Haha, daarnet stond er iets heel doms, voordat je het editteGame Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:06:
ik moet nog n uur wachten...
ja sorryJoss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 19:11:
[...]
Haha, daarnet stond er iets heel doms, voordat je het editte
ik zat de race van vrijdag te kijken

Laat maar volgens mij kijk ik ook naar een oude race.
[ Voor 79% gewijzigd door Captain Pervert op 15-05-2007 19:39 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
laad ie zometeen automatisch de nieuwe race in?
Verwijderd
Dat doet hij ja.
Hou wel rekening mee dat het 20:15 kan worden voordat je je race kan zien. Ik (class 4 league 36) moet meestal 15min wachten voordat ik live race kan zien.
Het zal wel aan mij liggen maar die live race viewer werkt bij mij totaal niet. Ik kan alleen de eerste klasse met eerste groep zien. Ik zit zelf in class 4 groep 42. Hij zegt wel refreshing als ik klik maar dan blijft alles nog steeds op de info van die eerste staan.
Kan dat zijn doordat de race pas over een paar min begint?
-Te huur
Verwijderd
20:00 beginnen ze, live beeld kan dus even duren. Gewoon even wachten. Hij refresht vanzelf dus sit back and relaxYagermeister schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:00:
Het zal wel aan mij liggen maar die live race viewer werkt bij mij totaal niet. Ik kan alleen de eerste klasse met eerste groep zien. Ik zit zelf in class 4 groep 42. Hij zegt wel refreshing als ik klik maar dan blijft alles nog steeds op de info van die eerste staan.
Even ter aanvulling, de server wordt een beetje overbelast door de berekening van de races. C4G1 t/m C4G30 ongeveer zullen meteen te zien zijn, iedere groep daarboven kost ongeveer 2 minuten berekeningstijd. Het zou dus kunnen dat G42 pas om 20.30 te zien is.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:01:
[...]
20:00 beginnen ze, live beeld kan dus even duren. Gewoon even wachten. Hij refresht vanzelf dus sit back and relax
Op mIRC doen we weer babbelen over de race(s):
server: irc.tweakers.net
channel: #F1Time
[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 15-05-2007 20:07 ]
Verwijderd
Ik ga me over paar weken wel even eens met mirc bezig houden, veel te spannend om dat nu te doen 
Maar je hebt wel gelijk Jos, over c4g28, hoe competatief die groep is. Op de nr1 na rijd iedereen dezelfde rondetijden nr2 t/m nr10 (laatste plaats) is na 8 ronden binnen de 4sec
Maar je hebt wel gelijk Jos, over c4g28, hoe competatief die groep is. Op de nr1 na rijd iedereen dezelfde rondetijden nr2 t/m nr10 (laatste plaats) is na 8 ronden binnen de 4sec

Close racing!! Super!! Alleen weet ik dat ik snellere tijden moet kunnen halen maar mijn coureur is geen held met inhalen geloof ikVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:11:
Ik ga me over paar weken wel even eens met mirc bezig houden, veel te spannend om dat nu te doen
He who laughs last.. Thinks slowest
Bah, zit vast achter de #3Daan® schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:13:
[...]
Close racing!! Super!! Alleen weet ik dat ik snellere tijden moet kunnen halen maar mijn coureur is geen held met inhalen geloof ik
Heel erg vreemd ook dat ik ingehaald werd, aangezien dat in rondje 1 al was, en ik dat rondje 0.400 sneller was
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als ik in mijn league zorg dat de banden vervangen worden voordat ze exploderen, en ik niet zonder benzine kom te staan, rijd ik sowieso al in de punten
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Oh, de OVERMOED!!!Captain Pervert schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:17:
Als ik in mijn league zorg dat de banden vervangen worden voordat ze exploderen, en ik niet zonder benzine kom te staan, rijd ik sowieso al in de punten
"Lost control"
D. Vos runs out of fuel.........
en dat in de ronde dat ik de pits in had moeten gaan.. Ik had de benzinze levels minimaal gezet om in de race wat terug te kunnen pakken, maar dit was dus net te minimaal..
en dat in de ronde dat ik de pits in had moeten gaan.. Ik had de benzinze levels minimaal gezet om in de race wat terug te kunnen pakken, maar dit was dus net te minimaal..
He who laughs last.. Thinks slowest
derde race ooit, eerste keer vanaf pole position gestart.. en eerste keer die live race viewer.. dit is echt teveel fun en spannend enzo 
ik hoop dat ik niet out of fuel raak want dan beat ik min league met gemak
ik hoop dat ik niet out of fuel raak want dan beat ik min league met gemak
Beter haal ik R. Eijkenbroek niet in, straks promoveer ik 
Yes
6e, net ingehaald door teamgenoot

Yes
[ Voor 28% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2007 20:40 ]
Verwijderd
Dat komt ook omdat Vischer de boel ophoudAngeloonie schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:38:
Beter haal ik R. Eijkenbroek niet in, straks promoveer ik
Yes6e, net ingehaald door teamgenoot
en nu haal je mij weer in.
Maar toch, dit is een zeer mooie groep
Zonder twijfel de meest competitieveVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:42:
[...]
Dat komt ook omdat Vischer de boel ophoud
en nu haal je mij weer in.
