Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.269 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 21:24
TafkaT schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:06:
ik doe nu ook mee als Pieter van den Heuvel in C4G40.
Ben in mijn vorige race 2e geworden ondanks een geexplodeerde motor een paar rondes voor het einde. Dit zegt wel veel over mijn concurrenten ben ik bang :)
Hey rustig aan he :P Ik werd wel eerste in de klasse (B. Rietveld is me :D kan ik dat ook laten aangeven in de OP: B-Force = B. Rietveld = c4g40) Maar idd, die concurrenten :P

Ik had een DRP van 25% (niet naar gekeken eerste race, 'vergeten' :P) zegt idd wel wat over de concurrentie ;) Zie net in de quali dat ik maar 60% had :(

Je hebt trouwens geluk dat jij de enige was die de eerte race hebt gereden: 10 gratis punten... Nu maar even zorgen dat ik die koppositie van je overneem ;)

[ Voor 14% gewijzigd door B-Force op 14-05-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hoeveel pitcrew/mechanics/engineers hebben jullie eigenlijk zoal?

Ik heb van elk 10 en het valt best mee hoeveel het kost. In vergelijking met Hattrick heb je best veel geld te besteden als beginner. Is meer crew noodzakelij/rendabel/verstandig?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nog een vraag: mijn huidige coureur (waarmee ik ben begonnen) heeft nog een contract voor 1 race.
Dat is dus morgen. Daarna is hij weg?

Ik heb een bod gedaan op een coureur, maar de beslissingen inzake onderhandelingen worden altijd op zondagavond genomen. Zit ik dan vrijdag zonder coureur?

[ Voor 21% gewijzigd door Captain Pervert op 14-05-2007 13:53 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:49:
Hoeveel pitcrew/mechanics/engineers hebben jullie eigenlijk zoal?

Ik heb van elk 10 en het valt best mee hoeveel het kost. In vergelijking met Hattrick heb je best veel geld te besteden als beginner. Is meer crew noodzakelij/rendabel/verstandig?
Heb het maximale op dit moment. Redenering: Dan train je ze gelijk al voluit, komt later altijd handig van pas. En het verschil tussen 10 of 20 pitcrew is 100.000 per race, das niets :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:12:
[...]

Heb het maximale op dit moment. Redenering: Dan train je ze gelijk al voluit, komt later altijd handig van pas. En het verschil tussen 10 of 20 pitcrew is 100.000 per race, das niets :>
Same here.

Ik zie net dat mn beide concurrenten voor promotie op een seconde achter me gekwalificeerd hebben en 4/5 plaatsen achter me staan op de grid. Jammer dat ik dan weer 2e sta en niet pole, maar goed. Mijn promotiekansen zien er dus goed uit, mits het autootje heel blijft natuurlijk (*klop klop, afkloppen natuurlijk*)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:27
Goed, tijd om me maar eens te melden dacht ik zo.

Hans vd Net @ C4G33. Laatste race ging perfect, 10 punten ! Maar nu komt het promotiespook wel weer om de hoek. Was niet van plan om naar C3 te verhuizen. Voor volgend seizoen ook geen driver kunnen signen, ondanks het feit dat ik aan zijn eisen voldeed. Weet iemand of dit nog is te herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:40:
Hoe zit dat trouwens met suppliers voor volgend seizoen? Ik wil een ander bandenmerk, kan daar volgens dat blauwe vierkantje bij "suppliers" ook meteen een keuze maken voor volgend seizoen, maar als ik op "OK" klik bij een merk krijg ik de foutmelding dat ik al een versnellingsbakfabrikant voor volgend seizoen heb (wat niet zo is).
Dat scherm is eigenlijk nog een kopie van V1. Tegenwoordig kan je suppliers pas contracteren bij het begin van het nieuwe seizoen. Verder heeft die pagina geen info (jouw actuele suppliers info vind je op de testpagina).
Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:29:
Kan je aan het begin van het seizoen al op een nieuwe driver gaan "bieden"? Dus 2 races met je prutdriver waarna jouw beoogde driver het over neemt?
Staat in de OP.
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 01:09:
[...]
Maar had jij onder het minimum bedrag geboden dan? Want ik weet zeker dat ik daar _fors_ overheen geboden had en in de re-negotiating fase heb ik nog 's gekeken wat hij nu precies wilde en mijn initiele bod zat daar ruim boven. Als ik nu een klote driver krijg, heb ik een probleem en ga ik mijn pitstop strategie zo aanpassen dat ik in C4 blijf. Ik weet trouwens niet wat je in C3 gaat verdienen per race, kan Joss daar wat over zeggen? Als ik naar C3 ga en ik kom niet meer bijna iedere race op het podium, heb ik een probleem als de inkomsten per race niet sowieso al hoger zijn.
Ik weet niet wat fors in jouw ogen is en of je misschien niet een typfout hebt gemaakt of wellicht dat de coureur meer vroeg per punt en jij dat niet wilde geven. Laatste mogelijkheid is natuurlijk dat het een 'bug' is. Overigens kan een coureur na de initiele status zijn vraag verhogen!

Raceinkomen scheelt volgensmij niet veel; 4M standaard als je start en 100.000 voor elke plek die je boven de 30e plaats eindigt. Verder de Q bonus hetzelfde geloof ik. Je winst haal je vooral uit:
1. Hogere cup-bonus
2. Hogere team-bonus
3. Veel betere sponsoraanbiedingen
BigB schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:00:
Misschien ben ik echt super scheel maar ik zie nergens waar je je eigen driver een nieuw contract kan aanbieden??
Zie OP.
3xNix schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:46:
Hoe zit dat eigenlijk met 2 mensen op 1 IP nummer.... word dat in de gate gehouden ofzo?
Zoals ik in C4G38, en m'n broertje in C4G29.

Hoe zit dat precies?
Wordt volgensmij niet streng op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
mhans: Jij had op dezelfde coureur als ik geboden, als jij ook genoeg had geboden weet ik niet wat er mis is gegaan, want een van ons tweeën zou hem toch moeten hebben dan. Ik weet 100% zeker dat ik genoeg heb geboden, meer dan hij vroeg zelfs. Als jij dat ook hebt gedaan... Naja, ik snap het gewoon niet. Misschien dat Joss wat kan uitleggen over dit probleem?

