Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand aanvullende informatie of ervaring met de vanaf morgen te koop-zijnde mp3-speler van de Aldi?
MP3 speler slimline 1 GB
per stuk 49.99
• met 1.8" display
• voor muziek (MP3, WMA),
films (SMV) en foto's
(JPG, BMP)
• e-book en voicerecordingfunctie
• interne oplaadbare
lithiumbatterij
• incl. batterij-oplader, USB-kabel,
siliconenbeschermhoesje,
hoofdtelefoon en CD met software
Afbeeldingslocatie: http://aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_51/BILD04.JPG

Bijvoorbeeld: Hoe lang doe je met de batterijen? enz.

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:32
Dit lijkt me meer een aanbieding voor deze RUBRIEK
(Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen)

Hoewel Aldi geen slechte supermarkt is zou ik niet voor een MP3 speler naar de Aldi gaan. Gewoon even doorsparen en een (veel) betere MP3 speler zoeken. Er staat info genoeg over wat goed is en niet in het Portable Media Devices topic zodat je daar een keuze kunt maken, afhankelijk van je budget want kwaliteit heeft z'n prijs. ;)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je kunt beter iets meer betalen en dan een kwalitatief goed flash DAPje kopen. Video's ga je er toch niet op kijken met de brakke codecsupport en het matige scherm.

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-11 08:46
Difrnce MP1100
het is een standaard model mp3-spelertje, maar deze heeft wel 3 jaar garantie hhhmz vreemd voor een ding dat het meestal niet meer dan een jaar uithoud.

BUH

Verwijderd

Topicstarter
Maar zou deze hetzelfde probleem hebben als de Difrnce MP1100 met die oordopjesingang? Hij is voor de kerst, mocht ietsuitzoeken voor 50 eu;) Na een jaar koop ik denk toch wel weer een andere. Oordopjes vind ik alleen wel belangrijk, die moeten iig goed zijn.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Problemen met koptelefoonaansluitingen is iets wat veel budgetspelers kennen. Zal bij deze dus niet veel anders zijn. Dat wil overigens niet zeggen dat de kans op een defecte speler nu ineens heel erg groot is. Slechts "groter" dan bij een kwaliteitsspeler.

Goeie oordoppen kun je wel vergeten. Wat er bij dergelijke spelers bijzit is het minste van het minste.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

RoD schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:24:
Goeie oordoppen kun je wel vergeten. Wat er bij dergelijke spelers bijzit is het minste van het minste.
Inderdaad. Voor de prijs van die hele speler kan je pas aardige oortjes krijgen :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dan zou ik toch iets kiezen waar je wat langer plezier van gaat hebben. Zo'n een speler lijkt wel leuk. Maar voor dat geld kan je niet verwachten dat je een product krijgt dat net zo goed is als een merk MP3-speler van €150.
Dus na een tijdje merk je dat het eigelijk een kut ding is en dat je er niet veel aan hebt of hij gaat kapot. Bijvoorbeeld die 'video functie', denk je dat je daar volwaardige HD beelden van krijgt?

edit:
Huh :?, sinds wanneer heeft GoT een edit-knop?

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 19-12-2006 23:37 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:32
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:20:
Maar zou deze hetzelfde probleem hebben als de Difrnce MP1100 met die oordopjesingang? Hij is voor de kerst, mocht ietsuitzoeken voor 50 eu;) Na een jaar koop ik denk toch wel weer een andere. Oordopjes vind ik alleen wel belangrijk, die moeten iig goed zijn.
Dan zou ik voor die € 50 maar een wat leuke oordopjes kopen. Dan heb je weliswaar nog geen MP3 speler maar wel goede dopjes. Daarna even doorsparen voor de rest...
Zie voor oordopjes het topic over oordopjes.
Ik heb zelf de Sennheiser CX300 in-ear dopjes. Kosten rond de € 40. Niet goedkoop maar ook niet te duur. Je hebt natuurlijk altijd nog duurder.
Als je geen in-ear wilt zijn er natuurlijk ook nog genoeg andere mogelijkheden, ik wil je niet perse oordopjes aansmeren. Een leuke en goede MP3 speler is de Cowon iAudio U2 (1 GB). Kost rond de € 100. Misschien wat boven het budget maar wel een klasse beter dan de bovenstaande speler. Zeker in combinatie met goede dopjes.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
speelduur van apparaat is ook niet al teveel (als ie zelfde specs heeft als DIFRNCE MP1100).. +/- 5 uur audio (en dan moet denk ik wel light lcd uitzetten) zie o.a. hier.
Zou dan toch beter even doorsparen voor bijv. Sandisk Sansa 200 reeks of Samsung YPZ5F 1,2 GB vanaf 100-150 euro zwaar langere accuduur en nog vele andere voordelen (behalve dat je een echt merkt hebt) maar ja het kost dan ook wel wat meer..
Pagina: 1