Maar toch, dit is een zeer mooie groep
Ik wil gewoon _niet_ promoveren, dus moet ik iig achter Eijkenbroek blijven, of V.Blanken moet veel punten pakken geloof ik..
wat spannend, ik rij op het moment 2e, richting promotie koers
als alleen de eerste 2 promoveren mag ik volgens mij gewoon winnen omdat ik 1/3 ben uitgevallen .. atleast i hope so want het is goed voor de centjes
best tof dit, ik pak opeens weer 0,7 seconden op de leider, nog 8 te gaan voor de kop, in de komende 20 ronden
edit: tof om te zien overigens da tik er precies de zelfde strategie op na houd als de nummer 1 en de nummer 3
we stoppen allemaal in ronde 45
edit: tof om te zien overigens da tik er precies de zelfde strategie op na houd als de nummer 1 en de nummer 3
we stoppen allemaal in ronde 45
[ Voor 40% gewijzigd door Game Error op 15-05-2007 21:03 ]
Momenteel 2e binnen een sec. van de nr 1 en dus nog op promotiekoers...
edit: nu 1e plaats en de nr 2 en 3 binnen 1,5 sec.
edit: nu 1e plaats en de nr 2 en 3 binnen 1,5 sec.
[ Voor 27% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 15-05-2007 21:13 ]
Weer mijn engine kapot, volgens mij zit er een patroon in
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
mooi man, ik heb hier serieus gozers rijden die 8 keer gestopt zijn deze race
een van hun heeft 10 ronden achterstand
ongelooflijk, da's dan de 4e keer in 5 races al als ik me niet vergis.Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:15:

Door al die uitvallers, zit er voor mij nu wel een kansje op promotie in. Helaas kan je het klassement niet checken tijdens de race.
al geprobeert je revs te verlagen naar 95-98 ?Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:15:
Ben uiteindelijk 3e geworden deze race op 3 sec van de nr 1 (helaas teveel bandenslijtage de laatste 3 ronden), maar dit betekend wel PROMOTIE!!!!
Ik reed op 98. Vorige keer op 95 de race wel uitgereden, maar toen reed ik achteraan in het veld. Nu reed ik 3e (de laatste keer dat ik keek voor ik uitviel) op 98.Loona35 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:25:
[...]
al geprobeert je revs te verlagen naar 95-98 ?
/▌

wat zijn jullie ronde tijden?
mijn snelste so far voor deze race 1:36.535
of ik ga promoveren gaat er om spannen want de titelhouder is zojuist met no fuel uitgevallen
.. er poste in vorige topic ook al iemand dat 97-98 toch wel het beste is .. prestatie/uitval verhouding
of ik ga promoveren gaat er om spannen want de titelhouder is zojuist met no fuel uitgevallen
ik heb er ook 2 op 98 uitgereden.. op 95 nietMarzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:29:
[...]
Ik reed op 98. Vorige keer op 95 de race wel uitgereden, maar toen reed ik achteraan in het veld. Nu reed ik 3e (de laatste keer dat ik keek voor ik uitviel) op 98.
[ Voor 55% gewijzigd door Loona35 op 15-05-2007 21:30 ]
Niet iedereen rijdt dezelfde race, dus het heeft niet zo veel nut als iedereen nu gaat replyen met rondetijdenLoona35 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:29:
wat zijn jullie ronde tijden?
/▌
Mannen bedankt voor een heerlijk debuut seizoen in F1Time. Ik ben gepromoveerd! Tenzij de technische commissie van F1time mijn auto na de race op discutabele gronden onreglementair verklaard
. Was eigenlijk best wel een slechte race van mijn kant. Ik had gekozen voor een 3 stop strategie in een warm China. Stints van 15-18 rondes bleken al te lang te zijn waardoor ik 3 klapbanden gehad heb. Desondanks had ik een nette racepace en kon ik de achterstand die ik opliep door m'n pitstops telkens weer inlopen (heerlijk gevoel). Uiteindelijk won mijn teammaat met overmacht deze race, waardoor ook hij gepromoveerd is. Met 4 stops 2e, zegt ook wel wat over 't niveau in onze groep
. Er was iemand iemand die 9 x de pits bezocht heeft
.
Ik had nooit gedacht dat dit spel zo verslavend zou zijn, ben er gewoon elke dag wel eventjes een tijdje mee zoet. Dit topic is ook erg handig om te lezen elke keer vanwege de vele (impliciete) tips die hier voorbij komen.
Ik had nooit gedacht dat dit spel zo verslavend zou zijn, ben er gewoon elke dag wel eventjes een tijdje mee zoet. Dit topic is ook erg handig om te lezen elke keer vanwege de vele (impliciete) tips die hier voorbij komen.
ow ik dacht dat iedereen hetzelfde reed altijdMarzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:30:
[...]
Niet iedereen rijdt dezelfde race, dus het heeft niet zo veel nut als iedereen nu gaat replyen met rondetijden
my fault

Neee 
In de laatste ronde van de Belgische GP explodeert mijn motor
In leidende posititie, met meer dan 2-en-een-halve minuut voorsprong!!! 
Nu gaat TafkaT met de overwinning aan de haal...
Hoe kan je dit voorkomen, of is dit gewoon domme pech?
In de laatste ronde van de Belgische GP explodeert mijn motor
Nu gaat TafkaT met de overwinning aan de haal...
