 55 aanschaffen. Heb je een onderdeel 60-64, dan kun je dat onderdeel in 60 aanschaffen, etc. De prijs gaat wel 50k omhoog voor iedere 5 boven de 50 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verdomd, daar kun je overheen kijken zeg :D
Brakes 550,000 55 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:12:
Verdomd, daar kun je overheen kijken zeg :D

[...]
Aerodynamics 700,000 70
Front Wing 700,000 70
Rear Wing 700,000 70
:9 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een stilte hier zo ineens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gééék, hey :P
Ik kan ook weinig melden... Behalve dat de maker maarliefst twee keer online is geweest vandaag edoch de problemen niet heeft (h)erkend. Nog een tijdje wachten dus op de update(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:50:
[...]

Gééék, hey :P
Ik kan ook weinig melden... Behalve dat de maker maarliefst twee keer online is geweest vandaag edoch de problemen niet heeft (h)erkend. Nog een tijdje wachten dus op de update(s).
Ook niets gemeld over de data waarop we weer kunne beginne? Moet zeggen dat dit wel een beetje raar is hoor, het eindigt... en wanneer et volgende seizoen begint, who knows? Hij zou in ieder geval ff een datum kunnen posten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:54:
[...]

Ook niets gemeld over de data waarop we weer kunne beginne? Moet zeggen dat dit wel een beetje raar is hoor, het eindigt... en wanneer et volgende seizoen begint, who knows? Hij zou in ieder geval ff een datum kunnen posten :'(
Tsja, zo schijnt het altijd te zijn gegaan. Ik heb het alleen vorig op dit seizoen meegemaakt, waar het dus 2 weken duurde. In die 2 weken werden wat veranderingen aangekondigd en uitgewerkt wat economie betreft en zo. Hij zal wel tijd nodig hebben om wat bugs te verwerken voordat we weer van start gaan danwel een mededeling krijgen, that's how he works helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guess so, oh well :). Spel is te verslavend om te laten liggen :P

/me wacht geduldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:13:
Guess so, oh well :). Spel is te verslavend om te laten liggen :P

/me wacht geduldig
is het echt zo verslavend? lijkt me nog wel aardig ingewikkeld eigenlijk als ik jullie zo hoor, ik hoop dat ik het snel onder de knie zal krijgen :*)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis idd erg verslavend, maar tis niet ingewikkeld. Natuurlijk moet je het een en ander uitzoeken, maar als je de twee threads doorleest hier opt weakers dan kom je al een heel eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:35
gisteren ook even ingeschreven maar helaas nog geen mail gehad dat ik toegelaten ben
naja morgen weer een dag :)

ben benieuwd iig..

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

yonexfreak schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 20:08:
gisteren ook even ingeschreven maar helaas nog geen mail gehad dat ik toegelaten ben
naja morgen weer een dag :)

ben benieuwd iig..
Je kan nu toch niks doen tot het volgende seizoen begint :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben niet gepromoveerd en heb een jong talent, een designer en een marketing director gecontracteerd voor 51races oftewel 3 seizoenen

Mijn coureur
R.Regazzoni 19 jaren 113/146 51 races
Duur contract 51 races
Contract duurt nog 51 races
Salaris per race 900.000
Winst bonus 557.500
Punten bonus 55.750
Skill Waarde
Skill
71
Concentratie 59
Snelheid 26
Racelijn 33
Uithoudingsvermogen 29
Vorm 100
DRP 146
DQP 113
Extra Waarde
Starts 68
Pole 27
Informatie 19
Motivatie 20
Inhalen 47
Afstoppen 66
Ervaring 0
Regenrijden 13

mijn Designer
Tsurayaki Unser, 47 jaar oud
Uit United States vlag: United States
Motivatie 0
Innovatie 83
Gespecialiseerd in rwing
DESIGNER CONTRACT
Duur contract 51 races
Contract duurt nog 51 races
Salaris per race 2,000,000

mijn M.D.
Eugeniy Andretti, 28 jaar oud
Uit Lithuania vlag: Lithuania
Motivatie 100
Onderhandelen 53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Euhmm, hierboven...
Buiten dat het nogal een nutteloos lang lijstje is, zou ik mijn tegenstanders nooit zoveel informatie geven :P Ze weten nu al je zwakke punten van je coureur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Joss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:40:
Euhmm, hierboven...
Buiten dat het nogal een nutteloos lang lijstje is, zou ik mijn tegenstanders nooit zoveel informatie geven :P Ze weten nu al je zwakke punten van je coureur :9
uhh, kan je daar iets mee dan? :S (newbie vraag misschien...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
B-Force schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:57:
[...]

uhh, kan je daar iets mee dan? :S (newbie vraag misschien...)
Nouja, tis eigenlijk hetzelfde (ik weet niet of je het speelt) als je spelersinformatie weggeven bij Hattrick. Mensen weten waar je zwakke punten liggen. OK, ze kunnen er meestal niet direct iets mee doen, maar ze kunnen er wel dingen uit afleiden (slecht in kwalificatie, kan niet goed blokken, geeft weinig informatie tijdens practice). Van mij mag je het best hier posten hoor, maar het is niet voor niets niet zichtbaar voor andere mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Joss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:01:
[...]

