Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
Ik ben op zoek naar een nieuwe MP3..
nou sprak me de Slimline MP3 van de Aldi speler wel aan..

-1.8'' TFT-display
-MP3, WMA en AMV en JPG, BMP
-e-book en voice recordingfunctie
-Ingebouwde FM-radio
-Interne oplaadbare lithiumbatterij
-8mm
-batterij-oplader, hoesje, hoofdtelefoon en armband

nu gaat het hier me vooral om, Kleurenscherm, JPG en BMP, e-book, FM radio en de standaard 3 jaar garantie..
maar is zijn die Interne batterijen lastig? of zijn er andere nadelen aan deze MP3? natuurlijk als ik een écht goede mp3 wil moet ik wat meer dan €50 neer leggen, maar volgens mij heeft deze wel een goede prijs/kwaliteit ratio..?
of is er een betere mp3 met zulke functies?

Ashen Shugar

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:07
specs zijn leuk, maar hoe heet het dingetje?

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 20:26
Zonder de product naam kunnen we niet veel..
Met een beetje Googlen kwam ik hier op tweakers weer uit..
Bedoel je deze: Mp3-speler Slimline ?

En ik denkd at daar dus alles in staat wat jij wou weten, en dat was mijn eerste hit op google, kreeg hem zo snel dat ik dacht dat ik weer in dit topic was beland. :D

http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

[ Voor 43% gewijzigd door Onno_Devine op 09-05-2007 18:06 ]

• Kwabbernoot
ja, maar dan de nieuwe..

van de Aldi, Slimline mp3 speler, 2GB

(die artikelen heb ik al gelezen, maar is de ouwe versie)

[ Voor 32% gewijzigd door Kwabbernoot op 09-05-2007 18:07 ]

Verwijderd

over batterijen: ik heb zo'n goedkoop blokker ding oplaadbaar vanaf pc en stopcontact de batterij gaat 2/3 dagen mee (3 uur luisteren per dag) zo'n mp3 speler gaat toch wel 1.5 jaar mee denk ik iig je batterij voordat ie sneller leeg raakt en op den duur is je batterij gewoon "op" (ik bedoel dat ie dan binnen 5 minuten leeg is)

voordeel: geen batterijen verwisselen

nadeel: ze raken een keer "op" :)

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-11 20:26
Dus precies de zelfde, alleen dan ipv 1GB geheugen 2GB?
Tja dan kan je alsnog in dat topic kijken die ik net poste..
Zal dan niets uit maken.

• Kwabbernoot
+ fm radio.. (1 van de dingen waarnaar ik zocht) maar ik zocht vooral of dit ding wel een goede prijs/klasse ratio heeft..

[edit]
toch nog wat gemist:

Difrnce MP1100

[ Voor 28% gewijzigd door Kwabbernoot op 09-05-2007 18:11 ]

• Kwabbernoot
oke, nu vind ik dit:
praktisch hetzelfde? alleen andere naam..
Difrnce MP-1100 MP-3 speler

Klik op de afbeelding om te vergrotenDifrnce MP-1100 is een supercompleet portable entertainmentsystem met MP3/video/foto afspeelmogelijkheid. Ook kan dit apparaat e-books inladen en de ingebouwde microfoon in samenwerking met de hoofdtelefoon, aangesloten op de PC, geeft al de benodigde zaken voor VOIP (Voice Over Internet Protocol). Zoals Skype. Met FM-tuner.Sudoko spelletjes zijn tevens mogelijk.

*USB 2.0 version with capacity: 1GB
*1.5" screen; 65,000 full-color OLED display
*Electronic album and picture browse
*Multi formats support: MP1, MP2, MP3, WMA, WMV, ASF, WAV etc.
*ID-3 tag support with repeat, follow-read and contrast function
*Built-in FM radio
*Super-long and VOX voice digital recording from mic or radio
*7EQ: Normal/ Rock/ Pop/ Classic/ Soft/ Jazz/ DBB
*13 languages support: English/ French/ German/ Italian/ Spanish/ Portuguese/ Swedish/
Czech/ Dutch/ Danish/ Polish/ Japanese/ Chinese
*Lithium rechargeable battery playing up to 8-10 hours
*Additional functions: Password setting/ 9 folder support
*Electronic file storable and readable
*Unit size: 90.4*40.7*8.7mm, weight: 45g
Productcode: MP-1100
Verwijderingsbijdrage: €0.00
Prijs: € 69.95
maar is het nu slim om die van de Aldi te halen? of raden jullie dat sterk af?