Hoe kan je dit voorkomen, of is dit gewoon domme pech?
haha het is inderdaad enorm verslavend.. vele malen leuker dan batracer ditRequiem19 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:31:
Mannen bedankt voor een heerlijk debuut seizoen in F1Time. Ik ben gepromoveerd! Tenzij de technische commissie van F1time mijn auto na de race op discutabele gronden onreglementair verklaard. Was eigenlijk best wel een slechte race van mijn kant. Ik had gekozen voor een 3 stop strategie in een warm China. Stints van 15-18 rondes bleken al te lang te zijn waardoor ik 3 klapbanden gehad heb. Desondanks had ik een nette racepace en kon ik de achterstand die ik opliep door m'n pitstops telkens weer inlopen (heerlijk gevoel). Uiteindelijk won mijn teammaat met overmacht deze race, waardoor ook hij gepromoveerd is. Met 4 stops 2e, zegt ook wel wat over 't niveau in onze groep
. Er was iemand iemand die 9 x de pits bezocht heeft
.
ik heb me race gewonnen met een 2 stop strategie, pole gestart, snelste rondje gereden.. +1 lap op de volgende (teammaat) en +9 op de laatste die nog mee reed.
progressie is enorm
Verwijderd
Wel mooi c4g28, 7 man binnen de minuut 
Alleen jammer dat ik die 7de was
kwam eigenlijk gezien het bandenprobleem in de vorige races, ik had gewoon 1 pitstop minder moeten maken 
Maarja, was een mooie leer en nu op naar volgend seizoen
Alleen jammer dat ik die 7de was
Ik vind het zelfs leuker dan Hattrick wat ik steeds minder ga spelen (had niet eens 9 man zondag, wat niet alle competitiegenoten me in dank afnamen).
/▌
Same here, feestjeuh!
Nu hopen dat er veel Nederlanders naar C3G14 komen
Trouwens, leuk om jullie success-stories te lezen en dat jullie het zo leuk vinden, doet mij goed
Volgende keer wel Let Teammate Pass aanzetten heVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:39:
Wel mooi c4g28, 7 man binnen de minuut
Alleen jammer dat ik die 7de waskwam eigenlijk gezien het bandenprobleem in de vorige races, ik had gewoon 1 pitstop minder moeten maken
Verwijderd
De reden van het niet doen was eigenlijk omdat ik er niet vanuit ging dat ik in je buurt zou komenAngeloonie schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:43:
[...]
Volgende keer wel Let Teammate Pass aanzetten he
Nouja, het heeft je geen nadeel gebracht, zoveel sneller was je niet na die tijd
Achja, volgens jaar weer of heb je andere plannen?
Hoop eigenlijk wel dat ze iets doen met het aantal mensen die daadwerkelijk spelen. Een volle groep waar dan maar 10 man spelen is niet echt leuk, daarbij promoveren er 3 en moeten we maar afwachten of de nieuwe degradanten wel spelen, houden we er 7 over
Lol. 
Race 1: 5e
Race 2: 5e
Race 3: 8e (uitvaller)
Race 4: 5e
Eindklassering: 5e
Edit: DRP 87% en 15.8 liter over.
Race 1: 5e
Race 2: 5e
Race 3: 8e (uitvaller)
Race 4: 5e
Eindklassering: 5e
Edit: DRP 87% en 15.8 liter over.
[ Voor 21% gewijzigd door Exitium op 15-05-2007 22:10 ]
M'n nieuwe driver:
Anbuselvan Richards [15703], 28 years old
From Falkland Islands (Malvinas) flag: Falkland Islands (Malvinas)
Motivation 100, Form 100
DQP: 217
DRP: 263
De vorige:
DQP: 242
DRP: 289
Valt dus nog best mee
Report van de race boeit niet, die wou ik toch niet winnen. Iig 11,4L over, ongeveer de 9L waar ik op gokte, en een DRP% van 96%
Wat mij betreft welVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:55:
[...]
De reden van het niet doen was eigenlijk omdat ik er niet vanuit ging dat ik in je buurt zou komen
Nouja, het heeft je geen nadeel gebracht, zoveel sneller was je niet na die tijd
Achja, volgens jaar weer of heb je andere plannen?
Hoop eigenlijk wel dat ze iets doen met het aantal mensen die daadwerkelijk spelen. Een volle groep waar dan maar 10 man spelen is niet echt leuk, daarbij promoveren er 3 en moeten we maar afwachten of de nieuwe degradanten wel spelen, houden we er 7 over
[ Voor 58% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2007 22:12 ]
Mijn nieuwe rijder is een stuk slechter, vooral in qualificeren (scheelt de helft). Jammer dat ik geen contract rond heb gekregen, dat gaan we dus anders doen dit seizoen 
Mijn designer is ook slechter, alleen de marketingman is wel ok, maar die heb ik dan wel zelf gecontracteerd.
Mijn designer is ook slechter, alleen de marketingman is wel ok, maar die heb ik dan wel zelf gecontracteerd.
[ Voor 24% gewijzigd door Marzman op 15-05-2007 22:12 ]
/▌
Gelukkig had je inderdaad te veel banden slijtage, jammer dat ik net een paar tiende op de nummer 1 te kort kwam en iets te ruim in m'n bezine zat (30l) anders had ik die ook gepaktLuuk_Luchtloper schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:26:
Ben uiteindelijk 3e geworden deze race op 3 sec van de nr 1 (helaas teveel bandenslijtage de laatste 3 ronden), maar dit betekend wel PROMOTIE!!!!
DQP om DRP was deze keer wel in orde 86 om 83, ik begin het te leren, volgend seizoen word denk een leuke.
Joss is de driver die je nu hebt toegewezen gekregen degene die je volgend seizoen hebt?