Nouja, tis eigenlijk hetzelfde (ik weet niet of je het speelt) als je spelersinformatie weggeven bij Hattrick. Mensen weten waar je zwakke punten liggen. OK, ze kunnen er meestal niet direct iets mee doen, maar ze kunnen er wel dingen uit afleiden (slecht in kwalificatie, kan niet goed blokken, geeft weinig informatie tijdens practice). Van mij mag je het best hier posten hoor, maar het is niet voor niets niet zichtbaar voor andere mensen ;)
Okey :D Dan houd ik het lekker voor mezelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
vinnyb schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:42:
het wordt wel spannend vanavond...

stand in kamioenschap:
1 Silva Rubens 25
2 Visscher Paul 25
3 Eijkenbroek Richard 20
4 Kaluškevius Vytenis 19
5 Blanken V. 19
6 Dinkela Vincent 18

kwalificatie
1 Silva Ruben 1:10.813 +0.000
2 Eijkenbroek Richard 1:11.190 +0.377
3 Dinkela Vincent 1:11.252 +0.439
4 Weerman Kevin 1:11.278 +0.465
5 Kaluškevius Vytenis 1:11.422 +0.609
6 Blanken V.1:11.713 +0.900

succes gasten! :9~
om de komkommertijd te doden...

uitslag race:
1 V.Blanken
2 R.Silva +8.001
3 R.Eijkenbroek +8.998
4 P.Visscher +23.995
5 K.Weerman +46.998
6 V.Dinkela +48.997
7 R.van Ruiswijk +59.000
8 V.Kaluškevičius (+1 Laps)

eindstand kamioenschap:
1 Silva Ruben 33
2 Visscher Paul 30
3 Blanken V. 29
4 Eijkenbroek Richard 26
5 Dinkela Vincent 21
6 Kaluškevičius Vytenis 20
7 Weerman Kevin 17
8 De Cock Maarten 12
9 Le Guen Paul 10
10 van Ruiswijk Reamon 10

hopelijk wordt het volgend seizoen net zo spannend!!

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:38
vinnyb schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:01:
[...]
hopelijk wordt het volgend seizoen net zo spannend!!
Ik hoop van wel. Helaas dit seizoen nét geen promotie, maar wel genoten!
Ik liep de laatste race zo'n 12 ronden voor het einde ruim 6,5 seconde achter op de nr 2. Lijkt vrij kansloos, ware het niet dat ik elke ronde minimaal een halve seconde (0,5 - 1 sec) sneller was... Uiteindelijk kwam ik bij het finishen ruimt een halve seconde tekort. Dat waren nét de punten die ik nodig had............

Ik ben trouwens met 2,8 liter gefinished (3e stop was iets van 2,5 liter)... volgende keer weer iets meer marge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nowhereman78380 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:58:
[...]

Ik hoop van wel. Helaas dit seizoen nét geen promotie, maar wel genoten!
Ik liep de laatste race zo'n 12 ronden voor het einde ruim 6,5 seconde achter op de nr 2. Lijkt vrij kansloos, ware het niet dat ik elke ronde minimaal een halve seconde (0,5 - 1 sec) sneller was... Uiteindelijk kwam ik bij het finishen ruimt een halve seconde tekort. Dat waren nét de punten die ik nodig had............

Ik ben trouwens met 2,8 liter gefinished (3e stop was iets van 2,5 liter)... volgende keer weer iets meer marge ;)
Je weet dat je wel sneller kunt zijn, maar dat inhalen een tweede is? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Grrrrrene schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:49:
[...]
Je weet dat je wel sneller kunt zijn, maar dat inhalen een tweede is? ;)
Daar heb je absoluut gelijk... Maar laat me ff dromen, het had zo mooi kunnen zijn :P
Ik ben afgelopen race stuk of 25 keer geblocked en ik had zelfs een paar puntjes op overtaking gezet... maarjaaaaaaa... Volgend seizoen beter.

Mocht ik in G28 blijven, of bij een GOTer in de groep terecht komen, dan zoek ik bij deze nog een teamgenoot 8) (mijn beoogde teamgenoot voor volgend seizoen Paul Visscher is wel gepromoveerd)

[ Voor 7% gewijzigd door Nowhereman78380 op 18-05-2007 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nowhereman78380 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:38:
[...]

Daar heb je absoluut gelijk... Maar laat me ff dromen, het had zo mooi kunnen zijn :P
Ik ben afgelopen race stuk of 25 keer geblocked en ik had zelfs een paar puntjes op overtaking gezet... maarjaaaaaaa... Volgend seizoen beter.

Mocht ik in G28 blijven, of bij een GOTer in de groep terecht komen, dan zoek ik bij deze nog een teamgenoot 8) (mijn beoogde teamgenoot voor volgend seizoen Paul Visscher is wel gepromoveerd)
* Angeloonie is er nog steeds ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:46:
[...]

* Angeloonie is er nog steeds ;)
Nou zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jij was zijn teamgenoot? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:41:
[...]

Jij was zijn teamgenoot? :9
Kan je verwachten ja, die jonge jongens van tegenwoordig.

