mhans: Jij had op dezelfde coureur als ik geboden, als jij ook genoeg had geboden weet ik niet wat er mis is gegaan, want een van ons tweeën zou hem toch moeten hebben dan. Ik weet 100% zeker dat ik genoeg heb geboden, meer dan hij vroeg zelfs. Als jij dat ook hebt gedaan... Naja, ik snap het gewoon niet. Misschien dat Joss wat kan uitleggen over dit probleem?
En ja, promoveren wil ik ook niet, zeker niet nu ik zo'n default (lees: crappy) coureur toegewezen ga krijgen

Joss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:57:
[...]
Dat scherm is eigenlijk nog een kopie van V1. Tegenwoordig kan je suppliers pas contracteren bij het begin van het nieuwe seizoen. Verder heeft die pagina geen info (jouw actuele suppliers info vind je op de testpagina).
OK, prima. Dan doe ik dat na komende race wel.
[...]
Ik weet niet wat fors in jouw ogen is en of je misschien niet een typfout hebt gemaakt of wellicht dat de coureur meer vroeg per punt en jij dat niet wilde geven. Laatste mogelijkheid is natuurlijk dat het een 'bug' is. Overigens kan een coureur na de initiele status zijn vraag verhogen!
Ik heb gisteravond om 23 uur nog aan m'n vriendin laten zien hoe dat werkt. Ik had zo'n 10% boven alle punten van hem geboden. Hij vroeg (geloof ik) 1.6 miljoen en ik bood 1,75 miljoen per race ofzo. Ik weet het niet exact meer qua bedragen, maar ik weet echt 100% zeker da thet geen tikfouten waren. 't Was nml de enige coureur waarbij ik in de negotiating fase zat en dit was dus m'n enige kans. Die wilde ik niet verprutsen door een tikfout of zuinig gedoe om een paar k te besparen per race

Ook gezien het feit dat mhans hem ook niet heeft kunnen contracteren, vermoed ik dat hier een fout is gemaakt. De kans dat we beiden eenzelfde fout maken is wel erg klein. Heb iig een bug gemeld op het forum van F1Time.
Raceinkomen scheelt volgensmij niet veel; 4M standaard als je start en 100.000 voor elke plek die je boven de 30e plaats eindigt. Verder de Q bonus hetzelfde geloof ik. Je winst haal je vooral uit:
1. Hogere cup-bonus
2. Hogere team-bonus
3. Veel betere sponsoraanbiedingen
Hmm, nog een reden om nog een jaarjte C4 te doen dus. Hoeveel beter zijn die sponsoraanbiedingen dan? Mijn aanbiedingen liggen nu ergens rond de 450.000/425.000/25000 en na onderhandelingen wat hoger.
[
Voor 67% gewijzigd door
Grrrrrene op 14-05-2007 15:05
]