Stats van m'n nieuwe driver zien er namelijk erg goed uit
Ik wil iedereen ff bedanken voor deze geweldige start in F1Time, ik ben met een 3e plaats net aan gepromoveerd, mn race resultaten waren overigens beter, 2 keer 2e en 1 keer 8e door te weinig brandstof. ik hoop natuurlijk deze lijn door te zetten volgend seizoen
Verwijderd
Mijne is weer veel beter, hoop nit dat ze dat gaan veranderen 
DQP: 239
DRP: 276
Maar eigenlijk best vreemd, vanuit de coureurs die ik kon krijgen (contract heb proberen te regelen) was er maar 1 beter dan de coureur die ik nu heb gekregen die ook nog eens een heel stuk goedkoper is
DQP: 239
DRP: 276
Maar eigenlijk best vreemd, vanuit de coureurs die ik kon krijgen (contract heb proberen te regelen) was er maar 1 beter dan de coureur die ik nu heb gekregen die ook nog eens een heel stuk goedkoper is
Ben net pas begonnen (met nog 3 races gestart, en uiteindelijk 5 punten gehaald) zit het seizoen er nu op. Echter moet ik nu wachten op iets voordat het nieuwe seizoen begint?
Mijn nieuwe toegewezen coureur:
Dharma Beauman [15859], 28 years old
From Portugal flag: Portugal
Motivation 100, Form 100
DQP: 243
DRP: 280
Motivation 100, Form 100
Hmm, jullie hebben echt een veel beter toegewezen gekregen.
Anushri Kuwashima [6189], 32 years old
From Japan flag: Japan
Motivation 20, Form 100
DQP: 115
DRP: 189
Anushri Kuwashima [6189], 32 years old
From Japan flag: Japan
Motivation 20, Form 100
DQP: 115
DRP: 189
/▌
Kut?
Dat is gewoon een best goede, beter dan 80% van wat er op de Market staat..
Of wat Marzman hierboven heeft

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2007 22:22 ]
anyway, hoe gaat het nu verder? krijg ik een nieuwe class en group toegewezen? En hoelang gaat dit duren? want ik zit de komende weken met examens, en heb dus niet echt veel tijd om mn auto te finetunen
Als hij nou nog gemotiveerd was, maar zelfs dat ontbreektAngeloonie schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:22:
[...]
Kut?
Dat is gewoon een best goede, beter dan 80% van wat er op de Market staat..
Of wat Marzman hierboven heeft
/▌
pfffttttttttttttt, dit is m.i. gewoon een bug. Ik betaal me het apelazerus voor een coureur met 209/270, en jij krijgt er eentje die je nauwelijks iets hoeft te betalen, terwijl die gewoon nog beter is. Wel mazzel hoorExitium schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:20:
Mijn nieuwe toegewezen coureur:
Motivation 100, Form 100
Waar slaat dit op hé, ik doe moeite en spendeer een partij knaken voor een coureur van 233/159 en dan krijgt iedereen hier ff voor een prikkie een coureur die tig keer beter is. (gelukkig race ik niet meer in dezelfde klasse als het merendeel van jullie
, maar vrees nu wel wat ik dan wel niet moet gaan tegenkomen in C3)
Jongens, nou niet zo zitten geilen op je aangewezen coureur. Dit gaat 100% zeker opgelost worden, in de zin dat je coureur zeker gehalveerd wordt.
Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:27:
Jongens, nou niet zo zitten geilen op je aangewezen coureur. Dit gaat 100% zeker opgelost worden, in de zin dat je coureur zeker gehalveerd wordt.
Gehalveerd?Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:27:

DQP: 57
DRP: 94
/▌
iemand?Game Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:24:
anyway, hoe gaat het nu verder? krijg ik een nieuwe class en group toegewezen? En hoelang gaat dit duren? want ik zit de komende weken met examens, en heb dus niet echt veel tijd om mn auto te finetunen
Je blijft gewoon in dezelfde groep volgens mij, tenzij je in de top3 geeindigd bent.
/▌
ik ben dus 3e gewordenMarzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:30:
Je blijft gewoon in dezelfde groep volgens mij, tenzij je in de top3 geeindigd bent.
Dan ga je naar C3
/▌
en als ik 1e of 2e was geworden ook?
Nee, niet jouw coureur, jij hebt blijkbaar een coureur gecontracteerd. Iedereen die dat niet heeft gedaan krijgt een random driver en die valt momenteel wat hoog uit (oneerlijk hoog). Anderen hebben een miljoen of meer uitgegeven voor een mindere driver, da's niet eerlijk natuurlijk
* Grrrrrene hoopt dat zijn eigen driverprobleem ook snel opgelost wordt...
Nee, alleen als je _exact_ 3e wordt in je groep, dan ga je naar C3. Anders blijf je achterGame Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:
en als ik 1e of 2e was geworden ook?

[ Voor 18% gewijzigd door Grrrrrene op 15-05-2007 22:35 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
DQP: 238
DRP: 284

maar ook deze nieuwe kan ik geen contract verlenging aanbieden is het niet?
maar ook deze nieuwe kan ik geen contract verlenging aanbieden is het niet?
Ik heb die ook toegewezen gekregen, maar hij is al heel slecht. Ik zie het wel.Grrrrrene schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:
[...]
Nee, niet jouw coureur, jij hebt blijkbaar een coureur gecontracteerd. Iedereen die dat niet heeft gedaan krijgt een random driver en die valt momenteel wat hoog uit (oneerlijk hoog). Anderen hebben een miljoen of meer uitgegeven voor een mindere driver, da's niet eerlijk natuurlijk![]()
Wanneer beginnen de races eigenlijk weer? Meteen vrijdag of is er een stop tussen seizoenen?
Nee, alleen als je _exact_ 3e wordt in je groep, dan ga je naar C3. Anders blijf je achter
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 15-05-2007 22:37 ]
/▌
weet ik veel, miss ga je dan naar de C2 ofzoGrrrrrene schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:34:
[...]