* Begint zich al oud te voelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Toch merkwaardig dat iemand zo'n spel in elkaar kan zetten, met zo'n complexe engine en zo'n professionele uitstraling. En wij moeten nu maar gissen wanneer het volgende seizoen begint.

Ik vind dat een beetje tegenstrijdig

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Captain Pervert schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:14:
Toch merkwaardig dat iemand zo'n spel in elkaar kan zetten, met zo'n complexe engine en zo'n professionele uitstraling. En wij moeten nu maar gissen wanneer het volgende seizoen begint.

Ik moet zeggen dat de informatievoorziening vorig seizoen ook matig was, maar dit seizoen is het wel vijf keer erger. Vorig seizoen waren er veel onduidelijkheden omdat er veel veranderingen waren tegenover V1, maar dit seizoen is het echt de vraag wanneer de bugs worden opgelost en wanneer we weer beginnen. Ik heb al eens gezegd dat die gast die het spel heeft ontwikkeld (in zijn eentje, inderdaad, op de grafix na), gewoon een fulltime baan heeft. Daarom kan ik me enigszins voorstellen dat het wat langer duurt, maar naar mijn mening moeten er dan maar mensen (vrijwillig) aangesteld worden. Er zijn genoeg mensen te vinden die het leuk vinden om voor niks aan F1time te werken.

Hoe lang het duurt weet ik dus helaas ook niet, maar ik kan me niet voorstellen dat het nieuwe seizoen niet op 1 juni (ge)start (is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 20:14:

Ik erger me dan idd ook niet aan de tijd die ertussen zit, maar vooral aan de complete informatiestilte. Hoeveel moeite is het nou om even een post te maken?

Desnoods zet je erin dat je nog niet weet wanneer je tijd hebt of iets dergelijks, dan laat je in ieder geval zien dat je er nog bent ! Gief next season :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Ik zie een kans om een stel slimme GoT'ers van hun komkommers af te helpen! Vorm een front en stel je beschikbaar (al zijn het maar 5 man...) Vast wel iemand hier die kan helpen met de problemen die F1Time heeft... (de helft is hier toch gewoon 'nerd' ? :P ;))

(of ik zelf bij die helft zit? :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
B-Force schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:23:
Ik zie een kans om een stel slimme GoT'ers van hun komkommers af te helpen! Vorm een front en stel je beschikbaar (al zijn het maar 5 man...) Vast wel iemand hier die kan helpen met de problemen die F1Time heeft... (de helft is hier toch gewoon 'nerd' ? :P ;))

(of ik zelf bij die helft zit? :X )
Er hebben genoeg mensen diensten aangeboden op F1Time, maar de maker is hier momenteel nog blind voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 22:59:
[...]

Er hebben genoeg mensen diensten aangeboden op F1Time, maar de maker is hier momenteel nog blind voor.
Dat komt vanzelf wel een keer, als er mensen beginnen te vertrekken of hij zichzelf een rolberoerte werkt... Tot die tijd wachten we allen tot we weer verder kunnen (en dan hebben we er iig 17 races geen last meer van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
die man beschermt gewoon zijn script.. logisch toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:44:
[...]
Kan je verwachten ja, die jonge jongens van tegenwoordig.
* Begint zich al oud te voelen
Ik word komende vrijdag 29, dus ben ondertussen ook al een 'oudje' aan het worden ;)

Nja.. voorlopig eerst maar eens afwachten wanneer het seizoen begint en bij wie we in de poule terechtkomen...

[ Voor 15% gewijzigd door Nowhereman78380 op 19-05-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nowhereman78380 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 00:15:
[...]

Ik word komende vrijdag 29, dus ben ondertussen ook al een 'oudje' aan het worden ;)

Nja.. voorlopig eerst maar eens afwachten wanneer het seizoen begint en bij wie we in de poule terechtkomen...
hm, nog ouder dus :) ik word binnenkort 26 :)
Maar me teamgenootje is een stuk jonger en daar had ik het over.. :p

Over de informatie.. Diegeen die het gemaakt heeft is gewoon een goede programeur met een interesse in F1. Iemand die zijn code logischerwijs geheim houd. Die zijn spel heeft en dit wel werkend heeft, echter geen tijd in communitie gestoken heeft en door de grote van het spel daar ook geen tijd meer voor heeft. Nouja, dit zijn mijn gedachten :)
Een spel maken is 1, echter de mogelijk maken dat anderen kunnen helpen zonder inbreng van codes is een stuk lastiger, zoiets moet je inbouwen voordat het spel klaar is anders is dat niet echt meer te doen. Enige manier zou zijn, spel maandje aan de kant schuiven en alleen aan het moderate gedeelte werken waar hij niet op zit te wachten.
Weet niet of ik gelijk heb, echter kan ik zijn gedachten wel een beetje verklaren zeker gezien het als hobby bedacht is en hij waarschijnlijk ook niet dacht dat er nu zoveel mensen het willen spelen.