En ja, promoveren wil ik ook niet, zeker niet nu ik zo'n default (lees: crappy) coureur toegewezen ga krijgen :(
Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:57:
[...]

Dat scherm is eigenlijk nog een kopie van V1. Tegenwoordig kan je suppliers pas contracteren bij het begin van het nieuwe seizoen. Verder heeft die pagina geen info (jouw actuele suppliers info vind je op de testpagina).
OK, prima. Dan doe ik dat na komende race wel.
[...]

Ik weet niet wat fors in jouw ogen is en of je misschien niet een typfout hebt gemaakt of wellicht dat de coureur meer vroeg per punt en jij dat niet wilde geven. Laatste mogelijkheid is natuurlijk dat het een 'bug' is. Overigens kan een coureur na de initiele status zijn vraag verhogen!
Ik heb gisteravond om 23 uur nog aan m'n vriendin laten zien hoe dat werkt. Ik had zo'n 10% boven alle punten van hem geboden. Hij vroeg (geloof ik) 1.6 miljoen en ik bood 1,75 miljoen per race ofzo. Ik weet het niet exact meer qua bedragen, maar ik weet echt 100% zeker da thet geen tikfouten waren. 't Was nml de enige coureur waarbij ik in de negotiating fase zat en dit was dus m'n enige kans. Die wilde ik niet verprutsen door een tikfout of zuinig gedoe om een paar k te besparen per race :) Ook gezien het feit dat mhans hem ook niet heeft kunnen contracteren, vermoed ik dat hier een fout is gemaakt. De kans dat we beiden eenzelfde fout maken is wel erg klein. Heb iig een bug gemeld op het forum van F1Time.
Raceinkomen scheelt volgensmij niet veel; 4M standaard als je start en 100.000 voor elke plek die je boven de 30e plaats eindigt. Verder de Q bonus hetzelfde geloof ik. Je winst haal je vooral uit:
1. Hogere cup-bonus
2. Hogere team-bonus
3. Veel betere sponsoraanbiedingen
Hmm, nog een reden om nog een jaarjte C4 te doen dus. Hoeveel beter zijn die sponsoraanbiedingen dan? Mijn aanbiedingen liggen nu ergens rond de 450.000/425.000/25000 en na onderhandelingen wat hoger.

[ Voor 67% gewijzigd door Grrrrrene op 14-05-2007 15:05 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:59:
Hmm, nog een reden om nog een jaarjte C4 te doen dus. Hoeveel beter zijn die sponsoraanbiedingen dan? Mijn aanbiedingen liggen nu ergens rond de 450.000/425.000/25000 en na onderhandelingen wat hoger.
Dit zijn de waarden die voor mij ongeveer gelden:
Slechte run: 425k | 450k | 40k
Gemiddeld: 500k | 550k | 45k
Goede run: 700k | 575k | 50k

Overigens heb je in de C3 ook een sponsor meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 14-05-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Aha, dan is C3 het misschien toch wel waard :) Ik krijg net een ingame message van een van de beheerders dat de transactie wordt onderzocht. Ik ben benieuwd. Als toch blijkt dat ik onderboden heb, begrijp ik er echt geen bal meer van.

[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 14-05-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:12:
Aha, dan is C3 het misschien toch wel waard :) Ik krijg net een ingame message van een van de beheerders dat de transactie wordt onderzocht. Ik ben benieuwd. Als toch blijkt dat ik onderboden heb, begrijp ik er echt geen bal meer van.
Jon is working on it, ik zie het.
Ik hoop voor je dat je hem alsnog krijgt, ookal laat dat Hans dan nog zonder driver.

Overigens denk ik niet dat je met zo'n coureur/designer/director in de C4 moet blijven hangen. Je zult vast wel rondkomen hoor, maar ik kan jullie echter verzekeren dat dat in de C3 ook het geval is. De competitie in de C3 is nou niet echt hoogstaand te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, als je in C3 idd een sponsor extra kunt hebben, is dat wel een argument om te promoveren. Het prijzengeld van het winnen is alleen wel erg lekker in C4 en als je je bedenkt dat er 3 C2 coureurs degraderen naar C3 komend seizoen, denk ik dat het nog wel 's erg lastig kan worden in C3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:18:
Ja, als je in C3 idd een sponsor extra kunt hebben, is dat wel een argument om te promoveren. Het prijzengeld van het winnen is alleen wel erg lekker in C4 en als je je bedenkt dat er 3 C2 coureurs degraderen naar C3 komend seizoen, denk ik dat het nog wel 's erg lastig kan worden in C3.
We zullen zien. Ik denk dat voor iedere klasse geld dat de degradanten niet super actief zijn/waren. C1 valt over te discussieren :9

We zien wel :P Als ik maar niet promoveer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is ook weer waar. Volgens Jon is het idd een bug geweest. Als het idd met de vorm te maken heeft, snap ik niet dat zijn nieuwe vraagprijs weer even hoog is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:27:
Dat is ook weer waar. Volgens Jon is het idd een bug geweest. Als het idd met de vorm te maken heeft, snap ik niet dat zijn nieuwe vraagprijs weer even hoog is |:(
Maar verder geen compensatie o.i.d.?
Klopt wel nu ik er zo over denk, want de huidige coureurs die in C4 op de markt staan, zijn voornamelijk coureurs die vorig seizoen door ons toendertijd (c1-c3) zijn gecontracteerd voor één seizoen. DQP/vorm/vraagprijs hangen dus af van de prestaties van hun huidige managers. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Geen idee over compensaties. Als de bug niet opgetreden was, had ik hem gehad. Ik vind persoonlijk dus dat ik recht heb op compensaties, maar dat is dus niet aan Jon zo te zien.

Ik heb meer geboden dan mhans, dat hebben we via ingame messages al uitgevonden. Hoe dan ook: mocht er nog een ronde komen, dan zullen we een afspraak maken dat we niet weer hetzelfde bieden op dezelfde coureur en zo weer achter het net vissen.

[ Voor 13% gewijzigd door Grrrrrene op 14-05-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:36:
Geen idee over compensaties. Als de bug niet opgetreden was, had ik hem gehad. Ik vind persoonlijk dus dat ik recht heb op compensaties, maar dat is dus niet aan Jon zo te zien.