Nee, niet jouw coureur, jij hebt blijkbaar een coureur gecontracteerd. Iedereen die dat niet heeft gedaan krijgt een random driver en die valt momenteel wat hoog uit (oneerlijk hoog). Anderen hebben een miljoen of meer uitgegeven voor een mindere driver, da's niet eerlijk natuurlijk![]()
[...]
Nee, alleen als je _exact_ 3e wordt in je groep, dan ga je naar C3. Anders blijf je achter

Net aan 4e geworden, dus nog een seizoen C4. Gelukkig wel dik eerste in het teamklassement, dus we kunnen lekker 5,4 miljoen verdelen.
ik heb toegewezen gekregen:
coureur 208/248
Marketeer: 59
Designer: 52
Vooral die laatste had wat beter gekunt, maar op zich betere personen dan die nog beschikbaar waren aan het eind van de transfermarkt.
ik heb toegewezen gekregen:
coureur 208/248
Marketeer: 59
Designer: 52
Vooral die laatste had wat beter gekunt, maar op zich betere personen dan die nog beschikbaar waren aan het eind van de transfermarkt.
Verwijderd
Een stop helaas... 2 weken afkickenMarzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:36:
[...]
Ik heb die ook toegewezen gekregen, maar hij is al heel slecht. Ik zie het wel.
Wanneer beginnen de races eigenlijk weer? Meteen vrijdag of is er een stop tussen seizoenen?
mooi, dan kan ik men examens leren,
overigens hebben (vooral) ik en mn teammaat meer dan 10 miljoen prijzengeld binnengehaald in het teamklassement. dit puur omdat we maar een tegenteam hadden
edit: ik zie overigens net dat het hele spel ook in het nederlands is
overigens hebben (vooral) ik en mn teammaat meer dan 10 miljoen prijzengeld binnengehaald in het teamklassement. dit puur omdat we maar een tegenteam hadden
edit: ik zie overigens net dat het hele spel ook in het nederlands is
[ Voor 16% gewijzigd door Game Error op 15-05-2007 22:40 ]
Bij deze het raceverslag:
Het laatste raceweekend op Suzuka beloofde een spannende race met de ontknoping van het seizoen en de uitslag van wie er uiteindelijk zouden gaan promoveren. De nr een in de stand stond reeds op een veilig puntenaantal van 26, terwijl daarachter nog 5 teams kans maakten op de overige 2 plekken met een respectabel puntenaantal van 16, 15 , 14 en twee teams op 9 punten. Het team Luchtloper Racing had met een voorlopige derde seizoensplaats dus alles in eigen handen om te gaan promoveren.
De practise en warmup beloofden al veel goeds, met een 2e en 1e positie in de lijst. De Q leverde uiteindelijk de zoveelste 2e plaats van het seizoen op de grid op achter de nr 1 van de ranglijst.
Na een start zonder problemen heeft de coureur van Luchtloper Racing tot de 25e ronde op de 2e plaats gebivakeerd om af te wachten tot het goede moment daar zou zijn om de leidende positie te kunnen pakken. Bij de tussendoor geplande stop in de 17e ronde kwam deze plek ook niet in gevaar. In ronde 26 pakte mijn coureur de 1e plaats en buffelde volle snelheid door. Het zag er naar uit dat niets de promotie nog in gevaar kon brengen behalve mechanische problemen dan. De gehele staff bad dan ook tot de racegoden dat dit ons bespaard mocht blijven deze race.
Bij de volgende geplande stop in de 35e ronde bleef de 1e plaats in handen, al liep de concurrentie weer in.
Helaas sleten de bandjes net iets harder dan gepland, waardoor de 1e plaats in de laatste 3 ronden alsnog afgesnoept werd en het team van Luchtloper Racing uiteindelijk 3e werd.
Dit was genoeg om tot een totaal van 21 punten te komen in deze 5 races en daarmee een 2e plaats in te nemen in het kampioenschap. Hiermee was promotie veiliggesteld en kon het feest beginnen!
In het nieuwe seizoen zal het team versterkt worden met een nieuwe commercieel directeur, een nieuwe designer en een talentvolle nieuwe coureur die het team tot een hoger niveau moeten tillen in de 3e klasse. Via deze weg wil het team van Luchtloper Racing haar oude staff bedankten en natuurlijk ook haar concullega's van GoT Racing (in het bijzonder Nestor Joss
) en veel succes wensen in het volgende seizoen!
edit: iemand die ik vooral niet wil bedanken is mn lame teammaat die voor 0 punten heeft gezorgd als team, waardoor ik voor 2 punten binnen heb moeten racen (gelukkig was het nog wel winstgevend)
edit 2: DRP 86% en 14,1L brandstof over
Het laatste raceweekend op Suzuka beloofde een spannende race met de ontknoping van het seizoen en de uitslag van wie er uiteindelijk zouden gaan promoveren. De nr een in de stand stond reeds op een veilig puntenaantal van 26, terwijl daarachter nog 5 teams kans maakten op de overige 2 plekken met een respectabel puntenaantal van 16, 15 , 14 en twee teams op 9 punten. Het team Luchtloper Racing had met een voorlopige derde seizoensplaats dus alles in eigen handen om te gaan promoveren.
De practise en warmup beloofden al veel goeds, met een 2e en 1e positie in de lijst. De Q leverde uiteindelijk de zoveelste 2e plaats van het seizoen op de grid op achter de nr 1 van de ranglijst.