Ik krijg haast de gedachten om zoiets ook zelf te maken :):p echter dat is dan ook in vrijetijd en enige wat ik niet weet is hoe hij die wedstrijdserver draaiende houd. Nee, ik ga het niet doen, echter wel leuk als eigen projectje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 08:10:
[...]
Ik krijg haast de gedachten om zoiets ook zelf te maken :):p echter dat is dan ook in vrijetijd en enige wat ik niet weet is hoe hij die wedstrijdserver draaiende houd. Nee, ik ga het niet doen, echter wel leuk als eigen projectje :)
Zo is Hattrick ook ooit begonnen he... Kijk waar het nu is, bijna een miljoen gebruikers. Ik zou het ook best grappig vinden om aan zoiets (mee) te werken, maar zó goed ben ik nu ook weer niet met PHP :P

Voorlopig trouwens nog (steeds) geen nieuws over volgend seizoen, binnenkort meer (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:49:
[...]

Zo is Hattrick ook ooit begonnen he... Kijk waar het nu is, bijna een miljoen gebruikers. Ik zou het ook best grappig vinden om aan zoiets (mee) te werken, maar zó goed ben ik nu ook weer niet met PHP :P

Voorlopig trouwens nog (steeds) geen nieuws over volgend seizoen, binnenkort meer (?)
De kennis heb ik wel, echter mijn probleem is dat ik het niet alleen moet doen :p Ik ken mijzelf, altijd teveel ideeen die ik uit werk, maar voordat het daadwerkelijk gemaakt is heb ik weer andere leukere, betere, interesantere ideeen bedacht :p
Maar mochten er geintereseerden in zijn, ik hou me wel aanbevolen :) Met een paar man heb ik wel de drive om er echt voor te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 10:56:
[...]
De kennis heb ik wel, echter mijn probleem is dat ik het niet alleen moet doen :p Ik ken mijzelf, altijd teveel ideeen die ik uit werk, maar voordat het daadwerkelijk gemaakt is heb ik weer andere leukere, betere, interesantere ideeen bedacht :p
Maar mochten er geintereseerden in zijn, ik hou me wel aanbevolen :) Met een paar man heb ik wel de drive om er echt voor te gaan :)
Ik wil je best in toom houden hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Z'n script bewaken is logisch, maar zoals hierboven al staat gaat dit project hem in z'n eentje in de huidige omvang hem inmiddels niet meer lukken. In zo'n geval zou hij gebruik kunnen maken van een aantal mensen die hem ondersteunen, al is het alleen maar voor de communicatie naar de community, zonder (teveel) van zijn script en kennis weg te geven.

Daarnaast ben ik geen scriptkiddie ofzo, maar lijkt dat mensen met programmeerkennis dit soort dingen (als ze maar de tijd hebben) ook zelf kunnen realiseren. Dat soort mensen zou hij gebruik van moeten maken om te voorkomen dat uiteindelijk echt iemand een eigen variant zou gaan opzetten. Het is ook niet voor niet dat steeds meer dingen opensourse ontwikkeld worden...
Hiermee zou hij misschien wel een deel van zijn geheimen prijsgeven aan mensen die hem helpen, maar aan de andere kant kan hij hiermee wel de kwaliteit van het spel vergroten en uiteindelijk ook de capaciteit aan. Dit zou er ook voor kunnen zorgen dat er meer geld in het laatje komt en de uit de hand gelopen hobby rendabel is...

Maarja, wie ben ik om dat te zeggen?!

(P.S. mooi om te zien dat er meer "oude lullen" zijn hier :p , beschouw mezelf dan maar als semi-oude lul met m'n 25 lentes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:44:
Z'n script bewaken is logisch, maar zoals hierboven al staat gaat dit project hem in z'n eentje in de huidige omvang hem inmiddels niet meer lukken. In zo'n geval zou hij gebruik kunnen maken van een aantal mensen die hem ondersteunen, al is het alleen maar voor de communicatie naar de community, zonder (teveel) van zijn script en kennis weg te geven.

Daarnaast ben ik geen scriptkiddie ofzo, maar lijkt dat mensen met programmeerkennis dit soort dingen (als ze maar de tijd hebben) ook zelf kunnen realiseren. Dat soort mensen zou hij gebruik van moeten maken om te voorkomen dat uiteindelijk echt iemand een eigen variant zou gaan opzetten. Het is ook niet voor niet dat steeds meer dingen opensourse ontwikkeld worden...
Hiermee zou hij misschien wel een deel van zijn geheimen prijsgeven aan mensen die hem helpen, maar aan de andere kant kan hij hiermee wel de kwaliteit van het spel vergroten en uiteindelijk ook de capaciteit aan. Dit zou er ook voor kunnen zorgen dat er meer geld in het laatje komt en de uit de hand gelopen hobby rendabel is...

Maarja, wie ben ik om dat te zeggen?!

(P.S. mooi om te zien dat er meer "oude lullen" zijn hier :p , beschouw mezelf dan maar als semi-oude lul met m'n 25 lentes)
Ach dat script bewaken.. Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat als iemand hem gaat helpen om het spel verder te beheren deze persoon ook veel inside informatie zou krijgen. Ik noem bijvoorbeeld de formule om de perfecte afstelling te verkrijgen voor elke race. Daar zit een algoritme achter (doh) die simpel "op te lossen" is.