Ik heb meer geboden dan mhans, dat hebben we via ingame messages al uitgevonden. Hoe dan ook: mocht er nog een ronde komen, dan zullen we een afspraak maken dat we niet weer hetzelfde bieden op dezelfde coureur en zo weer achter het net vissen.
Mja, maar die coureur die je ging tekenen kostte dus eigenlijk gewoon ontiegelijk veel meer geld dan je er op had geboden. Dus compensatie oké, maar die coureur voor dat geld ga je niet krijgen denk ik.

Overigens kan ik je met 99.9% zekerheid zeggen dat er geen markets meer komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:41:
[...]

Mja, maar die coureur die je ging tekenen kostte dus eigenlijk gewoon ontiegelijk veel meer geld dan je er op had geboden. Dus compensatie oké, maar die coureur voor dat geld ga je niet krijgen denk ik.

Overigens kan ik je met 99.9% zekerheid zeggen dat er geen markets meer komen ;(
Dat is wel lelijk...volgend jaar zit ik dus met een prutdriver ? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Even een herhaling van mijn vraag, want het is best belangrijk voor me :P

Mijn huidige coureur (waarmee ik ben begonnen) heeft nog een contract voor 1 race.
Dat is dus morgen. Daarna is hij weg? Ik heb een bod gedaan op een coureur waarmee de onderhandelingen nu lopen, maar de beslissingen inzake onderhandelingen worden altijd op zondagavond genomen. Zit ik dan vrijdag zonder coureur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer begint eigenlijk het nieuwe seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Captain Pervert schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:52:
Even een herhaling van mijn vraag, want het is best belangrijk voor me :P

Mijn huidige coureur (waarmee ik ben begonnen) heeft nog een contract voor 1 race.
Dat is dus morgen. Daarna is hij weg? Ik heb een bod gedaan op een coureur waarmee de onderhandelingen nu lopen, maar de beslissingen inzake onderhandelingen worden altijd op zondagavond genomen. Zit ik dan vrijdag zonder coureur?
Ben je blind? Ik ga het niet meer zeggen nu hoor. :/

Overigens begint volgend seizoen niet vrijdag, maar waarschijnlijk met een tussenstop van 1.5/2 weken (ik zie er nu al tegen op :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:54:
[...]

Overigens begint volgend seizoen niet vrijdag, maar waarschijnlijk met een tussenstop van 1.5/2 weken (ik zie er nu al tegen op :( )
Wat ben jij evil zeg... Mij een beetje verslaafd laten raken aan dit spel zo vlak voor het einde van het seizoen... gelijk weer afkicken in de " seizoensstop " :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:10:
[...]

Dit zijn de waarden die voor mij ongeveer gelden:
Slechte run: 425k | 450k | 40k
Gemiddeld: 500k | 550k | 45k
Goede run: 700k | 575k | 50k

Overigens heb je in de C3 ook een sponsor meer.
Damn, en ik heb na onderhandelen net een deal voor 3 races getekend voor 366/603/50. Was er ook niet heel blij mee, maar is natuurlijk beter dan geen sponsor...

Enne 1,5 week pauze voor het volgende seizoen.... whaaaaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:58:
[...]

Wat ben jij evil zeg... Mij een beetje verslaafd laten raken aan dit spel zo vlak voor het einde van het seizoen... gelijk weer afkicken in de " seizoensstop " :(
:X Ik zou ook niet weten hoe we dit topic levend moeten gaan houden. Meestal krijgen we wel 1/2 speeltjes (suppliers list in ieder geval :P ). Maar daar houd ik het ook niet zo lang mee uit :9
Tijd voor wat analyses dan misschien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:11:
[...]

:X Ik zou ook niet weten hoe we dit topic levend moeten gaan houden. Meestal krijgen we wel 1/2 speeltjes (suppliers list in ieder geval :P ). Maar daar houd ik het ook niet zo lang mee uit :9
Tijd voor wat analyses dan misschien :9
mmm verhalen vertellen ofzo?

Er was eens een supplier ...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:41:
[...]

Nee, dat is dus niet zo. Hij kost nog steeds ongeveer hetzelfde als daarvoor. niet ineens 2x zo duur ofzo, hoogstens 10% meer, maar ook dat niet, denk ik.
Da's dan mooi k*t. Ik neem al genoegen met een driver met minder punten, maar ik had dus een mooie deal met deze driver. 28 jaar oud, goede DQP/DRP, niet te schandalig hoog salaris... Maarja, ik zie wel wat er gebeurt. Ze moeten wel snel zijn, want anders heb ik straks dus al zo'n random driver toegewezen gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:28:

Da's dan mooi k*t. Ik neem al genoegen met een driver met minder punten, maar ik had dus een mooie deal met deze driver. 28 jaar oud, goede DQP/DRP, niet te schandalig hoog salaris... Maarja, ik zie wel wat er gebeurt. Ze moeten wel snel zijn, want anders heb ik straks dus al zo'n random driver toegewezen gekregen :/
Wat een vooroordelen zeg... misschien is die random driver wel zeer goed?! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Wat een vooroordelen zeg... misschien is die random driver wel zeer goed?! O-)
Nee :> Mijne was 170/125 geloof ik, maar je betaalt hem natuurlijk ook geen fluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, met zo'n driver zijn de verhoudingen in m'n team wel errug scheef natuurlijk. Achja, er is toch niks meer wat ik er zelf aan kan doen. Bovendien: je zult waarschijnlijk uit de huidige market een driver krijgen. Als ik zo zie wat er nog over is, is dat niet veel soeps (de 0-bids drivers nu dus). Ik had geboden op een 224/181 driver, dan wil ik geen 170/125 natuurlijk ;) Ook al vraagt hij geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:40:
Mjah, met zo'n driver zijn de verhoudingen in m'n team wel errug scheef natuurlijk. Achja, er is toch niks meer wat ik er zelf aan kan doen. Bovendien: je zult waarschijnlijk uit de huidige market een driver krijgen. Als ik zo zie wat er nog over is, is dat niet veel soeps (de 0-bids drivers nu dus). Ik had geboden op een 224/181 driver, dan wil ik geen 170/125 natuurlijk ;) Ook al vraagt hij geen drol.
Volgensmij kreeg je er geen van de markt... Maargoed, ik denk niet dat de invloed van een coureur zóó groot is dat je zelfs in de C4 niet vooruit komt :9 Met een goede wagen, setup, dqp, strategie en personeel moet je toch al een stukje van het verlies op kunnen vangen.
Ik weet het zelf echter ook niet precies, dus we zullen nog zo'n 2.5 week moeten wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, natuurlijk kun je ook met een slechte coureur goede tijden zetten, maar je hebt bij voorbaat gewoon al een achterstand waar je tegenop moet boksen. Ik denk dat ik komend seizoen gewoon zo snel mogelijk een goede coureur aan de haak probeer te slaan en bij gebrek aan beter m'n personeel een contractverlenging aanbied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:52:
Ja, natuurlijk kun je ook met een slechte coureur goede tijden zetten, maar je hebt bij voorbaat gewoon al een achterstand waar je tegenop moet boksen. Ik denk dat ik komend seizoen gewoon zo snel mogelijk een goede coureur aan de haak probeer te slaan en bij gebrek aan beter m'n personeel een contractverlenging aanbied :)
Dat valt dus echt wel mee. H. van der NEt had de slechtse coureur in de competitie en werd ruim eerste terwijl hij +/- dezelfde setup had als mij (zelfde drp etc).