[ Voor 3% gewijzigd door Kwabbernoot op 09-05-2007 18:19 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat definiëer jij als slim? Persoonlijk zou ik niks bij de Aldi halen omdat het kwalitatief bijna nooit goed is.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

RoD schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:31:
Wat definiëer jij als slim? Persoonlijk zou ik niks bij de Aldi halen omdat het kwalitatief bijna nooit goed is.
Dat hangt er maar heel erg vanaf wat jij als kwalitatief goed definieert. Je betaalt niet veel, dus het zal best minder kunnen zijn, maar het voordeel is wel dat als het defect is, je gewoon een nieuwe gaat halen ipv het moet laten maken, omdat het zonde is om het weg te gooien.

En de prijs/kwaliteitverhouding kan best goed zijn.

@RoD: Ik snap jouw voorkeur wel, maar jouw stelling over het feit of iets kwalitatief wel of niet goed is bij de aldi houdt gewoon geen stand. Dat jij liever iets duurders koopt, waarvan je denkt dat het beter is, is natuurlijk een persoonlijke keuze (die ik zelf ook gemaakt heb) Maar een Ipod kopen is daarentegen misschien wel stommer dan deze kopen, omdat die gewoon duur zijn, maar qua kwaliteit niet beter zijn dan bijv de Samsungs en de Creatives..)

[ Voor 29% gewijzigd door Hann1BaL op 09-05-2007 18:52 ]

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik koop liever in één keer een goed product dan een plastic baggerding bij de Aldi te kopen, wat te weinig features heeft en slecht geluid. Maar zoals ik al zei, dat is mijn persoonlijke mening. Als jij liever low budget stuff koopt, bijvoorbeeld vanwege je lage eisen, dan kan dat best. Vandaar mijn vraag: Wat definiëert de TS als slim?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:05

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik raad alle goedkope dingen AF. Om 1 grote reden, de snelheid en logica van zon apparaat. Je kan namelijk nooit de normale dingen doen. Bijvoorbeeld scrollen door mappen moet je speciale toetsencombinatie's intypen of anders. Er zit bijvoorbeeld geen normale volume knop op, je zal dus vanuit het menu een toetsencombinatie in moeten drukken om alleen al het geluid aan te krijgen.

Mijn advies: spaar door en koop een fatsoenlijk apparaat( een Samsung YP-Z5F bijvoorveeld die gaan binnenkort in de aanbieding want de opvolger is al gepresenteerd)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Kwabbernoot
Sparen hoeft niet.. maar ik hoef niet zoveel geld uit te geven voor (naar mijn idee) maar iets betere/handigere spelers.
maar ik zal is verder googlen..
jammer dat die Samsung geen FM tuner heeft..

[ Voor 13% gewijzigd door Kwabbernoot op 09-05-2007 18:58 ]

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ashen Shugar schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:56:
Sparen hoeft niet.. maar ik hoef niet zoveel geld uit te geven voor (naar mijn idee) maar iets betere/handigere spelers.
maar ik zal is verder googlen..
jammer dat die Samsung geen FM tuner heeft..
Moet je beter zoeken ;), die samsung heeft wel degelijk een FM tuner. Anders heb ik een of andere special edition met FM tuner

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Kwabbernoot
:| echt?

dan staat het hier niet bij..
http://www.vergelijk.nl/m...ung/yp_z5_2gb/specs.rhtml

maargoed, mss weten jullie toevallig een geschikte voor mij dan..

graag met:
FM radio
<€100
JPEG
Kleurenscherm
*ebook/agenda
strak design
en natuurlijk MP3 :P

[ Voor 44% gewijzigd door Kwabbernoot op 09-05-2007 19:10 ]

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ik zou zelf ook niet voor een goedkope MP3 speler gaan. Natuurlijk kan het kwalitatief best in orde zijn. Het ligt eraan wat je eisen zijn. Mijn broer heeft ooit een goedkope ipod kloon gehad. Ding was na nog geen half jaar kaduuk en de snelheid is ook ver te zoeken. Was zelf van plan om een SAMSUNG YP K3JQB ZWART 2GB te kopen. Maar op dit moment vind ik het zonde van m'n geld, aangezien ik nog een prima MP3 speler heb. (Archos Gmini XS100)

• Kwabbernoot
wat zien jullie dan als goedkoop?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ik zie net dat die hele lijst niet zo goed inmekaar zit ;). Kijk zelf ook maar. 1 en 2 GB word doormekaar gehaald en de informatie is onvolledig.

Volgens MP3man.nl heeft hij wel degelijk FM radio:
http://www.mp3shop.nl/product/24855
Volgens mijzelf ook ;). Je moet alleen wel andere dopjes kopen. Standaard rommel is niet om aan te horen

• Kwabbernoot
dat hoor ik vaker jah over MP3's :P

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:06

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Het is wel een wat duurdere speler, maar voor 159 euro heb je:
Creative zen microphoto 8 GB.