Aan de andere kant, ook al is et een vrijwilliger, ook al doet ie et alleen in zn vrije tijd... Hoeveel moeite is het om even een post te maken @ f1time news? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:52:
[...]
Ach dat script bewaken.. Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat als iemand hem gaat helpen om het spel verder te beheren deze persoon ook veel inside informatie zou krijgen. Ik noem bijvoorbeeld de formule om de perfecte afstelling te verkrijgen voor elke race. Daar zit een algoritme achter (doh) die simpel "op te lossen" is.

Aan de andere kant, ook al is et een vrijwilliger, ook al doet ie et alleen in zn vrije tijd... Hoeveel moeite is het om even een post te maken @ f1time news? :X
Die achterliggende formules zijn geen probleem, want die zijn veelal random. Volgensmij is het zelfs zo dat de GM (Jon Payton) zo'n beetje overal bij kan, maar niet bij de FTP. Jon kan bijvoorbeeld op ieders account inloggen en daar alle informatie zien die jij ook ziet + meer.
Nee, die codes van optimale verdelingen zijn het probleem niet. Zelfs al zou je ze weten, dan moet je er nog maar gebruik van zien te maken in de races ;) Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat we vergeten dat wij niet weten wat zijn ambitie is ;)
Het spel draait, er lijken nog altijd meer mensen te komen dan dat ze gaan, wiewet vind hij dit wel best zo en waarom ook niet ;)
Maar idd, er kan veel meer gedaan worden en kost niet eens veel tijd en moeite. Hij (of zij, ik weet niet?) steekt de tijd in het spel zelf en kiest daarmee niet voor de boel eromheen, ieder zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:01:
Ik denk dat we vergeten dat wij niet weten wat zijn ambitie is ;)
Het spel draait, er lijken nog altijd meer mensen te komen dan dat ze gaan, wiewet vind hij dit wel best zo en waarom ook niet ;)
Maar idd, er kan veel meer gedaan worden en kost niet eens veel tijd en moeite. Hij (of zij, ik weet niet?) steekt de tijd in het spel zelf en kiest daarmee niet voor de boel eromheen, ieder zijn ding :)
Ik denk dat de achterliggende gedachte vanaf volgende maand toch is om er geld mee te verdienen, why else een supportersfunctie? Kan het hem ook niet kwalijk nemen, de server kosten moeten ook terug verdient worden. Maar ik neem aan dat één persoon niet voor zijn lol 300.000 regels code gaat schrijven om vervolgens er niet zelf aan deel te nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:04:
[...]

Ik denk dat de achterliggende gedachte vanaf volgende maand toch is om er geld mee te verdienen, why else een supportersfunctie? Kan het hem ook niet kwalijk nemen, de server kosten moeten ook terug verdient worden. Maar ik neem aan dat één persoon niet voor zijn lol 300.000 regels code gaat schrijven om vervolgens er niet zelf aan deel te nemen :9
Hoe kom je aan die volgende maand? Als het zo'n korte termijn is kan het samenliggen met de start van het nieuwe seizoen. Misschien dat hij er daarom zo weinig over los laat :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:08:
[...]

Hoe kom je aan die volgende maand? Als het zo'n korte termijn is kan het samenliggen met de start van het nieuwe seizoen. Misschien dat hij er daarom zo weinig over los laat :)
23e loopt een ieders supporter af, ik heb net ook op F1T forum wat geplaatst of het misschien een teken is dat de 24e het nieuwe seizoen start :P Maar dat lijkt me sterk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:00:
[...]

Die achterliggende formules zijn geen probleem, want die zijn veelal random. Volgensmij is het zelfs zo dat de GM (Jon Payton) zo'n beetje overal bij kan, maar niet bij de FTP. Jon kan bijvoorbeeld op ieders account inloggen en daar alle informatie zien die jij ook ziet + meer.
Nee, die codes van optimale verdelingen zijn het probleem niet. Zelfs al zou je ze weten, dan moet je er nog maar gebruik van zien te maken in de races ;) Niet dus.
Das toch makkelijk? Geen enkele formule is totaal random, nooit niet. Als je access tot de FTP hebt dan kan je alles, inclusief de PHP pagina's downloaden en zelf een lokale kopie draaien. Dan is et een kwestie van OF de "formule" oplossen, OF dommekrachten werk doen en trial and error :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:13:
[...]

Das toch makkelijk? Geen enkele formule is totaal random, nooit niet. Als je access tot de FTP hebt dan kan je alles, inclusief de PHP pagina's downloaden en zelf een lokale kopie draaien. Dan is et een kwestie van OF de "formule" oplossen, OF dommekrachten werk doen en trial and error :).
Nee tuurlijk, je geeft een waarde in en zegt doe daar maar iets rondomheen. Maar je hebt er bar weinig aan, het blijft een mechanische sport :9 Bovendien, diegene die al lang in het spelletje zitten weten die optimale waarden van zowat alles al wel. Ik denk ook wel dat je van de integriteit van die personen uit kunt gaan. Om het weer op Hattrick te betrekken, alle makers van HT spelen het spelletje ook gewoon en zitten lang niet allemaal in de top 50 van hun land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:19:
[...]