Tevens is 170 DRP echt niet heel slecht dus he. Dat is maar iets minder dan mijn driver (die bij de top5 zat) van 212 die ik ook nog eens grof betaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:44:
[...]

Dat valt dus echt wel mee. H. van der NEt had de slechtse coureur in de competitie en werd ruim eerste terwijl hij +/- dezelfde setup had als mij (zelfde drp etc).

Tevens is 170 DRP echt niet heel slecht dus he. Dat is maar iets minder dan mijn driver (die bij de top5 zat) van 212 die ik ook nog eens grof betaal...
Geen garanties dat het een 170 wordt, sterker nog, ik denk dat het gemiddelde net zo goed 140 kan zijn ;) :X

Edit: heb het nog ff gecheckt :X mijne was dus 140/125 en was zo'n beetje het gemiddelde van wat er uit gedeeld werd. Dit was echter wel met lage vorm, dus het zou zo uit moeten komen op 160/170 denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 14-05-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:54:
[...]

Naaaaah :? Ik echt geen reply van jou over drivers en aflopende contracten.

Wat ik nog wel wild weten, is hoe het zit met een teammate. Kan je iemand eruit gooien? Ik heb een team gestart, en de hoogste bieder als teammate aangenomen - maar hij logt al een week niet meer in en en heeft nog geen punt gehaald :) Moet hij betalen om te blijven, komend seizoen? En als hij dat niet doet, ben ik dan van hem af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Captain Pervert schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:59:
[...]
Naaaaah :? Ik echt geen reply van jou over drivers en aflopende contracten.
:O :/
Captain Pervert schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:59:
[...]
Wat ik nog wel wild weten, is hoe het zit met een teammate. Kan je iemand eruit gooien? Ik heb een team gestart, en de hoogste bieder als teammate aangenomen - maar hij logt al een week niet meer in en en heeft nog geen punt gehaald :) Moet hij betalen om te blijven, komend seizoen? En als hij dat niet doet, ben ik dan van hem af?
Is ook een keer aan bod gekomen, maar dat is geen verwijt. Nee, teammaat kun je er niet uitgooien. Contracten worden echter ook niet (automatisch) verlengd, dus na morgen ben je van hem af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik gewoon vol ga rijden en maar zie waar het schip strand. Als ik promoveer naar C3 ist ok, als ik in C4 blijf is dat ook ok ^^

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
aangezien we allemaal wel wat punten halen, en er VEEL mensen niet actief zijn in de C3, gok ik dat we allemaal zo ongeveer promoveren ;)

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan®
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 08:25
vinnyb schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:54:
aangezien we allemaal wel wat punten halen, en er VEEL mensen niet actief zijn in de C3, gok ik dat we allemaal zo ongeveer promoveren ;)
Allemaal zal wel een beetje tegen vallen gok ik O-) Maar als het goed gaat heb ik men crew voor volgend jaar een stuk beter voor elkaar dan in de laatste races van dit seizoen.
Ik had voor de laatste race een beter kwalificatie verwacht maar daar loop ik helaas ook al weer 2 seconden (!) achter de feiten aan (hopelijk doet mijn strategie deze keer het wel en rijdt mijn coureur nu niet de vleugels aan gort)

He who laughs last.. Thinks slowest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Is nog niet bekend hoe dat opgelost wordt, maar vergeet niet dat om in iedere C3 (16 stuks) 12 man te vervangen, er 256 C4's nodig zijn. Die zijn er niet, maar dat wil niet zeggen dat dan de eerste 9 promoveren ofzo, het zal waarschijnlijk gewoon bij de eerste 3 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:14

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ik weet zeker dat ik niet promoveer aangezien me dat vrijwel onmogelijk lijkt met maar 1 race. Alhoewel het is mogelijk aangezien de hele club daar allemaal nieuw zijn :P

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-onzin 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2007 20:59 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, promotie... Als ik op de 4e plek blijf rijden zou dat zomaar kunnen gebeuren, eigenlijk ben ik er al zeker van als ik op het podium kom :) Of dat haalbaar is? Geen idee. De strategie lijkt me goed en ik heb een goede kwalificatietijd gereden, dus wie weet :D

Ik vind het wel leuk om een andere strategie te proberen dan het gros zal gaan doen, vorige keer pakte dat niet best uit en ben ik door geluk 2e geworden, deze keer hoop ik dat het wat doordachter is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhans
Benieuwd hoeveel bezine je deze keer meeneemt :P

Anyways, ik zou nog best kunnen promoveren, maar het kan even goed niet gebeuren. Ik heb het in ieder geval niet zelf in de hand. Ik heb voor komende race een andere strategie als normaal opgezet en we zien wel hoe dat uitpakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hey, vorige keer had ik 30 liter over, de keer daarvoor 60. Dit keer ga ik voor 10-15 liter. Steeds ietsjes scherper ;)

Wel grappig, ik hoor iedereen steeds over andere strategieën, straks gaan we allemaal voor dezelfde strategie :+

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 14-05-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Iets wat me trouwens zojuist opvalde is dat ik een coureur kocht die in het lijstje stond met de specs 250/171. Nu heb ik heb gestrikt en blijken zijn specs opeens maar 233/159 te zijn :s
Hoe kan dat nou gebeuren, scheelt toch een redelijk aantal punten. Voel me een beetje opgelicht door z'n coureursmakelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:09:
Hey, vorige keer had ik 30 liter over, de keer daarvoor 60. Dit keer ga ik voor 10-15 liter. Steeds ietsjes scherper ;)

Wel grappig, ik hoor iedereen steeds over andere strategieën, straks gaan we allemaal voor dezelfde strategie :+
Ik vind 10 nog wel wat aan de ruime kant hoor O-).