Na een start zonder problemen heeft de coureur van Luchtloper Racing tot de 25e ronde op de 2e plaats gebivakeerd om af te wachten tot het goede moment daar zou zijn om de leidende positie te kunnen pakken. Bij de tussendoor geplande stop in de 17e ronde kwam deze plek ook niet in gevaar. In ronde 26 pakte mijn coureur de 1e plaats en buffelde volle snelheid door. Het zag er naar uit dat niets de promotie nog in gevaar kon brengen behalve mechanische problemen dan. De gehele staff bad dan ook tot de racegoden dat dit ons bespaard mocht blijven deze race.
Bij de volgende geplande stop in de 35e ronde bleef de 1e plaats in handen, al liep de concurrentie weer in.
Helaas sleten de bandjes net iets harder dan gepland, waardoor de 1e plaats in de laatste 3 ronden alsnog afgesnoept werd en het team van Luchtloper Racing uiteindelijk 3e werd.
Dit was genoeg om tot een totaal van 21 punten te komen in deze 5 races en daarmee een 2e plaats in te nemen in het kampioenschap. Hiermee was promotie veiliggesteld en kon het feest beginnen!
In het nieuwe seizoen zal het team versterkt worden met een nieuwe commercieel directeur, een nieuwe designer en een talentvolle nieuwe coureur die het team tot een hoger niveau moeten tillen in de 3e klasse. Via deze weg wil het team van Luchtloper Racing haar oude staff bedankten en natuurlijk ook haar concullega's van GoT Racing (in het bijzonder Nestor Joss
edit: iemand die ik vooral niet wil bedanken is mn lame teammaat die voor 0 punten heeft gezorgd als team, waardoor ik voor 2 punten binnen heb moeten racen (gelukkig was het nog wel winstgevend)
edit 2: DRP 86% en 14,1L brandstof over
[ Voor 4% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 15-05-2007 23:12 ]
Ja, ik had voor de race mijn teammate nog de setup doorgegeven, daardoor was hij wat competatiever, maar zijn bijdrage was ook 0 punten...Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 22:48:
Verslag van mijn race:
Ik begon op de 4e plaats, maar dankzij een rekenfout (?) van jwisgerhof werd ik al snel 3e omdat hij een ronde voor zijn pitstop stilviel. Daarna was het weer het bekende rijden in een gat tussen de top2 en het gepeupel daarachter. Het ging redelijk hetzelfde als de race hiervoor: de nummers 1, 2 en 3 eindigden in dezelfde ronde (met mij op bijna een minuut achterstand ofzo), nummer 1 en 2 binnen een seconde. De rest zal op 1 lap of meer achterstand. Het was heel spannend tussen GeePee en H van der Net dit keer, maar GeePee kon ondanks z'n boostlaps aan het eind niet genoeg dichterbij komen en eindigde binnen een seconde van de nummer 1: H vd Net.
Mijn coureur lijkt een probleem te hebben met het rijden van races, want de kwalificatie enzo gaan altijd goed, maar de race is altijd minstens een seconde langzamer. Erg jammer, want de auto is steeds goed qua setup. Ook de bandentactiek heb ik aardig door: ik wisselde beide keren toen de coureur net 1 of 2 laps "tyres are worn out" aangaf. Ook de brandstof was dit keer beter uitgerekend. Met een veiligheidsfactor van 3% hield ik 18.8 liter over aan het eind. Die veiligheidsfactor gaat volgende keer naar 1%, dan zal ik een paar liter overhouden, vermoed ik
Edit: Ik weet nu ook waarom ik die driver niet heb gekregen. Als je in de lijst met drivers op de naam van een driver klikt waar je op geboden hebt, krijg je de actuele minimumprijs. Die prijs is van van alles afhankelijk, onder andere van het aantal biedingen. Maar... Hier zit de fout dan: als je bij je biedingen (boven die lijst met rijders) klikt op dat edit knopje, zie je rechts ook een vraagprijs. Die prijs wordt _niet_ geupdate. Dat lijkt me een bug, aangezien het nogal verwarrend is wat een driver nu vraagt. Ik klikte nml op dat potloodje om te editen en eventueel meer te bieden, maar daar was de vraagprijs dus veel lager dan in werkelijkheid.
[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 15-05-2007 23:19 ]
M'n eerste race liep lekker, beetje jammer alleen dat m'n coureur niet net even wat meer gas gaf aan het onderlinge verschil (0.001s) op de finish te zien... (of is zo'n klein verschil niet bijzonder
)
Pos Manager Laps Gap Front Lap Time Fastest Pits
1 M.Eijgelaar 72 1:18.705 1:17.116 4
2 B.Elvé 72 0.001 0.001 1:18.337 1:17.353 2
Uiteindelijk maar 5,4 liter brandstof over, wat wel netjes is voor zo'n eerste race denk ik.
Pos Manager Laps Gap Front Lap Time Fastest Pits
1 M.Eijgelaar 72 1:18.705 1:17.116 4
2 B.Elvé 72 0.001 0.001 1:18.337 1:17.353 2
Uiteindelijk maar 5,4 liter brandstof over, wat wel netjes is voor zo'n eerste race denk ik.
[ Voor 4% gewijzigd door BertusG op 15-05-2007 23:45 ]
Yesssssss, race gewonnen!!!
ben dus op het randje nog 3e in de eindstand geworden, dus promotie!!
en aangezien G28 best competatief was, verheug ik me op het volgende seizoen! ik had een kleine 14 liter over, en een drp van 92% (!!!!)
ben dus op het randje nog 3e in de eindstand geworden, dus promotie!!
If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!
in 4 races 2 engines dood
niet leuk meer! en wederom na een boost lap, snelste tijd en toen boem engine dood.
