Beste mensen,
wellicht kan iemand mij uit de droom helpen. Ik heb afgelopen donderdag een snelheidsverhoging aangevraagd van ipb-basic naar ipb-extra. Vanochtend kon ik niet meer internetten, maar na een reset van mijn sx551 leek alles weer als vanouds. Vlgs mij zijn er vannacht een aantal parameters in de experia box aangepast. Het lijkt er zelfs op dat het geheel een piepklein beetje sneller is geworden dan voorheen.
Mijn vraag is nu, moet ik hier nu uit concluderen dat de aktie voor de snelheidsverhoging is afgerond, of is dit slechts een eerste stap.
Mijn huidige params in de exp box luiden:
ADSL Line
Status: Cable connected
Line mode: G.992.3 (ADSL2)
Maximum line rate: 7514 kbps (downstream) / 1031 kbps (upstream)
Noise margin: 6 dB (downstream) / 9 dB (upstream)
Line attenuation: 14 dB (downstream) / 13 dB (upstream)
Output power: 19 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)
Ik vind dit namelijk nog wel heel erg magertjes voor een 80 euro/maand abbo.
Kan b.v. iemand met een "extra" abonnement en adsl2 mij zijn waarden eens geven.
wellicht kan iemand mij uit de droom helpen. Ik heb afgelopen donderdag een snelheidsverhoging aangevraagd van ipb-basic naar ipb-extra. Vanochtend kon ik niet meer internetten, maar na een reset van mijn sx551 leek alles weer als vanouds. Vlgs mij zijn er vannacht een aantal parameters in de experia box aangepast. Het lijkt er zelfs op dat het geheel een piepklein beetje sneller is geworden dan voorheen.
Mijn vraag is nu, moet ik hier nu uit concluderen dat de aktie voor de snelheidsverhoging is afgerond, of is dit slechts een eerste stap.
Mijn huidige params in de exp box luiden:
ADSL Line
Status: Cable connected
Line mode: G.992.3 (ADSL2)
Maximum line rate: 7514 kbps (downstream) / 1031 kbps (upstream)
Noise margin: 6 dB (downstream) / 9 dB (upstream)
Line attenuation: 14 dB (downstream) / 13 dB (upstream)
Output power: 19 dBm (downstream) / 12 dBm (upstream)
Ik vind dit namelijk nog wel heel erg magertjes voor een 80 euro/maand abbo.
Kan b.v. iemand met een "extra" abonnement en adsl2 mij zijn waarden eens geven.