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:28:
Iets wat me trouwens zojuist opvalde is dat ik een coureur kocht die in het lijstje stond met de specs 250/171. Nu heb ik heb gestrikt en blijken zijn specs opeens maar 233/159 te zijn :s
Hoe kan dat nou gebeuren, scheelt toch een redelijk aantal punten. Voel me een beetje opgelicht door z'n coureursmakelaar...
Die coureur rijd nu in C3. Als zijn manager er dus een potje van maakt @ DQP % dan zal je coureur ook slechter worden :). Zelfde gebeurde met mijn driver.. van 239 naar 212 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

*gaat die manager meteen ff mailen, waar hij is g*desn**m mee bezig is*
Beetje m'n coureur verpesten. Zie nu ook ineens dat z'n motivation slechts 2 is...
Dat wordt de eerste paar races motivatie opkrikken en stats omhoog krijgen tot het betere niveau...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
DQP 89%, weer zo'n beetje standaard 5e in Q (3e keer in 4 races) en hopelijk morgen een betere race dan vorige keer. Tips over DQP na de laatste race hebben voorlopig geholpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik blijf DQP lastig vinden om in te stellen, ik volg netjes de regels in de OP, maar ik kom vaak met moeite boven de 80% uit. Dat vertaalt zich in de race ook in een niet al te beste race pace. Hopelijk lukt dat komend seizoen beter, of ik moet gewoon teammaat worden van iemand die het wel snapt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:52
DQP van je teammaat 1 op 1 overnemen heeft geen zin heb ik gemerkt, het is namelijk afhankelijk van de stats van jouw coureur. Je kan hoogstens aan de hand van zijn DQP proberen vast te stellen welk punt er op een bepaald circuit van belang is en dat als eerste verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Het is deze keer in mijn groep erg close:

1 criss real 1:31.112 +0.000 +0.000
2 Elskamp PB 1:31.350 +0.238 +0.238
3 van brienen daniel 1:32.037 +0.925 +0.687
4 Remus Daniel Filionescu 1:32.166 +1.054 +0.129
5 de Man Danny 1:32.208 +1.096 +0.042
6 de Jong Patrick 1:32.337 +1.225 +0.129
7 De Plecker Jimmy 1:32.395 +1.283 +0.058
8 Macedo Bernardo 1:32.397 +1.285 +0.002
9 verstraete jona 1:32.854 +1.742 +0.457

Nummer 1 en 2 rijden denk ik op zachtere banden, hoop dat ik dit met de pitsstops en tyre ware weer goed kan maken :)

Baal dat ik de race deze keer niet live kan volgen, word volgens mij een spannende race en hopelijk een redelijk resultaat voor mij, zodat ik een redelijke sponsor aanbieding krijg.
Vorige 2 races al mijn punten aan het onderhandelen toegekend waardoor er geen sponsors bij zijn gekomen, was weer een leerzame les :)

[ Voor 12% gewijzigd door brid op 15-05-2007 08:40 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan trouwens helemala niets vinden over de Cup. Hoe zit dat nou precies Joss, wie kunnen daar aan meedoen, wanneer is zo'n cup, etc? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
brid schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:35:

Nummer 1 en 2 rijden denk ik op zachtere banden, hoop dat ik dit met de pitsstops en tyre ware weer goed kan maken :)

Baal dat ik de race deze keer niet live kan volgen, word volgens mij een spannende race en hopelijk een redelijk resultaat voor mij, zodat ik een redelijke sponsor aanbieding krijg.
Vorige 2 races al mijn punten aan het onderhandelen toegekend waardoor er geen sponsors bij zijn gekomen, was weer een leerzame les :)
En toen was er een megacrash tussen de top vier in de eerste ronde waardoor ik eerste werd. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:07:
Ik kan trouwens helemala niets vinden over de Cup. Hoe zit dat nou precies Joss, wie kunnen daar aan meedoen, wanneer is zo'n cup, etc? :)
Dat werkt pas als een groep vanaf het begin meedraait, dus vanaf volgend seizoen voor jullie.
Na de eerste drie races wordt de stand gebruikt om een speelschema te maken (1v30, 2v29, 3v28 etc). Daarna krijg je rondes van 3 races, waarbij diegene die 2 keer boven de ander weet te eindigen, doorgaat naar de volgende ronde. Uiteindelijk hangt er een mooi prijskaartje aan, 700.000 tot 1.000.000 per ronde die je gewonnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:21:
[...]

Dat werkt pas als een groep vanaf het begin meedraait, dus vanaf volgend seizoen voor jullie.
Na de eerste drie races wordt de stand gebruikt om een speelschema te maken (1v30, 2v29, 3v28 etc). Daarna krijg je rondes van 3 races, waarbij diegene die 2 keer boven de ander weet te eindigen, doorgaat naar de volgende ronde. Uiteindelijk hangt er een mooi prijskaartje aan, 700.000 tot 1.000.000 per ronde die je gewonnen hebt.
Klinkt echt super! Krijgt je driver daar experience van? En krijg je daar inkomsten van (sponsor enzo?). En nog een vraag, begint dat dus dan ook na de 3e race van het seizoen?

Dat de normale races vrijdag+zondag zijn en dan erna nog de cup? Of.... bedoel je dat dat gewoon tijdens de gewone races gebeurd?

Sorry voor de hoeveelheid vragen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:43:
[...]

Klinkt echt super! Krijgt je driver daar experience van? En krijg je daar inkomsten van (sponsor enzo?). En nog een vraag, begint dat dus dan ook na de 3e race van het seizoen?