Alles ging goed, lag netjes 2e, vlak voor 1e pitstop banden bijna versleten dus precies op tijd de pit en ook benzine zat minder dan 10 liter in dus ook goed geplanned maar het mocht niet baten!
Oja en een drp van 80% ook niet erg slecht dacht ik
Alles ging goed, lag netjes 2e, vlak voor 1e pitstop banden bijna versleten dus precies op tijd de pit en ook benzine zat minder dan 10 liter in dus ook goed geplanned maar het mocht niet baten!
Oja en een drp van 80% ook niet erg slecht dacht ik
[ Voor 7% gewijzigd door BigB op 15-05-2007 23:32 ]
Verwijderd
crap... vorige race ging lekker totdat:
25 car lost some of aerodynamic elements.
serieus wat pech gehad de laatste races...
proficiat met de overwinning vinny!
-edit-
mooie driver toegewezen gekregen trouwens:
Tim Thind [15705], 28 years old
From Thailand flag: Thailand
Motivation 100, Form 100
25 car lost some of aerodynamic elements.
serieus wat pech gehad de laatste races...
proficiat met de overwinning vinny!
-edit-
mooie driver toegewezen gekregen trouwens:
Tim Thind [15705], 28 years old
From Thailand flag: Thailand
Motivation 100, Form 100
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2007 08:19 ]
Oeps..race gewonnen en gepromoveerd. Dat was niet helemaal de bedoeling zeg maar. Best wel vervelend, want met een crappy driver (tenminste als die bug opgelost wordt). Het meest vervelende vind ik nog dat ik als teamgoal voor me designer en marketing mannetje het kampioenschap heb gedaan. Dat is nu niet helemaal realistisch meer ben ik bang....
Verwijderd
Glansrijk kampioen geworden. Na gister een strakke race te hebben gereden, kwam ik als eerste over de streep.
Constructeurs kampioenschap gewonnen. Niks te klagen dus
Op naar de C3 waar ik veel competitie verwacht. Nu maar hopen dat ik een geschikt teammaatje kan vinde.
Constructeurs kampioenschap gewonnen. Niks te klagen dus
Op naar de C3 waar ik veel competitie verwacht. Nu maar hopen dat ik een geschikt teammaatje kan vinde.
Bij deze alle promovendi gefeliciteerd, alle expres niet promovendi ook gefeliciteerd en op naar volgend seizoen
* Joss , die hoopt dat er GoTers in de C3G14 komen
* Joss , die hoopt dat er GoTers in de C3G14 komen
Wanneer gaan we meer te horen krijgen over de datum vd 1e race en groepsindeling etc.?
(kan niet wachten, oh waarom toch die pauze...)
Als ik het wist... zou ik het zeggen.Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:45:
Wanneer gaan we meer te horen krijgen over de datum vd 1e race en groepsindeling etc.?
Het is eigenlijk nooit constant geweest zover ik heb begrepen. Er worden altijd wel wat bugs opgelost en de ene keer duurt het 1.5 week, de andere keer 2 of 3 weken. Het zij zo... Helaas

Hoop iig dat we binnen een week de nieuwe groepindeling te zien krijgen en de suppliers hopelijk. Dan kan ik albast met de financien gaan puzzelen
Would be nice, dan kunnen we ons in ieder geval weer heerlijk gaan verkneukelen aan het aankomend seizoen. Rekenen, plannen, teampjes vormen en onszelf rijk rekenen en flink met elkaar soebatten over verschillende mogelijkheden en....
*geeft zichzelf een mep om te kappen met dagdromen*
*geeft zichzelf een mep om te kappen met dagdromen*
Nou, als iedereen dan toch aan het patsen is met hun driver en overige team: dit staat voorlopig bij mij op de loonlijst, al zal die driver ongetwijfeld nog veranderen...:
Dit team kost me zo'n 3,7M per race
Ik had een goedkopere driver op het oog, vandaar dat het met die random driver wat minder goed uitvalt
Functie | Naam | Skill |
Driver | Jin Amati | DQP: 242 DRP: 291 |
Designer | Martina Wietzes | 77 |
C.Director | Haruki Wendlinger | 77 |
Dit team kost me zo'n 3,7M per race
[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 16-05-2007 11:42 ]
Ik mag toch echt hopen dat die random drivers aangepast worden, want die allemaal structureel beter dan wat er uberhaupt te koop was in de markt. Dan zou je wel heel zwaar gestraft worden voor het feit dat je wél een driver hebt gecontracteerd...
Verder wel prima staff Grrrrene, goed voor elkaar
Ik hoop het ook, maar dan wil ik wel alsnog een gecontracteerde driver, want ik had een goede driver moeten contracteren, ware het niet dat er een bug in dat hele systeem zit. Ik vind het ook erg vervelend dat er vanuit de spelleiding niet echt op gereageerd wordt. Gewoon een "bug bevestigd, we gaan eraan werken, geen zorgen" zou al voor wat rust zorgen
Verwijderd
Niet zo janken johGrrrrrene schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:58:
Ik hoop het ook, maar dan wil ik wel alsnog een gecontracteerde driver, want ik had een goede driver moeten contracteren, ware het niet dat er een bug in dat hele systeem zit. Ik vind het ook erg vervelend dat er vanuit de spelleiding niet echt op gereageerd wordt. Gewoon een "bug bevestigd, we gaan eraan werken, geen zorgen" zou al voor wat rust zorgen
Hey, 'k ben zielig en niemand komt me troosten 
Ik merk nu trouwens wel hoe verslavend dit spel is, ik zit continu te zoeken naar opties die nog ingesteld kunnen worden, maar volgens mij heb ik met het aan het werk zetten van m'n designer, m'n auto repareren en een sponsorcontract ondertekenen ben ik er wel
Ik merk nu trouwens wel hoe verslavend dit spel is, ik zit continu te zoeken naar opties die nog ingesteld kunnen worden, maar volgens mij heb ik met het aan het werk zetten van m'n designer, m'n auto repareren en een sponsorcontract ondertekenen ben ik er wel
waar kan je zien hoeveel brandstof je nog overhad aan het einde van de race? kan het nergens vinden bij 'race report'...