Mensen zijn positief over de geluidskwaliteit. De oordopjes zijn gewoon erg goed en bijv veel beter dan de oordopjes die bij de Ipod zitten.

Daarnaast kan die prima jpegbestanden weergeven op het oledschermpje.
FM tuner zit er op.

Eigenlijk alles wat je wenst. Ook een hoop ruimte voor muziek.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ashen Shugar schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:02:
:| echt?

dan staat het hier niet bij..
http://www.vergelijk.nl/m...ung/yp_z5_2gb/specs.rhtml

maargoed, mss weten jullie toevallig een geschikte voor mij dan..

graag met:
FM radio
<€100
JPEG
Kleurenscherm
*ebook/agenda
strak design
en natuurlijk MP3 :P
Mja, ik denk dat je je beter eerst even kunt verdiepen in wat er allemaal te krijgen is en wat reviews lezen. Dit schiet niet op zo. Bepaal eerst eens wat je precies in een speler zoekt qua features, er zijn namelijk talloze spelers aan te wijzen die aan deze eisen voldoen. Alleen ebook/agenda zal wat lastig worden, maar ik vraag me af waarom je dat zoekt in een dergelijk klein spelertje (want daar lijk je wel naartoe te willen)

Goed startpunt is om even de DAP.db erbij te pakken.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Heb zelf Samsung YPZ5F (de F staat voor FM) er zijn ook versie op internet zonder F die stuk voordeliger zijn maar mp3shop heeft voor 119 nu 2GB is echt goed aanbod of ga anders gelijk voor de 4GB voor iets meer. Je kunt van alles mee behalve video/flash. Voor de rest alles en qua accu zeker geen 35-39uur maar iets van 15-20uur afhankelijk hoe je het LCD licht insteld (lager = lager verbruik) LCD scherm verbruikt sowieso stukken meer van je accu dan oudere mp3 players zonder.
Samsung YP-Z5 FQ (2GB) / FAB (4GB)

Nadeel van Diffrnce en Slimline is dat ze mega snel leeg zijn en qua kwaliteit kun je ook niet veel verwachten. Kijk dan eerder voor iets duurder zoals Samsung YPZ5 of Sandisk Sansa ( [Flash] Sandisk Sansa e250, e260 & 270 ) ofwel Dane-Elec Meizu miniplayer (169 voor 4GB met video) http://www.mp3shop.nl/pro...iniplayer-4-gb-black.html die ik achteraf best had willen aanschaffen ivm video support.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

funrider schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:16:Nadeel van Diffrnce en Slimline is dat ze mega snel leeg zijn en qua kwaliteit kun je ook niet veel verwachten.
Deze spelers ken ik toevallig en ehh... het zijn niet bepaald apparaten die super betrouwbaar zijn inderdaad en de werking ervan is ook wazig.Ow ja : Dit heb je officieel niet van mij :X
Kijk dan eerder voor iets duurder zoals Samsung YPZ5 of Sandisk Sansa ( [Flash] Sandisk Sansa e250, e260 & 270 ) ofwel Dane-Elec Meizu miniplayer (169 voor 4GB met video) http://www.mp3shop.nl/pro...iniplayer-4-gb-black.html die ik achteraf best had willen aanschaffen ivm video support.
Heb zelf een 20 GB Samsung en die is inderdaad toppie alleen worden ze denk ik niet meer verkocht en zijn erg duur voor de topicstarter :)
Die Dane-Elec kan je trouwens beter vergeten en een Archos van 40 GB nemen voor 30 € meer !!
Zelf had ik bijna de 80 GB versie van de Archos gekocht als extra naast mijn Samsung :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

wat dacht je van de creative zen v plus dan? onder de 100 euro en een kwalitatief mooie speler dacht ik zo. ende plus heeft ook een fm radio.

http://www.mp3shop.nl/pro...en-v-plus-2-gb-black.html

• Kwabbernoot
had ik idd al gezien jah :) die of SAMSUNG YP K3JQB ZWART 2GB

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-11 20:39
Ik zou als ik jou was idd de ZVP (Zen V Plus) nemen. Dit is de beste speler op dit prijspunt. Imo, uiteraard.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

• Kwabbernoot
oke, bedankt voor de info allemaal :)

denk dat ik hier nog wel ff rondblijf hangen (op dit forum)..
had er al eerder van gehoord (via www.OGame.nl) maar dacht dat het een Game Clan forum was..