Dat de normale races vrijdag+zondag zijn en dan erna nog de cup? Of.... bedoel je dat dat gewoon tijdens de gewone races gebeurd?

Sorry voor de hoeveelheid vragen :9
Tijdens de normale race ;) Verder geen inkomsten, alleen dus 700k (c4) per ronde die je overleefd (maximaal 5) tot 1000k in C1

Edit: het geeft wel iets extra's als de eerste race naar de ander is gegaan en de tweede race naar jou. Dan ga je toch kijken, waar staat hij op de grid, kan ik besparen en zo hopen dat ik voor hem eindig en niet plof etc. Ik ben gestrand in de halve finale dit keer. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 15-05-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:46:
[...]

Tijdens de normale race ;) Verder geen inkomsten, alleen dus 700k (c4) per ronde die je overleefd (maximaal 5) tot 1000k in C1

Edit: het geeft wel iets extra's als de eerste race naar de ander is gegaan en de tweede race naar jou. Dan ga je toch kijken, waar staat hij op de grid, kan ik besparen en zo hopen dat ik voor hem eindig en niet plof etc. Ik ben gestrand in de halve finale dit keer. :)
Ok, thanks voor de uitleg! Lijkt me serieus best lachen om dat te volgen, geeft een extra "race" binnen de normale race :). Nu is het nog vervelender dat er 2 weken tussenzit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:57:
[...]

Ok, thanks voor de uitleg! Lijkt me serieus best lachen om dat te volgen, geeft een extra "race" binnen de normale race :). Nu is het nog vervelender dat er 2 weken tussenzit :'(
Haha, tell me something new :9 Maargoed, ik ga vanavond gewoon lekker genieten van de race.

Mijn concurrent voor #3 (promotie, die ik niet wil) heeft nog geen P/WU/Q gedaan :/ Hoop wel dat hij komt. Ik sta dus nog 1 punt op hem voor, dus ik wil gewoon onder hem eindigen, maar moet ie wel meedoen natuurlijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

brid schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 08:35:

Muhahaha >:) keep on dreaming met de soft tyres... Zal alvast verklappen dat ik redelijk zwaar ben qua brandstof en op 2 stops mik...
Ik hoop voor Exitium dat de nrs 4 en 8 de boel goed verprutsen, dan is er nog een goede kans op een promotie. Die criss is niet me te achterhalen, dus nog 2 plaatsen over en daar wil ik er graag eentje van :P
Iig succes vanavond!

edit: Lol @ Joss, je best doen om te racen en zo min mogelijk te scoren om niet te promoveren, moet ook niet gekker worden... (in dat geval zou Albers wereldkampioen worden ;))

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 15-05-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

[b]

Muhahaha >:) keep on dreaming met de soft tyres... Zal alvast verklappen dat ik redelijk zwaar ben qua brandstof en op 2 stops mik...
I
Dan rij je precies met het type band dat ik al vermoede ;)
Op soft rijden is volgens mij op de meeste banen niet te doen. Onder optimale omstandigheden moet je al een 3 stopper maken.
Als de rest van de 1:32 tijden op mediums staan heb ik een goede dag:)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Pole :D, nu maar hopen dat ik niet net als in de vorigerace uitval met te weinig brandstof |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
brid schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:21:
[...]

Op soft rijden is volgens mij op de meeste banen niet te doen. Onder optimale omstandigheden moet je al een 3 stopper maken.
Ronde drie:
Daniel van Brienen crashes and damages the car heavily.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

brid schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:21:
[...]

Klopt idd, al zou die Criss nog wel eens op softs kunnen staan... Vorige race deed ie het niet, maar de 2 daarvoor wel beide, maar dat zien we snel genoeg.

@ exitium, in een vriendelijke bui vandaag? wens het dan aan die Roemenen toe, wij Hollanders moeten elkaar steunen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Steun me maar naar een eerste plek dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Ik heb me tijdens mijn middagpauze (en tussen kwade blikken van mijn baas door) ook vlug mijn p/w/q afgehandeld. Sta daardoor op een zeer mooie 8e plek. Heb een strakke strategie uitgerekend dus de kans dat ik uitval door te weinig brandstof zit er wel in... Maar je moet het ooit eens geprobeerd hebben natuurlijk.

btw: Ik wil niet promoveren, vandaar dat ik mij niet 100% heb voorbereid.

Vind het goed dat na vandaag een beetje stilte is, vertrek donderdag toch op verlof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiff schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:31:
Ik heb me tijdens mijn middagpauze (en tussen kwade blikken van mijn baas door) ook vlug mijn p/w/q afgehandeld. Sta daardoor op een zeer mooie 8e plek. Heb een strakke strategie uitgerekend dus de kans dat ik uitval door te weinig brandstof zit er wel in... Maar je moet het ooit eens geprobeerd hebben natuurlijk.

btw: Ik wil niet promoveren, vandaar dat ik mij niet 100% heb voorbereid.

Vind het goed dat na vandaag een beetje stilte is, vertrek donderdag toch op verlof :)
Nja ik wil wel promoveren. Laat maar komen :D Kan bijna ook niet misgaan meer. Ga gewoon solide race rijden en hopelijk een podiumplekje. Dit keer staat zelfs me teammaat boven op na Quali. Hopen dat hij punten pakt. Kunnen we de 8mln constructeurs mooi verdelen.

Op naar C3 :D

1,5 week pauze.. argh far too long :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf die DQP ook maar lastig vinden. Vorige race had ik 88%... Hartstikke lekker dus :)

Nu moet ik naar China... En ik krijg hem niet boven de 66% :S :S Ook helemaal geen baaninformatie beschikbaar trouwens... Of staat dat er normaal toch maar voor de grap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:09:
Ik blijf die DQP ook maar lastig vinden. Vorige race had ik 88%... Hartstikke lekker dus :)

Nu moet ik naar China... En ik krijg hem niet boven de 66% :S :S Ook helemaal geen baaninformatie beschikbaar trouwens... Of staat dat er normaal toch maar voor de grap?
China heeft (inderdaad) 2 ver van het gemiddelde afwijkende specs voor de DQP, althans, bij mij :9

Wat je met "Ook helemaal geen baaninformatie beschikbaar trouwens" snap ik niet. De specificaties van het circuit (sharp/dynam/surface) zijn altijd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid

brid

Exitium schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:25:
Steun me maar naar een eerste plek dan. :+
Zal ik zeker doen, als jij mij steun in het behalen van een top 5 plek ;)

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:12:
[...]