Nee tuurlijk, je geeft een waarde in en zegt doe daar maar iets rondomheen. Maar je hebt er bar weinig aan, het blijft een mechanische sport :9 Bovendien, diegene die al lang in het spelletje zitten weten die optimale waarden van zowat alles al wel. Ik denk ook wel dat je van de integriteit van die personen uit kunt gaan. Om het weer op Hattrick te betrekken, alle makers van HT spelen het spelletje ook gewoon en zitten lang niet allemaal in de top 50 van hun land.
Je hebt deels gelijk maar niet met de vergelijking die je maakt. In Hattrick kan je niet beter worden zonder betere spelers. Deze moet je kopen en dat kost geld. Ook al weet je dus de perfecte instelling overal van, je zal niet automatisch in de top 50 staan. In F1Time kan je met de perfecte afstelling in elke race zowiezo #1 worden in dat seizoen, wel een verschil :). Met voorbehoud van random crashes he, maar dat heeft een <insert random driver> ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:24:
[...]

Je hebt deels gelijk maar niet met de vergelijking die je maakt. In Hattrick kan je niet beter worden zonder betere spelers. Deze moet je kopen en dat kost geld. Ook al weet je dus de perfecte instelling overal van, je zal niet automatisch in de top 50 staan. In F1Time kan je met de perfecte afstelling in elke race zowiezo #1 worden in dat seizoen, wel een verschil :). Met voorbehoud van random crashes he, maar dat heeft een <insert random driver> ook.
Vergeet die perfecte afstelling, daarmee win je geen races. Bovendien is die écht wel random. Je kan dan de basis wel weten, maar als het daar 3 punten onder of boven zit, kom je ook niet verder. Ook heeft geen coureur het in zich om constant de beste tijden van het veld te rijden. Maar de makers van HT weten bijvoorbeeld wel wat de ideale tactieken zijn om te spelen, zo hebben ze vaak op het forum iets gezegd in de trend van: "Wij horen vaak dat mensen vinden dat ze onterecht verliezen, maar dat is zelden zo. Met de goede tactiek kan je altijd winnen een wedstrijd wordt bepaald op 1% random". Bovendien zitten zij al vanaf dag 1 in het spel en weten zelf alle ideale middenveld waarden etc. Die zouden dan allang 26x kampioen moeten zijn geworden. Ook Tadas (maker F1time) heeft races mee gedaan en heeft slechts één keer pole gehaald en 3x winst.

Bij deze spelletjes moet je altijd uitgaan van de integriteit van de admins/gm's/devs, Tadas zit niet meer in het spelletje en heeft dus geen belangen meer. Als hij merkt dat een medewerker ergens misbruik van zou maken, dan gooit hij hem er echt wel uit.

(edit: zo komen we de winterstop wel door :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het veschil in f1time niet heel groot is, maar dan nog met de perfect afstelling en alles is er zeker nog een deel random. Al is het bv al welke merken banden enzo je hebt, die zijn ook verschillend per race. De beste waardes zijn wel te vinden, dus de kans op winst ook, maar er is nog genoeg random over het puur alleen al rondjes rijden, laat staan de race zelf.
Om toch hattrick erbij te betrekken, het grote verschil is de transfermarkt. Dat maakt denk ik ook de random factor in hattrick grote en denk dat f1time daar zeker meer mee zou kunnen doen.
Hoe meer spelers onderling dingen moeten ondernemen hoe meer er een random factor is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:43:
Denk dat het veschil in f1time niet heel groot is, maar dan nog met de perfect afstelling en alles is er zeker nog een deel random. Al is het bv al welke merken banden enzo je hebt, die zijn ook verschillend per race. De beste waardes zijn wel te vinden, dus de kans op winst ook, maar er is nog genoeg random over het puur alleen al rondjes rijden, laat staan de race zelf.
Om toch hattrick erbij te betrekken, het grote verschil is de transfermarkt. Dat maakt denk ik ook de random factor in hattrick grote en denk dat f1time daar zeker meer mee zou kunnen doen.
Hoe meer spelers onderling dingen moeten ondernemen hoe meer er een random factor is.
Er is alleen in F1time veel minder om een transfermarkt over te hebben. Jah je zou het kunnen doen over directors/drivers, maar dat voegt denk ik niet heel veel toe.

@ Joss, natuurlijk ga ik uit van de integriteit van de admins etc, ik denk alleen dat daar het knelpunt ligt bij het aantrekken van meer ontwikkelaars :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:58:
[...]
@ Joss, natuurlijk ga ik uit van de integriteit van de admins etc, ik denk alleen dat daar het knelpunt ligt bij het aantrekken van meer ontwikkelaars :p
Om dan maar even filosofisch te reageren :p
Om sterker te kunnen worden, zul je die zwakte moeten durven tonen... lijkt mij.

Als hij alles voor zichzelf wilt houden gaan mensen straks echt geen supporterfunctie aanschaffen voor de huidige service van het spel en onduidelijkheden. Betrekt hij mensen om beter te worden, zullen meer mensen geneigd zijn om die supporterfunctie te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:18:
[...]

Om dan maar even filosofisch te reageren :p
Om sterker te kunnen worden, zul je die zwakte moeten durven tonen... lijkt mij.