en is het handig je auto te repareren nu, aangezien je een nieuwe seizoen binnen gaat over (twee?) weken? 'krijg' je dan niet een geheel nieuwe auto?
en designen: ik heb mijn mechnics etc. maar aan het werk gezet, geen idee of dit nut heeft, maar goed...
en is het handig je auto te repareren nu, aangezien je een nieuwe seizoen binnen gaat over (twee?) weken? 'krijg' je dan niet een geheel nieuwe auto?
en designen: ik heb mijn mechnics etc. maar aan het werk gezet, geen idee of dit nut heeft, maar goed...
Race Report, en dan helemaal rechtsonderin.B-Force schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:38:
waar kan je zien hoeveel brandstof je nog overhad aan het einde van de race? kan het nergens vinden bij 'race report'...
Verwijderd
Rechtsbovenin bij Race Report zie je een tabelletje met rondes, daar kan je ook overheen gaan, dan laat ie ook zien hoeveel fuel je nog had in die rondeAngeloonie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:46:
[...]
Race Report, en dan helemaal rechtsonderin.
Je auto wordt niet automagisch (B-Force schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 12:38:
ik heb me ook maar is geregistreerd. Het is wel even afwachten wat ik ervan vind want wil je meekomen met zo'n spel moet je er wel tijd insteken. Ik hoop dat het me bevalt en dat ik dan nog vele races mag winnen
Zoveel tijd hoef je er niet eens in te steken, eigenlijk hoef je alleen op dinsdagmiddag en vrijdagmiddag even online te komen om je rondjes te rijden en je te kwalificeren. Voor de rest heeft het totaal geen zin om op andere dagen nog dingen te doen, als dat eigenlijk niet uitkomt. Qua aantal testrondjes word je toch in financiële zin beperkt door je budget
Je stapt trouwens IMO wel op het ideale moment in hoor, helemaal aan het begin van het seizoen, als de races nog moeten starten
Zo voorkom je dat anderen al een race met z'n 2-en of 3-en hebben gereden en al 10pt voorliggen
[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 16-05-2007 16:20 ]
Verwijderd
Ik steek er anders wel redelijk wat tijd inGrrrrrene schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 16:19:
Zoveel tijd hoef je er niet eens in te steken, eigenlijk hoef je alleen op dinsdagmiddag en vrijdagmiddag even online te komen om je rondjes te rijden en je te kwalificeren. Voor de rest heeft het totaal geen zin om op andere dagen nog dingen te doen, als dat eigenlijk niet uitkomt. Qua aantal testrondjes word je toch in financiële zin beperkt door je budgetJe stapt trouwens IMO wel op het ideale moment in hoor, helemaal aan het begin van het seizoen, als de races nog moeten starten
Zo voorkom je dat anderen al een race met z'n 2-en of 3-en hebben gereden en al 10pt voorliggen
wou het net zo zeggen, maarja hier heb je dan wel weer een groep autisten bij elkaar natuurlijk
lol wist niet dat je vanzelf een andere coureur kreeg toegewezen, heb nu zelf wat, het is beter dan die van marz man maar een topper is hij nu ook weer nietLuuk_Luchtloper schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:52:
Ik mag toch echt hopen dat die random drivers aangepast worden, want die allemaal structureel beter dan wat er uberhaupt te koop was in de markt. Dan zou je wel heel zwaar gestraft worden voor het feit dat je wél een driver hebt gecontracteerd...
Owen Aston [5166], 32 jaar oud
Uit United Kingdom vlag: United Kingdom
Motivatie 20, Vorm 100
DQP: 141
DRP: 203
kost me nog
Duur contract 17 races
Contract duurt nog 17 races
Salaris per race 750.600
Winst bonus 754.420
Punten bonus 65.000
ook
ook vind ik dat onderhandelen voor een coureur maar wazig, duurt te lang enzo...
heb verder wel een goed team
Marketing is 28 met 61
en designer is 83 en 45
alleen die laatste z'n motivatie is nul, hoeveel maakt dat uit en hoe snel word dat weer wat moois qua getal?
ik zit overigens zeker wel het hele jaar nog aan die *piep* coureur vast, wat een bug, dat je z'n veel te goede coureur krijgt /mening en dat je de bovenste paar (waarom eigenlijk niet? is dat die 'bug' waar grrrrene 't over heeft?) niets kan aanbieden
[ Voor 11% gewijzigd door GoldenSample op 16-05-2007 17:53 ]
Dat je die bovenste paar niks kan aanbieden zal wel komen omdat die al een contract hebben bij een concurrent. Bij onze league waren er ook een paar die al vergeven waren, maar da's niet die bug waar ik het over heb. Leuk team heb je trouwens verder. Een designer van 83 betekent dat je icm je ingenieurs heel wat uurtjes in het verbeteren van je auto kunt steken
Marketing van 61 is weer wat minder bijzonder, maar als je eenmaal wat goede contracten hebt, zul je daar weinig last meer van hebben
Dit topic is gesloten.