China heeft (inderdaad) 2 ver van het gemiddelde afwijkende specs voor de DQP, althans, bij mij :9

Wat je met "Ook helemaal geen baaninformatie beschikbaar trouwens" snap ik niet. De specificaties van het circuit (sharp/dynam/surface) zijn altijd beschikbaar.
Ik doelde op het stukje tekst :P Wat altijd leuk is om te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:14:
[...]

Ik doelde op het stukje tekst :P Wat altijd leuk is om te lezen ;)
Ow, ja... Ik zou graag wat schrijven over de circuits, want de meeste informatie is nogal oud (zie bijvoorbeeld Barcelona, waar staat dat Spanje nog geen wereldkampioen F1 heeft... Volgensmij heeft Alonso er al 2 op zak :9 ).
Ik zal eens met de maker gaan praten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
hoe zit het trouwens nou met dat teamgeld? gaat dat naar de team eigenaar? word dat automatisch verdeelt? ik ben namelijk 2e rijden (wel de betere :P) maar ik kan niet vinden waarneer ik het geld van mijn 1 naar laatste race, toen ik 2e werd, zou moeten hebben gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Game Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:39:
hoe zit het trouwens nou met dat teamgeld? gaat dat naar de team eigenaar? word dat automatisch verdeelt? ik ben namelijk 2e rijden (wel de betere :P) maar ik kan niet vinden waarneer ik het geld van mijn 1 naar laatste race, toen ik 2e werd, zou moeten hebben gekregen...
Wordt automatisch over de twee manager verdeeld (50/50), na het seizoen inderdaad.

Geld voor iedere wedstrijd dat jij krijgt vind je uiteraard gewoon op de Balance pagina.

[ Voor 11% gewijzigd door Joss op 15-05-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Game Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:39:
Dat krijg je na het seizoen (vanavond is de laatste race).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
kijk dat is mooi, dan kan ik dat geld stoppen in een nieuwe coureur. C manager en designer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:09:

Race jij toevallig ook in C4G30? Ik rijd nu ook op China vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
wat kan ik trouwens aan mn grip problemen doen? mijn coureur zeurt bij elke race in elke sector over te weinig grip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Game Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:57:
wat kan ik trouwens aan mn grip problemen doen? mijn coureur zeurt bij elke race in elke sector over te weinig grip...
Niet teveel naar hem luisteren ;). Tenzij hij voor reporting een skill van 100 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

brid schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:14:
[...]

Zal ik zeker doen, als jij mij steun in het behalen van een top 5 plek ;)
Ik steun wel, als ik dan maar 2e mag worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Laten we gewoon het hele podium bezetten met z'n drieën. ^^

Kan 'm tijdens het raiden (WoW) gelukkig weer live volgen. Raidavonden zijn onder meer dinsdag en vrijdag dus zit vrijwel altijd goed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Voor je setup moet je niet naar je coureur luisteren, maar naar die groene balkjes. Als je daar goed over nadenkt heb je binnen 10-15 ronden een hele goede setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Die raceweekend verslagjes van races die al voorbij zijn kun je later zeker niet meer inzien? Ik heb wel alle raceverslagen bewaard, maar niet die raceweekend dingen waar het testen, warmup en qualificatie in staan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Die sla ik zelf op in Excel omdat je daar idd niet bij kan komen na een race (als dat wel zo is, ben ik heel benieuwd hoe dat dan wel kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:58:
Die raceweekend verslagjes van races die al voorbij zijn kun je later zeker niet meer inzien? Ik heb wel alle raceverslagen bewaard, maar niet die raceweekend dingen waar het testen, warmup en qualificatie in staan.
Dat kan wel (sorry Grrrrrrrrrrrrrene), maar ze zijn goed verstopt :9
Klik op je naam rechtsboven > klik op detailed stats in het midden > klik links op Stats (onder DRP average) > Klik op de naam van de grandprix > klik rechts op race report, moet je wel supporter zijn/blijven (ookal is nog niet bekend hoeveel dat gaat kosten).

Let wel, de grafieken zijn niet van die race, maar van je laatste race. Dat is nog niet opgelost.

M'n concurrent is nog steeds niet langs geweest... Nog maar 3 uur :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 15-05-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:06:
[...]

Dat kan wel (sorry Grrrrrrrrrrrrrene), maar ze zijn goed verstopt :9
Klik op je naam rechtsboven > klik op detailed stats in het midden > klik links op Stats (onder DRP average) > Klik op de naam van de grandprix > klik rechts op race report, moet je wel supporter zijn/blijven (ookal is nog niet bekend hoeveel dat gaat kosten).

Let wel, de grafieken zijn niet van die race, maar van je laatste race. Dat is nog niet opgelost.

M'n concurrent is nog steeds niet langs geweest... Nog maar 3 uur :'(
Thanks, maar dat is volgens mij alleen het race report. Ik bedoel het raceweekend waar je tijden, vleugel en suspension enzo in staan van het testen en de qualificatie.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnyb
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
het wordt wel spannend vanavond...

stand in kamioenschap:
1 Silva Rubens 25
2 Visscher Paul 25
3 Eijkenbroek Richard 20
4 Kaluškevius Vytenis 19
5 Blanken V. 19
6 Dinkela Vincent 18

kwalificatie
1 Silva Ruben 1:10.813 +0.000
2 Eijkenbroek Richard 1:11.190 +0.377
3 Dinkela Vincent 1:11.252 +0.439
4 Weerman Kevin 1:11.278 +0.465
5 Kaluškevius Vytenis 1:11.422 +0.609
6 Blanken V.1:11.713 +0.900

succes gasten! :9~

[ Voor 7% gewijzigd door vinnyb op 15-05-2007 15:43 ]

If you let them fuck you, there will be no foreplay. Rest assured, they'll screw you complete, 'till your ass is blue and grey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:40:
[...]