Als hij alles voor zichzelf wilt houden gaan mensen straks echt geen supporterfunctie aanschaffen voor de huidige service van het spel en onduidelijkheden. Betrekt hij mensen om beter te worden, zullen meer mensen geneigd zijn om die supporterfunctie te nemen...
Dat zeker, dat zeker. Denk eigenlijk ook dat er veel mensen nu al gekapt zijn met f1time na het afgelopen seizoen. Dat krijg je gewoon als er totaal geen duidelijkheid is... Denk dat ik er zelf ook mee gekapt zou zijn als ik niet op GoT zat... Zou anders namelijk ook niet weten dat het altijd zo lang duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 13:21:
[...]

Dat zeker, dat zeker. Denk eigenlijk ook dat er veel mensen nu al gekapt zijn met f1time na het afgelopen seizoen. Dat krijg je gewoon als er totaal geen duidelijkheid is... Denk dat ik er zelf ook mee gekapt zou zijn als ik niet op GoT zat... Zou anders namelijk ook niet weten dat het altijd zo lang duurt :)
Ik krijg ook steeds meer PMtjes van oud competitiegenootjes/teamgenootjes enzo die allemaal hetzelfde zeggen: ze zijn het beu om telkens op info te moeten wachten. Ze hebben allemaal begrip voor Tadas en vinden dat ie een prachtig staaltje werk heeft afgeleverd, maar er MOET gewoon betere informatievoorziening zijn. Twee weken stil liggen maakt voor ons niet zoveel uit, dat hadden we wel verwacht enzo. Maar er zijn gewoon geen aankondigen: wanneer beginnen we weer? wat gaat er in economisch opzicht veranderen? worden de bugs nu wél voor het seizoen opgelost? is het spel nog wel berekend op de huidige groei in leden?

Als ik dit vorig seizoen in deze mate had meegemaakt, had ik dit topic écht niet aangemaakt. Ik schaam me nu gewoon, eigenlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Misschien leuk voor erbij voor sommige mensen is http://gpro.se/gpro.asp.

Dit is ook een F1 management simulatiegame, maar vergeleken met F1time moet ik eerlijk zeggen dat dit professioneler oogt. Bij gpro zit er een heel team achter de site. Bij veel functies en opties die ik tegenkom lijkt het zelfts alsof F1time van gpro is afgeleid.

Ik ben deze tegengekomen na mijn kennismaking met F1time en heb me voor de grap aangemeld. Mijn eerste ervaringen zijn in elk geval positief...

(dit betekent uiteraard niet dat ik afgehaakt ben met F1time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nowhereman78380 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:23:
Misschien leuk voor erbij voor sommige mensen is http://gpro.se/gpro.asp.

Dit is ook een F1 management simulatiegame, maar vergeleken met F1time moet ik eerlijk zeggen dat dit professioneler oogt. Bij gpro zit er een heel team achter de site. Bij veel functies en opties die ik tegenkom lijkt het zelfts alsof F1time van gpro is afgeleid.

Ik ben deze tegengekomen na mijn kennismaking met F1time en heb me voor de grap aangemeld. Mijn eerste ervaringen zijn in elk geval positief...

(dit betekent uiteraard niet dat ik afgehaakt ben met F1time)
Ik heb me een week geleden ook aangemeld, maar professioneler ben ik absoluut niet met je eens. Tenminste, de uitstraling, alles staat op 1 pagina, ik werd er krankjoris van :9 Heb toch ff doorgezet en een raceje gedaan gisteren, maar dat ziet er dan weer matig uit (alleen de topview die bovenin het F1Time scherm staat zeg maar). Verder is het spel meer toegespitst op economy-management, veel meer dan op de F1manager. Wel jammer, zo kan je bijvoorbeeld maar 8 laps practice doen waarin je een optimale setup moet vinden die per onderdeel (front wing/ rear wing etc) tussen de 0 en 999 ligt, beetje raar als je het mij vraagt :?

Maargoed, het is bekend dat F1Time en GPRO wat van elkaar weg hebben, al moet gezegd worden dat de vorige versie van F1time eerder bestond dan GPRO geloof ik. Maakt ook verder niet uit, toch? In ieder geval, als de twee spelletjes draaien gaat mijn aandacht uit naar F1time, vind ik veel leuker, maar voor nu even GPRO verder uitpluizen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
Joss schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:53:
[...]
Ik heb me een week geleden ook aangemeld, maar professioneler ben ik absoluut niet met je eens. Tenminste, de uitstraling, alles staat op 1 pagina, ik werd er krankjoris van :9 Heb toch ff doorgezet en een raceje gedaan gisteren, maar dat ziet er dan weer matig uit (alleen de topview die bovenin het F1Time scherm staat zeg maar). Verder is het spel meer toegespitst op economy-management, veel meer dan op de F1manager. Wel jammer, zo kan je bijvoorbeeld maar 8 laps practice doen waarin je een optimale setup moet vinden die per onderdeel (front wing/ rear wing etc) tussen de 0 en 999 ligt, beetje raar als je het mij vraagt :?