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Mijn advies speler van de Aldi laten liggen

-Heel onlogische indeling van hetmenu, vreselijk irritant.
-Na 10 minuten deden mijn vingers zeer van de te kleine knoppen
-Geluid wat eruit kwam was slecht.
-Radio die erin zit konden ze net zo goed weglaten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Kwabbernoot
oke.. daar was ik na een paar post van jullie al uit :P

50 euro voor zon aldi ding of 80 bij Bol.com voor een nette creative

(http://www.nl.bol.com/is-...rer=ADVNLGOO0020170746pat)

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 05:55

Coldcat

HODL

Ashen Shugar schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:39:
oke.. daar was ik na een paar post van jullie al uit :P

50 euro voor zon aldi ding of 80 bij Bol.com voor een nette creative

(http://www.nl.bol.com/is-...rer=ADVNLGOO0020170746pat)
Klopt inderdaad, maar het is heel persoonlijk.

Zelf hoef ik geen zooi te kopen. Nee ik betaal liever twee keer zoveel voor iets wat goed is dan dat ik er later achterkom dat dit toch niet was wat ik wou hebben.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Kwabbernoot
50 of 80 maakt met nog zo heel veel uit als ik daar een duidelijk betere voor krijg..
maar ik ga geen 200 euro neerleggen voor een mp3 :P

enal helemaal geen Ipod! :P

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:39:
wat dacht je van de creative zen v plus dan? onder de 100 euro en een kwalitatief mooie speler dacht ik zo. ende plus heeft ook een fm radio.

http://www.mp3shop.nl/pro...en-v-plus-2-gb-black.html
Mijn ervaring met Creative spelers :

- Drivers nodig die niet goed worden onderhouden.
- MTP Devices 9 van de 10 keer dus geen UMS maar gekloot met Media Player :/

2 Dingen die mij in ieder geval bij Creative vandaan houden. Als je hiermee kan leven is het een redelijke keus.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Kwabbernoot
enige negatieve dus?

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat vind jij? Niet iedereen vindt MTP slecht werken, dus het hoeft geen nadeel te zijn. Persoonlijk vind ik MTP ook niks, maargoed.
En of dat het enige nadeel is, hangt ook puur van jezelf af. Je kiest een speler toch aan de hand van eigen eisen?

• Orky
  • Laatst online: 25-07-2013
Ik heb dus die van de Aldi gekocht, en mijn eerste indruk is dat er niets mis mee is. YMMV

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb zelf een creative Zen sleek.

de nadelen is dat je idd een driver nodig hebt. ik gebruik verder het programma om m'n muziek d'r op te zetten en playlists te maken. Verder kun je dus geen mappen maken maar zul je alles goed moeten Taggen, als je dat goed voor elkaar hebt is het niet z'n probleem (kost 1x wat tijd, daarna bijhouden en dan is 't prima, maar echt afspeel lijsten luisteren doe ik toch niet.).
Verder willen de spelers heeeel soms vast lopen, dan is het ff reseten en weer verder luisteren.

• Ra_gdd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-11 00:39

Ra_gdd

-= Nigga on tha Trigga =-

Voor MP3-speler zou ik kijken naar Iaudio.

Ik heb de Iaudio X5 60 GB.
Heb laatst een Iaudio U3 gekocht voor iemand.

Voordelen:
- Shitload aan bestandstypen die worden ondersteund
- Firmware is upgradebaar
- Eenvoudige bediening om muziek op te zetten (zoals een USB-stick, geen extra software vereist)
- Goede, intuiteive en simpele bediening van de speler.
- Mooie look
- Zeer goede geluidsweergave.
- Radio en recorder inclusief
- Zeer goede scherm met nuttige info

Nadelen:
- Meegeleverde koptelefoon is niet van beste kwaliteit (vervangen door Sennheiser koptelefoon)
- Prijs voor sommige

http://www.tweakers.net/gallery/92748/sys / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11563" / http://www.tweakers.net/gallery/sys/11561

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Ra_gdd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:24:
Voor MP3-speler zou ik kijken naar Iaudio.

Ik heb de Iaudio X5 60 GB.
Heb laatst een Iaudio U3 gekocht voor iemand.

Voordelen:
- Shitload aan bestandstypen die worden ondersteund
- Firmware is upgradebaar
- Eenvoudige bediening om muziek op te zetten (zoals een USB-stick, geen extra software vereist)
- Goede, intuiteive en simpele bediening van de speler.
- Mooie look
- Zeer goede geluidsweergave.
- Radio en recorder inclusief
- Zeer goede scherm met nuttige info

Nadelen:
- Meegeleverde koptelefoon is niet van beste kwaliteit (vervangen door Sennheiser koptelefoon)
- Prijs voor sommige
Ben het met je eens ik heb ook de X5 alleen dan de 20GB. Scherm is nu al wel wat achterhaald, maar alsnog prima. Oordopjes zijn aardig, maar moet je vervangen door de heerlijke shure e4's! Of sennheiser als je budget wat minder is :) Je moet er dus nog 30 euro bij optellen.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.