Thanks, maar dat is volgens mij alleen het race report. Ik bedoel het raceweekend waar je tijden, vleugel en suspension enzo in staan van het testen en de qualificatie.
Ohja, sorry, verkeerd gelezen :9 Die kan je inderdaad niet terug vinden.

@vinnyb; leuk, vanalles kan nog gebeuren. Nummer 1 en 2 niet promoveren bijvoorbeeld. Erg leuk dan, zo'n laatste race :)

[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 15-05-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:05
vinnyb schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:42:

stand in kamioenschap:
1 Silva Rubens 25
2 Visscher Paul 25
3 Eijkenbroek Richard 20
4 Kaluškevius Vytenis 19
5 Blanken V. 19
6 Dinkela Vincent 18

kwalificatie

Gaat zeker spannend worden! Ik was bijzonder verrast met mijn 2e kwalificatietijd, dus ik hoop dat ik die plek kan vasthouden.
Heb volgens mij nu aardige berekeningen gemaakt voor de fuel en tyre wear, dus vanavond maar eens kijken of ik er een beetje goed bij zit.
Misschien vallen de eerste 3 wel uit met engine / gearbox en weet ik veel wat voor problemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

vinnyb schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:42:

stand in kamioenschap:
1 Silva Rubens 25
2 Visscher Paul 25
3 Eijkenbroek Richard 20
4 Kaluškevius Vytenis 19
5 Blanken V. 19
6 Dinkela Vincent 18

kwalificatie

Ik wil niet eens promoveren dus mij maakt het niet uit wat ik doe :+

Wel jammer dat ik de pole kwijt ben geraakt, terwijl ik in de practice en warmup sneller was :+ Ik moet sowieso 3 punten meer halen dan Richard Eijkenbroek wil ik 3e worden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
als ik 3e word, promoveer ik dan? en zoja, waarheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Game Error schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:55:
als ik 3e word, promoveer ik dan? en zoja, waarheen?
Je promoveert, naar de C3. Welke groep wordt binnen nu en 2 weken bekend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Misschien een stomme vraag maar ik zie dat veel mensen hun data ook in excell bewaren. Nu is de vraag natuurlijk wat voor soort data houdt je erin bij? Lijkt me wel handig om te weten zodat ik een idee heb wat ik zeker moet opschrijven en bewaren.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Yagermeister schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:27:
Misschien een stomme vraag maar ik zie dat veel mensen hun data ook in excell bewaren. Nu is de vraag natuurlijk wat voor soort data houdt je erin bij? Lijkt me wel handig om te weten zodat ik een idee heb wat ik zeker moet opschrijven en bewaren.
Je kan van alles bewaren, zo gek als je zelf wilt
Setups van ieder circuit; vleugels/suspension/gears. DQP, DRP, consumptie. Tijden per circuit, verlies bij slecht weer, verandering setup bij veranderend weer. Vooruitgang van je coureur, van je personeel. Financiën, testresultaten, resultaten van design.

You name it, you save it :)

* Joss is blij! De nummer 4 is net online gekomen met nog een half uur tegaan en staat in de P al een seconde voor mij :) Nu maar hopen dat hij de race ook finisht natuurlijk (en boven mij, in de punten! :9 )
Hij houdt het wel erg spannend. Met 12 minuten te gaan moet ie de kwali en race orders nog doen :/

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 15-05-2007 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:34:
[...]

Je kan van alles bewaren, zo gek als je zelf wilt
Setups van ieder circuit; vleugels/suspension/gears. DQP, DRP, consumptie. Tijden per circuit, verlies bij slecht weer, verandering setup bij veranderend weer. Vooruitgang van je coureur, van je personeel. Financiën, testresultaten, resultaten van design.

You name it, you save it :)

* Joss is blij! De nummer 4 is net online gekomen met nog een half uur tegaan en staat in de P al een seconde voor mij :) Nu maar hopen dat hij de race ook finisht natuurlijk (en boven mij, in de punten! :9 )
Hij houdt het wel erg spannend. Met 12 minuten te gaan moet ie de kwali en race orders nog doen :/
Ik snap wel wat je allemaal kan saven 8)7. Mijn vraag was echter wat houden jullie bij?

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Yagermeister schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:12:
[...]
Ik snap wel wat je allemaal kan saven 8)7. Mijn vraag was echter wat houden jullie bij?
Waarom zou je het van een ander willen weten? Iedereen is hier pas net bezig (ik ook pas 15 weken). Ik doe bijna al het bovenstaande iig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yagermeister

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Joss schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:19:
[...]

Waarom zou je het van een ander willen weten? Iedereen is hier pas net bezig (ik ook pas 15 weken). Ik doe bijna al het bovenstaande iig :9
Ik zou het graag willen weten zodat we elkaar toch een beetje kunnen helpen aangezien dingen zoals setups etc geheim worden gehouden. Daarbij geeft het de nieuwelingen ook een idee van alles wat je kunt bijhouden of wat handig is om bij houden.

-Te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
wat irritant zeg, die mensen die last minute kwalificeren, ik helemaal blij met mn pole, aan er in het laatste uur nog 2 mensen (dik) overheen, waarvan 1 die een seconde sneller is dan mij. nu maar hopen dat ze elkaar eruit rijden ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Yagermeister schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:27:
[...]

Ik zou het graag willen weten zodat we elkaar toch een beetje kunnen helpen aangezien dingen zoals setups etc geheim worden gehouden. Daarbij geeft het de nieuwelingen ook een idee van alles wat je kunt bijhouden of wat handig is om bij houden.
Maar ik zeg juist; je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, omdat je aan ieder opgeslagen data iets kunt hebben. Bijvoorbeeld progress van je coureur, maar als je er niet veel tijd in wilt steken hoef je dat niet te doen, want echt belangrijk is het niet.
Belangrijkste voor jezelf is setup, beetje DQP (omdat die toch erg verschilt). Misschien wel handig om design in de gaten te houden, in verband met optimale verdeling enzo. Voor de rest, zoals ik al zei, je kunt er zoveel tijd in steken als je wilt.

Edit: En ik ben onderweg voor de laatste race van het seizoen :) Nu maar hopen dat het goed komt, zoals ik het wil.

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 15-05-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
ik moet nog n uur wachten...

[ Voor 163% gewijzigd door Game Error op 15-05-2007 19:11 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.