Maargoed, het is bekend dat F1Time en GPRO wat van elkaar weg hebben, al moet gezegd worden dat de vorige versie van F1time eerder bestond dan GPRO geloof ik. Maakt ook verder niet uit, toch? In ieder geval, als de twee spelletjes draaien gaat mijn aandacht uit naar F1time, vind ik veel leuker, maar voor nu even GPRO verder uitpluizen :9
IMet uitstraling bedoel ik vooral qua stijl/layout, een strak geintegreerd forum (dat overzichtelijker is imho dan dat van f1time) en veel meer (active) users.
Ook het onderhandelen met drivers / sponsors en het financiele gedeelte zijn wat uitgebreider.

Ik heb gisteren overigens ook mijn eerste race gedaan (14e) en vond hem eigenlijk te lang duren.
De marge tussen 0 en 999 is volgens mij bewust gedaan. De driver geeft aan wat jij moet veranderen. Wat mij opviel is dat er in de ideale setup nog vrij veel marge zit (engine tussen 600-700 optimaal bijv.) dan kan je tussen die ruimte in nog finetunen. Ik denk dat dat er achter zit.

Maar ik ben het niet oneens met je. Het office-overzichtscherm vind ik ook niet echt overzichtelijk en qua spelervaring heb ik een veel warmer gevoel bij f1time. Toch nog wel ff mijn nr 1 game ;)

Alleen vind ik het erg ammer dat iemand die toch als doelstelling lijkt te hebben ook nog wat inkomsten te willen genereren met zijn spel, zo weinig aandacht aan zijn doelgroep besteed. Op termijn kost dit gewoon (enthousiaste) gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Gpro is inderdaad ook wel leuk, maar zit te veel random in je laptimes.
Met een goede auto presteerd mijn driver het om de ene keer een top 4 tijd te rijden en de volgende ronden meer dan 3 seconde te laten liggen. (kan natuurlijk aan de driver liggen, maar volgens mij is hij niet al te slecht)

Ook zijn de kosten van het onderhouden van je auto erg hoog +- 10 miljoen voor alle onderdelen nieuw. Verder is de sponsor onderhandeling langdradig, je bent namelijk minimaal 7+ races bezig voor je een sponsor hebt. Hierdoor is het erg moeilijk om finaciele blunders te corrigeren.
Ik had bv de eerste race gelijk een andere driver in gehuurd, koste +-10 miljoen(afkoopsom huidige driver) en nog wat facilities geupdate (9 miljoen) en een paar level2 onderdelen (7 miljoen).
Na 2 races stond ik gelijk dik in het rood omdat ik onderdelen moest vervangen.
Je kan dus gelijk niet meer testen en hebt dus ook geen idee van bezine verbruik en banden slijtage.
ZIt er nu eigenlijk op te wachten dat ik officieel bankroet ben en een nieuw team kan aanmelden.

Verder hangt de marge in de setup af van de technische kennis van de driver. De standaard driver die ik kreeg had een marge van minder dan 10 punten... huidige driver heeft weinig kennis en een marge van 100....150 punten

[ Voor 9% gewijzigd door brid op 19-05-2007 19:19 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik denk ik ga het gewoon even proberen en kijken of het leuk is,
maar ik moet nog steeds wachten op mn office. Nu weet ik dat ik nog niet veel kan doen tot volgend seizoen, maar toch even rond kijken is wel leuk

* Griffin wacht pas 3 dagen
ach ergens is het wel goed, anders heb ik vast geen zin/tijd meer om te leren

[ Voor 15% gewijzigd door Griffin op 20-05-2007 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:40:
Ik denk ik ga het gewoon even proberen en kijken of het leuk is,
maar ik moet nog steeds wachten op mn office. Nu weet ik dat ik nog niet veel kan doen tot volgend seizoen, maar toch even rond kijken is wel leuk

* Griffin wacht pas 3 dagen
ach ergens is het wel goed, anders heb ik vast geen zin/tijd meer om te leren
... En dat heb je zonder f1time wel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:24:
[...]

... En dat heb je zonder f1time wel? :P
De tijd wel, maar zin niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Off topic......

Joss is this you?

Valencia Larga Distancia
# Coureur Team Auto Klasse Tijd
1 Joss GoT Ferrari 575 GTC GT 1:47.729

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We wachten en wachten :P

Maar het is inderdaad te triest dat er niemand is die even een update laat horen. Zoals al velen zeggen was ik ook wel gestopt als ik hier niet op GoT zat. Denk dat er veel mensen weg gaan. Toch zonde want in deze opzet zit veel potentie. Genoeg verbeterpunten. Alleen al te denken naar communicatie, spelverbetering (youth?, marketing, training, teamuitbreiding?, etc.)

Maargoed ben optimist, dus we wachten verder :D

offtopic: HT is beetje verkloot eerlijk gezegd. Ik ben mijn interesse verloren sinds de markt in elkaar geklapt is. De mensen die in de beginperiode zaten die kunnen dit beamen. Destijds had trainen daadwerkelijk zin marktechnisch gesproken. Als je nu jonkie 6 niveaus omhoog traint levert het nauwelijks winst op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
F1Time is hartstikke down momenteel, dus laten we hopen dat er nu een update wordt geïnstalleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:04:
F1Time is hartstikke down momenteel, dus laten we hopen dat er nu een update wordt geïnstalleerd :)
Neuh hijs gewoon weer up en er is niets gebeurd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hij doet het hier nog steeds niet?

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.