Eerste reactie he, waarschijnlijk had ik inderdaad beter kunnen remmen, en ik weet ook wel dat diegene achter mij fout is (daar gaat het me helemaal niet om).Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 03 september 2008 @ 15:08:
[...]
Dat snap ik nooit heMensen die niet durven te remmen omdat er iemand achter ze zit
![]()
Punt 1: Diegene achter je remt ook maar gewoon, punt 2, als hij je raakt is het zijn fout...
"Ja ik heb mijn auto, mijn fysieke en de mentale gezondheid van mijn vriendin/vrouw/kinderen/ouders echt compleet de vernieling in geholpen omdat er de minieme kans was dat diegene achter me een krasje op mijn bumper zou maken..."
Maarja, remmen was misschien ook wel te laat geweest, en dan had ik in de sandwich gezeten.
De echte fout ligt gewoon bij die kerel die niet in zijn spiegels kijkt, gelukkig is het goed afgelopen.
Krasjes maken me niet uit
In ieder geval, het is een split second beslissing wat je doet op het moment dat diegene op de rechter rijbaan toch besluit jou van de weg af te drukken.. ik koos ervoor om uit te wijken, maar de berm was te dichtbij
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels