Gisteren een mp4 speler bij de Mediamarkt gekocht voor 59 eurotjes.:)
Ik kreeg een krantje door de brievenbus gefrommeld met daarin een Difrnce MP1100 mp3 speler.
plaatje:

Het formaat is 90.4x40.7x8.7mm, ongeveer net zo groot dus als een iPod Nano.
Specs:
*USB 2.0 version with capacity: 128MB/ 256MB/ 512MB/ 1GB/ 2GB
*1.5" screen; 65,000 full-color OLED display
*Electronic album and picture browse
*Multi formats support: MP1, MP2, MP3, WMA, WMV, ASF, WAV etc.
*ID-3 tag support with repeat, follow-read and contrast function
*Built-in FM radio
*Super-long and VOX voice digital recording from mic or radio
*7EQ: Normal/ Rock/ Pop/ Classic/ Soft/ Jazz/ DBB
*13 languages support: English/ French/ German/ Italian/ Spanish/ Portuguese/ Swedish/
Czech/ Dutch/ Danish/ Polish/ Japanese/ Chinese
*Lithium rechargeable battery playing up to 8-10 hours
*Additional functions: Password setting/ 9 folder support
*Electronic file storable and readable
*Unit size: 90.4*40.7*8.7mm, weight: 45g
De eerste kennismaking valt tegen, op het minicdtje staat "Windows 98" terwijl in de gebruiksaanwijzing staat dat daarop de software staat die nodig is om .AMV bestanden te maken, tevens is de schijf nodig om te formatteren en firmware te installeren. Het cd-tje tegen beter weten toch maar geprobeerd maar helaas geen succes.
Op zoek naar de website van de fabrikant, helemaal nakka. Verder zoeken dan maar naar vergelijkbare apparaten met een ander "merknaam". Een paar uur later was 't raak, ik vond de fabrikant, ze heet Shenzhen YAGU Electronic Technology Co., Ltd.
Op de website vond ik ook originele (nieuwere) software die wel werkte.
Hierna wat filmpjes omgezet, geen wereldschokkende kwaliteit maar het ziet er aardig uit.
Helaas geeft 't apparaat geen albumart weer maar daarnaast krijg je er wel een 230 Volt USB oplader bij maar weer geen hoesje
Verders kan ik er nog weinig over zeggen behalve dat de bediening even wennen is, er is zitten 5 knoppen op de voorkant en daar moet je 't mee doen, ik had liever gezien dat er een draaiknop op zat zodat je niet als een bezetene hoeft te blijven klikken als je naar muziek zoekt.
O, en er zit Suduku op.
Zijn er nog andere mensen die dit apparaat gekocht hebben?
Ik kreeg een krantje door de brievenbus gefrommeld met daarin een Difrnce MP1100 mp3 speler.
plaatje:

Het formaat is 90.4x40.7x8.7mm, ongeveer net zo groot dus als een iPod Nano.
Specs:
*USB 2.0 version with capacity: 128MB/ 256MB/ 512MB/ 1GB/ 2GB
*1.5" screen; 65,000 full-color OLED display
*Electronic album and picture browse
*Multi formats support: MP1, MP2, MP3, WMA, WMV, ASF, WAV etc.
*ID-3 tag support with repeat, follow-read and contrast function
*Built-in FM radio
*Super-long and VOX voice digital recording from mic or radio
*7EQ: Normal/ Rock/ Pop/ Classic/ Soft/ Jazz/ DBB
*13 languages support: English/ French/ German/ Italian/ Spanish/ Portuguese/ Swedish/
Czech/ Dutch/ Danish/ Polish/ Japanese/ Chinese
*Lithium rechargeable battery playing up to 8-10 hours
*Additional functions: Password setting/ 9 folder support
*Electronic file storable and readable
*Unit size: 90.4*40.7*8.7mm, weight: 45g
De eerste kennismaking valt tegen, op het minicdtje staat "Windows 98" terwijl in de gebruiksaanwijzing staat dat daarop de software staat die nodig is om .AMV bestanden te maken, tevens is de schijf nodig om te formatteren en firmware te installeren. Het cd-tje tegen beter weten toch maar geprobeerd maar helaas geen succes.
Op zoek naar de website van de fabrikant, helemaal nakka. Verder zoeken dan maar naar vergelijkbare apparaten met een ander "merknaam". Een paar uur later was 't raak, ik vond de fabrikant, ze heet Shenzhen YAGU Electronic Technology Co., Ltd.
Op de website vond ik ook originele (nieuwere) software die wel werkte.
Hierna wat filmpjes omgezet, geen wereldschokkende kwaliteit maar het ziet er aardig uit.
Helaas geeft 't apparaat geen albumart weer maar daarnaast krijg je er wel een 230 Volt USB oplader bij maar weer geen hoesje
Verders kan ik er nog weinig over zeggen behalve dat de bediening even wennen is, er is zitten 5 knoppen op de voorkant en daar moet je 't mee doen, ik had liever gezien dat er een draaiknop op zat zodat je niet als een bezetene hoeft te blijven klikken als je naar muziek zoekt.
O, en er zit Suduku op.
Zijn er nog andere mensen die dit apparaat gekocht hebben?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 05:23 ]